Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaNS1443
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 19-09 13:39
Vandaag weer een nieuwe build van Kra1o5
Changelog R8:
  • Reorganize & Cleanup code
  • Small fixes in proximity sensor
  • Fixes in audio effects (Apollo + DSP Manager)
  • Grey circle after entering pin is finally gone
  • Add OTA updates support
  • Improve phone signal stability

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denemio
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 14:50

denemio

derpdennis

HaNS1443 schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 21:27:
Vandaag weer een nieuwe build van Kra1o5
Changelog R8:
  • Reorganize & Cleanup code
  • Small fixes in proximity sensor
  • Fixes in audio effects (Apollo + DSP Manager)
  • Grey circle after entering pin is finally gone
  • Add OTA updates support
  • Improve phone signal stability
Klinkt goed, maar een even downloaden (: Ik had nog wel eens dan 3g het niet zo lekker doet (wel bereik, geen/amper data) misschien is dat nu goed (:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eoghlear
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-06 11:04
Hoi,

Ik ben van plan deze telefoon ook nog bestellen na enkele positieve reacties van collega's. Zou wel eens willen kijken wat de Chinese producenten tegenwoordig maken.

Maar nu ik dit topic lees raak ik wat uit de richting wat er nu qua rom het beste is. In het begin gaat het in dit topic nog vooral over de ml rom van xiaomi.eu maar de laatste pagina's zie ik het vooral over de cynomogen rom gaan.
Raden jullie dit momenteel aan omdat deze verder ontwikkeld is? Ik zoek namelijk een redelijk up to date rom maar wil tegelijkertijd de look van miui behouden.

Nu las ik ook al iets van een miui V6 launcher skin oid.

Wat raden jullie aan?

Ps Zag trouwens ook al ergens een lollipop rom voorbij komen maar dit zal wel een developer versie zijnde nog niet super zou werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H-Alien
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-06 16:54

H-Alien

aka Schenk

Persoonlijk vind ik de ML 45 versie helemaal prima. Het enige probleem dat ik had met de oudere versies was het belabberde ram gebruik maar dat is met versie 45 opgelost.

www.simsport-racing.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janar
  • Laatst online: 28-08 20:15

Janar

Geen

Ik ga deze week als ik tijd heb de Cyanogenmod proberen. Kijken of dat bevalt. Zeker de verbetering in 3G is wenselijk.

Anders komt gewoon ML45 weer terug. De beste ML tot nu toe.

Verwarming: Daiking Altherma Hybride 8kW met vloerverwarming & Jaga Strada radiatoren § Domotica Domoticz, Z-wave, Hue, Slimme meter § Audio/HT Linn Majik DSM, Linn Majik 140, Apple TV 4K, Sony PS4 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TVL
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09:50

TVL

Zie zojuist op het nieuws van Tweakers nieuws: Indiase luchtmacht doet Xiaomi-telefoons in de ban
Dit is toch alleen als je gebruik maakt van MiCloud? Ik heb een gewone Redmi en maak geen gebruik van MiCloud. Is toch gewoon wat Apple ook doet met hun ICloud?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Platte_Band
  • Laatst online: 19-09 09:27
TVL schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 10:28:
Zie zojuist op het nieuws van Tweakers nieuws: Indiase luchtmacht doet Xiaomi-telefoons in de ban
Dit is toch alleen als je gebruik maakt van MiCloud? Ik heb een gewone Redmi en maak geen gebruik van MiCloud. Is toch gewoon wat Apple ook doet met hun ICloud?
Oud nieuws, als je het niet vertrouwd dan moet je er CM op zetten, daar zit niets van Micloud of dergelijke in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob2011
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 20-09 12:59
Ik heb sinds kort wat vage issues, de gps zit er op de snelweg vaak meer dan 50 en soms wel 100m naast is dit nog ergens te kalibreren ?

En ik heb erg veel ruis tijdens het bellen, ik heb hier nooit last van gehad, ik heb de ruisonderdrukker al gebruikt maar geen verschil.

Iemand ideeën?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander817
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17:31

sander817

5260 Wp + 13,2GJ Zonneboiler

H-Alien schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 20:05:
Persoonlijk vind ik de ML 45 versie helemaal prima. Het enige probleem dat ik had met de oudere versies was het belabberde ram gebruik maar dat is met versie 45 opgelost.
waar kan ik die downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online
Ondersteunt CM ook dualsim?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Platte_Band
rob2011 schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 22:16:
Ik heb sinds kort wat vage issues, de gps zit er op de snelweg vaak meer dan 50 en soms wel 100m naast is dit nog ergens te kalibreren ?

En ik heb erg veel ruis tijdens het bellen, ik heb hier nooit last van gehad, ik heb de ruisonderdrukker al gebruikt maar geen verschil.

Iemand ideeën?
Wat voor software staat er op? Misschien een andere versie proberen en kijken of het daar aan ligt.
In de eerste post staat er een link, misschien voortaan even doorlezen? ;)
Ik gebruik zelf maar 1 sim, maar al vaak gelezen dat het werkt, wel dat je nog apart een ringtone moet instellen voor je tweede sim.

[ Voor 30% gewijzigd door Platte_Band op 28-10-2014 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eoghlear
Platte_Band schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 11:00:
[...]

In de eerste post staat er een link, misschien voortaan even doorlezen? ;)
Daar had ik ook al naar gekeken maar zie daar voor de redmi alleen Stable 26 staan.
Of is dat dan versie 45 omdat er voor deze telefoon geen wekelijkse updates komen?
Edit: niet ver genoeg omlaag gescrollt. Was bij de originele redmi aan het kijken.

Verder ook mensen die hem teruggeklokt hebben ivm hitteproblemen?

[ Voor 14% gewijzigd door Eoghlear op 28-10-2014 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Platte_Band
Eoghlear schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 12:11:
[...]
Verder ook mensen die hem teruggeklokt hebben ivm hitteproblemen?
Yup, ik gebruik zelf nu alleen cpu tuner met kloksnelheden van 300 tot 1190 met Config "Simpel & krachtig", qua snelheid merk je geen verschil en qua batterij een hoop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88
  • Nu online
Platte_Band schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 11:00:

Ik gebruik zelf maar 1 sim, maar al vaak gelezen dat het werkt, wel dat je nog apart een ringtone moet instellen voor je tweede sim.
Oke.
Van het weekend maar eens de Xiaomi proberen te flashen naar CM.
Volgens mij is de huidig Miui toch niet goed geflashed. Ik kan de Xiaomi.eu roms niet flashen met de updater app.

