We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Veel spelers moesten Van Gaal op hun blote knietjes danken voor het WK en de vette contracten die ze daarna overal gekregen hebben.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
GODZIJDANK NIET!!
Waarschijnlijk omdat hij de helft bij elkaar fantaseert en je dat op TV ziet.
★ What does that mean? ★
Dat was iemand anders inderdaadMyUtd4Life schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 22:48:
[...]
Ik zei toch ook niks over de defensie? Ik zei dat het kansloos was. Het is toch absurd dat je tegen, met alle respect, IJsland zo weinig kan creëren. Dat land is echt niet zo goed als iedereen de meeste mensen zeggen. Ik vond de wissels van Hiddink ook zéér matig, totaal geen toegevoegde waarde.
Wissels waren beroerd
Wut? Ik zit gewoon met beeld van N3 en geluid van R1 te kijken.MrMonkE schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 22:51:
[...]
GODZIJDANK NIET!!
Mooi toch. De Tour de France is op de radio meestal ook veel spannender...MrMonkE schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 22:51:
[...]
[ Voor 3% gewijzigd door Fiber op 13-10-2014 22:53 ]
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Tja, moet je die van sport1 eens horenMrMonkE schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 22:51:
[...]
GODZIJDANK NIET!!
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Yeah, right, is die man seniel aan het worden of zo...? Geef gewoon toe dat je collectief gefaald hebt en dat je daar als coach verantwoordelijk voor bent...tweaker2010 schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 22:52:
Hiddink weet waar het aan ligt... het ging om halve meters
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
FIFA Benelux Administrator
★ What does that mean? ★
Overgewaardeerde man die al jaren niet (zelfstandig) presteert.
Zoals ik al eerder aangaf.Fleximex schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 22:58:
De backs en middenvelders kwamen ook te weinig op. Hoe kan Robben tegen drie man komen? Dat betekent dat de linksbuiten en linker centrale middenvelder van IJsland meeverdedigen op de flank. Waarom lopen middenvelders en Van Der Wiel dan niet die ruimte in. Van Der Wiel komt bij PSG heel vaak op, met succes. Nu deed hij dat amper.
Ijsland verdedigt met 10.
Wij vallen aan met 5-7, 3-5 blijven bij het midden/achter hangen.
Dus zij verdigen met 10 man eigenlijk tegen 5-7 man
★ What does that mean? ★
En eigenlijk hadden we die er vandaag nou juist nog even bij moeten hebben. Desnoods al keeper of zo...Señor Sjon schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 22:59:
Gaan we straks op een moment komen dat mensen bedanken voor het NL-elftal? Kuyt heeft al een bail-out gedaan.
Kan Kuyt's keuze best begrijpen dan, geen gezeur meer en ik denk dat het een behoorlijke ontspanning geeft.Señor Sjon schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 22:59:
Gaan we straks op een moment komen dat mensen bedanken voor het NL-elftal? Kuyt heeft al een bail-out gedaan.
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
FIFA Benelux Administrator
Als je naar de individuele klasse op club niveau kijkt doen we nog steeds goed mee. Nu nog een goede coach om er een echt team van te maken, zoals op het afgelopen WK...tweaker2010 schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 23:04:
Bert denkt nog steeds dat we een top 10 land zijn... wat een grapjas. Resultaten uit het verleden...
Zo heel veel is er in die paar maanden niet veranderd hoor. Maar een paar 'kleinigheidjes'...
Ach, als 16 miljoen bondscoaches onzin mogen uitkramen, mag Bert dat ooktweaker2010 schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 23:04:
Bert denkt nog steeds dat we een top 10 land zijn... wat een grapjas. Resultaten uit het verleden...
To See A World In A Grain Of Sand, And A Heaven In A Wild Flower, Hold Infinity In The Palm Of Your Hand, And Eternity In An Hour
Nou ja, van Gaal heeft de oranje sinaasappel helemaal leeggeperst en er alles uitgehaald.Fiber schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 23:07:
[...]
Als je naar de individuele klasse op club niveau kijkt doen we nog steeds goed mee. Nu nog een goede coach om er een echt team van te maken, zoals op het afgelopen WK...
Zo heel veel is er in die paar maanden niet veranderd hoor. Maar een paar 'kleinigheidjes'...
De vedettes kunnen en willen dat niet nog eens zo lijkt het. Sommigen kunnen nu beter afzwaaien.
