rikoos schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 12:15:
[...]
Je reactie zegt voldoende :-) Leuk om te lezen dat jij hem zo verdedigd en nog net niet schrijft dat hij het recht heeft om een echte ass te zijn omdat hij Cillessen is. Jij kan niet met een eerlijke objectieve reactie blijkbaar kijken.
Nee hoor, in dit geval is het Cillessen, maar ik bedoel ook gewoon in het algemeen. Spelers die doorlopen op een keeper, spelers die ervoor gaan staan, gaan lopen irriteren en dom gaan lopen doen bij een keeper etc. Je hebt niks te zoeken bij die keeper, loop gewoon door en ga voetballen. Dus in die zin snap ik zijn reactie en irritatie volledig. Hij maakt terecht een wegwerpgebaar. De bal is allang weg en die vent loopt door op hem en gaat op z'n poot staan. Wat moet ie dan doen? Hem een kusje geven en gezellig een bakkie koffie drinken samen? En, nogmaals, dat de manier waarop hij reageert jou niet aanstaat, is jouw probleem, maar dat is ook een totaal andere discussie. Hij reageert niet voor niets zo. Ik zit ook te kijken, ik weet wat ik zie.

Wat is dit nou weer voor onzin? Wanneer heb ik dat gezegd? En gooit Cillessen met voorwerpen naar de tegenstander? Snap niet wat je hiermee bedoelt.
Verwijderd schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 13:08:
[...]
Volgens mij keurt hij elk gedrag goed zolang andere maar "dom" doen. Lijkt een beetje op de type voetballers die ik op de zondag amateurvelden zie rondlopen. Afreageren op iemand anders zonder naar jezelf te kijken. Onder het mom van "had hij maar niet dom moeten doen".
Helemaal niet, ik zeg alleen dat ik Cillessen's reactie volledig begrijp, omdat die Plet en Verhoek dom lopen te doen. Maar ook voor jou geldt, dat zijn manier van reageren jou niet aanstaat, is jouw probleem.
Cillessen gaf aan dat hij het mannetje kon staan op het veld. Maar met zijn kleutergedrag laat hij toch totaal iets anders zien.
En Plet en Verhoek is geen kleutergedrag? Je praat echt onzin.
Zou graag Costa tegenover hem willen zien. Eens kijken of hij dan nog steeds zo "stoer" doet.
Schei toch uit, man. Die Costa is de grootste sjappie die er rondloopt. Hij denkt dat ie heel wat is. Ik ben echt niet onder de indruk van Costa, hoor.
Overigens vind ik Ronaldo ook een sjappie als ie dom gaat lopen, voordat we dat weer krijgen.
[
Voor 41% gewijzigd door
chim0 op 10-02-2015 13:20
]