Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06-10 14:59
Pykow schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 21:05:
Waarom pakken mensen in Blood money het geld en gaan vervolgens bij de Enamy vault staan ?
Easy win geven voor de tegenpartij ? of begrijpen ze het niet ?
Ik denk om precies de zelfde reden als de mensen die in Obliteration met de bom naar het teams eigen mcom gaat.
Dat is gewoon het niveau van de huidige generatie gamers(tieners) denk ik en als ik zo op Dumpert , Facebook en TV kijk verbaasd me het niets.
En het is echt niet alleen in games als CoD of BF4 maar ook in games als Diablo 3 , Dayz , Fifa en GTA kom je dit soort spelers tegen.......helaas :|

[ Voor 12% gewijzigd door beuker19 op 19-06-2014 09:15 ]

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-10 16:18
beuker19 schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 09:12:
[...]

Ik denk om precies de zelfde reden als de mensen die in Obliteration met de bom naar het teams eigen mcom gaat.
Dat is gewoon het niveau van de huidige generatie gamers(tieners) denk ik en als ik zo op Dumpert , Facebook en TV kijk verbaasd me het niets.
En het is echt niet alleen in games als CoD of BF4 maar ook in games als Diablo 3 , Dayz , Fifa en GTA kom je dit soort spelers tegen.......helaas :|
Aan de andere kant is het ook naief om te denken dat kinderen het allemaal snappen, Battlefield is nu eenmaal een wat dieper spel.

Het verbaast mij niks, als ik acht jaar zou zijn en ik join een Heist game dan zou ik eerst ook op alles schieten wat beweegt en genieten van de graphics..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kosty
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 02-09 00:16
Bij mij is het geheel Origin/Battlelog/... down...
Edit: nevermind, back online! origin online, inloggen op Battlelog is "gene vette" inloggen op battlelog is net ook gelukt.
Geweldig systeem inderdaad, haha!

[ Voor 72% gewijzigd door Kosty op 19-06-2014 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Nu online
Wat een gezeur zeg; hebben jullie geen vrienden om het spel wel te spelen hoe het moet?
Toen ik vroeger buiten speelde deed ik dat ook met vrindjes die snapten wat cool was, niet met de kindertjes die de bal steeds in de tuin van de buren schopten. Vind het meer een token van onvermogen om een teamspel met een team te spelen - there is nog I in team :+

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shaiwa887
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-10 22:31
Kosty schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 21:41:
Same here :(
Kan nog niet eens een single player game opstarten ... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10:47
Hier ook, verschrikkelijk systeem zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• muhda
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07-10 18:55

muhda

Time & Space traveler

Kosty schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 21:41:
Na 10 min opnieuw proberen eindelijk gelukt. (Misschien i.v.m de verlening van de beta?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Laatst online: 21-09 22:36
beuker19 schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 09:12:
[...]

Ik ben 41 en wist de eerste paar keer ook niet wat de bedoeling van heist was en al doende leert men.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom. C
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11:41
Zonet vlogen volgens mij alle servers er tegelijkertijd uit.

9800X3D | X870e Nova | Corsair Dominator 32GB 6000mhz | TUF RTX 3080TI | Corsair 6500X | MSI MP341CQPX OLED | Simagic Evo Pro | ClubSport Pedals V3 | Megane Renault Sport RS 250

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icegodd
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-03 20:55
vandaag kan ik niet eens spelen, game blijft op loading hangen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-06-2024
Weird, pc kon ik wel direct spelen voor ps4 krijg ik geen code. Meer mensen last van?

AlphaSim.eu | Sim Racing Accessories

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Registratie: Maart 2014
  • Niet online
Lol, ik rij iemand naar de enemy fault zodat hij geld kan gaan stelen, maar zijn K/D vindt ie belangrijker dus hij zegt 'Yeah you can go I'm gonna kill people'.

Dan leg ik hem uit dat ik hem bescherm omdat ik explosives shells heb, zodat ik ook mensen behind corner kan killen. Maar nee, hij wil niet. Dus ik ga, heb eindelijk max cash, rijdt ie in z'n eentje weg met mijn attack truck ;(

Ik had nog wel een leuke escape via de elevator :). Conclusie = altijd private squad en zorgen dat niemand je car kan bereiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
NLsandman schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 17:30:
[...]

Ik ben 41 en wist de eerste paar keer ook niet wat de bedoeling van heist was en al doende leert men.
Nou ik merk anders in BF4/BF3/BFBC 2 nog steeds al zijn er genoeg spelers LVL50+ dat ze niet weten wat ze moeten doen.
Of ze willen het gewoon niet doen wat ja dan gaan ze 20x dood ipv. 25 maar dat lijkt men maar niet te kunnen begrijpen.
Echt ik heb spelers de meest idiote en domme dingen zien doen in game en kan soms gewoon niet geloven dat het het ''werkelijke'' niveau is van de speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 05-10 19:46
Grootste problemen in de beta die ik nu ben tegen gekomen.

- NetCode weer net zo slecht als BF4 voor CTE update.(dit is dus one-hit kill, achter muren en gebouwen dood gaan)
- Geluid dat steeds wegvalt
- TE veel screenshaking bij ("levelution")
- Shield overpowerd
- Het kost te veel tijd om van gadget naar wapen te switchen.
- Menu voor unlocks is nog niet gebruiks vriendelijk.
oja:
Afbeeldingslocatie: http://i59.tinypic.com/261kl1l.png

Als ik alle problemen aankaart, dan zegt iedereen. het is een BETA.
Maar wat nou als ik zeg dat BFH nu hetzelfde aanvoelt als BF4 ? dan is het verdomd raar dat sommige problemen zijn terug gekomen.

[ Voor 127% gewijzigd door Pykow op 21-06-2014 17:37 ]

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zie de CTE update nog wel naar deze game komen, maar vraag me af of deze game het waard gaat zijn. Lijkt namelijk nog steeds vrij veel op bf4. Ze moeten me eerder gaan overtuigen met een fatsoenlijke SP, meer vernieuwingen in MP en interessantere maps.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
Martinspire schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 18:12:
Ik zie de CTE update nog wel naar deze game komen, maar vraag me af of deze game het waard gaat zijn. Lijkt namelijk nog steeds vrij veel op bf4. Ze moeten me eerder gaan overtuigen met een fatsoenlijke SP, meer vernieuwingen in MP en interessantere maps.
ik wil conquest terug zijn en map design zoals Grand bazaar ;)
dan ga ik deze game pre-orderen en anders haal ik de game alleen als er goede reviews zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beuker19 schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 21:26:
[...]

Nou ik merk anders in BF4/BF3/BFBC 2 nog steeds al zijn er genoeg spelers LVL50+ dat ze niet weten wat ze moeten doen.
Of ze willen het gewoon niet doen wat ja dan gaan ze 20x dood ipv. 25 maar dat lijkt men maar niet te kunnen begrijpen.
Echt ik heb spelers de meest idiote en domme dingen zien doen in game en kan soms gewoon niet geloven dat het het ''werkelijke'' niveau is van de speler.
Komt ook door die achterlijke medailles en zo, zijn ze dagenlang aan het klooien om een roadkillmethelikopter ribbon te halen ofzoiets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDR
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-09 08:29

DDR

Ik mis trouwens in de startpost de uitleg van de speelmodes heist en bloodmoney :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pykow schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 17:24:
Grootste problemen in de beta die ik nu ben tegen gekomen.

- NetCode weer net zo slecht als BF4 voor CTE update.(dit is dus one-hit kill, achter muren en gebouwen dood gaan)
- Geluid dat steeds wegvalt
- TE veel screenshaking bij ("levelution")
- Shield overpowerd
- Het kost te veel tijd om van gadget naar wapen te switchen.
- Menu voor unlocks is nog niet gebruiks vriendelijk.
oja:
[afbeelding]

Als ik alle problemen aankaart, dan zegt iedereen. het is een BETA.
Maar wat nou als ik zeg dat BFH nu hetzelfde aanvoelt als BF4 ? dan is het verdomd raar dat sommige problemen zijn terug gekomen.
Zo raar is het niet, de Hardline BETA build is van voor het hele CTE verhaal. Maar ik neem aan dat alle netcode aanpassingen ook in Hardline zitten bij release.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2014 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr.Root
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 14-03 08:49
Ik heb het enige tijd gespeelt, ik vindt het een leuk spel maar na een aantal uurtjes ben ik er wel echt op uit gekeken. Wel ben ik benieuwd wat er nog meer terugkomt, het is altijd lastig om een vast standpunt in te nemen als het nog in beta is.

Gameplay aanzich, vindt ik drie keer niks. Het voelt aan als COD, maar dan een slap aftreksel met een beetje BF4.

Ik hoop dat de daadwerkelijke game echt anders wordt!

[ Voor 17% gewijzigd door Dr.Root op 22-06-2014 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
Verwijderd schreef op zondag 22 juni 2014 @ 12:52:
[...]