Op Robben na hebben we eigenlijk niet 1 speler die momenteel echt uitblinkt bij een europese topclub.
Hiddink toont wederom aan dat de KNVB een grote fout heeft begaan door hem aan te stellen ipv Ronald Koeman.
Tel daarbij dat Nederland - nou ja, ik zal niet zeggen 'op een dwaalspoor zit', maar toch - zoekende is met een testteam, nou dan lijkt me deze uitslag niet echt verrassend. Voor de bookies was het dat wel, en ik heb daar redelijk dankbaar gebruik van gemaakt.
Float like a butterfly, sting like a bee.
Italië het toppunt als in toen stopte het geluk? Die penalty voor Italië was zeker terecht toen?PWM schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 23:00:
Hiddinks heeft Anzi niet goed laten spelen, heeft Turkije verpest. Heeft schandalig scheidsrechtelijk optreden meegehad bij Zuid-Korea en Australië (waar de wedstrijd tegen Italië het toppunt was).
Overgewaardeerde man die al jaren niet (zelfstandig) presteert.
Hiddink is een manager en niet een trainer. Hij heeft bewezen dat hij met de juiste mensen (Fred Rutten bijvoorbeeld bij PSV) een hele goede ploeg kan opbouwen. Dit heeft hij met Zuid-Korea en Australië, al dan niet met geluk op de eindtoernooien, ook gedaan. Je kunt je afvragen of Blind en Van Nistelrooij ook die juiste mensen zijn...
Maar hem hem nu al na 4 wedstrijden afserveren is echt te vroeg.
Hiddink: 'Ik ga het in alle rust analyseren'
Van Persie: 'Pijnlijk om zo te verliezen, maar Hiddink is een fantastische coach'
nggyu nglyd
Strootman kan het niet alleen. Ik heb hem op het WK niet echt gemist.martinusz schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 23:34:
Gelukkig is strootman op de weg terug, denk dat hij weleens groot verschil kan maken op het middenveld!
Guus heeft ze toch echt zelf uitgekozen... Of zit dat met Blind anders...?Fleximex schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 23:34:
[...] Je kunt je afvragen of Blind en Van Nistelrooij ook die jusite mensen zijn...
Driehoeksantwoorden! Het is allemaal de schuld van de IlluminatieQuad schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 23:35:
Robben: '“Gênant? Waardeloos! Ik ben woedend.'
Hiddink: 'Ik ga het in alle rust analyseren'
Van Persie: 'Pijnlijk om zo te verliezen, maar Hiddink is een fantastische coach'
Ik moest lachen om je post. Toen ik klaar was met lachen ging mijn gezicht ook naar
Er is toch in best wat wedstrijden waar naar een 4-3-3 veranderd werd. En in die situaties kon je Strootman goed gebruiken. Beter dan Blind en De Jong.tweaker2010 schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 23:36:
[...]
Strootman kan het niet alleen. Ik heb hem op het WK niet echt gemist.
Fleximex schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 23:38:
[...]
Driehoeksantwoorden! Het is allemaal de schuld van de Illuminatie.
Ik moest lachen om je post. Toen ik klaar was met lachen ging mijn gezicht ook naar. Toen dacht ik er nog verder over na en nu zit ik tegen het janken aan
.
Robben probeert op deze manier de aanvoerdersband te claimen, van Persie probeert hem op deze manier te behouden.
nggyu nglyd
PSN: Finally_Chris
Misschien moeten we dan een aanvoerder selecteren die bij Excelsior uit de jeugd komt!CR1691 schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 23:49:
Blij dat dit circus voorlopig weer klaar is en we weer naar competitievoetbal kunnen kijken. Zelfs Excelsior (met alle respect) speelt beter voetbal.
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Verwijderd
En een Hiddink die rustig erkend dat het Nederlands elftal Robben is solliciteert naar zijn ontslag. Wat een brevet van onvermogen gaf Hiddink daarmee wel niet af ten overstaan van wie het maar wilde horen.
Valentijd Driessen schreef rake woorden in zijn column in de Telegraaf inzake zowel Hiddink, Koster en Goes.
Wat een uitspraak voor een coach en al zeker op dit niveau!
Echt belachelijk. Iedereen die ooit in een team sport heeft gespeeld is het hopelijk met mij eens, man man man...
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Uhuh, zo ken ik nog 100 clichés.Verwijderd schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 01:12:
IJsland was gewoon effectiever.
