[Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2014/2015 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 15 ... 28 Laatste
Acties:
  • 72.530 views

Onderwerpen

• lateef
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-07 22:24
Nee, Juventus speelt in Juventus Arena en Torino in Grande Torino. Welke stad, clubs en stadions het zijn weet ik ook niet :?

• Barbas
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 19:09

Barbas

Gallego!

don_jorg schreef op donderdag 18 december 2014 @ 11:58:
Nee :) Het is al wat jaren geleden, wellicht een extra hint: in de tijd dat die club tegen Ajax speelde, had je in de groepsfase maar één wedstrijd tegen elke tegenstander. Dus uit óf thuis. Deze wedstrijd vond plaats in de groepsfase en werd gespeeld in Amsterdam.
never mind

[ Voor 8% gewijzigd door Barbas op 18-12-2014 12:58 . Reden: Verkeerd gelezen ]

Mejor así

• Wilibrord
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09:22
Op basis van http://en.wikipedia.org/wiki/AFC_Ajax_in_European_football, moet het bijna om Barcelona gaan...

30 November 2006 Ajax 0–2 Espanyol

Update:
Er zijn maar 2 seizoenen waarin Ajax Uefa cup speelde met slechts 1 wedstrijd tegen elke tegenstander.
Het seizoen 2006/2007 en het seizoen 2008/2009.
Tegenstanders 2006/2007: Austria Wien, Sparta Prague, RCD Espanyol,SV Zulte Waregem
Tegenstanders 2008/2009: Hamburger SV, Slavia Prague, Aston Villa FC, MŜK Žilina
(Thuiswedstrijden in het vet)

[ Voor 57% gewijzigd door Wilibrord op 18-12-2014 13:00 ]

• lateef
Resteleiro schreef op donderdag 18 december 2014 @ 12:33:
[...]

Stadio Luigi Ferraris misschien van Samp,Genoa en de eventuele 3e club :+
Het gaat toch om verschillende stadions? Sampdoria en Genoa spelen toch in hetzelfde stadion?
Wilibrord schreef op donderdag 18 december 2014 @ 12:49:
Op basis van http://en.wikipedia.org/wiki/AFC_Ajax_in_European_football, moet het bijna om Barcelona gaan...

30 November 2006 Ajax 0–2 Espanyol
Stadion van Espanyol lijkt toch totaal niet op Camp Nou qua naam?

Ik word wel steeds nieuwsgieriger. Italië en Spanje kan volgens mij niet? Een stad in Frankrijk misschien? Maar welke club is daar wereldberoemd :+
Wilibrord schreef op donderdag 18 december 2014 @ 12:49:
Update:
Er zijn maar 2 seizoenen waarin Ajax Uefa cup speelde met slechts 1 wedstrijd tegen elke tegenstander.
Het seizoen 2006/2007 en het seizoen 2008/2009.
Tegenstanders 2006/2007: Austria Wien, Sparta Prague, RCD Espanyol,SV Zulte Waregem
Tegenstanders 2008/2009: Hamburger SV, Slavia Prague, Aston Villa FC, MŜK Žilina
(Thuiswedstrijden in het vet)
Snelle edit, maar op basis hiervan zou ik het helemaal niet weten, Barcelona is het niet, Wenen niet, Praag niet en Žilina al helemaal niet :?

[ Voor 29% gewijzigd door lateef op 18-12-2014 13:04 ]

• Curva
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09:57
Barcelona: Camp Nou
Espanyol: Estadi Cornellà-El Prat
Vliegveld: Aeroport de Barcelona-el Prat

Op basis van de vergelijk van een stadionnaam en het vliegveld is het Barcelona. Maar de stadionnamen van de 2 clubs lijken niet op elkaar..

[ Voor 42% gewijzigd door Curva op 18-12-2014 13:07 ]

PSN: Curvaa_

• Wilibrord
3de ploeg: CE Europa
Stadion: Nou Sardenya
http://en.wikipedia.org/wiki/CE_Europa

[ Voor 31% gewijzigd door Wilibrord op 18-12-2014 13:07 ]

• don_jorg
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08-08 09:46
Oh, jullie zitten zo dicht in de buurt!

Het stadion van de club CE Cornellà heet Nou Camp. Daar heb je het missende onderdeel. Misschien niet helemaal duidelijk in m'n quizvraag, maar het gaat dus om drie verschillende clubs en stadions.

http://en.wikipedia.org/wiki/UE_Cornell%C3%A0

Edit: ik hoop dat jullie de quizvraag leuk vonden. Als Espanyolsupporter viel het mij op doordat Cornellà tegen Real Madrid speelde in de Copa del Rey.

Edit 2: misschien wel leuk om te zien:

- Nou Camp: http://new.laprensadelbai...bol-de-cornella%CC%80.jpg

- Camp Nou: http://i.ytimg.com/vi/JTJrBvi8R9A/hqdefault.jpg

- En de tempel van Espanyol, Cornellà-El Prat: http://images.ara.cat/esp...ARAIMA20130321_0125_3.jpg

[ Voor 50% gewijzigd door don_jorg op 18-12-2014 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
De verdediging van Manchester United bakt er vrij weinig van.

[ Voor 6% gewijzigd door Luxicon op 20-12-2014 17:04 ]

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 17:05

Niku

Alagaesii

Luxicon schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 17:03:
De verdediging van Manchester United bakt er vrij weinig van.
Niet verrassend toch? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
Inderdaad, al vond ik het een periode voor afgelopen ~ 4 wedstrijden wel prima gaan, maar nu is het weer erg slap.

