[Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2014/2015 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 13 ... 28 Laatste
Acties:
  • 72.524 views

Onderwerpen

• KillaZ
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10:49
Je snapt mijn punt niet, als jij in het veld na een overtreding direct reageert met een kopstoot vind ik dat wezenlijk anders dan wanneer je iemand op staat te wachten in de spelerstunnel en hem een kopstoot geeft.

Nogmaals, beide feiten kunnen totaal niet door de beugel, maar als het om de vraag gaat waarom er ineens een celstraf voor gegeven wordt, zou ik het zelf hier in zoeken.

Op de vraag of "opwachten" een verschil maakt, ja dat maakt het.

[ Voor 8% gewijzigd door KillaZ op 27-11-2014 16:44 ]

K to the KillaZ

• JST94
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-07 13:28
KillaZ schreef op donderdag 27 november 2014 @ 16:22:
[...]

Ik vind het nogal een verschil als je iemand in het veld uit woede een kopstoot probeert te geven of dat je iemand in de spelerstunnel opwacht en hem een gebroken neus beukt.

Ik praat het beide niet goed, maar er is wel een wezenlijk verschil tussen "the heat of the moment" en met voorbedachte rade.
Ik niet. Je ziet spelers soms bewust een bepaalde actie maken, dan heeft 'the heat of the moment' er niks mee te maken naar mijn mening.
Curva schreef op donderdag 27 november 2014 @ 16:31:
*knip*

Enerzijds vind ik de celstraf veel te overdreven. Anderzijds is het gewoon terecht. Maar er moet dan ook harder worden opgetreden bij overtredingen die in het veld gemaakt worden. Het verschil tussen de straffen is te groot ten opzichte van het verschil van de vergrijpen.
Voetballers zijn ook mensen. Als ik iemand opzettelijk een kopstoot geef midden op straat word ik ook gestraft. Als een voetballer dit doet horen ze naar mijn mening ook gestraft te worden.

Maar over dit soort dingen kan je altijd discussiëren en zal iedereen weer zijn eigen mening hebben. :)

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Nu online
[...]

Zou kunnen. Maar dacht dat ik ook wat interviews van hem had gezien waarin hij zei dat hij wel langer wilde blijven.

[...]

Hier ben ik het totaal niet mee eens. Als ik iemand tijdens een ruzie in de kroeg een gebroken neus sla, is dit anders wanneer ik dit doe als ik hem in de straat tegen kom?

Enerzijds vind ik de celstraf veel te overdreven. Anderzijds is het gewoon terecht. Maar er moet dan ook harder worden opgetreden bij overtredingen die in het veld gemaakt worden. Het verschil tussen de straffen is te groot ten opzichte van het verschil van de vergrijpen.
Omdat men dan blijkbaar geen aangifte doet als het in het veld gebeurt :) je kunt gewoon aangifte doen hoor bij een doodschop of iets dergelijks. Of het nu in een wedstrijd is of niet, je kunt daar altijd voor gestraft worden.

Float like a butterfly, sting like a bee.

• Curva
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09:57
martinusz schreef op donderdag 27 november 2014 @ 16:46:
[...]

Omdat men dan blijkbaar geen aangifte doet als het in het veld gebeurt :) je kunt gewoon aangifte doen hoor bij een doodschop of iets dergelijks. Of het nu in een wedstrijd is of niet, je kunt daar altijd voor gestraft worden.
Mmm, dat is zo ja.

Wat ik wel raar vind is dat ik op Voetbalzone lees dat Brandao een voorwaardelijke straf en een taakstraf heeft, maar geen celstraf...

PSN: Curvaa_

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08:32

Vos

AFCA

Angeloonie schreef op donderdag 27 november 2014 @ 16:06:
Brandao, kennen we die nog? Je weet wel, die malloot die Van der Wiel kapot schopte en Motta een kopstoot gaf.

Die mag dus 1 maand de cel in: http://www.nu.nl/sport/39...ler-brandao-kopstoot.html

Mooie uitspraak, en mag mooi als voorbeeld dienen voor andere idioten.
Staat 3 berichten boven je :p. [edit]Ah verplaatst, zag het net in het voetbaltopic :).

Goed bericht trouwens, idioot. Mag van mij bij sommige horrortackels ook wel gebeuren.

[ Voor 4% gewijzigd door Vos op 27-11-2014 19:05 ]

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
offtopic:
Ik had hem verplaatst uit het ander voetbaltopic, omdat het hier hoorde ;)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08:33

Angeloonie

Cheeseburger Addict

[...]

Hier ben ik het totaal niet mee eens. Als ik iemand tijdens een ruzie in de kroeg een gebroken neus sla, is dit anders wanneer ik dit doe als ik hem in de straat tegen kom?
Denk het wel ja.