Maakt CM wel goed gebruik van de SD kaarT? M.a.w. kan ik de foto's op laten slaan op de SD kaart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eoghlear
Duidelijk verhaal. Aangezien hij nu in de sale is op ibuygou gaan we hem maar bestellen.
Alleen nog een vraag, de achterkant is die redelijk recht? Met andere woorden valt de bolling mee?
En hoe makkelijk komt hij los?

Ik heb namelijk nog een universele adapter van http://www.quadlockcase.com/products/universal-adapter liggen en deze wil ik er achter op plakken. Eventueel dmv een hoesje waar hij stevig in kan. Voor mijn iphone heb ik een mooie case.

[ Voor 6% gewijzigd door Eoghlear op 28-10-2014 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janar
  • Laatst online: 28-08 20:15

Janar

Geen

Gisteren even een paar uurtjes CM gedraaid en vond qua performance niet veel sneller dan ML45. Volgens mij is de 3G wel beter maar ik heb dat niet voldoende kunnen testen.

Aangezien ik momenteel niet veel tijd heb, ben ik toch terug gegaan naar ML45. Het kost mij teveel tijd om de telefoon opnieuw volledig in te stellen. Ik had het klaarblijkelijk niet goed genoeg voorbereid waardoor ik teveel moest instellen. Ik moet de volgende keer de Nova launcher nog even back uppen. Ook vond ik het onprettig dat CM direct alle contacten van de sim laadde waardoor ik vele dubbele contacten had.

Verwarming: Daiking Altherma Hybride 8kW met vloerverwarming & Jaga Strada radiatoren § Domotica Domoticz, Z-wave, Hue, Slimme meter § Audio/HT Linn Majik DSM, Linn Majik 140, Apple TV 4K, Sony PS4 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mits112
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 18-09 23:16
Ik heb sinds kort een MiBand. Is er een mogelijkheid om deze werkend te krijgen omdat de ML nog gebaseerd is op oudere versies van android (4.3 & 4.2). Voor de MiBand heb ik 4.4 nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snsgn
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20-09 22:28
De Xiaomi Redmi 1S is nu dan eindelijk aangekomen, maar we zitten nu met €71,32 invoerrechten. Is dat niet belachelijk veel op een aanschafprijs van €115? En kunnen we hier bezwaar op aantekenen o.i.d.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
(overleden)
snsgn schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 13:04:
De Xiaomi Redmi 1S is nu dan eindelijk aangekomen, maar we zitten nu met €71,32 invoerrechten. Is dat niet belachelijk veel op een aanschafprijs van €115? En kunnen we hier bezwaar op aantekenen o.i.d.?
Welke vervoerder heeft je dit berekend, en op welke basis?

Je betaald minimaal 13 euro inklaringskosten en dan nog de BTW over het volledige bedrag. Maar dan kan nooit zo uitkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snsgn
Met DHL.

Heb contact opgenomen. Ze hadden de invoerkosten dubbel gedaan en de administratiekosten gewoon enkel.
Het juiste bedrag is 41,71. Mwah, het is te doen. Wel prutsers verder :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
snsgn schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 13:45:
Met DHL.

Heb contact opgenomen. Ze hadden de invoerkosten dubbel gedaan en de administratiekosten gewoon enkel.
Yup, die zijn niet altijd wakker. Maar het kan nog erger, EMS bv. Maar als je het verschil maar terug krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mossell
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 17:35
Zondag de Redmi 1S besteld bij to2c.com met DHL en woensdag ontvangen, heb geen invoerkosten hoeven te betalen.

Ik had voor de optie originele firmware (eng/chin) gekozen alleen to2c heeft er toch een andere versie opgezet zonder updater. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aukemuis
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22-08-2024
Ff ml versie downloaden, rename naar update.zip in root zetten en updaten via mi recovery

[ Voor 9% gewijzigd door aukemuis op 30-10-2014 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
aukemuis schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 19:05:
Ff ml versie downloaden, rename naar update.zip in root zetten en updaten via mi recovery
Wel op de interne sd kaart en niet de externe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marske666
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20-09 19:11
Met DHL.

Ik had precies hetzelfde! ook dubbel en ook bij DHL.
En ook exact hetzelfde bedrag aan invoerrechten.
Ik begrijp alleen niet hoe ze aan dat bedrag komen.
Op de verpakking stond een waarde van 40 dollar.
Bij mij zat er ook nog een meebestelde tempered glass protector bij.
Had hem bij Antelife besteld en,zoals door mij gevraagd,geen root op het toestel! (netjes)

[ Voor 3% gewijzigd door marske666 op 01-11-2014 00:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denemio

denemio

derpdennis

Cyanogenmod R9 [2014/11/01]:

Reorganize & Cleanup code
Big changes in SELinux policies
Enable disk encryption (not tested yet)
Several multi-sim related fixes and new features
Bluetooth related changes
Adjust audio default gain levels

https://s.basketbuild.com...101-UNOFFICIAL-armani.zip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snsgn
marske666 schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 00:06:
[...]

Ik had precies hetzelfde! ook dubbel en ook bij DHL.
En ook exact hetzelfde bedrag aan invoerrechten.
Ik begrijp alleen niet hoe ze aan dat bedrag komen.
Op de verpakking stond een waarde van 40 dollar.
Bij mij zat er ook nog een meebestelde tempered glass protector bij.
Had hem bij Antelife besteld en,zoals door mij gevraagd,geen root op het toestel! (netjes)
Tja, ik vind die douanekosten toch wel erg jammer, zeker als ik zie dat mensen soms niks betalen.

