ps. Hij speelt de laatste wedstrijden sowieso iets beter. Wie wil je anders in de spits?
Luuk de Jong speelt al een behoorlijke tijd erg goed. Je zou hem een kans kunnen geven...
Oh oh oh, Amrabat mist zojuist een (twijfelachtige) penalty voor Malaga thuis tegen Espanyol, 1- 0 achter en nog 5 minuten te gaan. 
En 0 - 2 over en sluiten! Die spits blesseert zich wel ernstig bij het maken van die goal, knie verdraaid of zo. Dat ziet er altijd knullig uit, vind ik. Maak je de winnende in blessuretijd, raak je geblesseerd, kan je de goal alsnog niet voluit vieren.
Die Bas Dost heeft trouwens een enge kop. Echt, die mond.
https://twitter.com/VfLWo...66682570893824000/photo/1

En 0 - 2 over en sluiten! Die spits blesseert zich wel ernstig bij het maken van die goal, knie verdraaid of zo. Dat ziet er altijd knullig uit, vind ik. Maak je de winnende in blessuretijd, raak je geblesseerd, kan je de goal alsnog niet voluit vieren.
Die Bas Dost heeft trouwens een enge kop. Echt, die mond.
https://twitter.com/VfLWo...66682570893824000/photo/1
[ Voor 59% gewijzigd door chim0 op 14-02-2015 23:54 ]
Die mond heeft wat weg van iemand in zo'n horror film, die ik ooit eens zag 
Als je slim bent, zet je Bas Dost in Oranje en niet Luuk de Jong, die kreeg het niet geregeld bij Gladbach. Dost scoort iets van 5 goals in 3 wedstrijden als dat klopt en ook nog eens tegen niet de minste tegenstanders.
Als je slim bent, zet je Bas Dost in Oranje en niet Luuk de Jong, die kreeg het niet geregeld bij Gladbach. Dost scoort iets van 5 goals in 3 wedstrijden als dat klopt en ook nog eens tegen niet de minste tegenstanders.
Echt wtf man, was gisteren onderweg maar hoorde het al op de radio. Net samenvatting gekeken, gaat helemaal nergens over. HSV wist gewoon geen pepernoot in te brengen.Kaap schreef op zaterdag 14 februari 2015 @ 17:23:
Bayern Munchen verkracht HSV met 8-0
Die samenvatting moet ik echt zien
Voor degenen die ook willen kijken:
http://voetbaltube.com/go...hsv-8-0-doelpunt-robben-2
[ Voor 16% gewijzigd door Krukar op 15-02-2015 13:14 ]
Lijkt wel een vampier of een weerwolf of zo. Ziet er in ieder geval eng uit.Mosin schreef op zondag 15 februari 2015 @ 10:38:
Laten we eerst maar even afwachten of ie het volhoudt, want je weet hoe we zijn in Nederland: twee keer een scheet laten en iemand moet meteen in Oranje.Als je slim bent, zet je Bas Dost in Oranje en niet Luuk de Jong, die kreeg het niet geregeld bij Gladbach. Dost scoort iets van 5 goals in 3 wedstrijden als dat klopt en ook nog eens tegen niet de minste tegenstanders.

HSV begint nu inderdaad wel een erg triest verhaal te worden. Hoe kan zo'n grote club in zo'n korte tijd zo ver afzakken? Daar moet meer aan de hand zijn.
Dost speelt echt net pas een beetje fatsoenlijk, De Jong speelt al maanden erg goed. Tevens zal hij bij Oranje met een aantal teamgenoten spelen die goed op hem in zijn gespeeld. Dost speelt in een betere competitie, maar laten we niet vergeten dat hij ook hiervoor er geen deuk in een pakje boter schoot.Mosin schreef op zondag 15 februari 2015 @ 10:38:
Nou ja, korte tijd? Tis al jaren ruk bij HSV. Volgens mij 3e jaar op rij dat ze tegen degradatie vechten?chim0 schreef op zondag 15 februari 2015 @ 14:38:
[...]
Lijkt wel een vampier of een weerwolf of zo. Ziet er in ieder geval eng uit.
[...]
Laten we eerst maar even afwachten of ie het volhoudt, want je weet hoe we zijn in Nederland: twee keer een scheet laten en iemand moet meteen in Oranje.
HSV begint nu inderdaad wel een erg triest verhaal te worden. Hoe kan zo'n grote club in zo'n korte tijd zo ver afzakken? Daar moet meer aan de hand zijn.
Roma
Wat een spel. 20 schoten tegen degradatie kandidaat nummer 1, die dit seizoen nog geen enkele cleansheet had. En lekker 0-0 gelijkspelen.
Het is dat Feyenoord enigzins uit vorm is, anders hadden ze meteen kunnen afbellen. Wat triest.
Wat een spel. 20 schoten tegen degradatie kandidaat nummer 1, die dit seizoen nog geen enkele cleansheet had. En lekker 0-0 gelijkspelen.
Het is dat Feyenoord enigzins uit vorm is, anders hadden ze meteen kunnen afbellen. Wat triest.
Doet me aan dit denken. Geen idee waarom, maar die mond doet me er zo aan denken..chim0 schreef op zondag 15 februari 2015 @ 14:38:
[...]
Lijkt wel een vampier of een weerwolf of zo. Ziet er in ieder geval eng uit.
[...]

