Heb mijn vehicle en chopper settings op Veteran staan met BF4. Zie deze optie niet in Hardline ?

[ Voor 27% gewijzigd door Cartman! op 03-02-2015 20:48 ]
Is een bugPykow schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 19:45:
Ok, 1ste rage quit al gedaan en ik weet nu al dat ik deze game niet ga halen
oja OP magnum ? one hit kill ? of was dit netcode of misschien mijn verbinding.
Heeft bij mij ruim 3 uur aangestaan... Laatste 8+GB downloaden duurde echt lang.Niku schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 19:02:
Ik had de download snel binnen op de PS4, maar de tering, wat duurt het installeren vervolgens lang.
In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams
De Game DVR is bugged in Hardline. Dat er een clip wordt gemaakt bij level up was in BF4 ook al. Maar in Hardline maakt hij voor elke scheet een filmpje.PL3X4N schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 20:35:
Is het op andere consoles dan XOne ook zo dat er bij elke rank up een filmpje (clip) van 18 sec. word gemaakt van hoe de rank is bemachtigd? Kan niet in het menu vinden hoe uit te zetten...
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG
FOV verhoogt (naar 85-90)?Cartman! schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 20:47:
BF4 speelt heel vloeiend en Hardline speelt enorm houterig op PC...meer mensen last vanOhja, en enkel one hit kills? Wel realistisch maar best irritant
Ook met een traditionele HD mag dat geen uuuuren duren.Stewie! schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 22:51:
Dat is wel heel erg lang. Installatie duurde hier enkele minuten. Koop een SSD!
Ik heb een uur of 3 gespeeld maar was niet echt onder de indruk, commander is wel leuk en als commander sorry 'H4CKER' kun je redelijk punten binnenharken maar of het nou echt nut heeft?Pykow schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 19:45:
Ok, 1ste rage quit al gedaan en ik weet nu al dat ik deze game niet ga halen.
of mijn internet heeft vandaag kuren of ik moet EA een compliment geven dat deze game weer hetzelfde aanvoelt als BF4 voor de CTE update met een slechte netcode.
maar ook positieve punten:
1. Battlelog ziet er 10x beter uit (lekker duidelijk)
2. Menu in BF4 ziet er lekker fris uit en ook een plus punt.
Goed kijken of ik vrijdag of zaterdag meer tijd heb om een goede oordeel te kunnen geven.
eerste 10 minuten die ik nu pas heb gespeeld voelde slecht aan.
oja OP magnum ? one hit kill ? of was dit netcode of misschien mijn verbinding.
me ping was 20 ipv 17 wat hij normaal isdus ik moet inderdaad meer uren spelen om te weten of de netcode weer net zo "goed"is als BF3 of beter. zoniet ga ik de game niet aanschaffen en wacht ik lekker op Roller coaster tycoon world en blijf ik lekker Team fortress 2, forza horizon 2 etc. spelen.
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
[ Voor 34% gewijzigd door dutchgio op 03-02-2015 23:28 ]
Ja was even vergeten dat er bij te vermelden, ook met network smoothing zitten friemelen maar dat maakt niets uit, eerder maakt het het spel 'lelijker' bewegingen e.d. gaan minder soepel en 'anders'.dutchgio schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 23:27:
Qua netcode, je kunt dat high frequency wel optioneel aanzetten in de settings. Geen idee of het enig effect heeft verder, maar toch.
Verder voelt het toch nog steeds aan als BF4 DLC, al is dat al wat minder dan de eerdere beta door nieuwe modes en maps.
Maar al met al ben ik nog niet overtuigd tot de koop ervan, een beta is kerk om te spelen maar dit is te weinig vernieuwing om aan te bieden als nieuwe game.
Grote, standalone DLC was meer op zijn plaats geweest.
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
Bad Company 2 was in mijn ogen verreweg de beste Battlefield game. Ongeëvenaard.omgwtfbbq schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 13:45:
Ben onder de indruk van het speelplezier van Hardline. BC2 staat voor mij toch bovenaan qua speelplezier en ik merk dat Hardline toch wat meer die vibe te pakken heeft.
Helemaal mee eens!Koekiemonsterr schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 23:34:
[...]
Bad Company 2 was in mijn ogen verreweg de beste Battlefield game. Ongeëvenaard.