Als je iemand in een ruzie dood slaat, dan is er ook een andere strafmaat dan wanneer je iemand op straat opwacht en vermoord. Dus ik vind het wel degelijk een verschil tussen heat-of-the-moment en achteraf.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05:47
Paar mooie wedstrijden dit weekend! De nummers 2 en 3 uit Engeland en Duitsland tegen elkaar. *O*

[ Voor 7% gewijzigd door chim0 op 29-11-2014 06:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
:') Madrid heeft een sponsordeal gesloten met de National Bank of Abu Dhabi en daar mogen ze een aangepast logo gebruiken:

Afbeeldingslocatie: http://i57.tinypic.com/bf1d8h.jpg

http://www.si.com/planet-...s-national-bank-abu-dhabi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Laatst online: 06:40
Wat een onzin de hele tijd zeg.. moeten ze nu alles voor deze landen/mensen gaan aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 27-08 22:26
Alexis als captain van mijn FPL team. En bedankt :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Catorce schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 15:41:
Alexis als captain van mijn FPL team. En bedankt :X
Iets meer toelichting? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Mosin schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 13:02:
Wat een onzin de hele tijd zeg.. moeten ze nu alles voor deze landen/mensen gaan aanpassen.
(oil)Money talks ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
Haha sorry, wat frustratie er uit gegooid. Alexis speelde de afgelopen tijd geweldig, maar vandaag wist hij nauwelijks punten te pakken in de Fantasy Premier League. En laat het nu net de week zijn dat ik hem als captain aanstelde :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14-09 22:48

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Ja, dat mag je wel zeggen. Andersom had ik het echt geen probleem gevonden..

Ik zie dat Werder weer de goede kant op gaat. Het is fijn om te zien, dat het met Frings erbij nu al een heleboel beter gaat!

[ Voor 22% gewijzigd door Mosin op 29-11-2014 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Haha Aguero geel voor een dive, wat absoluut een penalty was. Scheids had er 100% zicht op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
Vos schreef op zondag 30 november 2014 @ 14:40:
Haha Aguero geel voor een dive, wat absoluut een penalty was. Scheids had er 100% zicht op.
Ja, dat was zout in de wonde voor Aguero :X . City is veel sterker in het begin, en dat had gewoon een pingel moeten zijn.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14-09 22:57
Aguero hoeft niet te rekenen op enige hulp van de scheids. Eerst een duidelijke penalty, nu buiten de 16 een duidelijke overtreding van Aldeweireld die weer niet is gezien door de scheids.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05:34
Verder tot nu toe een behoorlijke wedstrijd. Vermakelijk :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14-09 22:57
Zijn de hervattingen van Hart altijd zo slecht? Trappen die niet in de voeten komen of gewoon over de zijlijn heen vliegen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
De 0-2 is een beetje geflatteerd, maar de verdedigers van ManCity lopen wel nogal onnodig tegen kaarten op. Mangala 2x geel, Kompany geel, Zabaleta geel, en zeker die laatste twee waren nergens voor nodig. Mangala is voorlopig een miskoop.

Bij de tweede goal van City was Alderwereild in niemandsland, slecht verdedigd.

0-3 door Clichy, over en uit.

[ Voor 4% gewijzigd door gambieter op 30-11-2014 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
Hee, Soldado weet na 9 maanden weer eens te scoren :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13-09 23:45

StrongArmLance

Endless flow

Van Ginkel vandaag zo'n 88 minuten gespeeld, deed het aardig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Dortmund weer verloren.
Ze hebben veel pech gehad door blessures, maar dit begint zuur te worden.. nu voel je pas, dat Götze en Lewandowski er niet meer zijn. Daarnaast loopt Reus ook in de ziekenboeg, dat zijn toch wel de 3 mensen die Dortmund ver hebben laten komen in 12/13.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

Mosin schreef op zondag 30 november 2014 @ 19:32:
Dortmund weer verloren.
Ze hebben veel pech gehad door blessures, maar dit begint zuur te worden.. nu voel je pas, dat Götze en Lewandowski er niet meer zijn. Daarnaast loopt Reus ook in de ziekenboeg, dat zijn toch wel de 3 mensen die Dortmund ver hebben laten komen in 12/13.
Ja... Ze staan nu laatste... Vrij bizar. Zeker met een selectie die echt best goed is. Die 3 spelers zouden met die selectie in ieder geval beter opgevangen moeten worden.

Hier overigens een reactie die ik op voetbalzone tegenkwam:

Beter 1 punt dan 0 punten denkt die Allegri. Sjongejonge

(Juventus speelt met 10 man, verdediger kreeg rood en Allegri zet een andere verdediger erin (tevez eruit))

Anderen die de site wel eens bezoeken? Het niveau van de reacties is hilarisch.

Juventus supporter:

Kom op, tijd voor een penalty ofzo ...

Lo stilo Juve ;)

Zucht, 2-1 :F hoe is dit mogelijk

[ Voor 19% gewijzigd door StrongArmLance op 30-11-2014 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

Roma - Inter is nu bezig en is een kijktip, staat nu 1-1 en het tempo is vooralsnog best hoog.
Gervinho had al 6x mogen scoren, heeft het maar 2x gedaan, waarvan 1 helaas afgekeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
StrongArmLance schreef op zondag 30 november 2014 @ 19:43:
[...]

Ja... Ze staan nu laatste... Vrij bizar. Zeker met een selectie die echt best goed is. Die 3 spelers zouden met die selectie in ieder geval beter opgevangen moeten worden.

