Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 05-10 19:46
HertogJack schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 12:25:
Het lijkt mij wel vermakelijk!

Alleen moeten er natuurlijk niet zo schandalig veel bugs etc in zitten, mag toch hopen dat ze geleerd hebben van BF4.
Ik raad iedereen af om de game te pre-orderen en gewoon te wachten op goede berichten.
Bij mij is BF4 weggegooid geld geweest helaas. Toen had ik ook de hoop dat BF4 beter zou worden dan BF3, maar het tegendeel is bewezen en nu heb ik totaal geen vertrouwen in de Ikea-boertjes.

Eerst zien en dan geloven.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 17:01
beuker19 schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 11:23:
De nieuwe ''competitive'' mode voor BFH rescue

[video]

Lijkt wel een soort SnD maar dan in een politie thema
De meest geupvote comment daar is deze...

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/2648/BFH/ww2comment.PNG

Leuk om te zien dat nu meer en meer gamers ook terug willen naar WW2.
Hell, it's about time. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een video over de nieuwe BFH gamemodes die ze hebben laten zien op GAMESCOM. YouTube: Battlefield Hardline Hotwire en Rescue (Dutch Commentary)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De beta die we te spelen kregen is totaal iets anders wat ik gezien heb op Gamescom. Ik heb namelijk 3 keer 1-2 uur gewacht om BF Hardline te kunnen spelen. En ik moet zeggen, het is een topgame. Zowel op PC als op PS3 speelt het super. De nieuwe game modus Rescue is puur voor het competitief aspect en dat zie ik graag in een game. Ik zie mij hier toch wel weer 1000+ uren in steken als de competitieve modus natuurlijk ook nieuwe mappen zal krijgen etc.

Maar de beta was echt slecht in vergelijking met wat ik nu gespeeld heb op Gamescom. Deze game wordt echt een topgame!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Registratie: Maart 2014
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 21:52:
De beta die we te spelen kregen is totaal iets anders wat ik gezien heb op Gamescom. Ik heb namelijk 3 keer 1-2 uur gewacht om BF Hardline te kunnen spelen. En ik moet zeggen, het is een topgame. Zowel op PC als op PS3 speelt het super. De nieuwe game modus Rescue is puur voor het competitief aspect en dat zie ik graag in een game. Ik zie mij hier toch wel weer 1000+ uren in steken als de competitieve modus natuurlijk ook nieuwe mappen zal krijgen etc.

Maar de beta was echt slecht in vergelijking met wat ik nu gespeeld heb op Gamescom. Deze game wordt echt een topgame!
En de stability, netcode, bugs, al die dingen? Heb je dat kunnen testen?

edit: stability kan je natuurlijk niet testen als 't niet je eigen PC is.

Ik heb trouwens precies dezelfde headset :p

[ Voor 7% gewijzigd door Brogala op 17-08-2014 22:40 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Verwijderd schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 21:52:

Eén zwaluw maakt geen zomer.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift

Verwijderd

Neen dat is ook waar maar deze game heeft toch genoeg potentieel om een topper te worden. Op vlak van eSports mag het er ook wel zijn, die Rescue mode is gewoon zalig.
Help!!!! schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 09:30:
[...]

Eén zwaluw maakt geen zomer.
Verwijderd schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 09:23:
Neen dat is ook waar maar deze game heeft toch genoeg potentieel om een topper te worden. Op vlak van eSports mag het er ook wel zijn, die Rescue mode is gewoon zalig.
[...]
Laat Viceral er een heerlijke single player van maken (iets acceptabels qua SP heeft de BF serie nooit gehad) en eerst focussen op de fundamentals van een shooter (ook nog nooit goed geweest in een BF) alvorens er iets esports achtigs van te willen maken.

Als er iets duidelijk is geworden na BF3/BF4 dan is dat DICE/EA totaal geen benul heeft van esports, ze snappen er eerlijk geen snars van. In BF4 wordt pas sinds kort om input van de community gevraagd, een vergeefse poging om de put te dempen nadat de hele veestapel er al in verdronken is.

Hopelijk heeft Viceral flink geleerd van de kapitale blunders van DICE en wordt DICE zo ver mogelijk bij deze game vandaan gehouden.

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Esports is leuk, maar wat hierboven al gezegd wordt, ga eerst de fundamentals eens echt fixen. Ook als ik buiten de HF bubble schiet wil ik een normale ervaring zullen we maar zeggen.

Sorry voor de esports liefhebbers, maar dat komt voor mij voorlopig echt helemaal onderaan.

(Natuurlijk kan het geen kwaad om Esports requirements in kaart te brengen (mbv de community) en dit in je achterhoofd te houden.)

