[Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2014/2015 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 12 ... 28 Laatste
Acties:
  • 72.523 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13-09 23:45

StrongArmLance

Endless flow

Ja... Alsof Bony het beter zou doen dat Balotelli, want het is 100% zijn schuld dat de ploeg voetbalt als een natte krant.

Het is nooit goed bij balotelli.

https://twitter.com/nozza_/status/528551669207142400

[ Voor 15% gewijzigd door StrongArmLance op 01-11-2014 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09-09 12:24

CR1691

Hero of Time

Dat speelt ook zeker mee maar als ik ze zie spelen zie ik helemaal geen speelvreugde. En een Balotelli heeft gewoon een erg negatieve impact op het elftal. Als je ziet dat zo'n gozer pas 1 seconde voor de aftrap het veld opkomt terwijl zijn andere ploeggenoten al staan te wachten dan kun je niet anders stellen dan dat hij alleen maar met zichzelf bezig is.

En Southampton staat alweer 1-0 voor. Wat een fout van de keeper en goede trap van Wanyama!

EDIT: Bony is tenminste met zijn sport bezig. Dat kun je over Balotelli niet zeggen. Bovendien maakt hij goals en is hij belangrijk als aanspeelpunt. Ook belangrijke kwaliteit voor een spits.

[ Voor 17% gewijzigd door CR1691 op 01-11-2014 16:04 ]

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
Vos schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 15:58:
Ik had het wel gedacht. Suarez was verantwoordelijk voor 50% van de doelpunten (goals of assist), dat vang je niet zomaar op.
Toch deed Liverpool het vorig seizoen ook heel goed zonder Suarez in de eerste tien wedstrijden. Het is niet alleen Suarez wat het probleem nu is, maar zeker zoveel de afwezigheid/blessure van Sturridge.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08:32

Vos

AFCA

gambieter schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 16:08:
[...]

Toch deed Liverpool het vorig seizoen ook heel goed zonder Suarez in de eerste tien wedstrijden. Het is niet alleen Suarez wat het probleem nu is, maar zeker zoveel de afwezigheid/blessure van Sturridge.
Sturridge missen ze ook absoluut, dankzij hem hadden ze 9 punten na 3 wedstrijden vorig jaar (3x 1-0). Overigens mistte Suarez 'maar' 5 competitiewedstrijden aan het begin van het seizoen 2013/2014.

Helaas wederom Southampton bij Fox, stappen ze nu ook af van het rouleren? Moet zeggen dat het aantal wedstrijden dat ze uitzenden wel tegenvalt.

[ Voor 13% gewijzigd door Vos op 01-11-2014 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05:34
Koemanhampton he... Moet je de FB pagina van FOX Sports eens zien, vol met klachten erover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Hoezo koemanhampton. Gewoon de nummer 2 van Engeland ;) logisch dat ze die uitzenden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Typisch dat de nummer 2 meer zendtijd krijgt dan de nummer 1 dan ;) Tis gewoon een hype en er wordt, terecht IMHO, over geklaagd.

[ Voor 62% gewijzigd door JeroenNietDoen op 01-11-2014 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Die knipoog gaf sarcasme aan ;) . Tuurlijk speelt Koeman mee zo chauvinistisch zijn wij Nederlanders nou eenmaal.

Mooi dat Walcot weer terug is. Heeft Arsenal weer een aanvallende impuls erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Dat wist ik ;)
CR1691 schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 17:43:
Tuurlijk speelt Koeman mee zo chauvinistisch zijn wij Nederlanders nou eenmaal.
Dat begrijp ik ook wel, maar FOX moet zich wel bedenken dat veel abonnees van hun International pakket geabonneerd zijn om hun club te kunnen zien. Sinds de invoering van de nieuwe uitzendregels is het al zo belabberd geworden. Vroeger bij Sport1 werd elke wedstrijd uitgezonden, top was dat :Y
CR1691 schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 17:43:
Mooi dat Walcot weer terug is. Heeft Arsenal weer een aanvallende impuls erbij.
Hoop dat er wat verandering komt. Het is dit seizoen dramatisch!

[ Voor 10% gewijzigd door JeroenNietDoen op 01-11-2014 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Barca opnieuw verloren, dit keer tegen Celta.
Weliswaar een paar ballen op lat maar toch.

Catorce nog niet gezien hier. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 27-08 22:26
tweaker2010 schreef op zondag 02 november 2014 @ 10:46:
Barca opnieuw verloren, dit keer tegen Celta.
Weliswaar een paar ballen op lat maar toch.

Catorce nog niet gezien hier. :p
Was helaas gisteren avond weg, zonder score te checken thuis 's nachts de samenvatting gekeken. Drama weer, ook wel wat ongelukkig met 3x de lat geraakt te hebben. Luis Enrique laat zien dat hij geen nieuwe Pep is :) Ook wel fijn voor iedereen die zó blij was dat hij kwam, na nog vrijwel niets te hebben bewezen in zijn carriere als coach.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 06:40
Catorce schreef op zondag 02 november 2014 @ 11:22:
[...]

Was helaas gisteren avond weg, zonder score te checken thuis 's nachts de samenvatting gekeken. Drama weer, ook wel wat ongelukkig met 3x de lat geraakt te hebben. Luis Enrique laat zien dat hij geen nieuwe Pep is :) Ook wel fijn voor iedereen die zó blij was dat hij kwam, na nog vrijwel niets te hebben bewezen in zijn carriere als coach.
Wat heel veel coaches missen is gewoon een goede discipline in het team. Als je figuren als v. Gaal en Guardiola bekijkt, dan zijn dat wel van die types, die echt alles goed moeten hebben. Hun passie voor het spel beloond zich wel uiteindelijk.

