Life Begins at Conception - LiveAction.org / Schreeuwomleven.nl
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
I served in a company of heroes.
Wie doet er alsof RvP een wereldgoal maakt dan?
[ Voor 17% gewijzigd door Quad op 08-12-2014 21:15 ]
nggyu nglyd
...
Same here.. maar dit verpest toch niets? Dit zorgt er waarschijnlijk juist voor dat het wat loskomt. Ik weet eigenlijk niet eens voor wie ik ben.. het zijn de 2 teams die ik dit jaar support in de bpl. geklap van SOU fans is irritant.Quad schreef op maandag 08 december 2014 @ 21:15:
Mij maakt het niet uit wie er wint, als het maar een mooie wedstrijd wordt maar dit verpest het voor mij nu wel helaas.
[ Voor 17% gewijzigd door Vuvuzela op 08-12-2014 21:22 ]
nggyu nglyd
nggyu nglyd
...
Terwijl hij de laatste weken erg sterk speelde. De beste wedstrijden sinds zijn komst bij ManU.Luxicon schreef op maandag 08 december 2014 @ 21:33:
Nette goal. Fellaini speelt echt slecht. Hij verliest al vaker zomaar de bal en wint amper een duel.
Weer wissel? Ah tactisch, McNair er af.
[ Voor 9% gewijzigd door Vos op 08-12-2014 21:41 ]
...
...
Ze hebben hem niet echt in de gaten daar bij Southampton.
[ Voor 77% gewijzigd door Quad op 08-12-2014 22:28 ]
nggyu nglyd
...
nggyu nglyd
12-3 in kansen, 1-2 in stand, hoezo kromme verhouding.
[ Voor 37% gewijzigd door Quad op 08-12-2014 22:35 ]
nggyu nglyd
De vorige Engelse toppers verloor hij anders wel terechtPWM schreef op maandag 08 december 2014 @ 22:33:
Koeman kent dit nog wel, toppers beter spelen en niet winnen.
nggyu nglyd
Andersom hebben ze ook wel eens een mindere wedstrijd gewonnen, dat is voetbal. Man Utd staat 3e na 5 zeges op rij, die zitten in een flow nu.Verwijderd schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 00:48:
Harde les voor Southampton, het spel maken en toch de boot in gaan.
Ben benieuwd wat Chelsea komend weekend doet. Dit keer jammer dat nog een CL wedstrijd tussen zit om zich te kunnen herpakken na de nederlaag van afgelopen weekend.tweaker2010 schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 08:32:
[...]
Andersom hebben ze ook wel eens een mindere wedstrijd gewonnen, dat is voetbal. Man Utd staat 3e na 5 zeges op rij, die zitten in een flow nu.
Als ze wat punten nog verliezen zal wel mooi zijn voor de competitie.
Absoluut een fout van de keeper ja. Helemaal voor zo'n fysieke keeper als Forster, die ook nog eens 2,01 meter lang is.chim0 schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 06:26:
Jezus man, die tweede goal van United moet de keeper toch hebben? Die bal is een half uur onderweg, helemaal bij de tweede paal bij de achterlijn.
Float like a butterfly, sting like a bee.
2 minuten ervoor een prachtige voorzet van Sánchez op Giroud die de bal erin kopt. Hij kon de bal op een andere medespeler geven die al voor de goal stonden, maar hij wachtte echt totdat Giroud in kwam lopen. Echt fraai gedaan. Sánchez is echt een speler waarvoor je naar Arsenal wil kijken.
...
Paar vreemde momenten van de scheids ja. Geeft Newcastle net ook een zeer twijfelachtige vrije trap, waaruit ze 2 grote kansen krijgen.Luxicon schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 18:49:
Vreemd moment net bij Arsenal - Newcastle. Janmaat gaat neer, maar het is niet te zien of hij wel geraakt wordt. Wellback stift de bal er mooi in, maar de goal telt niet.
2 minuten ervoor een prachtige voorzet van Sánchez op Giroud die de bal erin kopt. Hij kon de bal op een andere medespeler geven die al voor de goal stonden, maar hij wachtte echt totdat Giroud in kwam lopen. Echt fraai gedaan. Sánchez is echt een speler waarvoor je naar Arsenal wil kijken.