Hier overigens een reactie die ik op voetbalzone tegenkwam:

Beter 1 punt dan 0 punten denkt die Allegri. Sjongejonge

(Juventus speelt met 10 man, verdediger kreeg rood en Allegri zet een andere verdediger erin (tevez eruit))

Anderen die de site wel eens bezoeken? Het niveau van de reacties is hilarisch.

Juventus supporter:

Kom op, tijd voor een penalty ofzo ...

Lo stilo Juve ;)

Zucht, 2-1 :F hoe is dit mogelijk
Mkhitaryan is echt een matige voetballer. Die maakt nog steeds weinig klaar in Dortmund. Reus die zal ook weg zijn dit jaar en dan word het een leuk karwei voor Dortmund om iets goeds te gaan klaarspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

Mosin schreef op zondag 30 november 2014 @ 21:42:
[...]

Mkhitaryan is echt een matige voetballer. Die maakt nog steeds weinig klaar in Dortmund. Reus die zal ook weg zijn dit jaar en dan word het een leuk karwei voor Dortmund om iets goeds te gaan klaarspelen.
Toch lijken veel spelers me goed genoeg om niet laatste te staan in DLD... Zelfs Mkhitaryan

Roma 2-1 prettige goal van Holebas/Cholevas, zo snel is die gozer, rent zo door de inter verdediging

Vanaf nog op eigen helft https://vine.co/v/Onxjpp7ZpaU

2-2... uiteraard osvaldo

3-2 wat een fantastische wedstrijd

En eindelijk de verdiende 4-2, heerlijke trap van Pjanic. Wat een geweldige vrije trappen knalt hij toch.

[ Voor 27% gewijzigd door StrongArmLance op 30-11-2014 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Zo! Barca komt goed weg in Valencia. Ze scoren de 0-1 in de laatste kans (hoekschop) van de wedstrijd. Ze kwamen maar niet door de verdediging van Valencia heen.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
Luxicon schreef op zondag 30 november 2014 @ 22:51:
Zo! Barca komt goed weg in Valencia. Ze scoren de 0-1 in de laatste kans (hoekschop) van de wedstrijd. Ze kwamen maar niet door de verdediging van Valencia heen.
Door het oog van de naald. Moet wel gezegd worden dat een goal van Suarez onterecht voor buitenspel af werd gekeurd, desalniettemin vind ik de overwinning niet echt terecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is die Ageuro een beest van een speler zeg. Goedemorgen man, in zijn eentje bezorgde hij de verdediging van Southampton handenvol werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
StrongArmLance schreef op zondag 30 november 2014 @ 21:46:
[...]

Toch lijken veel spelers me goed genoeg om niet laatste te staan in DLD... Zelfs Mkhitaryan

Roma 2-1 prettige goal van Holebas/Cholevas, zo snel is die gozer, rent zo door de inter verdediging

Vanaf nog op eigen helft https://vine.co/v/Onxjpp7ZpaU

2-2... uiteraard osvaldo

3-2 wat een fantastische wedstrijd

En eindelijk de verdiende 4-2, heerlijke trap van Pjanic. Wat een geweldige vrije trappen knalt hij toch.
Klopt, maar met Götze op nummer 10 in Dortmund zouden ze zeker weten niet laatste staan. Je ziet, dat Mkhitaryan een totale onrust met zich mee brengt. Als ik soms zie hoeveel kansen hij om zeep helpt :F
Veel spelers lijken hun vorm te hebben verloren en die nieuwe gekochte jeugd spelers zijn ook niet je van het. Ginther bijvoorbeeld. Volgens mij was hij diegene die keihard in de fout ging gister.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Oei, Oei, Oei, Pieters. Wat een fout!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-07 18:27
Fleximex schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 21:08:
Oei, Oei, Oei, Pieters. Wat een fout!
Waar heb je het over??

Dit is nog altijd geen slow chat topic volgens mij :) Iets meer info mag wel!

[ Voor 18% gewijzigd door Benotti op 03-12-2014 00:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Hoge bal kwam richting hem en hij laat Fellaini er gewoon voor komen. Die bal ging helemaal niet snel dus hij het verschrikkelijk veel tijd. United won trouwens met 2-1 en vraag niet hoe. Laatste minuten van de wedstrijd had Stoke 3 keer een schiet/kop kans 3-5 meter van de goal. Het zit mee voor Van Gaal en nu dus al 4 wedstrijden op rij gewonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11:11

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Mosin schreef op zondag 30 november 2014 @ 19:32:
Dortmund weer verloren.
In de CL hebben ze op één wedstrijd na alles gewonnen, ik geloof niet dat het een kwalitatieve kwestie is. Er gaat iets mis, iets tactisch, iets mentaals, waardoor het in de Bundesliga niet lukt. Heel apart.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Ze hebben 1x van Arsenal gewonnen en 1x van Arsenal verloren dus dat heft elkaar op. Verder zwakke ploegen als Anderlecht en Galatasaray in de poule. Als je dat vergelijkt met sterkere andere poules is het kwalitatief ook niet best.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NakedDutchy
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 22-05 15:35
Vanavond weer een paar leuke potjes: Chelsea - tottenham en Arsenal - Southampton. Die laatste word weer een goede test voor Koeman. En tegen Arsenal moeten er toch kansen liggen om te winnen voor Southampton. de gunners zijn nog alles behalve stabiel.

en om 22:00 uur een leuk beker potje voor Barca tegen Huesca.