Maar voor mij iig nooit meer ANTELIFE!
Weken wachten omdat ze zogenaamd niet op voorraad waren. Pas enig teken van leven geven als je het over paypal geld terug gaat hebben e.d.
Vervolgens dus de douanekosten + ook nog eens 20$ extra voor 'snelle' shipping, maargoed, daar konden zij niks aan doen natuurlijk. Daarbij komt dat we moeten constateren dat er weer een andere rom is opgezet met allerlei rommel en Chinese meuk. Leuk zo'n mobiel voor m'n pa, kan ik daar weer een tijdje zoet mee zijn om een andere rom erop te gaan zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elinx
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17:23
snsgn schreef op zondag 02 november 2014 @ 16:18:
................Daarbij komt dat we moeten constateren dat er weer een andere rom is opgezet met allerlei rommel en Chinese meuk. Leuk zo'n mobiel voor m'n pa, kan ik daar weer een tijdje zoet mee zijn om een andere rom erop te gaan zetten.
Als je de Miui ML rom van Xiaomi.eu flasht via de update app of Mi recovery ben je in één keer van die "Chinese meuk" af.
Andere optie is CM11 die twee berichten hiervoor wordt genoemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapot
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 17-09 21:38
mits112 schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 21:58:
Ik heb sinds kort een MiBand. Is er een mogelijkheid om deze werkend te krijgen omdat de ML nog gebaseerd is op oudere versies van android (4.3 & 4.2). Voor de MiBand heb ik 4.4 nodig.
Ik heb er ook 1 in bestelling maar ik begreep dat hij werkte met 4.3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander817
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17:31

sander817

5260 Wp + 13,2GJ Zonneboiler

snsgn schreef op zondag 02 november 2014 @ 16:18:
[...]

Tja, ik vind die douanekosten toch wel erg jammer, zeker als ik zie dat mensen soms niks betalen.
je moet altijd rekening houden met btw en andere kosten, je hebt geluk als je het niet betaalt. Het is niet vanzelfsprekend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eoghlear
Iemand ook het idee dat de ML45 update bij xiaomi.eu niet correct is?
Ik download maar een zip van 41kb.
Heb de link uit de eerste pagina gebruikt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Platte_Band
Eoghlear schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 13:28:
Iemand ook het idee dat de ML45 update bij xiaomi.eu niet correct is?
Ik download maar een zip van 41kb.
Heb de link uit de eerste pagina gebruikt
Verkeerde link gepakt misschien? Bij mij is het ~370 mb.
Ik kwam uit op deze link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapot
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 17-09 21:38
Ik heb wel ineens een partij battery drain met de MIUI-45 versie zeg!
Normaal had ik rond 23:00 nog wel 40% over, vandaag heb ik om 12:00 nog maar 12%.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Platte_Band
Kapot schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 14:31:
Ik heb wel ineens een partij battery drain met de MIUI-45 versie zeg!
Normaal had ik rond 23:00 nog wel 40% over, vandaag heb ik om 12:00 nog maar 12%.......
Heb je BetterBatteryStats? Wellicht kun je dan zien wat hem actief houdt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eoghlear
Platte_Band schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 13:52:
[...]

Verkeerde link gepakt misschien? Bij mij is het ~370 mb.
Ik kwam uit op deze link
Dat is dezelfde als ik had gebruikt. Heb er eerst Chrome opgezet en dan doet ie het wel.

Edit: Blijkt dat hij op random momenten stop met downloaden.
Ook op mijn macbook. Nu drie keer gedownload en telkens verschillende formaten die op mijn hdd staan. Heb hem nu via htcfanboys.com binnengehaald en die lijkt in een keer goed te gaan.

[ Voor 22% gewijzigd door Eoghlear op 05-11-2014 00:31 . Reden: Typo en uitbreiding ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NYG
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15-07 20:57

NYG

Ik wil graag mijn 1s terugzetten naar fabrieksinstellingen maar telkens als ik dit doe zie ik gewoon weer google play store en al mijn andere apps die ik al had terugkomen.Staat ook gewoon dat het gewoon versie 45 is. Ik wil dus graag terug naar de originele xiaomi rom waar je alleen engels en chinees had. Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
NYG schreef op woensdag 05 november 2014 @ 23:50:
Ik wil graag mijn 1s terugzetten naar fabrieksinstellingen maar telkens als ik dit doe zie ik gewoon weer google play store en al mijn andere apps die ik al had terugkomen.Staat ook gewoon dat het gewoon versie 45 is. Ik wil dus graag terug naar de originele xiaomi rom waar je alleen engels en chinees had. Iemand tips?
Ja, oude downloaden van Xiaomi zelf. ( als die er nog is) en dan opnieuw Flashen. Vervolgens volledige wipe doen en instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mits112
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 18-09 23:16
repost: Ik heb sinds kort een MiBand. Is er een mogelijkheid om deze werkend te krijgen omdat de ML nog gebaseerd is op oudere versies van android (4.3 & 4.2). Voor de MiBand heb ik 4.4 nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• antimos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:06
mits112 schreef op donderdag 06 november 2014 @ 14:27:
repost: Ik heb sinds kort een MiBand. Is er een mogelijkheid om deze werkend te krijgen omdat de ML nog gebaseerd is op oudere versies van android (4.3 & 4.2). Voor de MiBand heb ik 4.4 nodig.
Heb je hem al getest dan? Wat heb je nu op je Redmi 1S staan qua android versie?
Volgens mij moet hij op 4.3 werken, die ondersteund BT4.0 zo niet, kun je altijd nog CM erop zetten, is wel KitKat 4.4

Formuler Z8 Pro, Z10 Pro Max, Epson TW5650 beamer, Logitech Z-5500 Digital speakers | Oculus Quest 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
mits112 schreef op donderdag 06 november 2014 @ 14:27:
Als je onderstaande doorleest, vind je ook de link naar een app en andere zaken. Waarschijnlijk is je vraag dan opgelost.

http://androidworld.nl/nieuws/xiaomi-mi-band/

Note that we were able to install the English version of the Mi Band app on the LG G3 running on Android 4.4, and Xiaomi Redmi 1S running on Android 4.3 Jelly Bean based MIUI. That means; the Mi Band is not restricted to the usage with only Xiaomi Mi phones running on Android 4.4 Kitkat based MIUI.

http://www.thewearablestuff.com/setup-xiaomi-mi-band/

[ Voor 27% gewijzigd door starcopy op 06-11-2014 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13:24

Zenix

BOE!

