Gisteren avond ook een potje hotwire gespeeld. Mijn ding is het niet.
Ik moet zeggen dat de beta mij positief verrast. Had niet verwacht dit te gaan spelen na BF4, maar dat kan ik nu niet meer zeggen. Het spel is snel (sneller dan die logge menu's van BF4 ) en speelt snappy weg.
Toch maar weer in de gaten houden.
Toch maar weer in de gaten houden.
Ja het is sneller, wat druk, maar goed zodra ik paddles in m'n handen had of een leuke gun vermaak ik me prima. Die heist is pittig, je weet haast niet waar je kijken moet. De vele icoontjes in beeld mag wel wat ingedamd worden, dat leidt nogal af. Ook de menu's zijn verwarrend: van team switchen bv kan veel makkelijker dan op de huidige manier. Maar vooralsnog valt het me niet tegen, best leuk vermaak voor na BF4
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
Lekker is dat koop ik de anti-armor armory upgrade voor mijn sedan. Kan ik hem niet equipen
.
[ Voor 5% gewijzigd door berry194 op 05-02-2015 08:43 ]
Na een paar dagen spelen mijn verdict.
- Speelt eigenlijk wel lekker weg, net zoals BF:BC2
- Redelijk hectisch; hotwire vind ik persoonlijk wel grappig maar de meeste snappen er niks van gebruiken hun repair tool niet of zitten gewoon lekker naast je... van het muziek te genieten.
- Heist vind ik ook wel aardig, maar het is wel enorm druk, ze komen van alle kanten en wanneer je team rond gaat lopen als een kip zonder kop dan is het eigenlijk onbegonnen werk.
- Soms wat rare bugjes, spring in een auto en ontploft.. (8x gehad en is geen c4). De helicopter stijgt niet helemaal op, hij gaat iets omhoog en blijft daar dan hangen. Even van stoel wisselen helpt en het gaat dan weer prima.
- BF4 loopt aardig op een Geforce 650M 1920*1080 met alles op medium, maar hardline moet ik op 1366x768 zetten met alles op low....
- De poppetjes zijn wel grappig, de laatste paar rondjes zat Will Smith naast me in de woestijn als "wild wild west"
Ga de komende dagen miss nog wat spelen, maar persoonlijk vermaak ik mij met BF4 meer.
- Speelt eigenlijk wel lekker weg, net zoals BF:BC2
- Redelijk hectisch; hotwire vind ik persoonlijk wel grappig maar de meeste snappen er niks van gebruiken hun repair tool niet of zitten gewoon lekker naast je... van het muziek te genieten.
- Heist vind ik ook wel aardig, maar het is wel enorm druk, ze komen van alle kanten en wanneer je team rond gaat lopen als een kip zonder kop dan is het eigenlijk onbegonnen werk.
- Soms wat rare bugjes, spring in een auto en ontploft.. (8x gehad en is geen c4). De helicopter stijgt niet helemaal op, hij gaat iets omhoog en blijft daar dan hangen. Even van stoel wisselen helpt en het gaat dan weer prima.
- BF4 loopt aardig op een Geforce 650M 1920*1080 met alles op medium, maar hardline moet ik op 1366x768 zetten met alles op low....
- De poppetjes zijn wel grappig, de laatste paar rondjes zat Will Smith naast me in de woestijn als "wild wild west"
Ga de komende dagen miss nog wat spelen, maar persoonlijk vermaak ik mij met BF4 meer.
Wat hebben ze trouwens met die physics van die choppers gedaan. Kom je onder de 10 meter, dan wordt je naar de grond gezogen. En als je eenmaal iets raakt (maakt niet uit of het grote botsing was of niet) dan wordt je echt helemaal op je kop gegooid met boem tot gevolg.
Ook het opblazen van de tanker is nogal extreem. Gister had ik dat ie 21% was dus ik stap uit, sprint weg en alsnog (op meter of 20 afstand) ga ik dood door de explosie). C4 en n00btube doen ook teveel self-damage. Als je het in de auto gebruikt, dan ga je 9/10 keer dood als je een auto afschiet, ook al is ie op 10 meter afstand.
Verder vermaak ik me wel prima. Niet iets wat ik maanden ga spelen, maar prima voor tussendoor. Lekker vlot, prima voor afwisseling. Ook ik had liever BF5 oid gehad, maar daar doe je weinig aan. Ik hoop alleen wel dat ze de resolutie nog gewoon op 1080p zetten en de fixes uit BF4 nog wel overzetten van de laatste weken/maanden (anders is dat ook weer voor niets en gaan ze de BF4 kant op die ook al alles van wat ze in BF3 gefixed hadden, volkomen overboord zet).
En kan dat geneuzel over DLC ophouden aub. Vergeet niet dat er ook nog een hele Singleplayer aan gekoppeld is. Het is niet alleen wat nieuwe maps met nieuwe modussen.
Ook het opblazen van de tanker is nogal extreem. Gister had ik dat ie 21% was dus ik stap uit, sprint weg en alsnog (op meter of 20 afstand) ga ik dood door de explosie). C4 en n00btube doen ook teveel self-damage. Als je het in de auto gebruikt, dan ga je 9/10 keer dood als je een auto afschiet, ook al is ie op 10 meter afstand.
Verder vermaak ik me wel prima. Niet iets wat ik maanden ga spelen, maar prima voor tussendoor. Lekker vlot, prima voor afwisseling. Ook ik had liever BF5 oid gehad, maar daar doe je weinig aan. Ik hoop alleen wel dat ze de resolutie nog gewoon op 1080p zetten en de fixes uit BF4 nog wel overzetten van de laatste weken/maanden (anders is dat ook weer voor niets en gaan ze de BF4 kant op die ook al alles van wat ze in BF3 gefixed hadden, volkomen overboord zet).
En kan dat geneuzel over DLC ophouden aub. Vergeet niet dat er ook nog een hele Singleplayer aan gekoppeld is. Het is niet alleen wat nieuwe maps met nieuwe modussen.
[ Voor 7% gewijzigd door Martinspire op 05-02-2015 10:01 ]
Ok conclusie, Deze game ga ik zeker niet halen.
1. Netcode is echt bagger en voelt slechter aan als BF4 (at this moment)
2. Conquest is sniper heaven en het lijkt wel op Hardcore mode
3. One hit kill of tenminste je gaat echt zo snel dood dat je geen kans hebt om te reageren. in BF3 en BF4 was dit veel beter.
4. Te chaotisch, daar moet je maar van houden, ik wordt er knetter gek van. Ik hou van snelle gameplay, maar niet van onzinnige geschreeuw etc. dit is verschrikkelijk als je aan het flanken bent.
