BuG is de oude BF3 Tweakers groepje.Verwijderd schreef op maandag 23 februari 2015 @ 13:02:
Ik ben recentelijk een leuke community gejoined.
Website: http://www.bug-community.com/
Een grote groep mensen die al langer dan vandaag met elkaar samen spelen. Ik heb er nog maar een paar keer mee gespeeld. Leuke bende. Ze hebben ook hun eigen BF4 server en waarschijnlijk ook een BF Hardline server in de maak.
Na wat problemen tussen de moderators en administrators, zijn de gezellige mensen zelf een community begonnen die meer dan alleen Battlefield willen spelen.
De naam BuG (dat staat voor Benelux united Gaming) is door mij verzonnen
Tijdens het oprichten waren we opzoek naar een leuke afkorting van 3 letters (gamertag)
mede tweaker en BuG-member (Killer)beuker, kwam met een opzetje Dutch gaming en daarna was het Benelux gaming. Vervolgens had ik de knoop doorgehakt met Benelux united gaming met de afkorting BuG.
Daarnaast zijn andere mede tweakers en dus ook BuG-members verder gegaan met het maken van een website en een toepasselijke logo.
Mooi groepje mensen die inzet tonen in de community, zoals dus eigen servers, leuke forum etc.
Dus als er meer mensen opzoek zijn naar een leuke groep gamers die Battlefield spelen en andere games, dan moet je maar eens langskomen.
BuG is de verbeterde versie van de Tweakers groep.
Einde reclame
Angelo NL / Global Cargo VTC