Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het is en blijft gewoon battlefield.
aan de ene kant is het leuk om te doen, maar aan de andere kant zit het echt vol met foutjes of ontwikkelingen die mij tegenhouden om de game te halen.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:04
Gister samen met 3 anderen (grootste deel met 1 iemand anders maar ook met 2 anderen nog een tijd) Hotwire gespeeld en eigenlijk alleen maar gelachen. Een modus die je niet te serieus moet spelen, waar je gewoon lekker rond moet blijven crossen en waar je met wat teamplay best mooie dingen kunt doen. Stonden eigenlijk de hele tijd wel bovenaan zonder echt serieus te spelen. Zodra je in een objective kunt blijven rijden is het best goed te doen voor de score. Zelfs als chauffeur nog meerdere malen een positieve k/d gehaald :+
En natuurlijk heb je van die trutjes die constant naar de RPG gaan en natuurlijk wordt er C4 op de weg gelegd, maar het zij zo. Muffer vind ik dat het vrij vaak voorkwam dat iemand met een n00btube op een auto schoot die wat dichtbij zat en daardoor zelf het loodje legt. Die explosies zijn echt te groot. En ook de pickupweapons moeten wat beter worden toegepast op de gamemode. Een RPG leggen in de stad bij een kruispunt waar je eigenlijk altijd wel langs komt, is gewoon niet tof. En sommige plekken moeten worden afgesloten. Rondjes blijven rijden in de parkeergarage zou eigenlijk niet moeten.

Maar goed, veel gelachen en uiteindelijk een uurtje of 4 als chauffeur rond gereden. Met een RPG in de kofferbak voor de auto waar je in kunt spawnen, ammo op de voorkant plakken en met boost kunnen spelen, kom je vrij ver. Misschien niet MVP, maar wel 2e of 3e. En als je wat mensen in de auto hebt die kunnen repareren, kunnen c4 dumpen en met n00btube kunnen schieten, kun je ook aardig wat van je afslaan. Fire extinguisher vond ik ook erg handig uiteindelijk. Dan kun je jezelf nog net dat beetje health geven waardoor je toch niet zult ontploffen. Werkte beter dan repair bv (waar uiteindelijk de RPG voor in de plaats kwam)

Is het Battlefield? Niet echt, maar maakt dat uit? Het is gewoon leuk om te doen en straks met meer maps heb je ook meer afwisseling dus is het ook een stuk leuker (net als de overige modussen is het gebrek aan afwisseling nogal killing in deze beta). Zodra je een auto aan het achtervolgen bent of door een verkeerde afslag komt te zitten tussen 2 auto's en een truck is de chaos aan. Erg tof :)

[ Voor 14% gewijzigd door Martinspire op 07-02-2015 11:58 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matsooh
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 29-08 23:34
goosche schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 18:16:
jullie spelen het verkeerd. Gebruik ook eens de gadgets.

[video]
C4 op de weg is echt Laim, maar ach ik doe het ook, samen met een RPG in de koffer. Eigenlijk echt goed geamuseerd, vindt het echt wel fijn, begin er over te denken om het te (pre)orderen maar weet niet of ik er de 60€ voor over heb :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je geeft een link van een standaard promo pagina.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zoals ik al eerder aangaf.
Dustbowl is eigen wel een goede map.
De close combat per capture point is te vergelijken met Grand bazaar en punten op Seine crossing.

Nadat ik de AKM en M16A3 vrij had gespeeld, werdt het een stuk leuker.
Deed me denken aan BF3.
Toch jammer dat je nog af en toe dood gaat achter muren.
oja TTK moet echt nog steeds langer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14:06

Niku

Alagaesii

Deze beta heeft eigenlijk alleen Conquest (Dust Bowl) mij kunnen overtuigen. Hotwire en Heist trekken me niet zo, maar Conquest maakte me eigenlijk wel enthousiast. Ik sluit deze beta voor mezelf dan ook af met een positiever gevoel dan dat ik had verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 21:14
Pykow schreef op zaterdag 07 februari 2015 @ 14:39:
Zoals ik al eerder aangaf.
Dustbowl is eigen wel een goede map.
De close combat per capture point is te vergelijken met Grand bazaar en punten op Seine crossing.

Nadat ik de AKM en M16A3 vrij had gespeeld, werdt het een stuk leuker.
Deed me denken aan BF3.
Toch jammer dat je nog af en toe dood gaat achter muren.
oja TTK moet echt nog steeds langer
De TTK nog langer? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 07 februari 2015 @ 12:19:
[...]

Je geeft een link van een standaard promo pagina.
Dat is niet waar lol, jij bent niet ingelogd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Gemengde gevoelens...de game modes spreken me erg aan maar ik heb t idee dat t enkel 1 hit kills zijn, met welk wapen ik ook geraakt wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Registratie: Maart 2014
  • Niet online
Cartman! schreef op zaterdag 07 februari 2015 @ 15:33:
Gemengde gevoelens...de game modes spreken me erg aan maar ik heb t idee dat t enkel 1 hit kills zijn, met welk wapen ik ook geraakt wordt.
De netcode is nog slechter dan in BF4 ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cartman! schreef op zaterdag 07 februari 2015 @ 15:33:
Wie het laagste ping, het hoogste refresh rate monitor heeft en de beste muis/keyboard heeft WINT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
Verwijderd schreef op zaterdag 07 februari 2015 @ 15:53:
[...]

Wie het laagste ping, het hoogste refresh rate monitor heeft en de beste muis/keyboard heeft WINT!
Oh.... Ik dus! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pricewatch: LG IPS277L-BN Zilver, Zwart = 14.6 input lagg/60hz + goedkope muis+toetseboord en wi-fi op zolder. Kan niet erger 8)7

Hey ik haal tenminste 90FPS op 1080P!

Edit: Ik zie dat jij ook dezelfde monitor hebt/had. Dan is de pricewatch: BenQ XL2720Z Zwart een hele verbetering :P

Ik wacht nog op de 144HZ/1440P IPS Freesync beeldscherm ;)

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2015 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRicolaa10
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 16:02
Is de beta ook beschikbaar op de Xbox 360? Aangezien mijn computer ter reparatie is wil ik het wel 's proberen op de Xbox.

DJI Mavic 3 Classic | i7-8700 - GTX1070Ti - 16GB RAM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:51

Stewie!

Keen must die!

Ja, op welk platform van Playstation, Xbox en PC is de beta gratis te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRicolaa10
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 16:02
Stewie! schreef op zaterdag 07 februari 2015 @ 16:31:
Ja, op welk platform van Playstation, Xbox en PC is de beta gratis te spelen.
Dat is dan toch wel apart, ik kan het namelijk niet vinden in de Xbox store.

Edit:
Gelukt! Wel handmatig via de pc.

[ Voor 7% gewijzigd door TheRicolaa10 op 07-02-2015 16:48 ]

DJI Mavic 3 Classic | i7-8700 - GTX1070Ti - 16GB RAM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 15:23
Brogala schreef op zaterdag 07 februari 2015 @ 15:43:
[...]