Blijft heerlijk dat doordeweekse voetbal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Eens kijken of Arsenal die backs van Southampton ook zo goed onder controle kan houden. Tegen Man City kwamen die er niet aan te pas. Het scheelde ook dat Aguero 4 man bezig hield, Arsenal mist zo'n spits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

tweaker2010 schreef op woensdag 03 december 2014 @ 10:30:
Ze hebben 1x van Arsenal gewonnen en 1x van Arsenal verloren dus dat heft elkaar op. Verder zwakke ploegen als Anderlecht en Galatasaray in de poule. Als je dat vergelijkt met sterkere andere poules is het kwalitatief ook niet best.
Dan wil je dus beweren dat Dortmund van het niveau Arsenal is? Dat zou niet slecht zijn toch?
Of beweren dat Galatasaray en Anderlecht ook onderaan zouden staan in de Bundesliga?

Anders begrijp ik niet zo goed wat je wilt zeggen. Dortmund heeft in de CL meer punten gehaald dan in de BL, dan vind het veilig de conclusie te trekken dat ze echt wel beter kunnen in de Bundesliga maar dat het om de één of andere manier niet lukt.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

De hersenoperatie van Leandro Castan is gelukkig succesvol verlopen.
De Roma verdediger was tijdens een wedstrijd ernstig duizelig, en na enkele maanden onduidelijkheid was de oorzaak eindelijk gevonden, namelijk misvormingen van bloedcellen in de linker hersenhelft. Hopen dat alles snel goed komt.

Al ligt hij nog even 24 op de ic.

[ Voor 5% gewijzigd door StrongArmLance op 03-12-2014 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NakedDutchy
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 22-05 15:35
Ik weet neit hoe Arsenal gaat spelen, maar dat ze moeite hebben met scoren is inmiddels wel duidelijk. Als ze winnen is het telkens met miniem verschil.

Mijn gevoel zegt dat koeman het weer gaat flikken vandaag. City was de eerste echte krachtmeting voor Southampton. En je zag dat de spelers te gefocust waren, en nog niet echt wisten wat te verwachten. En bijv een Tadic, die was echt nergens tegen city. Zeker in het begin strooide hij met slechte passes en verkeerde aanname's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

tweaker2010 schreef op woensdag 03 december 2014 @ 12:11:
Eens kijken of Arsenal die backs van Southampton ook zo goed onder controle kan houden. Tegen Man City kwamen die er niet aan te pas. Het scheelde ook dat Aguero 4 man bezig hield, Arsenal mist zo'n spits.
Vier man!? Wel heul veel ;). Ach, Sanchez houdt er ook wel 2 bezig...meer dan genoeg ;).

Heel benieuwd naar de pot, moet Arsenal op papier winnen vind ik. En het geluk mag ook een keer aan de zijde van Arsenal komen. Vanavond wederom puzzelen in de verdediging...

[ Voor 3% gewijzigd door Vos op 03-12-2014 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
NakedDutchy schreef op woensdag 03 december 2014 @ 11:13:
Arsenal - Southampton. Die laatste word weer een goede test voor Koeman. En tegen Arsenal moeten er toch kansen liggen om te winnen voor Southampton. de gunners zijn nog alles behalve stabiel.
Hopen dat wij gewoon vanavond winnen, United komend weekend er van wint en daarna Chelsea er van wint. Staat Southhampton gewoon weer in de middenmoot en kunnen we afscheid nemen van de gloryhunters en de "Want NL coach" fans die je opeens overal ziet ;)
tweaker2010 schreef op woensdag 03 december 2014 @ 12:11:
Behalve Chelsea mist iedereen zon spits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Vos schreef op woensdag 03 december 2014 @ 17:18:
[...]
Vier man!? Wel heul veel ;). Ach, Sanchez houdt er ook wel 2 bezig...meer dan genoeg ;).

Heel benieuwd naar de pot, moet Arsenal op papier winnen vind ik. En het geluk mag ook een keer aan de zijde van Arsenal komen. Vanavond wederom puzzelen in de verdediging...
Check MOTD maar eens. Daar lieten ze het mooi zien. ;)

Edit: Chelsea na een half uur al op 2-0

[ Voor 4% gewijzigd door tweaker2010 op 03-12-2014 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

tweaker2010 schreef op woensdag 03 december 2014 @ 19:49:
[...]

Check MOTD maar eens. Daar lieten ze het mooi zien. ;)

Edit: Chelsea na een half uur al op 2-0
In een bepaalde actie, dat kan ja. Hij is wel in supervorm.

Arsenal valt helaas tegen in stootkracht.

