Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22:30
Verwijderd schreef op maandag 23 februari 2015 @ 13:02:
Ik ben recentelijk een leuke community gejoined.
Website: http://www.bug-community.com/

Een grote groep mensen die al langer dan vandaag met elkaar samen spelen. Ik heb er nog maar een paar keer mee gespeeld. Leuke bende. Ze hebben ook hun eigen BF4 server en waarschijnlijk ook een BF Hardline server in de maak.
BuG is de oude BF3 Tweakers groepje.
Na wat problemen tussen de moderators en administrators, zijn de gezellige mensen zelf een community begonnen die meer dan alleen Battlefield willen spelen.

De naam BuG (dat staat voor Benelux united Gaming) is door mij verzonnen ;)
Tijdens het oprichten waren we opzoek naar een leuke afkorting van 3 letters (gamertag)
mede tweaker en BuG-member (Killer)beuker, kwam met een opzetje Dutch gaming en daarna was het Benelux gaming. Vervolgens had ik de knoop doorgehakt met Benelux united gaming met de afkorting BuG.

Daarnaast zijn andere mede tweakers en dus ook BuG-members verder gegaan met het maken van een website en een toepasselijke logo.
Mooi groepje mensen die inzet tonen in de community, zoals dus eigen servers, leuke forum etc.

Dus als er meer mensen opzoek zijn naar een leuke groep gamers die Battlefield spelen en andere games, dan moet je maar eens langskomen.
BuG is de verbeterde versie van de Tweakers groep.

Einde reclame

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Morgen Single Player Info! HYPE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 21:14
Pykow schreef op maandag 23 februari 2015 @ 17:29:
[...]

BuG is de oude BF3 Tweakers groepje.
Na wat problemen tussen de moderators en administrators, zijn de gezellige mensen zelf een community begonnen die meer dan alleen Battlefield willen spelen.

De naam BuG (dat staat voor Benelux united Gaming) is door mij verzonnen ;)
Tijdens het oprichten waren we opzoek naar een leuke afkorting van 3 letters (gamertag)
mede tweaker en BuG-member (Killer)beuker, kwam met een opzetje Dutch gaming en daarna was het Benelux gaming. Vervolgens had ik de knoop doorgehakt met Benelux united gaming met de afkorting BuG.

Daarnaast zijn andere mede tweakers en dus ook BuG-members verder gegaan met het maken van een website en een toepasselijke logo.
Mooi groepje mensen die inzet tonen in de community, zoals dus eigen servers, leuke forum etc.

Dus als er meer mensen opzoek zijn naar een leuke groep gamers die Battlefield spelen en andere games, dan moet je maar eens langskomen.
BuG is de verbeterde versie van de Tweakers groep.

Einde reclame
Mooi moment was dat inderdaad, met zo'n 15 personen tegelijk een naam verzinnen.
Wat er allemaal wel niet voorbij kwam :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GTA V komt 14 april dus vanaf 19 maart tot 14 april lekker BF Hardline doen :)
Gaat iemand het ook bestellen via G2A voor 33€?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Sebas, zie ik daar een reflink in staan? Snodaard. :p Ik moet hem nog pre-orderen. Ik wacht nog even, misschien komen er nog veranderingen omtrent de pre-order weapons. Sowieso wil ik elk wapen in het spel bezitten dus ziet er naar uit dat het €70 zal worden.

Hopelijk komt Hearthstone niet direct met een expansion. Anders wordt het meh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:39

Stewie!

Keen must die!

De game launch komt steeds dichterbij. We hebben tijdens de launch personeel in 6 tijdzones, puur voor de communicatie met de console ontwikkelaars, developers en uitgever. Het belooft weer een heel spektakel te worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stewie! schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 23:06:
Het belooft weer een heel spektakel te worden!
Een spektakel wordt het zeker, maar wie is WE?
Verwijderd schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 09:21:
Sowieso wil ik elk wapen in het spel bezitten dus ziet er naar uit dat het €70 zal worden.
Heb je de beta gedaan? Je kan battlepacks met cash kopen.
Ik zat afk in een auto bronze battlepacks te openen :*) 2000$ krijg je bijna elke minuut

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2015 00:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolkeh
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 17:22
Stewie! schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 23:06:
De game launch komt steeds dichterbij. We hebben tijdens de launch personeel in 6 tijdzones, puur voor de communicatie met de console ontwikkelaars, developers en uitgever. Het belooft weer een heel spektakel te worden!
Weet jij toevallig ook of je na verloop van tijd ook BF:H servers voor de PS4 kan huren met een NL account?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14:42
Ik zit nog een beetje te twijfelen of ik premium aan ga schaffen of niet. Het is wel weer 50 euro bovenop het bedrag wat ik al betaald heb voor het spel.
Het EA betaal model is zeker schandalig maar ik speel het spel ook wel weer veel dus aan de andere kant kan het wel weer uit.
Wat te doen, wat te doen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Carthrax schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 10:29:
Ik zit nog een beetje te twijfelen of ik premium aan ga schaffen of niet. Het is wel weer 50 euro bovenop het bedrag wat ik al betaald heb voor het spel.
Het EA betaal model is zeker schandalig maar ik speel het spel ook wel weer veel dus aan de andere kant kan het wel weer uit.
Wachten tot een aanbieding of tot er voldoende DLC pakketten zijn uitgebracht die je leuk lijken en samen meer kosten dan premium.

Bij BF3 en 4 had je sowieso nog een 'limited' edition met het eerste DLC pakket erbij voor vaak dezelfde prijs als de normale editie.