5.Eerste wapen heeft heel veel recoil, dit verpest het nu een beetje, ook al weet ik dat er betere wapens in de game zitten.
6. Visuel recoil zoals vroeger in BF4
getest op een lege muur om te zien hoe erg dit is.
Je richtpunt is 75% het punt waar je op schiet, de andere 25% schiet je er ruim naast en dus krijg je niet als in BF4 geen kans om een wapen beter te leren kennen.
7. ik heb wat last van FPS drops helaas, dit terwijl de game er in mijn ogen slechter uitziet als BF4.
dit kan ik natuurlijk oplossen om me settings wat naar beneden te zetten, maar dat is niet wat ik verwacht bij een copy & paste game.
om niet geheel negatief af te sluiten, want er zijn ook positieve punten:
1. Cap reach, je ziet nu precies vanaf welke plek je een punt kunt veroveren (goed voor verdedigen)
2. Wapens / unlocks kopen en dus zelf te bepalen wat je wilt vrij spelen.
3. Menu's frisser en herkenbaar van BF4.
4. Infantry focus gameplay, daar ben ik altijd wel een fan van geweest.
5. Map design (en dan heb ik het over dustbowl) is best aardig gedaan (jammer van de snipers)
maar ook de map in de vorige beta (naam vergeten) was een goede map en beter dan elke map in BF4
BTW ik heb het gevonden, de game doet me denken aan Medal of honor modern warfighter, gemaakt door danger close en DiCE.
2. Conquest is sniper heaven en het lijkt wel op Hardcore mode
3. One hit kill of tenminste je gaat echt zo snel dood dat je geen kans hebt om te reageren. in BF3 en BF4 was dit veel beter.
4. Te chaotisch, daar moet je maar van houden, ik wordt er knetter gek van. Ik hou van snelle gameplay, maar niet van onzinnige geschreeuw etc. dit is verschrikkelijk als je aan het flanken bent.
5.Eerste wapen heeft heel veel recoil, dit verpest het nu een beetje, ook al weet ik dat er betere wapens in de game zitten.
6. Visuel recoil zoals vroeger in BF4
Je richtpunt is 75% het punt waar je op schiet, de andere 25% schiet je er ruim naast en dus krijg je niet als in BF4 geen kans om een wapen beter te leren kennen.
7. ik heb wat last van FPS drops helaas, dit terwijl de game er in mijn ogen slechter uitziet als BF4.
dit kan ik natuurlijk oplossen om me settings wat naar beneden te zetten, maar dat is niet wat ik verwacht bij een copy & paste game.
om niet geheel negatief af te sluiten, want er zijn ook positieve punten:
1. Cap reach, je ziet nu precies vanaf welke plek je een punt kunt veroveren (goed voor verdedigen)
5. Map design (en dan heb ik het over dustbowl) is best aardig gedaan (jammer van de snipers)
maar ook de map in de vorige beta (naam vergeten) was een goede map en beter dan elke map in BF4
BTW ik heb het gevonden, de game doet me denken aan Medal of honor modern warfighter, gemaakt door danger close en DiCE.
Angelo NL / Global Cargo VTC
Precies! Ik schoot tijdens conquest op wat simpele huisjes/hutjes met een of andere launcher, en alleen een wat zwarte vlek erop...totaal geen schade. WtfSmokingCrop schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 21:54:
[...]
en waar is in hemelsnaam de destructability naar toe?
PSN: Maichel
Gister nog even wat zitten spelen. Het speelt wel lekker, maar het mist gewoon die umpfh factor voor mij. Die muziek in die auto's gaat heel snel vervelen en door de hogere dmg models op de wapens is de time to kill zo snel dat de "insta kills" je om de oren vliegen.
Ik heb wel nog een leuke bug gevonden. Ik ben fan van de UMP en die "kon" ik niet gebruiken als robber. Tot ik in battlelog m'n loadout ging maken, daar gewoon de UMP kon selecteren inclusief addons. Save preset en voila.
1 klein nadeeltje, je spawned de eerste keer met het wapen zonder attachments. Maar zodra je doodgeschoten word en weer respawned(geen revive), dan heb je gewoon al je attachements. Heerlijk UMP-en als robber nu
Ik heb wel nog een leuke bug gevonden. Ik ben fan van de UMP en die "kon" ik niet gebruiken als robber. Tot ik in battlelog m'n loadout ging maken, daar gewoon de UMP kon selecteren inclusief addons. Save preset en voila.
1 klein nadeeltje, je spawned de eerste keer met het wapen zonder attachments. Maar zodra je doodgeschoten word en weer respawned(geen revive), dan heb je gewoon al je attachements. Heerlijk UMP-en als robber nu
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Hmmmm..... dat waren zaken waarvoor ik vreesde maar totaal niet ben tegen gekomen. Netcode & hit. reg. voelde beter aan als in BF4. Slechts 1 keer een beetje last gehad van rubberbanding.Pykow schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 09:59:
Spel loopt op mijn systeem ook soepeler dan BF4 en de framerate is een stuk constanter.
Het spel zelf is totaal niet vernieuwend. Ik zie een verzameling elementen die ik in andere games al heb gezien. Ook de engine is totaal niet vernieuwend.
En toch.... ik heb me de afgelopen dagen zeer vermaakt met dit spel. Want ook al is het totaal niet vernieuwend, het speelt wel lekker weg.
Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640
Het geluid van de auto's is wel bizar slecht in Battlefield Hardline.
Verwijderd
Had ik gisteren ook, was niet te doen. Had het overige alleen als ik in een auto zat en third-person view had. Still in beta though.wapenvelder schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 21:54:
Zijn er meer mensen die last hebben van rubberbanding?
De beta is bijna onspeelbaar voor mij zo.
ben je een uitzondering, ik heb niemand hierover gehoord dat het slechter is, ik heb in de 4 uur dat ik het gespeeld heb geen moment het gevoel gehad dat ik door lag of netcode issues doodging.Pykow schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 09:59:
Ok conclusie, Deze game ga ik zeker niet halen.
Klopt, snipers zijn op nu, je head hitbox is zo groot als een luchtballon geloof ik.2. Conquest is sniper heaven en het lijkt wel op Hardcore mode
TTK is stuk lager door hogere dmg output, ben ik ook niet zo'n fan van, shotguns zijn nogal OP zelfs op medium te sterk.3. One hit kill of tenminste je gaat echt zo snel dood dat je geen kans hebt om te reageren. in BF3 en BF4 was dit veel beter.
mjah die shoutouts mogen wel minder en ik zou graag een optie willen waarbij ze die niet controleerbare uitspraken voor bv reloaden etc eruit halen.4. Te chaotisch, daar moet je maar van houden, ik wordt er knetter gek van. Ik hou van snelle gameplay, maar niet van onzinnige geschreeuw etc. dit is verschrikkelijk als je aan het flanken bent.
tja is meer voor CQB te doen idd, maar het is geen slecht wapen. m16 is stukken beter ja.5.Eerste wapen heeft heel veel recoil, dit verpest het nu een beetje, ook al weet ik dat er betere wapens in de game zitten.
