Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnAbel
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 09-10 19:44
Heerlijke beta periode, was voorbij voordat ik er erg in had.
Ik kan in iedergeval niet wachten totdat die uitkomt. Heerlijke close combat en kleinere levels voor degenen die daar van houden(waaronder ik).
Niks is zo irritant om in Conquest 32 spelers de helft van de tijd niemand tegen te komen XD

Ik zet em in de pre-order!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MartijnAbel schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 18:53:
Ik kan in iedergeval niet wachten totdat die uitkomt. Heerlijke close combat en kleinere levels voor degenen die daar van houden(waaronder ik).
Niks is zo irritant om in Conquest 32 spelers de helft van de tijd niemand tegen te komen XD

Ik ga hem ook pre-orderen denk ik, wel lekker voor 35€ ipv 60€ :P

Die battlepacks hoef ik echt niet, je kan ze nu met cash kopen. Ga meteen als het uitkomt, hotwire campen voor xp/cash ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 21:14
Stewie! schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 18:45:
[...]

Hij is maanden geleden al gebanned. Teleport wordt uiteraard ook gepakt.
Hoezo staat dat dan niet op zijn profiel? En heeft hij geen stats reset gehad?
Sowieso, als hij gepakt is, dan heeft het best wel een tijdje geduurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MartijnAbel schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 18:53:

Per-order nou niet aub, we moeten nu met digitale distributie koste wat het kost van af van het voortijdig belonen van beloftes en geschepte verwachtingen. De concurrentie moet mijn inziens weer veel groter worden op de kwaliteit van afgeleverde games. Net zoals we af moeten van season passes, microtransacties, preferred server providers, console/pc uniformity, on-disc DLC en al het andere wat de kwaliteit van (AAA) games op de lange termijn verslechtert.

De BF4 beta was ook veel beter dan het uiteindelijke product, en alle 'ach, het zijn nog maar beta problemen' bleken bij launch nog maar een schijntje van die van het uiteindelijk product te zijn.

Na de BF3 beta was ik echt weggeblazen en heb instant ge-preorderd. De BF4 beta was ik niet heel wild van, maar ging er naief vanuit dat, afgaande op de verhalen van de developers en (omgekochte) youtubers, het uiteindelijke product veel meer zou bieden. De BFH beta heeft me positief verrast, maar ik wil nog heel veel meer van de content zien voor ik uberhaubt ga kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 23:51:
[...]

Per-order nou niet aub, we moeten nu met digitale distributie koste wat het kost van af van het voortijdig belonen van beloftes en geschepte verwachtingen. De concurrentie moet mijn inziens weer veel groter worden op de kwaliteit van afgeleverde games. Net zoals we af moeten van season passes, microtransacties, preferred server providers, console/pc uniformity, on-disc DLC en al het andere wat de kwaliteit van (AAA) games op de lange termijn verslechtert.

De BF4 beta was ook veel beter dan het uiteindelijke product, en alle 'ach, het zijn nog maar beta problemen' bleken bij launch nog maar een schijntje van die van het uiteindelijk product te zijn.

Na de BF3 beta was ik echt weggeblazen en heb instant ge-preorderd. De BF4 beta was ik niet heel wild van, maar ging er naief vanuit dat, afgaande op de verhalen van de developers en (omgekochte) youtubers, het uiteindelijke product veel meer zou bieden. De BFH beta heeft me positief verrast, maar ik wil nog heel veel meer van de content zien voor ik uberhaubt ga kopen
Ik ga het alleen pre-orderen omdat het 35€ op G2A is, tijdens weekend sales zelfs 31€.

Ik hoop dat er deze keer geen Premium komt (en als hij komt wacht ik wel tot kerst ofzo met kopen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-09 22:36
Stewie! schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 18:45:
[...]

Hij is maanden geleden al gebanned. Teleport wordt uiteraard ook gepakt.
Weet je dat zeker?
Wat ik kan zien is het een gametime account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tikkietrugjaap
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13:00
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 23:51:
[...]

Ik ben het helemaal met je eens hoor maar mijn bevindingen zijn dat het vechten tegen de bierkaai is. Ik ken mensen die keer op keer zaten te foeteren op UBIsoft games die ze gepre-ordered of gekocht hadden en elke keer bleven ze hun producten pre-orderen (met hetzelfde resultaat). Blijkbaar is de angst om niet als aller-, allereerste een spel te kunnen spelen groter dan het gezond verstand. Plus volgens mij redeneren veel mensen dat een 'worst case scenario' is dat ze E50,- kwijt zijn als het spel bagger blijkt te zijn. Niet realiserende dat dit soort aankopen de gehele markt naar beneden trekken wat betreft kwaliteit van spellen en dus ook koper-verkoper relaties.

Prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:04
Mwoah, ze hebben een aantal maanden extra ontwikkelingstijd gekregen, ze hebben de patches van BF4 (grotendeels) kunnen implementeren en de beta zelf was gewoon stabiel. Ik ben vrij weinig game-bugs tegengegekomen (het zat hem vooral in settings. Dingen van balans of physics) en hij is bij mij ook niet gecrashed. Dat was met de BF4 beta wel anders. Daar heb ik ook nog meerdere malen vast gezeten en hij was vaak gecrashed.

Nee, deze game speelt gewoon prima en draait al redelijk. Ik hoop eerder dat ze op console nog wat omhoog kunnen schalen, maar het is voor mij geen must. Ik had plezier in de beta en kijk uit naar de full. Gezien deze game me geen problemen gaf in de beta, waarom mag ik dan niet pre-orderen? Dat moeten we dan toch JUIST belonen?

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tikkietrugjaap
Martinspire schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 08:21:
Mwoah, ze hebben een aantal maanden extra ontwikkelingstijd gekregen, ze hebben de patches van BF4 (grotendeels) kunnen implementeren en de beta zelf was gewoon stabiel. Ik ben vrij weinig game-bugs tegengegekomen (het zat hem vooral in settings. Dingen van balans of physics) en hij is bij mij ook niet gecrashed. Dat was met de BF4 beta wel anders. Daar heb ik ook nog meerdere malen vast gezeten en hij was vaak gecrashed.

Nee, deze game speelt gewoon prima en draait al redelijk. Ik hoop eerder dat ze op console nog wat omhoog kunnen schalen, maar het is voor mij geen must. Ik had plezier in de beta en kijk uit naar de full. Gezien deze game me geen problemen gaf in de beta, waarom mag ik dan niet pre-orderen? Dat moeten we dan toch JUIST belonen?
Laat het voorop staan dat ik van mening ben dat het een ieder vrij staat om te doen wat hij wilt.

Echter, resultaten behaald in het verleden (beta).... in combinatie met een groot fan zijn van 'boter bij de vis' doen mij geen enkel spel pre-orderen. Laat eerst maar in reviews (al moet je tegenwoordig uitkijken welke je bekijkt) en let's play's zien dat je product mijn geld waard is. Dat is, in mijn optiek, het bericht dat we naar de games-industrie moeten sturen.

Prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17:14

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Dat moeten we dan toch JUIST belonen?
Als de game op release goed draait en speelt, dan lijkt mij het logischer dat je dan jezelf en hun mag belonen in plaats van te voren waar er nog steeds veel onzeker is.

Je wint niks met pre-orderen. BF games zijn meestal net zo duur/goedkoop bij release als bij pre-orderen en ook de 'limited' editions kan je vaak nog maanden na release kopen.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
tikkietrugjaap schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 09:39:
[...]

Laat het voorop staan dat ik van mening ben dat het een ieder vrij staat om te doen wat hij wilt.

Echter, resultaten behaald in het verleden (beta).... in combinatie met een groot fan zijn van 'boter bij de vis' doen mij geen enkel spel pre-orderen. Laat eerst maar in reviews (al moet je tegenwoordig uitkijken welke je bekijkt) en let's play's zien dat je product mijn geld waard is. Dat is, in mijn optiek, het bericht dat we naar de games-industrie moeten sturen.
Het probleem is dat je er weinig mee bereikt want er is toch altijd een groep die wel een pre-order zet. Het is ook vaak dat games minder goed draaien op pc (qua stabiliteit en bugs bij launch), waardoor je dan alleen maar krijgt dat ze zich meer en meer op consoles gaan focussen (daar is immers makkelijker geld te verdienen). En door piraterij en ook te focussen op de laagste prijzen wordt het pc-platform steeds minder interessant. Dus werkt jouw actie steeds verder in je eigen nadeel.
Gundogan schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 09:48:
[...]

Als de game op release goed draait en speelt, dan lijkt mij het logischer dat je dan jezelf en hun mag belonen in plaats van te voren waar er nog steeds veel onzeker is.

Je wint niks met pre-orderen. BF games zijn meestal net zo duur/goedkoop bij release als bij pre-orderen en ook de 'limited' editions kan je vaak nog maanden na release kopen.
Ik heb een hekel aan wachten. Ik wil een game spelen als ie uitkomt en met pre-order kan je tegenwoordig pre-loaden. En dat ik meer betaal maakt mij weinig uit. Een game als Hardline ga ik toch genoeg spelen om het er wel uit te halen.

