Kak.Renfie schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 15:01:
Europa League wedstrijden van PSV gaan dus naar FOX.
Ajax en Feyenoord blijven bij RTL.
https://twitter.com/thijsslegers/status/547374538942857216
Aldus een PSV supporter.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Kak.Renfie schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 15:01:
Europa League wedstrijden van PSV gaan dus naar FOX.
Ajax en Feyenoord blijven bij RTL.
https://twitter.com/thijsslegers/status/547374538942857216
Gelukkig, aldus een PSV supporter. Zit tenminste de commentator van RTL er niet, dat scheelt al een hoop ergenissen
Als het achter de decoder gaat is dat toch jammer. Dan maar in de kroeg kijken, ook niet vervelend.Napo schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 16:40:
[...]
Gelukkig, aldus een PSV supporter. Zit tenminste de commentator van RTL er niet, dat scheelt al een hoop ergenissen
Precies, bij voetbal moet een speler veelzijdiger zijn dan bij honkbal.Joostje123 schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 10:27:
[...]
Aahja ik vind het wel geinig.
Maar je kan voetbal niet vergelijken met honkbal.
Want honkbal is per wedstrijd gewoon 200x de identieke situatie per wedstrijd.
Ja dan kan je statistische gaan werken.
Bij voetbal totaal niet, ik denk als je dit team in een team zet het geen kampioen wordt het mist creativiteit.
Waardoor de statische spelers makkelijker opgevangen kunnen worden, maar statistische gezien blijkbaar niet
Snap de keuze maar vind wel dat ze na de eerste wedstrijd moeten herzien.PWM schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 19:55:
Feyenoord en Ajax trekken per definitie hogere kijkcijfers dan PSV. Als PSV dan ook nog eens tegen een Russische ploeg moet, is de keuze wel makkelijk. Tegen Liverpool was het waarschijnlijk anders geweest.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Wedstrijd is een dag verschoven, dus de topper word nu op 2 maart gespeeld. Waarom? Geen idee.JST94 schreef op maandag 15 december 2014 @ 15:47:
Het kan een klein voordeel zijn dat AS Roma op 1 maart thuis tegen Juventus speelt. Ik ben benieuwd of AS Roma dan op volle oorlogssterkte naar de Kuip zal komen.
Dat gaat lastig, je zit ook met speeltijden te kijken. Feyenoord speelt de return in de Kuip om 21.05, PSV speelt in Rusland om 18.00. Als Ajax dus op hun bek zou zijn gegaan en kans op een ronde verder komen is minimaal zou je PSV én Feyenoord kunnen uitzenden. Met de speeltijden is dat ook mogelijkL1nt schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 21:21:
[...]
Snap de keuze maar vind wel dat ze na de eerste wedstrijd moeten herzien.
Stel Ajax of Feyenoord is zo goed als kansloos en PSV niet dan vind ik dat PSV voorrang heeft.
[ Voor 60% gewijzigd door JST94 op 24-12-2014 00:18 ]
[ Voor 8% gewijzigd door Ramzzz op 30-12-2014 09:35 ]
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Je hebt Viergever en Riedewald natuurlijk ook nog. Denswil doet moeilijk over zijn contract verlengen omdat hij in de basis wil staan, maar hij krijgt het niet voor elkaar om Moisander eruit te spelen. Als je dan niet wilt tekenen dat is jammer, genoeg die daar kunnen spelen. En je kunt beter kans maken om kampioen worden met Moisander dan nu een paar ton vangen..JST94 schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 09:51:
Ik las dat Ajax Moisander wou behouden tot aan het einde van het seizoen. Wat zou betekenen dat Denswil sowieso niet zou bijtekenen en zou vertrekken.
Ze kunnen vd Hoorn toch op de positie zetten van Moisander indien nodig?
[ Voor 16% gewijzigd door Gynnad op 30-12-2014 10:52 ]
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Moisander mag in de winterstop wel weg, alleen naar een goede club in het buitenland heeft de Boer gezegd.JST94 schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 09:51:
Ik las dat Ajax Moisander wou behouden tot aan het einde van het seizoen. Wat zou betekenen dat Denswil sowieso niet zou bijtekenen en zou vertrekken.
Ze kunnen vd Hoorn toch op de positie zetten van Moisander indien nodig?
Buitenkansje voor Ajax, én geld vangen, én tegenstanders zwakker maken. Ik zeg doen!Gynnad schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 10:48:
[...]
Je hebt Viergever en Riedewald natuurlijk ook nog. Denswil doet moeilijk over zijn contract verlengen omdat hij in de basis wil staan, maar hij krijgt het niet voor elkaar om Moisander eruit te spelen. Als je dan niet wilt tekenen dat is jammer, genoeg die daar kunnen spelen. En je kunt beter kans maken om kampioen worden met Moisander dan nu een paar ton vangen..