chim0 schreef op zondag 15 februari 2015 @ 14:38:
[...]
Laten we eerst maar even afwachten of ie het volhoudt, want je weet hoe we zijn in Nederland: twee keer een scheet laten en iemand moet meteen in Oranje.
Ik loop zelf niet te hard van stapel, maar als je een van de 2 moet kiezen, dan zou ik voor Dost gaan.Catorce schreef op zondag 15 februari 2015 @ 16:02:
[...]
Dost speelt echt net pas een beetje fatsoenlijk, De Jong speelt al maanden erg goed. Tevens zal hij bij Oranje met een aantal teamgenoten spelen die goed op hem in zijn gespeeld. Dost speelt in een betere competitie, maar laten we niet vergeten dat hij ook hiervoor er geen deuk in een pakje boter schoot.
Hij moet zichzelf eerst nog bewijzen, maar hij heeft al een goede start te pakken. v.Persie en Huntelaar zijn ook niet echt de spitsen.
Zoals iemand hieronder zegt over HSV, denk ik ook dat er bij het Nederlands (voetbal?) elftal, wel meer aan de hand is dan een spitsje.. Maar goed, dan dwalen we af.
Hoe hard het ook klinkt, HSV is gewoon niks. Het klinkt misschien varkens achtig, maar als je ziet, dat na de penalty alles volledig weg zakt, dan is er iets mentaal mis. Over de rest zullen we maar niet praten.
Jaaaaaaaaaaaaaaaaa! Denk dat m'n buren prima hebben mogen meegenieten van het vieren van die 2-0 door mijchim0 schreef op zaterdag 14 februari 2015 @ 23:41:
Messi, weer drie goals en een assist. En dat was niet eens het hoogtepunt van de wedstrijd...
https://vine.co/v/OP9P5pqDMF6
En toch was het een teleurstellende wedstrijd als je het aan mij vraagt.Catorce schreef op maandag 16 februari 2015 @ 00:10:
Messi, weer drie goals en een assist. En dat was niet eens het hoogtepunt van de wedstrijd...
Barcelona deed bijna alles goed, soms vervielen ze weer in het oude rondtikken. Met Suarez op 9 merk je zo'n groot verschil in de acties die Neymar & Messi kunnen maken. Er is veel kritiek van buiten Barça, maar met Suarez erbij is het spel van Barcelona veel sneller en directer, voor mij een lust voor het oog.
Maar Levante, jezus wat een aanfluiting is dat zeg. Ze komen enkel om niet te verliezen, en zelfs dat is ze niet gelukt, want je gaat naar huis met een 5-0. Als je dit vergelijkt met hoe een Eibar, Celta of Córdoba durft te voetballen, dan ben ik blij als ze volgend jaar in de Segunda voetballen.
Lichtpuntje van de wedstrijd was voor mij toch Bartra. Het heeft even geduurd, maar hij begint nu toch echt een fatsoenlijke verdediger te worden.
Interessante ontwikkeling bij AC Milan:
Ben benieuwd of dit echt een 'hard' bod is.
Bron: http://www.nusport.nl/voe...iljard-euro-ac-milan.htmlThaise zakenman biedt één miljard euro op AC Milan
Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema
Het is zoals wel vaker dit seizoen: het resultaat hangt volledig af van individuele acties. Als die gasten voorin het op de heupen hebben winnen ze wel, maar tactisch laat het nog te wensen over. Gelukkig is Luis enrique gestopt met Iniesta/Xavi en Rakitic de opdracht te geven de fullbacks te coveren.JPM85 schreef op maandag 16 februari 2015 @ 10:31:
[...]
En toch was het een teleurstellende wedstrijd als je het aan mij vraagt.
Barcelona deed bijna alles goed, soms vervielen ze weer in het oude rondtikken. Met Suarez op 9 merk je zo'n groot verschil in de acties die Neymar & Messi kunnen maken. Er is veel kritiek van buiten Barça, maar met Suarez erbij is het spel van Barcelona veel sneller en directer, voor mij een lust voor het oog.
Maar Levante, jezus wat een aanfluiting is dat zeg. Ze komen enkel om niet te verliezen, en zelfs dat is ze niet gelukt, want je gaat naar huis met een 5-0. Als je dit vergelijkt met hoe een Eibar, Celta of Córdoba durft te voetballen, dan ben ik blij als ze volgend jaar in de Segunda voetballen.
Lichtpuntje van de wedstrijd was voor mij toch Bartra. Het heeft even geduurd, maar hij begint nu toch echt een fatsoenlijke verdediger te worden.
Jammer is wel dat inderdaad Levante voor weinig kwam, die gingen lekker rond de 16 hangen. Dan werk je natuurlijk het rondtikken wel in de hand. Gelukkig is het spel met momenten wel een stuk directer, dat zag je zeker tegen Atleti waar meerdere goals uit een counter kwamen.
Suarez begint beter te spelen, maar hij doet vaak nog veel te wild en gefrustreerd. Technisch lijkt hij ook nog soms wat tekort te komen, waardoor er eea verprutst wordt. Wb Bartra: hij speelde prima. Echter geef ik met Pique in oude vorm en Mascherano toch geen basisplek aan hem. Hoop wel dat hij zich in de basis kan spelen...
Berlusconi lijkt me daar te arrogant voor, maar we zullen zien, zou de club goed doen.Railgunner schreef op maandag 16 februari 2015 @ 14:33:
Interessante ontwikkeling bij AC Milan:
[...]
Bron: http://www.nusport.nl/voe...iljard-euro-ac-milan.html
Ongelofelijk, er zit echt niets in dat Manchester United. En nu staan ze met 1-0 achter tegen een derdeklasser
Voorgaande wedstrijden waren ook niet best. Van Gaal heeft het daar toch echt niet op de rit. Als ze dit verliezen zal er wel de nodige kritiek komen.

LOL, Gaat Man United door Preston North End uit de FA Cup gekickt worden...?

