Stewie! schreef op zaterdag 14 februari 2015 @ 00:27:
• De beta verliep voorspoedig, ook in dit topic zijn vrijwel geen bugs benoemd. Die negatieve reacties over "bugs van voor bf3" missen dan elke onderbouwing. Voor bf3 .. BC2? BF2? BF42? Vroeger was alles beter? Moet je voor de grap de voorgaande topics lezen, BF2 kreeg in hoog tempo patches, BC2 idem, BF3 idem, BF4 idem. Sterker nog, lees de topics over de andere FPS games op tweakers eens door; elke game krijgt tegenwoordig een berg patches in de eerste maanden. Games zijn steeds ingewikkelder, miljoenen regels code, ontwikkelteams van honderden mensen, meerdere platforms te ondersteunen, grote diversiteit aan hardware en software platformen, unieke platformen voor de videokaarten, enorm veel features in de online gameplay. Het wordt keer op keer onderschat. De ontwikkelaar staat achter het product. Het leveren van ondersteuning is daar het bewijs van. Deze game, Hardline, werd nota bene uitgesteld om de puntjes op de i te zetten.
[/list]
Deze post heb ik gemist, maar je kan toch niet verwachten dat dit serieus wordt genomen? Sorry, ik weet dat je voor eigen parochie predikt, maar dit gaat echt te ver.
De developer kiest er ten eerste zelf voor om zoveel platformen te ondersteunen, kan dat niet? Biedt dat dan ook niet aan. Dat moet ik eens met mijn klanten proberen.....
Wil je bugs weten die al sinds BF3 in de frostbite engine zitten en maar niet gemaakt worden en dus wéér hun opwachting maken in Hardline? Even uit m'n hoofd en onderstaande ook allemaal meegemaakt in BF3, BF4 en beide Hardline beta's, dit zijn de
feiten en er is zoveel beeldmateriaal van en zijn allemaal al zo vaak aangegeven bij de devs:
-De reload die niet geregistreerd wordt
-De hitbox die een paar meter achter voertuigen zit
-Players die door muren glitchen en geraakt kunnen worden, met name als ze crouchen
-Smoke/fire/gas grenades die door muren/daken/vloeren heen gaan
-Vault animaties die ongeveer 10% van de tijd niet werkt
-Gelanceerd worden na een vault
-Compleet random of je overreden wordt door een voertuig of dat je simpelweg wordt weggeduwd
-1 frame kills
-Niet te counteren front knife animatie als je kort van te voren springt
-Player kijkrichting/orientatie die niet wordt geüpdated wanneer diegene niet ADS't
-Spawnen en dat je POV hetzij op groundlevel zit of een halve meter boven je daadwerkelijke player model zweeft
-Kogels die niet geregistreerd worden zodra de player model buiten de draw distance vallen (dus met low mesh quality)
-Spotten door smoke/foilage/muren
-De animaties (reload/schieten) die niet overeenkomen met wat de speler daadwerkelijk doet en wat ook met geluid wordt aangegeven
-Blijven haken achter onzichtbare objecten of miniscule objecten zoals kranten, stoeprandjes etc.
-Killcards die niet weergeven hoe je echt doodgegaan bent
Zo kan ik nog wel even doorgaan, DICE heeft in het verleden zelf ook al toegegeven dat ze vrijwel geen mensen meer hebben die 'the far ends of the frostbite engine' nog beheersen.
Hardline is uitgesteld vanwege de enorme storm van kritiek dat het teveel op een eenvoudige BF4 mod leek, niet om deze 'puntjes op de i' te zetten. De trieste waarheid is dat we met bovenstaande bugs kunnen leven, maar dat wil niet zeggen dat we alle smoesjes zo maar accepteren.