Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickdew
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20:57
Heb mijn vehicle en chopper settings op Veteran staan met BF4. Zie deze optie niet in Hardline ?:/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PL3X4N
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-09 12:09

PL3X4N

Add me on XBL: PL3X4N

Is het op andere consoles dan XOne ook zo dat er bij elke rank up een filmpje (clip) van 18 sec. word gemaakt van hoe de rank is bemachtigd? Kan niet in het menu vinden hoe uit te zetten... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
BF4 speelt heel vloeiend en Hardline speelt enorm houterig op PC...meer mensen last van :? Ohja, en enkel one hit kills? Wel realistisch maar best irritant :)

[ Voor 27% gewijzigd door Cartman! op 03-02-2015 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Registratie: Maart 2014
  • Niet online
Pykow schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 19:45:
Ok, 1ste rage quit al gedaan en ik weet nu al dat ik deze game niet ga halen

oja OP magnum ? one hit kill ? of was dit netcode of misschien mijn verbinding.
Is een bug ;)

Maar heb je deze problemen ook met een gewone kabel? Als ik via WiFi game heb ik namelijk ook veel meer onehot kills etc met een ping van rond de 20.

Maar de netcode lijkt in hardliner nog slechte dan in BF4 :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erulezz
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 20:27
Niku schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 19:02:
Ik had de download snel binnen op de PS4, maar de tering, wat duurt het installeren vervolgens lang.
Heeft bij mij ruim 3 uur aangestaan... Laatste 8+GB downloaden duurde echt lang.

In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InSanex
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 02-10 09:49

InSanex

serenity now!

Denk dat het allergrootste probleem de community is.
Het hele spel nodigt uit om te campen en gewoon je kills te halen.

Nog geen moment in een team gespeeld.

Het weer in Halfweg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PL3X4N schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 20:35:
Is het op andere consoles dan XOne ook zo dat er bij elke rank up een filmpje (clip) van 18 sec. word gemaakt van hoe de rank is bemachtigd? Kan niet in het menu vinden hoe uit te zetten... :/
De Game DVR is bugged in Hardline. Dat er een clip wordt gemaakt bij level up was in BF4 ook al. Maar in Hardline maakt hij voor elke scheet een filmpje.

Je kunt dit alleen algemeen uitzetten in de Xbox One settings.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 08:42
Nou het raken van de spelers voelt echt goed en snappie aan maar het geraakt/doodgaan is nog steeds een groot probleem en voelt nog steeds zeer buggy aan en als je beschoten word en de daarop volgende sway is echt te bizar voor woorden.
Wel is Heist met een leuk team echt vet en Hotwire lekker chaotisch.

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adel_F16
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20:06
Ik heb het een uurtje of 2 gespeeld. Niet echt een battlefield. Ofja, ik vindt dat dit geen battlefield genoemd mag worden. Waar zijn de tanks, choppers, zware wapens, team play... veels te veel herhaling in dit spel, dat gevoel al na 2 uur spelen. Alsof het bf4 close quarters is (DLC)

Verder een erg rare besturing vergeleken met Battlefield 4. Ook bevat het tal van bugs die in BF4 al opgelost zijn. Ik dacht dat ze de CTE mee zouden nemen?

Ik koop deze game de komende maanden niet, dan wacht ik wel op battlefield 5. In de tussentijd vermaak ik me wel met battlefield 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Cartman! schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 20:47:
BF4 speelt heel vloeiend en Hardline speelt enorm houterig op PC...meer mensen last van :? Ohja, en enkel one hit kills? Wel realistisch maar best irritant :)
FOV verhoogt (naar 85-90)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakarim
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 20:45

Tweakarim

PSN: Karimineel3

Had me verheugd op en avondje battlefield maar nadat het spel binnen een half uur was gedownload is deze nu al sinds 18:30 aan het installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:06

Stewie!

Keen must die!

Dat is wel heel erg lang. Installatie duurde hier enkele minuten. Koop een SSD!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnAbel
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 19:44
net ook even de hele avond kunnen spelen.

positief verrast door het in mijn ogen, BF:BC2 gevoel. voelde me meteen weer thuis wat dat betreft.
de recoil die nu aanzienlijk meer aanwezig is vind ik zeker een dikke pluspunt. het is even wennen, maar beter dan in BF4.
Zelfs in de conquest heb ik het idee dat er overal wel wat te doen is ipv dat je rondjes loopt in een megamap en niemand tegenkomt :P
de netcode is nog steeds niet top, maar stoor me er aanzienlijk minder aan dan in BF4

stiekem mis ik de RPG wel haha.

zijn er trouwens mensen die met de beta last hebben van aardig wat stress op de cpu? zeker als ik kijk naar de temperatuur van de cpu tijdens spelen( 75c FX8350, cores zo rond de 58c)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 21:14
Stewie! schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 22:51:
Dat is wel heel erg lang. Installatie duurde hier enkele minuten. Koop een SSD!
Ook met een traditionele HD mag dat geen uuuuren duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Pykow schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 19:45:
Ok, 1ste rage quit al gedaan en ik weet nu al dat ik deze game niet ga halen.

of mijn internet heeft vandaag kuren of ik moet EA een compliment geven dat deze game weer hetzelfde aanvoelt als BF4 voor de CTE update met een slechte netcode.

maar ook positieve punten:
1. Battlelog ziet er 10x beter uit (lekker duidelijk)
2. Menu in BF4 ziet er lekker fris uit en ook een plus punt.

Goed kijken of ik vrijdag of zaterdag meer tijd heb om een goede oordeel te kunnen geven.
eerste 10 minuten die ik nu pas heb gespeeld voelde slecht aan.

oja OP magnum ? one hit kill ? of was dit netcode of misschien mijn verbinding.

me ping was 20 ipv 17 wat hij normaal is ;) dus ik moet inderdaad meer uren spelen om te weten of de netcode weer net zo "goed"is als BF3 of beter. zoniet ga ik de game niet aanschaffen en wacht ik lekker op Roller coaster tycoon world en blijf ik lekker Team fortress 2, forza horizon 2 etc. spelen.
Ik heb een uur of 3 gespeeld maar was niet echt onder de indruk, commander is wel leuk en als commander sorry 'H4CKER' kun je redelijk punten binnenharken maar of het nou echt nut heeft?

De wapens vallen me tegen, shotgun is OP dichtbij hand pistolen zijn mwah, die RO993? is gewoon bullshit hoe vaak ik niet een headshot kreeg/1shot kill van die dingen. Ook die indicator waar je geraakt wordt als je dood bent slaat nergens op, arm/been is niet dood maar wel in dit spel kennelijk geef dan geen informatie... Ik bedoel in Saving private ryan waren er ook zat aan het zoeken naar armen en benen als je kan zoeken kan je ook schieten.

Ik heb voornamelijk Dust Bowl gedaan en opzich niet onaardig, de helikopters gooien alleen wat roet in het eten.

Ik heb een aantal 'unlocks' gekocht welke alleen voor DIE class zijn en specifiek 1 kant dus als je een Riot shield koopt dan kun je die alleen gebruiken als robber/police afhankelijk waar je hem gekocht hebt buiten dat het een nutteloos ding is ik ging net zo snel dood met als zonder dat schild voor me.

Ik zag geen Loadout scherm in Battlelog? En dat spul uit die battlepacks waren 'vouchers' ??? (waar slaat dat op?) Loadout zou nog later kunnen komen uiteraard?

En de bekende netcode BS, kill trading, maffe headshots van mijlen ver. Kills waar je vraagtekens bij kunt zetten van zowel mezelf als van vijanden dus mjah?

Persoonlijk vind ik Battlelog te licht, ik had liever een donkere uitvoering gehad.

Een aantal mensen waarmee ik geregeld speel verwachten niet dat ze dit spel aan gaan schaffen, in ieder geval niet voor de huidige prijs, het eerste argument was dat EA/Dice gewoon een graantje van de 'E-Sports' mee willen pikken door dit soort constructies te verzinnen, als ze nou eerst eens die gara netcode op de schop doen en dat goed maken en dan pas het spel er omheen bouwen zijn we al een heel eind.