Plus je geeft daardoor de reviewers weer teveel macht. Daar wordt dan ook mee gesjoemeld (omkoopschandalen zijn daar ook zat). Ik vind dat jezelf blindstaren op reviewscores ook geen goed teken is. Zat games die ik hoge cijfers zou geven, hebben lage cijfers gekregen en weinig verkocht. En andere games die hoge cijfers kregen vond ik zelf geen jota aan. Ik snap bijvoorbeeld niet waarom Destiny uberhaupt genomineerd is geweest voor diverse prijzen. Laat staan dat het er ook nog een aantal in de wacht sleept. Dus nee, reviews afwachten is ook niet het walhalla

[ Voor 8% gewijzigd door Martinspire op 11-02-2015 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tikkietrugjaap schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 09:39:
[...]

Mee eens, en het hoofd van creative bij EA op de DICE conferentie vorige week zonder blikken of blozen zegt dat hun games nog steeds te moeilijk zijn voor veel mensen..... Tsja, dan vraag je je toch af op welke klapviolen zij zich richten.
Our games are actually still too hard to learn," Hilleman said during during an on-stage interview with other developers. "The average player probably spends two hours to learn how to play the most basic game."

"And asking for two hours of somebody's time--most of our customers, between their normal family lives...to find two contiguous hours to concentrate on learning how to play a video game is a big ask,"
http://www.gamespot.com/a...rd-to-learn/1100-6425141/

Ook zo waar op gamespot, een kritisch stuk over het feit dat de frostbite engine de game sterk beperkt: http://www.gamespot.com/v...ngine-holdi/2300-6423299/
Martinspire schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 10:34:
[...]
Het probleem is dat je er weinig mee bereikt want er is toch altijd een groep die wel een pre-order zet. Het is ook vaak dat games minder goed draaien op pc (qua stabiliteit en bugs bij launch), waardoor je dan alleen maar krijgt dat ze zich meer en meer op consoles gaan focussen (daar is immers makkelijker geld te verdienen). En door piraterij en ook te focussen op de laagste prijzen wordt het pc-platform steeds minder interessant. Dus werkt jouw actie steeds verder in je eigen nadeel.
BS. De pre-order aantallen zijn gigantisch gedaald het afgelopen jaar, dit alleen al zorgt voor een verandering van gedrag door uitgevers. Het werkt, zo worden ze gedwongen om weer goede producten af te leveren, ongeacht of het PC of console is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17:14

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Ik heb een hekel aan wachten. Ik wil een game spelen als ie uitkomt en met pre-order kan je tegenwoordig pre-loaden. En dat ik meer betaal maakt mij weinig uit. Een game als Hardline ga ik toch genoeg spelen om het er wel uit te halen.

Plus je geeft daardoor de reviewers weer teveel macht. Daar wordt dan ook mee gesjoemeld (omkoopschandalen zijn daar ook zat). Ik vind dat jezelf blindstaren op reviewscores ook geen goed teken is. Zat games die ik hoge cijfers zou geven, hebben lage cijfers gekregen en weinig verkocht. En andere games die hoge cijfers kregen vond ik zelf geen jota aan. Ik snap bijvoorbeeld niet waarom Destiny uberhaupt genomineerd is geweest voor diverse prijzen. Laat staan dat het er ook nog een aantal in de wacht sleept. Dus nee, reviews afwachten is ook niet het walhalla
Geduld is een schone zaak. :) En met digitale aankopen en snelle internet verbindingen valt het wachten ook wel weer mee tegenwoordig.

En er is meer dan alleen de grote reviews die zeker met multiplayer shooters een verkeerd beeld kunnen geven ja (maar soms nog steeds redelijk bruikbaar kunnen zijn als je bijvoorbeeld in de gaten houdt wie wat reviewt zodat je hun voorkeuren weet). Gebruikerservaringen, (neutrale) berichtgeving over de stabiliteit en dergelijke, youtube, twitch, ect. Er is genoeg om snel een beeld te vormen over hoe de game speelt vlak na release.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tikkietrugjaap
[...]

Ik ben het niet met je eens. Als je iets niet gaat doen want het wordt door anderen toch wel gedaan dan is natuurlijk alles goed te praten. Hetzelfde als mensen die niet gaan stemmen want 1 stem maakt toch niet uit.
De kracht van consumenten is juist dat we met elkaar veel te zeggen hebben. Als we ons laten verdelen op deze manier staan we helaas steeds zwakker.
Piraterij is op alle platformen aanwezig en al aangetoond dat het niets af doet aan verkoopcijfers. Ook heeft niemand het hier over wachten tot de laatste prijs. Er wordt gesproken over wachten met kopen tot je het uiteindelijke product hebt gezien. Naast dit wordt al jaren gezegd dat het PC platform stervende is voor oa. games maar dit is nog steeds niet gebeurd. Sterker nog, met de nieuwe generatie consoles die op dezelfde soort hardware draaien, is het PC platform weer 'on the rise'.

Dat jij niet bereid bent te wachten is ook precies wat ik een paar posts geleden zei. Mensen willen als aller-, allereerst een spel kunnen spelen en vinden dit belangrijker dan de kat uit de boom kijken. Dat moet iedereen zelf weten maar wij verschillen daarover dus van mening.

Over reviews: ik zei al dat er goed gekeken moet worden welke reviews je serieus neemt. Daarbij kan je met let's play's goed zien hoe een game er uit ziet en wat de mogelijkheden zijn zonder dat er per se een waarde aan gehangen wordt.

Prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 10:46:
[...]

BS. De pre-order aantallen zijn gigantisch gedaald het afgelopen jaar, dit alleen al zorgt voor een verandering van gedrag door uitgevers. Het werkt, zo worden ze gedwongen om weer goede producten af te leveren, ongeacht of het PC of console is.
Nee jij BS. Pre-orders zijn juist gestegen en blijft stijgen. Plus dat de games nat zijn gegaan omdat er zo gigantisch over geklaagd is. Dat developers vanwege het aantal klachten games hebben uitgesteld of DLC hebben uitgesteld om eerst de game te fixen.
Ze kwamen negatief in het nieuws en daarom is er wat veranderd. Niet omdat het aantal pre-orders lager ligt.
Gundogan schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 10:46:
[...]

Geduld is een schone zaak. :) En met digitale aankopen en snelle internet verbindingen valt het wachten ook wel weer mee tegenwoordig.

En er is meer dan alleen de grote reviews die zeker met multiplayer shooters een verkeerd beeld kunnen geven ja (maar soms nog steeds redelijk bruikbaar kunnen zijn als je bijvoorbeeld in de gaten houdt wie wat reviewt zodat je hun voorkeuren weet). Gebruikerservaringen, (neutrale) berichtgeving over de stabiliteit en dergelijke, youtube, twitch, ect. Er is genoeg om snel een beeld te vormen over hoe de game speelt vlak na release.
Er is maar 1 iemand die kan bepalen of ik een game leuk vind en dat ben ik zelf. En ik ben ook niet iemand die voor elke euro die aan een game besteed wordt, minimaal 100 uur gameplezier moet staan. Nee helemaal niet.
Verder heeft de beta mij een goed beeld gegeven van het uiteindelijke product waarbij ik meer plezier heb gehad in deze game, dan menig game daarvoor. Dus ja: daarvoor zeg ik dat ik de game een pre-order ga geven. Omdat ik het al gespeeld heb. Omdat ik al plezier heb gehad en omdat ik het uiteindelijke product wel zie zitten. Omdat ik een stabiel product heb ervaren met eigenlijk geen enkele serieuze bug erin. Dit is geen game die ik nu blind in de pre-order zet, maar juist uit eigen ervaring de stap zet. En ik hoor ook positieve geluiden van anderen. Dus waarom moet ik reviews afwachten?

Zou ik een pre-order zonder beta hebben gedaan? Zeker niet. Maar nu kan ik toch de stap zetten. Juist vanwege de beta. Juist omdat ik weet dat deze beta anders is geweest dan andere beta's omdat het al een stabiel spel betrof. Prima beta > pre-order. Geen beta, geen demo of slechte beta > geen pre-order

[ Voor 3% gewijzigd door Martinspire op 11-02-2015 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:39

Stewie!

Keen must die!

Goed betoog Martinspire. De gamer bepaalt zelf of hij een game aanschaft voor of na de release.
Als we naar de feiten kijken zie je dat Hardline het zeer goed doet. Onze RSP PC servers zaten non-stop vol op het niveau van BF3. Dat geeft wel aan hoeveel plezier men had in de PC beta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-10 13:17
Martinspire schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 10:57:
[...]

Nee jij BS. Pre-orders zijn juist gestegen en blijft stijgen. Plus dat de games nat zijn gegaan omdat er zo gigantisch over geklaagd is. Dat developers vanwege het aantal klachten games hebben uitgesteld of DLC hebben uitgesteld om eerst de game te fixen.
Ze kwamen negatief in het nieuws en daarom is er wat veranderd. Niet omdat het aantal pre-orders lager ligt.

[...]
Cause and effect, ken je dat?