Angelo NL / Global Cargo VTC
Op PS4? Want dat betekent dat de game gewoon nog aan het downloaden is. Digitale content wordt namelijk tijdens het downloaden geïnstalleerd. Dikke kans dat de game helemaal niet klaar is met downloaden. De game is in totaal rond de 10GB, maar kan al gestart worden na 2GB. Veel mensen weten dit niet en starten de game, waar er dan staat: installing. Terwijl dit helemaal niet klopt, de game is gewoon nog aan het downloaden. Dit komt door de disc games, daar wordt het namelijk wel dan nog geïnstalleerd vanaf de disc. Bij downloads heb je dit niet gezien download+install simultaan gaat, echter zijn de games allemaal hetzelfde dus krijg je de melding dat het nog aan het installeren is.Tweakarim schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 22:50:
Had me verheugd op en avondje battlefield maar nadat het spel binnen een half uur was gedownload is deze nu al sinds 18:30 aan het installeren.
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
en dan dus de helft van de adviesprijs?MadButcher schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 00:53:
Eigenlijk moeten we hier een poll/weddenschap houden: wat is de halfwaardetijd van hardline?
Dus m.a.w. na hoeveel tijd na de officieële release kost het spel nog maar de helft in de winkels?
Ik schat zo'n 5 maanden, want van al m'n connecties waren veruit de meesten weer heel snel BF4 aan het spelen.
Dan heeft Tweakarim ~4 uur nodig voor 2GB te downloaden? Dan heeft die een 150 Kb/s downloadsnelheid van 15 jaar geleden?ASNNetworks schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 01:30:
[...]
De game is in totaal rond de 10GB, maar kan al gestart worden na 2GB. Veel mensen weten dit niet en starten de game, waar er dan staat: installing. Terwijl dit helemaal niet klopt, de game is gewoon nog aan het downloaden.
Ik zou deze game alleen kopen voor een DLC prijs van 15€.dutchgio schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 01:36:
[...]
en dan dus de helft van de adviesprijs?
Die is namelijk 70,-, de helft daarvan red je wel eerder dan die 5 maanden lijkt me..
Als je afgaat op de retailprijs van zo rond de 55,- (consoles) dan moet je al onder de 30,- uit komen, dat is zo'n grens wat even duurt om te overbruggen.
[ Voor 3% gewijzigd door unfor op 04-02-2015 01:45 ]
Geloof me, PSN heeft vaak momenten dat het tergend traag is. Ik krijg (net als velen anderen) geregeld snelheden van 500kb/s. Ik heb hier vaker meldingen van gemaakt, maar wordt niks door gedaan. Zover ik heb kunnen testen is dit een bug of iets, want wanneer ik via de instellingen opnieuw een netwerktest uitvoer, schiet de downloadsnelheid opeens naar 10MB/s, na een tijdje kakt hij vaak weer in. Daarna weer een test en hij schiet weer omhoog...symphoon schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 01:41:
[...]
Dan heeft Tweakarim ~4 uur nodig voor 2GB te downloaden? Dan heeft die een 150 Kb/s downloadsnelheid van 15 jaar geleden?
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Ja precies, zo moet je Hardline inderdaad opvatten. Het is als het ware een DLC die wat verder gaat dan de standaard BF DLC's (dat waren eigenlijk enkel mappacks), maar geen echte nieuwe game.unfor schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 01:44:
Meer is hij me niet waard, en ik zie dit als de BC2:Vietnam van BF4.
Ah vandaar, ik vond de 11GB downloaden al erg snel gaan maar hij was gewoon nog niet klaar met downloaden. Weet ik in ieder geval dat er niets mis is met mijn ps4. Bedankt voor de toelichting.ASNNetworks schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 01:30:
[...]
Op PS4? Want dat betekent dat de game gewoon nog aan het downloaden is. Digitale content wordt namelijk tijdens het downloaden geïnstalleerd. Dikke kans dat de game helemaal niet klaar is met downloaden. De game is in totaal rond de 10GB, maar kan al gestart worden na 2GB. Veel mensen weten dit niet en starten de game, waar er dan staat: installing. Terwijl dit helemaal niet klopt, de game is gewoon nog aan het downloaden. Dit komt door de disc games, daar wordt het namelijk wel dan nog geïnstalleerd vanaf de disc. Bij downloads heb je dit niet gezien download+install simultaan gaat, echter zijn de games allemaal hetzelfde dus krijg je de melding dat het nog aan het installeren is.
tip in de toekomst: klik op de options knop wanneer je op de game staat en klik op informatie (onderste optie). Daar zie je precies hoeveel de game al gedownload heeft. Zolang daar niet als 'compleet' staat, is de game gewoon nog bezig met downloaden.