Kun je elk systeem spelen.
Ik las zojuist dat NL gisteravond speelde, 2-0 verloren? Hmmkay, zie je wel, stom internationaal geklungel.
Ehm. Kuyt is gestopt en vd Vaart is vaker geblesseerd dan fit. Die moet je geen aanvoerder maken.Fiber schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 23:49:
Ze verdienen hem geen van allen meer eigenlijk. Geef hem maar aan Vlaar of Strootman als die weer terug zijn. Desnoods aan Kuyt of Van der Vaart...
Onder v Gaal werkte 433 prima. Bij afwezigheid van Strootman ontdekte v Gaal echter dat het middenveld tegen grote landen kwetsbaar was. Volgens mij is IJsland niet van dat niveauSheva schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 01:07:
Onder Van Gaal werkte 4-3-3 al niet optimaal, bij Hiddink lijkt het ook niet goed te renderen?
Is het geen idee om Nigel de Jong gewoon centraal achterin te zetten? Als middenvelder vind ik dat hij vaak een vertragende factor is in het bereiken van de aanvallers. Zijn power en ervaring kunnen we echter goed gebruiken. Achterin is dan bij Oranje wellicht een betere plek. Dat schept ruimte voor Clasie of Blind. Die hebben bewezen dat ze het spel naar voren kunnen versnellen.
[ Voor 33% gewijzigd door D-e-n op 14-10-2014 09:04 ]
Ik blijf bij mijn standpunt van ver voor het WK. De sleutel ligt op het middenveld. Het was geen toeval dat een wellicht minder ervaren en minder gerenommeerd middenveld zoals dat tegen Brazilië juist het beste functioneerde
Daar wil ik gewoon nog graag heen.
[ Voor 16% gewijzigd door Terranova op 14-10-2014 09:30 ]
Maar wie zou er dan trainer moeten worden? Hebben we vertrouwen in Blind? Ik niet
Koeman is gewoon belazerd, die had in mijn ogen het meest recht om de nieuwe BC te worden.
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Brazilie speelde het hele WK erg matig (dat lag niet aan oranje). En vergeet niet dat Neymar er niet bij was.D-e-n schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 09:27:
Maar aan wie ligt dat? Cruijff hoor je altijd zeggen dat verdedigers niet moeten opbouwen. En een De Vrij of Veltman vind ik opbouwend juist wel goed.
Ik blijf bij mijn standpunt van ver voor het WK. De sleutel ligt op het middenveld. Het was geen toeval dat een wellicht minder ervaren en minder gerenommeerd middenveld zoals dat tegen Brazilië juist het beste functioneerde
Brazilie heeft vooral verloren van zichzelf, ze konden de druk niet aan. Als je naar de opstelling van toen kijkt:

Kuyt is gestopt dus op links moet er iemand anders komen. Ik zou Blind LM zetten en Pieters LB.
Clasie of de Jong ligt een beetje aan de tegenstander. Wijnaldum zou wel van toegevoegde waarde zijn.
En van mij mag Janmaat ook weer terug in de basis. Van der Wiel is echt een drama als rechtsback.
Ik denk aan een 433 met Clasie/Blind in de punt naar achter met lopende maar tegelijk ook technische mensen ervoor. Dat kunnen Wijnaldum, de Guzman, Afellay of Klaassen zijn maar denk ook eens aan iemand als Toornstra.
http://nos.nl/artikel/709742-het-is-gedaan-met-hiddink.html
Ik zelf vond het gisteren echt slecht, maar heb net zelf even zitten spelen met een line-up builder en kom er niet echt uit. Vind het maar lastig met de spelers die we hebben.
Je waait weer lekker alle kanten op. Van Der Wiel drama? Was de beste man tegen Kazachstan. Gisteren was een collectief falen. Niet op te hangen aan één persoon.tweaker2010 schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 09:44:
[...]
Brazilie speelde het hele WK erg matig (dat lag niet aan oranje). En vergeet niet dat Neymar er niet bij was.
Brazilie heeft vooral verloren van zichzelf, ze konden de druk niet aan. Als je naar de opstelling van toen kijkt:
[afbeelding]
Kuyt is gestopt dus op links moet er iemand anders komen. Ik zou Blind LM zetten en Pieters LB.
Clasie of de Jong ligt een beetje aan de tegenstander. Wijnaldum zou wel van toegevoegde waarde zijn.
