[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2014/2015 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 98 ... 101 Laatste
Acties:
  • 203.225 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16-09 16:16
Han schreef op zondag 08 februari 2015 @ 16:32:
[...]

Op een deur slaan met als gevolg dat een ruit breekt levert ook een schorsing op van vier duels... Er zit geen ruit in die tafel maar het gedrag is het zelfde.
Eens, voetbalveld en al helemaal aanvoerder onwaardig. Zou wat mij betreft een schorsing op moeten leveren, maar ik verwacht niet dat dat gaat gebeuren. Maakt op zich niet uit, want Boilesen is toch erg slecht. (Geen idee waarom de Boer hem aanvoerder maakt..).

Verder vond ik Kuijpers redelijk op de hand van Ajax fluiten, maar dat terzijde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
Kevinp schreef op zondag 08 februari 2015 @ 18:11:
[...]

Niet gezien, maar wat ik heb gelezen was het afkeuren terecht.

Penalties worden vaak te makkelijk gegeven dus tja nu klagen ze allebei.
Dat klopt technisch wel, maar de manier waarop hij dat dan doet en communiceert laat zien (keer op keer) dat hij het niveau niet aan kan. Het liep helemaal uit de hand en kwam bijna tot een massale vechtpartij. Zijn fout was gewoon dat hij die buitenspel zelf niet gezien had terwijl het zeer duidelijk was. Net als dat hij even daarvoor die handsbal op de doellijn niet gezien had.

Kortom, het is geen beste scheids. Fouten maken ze allemaal wel eens, maar bij hem loopt het altijd uit de hand en gaat de scheids een rol in het spel spelen. Gewoon iemand die niet in het betaald voetbal thuis hoort.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:30
Ankona schreef op zondag 08 februari 2015 @ 20:54:
[...]

Dat klopt technisch wel, maar de manier waarop hij dat dan doet en communiceert laat zien (keer op keer) dat hij het niveau niet aan kan. Het liep helemaal uit de hand en kwam bijna tot een massale vechtpartij. Zijn fout was gewoon dat hij die buitenspel zelf niet gezien had terwijl het zeer duidelijk was. Net als dat hij even daarvoor die handsbal op de doellijn niet gezien had.

Kortom, het is geen beste scheids. Fouten maken ze allemaal wel eens, maar bij hem loopt het altijd uit de hand en gaat de scheids een rol in het spel spelen. Gewoon iemand die niet in het betaald voetbal thuis hoort.
Je draait (zoals zo vaak in het voetbal) het probleem om. Iemand staat buitenspel. Dat weet hij best, maar hij doet net alsof zijn moeder is vermoord.

De voetballers zijn schuldig en nooit iemand die de goede beslissing neemt. Er is nooit eens iemand die zegt kom op jongens hij heeft het goed gezien nu ophouden.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
Kevinp schreef op zondag 08 februari 2015 @ 20:57:
[...]

Je draait (zoals zo vaak in het voetbal) het probleem om. Iemand staat buitenspel. Dat weet hij best, maar hij doet net alsof zijn moeder is vermoord.

De voetballers zijn schuldig en nooit iemand die de goede beslissing neemt. Er is nooit eens iemand die zegt kom op jongens hij heeft het goed gezien nu ophouden.
Ik weet niet of je de situatie gezien hebt. Het was een beetje een vreemde situatie bij de achterlijn in de voorbereiding op het doelpunt. Spel was al een stuk verder toen er gescoord werd en na dat doelpunt duurde het nog lang voordat de doelpunt afgekeurd werd. Beide teams stonden eigenlijk al klaar voor de aftrap.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:30
Tja ik weet dat de situatie vreemd was, maar een goede beslissing blijft een goede beslissing.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Pfff, ik zit de finale van de Africa Cup te kijken, en dat is grotendeels wat Afrikaans voetbal zo onaantrekkelijk maakt. Ivoorkust blijft een vervelend team, lag er net weer eentje over de grond te rollen vanwege een zogenaamde kopstoot.

Toch jammer dat een land met zulke talenten zo vervelend kan zijn. Van mij mag Ghana winnen.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GS88
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16-09 14:20

GS88

π raat

gambieter schreef op zondag 08 februari 2015 @ 21:19:
Pfff, ik zit de finale van de Africa Cup te kijken, en dat is grotendeels wat Afrikaans voetbal zo onaantrekkelijk maakt. Ivoorkust blijft een vervelend team, lag er net weer eentje over de grond te rollen vanwege een zogenaamde kopstoot.

Toch jammer dat een land met zulke talenten zo vervelend kan zijn. Van mij mag Ghana winnen.
Haha ik zit ook te kijken, ach Ghana heeft al 4x gewonnen, Ivoorkust nog maar 1x.. En ze zijn de laatste tijd vaak ver gekomen (2012 finale verloren met penalties van Zambia, 2006 tegen Egypte ook kan ik me nog herinneren). Het beeld is wel echt bedroevend (zit op de pc te kijken omdat ik geen tv heb.. 240p. :'(

Rotterdam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Serey Die plant in het begin zijn noppen in de edele delen van een Ghana speler, en kreeg alleen geel. Zelfs de gemiddelde Uruguyaanse slager zou nog beschaamd hebben gekeken, Serey Die bleef maar zijn onschuld betogen :+

Het arbitrale trio is ook weer erg eh... Afrikaans :+ . Bij een vrije trap van Ghana zijn er twee spelers van Ivoorkust die de bal raken in een carambool, de scheids en grens denken waarschijnljk 2x1=0 en geven een doeltrap... :o

[ Voor 34% gewijzigd door gambieter op 08-02-2015 21:49 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
ephymerous schreef op zondag 08 februari 2015 @ 16:06:
De 2e plek wordt zo heel lastig. Misschien maar goed ook, misschien krijgt het TH dan door dat je met een A elftal niet mee kan in de Eredivisie.
Ajax heeft niet eens de jongste selectie: https://twitter.com/bartf/status/564096694347112448/photo/1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22:09

Vos

AFCA

Dat zegt hij toch ook niet? ;) Verder gaat het erom wat er in het veld staat en wat er daarin ontbreekt. Het is wel duidelijk dat daar bij Ajax ervaring mist of een leidende speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
Vos schreef op zondag 08 februari 2015 @ 22:20:
[...]

Dat zegt hij toch ook niet? ;) Verder gaat het erom wat er in het veld staat en wat er daarin ontbreekt. Het is wel duidelijk dat daar bij Ajax ervaring mist of een leidende speler.
Maar ik zeg toch ook niet dat hij dat wel zegt :P Ik vond het wel een grappig feitje. Maar goed, verder met je eens hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Dat worden weer pingels bij de Africa Cup, zo te zien. Al geven we ze nog een uur, scoren doen ze niet...

Yep, pingels. Gervinho laat zich nog snel wisselen/wordt snel gewisseld ;)

[ Voor 27% gewijzigd door gambieter op 08-02-2015 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Joster schreef op zondag 08 februari 2015 @ 22:22:
[...]

Maar ik zeg toch ook niet dat hij dat wel zegt :P Ik vond het wel een grappig feitje. Maar goed, verder met je eens hoor :)
True :p. De leeftijd van de basis zegt misschien meer. Al zegt leeftijd natuurlijk lang niet alles. Type speler zegt veel meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
Vos schreef op zondag 08 februari 2015 @ 22:31:
[...]

True :p. De leeftijd van de basis zegt misschien meer. Al zegt leeftijd natuurlijk lang niet alles. Type speler zegt veel meer.
Sterker nog, ik denk dat je ook naar het aantal wedstrijden moet kijken. Volgens dit plaatje telt een 18 jarige speler met 20 wedstrijden even zwaar als een 30 jarige speler met 1 wedstrijd (of andersom).

