[Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2014/2015 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 16 ... 28 Laatste
Acties:
  • 72.532 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22:30
Nu weet ik niet hoe betrouwbaar deze site is (vast totaal niet ;) ) maar ruim 250 miljoen euro is wel best veel... http://www.express.co.uk/...onel-Messi-father-contact

Voordeel: kan Barcelona mooi wat schulden aflossen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-07 18:27

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-09 05:34
rik86 schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 16:04:
Nu weet ik niet hoe betrouwbaar deze site is (vast totaal niet ;) ) maar ruim 250 miljoen euro is wel best veel... http://www.express.co.uk/...onel-Messi-father-contact

Voordeel: kan Barcelona mooi wat schulden aflossen ;)
Ik zie die transfer dus echt niet gebeuren omdat je met zon bedrag de FFP regels grof overtreed. Met zon bedrag is de UEFA wel verplicht grove maatregelen te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Kaap schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 17:14:
[...]

Ik zie die transfer dus echt niet gebeuren omdat je met zon bedrag de FFP regels grof overtreed. Met zon bedrag is de UEFA wel verplicht grove maatregelen te nemen.
Toch jammer, ik zie Messi graag eens bij een ander team en competie voetballen :)

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Wow schokkend zeg! Junior Malanda is overleden in een auto ongeluk, die kerel had veel potentieel.

http://www.bbc.com/sport/0/football/30764513

[ Voor 37% gewijzigd door iPodKiller op 10-01-2015 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 18:47

StrongArmLance

Endless flow

iPodKiller schreef op zaterdag 10 januari 2015 @ 21:18:
Wow schokkend zeg! Junior Malanda is overleden in een auto ongeluk, die kerel had veel potentieel.

Van wat ik las, lag hij op de achterbank te slapen en werd de auto uitgeslingerd, er is ook een Anderlecht speler gewond geraakt.
Misselijkmakend :/

Vandaag is ook de stadsderby van Rome. Ik kan het niet aanraden hier naar te kijken, kwalitatief altijd een drama, de sfeer is wel lekker gespannen, maar het voetbal is niet om aan te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19:55
iPodKiller schreef op zaterdag 10 januari 2015 @ 21:18:

Helaas moest ik dit nieuws ook aanhoren gister. Bij Bayern hebben ze er net ook even bij stilgestaan.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/P5fXIZp.jpg

Zeer zonde van zo'n spelertje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

StrongArmLance schreef op zondag 11 januari 2015 @ 09:39:
[...]

Van wat ik las, lag hij op de achterbank te slapen en werd de auto uitgeslingerd, er is ook een Anderlecht speler gewond geraakt.
Misselijkmakend :/

Vandaag is ook de stadsderby van Rome. Ik kan het niet aanraden hier naar te kijken, kwalitatief altijd een drama, de sfeer is wel lekker gespannen, maar het voetbal is niet om aan te zien.
Mosin schreef op zondag 11 januari 2015 @ 11:39:
[...]

Helaas moest ik dit nieuws ook aanhoren gister. Bij Bayern hebben ze er net ook even bij stilgestaan.
[afbeelding]

Zeer zonde van zo'n spelertje.
Ja ik las het, en het kon gewoon makkelijk voorkomen worden als hij gewoon niet lag te slapen op de bank.. Ik kon het gisteren ook niet geloven, maar voor vrienden zoals de Bruyne is dit natuurlijk al helemaal vreemd.. die zat die dag nog in de ochtend met hem te praten aan de telefoon.. jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
iPodKiller schreef op zondag 11 januari 2015 @ 12:38:
[...]

[...]

Ja ik las het, en het kon gewoon makkelijk voorkomen worden als hij gewoon niet lag te slapen op de bank.. Ik kon het gisteren ook niet geloven, maar voor vrienden zoals de Bruyne is dit natuurlijk al helemaal vreemd.. die zat die dag nog in de ochtend met hem te praten aan de telefoon.. jammer.
Poeh, dat is echt krankzinnig gewoon. de Bruyne zal ook wel een lichte tik hebben nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Mosin schreef op zondag 11 januari 2015 @ 13:32:
[...]

Poeh, dat is echt krankzinnig gewoon. de Bruyne zal ook wel een lichte tik hebben nu.
Volgens mij niet eens via de telefoon (dat heb ik verkeerd gelezen), maar gewoon ook nog live..

http://instagram.com/p/xtMpycBWgd/

Afgelopen vrijdag nog getrained met hem, echt bizar.. mensen komen en gaan :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18:37

Vos

AFCA

Totti met een heerlijke gelijkmaker! En maakte een selfie daarna met de Curva? Haha.

https://vine.co/v/ODWm9aWH3wW

Arsenal mooie 3-0 winst op Stoke.