Zo raar is het niet, de Hardline BETA build is van voor het hele CTE verhaal. Maar ik neem aan dat alle netcode aanpassingen ook in Hardline zitten bij release.
Dat is al gepatched afgelopen week, de hitreg is veel beter nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom. C
NLsandman schreef op zondag 22 juni 2014 @ 18:52:
[...]

Dat is al gepatched afgelopen week, de hitreg is veel beter nu.
Inderdaad. Vind het schieten veel beter aanvoelen dan het in BF4 en BF3 ooit heeft gedaan.

9800X3D | X870e Nova | Corsair Dominator 32GB 6000mhz | TUF RTX 3080TI | Corsair 6500X | MSI MP341CQPX OLED | Simagic Evo Pro | ClubSport Pedals V3 | Megane Renault Sport RS 250

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik sla voorlopig alles van EA over tenzij ze met een ww2 shooter komen voor de PC.
Persoonlijk een beetje te vaak teleurgesteld in EA haar producten de afgelopen 3 jaar.

BF Hardline ziet er wel geinig uit als een mod/ expansion pack voor bf4, persoonlijk vind ik het niet een standalone waardig, veel youtube video kanalen van de grote reviewers zitten ook elleboog diep in het achter werk van EA en laten die nu net de eerste 4/5 pagina`s bestrekken op youtube als je naar een review zoekt, vandaar dat ik met EA liever mijne Eigen persoonlijke conclusie trek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:03

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Pykow schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 19:04:
[...]

ik wil conquest terug zijn en map design zoals Grand bazaar ;)
dan ga ik deze game pre-orderen en anders haal ik de game alleen als er goede reviews zijn.
Maanden loop je te klagen en te zeiken op alles wat er maar in de game zit. Om vervolgens met droge ogen te zeggen dat je de volgende gaat pre-orderen als map x er maar in zit...Wat een pipo ben jij zeg...haha :N

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22-09 10:00

MisterChaoSs

I Love Creating Chaos (ILCC)

Me weer kostelijk vermaakt en tamelijk veel geraged afgelopen weekend. Het vermaken komt door leuke acties en lekkere killstreaks. Het ragen door de hoeveelheid noobs in de game... Echt te bizar voor woorden en heb het nog nooit zo erg in een game gezien. Alles rent maar door elkaar heen, is blind of kan voor geen meter schieten.

Beetje afstand nemen en goed om je heen kijken en je lood schiet je iig niet de leegte in :)

If I can't see the enemy, the enemy can't se *DEAD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daantjeeuh
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16-03 14:53
Hele weekend BFH gespeeld, ondanks dat ik het een vreselijk spel vind wel erg gelachen met 'n maatje van me. De potjes zijn soms wel erg makkelijk hoor, binnen 2 minuten wisten we een aantal games te completen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
Gisteren de film Takers op Netflix gekeken, gaat over een heist op een geldwagen in LA. Om precies te zijn, Olive street... :+ De gebouwen, setting en zelfs de bibliotheek herken je terug in Hardline.

Divide and conquer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
Meelobee schreef op maandag 23 juni 2014 @ 09:14:
[...]

Maanden loop je te klagen en te zeiken op alles wat er maar in de game zit. Om vervolgens met droge ogen te zeggen dat je de volgende gaat pre-orderen als map x er maar in zit...Wat een pipo ben jij zeg...haha :N
Net een mug,lol

Ik houd nog wel ff vol met mijn boycot van EA, er moet echt iets goeds komen voordat ik
weer een EA game haal.
Hardline is best wel fun om te spelen maar voel mij zo genaaid door EA met bf4 dat ik
het alleen ga spelen als ik hem als cadeau krijg.

Mij is altijd geleerd wie niet horen wil moet het maar voelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07-10 15:00
Is het normaal dat je wapen in Hardline zo groot is?
Waarschijnlijk een vorm van consolitis?

Ik speel de laatste tijd veel Battlefield 2 (Forgotten Hope 2 mod :9~ ) en daardoor merk je direct wel dat verschil.
Zie hieronder screens van hetzelfde wapen (of alleszins ook in de M16 reeks):

(EDIT: en vooraleer de vraag over misschien een te lage FOV komt: FOV staat op 100 :) )

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/2648/BFH/bfh%202014-06-23%2022-41-56-822.png

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/2648/BFH/BF2%202014-06-20%2023-20-16-722.png

[ Voor 8% gewijzigd door Asgaro op 24-06-2014 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

in BFH houdt je 'm zo te zien anders vast, als ik het zo zie lijkt het alsof je je M4 in BF2 gewoon los hebt, dus echt heupvuur gebruikt, terwijl die in BFH geschouderd is/moet lijken.

Dus ja, dan lijkt je wapen uiteraard opeens veel groter, gezien hij dichterbij je oog zit.

People as things, that’s where it starts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shoulder vs Hip fireing. Vandaar dat het wapen er groter uitziet, de ironsights in het bovenste plaatje zitten dichter bij het oog, iets meer realistisch dan in BF2.

EDIT: Ik was veulste laat :)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2014 03:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daantjeeuh
Als je de characters zag lopen in BF2 was dat allerminst hip-fire. Dit is gewoon een kwestie van hoe games, wapens en de camera zijn veranderd over de afgelopen jaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:28

Stewie!

Keen must die!

Als dat wapen op de schouder zit, zou het echt veel meer ruimte van het beeld innemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
Asgaro schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 00:02:
Is het normaal dat je wapen in Hardline zo groot is?
Waarschijnlijk een vorm van consolitis?

Ik speel de laatste tijd veel Battlefield 2 (Forgotten Hope 2 mod :9~ ) en daardoor merk je direct wel dat verschil.
Zie hieronder screens van hetzelfde wapen (of alleszins ook in de M16 reeks):

(EDIT: en vooraleer de vraag over misschien een te lage FOV komt: FOV staat op 100 :) )

[afbeelding]

[afbeelding]
Simpel, ze willen je meer het gevoel geven dat je een sterk wapen in je hand hebt.
in BFh heb je een wapen in je hand en bij BF2 heb je een speelgoed geweertje.

Qua gameplay heb ik liever een speelgoed geweertje, maar qua mooiheid, acht geef dan maar BFH.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee BF2 was gewoon betere game design voor een online shooter waar men voornamelijk via de cursor aimt.
BFH is realistischer maar voor een shooter op een beeldscherm ook iets te groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
VasZaitsev schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 00:06:
in BFH houdt je 'm zo te zien anders vast, als ik het zo zie lijkt het alsof je je M4 in BF2 gewoon los hebt, dus echt heupvuur gebruikt, terwijl die in BFH geschouderd is/moet lijken.

Dus ja, dan lijkt je wapen uiteraard opeens veel groter, gezien hij dichterbij je oog zit.
De oog positie van BFH is gewoon verkeerd, de soldier in BFH heeft zijn ogen in borstkast zitten:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-10 17:07

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

@Pykow: Het klopt dat in de BETA de nieuwe netcode nog niet is inbegrepen. Ook de high frequency updates zitten niet in BFH.

Overigens wil ik er wel bij zeggen dat ik laatst toch een paar potten had met BF4 dat het net leek alsof de nieuwe en verbeterde netcode niet eens was ingevoerd. Ook had ik soms het idee dat je wel degelijk raak schiet maar dat je gewoon geen hitmarkers te zien krijgt. Zo schoot ik op een guy, kreeg geen hitmarkers en daarna schoot hij mij dood en ik zag dat hij nog maar 67 HP had. Dus de kogels die ik geschoten had kwamen schijnbaar wel aan.

BF3 waren veel issues mee. Maar man, als je daar in schoot dan had je tenminste wel het gevoel dat de kogels aan kwamen 9 van de 10 keer.

Laten we hopen dat het ooit goed gaat worden.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VulcanPyroman
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online
Dat is niet helemaal waar. De netcode update zat er niet in bij het begin van de beta, maar deze hebben ze later met een patch wel toegevoegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
Voor de mensen die het gemist hebben.
De beta loopt tot en met morgen en tijdstip is bij mij niet bekend.

Heb ik geen rank 10 kunnen halen.
Dankzij te weinig tijd en ziggo problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rnenator
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-06 00:10
Gisteren een paar uurtjes in de beta gestopt, maar jeetje wat jammer van het concept. Dit voelt echt als een mod van de battlefield voorgangers en dat is totaal niet nodig.

Wat ze hadden moeten doen, naar mijn mening, is het volgende:
- asymmetrische multiplayer. Hooguit 8 dieven tegen een veel grotere, slechter bewapende politiemacht. (alleen pistol)
En omdat je als dief de heist kan voorbereiden:
- moet je zelf op de map je escape route kunnen kiezen, welke de politie niet vantevoren weet
- ben je beter bewapend dan de politie die als eerst op de scene komt, heb je meer armor, granaten etc.