En van mij mag Janmaat ook weer terug in de basis. Van der Wiel is echt een drama als rechtsback.
Als we iedere speler moeten vervangen na één slechte wedstrijd dan heb ik binnenkort Guus Hiddink aan de lijn met de vraag of ik binnenkort op wil komen draven
We hadden daar op het WK ook wel moeite mee imo, soms wel veel balbezit en in de counter wel gevaarlijk, maar als we zelf moeten opbouwen en kansen moeten creeren dan lukt dat niet en ben je gewoon afhankelijk van een robben. In dat opzicht heeft Hiddink dan ook wel gelijk dat Robben erg belangrijk is.
Toch vind ik het raar dat we gewoon zoveel moeite hebben met uitgespeelde kansen creeren, dat is bij veel andere nationale teams die veel balbezit hebben wel anders. Ik heb vooral in de tweede helft ondanks zoveel balbezit 0 uitgespeelde kansen gezien, dat is toch wel vrij triest. Eerste helft was niet veel beter al hadden we daar nog dat schotje van v persie en de kopbal van Robben.
Weet ook niet hoe dit op te lossen is, maar dit probleem speelde ook al onder van Gaal, maar toen hadden we ploegen tegen ons die zelf wat aanvallender speelden. Bovendien was de verdediging iets beter. Daarnaast vind ik het ook raar dat mensen nu doen alsof v Gaal een zoveel betere coach is, aangezien diezelfde v Gaal zich met een (waarsch) beter NL elftal ook niet wist te plaatsen voor 2002.
Denk persoonlijk dat je soms ook een beetje geluk nodig hebt en dat heeft Hiddink tot dusverre absoluut niet. Doet verder ook niks af aan het feit dat NL bedroevend speelt, maar het was ook niet zo alsof we onder v Gaal zo'n fantastisch of oogstrelend voetbal speelden (2e helft tegen Spanje uitgezonderd). Ook denk ik dat we ons alsnog wel plaatsen voor het EK en daar gaat het toch meer om de vorm van de dag, dus ik zie het oh zo grote probleem ook niet echt.
Vind trouwens dat de media ook teveel probeert te sturen naar een vertrek van Hiddink en vond het interview van v Gelder met Hiddink na de wedstrijd een beetje belachelijk. Nou is v Gelder soweiso een irritante lul, maar de vragen sloegen imo nergens op en telkens maar weer vragen of hij gaat opstappen, wat heeft dat in godsnaam voor zin, je weet het antwoord toch al. Beetje te sensatiebelust, zelfs bij onze "neutrale" staatsomroep.
Helemaal mee eens, daar ligt echt het probleem. Het middenveld staat stil, fysiek zwak en is te langzaam. De verdedigers kunnen de bal niet kwijt en als dat wel lukt dan doen de middenvelders er niks mee. De spits staat op een eiland en er zit totaal geen verrassing in het spel. Je moet in het hedendaagse voetbal tenminste 2 lopende middenvelders hebben die zorgen dat je overal op het veld een man meer situatie kan creëren.D-e-n schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 09:57:
Oh, maar ik zou die opstelling tegen Brazilië niet als basis willen gebruiken hoor. Het geeft wel aan dat je de namen op het middenveld misschien los moet laten.
Ik denk aan een 433 met Clasie/Blind in de punt naar achter met lopende maar tegelijk ook technische mensen ervoor. Dat kunnen Wijnaldum, de Guzman, Afellay of Klaassen zijn maar denk ook eens aan iemand als Toornstra.
De Jong moet je alleen doen als je echt dik de underdog bent of een voorsprong over de streep moet slepen, maar die moet je in de kwalificatie gewoon op de bank laten. Als er 1 speler is die goed op die positie kan spelen is het Clasie, Die draait wel open en speelt snel de bal naar voren. Blind is naar mijn mening ook een speler die veel te risicoloos en te veel terug speelt, ik denk niet dat dat een verbetering is ten opzichte van De Jong en bovendien is hij linksback.
Ik zie in Fer nog steeds onze Pogba. Die jongen heeft wat foute keuzes gemaakt en is niet best in vorm, maar is wel het type dat ontbreekt. Fysiek sterk, voetballend sterk, en een harde werker. Immers is ook zo'n type, maar simpelweg niet goed genoeg, Klaassen kan het denk ik ook. Voor Toornstra komt Oranje te vroeg, ik denk dat Klaassen verder is en die is volgens mij ook jonger.