YES!!! Falcao! :)

[ Voor 8% gewijzigd door Luxicon op 20-12-2014 17:09 ]

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-09 09:23
Verdediging heeft weinig te doen, maar er was in de eerste helft zo weinig overtuiging in het spel van United.

Falcao met een mooie kopbal na mooi voorbereidend werk van Young. Nu doordrukken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
Zo, rood. Het was een vreemde overtreding, maar of dat nou rood is..?

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05:34
In de herhaling duidelijk zichtbaar dat het ernstiger leek dan dat het was. Hij wil de bal wegrossen en Young zet een blok in. Dit had geel moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
Net weer een moment waar je ziet dat Manchester United verdedigend wel ontzettend kwetsbaar is.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Kaap schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 17:23:
In de herhaling duidelijk zichtbaar dat het ernstiger leek dan dat het was. Hij wil de bal wegrossen en Young zet een blok in. Dit had geel moeten zijn.
Dacht ik ook inderdaad. Het was vooral lomp. Maar beide kanten gingen er hard in.

Nu eens kijken of MU nog de overwinning kan pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18:37

Vos

AFCA

Was wat lomp en hard maar geen rood nee. Gelijkspel zou terechte uitslag zijn, gekeken tot nu toe. Utd zal nog wel flink gaan komen.

[ Voor 25% gewijzigd door Vos op 20-12-2014 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Het is 1-1 gebleven. Southampton eindelijk weer eens gewonnen trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance
  • Laatst online: 18:47

StrongArmLance

Endless flow

Zucht Roma 0-0 Milan...

Hadden wel 2 penals mogen zijn voor roma, de jong met een erg opzichte handbal, maar blijkbaar zijn die goal line refs er echt voor helemaal niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Youri1986
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 04-01 20:39
Zie dit topic nu voor het eerst. Zitten hier nog wat groundhoppers op het forum ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Laatst online: 22:32

Quad

Doof

9 minuten blessuretijd bij Liverpool - Arsenal, is er iets gebeurd?

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Skrtel had een ongelukje aan zijn hoofd gehad.

Borini heeft rood btw, cazorla's shirt is gescheurd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/B5ZbbYFCcAA7HQn.jpg

szczesny keept trouwens een uitstekende pot!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

En 2-2 ..wow..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Cazorla loopt met een aardige jaap rond ja.

En 2-2 door Liverpool!

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-07 13:28
2-2 door Skrtel.. Het is wat vandaag met doelpunten in blessuretijd. :)

[ Voor 58% gewijzigd door JST94 op 21-12-2014 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
BOXING DAY _/-\o_ *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Helaas familie verplichtingen. Staan een aantal leuke wedstrijden op de rol.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Hier ook...schoonfamilie...;). Eens kijken of we de tv nog aan krijgen :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Laatst online: 17:08
Zit ook bij schoonfamilie. Maar daar heb ik enkele maanden terug een Apple TV neergezet.. dus zit nu gewoon via AirPlay te kijken (Fox Sports app op iPhone). :)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coltrui
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Coltrui

iddqd

Ik zit hier waarlijk met open mond naar een zogenaamd 'mindere competitie' te kijken. Hibernian - Glasgow Rangers. Geweldig tempo, geen gezever, gewoon ballen. Resulteerde in de huidige 4-0 ondertussen en de uitploeg blijft gewoon gaan. Dat soort passie vind je toch enkel daar, denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Coltrui schreef op zaterdag 27 december 2014 @ 14:56:
Ik zit hier waarlijk met open mond naar een zogenaamd 'mindere competitie' te kijken. Hibernian - Glasgow Rangers. Geweldig tempo, geen gezever, gewoon ballen. Resulteerde in de huidige 4-0 ondertussen en de uitploeg blijft gewoon gaan. Dat soort passie vind je toch enkel daar, denk ik.
Tja, wel een club (Rangers) die op het 2e of 3e niveau ofzo spelen maar toch de 2e hoogste salarispost van alle clubs in het land hebben en 10 miljoen nodig hebben om het nog een jaartje uit te zingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
Southampton blijft leuk om naar te kijken, ze hebben een dip gehad maar staan na 20 minuten 1-0 voor tegen Chelsea. Mooie goal, lekker samenspel tussen Pelle, Tadic en Mane die die buitenspelval ontloopt en hem lobt over Courtois.

Chelsea zou het wel eens zwaar kunnen krijgen vandaag, Mane is snel en Terry en Cahill zijn dat niet.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Man Utd tegen Spurs 0-0. Eens kijken of Southampton het volhoudt tegen Chelsea.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Southampton speelt lekker fris. Kan een mooie pot worden :)

MU speelde een matige tweede helft. Rommelig spel. Eerste helft was nog wel aardig. Jammer dat het eindigt in 0-0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

City thuis gelijk haha. Dat is wel heel matig.

Arsenal wint bij WH, mooi :). Op naar Southampton.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Benieuwd of onderstaande net als de Cissé elleboog nog een staartje krijgt.

https://vine.co/v/Owh52Haq5QF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
Vos schreef op maandag 29 december 2014 @ 23:46:
Benieuwd of onderstaande net als de Cissé elleboog nog een staartje krijgt.

https://vine.co/v/Owh52Haq5QF
De correcte actie bij Cisse zou zijn geweest pingel voor Newcastle en rood voor Cisse. Want die Coleman was overduidelijk aan een houdgreep bezig, en het is hoog tijd dat scheidsrechters daar tegen gaan optreden. Armen om iemand heen of uitgestrekt > pingel of vrije trap tegen. En dat heel consequent doen, al krijg je dan 10 pingels per wedstrijd.

