Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20:34
Ik had hem ook nog even gedaan gisteravond, maar de servers in EU werden bevolkt door alles behalve EU. Erg balen dat dit er nog niet uit is op consoles. Komt ook vooral omdat de standaard serverbrowser niet automatisch de servers van de eigen regio pakt en je dat apart in moet stellen (op Consoles dus).
Daardoor ook snel gekapt want dergelijke laggy bullshit heb ik echt een hekel aan.

Zal vandaag nog eens proberen en anders ga ik wel SP doen.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23:10
Ik had exact hetzelfde probleem. ik verloor elk duel hoewel ik in de beta prima mee kon.
Zal vandaag nog eens kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-10 10:08
Even een vraagje..

De vorige keer kon ik gewoon met mijn credit card EA Access voor een maand kopen in de US store.

Nu geeft hij een error melding PBR9002 met google kom ik tegen dat het gaat om een region lock voor de store met NL credit card.

Hoe hebben jullie EA Access gekocht?

Kan ik ook mijn Xbox region op NL zetten daar lid worden van EA Access switchen naar US en Battlefield kopen? ( met gift cards zoals ik normaal altijd doe.)

PS mijn paypal werkt ook niet voor EA Access

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-09 14:10

Donnie

AKA DonCorleone

Battlelog staat al open, inloggen werkt niet, opnieuw inloggen bam, ik zat erin. Nu mijn battlepacks aan het openen ;)

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsleon
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09-10 15:14
Gisteren hem dan eindelijk gekocht (via mexico). Release week ben ik lekker vrij van werk en me vriendin is die week ook weg. Nog wat redbull halen en ik ben er klaar voor. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23:10
Ik heb mijn ea access gekocht met cc op us account. Ik heb toen een jaarabonnement genomen. Geen idee of het nu nog werkt. Giftcards werken sowieso niet voor ea access.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zantiath
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 12-06 09:48
Kan je nu al spelen?? Hoe kan dat zo vroeg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-10 15:27

Christiano007

Ich bin der champion

itsleon schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 09:20:
Gisteren hem dan eindelijk gekocht (via mexico). Release week ben ik lekker vrij van werk en me vriendin is die week ook weg. Nog wat redbull halen en ik ben er klaar voor. :P
Kosten ?

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsleon
$49,- voor de deluxe in plaats van €69,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!
itsleon schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 10:06:
[...]
Dat is toch pittig duurder geworden, het scheelde voorheen nog ruim 30 euro op een game. :/
Maar eens even kijken wat er in India gebeurt dus. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-10 13:15
Zantiath schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 09:40:
Kan je nu al spelen?? Hoe kan dat zo vroeg?
Deze nub heeft dezelfde vraag. Hoe kunnen jullie al spelen? Wil ik namelijk ook wel. :P

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsleon
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 10:07:
[...]

Dat is toch pittig duurder geworden, het scheelde voorheen nog ruim 30 euro op een game. :/
Maar eens even kijken wat er in India gebeurt dus. :)
Ja het is zeker duurder geworden maar blijft nog steeds beter dan die gekke euro prijzen.
ChojinZ schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 10:18:
[...]

Deze nub heeft dezelfde vraag. Hoe kunnen jullie al spelen? Wil ik namelijk ook wel. :P
EA Acces voor xbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
ah, ok! Das jammer. Pc speler hier. :( Dan wachten we nog een weekje geduldig af...

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsleon
ChojinZ schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 10:23:
[...]

ah, ok! Das jammer. Pc speler hier. :( Dan wachten we nog een weekje geduldig af...
Dinsdag kan je spelen tijdens de amerikaanse launch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zantiath
itsleon schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 10:06:
[...]

Snap het model nog niet helemaal, je hebt standaard en deluxe, maar waar is premium dan? die hoor ikmaar niet voorbij komen,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
itsleon schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 10:24:
[...]

Maar dat is dan wel via VPN en dito crappy latency neem ik aan (er vanuit gaande dat de servers niet plat zijn tijdens de release :+ )?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ChojinZ schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 10:33:
[...]

Maar dat is dan wel via VPN en dito crappy latency neem ik aan (er vanuit gaande dat de servers niet plat zijn tijdens de release :+ )?
Nee hoor, je gebruikt VPN alleen om de 'game' (lees de server browser) op te starten uit origin, dan zet je de VPN uit en speel je gewoon op Europese servers, die zijn gewoon online, met duizenden anderen. Dit werkt al vanaf BF3 vlekkeloos, vaak beter dan tijdens de daadwerkelijke release. :+

De enige reden dat de game later uitkomt in Europa is dat de retail bij ons op andere tijden bevoorraad wordt dan in Amerika en andere landen.
itsleon schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 10:20:
Ja het is zeker duurder geworden maar blijft nog steeds beter dan die gekke euro prijzen.
True that, zeker met de 'vlekkeloze' reputatie van BF launches. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 10-10 15:23
ChojinZ schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 10:33:
[...]

Valt wel mee hoor.
Je hoeft alleen via VPN in te loggen op Origin het spel op te starten tot aan BL en dan kun jij je VPN weer uitzetten.
Als je geluk hebt zijn er zelfs al genoeg EU servers up.
BF4 speelden wij al op Maandag 16.00 tijden de Asia release en dat ging 3 dagen goed tot ook alle andere gebieden werden unlocked en toen kwamen de problemen ook pas.

Wat mij trouwens wel opvalt is dat ik nog niemand heb gehoord over dat niet alle modus op alle maps draaien en dat er voor sommige modus een player aantal lock is.
Dat is IMHO. een hele goede ontwikkeling.
Premium daar in tegen heeft maar 4 uitbreidingen en heeft nu straks wel heel veel achter nog een andere pay-wall.
Na BF4 Premium en de kwaliteit van de uitbreidingen sta ik niet echt meer te springen om direct of überhaupt nog Premium te kopen.
Wat is jullie mening daar over en wie kopen er wel/niet direct Premium.

[ Voor 30% gewijzigd door beuker19 op 13-03-2015 10:59 ]

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 10:45:
[...]

Nee hoor, je gebruikt VPN alleen om de 'game' (lees de server browser) op te starten uit origin, dan zet je de VPN uit en speel je gewoon op Europese servers, die zijn gewoon online, met duizenden anderen. Dit werkt al vanaf BF3 vlekkeloos, vaak beter dan tijdens de daadwerkelijke release. :+

De enige reden dat de game later uitkomt in Europa is dat de retail bij ons op andere tijden bevoorraad wordt dan in Amerika en andere landen.

[...]

True that, zeker met de 'vlekkeloze' reputatie van BF launches. :)
Ok, duidelijk. Dacht dat as dinsdag enkel de US servers up waren. Maar je verbind dus gewoon met een EU server.
Mmm.... toch eens proberen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsleon
Je kan nu al inloggen op battlelog en je ziet dat er al genoeg EU servers draaien.
Dus vanaf de 16e zou je gewoon online moeten game en vanaf de 19e beginnen aan de singleplayer gezien de probleem dan zullen gaan beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
beuker19 schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 10:48:
[...]
Wat mij trouwens wel opvalt is dat ik nog niemand heb gehoord over dat niet alle modus op alle maps draaien en dat er voor sommige modus een player aantal lock is.
Dat is IMHO. een hele goede ontwikkeling.
Premium daar in tegen heeft maar 4 uitbreidingen en heeft nu straks wel heel veel achter nog een andere pay-wall.
Na BF4 Premium en de kwaliteit van de uitbreidingen sta ik niet echt meer te springen om direct of überhaupt nog Premium te kopen.
Wat is jullie mening daar over en wie kopen er wel/niet direct Premium.
ZEKER niet direct. Het is zo verschrikkelijk vaag allemaal wat Premium te bieden heeft en op meerdere manieren uit te leggen. Ze geven geen enkele reden waarom je vanaf de start al premium zou moeten hebben.

Own more, be more. M'n reet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
Own more, be more. PAY MORE !!!!!!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 08-10 19:37
Heb toch een beetje het idee dat BF Hardline minder prettig aanvoelt als BF4. Moelijk uit te leggen maar het voelt iets meer arcade... Is het dezelfde engine? Misschien komt het omdat ik pas net begonnen ben en de wapens nog niet zo goed zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 00:44
Zantiath schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 10:31:
[...]

Snap het model nog niet helemaal, je hebt standaard en deluxe, maar waar is premium dan? die hoor ikmaar niet voorbij komen,
Hoe doe je dat dan als je hem heb gepre-order op origin of andere CD key website?
itsleon schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 10:24:
[...]

Moet je nog apart erbij kopen. 8)7

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsleon
Buizerd__NL schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 13:54:
[...]

Hoe doe je dat dan als je hem heb gepre-order op origin of andere CD key website?

[...]

Moet je nog apart erbij kopen. 8)7
Huh? wat zou je apart erbij moeten kopen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
Premium is een extra services en die moet je erbij kopen zit dus niet in begrepen bij het spel zelf.
Was inderdaad mooi geweest als dat al bij het spel zat.

Maar je kunt wel kopen BF Hardline deluxe + premium voor ongeveer 120,- euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwi
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 17:59

Kiwi

Gadgetfreak

Heb zojuist ondanks mijn voornemen om niet te pre-orderen toch maar de Ultimate Edition gepreordered via Origin Mexico. Scheelt toch weer even 40 euro :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Kiwi schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 16:11:
Heb zojuist ondanks mijn voornemen om niet te pre-orderen toch maar de Ultimate Edition gepreordered via Origin Mexico. Scheelt toch weer even 40 euro :)
Jammer, ik had toch zeker nog een paar dagen gewacht tot de eerste berichten rond het spel online verschenen. Nu beloon je ze toch weer ondanks de vorige mindere producten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwi
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 17:59

Kiwi

Gadgetfreak

Christiano007 schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 16:43:
[...]

Jammer, ik had toch zeker nog een paar dagen gewacht tot de eerste berichten rond het spel online verschenen. Nu beloon je ze toch weer ondanks de vorige mindere producten.
Heeft ook te maken met groepsdruk vanuit mijn clan. Overigens is het grootste effect van een preorder op dit moment al niet echt meer geldig, release ontwikkeling is al (grotendeels) af en ik (ik weet niet hoeveel mensen er wel zeer vroeg hebben gepreordered) heb ze niet de mogelijkheid gegeven om lui te zijn in de ontwikkeling.
Had graag nog gewacht (en had met Premium natuurlijk gekund, maar ik ben lui) maar helaas gingen anderen hier niet in mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Zijn er al mensen door de SinglePlayer heen toevallig?
Ik heb EA Acces dus kan de game nu spelen maar ik vraag me alleen af of ik de SinglePlayer uit kan spelen in de beschikbare 10 uur? (Ik heb nog een grote stapel games liggen, dus nu full price deze game er ook bij halen wil ik dus liever niet)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
Nou via de NL store EA access gehaald met paypal en werkt dus ook in de US store.

Ik doe aan game sharing met mijn neef.
Die kan nu ook de game downloaden op zijn account, maar zal hij ook kunnen spelen?
Of moet hij ook EA access kopen voor een maand?

(ik kan natuurlijk afwachten en zelf kijken, maar misschien weet iemand dit al, anders zal ik zelf zo verslag uitbrengen, maar het downloaden duurt bij hem wat lang)

Edit:

Gaat idd niet werken, moeten allebei ea acces hebben voor de trial.

[ Voor 13% gewijzigd door henkyyyyyyy op 13-03-2015 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

Mocht je in korea wonen is de game al te pre-loaden ;)

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:11
De Tsjechische BF:H Ultimate Edition van € 4,72 lijkt niet door te gaan: http://www.budgetgaming.n...orum_id=41&topic_id=13561.

Sowieso vind ik het supermooi om te zien hoe wij Nederlanders (en Belgen ;)) allemaal kronkels bedenken om de game in Tsjechië, Mexico, India, etc. goedkoper regelen (Nederlandse handelsgeest, anyone?). Ik denk dat er in geen enkel ander land, zoveel moeite wordt gedaan, om er zo goedkoop mogelijk aan te komen. :)

[ Voor 4% gewijzigd door Jumpman op 13-03-2015 19:50 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Jumpman schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 19:49:
De Tsjechische BF:H Ultimate Edition van € 4,72 lijkt niet door te gaan: http://www.budgetgaming.n...orum_id=41&topic_id=13561.

Sowieso vind ik het supermooi om te zien hoe wij Nederlanders (en Belgen ;)) allemaal kronkels bedenken om de game in Tsjechië, Mexico, India, etc. goedkoper regelen (Nederlandse handelsgeest, anyone?). Ik denk dat er in geen enkel ander land, zoveel moeite wordt gedaan, om er zo goedkoop mogelijk aan te komen. :)
Ik vind het ook wat overdreven, maar veel landen zitten op internet met datalimieten en trage verbindingen, dan doe je dat soort dingen niet zo snel denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Laatst online: 23:56

nFo

Donstil schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 18:39:
Zijn er al mensen door de SinglePlayer heen toevallig?
Ik heb EA Acces dus kan de game nu spelen maar ik vraag me alleen af of ik de SinglePlayer uit kan spelen in de beschikbare 10 uur? (Ik heb nog een grote stapel games liggen, dus nu full price deze game er ook bij halen wil ik dus liever niet)
Je kan niet de hele single player spelen.
Alleen de eerste 2 episodes zeg maar.
Als ik de achievements bekijk gok ik op een vrij korte single player, zelfde als Call of Duty Advanced Warfare iets van 7 uur ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spel net gepreordered op de PS4.
Ziet er gruwelijk uit, beta speelde prima weg op PC.
Koop hem op PS4 omdat ik de cheaters op PC zat ben.
Heb maar 3 maten die het spel halen, mocht iemand zin hebben om samen te spelen:
PSN ID: Trapgat.

Veel plezier allemaal vd week! Ik kan niet wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist € 120 neergeteld voor de Ultimate Edition van Battlefield Hardline. Ik wil niets missen. Wordt sowieso een topspel! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo

nFo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Verwijderd schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 18:43:
Zojuist € 120 neergeteld voor de Ultimate Edition van Battlefield Hardline. Ik wil niets missen. Wordt sowieso een topspel! :)
En weer iemand die er vol intrapt.

En zie hier de reden waarom de stront steeds dikker wordt en de content steeds meer verwaterd. 120 euro voor een cops en robbers mod van BF4, hilarisch.

Misschien dat ik Hardline aanschaf als ie met alle DLC iets van 30 euro is. Ook gedaan met BF3 en dat werkt prima, gelijk alle content en je beloont ze niet met een nutteloze pre-order.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-10 13:17
Pre-orderen is een slecht idee, en premium pre-orderen is al helemaal een slecht idee.
Ik heb dat met BF3 en 4 gedaan, maar de DLC viel erg tegen.
De enige DLC waar ik echt van heb genoten was Back 2 Karkand, maar die kreeg je sowiezo al gratis :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Registratie: Maart 2014
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 18:43:
:F

Honderdtwintig euro... Zo cash je als ontwikkelaar inderdaad wel zeg. Ik hoop maar dat de DLC's niet worden zoals in BF4 qua kwaliteit , maar ja als iedereen alles al voorbarig koopt...

[ Voor 14% gewijzigd door Brogala op 14-03-2015 22:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brogala schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 22:53:
[...]

Honderdtwintig euro... Zo cash je als ontwikkelaar inderdaad wel zeg. Ik hoop maar dat de DLC's niet worden zoals in BF4 qua kwaliteit , maar ja als iedereen alles al voorbarig koopt...
Ik kan niet voor Lode spreken, maar waarom Huilie Huilie doen over wat iemand met zijn of haar geld doet? Ik heb btw ook de ultimate edition. 1 keer uit eten kost me meer dan dit, boeiend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 15 maart 2015 @ 08:56:
[...]

Ik kan niet voor Lode spreken, maar waarom Huilie Huilie doen over wat iemand met zijn of haar geld doet? Ik heb btw ook de ultimate edition. 1 keer uit eten kost me meer dan dit, boeiend.
Als hij 120 euro wil uitgeven aan de game dan doet hij dat hoor, maar ik ben wel bang dat als iedereen van te voren als zegt 'omg deze BF4 reskin is zo goed ik tel er alvast 120 euro voor neer' de ontwikkelaars al genoeg geld binnen hebben gehaald.

>> YouTube: ☼ BattleFAILED - Episode #2 Pre-Orders (GMod & Battlefield4 Machinima)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
Jongens even een vraagje....

Is het normaal dat je telkens zo snel dood gaat? :')

Met Titanfall, geen enkel probleem om heel vaak MVP te zijn, met aardige K/D ratio.
Maar hier...... wow.

Het lijkt wel
1) of ik ze niet kan raken dat ik zeg maar teveel beweeg met schieten en dat ik dus vaak er naast schiet.
2) zij heel vaak " one shot, one kill" hebben.

Moet wel zeggen dat ik op Titanfall ( bijna 300 uur) en Rainbow six Vegas na voor de rest geen shooters speel.
Dus heb hiervoor niks van CoD en BF gespeeld.

Maar wil gewoon weten of ik misschien gewoon iets vereerd doe?

Heeft er iemand tips of moet ik gewoon nog oefenen oefenen oefenen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman

Jeroenneman

Verwijderd schreef op zondag 15 maart 2015 @ 08:56:
[...]

Maakt me weinig uit wat hij met zijn geld doet, maar het gaat om het signaal wat je afgeeft met dit soort acties.

Bad Company 2 kreeg veel gratis mappacks en content na release. Volgens mij gebruikte EA dat zelfs als grap richting CoD, die juist steeds meer dlc introduceerde. Om vervolgens met BF3 precies hetzelfde te doen...

Persoonlijk vind ik het jammer dat sommige mensen daaraan actief meehelpen. Gelukkig heb je nog enkele fatsoenlijke ontwikkelaars, zoals CD Projekt, die vooraf aangeven dat er geen pre-order bonussen zullen zijn en dat iedereen dezelfde content zal krijgen.

Het enige waar bedrijven gevoelig voor zijn is geld. En door gelijk maar 120 euro te lappen voor de game en dlc, waarvan je de inhoud niet eens weet, speel je precies in op het vernieuwd shitty microtransaction en dlc model. En dat is jammer. Niet alleen voor jezelf, maar voor gamers in het algemeen.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
henkyyyyyyy schreef op zondag 15 maart 2015 @ 09:25:

Met Titanfall, geen enkel probleem om heel vaak MVP te zijn, met aardige K/D ratio.
Maar hier...... wow.

Het lijkt wel
1) of ik ze niet kan raken dat ik zeg maar teveel beweeg met schieten en dat ik dus vaak er naast schiet.

Moet wel zeggen dat ik op Titanfall ( bijna 300 uur) en Rainbow six Vegas na voor de rest geen shooters speel.

Mja Hardline heeft hetzelfde probleem op consoles als BF4 en BF3. Men joined zomaar vanuit elke regio omdat er weinig belemmeringen zijn en standaard alle regio's worden weergegeven in de serverbrowser (ik ken eigenlijk niemand die quick-match gebruikt). Dat zorgt er dus voor dat je een Europese server kunt hebben waarbij Europeanen in de minderheid zijn.

Gevolg is dat jij snel dood bent en zij niet alleen veel kogels nodig hebben, maar ook onrealistisch snel kunnen reageren. Mijn normale K/D ligt boven de 2 bij Battlefield en andere games, maar nu ben ik al blij als ik de 1 haal in sommige ronden. Vooral op 64 speler servers gaat het enorm fout. Ik heb dan echt enorm veel kill assists maar ben zelf zo ongelofelijk snel dood.

Doordat men ervoor gekozen heeft om hoge pings (300+ zelfs) of zelfs packetloss ook vloeiend te laten lopen/draaien/schieten, heb je het ook niet zo heel snel door dat je fout bezig bent. Mijn eerste game joinde ik een West US server zonder dat dit ook maar ergens te zien was. Al had ik er weinig voordeel van, want ik was natuurlijk ook weer snel dood.

Ik blijf het verwonderlijk vinden dat dit al zo lang een issue is, maar omdat het consoles zijn heeft het geen prioriteit. Kijk maar naar de graphics. Totaal geen verbetering.

[ Voor 4% gewijzigd door Martinspire op 15-03-2015 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog een paar dagen en ik kan heerlijk beginnen op de PS4.

Weet iemand wanneer de game te preloaden is op de PS4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
Jeroenneman schreef op zondag 15 maart 2015 @ 10:12:
[...]

Maakt me weinig uit wat hij met zijn geld doet, maar het gaat om het signaal wat je afgeeft met dit soort acties.

tekst
Perfect uitgelegd.

Ik hoop nog steeds dat BF4 nog een gratis DLC released maar volgens mij wordt het één 'community made map', die alleen maar voor premium beschikbaar is :/

[ Voor 47% gewijzigd door Brogala op 15-03-2015 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Ik heb zojuist een Battlelog forumtopic en AnswersHQ topic aangemaakt voor de laggy bullshit op consoles:
http://battlelog.battlefi...view/2955064790550884504/
http://answers.ea.com/t5/...r-on-consoles/m-p/4406386

Wat bijval (van console-eigenaren) zou fijn zijn.
En misschien dat Stewie! nog wat kan betekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Bad Company 2 kreeg veel gratis mappacks en content na release. Volgens mij gebruikte EA dat zelfs als grap richting CoD, die juist steeds meer dlc introduceerde. Om vervolgens met BF3 precies hetzelfde te doen...

Persoonlijk vind ik het jammer dat sommige mensen daaraan actief meehelpen. Gelukkig heb je nog enkele fatsoenlijke ontwikkelaars, zoals CD Projekt, die vooraf aangeven dat er geen pre-order bonussen zullen zijn en dat iedereen dezelfde content zal krijgen.

Het enige waar bedrijven gevoelig voor zijn is geld. En door gelijk maar 120 euro te lappen voor de game en dlc, waarvan je de inhoud niet eens weet, speel je precies in op het vernieuwd shitty microtransaction en dlc model. En dat is jammer. Niet alleen voor jezelf, maar voor gamers in het algemeen.
Wat is het verschil tussen een pre-order en een niet pre-order?
Alsof een betaalde gamesjournalist enige invloed op mijn aankopen heeft?
Ga je schamen man, je hoort net zo goed bij de kudde pre-orderende schapen als wij. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman

Jeroenneman

Verwijderd schreef op zondag 15 maart 2015 @ 12:08:
[...]

Wat is het verschil tussen een pre-order en een niet pre-order?
Alsof een betaalde gamesjournalist enige invloed op mijn aankopen heeft?
Ga je schamen man, je hoort net zo goed bij de kudde pre-orderende schapen als wij. :+
Ik pre-order al een paar jaar geen spellen meer. Scheelt een hoop geld en teleurstelling. Battlefield games zijn meestal pas na talloze bugfixes echt lekker speelbaar. Ik mis dan niet echt veel. Gelukkig denkt mijn vriendengroep er net zo over en scoren we met z'n allen games vaak als GOTY aan. Goedkoper, met alle content en bugfixes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo

nFo

henkyyyyyyy schreef op zondag 15 maart 2015 @ 09:25:

Maar hier...... wow.

Het lijkt wel

Een armored insert helpt wel aardig merk ik, maar niet tegen headshot natuurlijk.
Alleen voor de class: Engineer dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net een nieuwe banner gemaakt voor mijn facebook page. Wat vinden jullie ervan?
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/lpPFlyZ.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-09 22:36
[...]

EA was al van plan om de map packs te laten unlocken voor geld maar door grote druk van de community
en dice zelf hebben ze daar toendertijd van afgezien.
Helaas was dat een signaal van wat EA van plan was met de toekomst en in bf3 hadden ze ook nog
succes, een omzet van bijna 1 miljard dollar.

Ik ben gestopt me pre order, ben niet vergeten dat bf4 limited edition na 2 weken voor de helft
in de nederlandse winkels lag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrManuel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10-10 12:38

MrManuel

The impossible is easy...

Damn heb er zin in.. Vind alleen 120 euro een beetje veel geld..
Heb BF4+Premium op PS3/PS4 en PC.. Dus twijfel nu even of ik hem haal op PS4 of PC..

Meningen? :P

ManuelBijen.nl - Fotografie - Senior Applicatiebeheerder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrManuel schreef op maandag 16 maart 2015 @ 07:54:
Damn heb er zin in.. Vind alleen 120 euro een beetje veel geld..
Heb BF4+Premium op PS3/PS4 en PC.. Dus twijfel nu even of ik hem haal op PS4 of PC..

Meningen? :P
Als je nu éénmaal €120 euro betaald ben je op je gemak. Het lijkt veel maar eigenlijk is het dat niet als je ziet hoeveel leute en plezier je eruit haalt. Alsook mentaal voelt het beter aan dan nu € 120 te betalen dan nu € 70 te betalen en binnen een maand nog eens € 50 voor premium. Mental games.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman

Jeroenneman

Verwijderd schreef op maandag 16 maart 2015 @ 08:33:
[...]

Als je nu éénmaal €120 euro betaald ben je op je gemak. Het lijkt veel maar eigenlijk is het dat niet als je ziet hoeveel leute en plezier je eruit haalt. Alsook mentaal voelt het beter aan dan nu € 120 te betalen dan nu € 70 te betalen en binnen een maand nog eens € 50 voor premium. Mental games.. :)
"Mentaal op je gemak".

Het is maar wat je prettig vind.
Voor 120 euro haal ik The Witcher, Battlefield én GTA V...

Premium daalt nog flink in prijs na een tijdje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-10 13:17
dat voegt weinig toe verder...

[ Voor 91% gewijzigd door BM op 16-03-2015 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02:54

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

[...]

Als je nu 120 euro betaald voor deze game heb je de afgelopen 2 jaar echt niet op zitten letten. |:(

Waarom zou je een uitgever als EA nu al je geld geven, nog voordat je weet wat je ervoor krijgt? Juist hierdoor worden uitgevers laks en gaat de kwaliteit van games achteruit. Want waarom zouden ze nog hun best doen op de premium packs? Het geld hebben ze toch al binnen.
Ik snap best dat je een game wilt supporten, maar dan moet het wel een uitgever zijn met een goede naam, die in het verleden heeft laten zien dat ze goeie support geven. Dan is een pre-order of (erg dure!) totaal package eventueel nog te overwegen. Maar juist EA is bij uitstek een uitgever die keer op keer heeft laten zien dat de schijt hebben aan hun klanten..

[ Voor 8% gewijzigd door Meelobee op 16-03-2015 09:21 ]

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zantiath
Buizerd__NL schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 13:54:
[...]

Heh? dit is niet echt een antwoord op mijn vraag hahaha. Als antwoord op jouw vraag, je kan dus in ieder geval Standard en Deluxe kopen via de welbekende websites. Vervolgens krijg je een key in de mail en die voer je in bij bijvoorbeeld Origin in dit geval. Die herkent de game en voegt hem toe aan je library. Niet heel ingewikkeld dus en word ook duidelijk uitgelegd in de mail die je ontvangt bij je order.

Maar terug on topic, ik wil dus graag premium hebben zodra hij uit is en de reviews zijn binnen, maar ik kan hem nog nergens vinden in de webshops. Heeft iemand een link?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Welke reviews? Je bedoelt de reviews op basis van de xbox one EA early acces reviews? Waar drie en een halve kip spelen (de servers amper gestressed worden)?, de multiplayer review event waar de meerderheid van de 'reviewers' direct financieel voordeel heeft van een succesvolle BF? dezelfde groep mensen die geen problemen ondervonden bij BF4?

....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrManuel

MrManuel

[...]

Mee eens, die 120 euro zal ik ook wel neer leggen ervoor.
Maar de vraag voor mij is.. PC of PS4.. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
Zantiath schreef op maandag 16 maart 2015 @ 09:44:
[...]

Heh? dit is niet echt een antwoord op mijn vraag hahaha. Als antwoord op jouw vraag, je kan dus in ieder geval Standard en Deluxe kopen via de welbekende websites. Vervolgens krijg je een key in de mail en die voer je in bij bijvoorbeeld Origin in dit geval. Die herkent de game en voegt hem toe aan je library. Niet heel ingewikkeld dus en word ook duidelijk uitgelegd in de mail die je ontvangt bij je order.

Maar terug on topic, ik wil dus graag premium hebben zodra hij uit is en de reviews zijn binnen, maar ik kan hem nog nergens vinden in de webshops. Heeft iemand een link?
Thanks voor je tip,nu antwoord op jouw vraag je kan nog niet premium kopen zodra BF Hardline uit is zodat te koop zijn bij verschillende webshops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrManuel

MrManuel

Buizerd__NL schreef op maandag 16 maart 2015 @ 10:11:
Thanks voor je tip,nu antwoord op jouw vraag je kan nog niet premium kopen zodra BF Hardline uit is zodat te koop zijn bij verschillende webshops.
Premium is al te koop via het 'Ultimate' pakket :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zantiath
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 16 maart 2015 @ 09:50:
[...]

Welke reviews? Je bedoelt de reviews op basis van de xbox one EA early acces reviews? Waar drie en een halve kip spelen (de servers amper gestressed worden)?, de multiplayer review event waar de meerderheid van de 'reviewers' direct financieel voordeel heeft van een succesvolle BF? dezelfde groep mensen die geen problemen ondervonden bij BF4?

....
Ik koop hem sowieso, ik vermaak me toch wel, ook met fouten. Laat mijn lol niet verpesten door een paar prutsers en ben geen speler die betaald krijgt omdat hij in BF in en competitive team speel. Ik heb dus niet aan 100% registratie. Je hebt lol of geen lol. Zagen is altijd lekker makkelijk :) Heb mij in de beta meer vermaakt dan in heel BF4 en dan heb ik niet eens met vrienden gespeeld.

Ik support de franchise en had om die rede ook liever gezien dat je mij een link deelde naar een premium site (als die er dus is) dan alleen te reageren op 4 woorden uit mijn post. lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrapperDeCrap
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 07-10 12:13
MrManuel schreef op maandag 16 maart 2015 @ 09:58:
[...]

Mee eens, die 120 euro zal ik ook wel neer leggen ervoor.
Maar de vraag voor mij is.. PC of PS4.. ;(
Tja ps4 of pc? Ik zou het systeem kiezen waar je vrienden t meest op spelen. Anders zou ik PC kiezen. De game is goedkoper en t kan er afhankelijk van je systeem beter uitzien, dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
MrManuel schreef op maandag 16 maart 2015 @ 10:16:
[...]

Premium is al te koop via het 'Ultimate' pakket :)
Ja klopt maar daar betaal je 120,- euro voor, maar losse premium zijn nog niet te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrManuel

MrManuel

CrapperDeCrap schreef op maandag 16 maart 2015 @ 10:37:
[...]

Tja ps4 of pc? Ik zou het systeem kiezen waar je vrienden t meest op spelen. Anders zou ik PC kiezen. De game is goedkoper en t kan er afhankelijk van je systeem beter uitzien, dan.
Heb gekeken, me systeem is niet goed genoeg om hem echt goed te kunnen draaien, dus dan moet ik daar weer geld in steken. Plus heb me vrienden gevraagd, ze gaan hem allemaal niet halen.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
Jeroenneman schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 22:39:
[...]

En zie hier de reden waarom de stront steeds dikker wordt en de content steeds meer verwaterd. 120 euro voor een cops en robbers mod van BF4, hilarisch.
Brogala schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 22:53:
[...]

maar ja als iedereen alles al voorbarig koopt...
Meelobee schreef op maandag 16 maart 2015 @ 09:18:
[...]

Als je nu 120 euro betaald voor deze game heb je de afgelopen 2 jaar echt niet op zitten letten. |:(
Als jullie echt ballen hebben koop je het spel gewoon pertinent niet. Alleen dan pas geef je een goed signaal af bij de ontwikkelaar.

Kan je wel gaan zeuren tegen iemand die de volle mep heeft betaald maar als je zelf het spel voor minder koopt geef je bij de ontwikkelaar aan dat je alsnog geinteresseerd bent in slecht geprogrammeerde meuk met een fout verdien model alleen wel voor minder geld.

Sorry, maar ik vind het geklaag nogal hypocriet... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tags NL
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 10-10 00:42

Tags NL

Harmful or Harmless?

ChojinZ schreef op maandag 16 maart 2015 @ 10:57:
[...]

[...]

[...]

Als jullie echt ballen hebben koop je het spel gewoon pertinent niet. Alleen dan pas geef je een goed signaal af bij de ontwikkelaar.

Kan je wel gaan zeuren tegen iemand die de volle mep heeft betaald maar als je zelf het spel voor minder koopt geef je bij de ontwikkelaar aan dat je alsnog geinteresseerd bent in slecht geprogrammeerde meuk met een fout verdien model alleen wel voor minder geld.

True that, heb hem gewoon gepreorded met Premium en alles. Waarom? Richting 1200 uur Battlefield 4 en gewoon tijd voor iets anders. Beta beviel me prima, de game-modes zijn verfrissend en ja.. Gewoon wat anders.. Heb ook redelijk wat Titanfall gespeeld, maar Battlefield gameplay bevalt mij gewoon. En ja, Hardline is anders.. Gelukkig, eindelijk wat nieuws!

Als al je vrienden het spelen en lol hebben, ga je dan lekker stug door met je "Ik koop die rommel niet"-houding? Gewoon doen en wat anders spelen, you will not be missed :)

https://powershellisfun.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zantiath
-={Fred_Perry}=- schreef op maandag 16 maart 2015 @ 11:17:
[...]

True that, heb hem gewoon gepreorded met Premium en alles. Waarom? Richting 1200 uur Battlefield 4 en gewoon tijd voor iets anders. Beta beviel me prima, de game-modes zijn verfrissend en ja.. Gewoon wat anders.. Heb ook redelijk wat Titanfall gespeeld, maar Battlefield gameplay bevalt mij gewoon. En ja, Hardline is anders.. Gelukkig, eindelijk wat nieuws!

Als al je vrienden het spelen en lol hebben, ga je dan lekker stug door met je "Ik koop die rommel niet"-houding? Gewoon doen en wat anders spelen, you will not be missed :)
Kijk dit is 100% een mening die ik deel. Er komt teveel gezeur langs. En als je dan zeurt, stel jezelf dan de volgende vraag: Heb ik er alles aan gedaan binnen mijn macht om de game te verbeteren/beter te maken? Ik denk dat het antwoord "nee" is terwijl DICE genoeg middelen aanbied om dit wel te kunnen doen. Dus geen rede om te zeuren.

Heb je goede punten, werk ze uit en stuur ze op, maar als dat teveel tijd kost ga dan niet lopen zeuren. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02:54

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

ChojinZ schreef op maandag 16 maart 2015 @ 10:57:
[...]

[...]

[...]

Way to miss the point....

Het gaat niet om de volle mep betalen, ook als het hele pakket 40 euro was zou ik hem niet kopen. Het gaat erom dat pre-orderen killing is voor de industrie. Je betaald alvast voor iets dat er nog niet is en dat is gewoon krom.

En ik ben totaan niet hypocriet, ik heb Hardline niet gepreordered en ga em niet kopen ook.

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrManuel

MrManuel

Meelobee schreef op maandag 16 maart 2015 @ 11:35:
[...]

Het gaat niet om de volle mep betalen, ook als het hele pakket 40 euro was zou ik hem niet kopen. Het gaat erom dat pre-orderen killing is voor de industrie. Je betaald alvast voor iets dat er nog niet is en dat is gewoon krom.

En ik ben totaan niet hypocriet, ik heb Hardline niet gepreordered en ga em niet kopen ook.
Wat doe je dan in dit topic? :O

Kopen die hap en spelen! :D
Wordt hoe dan ook tof.. BF4 teveel gespeeld nu even weer een nieuw 'thema' en gaan met die shooter.. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

Wat doe je hier dan in het topic ;-) ik heb de deluxe versie pre-ordered en ga er weer minimaal 400 uur instoppen, top! Laat die release maar komen! Heerlijk wat nieuwe game modes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
[...]

Het gaat niet om de volle mep betalen, ook als het hele pakket 40 euro was zou ik hem niet kopen. Het gaat erom dat pre-orderen killing is voor de industrie.
Heb je bewijzen dat pre-orderen een negatieve invloed heeft op de ontwikkeling binnen de game industrie of hebben we het hier over onderbuik gevoelens?
[...]

Uhhhh... wat doe je hier dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 01:39
laat maar komen die hardline, dan zal de premium prijs voor BF4 droppen toch?
BF4 nog niet gespeeld, wacht op een prijs van 30 euro max voor een fysieke premium edition voor ps4

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
Hoe zit dat eigenlijk met die premium weapons zoals CAR-556 ACWR en L85A2?

Je krijgt die wapons er alleen bij als je Ultimate of Deluxe versie koop van BF: Hardline maar als je de normale editie koop ben je eigenlijk gewoon genaaid, weet iemand of je die achteraf nog kunt halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

50% van de community zit te klagen en te zagen. Vanaf dat het spel uit is en beetje goede reviews is kopen ze het toch voor €70 / €60. Zelfde gebeurde met BF4. Uiteindelijk zal BF3/BF4 doodbloeden doordat meer en meer spelers naar Hardline zullen overstappen. Dit is toch niets nieuws?

De mensen die niet klagen en zagen en gewoon de kat uit de boom kijken: jullie volste recht natuurlijk. Maar ik heb BF4 zo goed als geskipped dus voor mij ziet Hardline er volledig nieuw uit.

Dit weekend zit ik alvast lekker te knallen op Battlefield Hardline. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Battlefield : Hardline is te preloaden nu op de PS4 , inclusief de update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 16 maart 2015 @ 13:29:
Battlefield : Hardline is te preloaden nu op de PS4 , inclusief de update.
Iemand die weet hoeveel GB hij op de PC is? Vanavond dan eens in gang schoppen. Jammer dat ze bij Telenet nog altijd een datalimiet hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

33Gb uit mn hoofd Lode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op de PS4 is ie 47.5GB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasper
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 00:32
[...]

Het gaat erom dat pre-orderen killing is voor de industrie. Je betaald alvast voor iets dat er nog niet is en dat is gewoon krom.
Vraag me af of dat geld al naar EA gaat, denk eerder dat dat bij de webshop blijft hangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Laatst online: 18-09 09:56

Royz

Kleurenblind!!

[...]

Ach ja, je betaalt toch ook met geld dat niet bestaat?

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel mooi, in ieder topic vlak voor een release wordt geQQed over de volle mep betalen en pre-orderen.
Week later zie je al die hypocriete figuren alsnog in het namen topic staan omdat ze het spel gekocht hebben.
't is wa!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Verwijderd schreef op maandag 16 maart 2015 @ 18:25:
Wel mooi, in ieder topic vlak voor een release wordt geQQed over de volle mep betalen en pre-orderen.
Week later zie je al die hypocriete figuren alsnog in het namen topic staan omdat ze het spel gekocht hebben.
't is wa!
Wat een onzin, dus stel dat ik het spel volgende week koop ben ik hypocriet omdat ik de uitgever niet direct of zelfs eérder wil belonen voor misschien wederom een tegenvaller? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Christiano007 schreef op maandag 16 maart 2015 @ 20:32:
[...]

Wat een onzin, dus stel dat ik het spel volgende week koop ben ik hypocriet omdat ik de uitgever niet direct of zelfs eérder wil belonen voor misschien wederom een tegenvaller? |:(
Precies.
1) Betaalde reviews: biased, want betaald.
2) Fanboy reviews: biased, want hyped.
3) Hater reviews: biased, want COD!
Kortom, je koopt hem alsnog blind :+

Maar voel je verstandig etc. Not a single f*ck was given that day :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
Verwijderd schreef op maandag 16 maart 2015 @ 21:07:
[...]

Precies.
1) Betaalde reviews: biased, want betaald.
2) Fanboy reviews: biased, want hyped.
3) Hater reviews: biased, want COD!
Kortom, je koopt hem alsnog blind :+

Maar voel je verstandig etc. Not a single f*ck was given that day :')
Het blijft altijd een gok maar persoonlijk vind ik de reactie's op GoT altijd wel een redelijk goede graadmeter. Na een tijdje merk je vanzelf naar wie je wel en naar wie je niet moet luisteren hier. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchredgaming
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 00:15

Dutchredgaming

ICT Beheerder

Ik zag een aanbieding voor BF: Hardline + PS4 €399 bij Media Markt, maar ik weet niet dat het waard is om naar console over te stappen.
Heb nu een potato laptop.

Review QNAP TS-230 NAS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
Ik snap ook niet zo goed waarom er in dit topic zo gezeken word over het wel/niet kopen/pre-orderen.
Ik denk dat de meesten hier echt wel zelf kunnen bepalen wat ze GVD met hun eigen geld doen en willen ze Hardline pre-orderen prima toch !
Ik denk dat ik van de week Hardline ook wel koop al ben ik na het BF4 drama wel een stuk voorzichtiger en kijk ik lekker de kat uit de boom.
1 ding weet ik wel zeker en dat is dat ik niet direct Premium koop omdat ik nu eerst wil weten wat of het het allemaal waard is want stel je voor dat BFH na een maand nog maar 5000 players over heeft net als MOH
Verder moet ik wel zeggen dat er zeker een een stuk of 5 maps met gameplay inzitten die BF4 mist en dat daarom BF4 ook nog maar door weinig personen gespeeld word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-09 22:36
Hardline gaat geen MoH worden, het kon wel eens de verrassing van dit jaar worden net
als bc2, zal me niets verbazen dat ze het beter gaan doen dan bf4.

Pre orderen is een discussie die al jaren gevoerd wordt op pc, de tegenstanders menen dat
het een vals signaal naar publishers geeft en voorstanders zien er geen kwaad in.

Ik doe geen pre orders meer, de nadelen zijn groter dan de voordelen, altijd problemen de eerste weken en de volle pond betalen terwijl het een aantal weken later al gedumpt wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimpimmers
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Buizerd__NL schreef op maandag 16 maart 2015 @ 10:38:
[...]

Ja klopt maar daar betaal je 120,- euro voor, maar losse premium zijn nog niet te koop.
Premium staat er wel gewoon los op hoor, ik zag het vorige week er al bij staan en het staat er nog op 49,99
http://www.battlefield.com/nl_NL/hardline/buy
Helemaal onderaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 28-09 19:44

RoyK

Hobby tekenaar

Ik wacht nog even met aankopen. Net "Cities Skylines" gekocht, en als ik me niet vergis staat GTA5 ook op het punt om gereleased te worden voor de pc. Die wil ik al een tijdje erg graag spelen. Ik vond de demo best leuk trouwens. Ik begrijp de discussie wel over het pre-orderen. Na een paar keer daar mijn handen verbrand te hebben heb ik met mijzelf besloten ook geen pre-orders meer te plaatsen. Laten ze eerst maar een goed werkende game afleveren. Developers staan onder druk door uitgevers. De lancering van BF4 was ook een drama, net als Sim City, en zo zijn er nog wel een paar op te noemen. Het is een vreemd systeem. Als ik aan mijn klanten vraag of ze alvast even de hele factuur willen betalen voor ik mijn werk aflever of zelfs nog niet klaar ben lachen ze me keihard uit. Maar bij een game moet dat normaal zijn omdat ze dat normaal hebben gemaakt. Raar. Iedereen moet lekker verder voor zichzelf weten.

Ik begrijp uit de reacties dat mensen al preloaden, dus kan ik de komende dagen een boel youtube filmpjes bekijken en de reviews van deze youtubers aanhoren. Dan bekijk ik of deze "BF4 mod" 120 euro waard is. De humor in de game sprak me wel aan.

Als ik me niet vergis komt BF5 in 2016. Right?

Mijn portfolio op Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greyfox1987
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 07-10 09:05
Ik heb tot nu toe lig al een behoorlijke berg pret gehad samen met een maat op de early access op XB1 :) Kan niet wachten om vanavond weer los te gaan! :) Hotwire is echt een bazengamemode :)

Xbox Live Gamertag: Greyfox1987

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22:30
RoyK schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 07:57:
Ik wacht nog even met aankopen. Net "Cities Skylines" gekocht, en als ik me niet vergis staat GTA5 ook op het punt om gereleased te worden voor de pc. Die wil ik al een tijdje erg graag spelen. Ik vond de demo best leuk trouwens. Ik begrijp de discussie wel over het pre-orderen. Na een paar keer daar mijn handen verbrand te hebben heb ik met mijzelf besloten ook geen pre-orders meer te plaatsen. Laten ze eerst maar een goed werkende game afleveren. Developers staan onder druk door uitgevers. De lancering van BF4 was ook een drama, net als Sim City, en zo zijn er nog wel een paar op te noemen. Het is een vreemd systeem. Als ik aan mijn klanten vraag of ze alvast even de hele factuur willen betalen voor ik mijn werk aflever of zelfs nog niet klaar ben lachen ze me keihard uit. Maar bij een game moet dat normaal zijn omdat ze dat normaal hebben gemaakt. Raar. Iedereen moet lekker verder voor zichzelf weten.

Ik begrijp uit de reacties dat mensen al preloaden, dus kan ik de komende dagen een boel youtube filmpjes bekijken en de reviews van deze youtubers aanhoren. Dan bekijk ik of deze "BF4 mod" 120 euro waard is. De humor in de game sprak me wel aan.

Als ik me niet vergis komt BF5 in 2016. Right?
In onze branche moet de klant ook eerst betalen voordat we aan de slag gaan. Er zijn ook wel uitzondering dat dit niet gebeurd. Klanten betalen achteraf zelden omdat er altijd wel een puntje te vinden is.

Er is 1 grote fout gemaakt en dat zijn de 3 wapens die je krijgt bij een pre order.
als de game lekker speelt zoals de beta. dan ga ik premium halen.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrManuel

MrManuel

#Keuzegemaakt - Net de BF:Harline Ultimate Edition besteld op de PS4

Tijd om er klaar voor te gaan. Wat me wel opvalt is dat in me downloadlijst in een keer ook 4 packs staan voor PS3.. ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 28-09 19:44

RoyK

Hobby tekenaar

Pykow schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 08:11:
[...]

In onze branche moet de klant ook eerst betalen voordat we aan de slag gaan. Er zijn ook wel uitzondering dat dit niet gebeurd. Klanten betalen achteraf zelden omdat er altijd wel een puntje te vinden is.

Er is 1 grote fout gemaakt en dat zijn de 3 wapens die je krijgt bij een pre order.
als de game lekker speelt zoals de beta. dan ga ik premium halen.
Uitzonderingen daar gelaten, is het in de meeste gevallen 100% vooraf betalen (consumenten) voor iets dat nog in ontwikkeling is, zeer ongebruikelijk. ;) Ik zet even mijn alu hoedje op: Het is een door de gamingindustrie opgezet systeem en gewoon "gemaakt". Hier is mijn geld, en ik hoop dat je een er een goede game van maakt.

Ik begrijp dat de game middels dus al uit is? Dan kan ik de youtube streams al in de gaten gaan houden :)

[ Voor 15% gewijzigd door RoyK op 17-03-2015 09:08 ]

Mijn portfolio op Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RawChild
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 01:48

RawChild

PSN: Rawchild

Volgens mij officieel pas donderdag, vandaag wel in Amerika.
Maar het zal me niet verbazen als ie hier en daar al verkocht wordt vandaag.

PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Als je hem op Xbox Live in de US-store hebt gekocht, dan kun je inderdaad al spelen.

En als je tijdens EA Early Access de SP al gespeelt hebt tot en met EP1 dan mag je dat nog een keer gaan doen want je kunt niet verder. Alleen als je Ep 1 replayed kun je verder :z

[ Voor 52% gewijzigd door Martinspire op 17-03-2015 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Laatst online: 18-09 09:56

Royz

Kleurenblind!!

Martinspire schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 10:08:
Als je hem op Xbox Live in de US-store hebt gekocht, dan kun je inderdaad al spelen.

En als je tijdens EA Early Access de SP al gespeelt hebt tot en met EP1 dan mag je dat nog een keer gaan doen want je kunt niet verder. Alleen als je Ep 1 replayed kun je verder :z
Gelukkig heb ik alleen MP gespeeld ;). Mijn EA uren waren op dus vanavond weer verder :D

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Pagina: 1 ... 17 ... 29 Laatste

Let op:
~~~~~~~[html]Het is niet de bedoeling om hier om codes te vragen. Voor vragen over downloaden etc kun je de zoekfunctie gebruiken. De kans is groot dat dezelfde vraag al een keer is gesteld en misschien dus ook wel beantwoord.

Hou het hier ook over BF:Hardline en probeer dingen zoals BF3, BF4 en Origin er buiten te laten
Tweakers Heist & Blood Money server (PC)
Tweakers Blood Money & Hotwire server (PC)~~~~~~~[/html]