De netcode is nog slechter dan in BF4 ;w
Nee echt raak schieten en geraakt worden is veel beter dan in BF4.
In Hardline moet je echt raak kunnen schietenn en kun je niet vrolijk wanneer je onder vuur word genomen nog een sigaret roken , koffie inschenken en dan rustig weglopen :o
Ik snap dat er veel mensen zijn die daar moeite mee hebben en zeggen dat BF4 ''gefixed'' is maar BF4 is nooit gefixed maar de damage is gewoon verhoord zodat de hitreg beter lijkt vooral aan de ontvangende kant.
Mijn ervaring met BFH is echter dat 99,9% van de kogels die ik raak schiet ook echt raak zijn en wanneer ik iemand dan 5 keer raak ze ook echt dood zijn itt. BF4 waar het soms maar de vraag was of die hitmarker nu echt of nep was.
Wat mij vooral opvalt is dat de mensen die nu nog veel BF4 spelen vooral klagen omdat de pace en skill enorm hoger ligt en ze dan ingemaakt worden omdat ze geen recoil meer gewend zijn , geen 200 kogel Assault rilfles meer in de game zitten en dat wanneer je nu beschoten word je niet meer terug kan reageren omdat je gewoon dood bent zoals het normaal gesproken hoort als iemand je van achter beschiet.

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Registratie: Maart 2014
  • Niet online
beuker19 schreef op zaterdag 07 februari 2015 @ 16:46:
[...]

Nee echt raak schieten en geraakt worden is veel beter dan in BF4.
In Hardline moet je echt raak kunnen schietenn en kun je niet vrolijk wanneer je onder vuur word genomen nog een sigaret roken , koffie inschenken en dan rustig weglopen :o
Ik snap dat er veel mensen zijn die daar moeite mee hebben en zeggen dat BF4 ''gefixed'' is maar BF4 is nooit gefixed maar de damage is gewoon verhoord zodat de hitreg beter lijkt vooral aan de ontvangende kant.
Mijn ervaring met BFH is echter dat 99,9% van de kogels die ik raak schiet ook echt raak zijn en wanneer ik iemand dan 5 keer raak ze ook echt dood zijn itt. BF4 waar het soms maar de vraag was of die hitmarker nu echt of nep was.
Wat mij vooral opvalt is dat de mensen die nu nog veel BF4 spelen vooral klagen omdat de pace en skill enorm hoger ligt en ze dan ingemaakt worden omdat ze geen recoil meer gewend zijn ,geen 200 kogel Assault rilfles meer in de game zitten en dat wanneer je nu beschoten word je niet meer terug kan reageren omdat je gewoon dood bent zoals het normaal gesproken hoort als iemand je van achterr beschiet.
Mwah, misschien kunnen de noobs niet snel killen in BF4 (ik zeg nu absoluut niet dat jij dat bent) maar ik kan in BF4 met een AEK toch wel heel snel iemand killen. Hier heb ik echter het gevoel dat je binnen de seconde dood bent, dat is ook wel heel extreem.

Skill hoger :O Met een M4A3 heb je iedereen binnen 1,5 seconden dood op close range, dan merk ik echt niks van de recoil hoor... Ja op long range wel maar mijn recoil mangement is prima. Ik speel in BF4 altijd met een AEK, soms met een vertical grip, dan ben je wel wat recoil gewend hoor ;)

Wat? Ja je hebt misschien een paar assault rifles met veel bullets maar die zijn extreem slecht :P Persoonlijk mis ik de LMGs niet, in ieder geval niet met de hoeveelheid mensen die overal om je heen komen op dit moment.

En dat laatste snap ik al helemaal niet. Ik heb nog nooit gehad dat ik iemand van achter probeerde te doden en hij zich rustig omdraait en niet dood is... Of was het sarcastisch bedoeld? Imho is het juist goed dat je veel skill nodig hebt om erg snel te killen in BF4, als ik met mijn AEK op het hoofd richt en dan met mijn muis naar beneden ga is hij echt heel snel dood.

Grappig om te zien hoe jij deze game wel heel leuk vind, na al dat geklaag op BF4 :+
Iedereen zijn eigen smaak, hoewel ik deze game denk ik toch maar een kans ga geven drie/vier weken na release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

TheRicolaa10 schreef op zaterdag 07 februari 2015 @ 16:36:
[...]

Dat is dan toch wel apart, ik kan het namelijk niet vinden in de Xbox store.

Edit:
Gelukt! Wel handmatig via de pc.
Het staat toch echt online op de X360 ;-) Ook direct via de Xbox360 te downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-11-2023
Was er al bang voor en het vermoeden dat ze gewoon dezelfde shit code hebben gebruikt en geen enkele verbetering hebben gebracht aan het anti cheat gebeuren. Dat je opnieuw punkbuster moet downloaden geeft in ieder geval de illusie dat.....

[ Voor 11% gewijzigd door TecTo op 07-02-2015 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het lijkt er inderdaad op dat je vaak geoneshot wordt. Maar dat was in bf4 ook het geval.

het schiet net als bf4. Ietsjes beter.
maar de eerste 3 maps in deze beta is al beter dan elke map in bf4.

Daarnaast hoop ik dat de laadtijden zo blijven. Binnen 20 seconde een nieuwe ronde gestart en map laden echt snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Pykow schreef op zaterdag 07 februari 2015 @ 18:52:
Het lijkt er inderdaad op dat je vaak geoneshot wordt. Maar dat was in bf4 ook het geval.
Totally not.. in bf4 kan je altijd gemakkelijk wegspringen en doen om nog te blijven leven. In hardline is de time to kill gewoon veel lager waardoor je al dood bent voor je iets kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

TecTo schreef op zaterdag 07 februari 2015 @ 18:01:
Was er al bang voor en het vermoeden dat ze gewoon dezelfde shit code hebben gebruikt en geen enkele verbetering hebben gebracht aan het anti cheat gebeuren. Dat je opnieuw punkbuster moet downloaden geeft in ieder geval de illusie dat.....

[video]
Die speler is gisteren al gedetecteerd en gebanned door FairFight. :w

Waarom de paniek tekst over het anti-cheat gebeuren? Vind je het zo slecht bij BF4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Nu online
Matsooh schreef op zaterdag 07 februari 2015 @ 12:18:
[...]

C4 op de weg is echt Laim, maar ach ik doe het ook, samen met een RPG in de koffer. Eigenlijk echt goed geamuseerd, vindt het echt wel fijn, begin er over te denken om het te (pre)orderen maar weet niet of ik er de 60€ voor over heb :(
C4 FTW >:) maar ik ga hem niet preorderen vind 60 euro veel teveel voor een mod met 9 maps. Ik ga GTA halen en later dit jaar Battlefront. Hardline brengt weinig nieuwe dingen met zich mee. Hardline had gewoon een DLC moeten zijn voor BF4. 15 a 20 euro heb ik wel over Hardline en niet meer. Hardline is leuk voor tijdje dan gaat het vervelen.

I want more destruction DICE/ EA

[ Voor 9% gewijzigd door goosche op 07-02-2015 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo
Volgens mij zijn ze de weg kwijt en hebben geen duidelijke visie meer wat battlefield betreft.

Autootjes racen, veel COD en CS kopie achtige zooi. Wat is er nu eigenlijk nieuw aan hardline?

Leuke schooter voor de rennende huppelaars en een hoog quake gehalte. Meer is het niet. Leuk om met een shooter die niet veel meer brengt dan een game van 20 jaar terug even de zakken te vullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo
Stewie! schreef op zaterdag 07 februari 2015 @ 19:26:
[...]

Die speler is gisteren al gedetecteerd en gebanned door FairFight. :w

Waarom de paniek tekst over het anti-cheat gebeuren? Vind je het zo slecht bij BF4?
Geen paniek hier ;) Geeft alleen weer dat ze weinig of niets door ontwikkelen en op oude schoenen verder sloffen. 60 euro voor een uitgemelke koe mag je ook niet al teveel verwachten 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astratuner
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 09-10 20:00
Weer een portie hackers tegengekomen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-09 22:36
De code is anders dan in bf4, ze hebben wat meer moeite gedaan om de offsets te beschermen
maar binnen een dag hebben de cheat schrijvers dit uit memory dumps kunnen halen.
Gelukkig doet fairfight zijn best.