Bij Liverpool - Swansea moeten ze dan ook Shelvey onderzoeken, want dat was ook een duidelijke elleboog.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Tenzij het Chelsea is, want de media en managers zijn bezig met een campagne tegen Chelsea, aldus Moutje :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
Het zou mooi zijn als alle journalisten in een schaterlach zouden uitbarsten als Mourinho weer zoiets paranoide zegt :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Uitspraak van het CAS over het transferverbod van Barcelona is er trouwens:
Barcelona will be unable to make any signings in 2015 after their appeal against a two-window transfer ban was rejected by the Court of Arbitration for Sport (CAS).

The Catalan giants were handed the initial ban by Fifa after being found guilty of signing underage players from outside of Spain.

And CAS has returned its verdict on Tuesday explaining that they found no grounds to overturn Fifa's decision, thereby confirming Barca's ban.

"CAS has dismissed the appeal filed by FC Barcelona against Fifa regarding the decision issued by the Fifa Appeals Committee on August 19, 2014," said a CAS statement.

"The panel found in particular that FC Barcelona had breached the rules regarding the protection of minors and the registration of minors attending football academies... Accordingly, the Fifa decision is confirmed in full and the sanction remains in force."

Barca's appeal to CAS forced a delay of the initial ban and allowed them to sign Luis Suarez, Ivan Rakitic, Alen Halilovic and others during the 2014 summer transfer window.

But CAS’ decision is the final word on the ban, with Europe’s highest sporting judiciary deciding that the suspension of activity will now be in effect during the January window and the summer spending period.

Barcelona will only now be allowed to add to their squad from January 2016, as well as having to pay a fine of around €375,000.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:31

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Dat klinkt goed, ondanks dat ze er zo toch nog een aantal transfers tussendoor hebben gemoffeld. Ben wel benieuwd wat het in de praktijk gaat opleveren gedurende het jaar. Iets knaagt dat er nog wel weer een uitvlucht of workaround wordt bedacht.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 27-08 22:26
Transferverbod is wmb helemaal prima. Hopelijk snappen de laatste paar lokale socio's dat dit bestuur alles verkloot heeft binnen de club.

Wel jammer en ergens vreemd dat er een stuk of 8 jeugdspelers nu alsnog JAREN niet mogen spelen voor Barcelona. Takefusa Kubo, een 13-jarige Koreaan, mag pas in 2019 weer spelen voor Barcelona. Hij denkt er nu over na te stoppen en terug te gaan naar Korea, lijkt me zonde van een eventueel mooie carriere. Absoluut een van de allerbesten in La Masia op het moment. Misschien snap ik de regels/straf niet helemaal, maar waarom zij nu een jaar of 4-5 niet mogen spelen voor Barcelona is mij een raadsel. Iemand met meer verstand van zaken die mij uit kan leggen waarom deze spelertjes excessief gestraft lijken te worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Het is volgens mij niet zo dat die jongens niet meer mogen voetballen. Ze mogen alleen niet voetballen voor Barcelona. Het staat ze dus vrij om te vertrekken naar een andere Europese club. Overwegen om dan maar een punt achter je carriere te zetten is wel erg kortzichtig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
Kaap schreef op woensdag 31 december 2014 @ 18:11:
Het is volgens mij niet zo dat die jongens niet meer mogen voetballen. Ze mogen alleen niet voetballen voor Barcelona. Het staat ze dus vrij om te vertrekken naar een andere Europese club. Overwegen om dan maar een punt achter je carriere te zetten is wel erg kortzichtig.
Dat snap ik. Echter snap ik niet dat zij niet ook een jaar worden gestraft, maar een aantal zelfs (non-EU) tot hun 18e, terwijl ze nu pas 13 zijn. Kubo twijfelt volgens mij niet aan volledig stoppen, maar het lijkt mij evident dat als hij terug naar Korea gaat een glansrijke voetbalcarriere flink lastig zal worden.

Het gaat mij dus vooral om de lengte van de straf, die mij zeer excessief lijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
Tja, een 13-jarige. Logisch toch gezien de overtreding van Barcelona, die ging over het contracteren van minderjarigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-07 18:27
Het is niet dat die spelers geschorst worden voor een jaar, het is dat bij veel landen in de EU de regel is dat je buitenlandse spelers van binnen de EU pas vanaf hun 16e een contract mag aanbieden, en van buiten de EU pas vanaf hun 18e.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Heerlijke pot voetbal tussen Tottenham en Chelsea. En ook nog eens lekker veel doelpunten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

What the fak, 5-2 voor Tottenham?

Edit: 5-3 nu.
Edit2: zag ik daar een hele sportieve Mourinho? :o

[ Voor 54% gewijzigd door Quad op 01-01-2015 20:25 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:34
Catorce schreef op woensdag 31 december 2014 @ 19:05:
[...]

Dat snap ik. Echter snap ik niet dat zij niet ook een jaar worden gestraft, maar een aantal zelfs (non-EU) tot hun 18e, terwijl ze nu pas 13 zijn. Kubo twijfelt volgens mij niet aan volledig stoppen, maar het lijkt mij evident dat als hij terug naar Korea gaat een glansrijke voetbalcarriere flink lastig zal worden.

Het gaat mij dus vooral om de lengte van de straf, die mij zeer excessief lijkt.
Daar zijn toch satteliet clubs / jeugdopleidingen voor?
Lijkt me aannemelijk dat Barcelona hier vrij snel een workaround voor heeft.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Quad schreef op donderdag 01 januari 2015 @ 20:14:
What the fak, 5-2 voor Tottenham?