Eens, dit moet er natuurlijk uit.6. Visuel recoil zoals vroeger in BF4getest op een lege muur om te zien hoe erg dit is.
Er zit nogal wat spread in de wapens maar ik merk ook dat zoals de m16 weinig tot vrijwel geen horizontal recoil heeft.Je richtpunt is 75% het punt waar je op schiet, de andere 25% schiet je er ruim naast en dus krijg je niet als in BF4 geen kans om een wapen beter te leren kennen.
Geen issues bij mij of anderen die ik ken die het spelen, wellicht komt hier nog verbetering in, grafisch vind ik het ook niet echt denderend, zelfs minder dan bf4.7. ik heb wat last van FPS drops helaas, dit terwijl de game er in mijn ogen slechter uitziet als BF4.
1. goede optieom niet geheel negatief af te sluiten, want er zijn ook positieve punten:
2. op zich goed maar ik zou graag de optics etc eerst op de gun willen zien, voorzover ze anders of nieuw zijn tov bf4 voordat ik ze koop.
3. klopt.
4. het speelt erg lekker als infi idd.
5. mwah dustbowl is wel ok, maar te open, snipers schieten je across the map af. en nee niet omdat ze zo goed zijn, maar een hitbox van 2x2 km. bankjob is dak te makkelijk om op te campen, daar moet een tweedeling in de ene kant en andere kant in imho zodat ze niet de gehele map in 10 sec kunnen bereiken.
wat ik verder nog wel irritant vind is bv de g18, die is nog te sterk als sidearm, hoevaak ik niet een gebouw binnenloop en geinsta fragged wordt omdat iemand in een hoekje met die spray pistol zit...BTW ik heb het gevonden, de game doet me denken aan Medal of honor modern warfighter, gemaakt door danger close en DiCE.
hitboxes van muurtjes, planten, kapotgeschoten deuren houden nog heel vaak granaten tegen.
hmg van de transport is een peashooter, zou een ROF buff moeten hebben.
besturing kan nog beter van cars en choppers.
gun balance moet beter.
Geluid is bagger, dat moet echt beter. wapens, voertuigen, schoten etc. allemaal matigjes.
gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker
Is trouwens bekend of je progress van de bèta mee kunt nemen naar de daadwerkelijke game?
Dat staat in deze post omschreven:
http://battlelog.battlefi...beta-starts-february-3rd/
http://battlelog.battlefi...beta-starts-february-3rd/
Het gaat er bij een beta om dat er getest word, tuurlijk hoort daar plezier bij, maar progressie zal wel weer verdwijnen. Uiteindelijk moet dit ook getest worden en dus zit het erin. Misschien zitten er zelfs wel met exploids. Als je die vind moet die er uit en dus ook diegene die eventueel geprofiteerd hebben.Niku schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 11:58:
Is trouwens bekend of je progress van de bèta mee kunt nemen naar de daadwerkelijke game?
Zou ook onlogisch en oneerlijk zijn t.o.v. de rest die niet speelt.
Misschien dat ze er nu anders over denken, maar dit was bij BF4 in ieder geval niet zo.
[ Voor 7% gewijzigd door Zantiath op 05-02-2015 12:13 ]
Er is een stuk meer killtrading dan in BF4 in zijn huidige staat. En alles voelt ook een stuk meer 'snappy' aan omdat je 1-2 kogels minder nodig hebt om iemand om te leggen, wat misschien het gevoel geeft van een betere netcode.SouLLeSSportal schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 11:41:
[...]
ben je een uitzondering, ik heb niemand hierover gehoord dat het slechter is, ik heb in de 4 uur dat ik het gespeeld heb geen moment het gevoel gehad dat ik door lag of netcode issues doodging.
[ Voor 5% gewijzigd door Gundogan op 05-02-2015 12:19 ]
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Ik weet wel waar ik het over heb, heb alle bf games nog gespeeld en ik weet wanneer ik wel of niet door brakke netcode dood ga. Dat de damage hoger is staat hier los van. alles boven de 800 rpm geeft voornamelijk problemen en er zitten geen wapens met hogere rpm in de beta. Wat je wel merkt is dat de ttk zo hoog ligt dat het lijkt alsof je ge oneshot wordt, en vaak gebeurd het ook door snipers en shotguns.Gundogan schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 12:19:
[...]
Er is een stuk meer killtrading dan in BF4 in zijn huidige staat. En alles voelt ook een stuk meer 'snappy' aan omdat je 1-2 kogels minder nodig hebt om iemand om te leggen, wat misschien het gevoel geeft van een betere netcode.
K10 = 1200RPM.SouLLeSSportal schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 12:37:
[...]
Ik weet wel waar ik het over heb, heb alle bf games nog gespeeld en ik weet wanneer ik wel of niet door brakke netcode dood ga. Dat de damage hoger is staat hier los van. alles boven de 800 rpm geeft voornamelijk problemen en er zitten geen wapens met hogere rpm in de beta. Wat je wel merkt is dat de ttk zo hoog ligt dat het lijkt alsof je ge oneshot wordt, en vaak gebeurd het ook door snipers en shotguns.
En alleen het vele killtrading valt voor mij op. Dat alleen maakt het wel minder dan BF4 voor mij op dit moment. De rest valt nog wel mee.
Op die na dan, het lijkt me gezien dat de overgrote meerderheid dat niet ervaart dat het dan bij jou ligt dan bij het spel.Gundogan schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 13:01:
[...]
K10 = 1200RPM.
En alleen het vele killtrading valt voor mij op. Dat alleen maakt het wel minder dan BF4 voor mij op dit moment. De rest valt nog wel mee.
Ik vind kill trades niet zo hinderlijk. Het werkt immers beide kanten op. Het viel me gisteren op dat ik nog hitregs van granaten kreeg terwijl ik dood ben. Dat vind ik een hele mooie verbetering.
intergalactic.fm
Ik zal kill trading uitzetten in mijn settings.SouLLeSSportal schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 13:38:
[...]
Op die na dan, het lijkt me gezien dat de overgrote meerderheid dat niet ervaart dat het dan bij jou ligt dan bij het spel.
En de FM9 heeft een firerate van 950RPM of zoiets. Twee dus.
[ Voor 9% gewijzigd door Gundogan op 05-02-2015 14:06 ]
Is dat zo? Ik zie in de anders in de chat ontzettend veel geklaag over killtrading. Dat gezegd hebbende: Mij stoort het niet. Killtrading is een stuk realistischer dan insta-dead die je normaliter ervaart.SouLLeSSportal schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 13:38:
[...]