Klein detail dit is dezelfde zaakwaarnemer als die van Kenneth Vermeer en daar zijn ze bij Ajax al niet zo blij mee. Hij vertelde ook dat Denswil pas bij moet tekenen wanneer Moisander weg is. Denswil mag overigens deze winterstop niet overstappen naar Feyenoord en PSV
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Jij hebt het nieuws vandaag nog niet gelezen blijkt.tweaker2010 schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 11:09:
[...]
Moisander mag in de winterstop wel weg, alleen naar een goede club in het buitenland heeft de Boer gezegd.
Van der Hoorn is bruikbaar als invaller, maar om nu hem in de basis te zetten... daar komt hij tekort voor.
Volgens mij begrijp jij het spel niet helemaal wat hier gespeeld wordt om Denswil onder druk te zetten.JanW schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 11:11:
[...]
Jij hebt het nieuws vandaag nog niet gelezen blijkt.
Ik geloof niet dat Feyenoord erg geïnteresseerd zal zijn in Denswil, ze hebben imho de beste verdediging van NL op dit momentRamzzz schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 11:10:
[...]
Buitenkansje voor Ajax, én geld vangen, én tegenstanders zwakker maken. Ik zeg doen!
Feyenoord, lees je mee?
Even serieus, bij wat voor club denkt Denswil in de basis te komen?
Mijn idee. Denswil hoeft bij de 'top-3' imho niet op een basisplaats te rekenen.Afvalzak schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 11:12:
[...]
Ik geloof niet dat Feyenoord erg geïnteresseerd zal zijn in Denswil, ze hebben imho de beste verdediging van NL op dit moment
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Als je denkt dat het een spel is, dan zou het slim zijn dat in je post aan te geventweaker2010 schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 11:12:
[...]
Volgens mij begrijp jij het spel niet helemaal wat hier gespeeld wordt om Denswil onder druk te zetten.
Spelers moeten ook willen. Elke club heeft als beleid om geld te verdienen op spelers die vertrekken, maar dat lukt nou eenmaal niet altijd, hoewel het Ajax vaker lukt dan de meeste andere clubs.dutchgio schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 11:12:
Inderdaad, ze mogen nu allebei gratis weg.
Raar beleid IMHO. Je zou juist nog geld willen vangen voor spelers met een aflopend contract, maar daar hebben ze in Amsterdam blijkbaar al wel genoeg van, en dus mogen ze gratis weg..
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
En jij denkt dat Fox de wedstrijd uit handen gaat geven als blijkt dat die ineens interessanter is dan de anderen?L1nt schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 21:21:
Snap de keuze maar vind wel dat ze na de eerste wedstrijd moeten herzien.
Stel Ajax of Feyenoord is zo goed als kansloos en PSV niet dan vind ik dat PSV voorrang heeft.
Paar jaar terug kozen ze ook voor een allang geplaatst PSV dacht ik terwijl een NEC en Twente (pff heel lang geleden was dat dus) nog ergens voor speelden. Ik weet nog dat de lokale zenders de kijkrechten toen kochten en betere kijkcijfers hadden.
Het beleid is inderdaad om spelers bij voorkeur niet transfervrij te laten vertrekken. Je kunt dat echter niet altijd voorkomen, als ze niet bijtekenen en niemand koopt ze dan houdt het op.dutchgio schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 11:12:
Inderdaad, ze mogen nu allebei gratis weg.
Raar beleid IMHO. Je zou juist nog geld willen vangen voor spelers met een aflopend contract, maar daar hebben ze in Amsterdam blijkbaar al wel genoeg van, en dus mogen ze gratis weg..
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Volgens mij is Ajax allang rond met Heerenveen over Sinkgraven, anders zouden die toch wel een keer geklaagd hebben over het openlijk geflirt van o.a. De BoerGynnad schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 20:49:
Na Denswil mag ook Lerin Duarte vertrekken bij Ajax alleen dan wel voor een transfersom. Duarte gaat al niet meer mee op trainingskamp naar Qatar. Het lijkt er op dat Ajax alvast plaats maakt voor Sinkgraven
Opvallend vind ik. Toch de zoveelste miskoop onder de Boer. Een speler die voor de breedte wordt gehaald en vervolgens amper een kans geven. Qua scouting is het slecht gesteld bij Ajax de laatste jaren.Gynnad schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 20:49:
Na Denswil mag ook Lerin Duarte vertrekken bij Ajax alleen dan wel voor een transfersom. Duarte gaat al niet meer mee op trainingskamp naar Qatar. Het lijkt er op dat Ajax alvast plaats maakt voor Sinkgraven (misschien is Duarte nog niet eens zo verkeerd voor Heerenveen?). Verder wil Ajax Sheraldo Becker en Ruben Ligeon verhuren voor de rest van het seizoen.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Sinkgraven is 1 van de grootste talenten op het veld die in de basis speelt bij een subtopper, natuurlijk wil je die erbij hebben!tweaker2010 schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 00:08:
[...]
Opvallend vind ik. Toch de zoveelste miskoop onder de Boer. Een speler die voor de breedte wordt gehaald en vervolgens amper een kans geven. Qua scouting is het slecht gesteld bij Ajax de laatste jaren.
