[Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2014/2015 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 17 ... 28 Laatste
Acties:
  • 72.533 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RodeStabilo
  • Registratie: December 2013
  • Niet online
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=Ar-1xbM_gao]

"Queens Park Raisins"

Het slechte engels van van gaal is iets wat al tijden opvalt. zo zag ik laatst een persconferentie waarin een journalist over een bezoek aan een 'pub'. zijn antwoord was in de trant van dat het hem niet uitmaakt wat er gepubliceerd wordt.... ook z'n tijdsvallen zijn niet al te best....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-09 05:34
Ik vind het inmiddels niet eens grappig meer. Ook de media begint er nu meer de draak mee te steken i.p.v. het als humor te zien.

Ernstig hoor als je op zon niveau werkt en amper begrijpelijk engels kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:29
"I changed the shape", het is wel echt beroerd Engels hoor, stuur die man a.u.b. een week naar een klooster of iets dergelijks :) van Gaal vertaald alles in zijn hoofd te letterlijk van NL naar Engels...dan krijg je dus deze uitspraken.

[ Voor 29% gewijzigd door Martinusz op 19-01-2015 11:35 ]

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Hiddink kan het ook (begripbaar en vloeiend Engels), waarom Louis niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-07 13:28
Kaap schreef op maandag 19 januari 2015 @ 10:37:
Ik vind het inmiddels niet eens grappig meer. Ook de media begint er nu meer de draak mee te steken i.p.v. het als humor te zien.

Ernstig hoor als je op zon niveau werkt en amper begrijpelijk engels kan.
Dat het niet meer grappig is komt denk ik eerder omdat het zovaak herhaalt word. Kijk maar eens op Facebook nadat van Gaal een interview heeft afgegeven. Dan word het 34 keer geplaatst..
iPodKiller schreef op maandag 19 januari 2015 @ 11:43:
Misschien heeft Louis moeite om andere talen aan te leren, of Hiddink heeft er gewoon véél meer tijd ingestoken dan Louis.

[ Voor 23% gewijzigd door JST94 op 19-01-2015 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankyou
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 24-08-2023
iPodKiller schreef op maandag 19 januari 2015 @ 11:43:
Misschien zit z'n hoofd al vol met opstellingen :+

MacBook Air 13" 2014 128GB || iPhone 13 mini 256GB || Nintendo Switch 32GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03:19
Toppertje vanavond in de kwartfinale om de Copa del Rey: Barca - Atletico. Kijken of Torres er ook twee tegen Barca kan maken! Aftrap 21:00 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-07 18:27
Aftrap is om 22:00!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• don_jorg
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08-08 09:46
En morgen RCD Espanyol tegen Sevilla! Ik zit weer in het blauw-wit voor het beeldscherm :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Excuus, 22:00 uur inderdaad. :)
don_jorg schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 17:48:
En morgen RCD Espanyol tegen Sevilla! Ik zit weer in het blauw-wit voor het beeldscherm :)
Dan ben ik ook voor Espanyol.

Villareal zojuist gescoord uit een vrije trap tegen Getafe. 1 - 0 met nog 5 minuten te gaan.

[ Voor 50% gewijzigd door chim0 op 21-01-2015 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18:37

Vos

AFCA

Busquets :') . Penalty voor Barca, 1-0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
Vos schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 23:44:
Ja, ik zie weer dat typische deel van het Barca van de laatste seizoenen, het deel waarom ik ze graag zie falen. Zeiken, zieken en duiken. Goed van de scheidsrechter dat hij Mascherano en Suarez geel gaf, jammer dat hij in de snoekduik van Busquets trapt, jammer dat hij Suarez niet een paar minuten eerder ook geel gaf. Eerst een stap zetten en dan duiken richting het strafschopgebied.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Hoe de spelers, van beide zijden, ook op de scheids duiken bij een in hun ogen verkeerde beslissing is ongekend. Eigenlijk zou hij dan moeten blijven strooien met kaarten, en eindigen met 8 vs 8 ofzo ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
Vos schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 23:49:
Hoe de spelers, van beide zijden, ook op de scheids duiken bij een in hun ogen verkeerde beslissing is ongekend. Eigenlijk zou hij dan moeten blijven strooien met kaarten, en eindigen met 8 vs 8 ofzo ;).
Dat is ook een belangrijke reden voor me om geen hele Spaanse wedstrijden te kijken. Ik erger me gewoon teveel aan het zeiken, alles appeleren, alles protesteren, etc. Ik hou het wel bij de paar echt belangrijke wedstrijden ;)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:06
Vos schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 23:44:
Bijzonder makkelijk gegeven penalty, vond het maar een saaie pot.
Zowel Suarez en Neymar mogen wat mij betreft buiten veld, doe Messi ook maar lekker centraal.

Torres heeft me de afgelopen paar wedstrijden wel aangenaam verrast, hij lijkt weer terug te zijn en plezier in het spel te hebben. :o

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
gambieter schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 23:53:
[...]

Dat is ook een belangrijke reden voor me om geen hele Spaanse wedstrijden te kijken. Ik erger me gewoon teveel aan het zeiken, alles appeleren, alles protesteren, etc.
Yup same here, spaans theater drama voetbal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
  • Laatst online: 20:04
Ik ben ook erg tegen dat gezeur, geval en aanstellerij in Spaans voetbal.

Maar die pingel was gewoon terecht, als je uit onkunde volledig langs de bal maait en daarbij gewoon het been omhoog trapt van je tegenstander is dat toch gewoon een terechte pingel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Odegaard verdient 80K per week bij Real Madrid, toch belachelijk voor een 16 jarige jochie?? Zoveel druk en verwachtingen voor die kerel... Zie je over 3-4 jaar dat die naar Sevilla ofzo gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• don_jorg
Dank je wel voor je steun! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
iPodKiller schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 15:16:
Odegaard verdient 80K per week bij Real Madrid, toch belachelijk voor een 16 jarige jochie?? Zoveel druk en verwachtingen voor die kerel... Zie je over 3-4 jaar dat die naar Sevilla ofzo gaat.
Nou dan heeft die ondertussen een aardig zakcentje verdiend.
En speelt die nog bij een mooie club als Sevilla...
Hij traint dagelijks met de beste spelers ter wereld, daar word je niet minder van hoor.

