Maichel schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 09:57:
[...]
Die download button moet je eerst kopen, is DLC. (Blijft EA he....)
Zijn we klaar met de kleuter reacties? En kunnen we weer on topic? Voor zover ik weet staat er een TW als je post.
Iemand al een beetje gespeeld die kan aangeven wat de grote verschillen in gameplay zijn met BF4? En NIET van trailers, preview sites etc. Van mensen die daadwerkelijk spelen.
Iemand al een beetje gespeeld die kan aangeven wat de grote verschillen in gameplay zijn met BF4? En NIET van trailers, preview sites etc. Van mensen die daadwerkelijk spelen.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
zie open beta staan op battlelog maar zie de download button ook niet
Je kan 'm vanmiddag al downloaden natuurlijk, en als je vanavond niet wilt wachten kan je de download vast aanzetten via de web-store (als je PS4 in slaapstand staat).lanerios schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 09:53:
Heb er zin in! Vanavond maar even binnenharken op de PS4
PSN: Maichel
Omdat als je launcht aan het begin van een werkweek, de honderden mensen betrokken bij de game volop aandacht hebben en eventuele issues kunnen fixen. In het weekend is dat wat moeilijker, want dan heb je alleen operations aanwezig maar zit de rest van het team thuis. Wij hebben bijvoorbeeld voor de launch weer personeel in 3 tijdzones voor 24x7 ondersteuning.Pykow schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 08:44:
Ik snap niet waarom ze de beta niet op vrijdag openen ofzo. Dan kan je weekend nog spelen. Nu kan je tot zaterdag en zondag niet en dat is jammer.
heb pas vrijdag of zaterdag tijd.
Jep, en als in het weekend weer fout gaat, dezelfde mensen gaan klagen dat het niet snel genoeg gefixed wordt.Stewie! schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 10:13:
[...]
Omdat als je launcht aan het begin van een werkweek, de honderden mensen betrokken bij de game volop aandacht hebben en eventuele issues kunnen fixen. In het weekend is dat wat moeilijker, want dan heb je alleen operations aanwezig maar zit de rest van het team thuis. Wij hebben bijvoorbeeld voor de launch weer personeel in 3 tijdzones voor 24x7 ondersteuning.

Of; ze kunnen het nooit goed doen.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
De X360 versie kan je nu ook vanuit de store (website) downloaden (NL en US).
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
download eerste beta nu overnieuw met update, hopen dat het werkt
Op pc ben ik al 2x eruit gegooid zonder reden.
Inmiddels al 4e keer.
Inmiddels al 4e keer.
[ Voor 21% gewijzigd door New Yorker op 03-02-2015 10:51 ]
Weg
Kan niets anders dan zeggen dat ik onder de indruk ben, 2 potjes gespeeld.
Alles max settings, 1080p@ultra@200% res scale
en ziet er goed uit, hetzelfde als BF4 eigenlijk.
Commander is ook wel leuk, of Hacker.
Ik weet niet of ik het zou kopen maar op zich is het niet onaardig.
Het enige dat me niet aanstaat is het 'kopen van spul' maar dat moet ik nog even uitzoeken.
Alles max settings, 1080p@ultra@200% res scale
Commander is ook wel leuk, of Hacker.
Ik weet niet of ik het zou kopen maar op zich is het niet onaardig.
Het enige dat me niet aanstaat is het 'kopen van spul' maar dat moet ik nog even uitzoeken.
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
Wordt dat hacker/commander niet een gimmick die bij elke potje als eerste bezet is? Was ook altijd bij natural selection, commander spot was altijd een rel wie het mocht spelen.
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ik word er ook vaak uitgegooid bij Hardline op PC, verder heel leuk, speel voornamelijk wat Bank Job. Het concept is beter uitgewerkt dan initieel gedacht en onderscheid zich wel degelijk van BF4. Toch weet ik niet of ik het kan zien als volwaardig spel... Het is heel leuk, speel het heel graag, maar weet niet of ik er weer €60 voor over heb...
Mijn eerste indruk tot nu toe is echt vrij positief, schieten gaat een stuk lekkerder in vergelijking met de vorige beta en BF 4
In mijn opinie is die een "cash cow" voor EA. Het is gewoon een Battlefield 4 build van toen net de meeste bugs eruit waren, hier Cops & Thieves sausje overheen gegooid. Verder weinig support van DICE (logisch), waarschijnlijk pasen ze de bugfixes van elke productie build door (dit zal vast van EA moeten), maar het is maar de vraag of en hoe snel daar wat mee gedaan wordt. Visceral Games en Digital Illusions CE zullen deze wel doorvoeren, maar wellicht later. Ik weet overigens dat dit nog maar een Beta is. Naar mijn mening had dit gewoon een Add-On op Battlefield 4 moeten worden voor € 19,99.
Mijn bovenstaande verhaal houdt niet in, dat deze game geen fun kan opleveren, want dit kan het natuurlijk wel.
Ik denk dat ik deze oversla en wacht op Star Wars Battlefront. En ik hoop voor DICE, dat ze niet gerushed worden door EA en dit keer een succesvolle launch meemaken.