Ik zeg niet, dat andere trainers zoiets niet hebben, maar om bij Barca trainer te mogen zijn, dan moet je sowieso al van goede huize komen en ook met een fatsoenlijk plan aan komen.

Gister Bayern goed weg gekomen tegen Dortmund.. :/ Het was overigens wel een mooie wedstrijd!
Ik vind die Müller wel minder aan het worden. Hij speelde gister ondermaats en vervolgens wordt Götze gewisselt voor Ribery. Ik had liever gezien dat Müller gewisselt werd, want die bracht namelijk geen hol. Hij loopt er soms bij, van: ''Ik heb toch het WK gewonnen"

[ Voor 11% gewijzigd door Mosin op 02-11-2014 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
Hoe lang gaat Ribery overigens nog bij Bayern blijven? Die lijkt me nog wel even mee kunnen, maar dat zal ook binnenkort afbouwen worden? Leuke Franse ploeg wellicht?

Dan kan Reus mooi op LW :9 (hoop echt dat Reus niet naar Bayern gaat, overigens...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Ribery is echt nog niet klaar lijkt me. Hij zou nog wel een paar keer kunnen toppen, maar dan zal het wel minder worden inderdaad.

Ja, dat zou een optie zijn. Ik kreeg van Sport1 mee, dat v. Bommel gezegd zou hebben dat Reus zeker weten naar Bayern gaat. Ik zou het persoonlijk een werelwonder vinden als Reus naar Bayern gaat.

Nee, jij zal hem maar al te graag bij Barca zien :+

[ Voor 20% gewijzigd door Mosin op 02-11-2014 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Balen dat Smalling er zo af gaat met rood (voor Manchester United).

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
Tjeezus, Man City - ManU. Chris Smalling krijgt eerst geel voor een van de domste dingen mogelijk: de uittrap van de keeper verhinderen terwijl er niets aan de hand was (geen noodzaak), en daarna geel voor een overtreding, sliding te laat.

Dom dom dom. Je ziet dat ManU meer balbezit heeft, maar dat al het gevaar van Man City komt. Januzaj is weer nutteloos, Valencia is een aanvaller die ergens staat waar hij niet thuishoort (slecht aankoopbeleid Van Louis), etc.

Het positieve van die rode kaart: Januzaj er af. Fellaini riskeert een pingel, maar Aguero overdreef heel erg bij het vallen.

[ Voor 12% gewijzigd door gambieter op 02-11-2014 15:13 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
De wedtrijd wordt min of meer verpest door de kaarten aan de kant van Manchester United. Behalve als iemand een City fan is, dan zal dat wel mooi uitkomen.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 07:44

PauseBreak

derp!

Luxicon schreef op zondag 02 november 2014 @ 15:15:
De wedtrijd wordt min of meer verpest door de kaarten aan de kant van Manchester United. Behalve als iemand een City fan is, dan zal dat wel mooi uitkomen.
Ja, het opvallendste aan deze kaarten vind ik dat de City spelers, ondanks vergelijkbare overtredingen geen kaart kregen. Niet eens een waarschuwing. Dat hoort niet te kunnen.

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Zo zie je maar dat die smalling ontzettend beperkt is en gewoon tekort komt voor united. Sinds zijn komst is hij qua ontwikkeling amper beter geworden. Inmiddels is hij alweer 24 jaar. Jones moet ook oppassen dat hij niet stil gaat staan want bij hem heb ik ook mijn twijfels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
PauseBreak schreef op zondag 02 november 2014 @ 15:17:
[...]

Ja, het opvallendste aan deze kaarten vind ik dat de City spelers, ondanks vergelijkbare overtredingen geen kaart kregen. Niet eens een waarschuwing. Dat hoort niet te kunnen.
Ja inderdaad, bijvoorbeeld een overtreding op van Persie aan de zijlijn was vergelijkbaar met twee gele kaarten aan de kant van Manchester United. Die waren alleen wat dichterbij de 16 gemaakt.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
Ach, ManU kan niet klagen, het waren twee pingels die niet gegeven zijn. Wel grappig: de pundits bij Sky zijn niet erg onpartijdig: Quinn die bij ManCity heeft gespeeld, en Souness en Redknapp die bij Liverpool hebben gespeeld. En ManU-Liverpool is een haat-haat relatie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

gambieter schreef op zondag 02 november 2014 @ 15:31:
Ach, ManU kan niet klagen, het waren twee pingels die niet gegeven zijn. Wel grappig: de pundits bij Sky zijn niet erg onpartijdig: Quinn die bij ManCity heeft gespeeld, en Souness en Redknapp die bij Liverpool hebben gespeeld. En ManU-Liverpool is een haat-haat relatie ;)
Mwa, de ene (die overtreding op Aguero) had gegeven mogen worden. Bij de andere werd duidelijk eerst de bal gespeeld en in het Engelse voetbal is het dan nooit een pingel ;)

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
gambieter schreef op zondag 02 november 2014 @ 15:31:
Er had zeker een penalty gegeven kunnen worden (of twee), maar dat kun je denk ik zien als compensatie voor te snel geel geven en niet consequent zijn daarmee (gezien City dan ook in ieder geval één kaart had verdiend). Maarja, ik vind het jammer dat het zo gegaan is.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

Gatverdamme wat loopt City te zeiken om kaarten en penalty's zeg. Ontzettend onsportief, en daarbij, je staat met een man meer. Dat gezeik zouden ze helemaal niet nodig moeten hebben. Ga gewoon voor het doelpunt in plaats van voor de kaart en penalty zeg.