Volgens mij moet je juist de gemiddelde leeftijd van een team (basis of inclusief wisselspelers) per wedstrijd bekijken, deze leeftijden optellen en dat getal delen door het aantal wedstrijden. Dan heb je de lading beter gedekt denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GS88

GS88

π raat

Zou 't "3x is scheepsrecht" worden voor Ivoorkust..? Of toch Ghana met de langste adem :o

[ Voor 27% gewijzigd door GS88 op 08-02-2015 22:40 ]

Rotterdam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Bony schiet zijn pingel op de lat, zou het dan weer fout gaan voor Ivoorkust?

En de tweede speler wil geen aanloop nemen en schiet naast :o

En dan de derde Ghanees die slim wil zijn met de aanloop en goede redding van de Ivoorkust keeper. Toch nog spannend :)

[ Voor 59% gewijzigd door gambieter op 08-02-2015 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GS88

GS88

π raat

Ivoorkust al 2 gemist.. Heeft dat wat met oranje tenue's te maken ofzo? :p

Rotterdam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

En de vierde Ghanees schiet ook naast _o- . Wat een laag niveau, zeg :p

En dan gaat de Ivoorkust keeper liggen met kramp, dat hadden we nog niet gehad. Lijkt uiteindelijk toneelspel ;)

3-3 na vijf pingels, sudden death. Intussen 6-6. zo slecht als de eerste pingels waren, zo goed zijn ze sinds die tijd.

[ Voor 71% gewijzigd door gambieter op 08-02-2015 22:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijken mensen naar Africa Cup finale?? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Verwijderd schreef op zondag 08 februari 2015 @ 22:53:
Kijken mensen naar Africa Cup finale?? :P
Ja :p . Is juist leuk door het amateurisme ;) . Tijd voor de keepers tegen elkaar :)

De Ghanese keeper mist, en de Ivoorkust-keeper speelt geblesseerd. Vervelend ventje.

Dus toch Ivoorkust. Ghana geeft het een beetje weg.

[ Voor 31% gewijzigd door gambieter op 08-02-2015 23:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GS88

GS88

π raat

Ivoorkust mag hun tweede sterretje erbij breien :9

Rotterdam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gambieter schreef op zondag 08 februari 2015 @ 22:56:
[...]

Ja :p . Is juist leuk door het amateurisme ;) . Tijd voor de keepers tegen elkaar :)

De Ghanese keeper mist, en de Ivoorkust-keeper speelt geblesseerd. Vervelend ventje.

Dus toch Ivoorkust. Ghana geeft het een beetje weg.
Mijn RD Congo is in geval 3e geworden. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Was me de speelronde wel weer hoor. Depay die in zijn eentje wint, Feyenoord die het zich als vanouds weer nodeloos moeilijk maakt waar Heerenveen laat zien hoe het ook kan en Ajax en Vitesse die de hulp van de tegenstander nodig hebben.

Nu maar hopen dat Depay ook Zenith weet te verschalken, Feyenoord mensen die een wedje leggen rijk maakt tegen Roma en Ajax wederom met hulp van Warschau de winst naar zich toe weet te trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikoos
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14:37
Jammer dat Cillessen zich weer van zijn slechtste kant laat zien. Zie net de herhaling en de actie van hem. Hij schopt bewust Verhoek als hij langs loopt. Jammer dat Cillessen zich zo laat gaan de laatste tijd. Wat is er toch mis met hem?

Toen hij naar Ajax ging had ik het met collega's over dat Ajax veel plezier zou hebben aan dit sympathieke talent maar de laatste weken is deze gast zichzelf zo aan het neerhalen qua gunfactor. bah bah bah!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tettie
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-11-2022

Tettie

Atheistisch agnost

rikoos schreef op maandag 09 februari 2015 @ 10:20:
Jammer dat Cillessen zich weer van zijn slechtste kant laat zien. Zie net de herhaling en de actie van hem. Hij schopt bewust Verhoek als hij langs loopt. Jammer dat Cillessen zich zo laat gaan de laatste tijd. Wat is er toch mis met hem?

Toen hij naar Ajax ging had ik het met collega's over dat Ajax veel plezier zou hebben aan dit sympathieke talent maar de laatste weken is deze gast zichzelf zo aan het neerhalen qua gunfactor. bah bah bah!
Helemaal mee eens. Wat een vervelende gast is dat geworden zeg.

Ben ik gedwongen nu schulden te maken, zet men mij morgen of heden op straat, ik lach ermee, het zal mij toch niet raken, aangezien dat toch de wereld vergaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-09 20:15
Tettie schreef op maandag 09 februari 2015 @ 12:44:
[...]

Is dat niet het 'slimme en geslepene' wat de Nederlandse clubs volgens de commentatoren missen in Europese wedstrijden? Jasper is al bezig met de aankomende Europa Cup wedstrijd. ;)

Helemaal mee eens hoor, wat mij betreft mag hij ook ophouden met dat zielige en zogenaamd stoere gedoe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Amras schreef op maandag 09 februari 2015 @ 12:50:
[...]

Is dat niet het 'slimme en geslepene' wat de Nederlandse clubs volgens de commentatoren missen in Europese wedstrijden? Jasper is al bezig met de aankomende Europa Cup wedstrijd. ;)

Helemaal mee eens hoor, wat mij betreft mag hij ook ophouden met dat zielige en zogenaamd stoere gedoe.
Mijn vrouw heeft zelden expliciet commentaar op spelersgedrag tijdens voetbalwedstrijden, maar hier kwam bij haar ook een soort WTF!?! los. :D

Een heel vervelende panne(n)koek is het aan het worden.

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRicolaa10
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 17-09 11:14
Geen Guardado tegen AZ.. Moet 1/2 weken herstellen.

DJI Mavic 3 Classic | i7-8700 - GTX1070Ti - 16GB RAM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

TheRicolaa10 schreef op maandag 09 februari 2015 @ 16:27:
Geen Guardado tegen AZ.. Moet 1/2 weken herstellen.
Hmmm, da's een aderlating.

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20:53

PauseBreak

derp!

Ramzzz schreef op maandag 09 februari 2015 @ 16:30:
[...]

Hmmm, da's een aderlating.
Als Hendrix weer kan spelen dan valt het nog wel iets mee, maar het is inderdaad niet prettig. Ik vrees dat Cocu weer gaat beginnen met Oscar 'Balletje Breed, Tempo Eruit' Hiljemark ;(

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Nu online
Tettie schreef op maandag 09 februari 2015 @ 12:44:
[...]

Tja, ik zou ook vervelend worden als ze elke keer doorlopen op me en irritant gaan lopen doen bij de keeper. Dat vind ik zo triest, dom gaan lopen doen bij de keeper, dus ik snap zijn reactie volledig. Eigenlijk zou ie er één een keer een doodschop moeten geven à la Esteban bij die supporter toen, kijken of ze nog steeds dom gaan lopen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

chim0 schreef op maandag 09 februari 2015 @ 16:49:
[...]

Tja, ik zou ook vervelend worden als ze elke keer doorlopen op me en irritant gaan lopen doen bij de keeper. Dat vind ik zo triest, dom gaan lopen doen bij de keeper, dus ik snap zijn reactie volledig. Eigenlijk zou ie er één een keer een doodschop moeten geven à la Esteban bij die supporter toen, kijken of ze nog steeds dom gaan lopen doen.
Goed idee, en dan na de 3e wissel, in de eigen 16.

Dan hoeft-ie zich ook niet meer druk te maken over die pingel die hij toch niet stopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-07 13:28
[...]

Haha, zo vaak lopen ze ook niet door op Cillessen. Overigens, als dit niet in de eigen 5 meter is (zoals bij Boëtius het geval was) had Cillessen echt geen beschermde status of iets.

Als keeper moet je wat kunnen hebben (zie Nienhuis tijdens Feyenoord - Cambuur) en je hoort niet continue naar de grond te gaan bij elk beetje contact. Cillessen zei toch dat hij zijn mannetje stond in het veld? Nou, ik vind hem maar een watje.

-

Vilhena heeft vanavond een hattrick gemaakt voor Jong Feyenoord tegen Jong AZ, speelde deze wedstrijd op '10'. Zal Rutten hem eens een kans geven op die positie? Vond hem goed invallen tegen Cambuur. Zou zonde zijn als hij vertrekt, talent heeft 'ie. Moet er alleen uitkomen..