Mijn bovenstaande verhaal houdt niet in, dat deze game geen fun kan opleveren, want dit kan het natuurlijk wel.
Ik denk dat ik deze oversla en wacht op Star Wars Battlefront. En ik hoop voor DICE, dat ze niet gerushed worden door EA en dit keer een succesvolle launch meemaken.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Komt die PS4 beta nog eens beschikbaar ????
wijze woorden
PS store werkt niet meer bij mijValandil schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 11:22:
Komt die PS4 beta nog eens beschikbaar ????

Als ik het forum van Battlefield: Hardline moet geloven dan komt de PS4 store update om 5pm EST. Dat is 23:00 uur onze tijd...... Grrrrr.
Qua effectieve speeltijd zal het weinig uitmaken.Pykow schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 08:44:
Ik snap niet waarom ze de beta niet op vrijdag openen ofzo. Dan kan je weekend nog spelen. Nu kan je tot zaterdag en zondag niet en dat is jammer.
heb pas vrijdag of zaterdag tijd.
Iedereen met die .338 Magnum rounds zeker? Die zijn bugged: 1 shot kill, ook in een voet/arm. En 25 damage op een voertuig; 4 shots en de auto explodeertCptChaos schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 11:32:
[...]
Qua effectieve speeltijd zal het weinig uitmaken.Over de beta: Op Conquest is het iig wederom een sniper-galore geworden en dat vind ik heel erg jammer.
.338 is wel heel veel hoor!GerardHenninger schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 11:33:
[...]
Iedereen met die 338 (?) Magnum rounds zeker? Die zijn bugged: 1 shot kill, ook in een voet/arm. En 25 damage op een voertuig; 4 shots en de auto explodeert
Gerard ook hier
Ik heb helaas vanavond pas tijd om te gamen, wat ik je origin nick Geer?
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
Nou ik hou het op de kleine maps, grote maps is gewoon niet leuk meer... Overal snipers en veel te weinig cover. En als er cover is staat er aan de andere kant ook wel een sniper die een kogel in je hoofd pleurt
De grote map kent ook bijna geen destructie heb ik gehoord. In hoeverre klopt dit? Zou erg jammer zijn als dat waar is.
Zou zeggen, log eens in!Uffeltje schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 11:55:
De grote map kent ook bijna geen destructie heb ik gehoord. In hoeverre klopt dit? Zou erg jammer zijn als dat waar is.
Zoals verwacht, niet bepaald indrukwekkende game.
Zeker geen 60 euro waard, eerder 15-20 als DLC voor BF4.
Ik zie dit een beetje als de BC2:Vietnam DLC, maar die vond ik wel erg leuk spelen.
Ik zie dit een beetje als de BC2:Vietnam DLC, maar die vond ik wel erg leuk spelen.
Ik speel op de PS4, daar is hij nog niet online. Heb overigens toch geen tijd vandaag.CptChaos schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 12:15:
[...]
Zou zeggen, log eens in!Of speel je niet op de PC?
Basis-versie is 37 euro.unfor schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 12:18:
Zoals verwacht, niet bepaald indrukwekkende game.
Ja die Dustbowl map (of hoe die ook heet) heeft amper destructie; kleine muurtjes en simpele huisjes overleven C4, RPG's etc.Uffeltje schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 11:55:
Is ook aangegeven naar het dev-team, maar die zeiden dat het een memory allocation iets was (whatever).
Op die map krijg je in ieder geval een minder compleet Battlefield-gevoel.
Ik doe niet aan PC-gaming, ik haat Windows, had je moeten wetenDonnie schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 11:44:
Gerard ook hierIk heb helaas vanavond pas tijd om te gamen, wat ik je origin nick Geer?
PSN : GerardHenninger
Deze ochtend hardline gedownload en gespeeld (pc).
Echter is het voor mij onmogelijk om de game vlot te kunnen spelen. Auto detection smijt alles op low en dan haal ik geen 15 fps.. Laptop herstart -> zelfde probleem.
Daarna maar eens bf4 geprobeerd en daar haal ik nog altijd mijn 60fps (op high).
Geen idee wat het probleem kan zijn, vind er voorlopig nog niets van terug op internet helaas.
Specs:
I7 4700HQ
Gtx860m
8gb ram
Echter is het voor mij onmogelijk om de game vlot te kunnen spelen. Auto detection smijt alles op low en dan haal ik geen 15 fps.. Laptop herstart -> zelfde probleem.
Daarna maar eens bf4 geprobeerd en daar haal ik nog altijd mijn 60fps (op high).
Geen idee wat het probleem kan zijn, vind er voorlopig nog niets van terug op internet helaas.
Specs:
I7 4700HQ
Gtx860m
8gb ram
En dat is een van de redenen waarom men het tegenwoordig beta noemt ipv demo.
Support hoef je dan niet te verwachten vanuit iemand. 
Valt me wel mee, dat er geen haperingsproblemen of problemen met punkbuster zijn, zoals bij voorgaande beta's (BC2 en BF4 dan toch) wel.