[ Voor 10% gewijzigd door Gundogan op 05-03-2015 10:43 ]

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Carthrax schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 10:29:
Dat is nu toch nog helemaal niet im frage? Laat EA/DICE eerst maar eens precies vertellen wat al die premium voordelen echt zijn. Zoals ze nu door de marketingmachine rollen zijn ze nog zo vaag en voor meerdere interpretaties vatbaar. Sterker nog, bepaalde zaken zoals die maskers, weten ze zelf nog niet eens hoe dat precies vorm gaat krijgen, aldus wat ongelukkige (en snel verwijderde) tweets van developers.

Als je voordat de details bekend gemaakt zijn premium koopt, dan koop je in feite je eigen verwachtingen, die nooit 100% waargemaakt gaan worden en dus alleen maar kunnen teleurstellen.

Lekker wachten, tenminste tot de eerste DLC wordt gereleased en dan nog maar eens kijken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Kopen bij Origin kost 60€ en bij bol.com op disc 50€, dat is toch wel gek of ligt dat aan mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cartman! schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 21:39:
Kopen bij Origin kost 60€ en bij bol.com op disc 50€, dat is toch wel gek of ligt dat aan mij?
En op G2A van 33€ naar 40€... great.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-09 14:00
Cartman! schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 21:39:
Op diensten als Origin en Steam is het vrijwel altijd de volle mep, tenzij je het tijdens een korting koopt. Dit is onder andere om niet direct met de retail kanalen te concurreren. En aan de andere kant natuurlijk om zo gemakkelijk veel geld binnen te harken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Steam is ook altijd zo duur inderdaad, toch maar disc kopen of een losse key :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil gewoon zeker zijn wat er in de premium versie zit. Als ik dat weet en het bevalt mij koop ik hoogstwaarschijnlijk de Ulitmate Edition. Sowieso koop ik deze waarschijnlijk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Digital Deluxe Edition kun je blijkbaar alleen via Origin kopen. :(

Ultimate Edition 119,98 euro. :(

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2015 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
Ik heb Digital deluxe gekocht en ga pas later misschien Premium kopen.
Eerst wil ik weten of de game interessant genoeg blijft.
De laatste beta was wel een succes voor mij, maar ben zeer benieuwd of dit zo blijft.

BF4 heb ik ook 120 euro bijna aan uitgegeven en nog niet eens 80 uur gespeeld.
Ik moet me geld er wel in uit kunnen halen.

BF3 was totaal 100 euro voor game + Premium en nu al weer 20 euro duurder en je krijgt 1 DLC minder.
Het is of nu 50 euro neertellen voor BFH Premium of later.
ik denk als je 500 uur in de game stopt, dat het dan wel intressant is om premium aan te schaffen, alles daaronder een stuk minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-10 13:17
Dus.... Competitive play onderdeel van premium. ROFLMAOPIMP.
Had alleen interesse in Hardline als ik hem ergens rond 20 euro kon vinden, maar nu skip ik hem helemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

leuk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NINjak
  • Laatst online: 14-08 15:29
unfor schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 17:45:
Dus.... Competitive play onderdeel van premium. ROFLMAOPIMP.
Had alleen interesse in Hardline als ik hem ergens rond 20 euro kon vinden, maar nu skip ik hem helemaal.
Nu al denken dat ie voor 20 euro ergens te scoren zou zijn, is niet echt serieus te noemen. >:)

Zou hem zelf ook wel voor dat geld willen oppakken maar ik denk niet dat dit gaat gebeuren. Misschien na loop van tijd. Als ie ergens rond de 30-35 te pakken is, is de kans groot dat ik hem toch mee pak maar pre-orderen ga ik hem zeker niet. Deze keer wacht eerst eens rustig de release af en kijk ik hoe het spel ontvangen wordt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchredgaming
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 09-10 17:32

Dutchredgaming

ICT Beheerder

EA verkloot het weer....

Review QNAP TS-230 NAS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Camo
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 16:47
Mochten mensen de gok willen wagen:

In de Playstation Store van Tsjechië kan je Battlefield Hardline Ultimate Edition (PS4) kopen voor 129,99 Tsjechische Kronen, dat is omgerekend ongeveer €4,72. Je moet gewoon een Tsjechische Playstation account aanmaken en dan kan je betalen met je Nederlandse creditcard of met Tsjechische Playstation Vouchers.

Direct link: https://store.sonyenterta...line%20ultimate%20edition

Let op dat je niet met je Nederlandse PSN bent ingelogd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22:32

PBP

Camo schreef op zondag 08 maart 2015 @ 10:27:
Mochten mensen de gok willen wagen:

In de Playstation Store van Tsjechië kan je Battlefield Hardline Ultimate Edition (PS4) kopen voor 129,99 Tsjechische Kronen, dat is omgerekend ongeveer €4,72. Je moet gewoon een Tsjechische Playstation account aanmaken en dan kan je betalen met je Nederlandse creditcard of met Tsjechische Playstation Vouchers.

Direct link: https://store.sonyenterta...line%20ultimate%20edition

Let op dat je niet met je Nederlandse PSN bent ingelogd!
Fout is allang hersteld. Niet aanschaffen dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolkeh
PBP schreef op zondag 08 maart 2015 @ 10:34:
[...]

Fout is allang hersteld. Niet aanschaffen dus
Laat nog steeds 129.99 Kc zien bij mij. Maar misschien komt dat omdat ik 'm al besteld heb. Zonder enige vorm van betaling toe te voegen nog though.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP

PBP

wolkeh schreef op zondag 08 maart 2015 @ 10:38:
[...]

Laat nog steeds 129.99 Kc zien bij mij. Maar misschien komt dat omdat ik 'm al besteld heb. Zonder enige vorm van betaling toe te voegen nog though.
Klopt, ik zat naar de PS3 versie te kijken. Las wel dat de fout hersteld was maar hier staat ook nog steeds 129,99 :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Camo
PBP schreef op zondag 08 maart 2015 @ 10:40:
[...]