Arsenal had de verdiende 2e al lang moeten maken.
En deze duw van net was een penalty volgens de regels
[ Voor 6% gewijzigd door Vos op 13-12-2014 19:08 ]
...
Edit; 3-1
[ Voor 11% gewijzigd door iPodKiller op 13-12-2014 19:50 ]
[ Voor 47% gewijzigd door tweaker2010 op 13-12-2014 20:59 ]
Ik zei het een week geleden al over een maand is het een hele goede kans dat ze 9de staan of zelfs nog lager...tweaker2010 schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 20:58:
Southampton is het helemaal kwijt, zelfs van Burnley kunnen ze niet meer winnen. En een penalty nemen lukt ook al niet. Het is alles of niets bij Koeman.
Sanchez had ook geel moeten krijgen. Hij maakte erg vaak het "gele kaart gebaar", erg vervelend gedrag. Heeft zo'n speler niet nodig.Luxicon schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 19:21:
Newcastle mag inderdaad niet klagen over de arbitrage. Sánchez is lekker bezig.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Hij klaagt terecht als de arbitrage hem niet beschermd. Als Messi dit overkwam...
PSN: Finally_Chris
Sanchez is zelf ook geen liefje. En er is nooit een excuus voor het vragen om kaarten via dat zielige gebaar. Ik vond de scheidsrechter trouwens niet zo slecht, niet foutloos maar dat is niet te verwachten.Kaap schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 23:27:
Hij klaagt terecht als de arbitrage hem niet beschermd. Als Messi dit overkwam...
De echt slechte scheidsrechter stond trouwens bij Chelsea - Hull. Dat Cahill bij de eerste overtreding alleen geel kreeg, soit, maar die snoekduik had zijn tweede geel moeten zijn.
De goals bij Arsenal-Newcastle waren allemaal goed te pruimen, zeker die eerste goal van Cazorla was erg mooi.
[ Voor 9% gewijzigd door gambieter op 14-12-2014 00:15 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Laat maar, dit heeft toch geen zin...
[ Voor 89% gewijzigd door JanW op 14-12-2014 10:35 ]
Hands van Welbeck? Ongelukkig, maar wel een pingel denk ik ja. Idem met die afgekeurde goal van Welbeck. Ergste vond ik persoonlijk Tiote die een "de Jongetje" doet.CR1691 schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 23:40:
De scheids was niet best maar Arsenal mag ook niet klagen. Ook Newcastle is een 100% penalty ontnomen.
Excuus niet, maar ik begrijp wel heel goed waar de boosheid en frustraties bij hem de laatste weken vandaan komen. Wordt elke wedstrijd gewoon verrot geschopt.gambieter schreef op zondag 14 december 2014 @ 00:13:
[...]
Sanchez is zelf ook geen liefje. En er is nooit een excuus voor het vragen om kaarten via dat zielige gebaar.
ManU doet het uitstekend? Enkel de punten die ze pakken, het spel is niet om aan te zien. Benieuwd wat ze vanmiddag gaan doen.tweaker2010 schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 22:57:
Wel grappig om te zien dat de media eerst riepen dat Koeman zo'n geweldige trainer is en perse Oranje moest coachen, nu de prestaties afzwakken en hij als middenmoter presteert hoor je daar niets meer van. En Man Utd doet het inmiddels uitstekend. De waan van de dag regeert...
Zelfde een beetje bij ManU en Van Gaal. Alleen komt Van Gaal nogal eens arrogant over, en heeft Koeman nooit geclaimd dat Southampton nu de beste is.
En Fellaini al geel na 4 minuten (en terecht), die gaat het einde niet halen met zijn speelstijl.
[ Voor 33% gewijzigd door gambieter op 14-12-2014 14:35 ]
...
Die tweede goal lijkt me buitenspel, dwz als Van Persie de bal raakt. Ik dacht van wel? Maar het zit ManU niet tegen.