[ Voor 20% gewijzigd door Vos op 11-01-2015 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Alexis! Red hot Chilean!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

Geweldige Derby! Totti 2 keer.

38 en dan dit: https://vine.co/v/ODWm9d5VJb2
Absoluut een kijkje waard :)

Oh oeps, kijk hier boven :)

[ Voor 12% gewijzigd door StrongArmLance op 11-01-2015 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Arsenal vs Rugy team zit er gelukkig weer op, 3-0!

Heerlijke goal van Totti hoor, baas :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Wow die goal van Totti idd, lekker hoor op je 38e!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:31

Vuvuzela

My spire is forming

Elia in de basis bij Southampton! :D

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:50
Van Persie laat zich weer eens van z'n sympathiekste kant zien :N Mag blij zijn dat hij geen rood heeft gekregen, gooit de bal bewust tegen de scheidsrechter aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
Vuvuzela schreef op zondag 11 januari 2015 @ 17:10:
Elia in de basis bij Southampton! :D
Ten koste van Tadic, en hij laat helemaal niets zien. Bring back Tadic, please.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
JanW schreef op zondag 11 januari 2015 @ 17:23:
Van Persie laat zich weer eens van z'n sympathiekste kant zien :N Mag blij zijn dat hij geen rood heeft gekregen, gooit de bal bewust tegen de scheidsrechter aan.
Ja, schakelde net in, wat een idiote actie, maar een beetje scheids had daar een kaart gegeven. Wat was die frusti zeg :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Kaap schreef op zondag 11 januari 2015 @ 18:18:
[...]

Ja, schakelde net in, wat een idiote actie, maar een beetje scheids had daar een kaart gegeven. Wat was die frusti zeg :F
En met die tackle van net erbij had ie er dus niet meer mogen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Tadic 1-0, leuk :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Eindelijk 1-0 werd al een saaie pot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

Fijn dat het koeman nu wel lukt :)

Voor de liefhebbers:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/L2OBgQV.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door StrongArmLance op 11-01-2015 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Gewoon geweldig :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Erg jammer can die enorm slechte reeks van Southampton een paar weken terug. Ze kunnen het best :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Wat is die Mata toch een waardeloze voetballer zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
toolkist schreef op zondag 11 januari 2015 @ 18:47:
Wat is die Mata toch een waardeloze voetballer zeg
Want?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Heb je em al iets goed zien doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Eerste helft was hij één van de betere op 't veld bij United, tweede helft was ook nog redelijk goed, tot de wissels eigenlijk, daarna is heel United matig. Ik zag Mata in ieder geval nog dreigend worden en goed voetballen, maar wellicht kijk ik een andere wedstrijd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

20 min terug:

Angel Di Maria's game by numbers:

0% shot accuracy
0% take-ons completed
0% crosses completed
0 key passes
60% pass accuracy.

:')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:06
Kaap schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 17:14:
[...]

Het zou me niet verbazen, het zou me helaas wel verplichten om FOX te moeten nemen.
Barcelona gaat inmiddels al een paar jaar, elk jaar een stap achteruit, dat ziet Messi ook.

Dat FPP gezeur zal Chelsea sowieso niet tegenhouden ( en word wmb ook afgeschaft)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

PWM schreef op zondag 11 januari 2015 @ 18:43:
Erg jammer can die enorm slechte reeks van Southampton een paar weken terug. Ze kunnen het best :)
Southampton en Man Utd zijn beide te wisselvallig en presteren niet constant genoeg om serieus mee te doen voor de titel. Southampton verloor thuis nog en nu winnen ze uit, daar schieten beide teams niets mee op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Southampton na 21 wedstrijden op de derde plaats.
Wie had ooit gedacht dat de club en Koeman zo'n prestatie zouden leveren.
Zou het mooi voor de club en Koeman vinden als ze de champions league zouden halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
JanW schreef op zondag 11 januari 2015 @ 18:51:
Eerste helft was hij één van de betere op 't veld bij United, tweede helft was ook nog redelijk goed, tot de wissels eigenlijk, daarna is heel United matig. Ik zag Mata in ieder geval nog dreigend worden en goed voetballen, maar wellicht kijk ik een andere wedstrijd...
Als ie nou 1 van die kansen gemaakt zou hebben.. Vooral die bal die ie nog voorlangs krijgt ipv tussen de palen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