Als die nu naar Ajax zal gaan heeft die niet zoveel verdiend, traint die met mindere spelers om zich heen.
En heeft die ook geen garanties, om te slagen.

En als je niet slaagt bij Ajax ga je niet naar Sevilla toe.
Maar als je niet slaagt bij Madrid kan je het nog bij zoveel ploegen proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23:59

Angeloonie

Cheeseburger Addict

iPodKiller schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 15:16:
Waar haal je dat nou weer vandaan? Lijkt mij heel erg sterk, zo gek is Real nou ook weer niet.
Tip: geloof niet alles wat je op internet leest.

[ Voor 5% gewijzigd door Angeloonie op 22-01-2015 15:48 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Angeloonie schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 15:44:
[...]

Waar haal je dat nou weer vandaan? Lijkt mij heel erg sterk, zo gek is Real nou ook weer niet.
Gaat momenteel heel de internet rond, niet €80k maar £80k. Als het waar is, dan is Real echt de weg kwijt. Maar het kan bullshit zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

99,9999% zeker dat het bullshit is. Gaat altijd dit soort onzin over het web wanneer het "supertalenten" oid zijn.

Real Madrid zal hem best aardig betalen, maar 80K is wat ongeloofwaardig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilhanko
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Volgens BILD gaat 'ie 2,2 miljoen euro per jaar verdienen krijgt 'ie 2,2 miljoen euro per jaar (er is een verschil tussen krijgen en verdienen :+), dat komt neer op een slordige 42.000 euro per week. Bij lange na geen 80.000 pond, maar ook achterlijk veel geld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
Zeg daar maar nee tegen als je 16 bent.
Nee, iedereen zegt tegen hem daar ga je niet spelen blablabla.
Maar als jij die aanbieding krijgt. Teken je voordat je kan knipperen met je ogen, ben je financieel onafhankelijk na 1 handtekening op je 16e....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 00:29
En laten we heel eerlijk zijn, als je echt goed bent. Dan red je het altijd. Druk of niet. Kijk een Messi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

40K is ook absurd voor ene 16 jarige jochie, en vooral als je elke dag Ronaldo en etc. mag zien spelen en wellicht zelfs mag mee komen trainen met hun.
FrankoNL schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 17:56:
En laten we heel eerlijk zijn, als je echt goed bent. Dan red je het altijd. Druk of niet. Kijk een Messi.
Tsja, dat hoeft niet. Je kunt zo goed zijn als je wilt, maar als je geen doorzettingsvermogen,discipline en wilskracht hebt, dan ben je niks. Zie Balotelli, Quaresma en etc. Quaresma had zelfs meer potentieel dan dat Ronaldo had, alleen had Ronaldo wél het doorzettingsvermogen en wilskracht en Quaresma niet, anders was Ronaldo ook your average winger geweest. Spelers doen tegenwoordig gekke dingen met hun geld en dat gaat helaas ten koste van je wilskracht en discipline, en vooral als je nog amper volwassen bent en 40K gaat verdienen per week, zijn ouders moeten dan erg streng zijn wil hij niet de mist in gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

FrankoNL schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 17:56:
Nou nee, de omgeving waarin dat gebeurt is grotendeels bepalend. Messi had het niet gered als hij tot zijn 23e op de bank had gezeten bij een Real/City of Chelsea bijvoorbeeld. Bij Real geloven ze niet in jeugdspelers, dus die krijgen vaak geen eerlijke kans. Dan halen ze liever een Bale dan een jong talent op te stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Louis heeft het al aardig op de rit, not! Een 0-0 tegen een nietige League Two club. En ook met gewoon een sterk elftal.

Het verbaast mij echt zwaar dat ze nog 4e staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Vos schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 22:59:
Louis heeft het al aardig op de rit, not! Een 0-0 tegen een nietige League Two club. En ook met gewoon een sterk elftal.

Shoot me plz Afbeeldingslocatie: http://i928.photobucket.com/albums/ad129/quicksilverhill/Smileys/smiley_emoticons_selbstmord.gif

[YouTube: http://youtu.be/g-aL2Lnj8P4?t=1m28s]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Vos schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 22:59:

Motivatie probleem van de spelers denk ik. Verder was het vreemd dat hij nu opeens voor 4-4-2 ipv 3-5-2 koos. Pas nog Di Maria in de spits, van Gaal is nog zoekende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Ook goed voor het vertrouwen en vorm van spelers om zo verschrikkelijk veel van systeem en spelers te wisselen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Ronaldo direct rood voor natrappen. Schijnt dat Cordoba nogal ruw aan het spelen is/was, heb niks gezien. Desalniettemin niet goed te praten natuurlijk.

Volgende wedstrijden tegen Sociedad, Sevilla en Atletico....

Wat gebeurt er allemaal in de FA cup? :D

Tottenham - Leicester 1-2
Blackburn - Swansea 3-1
Man City - MBoro 0-2
Chelsea - Bradford City 2-4
Southampton - Crystal Palace 2-3

En dan Utd ook 0-0 gisteren.

[ Voor 51% gewijzigd door Vos op 24-01-2015 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-09 10:28
Was niet voor natrappen, maar voor slaan van een speler. FA cup... Te vreemd voor woorden.

