"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Er is gewoon geen peil op te trekken bij de KNVB, sinds wanneer bepaald een club dat de wedstrijd verplaatst moet worden? Als de knvb zegt zondag 18 uur hebben ze gewoon pech.JST94 schreef op zondag 30 november 2014 @ 11:05:
[...]
PSV wou de wedstrijd verplaatsen naar dinsdag, de KNVB stelde hier als voorwaarde dat er Feyenoord-supporters bij konden zijn. Ook Feyenoord ging akkoord met de verplaatsing als hun aanhang mee mocht. Nu dit niet kan is het niet meer dan logisch dat het wéér verzet word.
Anders had de KNVB toch ook lekker kunnen zeggen: Jammer, 48 uur is volgens onze regels genoeg. Speel maar om 18:00 op zondag.
Dit staat overigens compleet los van mijn mening of de wedstrijd wel zondag of dinsdag gespeeld had moeten worden, het gaat erom dat de KNVB bij beslissingen niet consequent is, het is maar net hoe de wind staat zeg maar.
Float like a butterfly, sting like a bee.
Zit wel iemand met een scheidsrechtersfluit in het publiek, zeer irritant
[ Voor 110% gewijzigd door gambieter op 30-11-2014 13:18 ]
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Volgens mij kon hij er niet zoveel aan doen hoor.
[ Voor 25% gewijzigd door gambieter op 30-11-2014 13:18 ]
XXXVI
Zou kunnen, maar vorig jaar was het eenzelfde actie maar dan bewust.ephymerous schreef op zondag 30 november 2014 @ 13:12:
[...]
Volgens mij kon hij er niet zoveel aan doen hoor.
Edit: deze van Veltman is ook gewoon geel natuurlijk.
[ Voor 42% gewijzigd door carpebios op 30-11-2014 13:15 ]
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Dat is de manier die Ajax bedacht heeft om het fysieke wat ADO vaakt brengt te stoppen en dat werkt. Scheids vind ik eigenlijk weinig op aan te merken.carpebios schreef op zondag 30 november 2014 @ 13:11:
Ik moet zeggen dat die Ajacieden wel wat mannelijker mogen zijn zeg, bij alles liggen en huilen en als een wonderbaarlijke genezing staan ze weer op. En die man met dat fluitje is heel irritant.
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Ik bedoel niet de scheids heMeNTaL_TO schreef op zondag 30 november 2014 @ 13:16:
[...]
Dat is de manier die Ajax bedacht heeft om het fysieke wat ADO vaakt brengt te stoppen en dat werkt. Scheids vind ik eigenlijk weinig op aan te merken.
Werkt wel, maar is vre-se-lijk irritant om naar te kijken als neutrale toeschouwer.MeNTaL_TO schreef op zondag 30 november 2014 @ 13:16:
[...]
Dat is de manier die Ajax bedacht heeft om het fysieke wat ADO vaakt brengt te stoppen en dat werkt. Scheids vind ik eigenlijk weinig op aan te merken.
Erg mooie goal van Ajax, goed uitgespeeld. Ben benieuwd of ADO nog wat kan forceren. Lijkt er op het moment niet echt op dat er een goal in hun voordeel gaat vallen.
Die man is in deze wedstrijden gewoon een halve zool welke gewoon niet hoort te spelen tegen Ajax, Feyenoord, PSV.carpebios schreef op zondag 30 november 2014 @ 13:14:
Terecht geel zeg, wat een oelewapper.
Edit: deze van Veltman is ook gewoon geel natuurlijk.
Vorig jaar ook al, en het is zo'n lieve jongen...
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Ajax van mij ook welStrongArmLance schreef op zondag 30 november 2014 @ 13:57:
ADO mag er nu toch wel eentje intrappen.
Het is niet mooi, wel spannend
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Ajax had ook al rood kunnen hebben. De scheidsrechter is gewoon uiterst vaag bezig en inconsequent.JST94 schreef op zondag 30 november 2014 @ 14:07:
Voor zo'n overtreding van Zuiverloon (bewust trappen) mag wel rood worden getrokken. Niet hard, maar bewust je tegenstander trappen?