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
Ja, daar is de goal. Jammer dat de wedstrijd (te) gevormd wordt door een stel kaarten. Dat had echt anders moeten zijn. Van zowel de scheids als de spelers van Manchester United. De wedstrijd wordt zo min of meer verpest. Helaas.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
Dat gezeur om kaarten gebeurt vooral hier ;) . ManU heeft echt wel kansen, Rooney net (had zelf moeten schieten) en Fellaini die laat zien kracht maar geen techniek te hebben.

Het is best een aardige wedstrijd voor neutrale toeschouwers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

gambieter schreef op zondag 02 november 2014 @ 16:07:
Dat gezeur om kaarten gebeurt vooral hier ;)
Neuh, voornamelijk op het veld. Nergens voor nodig. City heeft een man meer en speelde tot 15 minuten geleden ook gewoon beter.
ManU heeft echt wel kansen, Rooney net (had zelf moeten schieten) en Fellaini die laat zien kracht maar geen techniek te hebben.

Het is best een aardige wedstrijd voor neutrale toeschouwers :)
Fellaini had gewoon pech. Bal kwam op zijn schouder en bij de corner kwam de bal daarna op het hoofd van de verdediger. Kan gebeuren :P

En ook voor de niet-neutrale toeschouwer is het een leuke wedstrijd hoor. Gebeurt genoeg :)

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
Wat zijn die corners van Di Maria trouwens vreselijk slecht, hij krijgt ze niet eens hoog genoeg om de eerste paal te halen. Opvallend voor een speler met zo'n goede techniek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05:47
PauseBreak schreef op zondag 02 november 2014 @ 15:35:
[...]

Mwa, de ene (die overtreding op Aguero) had gegeven mogen moeten worden.
Hij werd gewoon gehaakt. Kijk ook naar de reactie van Fellaini in de harhaling. Echt met zo'n blik van "Yikes!" want hij weet het.

Verder best wel een zaadpartij (vooral de eerste helft) als je vergelijkt met Real - Barca. Maar uiteindelijk wel blij met de 3 puntjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

gambieter schreef op zondag 02 november 2014 @ 16:24:
Wat zijn die corners van Di Maria trouwens vreselijk slecht, hij krijgt ze niet eens hoog genoeg om de eerste paal te halen. Opvallend voor een speler met zo'n goede techniek.
Is Di Maria wel zo'n goede speler dan? Hij kan het verschil ook niet maken. Snap niet dat ze die corners niet gewoon door iemand anders laten nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
PauseBreak schreef op zondag 02 november 2014 @ 15:51:
Gatverdamme wat loopt City te zeiken om kaarten en penalty's zeg. Ontzettend onsportief
Niks onsportief, er wordt gewoon een duidelijke overtreding in de 16 gemaakt, dat behoort gewoon een pingel te zijn.
en daarbij, je staat met een man meer.
Dus omdat de tegenstander zo lomp is dat ze een man door rood kwijt raken moet je je mond maar houden 8)7
Ga gewoon voor het doelpunt in plaats van voor de kaart en penalty zeg.
Als het doelpunt je ontnomen wordt door een overtreding...penalty?

Verder vond ik het een leuke wedstrijd om te zien, op de scheidsrechterlijke dwalingen na dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

chim0 schreef op zondag 02 november 2014 @ 16:34:
[...]

Hij werd gewoon gehaakt. Kijk ook naar de reactie van Fellaini in de harhaling. Echt met zo'n blik van "Yikes!" want hij weet het.
Met gehaakt bedoel je dat hij van achter op zijn hak wordt getrapt en daardoor uit balans wordt gebracht neem ik aan? :P We hadden het nog over de eerste helft he :+ Die in de tweede helft, tjsa, het kan, het kan ook niet. Ik denk dat de scheids in geen van de "dubieuze" gevallen heeft gefloten omdat de spelers (van beide kanten) te nadrukkelijk op zoek waren naar een penalty.
En zeker in het geval van City was dat niet nodig. City was vandaag gewoon beter, ondanks dat ze niet zo goed hebben gespeeld.

Edit:
Kaap schreef op zondag 02 november 2014 @ 16:45:

Dus omdat de tegenstander zo lomp is dat ze een man door rood kwijt raken moet je je mond maar houden 8)7
Je moet sowieso je mond houden tegen de scheidsrechter, en al helemaal niet lopen zeuren om kaarten voor de tegenstander. Dat geldt overigens voor iedereen. Wat Rooney deed nadat Zabaleta RvP tackelde was ook gewoon onsportief.

[ Voor 23% gewijzigd door PauseBreak op 02-11-2014 16:50 ]

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
PauseBreak schreef op zondag 02 november 2014 @ 16:47:
Je moet sowieso je mond houden tegen de scheidsrechter
Als jij en ik een potje voetballen, ik je onderuit schop en je been breek, moet je eens opletten hoe hard jij naar de scheids schreeuwt dat er een overtreding begaan is ;)

Maar goed, prima dat dat jouw visie op spelregels, arbitrage en gedrag is. Echter zeuren om kaarten, ja, dat is irritant, maar als je overduidelijk onderuit gehaald wordt in de 16 waardoor je een scoringskans ontnomen worden, dan mag je toch wel aangeven wat er gebeurt.