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
Dice weet heel goed dat ze met BC2 goud in handen hadden. Het punt is dat ze niet weten waarom (http://www.eurogamer.net/...t-battlefield-bad-company). Zie bijvoorbeeld deze youtubefilm, waar een user probeert uit te leggen waarom BC2 zo goed was (Waar ik het mee eens ben). Hierin worden veel punten aangehaald, maar een compleet sluitende uitleg van waarom het zo goed was vind ik het dan weer niet..Koekiemonsterr schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 23:34:
[...]
Bad Company 2 was in mijn ogen verreweg de beste Battlefield game. Ongeëvenaard.
Sinds BF3 is het alleen maar achteruit gegaan en helaas komt ook Hardline bij lange na niet in de buurt van het niveau van BC2. Ook al is dat misschien een beetje appels met peren vergelijken.
Het voelt inderdaad als een matige BF4 mod/skin.
Wanneer zullen ze deze weg eens verlaten en beseffen dat ze met BC2 goud in handen hadden?
Paar heel eenvoudige redens imho:omgwtfbbq schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 08:58:
[...]
Dice weet heel goed dat ze met BC2 goud in handen hadden. Het punt is dat ze niet weten waarom (http://www.eurogamer.net/...t-battlefield-bad-company). Zie bijvoorbeeld deze youtubefilm, waar een user probeert uit te leggen waarom BC2 zo goed was (Waar ik het mee eens ben). Hierin worden veel punten aangehaald, maar een compleet sluitende uitleg van waarom het zo goed was vind ik het dan weer niet..
Ik had een derde deel Bad Company ook mateloos interessanter gevonden dan Hardline, maar Hardline neight in ieder geval nog naar Bad Company, waar BF3/4 allebei dat helemaal niet deden.
[ Voor 28% gewijzigd door corset op 04-02-2015 09:10 ]
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
De hele combinatie is gewoon raar. Aan de ene kant ziet het er allemaal serieus uit en proberen ze authentiek over te komen volgens mij. Ook de singleplayer ziet er redelijk serieus uit. Maar dan heb je ook inderdaad veel schelden, de criminelen die spotten met de middelvinger en cheesy cop show deuntjes en meer van dat soort fratsen. Dan voelt het allemaal een beetje onsamenhangend aan.lanerios schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 09:08:
geinige game.. maar na het constante gespam van fuck etc had ik het wel gehad. Helaas duidelijk waar ze zich op richten qua doelgroep. Sorry, maar F bombs maken het spel niet cooler, hipper, meer straat, of whatever de spelers nu vinden.
Het werkt gewoon irritatie op.
En ik weet al wat ik nu ga krijgen
"Ja maar het is een M rated game"
"Ja maar het hoort bij de characters"
"Ja maar dat hoor je in voicechat ook"
"Ja maar schelden is toch episch vet man!" (shit ik wordt oud)
Voetstappen hoor je wel weer redelijk goed. In ieder geval in het bank job level.ye-roon schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 09:18:
- Geluid. Het belangrijkste punt imho. They fucked up the sound engine. Positional audio is compleet weg, voetstappen hoor je al helemaal niet meer. Er hing een enemy chopper boven me, ik zag het op de mini map, maar er was gewoon geen geluid. Dan heb je die overdreven "man down"-shoutouts na elke freaking kill.
[ Voor 21% gewijzigd door Gundogan op 04-02-2015 09:21 ]
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Ik denk dat ze een beetje richten op de straathangende jongeren met dit. Die vinden dat allemaal helemaal awesome. Je kent ze wel, hangen rond bij supermarkten, doen alsof ze de wereld zijn met hun scootertje of opgefokte golfje.Gundogan schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 09:19:
[...]
De hele combinatie is gewoon raar. Aan de ene kant ziet het er allemaal serieus uit en proberen ze authentiek over te komen volgens mij. Ook de singleplayer ziet er redelijk serieus uit. Maar dan heb je ook inderdaad veel schelden, de criminelen die spotten met de middelvinger en cheesy cop show deuntjes en meer van dat soort fratsen. Dan voelt het allemaal een beetje onsamenhangend aan.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
PSN: Maichel
Dat is inderdaad waar, alleen zou ik zelf verwachten dat ze "het beste" willen laten zien om mensen over te halen om te kopen.lanerios schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 09:29:
Lijkt wel zo. Ik denk zelf dat ze low rez textures gebruiken om de client download kleiner te houden.