Klopt, ik zat naar de PS3 versie te kijken. Las wel dat de fout hersteld was maar hier staat ook nog steeds 129,99 :o
|:(

Beter kijken dan he >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP

PBP

Ja :P . Ik heb hem nu gepreorderd zonder creditcard. Je kan zeker niet betalen al op 1 of andere manier. Zodat ze niet meer terugkunnen en de prijs verhogen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Camo
PBP schreef op zondag 08 maart 2015 @ 10:56:
[...]

Ja :P . Ik heb hem nu gepreorderd zonder creditcard. Je kan zeker niet betalen al op 1 of andere manier. Zodat ze niet meer terugkunnen en de prijs verhogen?
Ik heb hem ook gepreorderd zonder creditcard, ik heb geen idee of ze nog zo maar de prijs omhoog kunnen gooien..

Daarom ook maar een nieuw account zonder maar iets gekoppeld te hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolkeh
Je kan het geld alvast aan je wallet toevoegen en daarna automatic funding uit zetten.
To turn off automatic funding from:

a PS4™ system sign into SEN and then go to [Settings]>[PSN SM ]>[Account Information]>[Wallet]>Purchase Settings];
Of je kan bijvoorbeeld Tsjechische PSN vouchers gebruiken:

http://www.jrc.cz/hra_pc_...naplneni_penezenky_100_kc

Ik wacht het nog even een weekje af, dan wil ik daarna wel een gokje wagen. Heb wel een mailtje met het volgende:
Expected payment date: We will attempt to charge total price to your wallet around four days prior to the release date.

Total: 129,99 Kc
.. maar dat zal wel niet zo heel bindend zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:16
Verwijderd schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 21:59:
[...]

En op G2A van 33€ naar 40€... great.
Eigenlijk €50 want je komt uit Nederland en gaat er nog 21% BTW overheen.
Tenzij je beweert "outside of EU" te zijn. Dan is G2A helemaal niet zo voordelig meer, voor dat geld heb je een retail versie bij bijv. Bol.com..

Met 115 uur BF4 en 165 uur BF3 zie ik voor mijzelf wel een ietwat dalende lijn. Die Ultimate edition van Origin is een grote grap. Premium zal weer €50 kosten en guess what, die digital deluxe kost ook weer €70 en dat maakt samen €120. Beide tegelijk aanschaffen levert je dan ook niets op dus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Hier wel een CC toegevoegd, maar ze schrijven nog niks af. Ach, gokje wagen. Voor ~5 euro wil ik dit spel wel hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 07-10 14:25

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Sypher schreef op zondag 08 maart 2015 @ 12:36:
Met 115 uur BF4 en 165 uur BF3 zie ik voor mijzelf wel een ietwat dalende lijn.
Het aantal uren heb ik niet opgezocht, maar bij mij is er een soortgelijke dalende lijn.

Voor Hardline zal het waarschijnlijk 0 uur worden.
De beta van Hardline kon me allerminst overtuigen waarom dat t.o.v. BF4 aanschafwaardig zou zijn.

Dat verdienmodel met Premium e.d. heb ik voor het laatst bij BF3 aan meegedaan, bij BF4 - mede door alle issues - al niet meer. Eigenlijk zou iedereen daar de neus voor moeten ophalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sypher schreef op zondag 08 maart 2015 @ 12:36:
[...]

Eigenlijk €50 want je komt uit Nederland en gaat er nog 21% BTW overheen.
Tenzij je beweert "outside of EU" te zijn. Dan is G2A helemaal niet zo voordelig meer, voor dat geld heb je een retail versie bij bijv. Bol.com..

Met 115 uur BF4 en 165 uur BF3 zie ik voor mijzelf wel een ietwat dalende lijn. Die Ultimate edition van Origin is een grote grap. Premium zal weer €50 kosten en guess what, die digital deluxe kost ook weer €70 en dat maakt samen €120. Beide tegelijk aanschaffen levert je dan ook niets op dus?
Greenmangaming VIP ? 25% korting dus 45€.
Daar had ik Evolve PC Monster Race Edition voor 60€ gehaald ipv 80€ op steam _/-\o_

En bij Origin krijg je geen enkele pre-order bonus dus je kan ook paar weekjes wachten tot hij wat daalt in prijs bij bijvoorbeeld G2A.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2015 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hopelijk deze week nieuwe details omtrent de Premium voor BFH..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi Geub
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Jedi Geub

huh!?

Ik heb altijd alle BF's gekocht maar altijd was er gezeik tijdens de launch.

Ik ga deze dan ook vanaf een afstandje bekijken en ben er eigenlijk zeker van dat EA hier ook weer zal falen met zijn partners.

BF is BF niet meer helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsleon
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09-10 15:14
Wanneer is nu de release datum? ik lees van 17 maart tot 21 maart maar kan niks duidelijks vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vonk
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 05-04-2024
itsleon schreef op maandag 09 maart 2015 @ 11:46:
Wanneer is nu de release datum? ik lees van 17 maart tot 21 maart maar kan niks duidelijks vinden?
http://www.battlefield.com/nl_NL/hardline/buycta

Eerste hit op google, 19 maart dus :D

Battle.net: Vonk#21469 PSN: Vonkgaming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsleon
Ja maar deze kom ik dus ook tegen

http://www.battlefield.co...eld-hardline-release-date

Zover ik nu dus kan zien is 17mrt de US launch en europa 2 dagen later.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Laatst online: 08-10 13:15
Dus rond de 21e kan ook hier iedereen spelen. (of zijn er nog mensen zo naief om te denken dat servers bereikbaar zijn op de release date? :+ )

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!
itsleon schreef op maandag 09 maart 2015 @ 12:11:
[...]