Voordat iemand gaat zeggen dat LvG evenveel punten heeft als Moyes na 21 wedstrijden vorig jaar; ze staan ook 3 plekken hoger, als we toch aan scorebord journalistiek gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Napo schreef op zondag 11 januari 2015 @ 19:10:
Southampton na 21 wedstrijden op de derde plaats.
Wie had ooit gedacht dat de club en Koeman zo'n prestatie zouden leveren.
Zou het mooi voor de club en Koeman vinden als ze de champions league zouden halen.
Tja, je kan wel raden hoe dat straks loopt, de topclubs halen dan de sleutelspelers op voor absurde bedragen (eigenlijk waar ze vorig jaar mee begonnen waren) en ze zakken weer af naar de middelmatigheid, hopelijk kunnen spelers zoals bijvoorbeeld Tadic en Pelle behouden met uitzicht op de champions league, maar ik denk het niet.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Zag iemand die actie van Koke? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Welke was dat? Ik vraag me overigens af of Messi hands maakte bij die tweede goal, of dat het toch de schouder was. Zelfs na herhaling lastig te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Leek mij hands, zijn bovenarm. Jammer voor de wedstrijd die 2-0.

Ten Cate overigens mag zijn mond wel houden, waarom zo'n pro Barca commentator erbij?

[ Voor 18% gewijzigd door Vos op 11-01-2015 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andries.t.net
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-09-2020
Het leek inderdaad zijn biceps. Was die elleboog in het gezicht ook geen geel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
RoD schreef op zondag 11 januari 2015 @ 21:42:
Welke was dat? Ik vraag me overigens af of Messi hands maakte bij die tweede goal, of dat het toch de schouder was. Zelfs na herhaling lastig te zien.
Dat hij in de draai super snel die bal gewoon nog steeds goed kon leggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Net nog een herhaling recht van voren. Het waren inderdaad z'n biceps. Moet overigens zeggen dat Barcelona wel lekker speelt. Beter dan verwacht tegen het stugge Atletico.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Atletico vind ik wat tegenvallen, hopen dat ze na de rust wat meer kunnen brengen. Barca speelt wel sterk ja.

En scheids geeft penalty kado aan Atletico, 2-1.

[ Voor 19% gewijzigd door Vos op 11-01-2015 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
  • Laatst online: 20:04
PWM schreef op zondag 11 januari 2015 @ 18:43:
Vind dat de schade van die "Enorm" slechte reeks wel meeviel hoor.

Uit gelijk bij Aston
Verloren opvolgend van City, United en Arsenal

En toen nog verloren van Burnley.

Eigenlijk alleen het resultaat tegne Burnley is zonde en had te maken met de vormdip.
Maar dat gebeurt iedere (top)team wel eens, voor de rest pakken ze hun punten gewoon weer heel knap.

Maar ik verwacht echt nog wel een keer een nieuwe dip met meer onnodig punt verlies.
Maar ik zei eind november ze zullen begin januari misschien wel eens rond de 8ste plek staan, met 6 topwedstrijden in die korte periode. Maar daar zijn ze verrassend goed mee omgegaan en had ik echt niet verwacht. Erg knap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23:13
MeNTaL_TO schreef op zondag 11 januari 2015 @ 19:44:
Tja, je kan wel raden hoe dat straks loopt, de topclubs halen dan de sleutelspelers op voor absurde bedragen (eigenlijk waar ze vorig jaar mee begonnen waren) en ze zakken weer af naar de middelmatigheid, hopelijk kunnen spelers zoals bijvoorbeeld Tadic en Pelle behouden met uitzicht op de champions league, maar ik denk het niet.
Koeman heeft ook laten zien heel slim in te kopen. Met Pelle en Tadic heeft hij 2 spelers gekocht die uitblonken in Nederland maar waar de rest van de wereld aan twijfelde omdat het slechts Nederland is. Zo zie ik hem straks bijv. Clasie, Kongolo, Depay en/of Wijnaldum oppikken.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Vos schreef op zondag 11 januari 2015 @ 21:51:
Atletico vind ik wat tegenvallen, hopen dat ze na de rust wat meer kunnen brengen. Barca speelt wel sterk ja.

En scheids geeft penalty kado aan Atletico, 2-1.
Kort daarna had juist Barcelona wel een penalty mogen krijgen. Maargoed, de tweede goal had eigenlijk ook niet mogen vallen omdat Messi hands maakte. Zo heeft de scheids toch best wel wat invloed gehad, al heeft de beste ploeg gewoon gewonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23:59

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Zie dat het hier nog niet voorbij is gekomen, maar: Bony voor €36 miljoen naar City.
Swansea City have agreed a £28m fee to sell striker Wilfried Bony to Premier League champions Manchester City.

The Ivory Coast international, 26, joined Swansea for a club-record £12m from Vitesse Arnhem in 2013 and was the Premier League's top scorer in 2014 with 20 goals.

The fee breaks the Welsh club record sale of £15m that Liverpool paid Swansea for Joe Allen in August 2012.