Edit: 5-3 nu.
Edit2: zag ik daar een hele sportieve Mourinho? :o
Mourinho houdt bewust zijn mond om straf te voorkomen. Overigens vind ik dat sommige media overdrijven met grootste nederlaag ooit etc. Als Chelsea 3x weet te scoren waren ze niet kansloos en waren de Spurs ook niet scherp achterin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Shocking! Steven Gerrard gaat Liverpool verlaten!

Bron: http://www.liverpoolfc.co...atement-on-steven-gerrard
Liverpool Football Club can confirm Steven Gerrard is to leave the club at the end of the 2014-15 season.

The Reds captain will bring the curtain down on a glittering Anfield career that has spanned nearly 17 years and included 10 trophies, as well as 695 appearances and 180 goals to date since joining the club's youth system aged eight.

Gerrard will not retire from professional football at the conclusion of the 2014-15 season. No decision on his new club has been made yet, but he will continue his career outside the United Kingdom and at a side that will not bring him into direct competition with Liverpool.

The 34-year-old admits it is with a heavy heart he will depart Liverpool, describing the decision as the 'toughest of his life', but has chosen to make it now to avoid speculation about his future.

Until then, the No.8 insists he will continue to concentrate all his efforts on helping Brendan Rodgers' side achieve both domestic and European success.

Explaining his decision, Gerrard said: "This has been the toughest decision of my life and one which both me and my family have agonised over for a good deal of time.

"I am making the announcement now so that the manager and the team are not distracted by stories or speculation about my future.

"Liverpool Football Club has been such a huge part of all our lives for so long and saying goodbye is going to be difficult, but I feel it's something that's in the best interests of all involved, including my family and the club itself.

"I'm going to carry on playing and although I can't confirm at this stage where that will be, I can say it will be somewhere that means I won't be playing for a competing club and will not therefore be lining up against Liverpool - that is something I could never contemplate.

"My decision is completely based on my wish to experience something different in my career and life and I also want to make sure that I have no regrets when my playing career is eventually over.

"I can't thank Brendan, the owners and everyone at the club enough for how they've handled this and I am leaving on great terms. Also, I would like to thank my teammates and all the staff for their help and continued support.

"It is a very special place to be part of. It is my sincere hope and wish that one day I can return to serve Liverpool again, in whatever capacity best helps the club.

"One point that is important to make is that from now until the last kick of the last game of the season, I will be as fully committed to the team as I ever have been and giving everything I have to help Liverpool win games.

"My final message is for the people who make Liverpool Football Club the greatest in the world - the supporters.

"It has been a privilege to represent you, as a player and as captain. I have cherished every second of it and it is my sincere wish to finish this season and my Liverpool career on a high."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Nu vind ik het nog veel erger dat ze vorig jaar geen kampioen werden, dat zou voor hem toch uiteindelijk wel de kers op de taart zijn. Ik denk ook dat hij daar nu geen heil meer in ziet en niet nogmaals kan wachten tot ze weer bovenin meedraaien.

Jammer, maar niets dan respect voor die vent.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilibrord
Nog snel wat extra poen gaan scheppen in het buitenland nu het nog kan. 't Doet toch wat af van de status van zo'n speler vind ik.
Al moet gezegd dat hij in de loop van z'n carriere waarschijnlijk tientallen keren naar een club kon die wel prijzen pakte, en dat niet gedaan heeft. Ook als het een stuk minder ging met Liverpool. En daar kunnen we inderdaad alleen maar respect voor hebben. Het is hem van harte gegund. Ben ervan overtuigd dat hij nog wel enkele jaren kan meedraaien in het buitenland. Bij MotD vermoeden ze LA Galaxy overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Tja misschien doet ie een Lampardje en zien we hem bij City volgend seizoen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Misschien naief, maar ik zie Gerrard daarin toch anders als Lampard.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Gerrard voegt weinig meer toe aan dit Liverpool, hij kan de boel niet meer dragen. Als zelfs dit soort cult figuren een club willen verlaten moet de club leiding zich toch achter de oren gaan krabben lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Wilibrord schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 11:17:
Nog snel wat extra poen gaan scheppen in het buitenland nu het nog kan. 't Doet toch wat af van de status van zo'n speler vind ik.
Al moet gezegd dat hij in de loop van z'n carriere waarschijnlijk tientallen keren naar een club kon die wel prijzen pakte, en dat niet gedaan heeft. Ook als het een stuk minder ging met Liverpool. En daar kunnen we inderdaad alleen maar respect voor hebben. Het is hem van harte gegund. Ben ervan overtuigd dat hij nog wel enkele jaren kan meedraaien in het buitenland. Bij MotD vermoeden ze LA Galaxy overigens.
Tsja, hij komt veel minder aan spelen toe. Ik kan me voorstellen dat zo'n speler er niets in ziet om een half seizoen op de bank te gaan zitten. Dan kun je of stoppen, of nog wat poen meepakken in een kermiscompetitie. Waarom dan niet voor dat laatste gaan? Hij heeft al aangegeven nooit voor een concurrerende club te zullen spelen.