CM11 R10 is er
https://github.com/armani...ani/wiki/CM11.0-Changelog
https://s.basketbuild.com...106-UNOFFICIAL-armani.zip

Ik heb nog MIUI, maar gezien de changelog hoor ik graag of het geluid beter is geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denemio

denemio

derpdennis

Zenix schreef op donderdag 06 november 2014 @ 21:16:
CM11 R10 is er
https://github.com/armani...ani/wiki/CM11.0-Changelog
https://s.basketbuild.com...106-UNOFFICIAL-armani.zip

Ik heb nog MIUI, maar gezien de changelog hoor ik graag of het geluid beter is geworden.
Ik heb nooit problemen gehad met het geluid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88
  • Nu online
Gisteren CM11 gedownload. Maar had problemen om de foto's te backuppen. Dus probeer het vanavond of deze week nog een keer.
Kan ik met CM11 gewoon de foto's standaard op de SD kaart opslaan?
Liefst ook de Whatsapp en WeChat multimedia. Of heb ik daar een 3rd party tool voor nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temraakle
  • Niet online

Temraakle

Dat is altijd leuk

Ik ben aan het kijken voor een 1S voor een vriend. Waar ik echter niet uitkom is of de TD-LTE met 4G ook in Europa werkt of moet ik de 3G WCDMA nemen?

Treinreizen China: www.treinkaartjesChina.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
Temraakle schreef op maandag 10 november 2014 @ 17:31:
Ik ben aan het kijken voor een 1S voor een vriend. Waar ik echter niet uitkom is of de TD-LTE met 4G ook in Europa werkt of moet ik de 3G WCDMA nemen?
De laatste, de eerste gaat hier niet werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben newbee en wil een redmi 1s aanschaffen
heb 2 vragen ;
- hoe kan je weten dat je met een originele Xiaomi redmi S1 te maken hebt
- invoerkosten en tax ; ik viel op enkele sites (vb. http://www.xiaomishop.com...ion-smartphone-black.html) waar je kunt bestellen vanuit 'Europe data warehouse' en dus blijkbaar geen bijjkomende kosten moet betalen.
quid ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 12 november 2014 @ 11:02:
ben newbee en wil een redmi 1s aanschaffen
heb 2 vragen ;
- hoe kan je weten dat je met een originele Xiaomi redmi S1 te maken hebt
- invoerkosten en tax ; ik viel op enkele sites (vb. http://www.xiaomishop.com...ion-smartphone-black.html) waar je kunt bestellen vanuit 'Europe data warehouse' en dus blijkbaar geen bijjkomende kosten moet betalen.
quid ?
Ik heb even op die site gekeken voor je. Je betaalt nog wel even $48 shipping, dit zijn ongeveer dezelfde kosten als je invoerrechten zou moeten betalen. Voordeel is wel dat je in ca. 3-4 dagen je telefoon hebt. Ik heb de mijne voor $143 bij Pandawill gekocht en zonder bijkomde kosten na 13 dagen ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
Verwijderd schreef op woensdag 12 november 2014 @ 12:23:
[...]

Ik heb even op die site gekeken voor je. Je betaalt nog wel even $48 shipping, dit zijn ongeveer dezelfde kosten als je invoerrechten zou moeten betalen. Voordeel is wel dat je in ca. 3-4 dagen je telefoon hebt. Ik heb de mijne voor $143 bij Pandawill gekocht en zonder bijkomde kosten na 13 dagen ontvangen.
En die hebben ook een garantie die je afkunt sluiten zodat je de Douanekosten terug krijgt, mocht je deze toch moeten betalen. Kost iets van 5 dollar of zo. Staat duidelijk vermeldt bij elk artikel meen ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OK. bedankt. had nog een andere site gevonden met invoer vanuit Europa maar vind deze niet meer terug
Had idd al notie genomen van de bijkomende garantie van 5% bij Pandawill...maar de vraag blijft dan ; hoe weet ik zeker dat ik via pandawill een originele Xiaomi redmi (chinees/engels) verkrijg en geen fake ?
quid ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 12 november 2014 @ 12:45:
OK. bedankt. had nog een andere site gevonden met invoer vanuit Europa maar vind deze niet meer terug
Had idd al notie genomen van de bijkomende garantie van 5% bij Pandawill...maar de vraag blijft dan ; hoe weet ik zeker dat ik via pandawill een originele Xiaomi redmi (chinees/engels) verkrijg en geen fake ?
quid ?
Pandawill is een redelijk gerespecteerde webshop (in hoeverre je dat kunt zeggen over Chinese shops), de kans is zeer klein dat zij je een fake toestel leveren. Zelfs als dat zo zou zijn zullen ze het oplossen. Problemen worden grotendeels veroorzaakt door kleine eenmansshops via Aliexpress etc (soort Marktplaats in China) die snel geld willen verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OK, zal hoogstwaarschijnlijk Panawill worden met add 5% garantie. Maar hoe kan ik nadien zelf nagaan dat het toestel niet fake is. maw ik ontvang mijn order en wat kan je controleren om de autheniciteit na te kunnen gaan. Intussen vind ik op pandawill de vermeldingen hongmi 1s als redmi 1s beide met snapdragon en Multilanguage...terwijl ik dacht dat enkel redmi snapdragon aan boord had...en op dit forum aangeraden wordt om de chinees/engels versie te kiezen...ik wordt al een beetje achterdochtig...maar graag had ik Aldus vernomen hoe ikzelf kan nagaan dat het om een origineel exemplar gaat. (welke kenmerken, serienummers etc...moet ik nagaan...of iets anders...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
Verwijderd schreef op woensdag 12 november 2014 @ 15:34:
OK, zal hoogstwaarschijnlijk Panawill worden met add 5% garantie. Maar hoe kan ik nadien zelf nagaan dat het toestel niet fake is. maw ik ontvang mijn order en wat kan je controleren om de autheniciteit na te kunnen gaan. Intussen vind ik op pandawill de vermeldingen hongmi 1s als redmi 1s beide met snapdragon en Multilanguage...terwijl ik dacht dat enkel redmi snapdragon aan boord had...en op dit forum aangeraden wordt om de chinees/engels versie te kiezen...ik wordt al een beetje achterdochtig...maar graag had ik Aldus vernomen hoe ikzelf kan nagaan dat het om een origineel exemplar gaat. (welke kenmerken, serienummers etc...moet ik nagaan...of iets anders...)
De ML versie die vanuit China meegeleverd wordt, heeft te veel bugs aan boord waar wij last van hebben. ook mist die vaak de updater app, waardoor je dus de updates niet kunt installeren De ML eu versies zijn juist daar op aangepast. Daarom dus de Engelse versie nemen.