The two clubs hope to conclude the deal in the next 48 hours.
Bizar bedrag, en in mijn ogen vooral verrassend dat hij naar City gaat, die hebben nou niet echt aanvallers nodig ofzo.. :P

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Angeloonie schreef op maandag 12 januari 2015 @ 12:25:
Zie dat het hier nog niet voorbij is gekomen, maar: Bony voor €36 miljoen naar City.

[...]

Bizar bedrag, en in mijn ogen vooral verrassend dat hij naar City gaat, die hebben nou niet echt aanvallers nodig ofzo.. :P
Klopt.. die hebben zelfs Negredo daar bij Valencia gestald. Ik haat het om te zeggen maar denk eens na.. Bony en Aguero in 1 aanval, of ze wisselen elkaar af als een van hun moe wordt 8)7 36 miljoen is idd wel bizar zeg.. maar goed, dat is een leuke fooi daar voor die oliesjeiks ;) Of wie weet mag hij na een vorm dip plaats nemen op de 2e bank ;) Echt teveel competitie daar bij City, daar ga je het nooit redden als je een vorm dip krijgt.

edit: Vitesse krijgt blijkbaar ook een leuke fooi van 2miljoen mee, doorverkoop percentage :)

[ Voor 5% gewijzigd door iPodKiller op 12-01-2015 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilibrord
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15-09 09:22
Laatste weken heeft City anders wel een aantal keer moeten aantreden met James Milner als enige spits... dus er was wel degelijk een (tijdelijk) tekort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Dat klopt, Milner en Jovetic hebben het aardig afgewisseld de laatste wedstrijden. Tegen blessures kan je niet opboksen natuurlijk. Die gaten vul je normaal op met jeugd, maar blijkbaar is het gat tussen de jeugd en het 1e elftal bij City nogal groot?

Voor de 2e seizoenshelft hebben ze dus Aguero, Bony, Jovetic en Dzeko 8)7 . Dan zijn Negredo en Guidetti verhuurd.

Negredo en Jovetic (+Guidetti) zullen wel vertrekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20:24
Vos schreef op maandag 12 januari 2015 @ 16:51:
Dat klopt, Milner en Jovetic hebben het aardig afgewisseld de laatste wedstrijden. Tegen blessures kan je niet opboksen natuurlijk. Die gaten vul je normaal op met jeugd, maar blijkbaar is het gat tussen de jeugd en het 1e elftal bij City nogal groot?

Voor de 2e seizoenshelft hebben ze dus Aguero, Bony, Jovetic en Dzeko 8)7 . Dan zijn Negredo en Guidetti verhuurd.

Negredo en Jovetic (+Guidetti) zullen wel vertrekken.
In de engelse pers wordt gesproken over permanent maken van huurdeal van Negredo aan Valencia en dat ze Jovetic aan Juventus zouden willen verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Zodoende wordt Jovetic ook weer aan Arsenal gelinked, destijds was dat ook, maar ging die naar City.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

Roy Hodgson heeft dus als beste speler ter wereld Mascherano ingevuld.

Lekkere vijandige woordenwisseling tussen het Roma en Lazio bestuur:

Lotito (president van Lazio, begon met klagen) en zei: "Wat Totti deed (selfie maken) was niet respectvol, mijn captain, Mauri, zou zoiets nooit doen." "Roma zal nooit kampioen worden, daar durf ik mijn presidentschap van Lazio om te verwedden."

Baldissoni (Roma), gevraagd naar reactie: "Well, they're the experts on betting" (refererend aan Stefano Mauri's verleden in de gevangenis vanwege matchfixing en illegaal wedden)

Palotta (Roma): "Lotito moet oppassen dat hij er niet voor zorgt dat zijn supporters straks voor ons gaan juichen." (refererend aan het feit dat iedereen bij Lazio Lotito weg wil hebben.)

Lotito (Lazio) als reactie op Baldissoni: "Ik wil geen controversie veroorzaken, maar ik zou Baldissoni willen adviseren hier geen tijd aan te verspillen en zich te concentreren op het in orde maken van de financiën van zijn club."

"Als hij naar Fornello wil komen, zullen wij hem de gok laten zien die wij hebben genomen en gewonnen, die de financiele gezondheid en efficiëntie van Lazio heeft versterkt."

Palotta (als club statement): “Lotito blijft domme en onwetende statements maken over de financiën van onze club. De volgende keer dat ik in Rome ben, zal ik proberen hem te onderwijzen over onze sterke en winstgevende financiële positie. Ik zal tegen hem praten zoals je tegen een klein kind praat, langzaam en met zoveel 1 lettergreep woorden als mogelijk.

“Als hij het daarna nog niet snapt, geef ik het op."