Doet wat mij betreft geen afbreuk aan de speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
http://www.vi.nl/nieuws/m...-kost-15-miljard-euro.htm
AS Roma hoopt in 2017 na Juventus als tweede Italiaanse club een hypermodern stadion te betrekken. De eerste steen voor het Stadio della Roma, dat 52.500 toeschouwers kan herbergen, moet nog dit jaar worden gelegd. De totale kosten bedragen anderhalf miljard euro.
Hoe kan zo'n stadion zo ontzettend duur zijn en hoe ga je dat ooit rendabel krijgen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

tweaker2010 schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 14:43:
Gerrard voegt weinig meer toe aan dit Liverpool, hij kan de boel niet meer dragen. Als zelfs dit soort cult figuren een club willen verlaten moet de club leiding zich toch achter de oren gaan krabben lijkt me.
Dat mag je wel even toelichten. Hij wil gewoon nog ergens cashen en is niet meer bepalend genoeg voor Liverpool. 1+1=2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
  • Laatst online: 20:04
Gonadan schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 11:33:
Misschien naief, maar ik zie Gerrard daarin toch anders als Lampard.
Mensen vergeten ook wel eens bij Lampard dat het niet eigen jeugd van Chelsea is geweest.
Gewoon opgeleid door West Ham daar nog ruim 100 duels voor gespeeld.

Gerrard is een en al Liverpool.
En zoals hij zei hij kondigt het nu al aan zodat de club het makkelijker kan opvangen en zegt ook in zijn aankondiging ik zal nooit voor een andere club spelen als Liverpool in Engeland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

tweaker2010 schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 14:43:
Gerrard voegt weinig meer toe aan dit Liverpool, hij kan de boel niet meer dragen.
En ik denk dat ze daar nog wel van terug gaan komen. Ene Pirlo werd laatst ook afgeserveerd. ;)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22:41
Napo schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 16:09:

[...]

Hoe kan zo'n stadion zo ontzettend duur zijn en hoe ga je dat ooit rendabel krijgen :+
VI gaat Voetbalzone achterna qua koppen?
Die 1,5 miljard gaat om het volledige project, incl alles om het stadion heen. Waaronder 3 torens.

http://static.squarespace...3/asr_29.jpg?format=1000w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
P.K. schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 20:35:
[...]

VI gaat Voetbalzone achterna qua koppen?
Die 1,5 miljard gaat om het volledige project, incl alles om het stadion heen. Waaronder 3 torens.

http://static.squarespace...3/asr_29.jpg?format=1000w
Scheelt maar een slok op een borrel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19:55
Ik ben blij, dat Podolski naar Inter gaat. Goede keus voor beiden.

[ Voor 59% gewijzigd door Mosin op 03-01-2015 01:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iChaos
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13:48

iChaos

It's Lupus.

Mocht iemand het interessant vinden, een documentaire over de jeugdopleiding bij Southampton: http://sportsworld.nbcspo...load-the-southampton-way/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Pardew per direct naar Crystal Palace?! :D
Catorce schreef op woensdag 31 december 2014 @ 17:14:
Transferverbod is wmb helemaal prima. Hopelijk snappen de laatste paar lokale socio's dat dit bestuur alles verkloot heeft binnen de club.

Wel jammer en ergens vreemd dat er een stuk of 8 jeugdspelers nu alsnog JAREN niet mogen spelen voor Barcelona. Takefusa Kubo, een 13-jarige Koreaan, mag pas in 2019 weer spelen voor Barcelona. Hij denkt er nu over na te stoppen en terug te gaan naar Korea, lijkt me zonde van een eventueel mooie carriere. Absoluut een van de allerbesten in La Masia op het moment. Misschien snap ik de regels/straf niet helemaal, maar waarom zij nu een jaar of 4-5 niet mogen spelen voor Barcelona is mij een raadsel. Iemand met meer verstand van zaken die mij uit kan leggen waarom deze spelertjes excessief gestraft lijken te worden?
Klonk niet bepaald Koreaans ;) (en is ie ook niet). Misschien zijn ze dan 18?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
apis29 schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 14:34:
Pardew per direct naar Crystal Palace?! :D

[...]

Klonk niet bepaald Koreaans ;) (en is ie ook niet). Misschien zijn ze dan 18?
Klopt, was in de war met Seung-Woo Lee.

Het idee blijkt inderdaad te zijn dat ze dan pas 18 zijn, wat mi toch een regel is waar eens goed naar gekeken dient te worden. Een zeer talentvol musicus van 12 laat je toch ook niet tot zijn 18e bij de lokale muziekschool zitten om daarna pas naar een topinstituut te mogen?

Volgens mij dienen de regels op het moment niet volledig hun doel, namelijk het tegengaan van kinderhandel en uitbuiting van kinderen (en ouders). Zou mooi zijn als de FIFA en/of UEFA daar eens een groot onderzoek naar start om te kijken hoe dit allemaal verbeterd kan worden. Bijvoorbeeld onderdak, dieet, scholing voor een kind alvorens hij/zij bij een club mag gaan voetballen. (just a thought, zou natuurlijk véél meer uitgewerkt moeten worden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lateef
Catorce schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 15:27:
[...]

Volgens mij dienen de regels op het moment niet volledig hun doel, namelijk het tegengaan van kinderhandel en uitbuiting van kinderen (en ouders). Zou mooi zijn als de FIFA en/of UEFA daar eens een groot onderzoek naar start om te kijken hoe dit allemaal verbeterd kan worden. Bijvoorbeeld onderdak, dieet, scholing voor een kind alvorens hij/zij bij een club mag gaan voetballen. (just a thought, zou natuurlijk véél meer uitgewerkt moeten worden)
Dat zal allemaal wel voldoende geregeld zijn bij Barcelona (of iedere andere Europese club), maar jij vind het normaal dat een kind van 12~13 jaar uit een ander continent gehaald wordt om zich daar te vestigen?