Ja maar deze kom ik dus ook tegen

http://www.battlefield.co...eld-hardline-release-date

Zover ik nu dus kan zien is 17mrt de US launch en europa 2 dagen later.
Het is altijd dinsdag in Amerika en Oost Azië en donderdag in Europa, komt door de distributie naar de retail. Maar dat is geen probleem, gewoon VPN-netje naar Korea of Hong Kong, battlelog opstarten, VPN afsluiten en je kan los. :)

ALS het spel stabiel is natuurlijk, dat blijft een behoorlijk grote ALS. :+

[ Voor 6% gewijzigd door A.W.E.S.O.M.-0 op 09-03-2015 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsleon
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 09 maart 2015 @ 15:21:
[...]

Het is altijd dinsdag in Amerika en Oost Azië en donderdag in Europa, komt door de distributie naar de retail. Maar dat is geen probleem, gewoon VPN-netje naar Korea of Hong Kong, battlelog opstarten, VPN afsluiten en je kan los. :)

ALS het spel stabiel is natuurlijk, dat blijft een behoorlijk grote ALS. :+
Agh kan dan in ieder geval de single player al spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
itsleon schreef op maandag 09 maart 2015 @ 16:05:
[...]

Agh kan dan in ieder geval de single player al spelen.
MP ook hoor, de servers zijn wel online. Je hoeft alleen even de activatie in Origin maar te omzeilen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tags NL
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 00:42

Tags NL

Harmful or Harmless?

Published on Mar 9, 2015
The official launch trailer for Battlefield Hardline. Get a piece of the action in the all-new, high speed Battlefield Hardline that brings you speed, strategy, and story.

YouTube: Battlefield Hardline: Official Launch Gameplay Trailer

https://powershellisfun.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-={Fred_Perry}=- schreef op maandag 09 maart 2015 @ 17:09:
Published on Mar 9, 2015
The official launch trailer for Battlefield Hardline. Get a piece of the action in the all-new, high speed Battlefield Hardline that brings you speed, strategy, and story.

YouTube: Battlefield Hardline: Official Launch Gameplay Trailer
1080P 60FPS trailer _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:11
Hier de PS4 versie van BF:H maar op zijn Tsjechisch gescoord (€ 4,72 voor de Ultimate Edition), meer als de prijs voor een Add-On had ik er toch niet voor over. Als ik de game echt persé wilde hebben bij release dan had ik hem wel gewoon gepre-orderd.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jumpman schreef op maandag 09 maart 2015 @ 19:19:
Hier de PS4 versie van BF:H maar op zijn Tsjechisch gescoord (€ 4,72 voor de Ultimate Edition), meer als de prijs voor een Add-On had ik er toch niet voor over. Als ik de game echt persé wilde hebben bij release dan had ik hem wel gewoon gepre-orderd.
€ 4,72
Wat???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Het kan nu niet meer, maar dit was de link: http://nl.pepper.com/aanb...ation-store-tsjechie-5921.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meh, was toch alleen maar voor PS4. :X

No thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20:34
Hier wat meer van de singleplayer (met wat lolbroeken erbij):

Wat je weer ziet is dat enkele wapens unlocken via Singleplayer (tenminste, dat lijkt erop). Ben op zich wel benieuwd naar het verhaal, al zal het wel weer vooral om de actie gaan.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuke launch trailer. Laat maar komen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Developer confirmed resolutie voor consoles:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/0d8STDD.jpg?1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog steeds op 30FPS? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen idee, Hardline gebruikt een oudere engine versie dan BF4.

Zelfs mijn crt rond 2000 ofzo was hoger resolutie (1280x720 vs 1280x1024)
Afbeeldingslocatie: http://images.anandtech.com/reviews/buyersguide/2004/budgetsystem/feb17/samsung_763mb_crt.bmp :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Nee gewoon 60fps, net als BF4. Dus ook niets veranderd ten opzichte van de demo. Maar goed, ik had ook geen veranderingen verwacht op grafisch gebied. Sterker het is eerder raar dat ze dan wel kiezen om destruction weg te halen en allerlei andere elementen (jets, diverse voertuigen, minder wapens en camo's, modussen met minder spelers etc) en dan toch nog 720p/900p.

Je zou bijna het idee krijgen dat ze al maanden niet de nieuwe SDK's gebruiken van de consoles. Alsof ze er iets ranzigs in hebben zitten wat zich niet laat upgraden oid.

[ Voor 65% gewijzigd door Martinspire op 09-03-2015 23:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martinspire schreef op maandag 09 maart 2015 @ 23:31:
[...]
Alsof ze er iets ranzigs in hebben zitten wat zich niet laat upgraden oid.
Gefeliciteerd, je hebt net een console beschreven. We zijn inmiddels in 2015, natuurlijk moeten ze iets aanpassen om het op hardware uit 2011 te draaien.

Zoals ik al zei, BFH maakt gebruik van een oudere versie van Frostbite 3. Daarom ziet het in imo ook minder mooi uit dan BF4 @ Ultra settings.

Hopelijk zien we eind 2016 Frostbite 4 engine met release van Battlefield 5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
De PC versie zal eerder aan de console markt worden aangepast. De console markt groeit alleen maar t.o.v. de PC markt en de mobiele markt groeit ten opzichte van de console markt. Nu is Dice wel goed in het ook goed uitzetten op de PC, maar op den duur gaat dit ook de PC versie wel remmen (van Battlefield). Dat doet het de afgelopen jaren al. Je komt nog steeds weg met een goede processor uit 2006/2007 en een redelijke goede videokaart voor 1080p 60 FPS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolkeh
Freakster86 schreef op zondag 08 maart 2015 @ 13:01:
Hier wel een CC toegevoegd, maar ze schrijven nog niks af. Ach, gokje wagen. Voor ~5 euro wil ik dit spel wel hebben ;)
Wat als ze het hele (nieuwe) bedrag afschrijven? Of moet er dan eerst een bericht oid komen. Ik zie nog steeds 129.99 Kc op de store maar twijfel nog wat ik zal doen. Prepaid CC van €20 waar ik dan mee zit, of toch eigen CC koppelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wolkeh schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 08:27:
[...]