Naar mate het potje langer duurt moet het voor de boeven lastiger worden om te winnen. Als politie krijg je na verloop van tijd wel de optie om wel snipers, automatische wapens, swat busjes en helicopters te kiezen, omdat het nou eenmaal tijd kost om dat soort troepen in te schakelen.

Als je daar een goede balans in weet te vinden, kan zo'n concept nog wel wat worden. Maar ik weet ook wel dat dat nooit gaat gebeuren in het geval van Hardline.

Zoals het spel nu is hoeven ze het van mij niet uit te brengen in ieder geval.

PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
Als het allemaal waar is wat LvL zegt belooft het nog wat en kijk dan ook met smart uit naar de andere maps enzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rnenator schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 11:57:
- asymmetrische multiplayer. Hooguit 8 dieven tegen een veel grotere, slechter bewapende politiemacht. (alleen pistol)
- moet je zelf op de map je escape route kunnen kiezen, welke de politie niet vantevoren weet
- ben je beter bewapend dan de politie die als eerst op de scene komt, heb je meer armor, granaten etc.

Naar mate het potje langer duurt moet het voor de boeven lastiger worden om te winnen. Als politie krijg je na verloop van tijd wel de optie om wel snipers, automatische wapens, swat busjes en helicopters te kiezen, omdat het nou eenmaal tijd kost om dat soort troepen in te schakelen.
Interessant concept maar zoals je zelf ook aangeeft is dat wel ontzettend moeilijk te balanceren, zeker met de gebruikelijke hoeveelheid faalhazen op de server.

Zelf zou ik van heist iets meer Rush willen met een toefje van jouw punten maken met behulpt van checkpoints. Eerst beide zakken cash afleveren bij een checkpoint, dan opent een nieuw gedeelte van de map en dan weer op naar de volgende checkpoint en dat twee of drie keer. Naar mate je verder komt kan je het met voertuigen en ander mapdesign steeds nét wat anders balanceren. Een stukje meer vehicles, een stukje meer infantry etc. etc.

Dan voorkom je dat de rondjes binnen twee minuten voorbij zijn en je langer in het laadscherm zit dan dat je speelt. Bovendien krijg je dan ook veel meer afwisseling qua spelverloop in elk potje op elke map. De maps zijn er groot genoeg voor en je geeft beide teams elke keer weer een kans om te hergroeperen en weer het gevecht aan te gaan. Zou me erg tof lijken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
beuker19 schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 16:51:
Als het allemaal waar is wat LvL zegt belooft het nog wat en kijk dan ook met smart uit naar de andere maps enzo
[video]
Je moet zijn video niet serieus nemen, dat zeiden ze ook tegen mij hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
rnenator schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 11:57:
Gisteren een paar uurtjes in de beta gestopt, maar jeetje wat jammer van het concept. Dit voelt echt als een mod van de battlefield voorgangers en dat is totaal niet nodig.

Als je daar een goede balans in weet te vinden, kan zo'n concept nog wel wat worden. Maar ik weet ook wel dat dat nooit gaat gebeuren in het geval van Hardline.

Zoals het spel nu is hoeven ze het van mij niet uit te brengen in ieder geval.
Ik volg je.
Ik heb de laatste 3 dagen de Beta uitvoerig gespeeld omdat ik nu veel tijd had, maar ik had continu het gevoel dat er zoveel gemiste kansen waren.
Er mocht veel meer complexiteit in de gameplay gestoken worden: kijk naar Payday 2. Die game heb ik nog niet (Never pay more than € 4.99 for a video game) maar daar zitten zoveel fantastische zaken in heb ik gezien. Bijvoorbeeld dat je mensen kunt gijzelen en trades kunt doen.

Ik ben dus benieuwd of er uiteindelijk gamemodes zijn die complexer zijn dan we nu gezien hebben.

En waarom zijn Battlefield maps nog steeds zo ongelofelijk steriel?

En tenslotte moet het toch van mijn hart dat de game voor mij aanvoelt als een "B-game". (Naar analogie met de term "B-film".)
Ik kan nog niet echt de vinger leggen op waarom het zo aanvoelt.

Positieve punten:
- Zipline is leuk! Soms zit ik er gewoon mee te spelen, door een zipline te schieten naar waar de stash staat: je weet dat je gaat sterven omdat je naar een hectische locatie zipt, maar je doet het tenminste in style. :+
En voor mijn tegenstanders zal het wel lachen zijn dat ze zippende tegenstanders ineens door hun beeld zien vliegen...

- Daarnaast ook fun gehad met de 3 gas nades en het gasmasker: geld stelen van het ander team door eerst op 3 toegangswegen een gas nade te smijten en dan gezellig hun geld stelen.

- Ook fun gehad met randoms die de motorbike naar boven brengen en dan eraf rijden.

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/2648/BFH/bfh%202014-06-24%2013-00-06-656.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
Gisteren een leuke opmerking in de game mode blood money.

Zowel de politie als de dieven stelen geld uit het winkel centrum, klinkt logisch :P
Heist is al een bestaande gamemode in BF4, maar dan met 2 pakketjes.

Toch nog gisteren rank 10 kunnen halen in 2 uurtjes en oja BuG community spelers waren hacker ;)
Voornamelijk F0nta en ik werden er mee dood gegooid.

Blijkbaar als je eerste staat ben je een valsspeler.

Game logics:
1) Als je iemand kan killen, dan is de tegenstander een n00b
2) Als je gekilled wordt door iemand, dan is de tegenstander een Hacker
3) Staat iemand anders op de eerste plek, dan is hij een hacker
4) Sta je zelf op de eerste plek, dan zijn alle andere spelers n00b's

[ Voor 53% gewijzigd door Pykow op 26-06-2014 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Registratie: Maart 2014
  • Niet online
En het is afgelopen. Heb me toch best wel vermaakt, alleen teveel noobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
Brogala schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 23:03:
En het is afgelopen. Heb me toch best wel vermaakt, alleen teveel noobs.
De game is voor mij persoonlijk beter dan BF4.
Dit komt door de map design (infantry based).
de game heeft netzoveel problemen als in BF4.

1) flares die niet al te best werkt
2) netcode probleem
3) Noobs ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRicolaa10
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 10:25
Er is op Youtube een Hardline 60FPS video opgedoken, wel verborgen.
Lijkt er dus op dat Youtube 60FPS binnenkort gaat introduceren.

Edit:
Staat al op de T.net homepage.

[ Voor 9% gewijzigd door TheRicolaa10 op 27-06-2014 11:10 ]

DJI Mavic 3 Classic | i7-8700 - GTX1070Ti - 16GB RAM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom. C
Pykow schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 09:23:
[...]

De game is voor mij persoonlijk beter dan BF4.
Dit komt door de map design (infantry based).
de game heeft netzoveel problemen als in BF4.

1) flares die niet al te best werkt
2) netcode probleem
3) Noobs ;)
Wat is er precies mis met de netcode dan? Ik ben de eerste om toe te geven dat het natuurlijk niet perfect is maar ik vond het schieten in Hardline een stuk beter aanvoelen dan in BF3 en BF4. Heb eigenlijk geen echt rare dingen gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
Tom. C schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 11:37:
[...]

Wat is er precies mis met de netcode dan? Ik ben de eerste om toe te geven dat het natuurlijk niet perfect is maar ik vond het schieten in Hardline een stuk beter aanvoelen dan in BF3 en BF4. Heb eigenlijk geen echt rare dingen gezien.
Nog steeds dood gegaan achter muurtjes.
soms meer kogels nodig hebben dan de andere keer en dat soort kleine momentjes.

Het schieten voelde inderdaad beter aan, maar dat komt omdat ze twee dingen die ze in BF3 en BF4 hebben gedaan, er nu eindelijk uit hebben gehaald, maar staat nog wel los van de netcode verhaal.

BF3: als je muis lichtjes naar beneden deed om de recoil tegen te gaan en je stopte met schieten, dan zat je wapen niet meer op de plek waar je begon (dat was wennen)

BF4: Er is een losse wapen animatie die los staat van de plek waar je daadwerkelijk naar toe schiet.
dus je wapen gaat naar links, terwijl je nog steeds rechtdoorschiet en daar zat/zit een kleine vertraging in en dus schiet je nooit precies waar je op richt.

ik ben "vrij" positief over Hardline, maar ik ben erg bang wat er nog komen gaat.
De plus punten en waar ik bang voor ben dat dit veranderd gaat worden:
+ maar 2 granaten (geen gespam meer)
+ Niet zoveel explosieve wapens, zoals M320.
+ Maar 2 shotguns, dus niet gekilled kunnen worden door one hit kill
+ Vrijwel geen suppression
+ De twee punten die hier boven benoemt zijn, zijn niet meer aanwezig
+ infantry based mappen
+ Geen luchtvoertuig die kan domineren

Als dit zo blijft, dan is er eindelijk weer een BF game die het waard is om te kopen en wil ik er ook wel gewoon 60 Euro voor neertellen.
Gaan ze weer te veel naar BF4, dan NOPE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 13:14
Pykow schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 12:27:
[...]