[ Voor 13% gewijzigd door JST94 op 09-02-2015 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tettie
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-11-2022

Tettie

Atheistisch agnost

Met de moeite die Feyenoord nu heeft om te scoren zouden ze hem een keer moeten laten starten voor Immers. Die scoort momenteel echt veel te weinig voor die positie.

Ben ik gedwongen nu schulden te maken, zet men mij morgen of heden op straat, ik lach ermee, het zal mij toch niet raken, aangezien dat toch de wereld vergaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
rikoos schreef op maandag 09 februari 2015 @ 10:20:

Vanuit bronnen binnen NEC hoorde ik dat hij destijds ook al een vervelend kereltje was en hij, toen Ajax hem kocht, ontzettend arrogant ging doen. Vooral het feit dat hij meer ging verdienen dan de spelers van NEC was daar een reden voor. Uiteraard was ik er zelf niet bij, maar het past wel bij zijn gedrag de laatste tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

JST94 schreef op maandag 09 februari 2015 @ 20:43:
[...]

Haha, zo vaak lopen ze ook niet door op Cillessen. Overigens, als dit niet in de eigen 5 meter is (zoals bij Boëtius het geval was) had Cillessen echt geen beschermde status of iets.

...
Wat heeft de 5 meter er mee te maken? Het was een overtreding, waar op het veld die ook gemaakt zou worden. Dat zijn reactie overdreven is ok, daar ben ik het zeker mee eens. Maar ik vind het allemaal wel wat zwaar overdreven worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikoos
[...]

Wat een onzin dit, dat hebben alle keepers en ik zie deze niet zo reageren. Ik was echt een fan van hem toen hij net naar Ajax ging maar deze kneus heeft het echt helemaal verpest bij mij. Waarom doe je zo irritant? Het levert hem niets op en hij gaat er absoluut niet beter van keepen (eerder per week minder).

Betreft die doodschop, Ciliissen had een paar doodschoppen moeten krijgen tegen Feyenoord en AZ na zijn bezopen acties misschien was hij dan niet meer zo irritant door proberen mensen kaarten aan te naaien (opm: voor de duidelijkheid de laatste opmerking is onzin maar puur om te laten zien dat jij echt een onzin reactie hebt neergezet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Nu online
rikoos schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 11:48:
[...]

(opm: voor de duidelijkheid de laatste opmerking is onzin maar puur om te laten zien dat jij echt een onzin reactie hebt neergezet)
Jouw reactie is onzin. Je moet gewoon niet dom gaan lopen doen bij de keeper. Dan ben je gewoon zielig bezig. Wat denk je ermee te bereiken? En dat Cillessen op een manier reageert, die jou niet aanstaat, is jouw probleem. Ik sta in ieder geval volledig achter hem. Ik zou ook net zo irritant gaan doen als die mannetjes doen bij hem. Bij VI zeiden ze gisteren dat die Plet "per ongeluk" op z'n voet ging staan. Pleur toch op man, ik heb het toch gezien. Hij liep gewoon door op hem en ging bewust op z'n voet staan. Ik had hem echt een doodsschop verkocht, dan maar rood. Zielig mannetje, net als die domme Verhoek en die domme Kazim. Lopen gewoon dom te doen en te irriteren bij de keeper. Waar slaat dat op? Wat bereik je ermee? Laat alleen maar zien dat je te laat bent en dat je gefrustreerd bent. Je bent echt niet stoer of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 17-09 12:14

Niku

Alagaesii

Zullen we eens beginnen met zijn naam - Jasper Cillessen - correct te spellen?

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikoos
chim0 schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 12:03:
[...]

Jouw reactie is onzin. Je moet gewoon niet dom gaan lopen doen bij de keeper. Dan ben je gewoon zielig bezig. Wat denk je ermee te bereiken? En dat Cillissen op een manier reageert, die jou niet aanstaat, is jouw probleem. Ik sta in ieder geval volledig achter hem. Ik zou ook net zo irritant gaan doen als die mannetjes doen bij hem. Bij VI zeiden ze gisteren dat die Plet "per ongeluk" op z'n voet ging staan. Pleur toch op man, ik heb het toch gezien. Hij liep gewoon door op hem en ging bewust op z'n voet staan. Ik had hem echt een doodsschop verkocht, dan maar rood. Zielig mannetje, net als die domme Verhoek en die domme Kazim. Lopen gewoon dom te doen en te irriteren bij de keeper. Waar slaat dat op? Wat bereik je ermee? Laat alleen maar zien dat je te laat bent en dat je gefrustreerd bent. Je bent echt niet stoer of zo.
Je reactie zegt voldoende :-) Leuk om te lezen dat jij hem zo verdedigd en nog net niet schrijft dat hij het recht heeft om een echte ass te zijn omdat hij Cillessen is. Jij kan niet met een eerlijke objectieve reactie blijkbaar kijken.

Maar goed blijf jij vooral volhouden in deze onzin, ik ga niet meer reageren op jouw onzin. Succes in je sprookjes wereld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Lees op de Twitter van Rik Elfrink dat NAC tegen PSV mogelijk een speler heeft opgesteld die niet speelgerechtigd was. Dat worden dadelijk nog punten in mindering ook.

Edit: Niet alleen tegen PSV dus: http://www.vi.nl/nieuws/k...ar-nacspits-zukanovic.htm

[ Voor 25% gewijzigd door Niku op 10-02-2015 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:49
chim0 schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 12:03:
Jouw reactie is onzin. Je moet gewoon niet dom gaan lopen doen bij de keeper. Dan ben je gewoon zielig bezig. Wat denk je ermee te bereiken? En dat Cillissen op een manier reageert, die jou niet aanstaat, is jouw probleem. Ik sta in ieder geval volledig achter hem. Ik zou ook net zo irritant gaan doen als die mannetjes doen bij hem. Bij VI zeiden ze gisteren dat die Plet "per ongeluk" op z'n voet ging staan. Pleur toch op man, ik heb het toch gezien. Hij liep gewoon door op hem en ging bewust op z'n voet staan. Ik had hem echt een doodsschop verkocht, dan maar rood. Zielig mannetje, net als die domme Verhoek en die domme Kazim. Lopen gewoon dom te doen en te irriteren bij de keeper. Waar slaat dat op? Wat bereik je ermee? Laat alleen maar zien dat je te laat bent en dat je gefrustreerd bent. Je bent echt niet stoer of zo.
Praat je het gooien van voorwerpen naar de tegenstander ook goed?

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ph4ge schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 12:59:
[...]
Volgens mij keurt hij elk gedrag goed zolang andere maar "dom" doen. Lijkt een beetje op de type voetballers die ik op de zondag amateurvelden zie rondlopen. Afreageren op iemand anders zonder naar jezelf te kijken. Onder het mom van "had hij maar niet dom moeten doen".

Cillessen gaf aan dat hij het mannetje kon staan op het veld. Maar met zijn kleutergedrag laat hij toch totaal iets anders zien. Zou graag Costa tegenover hem willen zien. Eens kijken of hij dan nog steeds zo "stoer" doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Nu online
rikoos schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 12:15:
[...]

Je reactie zegt voldoende :-) Leuk om te lezen dat jij hem zo verdedigd en nog net niet schrijft dat hij het recht heeft om een echte ass te zijn omdat hij Cillessen is. Jij kan niet met een eerlijke objectieve reactie blijkbaar kijken.
Nee hoor, in dit geval is het Cillessen, maar ik bedoel ook gewoon in het algemeen. Spelers die doorlopen op een keeper, spelers die ervoor gaan staan, gaan lopen irriteren en dom gaan lopen doen bij een keeper etc. Je hebt niks te zoeken bij die keeper, loop gewoon door en ga voetballen. Dus in die zin snap ik zijn reactie en irritatie volledig. Hij maakt terecht een wegwerpgebaar. De bal is allang weg en die vent loopt door op hem en gaat op z'n poot staan. Wat moet ie dan doen? Hem een kusje geven en gezellig een bakkie koffie drinken samen? En, nogmaals, dat de manier waarop hij reageert jou niet aanstaat, is jouw probleem, maar dat is ook een totaal andere discussie. Hij reageert niet voor niets zo. Ik zit ook te kijken, ik weet wat ik zie. ;)
ph4ge schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 12:59:
[...]
Wat is dit nou weer voor onzin? Wanneer heb ik dat gezegd? En gooit Cillessen met voorwerpen naar de tegenstander? Snap niet wat je hiermee bedoelt.
Verwijderd schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 13:08:
[...]