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Behoorlijk bizar ja, gaat lekker daar.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
1-1 door Herrera, maar daar had wel buitenspel mogen worden gegeven.
Maar wat is dit ManU slecht. Blij dat Falcao er uit is, want die was nog slechter dan het gemiddelde, en als een vedette langzaam van het veld lopen.
Met Ashley Young er in hebben ze snelheid en gevaar, en Fellaini maakt 1-2 (wel duwen en trekken...)
Maar wat is dit ManU slecht. Blij dat Falcao er uit is, want die was nog slechter dan het gemiddelde, en als een vedette langzaam van het veld lopen.
Met Ashley Young er in hebben ze snelheid en gevaar, en Fellaini maakt 1-2 (wel duwen en trekken...)
[ Voor 19% gewijzigd door gambieter op 16-02-2015 22:16 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Helaas, nu al weer 1-2, Fellaini...
[ Voor 4% gewijzigd door Fiber op 16-02-2015 22:17 ]
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Zonder Falcao gaat het in ieder geval beter. Maar het blijft met horten en stoten gaan. Die 1-1 vond ik een twijfelgeval. Rooney leek niet in de baan van het schot te staan, maar het leek toch wel hinderlijk te zijn voor de keeper. Die reageerde nogal traag.
De BBC verslaggevers vragen zich af of Falcao nog wel opgesteld gaat worden. Ik vraag het me af, hij bracht echt helemaal niets.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Inderdaad. Zie wat Fellaini brengt. Hij rommelt zich wat op kracht door de verdediging heen, maar is wel succesvol. Met zulke simpele middelen is hij nog 10x beter dan wat Falcao vandaag bracht.
Edit: penalty, schwalbe. Dat kan er ook nog wel bij
[ Voor 13% gewijzigd door RoD op 16-02-2015 22:30 ]
Tja, het is altijd hetzelfde met United. bagger spelen en dan toch winnen, ook in het laatste jaar van Fergie toen. Ze werden niet kampioen omdat de rest zo slecht was. Kampioen van de armoede zeg maar.
heavy is good, heavy is reliable - boris the blade
Wat is dit nou weer dan!? Heb alleen de 3-1 gezien, een schwalbe van Rooney. Maar dan lees je van buitenspel bij de 1-1 en duwen bij de 1-2. Kan en mag alleen bij Utd.
Wanneer gaat Dowd met pensioen? Dat is ook huilen met de pet op vaak.
Wanneer gaat Dowd met pensioen? Dat is ook huilen met de pet op vaak.
[ Voor 17% gewijzigd door Vos op 16-02-2015 22:37 ]
Het is net als tegen Burnley. 3-1 winnen, maar een wedstrijd op de mat leggen die niet om aan te zien is.Terryb47 schreef op maandag 16 februari 2015 @ 22:34:
Tja, het is altijd hetzelfde met United. bagger spelen en dan toch winnen, ook in het laatste jaar van Fergie toen. Ze werden niet kampioen omdat de rest zo slecht was. Kampioen van de armoede zeg maar.
Na de wissel van Falcao wel wat aardige momentjes gezien, maar het is veel en veel te weinig.
En dat is het hele seizoen al zo, ik denk 80% van de wedstrijden die ze gespeeld hebben. Heb ze heel vaak zien spelen dit seizoen, ik verbaas me er iedere keer weer over.RoD schreef op maandag 16 februari 2015 @ 22:40:
[...]
Het is net als tegen Burnley. 3-1 winnen, maar een wedstrijd op de mat leggen die niet om aan te zien is.
Na de wissel van Falcao wel wat aardige momentjes gezien, maar het is veel en veel te weinig.
Als het aan mij lag, Van Gaal buiten op het einde van het seizoen en Giggs manager, met een goeie assistent. Waarom niet Phelan terughalen...
Meteen ook resoluut voor de jeugd kiezen, aangevuld met enkele (reeds aanwezige) ervaren spelers. Laat die spelers dan maar ervaring opdoen. De fans begrijpen dan heus wel dat de eerste 2 jaren geen prijzen zullen gepakt worden, maar binnen een jaar of 3 staat er dan wel een stevig elftal waarmee je weer kan meedoen voor de knikkers.
Voor mij exit Van Persie, Falcao, Fellaini, Young, Cleverly, Hernandez, Nani, ... en haal Varela en Lingard terug.
Meteen ook resoluut voor de jeugd kiezen, aangevuld met enkele (reeds aanwezige) ervaren spelers. Laat die spelers dan maar ervaring opdoen. De fans begrijpen dan heus wel dat de eerste 2 jaren geen prijzen zullen gepakt worden, maar binnen een jaar of 3 staat er dan wel een stevig elftal waarmee je weer kan meedoen voor de knikkers.
Voor mij exit Van Persie, Falcao, Fellaini, Young, Cleverly, Hernandez, Nani, ... en haal Varela en Lingard terug.
Voor de winterstop was het inderdaad vaak gezapig qua voetbal, maar sinds het debacle bij Sociedad lijkt LE het meer op de rit te hebben. Messi lijkt zich ook vrijer te voelen aan de rechtkant dan voor de winter, en met zijn traptechniek zet hij Alba of Neymar 2/3x per wedstrijd vrij voor de keeper.Catorce schreef op maandag 16 februari 2015 @ 17:31:
[...]
Het is zoals wel vaker dit seizoen: het resultaat hangt volledig af van individuele acties. Als die gasten voorin het op de heupen hebben winnen ze wel, maar tactisch laat het nog te wensen over. Gelukkig is Luis enrique gestopt met Iniesta/Xavi en Rakitic de opdracht te geven de fullbacks te coveren.
Jammer is wel dat inderdaad Levante voor weinig kwam, die gingen lekker rond de 16 hangen. Dan werk je natuurlijk het rondtikken wel in de hand. Gelukkig is het spel met momenten wel een stuk directer, dat zag je zeker tegen Atleti waar meerdere goals uit een counter kwamen.
Suarez begint beter te spelen, maar hij doet vaak nog veel te wild en gefrustreerd. Technisch lijkt hij ook nog soms wat tekort te komen, waardoor er eea verprutst wordt. Wb Bartra: hij speelde prima. Echter geef ik met Pique in oude vorm en Mascherano toch geen basisplek aan hem. Hoop wel dat hij zich in de basis kan spelen...
Bartra is inderdaad nog niet klaar om Mascherano uit de basis te houden. Pique terug in vorm, Mascherano die eigenlijk nooit door de ondergrens zakt, en Bartra die ook een goed niveau blijft houden, en tzt Mascherano over kan gaan nemen. Indien, en daar gaat het wel op lijken, Vermaelen nooit op niveau komt moet je eigenlijk alleen een Laporte halen, zodat je 4 CB's in je selectie hebt.
Ik hoop wel dat Dani Alves nog een jaartje blijft, want anders wordt volgend jaar de RB positie toch wel heel dramatisch. Dan zouden we bij wijze van Pedro nu moeten omscholen naar RB. Heeft snelheid, goede techniek en is defensief zo slecht nog niet. Zeker de backs kunnen halve aanvallers zijn.
Dit vind ik dan wel weer humor op de BBC Website: http://www.bbc.co.uk/sport/0/football/31036078RoD schreef op maandag 16 februari 2015 @ 22:21:
Schoonspringer Tom Daly die fameuze schwalbes beoordeelt
(sorry, de video kunnen de meesten niet bekijken)
[ Voor 8% gewijzigd door gambieter op 17-02-2015 12:33 ]
Tja, als Danilo/Piszczek(mits fit)/De Sciglio(toch wat weggezakt) was gehaald ipv de zeer bijzondere aankoop Douglas... Dani Alves was voor de winterstop zeer zwak, maar speelt de laatste tijd eigenlijk best prima. Als hij bereid is salaris in te leveren zou ik hem wel een extra jaar willen houden.JPM85 schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 08:35:
[...]
Voor de winterstop was het inderdaad vaak gezapig qua voetbal, maar sinds het debacle bij Sociedad lijkt LE het meer op de rit te hebben. Messi lijkt zich ook vrijer te voelen aan de rechtkant dan voor de winter, en met zijn traptechniek zet hij Alba of Neymar 2/3x per wedstrijd vrij voor de keeper.
Bartra is inderdaad nog niet klaar om Mascherano uit de basis te houden. Pique terug in vorm, Mascherano die eigenlijk nooit door de ondergrens zakt, en Bartra die ook een goed niveau blijft houden, en tzt Mascherano over kan gaan nemen. Indien, en daar gaat het wel op lijken, Vermaelen nooit op niveau komt moet je eigenlijk alleen een Laporte halen, zodat je 4 CB's in je selectie hebt.
Ik hoop wel dat Dani Alves nog een jaartje blijft, want anders wordt volgend jaar de RB positie toch wel heel dramatisch. Dan zouden we bij wijze van Pedro nu moeten omscholen naar RB. Heeft snelheid, goede techniek en is defensief zo slecht nog niet. Zeker de backs kunnen halve aanvallers zijn.
Wb Laporte: lijkt me op het moment één van de weinige CBs die naar Barcelona zou willen gaan omdat het echt een stap hoger is. Marquinhos wilde niet, Benatia ging naar Bayern. Eigenlijk had ik graag Miranda gewild ipv Mathieu, om eerlijk te zijn. Onderhandelen met Athletic wordt wel lastig, je zult zo 40M voor Laporte neer moeten tellen helaas...
Het valt me trouwens op, dat Schalke echt veel goede keepers heeft. Na Hildebrand die toen volledig de fout in ging, zijn er 3 keepers gekomen die het gewoon uitstekend doen.
Tegen Real stond er een 19 jarige keeper onder de lat en die kwam wat mij betreft zeker over en het leek erop alsof het hem allemaal niet zo boeide om tegen Real te keepen.
Tegen Real stond er een 19 jarige keeper onder de lat en die kwam wat mij betreft zeker over en het leek erop alsof het hem allemaal niet zo boeide om tegen Real te keepen.
Alves 
En zodra Barcelona 0-1 achter komt wordt het altijd dramatisch om naar te kijken. Tegenstander met zn 10 in/rond de 16 en alleen counteren, terwijl het bij Barcelona wat paniekerig wordt. Messi goed, maar teveel man tegenover hem de hele tijd. Dit zie ik zo in 0-2 eindigen...
En zodra Barcelona 0-1 achter komt wordt het altijd dramatisch om naar te kijken. Tegenstander met zn 10 in/rond de 16 en alleen counteren, terwijl het bij Barcelona wat paniekerig wordt. Messi goed, maar teveel man tegenover hem de hele tijd. Dit zie ik zo in 0-2 eindigen...
Er is inderdaad geen bal aan zo. Je zit maar te wachten tot Barcelona scoort, want een wedstrijd is het verder niet.
Ik zit ondertussen naar Manchester United te kijken. Zit ook niet veel in. Wel een mooi doelpunt, maar bijna direct daarna de tegengoal.
Ik zit ondertussen naar Manchester United te kijken. Zit ook niet veel in. Wel een mooi doelpunt, maar bijna direct daarna de tegengoal.
AlbaCatorce schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 16:51:
Alves