[ Voor 3% gewijzigd door Vos op 03-12-2014 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Trouwens 2 mooie goals van Chelsea hoor :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:07
Kaap schreef op woensdag 03 december 2014 @ 19:22:
en kunnen we afscheid nemen van de gloryhunters en de "Want NL coach" fans die je opeens overal ziet ;)
Is toch leuk, Nederlandse coach, paar ED spelers die het nooit gingen redden en ze doen zowaar mee om een CL ticket :)

Wat mij betreft haalt Koeman de CL. Na het kunstje bij Feyenoord gun ik het hem wel :)

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
ephymerous schreef op woensdag 03 december 2014 @ 21:58:
[...]

Is toch leuk, Nederlandse coach, paar ED spelers die het nooit gingen redden en ze doen zowaar mee om een CL ticket :)
Ik zeg ook niks over Southhampton en haar coach ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08:21

Quad

Doof

Foster keept erg sterk, dankzij hem staat Southampton nog op 0-0. Met name de laatste redding van hem in de eerste helft was fenomenaal.

De situatie is momenteel wel dat Arsenal eerder gaat scoren dan Southampton, die hebben nog geen kans gehad in de tweede helft.

[ Voor 32% gewijzigd door Quad op 03-12-2014 22:19 ]

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Die Martinez doet het overigens ook prima, 3de keeper van Arsenal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Wow! Wat een fantastische redding van Forster op die kopbal van Giroud!

Helaas toch nog 1-0 voor Arsenal, wel verdiend tough.

[ Voor 28% gewijzigd door Quad op 03-12-2014 22:33 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:07
Jammer, toch 1-0 voor Arsenal. Wel moest Alderwereld eerst het veld verlaten :'(

Verdiend weliswaar, had daarvoor ook een strafschop moeten zijn.

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Helaas voor Forster, man van de wedstrijd.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Het hing de 2de helft wel al in de lucht. Dacht eerst aan toch gelijkspelletje, maar gelukkig dat godenzoon Sanchez goed oplet *O*

Die Foster is wel een baas hoor _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
  • Laatst online: 10:27
Voor mij eigenlijk pas de 2de wedstrijd die ik zie van Southhampton dit seizoen.

Maar wat speelt Alderwereld verrassend goed zeg! Opbouwend, zelfs aanvallend en verdedigt ijzersterk.
Jammer voor hem dat hij met ene hamstring blessure van het veld moest.

Gelukkig voor Arsenal, dat ze tegen 10 man wel weten te scoren.

Foster 2 briljante reddingen in de 2de helft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Forster redde een paar keer heel goed ja, echter speelde Southampton de 2e helft wel erg matig. Gingen voor het puntje. Gelukkig kon Arsenal nog aandringen en toch de verdiende 3 punten pakken.

Southampton gaan nog wel zakken, als ze wat spelers gaan missen. Zoals nu een Schneiderlin, ook Alderweireld ligt er nu wel even uit waarschijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Logisch dat Southampton het niet volhoudt, ze zaten even in een flow maar nu het tegenzit (2 nederlagen op rij) blijft er weinig meer van die voorsprong over. Subtop blijven gaat nog lastig worden door de blessures.

Zelfs een club als Man Utd die zo slecht gestart is heeft nog maar 1 puntje achterstand, dus kun je nagaan...

[ Voor 20% gewijzigd door tweaker2010 op 03-12-2014 23:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

En tegen Manchester United moeten ze komende maandag. Weer op 4 punten ervan komen of een plek wisselen en 2 punten achter komen.

Ik denk het laatste.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

tweaker2010 schreef op woensdag 03 december 2014 @ 23:11:
Logisch dat Southampton het niet volhoudt, ze zaten even in een flow maar nu het tegenzit (2 nederlagen op rij) blijft er weinig meer van die voorsprong over. Subtop blijven gaat nog lastig worden door de blessures.

Zelfs een club als Man Utd die zo slecht gestart is heeft nog maar 1 puntje achterstand, dus kun je nagaan...
Verliezen van opeenvolgend City en Arsenal zou ik niet tegenzitten noemen, tegen Arsenal bijna een puntje gepakt. Ik denk dat dit grotendeels ingecalculeerd was. Zolang ze de focus houden om van de 'kleintjes' te winnen, waar veel andere strijders voor substops dat niet doen, kunnen ze prima ver komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
StrongArmLance schreef op donderdag 04 december 2014 @ 00:13:
[...]

Verliezen van opeenvolgend City en Arsenal zou ik niet tegenzitten noemen, tegen Arsenal bijna een puntje gepakt. Ik denk dat dit grotendeels ingecalculeerd was. Zolang ze de focus houden om van de 'kleintjes' te winnen, waar veel andere strijders voor substops dat niet doen, kunnen ze prima ver komen.
Je vergeet dat ze komend weekend United krijgen en daarop volgend Chelsea. Als dat ook 2 verliespartijen worden, waarbij je door een Chelsea in vorm misschien spreekwoordelijk verkracht wordt, zal dat zijn werk in de koppies ook doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
City krijgt de komende 6 wedstrijden alleen maar "makkelijke" tegenstanders van het rechterrijtje. Hopelijk blijven ze winnen.
City kan daardoor de druk op Chelsea opvoeren en dat mag wel, want dit Chelsea wordt zo te makkelijk kampioen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

Kaap schreef op donderdag 04 december 2014 @ 06:25:
[...]