Overigens ben ik van mening dat alles wat stewie in battlefield topics schrijft volledig irrelevant is.
Hij heeft er namelijk baat bij dat BFHL een succes word.

[ Voor 13% gewijzigd door unfor op 11-02-2015 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tikkietrugjaap
Stewie! schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 14:09:
De gamer bepaalt zelf of hij een game aanschaft voor of na de release.
Als we naar de feiten kijken zie je dat Hardline het zeer goed doet. Onze RSP PC servers zaten non-stop vol op het niveau van BF3. Dat geeft wel aan hoeveel plezier men had in de PC beta.
Niemand ontkent de bovenstaande punten, alhoewel je eigen serverstatistieken pakken en het presenteren als 'feiten' niet bepaald sterk is maar goed.

Het ging er om dat het pre-orderen van producten an sich, het creeren van hype en immense reclamecampagnes in de hand werkt. De boodschap die de industrie dus nu krijgt van veel gamers is "Maak me vantevoren maar zo gek mogelijk met van alles, dan koop ik jouw product" in plaats van "Zorg maar dat je een goed product maakt, dan koop ik het".

Niemand zegt hier dat je iets niet of wel mag. Het ging er alleen even om wat de consequenties zijn van dat handelen.

Maar goed, dit is een BF Hardline thread dus misschien moeten we het daar maar weer over hebben ;) .

Prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Mbt Hardline hebben ze goed geluisterd. De tijd tussen de eerste beta en de zojuist afgelopen beta is besteed aan ontwikkeling van een betere game. Met andere woorden: ze hebben goed geluisterd naar de feedback.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Stewie! schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 14:44:
Mbt Hardline hebben ze goed geluisterd. De tijd tussen de eerste beta en de zojuist afgelopen beta is besteed aan ontwikkeling van een betere game. Met andere woorden: ze hebben goed geluisterd naar de feedback.
Wij van WC-eend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Pff, das ook lekker makkelijk. Kijk eens naar wat youtubers die zowel de eerste als laatste beta hebben gedaan, kijk eens naar hoeveel positieve reacties de beta heeft gehad, kijk eens naar de fora. Dat was met de BF3 of BF4 launch wel anders. En zo goed is EA nou ook niet in het snoeren van monden.

Maar goed, dan pre-order je hem niet, maar maak jezelf niet gek dat dat veel effect gaat hebben of als je hem helemaal aan je voorbij laat gaan. Daar heb je eerder jezelf mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Martinspire schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 15:15:
[...]

Pff, das ook lekker makkelijk. Kijk eens naar wat youtubers die zowel de eerste als laatste beta hebben gedaan, kijk eens naar hoeveel positieve reacties de beta heeft gehad, kijk eens naar de fora. Dat was met de BF3 of BF4 launch wel anders. En zo goed is EA nou ook niet in het snoeren van monden.

Maar goed, dan pre-order je hem niet, maar maak jezelf niet gek dat dat veel effect gaat hebben of als je hem helemaal aan je voorbij laat gaan. Daar heb je eerder jezelf mee.
Wat interesseert mij wat anderen van de game vinden?
Voor youtubers zoals levelcap en jackfrags geld het wc-eend verhaal ook, want zonder een succesvolle Battlefield hebben zij geen goede inkomsten meer uit hun Battlefield kanaal.
Ik vind het een waardeloze mod (Ja, mod!) en heb er een aantal uur in gestopt. BC2: Vietnam was een betere total-conversion.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
unfor schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 15:20:
[...]

Wat interesseert mij wat anderen van de game vinden?
Voor youtubers zoals levelcap en jackfrags geld het wc-eend verhaal ook, want zonder een succesvolle Battlefield hebben zij geen goede inkomsten meer uit hun Battlefield kanaal.
Ik vind het een waardeloze mod (Ja, mod!) en heb er een aantal uur in gestopt. BC2: Vietnam was een betere total-conversion.
Oh ik wist niet dat Vietnam ook nog een singleplayer toevoegde? Ik wist niet dat het ook nog nieuwe modussen toevoegde? Ik wist niet dat het ook nog grote gameplay elementen toevoegde? Dat het een hele nieuwe soundtrack (geen bestaande muzieknummers) toevoegde?

Sorry, maar BFH een mod noemen is net zo'n belediging als BF4 een succesvolle launch noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Martinspire schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 15:28:
[...]

Oh ik wist niet dat Vietnam ook nog een singleplayer toevoegde? Ik wist niet dat het ook nog nieuwe modussen toevoegde? Ik wist niet dat het ook nog grote gameplay elementen toevoegde? Dat het een hele nieuwe soundtrack (geen bestaande muzieknummers) toevoegde?

Sorry, maar BFH een mod noemen is net zo'n belediging als BF4 een succesvolle launch noemen.
Want een singleplayer, dat is waar gamers battlefield voor kopen!
Game modes? Boejend, ik ben een battlefield speler dus ik speel conquest, de rest zal mij een worst wezen.
Muziek? LOL.

Ik heb een teringhekel aan het woord fanboy, maar voor jou maak ik eens een uitzondering.

[ Voor 6% gewijzigd door unfor op 11-02-2015 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

unfor schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 15:36:
[...]

Game modes? Boejend, ik ben een battlefield speler dus ik speel conquest, de rest zal mij een worst wezen.
Muziek? LOL.

Ik heb een teringhekel aan het woord fanboy, maar voor jou maak ik eens een uitzondering.
Conquest is boring in BFH, je gaat te snel dood. Dan vind ik Hotwire toch echt wel leuker.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 11-02-2015 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loes88
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 10-12-2023
Ik vond de beta erg leuk..nivo bf3 leuk :D
Toch pre-order ik hem niet.
Hoef hem niet als eerste te spelen..meestal koop ik een game bij de eerste prijs drop.
En dat extra wapen dat je bij een pre-order krijgt kan me gestolen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
Eindelijk een uitgever die niet tot het uiterste gaat met de destruction in frostbite
en ook aangeeft dat dit een enorme performance hit veroorzaakt.
Gameplay is eindelijk weer belangrijker dan al die eye candy en ik heb weer plezier als inf only in
conquest.

Ik ga hem ook niet pre orderen, ik heb wel geleerd van de laatste releases van EA, ik had bf4 bij een key store gekocht voor 40 euro en 2 weken later dumpten de winkels de limited edition van bf4 voor 30 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cliffy
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-09-2024

Ik ben toch echt een paar bugs tegengekomen die er sinds BF3 al in zitten.. :o Misschien kunnen ze inmiddels features genoemd worden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
unfor schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 15:36:
[...]

Muziek? LOL.

Het gaat er niet om wat jij speelt, het gaat erom hoeveel moeite erin is gegaan en dat doet denken aan meer dan een mod. Dat jij normaal gesproken maar 10 procent ziet van Battlefield, vind ik triester dan het feit dat je me uit probeert te maken als fanboy. Ja ik ben groot fan van Battlefield, al sinds 1942 en voor BF2 heb ik zelfs een tijd lang een server voor Tweakers gehad. Maar dat doet niets af aan het feit dat ik ook zie dat ze veel tijd en moeite hebben gestopt in een leuke singleplayer. Of modussen die mij hebben vermaakt.

Noem me gek, maar ik ben ondertussen weer uitgekeken op BF4. Ik heb alle maps en modussen wel gehad en ben toe aan wat nieuws. Hardline bied mij dat. Jij kunt volgens mij beter terug naar 1942 want die is natuurlijk weer de beste. Als je alleen verlangt naar iets wat je al hebt, verlang je eigenlijk ook niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CamelNLD
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 05-10 12:07
Ik heb nu 2x de beta mogen spelen en ik moet zeggen dat hij gewoon lekker aanvoelt. Ik leg de vergelijking een beetje bij COD2 destijds. Dat was ook een van de spellen die het beste te besturen was. De daarop volgende delen was de besturing net niet zoals ik het graag zou voelen. BF4 destijds kwam heel erg in de buurt en bij BFH vind ik echt heerlijk wegspelen als je lekker aan het fraggen bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martinspire schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 17:26:
[...]

Het gaat er niet om wat jij speelt, het gaat erom hoeveel moeite erin is gegaan en dat doet denken aan meer dan een mod. Dat jij normaal gesproken maar 10 procent ziet van Battlefield, vind ik triester dan het feit dat je me uit probeert te maken als fanboy. Ja ik ben groot fan van Battlefield, al sinds 1942 en voor BF2 heb ik zelfs een tijd lang een server voor Tweakers gehad. Maar dat doet niets af aan het feit dat ik ook zie dat ze veel tijd en moeite hebben gestopt in een leuke singleplayer. Of modussen die mij hebben vermaakt.

Noem me gek, maar ik ben ondertussen weer uitgekeken op BF4. Ik heb alle maps en modussen wel gehad en ben toe aan wat nieuws. Hardline bied mij dat. Jij kunt volgens mij beter terug naar 1942 want die is natuurlijk weer de beste. Als je alleen verlangt naar iets wat je al hebt, verlang je eigenlijk ook niets.
Is er al info hoeveel maps/game modes er komen voor Hardline?