Alsof die gehypte Sinkgraven Ajax naar een hoger niveau gaat tillen... ze hebben nu ervaren spelers nodig.
Float like a butterfly, sting like a bee.
[ Voor 20% gewijzigd door tweaker2010 op 03-01-2015 10:41 ]
Soms moet je een gok nemen natuurlijk, je kunt niet 'iedereen' laten lopen omdat ze misschien zullen falen. Kijk eens hoeveel spelers topclubs kopen en hoe weinig er daarvan doorbreken. Al die spelers die nu worden verhuurd aan Vitesse etc die zie je bijna nooit het eerste halen van het team van wie ze worden gehuurd.tweaker2010 schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 10:39:
Maher was/is ook een groot talent, maar niet elk talent kan het waarmaken bij een topclub. Er zijn ook genoeg spelers van bijv een club als Twente mislukt bij Ajax.
En dan vergeet ik 'aanwinst' vd Hoorn nog. Dat was ook een toptalent bij Utrecht...
Stuur je Denswil of Duarte in ruil daarvoor naar Heerenveen toe, zijn ze daar ook weer blijmartinusz schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 09:50:
[...]
Sinkgraven is 1 van de grootste talenten op het veld die in de basis speelt bij een subtopper, natuurlijk wil je die erbij hebben!
De kans is groter dat ze falen dan dat ze het halen maar ook zijn er voorbeelden van spelers die het wel 'halen'.Gynnad schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 10:45:
[...]
Soms moet je een gok nemen natuurlijk, je kunt niet 'iedereen' laten lopen omdat ze misschien zullen falen.
Aan de andere kant ook veel gemiste kansen qua aankopen.tweaker2010 schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 00:08:
[...]
Opvallend vind ik. Toch de zoveelste miskoop onder de Boer. Een speler die voor de breedte wordt gehaald en vervolgens amper een kans geven. Qua scouting is het slecht gesteld bij Ajax de laatste jaren.
Alsof die gehypte Sinkgraven Ajax naar een hoger niveau gaat tillen... ze hebben nu ervaren spelers nodig.
Sinkgraven heb ik persoonlijk te weinig beeld van om wat over te kunnen zeggen, heb het niet genoeg gevolgd. Maar van Maher en vd Hoorn was bij voorbaat al twijfel of ze het wel aan konden, dus dat zijn mogelijk niet de beste voorbeelden.tweaker2010 schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 10:39:
Maher was/is ook een groot talent, maar niet elk talent kan het waarmaken bij een topclub. Er zijn ook genoeg spelers van bijv een club als Twente mislukt bij Ajax.
En dan vergeet ik 'aanwinst' vd Hoorn nog. Dat was ook een toptalent bij Utrecht...
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Schone bleek toch wel een redelijke gok te zijn...dutchgio schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 10:53:
[...]
Aan de andere kant ook veel gemiste kansen qua aankopen.
Mokotjo was ook een uitblinker in de Eredivisie, en met het vetrek van Blind in zicht had men een nummer 6 nodig. 1+1=2 zou je zeggen maar dat durft men dan toch niet aan of iets dergelijks en dan doet Twente goede zaken, met naast Mokotjo ook nog Ziyech.
Met onder andere Zimling, Viergever en Duarte is het nog niet zo best gesteld, de enige positieve 'gok' die goed uitvalt is Milik.
Het probleem met Mokotjo was dat er nog geen bod binnen was voor Blind.dutchgio schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 10:53:
[...]
Aan de andere kant ook veel gemiste kansen qua aankopen.
Mokotjo was ook een uitblinker in de Eredivisie, en met het vetrek van Blind in zicht had men een nummer 6 nodig. 1+1=2 zou je zeggen maar dat durft men dan toch niet aan of iets dergelijks en dan doet Twente goede zaken, met naast Mokotjo ook nog Ziyech.
Met onder andere Zimling, Viergever en Duarte is het nog niet zo best gesteld, de enige positieve 'gok' die goed uitvalt is Milik.
Vanaf het moment dat Blind die voorzet op Van Persie gaf wist je dat er een bod ging komen...Deadsy schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 15:17:
[...]
Het probleem met Mokotjo was dat er nog geen bod binnen was voor Blind.
En toen er wel een bod binnen kwam zat Mokotjo al bij Twente.
En ik denk niet dat Mokotjo naar Ajax was gegaan zonder een garantie dat Blind dezelfde zomer weg zou gaan.
Bij Duarte is het jammer dat hij nooit die lijn doorgezet heeft van die eerste CL wedstrijd.
Dat Mokotjo het geaccepteerd had dat hij het eerste jaar 2e keus zou zijn is jouw mening en dus geen feit.P.K. schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 17:46:
[...]
Vanaf het moment dat Blind die voorzet op Van Persie gaf wist je dat er een bod ging komen...
Dit is gewoon wanbeleid van Ajax. Mokotjo wilde naar Ajax, dus had ie wss ook wel geaccepteerd dat ie het eerste jaar tweede keus achter Blind zou kunnen zijn.