Naast een verdedigende passer, een fysiek sterke loper zou je dan nog een technische aanvallende middenvelder kunnen zetten. Ik weet niet of Sneijder die man nog is, wellicht kan Van Persie daar wel spelen met het juiste middenveld achter zich. Anders kom je uit bij Wijnaldum en daar heb ik geen vertrouwen in.
Indi was overigens bij Feyenoord al gepasseerd door Kongolo. Zijn enige kwaliteit is een man uitschakelen, maar als hij dat niet doet moet je een ander opstellen. Waarschijnlijk Vlaar te zijner tijd. De Vrij vond ik helemaal niet zo slecht, die penalty was misschien onhandig maar ook onterecht.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Hij kon veel opkomen maar tegen Kazachstan vind ik dat niet echt een prestatie. Hem de beste man noemen vind ik wat overdreven. Ervaren jongens als hij moeten de jonkies bij de hand nemen, het is wat makkelijk om te zeggen dat de rest ook gefaald heeft gisteren. Echte toppers zakken niet door de ondergrens.JanW schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 11:17:
[...]
Je waait weer lekker alle kanten op. Van Der Wiel drama? Was de beste man tegen Kazachstan. Gisteren was een collectief falen. Niet op te hangen aan één persoon.
Als we iedere speler moeten vervangen na één slechte wedstrijd dan heb ik binnenkort Guus Hiddink aan de lijn met de vraag of ik binnenkort op wil komen draven
Janmaat is ook al 25 en van Rhijn is 23.
Van Gelder heeft anderhalf uur lang zichzelf op zitten vreten in het Radio1 hokje, omdat de meest basale dingen gewoon niet liepen en passes over een paar meter mislukten. Ook kwam er niks terecht van alle vedettes die we zogenaamd hebben. Daar kwam wat frustratie uit in het interview, ook over de gelaten, non-coachende houding langs het veld.Snowdog schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 11:18:
...
Vind trouwens dat de media ook teveel probeert te sturen naar een vertrek van Hiddink en vond het interview van v Gelder met Hiddink na de wedstrijd een beetje belachelijk. Nou is v Gelder soweiso een irritante lul, maar de vragen sloegen imo nergens op en telkens maar weer vragen of hij gaat opstappen, wat heeft dat in godsnaam voor zin, je weet het antwoord toch al. Beetje te sensatiebelust, zelfs bij onze "neutrale" staatsomroep.
Toornstra is ondertussen al 25 jaar hoorph4ge schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 11:21:
[...]
Ik zie in Fer nog steeds onze Pogba. Die jongen heeft wat foute keuzes gemaakt en is niet best in vorm, maar is wel het type dat ontbreekt. Fysiek sterk, voetballend sterk, en een harde werker. Immers is ook zo'n type, maar simpelweg niet goed genoeg, Klaassen kan het denk ik ook. Voor Toornstra komt Oranje te vroeg, ik denk dat Klaassen verder is en die is volgens mij ook jonger.
ph4ge zegt ook niet dat Toornstra jong is, sterker nog hij zegt dat Klaassen jonger is en dat klopt ook. ph4ge zegt alleen dat Oranje te vroeg komt, en daar zit iets in, aangezien Toornstra pas sinds dit seizoen bij Feyenoord zit.JST94 schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 11:56:
Toornstra is ondertussen al 25 jaar hoor. Leuke is dat Toornstra op zijn 20e nog bij een amateurvereniging speelde. Aardige ontwikkeling lijkt me zo.
Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro ESU
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema
Dus omdat Toornstra dit seizoen pas bij Feyenoord zit komt Oranje te vroeg? Wat een kul. Je hoeft toch niet bij een Ajax/PSV/Feyenoord/Twente of hoger te spelen om opgeroepen te worden voor Oranje? Toornstra heeft trouwens al 2 interlands achter zijn naam staan.Railgunner schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 12:13:
[...]
ph4ge zegt ook niet dat Toornstra jong is, sterker nog hij zegt dat Klaassen jonger is en dat klopt ook. ph4ge zegt alleen dat Oranje te vroeg komt, en daar zit iets in, aangezien Toornstra pas sinds dit seizoen bij Feyenoord zit.
Toornstra heeft net 1 seizoen bij Utrecht gespeeld en nu dus bij Feyenoord. Dan is de stap naar oranje wel erg groot. Hij heeft amper ervaring in europees voetbal bijvoorbeeld. En bij een topclub leer je pas echt met druk omgaan.JST94 schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 12:24:
[...]