Nog steeds dood gegaan achter muurtjes.
soms meer kogels nodig hebben dan de andere keer en dat soort kleine momentjes.

Het schieten voelde inderdaad beter aan, maar dat komt omdat ze twee dingen die ze in BF3 en BF4 hebben gedaan, er nu eindelijk uit hebben gehaald, maar staat nog wel los van de netcode verhaal.

BF3: als je muis lichtjes naar beneden deed om de recoil tegen te gaan en je stopte met schieten, dan zat je wapen niet meer op de plek waar je begon (dat was wennen)

BF4: Er is een losse wapen animatie die los staat van de plek waar je daadwerkelijk naar toe schiet.
dus je wapen gaat naar links, terwijl je nog steeds rechtdoorschiet en daar zat/zit een kleine vertraging in en dus schiet je nooit precies waar je op richt.

ik ben "vrij" positief over Hardline, maar ik ben erg bang wat er nog komen gaat.
De plus punten en waar ik bang voor ben dat dit veranderd gaat worden:
+ maar 2 granaten (geen gespam meer)
+ Niet zoveel explosieve wapens, zoals M320.
+ Maar 2 shotguns, dus niet gekilled kunnen worden door one hit kill
+ Vrijwel geen suppression
+ De twee punten die hier boven benoemt zijn, zijn niet meer aanwezig
+ infantry based mappen
+ Geen luchtvoertuig die kan domineren

Als dit zo blijft, dan is er eindelijk weer een BF game die het waard is om te kopen en wil ik er ook wel gewoon 60 Euro voor neertellen.
Gaan ze weer te veel naar BF4, dan NOPE.
DAt er maar 2 shotguns/granaten in komen is natuurlijk niet bekend, dit is nog maar de beta dus wellicht komen er meer wapens bij. Al zal het niet zoals bij bf4 gaan gok ik.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SouLLeSSportal schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 12:32:
[...]

DAt er maar 2 shotguns/granaten in komen is natuurlijk niet bekend, dit is nog maar de beta dus wellicht komen er meer wapens bij. Al zal het niet zoals bij bf4 gaan gok ik.
Dit wordt voor mij wel het punt om op te bepalen of ze echt geleerd hebben van BF3 en BF4 of gewoon toch weer op de oude kromme voet verder gaan. In shooters is minder (wapens/explosives/gadgets/camo's/attachments) echt veel meer als je het hebt over de gameplay.

Toch vrees ik dat Hardline net zoveel of zo niet meer bloated wordt dan BF4, met de bijbehorende input lag en stroperige movement en dat we dan wéér gaan zeggen; de beta was beter. Al die onzin en noobcrutches halen zoveel lol uit de game.

In interviews heeft een dev al gezegd dat er 'nog zo verschrikkelijk veel content in final build zitten' dat het absoluut geen DLC is. Kortom, ik houdt m'n hart vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar ja, je kan nog wel je RPG uit je achterzak halen en als primary gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 13:15:
Maar ja, je kan nog wel je RPG uit je achterzak halen en als primary gebruiken.
Dat is ook nog zoiets ja. Voor behoorlijke die-hard criminelen kan ik het gebruik van een RPG nog wel begrijpen om collega's uit een gevangenis te halen of een fikse ramkraak. Maar elke keer als ik als agent een bejaarde Russische RPG op de schouder zet in hardje centrum LA, tsja dan ben je mij totaal kwijt als het gaat om immersion.

De stingers heb ik trouwens NOG meer moeite mee. NIEMAND maar dan ook helemaal niemand neemt voor een overval op een geldwagen of bank manpads zoals stingers mee a $ 500.000,- PER STUK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 13:21:
[...]

Dat is ook nog zoiets ja. Voor behoorlijke die-hard criminelen kan ik het gebruik van een RPG nog wel begrijpen om collega's uit een gevangenis te halen of een fikse ramkraak. Maar elke keer als ik als agent een bejaarde Russische RPG op de schouder zet in hardje centrum LA, tsja dan ben je mij totaal kwijt als het gaat om immersion.

De stingers heb ik trouwens NOG meer moeite mee. NIEMAND maar dan ook helemaal niemand neemt voor een overval op een geldwagen of bank manpads zoals stingers mee a $ 500.000,- PER STUK.
Je moet gameplay en reality uit elkaar halen.
een game moet leuk blijven en hoeft niet altijd zeker te kloppen.
Politie jat nu ook geld uit de kluis in het winkelcentrum, dat is toch ook totaal onlogisch, maar dat is nu eenmaal hoe de game is.

in BFBC2 werd je alleen maar neergehaald door RPG's en daar hoor je volgens mij ook niemand over klagen.

Belangrijkste is dat ze niet dezelfde fout in gaan.
Te veel customization, zoals dat je nu de main cannon kan veranderen om een MBT schoot bij mij in het verkeerde keelgat.

De Beta was goed en daarom benoem ik ook de punten die goed waren in de beta, maar waar ik bang voor ben dat ze het gaan verpesten.
Iedereen heeft een hekel aan granaten die gespammed worden of door een wapen met one hit kill neer gehaald te kunnen worden en hopelijk zorgen ze ervoor dat dit niet mogelijk meer is.

BTW levelution mag ook nog aangepast worden, te veel screenshaking, zelfs als je in een heli zit WTF !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
[...]

Het is dan ook een game, en geen real life. Het feit dat je tig keer dood kan gaan wordt toch ook net bekritiseerd? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Natuurlijk mag de levolution omlaag als het gaat om screenshaken, maar ik vind dat er gewoon te weinig levolution in zit (1 kraan kan kapot en de rest kan een beetje bewegen door een knopje in te drukken). Er zijn maar een aantal gebouwen waar je in kan en je kunt ook niet naar iedere etage (is begrijpelijk om campers tegen te gaan maar kan wel teamplay bevorderen).
Geef me een map waarin ik alles kapot kan maken en veel dingen effect kunnen hebben en dan noem ik het pas echt Levolution.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pykow schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 13:28:
[...]
Je moet gameplay en reality uit elkaar halen.
een game moet leuk blijven en hoeft niet altijd zeker te kloppen.
Politie jat nu ook geld uit de kluis in het winkelcentrum, dat is toch ook totaal onlogisch, maar dat is nu eenmaal hoe de game is.
dutchgio schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 13:30:
[...]
Het is dan ook een game, en geen real life. Het feit dat je tig keer dood kan gaan wordt toch ook net bekritiseerd? |:(
Bullshit. Dan kan je toch net zo goed een toverstafje toevoegen? Het is immers een game. Of waterballonnen die in één keer de vijand killen, het is een game, geen real life toch?

De setting is wel degelijk van belang, realistisch is iets HEEL anders dan geloofwaardig. Game of Thrones is ook totaal niet realistisch, maar wel geloofwaardig. Politie agenten met Stingers in het vestzakje in het centrum is niet geloofwaardig.

@Pykow, in BC2 werd iedereen behoorlijk 24/7 uitgekafferd hoor door het non-stop gespam met de Carl Gustav :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
[...]

Nou om eerlijk zijn, als ik dan een ultimate kraak zou zetten en ik heb de beschikking over een stinger. Zou deze zeker meenemen om te lanceren vanuit je get away auto als er een paar choppers achter je aan zitten. Geheid dat ze direct de achtervolging staken.

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!
evilpin0 schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 13:46:
[...]
Nou om eerlijk zijn, als ik dan een ultimate kraak zou zetten en ik heb de beschikking over een stinger. Zou deze zeker meenemen om te lanceren vanuit je get away auto als er een paar choppers achter je aan zitten. Geheid dat ze direct de achtervolging staken.
Je mag wel een aardige kraak zetten wil het die investering waard zijn. Bovendien, zodra jij het vuur opent met een Stinger op een (politie) helikopter (steekvlamtechnische en praktische mik problemen daargelaten), staakt de politie misschien wel geheid de achtervolging, maar dan kan je er wel op rekenen dat de US Airforce de inzet wat verhoogt.

Daarbij is het ook een redelijke glijdende schaal, want als je de ultieme kraak zet en je hebt een tank tot je beschikking, neem je die dan ook mee? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

evilpin0 schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 13:46:
[...]