Beiden hadden eraf gemoeten met rood.
Man City - Newcastle: Anita veroorzaakt een pingel na 26 seconden (!).... Vlaar deed het bij Villa aan de andere kant van de wedstrijd.
En Joey Barton rood voor slaan, het zal eens niet.
En Joey Barton rood voor slaan, het zal eens niet.
Ik zet net MotD te kijken, en alhoewel Mourinho vaak zat hete lucht loslaat, heeft hij vandaag op alle punten gelijk. Als de scheidsrechter geld had ingezet op een gelijkspel, dan had hij het niet beter kunnen doen. Dat die Ashley Barnes niet voor een paar maanden geschorst is, is een schande. De reactie van Matic is fout maar volledig te begrijpen, want het was een beenbrekende schop van Barnes, die in de eerste helft als Ivanovic probeerde te blesseren. En de penaltyclaims waren ook arbitrale blunders om ze niet te geven.
Zo'n scheidsrechter moet je een tijdje op non-actief zetten, en die Barnes schorsen. Alleen zal Matic nu de bekerfinale moeten missen, alleen omdat hij de "mazzel" had dat zijn been niet gebroken was. En die Barnes kreeg niet eens geel
Zo'n scheidsrechter moet je een tijdje op non-actief zetten, en die Barnes schorsen. Alleen zal Matic nu de bekerfinale moeten missen, alleen omdat hij de "mazzel" had dat zijn been niet gebroken was. En die Barnes kreeg niet eens geel

Ja, maar is allemaal onderdeel van de campagne tegen Chelsea...
Een rode en een donkergele kaart op een rijtje. Jammer dat zo'n scheids hem dan niet durft te geven.
Als dat bij hemzelf was gebeurt log hij nu nog te rollen...gambieter schreef op zondag 22 februari 2015 @ 14:08:
[...]
Een rode en een donkergele kaart op een rijtje. Jammer dat zo'n scheids hem dan niet durft te geven.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
De scheidsrechter heeft sowieso bewezen niet in de hoogste klasse te mogen fluiten. Wat een aanfluiting (no pun intended) was dat zeg. Dat gezegd hebbende, mochten wmb Alba en Neymar wel een rode kaart krijgen.gambieter schreef op zondag 22 februari 2015 @ 14:08:
[...]
Zo zie je ook maar weer - voor de mensen die de wedstrijd in zijn geheel hebben gezien - dat het dit seizoen tactisch bijzonder zwak is. Elk resultaat is afhankelijk van individuele acties, combineren lukt maar matig. 11 overwinningen op rij zeggen mij weinig wanneer Messi in goede vorm is. Dan win je praktisch altijd. Ik ben zeker nog niet overtuigd van Luis Enrique.
Ivanovic dan.. Niet alleen gisteren, maar gewoon altijd. Beer van een vent, maar aansteller eersteklas.Bospa01 schreef op zondag 22 februari 2015 @ 14:23:
[...]
Als dat bij hemzelf was gebeurt log hij nu nog te rollen...
Matic ook een rare reactie trouwens. Ben ik niet gewend van hem.
Jammer dat West Ham de 0 - 2 niet kon vasthouden.