Op die na dan, het lijkt me gezien dat de overgrote meerderheid dat niet ervaart dat het dan bij jou ligt dan bij het spel.
Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640
Waar ik op doelde was de netcode insta kills idd, niet de kill trades, dat heb ik zelf ook een paar keer gehad maar niet dat ik vond dat er een probleem met de netcode is. dat stoort mij ook niet. De meeste mensen die het spelen weten niks, maar ik heb het over de mensen waarvan ik weet dat ze wel snappen hoe netcode problemen zijn en wat niet. Denk aan de spelers van de bug community en andere op iets hoger niveau spelende mensen in mijn lijst.ChojinZ schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 14:19:
[...]
Is dat zo? Ik zie in de anders in de chat ontzettend veel geklaag over killtrading. Dat gezegd hebbende: Mij stoort het niet. Killtrading is een stuk realistischer dan insta-dead die je normaliter ervaart.
Op die fiets...SouLLeSSportal schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 14:30:
[...]
Waar ik op doelde was de netcode insta kills idd, niet de kill trades, dat heb ik zelf ook een paar keer gehad maar niet dat ik vond dat er een probleem met de netcode is. dat stoort mij ook niet. De meeste mensen die het spelen weten niks, maar ik heb het over de mensen waarvan ik weet dat ze wel snappen hoe netcode problemen zijn en wat niet. Denk aan de spelers van de bug community en andere op iets hoger niveau spelende mensen in mijn lijst.
Ben ik wel met je eens. Heb niet het gevoel dat de netcode net zo brak is als in BF4. Sinds tijdens eens geen irritatie's over de BF netcode hier.

Gisteren achter elkaar trade kills. Network smoothing uit (heb 10-15 ping) high req aan, maakt allemaal niks uit. Constant instant deaths.ChojinZ schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 14:35:
[...]
Heb niet het gevoel dat de netcode net zo brak is als in BF4. Sinds tijdens eens geen irritatie's over de BF netcode hier.
http://www.twitch.tv/jannustitannus
Even voor mijn onwetende hoofd: wie of wat is de netcode?
Ik heb network smoothing niet aangepast, wellicht werkt het nu beter dan in bf4? kan wellicht hetgeen zijn waar men tegenaan loopt want voor de rest zou dat gelijk moeten zijn.evilpin0 schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 14:38:
[...]
Gisteren achter elkaar trade kills. Network smoothing uit (heb 10-15 ping) high req aan, maakt allemaal niks uit. Constant instant deaths.
http://battlelog.battlefi...ddressing-netcode-in-bf4/Niku schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 14:41:
Even voor mijn onwetende hoofd: wie of wat is de netcode?
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
Hoe weet je zo zeker of het instant deaths zijn? Zijn het nie gewoon 2-3 headshot kogels, dan lig je ook vrij vlot gestrekt nl. Zeker nu met de hogere damage/lagere ttk. Daarnaast is een shotgun of sniper in je hoofd ook 1 shot kill. Ik zie de tradekills ook wel voorbij komen, maar heb nou niet het idee dat het echt oneerlijk is of niet klopt.evilpin0 schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 14:38:
[...]
Gisteren achter elkaar trade kills. Network smoothing uit (heb 10-15 ping) high req aan, maakt allemaal niks uit. Constant instant deaths.
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
Owja hoor zullen heus wel headshots tussen zitten met snipers en lucky dubbele headshots. Toch paar keer in me been ge instant killed door een mp-nogwat.Meelobee schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 14:45:
[...]
Hoe weet je zo zeker of het instant deaths zijn? Zijn het nie gewoon 2-3 headshot kogels, dan lig je ook vrij vlot gestrekt nl. Zeker nu met de hogere damage/lagere ttk. Daarnaast is een shotgun of sniper in je hoofd ook 1 shot kill. Ik zie de tradekills ook wel voorbij komen, maar heb nou niet het idee dat het echt oneerlijk is of niet klopt.
Elke potje 3-5 trade kills lijkt me ook niet logische. Ik zal wel te verwent zijn met titanfall netcode
Waarom niet je laatste post editen.. waarom double posts?
On topic:
Ik ga het vanavond nog een poging geven, hopelijk bevalt het dan beter. Gelukkig wel met geluid uit, wat een bagger quotes van de characters, en bagger geluid van de wapens/voertuigen.
On topic:
Ik ga het vanavond nog een poging geven, hopelijk bevalt het dan beter. Gelukkig wel met geluid uit, wat een bagger quotes van de characters, en bagger geluid van de wapens/voertuigen.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Ga jij lekker zonder geluid spelen, dat gaat je k/d vast helpen haha. Als jou dat nu stoort zou ik vooral niet gaan spelen, dat wordt met de full dan alleen maar erger. Ik vind het juist heerlijk dat ze zichzelf niet zo serieus nemen, hoeft voor mij allemaal niet zo serieus, maar de naam battlefield hoeft het niet perse meer te dragen. Er zit duidelijk een bf sausje overheen maar dat is het dan ook, ik zie het meer als een game naast bf4.
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
offtopic:
aaw, een persoonlijke aanval. ik voel me gevleid, bedankt
Ik vind zelf het geluid gewoon minder. Groot deel komt waarschijnlijk door lagere kwaliteit ivm download size, maar het klinkt allemaal minder dan BF4. En Nee, ik heb geen crap systeem. Denon 5.1 surround systeem draaien, dus daar ligt het niet aan.
De muziek, ach, het werkt voor sommigen. niet voor mij. (geeft me wel motivatie om de autorijders sneller af te schieten
De quotes, het hoort denk ik? Het is heel erg GTAV online stijl. niet mijn ding
De sound effects? Het klinkt meer als pop guns dan echt een BF4 sound.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Killtrades heb ik ook al weer genoeg van gehad, maar niet in de hoeveelheden van BF4 (kan ook te maken hebben dat er nog geen vaste patronen zijn en veel encounters 'plotseling' zijn en dat degene die eerst schiet een groot voordeel heeft).evilpin0 schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 14:49:
[...]
Owja hoor zullen heus wel headshots tussen zitten met snipers en lucky dubbele headshots. Toch paar keer in me been ge instant killed door een mp-nogwat.
Elke potje 3-5 trade kills lijkt me ook niet logische. Ik zal wel te verwent zijn met titanfall netcode
Insta deaths zijn ook al genoeg voorbij gekomen, maar meestal door shotguns/snipers en dan heb ik er niet zoveel moeite mee.