• NLsandman
Verwijderd schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 21:21:
[...]

Is er al info hoeveel maps/game modes er komen voor Hardline?
9 maps die uitgebreid gaan worden door map packs via een premium systeem.

http://www.battlefield.com/hardline/features/maps

Verwijderd

NLsandman schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 07:15:
[...]

9 maps die uitgebreid gaan worden door map packs via een premium systeem.

http://www.battlefield.com/hardline/features/maps
Néé niet weer Premium kopen :(

• ChojinZ
  • Laatst online: 08-10 13:15
Verwijderd schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 10:32:
[...]

Waarom niet? Vanuit het oogpunt van de ontwikkelaar/uitgever is dit een ideaal verdien model. :+

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Verwijderd schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 10:32:
[...]

Zeker wel, 29 maps met 15 gamemodes per map, meer premium krijg je het niet!!! Want je weet dat al die maps en mode perfect op elkaar zijn afgestemd en dat de balans van wapens en gadgets zich ook perfect blijft houden, de beta was immers ook goed. :+

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

ChojinZ schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 10:53:
[...]
Waarom niet? Vanuit het oogpunt van de ontwikkelaar/uitgever is dit een ideaal verdien model. :+
Iedere release is het weer 'mauwen' hierover. :r hierop, net als iedere gamer, heb je ballen? koop het niet!! Beta was erg smakelijk - maar dat verdien model .... :N verrek het om daaraan mee te werken.

[ Voor 11% gewijzigd door himlims_ op 12-02-2015 11:13 ]

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

• Martinspire
himlims_ schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 11:13:
[...]

Iedere release is het weer 'mauwen' hierover. :r hierop, net als iedere gamer, heb je ballen? koop het niet!! Beta was erg smakelijk - maar dat verdien model .... :N verrek het om daaraan mee te werken.
Nou dan doe je het niet. Doei :w

• ChojinZ
  • Laatst online: 08-10 13:15
himlims_ schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 11:13:
[...]

Tja, dat mauwen blijf je houden. Tis alleen jammer dat het totaal geen zin heeft. ;)
Ik snap dat, als je een signaal richting de ontwikkelaar/uitgever wil geven, je niet een preorder moet doen. Maar ik ben ook realistisch genoeg om in te zien dat een oproep aan mede-tweakers totaal geen zin heeft.
Het overgrote deel doet toch niets met de oproep en doet waar hij zin in heeft.

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Ben om allerlei redenen iha zeer tegen pre-orderen, zie ook link ondertitel. En al helemaal bij bedrijven die bewezen hebben er een zooitje van te maken.

Daarnaast zijn mijn ervaringen uit het verleden dat een Beta maar een beperkte indicatie is van hoe het straks echt is.

Als je dan al wilt pre-orderen, doe het dan pal voor de launch. Dan kun je toch preloaden maar houdt je de druk op developer/publisher hoog.

Iedereen is vrij om te doen wat hij/zij belieft. Na alle wanprestaties van EA moet er alleen heel veel gebeuren wil ik ooit weer het vetrouwen krijgen om bij hen te pre-orderen. Laat staan een veredelde DLC voor vol geld.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift

• Martinspire
Mwoah de problemen van de launch van BF4 lagen toch echt bij DICE en niet direct bij EA. Net als de problemen van Unity niet direct bij Ubisoft maar bij Ubisoft Montreal. Een goede developer kan zijn publisher namelijk dwingen uit te stellen. En ik denk dat ze dat voortaan ook doen (of eerder actie ondernemen).

Maar goed, ik pre-order dan ook niet voor pc dus dat is al iets anders (consolegames launchen doorgaans met minder bugs en hoeven niet te wachten op nieuwe drivers).

Ik zit me alleen wel af te vragen of het ook niet tijd wordt om dit topic op te splitsen in console en pc. Gezien al het geneuzel van de laatste tijd wat me totaal niet interesseert

[ Voor 16% gewijzigd door Martinspire op 12-02-2015 13:47 ]

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Het was niet mijn bedoeling/verwachting dat je het zo sec zou lezen :P , maar ik denk er ook niet altijd aan om EA/DICE op te schrijven. Ze hebben imo allebei boter op hun hoofd. maar verder voor mij beetje semantische discussie. Immers: Gamer betaalt geld en krijgt wanproduct.

ps: Als Publisher zou ik voor release de kwaliteit van het product onafhankelijk willen kunnen controleren.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift

• NLsandman
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 10:54:
[...]

Zeker wel, 29 maps met 15 gamemodes per map, meer premium krijg je het niet!!! Want je weet dat al die maps en mode perfect op elkaar zijn afgestemd en dat de balans van wapens en gadgets zich ook perfect blijft houden, de beta was immers ook goed. :+
7 game modes:

Blood Money is an objective game mode that pits cops and criminals against each other in a fight to seize a large sum of money from the opposing team.

Conquest is an objective game mode where two teams fight over control of several flag set around the map.

Crosshair is a half objective and half death match game mode. The cops must escort a VIP to an extraction point, while the criminals fight to eliminate him before the time runs out. No vehicles, and no respawns!

Heist is an objective game mode where the criminals try and blow open a vault and escape with the cash. Meanwhile the cops try to prevent the robbery and the criminal's escape.

Hotwire is a game mode where cops chase down criminals at high speeds across expansive environments.

Rescue is an objective game mode where the authorities try and save hostages from their captives.
Team Deathmatch is a game mode where two teams fight to the death. No vehicles allowed!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:27

Christiano007

Ich bin der champion

Spel lijkt me steeds interessanter te worden, heb helaas de beta niet geprobeerd. Zal hem zeker niet pre-orderen maar zal na een week of 2 alstie uit eens kijken of het voor een leuk prijsje te kopen is.

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
Mis domination als gamemode. Jammer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
Fonta schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 00:14:
Mis domination als gamemode. Jammer :(
Conquest is ook niet verkeerd in hardline, ik had weer een beetje het gevoel van bf2 inf only en bc2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de beta gespeeld in juni en februari. Het is een serieuze verbetering in mijn ogen. De gameplay voelt nog altijd goed en leuk aan. Het is iets volledig nieuws, mensen die afkomen met mod/dlc etc. bol hem gewoon af. Dat is pure onzin.

Het spel heeft zijn eigen stijl en zijn eigen code, er zitten nog wat bugs in maar binnen enkele maanden zijn deze er zeker allemaal uit. Visceral zijn nu ook geen amateurs op het gebied van games. Ze hebben al heel wat laten tonen in andere games dat ze wel degelijk een deftig spel in elkaar kunnen steken. Ze kregen niet echt een cadeau na toch wel een redelijke flop van BF4. Zelf heb ik BF4 niet gekocht om dat ik het een beetje beu was met al dat premium gedoe en zo.

En geef nu eerlijk toe BF3 en BF4 trekken toch wel héél goed op elkaar. Nu voor Hardline heb ik wel weer 120 euro over voor delux + premium. Ik heb nog niet gepre-ordered. De bonussen zijn maar een beetje aan de magere kant vindt ik voor 10 euro. Ze mogen voor mij part meer bonussen geven.

Ik kijk er alvast naar uit. Zelf heb ik alle Battlefields al gespeeld tot nu toe. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NLsandman schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 18:04:
[...]

7 game modes:

Blood Money is an objective game mode that pits cops and criminals against each other in a fight to seize a large sum of money from the opposing team.

Conquest is an objective game mode where two teams fight over control of several flag set around the map.

Crosshair is a half objective and half death match game mode. The cops must escort a VIP to an extraction point, while the criminals fight to eliminate him before the time runs out. No vehicles, and no respawns!

Heist is an objective game mode where the criminals try and blow open a vault and escape with the cash. Meanwhile the cops try to prevent the robbery and the criminal's escape.

Hotwire is a game mode where cops chase down criminals at high speeds across expansive environments.

Rescue is an objective game mode where the authorities try and save hostages from their captives.
Team Deathmatch is a game mode where two teams fight to the death. No vehicles allowed!
Ja, dat zijn de gamemodes bij launch. Maar er komen nog DLCs aan waarbij meestal toch wel 1 tot 3 nieuwe gamemodes bijkomen. BF4 zit nu op 13, Hardline komt er ook nog wel.
Verwijderd schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 09:30:
Ik heb de beta gespeeld in juni en februari. Het is een serieuze verbetering in mijn ogen. De gameplay voelt nog altijd goed en leuk aan. Het is iets volledig nieuws, mensen die afkomen met mod/dlc etc. bol hem gewoon af. Dat is pure onzin.

Het spel heeft zijn eigen stijl en zijn eigen code, er zitten nog wat bugs in maar binnen enkele maanden zijn deze er zeker allemaal uit. Visceral zijn nu ook geen amateurs op het gebied van games. Ze hebben al heel wat laten tonen in andere games dat ze wel degelijk een deftig spel in elkaar kunnen steken. Ze kregen niet echt een cadeau na toch wel een redelijke flop van BF4. Zelf heb ik BF4 niet gekocht om dat ik het een beetje beu was met al dat premium gedoe en zo.