Ben nog geen cheater tegen gekomen gelukkig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Zo zal de meerderheid van de online potjes zijn: zonder cheaters. Kom je hem wel tegen dan kan je ervan uit gaan dat de account snel gebanned is. Met Fairfight moet de cheater natuurlijk wel een rondje kunnen spelen voordat we data hebben verzameld. We kunnen niet vooraf bannen op data natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja of anders is het geen skill voor sommige :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-10 19:58
Die taser is trouwens echt fantastisch! Minder praktisch dan een pistol, maar des te meer satisfying. En zoals met alle non-lethal take downs kun je ze nog interrogaten ook.

Volgens mij kan de stinger ook nog een nerf verwachten. Dat ding laat echt niets heel! Vaker killed 'ie een transport heli wel dan niet met èèn schot. Heb al een paar mooie quad kills gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 07-10 14:25

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

TecTo schreef op zaterdag 07 februari 2015 @ 21:42:
Volgens mij zijn ze de weg kwijt en hebben geen duidelijke visie meer wat battlefield betreft.

Autootjes racen, veel COD en CS kopie achtige zooi. Wat is er nu eigenlijk nieuw aan hardline?
Precies, ze hebben echt geen idee volgens mij.

Dit is in ieder geval geen poging om weer echt een ultieme battlefield ervaring te creëren. Weinig vernieuwends.

Doet me inderdaad ook teveel aan COD denken. Was daar ook niet een keer zo'n zombiemode in één van COD games? Dat was leuk, maar had je na een x aantal matches ook wel weer gezien. Precies hetzelfde heb ik nu met dat Hotwire. Leuk nu nog, maar dat gaat snel vervelen.

Wat er overblijft is vleesch nog visch.
Yup, en dan te denken dat er in BC2, de voorloper van BF3, massa's destruction zat. Daar kon zoveel kapot, geweldig was dat. Zo raar dat dat sindsdien alleen maar minder is geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Koekiemonsterr schreef op zondag 08 februari 2015 @ 00:51:
Yup, en dan te denken dat er in BC2, de voorloper van BF3, massa's destruction zat. Daar kon zoveel kapot, geweldig was dat. Zo raar dat dat sindsdien alleen maar minder is geworden.
Op zich niet als je kijkt hoe de levels eruit zien. De gebouwen in BC2 hebben weinig detail zonder interieur en staan redelijk los in het landschap. Voordeel daarvan is dat het allemaal makkelijk stuk kan. Het terrein vormt dan verder wel de cover (toch weinig air in BC2). Vanaf BF3 zie je meer unieke gebouwen, een heel gebouw als level, meer detail en interieur en meer gevaar vanuit de lucht. Dan kan er minder stuk omdat de gameplay dan te veel wijzigt of dat het level zelfs onspeelbaar wordt, of het kan met de performance te maken hebben die misschien totaal inkakt als je veel kleine destructieve objecten in een map hebt. Ook wil je altijd wel een schuilplaats voor air.

Dan proberen ze met levolution het er weer een beetje in te krijgen, maar dan zie ook weer dat een 'uniek' level beperkend werkt en de levelution niets meer is dan een volledig gescript gebeuren en vaak een loopje neemt met physics (Siege of Shanghai bijvoorbeeld waar het middelste gebouw in het niets verdwijnt en een mooi nieuw level gedeelte ingespawnd wordt die altijd hetzelfde is).

(moet wel zeggen dat gebouwen in BC(2) ook altijd op dezelfde manier in elkaar storten, maar je mag daarna toch meer verwachten ja)

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
Verwijderd schreef op zaterdag 07 februari 2015 @ 16:21:
[...]

pricewatch: LG IPS277L-BN Zilver, Zwart = 14.6 input lagg/60hz + goedkope muis+toetseboord en wi-fi op zolder. Kan niet erger 8)7

Hey ik haal tenminste 90FPS op 1080P!

Edit: Ik zie dat jij ook dezelfde monitor hebt/had. Dan is de pricewatch: BenQ XL2720Z Zwart een hele verbetering :P

Ik wacht nog op de 144HZ/1440P IPS Freesync beeldscherm ;)
Ik heb inderdaad al een tijdje die Benq monitor, kost wel wat maar damn wat een heerlijk soepel beeld.
144Hz en de fps vastgezet op 150 waar hij daadwerkelijk vrijwel constant op blijft staan. (Hij wil nog wel eens inkakken naar 149 :+)
Verder duckie shine 3 DK9008 toetsenbord, op dit moment mionix avior 7000 muis en glasvezel internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Gundogan schreef op zondag 08 februari 2015 @ 01:11:
[...]

Op zich niet als je kijkt hoe de levels eruit zien. De gebouwen in BC2 hebben weinig detail zonder interieur en staan redelijk los in het landschap. Voordeel daarvan is dat het allemaal makkelijk stuk kan. Het terrein vormt dan verder wel de cover (toch weinig air in BC2). Vanaf BF3 zie je meer unieke gebouwen, een heel gebouw als level, meer detail en interieur en meer gevaar vanuit de lucht. Dan kan er minder stuk omdat de gameplay dan te veel wijzigt of dat het level zelfs onspeelbaar wordt, of het kan met de performance te maken hebben die misschien totaal inkakt als je veel kleine destructieve objecten in een map hebt. Ook wil je altijd wel een schuilplaats voor air.

Dan proberen ze met levolution het er weer een beetje in te krijgen, maar dan zie ook weer dat een 'uniek' level beperkend werkt en de levelution niets meer is dan een volledig gescript gebeuren en vaak een loopje neemt met physics (Siege of Shanghai bijvoorbeeld waar het middelste gebouw in het niets verdwijnt en een mooi nieuw level gedeelte ingespawnd wordt die altijd hetzelfde is).

(moet wel zeggen dat gebouwen in BC(2) ook altijd op dezelfde manier in elkaar storten, maar je mag daarna toch meer verwachten ja)
Mja in de stad kan ik het me ook wel voorstellen. Maar in de conquestmap had van mij wel meer stuk gemogen. Vooral muurtjes en stenen zijn vaak erg irritant. En ook dat grote muren geen gaten meer kunnen krijgen is gewoon erg jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 15:23
Destructie is wel een enorm gemis in de nieuwere BF games maar het moet niet ten koste gaan van de gameplay , map disign , stabiliteit en balans want daar ging hety inho in BFBC2 soms ook wel mis.
Ik denk zelf dat destructie een te groot aandeel heeft in de problemen met BF3 en BF4 zeker op de 64/48p servers.
Verder hoor ik hier heel veel dingen over vernieuwend en uitmelken en zo maar ik vind die kritiek maar voor een gedeelte terecht omdat DICE/EA/BF wel de enigste shooter is waar 64p , Destructie , Voertuigen en Infanterie allemaal in 1 games zitten en dat zie je bij geen enkele andere shooter en zelfs in alle andere shooters die bijv. maar 6 vs 6 players ondersteunen zijn er nog meer dan genoeg problemen kijk maar naar CoD , Destiny , GTA online , Halo , Titanfall en MoH.
Natuurlijk hoop ik ook op een shooter die alles perfect doet maar zo lang de techniek er nog niet klaar voor is vind ik de BF serie nog wel het meest toonaangevend en hoop ik dat er straks misschien ook eens andere uitgevers zijn die eens wat meer lef durven te nemen om eens een keer met wat nieuws/vernieuwend te komen.