Heb de reactie van Matic nog even opgezocht op youtube. Het is niet de juiste reactie maar wel een die ik kan begrijpen.
Absurde overtreding en Matic heeft zich nog behoorlijk ingehouden...
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Maar ook eerst rollen en liggen en opeens kwaad opstaan. Blijf dan liggen of reageer meteen, maar dat eerst gaan liggen alsof je pijn hebt en vervolgens kwaad opstaan en gaan duwen, slaat nergens op en ziet er niet uit op dit niveau. Vooral niet van spelers met de omvang van Ivanovic of Matic.Bospa01 schreef op zondag 22 februari 2015 @ 16:38:
Heb de reactie van Matic nog even opgezocht op youtube. Het is niet de juiste reactie maar wel een die ik kan begrijpen.
Mjah, moet ik je vorige posts gaan quoten over amateur voetbalchim0 schreef op zondag 22 februari 2015 @ 16:42:
[...]
Maar ook eerst rollen en liggen en opeens kwaad opstaan. Blijf dan liggen of reageer meteen, maar dat eerst gaan liggen alsof je pijn hebt en vervolgens kwaad opstaan en gaan duwen, slaat nergens op en ziet er niet uit op dit niveau. Vooral niet van spelers met de omvang van Ivanovic of Matic.
Matic is ook gewoon een mens, en deze reactie is niet goed maar zeer begrijpelijk.
(Een oplettende scheids had de tegenspeler met rood weggestuurd en Matic geel gegeven).
Daarom zeg ik, of je reageert meteen of je blijft liggen, maar niet eerst zielig gaan liggen alsof je pijn hebt en vervolgens stoer opstaan en gaan duwen.Bospa01 schreef op zondag 22 februari 2015 @ 16:51:
[...]
Mjah, moet ik je vorige posts gaan quoten over amateur voetbal
En wat is er trouwens mis met iemand even op z'n plek zetten, als een medespeler een doodschop van achteren krijgt? Gebeurt in het betaald voetbal zo vaak na een achterlijke overtreding. Ik ga niet lopen slaan of zo, maar laat die vent wel ff weten daar ik daar niet van gediend ben. Niks mis mee, vind ik. En de scheids mag mij geel geven, als ie dat wil, dan zal ik ook gewoon netjes weglopen.
Vond het gewoon apart, omdat ik dat niet gewend ben van hem.Matic is ook gewoon een mens, en deze reactie is niet goed maar zeer begrijpelijk.
Klopt, maar je weet hoe de arbitrale beslissingen zijn tegenwoordig. Zat vanmiddag Tottenham - West Ham te kijken, waarbij ook weer een paar dubieuze beslissingen waren van de scheids.(Een oplettende scheids had de tegenspeler met rood weggestuurd en Matic geel gegeven).
[ Voor 6% gewijzigd door chim0 op 22-02-2015 17:16 ]
Klopt, het is een beetje een typerende pot. Als het een keer niet soepeltjes loopt is er geen plan B om toch die wedstrijd gewoon te winnen. Het evenwicht hoeft maar een beetje te worden verstoord.Catorce schreef op zondag 22 februari 2015 @ 15:38:
[...]
De scheidsrechter heeft sowieso bewezen niet in de hoogste klasse te mogen fluiten. Wat een aanfluiting (no pun intended) was dat zeg. Dat gezegd hebbende, mochten wmb Alba en Neymar wel een rode kaart krijgen.
Zo zie je ook maar weer - voor de mensen die de wedstrijd in zijn geheel hebben gezien - dat het dit seizoen tactisch bijzonder zwak is. Elk resultaat is afhankelijk van individuele acties, combineren lukt maar matig. 11 overwinningen op rij zeggen mij weinig wanneer Messi in goede vorm is. Dan win je praktisch altijd. Ik ben zeker nog niet overtuigd van Luis Enrique.
L'Equipe denkt dat deze BPL clubs bovenstaande spelers kunnen kopen.

Dat gaat never nooit gebeuren. Bij alle 5 niet!
Kunnen he.
Qua geld moet dat makkelijk kunnen. Zeker met die nieuwe deal.
Qua geld moet dat makkelijk kunnen. Zeker met die nieuwe deal.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Appeltje eitje inderdaad. In totaal zijn de tv-opbrengsten over de periode 2013-2016 (3 seizoenen) 2,5 miljard euro per seizoen. Dat wordt 3,7 miljard. Dat is dus 1,2 miljard extra, dus zo'n 50 miljoen euro per seizoen per club. Dus gemiddeld 150 miljoen euro voor de volgende periode.
Mijn inschatting is dat, omdat de tv-gelden redelijk evenwichtig verdeeld worden, de kampioen ca. 250 miljoen extra te besteden heeft naast z'n huidige uitgaven aan transfers. Een Chelsea/Arsenal/City/United heeft dus het budget om de gelimiteerde afkoopsom van Messi te betalen.
Mijn inschatting is dat, omdat de tv-gelden redelijk evenwichtig verdeeld worden, de kampioen ca. 250 miljoen extra te besteden heeft naast z'n huidige uitgaven aan transfers. Een Chelsea/Arsenal/City/United heeft dus het budget om de gelimiteerde afkoopsom van Messi te betalen.
Het zou kunnen ja, maar zal waarschijnlijk niet gebeuren.
Want iedereen weet dat de PL clubs meer geld gaan krijgen, dus zodra een PL club zich voor een willekeurige speler meld zal de transfer prijs omhoog gaan.
Zodra een PL club het contract met een belangrijke speler wil verlengen zal hun zaakwaarnemer een leuke salaris verhoging vragen want de club heeft flink hogere inkomsten.
Dus ze zullen denk ik een deel van dit extra geld al kwijt zijn aan het in stand houden van de huidige selectie.
Mocht de volgende TV deal minder geld betalen dan zullen denk ik de kleinere clubs in de problemen gaan komen over een paar jaar.
ps.
Parma kan dit weekend weer niet spelen.
Kan iemand mij misschien uitleggen hoe het kan dat Parma zo absurd veel spelers onder contract heeft?
Want iedereen weet dat de PL clubs meer geld gaan krijgen, dus zodra een PL club zich voor een willekeurige speler meld zal de transfer prijs omhoog gaan.
Zodra een PL club het contract met een belangrijke speler wil verlengen zal hun zaakwaarnemer een leuke salaris verhoging vragen want de club heeft flink hogere inkomsten.
Dus ze zullen denk ik een deel van dit extra geld al kwijt zijn aan het in stand houden van de huidige selectie.
Mocht de volgende TV deal minder geld betalen dan zullen denk ik de kleinere clubs in de problemen gaan komen over een paar jaar.
ps.
Parma kan dit weekend weer niet spelen.
Kan iemand mij misschien uitleggen hoe het kan dat Parma zo absurd veel spelers onder contract heeft?
[ Voor 34% gewijzigd door Deadsy op 27-02-2015 18:07 ]
Maar goed dat de scheids ingreep, Brown eraf gestuurd werd en die pingel gegeven werd. Tot dat moment bakte United er helemaal niks.
Snap even niet hoe je aan de 250 miljoen komt.rik86 schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 09:23:
Appeltje eitje inderdaad. In totaal zijn de tv-opbrengsten over de periode 2013-2016 (3 seizoenen) 2,5 miljard euro per seizoen. Dat wordt 3,7 miljard. Dat is dus 1,2 miljard extra, dus zo'n 50 miljoen euro per seizoen per club. Dus gemiddeld 150 miljoen euro voor de volgende periode.
Lees dit maar even door: http://swissramble.blogsp...e-tv-deal-master-and.html
Dit is hoe de verwachting voor de verdeling is, dat is voor de top 4 >£50M pond per seizoen en voor de top 5-10 zo'n £40M groei.

Per seizoen hebben ze dus 50 mil meer, wat leuk is maar daar haal je die 5 spelers niet voor. En met het financial fair play in het achterhoofd is de kans klein dat er zo'n giga-deal gedaan wordt als het meer dan £100M moet gaan kosten.
Al zie ik van die 5 spelers als enige Muller wel vertrekken, maar de rest niet.
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Morgen mooi voetbaldagje
Vooral in Engeland. Eerst Liverpool-City, dan Arsenal-Everton en daarna de League Cup finale tussen Chelsea en Tottenham. En passant nog PSV-Ajax missen, maar Ajax zal toch wel klop krijgen