Het is toch van de zotten dat er met zulke jonge kinderen wordt gezeuld? Kunnen ze nog zo'n groot talent zijn, ook dat biedt geen enkele garantie dat ze ooit betaald voetbal zullen halen en al helemaal niet de absolute top. Er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen die de regel bevestigen, maar het gros haalt het gewoon niet. En als ze echt zo goed zijn, kunnen ze op hun achttiende ook die stap wel maken. Ik begrijp niet dat men dit soort kinderhandel goed kunnen praten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
lateef schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 16:36:
[...]

Dat zal allemaal wel voldoende geregeld zijn bij Barcelona (of iedere andere Europese club), maar jij vind het normaal dat een kind van 12~13 jaar uit een ander continent gehaald wordt om zich daar te vestigen?

Het is toch van de zotten dat er met zulke jonge kinderen wordt gezeuld? Kunnen ze nog zo'n groot talent zijn, ook dat biedt geen enkele garantie dat ze ooit betaald voetbal zullen halen en al helemaal niet de absolute top. Er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen die de regel bevestigen, maar het gros haalt het gewoon niet. En als ze echt zo goed zijn, kunnen ze op hun achttiende ook die stap wel maken. Ik begrijp niet dat men dit soort kinderhandel goed kunnen praten...
En daar geloof ik dus helemaal niets van. Jij denkt echt dat er dus weinig waarde aan een goede opleiding zit als het aan komt op topsport?

Nee, ik vind het niet normaal dat een kind van 12-13 de halve wereld over gaat om zich te vestigen in een ander land zodat hij/zij daar kan gaan sporten. Maar het gaat ook niet om normale kinderen. Zolang er een aantal zaken goed geregeld zijn, lijkt het mij dat wij uitzonderlijk getalenteerde kinderen - zij het op sportief vlak, maar ook extreem intelligent, muzikaal begaafd, etc - alle ruimte moeten bieden zich te ontwikkelen. Als dat beter kan bij Real Madrid, Ajax, Manchester City of AC Milan dan bij Schubbekutteveen FC uit Kazachstan, laten we ze dan alsjeblieft de mogelijkheid bieden om de halve wereld over te reizen.

Cruciaal is dus jouw opvatting over dat talent toch wel boven komt drijven, ook als ze tot hun 18e alleen in eigen land kunnen spelen. Daar kunnen we het dan over eens zijn het niet eens te worden, want mijns inziens is dát dus van de zotte.

PS: Je zou er bijvoorbeeld aan kunnen denken dat onderdak, dieet, scholing goed geregeld is en indien gewenst er een ouder mee zou kunnen, een kind toestemming kan aanvragen bij een speciaal opgericht orgaan van FIFA/UEFA/... om zo bij een grote Europese club een opleiding te kunnen genieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lateef
Catorce schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 17:15:
[...]
Jij denkt echt dat er dus weinig waarde aan een goede opleiding zit als het aan komt op topsport?
ja, of in elk geval niet voldoende om daarvoor een kind zijn gehele puberteit aan de andere kant van de wereld door te laten brengen.In de voetballerij zijn er vele geroepenen, maar slechts weinig verkorenen. Het vergelijk met een iemand die bijzonder intelligent of muzikaal is, is ook een scheve naar mijn mening. Iemand die op zijn/haar twaalfde naar een topuniversiteit of -conservatorium gaat, zal, ongeacht of hij/zij zijn/haar talent waarmaakt, voldoende mee krijgen voor een maatschappelijke carrière, dat is in het geval van een topsportopleiding niet tot nauwelijks het geval.

Daarnaast ben ik van mening dat de motieven in de voetballerij vals zijn. Het gaat clubs niet om de belangen van het talent, maar om zich ervan te verzekeren dat concurrentie niet met dat talent ervandoor gaat. Waarom haalt Barcelona een speler uit Groningen? Niet om zijn kansen te vergroten, slechts om hun eigen vijver zo vol mogelijk te krijgen en daar die enkele vette vis uit te vangen en de rest weg te gooien.

Arjen Robben heeft naar mijn idee wel bewezen dat als je voldoende talent hebt, dat je dan ook je opleiding bij een provincieclub kan genieten én al die talenten die de afgelopen jaren naar internationale topclubs zijn gegaan, hebben naar mijn idee ook bewezen dat je niet beter af bent bij Real Madrid, Manchester City of Milan.

Nee, ik kan er weinig anders van maken dan dat het kinderhandel is en dat het een goede zaak is dat daar grenzen aan gesteld worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Die Alexis.. echt niet kapot te krijgen, hij zou er minstens twee moeten scoren vandaag na wat die allemaal wel niet gemist heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21:32
Sneijder wordt aan Juventus gelinkt. Wat mij betreft zou dat een hele mooie club zijn voor Sneijder. Hij kan dan Pirlo vervangen. Dan heeft hij met Pogba, Marchisio en/of Vidal middenvelders naast zich die erg veel loopwerk doen. Alle 3 zijn dat box-to-box spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
iPodKiller schreef op zondag 04 januari 2015 @ 20:28:
Die Alexis.. echt niet kapot te krijgen, hij zou er minstens twee moeten scoren vandaag na wat die allemaal wel niet gemist heeft.
Dat is inderdaad een gouden aankoop geweest voor Arsenal, mooie goals en een vechtlust en energie. Ze moeten wel uitkijken dat de rest een beetje meer gaat presteren, want anders zal Alexis op een bepaald moment weer wegwillen.

Zeer indrukwekkende start in de PL d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

gambieter schreef op maandag 05 januari 2015 @ 15:13:
[...]

Dat is inderdaad een gouden aankoop geweest voor Arsenal, mooie goals en een vechtlust en energie. Ze moeten wel uitkijken dat de rest een beetje meer gaat presteren, want anders zal Alexis op een bepaald moment weer wegwillen.