Wat als ze het hele (nieuwe) bedrag afschrijven? Of moet er dan eerst een bericht oid komen. Ik zie nog steeds 129.99 Kc op de store maar twijfel nog wat ik zal doen. Prepaid CC van €20 waar ik dan mee zit, of toch eigen CC koppelen.
Waarom zou je zoiets doen anyways. Het is fraude.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
[...]

Je kan gewoon met CC 150 Kc in je Wallet zetten en daarna je CC gegevens ontkoppelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Verwijderd schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 00:04:
[...]

Gefeliciteerd, je hebt net een console beschreven. We zijn inmiddels in 2015, natuurlijk moeten ze iets aanpassen om het op hardware uit 2011 te draaien.

Zoals ik al zei, BFH maakt gebruik van een oudere versie van Frostbite 3. Daarom ziet het in imo ook minder mooi uit dan BF4 @ Ultra settings.

Hopelijk zien we eind 2016 Frostbite 4 engine met release van Battlefield 5.

[video]
Ik heb het niet over de hardware of hardware performance. Ik heb het over het feit dat de engine qua performance gewoon niet vooruit is gegaan de afgelopen 2 jaar blijkbaar. En dat vind ik kwalijk. Alsof ze het gewoon niet kunnen omdat een stukje code moet blijven staan omdat het anders als kaartenhuis in elkaar dondert.

Ik snap dat je hardware niet kunt upgraden, maar de laatste SDK's op consoles hebben performance enorm doen toenemen. Ik heb ook niets van Kinect gezien ingame, dus waarom die performance dan niet gebruikt wordt voor de game snap ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypsych
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 07-10 07:49
Krijg net een mailtje van Bol.com:

Beste ...,

Bij een pre-order van deze game zou je drie extra Gold Battlepacks ontvangen.
Helaas heeft de leverancier EA aangegeven dat de Gold Battlepacks niet meer worden geleverd bij de game. Je ontvangt op de releasedag van 19 maart dus alleen de standard editie van Battlefield: Hardline.

Netjes van Bol om mij dat even te melden, minder netjes van EA dat ze stilletjes wat voorwaarden veranderen terwijl je dus al een order hebt geplaatst..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
[...]

Voor de zekerheid toch maar 150KC in mijn wallet gezet, zoals Jumpman al aangaf.

5,49 euro is er afgeschreven. CC verwijderd en nu is 't afwachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dio22
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-09-2024
Partypsych schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 14:24:

Beste ...,

Helaas heeft de leverancier EA aangegeven dat de Gold Battlepacks niet meer worden geleverd bij de game. Je ontvangt op de releasedag van 19 maart dus alleen de standard editie van Battlefield: Hardline.

Netjes van Bol om mij dat even te melden, minder netjes van EA dat ze stilletjes wat voorwaarden veranderen terwijl je dus al een order hebt geplaatst..
Ik heb dezelfde mail, netjes van Bol maar weer zwak van EA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsleon

Beste ...,

Wtf zit de database vol ofzo? Als het een fysiek iets was kon ik het nog soort van begrijpen maar een digitaal iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hapkoek
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 02-10 15:04

Beste ...,

Die battlepacks zijn toch iets van €3,50 als je ze in bf4 koopt? Zal in Hardline hetzelfde zijn dus dan mogen ze wel even €10,50 naar je terug storten toch? :+

Inderdaad wel heel erg vreemd om te doen.. Het is inderdaad gewoon digitaal. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]
Dit gaat gewoon werken hoor, bij de release van Titanfall was ook plots driekwart van de kopers 'op vakantie' in Mexico, daarvoor bij BF4 in India en bij BF3 in Rusland. ;)

Heeft nooit gevolgen gehadvoor account of naheffing, dus maak je geen zorgen. Daar zijn de wetten in Europa ook heel helder in. Als iets overduidelijk verkeerd geprijsd is, hoeft de verkoper het niet voor die prijs te verkopen. Maar in dit geval heeft EA de overeenkomst geaccepteerd, dus kunnen ze niet achteraf nog meer gaan vragen of er op terugkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsleon
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 16:26:
[...]

Dit gaat gewoon werken hoor, bij de release van Titanfall was ook plots driekwart van de kopers 'op vakantie' in Mexico, daarvoor bij BF4 in India en bij BF3 in Rusland. ;)

Heeft nooit gevolgen gehadvoor account of naheffing, dus maak je geen zorgen. Daar zijn de wetten in Europa ook heel helder in. Als iets overduidelijk verkeerd geprijsd is, hoeft de verkoper het niet voor die prijs te verkopen. Maar in dit geval heeft EA de overeenkomst geaccepteerd, dus kunnen ze niet achteraf nog meer gaan vragen of er op terugkomen.
Of ze komen met de Ubisoft acties zoals in farcry 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
itsleon schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 16:44:
[...]

Of ze komen met de Ubisoft acties zoals in farcry 4.
Die keys waren gestolen, dat is iets heel anders. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsleon
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 16:45:
[...]

Die keys waren gestolen, dat is iets heel anders. :)
Agh de stap is klein voor EA aangezien er vast wel ergens in hun voorwaarden staat dat dit niet mag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martinspire schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 10:49:
[...]

Ik heb het niet over de hardware of hardware performance. Ik heb het over het feit dat de engine qua performance gewoon niet vooruit is gegaan de afgelopen 2 jaar blijkbaar. En dat vind ik kwalijk. Alsof ze het gewoon niet kunnen omdat een stukje code moet blijven staan omdat het anders als kaartenhuis in elkaar dondert.