Dus omdat Toornstra dit seizoen pas bij Feyenoord zit komt Oranje te vroeg? Wat een kul. Je hoeft toch niet bij een Ajax/PSV/Feyenoord/Twente of hoger te spelen om opgeroepen te worden voor Oranje? Toornstra heeft trouwens al 2 interlands achter zijn naam staan.
Een goede buitenlandse club is ook goedJST94 schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 12:24:
Je hoeft toch niet bij een Ajax/PSV/Feyenoord/Twente of hoger te spelen om opgeroepen te worden voor Oranje?
Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro ESU
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema
Ik vind het ook niet meer dan terecht dat men vraagtekens bij Hiddink zet, het is een enorme wanprestatie en geen incident meer. Op zijn houding en zijn tactiek valt een hoop af te dingen. Er is duidelijk meer aan de hand als "het is allemaal van Persie zn schuld, stel Huntelaar op!" Bovendien waren veel mensen het al niet eens met zijn aanstelling. Als je dan ook nog eens begint over gebrek aan kwaliteit (kom op, het is IJsland!) en doet alsof alleen Robben er wat van kan en die nou eenmaal zn vorm niet had dan maak je je gewoon belachelijk.Señor Sjon schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 11:54:
Van Gelder heeft anderhalf uur lang zichzelf op zitten vreten in het Radio1 hokje, omdat de meest basale dingen gewoon niet liepen en passes over een paar meter mislukten. Ook kwam er niks terecht van alle vedettes die we zogenaamd hebben. Daar kwam wat frustratie uit in het interview, ook over de gelaten, non-coachende houding langs het veld.
De tactiek is telkens veel te verdedigend, waardoor je juist in de problemen komt en zelf niks kan afdingen. Vervolgens offert hij het middenveld op om IJsland met lange ballen aan te vallen.
Over Toornstra: Kom op, ik ben Feyenoorder, natuurlijk ben ik fan van Toornstra.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Ik vind eigenlijk dat Rutten Immers eruit moet halen en Toornstra op 10 moet zetten. Nu worden zijn kwaliteiten niet optimaal benut vind ik.ph4ge schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 12:31:
[...]
Over Toornstra: Kom op, ik ben Feyenoorder, natuurlijk ben ik fan van Toornstra.Maar gelukkig zit van Basten niet meer aan het roer waar elke Eredivisie speler die een goede bal raakte bij Oranje zat. Als Feyenoord de groepsfase overleeft en weer in de top 4 staat met Toornstra als belangrijke pion gaan we hem in maart serieus overwegen op die inderdaad vacante positie.
Als ik Rutten was zou ik het laten staan zo, het begint eindelijk te lopen.JST94 schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 13:19:
[...]
Ik vind eigenlijk dat Rutten Immers eruit moet halen en Toornstra op 10 moet zetten. Nu worden zijn kwaliteiten niet optimaal benut vind ik.
Ik vind Ronald in t.o.t. Frank zich vaak best wel als een nare man gedragen. Wat een rare argumenten. Guus zou te oud zijn. En er was van te voren al veel kritiek. En Guus zijn tactisch inzicht is verouderd omdat hij een poeple manager is.Baksteen89 schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 11:02:
Ronald de Boer had er blijkbaar ook wat over te zeggen
http://nos.nl/artikel/709742-het-is-gedaan-met-hiddink.html
Ik zelf vond het gisteren echt slecht, maar heb net zelf even zitten spelen met een line-up builder en kom er niet echt uit. Vind het maar lastig met de spelers die we hebben.
- Leeftijd heeft niks te maken met kwaliteiten.
- Er was kritiek op de aanstelling van Hiddink omdat iedereen dacht dat Koeman het zou worden en die er wel klaar voor was. Maar niet kritiek op Hiddink zelf vooraf.
- Juist Hiddink kan door tot zijn pensioen omdat hij (jonge) mensen om zich heen verzameld die verstand van voetbal hebben. En samen met hen beslissingen maakt.
De mensen die er nu zitten zijn misschien niet de juiste:
Van Nistelrooij heeft nog geen trainersdiploma en kan Hiddink denk ik niet tot nauwelijks helpen bij de tactiek. Alleen individueel kan hij de aanvallers sturen.