Sowieso had je iemand achter Blind nodig, want Poulsen was ál weg.
[ Voor 5% gewijzigd door Deadsy op 03-01-2015 17:57 ]
Volgens mij was er nooit concrete interesse voor Cillessen. En al zou dat, dan had Ajax in Vermeer een prima back-up, daar gaat het om.Deadsy schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 17:55:
[...]
Dat Mokotjo het geaccepteerd had dat hij het eerste jaar 2e keus zou zijn is jouw mening en dus geen feit.
ZIyech gaf ook gewoon toe dat hij naar Twente ging in plaats van Feyenoord omdat hij bij Feyenoord geen garantie kreeg.
Of Mokotjo dat goed had gevonden weten we gewoon niet.
Bij Cillissen ging men er ook vanuit dat er een bod zou komen maar dat kwam ook niet.
Tot het bod er daadwerkelijk is heb je geen garantie dat een speler daadwerkelijk weg gaat.
Het zou niet de eerste keer zijn dat een speler wat moois op een WK of EK laat zien en dat iedereen zegt dat hij weg gaat maar dat er uiteindelijk gewoon geen bod komt.
En ik betwijfel dat Ajax een vervanger voor Poulsen had gehaald in het geval dat Blind was gebleven.
Als Blind was gebleven dan hadden ze de de plek van Poulsen denk ik intern opgevuld.
[ Voor 3% gewijzigd door P.K. op 03-01-2015 19:44 ]
Ja er was van beide kanten interesse maar je weet niet of Mokotjo bereid was om een jaar bankzitter te worden.P.K. schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 19:42:
[...]
Ajax was gecharmeerd van Mokotjo, Mokotjo wilde naar Ajax. Die dingen staan vast.
[ Voor 11% gewijzigd door tweaker2010 op 04-01-2015 00:54 ]
En wat had Ajax dan moeten doen? Denswil wilde zijn aflopende contract niet verlengen omdat hij geen garantie op een basisplaats had. Dus je kan hem transfervrij laten gaan van de zomer of je laat hem nu naar Brugge gaan en mocht hij daar per ongeluk wel succesvol zijn, dan pakt Ajax een afgesproken aandeel in de transfersom mee. Lijkt me het best haalbare scenario in een situatie met een speler die niet wil bijtekenen.tweaker2010 schreef op zondag 04 januari 2015 @ 00:49:
Edit: lees net dat Denswil naar Club Brugge vertrekt. Wat een wanbeleid van Ajax. Die speler hoor je ook nooit meer iets van.
Nou spreek je jezelf toch echt tegen. Als ie het bij Brugge niet dermate goed doet "dat je nog iets van em hoort", dan was ie bij Ajax ook echt niet alsnog doorgebroken.tweaker2010 schreef op zondag 04 januari 2015 @ 00:49:
Twente kon Mokotjo die zekerheid ook niet geven, bij een topclub is nu eenmaal veel meer concurrentie dan bij PEC. Hetzelfde geldt voor spelers als Narsingh en Maher die bij PSV op bank terecht kwamen.
Ajax slaagt er steeds niet in om adequaat te handelen en vooraf alvast een opvolger halen bij het vertrek van belangrijke spelers schijnt bijzonder lastig te zijn, terwijl PSV dat wel lukt. Gevolg: Ajax betaalt keer op keer de hoofdprijs voor een breedte aankoop omdat ze te voorzichtig zijn.
Edit: lees net dat Denswil naar Club Brugge vertrekt. Wat een wanbeleid van Ajax. Die speler hoor je ook nooit meer iets van.
Ik vind het gewoon vrij knullig dat Ajax Denswil een half jaar voordat zijn contract afloopt hem transfervrij laat vertrekken. Hoe graag wil je dan van je spelers af? Denswil is nog maar 21 jaar en heeft bij Ajax nog niet echt een kans gekregen. Straks wandelt Moisander deze zomer ook de deur uit en dan heb je zijn jonge opvolger een half jaar eerder gratis weggestuurd.Sempy schreef op zondag 04 januari 2015 @ 09:05:
[...]
En wat had Ajax dan moeten doen? Denswil wilde zijn aflopende contract niet verlengen omdat hij geen garantie op een basisplaats had. Dus je kan hem transfervrij laten gaan van de zomer of je laat hem nu naar Brugge gaan en mocht hij daar per ongeluk wel succesvol zijn, dan pakt Ajax een afgesproken aandeel in de transfersom mee. Lijkt me het best haalbare scenario in een situatie met een speler die niet wil bijtekenen.
[ Voor 13% gewijzigd door tweaker2010 op 04-01-2015 10:25 ]
Hij wou zelf niet bijtekenen. Dus Ajax poogde wel, Denswil wou gewoon garanties. Als Ajax die niet kan geven, dan houdt het toch echt op. Moisander zie ik ook wel vertrekken, ik hoop dat Ajax op de achtergrond al bezig is.tweaker2010 schreef op zondag 04 januari 2015 @ 10:24:
[...]