Valt me wel mee, dat er geen haperingsproblemen of problemen met punkbuster zijn, zoals bij voorgaande beta's (BC2 en BF4 dan toch) wel.
[ Voor 55% gewijzigd door CH4OS op 03-02-2015 12:35 ]
Haha, elke keer met nieuwe games heb je van die prutsers die niet snappen dat je met nieuwe games de game moet forceren op de nvidia GPU.Rubberen schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 12:28:
Deze ochtend hardline gedownload en gespeeld (pc).
Specs:
I7 4700HQ
Gtx860m
8gb ram
Een aantal dingen zijn zeker...
-Kill trading.
-Maffe kills vanuit vage hoeken.
-Geen schade met shotgun recht in gezicht
Meerdere malen kill trading gehad en kills waar je vraagtekens bij kunt zetten zowel van mezelf als van vijanden..
-Kill trading.
-Maffe kills vanuit vage hoeken.
-Geen schade met shotgun recht in gezicht
Meerdere malen kill trading gehad en kills waar je vraagtekens bij kunt zetten zowel van mezelf als van vijanden..
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
Een echte battlefield engine dus
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
Ik kan niet contacten met EAonline vanuit de browser... Blijf bij elke server die foutmelding krijgen. BF4 start wel gewoon...
op moment van schrijven lijkt het te lukken
Ik begin ook wel klaar te zijn met het starten van een potje vanuit een browser en niet ingame
op moment van schrijven lijkt het te lukken
Ik begin ook wel klaar te zijn met het starten van een potje vanuit een browser en niet ingame

[ Voor 40% gewijzigd door Megupe op 03-02-2015 12:50 ]
Het is 'beta' maar dat was BF4 ook en dat duurt al meer dan een jaar en een hoop dingen zijn nog niet opgelost dus... Mjah wat moet je er van zeggen.
Ik denk dat het wel even duurt voordat het 'goed speelbaar' is.
Het concept is leuk maar wat mij betreft had dit net zo goed een 'expansion' of 'DLC' voor BF4 kunnen zijn ipv een los spel.
Het 'geld verdienen' is niet echt mijn hobby, ook het kopen van items en dan erachter komen dat de wapens niet voor beide kanten gelden valt me wat tegen. Koop een hoop spul voor 'robbers' en rondje daarna ben je police.. Heb je weer niets anders dan standaard meuk.
Verwijderd
Draait goed, ook geen lagg, hit regristratie is goed. Helaas zijn sommige wapens enzo OP. De shotguns, 338. ammo en de pistoles. Het laatste is wel fijn imho.
De nieuwe recoil van assault rifles is ook een hele verademing tegenover de vorige BFs. Denk dat daar de meeste daar aan zullen moeten wennen of het niet zullen zien zitten.
De nieuwe recoil van assault rifles is ook een hele verademing tegenover de vorige BFs. Denk dat daar de meeste daar aan zullen moeten wennen of het niet zullen zien zitten.
Verwijderd
Schieten voelt goed maar strafing vind ik langzaam. Alles voelt een beetje houterig aan, erg als GTA IV online.
Verwijderd
Voor PS4 gebruikers die de beta van "hardline" nog niet kunnen downloaden:
De PSN store in je PS4 is nog niet bijgewerkt die op de website al wel!
Aanvinken in de PSN store en downloaden naar je PS 4.
Deze manier werkte voor mij zojuist: https://t.co/iIYkkeU1bp
Ik heb hem net ook gevonden, door naar "reservering battlefield hardline" te gaan ( de pre-order), dan extra's, en daar staat de Beta MET downloadknopVerwijderd schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 13:20:
Maar 2.77GB trouwens (zal wel zonder de nodige updates zijn).
[ Voor 4% gewijzigd door Dersan op 03-02-2015 13:27 ]
Verwijderd
Ja blijkbaar is er nu een gewicht systeem. Pistoles zijn lichter dan een rifle etc. In plaats van iedereen rond rennen met rifles enzo zijnVerwijderd schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 13:12:
Schieten voelt goed maar strafing vind ik langzaam. Alles voelt een beetje houterig aan, erg als GTA IV online.
Ik kan niet wachten! Zie hem wel voor de 360 maar niet voor de One
Wordt een lange avond!
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Verwijderd
Na het opstarten van de game wordt de rest gedownload.Dersan schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 13:27:
[...]
Ik heb hem net ook gevonden, door naar "reservering battlefield hardline" te gaan ( de pre-order), dan extra's, en daar staat de Beta MET downloadknop.
Zit nu op 44% - Gaat dus nog wel even duren voordat hij gespeeld kan worden.
Bij mij zegt de PS4 dat hij 11,6GB groot is, dus met alle patchesDersan schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 13:27:
[...]
Ik heb hem net ook gevonden, door naar "reservering battlefield hardline" te gaan ( de pre-order), dan extra's, en daar staat de Beta MET downloadknop.
leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0
Ben onder de indruk van het speelplezier van Hardline. BC2 staat voor mij toch bovenaan qua speelplezier en ik merk dat Hardline toch wat meer die vibe te pakken heeft. Daar staat wel tegenover dat de wapens aanvoelen alsof ze van plastic zijn..