Je vergeet dat ze komend weekend United krijgen en daarop volgend Chelsea. Als dat ook 2 verliespartijen worden, waarbij je door een Chelsea in vorm misschien spreekwoordelijk verkracht wordt, zal dat zijn werk in de koppies ook doen.
Hmm, ja, maar ik bedoel van United hoef je niet te verliezen. Chelsea wordt wel van verloren dan, maar ja, het programma daarna is makkelijker neem ik aan, en dan alsnog staan ze er toch nog redelijk voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marmar
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 14-09 21:59
Kaap schreef op donderdag 04 december 2014 @ 06:25:
[...]

Spreekwoordelijk verkracht? Welk spreekwoord is dat? :/

Southampton komt gewoon tekort tegen topteams. Tegen United geef ik ze nog wel een kans, die verdediging is toch een stuk minder sterk dan de andere topteams.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alvanosa
  • Laatst online: 04-07 13:15
Marmar schreef op donderdag 04 december 2014 @ 14:03:
[...]

Spreekwoordelijk verkracht? Welk spreekwoord is dat? :/

Southampton komt gewoon tekort tegen topteams. Tegen United geef ik ze nog wel een kans, die verdediging is toch een stuk minder sterk dan de andere topteams.
Ik neem aan dat hij bedoelt figuurlijk verkracht. ;)

PSN: Alvanosa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Ik weet niet wat Southampton vooraf als doelstelling had maar als je pas tegen de topteams onderuit gaat kan ik mij niet voorstellen dat het slecht vinden. Natuurlijk wil je ook dan graag je punten pakken maar daadwerkelijk tot het einde meedoen om het kampioenschap had niemand vooraf bedacht lijkt me? :)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-09 09:23
Ik weet niet precies wat het budget van Southampton is, maar concurreren met Arsenal, City, Chelsea en United is gewoon onbegonnen werk. Niet alleen qua sterkte, want de eerste 11 van SOU zijn gewoon als team erg goed. Maar hoe langer het seizoen duurt, des te zwaarder het voor deze jongens wordt.

Nu gewoon zoveel mogelijk punten pakken en hopen dat je het zolang mogelijk kan rekken!

Een reeks nederlagen zal voor de mentale staat niet helemaal goed zijn helaas :F

[ Voor 9% gewijzigd door StealthyPeanut op 05-12-2014 09:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
Gonadan schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 08:40:
Ik weet niet wat Southampton vooraf als doelstelling had maar als je pas tegen de topteams onderuit gaat kan ik mij niet voorstellen dat het slecht vinden. Natuurlijk wil je ook dan graag je punten pakken maar daadwerkelijk tot het einde meedoen om het kampioenschap had niemand vooraf bedacht lijkt me? :)
Denk dat dat ook het punt niet is van de mensen hier.
Maar dat je moet oppassen dat je zo uit deze reeks nederlagen nu 2 op een rij.
Maandag man united.

Kunnen zo maar 3 nederlagen op rij zijn.

Als je daardoor in een dip komt moet je oppassen want na man united speel je nog tot en met 1 januari 5 keer.
Waaronder ook nog Chelsea en Arsenal in schema zitten.
Goede kans dat ze na 1 januari op plek 9 staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alvanosa
  • Laatst online: 04-07 13:15
Joostje123 schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 09:36:
[...]

Denk dat dat ook het punt niet is van de mensen hier.
Maar dat je moet oppassen dat je zo uit deze reeks nederlagen nu 2 op een rij.
Maandag man united.

Kunnen zo maar 3 nederlagen op rij zijn.

Als je daardoor in een dip komt moet je oppassen want na man united speel je nog tot en met 1 januari 5 keer.
Waaronder ook nog Chelsea en Arsenal in schema zitten.
Goede kans dat ze na 1 januari op plek 9 staan.
Alsnog denk ik dat het alsnog beter is dan dit op het begin te krijgen, nou ben je mentaal al wat sterker ookal verlies je al deze wedstrijden, als je dit op het begin krijgt en daarna ga je tegen minderen dan _moet_ je winnen. Dit lijkt mij mentaal toch een heel andere situatie, nou ga je met de instelling dat je kunt winnen, maar dat een verlies is ingecalculeerd. Neem je punten mee, dan is het mooi meegenomen.

PSN: Alvanosa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
Alvanosa schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 09:58:
[...]

Alsnog denk ik dat het alsnog beter is dan dit op het begin te krijgen, nou ben je mentaal al wat sterker ookal verlies je al deze wedstrijden, als je dit op het begin krijgt en daarna ga je tegen minderen dan _moet_ je winnen. Dit lijkt mij mentaal toch een heel andere situatie, nou ga je met de instelling dat je kunt winnen, maar dat een verlies is ingecalculeerd. Neem je punten mee, dan is het mooi meegenomen.
Klopt, alleen wat natuurlijk wel een verschil is als je tot december op de 2de plek heb gestaan.
En dan in januari zomaar opeens 9de staat (wat dus zomaar kan gebeuren met het programma, en hoe dicht het op elkaar staat). Dan kan er opeens paniek ontstaan terwijl dat nergens voor nodig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05:47
OFFICIËLE AANKONDIGING | 05/12/2014

Real Madrid C. F. en R. C. D. Mallorca hebben een overeenkomst bereikt voor de overdracht van Marco Asensio, die met onze club voor zes seizoenen samen. De speler blijft in R. C. D. Mallorca tot het einde van het huidige seizoen.
Zo, die zit gebakken! 19 jaar en een contract van 6 jaar bij Real Madrid. 8)7

Ik ken heel dat ventje niet (wanneer kijk je naar Mallorca?) dus ben benieuwd. Ze moeten maandag spelen, ik ga proberen te kijken.