Ik vind het gewoon vrij knullig dat Ajax Denswil een half jaar voordat zijn contract afloopt hem transfervrij laat vertrekken. Hoe graag wil je dan van je spelers af? Denswil is nog maar 21 jaar en heeft bij Ajax nog niet echt een kans gekregen. Straks wandelt Moisander deze zomer ook de deur uit en dan heb je zijn jonge opvolger een half jaar eerder gratis weggestuurd.
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Blijkbaar zien ze in Denswil dus niet de gewenste opvolgertweaker2010 schreef op zondag 04 januari 2015 @ 10:24:
[...]
Ik vind het gewoon vrij knullig dat Ajax Denswil een half jaar voordat zijn contract afloopt hem transfervrij laat vertrekken. Hoe graag wil je dan van je spelers af? Denswil is nog maar 21 jaar en heeft bij Ajax nog niet echt een kans gekregen. Straks wandelt Moisander deze zomer ook de deur uit en dan heb je zijn jonge opvolger een half jaar eerder gratis weggestuurd.
Heb ik iets gemistP.K. schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 19:42:
[...]Voor '6' had Ajax alleen Blind, waar de hele wereld lyrisch over was.
Dat is het probleem dus elke keer. Ze hadden ook nu alvast een opvolger kunnen halen ipv Denswil al begin januari weg te sturen. Nu komen ze pas in actie als Moisander ook weg is, vrees ik.Outerspace schreef op zondag 04 januari 2015 @ 10:27:
[...]
Moisander zie ik ook wel vertrekken, ik hoop dat Ajax op de achtergrond al bezig is.
Ze hebben Viergever toch al gehaald? Die speelde ook altijd LCV. Die speelt ook al menig jaartje mee, ervaring genoeg (op Europees niveau na).tweaker2010 schreef op zondag 04 januari 2015 @ 10:54:
[...]
Dat is het probleem dus elke keer. Ze hadden ook nu alvast een opvolger kunnen halen ipv Denswil al begin januari weg te sturen. Nu komen ze pas in actie als Moisander ook weg is, vrees ik.
De contractonderhandelingen met Denswil dateren al vanaf maart 2014 of zo, hij weigert bij te tekenen en dus is hij zo lang hij dit weigert nooit een echte kandidaatopvolger voor Moisander. Kansen heeft hij genoeg gekregen (vorig seizoen 28 optredens), maar het is natuurlijk zo dat Moisander in de basis staat omdat hij beter is. Tel daar zijn matige optredens de paar keer dat hij dit seizoen mocht spelen en zijn "uit de hoogte"-gedrag (basis plaats eisen, uitspraken sportgala Amsterdam) bij op. Ik kan me echt voorstellen dat men bij Ajax blij is om het zo op te lossen en er mogelijk nog wat aan over te houden.tweaker2010 schreef op zondag 04 januari 2015 @ 10:24:
[...]
En het plan is dat Nouri begin april met een paar jaar gaat verlengen.Sempy schreef op maandag 05 januari 2015 @ 19:54:
Dolberg heeft van de zomer al stage gelopen bij de A1 en wordt al tijden gevolgt door john Steen Olsen, dan zal het wel een aardige voerballer zijn hoop ik.
Die verlengingen van a-junioren is de tijd van het jaar, alle contracten openbreken zodat iedereen de maximale termijn van 3 jaar voor een onder 18-speler vast ligt. Het schijnt dat Cerny ook een dezer dagen gaat verlengen.
Onana wie? Barca heeft meestal geen goede keepers in huis, die kopen ze elders.Dus ik vraag me af of Ajax hier nu zoveel beter mee is, in Nederland zijn er heus wel betere jonge keepers te vinden.Gynnad schreef op maandag 05 januari 2015 @ 18:44:
Ajax is weer lekker bezig vandaag, nadat ze Onana al hadden vast gelegd als keeper. Hebben ze nu ook een 17 jarige jeugdinternational van Denemarken vast gelegd (Dolberg). Verder hebben van de Beek en Nouri hun contract tot 2018 verlengd.
Verwijderd
Komt transfervrij over dus dan kan je een gokje wagen. Er zouden grote clubs ook achter hem aan zitten, maar wat daar van waar is weet je nooit. Liever zo'n speler dan een gokje voor 3/4 miljoentweaker2010 schreef op maandag 05 januari 2015 @ 20:58:
[...]
Onana wie? Barca heeft meestal geen goede keepers in huis, die kopen ze elders.Dus ik vraag me af of Ajax hier nu zoveel beter mee is, in Nederland zijn er heus wel betere jonge keepers te vinden.
Die Deen daar verwacht ik eerlijk gezegd een stuk meer van.
Enig idee wat die Onana voor salaris vangt? En dat voor een backup keeper. Hij zal heus niet voor een appel en ei naar Nederland komen.Vos schreef op maandag 05 januari 2015 @ 21:51:
[...]
Komt transfervrij over dus dan kan je een gokje wagen. Er zouden grote clubs ook achter hem aan zitten, maar wat daar van waar is weet je nooit. Liever zo'n speler dan een gokje voor 3/4 miljoen.