Blind moet blijkbaar in 2016 de nieuwe bondscoach worden. Ik weet niet of Blind om die reden in zijn schoot geworpen is of Hiddink er zelf voor heeft gekozen. Maar ik heb niet het idee dat Hiddink en Blind een goed team kunnen vormen.
Ik vind de kritiek van Ronald de Boer maar raar. Dat je nu kritiek hebt over de wedstrijd met IJsland en de daarvoor verloren wedstrijden is meer dan logisch, maar wat hij zegt is alleen maar onzin.
Leeftijd zegt niet alles (zie Aragonés) maar Guus heeft de drive niet meer. Hij kan de jongere spelers niet meer motiveren en weet ook niet meer hoe het nu verder moet. Zelden zo'n wanhopige coach gezien.Fleximex schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 13:32:
[...]
Ik vind Ronald in t.o.t. Frank zich vaak best wel als een nare man gedragen. Wat een rare argumenten. Guus zou te oud zijn. En er was van te voren al veel kritiek. En Guus zijn tactisch inzicht is verouderd omdat hij een poeple manager is.
- Leeftijd heeft niks te maken met kwaliteiten.
- Er was kritiek op de aanstelling van Hiddink omdat iedereen dacht dat Koeman het zou worden en die er wel klaar voor was. Maar niet kritiek op Hiddink zelf vooraf.
- Juist Hiddink kan door tot zijn pensioen omdat hij (jonge) mensen om zich heen verzameld die verstand van voetbal hebben. En samen met hen beslissingen maakt.
Frank? Ik denk dat je Ronald bedoeld?Ik vind de kritiek van Frank de Boer maar raar. Dat je nu kritiek hebt over de wedstrijd met IJsland en de daarvoor verloren wedstrijden is meer dan logisch, maar wat hij zegt is alleen maar onzin.
Het zou eens tijd worden. Eindelijk begint men in Zeist ook wakker te worden.KNVB is geschrokken en roept Hiddink op het matje
Van Oostveen: Het begint structureel karakter te krijgen
Rijkaard of Gullit misschien? Van Basten weer?
Co Adriaanse zou een optie kunnen zijn.Fleximex schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 14:16:
Als Hiddink weg moet dan neemt, Van Oostveen kennende, Blind het over. Als Hiddink weg moet dan Van Oostveen ook. Ik zou alleen niet weten wie je dan nu als vervanger moet kiezen.
XXXVI
Daarom noem ik hem. Dat ik het echt niet zou weten.Railgunner schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 14:21:
Van Basten? Heb je het nieuws bij AZ van de afgelopen maand gemist?
Voor mij totaal niet. Wat een misselijke man is dat zeg. Hij maakt zich volstrekt belachelijk bij Studio Voetbal. Adriaanse is ook zo'n trainer waarvan ik echt niet zou weten wat zijn vaardigheden zijn.ephymerous schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 14:21:
[...]
Co Adriaanse zou een optie kunnen zijn.
Inderdaad, Adriaanse begint volgens mij serieus dement te worden want hij heeft afgelopen zomer hele bizarre dingen lopen roepen.Fleximex schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 14:23:
[...]
Daarom noem ik hem. Dat ik het echt niet zou weten.
[...]
Voor mij totaal niet. Wat een misselijke man is dat zeg. Hij maakt zich volstrekt belachelijk bij Studio Voetbal. Adriaanse is ook zo'n trainer waarvan ik echt niet zou weten wat zijn vaardigheden zijn.
Ze hadden Koeman moeten halen
Zoals dat Depay er als een travestiet uit zietStrongArmLance schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 14:25:
[...]
Inderdaad, Adriaanse begint volgens mij serieus dement te worden want hij heeft afgelopen zomer hele bizarre dingen lopen roepen.
Nou dan kan Depay sowieso al geen deel van de selectie uit maken als Adriaanse bondscoach is
Die hele link met Blind heb ik nooit begrepen. Hij was verre van een succescoach bij Ajax en toch komt ie onder de radar bij het NL elftal. Zoonlief van hem heb ik het ook niet zo op, maar dat levert altijd gratis discussie op met een paar vrienden.Fleximex schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 14:16:
Als Hiddink weg moet dan neemt, Van Oostveen kennende, Blind het over. Als Hiddink weg moet dan Van Oostveen ook. Ik zou alleen niet weten wie je dan nu als vervanger moet kiezen.
Haha ja, onder andere. Maar hij heeft ook vaak gehad dat hij totaal de verkeerde speler noemde, verkeerde namen gebruikte, posities van spelers door elkaar haalde en inderdaad daarnaast gewoon vage opmerkingen maakte.Fleximex schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 14:28:
[...]