Kleinere download = grotere playerbase = betere stress test
[ Voor 25% gewijzigd door Maichel op 04-02-2015 09:43 ]
PSN: Maichel
Ja, snipen is (belachelijk) hard gebuffed. Er is bjina geen bullet drop meer, de muzzle velocity ligt (véél) hoger, geen vapor trail meer in de weg (naast visual recoil zelden zo'n bezopen idee gezien, maar goed) en de damage drop-off is véél milder dan in BF3/4.Maichel schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 09:41:
[...]
Dat is inderdaad waar, alleen zou ik zelf verwachten dat ze "het beste" willen laten zien om mensen over te halen om te kopen.
Trouwens is sniperen ineens zo makkelijk geworden? Bij 4 probeerde ik het wel eens en raakte zelden wat...was er echt slecht in. Gisteren met dat eerste sniper wapen (scout elite?) echt de ene na de andere kill, ik kan me niet voorstellen dat dit ineens door mijn skills komt....
[ Voor 5% gewijzigd door Meelobee op 04-02-2015 10:05 ]
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
Juist dit ja. Op battlelog was een topic geopend over de pluspunten van het spel. De meest genoemde pluspunten zijn: Stunts en goeie muziek in de auto... Alsof dit GTA is...lanerios schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 09:23:
[...]
Ik denk dat ze een beetje richten op de straathangende jongeren met dit. Die vinden dat allemaal helemaal awesome. Je kent ze wel, hangen rond bij supermarkten, doen alsof ze de wereld zijn met hun scootertje of opgefokte golfje.
Voor dat soort volk is dit echt geweldig. Voor de gamers die toch wat serieuzere games willen spelen, is het helaas minder. Maar de serieuzere gamers zijn ook in de minderheid.
Helaas voor de wat serieuzere spelers is dit soort niveau gewoon veels te laag.
[ Voor 17% gewijzigd door Martinspire op 04-02-2015 10:18 ]
Ik zat dacht ik gisteren nog in jullie squad, later als hacker gegaan, dat bevalt me enormMartinspire schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 10:17:
Ik vond het op zich wel leuk om te spelen. Speelt vloeiender en sneller dan BF4, presentatie is beter (vooral sneller) en wapens voelen solide aan. Maps ben ik nog over aan het twijfelen. Ik vond het met de shotgun wel erg makkelijk gaan (vooral ook omdat je veel cover hebt om close-range op te zoeken).
Autorijden is nog net zo vaag als in BF4 (waarom nog steeds geen fatsoenlijke instap/uitstap animaties?) en choppers zijn vrij lastig om neer te halen zonder rpg of lockon).
Maar het grootste gemis is toch wel de LMGs
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Precies.. en hip hop goede muziek noemen, Daar gaat je geloofwaardigheidAdel_F16 schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 10:14:
[...]
Juist dit ja. Op battlelog was een topic geopend over de pluspunten van het spel. De meest genoemde pluspunten zijn: Stunts en goeie muziek in de auto... Alsof dit GTA is...
Mja maar ik ga niet elke keer een LMG zoeken om op te pakken, ik wil er gewoon mee spawnen. Op zich vermaak ik me ook wel met shotguns, maar liever een gun met groot magazijn. Die andere guns van de support-gast hebben maar 20 kogels in het magazijnSinergyX schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 10:20:
[...]
Ik zat dacht ik gisteren nog in jullie squad, later als hacker gegaan, dat bevalt me enorm![]()
Maar LMG kan je random oppakken, speelde daarvoor zo'n heist, op een parkeerdek lag zo'n M246. Recoil waar je misselijk van wordt, geen bipod/tripod, dus had er vrij weinig aan. Maar zie hem inderdaad niet meer onder de standaard wapens zitten, lijkt er op dat je ook altijd locked ben aan bepaalde wapens? (zoals enkel shotties voor die mechanic of hoe die heet).
Zat later in een SUV met die minigun op het dak, daarmee was het me eindelijk gelukt heli neer te halen.
lanerios schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 10:24:
[...]
Precies.. en hip hop goede muziek noemen, Daar gaat je geloofwaardigheid
Hmmm... wij zaten toch met vier man sterk op TS mee te schreeuwen met KRS One, al zeker 10 a 15 jaar niet meer gehoord, heerlijke trip down memory lane.lanerios schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 10:24:
[...]