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 07-10 14:25

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

beuker19 schreef op zondag 08 februari 2015 @ 01:56:
Verder hoor ik hier heel veel dingen over vernieuwend en uitmelken en zo maar ik vind die kritiek maar voor een gedeelte terecht omdat DICE/EA/BF wel de enigste shooter is waar 64p , Destructie , Voertuigen en Infanterie allemaal in 1 games zitten en dat zie je bij geen enkele andere shooter
Oh daar heb je zeker een punt, het Battlefield concept an sich is geweldig en zeer zeker vernieuwend t.o.v. van andere shooters inderdaad. Daarom vind ik het ook zo jammer dat Hardline - in mijn ogen - niet erg interessant is.

Maar ja, dat concept van 64p, voertuigen, destruction, classes, teamplay etc, dat hebben we nu al sinds Bad Company 2 zou je kunnen zeggen. Die game kwam uit begin 2010.

Dan mag je 5 jaar later en dus 3 games (BF3, BF4 en nu Hardline) verder toch wel ietwat verbetering/vernieuwing verwachten.

COD is wat mij betreft na MW2 ook bergafwaarts gegaan, simpelweg omdat er nauwelijks werd vernieuwd of zaken werden verbeterd. Dat was eigenlijk ook al met BF4 en Hardline lijkt precies zo.

Snap nog steeds niet waarom ze niet meer bij Bad Company 2 aansluiten.

Alleen al de map design daar. BC2 had pareltjes van maps die specifiek voor Rush mode gemaakt waren. Dat leverde fantastische gameplay op. Maar in BF3 en BF4 was Rush een ondergeschoven kindje waarbij je als maps slappe aftreksels kreeg van de conquest mode, inclusief domme choke points. Die schitterende afwisseling qua terrein in Rush maps als Oasis, Valparaiso, Arica Harbor, Isla Inocentes was schitterend.

Misschien moet ik het maar weer eens installeren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Nu online
beuker19 schreef op zondag 08 februari 2015 @ 01:56:
Destructie is wel een enorm gemis in de nieuwere BF games maar het moet niet ten koste gaan van de gameplay , map disign , stabiliteit en balans want daar ging hety inho in BFBC2 soms ook wel mis.
Ik denk zelf dat destructie een te groot aandeel heeft in de problemen met BF3 en BF4 zeker op de 64/48p servers.
Verder hoor ik hier heel veel dingen over vernieuwend en uitmelken en zo maar ik vind die kritiek maar voor een gedeelte terecht omdat DICE/EA/BF wel de enigste shooter is waar 64p , Destructie , Voertuigen en Infanterie allemaal in 1 games zitten en dat zie je bij geen enkele andere shooter en zelfs in alle andere shooters die bijv. maar 6 vs 6 players ondersteunen zijn er nog meer dan genoeg problemen kijk maar naar CoD , Destiny , GTA online , Halo , Titanfall en MoH.
Natuurlijk hoop ik ook op een shooter die alles perfect doet maar zo lang de techniek er nog niet klaar voor is vind ik de BF serie nog wel het meest toonaangevend en hoop ik dat er straks misschien ook eens andere uitgevers zijn die eens wat meer lef durven te nemen om eens een keer met wat nieuws/vernieuwend te komen.
Arma 3 kan alles kapot en heeft meer voertuigen ect en heeft t/m 120 man servers. En heeft nu zoveel mods uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Laatst online: 10:05

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Toch maar de beta geprobeerd, de bugs storen mij niet zo. Alleen ik merk gewoon dat ik het reactievermogen niet meer heb om goed mee te doen :(

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Laatst online: 08-10 19:58
M'n eerste echte Battlefield momentje in Hardline :P

http://gfycat.com/WigglyPleasedChafer

[ Voor 7% gewijzigd door yinx84 op 08-02-2015 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09-10 16:32

Mon0lith

Yes Herr Flick

Ik heb ook BFH geprobeerd... 2 uurtjes.
Daarna was ik er klaar mee :N

Vind het totaal geen BF gevoel hebben maar meer Need for speed meets COD.
Gaat o.a.veel te snel, totaal geen gevoel met de wapens en veel te weinig destructie.

Ik hou het bij BF4 wat mij tenminste een echt BF gevoel geeft!

[ Voor 5% gewijzigd door Mon0lith op 08-02-2015 15:02 ]

PSN: Von_Smallhausn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Laatst online: 10:05

Mad-Matt

TheDoctor#2181

BF4 nog steeds zo buggy?

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
  • Laatst online: 10:33
Destruction is altijd een inconsistente feature geweest in BF.

In BC2 was het bijvoorbeeld aanwezig, maar in de BC2 Vietnam DLC nauwelijks. Die BC2 Vietnam DLC was wel goud!

Ik ga gewoon wachten tot ze nieuwe content voor BF4 uitbrengen, ik vind Hardline niet echt indrukwekkend, misschien koop ik het als de prijs zakt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
Hahaha mooi :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom komt hij pas 19 maart uit? Dan hebben we 5 dagen om te spelen voordat 99% van de wereldbevolking GTA 5 PC gaat spelen. Nouja als Rockstar het niet weer delayed :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Ik ben dit soort spellen op consoles niet gewend. Tot voor kort puur pc gamer, maar nu alleen maar een PS4. Dus mijn ervaring zal misschien niet representatief zijn en ik snap dat het wennen is, maar een beetje oefenen zit er niet eens bij joh. Het gaat zó snel allemaal. Overzicht is heel ver te zoeken, vooral in de hot wire rondes. Wat moet dat voorstellen?? Een beetje rondracen alsof je need for speed zit te doen en mensen kapot rijden of tegen elkaar aanrijden. De enige keer dat je wat kunt "oefenen" is op je thuisbasis in conquest.

Al met al geen positieve ervaring met dit spel. Als ik dit spel zie dan verlang ik weer terug naar BF:BC2 op de pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Freakster86 schreef op zondag 08 februari 2015 @ 17:10:
Ik ben dit soort spellen op consoles niet gewend. Tot voor kort puur pc gamer, maar nu alleen maar een PS4. Dus mijn ervaring zal misschien niet representatief zijn en ik snap dat het wennen is, maar een beetje oefenen zit er niet eens bij joh. Het gaat zó snel allemaal. Overzicht is heel ver te zoeken, vooral in de hot wire rondes. Wat moet dat voorstellen?? Een beetje rondracen alsof je need for speed zit te doen en mensen kapot rijden of tegen elkaar aanrijden. De enige keer dat je wat kunt "oefenen" is op je thuisbasis in conquest.

Al met al geen positieve ervaring met dit spel. Als ik dit spel zie dan verlang ik weer terug naar BF:BC2 op de pc.
Ben je gek, waarom zou je ooit van PC naar PS4 willen :?
Hopelijk heb je oude PC niet verkocht/weggedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
Tja, als je een platform discussie wilt ontketenen moet je dat zeggen..
Don't feed the troll.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leeuw070
  • Laatst online: 20-09 21:31

Nee bedankt ;w ;(

Zelfde engine weer dus makkleijk te hacken .

En ja ze worden gepakt en stat reset . Denk je dat ze daar mee zitten ??

En er zijn zat hackers die niet zo dom zijn om zo opzichtig te spelen dus gewoon ongemerkt blijven .

