toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Het is oud nieuws van 7 november. Geen idee waarom iemand het nu op de 27e opeens oppikt?
Bij VI willen ze altijd makkelijk scoren door wat te roepen. Niemand die die 'bron' kan controleren.

http://metro.co.uk/2014/1...r-to-local-paper-4963792/
[ Voor 37% gewijzigd door apis29 op 27-11-2014 15:00 ]
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Ik moet zeggen dat ik van Rhijn ook wel jammer zou vinden. Ik vind hem de laatste paar wedstrijden steeds beter spelen. Voorgaande periode was allemaal erg matig, maar het begint nu toch weer te komen. Aan de rechterkant is er ook niet een twee drie een back-up van hetzelfde niveau.MeNTaL_TO schreef op donderdag 27 november 2014 @ 14:52:
Aai, volgens geruchten zou Napoli graag Schöne en van Rhijn overwillen nemen, vooral de eerste zou ik een flinke aderlating voor Ajax vinden.
PSN: Curvaa_
Van Rhijn verkopen lijkt me niet verstandig, bij waarschijnlijk vertrek Moisander en de langdurige blessure van Boilessen wordt het wel heel mager in de achterste linie. Of er moet een absurd hoog transferbedrag worden geboden.
Float like a butterfly, sting like a bee.
PSN: Curvaa_
Is dat tegewordig niet alleen om iemand zijn marktwaarde te verhogen.Curva schreef op donderdag 27 november 2014 @ 16:04:
Dacht dat hij zijn contract ook wel wilde verlengen.
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
(Is buiten het veld gebeurd dit)
http://www.fr12.nl/nieuws...akstraf-voor-ongeluk.html
Geruchten? Het is gewoon pure speculatie van TuttoSport.MeNTaL_TO schreef op donderdag 27 november 2014 @ 14:52:
Aai, volgens geruchten zou Napoli graag Schöne en van Rhijn overwillen nemen, vooral de eerste zou ik een flinke aderlating voor Ajax vinden.
Ehh?? Waarom zou je dan een speler halen die al in de CL actief is geweest? Die kun je niet meer opstellen.De huidige club van Jonathan de Guzman en Dries Mertens is in de eerste plaats op zoek voor een vervanger van Lorenzo Insigne. De blessure van Insigne is dermate ernstig dat Schöne in beeld is gekomen om hem te vervangen. De Deens international heeft een aflopend contract, waardoor Napoli snel zaken hoopt te kunnen doen. Met name zijn prestaties in de Champions League zijn opgevallen, zo meldt TuttoSport.
Van Rhijn kan het opvullen, tja dat kunnen wel meer spelers. Wat een journalistiek zegDaarnaast heeft Van Rhijn zich ook in de kijker gespeeld. De vleugelverdediger is helemaal over zijn dip heen en was dinsdag nog één van de uitblinkers aan de kant van Ajax tegen Paris Saint-Germain. Juan Zuniga is geblesseerd, Napoli raakt Faouzi Ghoulam kwijt voor de AfrikaCup en Giandomenico Mesto heeft een aflopend contract. Van Rhijn kan deze leegte opvullen.
Napoli zit niet in de CL, mag je de speler dan ook niet voor EL gebruiken?tweaker2010 schreef op donderdag 27 november 2014 @ 17:22:
[...]
Geruchten? Het is gewoon pure speculatie van TuttoSport.
[...]
Ehh?? Waarom zou je dan een speler halen die al in de CL actief is geweest? Die kun je niet meer opstellen.
[...]
Van Rhijn kan het opvullen, tja dat kunnen wel meer spelers. Wat een journalistiek zeg
[ Voor 5% gewijzigd door Martinusz op 27-11-2014 17:25 ]
Als van rhijn zou ik niet in de verdediging van Napoli willen spelen. Andersom snap ik het ook niet, Napoli heeft gewoon een goede verdediging nodig en niet prutsers zoals Britos of een Van Rhijn die er hoogstwaarschijnlijk niet direct staat.MeNTaL_TO schreef op donderdag 27 november 2014 @ 14:52:
Daarnaast... Het is Tuttosport
Die zijn zo Juve fan dat ze een paar jaar geleden beweerden dat Messi naar juve erg goed mogelijk was... Voor 150 miljoen. Alsof Juve dat geld heeft. En dan te bedenken dat het enige nieuws waar bij ze enige relevantie hebben dat van juve is
[ Voor 21% gewijzigd door StrongArmLance op 27-11-2014 17:58 ]
XI Sevilla - Rico, Coke, Arribas, Carriço, Kolodziejczak; Krychowiak, Mbia; Reyes, Aspas, Suárez; Gameiro.