Zoals dat Depay er als een travestiet uit ziet. In nota bene Studio Voetbal. Foto.
Nou dan kan Depay sowieso al geen deel van de selectie uit maken als Adriaanse bondscoach is.
Blind is een jaknikker dat hebben ze graag bij de KNVB. Het wordt tijd dat van Oostveen zelf ook eens opstapt en de eer aan zichzelf houdt. Die aanstelling van Hiddink en Blind was immers zijn idee.Señor Sjon schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 14:47:
[...]
Die hele link met Blind heb ik nooit begrepen. Hij was verre van een succescoach bij Ajax en toch komt ie onder de radar bij het NL elftal. Zoonlief van hem heb ik het ook niet zo op, maar dat levert altijd gratis discussie op met een paar vrienden.
Inderdaad, heeft ook nooit iets boeiends te zeggen en als hij wat zegt klopt het niet. Ik weet niet meer welke speler het was, maar hij beweerde dat het een rechtsbuiten was en het was een linksbuiten. Hoeveel Jack en Pierre hem ook ongelijk gaven, het hielp niet.StrongArmLance schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 14:25:
[...]
Inderdaad, Adriaanse begint volgens mij serieus dement te worden want hij heeft afgelopen zomer hele bizarre dingen lopen roepen.
Daar zullen ze het nu wel over eens zijn. Maar nu wil hij vast niet meerZe hadden Koeman moeten halen
zo, hoezo een uitroepteken t.a.v. Guus. Bijna gemeen.tweaker2010 schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 14:11:
[...]
Het zou eens tijd worden. Eindelijk begint men in Zeist ook wakker te worden.
Hij straalt nou niet echt heel veel plezier uit. Het zou wat zijn als het Nederlands elftal de EK niet haalt onder zijn leiding.
Verwijderd
Dat zou wat zijn ja, dat is andere kopstukken ook nog nooit gebeurd...Russel88 schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 16:02:
Heeft Guus wel eens aangegeven waarom hij wederom bc geworden is?
Hij straalt nou niet echt heel veel plezier uit. Het zou wat zijn als het Nederlands elftal de EK niet haalt onder zijn leiding.
Maar van Ijsland hadden we moeten winnen
Rijkaard wil niet. Die doet het alleen voor het geld. En ten Cate is goed in commentaar leveren (net als Co).HamburgerHenk schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 16:10:
Gewoon Rijkaard en/of Ten Cate, veel meer blijft er niet over. Zolang ze maar van Frank de Boer afblijven
De ideale bondscoach zou Ronald Koeman zijn en op de lange termijn Frank de Boer.
Hihi, heel herkenbaarSeñor Sjon schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 14:47:
[...]
Die hele link met Blind heb ik nooit begrepen. Hij was verre van een succescoach bij Ajax en toch komt ie onder de radar bij het NL elftal. Zoonlief van hem heb ik het ook niet zo op, maar dat levert altijd gratis discussie op met een paar vrienden.
Blind is soms best een nuttige voetballer, maar maakt *net als heel veel spelers in het NL elftal momenteel* veel te veel simpele fouten.
Ik lag in een scheur bij die afvallende bal die hij probeert te controleren, zelden dat je iemand zo'n onhandige actie ziet doen, om vervolgens blij te zijn dat uit de tegenstoot niets kwam.
(Blind op een meter of 30 van IJslands' goal, wil de bal uit de lucht controleren en krijgt 'm na de stuit op de knie ofzo...)
Maargoed, zoals gezegd, er waren veel te veel fouten, ik voetbal zelf verdorie 5e klasse (behoorlijk laag dus
Verwijderd
Je kunt je afvragen of die redenatie wel klopt.
Een middenveld met pak hem beet Ziyech, Clasie en Toornstra had het volgens mij bepaald niet minder gedaan dan het middenveld wat er gisteravond stond.
Misschien is het niet eens zo'n raar idee de basis van het Nederlands elftal te laten vormen door spelers uit de eredivisie. Omdat die spelers gewend zijn op een bepaalde manier te voetballen. En die spelers op een paar plekken aan te vullen met spelers met exceptionele kwaliteiten.
Dit topic is gesloten.
![]()
Voor de FIFA-verkiezing: [Voetbal] FIFA-verkiezing
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2014/2015