[ Voor 24% gewijzigd door gambieter op 14-12-2014 15:12 ]
De vraag is of Van Persie de bal raakt. Ja > buitenspel, nee > goalKaap schreef op zondag 14 december 2014 @ 15:12:
2-0 door Mata die 2 meter buitenspel staat. Arbitrage ligt zo hard te slapen of zijn gewoon partijdig als je dit niet ziet.
Maar imo raakte RvP de bal wel, en dan had de goal afgekeurd moeten worden.
[ Voor 7% gewijzigd door gambieter op 14-12-2014 15:15 ]
Bij de eerste goal wordt Valencia door Llalana en Allen afgedekt. Speelt Allen door de benen en kan zo voorgeven. Totaal niet ingegrepen, Allen sjokt er achteraan en doet niets.
Weer een andere opstelling, weer totaal geen vertrouwen bij de spelers. Rodgers doet maar wat. Dat hij maar snel eruit getrapt mag worden. Achterlijke badjakker.
Ben ik gedwongen nu schulden te maken, zet men mij morgen of heden op straat, ik lach ermee, het zal mij toch niet raken, aangezien dat toch de wereld vergaat.
Van Gaal gaf aan dat Falcao nog steeds niet wedstrijdfit is, en hoogstens 20 min kon spelen. Duur grapje zo.Kaap schreef op zondag 14 december 2014 @ 15:25:
Toch ben ik benieuwd of ze de clausule op Falcao gaan lichten. Hij speelt zelden.
Maar wat een kans voor Sterling, en waarom Balotelli daar geen geel krijgt? Why always me
Volgens zijn vrouw is hij topfitgambieter schreef op zondag 14 december 2014 @ 15:39:
[...]
Van Gaal gaf aan dat Falcao nog steeds niet wedstrijdfit is, en hoogstens 20 min kon spelen. Duur grapje zo.
Maar wat een kans voor Sterling, en waarom Balotelli daar geen geel krijgt? Why always me
PSN: Finally_Chris
Van de BBC Sports website:
For the avoidance of any doubt, Robin van Persie confirms that he did get a touch on for Juan Mata's second goal. So that rubberstamps the fact that Mata was offside. "I have to be honest," Van Persie says. "But you can put that down as an assist!"
[ Voor 38% gewijzigd door gambieter op 14-12-2014 16:39 ]
Ja en de wedstrijden die ze goed speelden pakten ze de punten niet, dus wat wil je nu precies zeggen? De punten zijn het belangrijkste, zelfde verhaal geldt voor Southampton. Mooi spel koop je niets voor.Vos schreef op zondag 14 december 2014 @ 13:50:
[...]
ManU doet het uitstekend? Enkel de punten die ze pakken, het spel is niet om aan te zien. Benieuwd wat ze vanmiddag gaan doen.
Wat ik wil zeggen? Wat er staat. Ze spelen niet goed maar pakken de punten wel. Het is niet zo moeilijk. Ze komen de laatste wedstrijden laten we zeggen 9 keer voor de goal en scoren 8x, dus het zit ze niet tegen. Zijn zeer effectief. En de tegenstanders verre van en De Gea pakt veel.tweaker2010 schreef op zondag 14 december 2014 @ 16:45:
[...]
Ja en de wedstrijden die ze goed speelden pakten ze de punten niet, dus wat wil je nu precies zeggen? De punten zijn het belangrijkste, zelfde verhaal geldt voor Southampton. Mooi spel koop je niets voor.
Je punt over mooi spel ontgaat me, daar heb ik het niet over. Het voetbal is gewoon slecht, dat is niet het tegenovergestelde van mooi voetbal. De Utd fans klagen zelf ook over het getoonde spel.
[ Voor 20% gewijzigd door Vos op 14-12-2014 17:30 ]
De Gea is op dit moment in zijn vorm zijn leven en op dit moment beter dan Neuer. Neuer krijgt niks tegen en houdt zijn goal schoon. De Gea krijgt met die verdediging voor zich zoveeel tegen maar houdt ook zijn goal schoon. Carrick speelde erg goed daar wel!Vos schreef op zondag 14 december 2014 @ 17:18:
[...]