Het lijkt alsof ze de BF3 netcode hanteren, dat wil zeggen alleen client side check van de hits (daarom voelen de hits zo snappy, maar zijn de deaths nog steeds vaak instant tegen laggy spelers) in plaats van BF4 waar elke hit door de client én server bevestigd moet worden en er zo vaak hits verloren gaan of tegelijk aankomen.
Al met al niet zo slecht als BF4, maar dat mag de standaard niet zijn natuurlijk.
[ Voor 3% gewijzigd door A.W.E.S.O.M.-0 op 05-02-2015 15:33 ]
precies mijn gedachte.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 15:32:
[...]
Al met al niet zo slecht als BF4, maar dat mag de standaard niet zijn natuurlijk.
ik heb een paar potjes gespeeld maar herinner me alweer waarom ik vlak nadat battlefield 4 uitkwam gestopt ben met het spelen van online shooters. ik zal deze in ieder geval niet meer kopen. BF3 vond ik uiteindelijk wel cool en hoopte met BF4 op een verbetering daarvan ipv een duidelijke achteruitgang.
Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.
Hoe lang hebben jullie geen BF4 meer gespeeld dan? Een paar patches terug is eigenlijk het grootste deel van de problemen al opgelost. Ik durf zelfs te zeggen dat het even lekker speelt als BF3. Wat veel mensen vergeten is dat ook die game zijn problemen had.
Battlefield Hardline speelt voor mij slechter dan BF4 qua hitregistratie. Geregeld zijn er killtrades en ga ik dood achter een muurtje. Zal wel iets van de engine blijven en in volgende games terugkomen. Helaas.
Battlefield Hardline speelt voor mij slechter dan BF4 qua hitregistratie. Geregeld zijn er killtrades en ga ik dood achter een muurtje. Zal wel iets van de engine blijven en in volgende games terugkomen. Helaas.
Waar koop je nou in godsnaam een RPG voor in de auto? Ik vind het echt niet.
is dat niet een car upgrade? vehicle tab helemaal rechts van je loadouts.Brogala schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 15:44:
dacht ik dus ook, maar daar vind ik hem ook niet... bij geen enkele vehicle. Op conquest large bij dusbowl... nou ja kijk straks weerSouLLeSSportal schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 15:46:
[...]
is dat niet een car upgrade? vehicle tab helemaal rechts van je loadouts.
nvm, het heet geen RPG maar een anti armor nog wat

[ Voor 10% gewijzigd door Brogala op 05-02-2015 15:55 ]
Omdat ik niet gezien had dat ik de laatste poster waslanerios schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 14:49:
Waarom niet je laatste post editen.. waarom double posts?
Hoezo aanval, hij reageert op jou post erboven. Niet zo overdreven reageren, das killing voor de sfeerlanerios schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 15:26:
offtopic:
Is dat niet gewoon een kwestie van de pickup oppakken en dan instappen? nee dus,Brogala schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 15:44:
was zeker niet zo bedoeldMeelobee schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 15:57:
Hoezo aanval, hij reageert op jou post erboven. Niet zo overdreven reageren, das killing voor de sfeer
Dat BF3 ook problemen had en dat BF4 nog slechter was, nemen we DICE juist kwalijk.Uffeltje schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 15:42:
Hoe lang hebben jullie geen BF4 meer gespeeld dan? Een paar patches terug is eigenlijk het grootste deel van de problemen al opgelost. Ik durf zelfs te zeggen dat het even lekker speelt als BF3. Wat veel mensen vergeten is dat ook die game zijn problemen had.
BF4 heb ik vorige week nog opgestart en de grootste problemen zijn inderdaad wel opgelost, maar persoonlijk vind ik het nog verre van goed.
Het lijkt inderdaad inherent aan de engine, maar er komt een 60/60 tick proef in de CTE als het goed is, dus wellicht dat ze er toch nog iets aan kunnen verbeteren voor Battlefront of Battlefield 6.
Wie ff een avondje wil knallen op de Xbox One, voeg me toe! Account = TeddyDucktape
Mic is wel verplicht
Mic is wel verplicht
Ik zou iedereen aanraden om na een potje hardline, bf3 te spelen dan merk je hoe slecht de gameplay van hardline is.
Op de PC. Een kameraad van me heeft ook nergens last van. Ik kan ook geen oorzaak vinden want ik zoek servers met een lage ping en battlefield draait ook prima.beuker19 schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 22:17:
[...]
PC of Console ?
Ik heb namelijk op de PC nergens last van.
Ik ben weer overgestapt op BF4, heb het nu iets van 3 uur gespeeld maar speelde gewoon niet lekker. Dust Bowl is echt veels te groot voor mij met veels te weinig cover, kijk grote maps met één centraal punt vind ik nog wel leuk maar hier rijden overal auto's overal rond en je kan ook echt niks als je niet in zo'n auto zit.
Vind de achtervolgingen vaak wel leuk maar dat is vaak zo snel afgelopen en dan zit je weer 3 minuten te rijden voordat je dicht bij de volgende auto zit...
Dan Heist, dit is opzich wel leuk maar teamwork is gewoon te slecht (bij heist eindig ik 4/5 keer als eerste gewoon omdat ik ptfo). Hopelijk leren mensen het maar het is vooral een sniperfestijn op het dak
En voor conquest large ga ik wel BF4 spelen... zitten leukere maps in naar mijn idee.
Vind de achtervolgingen vaak wel leuk maar dat is vaak zo snel afgelopen en dan zit je weer 3 minuten te rijden voordat je dicht bij de volgende auto zit...
Dan Heist, dit is opzich wel leuk maar teamwork is gewoon te slecht (bij heist eindig ik 4/5 keer als eerste gewoon omdat ik ptfo). Hopelijk leren mensen het maar het is vooral een sniperfestijn op het dak

En voor conquest large ga ik wel BF4 spelen... zitten leukere maps in naar mijn idee.
Vergeet ook niet dat heist ff wennen is. Ik doe zelf voor het doel spelen maar ik snap het nog niet zo goed. Dat duurt ff. Vooralsnog vind ik het een leuke game voor naast bf4
intergalactic.fm
Ja ik zal 't over een paar dagen nog eens proberen, maar het probleem is gewoon dat je als criminal het heel moeilijk hebt. Terwijl ik even 20 seconden wacht tot ik kan 'inbreken' en de package stelen is de rest van het team al gewoon gaan teamdeatchmatchen of naar de roof gegaanyrew schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 20:44:
Vergeet ook niet dat heist ff wennen is. Ik doe zelf voor het doel spelen maar ik snap het nog niet zo goed. Dat duurt ff. Vooralsnog vind ik het een leuke game voor naast bf4

Vervolgens lopen erg weinig mensen mee met de carrier (record is 3 personen om me heen), zodat je met 1/2 cops die gewoon op het drop-point staan de operatie al verpesten. Tenzij je team de roof heeft en daardoor het drop-point van boven kan 'beschermen', maar dit is me na 15 potjes één keer gebeurd.
Vanmiddag weer een uurtje gespeeld. En dit keer had ik er toch wel een boel plezier van. Met name Hotwire was best geinig. Het uit een raam hangen tijdens het rondscheuren en de woord grapjes die voortdurend te horen zijn. Ook moet ik ze toch wel een compliment geven voor de stad map (ben de naam kwijt). Zag er allemaal prima uit. Het aimen is nog steeds een beetje gek. Dat zal nog gewoon wennen zijn. Hardline heeft een puntje gescoord bij me vandaag!
Net mijn eerste potjes op Heist gespeeld. Dat is maar een paar rondes leuk, daarna heb je het wel gezien en begin je je (te) snel te ergeren aan de slechte gameplay en issues in de game. Deze game is de hoofdtitel Battlefield totaal onwaardig. Dit is - en daar verschillen de meningen ook over - totaal geen game eigenlijk voor de Battlefield franchise. Leuk voor de afwisseling, maar hoort eigenlijk niet onder de BF vlag thuis. Ik kan het in ieder geval niet begrijpen dat EA een game als deze wilt uitgeven, maar ja, gezien de launches van Sim City 5 en Battlefield 4, kan het me eigenlijk ook niet meer verbazen.
[ Voor 17% gewijzigd door CH4OS op 05-02-2015 21:35 ]
Na Sim City 5 en BF4 kunnen ze juist dit uitbrengen. De standaard is zo ongelofelijk diep gedaald dat het wel verkoopt. Verder zijn de pijlen op het moment gefocust op Ubisoft hun miserabele launches. Tijd voor een "goede" EA launch dus.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Vandaag de game ook maar eens getest en het viel me voor een beta erg mee, de game liep erg goed op mijn redelijke pc , op wat vage kills na waarbij je toch echt al een tijd de hoek om was .... Ik vond de heist mode wel grappig maar werd wel meteen zwaar melig van het alarm geluid dat maar af bleef gaan, dat was dus headset af... Ik denk dat de game op zich wel potentie heeft, maar dat ik hem vanwege het toch al te grote aantal games dat ik speel en wil ga spelen niet aanschaf. Ik wacht met smart op de nieuwe UT als nieuwe shooter
Mwoah het is een variant op Rush die ook wel wat lijkt op hotwire. Bewegende doelwitten die een objective moeten volbrengen. Ik vind het wel geinig. Sure, niet iets voor lange tijd maar je speelt nu ook steeds dezelfde map en dat is straks ook niet.CptChaos schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 21:34:
Net mijn eerste potjes op Heist gespeeld. Dat is maar een paar rondes leuk, daarna heb je het wel gezien en begin je je (te) snel te ergeren aan de slechte gameplay en issues in de game. Deze game is de hoofdtitel Battlefield totaal onwaardig. Dit is - en daar verschillen de meningen ook over - totaal geen game eigenlijk voor de Battlefield franchise. Leuk voor de afwisseling, maar hoort eigenlijk niet onder de BF vlag thuis. Ik kan het in ieder geval niet begrijpen dat EA een game als deze wilt uitgeven, maar ja, gezien de launches van Sim City 5 en Battlefield 4, kan het me eigenlijk ook niet meer verbazen.
Nog even een PSA: het kopen van een gold battlepack hoef je ook echt niet te doen. Kost 20.000 cash en levert je meer nutteloze troep op. Zojuist een boost, grip, 2 emblems (

ik moest mezelf echt dwingen om hardline te spelen.. daarna bf4 aangezet en ik vindt hardline echt zooo slecht.. ik vindt het thema leuk maar de game ''voelt'' raar aan en schiet niet lekker..penjon schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 19:46:
Ik zou iedereen aanraden om na een potje hardline, bf3 te spelen dan merk je hoe slecht de gameplay van hardline is.
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Ik hoop stiekem dat het grafisch niet niet af is, want komop, deze game is best lelijk. Ik vrees het ergste, want vaak is de laatste periode bedoeld voor polish. Imo ziet het er een stuk slechter uit als BF4.
"May our framerates be high and our temperatures low."
Herkenbaar, wat een deceptie zeg..spartacusNLD schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 22:54:
[...]
ik moest mezelf echt dwingen om hardline te spelen..
Verwijderd
Probeer 3200x1800 200% resolutie scaleDeem schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 23:16:
Ik hoop stiekem dat het grafisch niet niet af is, want komop, deze game is best lelijk. Ik vrees het ergste, want vaak is de laatste periode bedoeld voor polish. Imo ziet het er een stuk slechter uit als BF4.
Moet zeggen dat ik 'm nu na zo'n twee uur gespeeld te hebben toch wel tof begin te vinden. Vooral de good-old conquest mode, die map is awesome.
Overigens, zijn de overige spelmodi ook bekend? Naast Heist, Conquest en Hotwire bedoel ik dan.
Overigens, zijn de overige spelmodi ook bekend? Naast Heist, Conquest en Hotwire bedoel ik dan.
Behalve o.a. het feit dat die huisjes niet kapot te krijgen zijn.Niku schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 00:49:
Moet zeggen dat ik 'm nu na zo'n twee uur gespeeld te hebben toch wel tof begin te vinden. Vooral de good-old conquest mode, die map is awesome.
In Bad Company 2 kon bijna alles kapot. Dat was niet alleen leuk, maar had ook tactisch gezien nut.
Maar goed, voordat ik weer een BC2 lofzang houd, stop ik maar
Hoe dan ook, dit gaat em voor mij niet worden.
[ Voor 4% gewijzigd door Koekiemonsterr op 06-02-2015 03:15 ]
Ik ben er ook nog niet zeker van. Van de week even een paar uurtjes gespeeld en, zo tussendoor als afwisseling vond ik het wel aardig, maar om nou te zeggen dat ik helemaal overstag ben, mwah. Ik wacht wel even af tot er een paar reviews zijn en dan zien we wel.
Zo op het eerste gezicht zie ik me hier nog geen 900+ uur insteken zoals in BF4, maar wie weet.
Zo op het eerste gezicht zie ik me hier nog geen 900+ uur insteken zoals in BF4, maar wie weet.
PsychoMantis_NL @ Battlefield || Red Dead Redemption || GTA V
Na eenmaal de akm en m16 geunlockt te hebben met kobra sight moet ik toch zeggen dat ik me uitermate vermaak met dit spel vermaak. Een groot irritatie punt van bf vind ik altijd de TTK. Die is gewoon veel te lang, vooral als je 2 man tegen komt kan je nog zo snelle reflexen hebben, de tweede man heeft alle tijd om aan te leggen en jouw af te maken. Hier kan je dus als je snel bent door ze alle 2 tegelijk heen knallen.