Verder zijn het 2 namen voor 1 en hetzelfde toestel. Verwarring omdat ze qua uiterlijk identiek zijn, dus ook alle accessoires van elkaar passen. Ergens in dit topic staan verwijzingen naar fake en niet fake, dus het topic doorlezen.

Maar zolang je bij een GOEDE shop koopt, is het risico te verwaarlozen. Of het ding hier in Nederland kopen, ben je alleen 170 euro kwijt.

Af te raden shops in elk geval coolicool/Efox, en Antelife. Tenzij je maanden op verzending en andere ellende wil gaan wachten.

Goede en echte oa PW, to2c, ibuygou, BG. Maar wel weer duidelijk prijsverschil.

De rest mag je zelf doen. Bovenstaande is al zo vaak hier gevraagd. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snoekds20
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 15:10
of bij etotalk, daar heb ik hem vandaan. kun je aangeven over welke rom er op moet etc.
nu in aanbieding voor 104 euro free shipping met DHL
http://www.etotalk.com/redmi-1s_p5758.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
snoekds20 schreef op woensdag 12 november 2014 @ 17:16:
of bij etotalk, daar heb ik hem vandaan. kun je aangeven over welke rom er op moet etc.
Maakt daar geen biet uit. Die pleuren er standaard die waardeloze shit van hunzelf op met alle troep die je maar bedenken kunt. Je mag overal voor betalen, opzetten doen ze sowieso.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aw :( Ik overwoog serieus de 4g-versie van de Note te bestellen, maar voor 105 euro is dit wel echt een heel aantrekkelijke aanbieding.

Is er voor de Note eigenlijk een thread? Ik kan zo niets vinden.
OK, zal hoogstwaarschijnlijk Panawill worden met add 5% garantie.
Wat is dat, add 5% garantie?

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2014 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zal een xiaomi kopen bij ibuygou en versturen met dhl. Misschien kost het allemaal wat meer maar je pakket komt tenminste aan en er zit zekers een xiaomi in. Ibg heeft een soort van verkoop samenwerkings contract met xiaomi. Mijn rr1s was met 2,5 dagen in Amsterdam, helaas was het toen vrijdag nacht.Maandag ochtend 12.00 uur stond dhl bij me op de stoep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
Verwijderd schreef op woensdag 12 november 2014 @ 18:26:
Aw :( Ik overwoog serieus de 4g-versie van de Note te bestellen, maar voor 105 euro is dit wel echt een heel aantrekkelijke aanbieding.

Is er voor de Note eigenlijk een thread? Ik kan zo niets vinden.

[...]

Wat is dat, add 5% garantie?
Van de Note is geen topic dacht ik. Zijn wel wat ervaringen gedeeld in het chinese smartphone topic.

Pandawill heeft een 'invoer-geld terug' optie; voor 5% extra van het aankoopbedrag kun je eventuele btw die je moet betalen bij Pandawill terugkrijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr.nld
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Hee,

Ik ben wel tevreden met coolicool.com daar kon ik volgens mij 12 usd een verzekering voor inklaren aanschaffen. Dit scheelde met toch 20 euro door de naheffing.

Wat bij mij wel begint te knagen is het feit dat regelmatig het keyboard verdwijnt op de moment dat ik het niet wil. Maak gebruik van swiftkey.

Zie hetzelfde gedrag ook in de browser.

Heeft iemand hier voor oplossing voor? Op dit moment gebruik ik ML 45.0.0

Don't Dream it, Be it! | 🔋 Tesla Model 3 LR 2019

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
dr.nld schreef op woensdag 12 november 2014 @ 20:07:
Hee,

Ik ben wel tevreden met coolicool.com daar kon ik volgens mij 12 usd een verzekering voor inklaren aanschaffen. Dit scheelde met toch 20 euro door de naheffing.

Wat bij mij wel begint te knagen is het feit dat regelmatig het keyboard verdwijnt op de moment dat ik het niet wil. Maak gebruik van swiftkey.

Zie hetzelfde gedrag ook in de browser.

Heeft iemand hier voor oplossing voor? Op dit moment gebruik ik ML 45.0.0
Dat is wel een stabiele versie, werkt hier ook prima. Volgens mij staat er ergens in het topic al een oplossing voor. Weet alleen niet meer wat het zo was.

Coolicool is misschien goedkoop, maar kom er maar eens als je een probleem hebt. Gaan ze zelden voor je oplossen. Lopen in een ander GoT topic ook al wat dingen over. En als je wat meer wil weten, zoek maar op Efox. Dat zijn ze ook, is vooral op de Duitse markt gericht. En daar zijn ze dan ook echt blij met die jongens. Forums vol zelfs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dutchgio schreef op woensdag 12 november 2014 @ 20:00:
Van de Note is geen topic dacht ik. Zijn wel wat ervaringen gedeeld in het chinese smartphone topic.
Er zijn op internet ook een hoop ervaringen te vinden, gelukkig. Ik was van plan een 1S te kopen, maar nu ik ontdekt heb dat er inmiddels een Note met een Qualcomm-processor is valt de beslissing zwaar.

Voordelen Note:
- Groot scherm
- 2 GB RAM
- 4G LTE

Voordelen 1S:
- Betere PPI - voor mij een upgrade in plaats van een sidegrade
- Cyanogenmod
- Goedkoper

Mocht er nu een Note met 1080P of Cyanogen of een 1S met 2 GB RAM bestaan was de deal beklonken, maar dit zit er echt precies tussenin. De maat van de Note is interessanter, maar de uitwerking in de 1S voelt dan weer beter. Lastig, lastig.