En geef nu eerlijk toe BF3 en BF4 trekken toch wel héél goed op elkaar. Nu voor Hardline heb ik wel weer 120 euro over voor delux + premium. Ik heb nog niet gepre-ordered. De bonussen zijn maar een beetje aan de magere kant vindt ik voor 10 euro. Ze mogen voor mij part meer bonussen geven.

Ik kijk er alvast naar uit. Zelf heb ik alle Battlefields al gespeeld tot nu toe. :)
De voornaamste irritante bugs die ik nu opmerkte zitten er al in sinds BF3, die frostbite engine fouten willen kunnen of willen ze maar niet oplossen. Helaas zegt het nog weinig over de release versie. Het is een andere, en uitgeklede, build dat de gold versie. Bij de BF4 beta/demo zaten er ook maar een fractie van de bugs in van de releae versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online
Bloodmoney zat toch in de 1e beta? Vond dat ook wel grappig om te spelen. Die map (downtown) is ook wel ok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 10:27:
[...]

Ja, dat zijn de gamemodes bij launch. Maar er komen nog DLCs aan waarbij meestal toch wel 1 tot 3 nieuwe gamemodes bijkomen. BF4 zit nu op 13, Hardline komt er ook nog wel.

[...]

De voornaamste irritante bugs die ik nu opmerkte zitten er al in sinds BF3, die frostbite engine fouten willen kunnen of willen ze maar niet oplossen. Helaas zegt het nog weinig over de release versie. Het is een andere, en uitgeklede, build dat de gold versie. Bij de BF4 beta/demo zaten er ook maar een fractie van de bugs in van de releae versie.
Visceral is geen dice, neem bv destruction, dice gaat kosten wat het kost door met destruction terwijl
visceral gewoon eerlijk aangeeft waarom er weinig destruction in hardline zit, dit neemt veel
te veel resources in beslag wat niet goed doet aan de performance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLKornolio
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09:08

NLKornolio

BF3/BF4: NLKornolio

Oh oh laatste twee pagina's weer gelezen. Alleen de eerste Hardline beta gespeeld.

Zie weer precies hetzelfde gebeuren als elke BF release. Kijk over een half jaartje wel weer. 10.-, voor de game, miljoenen post met hetzelfde geleuter verder, multiplayer die weer speelbaar is.

Pre-order, wow |:( |:( dat verdienen ze gewoon niet.

[ Voor 9% gewijzigd door NLKornolio op 13-02-2015 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

caanova1984 schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 18:45:
Oh oh laatste twee pagina's weer gelezen. Alleen de eerste Hardline beta gespeeld.

Zie weer precies hetzelfde gebeuren als elke BF release. Kijk over een half jaartje wel weer. 10.-, voor de game, miljoenen post met hetzelfde geleuter verder, multiplayer die weer speelbaar is.
Pre-order, wow |:( |:( dat verdienen ze gewoon niet..
QFT!

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
  • Registratie: Augustus 2014
  • Nu online
NLsandman schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 18:25:
[...]

Visceral is geen dice, neem bv destruction, dice gaat kosten wat het kost door met destruction terwijl
visceral gewoon eerlijk aangeeft waarom er weinig destruction in hardline zit, dit neemt veel
te veel resources in beslag wat niet goed doet aan de performance.
Te veel resources voor de oudere consoles. BF4 heeft al laten zien dat het wel degelijk kan. Zolang EA daar nog geld in ziet blijft het de rest tegenhouden.

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Uffeltje schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 21:37:
[...]

Te veel resources voor de oudere consoles. BF4 heeft al laten zien dat het wel degelijk kan. Zolang EA daar nog geld in ziet blijft het de rest tegenhouden.
BC2 kon in vele hogere mate dan BF4 en 3, en dat draaide ook op een 360 en PS3.
Dat is 5 jaar geleden, dus elk excuus dat consoles het niet aan kunnen is BS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
  • Registratie: Augustus 2014
  • Nu online
Daar waren alle gebouwen en destructie hetzelfde, maakt wel degelijk een verschil. Tegenwoordig is de destructie veel gevarieerder.

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Voor zover ik mij herinner waren de gebouwen die in elkaar konden zakken ook niet erg divers in BF4.
Dat je 5 jaar later wat meer diversiteit hebt is ook niet heel bizar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Laat je spelplezier toch niet zo bederven door die negatieve houding. Als je een game 400 uur speelt heb je er duidelijk plezier in.

De tweede Hardline beta is zeer positief ontvangen. Tenminste, door hen die de tweede beta daadwerkelijk hebben gespeeld:
caanova1984 schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 18:45:
Alleen de eerste Hardline beta gespeeld.

Pre-order, wow |:( |:( dat verdienen ze gewoon niet.
Help!!!! schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 15:09:
[..]maar ik denk er ook niet altijd aan om EA/DICE op te schrijven. Ze hebben imo allebei boter op hun hoofd. maar verder voor mij beetje semantische discussie. Immers: Gamer betaalt geld en krijgt wanproduct.

ps: Als Publisher zou ik voor release de kwaliteit van het product onafhankelijk willen kunnen controleren.
Tipje van de sluier:
  1. De beta is bedoeld om feedback te krijgen van de doelgroep. Feedback is in de vorm van posts op Battlelog, maar ook bijvoorbeeld op social media, de gameplay stats, enzovoort. Deze game heeft twee publieke beta's gehad. Twee momentem waarop gamers van de 5 grote game platforms dit spel gratis konden spelen.
  2. Het is aan te raden de game te spelen zodat je je eigen mening kan vormen....
  3. Als een gamer positief is over Hardline, of als hij een andere game mode leuk vind dan conquest, maak hem dan niet voor fanboy uit. Als de feiten benoemd worden hoe populair de beta is, noem het dan niet wc-eend. Als jouw mening anders is dan de werkelijke feiten of anders dan een mening van anderen is het erg kinderachtig om daar naampjes bij te verzinnen.
  4. De beta verliep voorspoedig, ook in dit topic zijn vrijwel geen bugs benoemd. Die negatieve reacties over "bugs van voor bf3" missen dan elke onderbouwing. Voor bf3 .. BC2? BF2? BF42? Vroeger was alles beter? Moet je voor de grap de voorgaande topics lezen, BF2 kreeg in hoog tempo patches, BC2 idem, BF3 idem, BF4 idem. Sterker nog, lees de topics over de andere FPS games op tweakers eens door; elke game krijgt tegenwoordig een berg patches in de eerste maanden. Games zijn steeds ingewikkelder, miljoenen regels code, ontwikkelteams van honderden mensen, meerdere platforms te ondersteunen, grote diversiteit aan hardware en software platformen, unieke platformen voor de videokaarten, enorm veel features in de online gameplay. Het wordt keer op keer onderschat. De ontwikkelaar staat achter het product. Het leveren van ondersteuning is daar het bewijs van. Deze game, Hardline, werd nota bene uitgesteld om de puntjes op de i te zetten.

[ Voor 206% gewijzigd door Stewie! op 14-02-2015 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Proest, daar hebben we WC eend weer en gelijk ook weer even je bedrijf/servers onder de aandacht brengen. :N

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
unfor schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 21:53:
[...]

BC2 kon in vele hogere mate dan BF4 en 3, en dat draaide ook op een 360 en PS3.
Dat is 5 jaar geleden, dus elk excuus dat consoles het niet aan kunnen is BS.
Dan heb je het niet op consoles gespeelt want die destruction was erg dramatisch op de FPS. Stortte er ergens een gebouw in dan ging je FPS naar 5 en als er aardig wat kapot was gemaakt, dan had je ook never nooit niet 30fps meer.
Verder zaten er ook allerlei hacks in om maar te zorgen dat het uberhaupt draaide. En volgens mij vergeet je ook dat het daar altijd 12 vs 12 was en niet 32 vs 32. Een behoorlijk verschil. Of de rariteiten die de netcode eraan toevoegde.

Dus nee, het draaide niet bepaald top op de consoles destijds. Ook BF3 had aardig wat performance-issues dus ik snap best dat ze het verminderd hebben. Het is enorm jammer, dat zeker, maar ik snap best dat ze liever resources steken in andere zaken. Liever 32 vs 32 met aardig wat content en stuff dan concessies te moeten doen omdat er ergens een muurtje stuk moet kunnen. Je had in eerdere games ook nog steeds zaken die je onmogelijk stuk kreeg, dus daar gaat je immersion al.
Al is dit effe geen goede reclame: nieuws: Servers EA en Origin kampen met storing in multiplayer

[ Voor 20% gewijzigd door Martinspire op 14-02-2015 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Helaas worden alle grote gaming diensten non-stop aangevallen. Combinatie van het publiek, veel vrije tijd en de mogelijkheden van tegenwoordig. Ubisoft, Sony, Microsoft, iedereen heeft er last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Stewie! schreef op zaterdag 14 februari 2015 @ 12:45:
Helaas worden alle grote gaming diensten non-stop aangevallen. Combinatie van het publiek, veel vrije tijd en de mogelijkheden van tegenwoordig. Ubisoft, Sony, Microsoft, iedereen heeft er last van.
Oh dat ontken ik niet, maar elke downtime vlak voor een gamerelease is altijd even slikken. Tijdens de beta deed het hier alles verder prima. Battlelog gaf geen problemen en ik kon ook direct een server in.

Maar ik blijf het jammer vinden dat er nog steeds zoveel non-EU gasten in een EU server komen. Zeker op consoles kun je daar echt bar weinig tegen doen. Van mij mag er wel een auto-kick zijn op officiële servers.

Weet jij trouwens of er nog rented servers komen bij launch op consoles? Of gaat dat weer een half jaar duren?

[ Voor 11% gewijzigd door Martinspire op 14-02-2015 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Dat laatste kan ik niet zeggen, maar mbt matchmaking: het beweegt een beetje met de zon mee; daardoor ligt de avondpiek ipv om 19:00 tegen 23:00 bij de meeste servers. Voor de Oost-kust Amerikanen gezien spelen zij 's ochtends en 's middags sneller op een EU server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-09 12:40
Als ik me niet vergis is de open Beta al een tijdje actief, maar ik kan maar niet vinden waar ik de open beta kan downloaden? Iemand misschien een linkje?

Edit: N.v.m. had niet gezien dat de Open Beta maar 5 dagen duurde.

[ Voor 19% gewijzigd door EricNL op 15-02-2015 12:10 ]

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14:42
Argh ik had gezworen om te wachten met het aanschaffen van Hardline maar dit weekend was ik toch weer te zwak en de pre-order gedaan. Nou ja dan maar even voorbereiden op heel wat potjes Blood Money.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dit is wel een mooie en genuanceerde samenvatting van de kwaliteit van de game voor zover bekend is. Aanrader!

Vooral het verhaal van de exclusieve pre-order wapens baart me toch wel zorgen....

[ Voor 20% gewijzigd door A.W.E.S.O.M.-0 op 16-02-2015 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sowieso verwacht ik wel een uitleg van Visceral/EA omtrent de pre-order bonussen. Er mag wel iets bijkomen als je het mij vraagt. Vooral duidelijkheid. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 16 februari 2015 @ 12:31:
Sowieso verwacht ik wel een uitleg van Visceral/EA omtrent de pre-order bonussen. Er mag wel iets bijkomen als je het mij vraagt. Vooral duidelijkheid. :)
Origin doet nooit aan pre-order bonus :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 16 februari 2015 @ 11:26:
[video]

Dit is wel een mooie en genuanceerde samenvatting van de kwaliteit van de game voor zover bekend is. Aanrader!

Vooral het verhaal van de exclusieve pre-order wapens baart me toch wel zorgen....
`
Goed filmpje.

Hardline ziet er wat strakker uit kan dat kloppen? Wat minder bullshit op het scherm lijkt het wel.

Tevens het wat snellere gameplay en eerder doodgaan bevalt me wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Christiano007 schreef op maandag 16 februari 2015 @ 17:30:
[...]
Goed filmpje.

Hardline ziet er wat strakker uit kan dat kloppen? Wat minder bullshit op het scherm lijkt het wel.

Tevens het wat snellere gameplay en eerder doodgaan bevalt me wel.
Strakker weer ik niet, in elk geval een stuk kleurrijker dan de grauwe tinten van BF4. De HUD clutter kan ook inderdaad worden aangepast, maar dat kan ondertussen in BF4 ook, vrijwel alle verbeteringen uit de CTE worden ook doorgezet naar Hardline.

En met de kortere TTK ben ik het ook helemaal eens, gewoon weer ouderwets 3 man neer kunnen vlammen als je ze van achter besluipt.

Ik ben nog steeds zeer sceptisch en zal nooit pre-orderen, maar ik hoop van harte dat het ze toch lukt. Ik heb zoveel zin om weer samen te spelen met de clanmaatjes of vrienden op TS zonder dat iedereen 24/7 loopt te vloeken op wat voor kl*tespel BF4 wel niet is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
Dat zou inderdaad heerlijk zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo allemaal,
Weet iemand als battlefield hardline uit is of je die dan samen kunt kopen?
Zoja hoeveel gaat het dan kosten, ik ga ps4 kopen maar als ik battlefield erbij krijg voor 400 euro ga ik het dan pas kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat weet nog niemand. Nog niets is bekend over bundels. Morgen zullen ze sowieso weer iets nieuws tonen van Battlefield Hardline. Wat dat zal zijn is nog niet bekend. Maar volg hun zeker op hun Google+ pagina!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLKornolio
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09:08

NLKornolio

BF3/BF4: NLKornolio

Stewie! schreef op zaterdag 14 februari 2015 @ 00:27:
Tipje van de sluier:
  1. De beta is bedoeld om feedback te krijgen van de doelgroep. Feedback is in de vorm van posts op Battlelog, maar ook bijvoorbeeld op social media, de gameplay stats, enzovoort. Deze game heeft twee publieke beta's gehad. Twee momentem waarop gamers van de 5 grote game platforms dit spel gratis konden spelen.
  2. Het is aan te raden de game te spelen zodat je je eigen mening kan vormen....
  3. Als een gamer positief is over Hardline, of als hij een andere game mode leuk vind dan conquest, maak hem dan niet voor fanboy uit. Als de feiten benoemd worden hoe populair de beta is, noem het dan niet wc-eend. Als jouw mening anders is dan de werkelijke feiten of anders dan een mening van anderen is het erg kinderachtig om daar naampjes bij te verzinnen.
  4. De beta verliep voorspoedig, ook in dit topic zijn vrijwel geen bugs benoemd. Die negatieve reacties over "bugs van voor bf3" missen dan elke onderbouwing. Voor bf3 .. BC2? BF2? BF42? Vroeger was alles beter? Moet je voor de grap de voorgaande topics lezen, BF2 kreeg in hoog tempo patches, BC2 idem, BF3 idem, BF4 idem. Sterker nog, lees de topics over de andere FPS games op tweakers eens door; elke game krijgt tegenwoordig een berg patches in de eerste maanden. Games zijn steeds ingewikkelder, miljoenen regels code, ontwikkelteams van honderden mensen, meerdere platforms te ondersteunen, grote diversiteit aan hardware en software platformen, unieke platformen voor de videokaarten, enorm veel features in de online gameplay. Het wordt keer op keer onderschat. De ontwikkelaar staat achter het product. Het leveren van ondersteuning is daar het bewijs van. Deze game, Hardline, werd nota bene uitgesteld om de puntjes op de i te zetten.
1. Alleen zijn alle known issues eruit gehaald. De beta gaat meer om balancing en server load.
vb BF4 Siege beta geen probleem. BF4, alle servers crashte als het gebouw naar beneden kwam.
2. De game is nog niet uit. Je kan geen oordeel vormen over de game naar aanleiding van de beta, je bent er om te helpen bugs te ontdekken niet de huidige te ondervinden.
3. Fanboy, met de uren die ik in de BF serie heb zitten, is het moeilijk iemand anders fanboy te noemen.
4. Heb eigenlijk alle versie's weinig problemen gehad en geld draait me niet echt om. Alleen het is met 99% zekerheid te zeggen dat de eerste week hopelijk geen maand gewoon onspeelbaar is. De game is na die week wel al waarschijnlijk 20 eu goedkoper als je hem niet direct bij origin haalt.
5. Het is eigenlijk geen BF te noemen. :+

Daarnaast zit ik met smart wachten tot ie een tientje is en ben blij dat GTA me daar bij gaat helpen :o

[ Voor 4% gewijzigd door NLKornolio op 17-02-2015 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Stewie! schreef op zaterdag 14 februari 2015 @ 00:27:
• De beta verliep voorspoedig, ook in dit topic zijn vrijwel geen bugs benoemd. Die negatieve reacties over "bugs van voor bf3" missen dan elke onderbouwing. Voor bf3 .. BC2? BF2? BF42? Vroeger was alles beter? Moet je voor de grap de voorgaande topics lezen, BF2 kreeg in hoog tempo patches, BC2 idem, BF3 idem, BF4 idem. Sterker nog, lees de topics over de andere FPS games op tweakers eens door; elke game krijgt tegenwoordig een berg patches in de eerste maanden. Games zijn steeds ingewikkelder, miljoenen regels code, ontwikkelteams van honderden mensen, meerdere platforms te ondersteunen, grote diversiteit aan hardware en software platformen, unieke platformen voor de videokaarten, enorm veel features in de online gameplay. Het wordt keer op keer onderschat. De ontwikkelaar staat achter het product. Het leveren van ondersteuning is daar het bewijs van. Deze game, Hardline, werd nota bene uitgesteld om de puntjes op de i te zetten.
[/list]
Deze post heb ik gemist, maar je kan toch niet verwachten dat dit serieus wordt genomen? Sorry, ik weet dat je voor eigen parochie predikt, maar dit gaat echt te ver.

De developer kiest er ten eerste zelf voor om zoveel platformen te ondersteunen, kan dat niet? Biedt dat dan ook niet aan. Dat moet ik eens met mijn klanten proberen.....