Deze ellende had ik ook niet toen ik UT99/Quake1 online speelde met mijn 56k6 modempje, nu zijn we jaren verder en is het in eens niet meer mogelijk om een fatsoenlijke netcode te maken? Ik bedoel je zit gemiddeld met 20-50mbit (Of meer) tegenwoordig, de computers zijn factor 100 sneller.. En nu is het ineens een probleem...

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Laatst online: 19:37
Qua netcode, je kunt dat high frequency wel optioneel aanzetten in de settings. Geen idee of het enig effect heeft verder, maar toch.

Verder voelt het toch nog steeds aan als BF4 DLC, al is dat al wat minder dan de eerdere beta door nieuwe modes en maps.

Maar al met al ben ik nog niet overtuigd tot de koop ervan, een beta is kerk om te spelen maar dit is te weinig vernieuwing om aan te bieden als nieuwe game.
Grote, standalone DLC was meer op zijn plaats geweest.

[ Voor 34% gewijzigd door dutchgio op 03-02-2015 23:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

dutchgio schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 23:27:
Qua netcode, je kunt dat high frequency wel optioneel aanzetten in de settings. Geen idee of het enig effect heeft verder, maar toch.

Verder voelt het toch nog steeds aan als BF4 DLC, al is dat al wat minder dan de eerdere beta door nieuwe modes en maps.

Maar al met al ben ik nog niet overtuigd tot de koop ervan, een beta is kerk om te spelen maar dit is te weinig vernieuwing om aan te bieden als nieuwe game.
Grote, standalone DLC was meer op zijn plaats geweest.
Ja was even vergeten dat er bij te vermelden, ook met network smoothing zitten friemelen maar dat maakt niets uit, eerder maakt het het spel 'lelijker' bewegingen e.d. gaan minder soepel en 'anders'.
Ook als je dan tegen iemand aan loopt dan is het net alsof we beiden uit het niets komen, dus ik loop en 'hij' loopt we komen bij een hoek en je staat 'op/in elkaar' net alsof er een stukje mist.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 07-10 14:25

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

omgwtfbbq schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 13:45:
Ben onder de indruk van het speelplezier van Hardline. BC2 staat voor mij toch bovenaan qua speelplezier en ik merk dat Hardline toch wat meer die vibe te pakken heeft.
Bad Company 2 was in mijn ogen verreweg de beste Battlefield game. Ongeëvenaard.

Sinds BF3 is het alleen maar achteruit gegaan en helaas komt ook Hardline bij lange na niet in de buurt van het niveau van BC2. Ook al is dat misschien een beetje appels met peren vergelijken.

Het voelt inderdaad als een matige BF4 mod/skin.

Wanneer zullen ze deze weg eens verlaten en beseffen dat ze met BC2 goud in handen hadden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22:16

Niku

Alagaesii

Koekiemonsterr schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 23:34:
[...]

Bad Company 2 was in mijn ogen verreweg de beste Battlefield game. Ongeëvenaard.
Helemaal mee eens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 05-10 19:46
Wifi geeft inderdaad problemen. Maar of je nu bf3 of bf4 speelt op dezelfde wifi netwerk. Dan zal ik in alle games net zoveel last moeten hebben.

Bf3 is goed te doen. Bf4 is matig tot slecht en bfh voelt gewoon weer aan als bf4 voor de cte update.

Ze schreeuwen nog dat ze de laatste netcode updates er al in hadden zitten. Maar niet in de alpha versie.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Nou, mijn ervaringen dan maar even. Totaal geen verbindingsproblemen gehad, matchmaking ging super snel. Vind 'm echter niet echt lekker spelen. Vond ik bij BF3 ook al, BF4 daarom overgeslagen, en hier vind ik het ook weer niet echt top. Kan mijn vinger er niet precies op leggen waar het aan ligt. Blijf met weemoed terug denken aan BC2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Niet die 50K sniper kopen of je mag eerst 20 kills halen met de x14 scope of helemaal geen scope...
<_<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadButcher
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 05-10 18:05
Eigenlijk moeten we hier een poll/weddenschap houden: wat is de halfwaardetijd van hardline?
Dus m.a.w. na hoeveel tijd na de officieële release kost het spel nog maar de helft in de winkels?
Ik schat zo'n 5 maanden, want van al m'n connecties waren veruit de meesten weer heel snel BF4 aan het spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 26-09 15:50
Tweakarim schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 22:50:
Had me verheugd op en avondje battlefield maar nadat het spel binnen een half uur was gedownload is deze nu al sinds 18:30 aan het installeren.
Op PS4? Want dat betekent dat de game gewoon nog aan het downloaden is. Digitale content wordt namelijk tijdens het downloaden geïnstalleerd. Dikke kans dat de game helemaal niet klaar is met downloaden. De game is in totaal rond de 10GB, maar kan al gestart worden na 2GB. Veel mensen weten dit niet en starten de game, waar er dan staat: installing. Terwijl dit helemaal niet klopt, de game is gewoon nog aan het downloaden. Dit komt door de disc games, daar wordt het namelijk wel dan nog geïnstalleerd vanaf de disc. Bij downloads heb je dit niet gezien download+install simultaan gaat, echter zijn de games allemaal hetzelfde dus krijg je de melding dat het nog aan het installeren is.

tip in de toekomst: klik op de options knop wanneer je op de game staat en klik op informatie (onderste optie). Daar zie je precies hoeveel de game al gedownload heeft. Zolang daar niet als 'compleet' staat, is de game gewoon nog bezig met downloaden.

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Laatst online: 19:37
MadButcher schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 00:53:
Eigenlijk moeten we hier een poll/weddenschap houden: wat is de halfwaardetijd van hardline?
Dus m.a.w. na hoeveel tijd na de officieële release kost het spel nog maar de helft in de winkels?
Ik schat zo'n 5 maanden, want van al m'n connecties waren veruit de meesten weer heel snel BF4 aan het spelen.
en dan dus de helft van de adviesprijs? ;)
Die is namelijk 70,-, de helft daarvan red je wel eerder dan die 5 maanden lijkt me..
Als je afgaat op de retailprijs van zo rond de 55,- (consoles) dan moet je al onder de 30,- uit komen, dat is zo'n grens wat even duurt om te overbruggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• symphoon
  • Laatst online: 23-05-2022
ASNNetworks schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 01:30:
[...]

De game is in totaal rond de 10GB, maar kan al gestart worden na 2GB. Veel mensen weten dit niet en starten de game, waar er dan staat: installing. Terwijl dit helemaal niet klopt, de game is gewoon nog aan het downloaden.
Dan heeft Tweakarim ~4 uur nodig voor 2GB te downloaden? Dan heeft die een 150 Kb/s downloadsnelheid van 15 jaar geleden? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-10 13:17
dutchgio schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 01:36:
[...]

en dan dus de helft van de adviesprijs? ;)
Die is namelijk 70,-, de helft daarvan red je wel eerder dan die 5 maanden lijkt me..
Als je afgaat op de retailprijs van zo rond de 55,- (consoles) dan moet je al onder de 30,- uit komen, dat is zo'n grens wat even duurt om te overbruggen.
Ik zou deze game alleen kopen voor een DLC prijs van 15€.
Meer is hij me niet waard, en ik zie dit als de BC2:Vietnam van BF4.
Hij is overigens 33€ op kinguin.

[ Voor 3% gewijzigd door unfor op 04-02-2015 01:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 26-09 15:50
symphoon schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 01:41:
[...]

Dan heeft Tweakarim ~4 uur nodig voor 2GB te downloaden? Dan heeft die een 150 Kb/s downloadsnelheid van 15 jaar geleden? 8)7
Geloof me, PSN heeft vaak momenten dat het tergend traag is. Ik krijg (net als velen anderen) geregeld snelheden van 500kb/s. Ik heb hier vaker meldingen van gemaakt, maar wordt niks door gedaan. Zover ik heb kunnen testen is dit een bug of iets, want wanneer ik via de instellingen opnieuw een netwerktest uitvoer, schiet de downloadsnelheid opeens naar 10MB/s, na een tijdje kakt hij vaak weer in. Daarna weer een test en hij schiet weer omhoog...

Denk dat ik er een keer een filmpje van maak...