[ Voor 93% gewijzigd door StrongArmLance op 13-01-2015 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Geel had je hem mogen geven. Het is wel een moeilijke situatie. Die discussie slaat ook volkomen nergens op, maar die laatste reactie vind ik wel badass van hem :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

Mosin schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 20:10:
Geel had je hem mogen geven. Het is wel een moeilijke situatie. Die discussie slaat ook volkomen nergens op, maar die laatste reactie vind ik wel badass van hem :P
Inderdaad totaal onnodig, maar die Lotito mag wel eens op zijn plaats gezet worden :D

Die Lotito heeft nu via een officieel club statement geantwoord dat hij niet vindt dat Roma zich aan de FFP houdt (en Lazio zgn al 10 jaar), terwijl de FFP onderzoeks commissie een paar maanden geleden steun heeft uitgesproken voor Roma's plan :) Wat een grapjas. Hopen dat er nu niet meer gereageerd wordt door Roma, want dan wordt het :F

Zeker als je dit over Lotito leest http://www.vi.nl/nieuws/l...-aan-champions-league.htm :/

En dan zeggen dat omkoping niet voorkomt in de CL...

[ Voor 42% gewijzigd door StrongArmLance op 13-01-2015 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:48
We are delighted to announce the signing of Wilfried Bony
Whyyyyy???!!! :'(

Serieus, heb echt een hekel aan die gast op de e.o.a. manier. Ik weet niet waarom, maar hij irriteert me gewoon. Is totaal niet mijn type speler. Hoop dat ie veel op de bank zit, zodat ik hem zo min mogelijk hoef te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ze Aguero nou gewoon eens fit houden, dan hoeven ze geen 5 spitsen op de bank te houden.
Maar ik ga er vanuit dat het niet Pellegrini zelf is geweest die gezegd heeft, Bony die moeten we hebben.
Ze moet niet 30 miljoen steken in een speler, gewoon een legertje fysio's en dragers, die de spelers van en naar het veld dragen. Boodschappen laten bezorgen, zuurstoftenten voor over het bed. Dat zou veel makkelijker zijn dan 30 miljoen op de gok voor Bony.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

Nu lijkt Jovetic dus naar Juve te gaan, die moet wel verkocht worden om de FFP gelijk te trekken, dat is naar, want dan heeft Juve een voorhoede met Tevez en Jovetic (en op de bank Llorente en Morata) :/

Nu is Jovetic natuurlijk ook enigzins blessure gevoelig. Gelukkig.

[ Voor 14% gewijzigd door StrongArmLance op 14-01-2015 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NakedDutchy
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 22-05 15:35
Bony naar city, tja. 36 miljoen is wel heel veel geld voor een redelijke spits. En nu zou ik zeggen dat hij het niveau niet aan zou kunnen, maar dat zeiden we ook van Vitesse naar Swansea.
Bony is wel het type dat zich ergens makkelijk aanpast volgens mij.

Als ze inderdaad Aguero is fit gaan houden. Die jongen is zo vaak geblesseerd.

Vanavond Real - Athletico. Ik denk niet dat Real de 2-0 nog weg kan werken. Athletico hoeft niet en gooit het achterin natuurlijk helemaal dicht.
Dit jaar is het wel leuker in de Copa. Zoiezo geen finale tussen 1 van deze 3, waardoor we is een keer een ander zien in de finale.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

NakedDutchy schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 13:34:
Bony naar city, tja. 36 miljoen is wel heel veel geld voor een redelijke spits. En nu zou ik zeggen dat hij het niveau niet aan zou kunnen, maar dat zeiden we ook van Vitesse naar Swansea.
Bony is wel het type dat zich ergens makkelijk aanpast volgens mij.

Als ze inderdaad Aguero is fit gaan houden. Die jongen is zo vaak geblesseerd.

Vanavond Real - Athletico. Ik denk niet dat Real de 2-0 nog weg kan werken. Athletico hoeft niet en gooit het achterin natuurlijk helemaal dicht.
Dit jaar is het wel leuker in de Copa. Zoiezo geen finale tussen 1 van deze 3, waardoor we is een keer een ander zien in de finale.
Bony kan met zijn lichaam zich overal aanpassen, en laat hij nou net wat scorend vermogen en techniek hebben. City heeft een goede aankoop gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NakedDutchy
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 22-05 15:35
iPodKiller schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 13:39:
[...]

Bony kan met zijn lichaam zich overal aanpassen, en laat hij nou net wat scorend vermogen en techniek hebben. City heeft een goede aankoop gedaan.
Eerst zien dan geloven. Maar ik denk dat hij zich wel aanpast inderdaad. Er zijn grotere spelers ten onder gegaan na een mega transfer;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilibrord
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15-09 09:22
Ik denk dat het niks wordt met Bony. Ik vraag me af of hij veel vertrouwen en/of speelminuten gaat krijgen. City speelt maar met 1 echte spits en als Aguero fit is speelt hij altijd (terecht). En Bony is niet het type speler om links of rechts in de aanval te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

NakedDutchy schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 13:46:
[...]