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Vos schreef op zaterdag 24 januari 2015 @ 17:50:
Wat gebeurt er allemaal in de FA cup? :D

Tottenham - Leicester 1-2
Blackburn - Swansea 3-1
Man City - MBoro 0-2
Chelsea - Bradford City 2-4
Southampton - Crystal Palace 2-3

En dan Utd ook 0-0 gisteren.
De FA cup heeft simpelweg geen prioriteit voor de topclubs, dat zie je ook aan de basis opstelling. Wat heeft Arsenal eigenlijk gedaan tegen Brighton?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
Heeft ManU het gisteren juist erg goed gedaan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
tweaker2010 schreef op zaterdag 24 januari 2015 @ 18:10:
[...]
De FA cup heeft simpelweg geen prioriteit voor de topclubs, dat zie je ook aan de basis opstelling.
Bullshit. De FA Cup wordt juist gezien als een class A prijs. De League Cup, die is niet zo boeiend nee.
[...]
Wat heeft Arsenal eigenlijk gedaan tegen Brighton?
Spelen morgen pas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-07 18:27
[...]

De FA cup heeft simpelweg geen prioriteit voor de topclubs, dat zie je ook aan de basis opstelling. Wat heeft Arsenal eigenlijk gedaan tegen Brighton?
Met een minder dan je sterkste opstelling moet je ook van een club uit een lagere divisie kunnen winnen, zeker als je thuis speelt. Ik heb geen enkele wedstrijd gezien, maar alle PL ploegen hebben zich gewoon flink geblameerd.

Opstelling van Chelsea was bijvoorbeeld vrij sterk. Dan sta je 2-0 thuis voor tegen een ploeg uit de League One en verlies je 2-4. Ik heb geen idee hoe de wedstrijd ging, maar dat is gewoon een blamage :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Slaapje schreef op zaterdag 24 januari 2015 @ 18:07:
Was niet voor natrappen, maar voor slaan van een speler. FA cup... Te vreemd voor woorden.
Ik zag deze en dacht dat hij hier rood voor kreeg: https://vine.co/v/OIlXhn5dUFv
Maar toen zag ik deze ook nog: https://vine.co/v/OIlpULVIb3M

Hij was op dreef dus :+
[...]

Euh, is het meest prestigieuze bekertoernooi ter wereld. Je doelt op de Capital One Cup?

En opstelling City: Caballero, Zabaleta, Kompany (C), Boyata, Kolarov, Milner, Fernando, Navas, Silva, Jovetic, Aguero

Dat is inderdaad een B team :? :D

Chelsea gebruikte minder A-spelers maar mag het ook? De stand-ins zouden zoals al gezegd hierboven makkelijk in staat moeten zijn om een goed resultaat neer te zetten.

[ Voor 49% gewijzigd door Vos op 24-01-2015 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
Benotti schreef op zaterdag 24 januari 2015 @ 18:32:
Ik heb geen idee hoe de wedstrijd ging, maar dat is gewoon een blamage :N
Ik heb net een korte samenvatting bekeken op de BBC website (alleen voor VK gebruikers), en eigenlijk mogen alle goals (die van Chelsea en Bradford) er zijn. Bij de eerste goal van Bradford ziet Cech de bal te laat en had hem misschien toch moeten hebben, maar verder fraaie goals. Zeker de vierde van Bradford is echt een juweeltje :9~

Ook Man City gekeken. Man City had zat kansen in de eerste helft en had een pingel moeten hebben, maar de keeper zat lekker in de wedstrijd. Tweede helft raakt Man City bij 0-1 nog paal of lat, maar had Middlesborough nog zat andere kansen. Eerste goal was wel een frommeltje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Zijn er nog echte topploegen in de FA-Cup of ligt hier een kans voor van Gaal?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://ichef.bbci.co.uk/live-experience/cps/480/mcs/media/images/80498000/png/_80498786_table.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Vos schreef op zaterdag 24 januari 2015 @ 18:56:
[...]

Ik zag deze en dacht dat hij hier rood voor kreeg: https://vine.co/v/OIlXhn5dUFv
Maar toen zag ik deze ook nog: https://vine.co/v/OIlpULVIb3M

Hij was op dreef dus :+
Tja, heb die wedstrijd zitten kijken en het was weer en typische Ronaldo-offday en dan gaat ie dat soort rare dingen doen. Hij zat gewoon niet in de wedstrijd en was totaal onzichtbaar. Eens in de zoveel tijd gebeurt dat en krijgt ie kortsluiting, maar een speler van zijn kaliber heeft dat eigenlijk niet nodig, dus wat dat betreft is het af en toe nog een jochie. En toen ie van het veld liep, poetste ie nog even arrogant z'n Gouden Bal-logo schoon op z'n shirt. Dan denk ik van doe dat niet, maar dat is dan weer het jochie wat bovenkomt.

Wel jammer dat ie dat soort dingen nu nog steeds nodig heeft, na alles bereikt te hebben, maar ja zo is hij gewoon en dat moeten we maar accepteren. Het is ook niet zo dat ie zich elke week misdraagt. Af en toe kortsluiting mag wel en dan wordt je terecht van het veld gestuurd met rood. Hij loopt dan ook gewoon keurig van het veld en accepteert die kaart, dus al met al is het allemaal niet zo erg, vind ik, maar het blijft opmerkelijk. Het is gewoon nog een jochie af en toe, maar dat siert hem ergens ook wel (als in bezeten van het spelletje).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance
  • Laatst online: 18:47

StrongArmLance

Endless flow

Moet zeggen dat ik ook gek was geworden als zo'n vervelende verdediger me de hele tijd probeert uit te kleden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
Op de BBC is nu Bristol City (top van League One) vs West Ham te zien. Mooi interview met de coach van Bristol City (Steve Cotterill), die aangaf dat in dit weekend ze het nog zo goed kunnen doen tegen West Ham, beter dan Bradford City gaat ze niet lukken, met felicititaties voor Bradford.

Ik denk dat bijna alle clubs een _o_ hebben gedaan voor Bradford dit weekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Die Pogba is toch wel een geweldenaar, zeg! Die zie ik graag naar Madrid komen. Net weer een paar geweldige acties en een goal. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Ik had het gister met een vriend over Pogba. Denk echt dat ie deze zomer gaat verkassen. Maar ik denk dat het tussen Real, City en Bayern zal gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Kaap schreef op zondag 25 januari 2015 @ 17:18:
Ik had het gister met een vriend over Pogba. Denk echt dat ie deze zomer gaat verkassen. Maar ik denk dat het tussen Real, City en Bayern zal gaan.
En jij ziet hem natuurlijk graag naar Arsenal komen. :P

Maar Real heeft er weer eentje. Nooit van gehoord!
Lucas Silva: new Real Madrid player

The 21-year-old, chosen as the Brazilian League's best defensive midfielder, joins the Whites from Cruzeiro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

chim0 schreef op zondag 25 januari 2015 @ 16:58:
Die Pogba is toch wel een geweldenaar, zeg! Die zie ik graag naar Madrid komen. Net weer een paar geweldige acties en een goal. :9~
Bizar dat die gast nog maar 21 is inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Chelsea - eruit
City - eruit
Southampton - eruit
Spurs - eruit
Man Utd - gelijk
Liverpool - gelijk

Arsenal - Gewonnen *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Maar hoe :X :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
chim0 schreef op zondag 25 januari 2015 @ 18:28:
[...]

En jij ziet hem natuurlijk graag naar Arsenal komen. :P
Uiteraard, geniale speler en ik ben er ook zeker van dat hij bij ons zou passen. Wie zou hem niet willen :Y

Maar ik vermoed dat hij naar Real Madrid gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Ja het was 'too close for comfort', maar gewonnen is gewonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Laatst online: 22:01
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/B8Mz-1jCcAA33_a.jpg:large
Fans van Standard Luik shockeerden vriend en vijand vanmiddag door op de tribune een spandoek te ontvouwen dat verwijst naar de gruwelijke onthoofdingen van de terreurbeweging IS.

Op het spandoek (zie hieronder) houdt iemand met een zwaard het afgehakte hoofd vast van Steven Defour, de oud-speler van Standard die aan het begin van dit seizoen overstapte naar Anderlecht. "Red or dead", staat naast het tafereel te lezen.

Defour keerde vandaag voor het eerst terug naar Luik als speler van Anderlecht. Ook op de snelweg van Brussel naar Luik waren spandoeken te zien die tegen hem waren gericht. Hij speelde een ongelukkige wedstrijd: hij werd in de 52ste minuut het veld uit gestuurd toen hij voor de tweede maal een gele kaart ontving. Dat gebeurde nadat hij zijn zelfbeheersing had verloren en een bal keihard de tribune in schopte.
Een fluitconcertje o.i.d. maar dit is toch wel schokkend.. :o

Zijn rode kaart (2x geel), uit frustratie schopt hij de bal het publiek in. Eerlijk gezegd vind ik dat je als scheidsrechter miss het aan zou moeten voelen en die gele kaart niet zou moeten trekken.

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=Aw7PPDK5TQE]

[ Voor 11% gewijzigd door Gynnad op 25-01-2015 20:39 ]

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
Ik ben benieuwd of het bestuur van Standard genoeg ballen heeft om die "supporters" keihard aan te pakken, en of de voetbalbond Standard durft te straffen. Geef ze een flink aantal punten in mindering, dan plukt de club de vruchten van het niet aanpakken van dergelijk tuig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09-09 12:24

CR1691

Hero of Time

Standard is altijd al een enge club geweest met enge supporters en een op zijn zachtst gezegd vreemd bestuur. Hoe kan zo'n spandoek nou door de beveiliging komen? Werkelijk waar schandalig.

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

KBVB moet Luik een stadionverbod tot de rest van het seizoen en sowieso idd strafpunten, dan ga je het pas voelen als club, door hun eigen idiote fans inkomsten mislopen. Maar goed, dat durven ze niet. Dat je een speler mag haten, prima. Maar de dood wens je niemand toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
gambieter schreef op zondag 25 januari 2015 @ 20:41:
Ik ben benieuwd of het bestuur van Standard genoeg ballen heeft om die "supporters" keihard aan te pakken, en of de voetbalbond Standard durft te straffen. Geef ze een flink aantal punten in mindering, dan plukt de club de vruchten van het niet aanpakken van dergelijk tuig.
Spandoeken van die grote, kunnen niet naar binnen zonder dat de club het weet van te voren hoor.
Dus standard moet dit spandoek goedgekeurd hebben, of waren te bang om in te grijpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• don_jorg
Daarnet uiteraard naar RCD Espanyol - Almería gekeken. Heerlijke wedstrijd, 3-0 gewonnen. Goede generale repetitie voor de returnwedstrijd in de Copa del Rey (ja Sport1, dat spreek je uit als 'Rej', niet als 'Rij', leer dat nou eens) tegen Sevilla op de kindvriendelijke tijd van 22:00u aankomende donderdag... Mijn club mag een 3-1 thuisoverwinning verdedigen en als ze door gaan op de voet van vandaag, staan we in de halve finale! Oh, wat zou het lekker zijn om de cup te winnen en weer Europa in te mogen gaan. Goede herinneringen aan! Onder andere Ajax-Espanyol 0-2 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
gambieter schreef op zondag 25 januari 2015 @ 20:41:
Inderdaad flink wat punten in mindering (en dan nog eens het dubbele, aangezien die punten na de 1e ronde weer gehalveerd worden) en de rest van t seizoen die hele tribune leeg. Alles minder zou schandalig zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-04-2024
toolkist schreef op zondag 25 januari 2015 @ 22:54:
[...]

Inderdaad flink wat punten in mindering (en dan nog eens het dubbele, aangezien die punten na de 1e ronde weer gehalveerd worden) en de rest van t seizoen die hele tribune leeg. Alles minder zou schandalig zijn
Gaat niet gebeuren, eerder dit seizoen bestormden bepaalde supporters al eens de hoofdtribune en zaten zelfs op het veld. Heerst een enorm grote onvrede tegenover het bestuur en de toenmalige trainer. De match werd 5 minuten voor tijd afgefloten.

Resultaat: in eerste instantie 1 speeldag achter gesloten deuren, wedstrijd werd verloren (was toch al het geval) en boete

Na beroep aan te tekenen werd het hetvolgende:
5000euro boete en de match verloren wat toch al zo was... Dit terwijl ze zelfs al een voorwaardelijke speeldag achter gesloten deuren hadden staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:31

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Gynnad schreef op zondag 25 januari 2015 @ 20:35:
[afbeelding]

Een fluitconcertje o.i.d. maar dit is toch wel schokkend.. :o
Wat een sensatiestukje. Kansloos spandoek natuurlijk maar daar staat gewoon JasonX op, wat heeft dat in vredesnaam met de onthoofdingen van IS te maken?

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
Heeft niets met IS te maken, maar Jason heeft dan wel mooi het afgehakte hoofd van Defour in z'n handen, dat is op z'n zachts gezegd niet zo vriendelijk :p Stel je voor dat ze in de Arena zo'n banner hadden hangen voor Vermeer.

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaking Art
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21-12-2024
Nou dat leert ons dat het in Nederland toch niet zo slecht is om naar de concurrent over te stappen dan in andere landen.

Aan de andere kant je kan nou niet zeggen dat Steven Defour dit niet had kunnen verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

Tweaking Art schreef op maandag 26 januari 2015 @ 18:41:

Aan de andere kant je kan nou niet zeggen dat Steven Defour dit niet had kunnen verwachten.
Ik durf toch echt wel te stellen dat Defour niet had kunnen verwachten dat hij zijn hoofd afgehakt op een gigantisch spandoek zou zien. Met enge supporters erachter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Tweaking Art schreef op maandag 26 januari 2015 @ 18:41:
Nou dat leert ons dat het in Nederland toch niet zo slecht is om naar de concurrent over te stappen dan in andere landen.

Nou ik kan doodsbedreigingen en leuke spandoeken verwachten waarbij je de dood wordt gewenst, laat ik maar snel tekenen bij Anderlecht! :+

Tsja ik vind het ook de fout van de scheidsrechter en van beide teams zelf dat hij die wedstrijd niet heeft stopgezet nadat hij die spandoek zag en van het veld waren gelopen, uiteraard hadden zij dan gewonnen, maar als er bovenop nog die sancties zouden komen, dan zou dat wel een sterk signaal afgeven, hierop zou de FIFA ook nog moeten reageren als de KBVB geen ballen heeft hoge sancties uit te delen.

http://www.demorgen.be/sp...hoofding-defour-a2194867/

Hoop dat het 5 jaar mag worden, op z'n minst 1 jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
Het zou een gemiste kans zijn als ze Standard geen punten afpakken, zo kun je de idioten het beste raken en ze heel erg onpopulair maken. Maar ook de scheidsrechter mogen ze een flinke trap geven, bij zoiets hoor je de wedstrijd te staken.

Maar goed, ik verwacht helemaal niets van de Belgische voetbalbond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

gambieter schreef op maandag 26 januari 2015 @ 23:31:
[...]

Het zou een gemiste kans zijn als ze Standard geen punten afpakken, zo kun je de idioten het beste raken en ze heel erg onpopulair maken. Maar ook de scheidsrechter mogen ze een flinke trap geven, bij zoiets hoor je de wedstrijd te staken.

Maar goed, ik verwacht helemaal niets van de Belgische voetbalbond.
Uiteraard, maar toen Defour al rood kreeg, moest Anderlecht het heft in eigen handen nemen en gewoon van het veld aflopen. Ik weet zelf niet hoe de wedstrijd verder verliep en in welke minuut die spandoek werd vertoond maar de scheids kon echt wel iets doen dan verder spelen, maar hij was zelf bang, want wie zou niet bang worden als zulke idioten zo'n spandoek ophangen, dan gaan ze dat ook doen bij de scheids. Ik weet niet in hoeverre de FIFA mag ingrijpen in zulke situaties, maar die kunnen dat lekker op afstand regelen zonder in problemen te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanavond weer een leuk duel tussen Costa - Skrtel. Vorige week was dit echt een heerlijke wedstrijd om te zien. Hopelijk gaat het vanavond weer los!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GS88
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22:57

GS88

π raat

Zijn er hier ook mensen die de Afrika cup volgen?
Vanavond Senegal - Algerije
en Zuid Afrika - Ghana.. 8)

[ Voor 44% gewijzigd door GS88 op 27-01-2015 20:35 ]

Rotterdam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Verwijderd schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 16:51:
Vanavond weer een leuk duel tussen Costa - Skrtel. Vorige week was dit echt een heerlijke wedstrijd om te zien. Hopelijk gaat het vanavond weer los!
Maar eens kijken, Chelsea gaat er vol voor gezien de opstelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Wat past die Costa toch goed bij zijn manager. Om te kotsen die persoonlijkheid :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
Hoe zit dat met de Africa cup vanavond?
Cameroon - Ivoorkust
Guinea - Mali

Stand:
2 - 2-2
2 - 2-2
2 - 2-2
2 - 2-2

Als de landen gewoon met elkaar afspreken om zoveel mogelijk te scoren?
10-10

En andere resultaat wordt
1-1

Zijn die gene met 10-10 beide door.

Maar als een wedstrijd een gelijkspel wordt is het dan loten of penaltys onderling?
En als beide 0-0 spelen, kan je alleen maar loten toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19:55
iPodKiller schreef op maandag 26 januari 2015 @ 22:59:
[...]

Nou ik kan doodsbedreigingen en leuke spandoeken verwachten waarbij je de dood wordt gewenst, laat ik maar snel tekenen bij Anderlecht! :+

Tsja ik vind het ook de fout van de scheidsrechter en van beide teams zelf dat hij die wedstrijd niet heeft stopgezet nadat hij die spandoek zag en van het veld waren gelopen, uiteraard hadden zij dan gewonnen, maar als er bovenop nog die sancties zouden komen, dan zou dat wel een sterk signaal afgeven, hierop zou de FIFA ook nog moeten reageren als de KBVB geen ballen heeft hoge sancties uit te delen.

http://www.demorgen.be/sp...hoofding-defour-a2194867/

Hoop dat het 5 jaar mag worden, op z'n minst 1 jaar.
Nou, dat is best wel een apart spandoek joh.. Ik ga niks meer over een aantal gasten op de Gelbe Wand in Dortmund zeggen, die houden het nog respectvol (in vergelijking met dat spandoek) richting Götze. De mensen die zoiets maken, moet je gewoon heel lang niet in je stadion willen hebben. Uiteindelijk is het toch wel een beetje stoere mannen praat, maar het is toch niet handig voor het imago van je club lijkt me ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Kaap schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 06:53:
Wat past die Costa toch goed bij zijn manager. Om te kotsen die persoonlijkheid :Y
JM was weer lekker bezig ja. Wel zeuren over een eventuele penalty, maar niet over de mogelijke rode kaart van zijn 'geliefde' ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
http://www.bbc.co.uk/sport/0/football/31014548 is een overzicht van de "talking points".

Costa gaat gewoon tot het randje en ver erover als de scheidsrechters het toelaten, een vechter pur sang en iemand die gewoon weerwerk geeft tegen alles wat verdedigers tegen hem gebruiken. Vreselijk om bij de tegenpartij te zien, maar ik vermoed dat de geluiden minder sterk zouden zijn als hij bij het eigen team speelt. En laten we niet vergeten: er zijn geen "lieve" winnaars. Zelfs een gentleman als Thierry Henry had er niet zo'n probleem mee dat zijn handsbal Frankrijk een WK-ticket bezorgde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gambieter schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 12:59:
http://www.bbc.co.uk/sport/0/football/31014548 is een overzicht van de "talking points".

Costa gaat gewoon tot het randje en ver erover als de scheidsrechters het toelaten, een vechter pur sang en iemand die gewoon weerwerk geeft tegen alles wat verdedigers tegen hem gebruiken. Vreselijk om bij de tegenpartij te zien, maar ik vermoed dat de geluiden minder sterk zouden zijn als hij bij het eigen team speelt. En laten we niet vergeten: er zijn geen "lieve" winnaars. Zelfs een gentleman als Thierry Henry had er niet zo'n probleem mee dat zijn handsbal Frankrijk een WK-ticket bezorgde.
Een handsbal kan je niet echt vergelijken met de schoppartijen van Costa. En persoonlijk is Henry veel meer voetballer dan dat Costa ooit zal zijn.
probleem wat ik met Mourinho heb is dat hij goede voetballers smerig spel laat spelen. Pepe is nu zonder Mourinho opeens een stuk minder agressief...toeval?

En er zijn natuurlijk altijd incidenten die een speler maakt. Probleem is dat het bij Costa geen incidenten zijn en dat hij wel erg vaak op iemands enkel gaat staan. Vreemd genoeg zie ik dat niet terug bij een Gerrard of Terry. Die ook winnaars zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Ik heb ook wel bewondering voor zijn vechtlust en absolute wil om te winnen, mag dat soort spelers wel. En als ze in 'jouw' team spelen zal je er vast iets anders naar kijken. Een zuiger als Van Bommel kon je ook maar beter in je eigen team hebben ;).

Maar ook zij moeten gestraft worden als ze over de schreef gaan.

[ Voor 31% gewijzigd door Vos op 28-01-2015 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Arsenal heeft vandaag de transfer van Gabriel Paulista afgerond. Komt van Villareal. Nou kijk ik nooit Spaans voetbal, maar weet dat sommige hier dat wel doen. Zijn jullie bekend met deze vent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 13:23:
probleem wat ik met Mourinho heb is dat hij goede voetballers smerig spel laat spelen. Pepe is nu zonder Mourinho opeens een stuk minder agressief...toeval?
Mourinho wil zijn spelers laten winnen, maakt niet uit hoe. ZIjn interviews zijn daar ook voor bedoeld, hij weet echt wel dat overal mensen gaan sputteren en ik vermoed dat hij zich daar een breuk over lacht ;)
En er zijn natuurlijk altijd incidenten die een speler maakt. Probleem is dat het bij Costa geen incidenten zijn en dat hij wel erg vaak op iemands enkel gaat staan. Vreemd genoeg zie ik dat niet terug bij een Gerrard of Terry. Die ook winnaars zijn.
Maar geen spitsen. En juist spitsen krijgen de ergste dingen uitgedeeld van verdedigers, en Costa doet aan "pre-emptive strikes". En vergis je niet, ze zijn hem ook aan het uitlokken. Dat praat het niet goed, maar het zijn geen onschuldige lammetjes waar Costa tegen speelt.

Zijn energie en winstwil is mooi om te zien. De rest niet :)

En zoals hierboven gezegd wordt: hij is een Van Bommel-type. Alles is toegestaan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
gambieter schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 18:10:
[...]
Mourinho wil zijn spelers laten winnen, maakt niet uit hoe. ZIjn interviews zijn daar ook voor bedoeld, hij weet echt wel dat overal mensen gaan sputteren en ik vermoed dat hij zich daar een breuk over lacht ;)
Dan kun je wel zeggen dat hij dat bewust doet, scherp zetten etc, maar er is ook gewoon zoiets als respect en sportiviteit. Hij is in zijn interviews ook gewoon vaak respectloos. Walgelijk is het en ik kan niet begrijpen dat er mensen zijn die dat gedrag goedkeuren of goedpraten.

Begrijp me goed, ik vind het als coach an sich een geniale manager. Absolute topklasse. Maar het is net als Suarez, geniale voetballer, maar misselijke trekjes. Costa idem. FA denkt er trouwens hetzelfde over:
http://www.mirror.co.uk/s...iego-costa-handed-5059935

[ Voor 19% gewijzigd door JeroenNietDoen op 28-01-2015 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
Kaap schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 18:31:
Dan kun je wel zeggen dat hij dat bewust doet, scherp zetten etc, maar er is ook gewoon zoiets als respect en sportiviteit. Hij is in zijn interviews ook gewoon vaak respectloos. Walgelijk is het en ik kan niet begrijpen dat er mensen zijn die dat gedrag goedkeuren of goedpraten.
Je kunt iets uitleggen zonder het goed te keuren :) . Verder maakt het veel uit of zo iemand van de eigen club is of van een concurrent, wat dat betreft zijn aanhangers van clubs vaak mentaal flexibel genoeg...
Begrijp me goed, ik vind het als coach an sich een geniale manager. Absolute topklasse. Maar het is net als Suarez, geniale voetballer, maar misselijke trekjes. Costa idem. FA denkt er trouwens hetzelfde over:
http://www.mirror.co.uk/s...iego-costa-handed-5059935
Yep, dit kan hem wel eens een paar wedstrijden schorsing opleveren. Oftewel: het systeem werkt hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
gambieter schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 20:06:
[...]

Je kunt iets uitleggen zonder het goed te keuren :) . Verder maakt het veel uit of zo iemand van de eigen club is of van een concurrent, wat dat betreft zijn aanhangers van clubs vaak mentaal flexibel genoeg...
Onzin. Toen hij bij Real zit was het hetzelfde liedje. Dat is geen concurrent van Arsenal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GS88

GS88

π raat

Joostje123 schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 11:24:
Hoe zit dat met de Africa cup vanavond?
Cameroon - Ivoorkust
Guinea - Mali

Stand:
2 - 2-2
2 - 2-2
2 - 2-2
2 - 2-2

Als de landen gewoon met elkaar afspreken om zoveel mogelijk te scoren?
10-10

En andere resultaat wordt
1-1

Zijn die gene met 10-10 beide door.

Maar als een wedstrijd een gelijkspel wordt is het dan loten of penaltys onderling?
En als beide 0-0 spelen, kan je alleen maar loten toch?
Ik zit vooral met de vraag of er, als er vanavond weer alleen maar 1-1 wordt gespeeld (bij beide wedstrijden).. wat er dan gebeurt... verlengen? lotje trekken wie d'r door mag??

Rotterdam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
GS88 schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 20:38:
Ik zit vooral met de vraag of er, als er vanavond weer alleen maar 1-1 wordt gespeeld (bij beide wedstrijden).. wat er dan gebeurt... verlengen? lotje trekken wie d'r door mag??
Volgens de BBC: loting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
Nou, Barca mag niet klagen over de arbitrage. Vorige week een erg makkelijk gegeven pingel, en nu een overduidelijke handsbal van Jordi Alba bij de stand 2-2, scheids wuift het weg en in de counter scoort Barca de 2-3. Door een voorzet van diezelfde Jordi Alba, die hard kan rennen...

Heb de eerdere goals niet gezien, maar dit is toch een moment wat de doorslag zal geven; Atletico moet nu 3x scoren zonder meer tegengoals te krijgen.

[ Voor 33% gewijzigd door gambieter op 28-01-2015 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
gambieter schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 21:50:
Nou, Barca mag niet klagen over de arbitrage. Vorige week een erg makkelijk gegeven pingel, en nu een overduidelijke handsbal van Jordi Alba bij de stand 2-2, scheids wuift het weg en in de counter scoort Barca de 2-3. Door een voorzet van diezelfde Jordi Alba, die hard kan rennen...

Heb de eerdere goals niet gezien, maar dit is toch een moment wat de doorslag zal geven; Atletico moet nu 3x scoren zonder meer tegengoals te krijgen.
Het was een zeer leuke eerste helft waarbij Godin duidelijk bij Athletico werd gemist.
Door die bizarre tegengoal en rode kaart is de wedstrijd nu dood :(

Helaas is Neymar er nu ook uit :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
Ik heb een stukje Spurs en Godfather zitten kijken, en dan 2x rood voor Atletico??? De eerste pingel van Atletico was er trouwens geen.

Als ik het zo zie, moet Atletico blij zijn dat het maar 2x rood was :D . Alda Turan gooit een schoen naar de grensrechter en krijgt maar geel... Ik kreeg visioenen van Dubja Bush persconferentie :+

Simeone zal toch iets aan de discipline moeten doen.

[ Voor 67% gewijzigd door gambieter op 28-01-2015 23:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GS88

GS88

π raat

Yup.. morgen wordt er geloot: Mali en Guinea staan op gelijke hoogte.

Rotterdam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
GS88 schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 23:06:
[...]

Yup.. morgen wordt er geloot: Mali en Guinea staan op gelijke hoogte.
Waarom niet penalties... Ze staan tegen elkaar op het veld.
Dan is er nog iets eerlijks aan en wordt het op een voetbalveld afgerond.
In plaats van ergens op een kantoor waar corruptie voor de hand ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• don_jorg
Joostje123 schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 09:36:
[...]
Waarom niet penalties... Ze staan tegen elkaar op het veld.
Dat zou in dit geval inderdaad een goede oplossing zijn, maar geeft ook weer ongelijkheid. Als dit nu de eerste wedstrijd was geweest, hadden ze in de laatste wedstrijd logischerwijs níet tegen elkaar gestaan. Dan kun je dus geen strafschoppen doen. Dan krijg je weer het probleem dat degene die de loting verliest, een klacht indient omdat ze geen strafschoppen hebben kunnen doen...

Om het altijd gelijk voor iedereen te houden, vind ik dit wel de beste oplossing, hoe weinig sportief ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
don_jorg schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 09:54:
[...]

Dat zou in dit geval inderdaad een goede oplossing zijn, maar geeft ook weer ongelijkheid. Als dit nu de eerste wedstrijd was geweest, hadden ze in de laatste wedstrijd logischerwijs níet tegen elkaar gestaan. Dan kun je dus geen strafschoppen doen. Dan krijg je weer het probleem dat degene die de loting verliest, een klacht indient omdat ze geen strafschoppen hebben kunnen doen...

Om het altijd gelijk voor iedereen te houden, vind ik dit wel de beste oplossing, hoe weinig sportief ook.
Laten ze gewoon tegen elkaar ballen, extra wedstrijdje dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• don_jorg
Oh, wat een heerlijke avond gisteren. Espanyol verliest met 1-0 van Sevilla, maar staat wel in de halve finale van de Copa del Rey (of, zoals ze op Sport1 zeggen: Copa del Rai)! Heel spannende laatste vijf minuten, na de tegengoal, maar zo neutraal mogelijk zeg ik dat het verdiend was. Espanyol was zeker in de thuiswedstrijd heer en meester. Uit hielden ze het prima vol, met een aantal mooie kansen.

Athletic de Bilbao, we komen eraan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 27-08 22:26
gambieter schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 21:50:

De hele situatie rondom de 2-3 was bijzonder slecht van de arbitrage. Echter kreeg Atleti een overduidelijke non-penalty mee, dus het viel echt wel mee met hoe Barcelona het mee had. Arda Turan had wel rood mogen zien voor die bizarre actie met zijn schoen die hij naar de grensrechter gooide, tevens Mario Suarez had al een aantal nare tackles op de enkel van Messi gemaakt.

Nu was de score al niet in het voordeel van Atleti, maar de rode kaart in de rust voor Gabi was wel de killer voor de wedstrijd. Jammer, want de eerste helft was echt fantastisch. Barcelona eigenlijk niet zo heel sterk, maar enorm gevaarlijk op de counter. Atletico verdiende wel een 3-2 voorsprong, dan was het nog een leuke tweede helft geworden.

Wel apart dat hier nauwelijks de schorsing van Ronaldo werd bediscussieerd. 2 wedstrijden, echt onwerkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• don_jorg
Wat ik opvallend vind, is dat het gooien van een schoen richting de scheidsrechter met geel wordt bestraft... Daarbij vergeleken is de actie van Ronaldo totaal nietszeggend ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Catorce schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 11:54:
[...]
Wel apart dat hier nauwelijks de schorsing van Ronaldo werd bediscussieerd. 2 wedstrijden, echt onwerkelijk.
Komt omdat we alle anti-Barca zijn en pro-Real, wil je dat graag horen :+

Echt antwoord: ik had het nog niet eens gelezen, maar 2 wedstrijden is wel bizar kort. 4 a 5 had echt wel gemogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
[...]

Hoezo "onwerkelijk"? 8)7 Je doet alsof ie een wereldmisdaad heeft begaan. Hij was gewoon gefrustreerd en deelde een paar tikjes uit, maar die gast ging liggen alsof z'n darmen eruit werden gesneden. Hij trapte hem na, maar dat mannetje greep naar z'n gezicht. :') Gewoon een gefrustreerde Ronaldo, niks meer of minder, dus twee wedstrijden prima. Of is het omdat het "Ronaldo" is, dat je hem tien wedstrijden wil laten schorsen?

Anyway, vanavond weer Bundesliga met Wolfsburg - Bayern! _/-\o_ Hoop echt dat Wolfsburg wint (jaja mijn cluppie :P). Weet alleen niet hoe die gasten er mentaal voor staan, na de dood van Malanda. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Hij greep naar zijn gezicht omdat hij daar óók geraakt werd ;).

Verder waren 4/5 wedstrijden op zijn plaats geweest.

[ Voor 30% gewijzigd door Vos op 30-01-2015 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

De hele situatie rondom de 2-3 was bijzonder slecht van de arbitrage. Echter kreeg Atleti een overduidelijke non-penalty mee, dus het viel echt wel mee met hoe Barcelona het mee had. Arda Turan had wel rood mogen zien voor die bizarre actie met zijn schoen die hij naar de grensrechter gooide, tevens Mario Suarez had al een aantal nare tackles op de enkel van Messi gemaakt.

Nu was de score al niet in het voordeel van Atleti, maar de rode kaart in de rust voor Gabi was wel de killer voor de wedstrijd. Jammer, want de eerste helft was echt fantastisch. Barcelona eigenlijk niet zo heel sterk, maar enorm gevaarlijk op de counter. Atletico verdiende wel een 3-2 voorsprong, dan was het nog een leuke tweede helft geworden.

De swalbe van Jordi Alba was nog wel het vreemdste met vervolgens het duwen van 2 atletico spelers naar de grensrechter :?
Het is maar goed dat ik niet tegen die Alba moet voetballen. Dan had ik hem waarschijnlijk al zo hard geraakt dat hij echt moest janken. *sorry ik haat alleen die jankballen op het voetbalveld*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Diego Costa voor 3 wedstrijden geschorst is zojuist bekend geworden. Die gaan ze missen dit weekend tegen City :Y
Pagina: 1 ... 17 ... 28 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor Champions League & Europa League, zie [Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2014/2015 deel 2