Laten we hopen op een stunt.XI Feyenoord - Vermeer; Boulahrouz, Van Beek, Kongolo, Nelom; Clasie, Immers, El Ahmadi; Toornstra, Kazim-Richards, Boëtius.
En zondag verliezen
Ze hebben wel voorronde CL gespeeld toch? Geen idee of dat wel telt.martinusz schreef op donderdag 27 november 2014 @ 17:24:
[...]
Napoli zit niet in de CL, mag je de speler dan ook niet voor EL gebruiken?
Gelukkig maakt het niet uit of ze voorronde CL hebben gespeeld of niet, aangezien het nu om de EL gaat.tweaker2010 schreef op donderdag 27 november 2014 @ 18:52:
[...]
Ze hebben wel voorronde CL gespeeld toch? Geen idee of dat wel telt.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Tot nu toe nog wel een aardige wedstrijd om te kijken..
--
Standaard Luik al met 2-0 achter en een rode kaart. Betekend dit dat Feyenoord voldoende heeft aan een gelijkspel tegen Standaard ongeacht het resultaat vanavond?
Bij winst vanavond zijn ze sowieso geplaatst wanneer Standaard verliest..
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Verwijderd
Gaat onderling resultaat niet voor doelsaldo?PWM schreef op donderdag 27 november 2014 @ 19:41:
Waarom zou Feyenoord door zijn bij winst? Dan dan Reijka er toch overheen? Ook bij gelijkspel nu en winst van Reijka kunnen die toch nog op doelsaldo door
Wanneer Reijka wint vanavond en Feyenoord wint, Rijeka en Sevilla spelen tegen elkaar dus kunnen niet beide over Feyenoord heen.
Feyenoord 9
Sevilla 8
Rijeka 7
Standaard Luik 4
Wanneer Reijka wint en Feyenoord speelt gelijk, dan moet Sevilla wel winnen van Reijka en dan is Feyenoord ook door op onderling resultaat. Maar dan zijn ze nog niet vanavond door.
Sevilla 9
Feyenoord 7
Reijka 7
Standaard Luik 4
Dat kan ik dus niet terug vinden, weet niet of iemand anders dit al heeft weten te vinden..PWM schreef op donderdag 27 november 2014 @ 19:53:
Maar het doelsaldo is 3-3. Of tellen uitdoelpunten hier ook nog door? Zou mooi zijn, maar ook beetje gek.
Verwijderd
Lijkt me wel, dat uitdoelpunten in dat geval dubbel gaan tellen ja.PWM schreef op donderdag 27 november 2014 @ 19:53:
Maar het doelsaldo is 3-3. Of tellen uitdoelpunten hier ook nog door? Zou mooi zijn, maar ook beetje gek.
Bron: http://www.uefa.com/Multi...2/40/1946240_DOWNLOAD.pdfIf two or more teams are equal on points on completion of all the group matches, the following criteria are applied to determine the rankings (in descending order):
a) higher number of points obtained in the group matches played among the teams in question;
b) superior goal difference from the group matches played among the teams in question;
c) higher number of goals scored in the group matches played among the teams in question;
d) higher number of goals scored away from home in the group matches played among the teams in question;
e) if, after having applied criteria a) to d), teams still have an equal ranking, criteria a) to d) are reapplied exclusively to the matches between the teams in question to determine their final rankings. If this procedure does not lead to a decision, criteria f) to h) apply;
f) superior goal difference from all group matches played;
g) higher number of goals scored from all group matches played;
h) higher number of coefficient points accumulated by the club in question, as well as its association, over
the previous five seasons (see paragraph 9.03).
Als Feyenoord wint van bekerhouder Sevilla en Standard Luik verliest punten tegen HNK Rijeka, dan kwalificeren de Rotterdammers zich voor de knockout-fase van de Europa League.
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
/Wat een AFGRIJSELIJKE scheidsrechter overigens, voor beide kanten. Heel slecht.
[ Voor 16% gewijzigd door PWM op 27-11-2014 20:12 ]
Het begin is gemaakt 1-0PWM schreef op donderdag 27 november 2014 @ 20:10:
Blijf beetje raar vinden in een poule, maar komt hier dus goed uit. Maarja, dan moet je nog wel winnen, en dat is nog ver weg. Verliezen is dodelijk, Sevilla is dan door en moet tegen Reijka de laatste pot.
/Wat een AFGRIJSELIJKE scheidsrechter overigens, voor beide kanten. Heel slecht.
Niet slim van el Ahmadi, maar dat Hulk gebaar erna van hem
[ Voor 42% gewijzigd door Arjan90 op 27-11-2014 20:16 ]
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Edit: lekker vlot en fel spel nu!