Gisteren Dortmund tegen Schalke gekeken. Terechte overwinning van Dortmund. Onbegrijpelijk dat Schalke gekozen heeft om die Di Matteo als coach te halen. Die durft zijn teams niet over de middenlijn te sturen, en als ze dan achter komen dan hebben ze geen idee hoe ze dat op moeten lossen. Verschrikkelijk om te kijken.
Dortmund lijkt daarentegen weer meer te lijken op het Dortmund van de vorige seizoenen, lekker om naar te kijken. En die Reus hebben ze echt gemist.
Dortmund lijkt daarentegen weer meer te lijken op het Dortmund van de vorige seizoenen, lekker om naar te kijken. En die Reus hebben ze echt gemist.
Wat is de reden dat Liverpool meeste geld krijgt?Angeloonie schreef op zaterdag 28 februari 2015 @ 19:19:
[...]
Snap even niet hoe je aan de 250 miljoen komt.
Dit is hoe de verwachting voor de verdeling is, dat is voor de top 4 >£50M pond per seizoen en voor de top 5-10 zo'n £40M groei.
[afbeelding]
Per seizoen hebben ze dus 50 mil meer, wat leuk is maar daar haal je die 5 spelers niet voor. En met het financial fair play in het achterhoofd is de kans klein dat er zo'n giga-deal gedaan wordt als het meer dan £100M moet gaan kosten.
Wat een een fantastisch doelpunt van Coutinho! Die Liverpool op een 2-1 zet tegen Manchester City.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Bijna identiek aan de 1-0 van Henderson, mooie draai in de bovenhoek. De 1-1 van Dzeko was een mooi tikitaka samenspel goal van Man City, leuke wedstrijd met veel inzet en snelheid.Quad schreef op zondag 01 maart 2015 @ 14:33:
Wat een een fantastisch doelpunt van Coutinho! Die Liverpool op een 2-1 zet tegen Manchester City.
Moeilijke keuze trouwens. Op Sky Sports 1 is zo Chelsea-Spurs, op Sky Sports 3 the Old Farm Derby (Norwich-Ipswich) belangrijk voor kansen op promotie naar de PL, en op Sky Sports 5 Utrecht-Feyenoord en dan PSV-Ajax. Kiezen tussen huidige woonplaats, geboortestad en een cupfinale
Staat in die tabel ;-)Joostje123 schreef op zondag 01 maart 2015 @ 11:30:
[...]
Wat is de reden dat Liverpool meeste geld krijgt?
Facility fee is op basis van het aantal uitgezonden wedstrijden in de UK, order of merit op basis van de ranglijst in de competitie.
Zit Utrecht - Feyenoord te kijken, daarna PSV - Ajax, daarna tweede helft Bremen - Wolfsburg en vanavond Real - Villareal. Vooral van die laatste verwacht ik een mooie pot!gambieter schreef op zondag 01 maart 2015 @ 15:12:
Moeilijke keuze trouwens. Op Sky Sports 1 is zo Chelsea-Spurs, op Sky Sports 3 the Old Farm Derby (Norwich-Ipswich) belangrijk voor kansen op promotie naar de PL, en op Sky Sports 5 Utrecht-Feyenoord en dan PSV-Ajax. Kiezen tussen huidige woonplaats, geboortestad en een cupfinale
De Canaries winnen met 2-0 van de Tractor Boys
. Zoals ze hier zeggen "local bragging rights", zeker nu de dubbel is gehaald
De stand in de Championship laat zien hoe spannend het is, en dat er geen team echt bovenuit steekt:
1 Derby 65
2 Middlesbrough 63
---------------------------
3 Norwich 62
4 Watford 62
5 Bournemouth 60
6 Ipswich 60
7 Brentford 58
8 Wolves 57
9 Nottm Forest 50

De stand in de Championship laat zien hoe spannend het is, en dat er geen team echt bovenuit steekt:
1 Derby 65
2 Middlesbrough 63
3 Norwich 62
4 Watford 62
5 Bournemouth 60
6 Ipswich 60
7 Brentford 58
8 Wolves 57
9 Nottm Forest 50
Nu Southhampton wederom verloren heeft en Liverpool van City wint, ligt ook de top 2-6 helemaal open in de Premier League.
Als ik Vorm was zou ik me wel gepiepeld voelen. Alles keepen in de Carling Cup maar in de finale mag je banken.
Dat is idd niet zo leuk voor hem, snap sowieso niet dat hij naar Spurs ging, wetende dat hij de 2de keeper zou worden. Dat doe je eerder aan het einde van je voetballoopbaan, niet als je net 30 bent.
heavy is good, heavy is reliable - boris the blade
Tja, dat zijn sentimenten die niet passen in het moderne voetbal. Lloris is intussen wel een klasse beter dan Vorm, zou ik zeggen. Het helpt Spurs niet, ze staan 2-0 achter met nog een paar minuten te gaan.Vos schreef op zondag 01 maart 2015 @ 17:50:
Als ik Vorm was zou ik me wel gepiepeld voelen. Alles keepen in de Carling Cup maar in de finale mag je banken.
Cech speelt wel, maar die heeft recent ook in de PL op doel gestaan, en ik denk dat het verschil Courtois-Cech een stukje kleiner is dan Lloris-Vorm.
Vorm heeft gekozen voor het zijn van tweede keeper, dat was duidelijk vanaf het begin.
En dan lees je vanmorgen dit: http://www.vi.nl/nieuws/e...-cupfinale-mag-keepen.htmVos schreef op zondag 01 maart 2015 @ 17:50:
Ouch..
Ik weet dat Lloris beter is en ken de afspraken ook niet. Als er wel is afgesproken dat Vorm in de CC keept ben je gewoon vern**kt.gambieter schreef op zondag 01 maart 2015 @ 18:47:
[...]
Tja, dat zijn sentimenten die niet passen in het moderne voetbal. Lloris is intussen wel een klasse beter dan Vorm, zou ik zeggen. Het helpt Spurs niet, ze staan 2-0 achter met nog een paar minuten te gaan.
Cech speelt wel, maar die heeft recent ook in de PL op doel gestaan, en ik denk dat het verschil Courtois-Cech een stukje kleiner is dan Lloris-Vorm.
Vorm heeft gekozen voor het zijn van tweede keeper, dat was duidelijk vanaf het begin.
Het omzetten van pond naar euro en ik pakte 't over 3 seizoenen. 3 * 50 = 150Angeloonie schreef op zaterdag 28 februari 2015 @ 19:19:
[...]
Snap even niet hoe je aan de 250 miljoen komt.
[afbeelding]
wisselkoers is 1,37, dus keer dat getal is ~ 250 miljoen euro extra voor die 3 seizoenen. Dat geldt voor 4-6 teams, dus elk van die teams kan eenmalig 1 van die 5 spelers kopen als extra speler. En dan zitten ze dus alle 5 in de BPL
En dan te bedenken dat Schalke vs Real voor sommigen hier het hoogtepunt van deze CL ronde had moeten wordenJanW schreef op zondag 01 maart 2015 @ 11:25:
Gisteren Dortmund tegen Schalke gekeken. Terechte overwinning van Dortmund. Onbegrijpelijk dat Schalke gekozen heeft om die Di Matteo als coach te halen. Die durft zijn teams niet over de middenlijn te sturen, en als ze dan achter komen dan hebben ze geen idee hoe ze dat op moeten lossen. Verschrikkelijk om te kijken.
[ Voor 9% gewijzigd door apis29 op 01-03-2015 21:11 ]
Zo, dat was even schrikken bij Tottenham - Swansea...
Bafetimbi Gomis zakte in elkaar toen Swansea ging aftrappen na de 1-0 en werd een minuten lang op 't veld behandeld. Grote opluchting dat hij bij kennis was, toen hij op brancard 't veld verliet op weg naar het ziekenhuis.
Staat nu al weer 1-1 trouwens.