Natuurlijk zul je dat doen met de ultieme kraak, maar kijk eens eerst naar de scenario's die hier in de Beta zijn gegeven. Dan ga je zeker geen stingers gebruiken. want met 2 raketten ben je al je winst al kwijt volgens de volgende logica. Natuurlijk kan het goedkoper zijn op de zwarte markt, maar wat is de kwaliteit daarvan.
In Blood Money kan je maximaal een bepaald geldbedrag meenemen (dacht 0,5 miljoen). In rush worden er 2 trucks gekraakt en telkens is er 1 persoon die het weg kan brengen dus 2 x 0,5 miljoen is 1 miljoen. En dan heb je nog de kosten om alles op te zetten en uit te voeren. Informatie verkrijgen over de route welke gereden wordt. etc. etc. Misschien dat ik wat te veel doordenk maar dan hadden ze het spel wel geloofwaardiger neer moeten zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kreeg ik gister opnieuw een mailtje dat ik toegang heb tot de beta van Hardline.

Besteldatum: 9-6-14 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Nu de beta gestopt is vind ik het toch jammer dat ik het niet meer kan spelen en heb ik er meer plezier aan beleefd dan ik dacht ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rnenator
Er is een lijst met aanpassingen naar aanleiding van de beta gepubliceerd: http://blogs.battlefield....e-communitys-wanted-list/
1. MOVEMENT:
There was a lot of feedback about slow movement speed and feeling “sluggish”. We’ve increased player speed by 10%, and players will get a +10% bonus for running with your pistol out. It feels much faster now!
20% sneller rennen met een pistol klinkt wel goed.

Maar jammer dat ze geen veranderingen in de gamemodus brengen. Begrijpelijk, maar jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
rnenator schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 09:37:

Maar jammer dat ze geen veranderingen in de gamemodus brengen. Begrijpelijk, maar jammer.
Waar baseer jij dat op dan ?
Ik denk echt wel dat er nog het een en ander getweaked gaat worden in vooral Heist want Blood money leek mij redelijk gebalanceerd.
Ook ga ik er vanuit dat er nog wel 4 á 5 of nog meer andere gamemodus bij komen zoals TDM , Conquest en Rush

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Cartman! schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 09:53:
Nu de beta gestopt is vind ik het toch jammer dat ik het niet meer kan spelen en heb ik er meer plezier aan beleefd dan ik dacht ;)
dare i say it; game doet mij sterk denken aan BF:BC2 (imho de beste uti de gehele serie)

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rnenator
beuker19 schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 09:49:
[...]

Waar baseer jij dat op dan ?
Ik denk echt wel dat er nog het een en ander getweaked gaat worden in vooral Heist want Blood money leek mij redelijk gebalanceerd.
Getweakt zeker, maar ik zou graag major aanpassingen willen zien. Dat gaat 3 maanden voor release niet meer gebeuren.

Die 10 verbeterpunten zijn eigenlijk tweaks en balanceren. De speltypes zoals we ze hebben kunnen spelen staan al vast. Dat vind ik erg jammer want Heist en Bloodmoney zijn voor mij niet interessant genoeg. Misschien dat andere wel boeiend zijn, maar ik betwijfel het.

Ik denk dat je die chase scenes die in dat conceptfilmpje te zien waren, niet in het uiteindelijke spel terug gaat zien. Terwijl dat me heel erg aantrok aan dit spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-10 13:17
Meanwhile, Creutz said the analysis showed that Electronic Arts’ Battlefield Hardline is unlikely to sell well. That means Creutz favors Activision as a stock over EA at the moment. He said the Ordometer score for EA’s cops-and-robbers version of its shooter franchise is just a fraction of where Battlefield 3 and Battlefield 4 were in 2011 and 2013, respectively. It is roughly in line with Medal of Honor: Warfighter, a disappointing title from 2012.
En iedereen weet nog wel hoe goed MoH:W verkocht ;)
Niet geheel onverwacht uiteraard..
Ik was na de eerste footage van BF4 niet overtuigd om het te kopen, de beta heeft mij destijds toch nog overgehaald.
Uiteindelijk bleek BF4 toch een grote tegenvaller.
Nu heb ik na het spelen van BF:H alleen maar een grotere hekel gekregen aan de BF franchise...

bron

[ Voor 18% gewijzigd door unfor op 06-07-2014 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
unfor schreef op zondag 06 juli 2014 @ 18:37:
[...]

En iedereen weet nog wel hoe goed MoH:W verkocht ;)
Niet geheel onverwacht uiteraard..
Ik was na de eerste footage van BF4 niet overtuigd om het te kopen, de beta heeft mij destijds toch nog overgehaald.
Uiteindelijk bleek BF4 toch een grote tegenvaller.
Nu heb ik na het spelen van BF:H alleen maar een grotere hekel gekregen aan de BF franchise...

bron
De beta was leuk om te spelen, maar ongeveer gelijk aan een Call of duty game.
ik vindt het altijd wel vermakelijk, maar ik zie me er geen honderden uren insteken.
BF4 is me zo zwaar tegengevallen, dat ik niet te springen sta voor een nieuwe battlefield.
Het is ook pas een jaar geleden dat er een Battlefield is uitgebracht. iets te vroeg.

Destiny is iets nieuws, maar ook met veel ouds van Halo. ik verwacht inderdaad veel pre-orders.
Bij mij staat GTA voor PC of PS4 op me verlanglijst en Fifa 15 voor de PS4. Verder nog niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Today we are announcing that Battlefield Hardline will launch in early 2015. Obviously, this is big news, so I’d like to address why we’re making this change.

Back at E3, we launched a beta for Hardline — we wanted to not only show you the game, but to let you play it for yourselves. Millions of you jumped in and had a great time. As a result, the Visceral Games team learned a lot from players about what they wanted in the game. We’ve been pouring over the data and feedback, and have already been putting a lot of it right into the game and sharing it directly with you.

This feedback also spurred us to start thinking about other possibilities and ways we could push Hardline innovation further and make the game even better. The more we thought about these ideas, the more we knew we had to get them into the game you will all be playing. However, there was only one problem. We would need more time. Time that we didn’t have if we decided to move forward with launching in just a couple of months.

We decided that the right thing to do was to take more time to ensure Hardline is the best, most innovative Battlefield experience we can give to you, our fans.

Here are a few of the things the new timing will allow us to accomplish:

1. Multiplayer Innovation: Coming out of our E3 beta, internal focus tests, and work with our community, we have received a lot of great Multiplayer thinking. We’re going to be adding some new feature ideas direct from the community that will evolve the cops and criminals fantasy into a truly unique Battlefield Multiplayer experience.

2. Single Player Story Depth: In order to ensure our Single Player experience delivers on player expectations, we’re spending more time polishing our core features, as well as adding a few new ones that will support a deeper “crime revenge” story experience.

3. Stability: This has been a focus for our team since day one and we’re going to be using the extra time to continue to optimize the game for a stable launch. We have learned a lot from Battlefield 4, are continuing to learn from our Community Test Environment and will learn more from another Hardline beta. More time allows us to surface issues that the team can attempt to fix prior to launch.

We are doing all of this for one reason. Because we want Battlefield Hardline to be the best game it can be, and so that we can create the best environment for a smooth launch for our players. We will give you updates on our progress and we’ll regularly share updates along the way via Battlefield.com/Hardline as well as the Battlefield social channels.

In addition to the ongoing development of Hardline, it’s important to note that the DICE teams continue to drive Battlefield 4. We continue to explore new opportunities for improvements and we are still releasing new content, including “Dragon’s Teeth,” the fourth expansion pack that launches worldwide on July 29, and “Final Stand” coming later this year. We remain committed to giving you the best BF4 experience possible.

Karl Magnus Troedsson
DICE VP & Group GM
http://blogs.battlefield.com/2014/07/bfh-will-launch-2015/

Zoiets kan je alleen maar aanmoedigen.

Ben benieuwd voor puntje 1. Ik hoop dat ze hiermee de symmetrie aanpakken: de cops en robbers hebben gewoon teveel gelijkenissen qua gameplay en dit zou helemaal niet mogen.
Elk van de 2 teams in een match moeten unieke abilities hebben die het andere team niet kan hebben, aangezien men werkt in de context van cops versus robbers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Hardline MP is/was imho niet meer dan een simpele DLC voor BF4. En ze waren al 3 jr bezig ofzo. :?
Als dit in oktober uit was gekomen had het vrij hard gefaald denk ik.

Op zich prima dat ze het licht vagelijk ergens zien schijnen. :) Het roer moet helemaal om bij DICE / EA . Maar voordat we dat echt helemaal terug kunnen zien praat je over BF5 of 6 denk ik.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
Battlefield heeft wat problemen met BF4 en dus zijn gamers wat terughoudend bij het kopen van een nieuwe Battlefield game. Sommige net als hierboven mij, zien het als een DLC voor BF4 en dit zijn slechte tekens voor de voorverkoop van de game.