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Noem eens eentje ;-)
Waarom denk je dat er geen enkele "nuttige" BF4 Hack ongedetecteerd is? Je hoeft geen kill te maken om gedetecteerd te worden.

Je noemt stats reset, maar je krijgt gewoon een ban. Kan je de game opnieuw kopen op een nieuwe origin account. Elke. Ban. Weer.

Het lijkt terugkerend in dit topic: plaats een videootje van iemand die een ronde een Hack draait, gebanned is en doe alsof het een groot probleem is. Dit soort nep-gamers worden gewoon gedetecteerd en gebanned. Ook al willen ze anders beweren of doen ze alsof ze niet gepakt worden. Elke gamer kan een Hack downloaden en een half uurtje het plezier van andere vergallen. Kost je een paar tientjes van de game kopen, paar tientjes aan de Hack fabrikant die claimt dat je niet gedetecteerd wordt. En dan kan je weer opnieuw beginnen.

[ Voor 98% gewijzigd door Stewie! op 08-02-2015 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stewie! schreef op zondag 08 februari 2015 @ 22:05:
Noem eens eentje ;-)
Waarom denk je dat er geen enkele "nuttige" BF4 Hack ongedetecteerd is? Je hoeft geen kill te maken om gedetecteerd te worden.

Je noemt stats reset, maar je krijgt gewoon een ban. Kan je de game opnieuw kopen op een nieuwe origin account. Elke. Ban. Weer.

Het lijkt terugkerend in dit topic: plaats een videootje van iemand die een ronde een Hack draait, gebanned is en doe alsof het een groot probleem is. Dit soort nep-gamers worden gewoon gedetecteerd en gebanned. Ook al willen ze anders beweren of doen ze alsof ze niet gepakt worden. Elke gamer kan een Hack downloaden en een half uurtje het plezier van andere vergallen. Kost je een paar tientjes van de game kopen, paar tientjes aan de Hack fabrikant die claimt dat je niet gedetecteerd wordt. En dan kan je weer opnieuw beginnen.
Ja maar iedereen kan een account aanmaken en 7 dagen gratis BF4 proberen en nu Beta...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Nog een paar dagen inderdaad. En dan staat je origin account en alle andere unieke identificatie middelen voor altijd als cheater gemarkeerd. Maakt de ban drempel nog lager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cliffy
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-09-2024
Zat gister op een Duitse server daar ging Fairfight aardig los.. 30+ bans oid in een rondje Conquest :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Cliffy schreef op zondag 08 februari 2015 @ 22:34:
Zat gister op een Duitse server daar ging Fairfight aardig los.. 30+ bans oid in een rondje Conquest :D
Die bans die in chat komen zijn (bijna) allemaal van andere servers ;)

[ Voor 4% gewijzigd door SmokingCrop op 08-02-2015 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stewie! schreef op zondag 08 februari 2015 @ 22:25:
Nog een paar dagen inderdaad. En dan staat je origin account en alle andere unieke identificatie middelen voor altijd als cheater gemarkeerd. Maakt de ban drempel nog lager.
Ooit gehoord van VPN :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cliffy
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-09-2024
SmokingCrop schreef op zondag 08 februari 2015 @ 22:37:
[...]

Die bans die in chat komen zijn (bijna) allemaal van andere servers ;)
Ahh van dezelfde host ofzo? Vond het al zo raar, was echt dikke spam :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cliffy schreef op zondag 08 februari 2015 @ 22:38:
[...]

Can confirm, was alleen in een server en ik kreeg ook berichtjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cliffy schreef op zondag 08 februari 2015 @ 22:38:
[...]

Can confirm, was alleen in een server en ik kreeg ook berichtjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
Stewie! schreef op zondag 08 februari 2015 @ 22:25:
Moet toegeven dat sinds FF in BF geïntroduceerd is, je een hoop minder obvious cheaters tegen komt in de game.
Toch kan het soms erg lang duren voordat spelers een ban krijgen, ook de obious ones.

Het zou een goed idee zijn om als een cheater gedetecteerd wordt en een ban krijgt, hij meteen met zijn hele pc gebanned wordt zodat als hij een nieuwe origin account aanmaakt hij daar ook mee gebanned is.
Dat een nieuwe pc kopen de enige oplossing is om weer een origin game te kunnen spelen.
Misschien dat hackers zich dan wel bedenken om het toch maar niet te doen.

En nog beter zou natuurlijk zijn om de cheats helemaal niet mogelijk te maken, maar dat zal wel een utopie zijn. In ieder geval op dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Wat gaat VPN veranderen aan het feit dat jouw account gebanned wordt? Dan kun je ook niet inloggen met een Amerikaans IP adres lijkt me?

Maar goed, duidelijk weer #pcmastterrace :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martinspire schreef op zondag 08 februari 2015 @ 23:52:
[...]
Wat gaat VPN veranderen aan het feit dat jouw account gebanned wordt? Dan kun je ook niet inloggen met een Amerikaans IP adres lijkt me?

Maar goed, duidelijk weer #pcmastterrace :>
Als je een ip-ban krijgt gewoon andere VPN-server kiezen en nieuwe account aanmaken.

Oh en had BF geprobeerd met mijn Xbone controller en was kansloos (en dat op +60FPS) #justpcmasterracethings

Enige wat je misschien nog makkelijk kan doen is driver zijn @ Hotwire

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 09-02-2015 00:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leeuw070
  • Laatst online: 20-09 21:31
Als je je cheat zo gebuikt dat je net iets beter als een gemiddelde gamer uit de stats komt zal FF je nog steeds niet flaggen . Het kost je alleen wat minder moeite om deze stats te halen . Ook kan je nog steeds gewoon zonder aimbot spelen maar wel aanzetten dat je je enemy kan zien .

Doordat ze voortborduren op deze engine is het gewoon te makkelijk .

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Achilles
  • Laatst online: 21-08 22:59

Achilles

Koning van de Myrmidonen

Nou tot zover de beta, is idd toch iets te duur voor de preorder

| Cowsmology | Met een hamer past alles, met ducktape plakt alles |

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Leeuw070 schreef op zondag 08 februari 2015 @ 19:54:
[video]

Nee bedankt ;w ;(

Zelfde engine weer dus makkleijk te hacken .

En ja ze worden gepakt en stat reset . Denk je dat ze daar mee zitten ??

En er zijn zat hackers die niet zo dom zijn om zo opzichtig te spelen dus gewoon ongemerkt blijven .
Reset van stats deed Battlefield alleen bij verdachte hackers/cheaters.
Iedereen die verdacht was, maar ze hadden geen harde bewijzen, gaven ze een stats reset.
Sommige hackers werden hier boos om en gingen de fout in om hun hack volop te gebruiken en dus waren ze altijd makkelijk te ontdekken.

In BF3 hebben paar oude clan maatjes net als ik een stats reset gekregen op verdenking van cheaten.
We kregen toen ook nog een mail van DiCE/EA hierover.
Dit hebben ze maar 1x gedaan gelukkig.

Als ze dus genoeg bewijs hebben, dan zorgen ze voor een BAN.

Battlefield, Call of duty, Counter-strike zijn de games waarin het meest gecheated wordt en daar kan je weinig aan veranderen.Door de slechte netcode in Battlefield, lijkt het erop dat er veel gecheated wordt.
Ik durf niet te zeggen hoeveel cheaters er op dit moment actief zijn, maar ik denk er niet zo heel veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SC4RF4C3
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-09 17:30
Zijn er ook cheaters/hackers op de console versies of zijn dit meestal pc gamers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 15:16
Overal zitten cheaters, maar op de PC is dat gewoon vele malen makkelijker te doen. In BF4 op de PS4 ben ik nog geen overduidelijke cheaters tegengekomen, eigenlijk in geen enkele game op de PS4.