[ Voor 20% gewijzigd door StrongArmLance op 30-11-2014 14:08 ]
Voor wie?StrongArmLance schreef op zondag 30 november 2014 @ 14:07:
[...]
Ajax had ook al rood kunnen hebben.
@hieronder, true
[ Voor 6% gewijzigd door Vos op 30-11-2014 14:09 ]
Ik heb alleen de tweede helft gekeken, maar op basis daarvan is het imo wel verdiend.
[ Voor 55% gewijzigd door gambieter op 30-11-2014 14:12 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Nou, een Ajax speler had al 2 gele kaarten mogen hebben, zoals die gozer van wat was het, in die wedstrijd dat hij een vage tweede gele kreeg na shirtje trekken op het middenveld?
Was meer om te zeggen dat de scheids zo inconsequent is dat er sowieso geen pijl op te trekken valt qua wat moet.
PSN: Finally_Chris
Als we zo beginnen, gescoort door een spits die er al met rood vanaf had gemoeten.StrongArmLance schreef op zondag 30 november 2014 @ 14:11:
[...]
Nou, een Ajax speler had al 2 gele kaarten mogen hebben, zoals die gozer van wat was het, in die wedstrijd dat hij een vage tweede gele kreeg na shirtje trekken op het middenveld?
Was meer om te zeggen dat de scheids zo inconsequent is dat er sowieso geen pijl op te trekken valt qua wat moet.
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Had met dit spel van ADO ook niet anders gekund, het is strijdlustig maar vooral slordig.gambieter schreef op zondag 30 november 2014 @ 14:11:
Frommelgoal, maar die tellen ook...
Ik heb alleen de tweede helft gekeken, maar op basis daarvan is het imo wel verdiend.
@hierboven Ik bedoel ook helemaal niet te zeggen dat er uberhaupt een rode kaart moest zijn, maar meer als voorbeeld dat er zo inconsequent gefloten wordt dat er van elke beslissing gezegd kan worden 'ja maar net werd daar niets voor gegeven'
[ Voor 26% gewijzigd door StrongArmLance op 30-11-2014 14:14 ]
Wat? Meen je dat nou echt.gambieter schreef op zondag 30 november 2014 @ 14:05:
De scheidsrechter is behoorlijk inconsequent, en Ajax mag niet klagen over hem. Hij trapt makkelijk in valpartijtjes van Ajacieden maar wil ze niet geven aan ADO in vergelijkbare situaties.
Het is niet mooi, wel spannend
XXXVI
Van de man die al lang en breed gedoched had moeten zijn.krissie100 schreef op zondag 30 november 2014 @ 14:12:
Hoppa 1-1, nika frommelgoal, gewoon goede passes zoals die kopbal
Op wie doel je nu? Qua slordigheid?carpebios schreef op zondag 30 november 2014 @ 14:14:
Onverdiend vind ik het niet, ze zijn alleen verschrikkelijk slordig. Beetje zoals PSV voorin (al moet ik eerlijk zeggen dat ze de 1ste helft geen echte kansen hebben gehad (tot geen)).
Dat druk je zeer zwak uit, geen schot op goal in de eerste helft, dat noem ik gewoon geen kansen.carpebios schreef op zondag 30 november 2014 @ 14:14:
Onverdiend vind ik het niet, ze zijn alleen verschrikkelijk slordig. Beetje zoals PSV voorin (al moet ik eerlijk zeggen dat ze de 1ste helft geen echte kansen hebben gehad (tot geen)).
Als Viergever de bal voor eigen 16 niet had verspeelt was die aanval er überhaupt niet geweest..ephymerous schreef op zondag 30 november 2014 @ 14:14:
Al je zelf je kansen verprutst en heel matig wisselt (hoorn, sightorsson... Wtf) dan kan de tegenstander -hoe onverdiend ook- zomaar gelijk komen
Kom zeg, als Kishna of van Rhijn die 200% kansen gewoon maken dan is er niets aan de hand. Ado kwam pas in de 60e minuut voor de goal van Ajax.carpebios schreef op zondag 30 november 2014 @ 14:14:
Zie net de herhaling... Wat die van de Hoorn doet, te kansloos
XXXVI
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Ja, maar daar gaat het nu niet om.Kevinp schreef op zondag 30 november 2014 @ 14:15:
[...]