Zodra ie 18 is zou het toch minimaal een salaris van 3 ton moeten worden omdat hij buiten EU vandaan komt.tweaker2010 schreef op maandag 05 januari 2015 @ 23:37:
[...]
Enig idee wat die Onana voor salaris vangt? En dat voor een backup keeper. Hij zal heus niet voor een appel en ei naar Nederland komen.
in 2012 was het 550.000 per jaar voor spelers >21. voor spelers daaronder is het de helft (275.000)HamburgerHenk schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 08:54:
[...]
Zodra ie 18 is zou het toch minimaal een salaris van 3 ton moeten worden omdat hij buiten EU vandaan komt.
[ Voor 17% gewijzigd door kimiferrari op 06-01-2015 09:15 ]
zoveel zelfskimiferrari schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 09:07:
[...]
in 2012 was het 550.000 per jaar voor spelers >21. voor spelers daaronder is het de helft (275.000)
http://www.ad.nl/ad/nl/56...r-spelers-buiten-EU.dhtml
Nee, vertel het mij eens.tweaker2010 schreef op maandag 05 januari 2015 @ 23:37:
[...]
Enig idee wat die Onana voor salaris vangt? En dat voor een backup keeper. Hij zal heus niet voor een appel en ei naar Nederland komen.
Vilhena naar Ajax? Zie ik niet gebeuren.Verwijderd schreef op maandag 05 januari 2015 @ 21:03:
Na dat slimmigheidje van de zaakwaarnemer van Vermeer zou het mij niet verbazen wanneer Feyenoord Ajax wel degelijk ter woord zal gaan staan wanneer Ajax serieuze interesse ten toon zal spreiden voor De Vilhena. Moeten de berichten inzake de Vilhena natuurlijk wel waar zijn.
Mochten zowel de Vilhena als Sinkgraven naar Ajax gaan dan doen ze het bij Ajax bepaald toch niet slecht lijkt mij.
Zover zal het niet gaan denk ik, voor wat betreft deze verkiezing denk ik dat het balletje naar Jerome Champagne gaat.rikoos schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 10:23:
Prins Ali van Jordanië wil FIFA-baas worden
Tuurlijk zo'n steenrijke prins zal de boel wel ff veranderen. Ik las het het al op meerdere Engelse fora maar het wordt nu echt tijd voor een nieuwe voetbalbond !!
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Nee, hij zou zich populair maken als hij het tegendeel zou beweren...rik86 schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 10:39:
Ik hoorde 't vanochtend op de radio en hij schijnt juist heel sterk anti-corruptie etc. te zijn en tegen machtsmisbruik/omkoping te zijn. Al is dat ook gelijk de reden dat hij geen kans maakt vermoed ik...
Wel bij de mensen die hem moeten kiezenRamzzz schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 11:20:
[...]
Nee, hij zou zich populair maken als hij het tegendeel zou beweren...
Speelde fantatisch tegen Ajax in the Youth League, natuurlijk verder heb ik hem ook niet aan het werk gezien. En je hoort niet op één wedstrijd te oordelen. Maar neem aan de de scouts er goed naar hebben gekeken. En hij is transfervrij dus heel erg veel zal hij ook niet kosten.tweaker2010 schreef op maandag 05 januari 2015 @ 20:58:
[...]
Onana wie? Barca heeft meestal geen goede keepers in huis, die kopen ze elders.Dus ik vraag me af of Ajax hier nu zoveel beter mee is, in Nederland zijn er heus wel betere jonge keepers te vinden.
Die Deen daar verwacht ik eerlijk gezegd een stuk meer van.
Verwijderd
Frank de Boer is gecharmeerd van de Vilhena, zo liet hij blijken met dat het duidelijk werd dat Eriksen niet bij Ajax zou blijven. Hij zag toentertijd echter problemen aangezien de Vilhena bij Feyenoord speelde. Na dat slimmigheidje van de zaakwaarnemer van Vermeer zou het mij niet verbazen als het standpunt van de Boer c.q. Ajax aan het opschuiven is geraakt in deze.
PSV huurt François Marquet van Standard
PSV heeft de Belg François Marquet gehuurd van Standard Luik. De 19-jarige middenvelder wordt toegevoegd aan de selectie van Jong PSV. Na de huurperiode van een half seizoen heeft PSV een optie tot koop op de technisch vaardige speler, die dit weekeinde al direct meegaat op trainingskamp naar Turkije. Hij tekende zaterdagmiddag zijn contract.
Nee, merp!
Dat blijft het grootste probleem dat landen als Brunei hetzelfde stemrecht hebben als Duitsland en Engeland. Zolang deze kleine dwergen zoveel invloed blijven houden zal het moeilijk worden om het uit te roeien.
Dat is wel een hele tijd terug, ik denk dat andere spelers zich in de tussentijd beter hebben ontwikkeld voor die posite (Andersen, Sinkgraven). Vilhena is juist blijven stilstaan in zijn ontwikkeling en op die leeftijd is dat achteruitgang.Verwijderd schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 13:27:
[...]