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
  • Laatst online: 07-10 14:25

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

unfor schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 01:44:
Meer is hij me niet waard, en ik zie dit als de BC2:Vietnam van BF4.
Ja precies, zo moet je Hardline inderdaad opvatten. Het is als het ware een DLC die wat verder gaat dan de standaard BF DLC's (dat waren eigenlijk enkel mappacks), maar geen echte nieuwe game.

Dat gezegd hebbende, BC2: Vietnam was een zeer aangename toevoeging terwijl Hardline nu al bijna overbodig aanvoelt.

BC2: Vietnam was zoals een DLC behoort te zijn. Dus niet de DLC's in de vorm van mappacks en dat was het wel weer. Nee, BC2: Vietnam was een zeer verzorgde DLC die bijna aanvoelde als een geheel nieuwe game met dito feel en sfeer. Had ook speciaal ingame menu, prima jaren 60 soundtrack erbij, geheel andere setting natuurlijk met geheel andere wapens. Dat voegde écht iets toe.

Hardline voegt pas iets toe als het dezelfde prijs heeft als BC2: Vietnam destijds kostte: 15 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakarim
  • Laatst online: 20:45

Tweakarim

PSN: Karimineel3

ASNNetworks schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 01:30:
[...]

Op PS4? Want dat betekent dat de game gewoon nog aan het downloaden is. Digitale content wordt namelijk tijdens het downloaden geïnstalleerd. Dikke kans dat de game helemaal niet klaar is met downloaden. De game is in totaal rond de 10GB, maar kan al gestart worden na 2GB. Veel mensen weten dit niet en starten de game, waar er dan staat: installing. Terwijl dit helemaal niet klopt, de game is gewoon nog aan het downloaden. Dit komt door de disc games, daar wordt het namelijk wel dan nog geïnstalleerd vanaf de disc. Bij downloads heb je dit niet gezien download+install simultaan gaat, echter zijn de games allemaal hetzelfde dus krijg je de melding dat het nog aan het installeren is.

tip in de toekomst: klik op de options knop wanneer je op de game staat en klik op informatie (onderste optie). Daar zie je precies hoeveel de game al gedownload heeft. Zolang daar niet als 'compleet' staat, is de game gewoon nog bezig met downloaden.
Ah vandaar, ik vond de 11GB downloaden al erg snel gaan maar hij was gewoon nog niet klaar met downloaden. Weet ik in ieder geval dat er niets mis is met mijn ps4. Bedankt voor de toelichting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• penjon
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 00:05
Gisteravond even een uurtje gespeeld. Mooie graphics maar gameplay mechanics zijn even slecht als BF4. Daarna nog even BF3 gespeeld en dat voelt zo veel beter aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08-10 22:13
Gisteravond ook een paar uurtjes gespeeld.
Downloaden en installeren ging vlot. Spel zelf liep ook vloeiend... geen last gehad van netwerk / video lag. Ping op de server waar ik op zat hing rond de 8 dus kennelijk een server in Nederland :)

Paar rondjes bankheist gespeeld en vond t best leuk. Beetje chaotisch want moet ik nu ontsnappen... wie heeft t pakketje nou... waar moet ik heen... maarrr wel leuke gevechten rondon de bank. Toch na een potje of 8 begon t een klein beetje repetitief te worden en een hotwire server opgezocht. Hier ook veel lol beleefd... beetje uit t raam van een muscle car hangen en je geweren leeg schieten op vijanden terwijl je gangster muziek uit de radio hoort heeft z'n charme. 2 collega's waren ook online en met z'n 3en een rondje in de chopper rond gevlogen. Dat werkt erg goed. communiceren via TS en zorgen dat je de gunner links en rechts om de beurt bedient en een kill geeft. Weet niet of t overpowered is want t raken is best lastig.

Al met al best lol gehad en vind op zich t idee best goed dat je geld krijgt voor kills / damage e.d. en je daar zelf dus kan kiezen welke upgrades je koopt. Waar ik een beetje bang voor ben is dat het toch allemaal te veel van t zelfde is want hotwire is eigenlijk niks meer dan rondjes rijden achter elkaar aan en ik mis dan toch de vrijheid van "gewone" battlefield spellen om dan eens een tank, dan een LAV, dan een attack chopper enz enz. te pakken. Weet niet of er nog veel meer spelmodi en voertuigen komen in de full maar als dit in grote lijnen t idee is dan weet ik daar niet of ik er geld voor wil neerleggen. Het is absoluut fun maar of ik dit een jaar lang regelmatig zou spelen... ik weet t niet.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NakedDutchy
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 23-09 15:06
vannacht ff 2 uurtjes gespeeld, en beviel me opzich wel. Maar niet als een losstaande game. Ik weet nog toen ik voor het eerst van hardline een trailer zag en dacht dat het een DLC voor BF4 was. Zelf heb ik bf4 niet aangeschaft, en hardline word ook nog twijfelachtig. Want het voelt een beetje als een dlc.

De beta speelt opzich wel lekker. Ik heb me wel even vermaakt. Alleen nog te kort om een oordeel te vellen.
Shotguns zijn wel echt zwaar overpowered.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Niet online
Eerste indruk via wat streams was niet zo positief, maar gisteravond zelf op de PS4 de nieuwe gamemodes gespeeld en ben toch wel gematigd positief. Het gaat allemaal wat sneller en chaotischer maar nog niet zo snel als COD. Verder voelt het schieten prima aan. Denk dat ik me hier wel tijdje mee kan vermaken, al vind ik het zeker geen 60 euro waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• omgwtfbbq
  • Laatst online: 20:37
Koekiemonsterr schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 23:34:
[...]

Sinds BF3 is het alleen maar achteruit gegaan en helaas komt ook Hardline bij lange na niet in de buurt van het niveau van BC2. Ook al is dat misschien een beetje appels met peren vergelijken.

Het voelt inderdaad als een matige BF4 mod/skin.

Wanneer zullen ze deze weg eens verlaten en beseffen dat ze met BC2 goud in handen hadden?
Dice weet heel goed dat ze met BC2 goud in handen hadden. Het punt is dat ze niet weten waarom (http://www.eurogamer.net/...t-battlefield-bad-company). Zie bijvoorbeeld deze youtubefilm, waar een user probeert uit te leggen waarom BC2 zo goed was (Waar ik het mee eens ben). Hierin worden veel punten aangehaald, maar een compleet sluitende uitleg van waarom het zo goed was vind ik het dan weer niet..

Ik had een derde deel Bad Company ook mateloos interessanter gevonden dan Hardline, maar Hardline neigt in ieder geval nog naar Bad Company, waar BF3/4 allebei dat helemaal niet deden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
omgwtfbbq schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 08:58:
[...]

Dice weet heel goed dat ze met BC2 goud in handen hadden. Het punt is dat ze niet weten waarom (http://www.eurogamer.net/...t-battlefield-bad-company). Zie bijvoorbeeld deze youtubefilm, waar een user probeert uit te leggen waarom BC2 zo goed was (Waar ik het mee eens ben). Hierin worden veel punten aangehaald, maar een compleet sluitende uitleg van waarom het zo goed was vind ik het dan weer niet..

Ik had een derde deel Bad Company ook mateloos interessanter gevonden dan Hardline, maar Hardline neight in ieder geval nog naar Bad Company, waar BF3/4 allebei dat helemaal niet deden.
Paar heel eenvoudige redens imho:

-) Maps gemaakt voor 1 gamemode in plaats van 1 map fits 15 modes
-) Goed geluid, mooie graphics en veel destruction
-) Eenvoudige en overzichtelijke klasses, wapens en objectives. Stimuleert veel meer teamwork dan de massa aan onzin equipment van tegenwoordig en dat zorgt hoofdzakelijk voor een veel betere game.

Maar wel een prestatie dat het een leuke game was op PC, want het was een verschrikkelijk slechte port!

Een nieuwe BC zal overigens waarschijnlijk ook volgens het meer is beter principe gemaakt worden, gericht op de adhd generatie....