Precies.. en hip hop goede muziek noemen, Daar gaat je geloofwaardigheid
[ Voor 6% gewijzigd door Uffeltje op 04-02-2015 11:02 ]
innerchild schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 11:18:
Dit spel voelt meer aan als een kruising tussen GTA en Battlefield met het ADHD gevoel van COD.
Ik vind de wapens ook minder fijn schieten in vergelijking met BF4, de helikopter voelt 'log' aan en de auto's kunnen beter. De setting spreekt me wel aan. Verder vind ik de killcam heel irritant ten opzichte van BF4. Hoop dat ze daar verandering in gaan brengen!bas.dijkstra schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 11:52:
Ik zit er nog steeds over te twijfelen, wapens die niet lekker schieten, auto's die niet lekker rijden. Gisteren werd ik door een p90 meerdere malen van afstand neergeknald en met mijn m16 lukte dat weer niet.
Daarnaast vond ik Heist totaal niet leuk en Hotwire heb ik voor 2 uurtjes genoten, maar ik weet niet of ik dat voor meerdere uren kan volhouden.
Twijfel twijfel twijfel!
Dat viel mij gisteren ook al op inderdaad, dat het downloaden zo langzaam ging.Freakster86 schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 12:49:
Gisteravond het spel naar mijn PS4 gedownload.
Eerst 11,7GB wat ongeveer 2,5 uur duurde.
Toen nog eens 2,7GB dat een uur duurde.
Dan kreeg ik al snel de melding 'game installed'.
Spel opgestart en krijg je de melding van 'Beta trial XX%'
Gisteren na een uur opgegeven (want pas 27%), vanochtend weer aangezet en nu op 52%...
Nog nooit zolang moeten wachten op een installatie...
Premium edition voor €35 bij cjs cd keys. Is echt een topsite, leveren razendsnel.Uffeltje schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 11:01:
Zeker vermakelijk, maar het had nooit de naam Battlefield mee mogen krijgen. Het is dan ook een totaal andere game. Ik snap dat ze het voor de sales doen, maar dan zou ik zelf liever een andere manier van promotie zien.
Gisteren vooral Heist gespeeld en dat is erg tof, goed uitgewerkt en het past goed bij het thema van de game. Ook even conquest en hotwire gespeeld, maar dat is minder leuk.
De stijl is over het algemeen wat cartoony en dat vind ik voor deze game ook wel goed. Het gaat een beetje de kant van PayDay 2 op, maar dan beter uitgewerkt.
Of ik hem ga kopen? Niet bij release. Ik vermaak me nog steeds enorm met BF4 en die game spreekt me ook meer aan. Wanneer er een hoop DLC uit is en er een Premium Edition komt die een leuk prinsje heeft (ongeveer €30) dan zal ik hem aanschaffen.
Verwijderd
dus je wil wel betalen voor ''kut'' DLC's maar niet appart maar in een keer.. dat maakt het nog erger eigenlijk.. zeker als je het ''kut'' DLC's vindtBootVluchteling schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 12:40:
Komt er ook een premium versie beschikbaar zodat ik niet elke keer die kut DLC's moet betalen?
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Het kutte zit hem vooral in het feit dat je elke keer moet lappen voor een DLC. Dan heb ik het maar gelijk gehad.spartacusNLD schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 15:03:
[...]
dus je wil wel betalen voor ''kut'' DLC's maar niet appart maar in een keer.. dat maakt het nog erger eigenlijk.. zeker als je het ''kut'' DLC's vindt
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
gast.. serieus? praat normaal aubBootVluchteling schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 15:08:
[...]
Het kutte zit hem vooral in het feit dat je elke keer moet lappen voor een DLC. Dan heb ik het maar gelijk gehad.
idd.. rainbow six + battlefield 4 (waar nog nieuwe DLC voor komt) + nieuwe starwars battlefrontAmaze86 schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 15:21:
Deze skip ik mooi,bf4 is voldoende voor nu.Wachten op rainbow six
[ Voor 35% gewijzigd door spartacusNLD op 04-02-2015 15:45 ]
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
spartacusNLD schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 15:42:
[...]
gast.. serieus? praat normaal aub
Ik verwacht wel dat er een premium optie komt
[...]
idd.. rainbow six + battlefield 4 (waar nog nieuwe DLC voor komt) + nieuwe starwars battlefront+ the devision.. hardline is niet interessant genoeg om voor een paar maandjes te kopen..