Wil je bugs weten die al sinds BF3 in de frostbite engine zitten en maar niet gemaakt worden en dus wéér hun opwachting maken in Hardline? Even uit m'n hoofd en onderstaande ook allemaal meegemaakt in BF3, BF4 en beide Hardline beta's, dit zijn de feiten en er is zoveel beeldmateriaal van en zijn allemaal al zo vaak aangegeven bij de devs:

-De reload die niet geregistreerd wordt
-De hitbox die een paar meter achter voertuigen zit
-Players die door muren glitchen en geraakt kunnen worden, met name als ze crouchen
-Smoke/fire/gas grenades die door muren/daken/vloeren heen gaan
-Vault animaties die ongeveer 10% van de tijd niet werkt
-Gelanceerd worden na een vault
-Compleet random of je overreden wordt door een voertuig of dat je simpelweg wordt weggeduwd
-1 frame kills
-Niet te counteren front knife animatie als je kort van te voren springt
-Player kijkrichting/orientatie die niet wordt geüpdated wanneer diegene niet ADS't
-Spawnen en dat je POV hetzij op groundlevel zit of een halve meter boven je daadwerkelijke player model zweeft
-Kogels die niet geregistreerd worden zodra de player model buiten de draw distance vallen (dus met low mesh quality)
-Spotten door smoke/foilage/muren
-De animaties (reload/schieten) die niet overeenkomen met wat de speler daadwerkelijk doet en wat ook met geluid wordt aangegeven
-Blijven haken achter onzichtbare objecten of miniscule objecten zoals kranten, stoeprandjes etc.
-Killcards die niet weergeven hoe je echt doodgegaan bent

Zo kan ik nog wel even doorgaan, DICE heeft in het verleden zelf ook al toegegeven dat ze vrijwel geen mensen meer hebben die 'the far ends of the frostbite engine' nog beheersen.

Hardline is uitgesteld vanwege de enorme storm van kritiek dat het teveel op een eenvoudige BF4 mod leek, niet om deze 'puntjes op de i' te zetten. De trieste waarheid is dat we met bovenstaande bugs kunnen leven, maar dat wil niet zeggen dat we alle smoesjes zo maar accepteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Zag die belachelijke post gisteren ook voor het eerst. Had alleen geen zin om teveel woorden er aan vuil te maken.
Dat Stewie!'s zijn posts vrijwel altijd gekleurd lijken door zijn (grote?) zakelijke belangen is allang overduidelijk.

"Uitgesteld om de puntjes op de i te zetten." Wat een joke.

Verder met hierboven.

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
... mensen geloven nog echt dat dit een test beta was? Wow.. marketing is weer echt geslaagd :D

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 17:25
Zoals elke keer, iedereen heeeeel veel kritiek leveren en in the end kopen we hem allemaal :P

psn: HertogJack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
Wat is dan volgens jullie de reden geweest om BF Hardline uit te stellen?
Voor zover ik weet, was oa de reden voor uitstellen het fixen van bugs en het uitbreiden van de game.
Het zijn niet alleen bugs die ervoor zorgen dat Battlefield Hardline is verschonen naar het volgende jaar, want de bèta liet DICE ook concluderen dat ze de game willen uitbreiden. Ze hebben gekeken naar hoe de multiplayer werd gespeeld in de testfase en willen daarop anticiperen.
http://www.gamekings.tv/n...tgesteld-naar-begin-2015/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fonta schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 11:30:
Wat is dan volgens jullie de reden geweest om BF Hardline uit te stellen?
Voor zover ik weet, was oa de reden voor uitstellen het fixen van bugs en het uitbreiden van de game.
[...]
http://www.gamekings.tv/n...tgesteld-naar-begin-2015/
De game is voornamelijk uitgesteld om zich verder te onderscheiden van BF4 en er echt een cops/robbers game van te maken. De kritiek na de eerste beta was oorverdovend, ook van de grote gamesmedia. Niet zo zozeer vanwege de kwaliteit van het spel, dat was heel aardig voor EA/DICE standaarden, maar meer omdat de setting gewoon niet goed aanvoelde voor veel mensen. Ook zijn er zeer sterke geruchten (altijd lastig met al die NDA's) dat de eerste reacties op de single player vernietigend waren. Om de BF franchise niet verder te beschadigen is daarom besloten de game uit te stellen.

In PR jargon door DICE op Gamespot worden de bugs niet genoemd waar Gamekings mee opent:
In a blog post, Karl Magnus Troedsson, VP and GM of Battlefield series creator DICE, explained the reasoning for the move, summing things up by saying, "[W]e want Battlefield Hardline to be the best game it can be, and so that we can create the best environment for a smooth launch for our players."

Both single-player and multiplayer will benefit from the delay, according to Troedsson. In the case of the latter, the developers plan to add "some new feature ideas direct from the community that will evolve the cops and criminals fantasy into a truly unique Battlefield Multiplayer experience."

For the single-player, Visceral will be "spending more time polishing our core features, as well as adding a few new ones that will support a deeper 'crime revenge' story experience." Visceral recently spoke about how it's hoping to "do something completely different" with the game's campaign, which draws inspiration from TV crime dramas.

Referring to feedback received from gamers who played the June beta, Troedsson says, "This feedback also spurred us to start thinking about other possibilities and ways we could push Hardline innovation further and make the game even better. The more we thought about these ideas, the more we knew we had to get them into the game you will all be playing. However, there was only one problem. We would need more time. Time that we didn't have if we decided to move forward with launching in just a couple of months."

The game's stability willalsoo benefit from the delay. Battlefield 4 had a notoriously awful launch, with serious issues plaguing the game for months on all platforms. These problems resulted in EA overhauling its testing process, but concerns lingered among fans that Hardline's launch would also go less-than-smoothly. On the subject of stability, Troedsson says, "This has been a focus for our team since day one and we're going to be using the extra time to continue to optimize the game for a stable launch.

"We have learned a lot from Battlefield 4, are continuing to learn from our Community Test Environment and will learn more from another Hardline beta. More time allows us to surface issues that the team can attempt to fix prior to launch."
http://www.gamespot.com/a...-early-2015/1100-6421246/

ps. Gamekings neemt niemand serieus als bron :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
Het is natuurlijk maar net hoe je "The game's stability" begrijpt. :P Wat mij betreft vallen daar ook bugs onder.
In ieder geval is het waarschijnlijk wel een heel erg wijs besluit geweest om BF Hardline uit te stellen.
Om welke reden ze het ook gedaan hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonRoger
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 08:16
Ik vraag me af of die dino en vossenmaskers voor iedereen beschikbaar is, of alleen voor premium. Iemand meer info hier over?

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-09 14:10

Donnie

AKA DonCorleone

Het neemt een equipment slot in beslag! Waarom zou je dat willen doen? Het is volgens mij puur cosmetisch... maar ja aan de andere kant neemt Hardline zich niet zo serieus, dus tja... ;)

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

• Zantiath
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 12-06 09:48
DonRoger schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 19:53:
Ik vraag me af of die dino en vossenmaskers voor iedereen beschikbaar is, of alleen voor premium. Iemand meer info hier over?
Is het daar om te doen dan? Leuke gimmick maar voor mij niet weggelegd. De eastereggs die DICE en zijn dochterstudios maken zijn van een ongekent lvl en altijd leuk om te zien op youtube. Echter hadden ze die tijd van mij ook in een stabiele game mogen stoppen en dus in de engine.

Leuke "add-ons", maar het zijn nu meer een soort "must haves".

Ik kijk heel erg uit naar Hardline. De bekende fouten zitten erin, en soms zijn ze heel ergelijk, maar verkloot dit het plezier overall? Is het echt zo game breaking? Zeker niet! Ik vermaak me toch altijd wel. Ben niet hardcore en support de franchice en zijn mods al vanaf battlefield 1942. Geen enkele game is perfect en heeft elk zijn eigen fouten.

Ben zeker wel van mening dat er veel meer geïnvesteerd mag worden in ontwikkeling, maar dat gebeurd nu ook in CTE. Neemt niet weg dat dit er al had moeten zijn voordat de game uberhaubt gereleased werd. Voor de mensen die denken dat CTE ook weinig uithaald. Wacht maar op de nieuwe vanilla release die zsm eraan komt in maart (bron)

Van mij mag elke producent dit in de toekomst uitvoeren voordat een game uit komt. Community test all the way

Wat betreft de BETA's? Al die BETA's je hebt er wat aan maar toch ook weer niet. Hoe zie ik dit? Doe je een stress-test? jazeker wel. Zijn er veel mensen die spelen en dus ook veel boven water halen? jazeker wel. Maar ook is een BETA bedoeld om veel te reporten. Gebeurd dit? hmmm zelden als je het mij vraagt. Vooral de bekende youtubers reporten echt de bugs tijdens een BETA. Maar moet DICE het daar van hebben? Nee want die hebben al veel eerder toegang tot een testversie dan de BETA zelf. Hoe zien de normale gamers een BETA? Als je het mij vraagt mag je wel de conclusie trekken dat de rest het ziet het als een veredelde DEMO. Zoals vroeger bij een cd-tje van de PU. Zij vinden het gewoon leuk om te spelen maar doen er vervolgens niets mee. Zonde want daar hoopt een producer wel op. Als ik dit reflecteer op mijzelf dan is dat laatste zeker op mij van toepassing. Vallen de bugs mij op? zeker wel. Doe ik er wat mee? Nee zeer zeker niet. Hier zijn veel meer mensen aanwezig die dit veel beter, duidelijker kunnen overbrengen dmv video's, screenshots, bits en bytes. Hier heb ik geen kennis van.