[ Voor 28% gewijzigd door JeroenNietDoen op 02-11-2014 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

Kaap schreef op zondag 02 november 2014 @ 16:58:
[...]

Als jij en ik een potje voetballen, ik je onderuit schop en je been breek, moet je eens opletten hoe hard jij naar de scheids schreeuwt dat er een overtreding begaan is ;)
Als je iemands been breekt dan schreeuwt diegene echt niet naar de scheidsrechter dat er een overtreding is begaan hoor :')

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Diegene niet nee, maar de overige 10 wel ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
Pfff, Benteke krijgt rood (hand in gezicht), jammer alleen dat de scheidsrechter dan niet durft om de Spurs speler ook een gele of rode kaart te geven. Veel meer uitlokking kun je niet vinden, elleboog in rug.

En helaas komt Spurs van 1-0 achter nu op 1-2 voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

Vos schreef op zondag 02 november 2014 @ 18:33:
Diegene niet nee, maar de overige 10 wel ;).
Nou, als je kijkt naar dat incident met Arsenal een paar jaar geleden dan leert de geschiedenis ons dat er een knokpartij ontstaat :P

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:57
gambieter schreef op zondag 02 november 2014 @ 18:49:
Pfff, Benteke krijgt rood (hand in gezicht), jammer alleen dat de scheidsrechter dan niet durft om de Spurs speler ook een gele of rode kaart te geven. Veel meer uitlokking kun je niet vinden, elleboog in rug.

En helaas komt Spurs van 1-0 achter nu op 1-2 voor.
Benteke had voor die in de kuit daarvoor al rood verdiend. Die speler van de Spurs had inderdaad geluk, want dat had zo ook rood moeten zijn en zeker geel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08:29
tweaker2010 schreef op zondag 02 november 2014 @ 16:44:
[...]

Is Di Maria wel zo'n goede speler dan? Hij kan het verschil ook niet maken. Snap niet dat ze die corners niet gewoon door iemand anders laten nemen.
Heb jij vorig seizoen wel eens wedstrijden van Real Madrid gezien?
Di Maria was vaak zat de beste speler van Madrid.

En die goal tegen Leicester city:
YouTube: Angel Di Maria Amazing Goal - Leicester City vs Manchester United 0:2 | EPL 21.09.2014

Dit kunnen weinig voetballers hoor!

Misschien kan die geen corner trappen maar afvragen of Di Maria wel een goede speler is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Joostje123 schreef op maandag 03 november 2014 @ 10:23:
[...]
Misschien kan die geen corner trappen maar afvragen of Di Maria wel een goede speler is....
Meeverdedigen kan hij ook niet. Di Maria timede verkeerd waardoor de enige goal van City viel. Leuk zo'n overpricede aanvaller maar topwedstrijden beslissen zie ik hem niet doen. En Real kan prima zonder hem.

Overigens had City wel 3 penalty's verdiend maar de scheidsrechter wilde er niet aan. Man Utd liep alleen maar achter de bal aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-07 18:27
Ik hoopte van te voren dat City niet ging winnen, maar na al die zuivere penalties die niet gegeven werden was ik blij dat City toch gewonnen had. Niks minder dan terecht imo. Die wedstrijd had echt drie uur eerder al beslist moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tweaker2010 schreef op maandag 03 november 2014 @ 23:22:
[...]

Meeverdedigen kan hij ook niet. Di Maria timede verkeerd waardoor de enige goal van City viel. Leuk zo'n overpricede aanvaller maar topwedstrijden beslissen zie ik hem niet doen. En Real kan prima zonder hem.
Ik denk dat Di Maria ook niet mee hoeft te verdedigen. Sterker nog hij zal vast een vrije rol gekregen hebben. Di Maria was vorig seizoen DE aangever voor Ronaldo. Zonder hem had Ronaldo er een stuk minder ingeschoten. (speculeren)

En als je kijkt naar de aannames van Di Maria dan weet je dat die gast goed kan voetballen. De eerste wedstrijden van het seizoen was hij al de dragende kracht, hij heeft nog niet eens tijd gehad om zich aan te passen aan de engelse speelstijl.

Je moet niet teveel concluderen uit 1 wedstrijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-07 18:27
Verwijderd schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 08:41:
[...]

Di Maria was vorig seizoen DE aangever voor Ronaldo. Zonder hem had Ronaldo er een stuk minder ingeschoten. (speculeren)
Dit jaar schiet Ronaldo er nog meer in zónder Di Maria. Dus vraag me af waar die speculatie op gebaseerd is? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Benotti schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 10:41:
[...]

Dit jaar schiet Ronaldo er nog meer in zónder Di Maria. Dus vraag me af waar die speculatie op gebaseerd is? :p
Het aantal assists van Di Maria op Ronaldo.

In totaal had hij er vorig jaar 17 assists. Lijkt mij genoeg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

Tuurlijk is Di Maria wel een goede voetballer, of is Depay soms beter?

Pirlo kan ook absoluut geen corners nemen en dat heeft niet met traptechniek te maken.

Bij Real Madrid was het ook een goede voetballer, zeker het laatste seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-09 09:23
Het is denk ik niet de vraag of Di Maria een topspeler is. Wat hij heeft laten zien bij Real en Manutd (nu al) bewijst echt wel dat hij er iets van kan natuurlijk.

Of hij goed past in het systeem van v.Gaal is een andere vraag. Plus dat de Engelse speelstijl natuurlijk totaal anders is dan het Spaanse voetbal (en zeker Real).

Geef hem gewoon de tijd om zich aan te passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

StrongArmLance schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 10:59:
Pirlo kan ook absoluut geen corners nemen en dat heeft niet met traptechniek te maken.
Pirlo kan geen corners nemen? :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

iPodKiller schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 13:47:
[...]

Pirlo kan geen corners nemen? :S
Nee. (Op fifa misschien)

Technisch gezien kan iedereen ze nemen, maar hij bakt er niet veel van.
Totti ook niet super trouwens, die knalt ze vaak over het strafschopgebied heen.

Mijn punt is meer dat het kunnen nemen van een corner niets te maken heeft met voetbalkwaliteiten.

[ Voor 46% gewijzigd door StrongArmLance op 04-11-2014 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
StrongArmLance schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 20:17:
[...]

Nee. (Op fifa misschien)

Technisch gezien kan iedereen ze nemen, maar hij bakt er niet veel van.
Totti ook niet super trouwens, die knalt ze vaak over het strafschopgebied heen.

Mijn punt is meer dat het kunnen nemen van een corner niets te maken heeft met voetbalkwaliteiten.
Maar waar dan wel mee, z'n brei kwaliteiten? :9
Tuurlijk heeft dat wel met voetbalkwaliteiten te maken. Maar niemand kan alles briljant, Messi hoef je ook niet als centrale verdediger te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

StealthyPeanut schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 13:44:
Geef hem gewoon de tijd om zich aan te passen.
De vraag is of hij die tijd krijgt (net als van Gaal). Van een speler van 75 miljoen wordt heel wat verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Ook weer typisch iets voor jou of niet, na één slechte wedstrijd een speler afmaken. Heb je de andere wedstrijden toevallig gezien of kom je hier alleen weer even wat one-liners neer plempen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

toolkist schreef op woensdag 05 november 2014 @ 11:05:
[...]

Maar waar dan wel mee, z'n brei kwaliteiten? :9
Tuurlijk heeft dat wel met voetbalkwaliteiten te maken. Maar niemand kan alles briljant, Messi hoef je ook niet als centrale verdediger te gebruiken.
Toch kan een ontzettend ongetalenteerde voetballer zoveel vrije trappen oefenen dat ze er heel vaak in gaan. Andersom ook: talent hebben maar inderdaad een specifiek onderdeel niet goed kunnen. (Wat je dus geen slechte speler maakt) Roma had in de wedstrijd tegen Sampdoria 14 corners, en geen een leverde een gevaarlijke situtatie op. Terwijl ze toch een paar spelers hebben met een extreem goede (trap)techniek.

Wat ik vooral probeerde te zeggen is dat een corner wel of niet kunnen nemen, niet tot de conclusie kan leiden dat iemand niet of wel kan voetballen, zoals tweaker2010 lijkt te beweren (of in ieder geval een vaag verband legt) want ik geloof dat Di Maria behoorlijk goed speelt daar, al weet ik daar niet heel veel van, dus kwam ik met het voorbeeld dat Pirlo, een technisch goede voetballer, absoluut geen corners kan nemen, maar dat dat niet zorgt dat hij een bepaald geldbedrag niet waard is.

Kijk als Juninho nou geen vrije trappen zou kunnen nemen zou het natuurlijk een ander verhaal zijn :P

[ Voor 8% gewijzigd door StrongArmLance op 05-11-2014 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
Tja, dat die gasten (multimiljonairs) de bal recht in het muurtje schieten, daar zakt m'n broek ook van af -O- Of corners te laag of veels te zacht/hard genomen daar begrijp ik ook niks van.

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

JanW schreef op woensdag 05 november 2014 @ 16:13:
Ook weer typisch iets voor jou of niet, na één slechte wedstrijd een speler afmaken. Heb je de andere wedstrijden toevallig gezien of kom je hier alleen weer even wat one-liners neer plempen?
Blijkbaar zijn alle kritische opmerkingen over Man Utd volgens jou one-liners. Dergelijke aankopen moeten er binnen een paar wedstrijden gewoon staan. Hetzelfde voor Herrera die ook voor veel te veel geld is gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

Maar Di Maria speelt ook gewoon best wel goed, toch?
Hoeveel wedstrijden Man Utd heb je gezien?

Kan je ook onderbouwen waarom Di Maria niet goed speelt of er niet staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Meestal kijk ik Chelsea, Man Utd en City. De rest MOTD.

Hij speelt wel goed maar nog niet goed genoeg.
Dat soort fouten als tegen City maken het verschil, verder vind ik hem aanvallend ook niet doorslaggevend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Die Koeman. Staat nu echt los op de 2de plek. Maar vooral ook de tegendoelpunten, het is ongeloofelijk. Jammer dat de ploeg in het begin wat heeft laten liggen, anders was het nu helemaal feest geweest.

Maar goed de meeste van de top moeten nog komen. Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
Dit is wel humor, uit de Ierse competitie: https://vine.co/v/OeEbzFAJbhm

Speler verliest beide schoenen tegelijk, maar loopt gewoon door en geeft een perfecte pass waaruit medespeler scoort :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

gambieter schreef op zondag 09 november 2014 @ 01:04:
Dit is wel humor, uit de Ierse competitie: https://vine.co/v/OeEbzFAJbhm

Speler verliest beide schoenen tegelijk, maar loopt gewoon door en geeft een perfecte pass waaruit medespeler scoort :p
En een gele kaart hiervoor krijgt (of is die regel aangepast?)

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
MeNTaL_TO schreef op zondag 09 november 2014 @ 04:00:
En een gele kaart hiervoor krijgt (of is die regel aangepast?)
Ik zou het niet weten, het filmpje gaat niet verder ;)

Janmaat trouwens 2 mooie assists (voorzetten) bij WBA-Newcastle, 0-2 voor Newcastle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

PWM schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 21:33:
Die Koeman. Staat nu echt los op de 2de plek. Maar vooral ook de tegendoelpunten, het is ongeloofelijk. Jammer dat de ploeg in het begin wat heeft laten liggen, anders was het nu helemaal feest geweest.

Maar goed de meeste van de top moeten nog komen. Ben benieuwd.
Eens kijken waar ze in maart staan. Meestal houden dit soort ploegen het geen heel seizoen vol.
Ben benieuwd hoe ze omgaan met een blessure van een belangrijke speler als Pelle bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

tweaker2010 schreef op zondag 09 november 2014 @ 19:31:
[...]

Eens kijken waar ze in maart staan. Meestal houden dit soort ploegen het geen heel seizoen vol.
Ben benieuwd hoe ze omgaan met een blessure van een belangrijke speler als Pelle bijvoorbeeld.
Elke speler heeft baat bij het fantastistische spel van de ploeg, ik denk dat 1 missende schakel de ploeg niet zal opbreken, en aangezien S'ton geen europees speelt, denk ik eerlijk gezegd wel dat ze dit lang kunnen volhouden, of in ieder geval redelijk constant kunnen doorgaan.

Als je kijkt naar het punten aantal wat in het verleden benodigd was om europees voetbal mogen ze om de wedsrijd verliezen (als ze die ander winnen), dat was voor de vorige wedstrijd.

Ik denk pas dat ze een probleem hebben als er spelers in de as zoals die goede cv en schneiderlin (en/of wanyama) wegvallen ze echt een probleem hebben, al is Pellè wel de outlet.

Maar als je ziet dat ze voorheen belangrijke spelers als Rodriguez kunnen missen, denk ik niet dat een andere blessure ze van hun winnende wegen zouden gooien.

(en als zelfs Shane Long het goed doet, ligt het niet alleen aan het individu, maar aan het spel)

Wat zijn 'dit soort' ploegen?

Anyway, vanavond Roma - Torino. Erg belangrijke wedstrijd. Daje.

[ Voor 7% gewijzigd door StrongArmLance op 09-11-2014 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Maar zoals nu alles op zijn plaats valt, kan het ook de andere kant op vallen. Heel benieuwd waar het heen gaat. Niks dan lof voor de start.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

Vos schreef op zondag 09 november 2014 @ 20:31:
Maar zoals nu alles op zijn plaats valt, kan het ook de andere kant op vallen. Heel benieuwd waar het heen gaat. Niks dan lof voor de start.
Ja, maar vorig seizoen vielen die dignen ook al wel op hun plaats. Maar ik ben ook benieuwd, tot nu toe vind ik het erg verfrissend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

StrongArmLance schreef op zondag 09 november 2014 @ 20:37:
[...]

Ja, maar vorig seizoen vielen die dignen ook al wel op hun plaats. Maar ik ben ook benieuwd, tot nu toe vind ik het erg verfrissend :)
Koeman is daar altijd al goed in geweest he. Het voortzetten van een goede reeks en het verbeteren erop.

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

Roma wint 3-0, erg makkelijke overwinning, helaas bleven sanabria, ucan en Paredes op de bank, die hadden wel een kansje moeten krijgen van García, maar die past ze niet zo vaak in helaas.

Goed nieuws: Strootman speelde een paar minuutjes mee, erg schuchter maar kreeg een staande ovatie, knuffels van iedereen en kreeg bij ieder balcontact keihard 'olé' te horen, geen betere plek om te revalideren dan in Rome.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Mooie beelden inderdaad, zo ga je om met een speler na een zware blessure.

De beelden: http://foxsports.nl/video...applaus-zijn-rentree.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

Ah ik keek niet met Nederlands commentaar, maar wat ik goed vond was dat de commentator wist dat nummer 6 legendarisch is :)

Laurent Blanc.... https://vine.co/v/Oi7YWlmVMLM

Om even terug te komen op Di Maria en of het niet nemen van een corner hem een slechte voetballer maakt: hij heeft 21 kansen gecreëerd en dat is het meeste van alle ManU spelers. Daarna komt Rooney met 11, hoe zielig dat ook is.

[ Voor 56% gewijzigd door StrongArmLance op 10-11-2014 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-09 13:23

Niku

Alagaesii

Vos schreef op maandag 10 november 2014 @ 09:59:
Mooie beelden inderdaad, zo ga je om met een speler na een zware blessure.

De beelden: http://foxsports.nl/video...applaus-zijn-rentree.html
Vet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Southampton heeft een zwaar programma voor de boeg. Ben benieuwd of ze het volhouden:
24 nov 21:00 Aston Villa - Southampton
30 nov 14:30 Southampton - Manchester City
3 dec 20:45 Arsenal - Southampton
8 dec 21:00 Southampton - Manchester United

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Zou alleen al voor de programmering van Fox Sport International goed zijn als ze terug naar de middenmoot gaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilibrord
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09:22
Ik zie Southampton toch 6-7 punten halen uit die 4 wedstrijden...
En als ze het nog beter zouden doen, dan staan ze geheel terecht op de tweede plaats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07:59
Kaap schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 23:18:
Zou alleen al voor de programmering van Fox Sport International goed zijn als ze terug naar de middenmoot gaan ;)
Arsenal is er nu wel op. Weer blessure voor Man U achterin.

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
De Gea is de beste ManU speler... Goal was veel pech voor Arsenal, randje buitenspel en mogelijke overtreding van Fellaini en Gibbs die in een reflex handelde. ManU 0-1 voor zonder een schot tussen de palen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Over het randje buitenspel, volgens de regels gewoon buitenspel dus.

Één schot op doel en 0-2, zelden zo'n onterechte uitslag gezien. Echter zelf kansen zat gehad, dus gewoon slecht.

[ Voor 15% gewijzigd door Vos op 22-11-2014 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07:59
Nu 0-2 lekker voor van Gaal :)

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ongelofelijk, 0-2. In de eerste helf is het wachten tot Arsenal scoort, en dan vliegt ie er in de tweede helft op een heel erg lullige manier in. Vervolgens lukt het Arsenal maar niet om alsnog te scoren, en dan de onvermijdelijke counter.

Ik gun het Van Gaal en co wel, maar MU speelt zo slecht dat dit toch wel behoorlijk onrechtvaardig is voor Arsenal. Maargoed, zo werkt het voetbal soms ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

RoD schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 20:13:
Ongelofelijk, 0-2. In de eerste helf is het wachten tot Arsenal scoort, en dan vliegt ie er in de tweede helft op een heel erg lullige manier in. Vervolgens lukt het Arsenal maar niet om alsnog te scoren, en dan de onvermijdelijke counter.

Ik gun het Van Gaal en co wel, maar MU speelt zo slecht dat dit toch wel behoorlijk onrechtvaardig is voor Arsenal. Maargoed, zo werkt het voetbal soms ook :)
Echter dit seizoen wel te vaak tegen Arsenal. Zegt wellicht ook wel genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
En daar had het 0-3 moeten staan. Het zou te bizar voor woorden zijn geweest zo'n stand, maargoed.

Edit: 1-2, wat een goal 8)7 uit het niks eigenlijk.

[ Voor 21% gewijzigd door RoD op 22-11-2014 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artjuh
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Wow, wat een doelpunt van Giroud...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
Tjeezus, eerst mist Di Maria een bal die hij moet scoren, en dan zo'n beauty van Giroud. Wat zou Van Gaal boos zijn op Di Maria als het nu nog 2-2 zou zijn geworden.

Bij Sky zeggen ze dat ManU echt denkt dat die Wilson een hele grote gaat worden, maar elke keer als ik hem zie spelen zie ik er niets bijzonders in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
Messi, 251. Eindelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Het zou eens tijd worden :p

Eens kijken of hij Barca dit jaar weer het kampioenschap en de CL kan bezorgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
Gaat echt niet gebeuren, het zou me hoogst verbazen als Barcelona een prijs pakt dit seizoen. Wat is het allemaal slecht zeg, ondanks dat de resultaten niet eens heel zwak zijn. Grootste gedeelte van wedstrijden is niet om aan te gluren :X

Messi hattrick, tevens Neymar en Rakitic goals. 253 voor Messi, ben benieuwd wanneer hij de 300 haalt. Lijkt me eind volgend seizoen, als ik een goede inschatting kan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
Ik zit MotD te kijken, en wat blijft Mark Clattenburg toch een walgelijk slechte scheidsrechter. Twee Everton-spelers die dieprood verdienen, geeft hij geel aan de West Ham spelers die protesteren. Dat die man nog een fluit mag hanteren.

Barkley duikt overduidelijk, Lukaku stond meer dan een meter buitenspel, enzovoort. Everton mag zich schamen, het is intussen een erg vervelende club aan het worden.

[ Voor 26% gewijzigd door gambieter op 23-11-2014 00:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Ik heb het wel echt te doen met Marco Reus zeg.. Die slaat dit half jaar al voor de 3e of 4e keer zijn enkel om. Deze beste man, die gister hem neer knalde kreeg ook nog geen rood.. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
Verwacht wel dat hij komende zomer vertrekt bij Dortmund, maar dan zal hij in ieder geval fit moeten zijn. Hoop in ieder geval niet dat hij naar Bayern gaat, zou leuk zijn hem in de PL of Primera te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Oei, Liverpool in een paar minuten tijd 3-1 achter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
Liverpool is inderdaad heel hard onderuit het aan het gaan... zou Rodgers nog lang aan het roer staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Ik betwijfel het. Heeft flink mogen investeren, maar haalt veel spelers die het net niet zijn. Lambert, goede spits geweest voor Southampton, maar zat daar toch wel aan zijn top, Balotelli is gewoon een hoop ellende, dat weet je vooraf al.

Dan nog wat spelers die in de toekomst wel wat kunnen zijn, zoals Emre Can en Markovic, maar met die 80M die ze voor Suarez kregen hadden ze naar mijn idee toch wel meer kunnen doen.