Wat ik wil zeggen? Wat er staat. Ze spelen niet goed maar pakken de punten wel. Het is niet zo moeilijk. Ze komen de laatste wedstrijden laten we zeggen 9 keer voor de goal en scoren 8x, dus het zit ze niet tegen. Zijn zeer effectief. En de tegenstanders verre van en De Gea pakt veel.
Je punt over mooi spel ontgaat me, daar heb ik het niet over. Het voetbal is gewoon slecht, dat is niet het tegenovergestelde van mooi voetbal. De Utd fans klagen zelf ook over het getoonde spel.
Al het geld van Suarez + 50 miljoen....Lekkerboeie86 schreef op zondag 14 december 2014 @ 16:08:
Wel een trieste boel daar bij Liverpool zeg. Er staat echt geen team. En geen leider. Balotelli is de grootste miskoop uit de historie. En al het geld van Suarez is uitgegeven aan rotzooi. Best een knappe prestatie!
Rogers heeft 150 miljoen daar geinvesteerd....
Verwijderd
Ik heb het hier al een aantal keer geroepen, blind speelt naar achteren/zijkant terwijl Fellaini naar voren durft te spelen. Niet dat Fellaini nu een goede speler is, maar hij durft in ieder geval de pass te geven.
Ben benieuwd waar Blind komt te staan als hij weer fit is. Never change a winning team?
Ik ben het niet oneens met je beide opmerkingen (Blind speelt veel naar achter, en Fellaini durft naar voren te spelen) maar snap niet goed wat ze te maken hebben met je conclusie. Volgens mij speelt Carrick nu waar Blind anders zou spelen. En houdt Fellaini op het moment Ander Herrera uit de basis. De middenveld-plek waar Fellaini nu speelt is niet geschikt voor Blind, die is te verdedigend ingesteld.Verwijderd schreef op maandag 15 december 2014 @ 09:33:
Wat mij opvalt is dat sinds Blind niet meer speelt (blessure) opeens punten gepakt worden bij ManU.
Ik heb het hier al een aantal keer geroepen, blind speelt naar achteren/zijkant terwijl Fellaini naar voren durft te spelen. Niet dat Fellaini nu een goede speler is, maar hij durft in ieder geval de pass te geven.
Ben benieuwd waar Blind komt te staan als hij weer fit is. Never change a winning team?
Carrick zou overigens ook kunnen spelen waar Fellaini nu stond, die heeft ook een goede pass naar voren. Betekent wel dat er inmiddels 3 spelers zijn voor die plek (Fellaini, Herrera, Carrick). Toch blijven de geruchten dat Strootman komt. Dan zouden er opeens 4 spelers voor die plek zijn
[ Voor 15% gewijzigd door nicxz op 15-12-2014 10:38 ]
"Honesty may be the best policy, but it’s important to remember that apparently, by elimination, dishonesty is the second-best policy." George Carlin
Verwijderd
Klopt helemaal! Maar waar komt Blind dan te spelen? Want v Gaal is kennelijk gek op hem.nicxz schreef op maandag 15 december 2014 @ 10:34:
[...]
Ik ben het niet oneens met je beide opmerkingen (Blind speelt veel naar achter, en Fellaini durft naar voren te spelen) maar snap niet goed wat ze te maken hebben met je conclusie. Volgens mij speelt Carrick nu waar Blind anders zou spelen. En houdt Fellaini op het moment Ander Herrera uit de basis. De middenveld-plek waar Fellaini nu speelt is niet geschikt voor Blind, die is te verdedigend ingesteld.
Links half gaat hem ook niet worden dus dan moet het dus de back worden?
Ik denk toch linkshalf bij een meer verdedigende opstelling tegen een goede ploeg (daar staat nu Young, die is vleugelspeler en denk ik te aanvallend voor het verdedigende werk), en anders tweede keus achter Carrick / een centrale verdediger.Verwijderd schreef op maandag 15 december 2014 @ 10:39:
[...]
Klopt helemaal! Maar waar komt Blind dan te spelen? Want v Gaal is kennelijk gek op hem.
