Verwijderd schreef op donderdag 13 november 2014 @ 09:03:
@Starcopy ; toch even navragen aangaande uw aanhaling :'En daar zijn ze dan ook echt blij met die jongens. Forums vol zelfs.' Hoe mag ik dat begrijpen ; Efox is aan te raden / niet aan te raden ? Ik ben een gelegenheidsaankoper en wens de goede raad van de kenners op dit forum op te volgen omdat ik te weinig ervaring heb. quid ?
Een slechtere service dan bij die jongens is blijkbaar niet denkbaar. Reparatie onder garantie die niet uitgevoerd wordt, maar die je achteraf gewoon mag gaan betalen. Anders krijg je het toestel niet terug, dat soort zaken. En Coolicool/Efox is 1 en dezelfde shop.
Ik heb een tijdje terug in een ander topic al eens een paar links naar wat Duitse forums geplaatst, en die liegen er niet om.
Ook voor China geldt, nooit voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten.
Ik heb je hieronder 2 link neergezet waar je ook een hoop info kunt vinden. Daar lees je dus ook problemen met shops, en kun je ook wel een beetje zien waar je wel terecht kunt.
Meningen zijn verschillend, iedereen heeft een andere ervaring. Maar het is altijd verstandig om je wat in te lezen en desnoods daarna een goed advies te vragen. Staar je echter nooit blind op de prijzen, er is altijd een reden waarom iets (te) goedkoop is.
\[(Onbekende) Chinese smartphones] - Levertijden en Prijzen.
Het topic voor (onbekende) Chinese smartphones - Deel 2
Ikzelf heb mijn 1S bij to2c gekocht, en mijn Mi3 bij ibuygou. Waren niet de goedkoopste, maar in elk geval wel goed. PandaWill is vaak ook wel goed, alleen met eventuele garantie kan het daar ff duren. Mijn tablet heeft er 4 maand over gedaan voordat ik die weer terug had.
Beste ervaringen mijnerzijds zijn bij Banggood. Maar die zijn qua prijs niet altijd de beste.
En stel je dezelfde vraag aan een ander, zie je vast nog meer shops.