Afbeeldingslocatie: http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2014/06/19/article-2662923-1EEFC19E00000578-227_634x820.jpg

http://nl.wikipedia.org/wiki/Marco_Asensio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Wat het geld betreft zit hij gebakken... of hij gaat spelen is het tweede.

Ik snap al die jongens niet. Heel erg leuk om een Real vest op de bank te dragen, maar heeft hij zich uberhaupt wel bewezen in de CL of Europa league ?
Als je Isco ernaast legt, dan zie je wel dat je beter even kunt wachten en ervaring kunt opdoen. Eerst naar een club gaan die CL speelt, maar Real is veel te hoog om daar als jong kereltje naar binnen te lopen. Isco heeft toen vrij goed gespeeld in de CL en kwam ver met Malaga.

Wat ben ik blij, dat die jeugdige voetballers in de Bundesliga niet zo gauw geneigd zijn zulke keuzes te maken.
Ach ja, van Madrid zijn kant gezien, ook wel een slimme keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Hopelijk wordt hij de komende twee seizoenen verhuurd naar een club waar hij de ervaring op zou kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
Mosin schreef op zaterdag 06 december 2014 @ 11:00:
Wat het geld betreft zit hij gebakken... of hij gaat spelen is het tweede.

Ik snap al die jongens niet. Heel erg leuk om een Real vest op de bank te dragen, maar heeft hij zich uberhaupt wel bewezen in de CL of Europa league ?
Als je Isco ernaast legt, dan zie je wel dat je beter even kunt wachten en ervaring kunt opdoen. Eerst naar een club gaan die CL speelt, maar Real is veel te hoog om daar als jong kereltje naar binnen te lopen. Isco heeft toen vrij goed gespeeld in de CL en kwam ver met Malaga.

Wat ben ik blij, dat die jeugdige voetballers in de Bundesliga niet zo gauw geneigd zijn zulke keuzes te maken.
Ach ja, van Madrid zijn kant gezien, ook wel een slimme keuze.
Je wordt er niet minder van om met die jongens te trainen dagelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
Geweldig gedaan van Newcastle tegen Chelsea (2-1). Het werd nog wel even extra spannend toen Chelsea op 2-1 kwam na een rode kaart aan de kant van Newcastle. Nu kan de achtervolging eindelijk inlopen. :)

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

-

[ Voor 134% gewijzigd door iPodKiller op 06-12-2014 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artjuh
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
En Arsenal binnen 30 minuten 2-0 achter bij Stoke... gaat lekker met de topploegen vandaag.

En 3-0 vlak voor rust...

[ Voor 13% gewijzigd door Artjuh op 06-12-2014 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Droeftoeter amateurs uit noord-London :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
En nu is het ineens 3-2. Wat een wedstrijd.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
Aguero er uit binnen no-time, daar gaat mijn Fantasy Premier League team :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
De scheidsrechter heeft medelijden met City en geeft ze een gratis pingel ter compensatie. echt een cadeautje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
gambieter schreef op zaterdag 06 december 2014 @ 19:15:
De scheidsrechter heeft medelijden met City en geeft ze een gratis pingel ter compensatie. echt een cadeautje.
En niet te vergeten dat die Mangala er nog op stond na zijn trap op Eto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
Kaap schreef op zaterdag 06 december 2014 @ 20:04:
En niet te vergeten dat die Mangala er nog op stond na zijn trap op Eto.
Ik heb lang niet alles gekeken, het is eigenlijk niet echt om aan te zien. Everton kan nog wel een uur extra krijgen en dan zie ik ze nog niet scoren, en City is niet veel scherper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Dan zou ik zeker even MOTD kijken voor de overtreding van de week ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
:p

Het zegt wel genoeg dat Milner MotM is. Een werker...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Artjuh schreef op zaterdag 06 december 2014 @ 16:40:
En Arsenal binnen 30 minuten 2-0 achter bij Stoke... gaat lekker met de topploegen vandaag.

En 3-0 vlak voor rust...
Subtop bedoel je. Tottenham idem.
Zo goed zijn ze nu ook weer niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
tweaker2010 schreef op zaterdag 06 december 2014 @ 22:37:
[...]

Subtop bedoel je. Tottenham idem.
Zo goed zijn ze nu ook weer niet ;)
Daar hebben ze bij United verstand van. Eerst maar kijken of jouw club van Southhampton kan winnen maandag en uit de subtop weet te blijven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Joostje123 schreef op zaterdag 06 december 2014 @ 14:42:
[...]