Van de man die al lang en breed gedoched had moeten zijn.
Misschien niet, maar het is wel opvallend dat deze man dit nu al voor de tweede of derde keer doet in dergelijke wedstrijden. En nu hij geel heeft er ook weer mee weg komt.
Zuiverloon had deze wedstrijd wel 3/4 x geel mogen hebben volgens mijHamburgerHenk schreef op zondag 30 november 2014 @ 14:21:
Zo scheids, nu pas rood?
Achja 1-1, wat je vooraf wel kan verwachten. Alleen als je redelijk snel op 0-1 komt mag je het nooit meer weggeven.
Die 1-1 is toch ongekend? Hoe kunnen verdedigers zo staan te dwalen en geen man oppakken?
[ Voor 33% gewijzigd door Vos op 30-11-2014 14:23 ]
Ja maar de topclubs worden bevoordeeld he. Leuk dat gejank van die calimero coaches. Nu krijg je dus zo'n lul die de kaart niet durft te geven.Vos schreef op zondag 30 november 2014 @ 14:22:
[...]
Zuiverloon had deze wedstrijd wel 3/4 x geel mogen hebben volgens mij.
Achja 1-1, wat je vooraf wel kan verwachten. Alleen als je redelijk snel op 0-1 komt mag je het nooit meer weggeven.
Rest van het team een week laten trainen op afwerken.
[ Voor 46% gewijzigd door ephymerous op 30-11-2014 14:25 ]
XXXVI
Je geeft de scheids de schuld van slecht veldspel?HamburgerHenk schreef op zondag 30 november 2014 @ 14:23:
[...]
Ja maar de topclubs worden bevoordeeld he. Leuk dat gejank van die calimero coaches. Nu krijg je dus zo'n lul die de kaart niet durft te geven.
Dat is wel een beetje een rare interpretatie?StrongArmLance schreef op zondag 30 november 2014 @ 14:24:
[...]
Je geeft de scheids de schuld van slecht veldspel?
Die voorzet van Sigthorsson op Schone, waarom niet laag op Milik? Zoveel makkelijker.
Nee sowieso niet, maar Ado had allang met 10 man mogen staan.StrongArmLance schreef op zondag 30 november 2014 @ 14:24:
[...]
Je geeft de scheids de schuld van slecht veldspel?
...
Nou, als de schuld aan de scheids wordt gegeven, tot daaraan toe, maar als ze daarnaast voetballend (in de 2e helft iig) zo weinig brengen, vraag ik me af of je de schuld niet ergens anders moet zoeken dan bij de andere 'calimero coaches', die uitspraak lijkt een beetje op, juist... calimero gedrag....Vos schreef op zondag 30 november 2014 @ 14:25:
[...]
Dat is wel een beetje een rare interpretatie?
Die voorzet van Sigthorsson op Schone, waarom niet laag op Milik? Zoveel makkelijker.
Mocht ik het verkeerd interpreteren, dan excuses
[ Voor 4% gewijzigd door StrongArmLance op 30-11-2014 14:28 ]
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
PSN: Finally_Chris
Ik kan die kaart wel billijken, het was ook een "professionele" overtreding om de aanval te onderbreken. Dat noemen ze "taking one of the team".CR1691 schreef op zondag 30 november 2014 @ 14:29:
Tja ik vond die tweede gele kaart wel heel makkelijk gegeven hoor. Zeker niet een overtreding die een gele kaart waard is.
ephymerous schreef op zondag 30 november 2014 @ 14:23:
Op conto van de Boer, kansloos op die vd Hoorn erin te zetten. Afschrijven, contract afkopen en wegsturen die man.