Het zou me niets verbazen als hij na nog wat slechte resultaten wordt ontslagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Probleem is in de PL ook vaak dat middelmatige spelers de hoofdprijs moeten kosten omdat die clubs elkaar sponsoren. Denk ook aan een Andy Carroll.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Catorce schreef op zondag 23 november 2014 @ 14:58:
Verwacht wel dat hij komende zomer vertrekt bij Dortmund, maar dan zal hij in ieder geval fit moeten zijn. Hoop in ieder geval niet dat hij naar Bayern gaat, zou leuk zijn hem in de PL of Primera te zien.
Reus kan overal in elke competitie spelen!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
Brandao (van die laffe kopstoot tegen een PSG speler na de wedstrijd bij de kleedkamers) moet een maand de cel in: http://www.bbc.co.uk/sport/0/football/30232691

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

gambieter schreef op donderdag 27 november 2014 @ 15:35:
Brandao (van die laffe kopstoot tegen een PSG speler na de wedstrijd bij de kleedkamers) moet een maand de cel in: http://www.bbc.co.uk/sport/0/football/30232691
Ben stiekem wel benieuwd als het een grote speler dat deed zoals Ibra en etc., die kwamen met alleen een boete + schorsing ervan af denk ik.

• Barbas
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 11-09 22:20

Barbas

Gallego!

His lawyer expects him to serve the punishment through community service and not in jail
Ongelofelijk, gast is niet goed wijs man (Brandao doel ik op :P)

[ Voor 7% gewijzigd door Barbas op 27-11-2014 15:40 ]

Mejor así

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08:33

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Brandao, kennen we die nog? Je weet wel, die malloot die Van der Wiel kapot schopte en Motta een kopstoot gaf.

Die mag dus 1 maand de cel in: http://www.nu.nl/sport/39...ler-brandao-kopstoot.html

Mooie uitspraak, en mag mooi als voorbeeld dienen voor andere idioten.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• JST94
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-07 13:28
Angeloonie schreef op donderdag 27 november 2014 @ 16:06:
Brandao, kennen we die nog? Je weet wel, die malloot die Van der Wiel kapot schopte en Motta een kopstoot gaf.

Die mag dus 1 maand de cel in: http://www.nu.nl/sport/39...ler-brandao-kopstoot.html

Mooie uitspraak, en mag mooi als voorbeeld dienen voor andere idioten.
Terecht naar mijn mening. Maar wel krom. Als je een kopstoot geeft in het veld (Fernandez bijvoorbeeld) dan krijg je een x-aantal wedstrijden schorsing. Als je iemand bijt krijg je ook een bepaalde periode schorsing. Als je iemand een rotschop geeft in het veld krijg je een aantal wedstrijden schorsing.

Waarom worden er dan niet vaker celstraffen uitgedeeld?

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
tweaker2010 schreef op zondag 23 november 2014 @ 16:58:
Probleem is in de PL ook vaak dat middelmatige spelers de hoofdprijs moeten kosten omdat die clubs elkaar sponsoren. Denk ook aan een Andy Carroll.
Het is maar net wat de gek ervoor geeft, maar bij Liverpool hebben ze er wel een gewoonte van gemaakt om structureel 2x zoveel te betalen voor middelmatige spelers.

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

• KillaZ
  • Registratie: Augustus 2004
  • Nu online
JST94 schreef op donderdag 27 november 2014 @ 16:09:
[...]

Terecht naar mijn mening. Maar wel krom. Als je een kopstoot geeft in het veld (Fernandez bijvoorbeeld) dan krijg je een x-aantal wedstrijden schorsing. Als je iemand bijt krijg je ook een bepaalde periode schorsing. Als je iemand een rotschop geeft in het veld krijg je een aantal wedstrijden schorsing.

Waarom worden er dan niet vaker celstraffen uitgedeeld?
Ik vind het nogal een verschil als je iemand in het veld uit woede een kopstoot probeert te geven of dat je iemand in de spelerstunnel opwacht en hem een gebroken neus beukt.

Ik praat het beide niet goed, maar er is wel een wezenlijk verschil tussen "the heat of the moment" en met voorbedachte rade.

K to the KillaZ

• Curva
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11-09 13:52
MeNTaL_TO schreef op donderdag 27 november 2014 @ 16:20:
[...]

Is dat tegewordig niet alleen om iemand zijn marktwaarde te verhogen.
Zou kunnen. Maar dacht dat ik ook wat interviews van hem had gezien waarin hij zei dat hij wel langer wilde blijven.
KillaZ schreef op donderdag 27 november 2014 @ 16:22:
[...]

Ik vind het nogal een verschil als je iemand in het veld uit woede een kopstoot probeert te geven of dat je iemand in de spelerstunnel opwacht en hem een gebroken neus beukt.

Ik praat het beide niet goed, maar er is wel een wezenlijk verschil tussen "the heat of the moment" en met voorbedachte rade.
Hier ben ik het totaal niet mee eens. Als ik iemand tijdens een ruzie in de kroeg een gebroken neus sla, is dit anders wanneer ik dit doe als ik hem in de straat tegen kom?

Enerzijds vind ik de celstraf veel te overdreven. Anderzijds is het gewoon terecht. Maar er moet dan ook harder worden opgetreden bij overtredingen die in het veld gemaakt worden. Het verschil tussen de straffen is te groot ten opzichte van het verschil van de vergrijpen.

PSN: Curvaa_

Pagina: 1 ... 12 ... 28 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor Champions League & Europa League, zie [Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2014/2015 deel 2