[ Voor 21% gewijzigd door Arjan90 op 27-11-2014 20:26 ]
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Die scheidsrechter fluit inmiddels alles af aan 1 kant.
Wat een arbiter
Alleen in de 16 van Feyenoord..PWM schreef op donderdag 27 november 2014 @ 20:33:
De eerste tackle op de bal in de 16 gaat op de stipt.
--
In de Eredivisie is het toch de regel dat de scheidsrechter alleen bij een hoofdwond de wedstrijd stil kan leggen (of een ernstige blessure), maar toch niet voor kramp? Hoe zit dat in Europa?
[ Voor 33% gewijzigd door Gynnad op 27-11-2014 20:37 ]
2-0
El Ahmadi!!!!!
Jalalalalalalalalalalalalalala
Kun je hem meteen leeg drinken om het te vieren!
Gefeliciteerd eerste overwintering in x jaar?
Beter pak je er nog een, wordt het 3-0
Fox (Live?) Kanaal 11 bij ons in elk geval (Ziggo)Sjah schreef op donderdag 27 november 2014 @ 20:42:
Wie zendt de vrouwen uit?
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Als ik het goed hoorde in de voorbeschouwing hebben ze nog de hele maand november de 0 gehouden in alle toernooien (weet niet of het klopt). Dat is opzich ook wel knap..Vlassie1980 schreef op donderdag 27 november 2014 @ 20:43:
Toch knap even van de EL winnaar winnen, petje af!
Hopelijk doen ze hetzelfde zondag tegen PSV
Tx, had nog niet gezapt, ging eral van uit dat niemand het deed.Gynnad schreef op donderdag 27 november 2014 @ 20:43:
[...]
Fox (Live?) Kanaal 11 bij ons in elk geval (Ziggo)
FOX 1-0 MiedemaSjah schreef op donderdag 27 november 2014 @ 20:42:
Wie zendt de vrouwen uit?
[ Voor 15% gewijzigd door apis29 op 27-11-2014 20:47 ]
"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~
Leek me expres? Is hij nu geschorst voor volgende pot?aerofreak schreef op donderdag 27 november 2014 @ 20:47:
niet echt slim van Karim
PSV heeft aan een punt genoeg toch?
Evenveel als dat je tweede wordt hoor..PWM schreef op donderdag 27 november 2014 @ 20:50:
Wat een clown die scheidsrechter. Zeldzaam.
Nu voor groepshoofd gaan, dan ontloop je veel clubs.
Hoe dan ook, de overwinning is binnen
Feyenoord overwintert voor het eerst in 10 jaar in Europa! PROFICIAT!Gynnad schreef op donderdag 27 november 2014 @ 20:42:
[...]
Kun je hem meteen leeg drinken om het te vieren!
Gefeliciteerd eerste overwintering in x jaar?
Aldus voetbalzone. 10 jaar dat is toch wel een hele tijd geleden zeg!
Smiling as the shit comes down...
XXXVI
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Wel een buitenspeldoelpunt, maar ja het blijft PSV.
[ Voor 49% gewijzigd door OPSLAGHOND op 27-11-2014 21:13 ]
Inderdaad, en dan zijn er mensen die dat leuk vinden....PWM schreef op donderdag 27 november 2014 @ 21:16:
Wat een mafkees die commentatorAls Zoet deze niet wilde houden, zou hij weg meeten springen.
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
PSN: Finally_Chris
PSV is vermakelijk om te zien, maar kwalitatief om te janken. Zat zondag wel anders zijn
De wedstrijd van PSV daarentegen.... het lijkt momenteel wel Heracles - Dordrecht. Wake up!
Ja, maar winnen is meer punten voor Nederland. En Estoril... Dat moet je winnen.
Zoveel komt er niet binnen hoor in de EL. En Kramaric is totaal onhaalbaar.CR1691 schreef op donderdag 27 november 2014 @ 21:32:
Geweldige overwinning van Feyenoord. Hopelijk kunnen ze met het geld die nu binnenkomt dan eindelijk een spits van niveau aantrekken. Dus geen spelers zoals Kramer en dergelijke. Toch nog een poging wagen voor Kramaric.
Dus ze krijgen nu 600.000 of 400.000Groepsfase winnaar: € 400.000
Groepsfase runners-up: € 200.000
2e ronde: € 200.000
Achtste finale: € 350.000
[ Voor 55% gewijzigd door Vos op 27-11-2014 22:10 ]
- I can accurately say I was born on Earth, but it's not very precise. I can precisely say I was born at latitude 37.229N, longitude 115.811W, but that is not at all accurate - Matt Parker
Dit topic is gesloten.
![]()
Voor de FIFA-verkiezing: [Voetbal] FIFA-verkiezing
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2014/2015