Rest van het team een week laten trainen op afwerken.
Viergever zijn stomme balverlies niet gezien waaruit de 1-1 viel? Nee, natuurlijk is het de fout van Vd Hoorn.
Mee eens. ADO uit was weer eens een brug te ver. Duur puntverlies voor Ajax, PSV zal lachen.Quad schreef op zondag 30 november 2014 @ 14:29:
Ajax heeft het lekker over zichzelf afgeroepen. In de tweede helft hebben ze 4 enorme kansen gehad en ADO 2 waarvan er 1 in gaat. Gefaald in de afronding vandaag.
Niet alleen PSV hoor.tweaker2010 schreef op zondag 30 november 2014 @ 14:42:
[...]
Mee eens. ADO uit was weer eens een brug te ver. Duur puntverlies voor Ajax, PSV zal lachen.
Zo, mooi goaltje van de Leeuw.
[ Voor 7% gewijzigd door JST94 op 30-11-2014 14:49 ]
Nee....met je handjes op je rug kijkend hoe de goal valtJST94 schreef op zondag 30 november 2014 @ 14:35:
[...]
![]()
Viergever zijn stomme balverlies niet gezien waaruit de 1-1 viel? Nee, natuurlijk is het de fout van Vd Hoorn.
Handjes op de rug doen verdedigers erg vaak. Wat wil je dan? Handjes in de lucht met kans op een pingel?Flex schreef op zondag 30 november 2014 @ 14:49:
[...]
Nee....met je handjes op je rug kijkend hoe de goal valtVd Hoorn is gewoon een hele dure miskoop voor Ajax geweest.
[ Voor 26% gewijzigd door Vos op 30-11-2014 14:53 ]
Hij dekte niemand...keek hoe de bal werd rondgespeeld. Zeer matige speler en niet Ajax waardig...zoals meer spelers bij Ajax.JST94 schreef op zondag 30 november 2014 @ 14:49:
[...]
Handjes op de rug doen verdedigers erg vaak. Wat wil je dan? Handjes in de lucht met kans op een pingel?
[ Voor 52% gewijzigd door carpebios op 30-11-2014 14:58 ]
FC Twente - FC Groningen 0-2
Excelsior - PEC Zwolle 0-3
Kapitale fout van De Boer, 84e minuut, krappe 0-1 voor, verdediger wisselen?tweaker2010 schreef op zondag 30 november 2014 @ 14:56:
Vd Hoorn komt gewoon tekort voor dit niveau. Bij Utrecht deed hij het aardig in een goeddraaiend elftal, maar dat was zijn max. Bij Ajax is de druk om te presteren nu eenmaal veel hoger.
Oliedom. Wiens man is het? Niemand weet het meer, zeker onder druk, en vervolgens dekkingsfout op dekkingsfout, en de bal niet wegroeien...
Netjes van Kramer dat hij weet te scoren, tegen Ajax.
Verder bakte Ajax er weinig van, kaarten bleven gek genoeg in de borstzak, waar zeker Klaassen op de nominatie stond voor 2e geel.
De scheids had zijn prioriteiten niet op een rijtje. Tijdrekken bij de vleet, simuleren bij de vleet, Ajax stond op het veld als een stel slappe watjes.
Tegen dit ADO mag je niet verliezen.
Slechtste man van het veld? Kishna. Zeker 4 grote kansen verprutst.
Uiteraard bij ADO ook wat zwakke broeders, maar 2e helft veel beter.
[ Voor 7% gewijzigd door Ramzzz op 30-11-2014 15:04 ]
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Ajax speelde de eerste 10 minuten goed, druk zetten, balletje rond laten gaan. Na die 1-0 leek het wel of ze het best vonden en werd er totaal geen druk meer gezet. PEC doet het nu wel en dan zie je waar het toe leidt.
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Vak O vandaag.m0nk schreef op zondag 30 november 2014 @ 15:05:
Mooie middag! Net na die dubbele wissel van Ajax. Was echt stervenskoud en druk op midden noord.. Voelde als een overwinning!