Uitgebreidere BFH beta review volgt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
geinige game.. maar na het constante gespam van fuck etc had ik het wel gehad. Helaas duidelijk waar ze zich op richten qua doelgroep. Sorry, maar F bombs maken het spel niet cooler, hipper, meer straat, of whatever de spelers nu vinden.
Het werkt gewoon irritatie op.

En ik weet al wat ik nu ga krijgen

"Ja maar het is een M rated game"
"Ja maar het hoort bij de characters"
"Ja maar dat hoor je in voicechat ook"
"Ja maar schelden is toch episch vet man!" (shit ik wordt oud)

[ Voor 28% gewijzigd door corset op 04-02-2015 09:10 ]

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-10 09:55

ye-roon

knaak

Gisteren een paar games gespeeld. Level 11 of zo inmiddels. Zo als het nu staat word dit voor mij een budgetbak-game. Ik heb nog niet die OMG WOW factor van de BF3 beta en zelfs van de BF4 beta. Tijdens de open beta van BF3 heb ik metro non-stop gespeeld tot ik niet meer kon spelen. Zelfs met BF4 was dat gevoel er. Maar met Hardline, i dont know. Ik heb er geen plezier in. Ik geef het de komende periode nog wel een paar keer proberen. Misschien dat het beter word. Hieronder wat punten.

Minder aan Hardline:
  • Faction locked wapens. Really, de beste verbetering van BF3 naar BF4 haal je er uit. Erger nog in BF3 was het alleen het starter weapon, hier zijn het alles behalve het starter weapon. Het is geen counterstrike waar je elk potje opnieuw gear moet kopen, het is battlefield.
  • Character models. De details zijn er eigenlijk niet. Alle politie models zien er precies hetzelfde uit. Er is een robber model met dezelfde color scheme als dat van de agenten, het maakt het lastig om te zien wie er vriendelijk en wie vijandig is.
  • Alle CTE verbeteringen zitten ook in de hardline beta! NOT. De hoeveelheid "insta deaths" en "dying around corners" ligt zeer hoog. Ik ben zelfs een paar keer dood geschoten voordat de vijand voorbij de muur was.
  • Class specific pistols. Why? Ik ben een pistol fan, dus zou graag pistols op alle classes gebruiken, dit is gewoon bullshit.
  • Zandstorm in Dustbowl. Holy shit wat is dat lelijk gemaakt. Ik heb al mijn settings op z'n hoogst staan, die zandstorm begint terwijl ik in een huis sta. De lelijke manier van hoe die textures in dat huis geladen werden, de tering. Het had zo mooi kunnen zijn, ze hadden gewoon de assets van de gulf of oman storm kunnen gebruiken.
  • Lack of destruction. Seriously, punt B in dustbowl. Die Motel woningen, die moeten allemaal stuk kunnen. Hell, je zou gewoon door de muren moeten kunnen schieten zo dun zijn die. Maar nee, reinforced concrete. Gemiste kans imho.
  • Overall feel van de motoren. Dat ding blijft kaars recht als je door een bocht gaat, collision is geen issue en het blijft allemaal heel stijf. Als je dan de dirtbikes gewent bent uit BF3/BF4. Ook hier hadden ze assets kunnen kopieren van eerdere games.
  • Geluid. Het belangrijkste punt imho. They fucked up the sound engine. Positional audio is compleet weg, voetstappen hoor je al helemaal niet meer. Er hing een enemy chopper boven me, ik zag het op de mini map, maar er was gewoon geen geluid. Dan heb je die overdreven "man down"-shoutouts na elke freaking kill.

Ik ben een speler die speelt op z'n geluid, waar is de enemy, waar komen die schoten vandaan, hoe overleef ik. Maar met deze sound engine kan dat gewoon niet.
Is er dan niets positief? Jawel:
  • Scope glint is niet over extreem lange afstand zichtbaar. Dat maakt het leven van een sniper iets leuker en sniper vs sniper battles een blast.
  • De laadtijden zijn extreem snel(op PC). Het laat allemaal zo'n 2 keer zo snel als een BF4 map. BF4 en Hardline staan op dezelfde SSD in dezelfde machine. Echter dit kan ook een fluke zijn, want de map in BF4 beta laadde ook rete snel, maar in de retail was dat stukke langzamer.
  • Overdreven rap muziek als je in een auto stapt
  • PDW's zijn competitive in close quarters, als primair engineer speler <3.
  • Sniping feels gud.
Dus ja, komende dagen nog maar wat checken, kijken of ik er wel plezier in krijg, of juist verlang naar een potje bf4. Als ik teveel naar dat laatste neig, dan wacht ik de dlc van bf4 wel af :)

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:13

Gundogan

Rip and tear, until it is done

lanerios schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 09:08:
geinige game.. maar na het constante gespam van fuck etc had ik het wel gehad. Helaas duidelijk waar ze zich op richten qua doelgroep. Sorry, maar F bombs maken het spel niet cooler, hipper, meer straat, of whatever de spelers nu vinden.
Het werkt gewoon irritatie op.

En ik weet al wat ik nu ga krijgen

"Ja maar het is een M rated game"
"Ja maar het hoort bij de characters"
"Ja maar dat hoor je in voicechat ook"
"Ja maar schelden is toch episch vet man!" (shit ik wordt oud)
De hele combinatie is gewoon raar. Aan de ene kant ziet het er allemaal serieus uit en proberen ze authentiek over te komen volgens mij. Ook de singleplayer ziet er redelijk serieus uit. Maar dan heb je ook inderdaad veel schelden, de criminelen die spotten met de middelvinger en cheesy cop show deuntjes en meer van dat soort fratsen. Dan voelt het allemaal een beetje onsamenhangend aan.
ye-roon schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 09:18:
  • Geluid. Het belangrijkste punt imho. They fucked up the sound engine. Positional audio is compleet weg, voetstappen hoor je al helemaal niet meer. Er hing een enemy chopper boven me, ik zag het op de mini map, maar er was gewoon geen geluid. Dan heb je die overdreven "man down"-shoutouts na elke freaking kill.
Voetstappen hoor je wel weer redelijk goed. In ieder geval in het bank job level.

[ Voor 21% gewijzigd door Gundogan op 04-02-2015 09:21 ]

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Gundogan schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 09:19:
[...]

De hele combinatie is gewoon raar. Aan de ene kant ziet het er allemaal serieus uit en proberen ze authentiek over te komen volgens mij. Ook de singleplayer ziet er redelijk serieus uit. Maar dan heb je ook inderdaad veel schelden, de criminelen die spotten met de middelvinger en cheesy cop show deuntjes en meer van dat soort fratsen. Dan voelt het allemaal een beetje onsamenhangend aan.
Ik denk dat ze een beetje richten op de straathangende jongeren met dit. Die vinden dat allemaal helemaal awesome. Je kent ze wel, hangen rond bij supermarkten, doen alsof ze de wereld zijn met hun scootertje of opgefokte golfje.

Voor dat soort volk is dit echt geweldig. Voor de gamers die toch wat serieuzere games willen spelen, is het helaas minder. Maar de serieuzere gamers zijn ook in de minderheid.

Helaas voor de wat serieuzere spelers is dit soort niveau gewoon veels te laag.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12:05
Gisteren ook gespeeld uiteraard, en het is niet echt een *** game ofzo, maar ook niet iets waarbij ik het idee had dat het een hele nieuwe titel was. Het voelt inderdaad gewoon als een DLC pack, vooral als je na een tijdje niet eens meer doorhebt dat het politie-stijl was.

Het leek mij (PS4) ook grafisch allemaal minder mooi te zijn. Lijkt dit alleen zo of hebben meerdere dat?

PSN: Maichel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Lijkt wel zo. Ik denk zelf dat ze low rez textures gebruiken om de client download kleiner te houden.

Kleinere download = grotere playerbase = betere stress test :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afca020
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23-08 15:28

afca020

X X X

Mooie BF4 mod. Deze afzetterij mag niet voor de volle mep over de toonbank, belachelijk maar helaas lichtelijk toonaangevend voor de huidige uitmelkende mainstreamfocus gameindustrie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12:05
lanerios schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 09:29:
Lijkt wel zo. Ik denk zelf dat ze low rez textures gebruiken om de client download kleiner te houden.