Volgens mij keurt hij elk gedrag goed zolang andere maar "dom" doen. Lijkt een beetje op de type voetballers die ik op de zondag amateurvelden zie rondlopen. Afreageren op iemand anders zonder naar jezelf te kijken. Onder het mom van "had hij maar niet dom moeten doen".
Helemaal niet, ik zeg alleen dat ik Cillessen's reactie volledig begrijp, omdat die Plet en Verhoek dom lopen te doen. Maar ook voor jou geldt, dat zijn manier van reageren jou niet aanstaat, is jouw probleem.
Cillessen gaf aan dat hij het mannetje kon staan op het veld. Maar met zijn kleutergedrag laat hij toch totaal iets anders zien.
En Plet en Verhoek is geen kleutergedrag? Je praat echt onzin.
Zou graag Costa tegenover hem willen zien. Eens kijken of hij dan nog steeds zo "stoer" doet.
Schei toch uit, man. Die Costa is de grootste sjappie die er rondloopt. Hij denkt dat ie heel wat is. Ik ben echt niet onder de indruk van Costa, hoor. :')

Overigens vind ik Ronaldo ook een sjappie als ie dom gaat lopen, voordat we dat weer krijgen. :z

[ Voor 41% gewijzigd door chim0 op 10-02-2015 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
chim0 schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 13:15:
Wat is dit nou weer voor onzin? Wanneer heb ik dat gezegd? En gooit Cillessen met voorwerpen naar de tegenstander? Snap niet wat je hiermee bedoelt.
Je zegt dat je achter hem staat en min of meer dat elk gedrag van hem veroorloofd is. Het is niet zomaar een keer, Cilessen heeft in een paar maanden een hele reeks incidenten en kinderachtig gedrag op zn naam. Dus vandaar mijn vraag, keur je het incident na de Klassieker dan ook goed? Waar hij bidons naar een speler van Feyenoord gooit? Is oa bij Studio Voetbal geweest.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:32

Rubman

Retarded or just overjoyed!

chim0 schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 13:15:
[...]

Nee hoor, in dit geval is het Cillessen, maar ik bedoel ook gewoon in het algemeen. Spelers die doorlopen op een keeper, spelers die ervoor gaan staan, gaan lopen irriteren en dom gaan lopen doen bij een keeper etc. Je hebt niks te zoeken bij die keeper, loop gewoon door en ga voetballen. Dus in die zin snap ik zijn reactie en irritatie volledig. Hij maakt terecht een wegwerpgebaar. De bal is allang weg en die vent loopt door op hem en gaat op z'n poot staan. Wat moet ie dan doen? Hem een kusje geven en gezellig een bakkie koffie drinken samen? En, nogmaals, dat de manier waarop hij reageert jou niet aanstaat, is jouw probleem, maar dat is ook een totaal andere discussie. Hij reageert niet voor niets zo. Ik zit ook te kijken, ik weet wat ik zie. ;)

[...]

[...]

Helemaal niet, ik zeg alleen dat ik Cillessen's reactie volledig begrijp, omdat die Plet en Verhoek dom lopen te doen. Maar ook voor jou geldt, dat zijn manier van reageren jou niet aanstaat, is jouw probleem.

[...]

En Plet en Verhoek is geen kleutergedrag? Je praat echt onzin.

[...]
Schei toch uit, man. Die Costa is de grootste sjappie die er rondloopt. Hij denkt dat ie heel wat is. Ik ben echt niet onder de indruk van Costa, hoor. :')

Overigens vind ik Ronaldo ook een sjappie als ie dom gaat lopen, voordat we dat weer krijgen. :z
Hiermee wordt gedoeld op het feit dat Cillessen na afloop van Ajax - Feyenoord duidelijk op beeld meerdere bidons richting Kazim wierp. Om vervolgens in een interview te zeggen dat hij in het veld zijn mannetje staat en na het fluitsignaal gewoon de knop omgaat (nou niet dus)

Daarnaast is doorlopen op een keeper (mits je hem niet opzettelijk raakt) gewoon onderdeel van het spel. proberen de keeper uit zijn comfort te krijgen en te kunnen porren tot een fout bij uittrappen o.i.d. Afjagen heet zoiets toch?

Voor beide partijen is kinderachtig gedrag niet goed te praten. (heb de actie van Plet niet gezien en de reactie van Cillessen enkel bij VI) maar van beide kanten klinkt het gewoon nogal sneu. Zeker als van beide kanten er dan ook nog eens verdedigingen komen op het gedrag van de speler.

[ Voor 0% gewijzigd door Rubman op 10-02-2015 13:31 . Reden: Typo ]

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bregweb
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14:18
Valt me op dat voor- en tegenstanders van dat irritante gedrag bij keepers en aanvallers hier zelf ook maar een klein porretje nodig hebben om eens flink af te reageren op de ander.

Zullen we het weer over voetbal hebben?

Hattrick: Thorgal Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Nu online
ph4ge schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 13:23:
[...]

Je zegt dat je achter hem staat en min of meer dat elk gedrag van hem veroorloofd is. Het is niet zomaar een keer, Cilessen heeft in een paar maanden een hele reeks incidenten en kinderachtig gedrag op zn naam. Dus vandaar mijn vraag, keur je het incident na de Klassieker dan ook goed? Waar hij bidons naar een speler van Feyenoord gooit? Is oa bij Studio Voetbal geweest.
Ik snap zijn reactie, ik zeg niet dat ik zijn gedrag goedkeur. Dat is een andere discussie. Ja, hij is een tijdje op dreef, dus er zal ongetwijfeld iets spelen bij hem. Misschien wil ie weg bij Ajax of dingen in z'n privéleven. Weet jij veel. Er zal ongetwijfeld iets spelen, waardoor ie zo doet, maar ik heb het puur over dat wegwerpgebaar naar Plet, omdat ie op z'n poot ging staan en daarna schijnheilig een handje kwam geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:29
Niku schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 12:50:
Lees op de Twitter van Rik Elfrink dat NAC tegen PSV mogelijk een speler heeft opgesteld die niet speelgerechtigd was. Dat worden dadelijk nog punten in mindering ook.

Edit: Niet alleen tegen PSV dus: http://www.vi.nl/nieuws/k...ar-nacspits-zukanovic.htm
Volgens mij is het gebruikelijk dat je als een speler idd niet speelgerechtigd is, de behaalde punten in mindering krijgt en daarnaast een geldboete. Gezien het feit dat hij slechts de laatste paar minuten inviel zal er wel niet tot overspelen besloten worden.

Dat zou 2 punten in mindering worden, en dan wordt het verschil met de laatste plek van Dordrecht nog maar 1 punt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Nu online
Rubman schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 13:25:
[...]

Daarnaast is doorlopen op een keeper (mits je hem niet opzettelijk raakt) gewoon onderdeel van het spel. proberen de keeper uit zijn comfort te krijgen en te kunnen porren tot een fout bij uittrappen o.i.d. Afjagen heet zoiets toch?
Ja, maar dat was hier niet het geval. Die Plet ging bewust op z'n poot staan om stoer te doen (of zo).
Voor beide partijen is kinderachtig gedrag niet goed te praten. (heb de actie van Plet niet gezien en de reactie van Cillessen enkel bij VI) maar van beide kanten klinkt het gewoon nogal sneu. Zeker als van beide kanten er dan ook nog eens verdedigingen komen op het gedrag van de speler.
Het is misschien overdreven hóe die reageert, maar dát ie reageert, snap ik volledig.