Je wordt er niet minder van om met die jongens te trainen dagelijks.
Dat hij beter wordt mag wel duidelijk zijn, maar waar het om draait gaat niet lukken en dat zijn de wedstrijden. Daar zit wel een verschil in.
Aan de andere kant, wat zou je zelf doen als Real voor jou aanklopt, dan moet je van goede huize komen om nee te zeggen of om een achterlijk goed plan voor jezelf te hebben.

Ik vind, dat je pas naar Barcalona of Real moet gaan wanneer je een goede ervaring op je CV hebt. Al heb ik niet het idee, dat ze dit idee in hun plannetjes doorvoeren.. :|

[ Voor 17% gewijzigd door Mosin op 06-12-2014 23:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
Kaap schreef op zaterdag 06 december 2014 @ 20:28:
Donkerrood inderdaad, wat een belachelijke overtreding. Die Mangala is echt een miskoop.

Fernandinho mocht trouwens ook niet klagen dat hij alleen geel kreeg. Jammer dat de scheidsrechter alle belangrijke beslissingen in het voordeel van City nam. Al heb ik weinig medelijden met Everton.

[ Voor 27% gewijzigd door gambieter op 07-12-2014 00:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
Mosin schreef op zaterdag 06 december 2014 @ 23:15:
[...]

Dat hij beter wordt mag wel duidelijk zijn, maar waar het om draait gaat niet lukken en dat zijn de wedstrijden. Daar zit wel een verschil in.
Aan de andere kant, wat zou je zelf doen als Real voor jou aanklopt, dan moet je van goede huize komen om nee te zeggen of om een achterlijk goed plan voor jezelf te hebben.

Ik vind, dat je pas naar Barcalona of Real moet gaan wanneer je een goede ervaring op je CV hebt. Al heb ik niet het idee, dat ze dit idee in hun plannetjes doorvoeren.. :|
Ja je moet ook rekening mee houden. Dat Real natuurlijk niet tegen die speler zegt we kopen je, maar je speelt de komende 5 jaar niet.

Ze zeggen natuurlijk ja we zien het talent in je in het begin zal het lastig worden maar je komt echt wel aan je speelminuten.
Zeg dan maar nee als je ook opeens 5x meer salaris krijgt, de kans voor de beste club te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

Roma laat het na in te lopen op Juventus na alweer een slechte eerste helft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
Carroll kan weer scoren, twee perfecte kopballen. Bony blijft ook scoren (en raakt de lat), maar draagt verder niet veel bij voetballend.

Swansea keeper Fabianski krijgt rood wegens blokkeren doorgebroken speler buiten strafschopgebied, nogal ongelukkig, want uit de herhaling blijkt dat de verdediger Sakho een zet gaf waardoor die tegen fabianski botste, en dat de aanvaller hands maakte (mede door de duw?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Joostje123 schreef op zondag 07 december 2014 @ 09:55:
[...]

Ja je moet ook rekening mee houden. Dat Real natuurlijk niet tegen die speler zegt we kopen je, maar je speelt de komende 5 jaar niet.

Ze zeggen natuurlijk ja we zien het talent in je in het begin zal het lastig worden maar je komt echt wel aan je speelminuten.
Zeg dan maar nee als je ook opeens 5x meer salaris krijgt, de kans voor de beste club te spelen.
Ik denk dat niemand daar nee tegen zou zeggen, maar het is toch een klus om je tussen die gasten in te duwen. Ach ja, in het voetbal ben je niks zeker en kan alles wel een beetje op je pad komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Kaap schreef op zaterdag 06 december 2014 @ 20:28:
Van de week? Volgens mij is ie geïnspireerd door onze Nigel in de WK finale ;)
Belachelijk dat ie daar geel voor krijgt, dan heeft de scheids het dus kunnen zien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Kaap schreef op zaterdag 06 december 2014 @ 22:49:
[...]
Daar hebben ze bij United verstand van. Eerst maar kijken of jouw club van Southhampton kan winnen maandag en uit de subtop weet te blijven ;)
Ehm? Sinds wanneer is Man Utd 'mijn' club? Ik ben toch meer fan van Chelsea hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
tweaker2010 schreef op zondag 07 december 2014 @ 21:02:
[...]

Ehm? Sinds wanneer is Man Utd 'mijn' club? Ik ben toch meer fan van Chelsea hoor.
Ah, die aanname deed ik gezien je postgeschiedenis. Dat laatste, nu je het zo zegt, verbaast me trouwens helemaal niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
Verbaast* :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tweaker2010 schreef op zondag 07 december 2014 @ 21:02:
[...]

Ik ben ook meer fan van Chelsea, en vorig jaar meer fan van City. Misschien ook een tikkeltje Southampton en Man Utd fan nu als je het niet erg vindt ;)
spoiler:
Voetbalclubs zijn net als auto's, de ene dag ben je fan van een Mustang, de andere dag een Camaro fan :+ Maar er zijn ook mensen die de rest van hun leven van 1 automodel zullen blijven houden 8)psst, leuk kerstkado trouwens..
Pagina: 1 ... 13 ... 28 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor Champions League & Europa League, zie [Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2014/2015 deel 2