Ik snap dat je hardware niet kunt upgraden, maar de laatste SDK's op consoles hebben performance enorm doen toenemen. Ik heb ook niets van Kinect gezien ingame, dus waarom die performance dan niet gebruikt wordt voor de game snap ik niet.
Dat gebeurd pas wanneer developers niet meer onderdrukt worden door Microsoft/Sony. Gelukkig komen Steam Boxes eraan en dan is het gedaan met consoles _/-\o_

1280x720 60FPS? Wat is dit? 2000?

Mijn oude pricewatch: Samsung Syncmaster 1100PT 21" uit 2001 kon 1800x1440@75Hz and a rock solid 1600x1200 resolution at 85Hz refresh.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/EBpeLUt.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Obvious troll is obvious...

Vandaag maar alvast Premium aangeschaft. Waarschijnlijk krijgen we morgen nog wat meer info waaronder de gun bench.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martinspire schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 00:32:
Obvious troll is obvious...

Vandaag maar alvast Premium aangeschaft. Waarschijnlijk krijgen we morgen nog wat meer info waaronder de gun bench.
Waar zie jij de troll in? Door de praktijken van Sony/Microsoft wordt de hele game-industrie er niet beter van.
Developers lopen nu hard tegen de hardware-grenzen aan, BFH is een van de beste voorbeelden hiervan (BF4 is ook 720P60FPS).

En ik dacht dat jij al een aardige PC-tje had door je werk. Controller inpluggen en gamen maar :P

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2015 01:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Laatst online: 08-10 13:15
Verwijderd schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 22:56:
[...]

Gelukkig komen Steam Boxes eraan en dan is het gedaan met consoles _/-\o_
Beetje offtopic maar:

Dat moet ik nog zien... ;)

De marketing/promotie van Steam Boxes is bedroevend slecht en 90% van de casual gamers kent het hele concept Steam Box geeneens. Terwijl daar juist het geld ligt.

Dan blijft over de Steam gebruikers op de pc. Maar hoeveel daarvan kopen een Steam Box?

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Verwijderd schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 01:16:
[...]

Waar zie jij de troll in? Door de praktijken van Sony/Microsoft wordt de hele game-industrie er niet beter van.
Developers lopen nu hard tegen de hardware-grenzen aan, BFH is een van de beste voorbeelden hiervan (BF4 is ook 720P60FPS).

En ik dacht dat jij al een aardige PC-tje had door je werk. Controller inpluggen en gamen maar :P
Ik heb hier ook een prima game PC staan, en toch is mijn voorkeur de laatste vijf jaar meer en meer naar de console uit gegaan. Alleen voor Strategy games vind ik de PC nog interessant, dus ik upgrade mijn PC nog wel.

Maar als ik jou berichten zo terug lees, dan begrijp ik goed dat hier een troll in gezien wordt. Constant indirect de consoles afzeiken. Laat ieder lekker BF:H spelen op het platform dat hij/zij wilt, en dus laat iedereen lekker in zijn waarde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Verwijderd schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 01:16:
[...]

offtopic:
Je trollt ja. Meteen de wijsneus uithangen en drogredenen gebruiken, is gewoon trollen.

Niet om het 1 of ander, maar zonder Sony en MS hadden we nooit een huidige gameindustrie gehad...
Verder laten andere games zien dat het eerder aan Dice/Viceral ligt dat Hardline niet beter draait.

Steambox gaat hem echt niet worden. Dat gaat dezelfde kant op als de Android consoles. Leuk bedacht maar voor serieus gamen niet haalbaar. PC gaming geeft teveel problemen om dat lekker op de bank op te lossen en er zijn andere voordelen waarom een console bestaansrecht heeft.

En ja ik heb gewoon een prima gamepc staan, maar speel graag met het groepje gamers op console waar ik al jaren Battlefield mee doe. Plus dat aim-assist niet aanwezig is voor controllers op pc. Tenminste, bij de vorige 4 battlefield games aldaar. Ik verwacht hier niets anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Sorry, maar als je vraagt of de PC versie 720 of 1080p is, ben je een troll niets meer, niets minder.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
Martinspire schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 09:08:
[...]

offtopic:
Je trollt ja. Meteen de wijsneus uithangen en drogredenen gebruiken, is gewoon trollen.

Niet om het 1 of ander, maar zonder Sony en MS hadden we nooit een huidige gameindustrie gehad...
Verder laten andere games zien dat het eerder aan Dice/Viceral ligt dat Hardline niet beter draait.

Steambox gaat hem echt niet worden. Dat gaat dezelfde kant op als de Android consoles. Leuk bedacht maar voor serieus gamen niet haalbaar. PC gaming geeft teveel problemen om dat lekker op de bank op te lossen en er zijn andere voordelen waarom een console bestaansrecht heeft.

En ja ik heb gewoon een prima gamepc staan, maar speel graag met het groepje gamers op console waar ik al jaren Battlefield mee doe. Plus dat aim-assist niet aanwezig is voor controllers op pc. Tenminste, bij de vorige 4 battlefield games aldaar. Ik verwacht hier niets anders.
Anno 2015 is het nu ook zeer makkelijk om te game op de PC.
er is nog maar 1 verschil, Muis + Toetsenbord of Controller.
PC ken geen Auto-aim (behalve CoD) en dus is het spelen van shooters met een controller een heel stuk lastiger. Je bent nu eenmaal minder accuraat met een joystickje, dan met een muis beweging.
Als je alles op AUTO-UPDATE zet, dan heb je totaal geen omkijken naar updates etc.
Met windows 8 is het net zo makkelijk om je PC naar standaard instellingen terug te zetten dan de XboxOne of PS4.