Knalt gewoon erg lekker dit spel, alleen jammer van die trade kills. Ook dat zowel de cops als robbers andere wapens hebben vind ik wel plezant een keertje.
Knalt gewoon erg lekker dit spel, alleen jammer van die trade kills. Ook dat zowel de cops als robbers andere wapens hebben vind ik wel plezant een keertje.
Ik vind de TTK dan juist weer net iets te laag. Het is mij in ieder geval nog bijna niet gelukt om nadat ik een eerste keer geraakt werd een hoekje om te rennen. Het moet niet zo zijn dat je een half magazijn nodig hebt voor een kill, maar naar mijn idee gaat het in hardline net iets té snel.
Maar goed, het kan ook zijn dat de hitreg gewoon iets beter is en dat BF4 ook zo had moeten werken, in dat geval heb ik niks gezegd ofc.
Maar goed, het kan ook zijn dat de hitreg gewoon iets beter is en dat BF4 ook zo had moeten werken, in dat geval heb ik niks gezegd ofc.
PsychoMantis_NL @ Battlefield || Red Dead Redemption || GTA V
Is dit spel "gratis" online te spelen? (oftewel zonder abonnement)
(ik kan het zo snel niet vinden)
(ik kan het zo snel niet vinden)
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
1e hit op google : http://www.battlefield.com/hardline/features/modesNiku schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 00:49:
Het spel is op dit moment gratis te spelen omdat het een beta is. Vanaf 19 maart kost het spel ongeveer €35,- bij een goedkope keystore, om het online te kunnen spelen.Mad-Matt schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 08:30:
Is dit spel "gratis" online te spelen? (oftewel zonder abonnement)
ah top, dus geen maandelijkse kosten.
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
Gisteren nog gespeeld, maar ik ga het spel toch niet kopen, wellicht als deze voor een leuk prijsje te krijgen is.
Hij speelt net niet lekker, auto's die niet lekker rijden, wapens die het net niet zijn. Hotwire is een 'leuke' modus, maar net niet leuk genoeg op interesse te houden.
Plus punt vind ik dat het laden wel weer super snel gaat. Binnen een aantal seconden naar de volgende map. Nadeel dat je weer 40 seconden moet wachten tot het potje begint, maar goed
Edit: Blijft een beta natuurlijk..
Hij speelt net niet lekker, auto's die niet lekker rijden, wapens die het net niet zijn. Hotwire is een 'leuke' modus, maar net niet leuk genoeg op interesse te houden.
Plus punt vind ik dat het laden wel weer super snel gaat. Binnen een aantal seconden naar de volgende map. Nadeel dat je weer 40 seconden moet wachten tot het potje begint, maar goed
Edit: Blijft een beta natuurlijk..
[ Voor 3% gewijzigd door KingSizeBas op 06-02-2015 09:36 ]
Verwijderd
Dat maakt Bad Company 2 een groots succes inderdaad. Levolution idee is oke, wat grotere destructie, maar het is telkens hetzelfde. Oh die hijkraan kan neer en dan krijg je het zelfde pad als 3 potjes terug.Koekiemonsterr schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 03:15:
[...]
Behalve o.a. het feit dat die huisjes niet kapot te krijgen zijn.
In Bad Company 2 kon bijna alles kapot. Dat was niet alleen leuk, maar had ook tactisch gezien nut.
Hoe dan ook, dit gaat em voor mij niet worden.
In Bad Company 2 was je nergens veilig. Twijfel dan ook nog om Hardline aan te schaffen. Plus dat de beta wat rubberbanding vertoont bij mij speelsessie.
Dat zal wel goed komen, aangezien het nu niet uit maakt of je op low zet of op ultra.Deem schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 23:16:
Je moet natuurlijk wel PSplus hebben heMad-Matt schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 09:34:
ah top, dus geen maandelijkse kosten.
Voor de rest is t wel een grappig spel, maar meer voor erbij.. Had gewoon een DLC moeten zijn voor Bf4.. Ik pik m wel een keer op als ie 20,- is ofzo

Verder mogen ze wel iets doen aan de killcam.. Lijkt wel alsof ie aan een elastiek zit.. Word er strontmisselijk van

[ Voor 41% gewijzigd door poor Leno op 06-02-2015 11:00 ]
Voor PC hoef je in ieder geval niks te hebben en voor op de Xbox uiteraard een Live abo.
Heeft ook geen zin, BC2 staat op eenzame hoogte in de BF reeks. Wat online knallen betreft dan.Koekiemonsterr schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 03:15:
[...]
Maar nog altijd onder VietnamNiku schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 11:36:
[...]
Heeft ook geen zin, BC2 staat op eenzame hoogte in de BF reeks. Wat online knallen betreft dan.
Er is ook een BF:Vietnam. Leer je klassiekers!Niku schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 11:41:
Dat is BC2 dlc, dus reken ik erbij.
[ Voor 4% gewijzigd door CH4OS op 06-02-2015 11:45 ]
Je hebt helemaal gelijk, oepsCptChaos schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 11:44:
[...]
Er is ook een BF:Vietnam. Leer je klassiekers!BF2 is immers ook een van de beste delen uit de serie. Eigenlijk alles tot en met BC2 wel imo.
Ik lees veel klachten over de slechte textures en over het ontbreken van destruction. Zou dat allebei niet gewoon bewust uit de beta gehouden zijn? Ik kan me voorstellen dat de download een stuk groter is met alle textures (incl high/ultra) Destruction zit er maar deels in lijkt het, op de dust bowl map zijn er maar een paar huizen die echt stuk kunnen.
Mwah, Battlefield 2142 vond ik persoonlijk een grote aanfluiting! De uitbreiding van BF2 (was dat modern combat?) was ik ook niet helemaal weg van...CptChaos schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 11:44:
[...]
Er is ook een BF:Vietnam. Leer je klassiekers!BF2 is immers ook een van de beste delen uit de serie. Eigenlijk alles tot en met BC2 wel imo.
BF2 heeft meerdere expansions.
En idd, De enige uitzondering op mijn stelling is 2142.
Lijkt me sterk dat ze een dergelijke ingrijpende feature niet in de beta toevoegen, of indien ze dan ervoor zouden kiezen dit niet te doen, geen bericht over te sturen.Meelobee schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 12:49:
Ik lees veel klachten over de slechte textures en over het ontbreken van destruction. Zou dat allebei niet gewoon bewust uit de beta gehouden zijn? Ik kan me voorstellen dat de download een stuk groter is met alle textures (incl high/ultra) Destruction zit er maar deels in lijkt het, op de dust bowl map zijn er maar een paar huizen die echt stuk kunnen.