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Als ik justitie was, zou ik de rekening van die keeper de komende maanden in de gaten houdencarpebios schreef op zondag 30 november 2014 @ 14:58:
Oei, 0-2, wat een blunder.
Welke rij, ik sta nl ook altijd op O, rij 14/15 aan de trap. Was lekker druk he?
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Zucht. Waar was de overtuiging? Wat was de wil om te winnen? Waarom zie je tegen psg vijf goede passes op rij en nu hooguit twee? Zeker niet spannend genoeg, ADO uit.Gonadan schreef op maandag 24 november 2014 @ 10:36:
[...]
Ajax speelt elke wedstrijd de eerste helft matig tot slecht, dat heeft De Boer zelfs zelf aangehaald. Dat ze pas de tweede helft los komen omdat dan vaak de tegenstander uitgeraasd is of het niet meer kan belopen.
Zo wordt er welk erg makkelijk gewezen naar de rode kaart van Slagveer terwijl je ook zag dat Heerenveen het in de tweede helft niet meer altijd kon bijhouden. Dan zie je ineens het voordeel van snelle buitenspelers als Kishna en El Ghazi. Uiteraard heeft Ajax geprofiteerd van de rode kaart, maar ik had sowieso verwacht dat de tweede helft het overwicht anders zou zijn.
Toch heb ik ook wel enige angst voor de uitwedstrijd bij ADO. Júist omdat het nu minder draait kan het ook in de koppies gaan zitten dat het dit keer niet zo'n probleem moet zijn, en als ADO zich dan oplaadt en er vol voor gaat word je gewoon overrompeld.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
[ Voor 14% gewijzigd door Joosie200 op 30-11-2014 15:52 ]
3e rij van bovenaf.m0nk schreef op zondag 30 november 2014 @ 15:26:
[...]
Welke rij, ik sta nl ook altijd op O, rij 14/15 aan de trap. Was lekker druk he?
Tegen PSG was die overtuiging er ook niet, alleen kreeg Ajax toen veel meer ruimte.Gonadan schreef op zondag 30 november 2014 @ 15:41:
[...]
Zucht. Waar was de overtuiging? Wat was de wil om te winnen? Waarom zie je tegen psg vijf goede passes op rij en nu hooguit twee? Zeker niet spannend genoeg, ADO uit.
Maar het gevolg is hetzelfde: ze kunnen geen hele wedstrijd scherp blijven.
Was niet bewust naar mijn mening, ongelukje kan altijd gebeuren.carpebios schreef op zondag 30 november 2014 @ 16:11:
Makkelijk? Hij gaat op zijn enkel staan.
Zo'n soort figuur hoort niet op een voetbalveld thuis..
[ Voor 9% gewijzigd door JST94 op 30-11-2014 18:20 ]
Kishna en van Rhijn krijgen 100% kansen maar willen het mooi met een lobje doen....tjongejonge...
je zou ze toch een schop verkopen....show mannetjes..het was verdorie nog maar 0-1
Na afloop kon je ook wel aan Klaassen zien dat hij dat ongelofelijk vond zo''n lob maar hij hield zich netjes in.
En Sigthorson was weer eens een blind paard: hij kreeg op links de bal, stond er iemand helemaal vrij in het midden...lekker de bal aannemen, niet rondkijken etc...weg goede kans
Ajax vroeg om dit puntverlies.
Het is juist de schuld van de Boer dat Ajax punten gemorst heeft. Hij weet zijn spelers niet te motiveren en hij maakt de verkeerde wissels op het verkeerde moment. Het ligt niet alleen aan de spelers hoor. ADO uit zou de Boer ook anders moeten benaderen.Harribo schreef op zondag 30 november 2014 @ 20:55:
Ik zou als coach Frank de Boer helemaal gek worden van de nonchalance van die spelers.
Kishna en van Rhijn krijgen 100% kansen maar willen het mooi met een lobje doen....tjongejonge...
je zou ze toch een schop verkopen....show mannetjes..het was verdorie nog maar 0-1
Na afloop kon je ook wel aan Klaassen zien dat hij dat ongelofelijk vond zo''n lob maar hij hield zich netjes in.