Maar wat is Hotwire een toffe modus zeg
Lekker rondscheuren terwijl er 3 man uit je raampjes hangen proberen andere auto's af te knallen op een kleine chaotische map.. Voor mij iig de verrassing van vandaag
Maar wat is Hotwire een toffe modus zeg
Nope, een .38 is groter kaliber dan een .338. Het staat namelijk voor 0.38 resp. 0.338 Inch...CptChaos schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 11:34:
[...]
.338 is wel heel veel hoor!Maak er maar .38 van.
Is het nog een joekel.
Is dit btw altijd team vs team? Of zit er nu ook team vs AI in?omgwtfbbq schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 13:45:
Ben onder de indruk van het speelplezier van Hardline. BC2 staat voor mij toch bovenaan qua speelplezier en ik merk dat Hardline toch wat meer die vibe te pakken heeft. Daar staat wel tegenover dat de wapens aanvoelen alsof ze van plastic zijn..
Maar wat is Hotwire een toffe modus zegLekker rondscheuren terwijl er 3 man uit je raampjes hangen proberen andere auto's af te knallen op een kleine chaotische map.. Voor mij iig de verrassing van vandaag
beter als de vorige beta dat zeker, maar voelt grotendeels als bf4 aan.Martinspire schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 13:49:
Nog mensen die de vorige (PC) beta gedaan hebben die kunnen vergelijke in hoeverre deze anders is?
ga de hele middags streame dus als je vragen hebt vraag ze maar in de chat
http://www.twitch.tv/hankesnl
http://www.twitch.tv/hankesnl
De link werkt niet meer?Verwijderd schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 13:20:
Mocht je thuis zijn gewoon vanuit de PS store downloaden. Werkt prima!
Vanavond mijn PS4 ook maar eens 11gig laten binnen trekken, ben er echt super benieuwd naar!
Zo werkt de link welDersan schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 13:27:
[...]
in de beta zit iig team vs team.SinergyX schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 13:55:
[...]
Is dit btw altijd team vs team? Of zit er nu ook team vs AI in?
Buh, ongelooflijk hoeveel bull**** er is. Slechte hitreg tot insta deaths..
Veel erger dan het ooit bij bf4 was voor mij. Conquest is gewoon "meh" en saai.
Jammer dat ze cops & robbers gedaan hebben ipv World War theme.
First impression van de Beta zorgt er alleszinds voor dat ik hem niet direct ga kopen.
First impression van de Beta zorgt er alleszinds voor dat ik hem niet direct ga kopen.
[ Voor 18% gewijzigd door SmokingCrop op 03-02-2015 14:35 ]
Ik speel nu nog BF3, maar ik ga eerder BF4 kopen dan dit spel voor zover ik nu geprobeerd heb. Wordt echt constant beschoten van plekken waar ik kijk maar niemand zie, spawn is constant recht tussen de tegenstanders en ik kan nog niet iemand omleggen met een automatisch geweer zonder dat die persoon zich omdraait en mij oneshot....
Recht op mensen schieten en er gebeurt niks....
Recht op mensen schieten en er gebeurt niks....
Agreed.SmokingCrop schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 14:34:
Buh, ongelooflijk hoeveel bull**** er is. Slechte hitreg tot insta deaths..
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Nou, even een uurtje gespeeld, en ik vind het helemaal niks. Snap wel dat ze het COD publiek hebben willen trekken met snelle gameplay, maar dan ga ik nog liever cod spelen.
Speelt gewoon als BF4 in 200% speed en slecht uitgewerkte gameplay.
Speelt gewoon als BF4 in 200% speed en slecht uitgewerkte gameplay.
Is het iemand gelukt om in deze beta versie samen met vrienden te spelen? Of is dat pas mogelijk in de final release?
Met samen bedoel ik dus in zelfde team en dan eventueel ook met anderen erbij..
[ Voor 26% gewijzigd door SC4RF4C3 op 03-02-2015 14:53 ]
Het is een tijd geleden dat ik een online shooter heb gespeeld, maar Hardline is voor mij echt veel te chaotisch. Lopen en schieten voelt nog steeds niet fijn aan tegenover vele andere shooters, het is denk ik grotendeels hetzelfde gebleven sinds Battlefield 3 en 4. En ik heb eerlijk gezegd nog niet veel gemerkt van de vernieuwingen van deze spin-off.
Ik ben hem nu aan het downloaden. Maar is het nou echt iets anders qua besturing etc? Want de laatste battlefield die ik een beetje heb gespeeld is battlefield 3. Alleen ik heb die niet echt heel erg gespeeld. In iedergeval wel de singleplayer.
Trouwens, de voertuigen rijden voor mijn gevoel nog veel vreemder dan in BF4. Zit echt niks geen gevoel in, je stuitert overal door/overheen en de motor slaat al helemaal NERGENS op. Echt triest als je bedenkt dat een complete spelmodus daar op gebaseerd is.