Kleinere download = grotere playerbase = betere stress test :D
Dat is inderdaad waar, alleen zou ik zelf verwachten dat ze "het beste" willen laten zien om mensen over te halen om te kopen.

Trouwens is sniperen ineens zo makkelijk geworden? Bij 4 probeerde ik het wel eens en raakte zelden wat...was er echt slecht in. Gisteren met dat eerste sniper wapen (scout elite?) echt de ene na de andere kill, ik kan me niet voorstellen dat dit ineens door mijn skills komt....

[ Voor 25% gewijzigd door Maichel op 04-02-2015 09:43 ]

PSN: Maichel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maichel schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 09:41:
[...]

Dat is inderdaad waar, alleen zou ik zelf verwachten dat ze "het beste" willen laten zien om mensen over te halen om te kopen.

Trouwens is sniperen ineens zo makkelijk geworden? Bij 4 probeerde ik het wel eens en raakte zelden wat...was er echt slecht in. Gisteren met dat eerste sniper wapen (scout elite?) echt de ene na de andere kill, ik kan me niet voorstellen dat dit ineens door mijn skills komt....
Ja, snipen is (belachelijk) hard gebuffed. Er is bjina geen bullet drop meer, de muzzle velocity ligt (véél) hoger, geen vapor trail meer in de weg (naast visual recoil zelden zo'n bezopen idee gezien, maar goed) en de damage drop-off is véél milder dan in BF3/4.

Er is wel een harde bug in de beta trouwens, met de magnum rounds doe je geen damage op afstanden boven de 60 meter (ongeveer).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:10

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Snipen is inderdaad een stuk makkelijker, ik schoot de ene na de andere tegenstander neer vanuit een rijdende auto. In BF4 is dat veel lastiger om te doen.

Heb gisteravond 4 uur gespeeld en ik weet het echt nog niet. De setting staat me nog steeds niet aan, maar door de langzamere pace van de game zijn er wel wat betere/langere shootouts en dat is toch wel gaaf.

Maar vooral nog steeds dezelfde crap uit BF4, waar zijn alle CTE fixes? Waar is de destuction? Waarom nog steeds 1hit kills, tradeshots en hitboxes die voor geen meter lijken te kloppen? (een rpg 5 meter acher een heli schieten is gewoon een kill.. (wtf!)
Maar het grootste probleem is volgens mij dat het na een paar uur eigenlijk al saai was om te spelen, terwijl ik dat na bijna 800 uur in BF4 nog niet heb..
Het is en blijft toch gewoon aanvoelen als een grote DLC, die niet past in het BF universum..

[ Voor 5% gewijzigd door Meelobee op 04-02-2015 10:05 ]

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adel_F16
lanerios schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 09:23:
[...]

Ik denk dat ze een beetje richten op de straathangende jongeren met dit. Die vinden dat allemaal helemaal awesome. Je kent ze wel, hangen rond bij supermarkten, doen alsof ze de wereld zijn met hun scootertje of opgefokte golfje.

Voor dat soort volk is dit echt geweldig. Voor de gamers die toch wat serieuzere games willen spelen, is het helaas minder. Maar de serieuzere gamers zijn ook in de minderheid.

Helaas voor de wat serieuzere spelers is dit soort niveau gewoon veels te laag.
Juist dit ja. Op battlelog was een topic geopend over de pluspunten van het spel. De meest genoemde pluspunten zijn: Stunts en goeie muziek in de auto... Alsof dit GTA is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:20
Ik vond het op zich wel leuk om te spelen. Speelt vloeiender en sneller dan BF4, presentatie is beter (vooral sneller) en wapens voelen solide aan. Maps ben ik nog over aan het twijfelen. Ik vond het met de shotgun wel erg makkelijk gaan (vooral ook omdat je veel cover hebt om close-range op te zoeken).
Autorijden is nog net zo vaag als in BF4 (waarom nog steeds geen fatsoenlijke instap/uitstap animaties?) en choppers zijn vrij lastig om neer te halen zonder rpg of lockon).

Maar het grootste gemis is toch wel de LMGs -O-

Wel denk ik dat deze game het onder de casual-gamer goed zal doen. Maar als we hierna maar een mooie team/objective based BF krijgen vind ik het prima. Even zo'n snelle shooter tussendoor heb ik niet zo'n probleem mee.

[ Voor 17% gewijzigd door Martinspire op 04-02-2015 10:18 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:40

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Martinspire schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 10:17:
Ik vond het op zich wel leuk om te spelen. Speelt vloeiender en sneller dan BF4, presentatie is beter (vooral sneller) en wapens voelen solide aan. Maps ben ik nog over aan het twijfelen. Ik vond het met de shotgun wel erg makkelijk gaan (vooral ook omdat je veel cover hebt om close-range op te zoeken).
Autorijden is nog net zo vaag als in BF4 (waarom nog steeds geen fatsoenlijke instap/uitstap animaties?) en choppers zijn vrij lastig om neer te halen zonder rpg of lockon).

Maar het grootste gemis is toch wel de LMGs -O-
Ik zat dacht ik gisteren nog in jullie squad, later als hacker gegaan, dat bevalt me enorm :)

Maar LMG kan je random oppakken, speelde daarvoor zo'n heist, op een parkeerdek lag zo'n M246. Recoil waar je misselijk van wordt, geen bipod/tripod, dus had er vrij weinig aan. Maar zie hem inderdaad niet meer onder de standaard wapens zitten, lijkt er op dat je ook altijd locked ben aan bepaalde wapens? (zoals enkel shotties voor die mechanic of hoe die heet).

Zat later in een SUV met die minigun op het dak, daarmee was het me eindelijk gelukt heli neer te halen.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Adel_F16 schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 10:14:
[...]

Juist dit ja. Op battlelog was een topic geopend over de pluspunten van het spel. De meest genoemde pluspunten zijn: Stunts en goeie muziek in de auto... Alsof dit GTA is...
Precies.. en hip hop goede muziek noemen, Daar gaat je geloofwaardigheid :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:20
SinergyX schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 10:20:
[...]

Ik zat dacht ik gisteren nog in jullie squad, later als hacker gegaan, dat bevalt me enorm :)

Maar LMG kan je random oppakken, speelde daarvoor zo'n heist, op een parkeerdek lag zo'n M246. Recoil waar je misselijk van wordt, geen bipod/tripod, dus had er vrij weinig aan. Maar zie hem inderdaad niet meer onder de standaard wapens zitten, lijkt er op dat je ook altijd locked ben aan bepaalde wapens? (zoals enkel shotties voor die mechanic of hoe die heet).

Zat later in een SUV met die minigun op het dak, daarmee was het me eindelijk gelukt heli neer te halen.
Mja maar ik ga niet elke keer een LMG zoeken om op te pakken, ik wil er gewoon mee spawnen. Op zich vermaak ik me ook wel met shotguns, maar liever een gun met groot magazijn. Die andere guns van de support-gast hebben maar 20 kogels in het magazijn :|

Overigens ben je welkom om de party in te komen hoor ;)

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adel_F16
lanerios schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 10:24:
[...]

:D :P Moest toch even lachen haha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
lanerios schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 10:24:
[...]
Hmmm... wij zaten toch met vier man sterk op TS mee te schreeuwen met KRS One, al zeker 10 a 15 jaar niet meer gehoord, heerlijke trip down memory lane. :)

Nee, de muziek is wel een van de grappigere aspecten van het spel wat mij betreft. Ik mis alleen nog een voorbij rijdende auto waar karakteristieke gedempte old school hardcore uit komt dreunen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
Muziek is inderdaad wel nice! En de m16a3! <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 23:30
Zeker vermakelijk, maar het had nooit de naam Battlefield mee mogen krijgen. Het is dan ook een totaal andere game. Ik snap dat ze het voor de sales doen, maar dan zou ik zelf liever een andere manier van promotie zien.

Gisteren vooral Heist gespeeld en dat is erg tof, goed uitgewerkt en het past goed bij het thema van de game. Ook even conquest en hotwire gespeeld, maar dat is minder leuk.

De stijl is over het algemeen wat cartoony en dat vind ik voor deze game ook wel goed. Het gaat een beetje de kant van PayDay 2 op, maar dan beter uitgewerkt.