Verwijderd

@Starcopy ; toch even navragen aangaande uw aanhaling :'En daar zijn ze dan ook echt blij met die jongens. Forums vol zelfs.' Hoe mag ik dat begrijpen ; Efox is aan te raden / niet aan te raden ? Ik ben een gelegenheidsaankoper en wens de goede raad van de kenners op dit forum op te volgen omdat ik te weinig ervaring heb. quid ?

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
Verwijderd schreef op donderdag 13 november 2014 @ 09:03:
@Starcopy ; toch even navragen aangaande uw aanhaling :'En daar zijn ze dan ook echt blij met die jongens. Forums vol zelfs.' Hoe mag ik dat begrijpen ; Efox is aan te raden / niet aan te raden ? Ik ben een gelegenheidsaankoper en wens de goede raad van de kenners op dit forum op te volgen omdat ik te weinig ervaring heb. quid ?
Een slechtere service dan bij die jongens is blijkbaar niet denkbaar. Reparatie onder garantie die niet uitgevoerd wordt, maar die je achteraf gewoon mag gaan betalen. Anders krijg je het toestel niet terug, dat soort zaken. En Coolicool/Efox is 1 en dezelfde shop.

Ik heb een tijdje terug in een ander topic al eens een paar links naar wat Duitse forums geplaatst, en die liegen er niet om.

Ook voor China geldt, nooit voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten.

Ik heb je hieronder 2 link neergezet waar je ook een hoop info kunt vinden. Daar lees je dus ook problemen met shops, en kun je ook wel een beetje zien waar je wel terecht kunt.

Meningen zijn verschillend, iedereen heeft een andere ervaring. Maar het is altijd verstandig om je wat in te lezen en desnoods daarna een goed advies te vragen. Staar je echter nooit blind op de prijzen, er is altijd een reden waarom iets (te) goedkoop is.

\[(Onbekende) Chinese smartphones] - Levertijden en Prijzen.

Het topic voor (onbekende) Chinese smartphones - Deel 2

Ikzelf heb mijn 1S bij to2c gekocht, en mijn Mi3 bij ibuygou. Waren niet de goedkoopste, maar in elk geval wel goed. PandaWill is vaak ook wel goed, alleen met eventuele garantie kan het daar ff duren. Mijn tablet heeft er 4 maand over gedaan voordat ik die weer terug had.

Beste ervaringen mijnerzijds zijn bij Banggood. Maar die zijn qua prijs niet altijd de beste.

En stel je dezelfde vraag aan een ander, zie je vast nog meer shops. ;)

Verwijderd

snoekds20 schreef op woensdag 12 november 2014 @ 17:16:
Hoho, geen free shipping. Chinapost +$20, DHL +$27. Als je via China post wilt laten shippen is $154 niet de beste deal, $161 voor DHL is wel een goede deal.

Verwijderd

Mocht je via Pandawill kopen, niet vergeten om aan te melden voor de nieuwsbrief, krijg je $5 korting!

Verwijderd

Met DHL.

Ik had dus hetzelfde, ook hetzelfde bedrag. Het heeft me heel veel moeite gekost om het duidelijk bij ze te krijgen dat ze de invoerkosten dubbel hebben berekend. Ze verwezen steeds maar naar de douane, maar die had 29,61 berekend, dus de fout zit gewoon bij DHL.

• boyisboy890
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 11-06-2024
Kra1o5 CM11 R11 is uit!!
R11 [2014/11/12]:

Cleanup code
Lots of audio changes (effects & gain)
Update blobs
Other minor changes

https://s.basketbuild.com...112-UNOFFICIAL-armani.zip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

op pandawill lijkt de remi s1 enkel ML-versie te hebben...hier werd steeds chin/eng aangeraden...dus kan ik niet terecht bij pandawill (was voornamelijk geintereseerd in de bijkomende garantie douanekosten)
Op to2c staat de redmi note aan 179$ maar ik zoek een dualsim en dus moet ik de redmi s1 hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Note zonder 4g is dualsim :) Plus een Mediatek 8-core in plaats van een Qualcomm quadcore.

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2014 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
Verwijderd schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 12:35:
op pandawill lijkt de remi s1 enkel ML-versie te hebben...hier werd steeds chin/eng aangeraden...dus kan ik niet terecht bij pandawill (was voornamelijk geintereseerd in de bijkomende garantie douanekosten)
Op to2c staat de redmi note aan 179$ maar ik zoek een dualsim en dus moet ik de redmi s1 hebben.
Maakt niet zo veel uit, je moet dan alleen de update de eerste keer anders installeren als je pech hebt. Stelt echter niet voor en is binnen 5 minuten klaar.

Die aanrader is alleen omdat de Chinese ml niet echt voor de Europese markt is ivm de verschillende bugs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OK, maar is de RM Note 4G versie die aan 179$ staat. de dualsim versies (note zonder 4G) staan duurder (meestal 200-225$). ik moet dualsim, geode battery en goede camera hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
Verwijderd schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 14:32:
OK, maar is de RM Note 4G versie die aan 179$ staat. de dualsim versies (note zonder 4G) staan duurder (meestal 200-225$). ik moet dualsim, geode battery en goede camera hebben.
Tja, voor mijn vrouw heb ik de 1S en die gaat bij normaal gebruik qua accu wel een dag of 2 mee. Maar ze is dan ook geen echte gebruikster. Camera is ook prima.