Daarnaast komt er eind dit jaar 4 games uit die bij veel gamers op hun verlanglijstje staan.
Denk daarbij aan de concurrent Call of Duty modern warfighter, maar ook Destiny (de nieuwe game van Bungie) komt eraan en volgens mij gaat dat "DE" shooter worden van het jaar. (ik heb de Beta gespeeld op de PS4 en het is echt een geweldige game)

Daarnaast komt er eind dit jaar ook nog Fifa 15 een game die altijd goed verkoopt en om het compleet te maken heb je ook nog Grand Theft Auto 5 voor op de PC en Next-gen consoles. Vorig jaar waren er ook uitgevers die hun game door schoven naar een later tijdstip vanwege de komst van GTA.

dus er komen nu 4 titels uit die de meeste gamers wel willen hebben, tegenover Battlefield Hardline die zich nog moet bewijzen of het aanvoelt als ene volledige game en geen DLC en de problemen echt verhelpen. Mooie verhaaltjes dat ze luisteren naar de community geloof ik niet meer zo van DiCE.
Eerst zien en dan geloven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pykow schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 09:44:
dus er komen nu 4 titels uit die de meeste gamers wel willen hebben, tegenover Battlefield Hardline die zich nog moet bewijzen of het aanvoelt als ene volledige game en geen DLC en de problemen echt verhelpen. Mooie verhaaltjes dat ze luisteren naar de community geloof ik niet meer zo van DiCE.
Eerst zien en dan geloven.
Met de CTE luisteren ze toch wel degelijk naar de community.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 10:00:
[...]

Ze zijn anders redelijk doof. Dit had er al vanaf BFBC2 in moeten zitten en niet optioneel maar default. Men moet eens een streep trekken om mensen met een kutverbinding gewoon niet toe te laten of een slechte-online ervaring te leveren zodat ze daar verbetering in brengen of gewoon wat anders gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martinspire schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 10:12:
[...]

Ze zijn anders redelijk doof. Dit had er al vanaf BFBC2 in moeten zitten en niet optioneel maar default. Men moet eens een streep trekken om mensen met een kutverbinding gewoon niet toe te laten of een slechte-online ervaring te leveren zodat ze daar verbetering in brengen of gewoon wat anders gaan doen.
tja het is toch ook gewoon raar om uit te gaan van ping van 100..
dat deed BF2 toen ook al maar toen kon jezelf de updates regelen in de config.

wat zeker schilde voor de rest kon je niet veel doen omdat de hitboxes altijd wel achter de animate liep.
wat veel invloed had op de horizontale gameplay tegen over de ogen van de vijand. maar tja als dat eenmaal wist.

was het gewoon perfect

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 23-07-2014 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
Martinspire schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 10:12:
[...]

Mensen niet toelaten met een slechte verbinding is onzin, deze mensen kunnen er vaak niks aan doen en daarnaast als de verbinding heel slecht is, vallen ze er zelf wel uit.

pings van 80 + is trouwens normaal in USA, dus ze kunnen dat ook niet gaan filteren bijvoorbeeld.

Valve had vanaf dag 1 een gesloten "BETA" omgeving voor de updates etc, dat vergelijkbaar is met CTE en later is deze gewoon openbaar gemaakt en kan iedereen hem installeren en wordt er geluisterd naar de feedback.

Daarnaast updaten ze de "echte" versie bijna niet, maar alleen de CTE editie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Pykow schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 10:43:
[...]

Mensen niet toelaten met een slechte verbinding is onzin, deze mensen kunnen er vaak niks aan doen en daarnaast als de verbinding heel slecht is, vallen ze er zelf wel uit.

pings van 80 + is trouwens normaal in USA, dus ze kunnen dat ook niet gaan filteren bijvoorbeeld.
Als (een paar) hoge pings de zaak op een server verstieren waardoor de rest ( .e.g. 30 of 46 of 62) spelers een klote ervaring heeft dan denk ik dat de verhoudingen een beetje zoek zijn.

Dus EA\DICE zullen op zoek moeten naar een systeem waar dit minder is.

Waarom is het bijv. niet mogelijk dat je alleen die servers kunt zien en selecteren waarbij jouw ping < 100 is?

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pykow schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 10:43:
[...]

Valve had vanaf dag 1 een gesloten "BETA" omgeving voor de updates etc, dat vergelijkbaar is met CTE en later is deze gewoon openbaar gemaakt en kan iedereen hem installeren en wordt er geluisterd naar de feedback.

Daarnaast updaten ze de "echte" versie bijna niet, maar alleen de CTE editie.
Dat ze er niets aan kunnen doen is ook een veel gevallen niet waar, waar een wil is, is een weg. Je tankt je auto toch ook gewoon vol als je gaat autorijden? Waarom dan niet voor fatsoenlijke verbinding zorgen als je gaat gamen?

Dat iedereen moet kunnen gamen is prima, maar er mogen best wat mensen uitgesloten worden omdat ze geen goede verbinding hebben. Dan moet je geen competitieve multiplayer met de nadruk op reactie en snelheid gaan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Laatst online: 11:12

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Martinspire schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 11:42:
[...]

Dat ze er niets aan kunnen doen is ook een veel gevallen niet waar, waar een wil is, is een weg. Je tankt je auto toch ook gewoon vol als je gaat autorijden? Waarom dan niet voor fatsoenlijke verbinding zorgen als je gaat gamen?

Dat iedereen moet kunnen gamen is prima, maar er mogen best wat mensen uitgesloten worden omdat ze geen goede verbinding hebben. Dan moet je geen competitieve multiplayer met de nadruk op reactie en snelheid gaan spelen.
In de VS en ik neem aan ook in andere landen is het aanbod van internetproviders vaak beperkt. Je bent dan dus de Sjaak als je dan alleen een mindere aanbieder hebt (Comcast bijvoorbeeld) als keuze.

Je kan wel aan regio locks doen. Dus bijvoorbeeld geen oost-Europeanen op west-Europese servers, maar dan geef je ook wel een deel van de vrijheid van een serverbrowser op als het vanuit de ontwikkelaar/uitgever wordt opgelegd. Ping restricties klinkt vaak leuk, maar is eigenlijk alleen om degene die ook vol de downloads en uploads aangooien buiten de deur te houden.

offtopic:
Hardline volgend voorjaar = geen nieuwe Titanfall volgend jaar? Kan ik ook mee leven als ze bij Respawn dan ook meer gaan werken aan TF1. :)

[ Voor 6% gewijzigd door Gundogan op 23-07-2014 11:58 ]

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
Martinspire schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 11:42:
[...]

Battlefield is ook geen Counter-strike, dus het is geen competitieve multiplayer game in mijn ogen.

Ik vindt het goed dat servers een ping limiet erin kunnen zetten, maar ik vindt niet dat DiCE hier verder iets aan moet veranderen. Het is ook logisch dat ze dit niet gaan aanpakken.
Mensen met een slechte verbinding kunnen ook nog plezier hebben aan Battlefield (vraag me niet hoe, maar de wereld is gek)
dus ik ben een voorstander voor PING filters op NON official servers en anders gewoon zo laten.

De lage Tick rate van 10 waarmee ze zijn begonnen, heeft niets te maken met slechte internet verbinding.
deze hadden ze gewoon op 30 moeten zetten vanaf dag 1, net als 70% van alle andere shooters.
de Source engine van valve staat op 100 tick rate, maar goed dit staat even helemaal los van het feit dat DiCE mensen moet gaan uitsluiten.
Gundogan schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 11:54:
[...]

In de VS en ik neem aan ook in andere landen is het aanbod van internetproviders vaak beperkt. Je bent dan dus de Sjaak als je dan alleen een mindere aanbieder hebt (Comcast bijvoorbeeld) als keuze.

Je kan wel aan regio locks doen. Dus bijvoorbeeld geen oost-Europeanen op west-Europese servers, maar dan geef je ook wel een deel van de vrijheid van een serverbrowser op als het vanuit de ontwikkelaar/uitgever wordt opgelegd. Ping restricties klinkt vaak leuk, maar is eigenlijk alleen om degene die ook vol de downloads en uploads aangooien buiten de deur te houden.

offtopic:
Hardline volgend voorjaar = geen nieuwe Titanfall volgend jaar? Kan ik ook mee leven als ze bij Respawn dan ook meer gaan werken aan TF1. :)
Precies ik ben het helemaal eens met wat je zegt.
slechte pings horen nu eenmaal bij multiplayer games. Een filter kan helpen, maar er is verder geen oplossing. Als ontwikkelaar snap ik DiCE, dat ze hier geen beperkingen op gaan leggen.
Gamers met een kutverbinding zijn ook inkomsten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Het is inderdaad vervelend als je de sjaak bent. Echter, in de bergen heb je ook sneeuwkettingen of winterbanden nodig anders heb je er niks te zoeken. (Ja ik weet het auto vergelijkingen, maar ja.)

Ik ben gewoon klaar met die laggers. Opzouten naar een server waar je vergelijkbare pingers hebt.

Misschien verkopen ze wel meer als mensen weten dat ze wel een goede ervaring krijgen. Tja.