En Sigthorson was weer eens een blind paard: hij kreeg op links de bal, stond er iemand helemaal vrij in het midden...lekker de bal aannemen, niet rondkijken etc...weg goede kans
De grootste kans was nog van Schöne, die vliegt echt nèt naast, ik zat echt recht achter de baan van het schot...Harribo schreef op zondag 30 november 2014 @ 20:55:
Ik zou als coach Frank de Boer helemaal gek worden van de nonchalance van die spelers.
Die Kishna bakte er he-le-maal niets van. Die had ik zelfs in de eerste helft al gewisseld.
Maar qua wissels was het bij Ajax sowieso uien. Sigthórsson was niet beter. Alle Ajacieden vielen om bij bosjes, gingen op de grond liggen piepen alsof ze enorm onrecht aangedaan was terwijl ze niet eens werden geraakt. Voorbeeld: Schöne, Klaassen, en als dieptepunt, Cillessen, die in zijn eigen strafschopgebied een comedie maakte alsof hij vreselijk was geraakt.
Als dit je MO is om bij ADO - of waar dan ook - een wedstrijd uit het vuur te slepen, dan heb ik nieuws voor je: dat gaat nooit lukken.
De overtuiging sloop erin bij ADO, en ze gingen er wat meer voor - beentje toch maar uitsteken om de bal te blokkeren, of de bal te veroveren, daar waar de eerste helft het publiek echt des duivels was over de laksheid, van met name Jansen, op rechts. En als dieptepunt dan, bij het scheiden van de markt, het erin kleunen tegen Serrero... <bam>.
En zoals ik al eerder zei, de wissel, waarvan ik dus op het moment dat hij ging plaatsvinden, tegen mijn zoon zei, "let op: oliedom, dat moet je nooit doen, vlak voor tijd, dood spelmoment".
Tweede helft gingen met name Kanon en Malone beter spelen, en werd vanuit het middenveld niet telkens een balletje naar achteren, rondspelen, naar de keeper, meer over de as ingeschoven, en de vleugels bereikt. Alberg die een stapje meer deed, waardoor het falen van Van Duinen - onherkenbaar! - minder opviel.
Het algehele beeld van de wedstrijd was wel dat van een pupillenwedstrijd: alles heel dom over de as van het veld, de breedte niet zoeken, de vleugels die bleven hangen, waardoor de bal achterin bleef, en waardoor er nauwelijks iets werd gecreëerd.
Verwijderd
Beide keren mislukte die strategie.
Maar goed, dat heb ik in alle stadions volop gehoord. Doodleuk oerwoudgeluiden. Alles met K-Joden. Elke gekleurde speler is meteen een teâhgingneâhgah en we geven nooit meer iets tegen Ebola...
Dat niveau.
Ik zat me eigenlijk wel erg diep te schamen, dat ik met dat soort figuren op dezelfde aardbol rondloop.
Verwijderd
Maar je hebt gelijk hoor, het taalgebruik van sommigen is niet om over naar huis te schrijven. Geldt overigens ook voor sommigen van mijn club.
Dat ben ik niet met je eens, natuurlijk kregen ze veel meer ruimte maar er zat ook veel meer beleving in. De gemaakte fouten werden door PSG direct afgestraft, wat dat betreft had je gisteren nog echt mazzel dat ADO feitelijk niets kan.tweaker2010 schreef op zondag 30 november 2014 @ 16:18:
Tegen PSG was die overtuiging er ook niet, alleen kreeg Ajax toen veel meer ruimte.
Maar het gevolg is hetzelfde: ze kunnen geen hele wedstrijd scherp blijven.