Frank de Boer is gecharmeerd van de Vilhena, zo liet hij blijken met dat het duidelijk werd dat Eriksen niet bij Ajax zou blijven. Hij zag toentertijd echter problemen aangezien de Vilhena bij Feyenoord speelde. Na dat slimmigheidje van de zaakwaarnemer van Vermeer zou het mij niet verbazen als het standpunt van de Boer c.q. Ajax aan het opschuiven is geraakt in deze.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Verwijderd
Stil blijven staan in zijn ontwikkeling? Klinkt aardig en lees dergelijke strofes meer op internet. Maar is dat wel werkelijk zo? De Vilhena zou in mijn optiek bij Ajax kunnen brengen wat Ajax vooralsnog node mist, de vervanging voor Blind dan wel Anita. De Vilhena bikkelt als een veel oudere speler. Zimling is subiet verleden tijd als de Boer De Vilhena weet te strikken. Idem geldt voor Serrero.Sempy schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 14:47:
[...]
Dat is wel een hele tijd terug, ik denk dat andere spelers zich in de tussentijd beter hebben ontwikkeld voor die posite (Andersen, Sinkgraven). Vilhena is juist blijven stilstaan in zijn ontwikkeling en op die leeftijd is dat achteruitgang.
Andersen en Sinkgraven komen ander pas net kijken. Voor Tonny is dit al het 4e(!) seizoen dat hij meedraait bij het eerste. Vergeet niet dat die jongen deze maand 20 is geworden.Sempy schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 14:47:
[...]
Dat is wel een hele tijd terug, ik denk dat andere spelers zich in de tussentijd beter hebben ontwikkeld voor die posite (Andersen, Sinkgraven). Vilhena is juist blijven stilstaan in zijn ontwikkeling en op die leeftijd is dat achteruitgang.
Kan je voortaan Vilhena typen? Leest wat fijner.Verwijderd schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 15:23:
[...]
Stil blijven staan in zijn ontwikkeling? Klinkt aardig en lees dergelijke strofes meer op internet. Maar is dat wel werkelijk zo? De Vilhena zou in mijn optiek bij Ajax kunnen brengen wat Ajax vooralsnog node mist, de vervanging voor Blind dan wel Anita. De Vilhena bikkelt als een veel oudere speler. Zimling is subiet verleden tijd als de Boer De Vilhena weet te strikken. Idem geldt voor Serrero.
[ Voor 19% gewijzigd door JST94 op 06-01-2015 15:57 ]
Gaar dat het ook niet via KPN (glasvezel) is.De oefenwedstrijd tussen Ajax en Schalke '04 is zaterdag 10 januari live en exclusief te zien via de digitale kanalen van Ziggo (kanaal 12) en UPC (kanaal 15).
Die zijn geen hoofdsponsor van Ajax.chim0 schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 15:59:
[...]
Gaar dat het ook niet via KPN (glasvezel) is.
Gelukkig niet, anders had ik mijn abonnement moeten opzeggen.
Mooi stukje inderdaad en ben het er ook wel mee eens, hoop ook dat zowel Vilhena als Boëtius beide bijtekenen. De samenwerking tussen die twee is in meerdere wedstrijden gewoon mooi om te zien. Ze weten elkaar blindelings te vinden lijkt wel.JST94 schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 15:55:
[...]
Andersen en Sinkgraven komen ander pas net kijken. Voor Tonny is dit al het 4e(!) seizoen dat hij meedraait bij het eerste. Vergeet niet dat die jongen deze maand 20 is geworden.
Lijkt me dus sterk dat een Andersen en Sinkgraven zich beter hebben ontwikkeld. Ze verkeren op het moment in een betere vorm, maar meer ontwikkeld? Dat denk ik niet.
Het is jammer dat Vilhena op het moment weinig speelt / niet sterk speelt. Die jongen moet inderdaad veel minuten maken om beter te worden. Maar de concurrentie op het middenveld is moordend.
Persoonlijk zou ik graag Vilhena eens een paar wedstrijden op nummer '10' willen zien in plaats van Immers. Maar dat durfden Rutten en Koeman schijnbaar niet aan.
Hier een stukje over waarom Vilhena op 10 moet:
Waarom Tonny Vilhena naar 10 moet.
Met bovenstaand stuk ben ik het wel eens, zelf hoop ik dat Vilhena zijn geduld kan bewaren en bij Feyenoord blijft. Ik denk dat dat ook wel gebeurt, er is een hoop rumoer om hem heen, maar zelf heeft hij nog niks over zijn toekomst gezegd.
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
VI.nlFeyenoord-trainer Fred Rutten besteedt deze week extra aandacht aan Tonny Vilhena. De middenvelder heeft de club laten weten aan te sturen op een snel vertrek, maar als het aan Rutten ligt, blijft Vilhena gewoon in Rotterdam.