Zeer indrukwekkende start in de PL d:)b
16 goals en 8 assists uit 31 potjes, in zijn eerste seizoen bij Arsenal, zeer indrukwekkend inderdaad ben benieuwd wat die gaat doen de komende seizoenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

Napo schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 16:09:

[...]

Het stadion zelf kost 300 miljoen, dat betaalt Palotta, de rest (infrastructuur zoals een metro en buslijn er naar toe) wordt gefinanciert door plaatselijke onderneming en de gemeente, met het oog op de 3000 nieuwe banen en de verbetering van de nabij gelegen wijk(en).

Edit: zoals boven inderdaad toegelicht met het plaatje :)

http://stadiodellaroma.com/

[ Voor 7% gewijzigd door StrongArmLance op 05-01-2015 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• don_jorg
  • Laatst online: 08-08 09:46
Opvallend dat Curva Sud bij de bovenste ring 'los' staat. Onderin loopt het stadion wel door. Heeft dat iets met veiligheidseisen te maken? Aan de andere kant loopt het namelijk wél door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

iPodKiller schreef op maandag 05 januari 2015 @ 15:25:
[...]

16 goals en 8 assists uit 31 potjes, in zijn eerste seizoen bij Arsenal, zeer indrukwekkend inderdaad ben benieuwd wat die gaat doen de komende seizoenen.
Hopen dat het met Ozil klikt, dan wordt het genieten :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Vos schreef op maandag 05 januari 2015 @ 18:48:
[...]

Hopen dat het met Ozil klikt, dan wordt het genieten :).
Sanchez - Ozil - Walcott op rij s.v.p. en dan daarvoor een bonkige spits, dat wil ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Kaap schreef op maandag 05 januari 2015 @ 19:07:
[...]

Sanchez - Ozil - Walcott op rij s.v.p. en dan daarvoor een bonkige spits, dat wil ik :P
Sigþórsson mag weg bij Ajax? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
[...]

Als als als iedereen ooit een keer allemaal tegelijk fit zijn weet ik echt niet wat je moet doen hoor.

Sanchez en Ozil sowieso

Maar dan heb je nog maar 4 plekken over voor deze keuze.
Giroud / Welbeck / Walcott
Cazorla / Ramsey / Oxlade /
Arteta / Flamini / Wilshere - Uit deze linie kiezen enigszins voor balans.

Ik zal zelf met de vetgedrukte spelen, als iedereen echt fit is ooit een keer.

En dan heb je ook nog talent en ervaring met:
Gnarby, Coquelin en Rosicky, Diaby.

Zo bank heeft Chelsea of City niet hoor.

Dus dan krijg je dit als basiself:

Giroud
Cazorla Ozil Sanchez
Arteta Ramsey
Monreal Konsiencly Mertesacker Chambers
Szczesny

---
Zo snel mogelijk dit fit krijgen en alle remmen los.
Wat een heerlijke selectie toch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Joostje123 schreef op maandag 05 januari 2015 @ 20:10:
[...]
En dan heb je ook nog talent en ervaring met:
Diaby.
Ik ben hierna gestopt met serieus nemen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Joostje123 schreef op maandag 05 januari 2015 @ 20:10:
[...]
Wat een heerlijke selectie toch!
Het is wachten op de eerstvolgende zeperd en dan zijn de meningen ineens weer compleet omgedraaid :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Benotti schreef op maandag 05 januari 2015 @ 20:28:
[...]

Het is wachten op de eerstvolgende zeperd en dan zijn de meningen ineens weer compleet omgedraaid :p
Mijn mening is op voorhand al anders ;). En van meer denk ik....

[ Voor 4% gewijzigd door Vos op 05-01-2015 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

http://www.nu.nl/sport/3966828/fc-barcelona-ontslaat-zubizarreta-puyol-vertrekt.html

Het rommelt weer flink bij Barca. Ben benieuwd wat Catorce hier van vindt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Ik zag net en herhaling van Sociedad vs Barca. Die bank neem ik niet serieus en die trainer al helemaal niet. Je wilt winnen en wat doe je dan, natuurlijk je ster spelers op de bank zetten.. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
Kaap schreef op maandag 05 januari 2015 @ 20:23:
[...]

Ik ben hierna gestopt met serieus nemen....
Diaby heeft gewoon heel veel ervaring en is van veel waarde als die fit is.
2 jaar geleden speelde die ongeveer 10 wedstrijden en was die echt de beste speler.
Alleen toen ging het weer mis. Dat hij niet veel heeft gespeeld de laatste jaren betekent niet dat hij geen ervaring heeft en geen goede speler is.

En voor die andere die zeggen dat het na een nederlaag weer andere meningen krijgen.
Dat zijn er genoeg Arsenal fans die dat wel hebben en ik kan ook gefrustreerd er door raken.
Maar de kwaliteit in de selectie is aanwezig alleen als je minstens iedere wedstrijd 5 basisspelers moet missen vanwege blessures komt meer de frustratie van dat vandaan dan dat Arsenal niet goed genoeg is.

Ben al 15 jaar fan van Arsenal, dat verandert nooit meer hoor, daar hoeft geen prijs voor terug.
Het liefst wel uiteraard, maar ik kan meer genieten van zo geniale eerste helft tegen Hull dan vorig jaar toen we de FA Cup wonnen.

[ Voor 8% gewijzigd door Joostje123 op 05-01-2015 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

[...]