Wil je een 100% eerlijke shooter en moet alles kloppen. Eigenlijk wel want een game mag geen fouten bevatten. Maar als je het mij vraagt zit je dan bij de hedendaagse shooter en dus ook bij BF sowieso fout als je dat wenst en nastreeft. Competitive scene is groot en ook voor BF maar een 100% registratie ga je nooit krijgen. Dat is niet het doel van DICE. DICE wil plezier overbrengen en dat lukt bij mij in ieder geval goed. Kan je dan niet competative spelen? Zeker wel. Kijk maar naar COD. Foutloos? zeker weten niet? Competative scene? Gigantisch.

Veel mensen klagen, maar ik denk dat vooral de mensen die hun geld ermee verdienen mogen en moeten klagen dat de game stuk is. De gemiddelde gamer heeft niets met 100% registratie te maken en is naar mijn mening het plezier in gamen verloren en laat de mening beinvloeden door de mensen die hard roepen en niet in de competative scene zitten.

Probeer hem uit, vind je het leuk - koop hem, vind je het niets - koop het dan vooral ook niet en stop met bashen want haten is het makkelijkste wat er is en stel jezelf dan de volgende vraag: Heb ik er alles aan gedaan binnen mijn macht om de game te verbeteren en neem ik contact op met DICE?

Denk het niet!

Just my thoughts, veel plezier ermee

• DonRoger
Zantiath schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 10:04:
[...]

Is het daar om te doen dan? Leuke gimmick maar voor mij niet weggelegd.
Hoe bedoel je? Dat ik voor die maskers Battlefield Hardline wil kopen? :?

Uiteraard niet natuurlijk, maar het lijkt me leuk om er een keer mee rond te lopen, meer niet.

Ik zie Hardline meer als een spin-off van BF4, zoals BF2142 dat van 2 was. Is het dan meteen money waste, omdat het een spin-off is (zoals toch een aantal mensen denken, als ik het zo lees op Youtube etc.)? Zeker niet, ik heb BF2142 tussen de 300 en 500 uur gespeeld. Het is toch wel een van mijn favoriete games geweest tot nu toe, waarom zou Hardline dat niet kunnen worden? Met kleine bugs kan ik ook wel leven, dat is ècht geen ramp.

Ik kan dus ook niet wachten tot ik Hardline tot mijn beschikking heb. *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog minder dan een maand en de kunnen er mee aan de slag! Dat wordt leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 22:36:
Nog minder dan een maand en de kunnen er mee aan de slag! Dat wordt leuk!
Voor 5 dagen ja :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm 1250 kills voor een Weapon License. Is wel een beetje overdreven. :)

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/B-OPR-IIQAIpO6O.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online
Verwijderd schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 15:50:
Hmm 1250 kills voor een Weapon License. Is wel een beetje overdreven. :)

[afbeelding]
Weapon License?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonRoger
Om een wapen voor beide kanten te kunnen gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hotymoty
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 17:48
Komt er nog een Bèta voor ps4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is geen nieuws omtrent nog een nieuwe beta voor Battlefield. Release 17 maart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Zantiath schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 10:04:
[...]
De eastereggs die DICE en zijn dochterstudios maken zijn van een ongekent lvl en altijd leuk om te zien op youtube. Echter hadden ze die tijd van mij ook in een stabiele game mogen stoppen en dus in de engine.
Vergeet niet dat niet iedere medewerker bij DICE werkt aan de core van de engine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YouTube: Hardline Beta minitage Thymanian

hier een klein filmpje wat ik gemaakt heb tijdens de beta..

Vond de beta echt lekker spelen, vooral het samenspelen in een squad en zo die heist games winnen voelde goed.

Zoek je nog iemand om mee te spelen op 19 maart add me dan maar even PSN: Thymanian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben recentelijk een leuke community gejoined.
Website: http://www.bug-community.com/

Een grote groep mensen die al langer dan vandaag met elkaar samen spelen. Ik heb er nog maar een paar keer mee gespeeld. Leuke bende. Ze hebben ook hun eigen BF4 server en waarschijnlijk ook een BF Hardline server in de maak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zamory
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 27-11-2022
Leuk topic, vond de beta zelf erg vermakelijk, en veel verslavender als BF4.

Wel vraag ik me af of de xp en cash rates nog flink zullen worden generfed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
zamory schreef op maandag 23 februari 2015 @ 15:38:

Dat wordt wel gecompenseerd met de xp/cash boosts, voor zover mogelijk. Als je BC2, BF3 of BF4 hebt, krijg je automatisch al een aantal 200% jongens en in-game zal je er ook wel over struikelen.

Het is sowieso erg lastig om dat goed te balanceren, want op de PC stijg je altijd vele malen harder dan op de console bij gelijke puntentelling en DICE wil nou eenmaal de 'identical experience' bieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Registratie: Maart 2014
  • Niet online
zamory schreef op maandag 23 februari 2015 @ 15:38:

Dit hoop ik ook, in BF4 zegt SPM bijvoorbeeld helemaal niks meer omdat je zoveel XP boosts krijgt.

Edit: @awesome, kan je misschien uitleggen waarom je op console veel minder snel omhoog gaat qua level? Ik heb eigenlijk nog nooit op een console gegamed en ben dan ook heel noob :+

Of ligt het eraan dat je gewoon minder XP boosts krijgt?

[ Voor 25% gewijzigd door Brogala op 23-02-2015 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Die bom is wel wat extreem overpowered of niet dan, als ik zo filmpjes kijk is elke auto eigenlijk kansloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zamory
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 27-11-2022
Ik had zelf RPG upgrade voor mijn auto, dus ik kon steeds een RPG met 2 shells uit mijn kofferbak halen, 1 shot op autos. Erg overpowerd vond ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Brogala schreef op maandag 23 februari 2015 @ 15:56:
[...]

Dit hoop ik ook, in BF4 zegt SPM bijvoorbeeld helemaal niks meer omdat je zoveel XP boosts krijgt.

Edit: @awesome, kan je misschien uitleggen waarom je op console veel minder snel omhoog gaat qua level? Ik heb eigenlijk nog nooit op een console gegamed en ben dan ook heel noob :+

Of ligt het eraan dat je gewoon minder XP boosts krijgt?
Het tempo van het spel ligt gewoon veel hoger op de PC en daardoor krijg je ook veel sneller méér xp.

Op de pc is het vrij eenvoudig om met 30 kogels 3 of 4 kills te maken doordat je veel accurater (en sneller) headshots kan schieten met de muis. Daarnaast zie je meer en kan je op meer zaken reageren doordat de framerate veel hoger ligt, de resolutie is hoger, de fov is hoger etc. Ook ben je qua movement en akties veel minder beperkt omdat je met muis+tobo meer functies tegelijkertijd kan bedienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Registratie: Maart 2014
  • Niet online
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 23 februari 2015 @ 16:39:
[...]

Het tempo van het spel ligt gewoon veel hoger op de PC en daardoor krijg je ook veel sneller méér xp.

Op de pc is het vrij eenvoudig om met 30 kogels 3 of 4 kills te maken doordat je veel accurater (en sneller) headshots kan schieten met de muis. Daarnaast zie je meer en kan je op meer zaken reageren doordat de framerate veel hoger ligt, de resolutie is hoger, de fov is hoger etc. Ook ben je qua movement en akties veel minder beperkt omdat je met muis+tobo meer functies tegelijkertijd kan bedienen.
Ah, zo. Ik heb volgens mij één keer bij een vriend BF3 gespeeld maar ik kon echt niks met zo'n controller en snapte ook niet hoe mensen met die sticks wat kunnen :+ Ben blij dat ik op PC zit 8)

Ik ben na 3 uur BF4 spelen alweer bijna van 121 naar 122 gegaan. 200%XP boosts + lekker PTFO'en bij rush. Zou het toch jammer vinden als dit zo zijn bij Hardline, je krijgt nu wel extreem veel punten door bijvoorbeeld gewoon door die garage heen te rijden bij hardpoint.

ga een beetje teveel de BF4 richting op >:)
Pagina: 1 ... 15 ... 29 Laatste

Let op:
~~~~~~~[html]Het is niet de bedoeling om hier om codes te vragen. Voor vragen over downloaden etc kun je de zoekfunctie gebruiken. De kans is groot dat dezelfde vraag al een keer is gesteld en misschien dus ook wel beantwoord.

Hou het hier ook over BF:Hardline en probeer dingen zoals BF3, BF4 en Origin er buiten te laten
Tweakers Heist & Blood Money server (PC)
Tweakers Blood Money & Hotwire server (PC)~~~~~~~[/html]