'Dat weet hij', zegt de coach, 'het liefst neem ik iedereen straks weer mee terug naar huis.' Rutten snapt de onvrede bij Vilhena. 'Voor het eerst in zijn carrière zit hij in deze situatie', weet de trainer. 'Dat is heel vervelend, maar hoort wel bij de ontwikkeling van Feyenoord.'
'We groeien van arm naar nu stabiel en daarbij tekenen de contouren zich steeds meer af van een topclub. Concurrentie hoort daarbij, zo simpel is het.' Rutten merkt niets van gebrek aan motivatie bij Vilhena. 'Als ik hem hier zo zie trainen, denk ik: Jaha, jochie, jij bent wel een échte professional.'
Dit lijkt mij inderdaad de beste oplossing, zo biedt je Vilhena ook meer toekomstperspectief bij Feyenoord met de mogelijkheid een basis kracht te worden en geef je hem tegelijkertijd de o zo benodigde speeltijd in de eredivisie.JST94 schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 11:12:
Eens, ik heb er het al eens over gehad met iemand op Twitter. Mij lijkt het een prima plan om Schuurman of Nieuwkoop door te schuiven naar het eerste en Vilhena een half jaartje te verhuren aan een Eredivisieclub, waar hij wedstrijden kan spelen.
Zo trainen Schuurman en/of Nieuwkoop op een hoger niveau en zo speelt Vilhena wedstrijden.
Na de zomer komt er ruimte voor Vilhena verwacht ik, Clasie zal denk ik sowieso vertrekken. Die is eigenlijk wel klaar bij Feyenoord, Immers vertrekt alleen als er een leuke club langs komt verwacht ik.
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Hedwiges Maduro aast op een terugkeer naar Nederland en dan vooral naar Ajax. De verdedigende middenvelder speelt momenteel voor de Griekse koploper PAOK Saloniki en laat zich ook uit over een eventuele terugkeer in Oranje.
"Ik moet Oranje uit mijn hoofd zetten", aldus Maduro tegenover de NOS. Op 2 september 2011 speelde hij zijn laatste interland tegen San Marino (11-0). Sindsdien deed geen enkele bondscoach meer een beroep op de middenvelder.
"Er is een reeks nieuwe spelers opgestaan en die jongens hebben het tijdens het WK in Brazilië zeer goed gedaan. Het is heel logisch dat men met die spelers verdergaat. Ik heb ook niet het gevoel dat men mij nog geregeld in de gaten houdt en telefonisch contact is er evenmin."
Maduro lijkt bij koploper PAOK op zijn plek, maar voor een dienstverband bij Ajax zou de middenvelder waarschijnlijk direct tekenen. "Ik ben opgegroeid bij Ajax en het zou ideaal zijn daar weer te gaan spelen. Dat zou ik heel leuk vinden. Maar ik sta eigenlijk overal in Nederland open voor. Want het kan best zo zijn dat een terugkeer naar Ajax niet reëel is."
Heb dat interview gisteravond toevallig gehoord bij langs de lijn op radio 1 en zo stellig als het hier staat was zijn uitspraak niet. Was meer dat de interviewer vroeg of hij bij Ajax terug zou willen en daar kwam een redelijk ontwijkend antwoord op en ook meer dat elke club wel interessant kon zijn.Gynnad schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 18:21:
Nu weet ik totaal niet hoe Maduro speelt en hoe goed hij nog is. Maar mocht hij daadwerkelijk nog een aardige speler zijn dan vind ik dit toch wel een opmerkelijk bericht:
[...]
Ik heb Maduro lang niet gevolgd, maar overschat je Ajax niet een beetje?tweaker2010 schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 19:23:
Maduro? Sorry hoor maar dat is echt een heel matige voetballer. Erg traag en geen toegevoegde waarde voor dit Ajax.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Hij volgt Maduro en het Grieks voetbal blijkbaar wekelijksBospa01 schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 10:09:
[...]
Ik heb Maduro lang niet gevolgd, maar overschat je Ajax niet een beetje?
Ajax is international toch ook al jaren heel matig.
[ Voor 5% gewijzigd door Vos op 08-01-2015 10:32 ]
Veel slechter dan Nikki Zimling kan denk ik ook nietVos schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 10:31:
[...]
Hij volgt Maduro en het Grieks voetbal blijkbaar wekelijks. Maduro lijkt mij een prima aanwinst.
Misschien kijk je door een iets te gekleurde brilAghanim schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 10:19:
Nog even los van dat het spel soms niet om aan te zien is hebben ze bijna ieder jaar met 1 been in de CL overwinterd. Vaak hadden ze pech en de scheidsrechter hielp ook niet altijd mee (AC Milan penalty 93min, Madrid 2 goals afgekeurd) waardoor ze net een punt te kort kwamen. Ze hebben het diverse top teams toch lastig gemaakt. Het feit dat er soms kansloos verloren werd van Barca of Madrid is niet meer dan logisch. De budgetten zijn dusdanig scheef dat je daar niks van mag verwachten. Het is niet voor niks dat Barca nu geen spelers mag kopen
Natte krant (363218) (V.242)
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq