Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06-10 14:59
Help!!!! schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 11:20:
[...]

Je kunt iets goed of niet goed vinden. Iedereen heeft evenveel recht om dat hier onderbouwd neer te zetten.

Jouw lompe onbeschofte trollerige reacties met je sneue gelach, woorden als "jankende post'" zijn al tijden sfeerverpestend in alle BF topics.
Vast niet minder sfeerverpestend dan de 5000 berichten over dat alles wat ook maar met BF,EA of Dice kut,slecht,waardeloos en 100x niets is.
Waar jij met nog 3 á 4 anderen verantwoordelijk voor zijn zoals je zelf aangeeft
Help!!!! schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 15:51:
Dat is iets wat jij inderdaad kan doen, maar ik niet. Dus ik moet me beperken tot wat ik wel kan doen: klagen en bepaalde games gewoon niet kopen.
Help!!!! schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 15:39:

Denk ik niet. Als je verbetering wilt zul je moeten klagen op de fora en games niet kopen.
Help!!!! schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 10:16:

Denk dat dat orienteren helemaal niet nodig is, wat ook werkt is veel kritiek leveren op fora en vooral: niet kopen die bende.

Bij komt die rommel er niet in tenzij:
* het voor E10 is ofzo, dan wil ik er misschien over denken.
* de gameplay zo waanzinnig is dat je er niet omheen kunt/ wilt.

Vooralsnog is beide niet het geval.
:+

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
timpie81 schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 14:51:
Tevens draait het spel net wat minder soepel. Ik speel op 1440p alles op de max en kan resolution scaling net aan op 135% zetten. Bij BF kan dit op 150-170 afhankelijk van het level (Titan SlI).
Mja, heb je ook de bf4 beta gespeeld? Daar stond allerlei extra debug shizzle op waardoor hij minder goed draaide. Dat zal wellicht opnieuw zo zijn met deze beta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr!gger
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07-10 21:18
Na die goed gemonteerde video te hebben gezien vind ik het toch erg tegenvallen als je het zelf speelt. Totale chaos , persoonlijk vind ik er niet veel aan het is geen Payday en geen Battlefield. Zullen ongetwijfeld mensen zijn die het geweldig vinden.

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HgnX
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-07-2024
Er wordt hier ook weinig inhoudelijks gezegd he. Alleen maar gemekker op elkaar en op de value voor je geld, terwijl de definitieve inhoud van de game nog niet eens bekend is. Reageer liever eens inhoudelijk of discussieer mee over bepaalde keuzes die gemaakt zijn door de ontwikkelaar betreffende de inhoud van het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Registratie: Maart 2014
  • Niet online
En ja hoor, de no skill stingers zitten ook weer in BFH.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09:13

Mavamaarten

Omdat het kan!

Verwijderd schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 11:46:
Net even gespeeld. Het is een leuke game maar waarom niet een gamemode van BF4?
Omdat
1. Het een beta-game is, wat wil zeggen dat je maar 1 of 2 gamemodes hebt (was bij BF3 en 4 ook zo)
2. Het waarschijnlijk het een gamemode is die het meeste van BF4 verschilt, zodat mensen niet nog bozer worden om het feit dat het een BF4-kloon is :+

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
Nu twee uurtjes in de beta zitten en ik ben er weer op uitgekeken. Niet omdat het maar een beta is, maar omdat de setting me verder niet (genoeg) trekt. Ik ga niet weer 60 euro neerleggen voor feitelijk wat nieuwe game modes en skins. Als ik urban maps wil spelen doe ik dat wel in 3 en 4. In mijn ogen is dit een uitbreiding ala Vietnam maar dan minder interessant. En waar je Vietnam voor een leuk prijsje kon oppikken vraagt men hier full-price voor. Gekkigheid.

Misschien ooit in een sale eens aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
die retarded last stand shizzle mogen ze er ook direct uithalen zeg..
Schiet je leuk de kerels in Heist als laatste redmiddel dood, komen ze even vanzelf weer tot leven achter je rug 8)7

Als zo'n bs erin blijft zitten dan koop ik hem in eerste instantie gewoon niet.
Genoeg andere goede spellen die uitkomen..
Heb hem alvast uninstalled.

[ Voor 75% gewijzigd door SmokingCrop op 15-06-2014 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luigilem
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 12-09-2024
ik heb hem net gespeeld maar vind het erg veel op bf4 lijken. Een meh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08:48
denk dat we beter met z'n allen kunnen wachten totdat hij een dag of week gratis te downloaden is d.m.v. een Origin actie net als BF3 :) serieus, 60 euro ?

[ Voor 4% gewijzigd door rudyman85 op 15-06-2014 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Rudyyy schreef op zondag 15 juni 2014 @ 14:55:
denk dat we beter met z'n allen kunnen wachten totdat hij een dag of week gratis te downloaden is d.m.v. een Origin actie net als BF3 :) serieus, 60 euro ?
Tja zo denkt bijna iedereen erover inclusief de redactie bij Tweakers zelf. Nu kijken hoeveel mensen dat ook doen i.p.v weer €60 naar EA te gooien om vervolgens te gaan klagen hoe slecht het wel niet is. Ik trap er in ieder geval niet meer in.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
SmokingCrop schreef op zondag 15 juni 2014 @ 11:25:
die retarded last stand shizzle mogen ze er ook direct uithalen zeg..
Schiet je leuk de kerels in Heist als laatste redmiddel dood, komen ze even vanzelf weer tot leven achter je rug 8)7

Als zo'n bs erin blijft zitten dan koop ik hem in eerste instantie gewoon niet.
Genoeg andere goede spellen die uitkomen..
Heb hem alvast uninstalled.
Dat denk ik ook... Wtf, ik schiet 4 mensen dood om bij die bus waar je iets moet armen te komen, kijk ik achter me, staar er opeens eentje op uit de dood. :X Gelukkig zag ik 't.

Gebruikte 'm zelf ook een tijdje maar hij is te cheap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 05-10 19:46
EDIT: Eindelijk in de beta.

Eerste indruk:

- netcode weer slechter dan huidige BF4 (dit was bekend)
- Twee game modes die me nu niet aanspreken
- Te veel campers (lees game modes)
- Rare Recoil
- Grafisch moet nog geoptimaliseerd worden (mijn PC fikt bijna op high settings)
- Mobile spawn point waarbij je de bestuurder niet eruit kunt schieten, lang leven het overrijden worden.
- Je kan geen wapens oppakken, dus je komt na 8 kills al zonder ammo.

al met al, de beta krijgt voor mij een 5 uit 10.

[ Voor 99% gewijzigd door Pykow op 15-06-2014 18:55 ]

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HgnX schreef op zondag 15 juni 2014 @ 10:23:
Er wordt hier ook weinig inhoudelijks gezegd he. Alleen maar gemekker op elkaar en op de value voor je geld, terwijl de definitieve inhoud van de game nog niet eens bekend is. Reageer liever eens inhoudelijk of discussieer mee over bepaalde keuzes die gemaakt zijn door de ontwikkelaar betreffende de inhoud van het spel.
tja wat wil je? dit had een mod ook kunnen bereiken. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09:35
kloppen die leaderboards wel, ik sta blijkbaar 3e met granaat kills

Edit: lol stond op local :(

[ Voor 18% gewijzigd door Terranova op 15-06-2014 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-09 16:59
beuker19 schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 09:07:
[...]
Waarom vind je het niets ? ... is het de setting , de gameplay , lijkt het te veel op BF4 of wat want zulke reacties heb je niets aan.
Het heeft niets met politie en boefje te maken, dit is gewoon full out war met de bekende game-modi: defuse/arm, soort bombrun (maar dan andersom, ren met X naar Y ofzo) en een soort ctf...
Ze hadden het iets kunnen downtonen qua combat, maar nee het is weer hoppa 5 rpgs, engineers, repair tools etc....
Teveel te gescripte levolution, leuk om keertje mee te maken, maar meestal maak ik het niet mee, de schaal is mooi maar ze zouden levolution eens wat meer op kleine schaal interesant moeten maken, voor meer tactische acties.
Het is dan wel een beta, maar grafisch en netcode zijn niet bepaald jofel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
Wat nou als ze ipv een grote levolution, wat een keertje leuk is om te zien, allemaal kleine levolution dingetjes doen? Zodat je écht een beetje je eigen weg kan maken.

Voor mij is dat schudden bij het instorten van de hijskraan alleen maar irritant...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02:50

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

Brogala schreef op zondag 15 juni 2014 @ 21:14:
Wat nou als ze ipv een grote levolution, wat een keertje leuk is om te zien, allemaal kleine levolution dingetjes doen? Zodat je écht een beetje je eigen weg kan maken.

Voor mij is dat schudden bij het instorten van de hijskraan alleen maar irritant...
Of gewoon zoals de Arica Harbour map in BFBC2, aan het eind van de ronde is het hele stadje een ruïne. Misschien minder indrukwekkend dan een omvallende kraan, maar wel veel leuker.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• secretdk
  • Laatst online: 06-05 10:46
Brogala schreef op zondag 15 juni 2014 @ 21:14:

Vind het ook weinig toegevoegde waarde geven. Maar dit was in BF4 ook al bij een aantal mappen. Die screenshake zorgt ervoor bij BFH dat je niet eens meer normaal kan schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• two
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 08:49

two

secretdk schreef op zondag 15 juni 2014 @ 21:45:
[...]

Vind het ook weinig toegevoegde waarde geven. Maar dit was in BF4 ook al bij een aantal mappen. Die screenshake zorgt ervoor bij BFH dat je niet eens meer normaal kan schieten.
1 omvallende kraan geeft ook een gevoel dat het allemaal wel erg voorspelbaar is, geeft dus sneller een gevoel dat je het wel hebt gezien.

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bejaim
  • Laatst online: 05-03 21:25
Helaas nog maar een uurtje kunnen spelen en ik vond het echt leuk in tegenstelling tot bf4 bij release.
Ondanks dat preorder ik hem nu niet en wacht ik even op de previews.

Ik vind het wel erg goed dat we nu al een bèta kunnen spelen zodat er voldoende tijd is voor eventuele veranderingen en dat je er niet special premium voor moet hebben of mohw voor moet kopen om de bèta te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
Vandread schreef op zondag 15 juni 2014 @ 21:02:
[...]

Het heeft niets met politie en boefje te maken, dit is gewoon full out war met de bekende game-modi: defuse/arm, soort bombrun (maar dan andersom, ren met X naar Y ofzo) en een soort ctf...
Ze hadden het iets kunnen downtonen qua combat, maar nee het is weer hoppa 5 rpgs, engineers, repair tools etc....
Teveel te gescripte levolution, leuk om keertje mee te maken, maar meestal maak ik het niet mee, de schaal is mooi maar ze zouden levolution eens wat meer op kleine schaal interesant moeten maken, voor meer tactische acties.
Het is dan wel een beta, maar grafisch en netcode zijn niet bepaald jofel...
Dat de Hitreg/netcode niet goed is weten we nu omdat de CTE patch nog niet in deze build zit.
Maar over dat ''all-out'' warfare ben ik het niet helemaal eens omdat je geen tank's en jets hebt en ook de ''LAV'' is sneller neer te halen.
En dat je ook weer de repair tools , RPG's enz enz hebt is ook wel een beetje kenmerkend aan de BF serie natuurlijk want zodra dat weg is heb ik het idee dat ik misschien beter CS of CoD kan ga spelen.
Over die kleinschalige ''Levelotion'' ben ik het 100% eens want na BF4 had ik gehoopt dat de destructie naar een nog hoger plan zou worden getild maar na de beta ben ik bang voor een downgrade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi Geub
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Jedi Geub

huh!?

Whahahahahahahahahahhahahahah

dit moet echt de grootste grap in battlefield geschiedenis zijn... OMG wat een rotzooi is dit.. en al die fan boys weer huilie huilie dat het eg wel tof is...

dit is een DLC en dan nog slecht uitgewerkt ook...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Veel gespeeld dit weekend, lachte me eerst suf wat een el cheap rip off. Maar heb mijn mening veranderd, zeer goed vermaak. De pace en de map spreken me erg aan, de voertuigen rijden zowaar eens lekker. Bloodmoney is erg leuk om te spelen. Vooral de combinatie van voertuigen is erg leuk, eindelijk eens geen tanks,jets ect in een bf game. De patrol chopper is grappig en dient nog een leuk doel.

Ik ben erg benieuwd naar hoeveel maps erin komen en hoe ze eruit komen te zien. Naar wat ik nu begreep is de High Tension een gebied echt nagemaakt uit downtown LA, en dat is toch wel heel erg dik moet ik zeggen. Als ze andere gebieden namaken zou dat echt heel erg vet zijn imo.

50 euro waard? Hell no, maar voor 35 euro doe ik het wel :)

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
evilpin0 schreef op maandag 16 juni 2014 @ 08:39:
Veel gespeeld dit weekend, lachte me eerst suf wat een el cheap rip off. Maar heb mijn mening veranderd, zeer goed vermaak. De pace en de map spreken me erg aan, de voertuigen rijden zowaar eens lekker. Bloodmoney is erg leuk om te spelen. Vooral de combinatie van voertuigen is erg leuk, eindelijk eens geen tanks,jets ect in een bf game. De patrol chopper is grappig en dient nog een leuk doel.

Ik ben erg benieuwd naar hoeveel maps erin komen en hoe ze eruit komen te zien. Naar wat ik nu begreep is de High Tension een gebied echt nagemaakt uit downtown LA, en dat is toch wel heel erg dik moet ik zeggen. Als ze andere gebieden namaken zou dat echt heel erg vet zijn imo.

50 euro waard? Hell no, maar voor 35 euro doe ik het wel :)
Het zal ook terug een 35 euro zijn in online keyshops ;)
Online Gamekeys kopen - Deel II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
  • Laatst online: 23-08 13:05

Damien

-iwnl-

Jedi Geub schreef op maandag 16 juni 2014 @ 01:10:
Whahahahahahahahahahhahahahah

dit moet echt de grootste grap in battlefield geschiedenis zijn... OMG wat een rotzooi is dit.. en al die fan boys weer huilie huilie dat het eg wel tof is...

dit is een DLC en dan nog slecht uitgewerkt ook...
Ik vond het persoonlijk (het uurtje dat ik het gespeeld heb) wel grappig. En nee ik ben geen BF fanboy, want eerlijk gezegd vind ik na BF: Bad Company 2 dat alle nieuwere versies ronduit slecht waren.

Teveel onbalans in voertuigen vs het voetvolk en teveel slechte ideeën die er later uitgepatched zijn (zoals infrarood). Daarbij kwam nog eens de presentatie (BF3) waarin werd geroepen hoeveel beter het spel wel niet was dan hun tegenhanger CoD omdat alles gratis was, behalve toen het daadwerkelijk op expansions aankwam en men vrolijk de volle pond overal voor vroeg.

Neem daarbij nog eens dat digitale versies tegenwoordig even ijskoud 60 euro kosten via de officiële routes, terwijl dat "vroeger" onder de noemer kon gaan van verpakking/CD etc etc, gaat dat imo tegenwoordig niet meer op.

De game-modus voor Battlefield Hardline is opzich goed gejat (let's face it je speelt eigenlijk een vorm van GTA). Het is qua voertuigen iig gebalanceerd al mogen ze wat mij betreft de screenshocks er gelijk weer uithalen want een shooter waarbij je gehinderd wordt door screenshocks is imo hetzelfde als een racespel waarbij ze kiezen om het stuur uit je auto te halen.

Is het wederom 60 euro waard? Absoluut niet. Zoals alle voorgaande posters al opmerken is dit niet meer dan een afwijkende gamemodus die hooguit als DLC uitgebracht zou moeten worden.

TL:DR: Persoonlijk vind ik het idee leuk en met wat minimale tweaks zou het een leuke gamemodus zijn voor circa 20 euro.

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
Het geld systeem om unlocks te kopen is ook erg vaag op dit moment.

Je moet eerst een bepaalde servicestar hebben om een unlock te kunnen "kopen" ?
Waarom niet gelijk vanaf het eerste moment een wapen kunnen kopen met het geld dat je verdient.

Beide gamemodes spreken mij niet zo erg aan en de "levellution" is verschrikkelijk in deze map.
Alles trilt en daardoor kan je ongeveer 2 minuten stil gaan zitten in een hoekje, want je raakt geen drol.

De shock is zeer vervelend en oneerlijk, als je een pistol fight hebt omdat je beide geen ammo meer hebt of geen tijd hebt om te reloaden. dan pak je gewoon de taser en bam uitgeschakeld.

De riot shield is echt OVERPOWERD, ze kunnen alles tegenhouden, zelfs explosies, maar zelfs als je hem niet gebruikt, maar alleen mee neemt, heb je een beschreming op je rug. Waarom blijft een rio shield wel zichtbaar, maar als je tweede wapen, zie je niet zitten op de speler model.

Het menu op te customize is erg vervelend en dat me denken aan Medal of honor.
Heel erg irritant en niet gebruikersvriendelijk, daarnaast maken ze ook nog steeds gebruik van Battlelog 2 en ik had liever een terug keer gezien van Battlelog 1.(van Battlefield 3)

Je eigen kunnen reviven is NOT done.

Maar er zijn ook goede dingen.
- Voertuigen komen niet in elkaar vast te zitten.
- Wapens klinken net zoals in BF3 en niet zo slecht als in BF4
- Lekker infantry based gameplay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22-09 10:00

MisterChaoSs

I Love Creating Chaos (ILCC)

Afgelopen weekend enkele uurtjes in de Bèta gestopt en ondanks enkele ragemomenten (die heb ik sowieo vlugjes) prima vermaakt. Onze squad werkte goed samen en in Heist wonnen wij daardoor regelmatig. Uiteraard zijn er nog wat plus en minpunten:
Plus:
- Gamemodes vind ik best aantrekkelijk, voornamelijk Heist. Het is af en toe een beetje chaotisch, maar met ietwat teamplay is het geweldig. Benieuwd naar de andere gamemodes.
- Het oppakken van ammo en health van teammates, zonder dat zij het zelf hoeven te droppen. Scheelt een hoop irritatiemomentjes...
- 2 type granaten (tot nu toe)
- Pay systeem vind ik erg fijn (hoewel het nog iets geoptimaliseerd kan worden), want je kan nu tenminste gewoon kiezen welke optics oid je unlocked.
- Zipline is back, veel lol mee gehad in BF2:SF en zeker dat ik hier weer lol mee ga hebben. Ging stuk toen een enemy naar mij toe kwam slingeren en ik de zipline vlak voor dat hij bij de rand was stuk schoot ipv te killen :*)
- Geluid van de auto's :9~
- Het nieuwe fieldupgrade systeem is beter
- Commorose werkt soepeler (naar mijn idee)
- Dem Roadkills :+

Min:
- Selfrevive (dafuq)
- Vehicle handling, aangezien het in deze game wat belangrijker is
- Command truck (spawn-vehicle) mag iets aangepast worden, zo dichtbij spawnen haalt de balance weg, zeker bij Blood Money.
- Hoeveelheid idioten, zijn er ook een hoop die aan teamplay doen, maar de gemiddelde Bètaparticipant mag wel even langs Specsavers, ongeloofelijk.
- Wat meer counters voor de "LAV", al zal dat in de volwaardige game wel komen, maar nu is hij tov het grote aantal infantry wat OP.
- Handling van de grote heli's is niet te doen met al die hoge gebouwen.

JackFrags gaf in zijn video aan, dat een hoop YouTubers die sinds begin BF spelen en hier altijd mee bezig zijn geweest, door EA utigenodigd waren om Hardline te spelen en hun bevindingen te vertellen. Visceral Games nam aandachtig aantekeningen en verwerkt er ook dingen in.

Zal dit alles fixen, dat denk ik niet, maar ik denk wel dat belangrijke balance dingen (Selfrevive!) aangepakt zullen worden.

Ik ga geen €60,- neerleggen, maar via een keysite wil ik best €35-40 betalen, aangezien ik mij prima kan vermaken.

Bovenstaande plus- en minpunten zijn gebaseerd op mijn mening en zijn geen feiten waar iedereen het mee eens hoeft te zijn :+

If I can't see the enemy, the enemy can't se *DEAD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-10 09:17
Opzich best even mee vermaakt vorige week, maar schandalig dat EA/Dice ons dit volgend jaar weer full price wil laten verkopen.
Voelt een beetje als Fifa aan, teams geupdate, nieuwe tenues en wat kleine gameplay tweaks...en weer € 60.
Aangezien BF4 nog steeds niet helemaal top draait, ga ik dit absoluut niet kopen.

Ik hoop dat meer mensen dit doen, al verwacht ik van niet.

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InSanex
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 02-10 09:49

InSanex

serenity now!

Wat mij tegenhoud hieraan, is dat veel spelers het toch gewoon als TDM gaan spelen, en heel de objectives niets meer uitmaken. Dan vervalt gelijk het hele concept van het spel.

Het weer in Halfweg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeoffLx
  • Registratie: Juni 2013
  • Niet online
InSanex schreef op maandag 16 juni 2014 @ 12:18:
Wat mij tegenhoud hieraan, is dat veel spelers het toch gewoon als TDM gaan spelen, en heel de objectives niets meer uitmaken. Dan vervalt gelijk het hele concept van het spel.
Exact. Blood Money spelen en binnen 2 minuten met 5.0m vs 0.0m verliezen omdat 6 teammates staan te snipen op daken en de rest een beetje rond aan het crossen is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Server met sniper wapens locked of auto kill als je een sniper pakt, problem solved :D

Maar idd, snipers kunnen dit spel wederom flink verpesten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hapkoek
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 02-10 15:04
Heb het ook een tijdje gespeeld, heb me opzich ook wel vermaakt. Maar wat je hierboven al vaak zat leest, het is gewoon niet de volle prijs waard.. Ik zou het liefst nog een paar extra dingen in de multiplayer zien en dan mogen ze van mij de singleplayer schrappen en er een multiplayer DLC voor BF4 van maken. :) Dan zou ik tevreden zijn, net zoals bij BF.BC2 Vietnam, dit is ongeveer hetzelfde niveau aan veranderingen.. :P

En daar heb ik zat lol mee gehad en was zeker mijn geld waard! :D

[ Voor 8% gewijzigd door Hapkoek op 16-06-2014 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Springstof
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
Mensen in dit topic en op diverse andere fora begrijpen simpelweg niet Hardline uitbrengen als DLC ontzettend beperkend is voor de consument en de uitgever.

Door het beschikbaar te stellen als DLC vereis je namelijk dat consumenten BF 4 reeds in bezit hebben. Dit trekt minder nieuwe gamers aan. De aanschafdrempel is dan verhoogd en dat is onwenselijk. Hardline is er voor een breder publiek dan BF4 bezitters. Bevalt je de instelling van EA niet in deze dan ga je niet over tot aanschaf. Niemand die daar om gaat jammeren. Simpel.

Wat een grap is dit aan het worden.

[ Voor 41% gewijzigd door Springstof op 16-06-2014 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vindt dat het hier echt een BF4 kloon is. En net zoals BF4 kan ik ook met Hardline niet in het spel komen t.o.v. BF3. En dan specifiek de sniper rifles, er begint steeds mider gevoel in te zitten. Ikzelf was eerst begonnen met BF3. Dat snipen was toen nog gewoon goed te doen. Toen ging ik BC2 spelen, en wat een heerlijk gevoel was dat. Echt het zware reloaden. Maar in BF4 zie ik hier helemaal niets van terug, en het lijkt ook alsof de tracers te zichtbaar zijn.

En als Hardline zich meer wil distantiëren van BF4 moeten er andere classes komen. En ook ander wapentuig. Een voorbeeld hiervan is o.a. beginnen met slechter wapentuig of in ieder geval minder goed onderhouden wapens (en improvisatie explosieven etc). Terwijl de cops betere wapens kunnen hebben. Met de classes kun je ook variëren vooral in de politievariant (denk aan gewoon agenten/SWAT/Bulldozer(in de richting van Payday)). Hierin kunnen juist de agenten bijna alleen basismaterieel hebben terwijl SWAT etc beter bewapend en beschermd kunnen zijn (wel kijken naar balance van teams. Aangaande SWAt en bulldozer OP zullen aanvoelen(een oplossing kan zijn dat er door de eigenaar van de mobile spawn maximaal 4 SWAT en 1 Bulldozer kan leveren per zegge 5 minuten na de dood van de laatste(ga hier effe nu niet meer verder op in).

Dus nu effe kort een aantal minpunten van wat ik vind vn Hardline.
- Wapentuig. meer soorten en men kan ook sommige weglaten.
- Classes. Gewoon andere classes gebruiken naar meer realiteit. (niet iedere politieagent heeft een bazooka en gebruikt dit als zijn eerste wapen.) En doe er ook een paar vrouwen in. Ga toch weg met het concept alleen mannen.
- Sniping. Herstel dat aloude gevoel weer van BC2
- Meer levolution. Niet alleen de grote dingen maar ook de kleine dingen. (Er zijn ook te veel grote gebouwen welke niet kunnen omvallen. Als het geïmplementeerd wordt, doe het dan ook goed.
- Betere controle op hackers (Ja ook in de Beta, ben er al een tegengekomen welke one hit kills deden met elk wapen)

en dan zijn er mogelijk nog wel meerdere tekortkomingen waar ik nu nog niet aan heb gedacht.

En ik zie hier ook al een probleem over de snipers maar dat is niet het probleem maar diegenen die campen. Zelf vind ik het gewoon leuk om wat meer close quarter de confrontatie aan te gaan en als het zwaar wordt heb je ook nog een pistool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MisterChaoSs schreef op maandag 16 juni 2014 @ 10:02:
JackFrags gaf in zijn video aan, dat een hoop YouTubers die sinds begin BF spelen en hier altijd mee bezig zijn geweest, door EA utigenodigd waren om Hardline te spelen en hun bevindingen te vertellen. Visceral Games nam aandachtig aantekeningen en verwerkt er ook dingen in.

Zal dit alles fixen, dat denk ik niet, maar ik denk wel dat belangrijke balance dingen (Selfrevive!) aangepakt zullen worden.
Die youtubers zitten allemaal direct of indirect in de zak van EA/DICE. Liever had ik gehad dat de beta spelers op eenzelfde manier als met de CTE constructief met devs kunnen discusseren naar aanleiding van de beta. Nu is het weer forumfield all-over again.

Plus, wat is hun commentaar nou waard. JackFrags is vooral 5v5 minded, Levelcap en kornuiten zijn behoorlijk gelimiteerde spelers en driekwart van de overgebleven BF youtubers zijn voornamelijk troll video's aan het maken. Nog liever had ik gezien dat mensen die NIET afhankelijk zijn van Battlefield voor hun inkomen commentaar of input zouden leveren.

Ik houd mijn hart vast voor alle wapens en gadgets die ze er allemaal nog aan toe gaan voegen. Ben zo bang dat het weer zo'n bloated marketing gedrocht gaat worden als BF4. Minder levolution is beter (of in elk geval, geef me gewoon weer BC2 destruction), minder explosives, minder rockets, minder campers (wat mij betreft rigoreuze maatregelen zoals 5 minuten op dezelfde plek = permaban, 5 minuten op een dak = permaban), minder camo's, minder voertuigen (maak het weer belangrijke tactische assets in plaats van veredeld OV), GEEN active watdanook, geen lock-on onzin etc. etc.

Gunplay moet de eerste focus zijn, daarna vehicles en daarna moeten ze aan andere dingen gaan werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
evilpin0 schreef op maandag 16 juni 2014 @ 13:19:
Server met sniper wapens locked of auto kill als je een sniper pakt, problem solved :D

Maar idd, snipers kunnen dit elk spel flink verpesten.
Maar niet alleen snipers helaas maar gewoon 75% van de player base :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d_star
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09:31

d_star

Maharadja of the Year :-/

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 16 juni 2014 @ 14:47:
[...]
Plus, wat is hun commentaar nou waard. JackFrags is vooral 5v5 minded, Levelcap en kornuiten zijn behoorlijk gelimiteerde spelers en driekwart van de overgebleven BF youtubers zijn voornamelijk troll video's aan het maken. Nog liever had ik gezien dat mensen die NIET afhankelijk zijn van Battlefield voor hun inkomen commentaar of input zouden leveren.
FrankieOnPCin1080P heeft ook een aantal filmpjes gemaakt over Battlefield Hardline, plus een oordeel geveld. Voordeel is hij niet afhankelijk is van video's voor z'n inkomen (YT is z'n hobby) en dus misschien iets minder beinvloed is.

Uiteraard heb je dan maar 1 oordeel over het spel, maar misschien wel eentje die minder bevooroordeeld is. Overigens is Frankie's mening over het spel tot nu toe best kritisch.

Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeoffLx
  • Niet online
Zolang ze limieten op snipers zetten is het prima. In een realistisch SWAT team zitten er ook 1 of 2 snipers op het dak. Echter is een potje waarvan 15 van de 20 man op een dak zitten te snipen belachelijk natuurlijk. Gewoon class limitations. 20 personen? 2 snipers, 6 medics, 6 engineers, 6 enforcers (bijvoorbeeld).

Eventueel ga je het zelfs op squad niveau bekijken. 20 spelers, 5 squads van 4 man. 2 snipers in totaal, 2 medics, 1 enforcer en 1 engineer per squad toegestaan.

[ Voor 20% gewijzigd door GeoffLx op 16-06-2014 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

d_star schreef op maandag 16 juni 2014 @ 15:04:
[...]

FrankieOnPCin1080P heeft ook een aantal filmpjes gemaakt over Battlefield Hardline, plus een oordeel geveld. Voordeel is hij niet afhankelijk is van video's voor z'n inkomen (YT is z'n hobby) en dus misschien iets minder beinvloed is.

Uiteraard heb je dan maar 1 oordeel over het spel, maar misschien wel eentje die minder bevooroordeeld is. Overigens is Frankie's mening over het spel tot nu toe best kritisch.
Alle YouTubers die voor Hardline gingen testen zijn in principe redelijk minder bevooroordeeld en ze zijn ook gewoon kritisch naar het spel. Dingen waar ze het niet mee eens zijn branden ze af en wat ze leuk vinden vertellen ze gewoon. Dat er zo'n beeld is van "maar daar worden ze voor betaald" is onzin imo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GeoffLx schreef op maandag 16 juni 2014 @ 15:05:
Zolang ze limieten op snipers zetten is het prima. In een realistisch SWAT team zitten er ook 1 of 2 snipers op het dak. Echter is een potje waarvan 15 van de 20 man op een dak zitten te snipen belachelijk natuurlijk. Gewoon class limitations. 20 personen? 2 snipers, 6 medics, 6 engineers, 6 enforcers (bijvoorbeeld).
Het limiteren van classes is niet te doen, je moet wel de vrijheid van spelen hebben. Maar wat wel gedaan kan worden is het beschikbaar stellen van special classes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeoffLx
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 16 juni 2014 @ 15:13:
[...]

Het limiteren van classes is niet te doen, je moet wel de vrijheid van spelen hebben. Maar wat wel gedaan kan worden is het beschikbaar stellen van special classes.
Lijkt me prima te doen. Zie je een SWAT team al met 20 engineers een bank binnen komen (bij wijze van spreken)? Lijkt me ook niet meer dan logisch om bepaalde classes te limiteren. Is juist ook een van de leuke aspecten van een game zoals Insurgency, imo.

Juist het beschikbaar maken van special classes lijkt mij niet helemaal eerlijk. Dan heb je bepaalde mensen die continue wachten tot zo'n special class beschikbaar wordt, waardoor ze continue in een of ander Juggernaut pak rond gaan lopen. Het begint al genoeg op CoD te lijken allemaal.

[ Voor 21% gewijzigd door GeoffLx op 16-06-2014 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Frankie is dan ook niet uitgenodigd door EA. :)

Maar ook al heeft hij een paar inhoudelijke dingen fout, hij is in elk geval wel kritisch en dat is goed voor de verandering. Dat hij er niet van leeft scheelt en dat BF maar een klein onderdeel van zijn kanaal is, maakt dat wel een stuk makkelijker.
MisterChaoSs schreef op maandag 16 juni 2014 @ 15:06:
[...]
Alle YouTubers die voor Hardline gingen testen zijn in principe redelijk minder bevooroordeeld en ze zijn ook gewoon kritisch naar het spel. Dingen waar ze het niet mee eens zijn branden ze af en wat ze leuk vinden vertellen ze gewoon. Dat er zo'n beeld is van "maar daar worden ze voor betaald" is onzin imo
Tsja, dat is jouw aanname. Naar mijn ervaring geldt 'don't bite the hand that feeds you' altijd en overal. Als jij lekker comfortabel thuis wordt opgehaald, naar het vliegveld wordt gereden, luxe naar LA wordt gevlogen, een goed hotel en fijn eten krijgt als veredelde college drop-outs. No way dat je dan nog 100% objectief bent. Daar hoef je niet specifiek worden betaald om bepaalde dingen wel of niet te zeggen, dat is een stukje zelfcensuur waar de gamespers krom van staat.

Alle problemen die ze aan hebben gekaart waren al lang en breed bekend bij/via Reddit/mordorhq/forumfield etc. etc. Misschien ben ik wat te cynisch of te sceptisch maar ik ben veel vertrouwen in die boys verloren na de stuk of 7 exclusieve BF4 playsessies zonder dat ze opgemerkt hebben dat de gunplay falikant kapot was. En nee, dat kwam niet doordat het een LAN omgeving was, een maatje van me merkte op de GamesCom in Keulen al direct dat er iets niet goed voelde maar hij kon na één potje van een paar minuten de vinger er niet opleggen wat er nou niet klopte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GeoffLx schreef op maandag 16 juni 2014 @ 15:32:
[...]

Lijkt me prima te doen. Zie je een SWAT team al met 20 engineers een bank binnen komen (bij wijze van spreken)? Lijkt me ook niet meer dan logisch om bepaalde classes te limiteren. Is juist ook een van de leuke aspecten van een game zoals Insurgency, imo.

Juist het beschikbaar maken van special classes lijkt mij niet helemaal eerlijk. Dan heb je bepaalde mensen die continue wachten tot zo'n special class beschikbaar wordt, waardoor ze continue in een of ander Juggernaut pak rond gaan lopen. Het begint al genoeg op CoD te lijken allemaal.
Maar het spelen van een bepaalde klasse omdat alleen die nog beschikbaar was bederft de pret voor mij. En als je een andere klasse wilt gaan kun je irritante reacties terugkrijgen welke als kinderlijk worden gezien.
Ook is dit niet goed met bepaald soort squadplay als je wat competiever met elkaar gaat spelen, dan heb je ook bepaalde classes nodig, maar dat kan dan weer niet en moet je een andere server joinen. Daar kun je het probleem ook sneller tegenkomen dan bij het wisselen van server omdat niet iedereen als een roofie speelt.

BTW je kunt ook de positie van jouw snipers bekendmaken om ze te laten uitschakelen, dat wordt niet door hun gewaardeerd, maar dat is hetzelfde dat jij het niet waardeert dat ze de hele tijd op het dak staan te snipen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
beuker19 schreef op maandag 16 juni 2014 @ 14:59:
[...]

Maar niet alleen snipers helaas maar gewoon 75% van de player base :(
Ik zie alleen weer een nutteloze stats op onze profielen.
Zo heb je Cash per minute ?, dat is niet zo vaag als Score per minute.

Als ik onze twee profielen vergelijk, dan snap ik er maar weinig van.
Mijn Cash per minute is al 343, Ik doe echt niks bijzonders en zelfs mijn keybinding en mouse settings heb ik in dat uurtje nog niet aangepast.
http://battlelog.battlefi...Pyk0w/stats/172685289/pc/

Als ik dit mag vergelijken met jou profiel, dan zie ik een cash per minute van 283 ?
ik heb geen idee hoe ik dit moet aflezen of moet begrijpen.
http://battlelog.battlefi...euker/stats/176614903/pc/

Als ik naar de cash zelf kijk, dan loop ik erg ver achter, maar jij hebt ook 2 uur meer erin zitten.
Zelfs als je niet objectief speelt, maar gewoon wat schiet dan sta je nogsteeds bovenaan:
(of in ieder geval tweede van de hele ronde over beide teams)
http://battlelog.battlefi...16475793904000/172685289/

en ja ik ben het met jullie eens dat er een hoop debielen rond lopen of anders gezegd, minder goede spelers. vergelijkbaar met het niveau van BF4 en niet met BF3.
Gelukkig maar, anders ging ik me nog ergeren aan de netcode :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AquaSheep
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 01-10 08:37
Slechte spelers heb je in elk spel. Alleen in BF4 wordt dat extra verergerd door het slechte mapdesign. In bijna elke (vanilla) BF4 map heb je wel een centraal punt met een mooi overzicht over de hele map waarvanuit je kunt roofcampen. Het probleem is ook nog eens dat die plekken alleen toegankelijk zijn met een lift, heli of spawn beacon. Dus lekker makkelijk te verdedigen. Helaas lijkt in BF:Hardline erop dat roofcampen weer een populaire bezigheid wordt van vele spelers. Ze moeten gewoon de maps zodanig ontwerpen dat snipers gewoon niet effectief kunnen zijn. Dan kiezen spelers vanzelf wel een andere klasse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09:13

Mavamaarten

Omdat het kan!

Pffff.. Er is zo al niet veel aan, maar zeker niet als je team al de $5 mil haalt en de enemies nog maar $0,1 bijeen hebben.

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07-10 15:00
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 16 juni 2014 @ 14:47:
[...]

Die youtubers zitten allemaal direct of indirect in de zak van EA/DICE. Liever had ik gehad dat de beta spelers op eenzelfde manier als met de CTE constructief met devs kunnen discusseren naar aanleiding van de beta. Nu is het weer forumfield all-over again.

Ik houd mijn hart vast voor alle wapens en gadgets die ze er allemaal nog aan toe gaan voegen. Ben zo bang dat het weer zo'n bloated marketing gedrocht gaat worden als BF4. Minder levolution is beter (of in elk geval, geef me gewoon weer BC2 destruction), minder explosives, minder rockets, minder campers (wat mij betreft rigoreuze maatregelen zoals 5 minuten op dezelfde plek = permaban, 5 minuten op een dak = permaban), minder camo's, minder voertuigen (maak het weer belangrijke tactische assets in plaats van veredeld OV), GEEN active watdanook, geen lock-on onzin etc. etc.

Gunplay moet de eerste focus zijn, daarna vehicles en daarna moeten ze aan andere dingen gaan werken.
Agreed.

Maar nu wordt het makkelijker om de overgekochte zieltjes te vinden: ze zijn nu verplicht om "EA Ronku" te vermelden in de video description.
Maar uiteraard zetten ze dit altijd ver onderaan in de description zodat de meerderheid het niet ziet.
Sommige zetten wel een watermark even aan het begin van de video.

Weet je wanneer ik begon in te zien dat Youtubers hun integriteit verloren waren?
Toen RivalXFactor GVD bleef BF4 spelen, zelfs na al het geklaag, zelfs na de dramatische toestand van de game, etc!!

Ik bedoel; ik vond altijd dat RivalXFactor de meest hardcore kerel van al de Youtubers was. Ik was nooit gesubbed op hem want continu video's bezien over "hoe beter ik mij" wil ik nu ook niet, maar ik herinner me hem van die video's waar hij de recoil toonde van wapens in BF3.

Sindsdien had ik een zeker respect voor die gast.

Maar dat is gewoon volledig weg: ik vind het ongelofelijk irritant om te zien dat geen enkele Youtuber heeft aangedrongen op een boycot van de game.
Gewoon een boycot door geen video's meer te posten van BF4 tot DICE hun orde op zaken geeft. In de plaats kunnen ze dan FPS games op de voorgrond brengen die de underdog zijn maar WEL goed werken.

Ik vind het gewoon bizar om te zien dat iemand zoals RivalXFactor, die zó geeft om skill, om recoil, ... kortom, om de fine details... toch een game blijft spelen die fundamenteel broken is, of tenminste broken was.

De toestand van BF4 is nu veel verbeterd; daar ben ik van op de hoogte.
Maar het gaat mij om de afgelopen maanden waarbij de game als een hoop stront liep en nog bleven de zogenaamd "hardcore" Youtubers zoals Rival die shit uploaden??

Mijn idee van Youtubers nu?
Just a bunch of dudes sitting on their arses and hoping to make a living from playing games.
Kortom: zielig vertoon.

Oja, en die "samenwerking" tussen Youtubers en EA gaat alleen maar erger worden:
onlangs zag ik dat de officiele Facebook group voor Battlefield al video's post die speciaal door LevelCap gemaakt zijn!
Ik dacht, wat krijgen we nu! Straks gaat die gast nog bij EA zelf gaan werken, de sell out! :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
[...]

Hij heeft inderdaad een job (iets in Rechten maar weet niet meer wat precies).
Maar wees maar zeker dat hij ook in dat EA Ronku programma zit. Staat ook in de description van zijn Hardline video.

En het klopt: hij was relatief kritisch.
Maar ik had hem veel kritischer verwacht: hij nam bijvoorbeeld nooit de kritiek in de mond dat de game lijkt op DLC of op een mod. Normaal zou hij dat wel snel doen want hij weet zelf als geen ander wat mod teams kunnen verwezenlijken.
Ook is hij totaal niet diepgaand ingegaan over de netcode. Wat je natuurlijk wel zou verwachten.

Dusja, toch ook een sell out. Maar een subtiele.

[ Voor 5% gewijzigd door Asgaro op 16-06-2014 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-10 16:18
Leuk spel Hardline, maar BF4 is ook top, en hoe ga ik in godsnaam al die unlocks assignments etc. uitspelen? En we krijgen ook nog twee DLC's he? Ik denk dat ik eerst BF4 maar eens grijs ga spelen, nog steeds een masterlijk spel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23:08
Vind vooral het stroperige gevoel met lopen/bewegen knap irritant. De gameplay lijkt me wel leuk kunnen zijn, het ziet er ook best mooi uit, ook al is de wereld te rigide. Met een minigun in een copter door zo'n flatgebouw heen blazen als daar alle enemies zitten is wel vet, maar of je dat lang leuk gaat vinden.

Hoop in ieder geval dat het rondloopgevoel beter wordt. Kom overigens van BF3 af, heb BF4 nooit geprobeerd - wellicht is dat daar ook zo en moet ik blijkbaar nog wennen?

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Iedereen heeft toch z'n FOV naar 85~ of zo verhoogt eh?
Heb je het gevoel dat je niet meer zo traag/stroperig loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23:08
Ah slim, ga ik proberen. Zat al m'n muisinstellingen al te tweaken, maar dat hielp maar een beetje.

Overigens qua perks heb ik na een uurtje spelen nog bijna niets, maar merk ik dat ik gewoon in de top 30% van de server eindig en dat het niet zo lastig is kills te maken. Ook spreken de objectives voor zich over het algemeen. Enige is dat de 'medic' klasse overpowered lijkt (M16) en de APC kan wel heel veel hebben voor ie de geest geeft. Ga er zeker geen 60 euro voor uitgeven, dacht dat dit meer een tussensnack was tot de volgende BF editie - dan zou een prijs van 30,- logischer zijn.

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Snap al die kritiek op de youtubers niets, ze zijn allemaal kritische geweest. Is het de wens dat de game in filmpje volledig afgezeken wordt? Die gasten zeuren ff en gaan dan weer verder met spelen en het maken van leuke filmpjes (niet dat ik ze leuk vind of kijk).

Vermaakt me erg goed met de beta, maar de map wordt wel een beetje saai inmiddels. Infanterie speelt, vind ik echt een stuk leuker dan bf4. Helpt ook wel dat de frostbite en engine echt shined in stedelijke omgeving.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daantjeeuh
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16-03 14:53
Waar ik me vooral zo aan erger zijn mensen die zeggen hardcore Battlefield fans te zijn, en vervolgens hier op Tweakers en andere fora lopen te verkondigen dat ze het een stuk beter vinden zonder 'al die voertuigen'... Go shame yourselves... *facepalm*

Also voor de mensen die dit spel compleet vernieuwend vinden vanwege een aantal nieuwe features (zip-line, teargas, tokkel materiaal); dit komt allemaal uit BF2: Special Forces. Niet zo nieuw, niet zo geweldig als toen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
DaantjeeuhMe schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 10:49:
Waar ik me vooral zo aan erger zijn mensen die zeggen hardcore Battlefield fans te zijn, en vervolgens hier op Tweakers en andere fora lopen te verkondigen dat ze het een stuk beter vinden zonder 'al die voertuigen'... Go shame yourselves... *facepalm*

Also voor de mensen die dit spel compleet vernieuwend vinden vanwege een aantal nieuwe features (zip-line, teargas, tokkel materiaal); dit komt allemaal uit BF2: Special Forces. Niet zo nieuw, niet zo geweldig als toen
Ik ben "die hard" bf fan (alle delen gespeeld) en vind het een verademing zonder al die voertuigen. BF4 voertuigen zijn dikke onzin met al die unlocks. Ook de die-hard bf fans willen wel eens lekker knallen zonder tanks/choppers met infrarood en noob seekers en weet ik veel wat voor game breaking unlocks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

evilpin0 schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 11:03:
[...]

Ik ben "die hard" bf fan (alle delen gespeeld) en vind het een verademing zonder al die voertuigen. BF4 voertuigen zijn dikke onzin met al die unlocks. Ook de die-hard bf fans willen wel eens lekker knallen zonder tanks/choppers met infrarood en noob seekers en weet ik veel wat voor game breaking unlocks.
je heb ook gewoon infantry only hoor in BF4 en BF3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
evilpin0 schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 10:20:
Snap al die kritiek op de youtubers niets, ze zijn allemaal kritische geweest. Is het de wens dat de game in filmpje volledig afgezeken wordt? Die gasten zeuren ff en gaan dan weer verder met spelen en het maken van leuke filmpjes (niet dat ik ze leuk vind of kijk).

Vermaakt me erg goed met de beta, maar de map wordt wel een beetje saai inmiddels. Infanterie speelt, vind ik echt een stuk leuker dan bf4. Helpt ook wel dat de frostbite en engine echt shined in stedelijke omgeving.
Ze zijn niet kritisch want ze volgen de mening van de gaming community niet.
Ze proberen EA in een goed daglicht te stellen want ze gaan nooit de problemen bespreken die de community aankaarten. Zoals waarom de game lijkt op DLC of een mod.

Een voorbeeld van een Youtuber die betaald wordt door EA versus een die niet betaald wordt:

Betaald:

Niet betaald:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

evilpin0 schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 11:03:
[...]

Snap best dat je het vervelend vind als helicopter ace. Ik vind het juist goed als het moeilijker is om te domineren in de lucht. Goede piloten kunnen nog steeds redelijk hun gang gaan.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Help!!!! schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 13:17:
[...]

Snap best dat je het vervelend vind als helicopter ace. Ik vind het juist goed als het moeilijker is om te domineren in de lucht. Goede piloten kunnen nog steeds redelijk hun gang gaan.
Haha :) Eerste grote k/d ratios heb ik al binnen gesleept met de attack chopper en de miniguns hangen er al eronder. Vind hem perfect gebalanceerd zo. Ze hadden ook gewoon het heel damage systeem, dat je met smalls arms een chopper kan neerhalen gewoon moeten kopiëren naar bf 3/4. Toch veel leuker met je AK een chopper uit de lucht knallen dan met een auto lock on wapen?

Maar chopper is hier gewoon leuk als afwisseling en niet iets wat je rondjes achter elkaar wilt doen. Het nut van de chopper is wel erg leuk in bloodmoney. Veel leuker is het als je met iemand speelt die eruit springt om cash te pakken en dan weer terug komt voor een ride home.

[ Voor 6% gewijzigd door evilpin0 op 17-06-2014 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
Asgaro schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 12:55:
[...]

Ze zijn niet kritisch want ze volgen de mening van de gaming community niet.
Ze proberen EA in een goed daglicht te stellen want ze gaan nooit de problemen bespreken die de community aankaarten. Zoals waarom de game lijkt op DLC of een mod.

Een voorbeeld van een Youtuber die betaald wordt door EA versus een die niet betaald wordt:

Betaald:
[video]

Niet betaald:
[video]
:O Sorry hoor maar wat een onzin echt ga AUB ergens anders lopen te janken.
Wij zijn geen kleine kinderen en kunnen zelf wel beslissen of wij wel/niet 100€ uit willen geven aan een game.
Ook over he het Youtube verhaal ;( Ik heb zelf de beta gespeeld en kan daarom makkelijk beslissen wat ik wel en niet geloof en kan je vertellen dat de ''betaalde'' youtubers een beter verhaal hadden dan die jankerd in dat 2e filmpje *knip*
Ik vind dat de meeste ''betaalde'' Youtubers best een goed verhaal hebben en ook zeker kritisch zijn en als je ze al wat langer volgt je ook weet waarom ze wel enthousiast zijn omdat ze na alle bugs en problemen die BF4 heeft ook nog een belangrijk soort gameplay missen en dat is precies wat BF:Hardline bied.
En ook weten ze dat nog steeds een groot gedeelte van de viewers ook gewoon lol heeft in BF4 en het dan waarschijnlijk is dat ze dat in BFH ook wel hebben.

Dit soort taalgebruik zien we niet graag op tweakers. Dit kan en moet de volgende keer respectvoller

[ Voor 4% gewijzigd door Gropah op 17-06-2014 23:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
beuker19 schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 14:42:
[...]

:O Sorry hoor maar wat een onzin echt ga AUB ergens anders lopen te janken.
Wij zijn geen kleine kinderen en kunnen zelf wel beslissen of wij wel/niet 100€ uit willen geven aan een game.
Ook over he het Youtube verhaal ;( Ik heb zelf de beta gespeeld en kan daarom makkelijk beslissen wat ik wel en niet geloof en kan je vertellen dat de ''betaalde'' youtubers een beter verhaal hadden dan die jankerd in dat 2e filmpje *knip*
Ik vind dat de meeste ''betaalde'' Youtubers best een goed verhaal hebben en ook zeker kritisch zijn en als je ze al wat langer volgt je ook weet waarom ze wel enthousiast zijn omdat ze na alle bugs en problemen die BF4 heeft ook nog een belangrijk soort gameplay missen en dat is precies wat BF:Hardline bied.
En ook weten ze dat nog steeds een groot gedeelte van de viewers ook gewoon lol heeft in BF4 en het dan waarschijnlijk is dat ze dat in BFH ook wel hebben.

Dit soort taalgebruik zien we niet graag op tweakers. Dit kan en moet de volgende keer respectvoller
Waarom zet je "betaald" tussen aanhalingstekens? Je denkt dat ik dit uitvind?
Zoek het dan zelf op... EA RONKU. Gewoon, tik in google die termen in en lees de artikels...

jankerd in dat 2e filmpje OMFG wat een mongooltje was dat.
Mongooltje?
Wel, dan ben ik liever akkoord met dat mongooltje dan met iemand die vannachter genaaid wordt.

Doet me hieraan denken. Duidelijk 2 aparte groepen van gamers.
Links de kritische mensen. Rechts die die alles maar slikken. :+
Dit soort taalgebruik zien we niet graag op tweakers. Dit kan en moet de volgende keer respectvoller. Plaatje was ook totaal niet nodig

[ Voor 24% gewijzigd door Gropah op 17-06-2014 23:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
Asgaro schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 15:08:
[...]

Waarom zet je "betaald" tussen aanhalingstekens? Je denkt dat ik dit uitvind?
Zoek het dan zelf op... EA RONKU. Gewoon, tik in google die termen in en lees de artikels...

jankerd in dat 2e filmpje OMFG wat een mongooltje was dat.
Mongooltje?
Wel, dan ben ik liever akkoord met dat mongooltje dan met iemand die vannachter genaaid wordt.

Doet me hieraan denken. Duidelijk 2 aparte groepen van gamers.
Links de kritische mensen. Rechts die die alles maar slikken. :+
[afbeelding]
LOL
Iemand die alleen maar roept OMG this is shit :'( This is a mod bla bla bla zonder enige vorm van onderbouwing neem ik niet serieus nee.
Ik weet niet wat jij van de ''youtubers'' hebt gezien maar het leek mij een vrij helder verhaal zonder dat ik dacht dat ik naar reclame aan het kijken was.
Maar nu is schijnbaar het dus zo dat wanneer iemand jou mening niet heeft hij direct ook niet meer te vertrouwen is :F

Je kan mij meer vertellen maar dit lijkt mij heel helder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Laatst online: 09:06
Paar opmerkingen van deze kant:
- De heli's mogen er van mij uit. Een kleine scout heli zonder wapens waar 4 of 6 personen mee kunnen past meer in de game.
- Armor van de voertuigen aanpassen (wat omlaag)
- Crashen met de motor = verwond of dood als het hard gaat
- Bloodmoney is te makkelijk (geld in het midden en terug naar je eigen base). Hou zou leuker zijn als je het geld naar het gebied van tegenstanders moet brengen of (voorbeeld) Team A spawnt noord en moet het naar oost brengen, team B spawnt zuid en moet het naar west brengen.
- Heist is te snel. De politie kan veel te snel met voertuigen/heli bij de objectives zijn. Ik heb een potje gehad welke nog geen 2 min heeft geduurd (misschien zelfs niet 1 na het spawnen). Zorg dat de plaatsen moeilijker te bereiken zijn, makkelijker te verdedigen of breng stages aan (3x 2 objectives bijv).

Verder ben ik benieuwd naar de volledige wapens en gadgets in het spel, al ga ik daar ook geen €60 (of €30) voor neerleggen.

Vooral ook de spelers zijn momenteel gamebreakers. Ik snap best dat je bij bloodmoney even uit moet zoeken wat je moet doen... Maar het niveau in de demo/beta is echt te triest en veel spelers doen dit volgens mij niet eens met opzet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TheBrut3 schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 16:33:
Paar opmerkingen van deze kant:
- De heli's mogen er van mij uit. Een kleine scout heli zonder wapens waar 4 of 6 personen mee kunnen past meer in de game.
- Armor van de voertuigen aanpassen (wat omlaag)
- Crashen met de motor = verwond of dood als het hard gaat
- Bloodmoney is te makkelijk (geld in het midden en terug naar je eigen base). Hou zou leuker zijn als je het geld naar het gebied van tegenstanders moet brengen of (voorbeeld) Team A spawnt noord en moet het naar oost brengen, team B spawnt zuid en moet het naar west brengen.
- Heist is te snel. De politie kan veel te snel met voertuigen/heli bij de objectives zijn. Ik heb een potje gehad welke nog geen 2 min heeft geduurd (misschien zelfs niet 1 na het spawnen). Zorg dat de plaatsen moeilijker te bereiken zijn, makkelijker te verdedigen of breng stages aan (3x 2 objectives bijv).

Verder ben ik benieuwd naar de volledige wapens en gadgets in het spel, al ga ik daar ook geen €60 (of €30) voor neerleggen.

Vooral ook de spelers zijn momenteel gamebreakers. Ik snap best dat je bij bloodmoney even uit moet zoeken wat je moet doen... Maar het niveau in de demo/beta is echt te triest en veel spelers doen dit volgens mij niet eens met opzet.
Helemaal mee eens, vooral dat laatste punt. Het niveau is niet een klein beetje erg, het is echt om te janken. Toegegeven, met Heist is het niet altijd even duidelijk aangezien je objectives constant switchen van blauw naar oranje, daar kan ik inkomen dat het verwarrend is. Maar na een potje of 8 heb je het hopelijk toch wel door en zoniet, dan heb je wel even op youtube gekeken in hoeverre het dan precies wél werkt. In plaats van als een kip zonder kop door te blijven klooien. Ik kan er echt niet bij hoe het leuk kan zijn en blijven om maar wat aan te modderen.

Dat idee met meerdere stages in bloodmoney spreekt me ook erg aan. Dat er 2.5 miljoen ligt in het midden (voor beide teams) en de rest van het geld uit een team-eigen safe moet komen die nét iets dichter bij de vijandelijke base staat.

Wat de wapens betreft, hoe minder hoe beter. In elk geval hoef ik er geen gadgets meer bij. We weten in elk geval dat deze wapens er sowieso in komen aangezien die al in de game-files zitten:

M93R – Hand Gun
M1911 – Hand Gun
RS357 – Magnum
MAC-10 – Personal Defense Weapon
M240B – Light Machine-Gun
SR-25 ECC – Designated Marksmen Rifle
L96A1 – Bolt-Action Rifle
SMAW – Launcher
M18 – Smoke Grenade

Net als onderstaande maps/modes/sounds:

“Desert 05 – Hostage rescue (no offical map name so far) – Hostage rescue against gang running a methamphetamine lab. Full transcript available here“
“Turf war on High Tension - most likely domination cameo as in recent interviews, Visceral employee said that as of now Conquest is not included in Hardline. Transcript of only audio file is available in above link.”
“Hostage sound files (mainly variations of words ‘hey/over here/help me/’ with one exception of ‘Hey man cut me loose’)”
“Molotovs/incendiary – Sound files indicate the existence of incendiary bombs, whilst ingame weapon name states Molotov. Most likely will stay as incendiary as currently it uses BF4 incendiary grenade particle effects.”
“Map called ‘growhouse’ will have a levolution event with blowing up Van”
“There is a singleplayer level nicknamed ‘Chop Shop’, which most likely is a warehouse raided by a player (it will end up in flames).”
“Sound files containing impact sounds of empty .45 shell on various surfaces (nicknamed Distraction bullet). May indicate that SP has stealth mechanics.”

bron: mp1st

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beuker19 schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 15:29:
[...]

LOL
Iemand die alleen maar roept OMG this is shit :'( This is a mod bla bla bla zonder enige vorm van onderbouwing neem ik niet serieus nee.
Ik weet niet wat jij van de ''youtubers'' hebt gezien maar het leek mij een vrij helder verhaal zonder dat ik dacht dat ik naar reclame aan het kijken was.
Maar nu is schijnbaar het dus zo dat wanneer iemand jou mening niet heeft hij direct ook niet meer te vertrouwen is :F

[video]

Je kan mij meer vertellen maar dit lijkt mij heel helder.
they don;t pay our opinion.... |:( hij is meer een promoter dan een kritische gamer hoor
en mod dit blabla het is gewoon true. de waarheid kan gewoon hard zijn soms.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 17-06-2014 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
Nou ik speel BFH alleen nog maar als er een vriend online is, het niveau is (zoals al gezegd) is zo ontzettend laag. Er staan 2 snipers op dat dakje bij het roltrappen huisje, en nog wat mensen op hoge daken, en misschien zijn er nog wat mensen die gewoon rondlopen en killen.

En daar ben ik dan in m'n eentje :( Ik zet tactisch een zipline neer zodat als ik geld uit het midden heb genakt ik gelijk kan ziplinen naar mijn basis waar dan een voertuig klaar staat, voor maximale vaart :D

De enemy base is meestal te gevaarlijk, vooral als je tegen een goed team speelt. Tenzij je een attack truck hebt, dan kan je alle mensen doden bij de enemy base en even snel wat stelen en terugbrengen.

Beetje teleurstellend, opzich is BFH erg gebaseert op teamwork.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:28

Stewie!

Keen must die!

Het leuke aan Heist is dat het echt alle kanten op kan gaan en tot de laatste seconde spannend kan zijn. Hiervoor hebben de criminals alleen maar een zip line nodig. Een persoon kan het verschil maken tussen een team criminals die niets bereiken en de overwinning. Erg leuk om met die zipline de chopper te pakken en de carrier op te halen en in de laatste seconden te winnen. Frustrerend dat veel spelers alleen wat sniper of na rank 5 nog steeds achter de carrier aanlopen ipv hem in te halen met een voertuig. Bij de cops zie ik vaak minder slimmer spelers die uit de armored mobile spawn stappen om te voet een leger criminals te belagen. Dood binnen 3 seconde uiteraard. Veel slimmer is het om met je armored truck gewoon enkele roadkills te pakken en daarna uit het raampje de laatste personen neer te maaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bee.nl
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

Stewie! schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 21:46:
Bij de cops zie ik vaak minder slimmer spelers die uit de armored mobile spawn stappen om te voet een leger criminals te belagen. Dood binnen 3 seconde uiteraard. Veel slimmer is het om met je armored truck gewoon enkele roadkills te pakken en daarna uit het raampje de laatste personen neer te maaien.
Nog slimmer is om de mobile command post recht tegen de bombspot te plaatsen, zodat de criminals er niet bij kunnen. Je kunt namelijk alleen als politieagent met de command post rijden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSchaap
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-10 23:25

JoSchaap

Had a life, got a modem..

leuk om je weereens tegen het lijf te lopen ingame stewie :)

ik vind t idee ansich echt leuk bedacht maar ik moet nog altijd een pot vinden die langer als 5 minuten duurt...
of de map moet groter, of de objectives lastiger bereikbaar/verder uit elkaar :)

GamePC : Inv. : GameRoom : YouTube : Steam : Twitch : BattelNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweegroenethee
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 01-10 08:38
Hier nog een PS4 code:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Kans dat dit mijn nieuwe go-to shooter wordt is wel erg groot, hoop dat de beta wat wordt uitgebreid en nog lang mag duren :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Bee.nl schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 21:57:
[...]

Nog slimmer is om de mobile command post recht tegen de bombspot te plaatsen, zodat de criminals er niet bij kunnen. Je kunt namelijk alleen als politieagent met de command post rijden :+
Ik zet hem ook vaak over de package als die op de grond ligt. Er zijn nog steeds weinig spelers met RPG, velen willen dat schildje dragen en hebben dan geen raketjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Voor de liefhebben, meer keys:

Members only:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

Gister me een toch partij zitten schreeuwen, van zowel lol en bad moments:
- Ik ben in 5 potjes zo'n 12 keer aangereden, van schrikmomenten tot "kakakakak kaaaaaak, NEEEEE!"
- Helemaal losgegaan tegen een teammate die carrier was. Als ik f***ing boven je hang met een chopper, stap dan in als we alleen B nog moeten doen.
- Solo actie als carrier, chopper gestolen, vlieg naar B ipv Zipline ivm enemy. Spring eruit als Carrier om met parachute op B te landen, VERDOMME KILLED IN ACTION!!

Hoewel ik dan flink tekeer ga, m'n bloeddruk stijgt, grinnik ik wel tussendoor, omdat het mij enerzijds het Battlefield gevoel geeft, maar anderzijds ook nieuwe ervaringen bied.

Ik ga hem wel kopen, maar via een keysite en niet de volle prijs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hapkoek
Je hebt inderdaad soms wel gave momenten, bijvoorbeeld als een truck wegrijd met flink wat geld erin en jij de achtervolging in zet met de heli en ze overhoop schiet.

Maar ook als je de carrier verdedigt heb je soms gave momenten, vooral als je met vrienden speelt is het dan extra spannend. ;) Ben benieuwd hoeveel die op key sites gaat kosten dan, misschien ben ik dan wel geïnteresseerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

Hapkoek schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 11:56:
Je hebt inderdaad soms wel gave momenten, bijvoorbeeld als een truck wegrijd met flink wat geld erin en jij de achtervolging in zet met de heli en ze overhoop schiet.

Maar ook als je de carrier verdedigt heb je soms gave momenten, vooral als je met vrienden speelt is het dan extra spannend. ;) Ben benieuwd hoeveel die op key sites gaat kosten dan, misschien ben ik dan wel geïnteresseerd.
Keys voor rond de 40 euro heb ik al gevonden dus dat vind ik prima.

En wat jij zegt, met vrienden is het echt gaaf. Doet mij beetje denken aan American Football (hoewel ik rugby veel beter vind) sprint er eentje met de bal en de rest beukt iedereen weg, erg gaaf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hapkoek
Ja precies, maakt het een stuk leuker. Misschien wacht ik het een tijdje af zodat de prijs zakt, maar het duurt toch nog wel een tijdje dus kijk tegen die tijd wel. Heb nu iets minder als 2 uurtjes in BFH zitten en ik heb denk ik erg veel geluk gehad met mijn team.

Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/9yPld/1900c8f7e5.jpg
:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Slimme agenten staan je dan op te wachten bij die wegblokkade. Daar staan ze verscholen te wachten tot jij en je vrienden aankomen. Mooie gevechten heb je dan. Ik ram meestal met een auto links door de blokkade, dan kan je doorrijden tot aan de armored truck.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

Stewie! schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 12:08:
Slimme agenten staan je dan op te wachten bij die wegblokkade. Daar staan ze verscholen te wachten tot jij en je vrienden aankomen. Mooie gevechten heb je dan. Ik ram meestal met een auto links door de blokkade, dan kan je doorrijden tot aan de armored truck.
Psst psst, tip. Gewoon met parachute vanaf een dak ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Als ze je zien ben je wel een schietschijf!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

Stewie! schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 12:28:
Als ze je zien ben je wel een schietschijf!
Heb je niet gemerkt hoeveel noobs er in de Beta zitten :+ En anders naar het dak naast het dak van B, chopper pakken en je bent er zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MisterChaoSs schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 11:48:
Ik ga hem wel kopen, maar via een keysite en niet de volle prijs
Vergeet ook niet Battlefield Hardline Premium die er nog bij komt a 60 euro :P (BFH premium en battlepacks zijn al verwerkt in de beta)

Overigens komt er ook definitief een Conquest variant, die gamemode zit namelijk ook al in de beta code verwerkt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 13:26:
[...]

Vergeet ook niet Battlefield Hardline Premium die er nog bij komt a 60 euro :P (BFH premium en battlepacks zijn al verwerkt in de beta)

Overigens komt er ook definitief een Conquest variant, die gamemode zit namelijk ook al in de beta code verwerkt. :)
Die premium haal ik dan eventueel pas na de eerste DLC als het mij wat lijkt van een keysite. Heb ik met BF4 ook gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MisterChaoSs schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 12:24:
[...]
Psst psst, tip. Gewoon met parachute vanaf een dak ;)
Zucht. Iedereen lijkt te denken dat dit een geweldig idee of tacktiek is. Volledig ten onrechte volgens mij.
Meestal raken ze hun tas kwijt helemaal bovenaan het gebouw. De vijand spawned dan massaal daar om vervolgens met snipers bovenaan het helipad te liggen, kijkende naar de deur. Resultaat: meteen dood en meestal ronde gedaan zonder dat je zelfs nog maar bij de tas raakt.

Je bent veel sneller met een voertuig daar. De kans op overleven is erg groot. Ik haal 8 op de 10 keer de eindbestemming zeker met een extra squadmate in de auto.

Ik snap niet dat men steeds weer naar die daken gaat 7(8)7 ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

Verwijderd schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 14:02:
[...]

Zucht. Iedereen lijkt te denken dat dit een geweldig idee of tacktiek is. Volledig ten onrechte volgens mij.
Meestal raken ze hun tas kwijt helemaal bovenaan het gebouw. De vijand spawned dan massaal daar om vervolgens met snipers bovenaan het helipad te liggen, kijkende naar de deur. Resultaat: meteen dood en meestal ronde gedaan zonder dat je zelfs nog maar bij de tas raakt.

Je bent veel sneller met een voertuig daar. De kans op overleven is erg groot. Ik haal 8 op de 10 keer de eindbestemming zeker met een extra squadmate in de auto.

Ik snap niet dat men steeds weer naar die daken gaat 7(8)7 ..
Normaal pak ik ook gewoon een muscle car en race ik er heen. Echter, als het daar afgeladen staat met agentjes en B al gepakt is, zie ik het als een goede tactiek. Tuurlijk zien ze je, maar als jij op het laatste moment je parachute opendoet is de kans erg klein dat ze je raken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hapkoek
Het is trouwens ook gewoon cool om als carrier naar het andere flat gebouw toe ziplined en ver volgens met je parachute naar beneden springt en de ronde wint. :+ Maar vaak is met een voertuig wel vlotter ja. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Persoonlijk zou ik het voor het spel beter vinden als de carrier helemaal geen voertuigen kan gebruiken in zo'n kleine map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
Pro Tip:
1) plaats een zipline
2) laat mensen je zipline gebruiken
3) schiet de zipline stuk
4) ???
5) LOL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheBrut3 schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 16:02:
Persoonlijk zou ik het voor het spel beter vinden als de carrier helemaal geen voertuigen kan gebruiken in zo'n kleine map.
Dat was ik gisteren ook aan het denken. zou het niet leuk zijn zonder voertuigen, je te voet een weg banen naar het eindpunt. Teammates die kogels voor je opvangen "a la rugby". Epische gevechten ...

De maps ontwikkelen dat je verschillende omgevingen doorkruist, open vlaktes om daarna door korte bochtjes in een oud stadje te lopen om nadien door het doolhof van een kasteel je een weg te banen naar het eindpunt (bijvoorbeeld). Dit alles zonder een voertuig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

Verwijderd schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 16:12:
[...]

Dat was ik gisteren ook aan het denken. zou het niet leuk zijn zonder voertuigen, je te voet een weg banen naar het eindpunt. Teammates die kogels voor je opvangen "a la rugby". Epische gevechten ...

De maps ontwikkelen dat je verschillende omgevingen doorkruist, open vlaktes om daarna door korte bochtjes in een oud stadje te lopen om nadien door het doolhof van een kasteel je een weg te banen naar het eindpunt (bijvoorbeeld). Dit alles zonder een voertuig.
Dit lijkt mij niet echt passen in het thema en moeilijk uitvoerbaar, maar ik snap wat je er mee bedoeld.
De gamemode waar ik het wat posts geleden over het, uit Northern Strike van BF2142, zou daarvoor de oplossing zijn. Dan is het voertuig een soort carrier (de Goliath meen ik), maar dan AI en de tegenstander moet die zoveel mogelijk tegenhouden. Vond het een erg vette gamemode en hoop dat zoiets terugkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchmartin
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 08:26
Stewie! schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 11:31:
[..}
bedankt, heb de volgende key gebruikt:
Members only:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 26-09 06:17
Stewie! schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 11:31:

Members only:
TYVM! Deze key heb ik gepakt _/-\o_

EDIT: Krijg 'm alleen niet aan de praat... Hij 'start' en dan staat het icoontje op m'n start-balk en ook in m'n task-manager... maar kan 'm niet activeren en hij vreet ook geen GPU/CPU (2% CPU load...). Er op klikken doet niks en 'm stoppen met task manager = vaslopen en forceren af te sluiten.

[ Voor 41% gewijzigd door Brutal1ty op 18-06-2014 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
Waarom pakken mensen in Blood money het geld en gaan vervolgens bij de Enamy vault staan ?
Easy win geven voor de tegenpartij ? of begrijpen ze het niet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

Meest voorkomende succesvolle tactiek die ik op het moment zie waar mensen toch echt eens op moeten gaan letten is als de cops hun Mobile Command center rustig in een hoekje achter de criminals Vault parkeren. Dat gebeurt echt vaak en vaak heeft niemand het door, en in je eentje dat ding kapot krijgen valt dan vaak weer tegen want ze blijven maar spawnen daar en je hebt toch een paar rockets nodig voor ie kapot is.

Volgende keer die sticky explosives eens proberen nu ik er aan denk.

[ Voor 7% gewijzigd door Pheace op 18-06-2014 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom. C
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:44
Pykow schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 21:05:
Waarom pakken mensen in Blood money het geld en gaan vervolgens bij de Enamy vault staan ?
Easy win geven voor de tegenpartij ? of begrijpen ze het niet ?
Het geld van de tegenpartij stelen natuurlijk. Haal je de vault van de enemy leeg en kun je je eigen vullen. Win je sneller.

[ Voor 3% gewijzigd door Tom. C op 18-06-2014 22:09 ]

9800X3D | X870e Nova | Corsair Dominator 32GB 6000mhz | TUF RTX 3080TI | Corsair 6500X | MSI MP341CQPX OLED | Simagic Evo Pro | ClubSport Pedals V3 | Megane Renault Sport RS 250

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07-10 18:58
Tom. C schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 22:09:
[...]

Het geld van de tegenpartij stelen natuurlijk. Haal je de vault van de enemy leeg en kun je je eigen vullen. Win je sneller.
Hij bedoeld dat mensen geld uit de pile pakken en dan niet naar hun eigen vault gaan, maar rond gaan hangen bij de enemy. Dus als ze worden gekilled is die buit juist voor de enemy.

Dat zijn waarschijnlijk mensen die het nog aan het uitzoeken zijn...

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom. C
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:44
Jeroenimoes schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 22:37:
[...]

Hij bedoeld dat mensen geld uit de pile pakken en dan niet naar hun eigen vault gaan, maar rond gaan hangen bij de enemy. Dus als ze worden gekilled is die buit juist voor de enemy.

Dat zijn waarschijnlijk mensen die het nog aan het uitzoeken zijn...
Ja dat snap ik, ik ging ervan uit dat die mensen dan ook proberen om de vault van de enemy te plunderen.

9800X3D | X870e Nova | Corsair Dominator 32GB 6000mhz | TUF RTX 3080TI | Corsair 6500X | MSI MP341CQPX OLED | Simagic Evo Pro | ClubSport Pedals V3 | Megane Renault Sport RS 250

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Neen, dat doen ze niet... Mensen snappen net dat ze het geld moeten pakken, maar verder weten ze niet wat ze moeten doen. Dat komt echt heel vaak voor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een waardeloos spel.
Typisch Battlefield, snipers en overpowered choppers.
Pagina: 1 ... 8 ... 29 Laatste

Let op:
~~~~~~~[html]Het is niet de bedoeling om hier om codes te vragen. Voor vragen over downloaden etc kun je de zoekfunctie gebruiken. De kans is groot dat dezelfde vraag al een keer is gesteld en misschien dus ook wel beantwoord.

Hou het hier ook over BF:Hardline en probeer dingen zoals BF3, BF4 en Origin er buiten te laten
Tweakers Heist & Blood Money server (PC)
Tweakers Blood Money & Hotwire server (PC)~~~~~~~[/html]