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Mja dat niet alleen, men beschuldigd elkaar ook veel sneller op de PC (terecht en onterecht), waardoor je ook snel slachtoffer kunt worden van een stat-reset. Even iemand van een clan boosmaken en je krijgt er zo 1 aan je broek. Ik moet de eerste Xboxer nog tegenkomen die een stat-reset heeft gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Electromonkey
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15:32
De beta is overigens verlengd tot morgen (10 feb) 09:00!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Laatst online: 08-10 13:15
Electromonkey schreef op maandag 09 februari 2015 @ 12:39:
De beta is overigens verlengd tot morgen (10 feb) 09:00!
_/-\o_

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-09 14:00
Pykow schreef op maandag 09 februari 2015 @ 09:43:
[...]

Door de slechte netcode in Battlefield, lijkt het erop dat er veel gecheated wordt.
Ik durf niet te zeggen hoeveel cheaters er op dit moment actief zijn, maar ik denk er niet zo heel veel.
Inderdaad. Ik lijk ook last te hebben van de zelfde "bug" als tijdens de Battlefield 3 beta. Je staat al lang 1-2 seconden achter een muurtje, maar ziet nog steeds de hit marker damage indicator terwijl hij je door de muur niet meer kan raken. Maar gaat wel nog steeds dood.. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ThomasG schreef op maandag 09 februari 2015 @ 13:30:
[...]
Inderdaad. Ik lijk ook last te hebben van de zelfde "bug" als tijdens de Battlefield 3 beta. Je staat al lang 1-2 seconden achter een muurtje, maar ziet nog steeds de hit marker damage indicator terwijl hij je door de muur niet meer kan raken. Maar gaat wel nog steeds dood.. :X
Probleem dood gaan achter een muurtje is al aanwezig vanaf BF3 Alpha.
Dat gaan ze nooit fixen.
Hopelijk gaan ze nog de volgende zaken fixen:
1. Fake reload
2. Visual recoil
3. OP Shotguns
4. Hud refresh (vaak lijk je niet geraakt te zijn, maar had je maar 1% over door een sniper hit)
5. Animations (Vaak kijkt de speler de andere kant op dan dat jij ziet. dus voor jou lijkt hij naar rechts te kijken, maar op zijn scherm kijkt hij naar links)

2 goede video's (ook al worden ze vaak gesponsord door EA) over BF Hardline

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Eens met levelcap. Sure, er zijn nog wat dingen die ze mogen verbeteren, maar ik heb weer lol gehad in Battlefield zonder het specifiek zelf op te zoeken. Ik heb me minder geërgerd aan de game zelf (wel mn eigen skills soms) en ik vind de maps allemaal wel prima. De afwisseling was door de beta wat mager en daardoor werd het soms wel snel saai, maar al met al ga ik hem wel gewoon direct aanschaffen.
Het voelt na een tijdje niet aan als een simpele DLC en hoewel we nog moeten zien hoe boeiend de SP is, vind ik de MP al prima genoeg om me een tijd mee zoet te houden.
En natuurlijk is dit geen game om je jaren mee bezig te houden, maar dat maakt me weinig uit. Als het mij voldoende vermaak oplevert, zie ik niet waarom de game moet worden afgeschoten omdat het wel of niet veel veranderd. Ik vind het ook geen topper, maar zoveel beters komt er momenteel ook niet uit. "Its the best we've got"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martinspire schreef op maandag 09 februari 2015 @ 15:12:
Eens met levelcap. Sure, er zijn nog wat dingen die ze mogen verbeteren, maar ik heb weer lol gehad in Battlefield zonder het specifiek zelf op te zoeken. Ik heb me minder geërgerd aan de game zelf (wel mn eigen skills soms) en ik vind de maps allemaal wel prima. De afwisseling was door de beta wat mager en daardoor werd het soms wel snel saai, maar al met al ga ik hem wel gewoon direct aanschaffen.
Het voelt na een tijdje niet aan als een simpele DLC en hoewel we nog moeten zien hoe boeiend de SP is, vind ik de MP al prima genoeg om me een tijd mee zoet te houden.
En natuurlijk is dit geen game om je jaren mee bezig te houden, maar dat maakt me weinig uit. Als het mij voldoende vermaak oplevert, zie ik niet waarom de game moet worden afgeschoten omdat het wel of niet veel veranderd. Ik vind het ook geen topper, maar zoveel beters komt er momenteel ook niet uit. "Its the best we've got"
Ik vond de beta erg leuk alleen erg gierig om alleen 3 maps en 3 modes te laten zien. Zelfs dingen zoals Conquest in Downtown of zelfs Heist daar kon niet. Downtown heeft lekker hoge gebouwen, stel je voor dat je verplicht met ziplines naar beneden moet :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 28-09 19:44

RoyK

Hobby tekenaar

je mag gratis een weekje gamen. Hoe bedoel je gierig? :)

Is de Beta nog te spelen? Ik had nog een uurtje gamen op de planning staan vanavond

Mijn portfolio op Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Electromonkey
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15:32
RoyK schreef op maandag 09 februari 2015 @ 16:39:
je mag gratis een weekje gamen. Hoe bedoel je gierig? :)

Is de Beta nog te spelen? Ik had nog een uurtje gamen op de planning staan vanavond
Tot morgenochtend (of avond) dat stond er niet bij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Martinspire schreef op maandag 09 februari 2015 @ 15:12:
Waar mijn irritatiefactor bij BF4 vanaf minuut 1 weer over 9000 is, weet Hardline me wel langer dan een uurtje achter elkaar te laten spelen. Maar toch ben ik ergens wel bang voor het Titanfall effect. Enorm vermakelijk spel, leuke mechanics etc. maar bij het uitblijven van waardige tegenstanders wordt het spel erg snel saai.

Je wil, nee, MOET hotwire (maar heist eigenlijk ook) wel samen spelen om er optimaal van te genieten (Ondanks het schuimbekken vanwege de visual recoil) maarja, dan ról je weer dwars door een team heen. Dus dat wordt vrij snel saai, competitief spelen staat deze engine nou ook niet toe en balans op een publics heb ik sinds BF3 op heel selectieve servers niet meer meegemaakt.....

Dus ja, even de andere maps en modes afwachten, maar zeker geen instant buy nog, ben bang dat de lol er snel af is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Electromonkey schreef op maandag 09 februari 2015 @ 16:52:
[...]

Tot morgenochtend (of avond) dat stond er niet bij :)
Morgen 09:00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Laatst online: 08-10 13:15
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 09 februari 2015 @ 17:05:
[...]

Waar mijn irritatiefactor bij BF4 vanaf minuut 1 weer over 9000 is, weet Hardline me wel langer dan een uurtje achter elkaar te laten spelen. Maar toch ben ik ergens wel bang voor het Titanfall effect. Enorm vermakelijk spel, leuke mechanics etc. maar bij het uitblijven van waardige tegenstanders wordt het spel erg snel saai.

Je wil, nee, MOET hotwire (maar heist eigenlijk ook) wel samen spelen om er optimaal van te genieten (Ondanks het schuimbekken vanwege de visual recoil) maarja, dan ról je weer dwars door een team heen. Dus dat wordt vrij snel saai, competitief spelen staat deze engine nou ook niet toe en balans op een publics heb ik sinds BF3 op heel selectieve servers niet meer meegemaakt.....