Eerst zien dan geloven. Maar ik denk dat hij zich wel aanpast inderdaad. Er zijn grotere spelers ten onder gegaan na een mega transfer;-)
Dat klopt, ik vrees dat hij aan te weinig speeltijd komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maar met 100.000 pond in de week een hele goede om op de bank te zetten. Milner tekent straks bij, en die krijgt toch meer als 100.000 denk ik. Maar die zit dan wel naast hem op de bank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Lekkere pot tussen Real en Atletico in de Copa. Door die goal in de eerste minuut van Atletico moest Real wel de druk er vol op gooien. Inmiddels 1-1 dus Real moet nog 3x scoren :)

Edit: begin tweede helft, precies hetzelfde verhaal: Atletico scoort weer in de eerste minuut 8)7 En ondertussen is Real gewoon veel beter. Maar als je steeds niet wakker bent bij het begin.. tsja.

Overigens leuk voor Torres dat ie er nu gewoon twee maakt :)

[ Voor 42% gewijzigd door RoD op 15-01-2015 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

RoD schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 20:48:
Overigens leuk voor Torres dat ie er nu gewoon twee maakt :)
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/B7aq1SVIYAEcKR1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iChaos
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13:48

iChaos

It's Lupus.

Ongelooflijk zeg. Niet optimaal renderen bij Chelsea en Milan, legt hij er nu twee in waarbij die tweede ook niet echt makkelijk was. Zou de oude Torres weer terug zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:39
Ik denk dat de (oude) omgeving en de coach behoorlijk wat invloed hebben gehad op Torres :)

[ Voor 4% gewijzigd door Miki op 15-01-2015 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Laten we van een zwaluw geen zomer maken. De vraag is ook wat de oude Torres is. Eigenlijk heeft hij alleen bij Liverpool twee jaartjes echt top gepresteerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Benotti schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 23:15:
Laten we van een zwaluw geen zomer maken. De vraag is ook wat de oude Torres is. Eigenlijk heeft hij alleen bij Liverpool twee jaartjes echt top gepresteerd.
De oude Torres is de Torres die door zijn prestaties een dure move naar Chelsea is gegaan, dat is de oude Torres ;)

Hij had voor zijn Chelsea tijd 147 goals uit 316 competitie wedstrijden, niet slecht als je kijkt hoe hij het na zijn Chelsea tijd heeft gedaan.. dat zouden zijn beste jaren moeten worden uit zijn carriere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Redelijke cijfers, maar niet het moyenne van een wereldspits imo. Wereldspits is echter wel hoe de meeste de 'oude Torres' typeren volgens mij, terwijl hij dat mijns inziens eigenlijk maar twee seizoenen heeft gedaan.

Ik zal Torres altijd het beste gunnen, want hij heeft altijd zijn stinkende best gedaan en dat is het minste dat je van een speler mag verwachten. Helaas was de kwaliteit er gewoon niet meer, wat er vaak gewoon pijnlijk uitzag. Ben blij dat hij eindelijk weg is en vind het leuk voor 'm dat 'ie er twee inschiet tegen Real Madrid, ook al had ik liever Real door zien gaan. Wat mij betreft schiet hij er nog 30 in dit seizoen, gun ik hem van harte d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:06
Benotti schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 23:50:
Redelijke cijfers, maar niet het moyenne van een wereldspits imo. Wereldspits is echter wel hoe de meeste de 'oude Torres' typeren volgens mij, terwijl hij dat mijns inziens eigenlijk maar twee seizoenen heeft gedaan.

Ik zal Torres altijd het beste gunnen, want hij heeft altijd zijn stinkende best gedaan en dat is het minste dat je van een speler mag verwachten. Helaas was de kwaliteit er gewoon niet meer, wat er vaak gewoon pijnlijk uitzag. Ben blij dat hij eindelijk weg is en vind het leuk voor 'm dat 'ie er twee inschiet tegen Real Madrid, ook al had ik liever Real door zien gaan. Wat mij betreft schiet hij er nog 30 in dit seizoen, gun ik hem van harte d:)b
Goed genoeg op dat niveau, tenzij je Ronaldo of Messi al in de spit hebt.
Ik heb de wedstrijd vanavond niet kunnen zien, maar ik ben benieuwd waar Athletico eindigt dit jaar nu ze zoveel snelheid voor in hebben.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Benotti schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 23:50:
Tja, als je zo redeneert is Falcao bij Man Utd ook geen wereldspits ondanks al die prijzen die hij gepakt heeft. Als je coach je alleen maar laat invallen krijg je ook geen eerlijke kans. Bij Chelsea zijn er ook genoeg topspitsen de nek om gedraaid (denk aan Sheva bijvoorbeeld). Het systeem is vaak belangrijker dan de kwaliteiten van een spits. Als hij niet past dan komt het er nooit uit en dat zal met Bony ook zo gaan denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
tweaker2010 schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 18:50:
[...]