Ik heb vanmorgen in een squad gezeten met wat maten.SC4RF4C3 schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 14:53:
Is het iemand gelukt om in deze beta versie samen met vrienden te spelen? Of is dat pas mogelijk in de final release?
Laat maar.. al gevonden.
[ Voor 77% gewijzigd door henkyyyyyyy op 03-02-2015 15:27 ]
I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)
Na wat tweaken de game uiteindelijk toch draaiende gekregen.
Game voelt nogal arcade aan, vooral het rijden dan. Ook doet het me wat aan team fortress denken, zeker en vast door de plastiek achtige graphic's.
Soms denk ik ook dat ik met plastic schiet, sommige enemy's gaan namelijk gewoon niet dood! Hoeveel lood er je ook lijkt in te pompen, het lijkt hun niet te deren.. Ook is het naar mijn mening belachelijk dat een assault rifle precies geen effect meer heeft als je +40 meter gaat.
Ik word ook vaak in de rug geschoten, wat het voor mij wel hectisch maakt. Bij vorige BF's kon je er ongeveer vanuit gaan waar de vijand zat.
Momenteel is het fun omdat het gratis is, maar ik zou voor de versie die er nu is max15euro geven. (in de veronderstelling dat alle bugs er dan uit zijn)
69.99euro? Lekkere crack daar wellicht..
Game voelt nogal arcade aan, vooral het rijden dan. Ook doet het me wat aan team fortress denken, zeker en vast door de plastiek achtige graphic's.
Soms denk ik ook dat ik met plastic schiet, sommige enemy's gaan namelijk gewoon niet dood! Hoeveel lood er je ook lijkt in te pompen, het lijkt hun niet te deren.. Ook is het naar mijn mening belachelijk dat een assault rifle precies geen effect meer heeft als je +40 meter gaat.
Ik word ook vaak in de rug geschoten, wat het voor mij wel hectisch maakt. Bij vorige BF's kon je er ongeveer vanuit gaan waar de vijand zat.
Momenteel is het fun omdat het gratis is, maar ik zou voor de versie die er nu is max15euro geven. (in de veronderstelling dat alle bugs er dan uit zijn)
69.99euro? Lekkere crack daar wellicht..
Is het normaal dat de Heist rondes zo kort zijn? Minder dan 10 minuten gameplay is echt niet normaal...
Same here. Er valt misschien aan te wennen maar het rijdt echt niet lekkerDersan schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 15:02:
Trouwens, de voertuigen rijden voor mijn gevoel nog veel vreemder dan in BF4. Zit echt niks geen gevoel in, je stuitert overal door/overheen en de motor slaat al helemaal NERGENS op. Echt triest als je bedenkt dat een complete spelmodus daar op gebaseerd is.
Ergste is inderdaad dat ze een gamemode hebben bedacht die helemaal draait om auto's...
De beta valt me erg tegen en het is maar goed dat het pas de laatste 2 dagen begon te kietelen, daarvoor dacht ik dat het vast nog steeds slecht zou zijn... is het imho nog steeds.
Ik heb nog steeds van die rotspawns meegemaakt (4x zelfs in een krap uurtje spelen) en wat tradekills... ping was <40. Verder spelen de gamemodes gewoon niet lekker, ik hou best veel van close combat maar niet als je van 4 (!) kanten makkelijk belaagd kan worden.
2 kanten kan je makkelijk verdedigen maar enemies komen bij Heist echt van alle kanten.
edit: en de grote open map bestaat voor 60% uit snipers wat voor mij dus ook een no-go is. Tegenvallend dit...
[ Voor 4% gewijzigd door Brogala op 03-02-2015 15:14 ]
Ik vind hem na klein uurtje spelen net te chaotisch. Zitten wat grappige nieuwigheden in als in de nieuwe spelmodi, maar daar ga ik geen fors bedrag voor neerleggen, had gewoon bij bf4 premium gemogen.
ik zit nu naar een Twitch stream te kijken, maar het is gewoon BF4 met cop skin? Had meer closequarter CS verwacht
Ik hoop dat ik niet verplicht politieagentje moet spelen...
PSN: LoadedBaton XBL: LoadedBaton PS4: BF1 + GT Sport Xbox One: Forza 7 + GoW4 - Steam: LoadedBaton - PUBG + Spintires
Ai, weinig tot geen positieve reacties tot nu toe, dat is toch wel zorgelijk.
Ik moet zeggen dat de beelden tot nu toe niet hoopvol stemmen. HOE halen ze het in de harses om weer visual recoil toe te voegen nadat het niet in de beta zat en (terecht) uit bf4 verwijderd is??? Als er iets genomineerd moet worden voor de allerslechtste designkeuze dan is het wel visual recoil.
Het constante geschreeuw van je eigen en andere mannetjes die echt ALLES wat ze zien moeten benoemen, irriteert me nu al mateloos en dan moet ik de game zelf nog spelen ook.
Het lijkt hoe langer hoe meer op een bf4 reskin met bf4 designblunders en bf4 netcode, enfin, vanavond zelf maar eens even uitproberen.