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Niet alleen is de game technische niet goed genoeg, de esport potjes kijken is echt ultiem saai en totaal niet aantrekkelijk. Enige wat je ziet is hoe een iemand in positie gaat om te een gang te campen. Ja dat gebeurd ook bij CS-go, maar dat gaat gewoon veel sneller en is daarom leuker om te zien.

Als dit spel interessant wilt worden in esport moeten ook gewoon de potje en maps veranderen. Niet 5v5 campzone style, maar 8v8 met een voertuig om het interessant te maken.

http://www.twitch.tv/jannustitannus

evilpin0 schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 11:39:
Niet alleen is de game technische niet goed genoeg, de esport potjes kijken is echt ultiem saai en totaal niet aantrekkelijk. Enige wat je ziet is hoe een iemand in positie gaat om te een gang te campen. Ja dat gebeurd ook bij CS-go, maar dat gaat gewoon veel sneller en is daarom leuker om te zien.

Als dit spel interessant wilt worden in esport moeten ook gewoon de potje en maps veranderen. Niet 5v5 campzone style, maar 8v8 met een voertuig om het interessant te maken.
Klopt, conquest met vlaggen veroveren, random spawns en tickets drainen als opbjective gaat nooit werken voor toeschouwers. Deaths en objectives moeten blijvende gevolgen hebben, het moet ergens om gaan. Hostage rescue of rush is wat dat betreft al veel meer geschikt maarja, dan krijg je weer het eeuwige 'ja maar dat is niet het échte battlefield'-gezeur.

Ook moeten ze eens ophouden met het idee dat alle gamemodes moeten werken op dezelfde map. Dat werkt voor geen ene meter en driekwart van de modes/maps combinaties worden daarom nooit gespeeld, waarom dan die moeite daarvoor doen?

Maak maps die perfect aansluiten op een mode en het wordt direct al een heel stuk leuker allemaal. Owja, en aub geen levolution meer of meer van die onzin. :)

Verwijderd

Die modi zijn er natuurlijk ook. Maar voor de echte infantry only liefhebbers is 5v5 met hostages toch wel nice. Zeker als je weet dat dit soort type met hostages al jarenlang goed in de markt ligt.

Voor mij kunnen ze rekenen op een pre-order. Ik heb de game zelf gespeeld en het was echt een toppertje van formaat! :)

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

^
Hoe lang heb je het dan gespeeld?

En als je op een beurs speelt kun je ping/latency uberhaupt vergelijken met retail tzt. ?

PC Specs

Verwijderd

Ik heb 3 volledige sessies achter de rug. Jawel dat heeft mij een halve dag aanschuiven in totaal gekost. But worth it! :)

2 keer voor PC en 1 keer voor PS4. Denk dat het in totaal iets van 45 minuten zal zijn. Denk dat een sessie toch 15 minutjes was, misschien zelfs langer.

Als ik dat vergelijk met Call of Duty merk ik toch wel een serieus verschil in klasse en kwaliteit. Maar bon, ga CoD hier niet bij betrekken. Ben zelf nog een hardcore CoD2/4 fan geweest dus ja. Maar Hardline heeft een enorm slechte indruk achter gelaten na hun eerste beta test. Zat toen nog vol met bugs en echt zaken die gewoon niet konden. Maar nu zijn er al zoveel bugs uit dat het toch wel lijkt af te stevenen op een mooie release. Zeker als je een game later released dan weet je dat het goed zit. Verlaten omdat ze meer kwaliteit kunnen leveren welteverstaan.

• bstard
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08-08 15:56

bstard

---------------

Verwijderd schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 13:50:
Ik heb 3 volledige sessies achter de rug. Jawel dat heeft mij een halve dag aanschuiven in totaal gekost. But worth it! :)
2 keer voor PC en 1 keer voor PS4. Denk dat het in totaal iets van 45 minuten zal zijn. Denk dat een sessie toch 15 minutjes was, misschien zelfs langer.
Op een 'standaard EA' PC, ja dat zal wel werken. Daar is tegenwoordig de hele pre-order industrie omheen gebouwd: de media lijmen, mooi video'tje, en hype interviews.

Totdat men die 50 (60?) euro heeft neergeteld op een net wat andere configuratie, of op het verkeerde merk video kaart, met niet die specifieke driver versie, en de boel vast loopt.

[ Voor 8% gewijzigd door bstard op 21-08-2014 14:01 ]

Blub

• evilpin0
Haha idd, ik zag bij het bf4 launch (of wat dan ook) event ook niet alle players op de beurs crashen toen de shanghai toren werd neergehaald :)

Nu hadden of de spelers niet door hoe dat ding neer ging, zat EA erop dat de toren niet neer ging, of draaide het gewoon goed op EA hardware.

Verwijderd

'EA Hardware' is ook maar gewone hardware.