Het was eigenlijk de beste keus ivm prijs/prestatie Vooral omdat 4G niet echt nodig is, en de dekking en banden van de Note 4G ook niet voor landelijk gebruik zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murfie121
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 05-01-2022
Ik draai nu Miui v45 op mijn rerdmi, ik update altijd via de app, ik zit nu te denken om misschien over te stappen op CM11 omdat deze ook cell broadcasts zou ondersteunen (NL Alert).
Maar ik vroeg mij af of CM11 ook een updater app heeft? Dit vind ik namelijk wel handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het kan aan mij (of mijn telefoon) liggen, maar ik vind 45.0.0 niet goed werken. Battery drain, traag enz. Ik heb geprobeerd te downgraden, maar dat wordt niet geaccepteerd. Ik moet wel zeggen dat ik een beetje gerommeld heb met die illegale app (lucky patcher), misschien komt het daardoor?
Ik wil eigenlijk even resetten en alles opnieuw installeren en daarna weer naar 45.0.0. Wat is de beste manier daarvoor? Is er ook een manier waarbij ik al mijn gegevens weer terug kan zetten (foto's, apps enz.)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elinx
murfie121 schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 18:02:
......
Maar ik vroeg mij af of CM11 ook een updater app heeft? Dit vind ik namelijk wel handig.
Ja, dat is al enige tijd mogelijk.
Verwijderd schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 20:30:
....Ik wil eigenlijk even resetten en alles opnieuw installeren en daarna weer naar 45.0.0. Wat is de beste manier daarvoor? Is er ook een manier waarbij ik al mijn gegevens weer terug kan zetten (foto's, apps enz.)?
Via TWRP, een nandroid backup maken. Daarna de gewenste rom flashen en als laatste je alleen "data" weer terugzetten met advanced restore. Foto's staan meestal op externe SD dus blijven onaangeroerd. Mochten ze op de interne SD staan is het ook mogelijk om die in de nandroid backup op te nemen en via advanced restore terug te zetten.
Een andere manier om je apps en data terug te zetten is via Titanium of myBackup als je tenminste vooraf een backup gemaakt hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Platte_Band
Weer een update voor CM11 gebruikers:

CyanogenMod 11.0 Changelog
R12 [2014/11/17]:
-Hide no-sim icon in the statusbar when there's only one sim inserted
-Fix sensors on first start
-Changes in autobrightness values
-Other small fixes

https://s.basketbuild.com...117-UNOFFICIAL-armani.zip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88
  • Nu online
Omdat m'n vrouw klaagde over haar Xiaomi had ik gisteren geprobeerd cm11 erop te zetten.
Ik kon niet in de Android bootloader komen, dus geupdate met de updater.
Dit ging goed en ik had cm erop staan. Echter geen playstore. Zonder een bootloader is het ook niet mogelijk om dit alsnog te installeren. Telefoon aansluiten met usb heeft nog nooit gewerkt op m'n Xiaomi. Dus nieuwste Miui rom gedownload en geflasht met Xiaomi bootloader.

In de nieuwste versie kyn je de sd als opslag kiezen voor je telefoon.
Hopelijk is deze versie wel stabiel. Want De cm camera vind ik toch niet erg gebruikers vriendelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• antimos
Een nieuwe CM11 versie staat online, de R13
Hier te downloaden

changelog R13 [2014/11/23]:

Fix capacitative menu button in CM File Manager
Enable call recording globally (recorded file is still broken)
Changes in audio files

Formuler Z8 Pro, Z10 Pro Max, Epson TW5650 beamer, Logitech Z-5500 Digital speakers | Oculus Quest 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onno !
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 15:36
Russel88 schreef op zondag 23 november 2014 @ 08:28:
Omdat m'n vrouw klaagde over haar Xiaomi had ik gisteren geprobeerd cm11 erop te zetten.
Ik kon niet in de Android bootloader komen, dus geupdate met de updater.
Dit ging goed en ik had cm erop staan. Echter geen playstore. Zonder een bootloader is het ook niet mogelijk om dit alsnog te installeren. Telefoon aansluiten met usb heeft nog nooit gewerkt op m'n Xiaomi. Dus nieuwste Miui rom gedownload en geflasht met Xiaomi bootloader.

In de nieuwste versie kyn je de sd als opslag kiezen voor je telefoon.
Hopelijk is deze versie wel stabiel. Want De cm camera vind ik toch niet erg gebruikers vriendelijk.
Play store downloaden danwel op je micro-SD kaart zetten via je PC/laptop of andere telefoon.
Via XDA developers kun je van alle G-apps de laatste versie vinden: http://forum.xda-develope...-5-0-google-apps-t2910102

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Tim-
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 07:37

-Tim-

Niet geraakt is altijd mis.

Meer een algemene vraag voor MIUI denk ik, maar weet iemand hoe ik het kan veranderen dat een notificatie in de eerste instantie als die drie stipjes verschijnt op m'n notification bar? Nu denk ik steeds dat er iets interessants is gebeurd, maar zie ik pas bij het omlaagschuiven dat het iets triviaals is als een app-update o.i.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88
  • Nu online
Onno ! schreef op maandag 24 november 2014 @ 16:26:
[...]

Play store downloaden danwel op je micro-SD kaart zetten via je PC/laptop of andere telefoon.
Via XDA developers kun je van alle G-apps de laatste versie vinden: http://forum.xda-develope...-5-0-google-apps-t2910102
Wat doe je daarna? gapps is toch een zip bestand?
Ik ging ervan uit dat je zip bestand in je bootloader dan weer moet installeren.

• snoekds20
Iets heel anders, op Samsung S3 van mijn zoon werkt de app dubsmash goed, op mijn redmi 1s hoor ik geen geluid, bij het opnemen. iemand een idee?

• MiliaanR
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 09-09 20:48

MiliaanR

Just for fans.

Waarschijnlijk heeft het systeem de app niet de rechten gegeven om je microfoon te gebruiken.

• snoekds20
Hmm, hoe kan ik dit fixen

• MiliaanR
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 09-09 20:48

MiliaanR

Just for fans.

de App beveiliging > toestemmingen (permissions) > je app op zoeken uit het rijtje en dan zoeken naar iets van audio opnemen.
Ik zit op miui v6 dus het moet ongeveer kloppen! ;)

• snoekds20
Nee, het geluid moet ik eerst harder zetten ben ik nu achter, staat standaard uit bij opnemen

• Onno !
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 15:36
Russel88 schreef op woensdag 26 november 2014 @ 12:31:
[...]

Wat doe je daarna? gapps is toch een zip bestand?
Ik ging ervan uit dat je zip bestand in je bootloader dan weer moet installeren.
Google Play Store staat er ook los tussen, dat is zo te zien gewoon de apk. Mogelijk installeert dat gewoon eenvoudig. En anders moet je de apk zelf verplaatsen naar de juiste map en chmodden. Alles wat je erbij nodig hebt staat in dat topic. Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil deze telefoon bestellen als reservetelefoon en eigenlijk ook gewoon als gadget. Ik vind het leuk om voor rond de 100 euro eens te kijken wat deze telefoon kan. Ik wil hem graag bestellen bij Pandawill.com. Wat zijn de ervaringen op het gebied van levertijd en douanetoeslagen?