Goede tip, daar Hardline het ook niet voor mij is.Amaze86 schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 15:21:
Deze skip ik mooi,bf4 is voldoende voor nu.Wachten op rainbow six
ROFL. Zit je in mn posthistory te kijken of zo? Ik rij een standaard auto en vind het weleens grappig om naar foute tuning te kijken, daarnaast heb ik een blanco lichaam qua tattoo's en was het ook van plan zo te houden. Maar goed. Mijn taalgebruik vind ik nou niet bepaald lomp of zo, maar het zal wel.lanerios schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 15:51:
[...]
offtopic:
poker, tuning en tattoo fanaat, valt binnen de verwachting qua taalgebruikDISCLAIMER: Ik ben zelf ook een tattoo fan, probeer er een beetje humor in te zien
Ik doe met met dat lijstje inderdaad, Hardline is het gewoon niet.
Je moet toch iets het laatste uurtje op je werkBootVluchteling schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 16:15:
[...]
ROFL. Zit je in mn posthistory te kijken of zo? Ik rij een standaard auto en vind het weleens grappig om naar foute tuning te kijken, daarnaast heb ik een blanco lichaam qua tattoo's en was het ook van plan zo te houden. Maar goed. Mijn taalgebruik vind ik nou niet bepaald lomp of zo, maar het zal wel.
Hoe dan ook, DLC's vind ik geldklopperij..
Elke COD since Modern Warfare is een mod, elke Battlefield sinds Battlefield 2 is een mod, elke nieuwe Counter-Strike is een mod, maar grappig genoeg is het alleen Hardline wat een hoop drama daarover krijgtafca020 schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 09:35:
Mooie BF4 mod. Deze afzetterij mag niet voor de volle mep over de toonbank, belachelijk maar helaas lichtelijk toonaangevend voor de huidige uitmelkende mainstreamfocus gameindustrie.
Zo'n beetje elke game heeft het tegenwoordig en ook volkomen logisch want waarom steeds het wiel opnieuw uitvinden ipv het gewoon steeds te verbeteren.Katmi schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 16:22:
[...]
Elke COD since Modern Warfare is een mod, elke Battlefield sinds Battlefield 2 is een mod, elke nieuwe Counter-Strike is een mod, maar grappig genoeg is het alleen Hardline wat een hoop drama daarover krijgt![]()
Is het een nieuwe Battlefield game ? nee, maar then again als ik screenshots van BF2 en BF4 langs elkaar leg en vergelijk vind ik BF4 ook niet de volle mep waard want buiten een nieuwe frostbite engine is het totaal hetzelfde spel, wat nieuwe weapons, graphics en Levolution map triggers is ook geen 50 euro waard.
Ik probeer Hardline hier niet te verdedigen, maar al dat drama over Hardline terwijl elke shooter sinds 2010 al in essentie gewoon een ''mod'' of '' dlc '' is, zou je toch denken dat FPS gamers het nu wel al gewoon zijn.
[ Voor 58% gewijzigd door beuker19 op 04-02-2015 16:33 ]
Echt? Alleen Hardline?Katmi schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 16:22:
[...]
Elke COD since Modern Warfare is een mod, elke Battlefield sinds Battlefield 2 is een mod, elke nieuwe Counter-Strike is een mod, maar grappig genoeg is het alleen Hardline wat een hoop drama daarover krijgt
Yay! weer een SP die zichzelf corrupt na een paar uur spelen. Zodat je dus keer op keer op keer opnieuw kan beginnen. (Ja, die bug in BF4 is er nog steeds op de 360 en op de PS4)beuker19 schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 16:27:
Sorry maar naar een paar uur spelen heb ik meer dan genoeg + punten en kan imho. BF4 de prullenbak in.
Dit is wat BF4 had moeten zijn maar nee er moest meer en meer in de game en allemaal zo noob friendly mogelijk.
De gameplay ligt eerder op het niveau BF3 dan op BF4 en dat bedoel ik in de meest positieve zin.
Snap alle kritiek niet dat dit geen volledige game is en bla bla want er komen nog 6 maps + 5 game modus en nog een volledige SP voor 35€ (PC)
[ Voor 31% gewijzigd door corset op 04-02-2015 16:29 ]
lanerios schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 16:27:
[...]
Echt? Alleen Hardline?
Lees dit maar
Lijkt me een ander beeld geven..
Maar goed, selectief kiezen van dit soort dingen zie je wel vaker. Helaas is het een trend geworden om een kleine engine upgrade, kleine grafische update en volle prijs te releasen. En het grappige is, iedereen koopt het! Wil je een paar niet CoD/BF voorbeelden?
TLoU PS4 (origineel nog geen jaar uit. gelijk HD remake)
GTA V remake
etc
etc
[...]
Yay! weer een SP die zichzelf corrupt na een paar uur spelen. Zodat je dus keer op keer op keer opnieuw kan beginnen. (Ja, die bug in BF4 is er nog steeds op de 360 en op de PS4)
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
[ Voor 11% gewijzigd door Camo op 04-02-2015 18:42 ]
https://valid.x86.fr/xhfd5e
Ik voorzie wel een damage patch ala BF4. De wapens doen nu zelfs meer damage dan in BF3/4 en niet elk wapen heeft echt meer recoil dan z'n BF3/4 equivalent.Badtothebone schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 19:40:
De M16A3 zal wel flink generfd worden want dan rent alleen iedereen rond met z'n ding in zijn handen. Ik heb het wel gezien in ieder geval. Paar potjes gespeeld maar het is niet mijn ding. Heb het spel dan weer geuninstalled.
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Deel deze mening eigenlijk ook wel. De humor tussen het spelen door is goed te doen. Maar inderdaad, het is op dit moment nog geen pre-order waardig in mijn ogen. Hoe wel ik het wel zou willen kopen, zal dit op den duur nog wel gebeuren, maar niet voor de launch of kort er na.RoyK schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 15:20:
Ik vond de game vooral vermakelijk door de humor. Als je mensen spot enzo. Ik zit de hele dag al Whoep whoep, this is the police te zingen, zelfs mn vrouw heeft het overgenomen haha! Het is een beta. Bedoeld om problemen op te sporren. Ik vind de game (denk ik) op dit moment niet het aanschaffen waard. Hoe dan ook, een pre-order gaat hem sowieso niet worden. Mn vingers vaker aan gebrand.
Rupsen, Rapsen.
Dat hoop ik nietGundogan schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 20:25:
[...]
Ik voorzie wel een damage patch ala BF4. De wapens doen nu zelfs meer damage dan in BF3/4 en niet elk wapen heeft echt meer recoil dan z'n BF3/4 equivalent.
K10 smg is ook een mooi sproeiertje trouwens. 1200RPM en de recoil valt ook wel mee.
Ik vind het echt grappig hoe je Hardline echt nog goed vind en dat bedoel ik op een goede manierbeuker19 schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 20:22:
Die M16 is lekker maar de AKM is ook echt een beest.
Ben wel blij dat BFH weer echt een shooter is en geen OP voertuigen heeft al komt dat mobiele spawn punt dicht in de buurt
Ik vind de classes en het niet standaard hebben van een RPG,SMAW,Stinger en LMG eigenlijk best wel goed bedacht want ook moet je nu na gaan denken en je reload zorgvuldig plannen en gebruik maken als je weet dat de tegenstander aan het reloaden is.
Word eigenlijk steeds vrolijker van Hardline want maps als Dust bowl en Bank job zijn juist waar het in BF4 aan ontbreekt.
[ Voor 8% gewijzigd door SmokingCrop op 04-02-2015 22:11 ]
Heb ik eens gehad op een server, ben daar direct weg gegaan en geen rubberbanding bij volgende server(s) gehad.wapenvelder schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 21:54:
Zijn er meer mensen die last hebben van rubberbanding?
De beta is bijna onspeelbaar voor mij zo.
PC of Console ?wapenvelder schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 21:54:
Zijn er meer mensen die last hebben van rubberbanding?
De beta is bijna onspeelbaar voor mij zo.
Verder heb ik last van een bug als ik de parachute open en land dat ik niet meer fatsoenlijk door mn sight kan kijken, wiebelt alle kanten op.
Bij mijn muis (G500) kon ik de MMB ook niet inastellen dus het ligt deck ik aan BFH.Layumi schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 21:38:
Vraag van andere orde....
Ik gebruik de andere buttons op mn muis altijd. Allen hier krijg ik ze niet ingesteld. Ligt dat aan mij, mn muis?
Betreft Roccat pure optical
Verwijderd
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2015 23:35 ]
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq