Roy Hodgson heeft dus als beste speler ter wereld Mascherano ingevuld.
Lekkere vijandige woordenwisseling tussen het Roma en Lazio bestuur:
Lotito (president van
Lazio, begon met klagen) en zei: "
Wat Totti deed (selfie maken) was niet respectvol, mijn captain, Mauri, zou zoiets nooit doen." "
Roma zal nooit kampioen worden, daar durf ik mijn presidentschap van Lazio om te verwedden."
Baldissoni (
Roma), gevraagd naar reactie: "
Well, they're the experts on betting" (refererend aan Stefano Mauri's verleden in de gevangenis vanwege matchfixing en illegaal wedden)
Palotta (
Roma): "
Lotito moet oppassen dat hij er niet voor zorgt dat zijn supporters straks voor ons gaan juichen." (refererend aan het feit dat iedereen bij Lazio Lotito weg wil hebben.)
Lotito (
Lazio) als reactie op Baldissoni: "
Ik wil geen controversie veroorzaken, maar ik zou Baldissoni willen adviseren hier geen tijd aan te verspillen en zich te concentreren op het in orde maken van de financiën van zijn club."
"Als hij naar Fornello wil komen, zullen wij hem de gok laten zien die wij hebben genomen en gewonnen, die de financiele gezondheid en efficiëntie van Lazio heeft versterkt."
Palotta (als club statement):
“Lotito blijft domme en onwetende statements maken over de financiën van onze club. De volgende keer dat ik in Rome ben, zal ik proberen hem te onderwijzen over onze sterke en winstgevende financiële positie. Ik zal tegen hem praten zoals je tegen een klein kind praat, langzaam en met zoveel 1 lettergreep woorden als mogelijk.
“Als hij het daarna nog niet snapt, geef ik het op."
[
Voor 93% gewijzigd door
StrongArmLance op 13-01-2015 19:40
]