Bafetimbi Gomis zakte in elkaar toen Swansea ging aftrappen na de 1-0 en werd een minuten lang op 't veld behandeld. Grote opluchting dat hij bij kennis was, toen hij op brancard 't veld verliet op weg naar het ziekenhuis.
Staat nu al weer 1-1 trouwens.
Hopen dat Gomis 'gewoon' een blackout had en hij weer helemaal herstelt! Dat wil je echt niet meemaken 
Wat zuidelijker wint FC Barcelona met 1-3 van Villareal en zijn ze dus met 6-2 over twee wedstrijden door naar de finale van de Copa del Rey. Geinig.
Dan het écht belangrijke nieuws: over tien minuten begint RCD Espanyol tegen Athletic Bilbao! 1-1 bij de uitwedstrijd met een veel en veel beter Espanyol. Ik zit klaar met m'n blauw/witte sjaal (shirt vergeten toen ik bij m'n vrouw in Venezuela was... die komt hopelijk snel weer terug - en dan voornamelijk omdat m'n vrouw hier is!), een lekker wijntje en de TV op hoog volume. VIVA ESPANYOL!!!!!
Wat zuidelijker wint FC Barcelona met 1-3 van Villareal en zijn ze dus met 6-2 over twee wedstrijden door naar de finale van de Copa del Rey. Geinig.
Dan het écht belangrijke nieuws: over tien minuten begint RCD Espanyol tegen Athletic Bilbao! 1-1 bij de uitwedstrijd met een veel en veel beter Espanyol. Ik zit klaar met m'n blauw/witte sjaal (shirt vergeten toen ik bij m'n vrouw in Venezuela was... die komt hopelijk snel weer terug - en dan voornamelijk omdat m'n vrouw hier is!), een lekker wijntje en de TV op hoog volume. VIVA ESPANYOL!!!!!
Manchester United pakt toch weer de overwinnig. Doelpunt laatste minuut na een knullige fout van (onder andere) Krul. Maar het blijft niet om aan te zien. Zeker spelers waarvan je veel verwacht (Falcao, Di Maria) spelen helemaal niets klaar.
Maar ze staan er netjes bij op de ranglijst.
Dat was wel heel slecht verdedigd van NUFC ja, met uiteindelijk de beslissende fout van Krul. Laten we het houden op het geluk van Utd dit seizoen
.
Alle ploegen bovenin pakken de 3 punten.
Alle ploegen bovenin pakken de 3 punten.
[ Voor 12% gewijzigd door Vos op 04-03-2015 22:45 ]
Jammer voor espanyol, maar athletic is natuurlijk wel een taaie ploeg & echte cupfighters. Ik ben na het doelpunt van Aduriz naar bed gegaan, weet niet of het spelbeeld de uitslag rechtvaardigd?don_jorg schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 21:52:
Hopen dat Gomis 'gewoon' een blackout had en hij weer helemaal herstelt! Dat wil je echt niet meemaken
Nu afwachten waar de finale is, anders vliegen we weer een keer naar spanje!
Angstig moment met Gomis, maar als je weet dat hij bij Lyon in 2009 al 3 keer zo tegen de vlakte ging, en ze bij uitvoerige medische testen niks hebben kunnen vinden, is het allemaal al een stuk minder beangstigend.
Wat betreft Krul, vind ik dat hem weinig te verwijten valt bij dat doelpunt. Die terugspeelbal was veel te hard voor de korte afstand waarover die gegeven werd, en Krul kon weinig anders dan in een reflex er zijn voet tegen zetten... alleen pech voor hem en Newcastle dat die bal dan net in de voeten van Young valt.
Wat betreft Krul, vind ik dat hem weinig te verwijten valt bij dat doelpunt. Die terugspeelbal was veel te hard voor de korte afstand waarover die gegeven werd, en Krul kon weinig anders dan in een reflex er zijn voet tegen zetten... alleen pech voor hem en Newcastle dat die bal dan net in de voeten van Young valt.
Heel jammer voor Espanyol, jaJPM85 schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 06:54:
[...]
Jammer voor espanyol, maar athletic is natuurlijk wel een taaie ploeg & echte cupfighters. Ik ben na het doelpunt van Aduriz naar bed gegaan, weet niet of het spelbeeld de uitslag rechtvaardigd?
Nu afwachten waar de finale is, anders vliegen we weer een keer naar spanje!
Jammer, ik had wel zin in een reisje naar Spanje.
MU is echt een niet om aan te zien, Di Maria komt nog geen man voorbij en elke wedstrijd heeft de tegenstander wel 1/2 open kansen omdat de verdediging staat te slapen.
Ik weet niet wat van Gaal daar allemaal aan het doen is, maar ik kan me niet voorstellen dat dat nog lang gaat duren op deze manier.
Ik weet niet wat van Gaal daar allemaal aan het doen is, maar ik kan me niet voorstellen dat dat nog lang gaat duren op deze manier.
Het enige wat Van Gaal moet doen, is Giggs opleiden. Of hem alleszins ervaring laten opdoen.
Ik vond hem wel wat traag en lomp reageren. Maargoed, het is dan ook een keeper en niet per se een balvaardige voetballer. Hij had inderdaad niet zo in de problemen gebracht mogen worden.Wilibrord schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 09:20:
Angstig moment met Gomis, maar als je weet dat hij bij Lyon in 2009 al 3 keer zo tegen de vlakte ging, en ze bij uitvoerige medische testen niks hebben kunnen vinden, is het allemaal al een stuk minder beangstigend.
Manchester United is op de een of andere manier altijd zó lucky met dit soort dingen.RoD schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 22:36:
Manchester United pakt toch weer de overwinnig. Doelpunt laatste minuut na een knullige fout van (onder andere) Krul. Maar het blijft niet om aan te zien. Zeker spelers waarvan je veel verwacht (Falcao, Di Maria) spelen helemaal niets klaar.
Duidelijke penalty wordt niet gegeven, en ze stelen de 3 punten.
Lijkt mij duidelijk een penalty: https://vine.co/v/O0tMzKjuauh
Maar goed, ook Özil kreeg gisteren geen penalty, terwijl hij duidelijk enorm vastgehouden werd door Henry.
Qua arbitrage is het echt dramatisch slecht in de BPL momenteel