Links half gaat hem ook niet worden dus dan moet het dus de back worden?
Als ik trouwens dit plaatje zie met waar de spelers daadwerkelijk in het veld stonden gister heb je wel gelijk jcking. Fellaini is de verdedigende middenvelder, en Carrick was effectief de centrale back.

bron: http://www.bbc.com/sport/0/football/30472067
[ Voor 31% gewijzigd door nicxz op 15-12-2014 10:53 ]
"Honesty may be the best policy, but it’s important to remember that apparently, by elimination, dishonesty is the second-best policy." George Carlin
http://www.bbc.com/sport/0/football/30491577
...
Verwijderd
Je ziet aan alles dat hij het niveau gewoon echt niet aan kan. Overal te laat en haast nooit een bal naar voren.
Heeft van Gaal dan echt geen ander alternatief?
Zet maar lekker extra druk op zo'n jongen.
Vandaag al Real Madrid met 0-4 gewonnen, heb het gevoel dat Barcelona ook wel gaat winnen (staat 8-1 in de extra tijd van de tweede helft)
Maar morgen! RCD Espanyol tegen Deportivo Alavés. Uit hebben we al met 0-2 gewonnen, maar op dit seizoen is Espanyol nu niet in heel goede doen. Zondag redelijk gelukkig gewonnen van Granada (rode kaart voor hen) met 2-1, uit bij Barcelona afgemaakt met 5-1, hoewel ik na 14 minuten toch blij was: toen stond het ineens 0-1
Ondanks dat we 11e staan, heb ik weinig vertrouwen in mijn club. Wat dat betreft is het een mooie combinatie met m'n club in Nederland, FC Utrecht, gaat ook zo lekker. Espanyol heeft nu 17 punten, maar de nummer 18 (degradatie) 11. We zouden nog omhoog kunnen kijken naar plek 8 (20 punten), maar de 7e plaats is al buiten bereik (27 punten). Weer geen Europeees voetbal
Oeps! Ik ken al die kleine clubs in Spanje niet allemaalVos schreef op woensdag 17 december 2014 @ 00:01:
Real was voor de wereldbeker he, maar is ook bekervoetbal.
Op naar de overwinning met Espanyol!
Er is een stad, waarin twee stadions staan met (bijna) dezelfde naam. In het kleinste van de twee speelt een club die de helft van de stadionnaam van een ander stadion in diezelfde stad heeft. De andere helft van de naam van dat laatste stadion is weer de naam van het vliegveld in diezelfde stad.
Over welke stad, clubs en stadions heb ik het? Het zijn allemaal (semi-)profs.
Je had nog zo gewaarschuwd. En dan Koeman die denkt wel even rust te kunnen geven.Joostje123 schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 09:36:
[...]
Denk dat dat ook het punt niet is van de mensen hier.
Maar dat je moet oppassen dat je zo uit deze reeks nederlagen nu 2 op een rij.
Maandag man united.
Kunnen zo maar 3 nederlagen op rij zijn.
Als je daardoor in een dip komt moet je oppassen want na man united speel je nog tot en met 1 januari 5 keer.
Waaronder ook nog Chelsea en Arsenal in schema zitten.
Goede kans dat ze na 1 januari op plek 9 staan.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
heb je nog meer hints?don_jorg schreef op woensdag 17 december 2014 @ 10:19:
Voor iets anders, een quizvraag!
Er is een stad, waarin twee stadions staan met (bijna) dezelfde naam. In het kleinste van de twee speelt een club die de helft van de stadionnaam van een ander stadion in diezelfde stad heeft. De andere helft van de naam van dat laatste stadion is weer de naam van het vliegveld in diezelfde stad.
Over welke stad, clubs en stadions heb ik het? Het zijn allemaal (semi-)profs.
Het is in Europa, kijk naar het zuiden. Eén van de drie clubs is wereldberoemd. De tweede heeft een aantal jaar geleden nog tegen Ajax in de UEFA-cup gespeeld en de derde kent -denk ik- bijna niemand.
Dit topic is gesloten.
![]()
Voor Champions League & Europa League, zie [Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2014/2015 deel 2