[ Voor 13% gewijzigd door Help!!!! op 23-07-2014 12:27 ]

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
Laggers staan los van het feit dat DiCE zijn zaken niet op orde heeft met Netcode problemen etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 10:00:
[...]

Dat is DICE LA oftewel Danger Close/EA LA whatever...
De echte DICE deed geen bal en die maken nu Battlefront wat ongetwijfeld een gigantische bug zal zijn. :/

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:28

Stewie!

Keen must die!

Er wordt wel degelijk geluisterd naar de community. We hebben elke dag contact met deze studios. Gisteren nog bijvoorbeeld: enkele personen hebben geklaagd over packet loss naar de CTE servers. Op het CTE forum hebben we direct in kunnen spelen en een probleem dat spelers met AT&T verbinding hadden, op kunnen lossen.
Klacht op forum, interne discussie en probleem identificatie, afhandeling op forum, oplossing binnen 48 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ergens wordt hard gelogen over de uitstel. Of de opgegeven reden klopt niet, of alles wat ze hiervoor hebben geroepen is (joh) tóch slechts PR gelul geweest.

Er gaan leuke geruchten over de werkelijke reden van de uitstel van Hardline. Allereerst zijn er natuurlijk de pre-orders die verschrikkelijk achterblijven bij de verwachtingen en de nogal lauwe ontvangst van de beta. Hardline zou in oktober compleet ondergesneeuwd worden tussen de andere grote titels.

"Dit moet de meest innovatieve Battlefield ooit worden." Oke..... Dus al dat gelul van 'nee, we hebben ECHT veel meer wapens, models, maps, diepgang etc. etc. dan je je nu voor kan stellen in de beta, maak je geen zorgen, de retail versie wordt de meest innovatieve ooit, preorder het!' kan dus ook de deur uit. Er moet kennelijk nog heel wat mee bijkomen om een gigantische flop te voorkomen.

Ook zou er hard gewerkt worden aan de single player. Er is namelijk een groot deel van de dialoog van de SP in de hardline beta aangetroffen. (teksten waarvoor Micheal Bay zich nog zou schamen zo tenenkrommend slecht). Ze zijn nog wel te vinden maar EA is HEEL hard bezig om het onder de mat te houden, elke post erover op reddit/battlelog/grote game sites wordt direct verwijderd. Als de SP uitkomt zoals de dialoog nu in de beta zit, dan worden ze vierkant uitgelachen en dat zal de verkoop van hardline niet ten goede komen.

Hoe ze nog hard aan de 'kwaliteit' kunnen werken en RADICALE veranderingen kunnen aanbrengen met de single player en hele nieuwe gamemodes, wordt ook een lastige. Ze zijn naar eigen zeggen DRIE jaar bezig geweest met deze BF4 mod/copy paste with benefits. Er vanuitgaande dat 'early 2015' zo rond maart is, hebben ze dus een schokkende extra 8 maanden extra. In de praktijk zal dat veel minder zijn, gezien de QA dit keer ongetwijfeld langer zal gaan duren en de release candidate ruim voor de release al af moet zijn en bij Sony en Microsoft moet liggen.

En tenslotte de kwaliteit.....
DanielWW2 schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 13:56:
[...]
Dat is DICE LA oftewel Danger Close/EA LA whatever...
De echte DICE deed geen bal en die maken nu Battlefront wat ongetwijfeld een gigantische bug zal zijn. :/
Ik heb gister de BF4 DLCs toch maar eens gespeeld, heel veel van die maps nooit echt aan toegekomen en was benieuwd naar de laatste CTE implementaties. Zeker na alle positieve verhalen dat het nu toch echt een goed werkend spel was. Nou.....

Allemachtig wat een bugs, netcode issues, invisible walls, hekjes/ramen/balkons waardoor je maar van 1 kant kan schieten, verdwijnende explosives, de secondenlange vertraging tussen een zichtbare hit en de hitmarker, lopen alsof je met poep in de broek in het drijfzand banjert etc. etc. kom je nog steeds tegen. Minder dan het was, maar speel een uurtje of 2 en je hebt nog steeds een aardige waslijst. Nog altijd wel vermakelijk als je een beetje aan het lamballen en dom naar voren aan het stormen bent, daar niet van, maar kwalitatief nog VERRE van goed.

Voordat ze dat allemaal opgelost hebben en ook in hardline geïmplementeerd hebben, dat zie ik niet gebeuren voor 'early 2015'. Wellicht in BF5 of BF53, wie zal het zeggen. Laten we niet vergeten dat er na BF3 nog een HELE kleine lijst van echte problemen over waren die de gameplay nog verstierden. Alle feedback is keurig bij DICEA neergelegd en we kregen als antwoord: 'dat lukt niet meer voor BF3, dat pakken we allemaal mee voor BF4, komt helemaal goed!'. Voordat ik die pathologische leugenaars nog een keer vertrouw......

Desalniettemin, blij dat het kwartje ook bij EA toch lijkt te vallen dat de consument niet ALLES zo maar weer slikt voor 60 euro. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Stewie! schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 13:59:
Er wordt wel degelijk geluisterd naar de community. We hebben elke dag contact met deze studios. Gisteren nog bijvoorbeeld: enkele personen hebben geklaagd over packet loss naar de CTE servers. Op het CTE forum hebben we direct in kunnen spelen en een probleem dat spelers met AT&T verbinding hadden, op kunnen lossen.
Klacht op forum, interne discussie en probleem identificatie, afhandeling op forum, oplossing binnen 48 uur.
En dat werd tijd ook. Het is meer dan triest als je ziet wat ze nu nog allemaal aan het oplossen zijn en moeten oplossen. Het hele BF4 traject is 1 grote disrespect naar de betalende klanten geweest.

En dan met iets als BF Hardline aankomen zetten. Het is imho een gotspe.

De CTE is dan wel een goed initiatief wat wel veel te laat kwam en alleen nog maar nadat er een ongekende shitstormtsunamiwerfelstorm opstak. Initieel probeerden ze er weer mee weg te komen.

Ik mag hopen dat ze intern aan het kijken zijn hoe ze de engine zo kunnen ombouwen dat BF5 bij de start gelijk een goede MP ervaring kan bieden. Met goede tickrates, balancing, bugs gefixed, you name it.

En voor de rest sluit ik me aan bij "Voordat ik die pathologische leugenaars nog een keer vertrouw......" :+

[ Voor 25% gewijzigd door Help!!!! op 23-07-2014 15:16 ]

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Pykow schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 13:46:
Laggers staan los van het feit dat DiCE zijn zaken niet op orde heeft met Netcode problemen etc.
Dat staat er wat mij betreft helemaal niet los van.

Aan structurule lag/low ping op de lijn naar de server kunnen ze niks doen. Ze kunnen wel wat doen om ervoor te zorgen dat de spelervaring hierdoor voor de rest niet vergierd wordt.

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
“We saw ideas around asymmetric gameplay, a bunch of really strong, good, well-thought ideas that we decided to listen to,” he added.
http://mp1st.com/2014/07/...ke-true-cops-robbers-game

Kijk is aan! Ze nemen de term "aymmetric gameplay" eindelijk in de mond. :D
Ben wel blij dat ze inzien dat een cops & robbers game zo MOET spelen. Want een perfect gelijk speelveld voor cops & robbers is gewoon saai in een game en in de realiteit is het ook totaal asymmetrisch.

Maar ik vraag me wel af hoe ze dit op een paar maand gaan kunnen klaren.
Qua balance vraagt dit echt veel wikken en wegen en tweaken.
Planetside 2 en Team Fortress 2 zijn voorbeelden van games waarbij er asymmetrische gameplay is, en daar is alles wel op orde. Maar hoe lang zijn die games wel niet in ontwikkeling geweest...

Ik hoop dat ze met iets goeds kunnen afkomen.

[ Voor 13% gewijzigd door Asgaro op 23-07-2014 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
Asgaro schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 15:48:
[...]

http://mp1st.com/2014/07/...ke-true-cops-robbers-game

Kijk is aan! Ze nemen de term "aymmetric gameplay" eindelijk in de mond. :D
Ben wel blij dat ze inzien dat een cops & robbers game zo MOET spelen. Want een perfect gelijk speelveld voor cops & robbers is gewoon saai in een game en in de realiteit is het ook totaal asymmetrisch.

Maar ik vraag me wel af hoe ze dit op een paar maand gaan kunnen klaren.
Qua balance vraagt dit echt veel wikken en wegen en tweaken.
Planetside 2 en Team Fortress 2 zijn voorbeelden van games waarbij er asymmetrische gameplay is, en daar is alles wel op orde. Maar hoe lang zijn die games wel niet in ontwikkeling geweest...

Ik hoop dat ze met iets goeds kunnen afkomen.
Team fortress 2 was 9 jaar in ontwikkeling voordat de echte officiele release in 2007 uit kwam.
Ik weet niet in welke jaar ze zijn overgestapt naar de cartoon stijl, maar ik gok op minimaal 5 jaar ontwikkeling.