Ik moet zeggen dat de beelden tot nu toe niet hoopvol stemmen. HOE halen ze het in de harses om weer visual recoil toe te voegen nadat het niet in de beta zat en (terecht) uit bf4 verwijderd is??? Als er iets genomineerd moet worden voor de allerslechtste designkeuze dan is het wel visual recoil.
Het constante geschreeuw van je eigen en andere mannetjes die echt ALLES wat ze zien moeten benoemen, irriteert me nu al mateloos en dan moet ik de game zelf nog spelen ook.
Het lijkt hoe langer hoe meer op een bf4 reskin met bf4 designblunders en bf4 netcode, enfin, vanavond zelf maar eens even uitproberen.
Ik word toch liever geraakt door een .38 (special) dan door een .300 Holland & Holland (gebruikt voor olifantenjacht). Diameter zegt niet veel.bvk schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 13:53:
[...]
Nope, een .38 is groter kaliber dan een .338. Het staat namelijk voor 0.38 resp. 0.338 Inch...
Ook even hardline geprobeerd maar ik kan nu al concluderen dat het gewoon een rip-off van battlefield 4 is. Andere maps, bijna zelfde graphics, zelfde core gameplay fails(lees:netcode etc).
Drie keer niks dus.
Drie keer niks dus.
Het is zoals met BF4 in het begin: zelfde design, bugs en fouten uit de vorige game van een aantal patches terug. :\A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 16:17:
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Ik ben voor een beta eigenlijk best positief (PS4). De gameplay is wel een stuk sneller dan BF4 (gaat een beetje richting domination in BF4 vind ik). In het begin vooral wennen aan de verschillende icoontjes en het doolhof aan gangen e.d.
De game valt imo niet echt binnen de BF-reeks/franchise. Misschien dat dit nog wel gaat komen als de maps groter/completer worden. Wel blij dat de knoppen op de controller grotendeels gelijk zijn gebleven
De game valt imo niet echt binnen de BF-reeks/franchise. Misschien dat dit nog wel gaat komen als de maps groter/completer worden. Wel blij dat de knoppen op de controller grotendeels gelijk zijn gebleven
leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0
Snellere gameplay? Hmm niet in Conquest, dat voelde echt supertraag.
Ik heb de Beta net een uurtje gespeeld en ik kan er niet echt blij van worden. Het voelt niet lekker aan, als speler loop je voor m'n gevoel erg traag. Geen indicatie dat je iets raakt en gangster muziek uit de auto's?
wtf dat is toch geen battlefield?! Nope dit wordt em niet voor mij...
Ik heb de Beta net een uurtje gespeeld en ik kan er niet echt blij van worden. Het voelt niet lekker aan, als speler loop je voor m'n gevoel erg traag. Geen indicatie dat je iets raakt en gangster muziek uit de auto's?
wtf dat is toch geen battlefield?! Nope dit wordt em niet voor mij...
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
Ik kan de beta nog steeds niet vinden in de Playstation Store. Kan dit te maken hebben met het feit dat ik een US account heb?
[ Voor 5% gewijzigd door PLUKVDP op 03-02-2015 17:09 ]
Zojuist tussendoor een moment gevonden om hem te downloaden... Althans, het eerste gedeelte. Nu moet ik dus de PS4 aan laten staan om verder te kunnen downloaden. Leuk, zo'n standbystand.
Misschien dat ik vanavond laat nog eventjes join, voorlopig ben ik AFK. Eerst even real life geld verdienen met eerlijk werk.

Misschien dat ik vanavond laat nog eventjes join, voorlopig ben ik AFK. Eerst even real life geld verdienen met eerlijk werk.
Verwijderd
Het is even wennen, maar na een uurtje spelen is het eigenlijk best een geweldige game.
Het leuke is dat je voor je wapens eerst moet sparen en dan pas kunt kopen.
Het geld dat je verdient kun je maar éénmaal besteden. Koop je iets voor de 'robbers of thieves' kun je dat geld niet besteden aan de cops en andersom.
De netcode is inderdaad min of meer gelijk. Niet vreemd want Hardline draait immers op dezelfde engine als BF.
Het leuke is dat je voor je wapens eerst moet sparen en dan pas kunt kopen.
Het geld dat je verdient kun je maar éénmaal besteden. Koop je iets voor de 'robbers of thieves' kun je dat geld niet besteden aan de cops en andersom.
De netcode is inderdaad min of meer gelijk. Niet vreemd want Hardline draait immers op dezelfde engine als BF.
Het grootste probleem tot nu toe vind ik de ''BF4'' death's
De map (dust bowl) is wel leuk alleen de wapens zijn of heel onnauwkeurig of hebben echt heel veel recoil want met de begin AR is het behoorlijk pittig om op 75m iemand te raken laat staan doodschieten.
Verder is de chaos wel heel erg vet zeker zonder tanks , AA's en al dat soort dingen.
De map (dust bowl) is wel leuk alleen de wapens zijn of heel onnauwkeurig of hebben echt heel veel recoil want met de begin AR is het behoorlijk pittig om op 75m iemand te raken laat staan doodschieten.
Verder is de chaos wel heel erg vet zeker zonder tanks , AA's en al dat soort dingen.
Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG
Klopt, staat nog niet in de US store volgens mij, kun je het beste even een EU account aanmaken en daarop downloaden.PLUKVDP schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 17:08:
Ik kan de beta nog steeds niet vinden in de Playstation Store. Kan dit te maken hebben met het feit dat ik een US account heb?
De game twee uur gespeeld. Dit is het einde van de Battlefield story en een ,,,,,,,, naar COD. Wat een afgang. Jammer want speel vanaf de eerste versie BF maar deze troep ga ik echt niet kopen. Je knipt wat in BF2 en 3 met een restje bf4, dan lekker plakken en je naait de gamers weer een oor aan. KASSA!!!!
[ Voor 22% gewijzigd door TecTo op 03-02-2015 17:49 ]
Een potje Heist in Bank Job is veel lastiger te winnen als je de loot moet jatten heb ik t idee. Teamwork is ook ver te zoeken vaak.
Verder een stap terug in vergelijking met BF4 wat betreft het schieten. Voelt niet heel lekker aan. Game draait verder wel prima moet ik zeggen.
Verder een stap terug in vergelijking met BF4 wat betreft het schieten. Voelt niet heel lekker aan. Game draait verder wel prima moet ik zeggen.
9800X3D | X870e Nova | Corsair Dominator 32GB 6000mhz | TUF RTX 3080TI | Corsair 6500X | MSI MP341CQPX OLED | Simagic Evo Pro | ClubSport Pedals V3 | Megane Renault Sport RS 250
Download: aan. En nu wachten geblazen.
Weinig snelheid in de PC download vanaf Origin hiero (UPC), ga maar 1,5MB/s ofzo.
Verwijderd
ik vind het een leuke game. had eerst wat memory issues, hetzelfde als ik altijd al had met bf4... (voor degenen die hier ook last van hebben, probeer eens om je taskbar op auto-hide te zetten. dit heeft het voor mij gefixt)
na de hele dag gespeeld te hebben word het nu toch wel wat herhalend.. ook is mij (helaas) duidelijk geworden dat hardline hetzelfde probleem heeft als bf3 en 4, sommige mensen zijn echte idioten en verkloten voor het hele team de game.. oa. vliegen met een heli op 3m hoogte zodat de enemy lekker met m320's kan knallen
ben benieuwd hoe het word als ik in het weekend met vrienden ga spelen.
na de hele dag gespeeld te hebben word het nu toch wel wat herhalend.. ook is mij (helaas) duidelijk geworden dat hardline hetzelfde probleem heeft als bf3 en 4, sommige mensen zijn echte idioten en verkloten voor het hele team de game.. oa. vliegen met een heli op 3m hoogte zodat de enemy lekker met m320's kan knallen
ben benieuwd hoe het word als ik in het weekend met vrienden ga spelen.
Wel beter dat er geen pewpewlazers inzitten zoals met BF4, alleen jammer dat bijvoorbeeld de SCAR-H wel één-op-één gekopieerd lijkt te zijn uit BF4 en dan volgens mij ook nog de pre-damage patch versie. Sowieso een beetje suf dat je voor beide facties de wapens apart moet unlocken. In ieder geval zo lijkt het, maar soms kan ik als criminal wel de SCAR-H kiezen. Zal wel een bugje zijn. Tof dat er verschillende wapens zijn voor verschillende facties, maar unlock dan ook gelijk de tegenhanger als je een bepaald wapen koopt. Nu voelt het weer zo grindy en free2play-achtig aan.beuker19 schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 17:18:
Verder heb ik alleen bij de heist gamemode zoiets van 'he, dit kan wel eens tof worden'. Leuke map met meerdere mogelijkheden voor het aanvallende team en het is ook echt cops vs robbers. De rest voelt net zoals de eerste beta aan als een mindere BF4 expansie waar inderdaad gewoon fouten uit BF4 inzitten (en in BF4 vaak al verholpen zijn). Dustbowl is niet zo spanned (te open en irritante levelution) en de hotwire gamemode is wel grappige chaos, maar tot nu toe lijkt het vaak meer op de Benny Hill theme song. Voor mij is Hardline het meest interessant wanneer de game het minst een Battlefield game probeert te zijn.
nvm
[ Voor 96% gewijzigd door -Bas op 03-02-2015 18:57 ]
Ik had de download snel binnen op de PS4, maar de tering, wat duurt het installeren vervolgens lang.
Dit heb ik ook, heist kan best leuk zijn en vooral met shotgun + c4Gundogan schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 18:54:
[...]
Verder heb ik alleen bij de heist gamemode zoiets van 'he, dit kan wel eens tof worden'. Leuke map met meerdere mogelijkheden voor het aanvallende team en het is ook echt cops vs robbers. De rest voelt net zoals de eerste beta aan als een mindere BF4 expansie waar inderdaad gewoon fouten uit BF4 inzitten (en in BF4 vaak al verholpen zijn).

Shotguns domineren sowieso tot de helft van een potje heist, daarna wordt het wat minder close combat.
Met C4 ook verschillende 5-in-one kills gehaald.