Dit is wat er in de Gaming PC's zat op Gamescom voor BF Hardline: (Specs zijn het niet echt, maar het geeft wel een beeld van wat erin zit.) Let vooral op Windows 8.1, zot :)
3x MIFcom Battlefield Hardline Gaming PC
AMD Radeon graphics power of MSI 290X R9
AMD FX 8-core main processor
Corsair Hydro cooling
MSI Gaming Motherboard
MIFcom Airflow Solution
Corsair DDR3 1866MHz RAM
MIFcom C70BFH case from Corsair
Corsair Gaming Power Supply
MIFcom Hard Line Laser Signature
Operating System: Win8.1

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

3 kwartier kan, als je weet waar je op moet letten, een eerste indruk geven.

Veel vd slechte gameplays is echter netwerk related, ping/latency/packetloss gerelateerd waarbij het de vraag is hoe een beurssetting real life benadert.

Blijf echter sceptisch voorlopig....

PC Specs

Verwijderd

Battlefield 3 loopt hier nog altijd perfect. Battlefield 4 heb ik geskipped.

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 01-10 20:53

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Ik zit even te zoeken naar prijzen en dergelijke (niet dat ik meteen wil pre-orderen, rustig flameboys!) maar het valt me op dat er geen digital deluxe is voor hardline PC versie. Behalve dan via origin zelf maar die kost 69 euro. Dat moet goedkoper kunnen!

Overigens is het al een tijdje stil rondom deze game. Laatste nieuws is het uitstellen van de release he..

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 13:14
evilpin0 schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 11:39:

Persoonlijk zijn de meeste potjes competitief niet bijzonder interessant omdat het eigenlijk schaken is, een verkeerde zet en je bent meestal af. Soms heb je wel een leuk clutch moment dat je vaker had met rush in bc2 wat ik wel veel tegen andere clans speelde, maar meestal was het inbalanced nadat een bepaalde positie was ingenomen hetzij defend of attacker. Dan steamrolde een van beide over het andere team en was het einde oefening.

Wat mij wel leuk lijkt, maar dat is meer bf4, is een epische battle van 64 man waarbij iedereen ook samenwerkt per squad, dus tanks ondersteund met engi's, jets die maar beperkt kunnen aanvallen door AA counters, choppers die goed samenwerken met gunners etc. Helaas gaat het vaak niet zo, helemaal op pubs natuurlijk.

hardline kan best leuk worden, maar voor nu is het een veredelde dlc voor mij die ik niet ga halen. thema spreekt me te weinig aan. Dan zou ik eerder rainbow six siege halen, veel tactischer en leuker door kleinschaliger team vs team. geen vehicles etc.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 23:31
Sinds gisteren hebben velen youtubers footage van Hardline online gezet. Ieman die al enthousiast kan worden? Ikzelf eigenlijk nog niet, terwijl ik de vorige drie delen allen uitvoerig heb gespeeld. Het hele politie vs. Bad guys gebeuren trekt me totaal niet en qua gameplay lijkt het geen verbetering ten opzichte van BF3/BF4.

[ Voor 6% gewijzigd door Uffeltje op 04-12-2014 22:05 ]

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Pff laat ze eerst maar eens BF echt fixen of een echt goede BF game uitbrengen in plaats van deze kopie met iets andere game mode. Mijn geld krijgen ze niet.

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_PSI
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 04-10 22:12
Weet niet echt wat ik moet denken. Lijkt meer op een GTA dan BF....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-10 13:17
Not impressed. :/
Ik denk dat maar weinig BF spelers dit gaan halen.
Niks mis met casual en had graag BC3 gezien, maar dit trekt mij totaal niet.
Heb alle PC BF's grijs gespeeld vanaf 1942.

[ Voor 92% gewijzigd door unfor op 04-12-2014 23:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Dat niet alleen, ik ben volkomen klaar met dat uitmelkgedrag. Ik hoef niet elk jaar een nieuwe game.

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Help!!!! schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 12:32:
Dat niet alleen, ik ben volkomen klaar met dat uitmelkgedrag. Ik hoef niet elk jaar een nieuwe game.
Alleen als het een WW2 of Vietnam shooter is _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daantjeeuh
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16-03 14:53
Ik vind vooral het realism gehalte in Battlefield Hardline erg gaaf :D
Voel me net als een echt SWAT team als ik met mijn paarse en roze wapens een huis binnen kom knallen, vervolgens mijn Golden Deagle er bij pak en daarna lekker overal begin rond te knuppelen. Erg gaaf en realistisch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchredgaming
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 04-10 17:18

Dutchredgaming

ICT Beheerder

Gisteren is er een nieuwe trailer uitgekomen. Speciaal omdat dit een Nederlandse website is heb ik de ondertitelde versie van de trailer gekozen.