Dat is nou net het probleem, Wenger wil geen geld smijten op type's zoals Bony denk ik, anders had die hem allang gekocht. Misschien is Adama Traore een 'hot prospect' voor hem! Jong, echt berensterk voor 18(!) jaar en heeft nog techniek ook! Alleen is hij niet onbekend bij de scouts ;)

Afbeeldingslocatie: http://estaticos.sport.es/resources/jpg/8/8/adama-staying-with-barca-this-season-1409755787088.jpg
Zijn sixpack mag je zelf opzoeken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Akinfenwa dan? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Nee Wenger houdt van jong toch? :+

Afbeeldingslocatie: http://media-cache-ec0.pinimg.com/236x/a1/b0/6b/a1b06b1034e0a2e8d68a37eff96e2371.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lateef
:D :D Wat een beest is dat, schitterend doelpunt scoorde hij zojuist weer :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Mosin schreef op maandag 05 januari 2015 @ 21:58:
Ik zag net en herhaling van Sociedad vs Barca. Die bank neem ik niet serieus en die trainer al helemaal niet. Je wilt winnen en wat doe je dan, natuurlijk je ster spelers op de bank zetten.. 8)7
Ik neem aan dat ze elke wedstrijd willen winnen, maar geen enkele speler kan 60 wedstrijden in een seizoen spelen op hoog niveau.

Of moeten we jou trainer van Barcelona maken aangezien de oplossing kennelijk zo simpel is? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
Helemaal prima. Nu hopen dat het huidige bestuur haar conclusies trekt en per direct verkiezingen uitschrijft voor over een maand of 2/3. Ze hebben echt hun best gedaan 3-4 jaar lang alles te verkloten wat er maar kapot te maken viel, Zubizaretta is slechts een stroman voor dit bestuur. Bartomeu ondemocratisch verkozen nadat Rosell is opgestapt, het moet niet gekker worden.

Zou wat miraculeus moeten gebeuren wil dit seizoen nog gered worden, sowieso lijkt Luis Enrique totaal niets in de hand te hebben daar. Als iemand me een paar jaar geleden het Barcelona van nu liet zien op een bandje had ik ze voor gek verklaard. Nog geen schim van wat het ooit was... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
http://www.vi.nl/nieuws/m...-button-bij-barcelona.htm

wtf is daar allemaal aan de hand in Barcelona? En klopt het dat Messi express een training liet schieten en zich minder inspant als hij vanaf rechts moet spelen? Vind ik weinig professioneel moet ik zeggen :|

Prima als je het ergens niet mee eens bent, maar ook de beste speler ter wereld moet zich gewoon altijd 100% inspannen wat mij betreft. Wat is hier allemaal van waar??

Overigens wel droog om op zo'n manier de panic button in te drukken. Zelf Chelsea volgen via Instagram en je vriendin hetzelfde laten doen via twitter _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

Benotti schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 16:59:

Overigens wel droog om op zo'n manier de panic button in te drukken. Zelf Chelsea volgen via Instagram en je vriendin hetzelfde laten doen via twitter _O-
Haha inderdaad, wat een klein ettertje, maar kan er wel om lachen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Waarom zou Messi niet instagram van Chelsea mogen volgen :? Dat de rest van de wereld gek wordt vervolgens, maar moet hij toch weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

Kaap schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 17:07:
Waarom zou Messi niet instagram van Chelsea mogen volgen :? Dat de rest van de wereld gek wordt vervolgens, maar moet hij toch weten.
Erg toevallig dat hij het ook zijn vriendin laat doen :? En ook direct F Luis en Courtois gaat volgen. Oh, en zich ziek meldt. Het kan net zo goed allemaal toeval zijn. Maar ik vind het grappig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Benotti schreef op maandag 05 januari 2015 @ 23:50:
[...]

Ik neem aan dat ze elke wedstrijd willen winnen, maar geen enkele speler kan 60 wedstrijden in een seizoen spelen op hoog niveau.

Of moeten we jou trainer van Barcelona maken aangezien de oplossing kennelijk zo simpel is? :)
Tjonge jonge :')

Ik zal mijn mening extra voor jou voor me houden.
Beetje erg toevallig om hun allemaal op de bank te zetten, vooral als je zou weten dat Real verloren heeft (of dit ook echt ervoor was weet ik niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Als ze bij Chelsea een beetje gevoel voor humor hebben, zouden ze de volgende instagram/twitter post moeten plaatsen:

"We welcome Lionel Messi to Chelsea. On instagram."

Cue de volgende headlines :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Benotti schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 17:38:
Als ze bij Chelsea een beetje gevoel voor humor hebben, zouden ze de volgende instagram/twitter post moeten plaatsen:

"We welcome Lionel Messi to Chelsea. On instagram."

Cue de volgende headlines :p
Zoals als Williams deed met F. Alonso, die op bezoek kwam in de fabriek, het was alleen een naamgenoot (en sponsor) van de coureur.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

MeNTaL_TO schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 17:57:
[...]

Zoals als Williams deed met F. Alonso, die op bezoek kwam in de fabriek, het was alleen een naamgenoot (en sponsor) van de coureur.
Het mooiste vind ik nog steeds Galliani die volhield dat 'Mr X' Milan zou komen redden. Geruchten gingen dat het om Tevez ging. Galliani zei 'Mr X zijn naam eindigt op een Z'.

Toen werd Maxi Lopez gehuurd :+

Bleek dat hij eerst echt Tevez wilde halen, maar die kon Berlusconi niet betalen, dus mocht Galliani het rechtlullen:)

[ Voor 16% gewijzigd door StrongArmLance op 06-01-2015 20:45 ]

Pagina: 1 ... 15 ... 28 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor Champions League & Europa League, zie [Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2014/2015 deel 2