Verwijderd
Na het beta testen van Battlefield 2142 heb ik alleen nog BF3 gespeeld en verder afgehaakt.ChojinZ schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 12:53:
[...]
Mwah, Battlefield 2142 vond ik persoonlijk een grote aanfluiting! De uitbreiding van BF2 (was dat modern combat?) was ik ook niet helemaal weg van...
Toen we tijdens uitvoerig testen van alles hadden aangegeven ging 2142 gewoon live met alle bugs en ellende van de beta er nog in.
Hopelijk vergaat het Hardline beter maar ik laat het links liggen.
Verwijderd
Hmm tot nu toe... mooie maps (bijv. Dustbowl), maar het lijkt zich niet echt te onderscheiden. Waarom hebben ze niet wat kleinschaligere missies opgesteld, waarbij je als squad een heist moet uitvoeren en een andere squad je probeert te stoppen? De gamemodes zijn nu 32 spelers; gewoon een team deathmatch chaos eigenlijk.
De nacht versie van Shanghai is nu op CTE te spelen, dat wordt vanavond lekker afwisselen met een paar potjes Hardline!
Ik heb trouwens BF4 CTE en Hardline op mijn HD staan omdat ik maar 128gb op mijn SSD heb. Wat me opvalt is dat Hardline veeeeeel sneller laadt, net zo snel als BF4 vanilla op mijn SSD..
Ik heb trouwens BF4 CTE en Hardline op mijn HD staan omdat ik maar 128gb op mijn SSD heb. Wat me opvalt is dat Hardline veeeeeel sneller laadt, net zo snel als BF4 vanilla op mijn SSD..
Verwijderd
Ja dit viel mij ook al op. Hardline staat op mijn HD, BF4 op mijn SSD, en volgens mij laad Hardline nog steeds sneller.Jovas schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 16:31:
De nacht versie van Shanghai is nu op CTE te spelen, dat wordt vanavond lekker afwisselen met een paar potjes Hardline!
Overigens heb ik net als in BF4 een bug (die niemand op google lijk te kunnen fixen) dat wanneer ik op OPTIONS klik mijn game crashed... Ik moet dus windowed spelen en kan geen controls aanpassen

Ben nog niet echt warm van dit spel. Net Hotwire gespeeld en dat gaat echt nergens over. Geen enkele kill gemaakt, geen schot gelost, niet dood gegaan en alleen maar gereden. Hotwire coins en een medal voor MVP??? Dus geld verdiend en promoted, terwijl je geen hol uitvoert dan elke keer hetzelfde rondje rijden
Dit gevoel heb ik ook. Je kan ongelofelijk veel geld verdienen door constant heel saai hetzelfde rondje te rijden. Zonder voertuig moet je minstens 1 minuut, meestal langer wachten tot je eindelijk een auto tegenkomt die je heel misschien kan opblazen.Layumi schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 17:34:
Ben nog niet echt warm van dit spel. Net Hotwire gespeeld en dat gaat echt nergens over. Geen enkele kill gemaakt, geen schot gelost, niet dood gegaan en alleen maar gereden. Hotwire coins en een medal voor MVP??? Dus geld verdiend en promoted, terwijl je geen hol uitvoert dan elke keer hetzelfde rondje rijden
Ik heb het net nog een paar keer gespeeld maar het is altijd hetzelfde; rondjes rijden en zoveel mogelijk geld daarmee te verdienen. In het midden van de maps staan ook geen vehicles ofzo, nou ja wel een 'objective voertuig' maar deze spawnen niet zo vaak. Dus als je dan weer gewoon op de weg terechtkomt... ben je fucked. Tenzij een teammate je komt ophalen maar dit is nog nooit gebeurt bij mij

jullie spelen het verkeerd. Gebruik ook eens de gadgets.
[ Voor 14% gewijzigd door goosche op 06-02-2015 18:18 ]
Verwijderd
Lmao 1080P 55FPS optie @ YouTubegoosche schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 18:16:
jullie spelen het verkeerd. Gebruik ook eens de gadgets.
[video]

Maarja wat die gene doet is dom, auto's rijden levert je veel meer xp/cash dan mensen irriteren...
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2015 18:25 ]
Verwijderd
Server met 4 mensen = 20-30K xp per matchyrew schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 18:32:
Totdat meer mensen het doen en je minder lang in je auto zit.
Je wilt als team toch winnen? Dus dan moet je de auto's van de ander uitschakelen. Hotwire is voor mij de leukste spelmodus, veel actie. Altijd een volle auto, rondscheuren, achtervolgen, uitstappen en knallen.Verwijderd schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 18:24:
[...]
Maarja wat die gene doet is dom, auto's rijden levert je veel meer xp/cash dan mensen irriteren...
Verwijderd
Ik wil sparen voor alle wapens, zodat als spel live gaat ik wel weet waar ik mijn geld aan moet besteden.yrew schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 18:58:
Euh ja, dat gaat wel lekker hard ja.
superduper rare reloads and easter eggs mogelijkheden.
Verwijderd
Kijk eens wie hier top post heeft en wat hij zegt: http://battlelog.battlefi...-of-battlefield-hardline/Verwijderd schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 23:12:
Hotwire is de enige mode dat in mijn ogen Battlefield hardline leuk maakt.
Desert Combat ModChojinZ schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 12:53:
[...]
Mwah, Battlefield 2142 vond ik persoonlijk een grote aanfluiting! De uitbreiding van BF2 (was dat modern combat?) was ik ook niet helemaal weg van...
https://www.instagram.com/indigobeatz_rebelchild/
Let op:
~~~~~~~[html]Het is niet de bedoeling om hier om codes te vragen. Voor vragen over downloaden etc kun je de zoekfunctie gebruiken. De kans is groot dat dezelfde vraag al een keer is gesteld en misschien dus ook wel beantwoord.
Hou het hier ook over BF:Hardline en probeer dingen zoals BF3, BF4 en Origin er buiten te laten
Tweakers Heist & Blood Money server (PC)
Tweakers Blood Money & Hotwire server (PC)~~~~~~~[/html]
~~~~~~~[html]Het is niet de bedoeling om hier om codes te vragen. Voor vragen over downloaden etc kun je de zoekfunctie gebruiken. De kans is groot dat dezelfde vraag al een keer is gesteld en misschien dus ook wel beantwoord.
Hou het hier ook over BF:Hardline en probeer dingen zoals BF3, BF4 en Origin er buiten te laten
Tweakers Heist & Blood Money server (PC)
Tweakers Blood Money & Hotwire server (PC)~~~~~~~[/html]