Of ik hem ga kopen? Niet bij release. Ik vermaak me nog steeds enorm met BF4 en die game spreekt me ook meer aan. Wanneer er een hoop DLC uit is en er een Premium Edition komt die een leuk prinsje heeft (ongeveer €30) dan zal ik hem aanschaffen.

[ Voor 6% gewijzigd door Uffeltje op 04-02-2015 11:02 ]

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• innerchild
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-01-2023
Dit spel voelt meer aan als een kruising tussen GTA en Battlefield met het ADHD gevoel van COD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingSizeBas
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 21:58
Ik zit er nog steeds over te twijfelen, wapens die niet lekker schieten, auto's die niet lekker rijden. Gisteren werd ik door een p90 meerdere malen van afstand neergeknald en met mijn m16 lukte dat weer niet.

Daarnaast vond ik Heist totaal niet leuk en Hotwire heb ik voor 2 uurtjes genoten, maar ik weet niet of ik dat voor meerdere uren kan volhouden.

Twijfel twijfel twijfel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SC4RF4C3
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-09 17:30
innerchild schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 11:18:
Dit spel voelt meer aan als een kruising tussen GTA en Battlefield met het ADHD gevoel van COD.
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElArmaSecreta
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 10-09 11:59
bas.dijkstra schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 11:52:
Ik zit er nog steeds over te twijfelen, wapens die niet lekker schieten, auto's die niet lekker rijden. Gisteren werd ik door een p90 meerdere malen van afstand neergeknald en met mijn m16 lukte dat weer niet.

Daarnaast vond ik Heist totaal niet leuk en Hotwire heb ik voor 2 uurtjes genoten, maar ik weet niet of ik dat voor meerdere uren kan volhouden.

Twijfel twijfel twijfel!
Ik vind de wapens ook minder fijn schieten in vergelijking met BF4, de helikopter voelt 'log' aan en de auto's kunnen beter. De setting spreekt me wel aan. Verder vind ik de killcam heel irritant ten opzichte van BF4. Hoop dat ze daar verandering in gaan brengen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Laatst online: 15:07
Komt er ook een premium versie beschikbaar zodat ik niet elke keer die kut DLC's moet betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Gisteravond het spel naar mijn PS4 gedownload.

Eerst 11,7GB wat ongeveer 2,5 uur duurde.
Toen nog eens 2,7GB dat een uur duurde.
Dan kreeg ik al snel de melding 'game installed'.
Spel opgestart en krijg je de melding van 'Beta trial XX%'
Gisteren na een uur opgegeven (want pas 27%), vanochtend weer aangezet en nu op 52%...

Nog nooit zolang moeten wachten op een installatie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InSanex
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 02-10 09:49

InSanex

serenity now!

Het moet de naam Battlefield dan maar op die manier winnen :)

Het weer in Halfweg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingSizeBas
  • Laatst online: 21:58
Freakster86 schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 12:49:
Gisteravond het spel naar mijn PS4 gedownload.

Eerst 11,7GB wat ongeveer 2,5 uur duurde.
Toen nog eens 2,7GB dat een uur duurde.
Dan kreeg ik al snel de melding 'game installed'.
Spel opgestart en krijg je de melding van 'Beta trial XX%'
Gisteren na een uur opgegeven (want pas 27%), vanochtend weer aangezet en nu op 52%...

Nog nooit zolang moeten wachten op een installatie...
Dat viel mij gisteren ook al op inderdaad, dat het downloaden zo langzaam ging.

Waar heb ik dan een 120Mbit verbinding voor :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/UdxamzX.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
Hahahahaha :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NakedDutchy
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 23-09 15:06
Uffeltje schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 11:01:
Zeker vermakelijk, maar het had nooit de naam Battlefield mee mogen krijgen. Het is dan ook een totaal andere game. Ik snap dat ze het voor de sales doen, maar dan zou ik zelf liever een andere manier van promotie zien.

Gisteren vooral Heist gespeeld en dat is erg tof, goed uitgewerkt en het past goed bij het thema van de game. Ook even conquest en hotwire gespeeld, maar dat is minder leuk.

De stijl is over het algemeen wat cartoony en dat vind ik voor deze game ook wel goed. Het gaat een beetje de kant van PayDay 2 op, maar dan beter uitgewerkt.

Of ik hem ga kopen? Niet bij release. Ik vermaak me nog steeds enorm met BF4 en die game spreekt me ook meer aan. Wanneer er een hoop DLC uit is en er een Premium Edition komt die een leuk prinsje heeft (ongeveer €30) dan zal ik hem aanschaffen.
Premium edition voor €35 bij cjs cd keys. Is echt een topsite, leveren razendsnel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net de beta gespeeld en inderdaad is het net bf4 in zn eerste maanden.
De hitdetectie en boxes zijn ronduit beroerd, helaas.
Jammer dat ze niet meer patches van bf4 hebben overgezet, dit is alweer een valse start zeg maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleDutch
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21:23
Enige positieve wat ik kan melden zijn de laadtijden vergeleken met BF4,het laden van de volgende ronde gaat rete snel (PS4).
Dit is gewoon een DLC voor BF4,dit word een budgedbakgame voor mij.

Laat ze nu maar maar eens met BFBC3 komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Laatst online: 08-10 09:31

spartacusNLD

This is Sparta!!

BootVluchteling schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 12:40:
Komt er ook een premium versie beschikbaar zodat ik niet elke keer die kut DLC's moet betalen?
dus je wil wel betalen voor ''kut'' DLC's maar niet appart maar in een keer.. dat maakt het nog erger eigenlijk.. zeker als je het ''kut'' DLC's vindt ;)

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
spartacusNLD schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 15:03:
[...]

dus je wil wel betalen voor ''kut'' DLC's maar niet appart maar in een keer.. dat maakt het nog erger eigenlijk.. zeker als je het ''kut'' DLC's vindt ;)
Het kutte zit hem vooral in het feit dat je elke keer moet lappen voor een DLC. Dan heb ik het maar gelijk gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 28-09 19:44

RoyK

Hobby tekenaar

Ik vond de game vooral vermakelijk door de humor. Als je mensen spot enzo. Ik zit de hele dag al Whoep whoep, this is the police te zingen, zelfs mn vrouw heeft het overgenomen haha! Het is een beta. Bedoeld om problemen op te sporren. Ik vind de game (denk ik) op dit moment niet het aanschaffen waard. Hoe dan ook, een pre-order gaat hem sowieso niet worden. Mn vingers vaker aan gebrand.

Mijn portfolio op Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16:22
Deze skip ik mooi,bf4 is voldoende voor nu.Wachten op rainbow six :)

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Laatst online: 08-10 09:31

spartacusNLD

This is Sparta!!

BootVluchteling schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 15:08:
[...]

Het kutte zit hem vooral in het feit dat je elke keer moet lappen voor een DLC. Dan heb ik het maar gelijk gehad.
gast.. serieus? praat normaal aub

Ik verwacht wel dat er een premium optie komt :)
Amaze86 schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 15:21:
idd.. rainbow six + battlefield 4 (waar nog nieuwe DLC voor komt) + nieuwe starwars battlefront :D + the devision.. hardline is niet interessant genoeg om voor een paar maandjes te kopen..

[ Voor 35% gewijzigd door spartacusNLD op 04-02-2015 15:45 ]

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
spartacusNLD schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 15:42:
[...]

gast.. serieus? praat normaal aub

Ik verwacht wel dat er een premium optie komt :)

[...]

idd.. rainbow six + battlefield 4 (waar nog nieuwe DLC voor komt) + nieuwe starwars battlefront :D + the devision.. hardline is niet interessant genoeg om voor een paar maandjes te kopen..
offtopic:
poker, tuning en tattoo fanaat, valt binnen de verwachting qua taalgebruik :X DISCLAIMER: Ik ben zelf ook een tattoo fan, probeer er een beetje humor in te zien

Ik doe met met dat lijstje inderdaad, Hardline is het gewoon niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Amaze86 schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 15:21:
Goede tip, daar Hardline het ook niet voor mij is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapteynn
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 11:12

Kapteynn

Kapteyn -Silvermoon-

Gister wat Heists gespeeld, vond het voor de een tijdje wel leuk. Krijg daarbij wel het gevoel dat het na langere tijd gaat vervelen. Ik zie liever een Bad Company 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
lanerios schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 15:51:
[...]

offtopic:
poker, tuning en tattoo fanaat, valt binnen de verwachting qua taalgebruik :X DISCLAIMER: Ik ben zelf ook een tattoo fan, probeer er een beetje humor in te zien

Ik doe met met dat lijstje inderdaad, Hardline is het gewoon niet.
ROFL. Zit je in mn posthistory te kijken of zo? Ik rij een standaard auto en vind het weleens grappig om naar foute tuning te kijken, daarnaast heb ik een blanco lichaam qua tattoo's en was het ook van plan zo te houden. Maar goed. Mijn taalgebruik vind ik nou niet bepaald lomp of zo, maar het zal wel.

Hoe dan ook, DLC's vind ik geldklopperij..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
BootVluchteling schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 16:15:
[...]

ROFL. Zit je in mn posthistory te kijken of zo? Ik rij een standaard auto en vind het weleens grappig om naar foute tuning te kijken, daarnaast heb ik een blanco lichaam qua tattoo's en was het ook van plan zo te houden. Maar goed. Mijn taalgebruik vind ik nou niet bepaald lomp of zo, maar het zal wel.

Hoe dan ook, DLC's vind ik geldklopperij..
Je moet toch iets het laatste uurtje op je werk :+ Was totaal niet serieus bedoeld overigens :p en foute tuning is leuke tuning. Vooral als mensen er dan nog zo trots op zijn <3

DLC = geldklopperij. Compleet mee eens. Heb zelf BF4 premium gekocht voor 30 euro. Dat was nog een leuke prijs ervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 03-10 16:35
afca020 schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 09:35:
Mooie BF4 mod. Deze afzetterij mag niet voor de volle mep over de toonbank, belachelijk maar helaas lichtelijk toonaangevend voor de huidige uitmelkende mainstreamfocus gameindustrie.
Elke COD since Modern Warfare is een mod, elke Battlefield sinds Battlefield 2 is een mod, elke nieuwe Counter-Strike is een mod, maar grappig genoeg is het alleen Hardline wat een hoop drama daarover krijgt 8)7

Is het een nieuwe Battlefield game ? nee, maar then again als ik screenshots van BF2 en BF4 langs elkaar leg en vergelijk vind ik BF4 ook niet de volle mep waard want buiten een nieuwe frostbite engine is het totaal hetzelfde spel, wat nieuwe weapons, graphics en Levolution map triggers is ook geen 50 euro waard.

Ik probeer Hardline hier niet te verdedigen, maar al dat drama over Hardline terwijl elke shooter sinds 2010 al in essentie gewoon een ''mod'' of '' dlc '' is, zou je toch denken dat FPS gamers het nu wel al gewoon zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
Sorry maar naar een paar uur spelen heb ik meer dan genoeg + punten en kan imho. BF4 de prullenbak in.
Dit is wat BF4 had moeten zijn maar nee er moest meer en meer in de game en allemaal zo noob friendly mogelijk.
De gameplay ligt eerder op het niveau BF3 dan op BF4 en dat bedoel ik in de meest positieve zin.
Snap alle kritiek niet dat dit geen volledige game is en bla bla want er komen nog 6 maps + 5 game modus en nog een volledige SP voor 35€ (PC)
Katmi schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 16:22:
[...]

Elke COD since Modern Warfare is een mod, elke Battlefield sinds Battlefield 2 is een mod, elke nieuwe Counter-Strike is een mod, maar grappig genoeg is het alleen Hardline wat een hoop drama daarover krijgt 8)7

Is het een nieuwe Battlefield game ? nee, maar then again als ik screenshots van BF2 en BF4 langs elkaar leg en vergelijk vind ik BF4 ook niet de volle mep waard want buiten een nieuwe frostbite engine is het totaal hetzelfde spel, wat nieuwe weapons, graphics en Levolution map triggers is ook geen 50 euro waard.

Ik probeer Hardline hier niet te verdedigen, maar al dat drama over Hardline terwijl elke shooter sinds 2010 al in essentie gewoon een ''mod'' of '' dlc '' is, zou je toch denken dat FPS gamers het nu wel al gewoon zijn.
Zo'n beetje elke game heeft het tegenwoordig en ook volkomen logisch want waarom steeds het wiel opnieuw uitvinden ipv het gewoon steeds te verbeteren.
Wel moet ik hier aan toe voegen dat men wel eens mag zorgen dat games op de zelfde engine draaien niet meer bij elk deel de zelfde bugs moeten hebben want dat vind ik wel zeer kwalijk zeker bij BF3--->BF4 want dat kon echt niet door de beugel.

[ Voor 58% gewijzigd door beuker19 op 04-02-2015 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Katmi schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 16:22:
[...]

Echt? Alleen Hardline?

Lees dit maar

Lijkt me een ander beeld geven..

Maar goed, selectief kiezen van dit soort dingen zie je wel vaker. Helaas is het een trend geworden om een kleine engine upgrade, kleine grafische update en volle prijs te releasen. En het grappige is, iedereen koopt het! Wil je een paar niet CoD/BF voorbeelden?

TLoU PS4 (origineel nog geen jaar uit. gelijk HD remake)
GTA V remake
etc
etc
beuker19 schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 16:27:
Sorry maar naar een paar uur spelen heb ik meer dan genoeg + punten en kan imho. BF4 de prullenbak in.
Dit is wat BF4 had moeten zijn maar nee er moest meer en meer in de game en allemaal zo noob friendly mogelijk.
De gameplay ligt eerder op het niveau BF3 dan op BF4 en dat bedoel ik in de meest positieve zin.
Snap alle kritiek niet dat dit geen volledige game is en bla bla want er komen nog 6 maps + 5 game modus en nog een volledige SP voor 35€ (PC)
Yay! weer een SP die zichzelf corrupt na een paar uur spelen. Zodat je dus keer op keer op keer opnieuw kan beginnen. (Ja, die bug in BF4 is er nog steeds op de 360 en op de PS4)

[ Voor 31% gewijzigd door corset op 04-02-2015 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
lanerios schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 16:27:
[...]

Echt? Alleen Hardline?

Lees dit maar

Lijkt me een ander beeld geven..

Maar goed, selectief kiezen van dit soort dingen zie je wel vaker. Helaas is het een trend geworden om een kleine engine upgrade, kleine grafische update en volle prijs te releasen. En het grappige is, iedereen koopt het! Wil je een paar niet CoD/BF voorbeelden?

TLoU PS4 (origineel nog geen jaar uit. gelijk HD remake)
GTA V remake
etc
etc

[...]

Yay! weer een SP die zichzelf corrupt na een paar uur spelen. Zodat je dus keer op keer op keer opnieuw kan beginnen. (Ja, die bug in BF4 is er nog steeds op de 360 en op de PS4)
:+ Dan kan de BF Hardline SP alleen maar beter zijn toch want deze word niet gemaakt doot Dice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Dat is waar ja :p Maar dat blijft echt mijn meest gehaatte deel van BF4. Wat een onzin was dat. Bugfixes kennen ze niet binnen deze franchise

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
He A.W.E.S.O.M.-0, kom op met die review van jou. :P
Ik ga het niet eens downloaden totdat ik te horen krijg dat ik daadwerkelijk zal raken waar ik op mik en niet met "99 problems" opgescheept word. Niet dat ik denk dat ik deze snel zal kopen maar toch. ;)

PS: boe. :+

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Camo
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 08-10 19:45
Ik kom momenteel nergens meer in de servers? Nog iemand last van op de PS4?

Ik zat in een potje maar had opeens een random disconnect met Connection lost..

Laat maar werkt nu opeens weer goed

[ Voor 11% gewijzigd door Camo op 04-02-2015 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Laatst online: 08-10 19:58
Zo... nu ik de M16A3 heb zijn m'n recoil zorgen als sneeuw voor de zon verdwenen. Dat voelde al meer vertrouwd. Zie ook nu pas dat je starter weapon een carbine is. De AKM neigt meer naar een LMG qua feeling.