Ik heb toch liever een game op 720p60FPS dan dat ze 1080p30FPS eruit proberen te trekken.
Ik snap niet dat mensen hier zo vaak een probleem van maken. We wisten toch vanaf dag 1 al dat de Next gen consoles nog steeds achterlopen op de PC performance ?
een voordeel is dat de consoles vergeleken met de vorige generatie een flinke stap vooruit zijn gegaan.

Dit is verder geen Console PC war topic ;) dus laten we het houden bij Battlefield Hardline.
nog maar 1 week en dan kunnen we zien hoe de game draait.
Resolutie is voor mij nog het minst belangrijk.
Zolang de maps gebalanceerd zijn, Netcode niet schrikbarend slecht is als BF4 (in de Alpha en Beta voelden het al beter aan) en we geen crash krijgen tijdens de eerste 2 maanden zoals bij BF4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-09 14:10

Donnie

AKA DonCorleone

Het is wel balen dat als je hem nu via een keysite koopt je moet wachten tot de 19e, heel vaag eigenlijk...

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martinspire schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 10:49:
[...]

Ik denk dat de limiet wat mogelijk is wat betreft engine voor een XBOX 360/PS3 spel toch wel ondertussen gevonden is. En ze gebruiken een code-base. Het is niet of ze een echte aparte engine gebruiken. want dat brengt extra kosten met zich mee.

Kijk dan naar Elite:Dangerous wat wel naar de next-gen consoles komt, maar niet naar de last-gen. Last gen is gewoon te oud, te traag, te langzaam, te klein, te antiek. ;( Ik snap niet dat die andere reageerder als troll wordt afgeschilderd.

Ander punt, dat ik nog steeds heb met deze game is; waarom heet het Battlefield: Hardline? Is toch puur politie /boef? Is toch geen oorlogssetting? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zalaroth
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14:47
Verwijderd schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 09:58:
[...]
Ander punt, dat ik nog steeds heb met deze game is; waarom heet het Battlefield: Hardline? Is toch puur politie /boef? Is toch geen oorlogssetting? :?
Gewoon meeliften op het succes van de merknaam Battlefield. Lekker op safe spelen.. op die manier hebben ze gelijk luisterende oortjes van de Battlefield fans. Niet heel onlogisch. Vind dat ook wel het minste probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Verwijderd schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 09:58:
[...]

Ik denk dat de limiet wat mogelijk is wat betreft engine voor een XBOX 360/PS3 spel toch wel ondertussen gevonden is.
Hardline komt niet op 360 en ps3 Dat doet niets af aan het feit dat je voor elk platform optimaliseert
En ze gebruiken een code-base. Het is niet of ze een echte aparte engine gebruiken. want dat brengt extra kosten met zich mee.
Dan kunnen ze hem nog wel upgraden en de laatste SDK's gebruiken om extra performance eruit te halen.
Kijk dan naar Elite:Dangerous wat wel naar de next-gen consoles komt, maar niet naar de last-gen. Last gen is gewoon te oud, te traag, te langzaam, te klein, te antiek. ;( Ik snap niet dat die andere reageerder als troll wordt afgeschilderd.
Gezien de game niet op last-gen komt is dat niet van toepassing. En aan de toon kon je duidelijk merken dat het een troll-post is
Het is een nieuwe franchise die toch nog wel lijkt op BF4. AC4 was ook vooral piraat spelen, maar toch heette het Assassins Creed

[ Voor 3% gewijzigd door Martinspire op 11-03-2015 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Martinspire schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 10:09:
[...]
Hardline komt niet op 360 en ps3
pricewatch: Battlefield Hardline, Xbox 360 ;)
Dan kunnen ze hem nog wel upgraden en de laatste SDK's gebruiken om extra performance eruit te halen.
Die 10, 15% is marginaal en vertaalt zich niet in direct 10 tot 15% meer frames.
Gezien de game niet op last-gen komt is dat niet van toepassing. En aan de toon kon je duidelijk merken dat het een troll-post is
Zie ook de pricewatch, het komt gewoon op alle platformen uit hoor.
Het is een nieuwe franchise die toch nog wel lijkt op BF4. AC4 was ook vooral piraat spelen, maar toch heette het Assassins Creed
Het is primair een poging van EA om de levensvatbaarheid van Viceral nog iets op te rekken na het mislukken van Death Space 3. Als dit flopt dan is het net zoals met Danger Close, Maxis etc. einde oefening voor Viceral.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

[...]
Hardline komt niet op 360 en ps3
Jawel, komt volgende week gewoon in de winkel voor de grote 5 platformen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Research doen is erg moeilijk voor somigen.

@AweSOM-0: Ja, Echt niet normaal hoe die EA van alles dat een beetje leuk is, zo snel kapot weet te maken. Komen die aandeelhouders nooit in opstand, ofzo? Ze zijn al jaren ernstig fout bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsleon
Verwijderd schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 10:21:

@AweSOM-0: Ja, Echt niet normaal hoe die EA van alles dat een beetje leuk is, zo snel kapot weet te maken. Komen die aandeelhouders nooit in opstand, ofzo? Ze zijn al jaren ernstig fout bezig.
Zodra er genoeg geld binnenkomt niet nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Stewie! schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 10:19:
[...]

Jawel, komt volgende week gewoon in de winkel voor de grote 5 platformen.
Mja ik heb het al aangepast, maar dat doet niets af aan het feit dat de next-gen versie gewoon veel beter kan.

Maar Stewie, leg mij eens uit waarom ik ingame op de Xbox One een ping krijgt te zien tussen de 60 en 70 voor een europese server? Ik dacht dat al die dingen in NL werden gehost? Heb het nu bij een stuk of 10 servers bekeken, maar blijft allemaal 60+. Ondanks dat een ping naar Tweakers maar 8ms kost

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 10:21:

Het lijkt op het eerste gezicht inderdaad onlogisch of tenminste bad practice, maar er zit nog wel logica achter, zeker vanuit Amerikaans perspectief. Mensen ontslaan is super eenvoudig en kost vrijwel niets vergeleken met Nederland.

