Op de een of andere manier kan ik geen nieuwe (of oudere) ROM op mijn 1s meer krijgen.
Ik heb dit eerder meerdere keren via de updater app met succes gedaan, de laatse keer was V45. Daarna heb ik via de methode met XextStorage mijn SD kaart als primaire opslag ingesteld. Dit werkt prima, behalve dat de muziek en gallery app het niet meer doen (gallery is erg vervelend).
Om misschien deze problemen op te lossen wilde ik toen V45 downgraden naar V36 maar dat lukte niet. Toen besloot ik maar om te wachten op een nieuwe versie. Ook dit lukt niet met V47.
Ik heb het geprobeerd via de updater app, zowel vanaf SD kaart als interne opslag, met originele naam en hernoemd naar update.zip. Mi-Recovery 2.0.1. wordt opgestart en ik krijg een foutmelding in het chinees met een grote rode cirkel met een rood kruis. Via Mi-Rovery en dan Install update.zip to system gaat ie als als een speer naar de 98%, wacht twee seconden en geeft de volgende foutmelding:
Install update.zip failed! update.zip signature verification failed
Waarschijnlijk dezelfde foutmelding als via updater app, maar mijn Chinees is de laatste tijd niet zo goed...
Iemand tips hoe dit zou kunnen komen, of een andere manier om een rom te flashen? Iemand tips hoe ik mijn gallery app (en enventueel muziek app) weer werkend kan krijgen?
Ik lees trouwens net in een post van elinx het volgende:
Edit
29 augustus 2014
Vanaf rom "Stable 37.0.0 Multilang" heeft Xiaomi het opslaan van foto's op SD kaart geregeld via de instellingen van de camera app.en is deze ingreep niet meer nodig tav foto opslag.
Denk eraan om in dat geval de XExtStorage module uit te schakelen in WSM tools.
Dussss, ik kan XExtStorage zonder problemen uitschakelen en mijn gallery app doet het weer? Doen de andere apps het dan ook nog, of moet ik weer wat terug kopieren naar interne opslag???
[
Voor 17% gewijzigd door
Verwijderd op 07-01-2015 21:01
]