Review QNAP TS-230 NAS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seth_Chaos
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Wat mij niet duidelijk wordt uit al dat nieuws, is of het mogelijk is flawless heists en andere crimes te plegen. Dus overvallen en inbraken zonder dat de politie komt opdagen. Als het de zoveelste shootfest zonder strategie is kan het me gestolen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 08-10 15:08
Help!!!! schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 12:32:
Nou ik hoop eindelijk naar 1 1/2 jaar weer eens op een leuke shooter en misschien zelfs wel een goede shooter waar je meer bent dan alleen maar voer voor snipers en voertuigen.
Ik ben ook erg benieuwd naar alle balans updates in de wapens en gadgets t.o. BF4 maar de voortekenen zijn behoorlijk positief als hoop ik nog wel op een paar leuke conquest maps zoals de Aftermath DLC in BF3.
Seth_Chaos schreef op woensdag 24 december 2014 @ 10:59:
Wat mij niet duidelijk wordt uit al dat nieuws, is of het mogelijk is flawless heists en andere crimes te plegen. Dus overvallen en inbraken zonder dat de politie komt opdagen. Als het de zoveelste shootfest zonder strategie is kan het me gestolen worden.
Not sure if ....... or just stupid 8)7
Het is gewoon een ''Battlefield'' game met een cops en robbers thema en dus niet een soort Payday of GTA.
Wel lijkt mij de SP van een iets hogere kwaliteit dan BF3/4 en hoop ik echt dat de MP in ieder geval beter is dan BF4 en dat het in de buurt komt of zelfs beter is dan BFBC2 en BF3.
Ook komt er nog een open beta en op basis daarvan ga ik eens kijken of BFH de moeite waard is om te kopen.

[ Voor 27% gewijzigd door beuker19 op 24-12-2014 20:57 ]

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
Hier wat meer info over de aankomende Bèta

http://www.battlefield.com/nl_NL/hardline/beta-info

Hotwire en 64p conquest worden dus de speelbare modus en ben benieuwd naar de veranderingen die zijn door gevoerd want de eerste berichten lijken goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bee.nl
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

Het stukje tekst onderaan is om te lachen zo slecht vertaald _O-
Om eerlijk te zijn, willen we dat je deze bèta helemaal kapot speelt. Dat is belangrijk. Deze test gaat het spel alleen maar beter maken, en helpt ons bij het garanderen van de stabiele release die je verdient.

Dus blijf feedback geven en ga naar de Battlefield-forums. We houden onze oren aan de grond, en we zien je binnenkort op de straten van Battlefield Hardline. Kom voorlopig elke woensdag terug voor meer informatie over het spel.
Ik ga het spel nog een kans geven met de tweede beta. Hopelijk krijgt het spel meer een eigen karakter en voelt het minder als een kopie van Battlefield 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Laatst online: 21-09 22:36
Ben ook wel benieuwd, ik was ook heel negatief over bc2 omdat we na 5 jaar echt toe waren aan een bf3 maar ik heb toch heel veel plezier gehad met bc2, misschien gaat het zelfde met hardline gebeuren voor mij.
Ik hoop dat visceral zijn eigen indentiteit aan de game kan mee geven en dat het niet weer een dice copy wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Neeeee! Sandman nee!
Ik vond hardline kut, en volgens mij hebben we redelijk dezelfde smaak als het op battlefield aan komt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07-10 22:38

zAo

GPLv2 Fanboy

Afgaande op de beta ben ik dat met je eens ja. Verder zou ook ik iedereen willen afraden om hem te preorderen, laat staan om premium te kopen.

Nadeel is wel dat je ook na de launch nog niet goed kan weten of het nu wel of niet een goede game is; alle grote Youtubers worden -zeker in het begin- ook gesponsord en zullen heus niet negatief uit de hoek komen (eerste weken was het BF4 nieuws ook veel positiever dan de game zelf).

Voor de PS4 spelers; de beta van Planet Side 2 begint op 20 januari :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er hier mensen die deze zouden kopen om competitief te spelen? ESL , clanbase etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
Verwijderd schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 18:21:
Zijn er hier mensen die deze zouden kopen om competitief te spelen? ESL , clanbase etc
Denk dat het echt aan ligt wat de staat van de game (hitreg , netcode , server problemen ) is en hoe natuurlijk de gamemodes spelen.
Denk dat er na de bèta wel het een en ander duidelijk is maar nog zullen er veel spelers behoorlijk sceptisch
zijn en misschien wel wachten tot de game een week uit is of het gewon helemaal niet kopen.
Zelf wacht ik rustig de bèta af en kijk vanaf daar wel weer verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:36

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Waarom toch weer zoveel focus op de singleplayer? Er is toch zo goed als niemand die een BF game koopt voor singleplayer? Imo een optie die ze er gewoon uit kunnen laten, zonde van de resources.
De trailer maken me nog niet echt warm, cops & robbers past gewoon niet in de BF serie. Hopelijk is de gameplay wel ok, maar dat gaan we zien in de aankomende beta

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
Meelobee schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 12:22:
Waarom toch weer zoveel focus op de singleplayer? Er is toch zo goed als niemand die een BF game koopt voor singleplayer? Imo een optie die ze er gewoon uit kunnen laten, zonde van de resources.
De trailer maken me nog niet echt warm, cops & robbers past gewoon niet in de BF serie. Hopelijk is de gameplay wel ok, maar dat gaan we zien in de aankomende beta
Een game met SP verkoop nu eenmaal beter ga ik vanuit en ik ben er vrij zeker van dat EA dat wel heeft uitgezocht want het brengt immers ook kosten mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 18:21:
Het wordt sterk afwachten hoe Hardline uit gaat pakken, maar ik kan je al wel vertellen dat in de competitive scene er hééél weinig mensen vertrouwen in hebben. Onder andere...........:

1) Het blijft in de eerste plaats een console game, net als BF3/BF4, de focus ligt niet op PC en al helemaal niet op competitive PC.

2) De netcode gaat niet veranderd worden. Het is dezelfde engine en blijft max 30/30 met interpolatie. Hopelijk niet zo beroerd als BF4, maar BF3 was ook al onacceptabel voor competitive.

3) Geen dedicated maps voor game modes. Ze blijven bij dezeflde 'one map fits all' onzin uit proberen en dat werkt voor geen meter.

4) Nóg meer gadgets en andere onzin, ergo de competitive scene moet weer het halve aanbod aan wapens/gadgets/classes gaan verbieden om enigszins een gebalanceerd potje te krijgen.

5) Het is DICE/EA. Beloven, beloven, beloven maar uiteindelijk weer schuilen onder k*targumenten waarom het tóch niet kon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchredgaming

Dutchredgaming

ICT Beheerder

Komen er bots in Battlefield Hardline?

Review QNAP TS-230 NAS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CB org
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-08 17:08
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 13:50:
[...]

Het wordt sterk afwachten hoe Hardline uit gaat pakken, maar ik kan je al wel vertellen dat in de competitive scene er hééél weinig mensen vertrouwen in hebben. Onder andere...........:

1) Het blijft in de eerste plaats een console game, net als BF3/BF4, de focus ligt niet op PC en al helemaal niet op competitive PC.

2) De netcode gaat niet veranderd worden. Het is dezelfde engine en blijft max 30/30 met interpolatie. Hopelijk niet zo beroerd als BF4, maar BF3 was ook al onacceptabel voor competitive.

3) Geen dedicated maps voor game modes. Ze blijven bij dezeflde 'one map fits all' onzin uit proberen en dat werkt voor geen meter.

4) Nóg meer gadgets en andere onzin, ergo de competitive scene moet weer het halve aanbod aan wapens/gadgets/classes gaan verbieden om enigszins een gebalanceerd potje te krijgen.

5) Het is DICE/EA. Beloven, beloven, beloven maar uiteindelijk weer schuilen onder k*targumenten waarom het tóch niet kon.
-Hardline krijgt geen money support voor competities.
-Plus de comp gamemodes zijn 1 life, wat totaal niet werkt op de huidige netcode
-Ze hebben geen teams of mensen uitgenodigd die verstand hebben van bf comp

Dus in 1 woord, grote faal op comp gebied vanaf dag 1.

bf4 cte krijgt volgende maand 60hz server tests. Daarnaast zijn ze bezig met matchmaking feature met unlimited spec slots en twitch integration.
Wat waarschijnlijk 3 maanden na de bf4 update naar hardline gaat.
Dus voor die reden zou ik hem niet kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Laatst online: 21-09 22:36
unfor schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 15:11:
Neeeee! Sandman nee!
Ik vond hardline kut, en volgens mij hebben we redelijk dezelfde smaak als het op battlefield aan komt ;)
Klopt maar bc2 zag er in eerste instantie ook kut uit maar ik heb daar wel plezier mee gehad.
Meer dan in bf3 en bf4.
Ik hoop dat hardline het zelfde gevoel weer kan geven wat ik zo mis.
Ik speel alleen nog maar domination in bf4, conquest is gewoon niet leuk
als inf speler, veel te veel zware voertuigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23:05
Nieuwe footage van de maps en Hardline in het algemeen.

Heb er iets meer vertrouwen in, alhoewel het wel veel op COD gaat lijken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
GerardHenninger schreef op maandag 26 januari 2015 @ 12:39:

[video]
Nou daar ben nu juist helemaal niet bang voor.
Het enige wat Hardline echt kan verneuken is het hele netcode gebeuren en hopen dat men veel geleerd heeft van BF4.
Ik word ook steeds positiever over het hele Hardline gebeuren en het lijkt er steeds meer op dat dit weer gewoon een shooter word waar mannetjes gewoon weer tegen elkaar vechten ipv. als opvulling/kanon voer dienen in zoals in BF4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchredgaming

Dutchredgaming

ICT Beheerder

Datum van Battlefield Hardline gelekt!

Bron

Review QNAP TS-230 NAS

Acties:
  • 0 Henk 'm!
beuker19 schreef op maandag 26 januari 2015 @ 18:10:
[...]

Nou daar ben nu juist helemaal niet bang voor.
Het enige wat Hardline echt kan verneuken is het hele netcode gebeuren en hopen dat men veel geleerd heeft van BF4.
Ik word ook steeds positiever over het hele Hardline gebeuren en het lijkt er steeds meer op dat dit weer gewoon een shooter word waar mannetjes gewoon weer tegen elkaar vechten ipv. als opvulling/kanon voer dienen in zoals in BF4.
Het heeft in elk geval wel nog steeds diezelfde grauwgrijze waas erover als BF4, dat helpt ook niet echt om het niet te associëren met BF4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolkeh
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 16:51
Voor wie het nog niet wist of gelezen had:
http://www.battlefield.co...eld-hardline-open-beta-nl

Open beta nu officieel aangekondigd; van 3 t/m 8 februari. Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22:04

Niku

Alagaesii

GerardHenninger schreef op maandag 26 januari 2015 @ 12:39:

[video]
Ziet er toch wel goed uit. Was ook erg sceptisch over deze game, maar ben er toch wel heel benieuwd naar geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:29

Stewie!

Keen must die!

Hotwire is echt spannend! Racen, goede muziek, stunts en roadkills!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hardline wordt de max gasten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Goed om te weten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De hype een beetje aanwakkeren hé. Vanaf vanavond is normaal gezien de beta beschikbaar om te downloaden. Vanaf morgen kunnen we aan de slag. Who's in? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 17:17
heb ook het idee dat het een beetje meer Close QUarter is.
EN aangezien ik nooit echt een vehicle man ben geweest vind ik dat erg positief. Mis ik toch wel een beetj ein Bf4 zoals ze die maps in BF3 hadden.

in de eerste beta vond ik het ook gaaf om te zien dat vehicles niet zwaar OP waren maar ook met een leuke gun kon je er wat tegen doen.

Had eerst zware bedenkingen maar ik ga zeker even deze beta proberen voor een impressie.
En aan de hand daarvan beslis ik of ik hem ga halen of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Verwijderd schreef op maandag 02 februari 2015 @ 13:12:
De hype een beetje aanwakkeren hé. Vanaf vanavond is normaal gezien de beta beschikbaar om te downloaden. Vanaf morgen kunnen we aan de slag. Who's in? :)
Ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Laatst online: 23:36

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Stewie! schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 15:40:
Hotwire is echt spannend! Racen, goede muziek, stunts en roadkills!
WTF dit is toch een Battlefield topic?! :p

Je omschrijft Need for Speed ofzo, en dat is dus precies het probleem van Hardline. Het is gewoon geen BF.

[ Voor 6% gewijzigd door Meelobee op 02-02-2015 13:57 ]

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 17:17
Meelobee schreef op maandag 02 februari 2015 @ 13:57:
[...]

WTF dit is toch een Battlefield topic?! :p

Je omschrijft Need for Speed ofzo, en dat is dus precies het probleem van Hardline. Het is gewoon geen BF.
Correctie: het is een BF Hardline topic. En blijkbaar zit dit hier wel in. En als je het kijkt vanuit cops & robbers past het juist heel goed.

Wellicht was het beter om de bf ervoor weg te halen en gewoon hardline te noemen. Dan had niemand het er over gehad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 16:22
De beta van Battlefield Hardline is nu te preloaden! ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Laatst online: 08-10 15:04
mprkooij schreef op maandag 02 februari 2015 @ 19:01:
Is het dezelfde als de vorige keer? Dan hoeft mijn origin alleen te updaten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 16:22
HamburgerHenk schreef op maandag 02 februari 2015 @ 19:08:
[...]

Is het dezelfde als de vorige keer? Dan hoeft mijn origin alleen te updaten :P
Jup precies hetzelfde!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Laatst online: 08-10 15:04
Helaas niet dus :( Moest een nieuwe preloaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Zal hem wel even proberen, heb namelijk nogal wat vooroordelen over deze game.
Moet natuurlijk de demo (ja, demo!) wel even gespeeld hebben voor ik de game helemaal afschrijf.
Verwacht er weinig van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

mprkooij schreef op maandag 02 februari 2015 @ 19:01:
Vanaf hoelaat is ie speelbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Voor als de beta niet (direct) in je Origin library geladen wordt, kan je de beta ook via hier bemachtigen:
https://www.origin.com/nl-nl/store/free-games/demos-betas

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 02 februari 2015 @ 13:12:
I'm in. Xbox One. Ben benieuwd. De Beta zal bepalen of ik de full game ga halen. Heb nu nog m'n twijfels. Speel nog enorm veel BF4 en dat gaat nog steeds niet vervelen.

Maar denk niet dat ik me kan bedwingen als Hardline uitkomt. :+

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22:22
Helaas is ie op de PS4 nog niet te downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Console heeft ook geen pre-loading.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niku schreef op maandag 02 februari 2015 @ 19:15:
[...]

Vanaf hoelaat is ie speelbaar?
origin geeft aan 10 uur morgenochtend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
Heb de Preload binnen en de hele week om 15.30 vrij 8) en voor wie er zin heeft om samen op TS te spelen
ts.bug-community.com

Heb er echt enorm veel zin in al hoop ik dat de chopper niet te dominant is en er genoeg cover is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23:01
Vanaf hoelaat is hij op de PS4 te downloaden? 00.00?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
  • Laatst online: 05-10 16:18
Ik kijk erg uit naar de nieuwe content voor BF4, misschien koop ik daarna Hardline wel! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
Jovas schreef op maandag 02 februari 2015 @ 21:44:
Ik kijk erg uit naar de nieuwe content voor BF4, misschien koop ik daarna Hardline wel! :P
Welke content ?
Nog meer UCAV's op Grote open maps met Attack Jets , AA's , Tanks en spelers die in de bergen hun tent kamperen.
Hoop echt dat het in deze BF meer beloond word om PTFO te gaan spelen door middel van het ''geld'' wat je moet verdienen om unlocks te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
  • Laatst online: 05-10 16:18
beuker19 schreef op maandag 02 februari 2015 @ 22:54:
[...]

Welke content ?
Nog meer UCAV's op Grote open maps met Attack Jets , AA's , Tanks en spelers die in de bergen hun tent kamperen.
Hoop echt dat het in deze BF meer beloond word om PTFO te gaan spelen door middel van het ''geld'' wat je moet verdienen om unlocks te kopen.
Ik vermaak me nog prima met BF4, log af en toe in en probeer mn shit te unlocken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanta
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 21:21

Fanta

FordPerformance™️

beuker19 schreef op maandag 02 februari 2015 @ 22:54:
[...]

Welke content ?
Man, leer toch eens spelen. Dan is dit gemauw allemaal niet nodig.

Daily driver | Ford Fanta ST | 280pk 420Nm | Orange Fury | Performance Pack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
Fanta schreef op maandag 02 februari 2015 @ 22:57:
[...]

Wat moet ik leren dan ?
Ik heb meer dan genoeg ervaring met BF4 om tot weten dat het leuk kan zijn op sommige momenten maar meestal niet puur omdat het een on gebalanceerd rommeltje is.
Toevallig vandaag nog weer 3 van de 4 potjes meegemaakt dat 1 team met 600+ tickets wint omdat het andere team er niets van bakt en liever vanuit de base hun oorlogje voeren.
En dat maakt het ook dat ik juist wel uitkijk naar BF Hardline omdat daar veel frustratie's uit BF4 daar niet voorkomen omdat het gewoon niet in de game zit.

[ Voor 12% gewijzigd door beuker19 op 02-02-2015 23:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fanta schreef op maandag 02 februari 2015 @ 22:57:
[...]

Als niet een geheel onervaren speler ben ik toch ben benieuwd hoe jij de UCAV/mortar/gunship/tv missle/drie verschillende granaten etc. countert als infantry speler. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:29

Stewie!

Keen must die!

De beta is nu online op de Xbox One.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 03-10 16:35
is de pc beta nu om 10u of om 19u ?
Mijn Origin zegt February 3 2015 10:00 maar weet niet of deze zich aanpast naargelang uw tijdzone of gewoon PST neemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:35

Appie

F1RST Racing

Hier in de US zegt die Feb 3, 0300. Hij geeft dus lokale tijd aan (ik woon in CST wat -7hr is ten opzichte van NL).

You can take me in the mailing, but i am not from yesterday!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanta
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 21:21

Fanta

FordPerformance™️

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 00:42:
[...]

Als niet een geheel onervaren speler ben ik toch ben benieuwd hoe jij de UCAV/mortar/gunship/tv missle/drie verschillende granaten etc. countert als infantry speler. :)
Daar zal ik op reageren in het BF4 topic.

Daily driver | Ford Fanta ST | 280pk 420Nm | Orange Fury | Performance Pack

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Op de Xbox One ben ik 'm aan het downloaden. Straks na het werk direct aan de gang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijn13
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 07-10 13:39
Heeft iemand een idee van hoelaat de beta op de ps4 online komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
Ik snap niet waarom ze de beta niet op vrijdag openen ofzo. Dan kan je weekend nog spelen. Nu kan je tot zaterdag en zondag niet en dat is jammer.

heb pas vrijdag of zaterdag tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Zoveel zin :D :D :D

Meteen spelen als ik thuis ben, vond deze een stuk leuker als infanterie spelen dan bf4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
Pykow schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 08:44:
Ik snap niet waarom ze de beta niet op vrijdag openen ofzo. Dan kan je weekend nog spelen. Nu kan je tot zaterdag en zondag niet en dat is jammer.

heb pas vrijdag of zaterdag tijd.
Kan altijd zijn dat hij verlengd gaat worden tot maandag ofzo, was in de zomer ook al het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
evilpin0 schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 08:50:
Zoveel zin :D :D :D

Meteen spelen als ik thuis ben, vond deze een stuk leuker als infanterie spelen dan bf4
Normaal is Battlfield een instan buy voor mij, maar sinds BF4, wil ik eerst de Beta goed kunnen spelen.

De eerste Beta was aardig, maar had nog de verschrikkelijke netcode problemen van BF4 (die toen al opgelost was in de CTE editie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supersincap
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 27-06 10:10
Wanneer is het beschikbaar op de ps4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arn0uDz
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21:31
Zojuist een potje gespeeld op de Xbone en ik moet zeggen wat zijn de graphics gigantisch lelijk! Het lijkt wel alsof ik een B klasse spel aan het spelen ben op de 360. Helemaal geen AA, alles onscherp en texture loos.

Hier een foto die ik heb gemaakt tijdens het spelen:
Afbeeldingslocatie: http://i61.tinypic.com/124x5xv.jpg

[ Voor 26% gewijzigd door Arn0uDz op 03-02-2015 09:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SC4RF4C3
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-09 17:30
Arn0uDz schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 09:46:
Zojuist een potje gespeeld op de Xbone en ik moet zeggen wat zijn de graphics gigantisch lelijk! Het lijkt wel alsof ik een B klasse spel aan het spelen ben op de 360. Helemaal geen AA, alles onscherp en texture loos.
En gameplay dan? Heists? Hotwire?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Registratie: Maart 2014
  • Niet online
Ik zit stiekem toch te wachten tot het 10 uur is.... Verheug me er wel een beetje op :9

Hopelijk is deze beta goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arn0uDz
  • Laatst online: 21:31
SC4RF4C3 schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 09:49:
[...]

En gameplay dan? Heists? Hotwire?
Heb alleen even de gamemode gespeeld met capture points, dit was een soort desert open map. De gameplay was wel lekker. Heel erg wennen voor mijzelf want heb altijd op de PC gespeeld. Het speelt in ieder geval vloeiend en zonder lag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-10 11:02

[afbeelding]
Oef dat is inderdaad wel heftig...

Kan het niet zo zijn dat zie die textures enzo "slechter" hebben gemaakt om de beta niet mega groot te maken qua download?

Ik hoop t maar :P

PSN: Maichel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Laatst online: 25-07 13:11
Heb er zin in! Vanavond maar even binnenharken op de PS4

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 01:06

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Maichel schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 09:53:
Oef dat is inderdaad wel heftig...

Kan het niet zo zijn dat zie die textures enzo "slechter" hebben gemaakt om de beta niet mega groot te maken qua download?

Ik hoop t maar :P
Neuh, dit zal wel weer een 'PS4 draait beter dan XBO' verhaal gaan worden, of onder het verhaal dat EA de nieuwe SDK nog niet heeft, of omdat ze er niet mee kunnen werken :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi

[afbeelding]
Lijkt me toch een Xbone/console issue te zijn, toen ik in de zomer op pc speelde zag het eruit zoals BF4 op pc.

2de optie is dat ze het sinds de zomer hebben verneukt :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:32
Op de PS4 kan ik hem wel vinden in de store maar zie geen downloadbutton.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
SinergyX schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 09:54:
[...]

Neuh, dit zal wel weer een 'PS4 draait beter dan XBO' verhaal gaan worden, of onder het verhaal dat EA de nieuwe SDK nog niet heeft, of omdat ze er niet mee kunnen werken :P
Ah ok. In dat geval ben ik tevreden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
Dersan schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 09:57:
Op de PS4 kan ik hem wel vinden in de store maar zie geen downloadbutton.
Die download button moet je eerst kopen, is DLC. (Blijft EA he....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickdew
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 22:40
Maichel schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 09:57:
[...]

Die download button moet je eerst kopen, is DLC. (Blijft EA he....)
hoe!?
Pagina: 1 ... 10 ... 29 Laatste

Let op:
~~~~~~~[html]Het is niet de bedoeling om hier om codes te vragen. Voor vragen over downloaden etc kun je de zoekfunctie gebruiken. De kans is groot dat dezelfde vraag al een keer is gesteld en misschien dus ook wel beantwoord.

Hou het hier ook over BF:Hardline en probeer dingen zoals BF3, BF4 en Origin er buiten te laten
Tweakers Heist & Blood Money server (PC)
Tweakers Blood Money & Hotwire server (PC)~~~~~~~[/html]