Dus ja, even de andere maps en modes afwachten, maar zeker geen instant buy nog, ben bang dat de lol er snel af is.
Grappig dat je Titanfall aanhaalt want ik heb exact hetzelfde idee. Leuk voor even maar meer dan 40 a 50 uur gameplay zal het wel niet worden vanwege het gebrek aan competitie/teamplay.

BF:Hardline word weer een leuk tussendoortje. Maar meer ook niet. :Y)

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
Fonta schreef op zondag 08 februari 2015 @ 23:26:
[...]

Moet toegeven dat sinds FF in BF geïntroduceerd is, je een hoop minder obvious cheaters tegen komt in de game.
Toch kan het soms erg lang duren voordat spelers een ban krijgen, ook de obious ones.

Het zou een goed idee zijn om als een cheater gedetecteerd wordt en een ban krijgt, hij meteen met zijn hele pc gebanned wordt zodat als hij een nieuwe origin account aanmaakt hij daar ook mee gebanned is.
Dat een nieuwe pc kopen de enige oplossing is om weer een origin game te kunnen spelen.
Misschien dat hackers zich dan wel bedenken om het toch maar niet te doen.

En nog beter zou natuurlijk zijn om de cheats helemaal niet mogelijk te maken, maar dat zal wel een utopie zijn. In ieder geval op dit moment.
FF heeft een x aantal uur aan data nodig om een cheater te bannen, dit om te voorkomen
dat men iemand onterecht bant.

EA gebruikt pc hardware id's, oa, bios id. moederboard id om game time cheaters te stoppen,
helaas weet een groep cheaters dit te omzeilen, gelukkig is er nog geen programma die dit doet dus
alleen de gasten die hun eigen cheats schrijven weten hoe dit moet.

Enkele cheat trolls die dit kunnen waren van het weekend aan het trollen op battlelog.

Cheats in frostbite zijn niet tegen te houden, binnen enkele uren na het uitkomen van beta hardline
had men al de offsets uit een geheugen dump kunnen maken, hierdoor hoefden ze alleen de
offsets van hun bf4 cheats aan te passen zodat de cheats ook in hardline werken.

Ik zoek geregeld cheaters via de server stats op bf4db, van de 30 servers die ik bekijk hebben er
5 een bezoek gehad van een obvious aimbot, ik raporteer ze aan bf4db en aan dice via de report functie,
soms is FF mij al voor en zijn ze al gebant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
FF werkt best goed hoor, maar bijvoorbeeld deze obvious cheater is nooit gepakt: sniperr008
http://battlelog.battlefi...r008/stats/1115472402/pc/
http://bf4db.com/players/10283997

Erg jammer dat het zo "makkelijk" is om cheats te bouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanNL
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 04-09-2023
Gisteravond voor het eerst gespeeld. Alles op ULTRA en ik zie 70 fps, I was like WHUUUT. BF4 zit ik met dezelfde settings op 140 FPS minimum. Gelukkig is 70 FPS prima speelbaar maarja, hé je wil toch hogere FPS op een monitor waar dat ook nuttig op is.

Mijn ervaring: Supervet, ja het is misschien een combi van alle eerder in dit topic genoemde games, maar grafisch ziet het er gelikt uit, werkt het schieten goed en direct en als je iemand raakt is het ook gewoon afgelopen (zoals het hoort niemand loopt met een kogel in zijn kop door). Daarnaast is de sound ook erg goed uitgewerkt in deze game. Ik heb een Z906 aan mijn PC hangen, toen ik de politie auto in ging en de sirene aanzetten en de song WHOOP WHOOP this is the sound of the police voorbij kwam zat ik echt wel te genieten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zó Hardline is klaar nu door naar Evolve :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Fonta schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 10:37:
FF werkt best goed hoor, maar bijvoorbeeld deze obvious cheater is nooit gepakt: sniperr008

even voor mij wat doms. Hoe kan ik zien als leek dat hij een cheater is?

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
Onmogelijke stats (zie bf4db) is onder andere een aanwijzing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fonta schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 15:42:
Hoe doe ik het :> http://battlelog.battlefi...anNED/stats/866609410/pc/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
Haha duidelijk aan het cheaten :P :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fonta schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 15:42:
Ja, ware het niet natuurlijk dat 'onmogelijke' stats wel sterk afhangen van de gamemode en map die gespeeld wordt.

Zo was in Close Quarters een KPM van 5+ of een k/d van 10+ geen uitzondering mogelijk en consistente accuracy met een assault rifle van boven de 50% (Jika of Paralyzed) is ook goed mogelijk, Dat heeft toch al flink wat bans opgeleverd van heel veel servers.

Maar al met al werkt fair fight best aardig voor de opzichtige cheats, maar zaken zoals radarhack of subtiel geprogrammeerde wallhacks/aimbots voorkom je nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Fonta schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 10:37:

Die account is toch gebanned?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 15:51:
[...]

Ja, ware het niet natuurlijk dat 'onmogelijke' stats wel sterk afhangen van de gamemode en map die gespeeld wordt.

Zo was in Close Quarters een KPM van 5+ of een k/d van 10+ geen uitzondering mogelijk en consistente accuracy met een assault rifle van boven de 50% (Jika of Paralyzed) is ook goed mogelijk, Dat heeft toch al flink wat bans opgeleverd van heel veel servers.

Maar al met al werkt fair fight best aardig voor de opzichtige cheats, maar zaken zoals radarhack of subtiel geprogrammeerde wallhacks/aimbots voorkom je nooit.
Fair Fight bant niet omdat je goed speelt en bant ook niet voor slechts een server, altijd globaal. Dus ik denk dat je iets anders bedoelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Stewie! schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 15:55:
[...]
Fair Fight bant niet omdat je goed speelt en bant ook niet voor slechts een server, altijd globaal. Dus ik denk dat je iets anders bedoelt.
Ik bedoelde inderdaad de bfdb cheat-o-meater achtige sites op basis waarvan plug-ins op aardig wat servers met name in BF3 en begin BF4 wel bans uitdeelden, om vervolgens te constateren dat Fair Fight het in tegenstelling hierop het inderaad wel goed lijkt te doen (lijkt, want een beetje security through obscurity is het wel, maar so far weinig te klagen).

Als je het vergelijkt met games zoals CS:GO dan zijn cheaters in de BF franchise echt een zeldzaamheid. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
Stewie! schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 15:53:
[...]

Die account is toch gebanned?
Op bf4db wel ja, maar dat is niets officieels, slechts een community initiatief waar server eigenaren zelf hun server aan toe moeten voegen als ze dit willen, en wat dus (net als pbbans/ggc/metabans) niet werkt op official servers. Waardoor hij dus vrolijk op onze TDM server zijn gang kon gaan.
Op Battlelog zie ik nergens het woordje banned staan en heeft hij ook geen stats reset gehad en ga ik er dus vanuit dat hij geen ban vanuit EA heeft gehad en niet is gepakt door FF.
[...]

Daarom is FF in fundament erg goed doordat deze op basis van bigdata werkt.
Die map, die modus, dan is dit en dat aan k/d hs/k spm etc etc etc mogelijk.

Vraag me wel af of FF tegenwoordig die "teleport" hack kan detecteren.
Zo zat er laatst 1 ergens bovenop een gebouw op dawnbreaker, dat kan natuurlijk, maar niet op tdm of domination...