Planetside 2 is in 4 jaar ontwikkeld, waarbij ze goed naar de feedback van planetside 1 hebben geluisterd.
Laatste patch heeft het voor infantry gameplay ook erg leuk gemaakt en een echte vooruitgang.

League of Legends heeft ook heel lang gedaan om puur en alleen de map goed te krijgen.

-----------------------
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 14:59:
Ergens wordt hard gelogen over de uitstel. Of de opgegeven reden klopt niet, of alles wat ze hiervoor hebben geroepen is (joh) tóch slechts PR gelul geweest.

Er gaan leuke geruchten over de werkelijke reden van de uitstel van Hardline. Allereerst zijn er natuurlijk de pre-orders die verschrikkelijk achterblijven bij de verwachtingen en de nogal lauwe ontvangst van de beta. Hardline zou in oktober compleet ondergesneeuwd worden tussen de andere grote titels.

"Dit moet de meest innovatieve Battlefield ooit worden." Oke..... Dus al dat gelul van 'nee, we hebben ECHT veel meer wapens, models, maps, diepgang etc. etc. dan je je nu voor kan stellen in de beta, maak je geen zorgen, de retail versie wordt de meest innovatieve ooit, preorder het!' kan dus ook de deur uit. Er moet kennelijk nog heel wat mee bijkomen om een gigantische flop te voorkomen.

Ook zou er hard gewerkt worden aan de single player. Er is namelijk een groot deel van de dialoog van de SP in de hardline beta aangetroffen. (teksten waarvoor Micheal Bay zich nog zou schamen zo tenenkrommend slecht). Ze zijn nog wel te vinden maar EA is HEEL hard bezig om het onder de mat te houden, elke post erover op reddit/battlelog/grote game sites wordt direct verwijderd. Als de SP uitkomt zoals de dialoog nu in de beta zit, dan worden ze vierkant uitgelachen en dat zal de verkoop van hardline niet ten goede komen.

Hoe ze nog hard aan de 'kwaliteit' kunnen werken en RADICALE veranderingen kunnen aanbrengen met de single player en hele nieuwe gamemodes, wordt ook een lastige. Ze zijn naar eigen zeggen DRIE jaar bezig geweest met deze BF4 mod/copy paste with benefits. Er vanuitgaande dat 'early 2015' zo rond maart is, hebben ze dus een schokkende extra 8 maanden extra. In de praktijk zal dat veel minder zijn, gezien de QA dit keer ongetwijfeld langer zal gaan duren en de release candidate ruim voor de release al af moet zijn en bij Sony en Microsoft moet liggen.

En tenslotte de kwaliteit.....

[...]

Ik heb gister de BF4 DLCs toch maar eens gespeeld, heel veel van die maps nooit echt aan toegekomen en was benieuwd naar de laatste CTE implementaties. Zeker na alle positieve verhalen dat het nu toch echt een goed werkend spel was. Nou.....

Allemachtig wat een bugs, netcode issues, invisible walls, hekjes/ramen/balkons waardoor je maar van 1 kant kan schieten, verdwijnende explosives, de secondenlange vertraging tussen een zichtbare hit en de hitmarker, lopen alsof je met poep in de broek in het drijfzand banjert etc. etc. kom je nog steeds tegen. Minder dan het was, maar speel een uurtje of 2 en je hebt nog steeds een aardige waslijst. Nog altijd wel vermakelijk als je een beetje aan het lamballen en dom naar voren aan het stormen bent, daar niet van, maar kwalitatief nog VERRE van goed.

Voordat ze dat allemaal opgelost hebben en ook in hardline geïmplementeerd hebben, dat zie ik niet gebeuren voor 'early 2015'. Wellicht in BF5 of BF53, wie zal het zeggen. Laten we niet vergeten dat er na BF3 nog een HELE kleine lijst van echte problemen over waren die de gameplay nog verstierden. Alle feedback is keurig bij DICEA neergelegd en we kregen als antwoord: 'dat lukt niet meer voor BF3, dat pakken we allemaal mee voor BF4, komt helemaal goed!'. Voordat ik die pathologische leugenaars nog een keer vertrouw......

Desalniettemin, blij dat het kwartje ook bij EA toch lijkt te vallen dat de consument niet ALLES zo maar weer slikt voor 60 euro. :)
dit is precies het verhaal waarmee ik begon.
Er komen andere titels uit en door de slechte berichten en matige ontvangst van de beta, weten ze gewoon dat het niet het juiste moment is om de game uit te brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
De nieuwe ''competitive'' mode voor BFH rescue

Lijkt wel een soort SnD maar dan in een politie thema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Laatst online: 11:12

Gundogan

Rip and tear, until it is done

beuker19 schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 11:23:
De nieuwe ''competitive'' mode voor BFH rescue

[video]

Lijkt wel een soort SnD maar dan in een politie thema
Gewoon de klassieke CS mode uit Counter Strike lijkt me. :)

Nog steeds de oude UI elementen, maar daar hebben ze denk ik nog geen tijd voor gehad. Het SP zag er wel ok uit, in ieder geval een stuk beter dan de SP van BF3 en 4. Maar ik ben er nog steeds niet super enthousiast over. Als ze het BF uiterlijk sausje eraf hebben geschraapt misschien....

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erulezz
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 07-10 21:03
En ook een 12 minuten trailer van de singleplayer:

YouTube: Battlefield Hardline: 12 minutes of Singleplayer

Ziet er aardig uit, maar voordat ik hem koop mogen andere mensen dat doen om alle bugs eruit te halen O+

In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
Erulezz schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 11:30:
En ook een 12 minuten trailer van de singleplayer:

YouTube: Battlefield Hardline: 12 minutes of Singleplayer

Ziet er aardig uit, maar voordat ik hem koop mogen andere mensen dat doen om alle bugs eruit te halen O+
Kan iemand mij verklaren waarom hij bij ongeveer 11 minuten een gast probeert neer te schieten, maar dat hij blijft staan alsof hij niet geraakt wordt ?
je ziet overal bloed vliegen, wanneer hij op iemand schiet.
Maar vanaf ongeveer 11 minuten zie je dat hij raak schiet, maar er gebeurd niks.
Be beide target moet hij opeens langer schieten voor een kill.
Netcode ? anyone notice ?

Daarnaast doet me de eerste minuten gameplay denken aan BF4 singleplayer.
De sfeer, wat hij moet doen is vrijwel identiek.

Nee ik wacht eerst op goede reviews, maar dit wordt zeker geen pre-order vanaf mijn kant.
of anders ga ik hem halen op de PS4, omdat ik daar meer games op wil kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Netcode in singeplayer? wut?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Dit ga ik pas kopen als er 'betrouwbare' RAVE reviews zijn van mensen die het spel gekocht en gespeeld hebben EN dit na een maand nog zo is.

En pre-orders? Daar moet iedereen die echt goede games wil spelen asap mee stoppen!!! Pre-orders, doe het niet !!!

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Nu online
Speel nog steeds BF3. Heb de HL beta gespeeld en ga vanavond m'n gratis weekje BF4 verzilveren. Koop NIETS meer van die lui tot ik ZEKER weet dat het werkt en ik het leuk vind :P

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

NiGeLaToR schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 11:57:
Speel nog steeds BF3. Heb de HL beta gespeeld en ga vanavond m'n gratis weekje BF4 verzilveren. Koop NIETS meer van die lui tot ik ZEKER weet dat het werkt en ik het leuk vind :P
QFT.

CTE in BF4 is leuk maar BF4 is nog steeds ernstig broken imho.

Enige wat echt helpt tegen die lui is: stemmen met je portemonnaie en zeker geen preorder doen!!

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daantjeeuh
Shades op tijdens een nachtgevecht... Je moet er natuurlijk wel cool uit zien op TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
Look-a-like ;)
ik vond het gewoon raar om te zien dat hij in de singleplayer een speler raakt en die merkt er niks van.

Ik werdt totaal niet weggeblazen door de singleplayer beelden.
zag er allemaal hetzelfde uit als BF4 punt.

De multiplayer is leuker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 07-10 10:38
Het lijkt mij wel vermakelijk!

Alleen moeten er natuurlijk niet zo schandalig veel bugs etc in zitten, mag toch hopen dat ze geleerd hebben van BF4.

psn: HertogJack

Pagina: 1 ... 9 ... 29 Laatste

Let op:
~~~~~~~[html]Het is niet de bedoeling om hier om codes te vragen. Voor vragen over downloaden etc kun je de zoekfunctie gebruiken. De kans is groot dat dezelfde vraag al een keer is gesteld en misschien dus ook wel beantwoord.

Hou het hier ook over BF:Hardline en probeer dingen zoals BF3, BF4 en Origin er buiten te laten
Tweakers Heist & Blood Money server (PC)
Tweakers Blood Money & Hotwire server (PC)~~~~~~~[/html]