[ Voor 12% gewijzigd door Angeloonie op 05-03-2015 10:44 ]
Wow kijken op eigen risico, onuoha had een snee opgelopen gisteren tegen arsenal, best diep..
http://www.bild.de/sport/...-profi-40038556.bild.html
Zo, da's idd een aardige Jaap! Krijgen ze nou ook nog een vrij trap mee, gezien de reactie van Giroud? Lekker lullig, hij botst op tegen een medespeler.iPodKiller schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 19:57:
Wow kijken op eigen risico, onuoha had een snee opgelopen gisteren tegen arsenal, best diep..
Heb gelijk ff de samenvatting gekeken, maar die goal van Sanchez is ook mooi, hoor! We hebben het over Messi dat die kan dribbelen, maar deze kan er ook wel wat van. Die bal blijft gewoon aan z'n voet geplakt. Ongelooflijk! Zie hem graag naar Madrid of Manchester komen (hihi
Die goal van QPR slecht verdedigd trouwens. Bal wordt stuiterend voorgegeven tussen de hele Arsenal verdediging en er staan er twee te kijken hoe die hem binnenschiet.

Messi mist weer een penalty, maar mag hem overnemen. Daarna gaat ie er wel onberispelijk in. Je kon daarna de frustratie van z'n gezicht aflezen. Toch wel netjes om na zo'n slechte reeks direct na een gemist penalty de bal hard in de hoek te schieten.
Zat lekker met wat chips naar Chievo - Roma te kijken. Horrortackle op Federico Mattiello, werd toch enigzins misselijk
Redelijk zwakke eerste helft, in de tweede helft herstelde hij zich prima. Derde goal was erg lekker, daar juichte hij dan ook goed. Maar die penalties... Hij schoot ze vroeger een stuk zelfverzekerder in de hoeken, soms ook lekker hoog. Neymar zou het misschien kunnen gaan doen, maar zijn aanloop hou ik totaal niet van. Suarez neemt al tijden nauwelijks penalties (Liverpool 0 vorig seizoen, volgens mij daarvoor ook al erg weinig), dus die lijkt me niet de juiste persoon. Messi zal ze wel blijven nemen zolang hij zichzelf er goed bij voelt, maar liever heb ik iemand anders.RoD schreef op zondag 08 maart 2015 @ 13:16:
Messi mist weer een penalty, maar mag hem overnemen. Daarna gaat ie er wel onberispelijk in. Je kon daarna de frustratie van z'n gezicht aflezen. Toch wel netjes om na zo'n slechte reeks direct na een gemist penalty de bal hard in de hoek te schieten.
Ook bijzonder: 13 december 2014 stond Messi 12(!) goals achter Ronaldo (13 om 25) in La Liga. Inmiddels beiden op 30 goals...
[ Voor 6% gewijzigd door Catorce op 09-03-2015 12:29 ]
Net wat beelden gezien, misselijke beelden brr. Maar was dit geen pechgeval?Kaap schreef op zondag 08 maart 2015 @ 15:57:
Zat lekker met wat chips naar Chievo - Roma te kijken. Horrortackle op Federico Mattiello, werd toch enigzins misselijk
Suarez mocht ze daar ook niet nemen, ivm ene meneer Gerrard. Hij is koel genoeg ervoor.Catorce schreef op zondag 08 maart 2015 @ 16:19:
[...]
Redelijk zwakke eerste helft, in de tweede helft herstelde hij zich prima. Derde goal was erg lekker, daar juichte hij dan ook goed. Maar die penalties... Hij schoot ze vroeger een stuk zelfverzekerder in de hoeken, soms ook lekker hoog. Neymar zou het misschien kunnen gaan doen, maar zijn aanloop hou ik totaal niet van. Suarez neemt al tijden nauwelijks penalties (Liverpool 0 vorig seizoen, volgens mij daarvoor ook al erg weinig), dus die lijkt me niet de juiste persoon. Messi zal ze wel blijven nemen zolang hij zichzelf er goed bij voelt, maar liever heb ik iemand anders.
Ook bijzonder: 13 december 2014 stond Messi 12(!) goals achter Ronaldo (13 om 25) in La Liga. Inmiddels beiden op 30 goals...
Orlando City SC vs New York City FC (aka Man City USA), in de Citrus Bowl waar het bij het WK '94 40+ graden werd met een luchtvochtigheid van richting de 100% ... in de zomer iig.
[ Voor 74% gewijzigd door apis29 op 08-03-2015 21:53 ]
Dat weet ik ook wel. Maar 'daar is hij koel genoeg voor' is dan ook een statement met weinig backup. Hij neemt al tijden nauwelijks penalties, wil je nu in een curciale fase van het seizoen ineens Suarez de penalties laten nemen? Bij Ajax scoorde hij er 18 uit penalties, maar dat is ook al jaren geleden. Kortom: ik zou eigenlijk wel een ander willen zien ipv Messi, maar ben er niet van overtuigd dat Suarez en Neymar het enorm veel beter zullen doen. Maar wie weet...toolkist schreef op zondag 08 maart 2015 @ 16:35:
[...]
Suarez mocht ze daar ook niet nemen, ivm ene meneer Gerrard. Hij is koel genoeg ervoor.
Ah sh*t lees dit nu pas! Anders had ik wel gekeken. Heb je nog gekeken naar de wedstrijd? Vermakelijk?apis29 schreef op zondag 08 maart 2015 @ 21:48:
MLS op Eurosport 1 om 22:00u.
Orlando City SC vs New York City FC (aka Man City USA), in de Citrus Bowl waar het bij het WK '94 40+ graden werd met een luchtvochtigheid van richting de 100% ... in de zomer iig.
Mejor así
Voor de niet-Fox abonnees, FA cup wedstrijd Manchester - Arsenal is live op BBC 1 te zien. Begint nu
.
Neusje, boter. Ik zet de TV aan en zie net de pass naar Monreal en de 0-1 (mooie pass en goal), en terwijl ik de maaltijd uit de magnetron haal is de 1-1 (mooie voorzet en kopbal).
Szcezny op doel? Is hij weer in genade aangenomen, of keept de reservekeeper in de FA-cup?
Szcezny op doel? Is hij weer in genade aangenomen, of keept de reservekeeper in de FA-cup?
Het tweede betreffende de keeper. Szczesny oogt deze wedstrijd niet zo zeker trouwens.
BBC is wel héél wat fijner dan dat geëmmer van Fox.
BBC is wel héél wat fijner dan dat geëmmer van Fox.
[ Voor 29% gewijzigd door Vos op 09-03-2015 21:32 ]
Sneu voor Oxlade dat ie nou alweer geblesseerd raakt. Toch 1 vd betere spelers van Arsenal vind ik
Dit topic is gesloten.
Let op:
Voor Champions League & Europa League, zie [Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2014/2015 deel 2
Voor Champions League & Europa League, zie [Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2014/2015 deel 2