Wij ook de laatste wedstrijd voor de winterstop. Die gasten stonden 3 - 1 voor met nog een kwartier te gaan. M'n broertje krijgt de bal op het middenveld en gaat lopen en er komt een gast van achteren en schopt hem keihard van achteren. Totaal onnodig! Tja, dan loop ik er even naar toe en pak ik hem bij z'n nekvel zo van "waar ben je mee bezig, vriend?" Ik ga niet lopen slaan, maar ik mag toch wel boos worden om zoiets? Hij werd er ook afgestuurd met rood, dus was ook prima verder, maar ik mag toch wel laten zien dat ik daar niet van gediend ben? Sloeg gewoon nergens op wat die gast deed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:32
Sempy schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 13:35:
[...]

Volgens mij is het gebruikelijk dat je als een speler idd niet speelgerechtigd is, de behaalde punten in mindering krijgt en daarnaast een geldboete. Gezien het feit dat hij slechts de laatste paar minuten inviel zal er wel niet tot overspelen besloten worden.

Dat zou 2 punten in mindering worden, en dan wordt het verschil met de laatste plek van Dordrecht nog maar 1 punt.
Niet alleen tegen PSV, maar ook Excelsior en Willem II heeft hij gespeeld. Dus krijgt wellicht nog een staartje..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
chim0 schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 13:39:
[...]

Ja, maar dat was hier niet het geval. Die Plet ging bewust op z'n poot staan om stoer te doen (of zo).

[...]

Het is misschien overdreven hóe die reageert, maar dát ie reageert, snap ik volledig.

Wij ook de laatste wedstrijd voor de winterstop. Die gasten stonden 3 - 1 voor met nog een kwartier te gaan. M'n broertje krijgt de bal op het middenveld en gaat lopen en er komt een gast van achteren en schopt hem keihard van achteren. Totaal onnodig! Tja, dan loop ik er even naar toe en pak ik hem bij z'n nekvel zo van "waar ben je mee bezig, vriend?" Ik ga niet lopen slaan, maar ik mag toch wel boos worden om zoiets? Hij werd er ook afgestuurd met rood, dus was ook prima verder, maar ik mag toch wel laten zien dat ik daar niet van gediend ben? Sloeg gewoon nergens op wat die gast deed.
Wut?
Ook dat soort gedrag hoort niet in het veld, ongeacht de oorzaak of wat dan ook. Jij bepaalt niet wat onacceptabel is, dat doet de scheids. Wellicht in woord en misschien in gebaar zou je er op kunnen reageren maar je behoort van je medespelers af te blijven. Stand in de wedstrijd is naar mijn mening totaal irrelevant.

Cillessen had gewoon die bal wat sneller weg moeten trappen, dan had de speler überhaupt geen kans gehad om de bal af te pakken en werd hij vrij zeker niet geraakt, indien wel dan had het bestraft mogen worden. Een keeper heeft neit alle tijd van de wereld en behoort dit ook niet te hebben. Het trieste doorrollen had hij simpelweg niet moeten doen net zoals de reacties op spelers zoals Toornstra tegen Ajax. Je maakt jezelf compleet belachelijk, zeker icm zijn gebrek aan uitstraling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
dutchgio schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 13:50:
[...]

Niet alleen tegen PSV, maar ook Excelsior en Willem II heeft hij gespeeld. Dus krijgt wellicht nog een staartje..
Klopt, Willem II en Excelsior zijn de wedstrijden waar NAC punten heeft gepakt. Afnemen van die punten is al straf genoeg en daarboven een geldboete. Lijkt me onwaarschijnlijk dat de KNVB dit nog harder gaat straffen. Uiteindelijk is het gewoon administratieve slordigheid, en niet bewust sjoemelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
Sempy schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 13:53:
[...]

Klopt, Willem II en Excelsior zijn de wedstrijden waar NAC punten heeft gepakt. Afnemen van die punten is al straf genoeg en daarboven een geldboete. Lijkt me onwaarschijnlijk dat de KNVB dit nog harder gaat straffen. Uiteindelijk is het gewoon administratieve slordigheid, en niet bewust sjoemelen.
En krijgen Willem II en Excelsior er dan ook 2 punten bij? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 17-09 08:08
Sempy schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 13:35:
[...]

Netzoals met Celtic en Legia?
1-6 in voordeel van Legia, maar een speler speelde maar een paar minuten mee die niet mee mocht voetballen.
Maar toch kreeg Celtic de tientallen miljoenen + cl plek die bij kwalificatie van CL horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

chim0 schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 13:39:
[...]

[...]

Wat ik net gezien en gelezen heb, heeft Cillessen wederom zoals hij eigenlijk altijd doet vrij lang nodig om de bal weg te trappen. Dit resulteert in het aan komen rennen van Plet die wanneer Cillessen de bal eindelijk wegtrapt nog doorloopt (Je kan nu eenmaal niet meteen stil staan) en hierbij "per ongeluk" op de teen van Cillessen komt te staan. Dat je dan gaat kermen en naar je scheen grijpen en gaat lopen natrappen is echt te sneu voor woorden.
Zelfde verhaal dus als bij Kazim tijdens Ajax - Feyenoord waarbij Kazim op de doellijn staat en Cillessen zichzelf naar voren werpt en zichzelf hierbij het doel in lanceert. Vervolgens gaan lopen kermen en doen alsof Kazim hem doormidden schopt terwijl die enkel zijn lichaam indraaide (allemaal duidelijk op beeld te zien). In dezelfde wedstrijd vliegt hij Toornstra nog net niet naar de keel omdat die even naar hem toe komt na een aanvaring en een nogal felle uitbrander richting Kazim

Dat Cillessen terecht reageert wordt dus een beetje ongeloofwaardig na keer op keer weer een incident wat niet voor hem spreekt.

Het feit dat je het bidon gooien niet eens mee neemt in de quote zegt genoeg over gekleurde brillen denk ik.

Nogmaals ik vindt zeker dat een speler mag reageren als er iets gebeurt, maar je moet niet gaan mekkeren om alles ook al is er niks aan de hand. Wederom een voorbeeldje Boëtius gaat de laatste wedstrijden steevast vaak naar de grond en zeurt continu om een vrije trap op deze (vaak opzichtige) manier. Hier wordt hij juist niet in bijgestaan maar op afgerekend door de supporters.

Dit is verder het laatste wat ik hierover kwijt wil, want eens worden we het niet denk ik. En dat mag ook best want er is niets zo partijdig als een discussie over voetbal.

[ Voor 3% gewijzigd door Rubman op 10-02-2015 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-09 07:40
Joster schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 14:00:
[...]

En krijgen Willem II en Excelsior er dan ook 2 punten bij? :9
Dan vind ik dat PSV er ook 2 punten bij moet krijgen :P

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anakha
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 23:34
Joostje123 schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 14:04:
[...]
Netzoals met Celtic en Legia?
1-6 in voordeel van Legia, maar een speler speelde maar een paar minuten mee die niet mee mocht voetballen.
Maar toch kreeg Celtic de tientallen miljoenen + cl plek die bij kwalificatie van CL horen.
Dat hadden ze gewild. Ze kregen (onverdiend) een plek in de laatste voorronde, en die verloren ze van Maribor. Niks kwalificatie voor de CL, niks miljoenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

aicaramba schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 14:51:
[...]

Dan vind ik dat PSV er ook 2 punten bij moet krijgen :P
Helemaal mee eens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 17-09 08:08
Anakha schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 15:54:
[...]

Dat hadden ze gewild. Ze kregen (onverdiend) een plek in de laatste voorronde, en die verloren ze van Maribor. Niks kwalificatie voor de CL, niks miljoenen.
Aahja, Legia werd wel die kans op de CL plaats en die miljoenen ontnomen daardoor.
Terwijl die speler niks met het resultaat te maken had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Joostje123 schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 16:24:
[...]