Of eh, breaking charge

Helaas is heist dus de enige gamemode die me interesseert... Maar ja nu kan ik iig weer een paar uurtjes plezier hebben. Zoals hierboven al aangegeven voelt de rest van de gamemodes gewoon aan als BF4, alleen vind ik BF4 dan beter...
En ik had het hier al eens gelezen dacht ik maar visual recoil zit er in

[ Voor 21% gewijzigd door Brogala op 03-02-2015 19:10 ]
Ik merk ook dat er veel meer recoil aanwezig is. Was al opzoek gegaan naar een mogelijke setting die ik in BF4 aan/uit had staan omdat het zo anders speelt, maar na een tijdje spelen tot de conclusie gekomen dat dit de recoil is. Voor de gein Angled Grip i.c.m. Muzzle Brake geprobeerd, maar dat helpt vrij weinig. Wil eerst nog de komende avonden een paar potjes doen, want na de eerste avond een oordeel vellen "omdat het anders voelt dan BF4" is niet echt eerlijk, maar ik vind het op het moment niet lekker wegschieten. Misschien krijg ik er meer feeling mee de komende avonden.
Daarnaast ga ik hem toch niet direct aanschaffen maar wil ik wachten op een sale. De setting spreekt me minder aan en heb nog teveel plezier met het vorige deel om er het volle pond voor neer te leggen. Laat staan Premium.
Daarnaast ga ik hem toch niet direct aanschaffen maar wil ik wachten op een sale. De setting spreekt me minder aan en heb nog teveel plezier met het vorige deel om er het volle pond voor neer te leggen. Laat staan Premium.
Ok, 1ste rage quit al gedaan en ik weet nu al dat ik deze game niet ga halen.
of mijn internet heeft vandaag kuren of ik moet EA een compliment geven dat deze game weer hetzelfde aanvoelt als BF4 voor de CTE update met een slechte netcode.
maar ook positieve punten:
1. Battlelog ziet er 10x beter uit (lekker duidelijk)
2. Menu in BF4 ziet er lekker fris uit en ook een plus punt.
Goed kijken of ik vrijdag of zaterdag meer tijd heb om een goede oordeel te kunnen geven.
eerste 10 minuten die ik nu pas heb gespeeld voelde slecht aan.
oja OP magnum ? one hit kill ? of was dit netcode of misschien mijn verbinding.
me ping was 20 ipv 17 wat hij normaal is
dus ik moet inderdaad meer uren spelen om te weten of de netcode weer net zo "goed"is als BF3 of beter. zoniet ga ik de game niet aanschaffen en wacht ik lekker op Roller coaster tycoon world en blijf ik lekker Team fortress 2, forza horizon 2 etc. spelen.
of mijn internet heeft vandaag kuren of ik moet EA een compliment geven dat deze game weer hetzelfde aanvoelt als BF4 voor de CTE update met een slechte netcode.
maar ook positieve punten:
1. Battlelog ziet er 10x beter uit (lekker duidelijk)
2. Menu in BF4 ziet er lekker fris uit en ook een plus punt.
Goed kijken of ik vrijdag of zaterdag meer tijd heb om een goede oordeel te kunnen geven.
eerste 10 minuten die ik nu pas heb gespeeld voelde slecht aan.
oja OP magnum ? one hit kill ? of was dit netcode of misschien mijn verbinding.
me ping was 20 ipv 17 wat hij normaal is
[ Voor 19% gewijzigd door Pykow op 03-02-2015 19:47 ]
Angelo NL / Global Cargo VTC
Hoe groot is die daar eigenlijk? Game is hier 10GB, kon bij 25% al starten, 100% was meteen knallen op de XBO.Niku schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 19:02:
Ik had de download snel binnen op de PS4, maar de tering, wat duurt het installeren vervolgens lang.
Die battlerifles gaan trouwens ook hard. HCAR is gewoon een volautomatische BF4 DMR met een 30 round mag lijkt wel. Bambambambambambam. 

In origin bij gratis games/beta kijken.Verwijderd schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 20:00:
De PC beta is blijkbaar nog niet te downloaden?
Let op:
~~~~~~~[html]Het is niet de bedoeling om hier om codes te vragen. Voor vragen over downloaden etc kun je de zoekfunctie gebruiken. De kans is groot dat dezelfde vraag al een keer is gesteld en misschien dus ook wel beantwoord.
Hou het hier ook over BF:Hardline en probeer dingen zoals BF3, BF4 en Origin er buiten te laten
Tweakers Heist & Blood Money server (PC)
Tweakers Blood Money & Hotwire server (PC)~~~~~~~[/html]
~~~~~~~[html]Het is niet de bedoeling om hier om codes te vragen. Voor vragen over downloaden etc kun je de zoekfunctie gebruiken. De kans is groot dat dezelfde vraag al een keer is gesteld en misschien dus ook wel beantwoord.
Hou het hier ook over BF:Hardline en probeer dingen zoals BF3, BF4 en Origin er buiten te laten
Tweakers Heist & Blood Money server (PC)
Tweakers Blood Money & Hotwire server (PC)~~~~~~~[/html]