En ondersteunt hij nederlandse 3g netwerken?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2014 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 14:14:
Ik wil deze telefoon bestellen als reservetelefoon en eigenlijk ook gewoon als gadget. Ik vind het leuk om voor rond de 100 euro eens te kijken wat deze telefoon kan. Ik wil hem graag bestellen bij Pandawill.com. Wat zijn de ervaringen op het gebied van levertijd en douanetoeslagen?

En ondersteunt hij nederlandse 3g netwerken?
Voor levertijden is er blijkbaar een ander topic.
(Mijn ervaringen met Pandawill zijn dat ze niet de snelste zijn met verzenden.)

Deze Xiaomi 1s ondersteunt inderdaad de NL 3G netwerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:29

The Wizard

Moderator Mobile
Verwijderd schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 21:31:
[...]

Voor levertijden is er blijkbaar een ander topic.
(Mijn ervaringen met Pandawill zijn dat ze niet de snelste zijn met verzenden.)
Bedoel je deze? \[(Onbekende) Chinese smartphones] - Levertijden en Prijzen.

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• antimos
Een nieuwe CM11 versie staat online, de R14, Hier te downloaden

Changelog CyanogenMod 11.0 R14 [2014/12/01]:

Fix call recording files
Lower earpiece volume during calls

En nog meer goed nieuws!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 17:38
ff een vraagje... met vol up + power .. dan kom ik een soort recovery. (shuame)

Nu kan ik dus niet meer via de officiële manier flashen .. want upder app staat er ook niet op.

hoe moet het dan?

[ Voor 13% gewijzigd door Aggressor op 05-12-2014 21:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
Aggressor schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 19:59:

Nu kan ik dus niet meer via de officiële manier flashen .. want upder app staat er ook niet op.

hoe moet het dan?
Terug kun je altijd, staat al op de eerste 10 pagina's van dit topic. En anders Miflash.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elinx
Aggressor schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 19:59:

hoe moet het dan?
Het "hoe" staat hier, daar en nog eens kort vermeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CIM
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16:16

CIM

Heel gek, maar alle updates na 20141106 hebben als effect dat mijn 3G niet meer functioneert. Er staat ook een mooie R van Roaming bij, waar eerder een G of H stond. Flash ik de 20141106 rom weer terug, dan werkt 3G weer. Hebben meer mensen dit?

Ik heb tussen het flashen door geen enkele APN-instelling gewijzigd. Een eerdere keer wel, maar kreeg het maar niet aan de praat.

Ik heb een abonnement van Tele2. Hebben meerdere mensen dit, of kan iemand de APN-settings doorgeven indien 3G werkt met rom >20141106?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hi,
omdat ik geinteresseerd ben in de redmiNote maar behoef dualsim moet ik aldus uitkijken naar XIAOMI Redmi Note MTK6592 en vond deze terug op http://www.234buy.com/cat...h/result/?q=xiaomi+note&= voor 187doll...iemand goede ervaring met 234buy.com ?
thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boyisboy890
Weet iemand of je gemakkelijk de audio jack kunt vervangen in de telefoon.
Of hoe dit moet klikken? solderen?
Want hij herkent de oortjes wel als ik ze erin doen maar komt er iets druk tegen het pinnetje dan herkent hij hem niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
boyisboy890 schreef op maandag 08 december 2014 @ 18:15:
Weet iemand of je gemakkelijk de audio jack kunt vervangen in de telefoon.
Of hoe dit moet klikken? solderen?
Want hij herkent de oortjes wel als ik ze erin doen maar komt er iets druk tegen het pinnetje dan herkent hij hem niet meer.
Welk merk oortjes? En kan het niet zo zijn dat het aan de stekker van die oortjes ligt? Ik heb er hier een paar liggen die ook niet geschikt zijn voor de jack omdat ze net te lang zijn. En dan drukken ze door de contacten heen.

De Piston V2 die ik hier gebruik, werken op beide Xiaomi zonder problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boyisboy890
starcopy schreef op maandag 08 december 2014 @ 22:22:
[...]

Welk merk oortjes? En kan het niet zo zijn dat het aan de stekker van die oortjes ligt? Ik heb er hier een paar liggen die ook niet geschikt zijn voor de jack omdat ze net te lang zijn. En dan drukken ze door de contacten heen.

De Piston V2 die ik hier gebruik, werken op beide Xiaomi zonder problemen.
Ik heb het 3 verschillende paar oortjes gedaan dus ik denk dat het contact pinnetje verbogen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 17:17

Chocoball

瞧好吧!

Mocht iemand nog ander Hongmi/Redmi 1S achterkantje willen hebben. Ik heb nog een originele glossy white in de aanbieding. Is verder helemaal nieuw en ongebruikt en staat op V&A.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErrieR
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12:19
CIM schreef op zondag 07 december 2014 @ 19:24:
Heel gek, maar alle updates na 20141106 hebben als effect dat mijn 3G niet meer functioneert. Er staat ook een mooie R van Roaming bij, waar eerder een G of H stond. Flash ik de 20141106 rom weer terug, dan werkt 3G weer. Hebben meer mensen dit?

Ik heb tussen het flashen door geen enkele APN-instelling gewijzigd. Een eerdere keer wel, maar kreeg het maar niet aan de praat.

Ik heb een abonnement van Tele2. Hebben meerdere mensen dit, of kan iemand de APN-settings doorgeven indien 3G werkt met rom >20141106?
Ik heb ook een abo van Tele2 gehad, en daar moest juist een R staan, omdat roaming aan moest staan. Niet dat dit je direct helpt, maar misschien heb je er wat aan.
Pagina: 1 ... 12 ... 15 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van Ervaringen, andere onderwerpen horen in:
- Bestellen, levertijd en prijzen: \[(Onbekende) Chinese smartphones] - Levertijden en Prijzen.
- Rooten & Custom ROM's: Het grote MIUI custom-ROM-topic
- Unlocken van de Bootloader: [Centrale topic] Xiaomi Bootloader unlocken