Aahja, Legia werd wel die kans op de CL plaats en die miljoenen ontnomen daardoor.
Resultaat is niet relevant, je hebt je als club aan de regels te houden en daar hoort het opstellen van speelgerechtigde spelers bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-07 13:28
Joostje123 schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 16:24:
[...]

Dus? Je hoort je te houden aan de regels, of de speler er nou iets mee te maken had of niet. Niet speelgerechtigd = niet speelgerechtigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:52
Napo schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 17:33:
[...]

Resultaat is niet relevant, je hebt je als club aan de regels te houden en daar hoort het opstellen van speelgerechtigde spelers bij.
JST94 schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 18:27:
[...]

Dus? Je hoort je te houden aan de regels, of de speler er nou iets mee te maken had of niet. Niet speelgerechtigd = niet speelgerechtigd.
Moet wel bij worden gezegd dat 't een typisch administratief, bureaucratisch geneuzel van de UEFA betrof. De speler was geschorst naar aanleiding van een rode kaart vorig seizoen. Hij was hiervoor drie wedstrijden geschorst.

Legia had voor de wedstrijden tegen Celtic al twee maal gespeeld voor de CL, in die wedstrijden stond de betreffende speler niet op het veld, dus schorsing is terug tot maar één wedstrijd zou je denken. De eerste match tegen Celtic heeft die speler ook niet gespeeld, dus de drie wedstrijden zitten erop en de speler mag weer spelen, zou je denken...

Echter had Legia voor de eerste twee kwalificatiewedstrijden die speler niet geregistreerd, waardoor die twee wedstrijden niet van zijn schorsing zijn afgegaan, waardoor de teller voorafgaand aan de wedstrijden tegen Celtic nog gewoon op drie wedstrijden stond en voorafgaand aan de wedstrijd waarin hij inviel dus op twee.

Nou zijn regels inderdaad regels, maar ik heb hierbij meer het idee dat de UEFA weer een "grotere" club aan het matsen is en een kleinere club als voorbeeld stelt.

Nu kan je niet hard maken dat het andersom niet zou gebeuren, maar ik twijfel er wel aan.

[ Voor 8% gewijzigd door JanW op 10-02-2015 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22:08

Player1S

Probably out in the dark

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=236988

De betrokken clubs krijgen de optie om de wedstrijd tegen NAC over te spelen. PSV zal hier nooit op in gaan. Betekend extra wedstrijd en potentiële kans dat er 2 tot 3 punten verloren gaan.

Willem II en Excelsior zullen denk ik ook liever 1 punten willen dan dat ze extra wedstrijd moeten spelen en risico lopen dat punt juist kwijt te raken.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:17

St@m

@ Your Service

L1nt schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 08:57:

De betrokken clubs krijgen de optie om de wedstrijd tegen NAC over te spelen. PSV zal hier nooit op in gaan. Betekend extra wedstrijd en potentiële kans dat er 2 tot 3 punten verloren gaan.

Willem II en Excelsior zullen denk ik ook liever 1 punten willen dan dat ze extra wedstrijd moeten spelen en risico lopen dat punt juist kwijt te raken.
Ze mogen een verzoek indienen, maar dat betekent niet dat het ook gebeurd 8)7
Zijn inbreng was daarmee niet groot, zodat het bestuur betaald voetbal een mogelijk verzoek tot overspelen vermoedelijk niet zal honoreren.
Tja..

PSV zal het lekker zo laten ja :P Willem II staat er ook wel goed voor en Excelsior staat ook al 10 punten voor op NAC, dus die zullen het ook wel zo laten. Denk wel puntenaftrek voor NAC (stuk of 6?)

[ Voor 11% gewijzigd door St@m op 11-02-2015 10:34 ]

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

L1nt schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 08:57:

Zeker als het resultaat dan is dat NAC wat punten moet inleveren. Dan heb je t.o.v. hen toch wat gepakt weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:31

Quad

Doof

Als het allemaal maar gehonoreerd wordt kan je de materiaalman ook wel een paar minuten mee laten doen. Ik denk dat het terecht is als er in elk geval consequenties zijn voor NAC Breda.

Edit: Overigens vertrekt Moisander na dit seizoen naar Sampdoria, hij heeft daar een contract getekend voor 3 jaar.

Ik begin het beleid van Ajax steeds een beetje minder te snappen.

[ Voor 33% gewijzigd door Quad op 11-02-2015 11:46 ]

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Quad schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 11:44:

Zouden ze nu echt de hand op de knip houden om straks daadwerkelijk van de beurs te vertrekken of de ArenA te kopen of zouden ook daar misschien stiekem wat lijken in de kast zitten?

2-3 jaar geleden bracht de Telegraaf een bericht naar buiten dat het veel minder florissant was dan men deed geloven alleen hebben we daar, op een ontkenning na, nooit meer iets over gehoord

Naar eigen zeggen bulken ze van het geld maar op Zinkgraven na word er bijna niks gespendeerd.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

L1nt schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 12:36:
[...]

Zouden ze nu echt de hand op de knip houden om straks daadwerkelijk van de beurs te vertrekken of de ArenA te kopen of zouden ook daar misschien stiekem wat lijken in de kast zitten?

2-3 jaar geleden bracht de Telegraaf een bericht naar buiten dat het veel minder florissant was dan men deed geloven alleen hebben we daar, op een ontkenning na, nooit meer iets over gehoord

Naar eigen zeggen bulken ze van het geld maar op Zinkgraven na word er bijna niks gespendeerd.
Dat zou wat zijn als Ajax opeens een stuk minder gezond blijkt te zijn dan ze doen voorkomen.
Dan zal er ook wel eens uitgelegd mogen worden wat er met alle miljoenen van de verkopen gebeurd is.

Ik gok zelf nog steeds op een vertrek van de beurs (slechtste beslissing ooit imho) of een terugkoop van het stadion.
Al zegt mijn brilkleur de hoop te hebben voor een financiële malaise bij Ajax >:).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Als het allemaal maar gehonoreerd wordt kan je de materiaalman ook wel een paar minuten mee laten doen. Ik denk dat het terecht is als er in elk geval consequenties zijn voor NAC Breda.

Edit: Overigens vertrekt Moisander na dit seizoen naar Sampdoria, hij heeft daar een contract getekend voor 3 jaar.

Los van het feit dat er weinig goede alternatieven zijn ter vervanging (en dat is een probleem) is Moisander ook geen superster. Regelmatig maakt hij slordige fouten waar kansen uit voort komen. Ook dekt hij regelmatig lucht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Ik verwacht ook gewoon dat ze het stadion willen kopen en/of van de beurs af willen maar ik vind de huidige gang van zaken dan een beetje verneukeratief voor de supporters.

In theorie hadden ze leuk bedrag kunnen potten en toch nog de ploeg versterken en met 2 vingers in de neus kampioen kunnen worden.

Mijn ploeg heeft gewoon geen geld om een kampioenschapwaardige ploeg op het veld te zetten en dat het nu minder gaat is kut maar het zij zo. Echter als er voldoende geld zou zijn maar er simpelweg niet gekocht word zou ik behoorlijk pissig zijn.

Zeg dan gewoon eerlijk hoe de vlag er voor staat. Nu even rustig aan doen met geld om doel X te bereiken en daarna weer te vlammen.

Het is overigens niet te hopen dat Ajax het stadion koopt want dat gaat ze grof geld opleveren. Zijn ze niet meer te houden vrees ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Een bericht van november 2014: http://www.ajaxshowtime.c...r-investeringen-geld.html

Plan volgt dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Maar na dit seizoen wordt het geen landstitel en ik vermoed volgend jaar ook geen Champions League, dan loop je toch wel weer die miljoenen mis. Ik weet niet hoe Ajax de begroting heeft en de jaarlijkse winsten berekend maar ik meende dat over afgelopen jaren de winsten voornamelijk worden gedaan door CL deelname en verkoop van spelers. Als dat wegvalt dan lijkt het me dat er rode cijfers geschreven worden.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

Quad schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 13:28:
Maar na dit seizoen wordt het geen landstitel en ik vermoed volgend jaar ook geen Champions League, dan loop je toch wel weer die miljoenen mis. Ik weet niet hoe Ajax de begroting heeft en de jaarlijkse winsten berekend maar ik meende dat over afgelopen jaren de winsten voornamelijk worden gedaan door CL deelname en verkoop van spelers. Als dat wegvalt dan lijkt het me dat er rode cijfers geschreven worden.
Als dit weg zou vallen, zou Ajax het beleid aanpassen neem ik aan.
Je leeft naar gelang je vermogen lijkt me.
Nu hebben ze het vermogen om door inkomsten uit de CL en verkoop van spelers, wanneer dit wegvalt zullen ze moeten terugvallen op een alternatief beleidsplan waarbij inkomens uit grote verkopen en de CL gelden niet meegenomen zijn.