Tja, als je zo redeneert is Falcao bij Man Utd ook geen wereldspits ondanks al die prijzen die hij gepakt heeft. Als je coach je alleen maar laat invallen krijg je ook geen eerlijke kans. Bij Chelsea zijn er ook genoeg topspitsen de nek om gedraaid (denk aan Sheva bijvoorbeeld). Het systeem is vaak belangrijker dan de kwaliteiten van een spits. Als hij niet past dan komt het er nooit uit en dat zal met Bony ook zo gaan denk ik.
Eerlijk is eerlijk, hoe kun je een spits uberhaupt van wereldklasse noemen als hij pas 8 wedstrijden in de Champions League heeft gespeeld? Dat terwijl Falcao al 28 is. Dat het een goede spits is lijkt me helder, maar op basis waarvan zouden we hem een wereldspits moeten noemen?

Diego Costa bijvoorbeeld is ook nog geen spits van wereldklasse imo. Zeer goed zonder twijfel, maar scoort eigenlijk pas 1,5 seizoen aan de lopende band. Heeft daarbij dan wel weer Atletico naar een onmogelijke titel geschoten en bijna de CL gewonnen, dus dat is dan wel zeer netjes. Maar ook daarvoor geldt, één zwaluw maakt nog geen zomer.

edit: Ik hoop trouwens niet dat je suggereert dat Torres geen eerlijke kans heeft gekregen? :D

[ Voor 3% gewijzigd door Benotti op 16-01-2015 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Torres heeft zeker wel een eerlijke kans gekregen, maar soms werkt het niet, voelt een spits zich niet prettig in een systeem etc. Bovendien denk ik dat veel spitsen uit de spaanse competitie het in engeland sowieso een stuk moeilijker hebben omdat het spel daar veel fysieker is. In het spaanse elftal deed hij het altijd wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
Wat is de redenen, dat ze in Engeland, meestal wel om 13:45 een wedstrijd spelen.
Maar soms ook niet, doen ze in Nederland toch beter met dat verspreiden van wedstrijden.
Zometeen 6 wedstrijden tegelijk, terwijl ze ook gewoon een wedstrijd al uit hadden kunnen zenden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
Joostje123 schreef op zaterdag 17 januari 2015 @ 14:09:
Wat is de redenen, dat ze in Engeland, meestal wel om 13:45 een wedstrijd spelen.
Maar soms ook niet, doen ze in Nederland toch beter met dat verspreiden van wedstrijden.
Zometeen 6 wedstrijden tegelijk, terwijl ze ook gewoon een wedstrijd al uit hadden kunnen zenden.
TV. De 12:45 lokale tijd wedstrijden zijn voor BT Sports, de 17:30 wedstrijden en veel van de zondag/maandagavond wedstrijden zijn voor Sky Sports. De PL heeft het in pakketten onderverdeeld die de TV-maatschappijen konden aankopen.

De 15:00 wedstrijden zijn daar geen onderdeel van, waarschijnlijk om te voorkomen dat mensen niet meer naar het stadion gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
gambieter schreef op zaterdag 17 januari 2015 @ 14:14:
[...]

TV. De 12:45 lokale tijd wedstrijden zijn voor BT Sports, de 17:30 wedstrijden en veel van de zondag/maandagavond wedstrijden zijn voor Sky Sports. De PL heeft het in pakketten onderverdeeld die de TV-maatschappijen konden aankopen.

De 15:00 wedstrijden zijn daar geen onderdeel van, waarschijnlijk om te voorkomen dat mensen niet meer naar het stadion gaan.
Aahja en BT Sports heeft dus niet ieder weekend een wedstrijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
Joostje123 schreef op zaterdag 17 januari 2015 @ 14:19:
Aahja en BT Sports heeft dus niet ieder weekend een wedstrijd.
klopt, weet niet waarom dat zo is dit weekend :)

Elia is los in een goal met een heel erg Nederlands sausje. Pelle met een hele mooie actie met de borstkas, pass op Elia, die Janmaat afhield en Krul zat er niet goed bij. Elia sprintte gelijk naar Koeman.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artjuh
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
:F wat een knullige gelijkmaker voor Newcastle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Elia weer gescoord :). Je ziet hem eigenlijk niet maar toch 2 goals. Wel wat geluk bij die tweede want hij ging anders recht op Krul af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:48
Oh god, Elia heeft ook een Ronaldo poster boven z'n bedje hangen. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

Roma verprutst het tegen Palermo. Er liggen veel spelers uit maar wel schandalig 1-1 :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
City - Arsenal 0-1 via een, naar mijn mening, erg makkelijk gegeven penalty. Monreal lijkt half tegen Kompany aan te lopen, die alleen geen moeite doet om aan de kant te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
Het was vooral een domme actie van Kompany. Die bewoog wel degelijk zijn lichaam om Monreal te blokkeren, en dat was ook nog eens erg duidelijk zichtbaar. Kompany speelt uberhaupt slecht deze wedstrijd, Zabaleta ook. Ik kan de pingel goed billijken.