Close quarters was BF3, daar had je nog geen FF. Maar kan goed begrijpen dat er server eigenaren waren die dit niet vertrouwden.

[ Voor 47% gewijzigd door Fonta op 10-02-2015 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Wat heb ik genoten van de beta! Wat mij betreft heeft hardline absoluut bestaan recht. Heerlijk knalwerk en de voertuigen zijn ook erg leuk. Heb alleen wel me twijfels over GL's en RPGS in hotwire.

Laat maar snel komen :D

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanNL
Idd Pino met wat maatjes op de TS en hotwire is echt epic!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BastiaanNL schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 16:46:
Idd Pino met wat maatjes op de TS en hotwire is echt epic!
He jij hebt mijn naam gestolen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanNL
Niet waren mijn ouders, die hebben het van jouw ouders gestolen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 09 februari 2015 @ 15:17:
[...]

Ik vond de beta erg leuk alleen erg gierig om alleen 3 maps en 3 modes te laten zien. Zelfs dingen zoals Conquest in Downtown of zelfs Heist daar kon niet. Downtown heeft lekker hoge gebouwen, stel je voor dat je verplicht met ziplines naar beneden moet :*)
Gierig ? Het was een goede beta die veel aspecten liet zien van de gehele game.

1. Grote open map, maar toch infantry based doordat de capture points groot waren en vaak verdiepingen had.
2. 3 verschillende gamemodes.(waaronder dus 2 nieuwe)
3. 3 maps in totaal (waaronder 2 niet eerder speelbare maps)
4. Alle unlocks waren vrij te spelen, dus geen beperkingen.
5. Hacker/commander mode was beschikbaar.
6. Alle voertuigen, transporter,vans,muscle cars, helicopters

Het is tot dus ver de beste beta van Battlefield.
BF3 had Operation Metro Rush en met een truckje was Conquest Caspian border te spelen. (later ook weer open gezet voor iedereen)

BF4 had 1 map siege of shanghai en niet alle unlocks waren te verkrijgen.
Focus lag alleen maar bij levelution, maar later zijn we er achter gekomen dat er maar weinig maps gebruik maakte van levelution.

ik was echt helemaal klaar met Battlefield 4, ik raakte alleen maar gefrustreerd en ben er uiteindelijk ook mee opgehouden. Battlefield hardline begon ik met veel frustraties, ik was echt bang een kopie van BF4 te krijgen. Eerste 3 rondjes was dit ook zo het geval.
Vervolgens krijg ik me eerste unlocks en merk ik dat het gewoon een goede game is.
Natuurlijk het is en blijft Battlefield. Toch vondt ik het meer een BF3 game dan een BF4 game en dat is voor mij een dikke plus punt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pykow schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 17:12:
[...]

Gierig ? Het was een goede beta die veel aspecten liet zien van de gehele game.

1. Grote open map, maar toch infantry based doordat de capture points groot waren en vaak verdiepingen had.
2. 3 verschillende gamemodes.(waaronder dus 2 nieuwe)
3. 3 maps in totaal (waaronder 2 niet eerder speelbare maps)
4. Alle unlocks waren vrij te spelen, dus geen beperkingen.
5. Hacker/commander mode was beschikbaar.
6. Alle voertuigen, transporter,vans,muscle cars, helicopters

Het is tot dus ver de beste beta van Battlefield.
BF3 had Operation Metro Rush en met een truckje was Conquest Caspian border te spelen. (later ook weer open gezet voor iedereen)

BF4 had 1 map siege of shanghai en niet alle unlocks waren te verkrijgen.
Focus lag alleen maar bij levelution, maar later zijn we er achter gekomen dat er maar weinig maps gebruik maakte van levelution.

ik was echt helemaal klaar met Battlefield 4, ik raakte alleen maar gefrustreerd en ben er uiteindelijk ook mee opgehouden. Battlefield hardline begon ik met veel frustraties, ik was echt bang een kopie van BF4 te krijgen. Eerste 3 rondjes was dit ook zo het geval.
Vervolgens krijg ik me eerste unlocks en merk ik dat het gewoon een goede game is.
Natuurlijk het is en blijft Battlefield. Toch vondt ik het meer een BF3 game dan een BF4 game en dat is voor mij een dikke plus punt.
Ja maar ze hebben nu al alle maps klaarliggen. Dit is een beta géén demo hé :P
Hiervoor moeten ze normaal Q&A team inhuren die betaald ervoor krijgt _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
[...]

Dat ligt meer aan de onwetenheid van sommige admins, ze zien iets roods op bf4db en denken dan dat diegene cheat.
Er komt veel meer kijken om een cheater te vangen, battle reports zijn ook heel belangrijk, zo zijn er
cheaters die goed kunnen verbergen wat ze gebruiken maar af en toe ragen ze ook en zie
je in eens een battle report met bv 150 kills en 120 headshot met lmg in 20 minuten.

Ik ben heel blij met FF, PB had dit nooit alleen gekunt en het schrikt heel veel spelers af die een
cheat willen proberen, de tijd dat je elke maand een stuk of 4 obvious cheater trolls van bv artificial
aiming tegen kwam zijn voorbij.
Helaas is er nog een klein groepje dat hardnekkig is en gewoon door blijft gaan met cheaten via
game time accounts, als EA het lukt om de gaten in game time te dichten zijn we daar ook vanaf.
Nu nog hopen dat FF het wallhack, esp en radar hack gebruik kan detecteren in battlefield, ik had
ergens gelezen dat FF dit wel in andere games kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Fonta schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 16:06:
[...]

Op bf4db wel ja, maar dat is niets officieels, slechts een community initiatief waar server eigenaren zelf hun server aan toe moeten voegen als ze dit willen, en wat dus (net als pbbans/ggc/metabans) niet werkt op official servers. Waardoor hij dus vrolijk op onze TDM server zijn gang kon gaan.
Op Battlelog zie ik nergens het woordje banned staan en heeft hij ook geen stats reset gehad en ga ik er dus vanuit dat hij geen ban vanuit EA heeft gehad en niet is gepakt door FF.

[...]

Daarom is FF in fundament erg goed doordat deze op basis van bigdata werkt.
Die map, die modus, dan is dit en dat aan k/d hs/k spm etc etc etc mogelijk.

Vraag me wel af of FF tegenwoordig die "teleport" hack kan detecteren.
Zo zat er laatst 1 ergens bovenop een gebouw op dawnbreaker, dat kan natuurlijk, maar niet op tdm of domination...

Close quarters was BF3, daar had je nog geen FF. Maar kan goed begrijpen dat er server eigenaren waren die dit niet vertrouwden.
Hij is maanden geleden al gebanned. Teleport wordt uiteraard ook gepakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stewie! schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 18:45:
[...]

Hij is maanden geleden al gebanned. Teleport wordt uiteraard ook gepakt.
Elke keer als ik spawn beacon ergens goed verstop:

"OmG stop hackingzz, hoewww doew jou telepurt tu hier?" :')
Pagina: 1 ... 14 ... 29 Laatste

Let op:
~~~~~~~[html]Het is niet de bedoeling om hier om codes te vragen. Voor vragen over downloaden etc kun je de zoekfunctie gebruiken. De kans is groot dat dezelfde vraag al een keer is gesteld en misschien dus ook wel beantwoord.

Hou het hier ook over BF:Hardline en probeer dingen zoals BF3, BF4 en Origin er buiten te laten
Tweakers Heist & Blood Money server (PC)
Tweakers Blood Money & Hotwire server (PC)~~~~~~~[/html]