Hierdoor kan je een beleid ala Feyenoord krijgen waarbij jeugd daadwerkelijk een kans krijgt en grote aankopen uitblijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilhanko
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Voor mij is niet helemaal duidelijk of wie het aflopende contract niet wil verlengen; Ajax of Moisander? Want als Moisander niet wil verlengen, snap ik nog steeds wat je bedoelt en deel ik je mening, maar het slaat dan niet op dit geval. :)

Edit: beetje rondgekeken, lijkt zijn eigen keus.

[ Voor 14% gewijzigd door ilhanko op 11-02-2015 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

ilhanko schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 13:48:
[...]

Voor mij is niet helemaal duidelijk of wie het aflopende contract niet wil verlengen; Ajax of Moisander? Want als Moisander niet wil verlengen, snap ik nog steeds wat je bedoelt en deel ik je mening, maar het slaat dan niet op dit geval. :)

Edit: beetje rondgekeken, lijkt zijn eigen keus.
Maar ik snap dan niet waarom Ajax Denswil heeft laten gaan, ik vind hem toch wel gelijkwaardig aan Moisander. En als Moisander niet wilde verlengen was het denk ik voordeliger om hem in de winterstop te verpatsen en Denswil te behouden.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
L1nt schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 12:36:
[...]

Ik ben niet zo onderlegd in de financiele wereld, maar zou iemand mij kunnen uitleggen wat het van de beurs vertrekken voor voordelen voor Ajax zou hebben die die investering waard zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Ik denk druk vanuit de aandeelhouders.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaZ
  • Laatst online: 22:11
P.O. Box schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 14:52:
[...]

Ik ben niet zo onderlegd in de financiele wereld, maar zou iemand mij kunnen uitleggen wat het van de beurs vertrekken voor voordelen voor Ajax zou hebben die die investering waard zijn?
Onafhankelijk opereren zonder dat het bestuur verantwoording af moet leggen aan de aandeelhouders en de mogelijkheid minder informatie openbaar te maken. Daarnaast ben je minder gevoelig voor een overname, al ligt dat bij Ajax niet op de loer.

Belangrijkste is misschien nog wel dat de waarde van je organisatie minder beïnvloedbaar is.

K to the KillaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
Quad schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 14:09:
[...]

Maar ik snap dan niet waarom Ajax Denswil heeft laten gaan, ik vind hem toch wel gelijkwaardig aan Moisander. En als Moisander niet wilde verlengen was het denk ik voordeliger om hem in de winterstop te verpatsen en Denswil te behouden.
Denswil verlengen was misschien nog lastiger dan Moisander, ze waren al ruim een jaar in gesprek en met name garantie op speeltijd was een struikelblok. Bovendien speelde Denswil dit seizoen niet bepaald geweldig (zeker niet gelijkwaardig aan Moisander).

Ik denk ook dat Ajax meer gebaat is bij een ervaren kracht achterin in plaats van weer een talent met bijbehorende wisselvalligheid/onervarenheid. Hopelijk trekt men daar van de zomer de knip wel voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
KillaZ schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 15:18:
[...]

Onafhankelijk opereren zonder dat het bestuur verantwoording af moet leggen aan de aandeelhouders en de mogelijkheid minder informatie openbaar te maken. Daarnaast ben je minder gevoelig voor een overname, al ligt dat bij Ajax niet op de loer.

Belangrijkste is misschien nog wel dat de waarde van je organisatie minder beïnvloedbaar is.
en dat is al die miljoenen waard? dat kan ik niet geloven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 23:14
Ik kan me vooral voorstellen dat ze bijv. het stadion willen kopen. Is trouwens wel perfect onderhandelen als huurder van een stadion met een goedgevulde bankrekening, omdat je altijd kan besluiten zelf een stadion neer te zetten. Dan zit de eigenaar van het stadion met een gebouw dat niet/veel minder gebruikt wordt. Al zal er vast een langdurig huurcontract bestaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
Ajax is voor 13% eigenaar van de Arena, daarnaast de gemeente Amsterdam (48%) en enkel grote bedrijven zoals ABN, Philips, etc. (Founders). Voor een nieuw stadion heb je sowieso de steun van de gemeente nodig (net als voor veel andere zaken) en die bedrijven zijn vaak ook actief als sponsor. Je kan dus bij onderhandelingen over de huur niet met het mes tussen de tanden onderhandelen.

Ik denk dat Ajax hoogstens een paar van die founders kan/wil uitkopen om zo per saldo goedkoper uit te zijn, de gemeente uitkopen kost echt veel en bovendien is het wel makkelijk dat de gemeente mede-eigenaar is ivm vergunningen rond bestemmingsplan/verbouwing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:55
Quad schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 14:52:
Ik denk druk vanuit de aandeelhouders.
Veruit de meeste aandelen zijn in bezit van Ajax zelf dus de andere andeelhouders kunnen Ajax niet echt onder druk zetten.

De echte voordelen van beurst exit zouden denk ik zijn dat je vrijer bent in je doen en laten en minder doorzichtig bezig hoeft te zijn.
Dit zou het eenvoudiger maken om in sommige regios spelers te kopen, regio's waar het normaal is dat je een evenlop met geld aan sommige mensen geeft.

Dat ze de Arena gaan kopen betwijfel ik aangezien de gemeente jaren geleden al heeft aangegeven dat ze marktprijs willen hebben.

Ik acht de kans groter dat ze door gaan sparen en dat ze dan bij een nieuw stadion een groter aandeel in dit stadion gaan nemen.
Er is vanuit de gemeente al vaker interesse getoond om in de toekomst een nieuw multi functioneel olympisch stadion te bouwen.
Dit bouw je dan weer ergens buiten het centrum waar de grond goedkoop is en dan ontwikkel je samen met de gemeente de regio eromheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Het stadion kopen moet gigantisch duur zijn. Kijk even wat de vastgoed prijzen hebben gedaan sinds de bouw van het stadion, alle verbouwingen die zijn gedaan gecombineerd met een vrijwel gegarandeerde opbrengst maakt dat het een enorm kostbaar project wordt wat je haast niet terugverdient. Tot het zover is moet je sparen en loop je rendement mis wat het des te duurder maakt.

Ik geloof niet dat er draagvlak is voor een nieuw stadion als het huidige stadion amper 20 jaar oud is en op alle fronten prima voldoet. Goedkope grond bestaat ook niet meer, de grondprijzen zijn nog veel harder gestegen dan de vastgoedprijzen. Ik geloof dat er in het oorspronkelijke plan voor de nieuwe Kuip 200.000 miljoen Euro voor de grond was begroot, dat zal in omgeving Amsterdam niet goedkoper zijn.

Ik vermoed dat de pot met geld vooral een zakcentje is voor als er weer eens een paar jaar op rij geen CL wordt gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sempy schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 15:44:
[...]

Denswil verlengen was misschien nog lastiger dan Moisander, ze waren al ruim een jaar in gesprek en met name garantie op speeltijd was een struikelblok. Bovendien speelde Denswil dit seizoen niet bepaald geweldig (zeker niet gelijkwaardig aan Moisander).

Ik denk ook dat Ajax meer gebaat is bij een ervaren kracht achterin in plaats van weer een talent met bijbehorende wisselvalligheid/onervarenheid. Hopelijk trekt men daar van de zomer de knip wel voor.
Zou mij niet verbazen wanneer Ajax interesse aan de dag gaat leggen voor Ron Vlaar.