EA koopt de studio en krijgt in één klap alle IP's en alle talentvolle mensen van het bedrijf. Vaak moet er dan nog van contractswege een periode gegarandeerd worden dat de mensen/studio nog een tijdje worden gehandhaafd. Vervolgens breng je in die contractuele periode 1 of 2 games uit. Doen ze het uitzonderlijk goed, bijvoorbeeld de Biowares, dan hou je de studio in stand.

Doe je het minder goed, de Westwoods, Maxis', Mythics, etc. dan sluit je gewoon de studio's en ontsla je het personeel. Je plaatst de talentevolle mensen over, je houdt de IP's en je bent veel vrijer om de IP's in te zetten tbv maximale winst en minder risico.

Wat dat betreft benijdt ik Visceral niet, ze worden gedwongen om Hardline te maken na (terecht) hele slechte sentimenten met EA/BF4 die de verkoop van Hardline enorm beïnvoeden, ook al wordt het daadwerkerlijk een goede game. Als het flopt zal Visceral ook snel verdwijnen vrees ik, ik hoop echt voor ze dat het een goede game blijkt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Martinspire schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 10:36:
[...]

Mja ik heb het al aangepast, maar dat doet niets af aan het feit dat de next-gen versie gewoon veel beter kan.

Maar Stewie, leg mij eens uit waarom ik ingame op de Xbox One een ping krijgt te zien tussen de 60 en 70 voor een europese server? Ik dacht dat al die dingen in NL werden gehost? Heb het nu bij een stuk of 10 servers bekeken, maar blijft allemaal 60+. Ondanks dat een ping naar Tweakers maar 8ms kost
Je pingt naar een centrale pingsite en deze staat elders in Europa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Nu online

nFo

Je kan het nu downloaden als je EA Access hebt, 45,3GB.
Ik ben benieuwd of er een leuke single player erin zit en natuurlijk multiplayer even checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeple
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:38
nFo schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 00:24:
Je kan het nu downloaden als je EA Access hebt, 45,3GB.
Ik ben benieuwd of er een leuke single player erin zit en natuurlijk multiplayer even checken.
Kun je hem ook nog eerder spelen als je hem nu nog pre-orderd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsleon
xeple schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 10:16:
[...]

is alleen voor xbox spelers toch zo uit me hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Nu online

nFo

itsleon schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 10:23:
[...]

is alleen voor xbox spelers toch zo uit me hoofd?
Ja Xbox One, en EA Access nodig, kun je 10 uur spelen.
Ga het zo even checken, toevallig vrij en even een nieuwe netwerk kabel door het huis getrokken.
xeple schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 10:16:
[...]

Nee, stond op de website. zoek wel even de link.

[ Voor 43% gewijzigd door nFo op 12-03-2015 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 01-10 20:53

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Dit wordt de eerste BF die ik niet heb ge pre-ordered. Ff de kat uit de boom kijken bij deze toch. Ben benieuwd hoe de eerste ervaringen worden volgende week :)

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]
Hardline komt niet op 360 en ps3 Dat doet niets af aan het feit dat je voor elk platform optimaliseert
[...]
[...]
Nij nader inzien ben ik het toch met je eens. Het feit dat er geen enkele resolutiewinst is van Hardline ten opzichte van BF4 terwijl de prestaties van de XBO en de PS4 zoveel dichter bij elkaar zijn komen te liggen, geeft wat mij betreft wel aan dat ze niets gedaan hebben aan engine optimalisatie en Hardline zo goedkoop mogelijk willen houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Want optimalisaties zijn alleen van toepassing als je de resolutie omhoog wilt brengen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Stewie! schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 12:38:
Want optimalisaties zijn alleen van toepassing als je de resolutie omhoog wilt brengen?
Nee maar het verhogen van de resolutie kan wel degelijk een doel zijn. Momenteel is nergens te herleiden waarom dat niet het geval is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Stewie! schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 12:38:
Nee, het is wel duidelijk dat al het werk van visceral is gaan zitten in die waslijst aan problemen die al vanaf BC2/BF3 in BF4 en Hardline zitten, waar je om vroeg en die je zo subtiel hebt genegeerd...

Voor XO bezitters, twee jaar na de release, is het verhogen van de resolutie wel vrij wezenlijk ja aangezien er weinig technische redenen meer zijn om zo ver achter te lopen op de PS4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Vanavond maar even Hardline uitproberen. Al twijfel ik nog tussen SP spelen en gewoon online gaan. Online krijg je op deze manier wel een kleine voorsprong, maar omdat nog niet al mn vrienden online gaan, zal het een stuk rustiger zijn online. En eigenlijk ben ik wel benieuwd naar de SP
Twijfel twijfel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online
Sp is alleen de prologue. Vanmiddag1 potje gedaan. Was al best druk op de servers. Het is toch echt de bf die het meest op cod lijkt. Ik ben ook nog steeds niet helemaal overtuigd. Heb hem hard copy gekocht. Maar ik verwacht dit keer geen premium aan te schaffen.
Battlefront is nu het wachten op ;).
Pagina: 1 ... 16 ... 29 Laatste

Let op:
~~~~~~~[html]Het is niet de bedoeling om hier om codes te vragen. Voor vragen over downloaden etc kun je de zoekfunctie gebruiken. De kans is groot dat dezelfde vraag al een keer is gesteld en misschien dus ook wel beantwoord.

Hou het hier ook over BF:Hardline en probeer dingen zoals BF3, BF4 en Origin er buiten te laten
Tweakers Heist & Blood Money server (PC)
Tweakers Blood Money & Hotwire server (PC)~~~~~~~[/html]