Dergelijke redenaties zijn de hoofdoorzaak waarom altijd de coach de laan uit moet in plaats van een speler. Ik ben het met je eens dat De Boer op sommige fronten betere keuzes kan maken, maar de spelers is hier zeker een verwijt te maken. Gemakzucht, nonchalance en mooi willen doen. Eigenschappen van een jeugdige speler die begeleiding nodig heeft, maar je kunt het er niet altijd uit slaan.tweaker2010 schreef op maandag 01 december 2014 @ 00:09:
Het is juist de schuld van de Boer dat Ajax punten gemorst heeft. Hij weet zijn spelers niet te motiveren en hij maakt de verkeerde wissels op het verkeerde moment. Het ligt niet alleen aan de spelers hoor. ADO uit zou de Boer ook anders moeten benaderen.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Dat de spelers zichzelf niet kunnen motiveren zegt dan ook genoeg, vind je niet?tweaker2010 schreef op maandag 01 december 2014 @ 00:09:
Het is juist de schuld van de Boer dat Ajax punten gemorst heeft. Hij weet zijn spelers niet te motiveren en hij maakt de verkeerde wissels op het verkeerde moment. Het ligt niet alleen aan de spelers hoor. ADO uit zou de Boer ook anders moeten benaderen.
Ik vind het echt een aanfluiting, als je geen motivatie op kan brengen. Maar dat was het - zeker in de 1e helft - van twee kanten.
Spelers van ADO werden door hun eigen publiek uitgescholden, uitgefloten wegens lethargie en dom verdedigend voetbal.
Maar dat zal altijd wel zo zijn.
Misschien is lichttherapie iets voor de ongemotiveerde blagen?
Dat weet je van te voren toch al, dat je je schouders eronder moet zetten?Ramzzz schreef op maandag 01 december 2014 @ 09:06:
ADO-uit, geen uitpubliek, kunstgras, mistig weer, de R is in de maand - wat voor demotivatie heb je nog meer nodig?
Ik vind het echt een aanfluiting, als je geen motivatie op kan brengen. Maar dat was het - zeker in de 1e helft - van twee kanten.
Spelers van ADO werden door hun eigen publiek uitgescholden, uitgefloten wegens lethargie en dom verdedigend voetbal.
Maar dat zal altijd wel zo zijn.
Misschien is lichttherapie iets voor de ongemotiveerde blagen?
Ach, dat gebeurd in de Kuip precies eender als een speler een stomme fout oid maakt. Maar zodra ze scoren staan ze weer zijn naam te scanderen. Zal wel de wedstrijdspanning zijn.
Ik heb inmiddels in diverse stadions in het thuisvak - ook de fanatiekste - gestaan, en het is echt overal hetzelfde. Ik doe ook lekker mee, ter verhoging van de feestvreugde.JST94 schreef op maandag 01 december 2014 @ 09:09:
[...]
Dat weet je van te voren toch al, dat je je schouders eronder moet zetten?
Ach, dat gebeurd in de Kuip precies eender als een speler een stomme fout oid maakt. Maar zodra ze scoren staan ze weer zijn naam te scanderen. Zal wel de wedstrijdspanning zijn.
BronEINDHOVEN - PSV-speler Jeffrey Bruma is maandagochtend op de kruising van de Bezuidenhoutseweg met de Achtseweg Zuid in Eindhoven met zijn auto tegen een andere wagen gebotst. De PSV-speler raakte volgens een ooggetuige niet gewond.
In de andere auto zaten drie vrouwen. Zij zijn met onbekende verwondingen naar het ziekenhuis gebracht. Twee dames moesten door de brandweer uit de auto worden gehaald. Zij zaten bekneld.
De automobiliste kon de auto op eigen kracht verlaten.
Oorzaak onbekend
Hoe het ongeluk kon gebeuren en bij wie de schuld ligt, is nog niet duidelijk.
Oei, toch niet fijn om mee te maken. Lijkt me niet leuk om mee te maken. Bruma is er goed van af gekomen schijnbaar, maar het had ook zo anders kunnen zijn. Hopen dat de verwondingen van de dames meevallen.
[ Voor 3% gewijzigd door chim0 op 01-12-2014 11:24 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
Voor de FIFA-verkiezing: [Voetbal] FIFA-verkiezing
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2014/2015