Arsenal speelt het tactisch heel goed en heeft de organisatie in orde, en City kan daar voorlopig niet mee om gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
toolkist schreef op zondag 18 januari 2015 @ 17:25:
City - Arsenal 0-1 via een, naar mijn mening, erg makkelijk gegeven penalty. Monreal lijkt half tegen Kompany aan te lopen, die alleen geen moeite doet om aan de kant te gaan.
Vanaf de andere kant zie je Kompany juist inzetten. Terechte pingel. Maar feit dat Dean ons een pingel geeft...wauw...moet niet gekker worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Kaap schreef op zondag 18 januari 2015 @ 17:33:
[...]

Vanaf de andere kant zie je Kompany juist inzetten. Terechte pingel. Maar feit dat Dean ons een pingel geeft...wauw...moet niet gekker worden.
Hij fluit vandaag sowieso niet in jullie nadeel. Die gele kaart voor Kompany 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Coquelin doet het heel goed vandaag! City heeft 0 schoten op doel kunnen krijgen de eerste helft! Nu is het 45min geconcentreerd blijven en niks geks doen, en dan zijn ze 3 punten binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Kaap schreef op zondag 18 januari 2015 @ 17:33:
[...]

Herhaling nu nog 3x gezien en ik ben nog steeds niet overtuigd. Ja, hij beweegt iets naar voren met z'n lichaam maar Monreal zoekt em toch echt wel heel bewust op om vervolgens om te vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
toolkist schreef op zondag 18 januari 2015 @ 17:53:
[...]

Herhaling nu nog 3x gezien en ik ben nog steeds niet overtuigd. Ja, hij beweegt iets naar voren met z'n lichaam maar Monreal zoekt em toch echt wel heel bewust op om vervolgens om te vallen.
Is gewoon een pingel, ja tuurlijk valt die wel overdreven en zoekt die het op die manier op.
Maar als Kompany niet met zijn lichaam naar voren ging kon Monreal er gewoon langs.

Maar hij hindert hem, mag van geluk spreken dat die geen geel krijgt.
Toch een veel belovende aanval haalt die eruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
toolkist schreef op zondag 18 januari 2015 @ 17:46:
[...]

Hij fluit vandaag sowieso niet in jullie nadeel. Die gele kaart voor Kompany 8)7
Mag ook wel eens :Y)
toolkist schreef op zondag 18 januari 2015 @ 17:53:
[...]

Ja Monreal rent door in de actie, Kompany zoekt hem op. Wat moet Monreal doen? Verdwijnen? Maar tis maar net waar je shirt voorkeur ligt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Kaap schreef op zondag 18 januari 2015 @ 17:59:
[...]

Mag ook wel eens :Y)

[...]

Ja Monreal rent door in de actie, Kompany zoekt hem op. Wat moet Monreal doen? Verdwijnen? Maar tis maar net waar je shirt voorkeur ligt ;)
Ook als Kompany niet bewogen had, dan was Monreal tegen em aan gelopen.
Voorkeur qua shirt is er in dit geval niet (van mijn kant), ik geef even weinig om beide kanten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Ja het was een swalbe, wat jij wil d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Goeie keeper die Hart ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
Fraaie pass bij die vrije trap, maar Alan Hansen krijgt waarschijnlijk een hartverzakking van de Man City verdediging bij de 0-2. Er waren 3 Arsenal spelers die vrij hadden kunnen inkoppen.

Barcelona gaat zo een makkie krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Schandalig slecht verdedigd daar achterin bij City, maar dat is niet erg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
't is toch ook niet helemaal logisch dat een team wat (bij wijze van) miljarden uit kan geven, een Demichelis achterin heeft rondhobbelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
Met dit spel kan je de CL winnen als Arsenal zijnde. Fantastisch gespeeld paar wanhoop schoten van Aguero waren enige doelgevaar en voorin nog genoeg zelf gecreert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

toolkist schreef op zondag 18 januari 2015 @ 17:46:
[...]

Dat was absoluut niks nee. Maar bij de penalty kreeg hij niks ;).

Verder vond ik hem niet partijdig fluiten, paar keer vreemd besluit maar was aan beide zijden.

Pagina: 1 ... 16 ... 28 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor Champions League & Europa League, zie [Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2014/2015 deel 2