Valt me trouwens op dat de enige manier waarop ik met de M16A3 kan spelen als criminal is om middels Battlelog te selecteren in het loadout scherm. In-game staat hij niet in de lijst om te kiezen. Zal wel een bugje zijn.

Toch trekt het me niet. Kan er niet de vinger opleggen, maar na een paar potjes sloeg de verveling weer toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Badtothebone
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Badtothebone

hatsieflatsie

De M16A3 zal wel flink generfd worden want dan rent alleen iedereen rond met z'n ding in zijn handen. Ik heb het wel gezien in ieder geval. Paar potjes gespeeld maar het is niet mijn ding. Heb het spel dan weer geuninstalled.

https://valid.x86.fr/xhfd5e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
Die M16 is lekker maar de AKM is ook echt een beest.
Ben wel blij dat BFH weer echt een shooter is en geen OP voertuigen heeft al komt dat mobiele spawn punt dicht in de buurt
Ik vind de classes en het niet standaard hebben van een RPG,SMAW,Stinger en LMG eigenlijk best wel goed bedacht want ook moet je nu na gaan denken en je reload zorgvuldig plannen en gebruik maken als je weet dat de tegenstander aan het reloaden is.
Word eigenlijk steeds vrolijker van Hardline want maps als Dust bowl en Bank job zijn juist waar het in BF4 aan ontbreekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:13

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Badtothebone schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 19:40:
De M16A3 zal wel flink generfd worden want dan rent alleen iedereen rond met z'n ding in zijn handen. Ik heb het wel gezien in ieder geval. Paar potjes gespeeld maar het is niet mijn ding. Heb het spel dan weer geuninstalled.
Ik voorzie wel een damage patch ala BF4. De wapens doen nu zelfs meer damage dan in BF3/4 en niet elk wapen heeft echt meer recoil dan z'n BF3/4 equivalent.

K10 smg is ook een mooi sproeiertje trouwens. 1200RPM en de recoil valt ook wel mee.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08-10 14:03

Metian

Snert is vies

RoyK schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 15:20:
Ik vond de game vooral vermakelijk door de humor. Als je mensen spot enzo. Ik zit de hele dag al Whoep whoep, this is the police te zingen, zelfs mn vrouw heeft het overgenomen haha! Het is een beta. Bedoeld om problemen op te sporren. Ik vind de game (denk ik) op dit moment niet het aanschaffen waard. Hoe dan ook, een pre-order gaat hem sowieso niet worden. Mn vingers vaker aan gebrand.
Deel deze mening eigenlijk ook wel. De humor tussen het spelen door is goed te doen. Maar inderdaad, het is op dit moment nog geen pre-order waardig in mijn ogen. Hoe wel ik het wel zou willen kopen, zal dit op den duur nog wel gebeuren, maar niet voor de launch of kort er na.

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
Gundogan schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 20:25:
[...]

Ik voorzie wel een damage patch ala BF4. De wapens doen nu zelfs meer damage dan in BF3/4 en niet elk wapen heeft echt meer recoil dan z'n BF3/4 equivalent.

K10 smg is ook een mooi sproeiertje trouwens. 1200RPM en de recoil valt ook wel mee.
Dat hoop ik niet :( vind de damage in BFH veel beter dan in BF4 ook lijkt zeker na een rondje of 5 op de zelfde server nog steeds alles stabiel *O*
Dit hoge DMG model maakt de game een stuk sneller en reward je ook echt voor een headshot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Layumi
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 18:53
Vraag van andere orde....

Ik gebruik de andere buttons op mn muis altijd. Allen hier krijg ik ze niet ingesteld. Ligt dat aan mij, mn muis?

Betreft Roccat pure optical

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Nu online
Net de beta gespeeld en dacht ga eens op het forum kijken hoe iedereen deze beta zit af te zeiken, maar er zijn zowaar nog mensen positief over dit spel :)

Nouja voor mij is dit pure bagger en ik hou het wel bij BF4 als ik een shooter wil spelen. Het voelt voor mij als een slechte mod en die auto's zijn nog het ergst denk ik. Die zien en voelen zo nep aan dat het gewoon niet meer leuk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Registratie: Maart 2014
  • Niet online
Ik mis mijn rode grenade icoontje echt ontzettend erg. Overal nade spam, en ik let dan heel erg op of het icoontje rood is bij BF4 (dan is hij dichtbij genoeg om je te doden). Nu ga ik constant dood door een grenade die op m'n voet ligt ofzo 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
beuker19 schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 20:22:
Die M16 is lekker maar de AKM is ook echt een beest.
Ben wel blij dat BFH weer echt een shooter is en geen OP voertuigen heeft al komt dat mobiele spawn punt dicht in de buurt
Ik vind de classes en het niet standaard hebben van een RPG,SMAW,Stinger en LMG eigenlijk best wel goed bedacht want ook moet je nu na gaan denken en je reload zorgvuldig plannen en gebruik maken als je weet dat de tegenstander aan het reloaden is.
Word eigenlijk steeds vrolijker van Hardline want maps als Dust bowl en Bank job zijn juist waar het in BF4 aan ontbreekt.
Ik vind het echt grappig hoe je Hardline echt nog goed vind en dat bedoel ik op een goede manier :)
Ik vind er net helemaal niets aan (behalve Heist is nog vermakelijk) en BF4 net geweldig, zeker na die grote herfst patch.

Zo zie je maar, smaken verschillen veel. ^^
Toen ik na een paar uurtjes Hardline weer BF4 speelde, had ik eigenlijk direct meer fun.

Hardline is me teveel infantry only met enkel lichte vehicles. Bij BF4 switch ik vaak tussen de twee, soms eens death match / obliteration op locker en dan andere tijden echt enkel met tanks, choppers en zelf soms jets fun maken. Denk dat Hardline me te eentonig gaat zijn op den duur.

en waar is in hemelsnaam de destructability naar toe?

Ik heb hem alvast uninstalled, ik weet genoeg. Eerst zien hoe de game ontvangen wordt en hoe het met de bugs etc zit om hem dan misschien te kopen op een goedkoop moment. :9

[ Voor 8% gewijzigd door SmokingCrop op 04-02-2015 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wapenvelder
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 02-10 21:04
Zijn er meer mensen die last hebben van rubberbanding?

De beta is bijna onspeelbaar voor mij zo.

Verder heb ik last van een bug als ik de parachute open en land dat ik niet meer fatsoenlijk door mn sight kan kijken, wiebelt alle kanten op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
wapenvelder schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 21:54:

Heb ik eens gehad op een server, ben daar direct weg gegaan en geen rubberbanding bij volgende server(s) gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
wapenvelder schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 21:54:

Verder heb ik last van een bug als ik de parachute open en land dat ik niet meer fatsoenlijk door mn sight kan kijken, wiebelt alle kanten op.
PC of Console ?
Ik heb namelijk op de PC nergens last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
Layumi schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 21:38:
Vraag van andere orde....

Ik gebruik de andere buttons op mn muis altijd. Allen hier krijg ik ze niet ingesteld. Ligt dat aan mij, mn muis?

Betreft Roccat pure optical
Bij mijn muis (G500) kon ik de MMB ook niet inastellen dus het ligt deck ik aan BFH.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zonet Hotwire, had iets van 3000 punten omdat niemand achter me aan ging. _/-\o_
Ik ging zelfs naar de WC toen ik in het auto van iemand anders zat, dus lekker AFK puntjes scoren >:)

Helaas zijn er teveel noobs die vergeten hun repair tool te gebruiken en die liever doelloos rondschieten.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2015 23:35 ]

Pagina: 1 ... 12 ... 29 Laatste

Let op:
~~~~~~~[html]Het is niet de bedoeling om hier om codes te vragen. Voor vragen over downloaden etc kun je de zoekfunctie gebruiken. De kans is groot dat dezelfde vraag al een keer is gesteld en misschien dus ook wel beantwoord.

Hou het hier ook over BF:Hardline en probeer dingen zoals BF3, BF4 en Origin er buiten te laten
Tweakers Heist & Blood Money server (PC)
Tweakers Blood Money & Hotwire server (PC)~~~~~~~[/html]