Wat betreft dat plan inzake die €100,- miljoen. Ajax heeft een buffer voor de seizoenen dat er geen CL wordt gespeeld en er geen goede uitgaande transfers plaats vinden. En Ajax heeft die buffer ook absoluut nodig gezien de loonkosten van de in totaal bijna 300 personeelsleden.

Vergelijk dat eens met bijvoorbeeld Feyenoord waar nog geen 140 mensen op de loonlijst staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:55
ph4ge schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 17:14:

Ik geloof niet dat er draagvlak is voor een nieuw stadion als het huidige stadion amper 20 jaar oud is en op alle fronten prima voldoet. Goedkope grond bestaat ook niet meer, de grondprijzen zijn nog veel harder gestegen dan de vastgoedprijzen. Ik geloof dat er in het oorspronkelijke plan voor de nieuwe Kuip 200.000 miljoen Euro voor de grond was begroot, dat zal in omgeving Amsterdam niet goedkoper zijn.

Ik vermoed dat de pot met geld vooral een zakcentje is voor als er weer eens een paar jaar op rij geen CL wordt gespeeld.
Het is dan ook geen korte termijn idee maar meer iets voor over pakweg 20 jaar.
En gratis zal grond nooit zijn maar als je een stadion gaat bouwen dan zal het flink wat geld schelen wanneer je dit buiten het centrum/stad doet dan wanneer je het in de stad doet.

En als je de bouw van een nieuw stadion combineert met de ontwikkelings plannen van de gemeente dan zal dat flink wat kosten schelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Komt binnen een niet al te lange tijd een fraaie plek vrij in Amsterdam om een nieuw stadion te bouwen voor Ajax: het marine etablissement op Kattenburg. Is hartje Amsterdam en goed af te sluiten en te controleren.

Of Zuid-Oost daar echter zo blij mee zal zijn is iets anders.

http://www.parool.nl/paro...gt-openbare-functie.dhtml

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 11-02-2015 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 17:15:
[...]

Zou mij niet verbazen wanneer Ajax interesse aan de dag gaat leggen voor Ron Vlaar.

Wat betreft dat plan inzake die €100,- miljoen. Ajax heeft een buffer voor de seizoenen dat er geen CL wordt gespeeld en er geen goede uitgaande transfers plaats vinden. En Ajax heeft die buffer ook absoluut nodig gezien de loonkosten van de in totaal bijna 300 personeelsleden.

Vergelijk dat eens met bijvoorbeeld Feyenoord waar nog geen 140 mensen op de loonlijst staan.
Volgens mij is Ajax inmiddels bijna zo ver dat ze break even draaien in een jaar zonder CL. Ook zonder CL zijn de inkomsten bij Ajax een flink stuk hoger dan bij Feyenoord, dus die 300-140 vergelijking, ach... En dan is het nog maar de vraag of het 300 volwaardige salarissen zijn, of dat elke B speler die een klein contractje heeft ook meegeteld wordt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
toolkist schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 19:45:
[...]

Volgens mij is Ajax inmiddels bijna zo ver dat ze break even draaien in een jaar zonder CL. Ook zonder CL zijn de inkomsten bij Ajax een flink stuk hoger dan bij Feyenoord, dus die 300-140 vergelijking, ach... En dan is het nog maar de vraag of het 300 volwaardige salarissen zijn, of dat elke B speler die een klein contractje heeft ook meegeteld wordt
Nou, volgens de laatste jaarcijfers bij lange na nog niet.

27,6m totaal vanuit de Champions League met een wisnt over het jaar van 16,6m

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller
  • Laatst online: 22:56

Koppensneller

winterrrrrr

Napo schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 20:08:
[...]

Nou, volgens de laatste jaarcijfers bij lange na nog niet.

27,6m totaal vanuit de Champions League met een wisnt over het jaar van 16,6m
Door het kampioenschap dus CL inkomsten, maar ook kampioenspremies voor de spelers en staf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Koppensneller schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 20:11:
[...]

Door het kampioenschap dus CL inkomsten, maar ook kampioenspremies voor de spelers en staf.
Oh sorry, dan vergeet ik nog 21,9m aan transfers ;)
Ik denk niet dat het allemaal opgaat aan kampioenspremies. maar goed, we zullen het volgend jaar zien :+

Zelfs dit spreekt voor zich

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/30480583/ajax.PNG

[ Voor 11% gewijzigd door Napo op 11-02-2015 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Zou aardig bijzonder zijn als je zonder CL rode cijfers schrijft zonder grootverdieners in je selectie. Dan heb je veel te veel jeugdspelers met behoorlijke salarissen of buitensporige overheadkosten maar dat laatste zou erg vreemd zijn.

• PWM
  • Niet online

PWM

Aghanim schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 22:24:
Zou aardig bijzonder zijn als je zonder CL rode cijfers schrijft zonder grootverdieners in je selectie. Dan heb je veel te veel jeugdspelers met behoorlijke salarissen of buitensporige overheadkosten maar dat laatste zou erg vreemd zijn.
De 4 Directeuren van Ajax streken vorig jaar alleen al 2.5 miljoen euro op ;)

Bij Ajax hebben ze wel heel veel bonussystemen voor zowel spelers als leiding. Dit moet betekenen dat in een jaar zonder kampioenschap, de kosten navenant moeten dalen.\

EDIT:

Zo'n pennigmeester Jeroen Slop pakt in 2013 gewoon 600.000,-. Voor een bedrijf met 200 man personeel en relatief simpele geldstromen, toch goed betaald.

[ Voor 12% gewijzigd door PWM op 12-02-2015 08:57 ]

• rikoos
PWM schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 08:55:
[...]

Zo'n pennigmeester Jeroen Slop pakt in 2013 gewoon 600.000,-. Voor een bedrijf met 200 man personeel en relatief simpele geldstromen, toch goed betaald.
Goed? Bizar noem ik dat!! Wat een belachelijke bedragen betaald men toch in deze wereld. De gemiddelde voetballer verdient meer dan een hersenchirurg!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

rikoos schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 10:18:
[...]

Goed? Bizar noem ik dat!! Wat een belachelijke bedragen betaald men toch in deze wereld. De gemiddelde voetballer verdient meer dan een hersenchirurg!
En die weet wél elke dag te presteren... en daar staan leven en dood op het spel.

• PWM
  • Niet online

PWM

rikoos schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 10:18:
[...]

Goed? Bizar noem ik dat!! Wat een belachelijke bedragen betaald men toch in deze wereld.
Goed was ook een beetje eufemisme.
De gemiddelde voetballer verdient meer dan een hersenchirurg!
De gemiddelde voetballer krijgt minder betaald dan een hersenchirurg ;)

Verwijderd

PWM schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 08:55:
[...]

De 4 Directeuren van Ajax streken vorig jaar alleen al 2.5 miljoen euro op ;)

Bij Ajax hebben ze wel heel veel bonussystemen voor zowel spelers als leiding. Dit moet betekenen dat in een jaar zonder kampioenschap, de kosten navenant moeten dalen.\

EDIT:

Volgens het jaarverslag 2013/2014 van Ajax heeft Ajax om precies te zijn 378 FTE's (pagina 3 van dat jaarverslag) in dienst.

• PWM
  • Niet online

PWM

Het jaarverslag zelf spreekt van iets meer dan 200. De cijfers in hetzelfde verslag hebben het inderdaad over 300+. Zal wel iets met spelers te maken hebben.

[ Voor 85% gewijzigd door PWM op 12-02-2015 12:16 ]

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 00:35

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Toch wel weer lollig hoe de clubkleur meespeelt in het beoordelen van geldstromen waar praktisch niemand hier écht inzicht op en verstand van heeft. Wanneer gaan we het weer over de subsidie in Eindhoven hebben? :D

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Pagina: 1 ... 98 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor de FIFA-verkiezing: [Voetbal] FIFA-verkiezing
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2014/2015