Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640
Hehe ik zou willen dat ik zulke loyale klanten had die mijn fouten en blunders voor mij verdedigen en iedereen die niet pre-ordert direct op de man aanvalt.RoyK schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 09:05:
[...]
Uitzonderingen daar gelaten, is het in de meeste gevallen 100% vooraf betalen (consumenten) voor iets dat nog in ontwikkeling is, zeer ongebruikelijk.Ik zet even mijn alu hoedje op: Het is een door de gamingindustrie opgezet systeem en gewoon "gemaakt". Hier is mijn geld, en ik hoop dat je een er een goede game van maakt.
Ik begrijp dat de game middels dus al uit is? Dan kan ik de youtube streams al in de gaten gaan houden
Maarja, de game is sinds gisteravond al uit in Korea, met VPNnetje Origin en battlelog opstarten en je kan los. Er zijn al aardig wat aan het streamen.
Ik heb daar zowel hardline als gta5 besteld maanden geleden.
Ik dacht net, laat ik eens de status op de site bekijken, zie ik dit staan:
EDIT: All4games.nl in een rare situatie?Op dit moment is All4games wegens omstandigheden gesloten,ik begrijp dat u met veel vragen zit over de afhandeling van uw order en of vraag.
De aankomende week zal er meer informatie beschikbaar komen.
Houd deze pagina in de gaten voor meer informatie
[ Voor 8% gewijzigd door Kasper op 17-03-2015 12:52 ]
Heb je geen alu hoedje voor nodig. Kijk nu naar hoe deze game gereleased wordt (en andere grote games): preorder bonusses, eerder spelen met EA acces, youtubers en streamers die uitgenodigd worden om te komen spelen en ook eerder (gesponsord) mogen streamen/uploaden. Het is nu ook een uitgelichte game op twitch.tv en sommige game/review sites zullen vast wel exclusieve (hype) verhalen het net op hebben geslingerd. Allemaal om mensen over te halen om het te preorderen, dan wel snel te halen op release.RoyK schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 09:05:
Ik zet even mijn alu hoedje op: Het is een door de gamingindustrie opgezet systeem en gewoon "gemaakt". Hier is mijn geld, en ik hoop dat je een er een goede game van maakt.
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Wellicht is dat gewoon omdat de focus van marketing veranderd... De groep bereik je ook niet met miljoenen verslindende commercials op tvGundogan schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 12:54:
[...]
Heb je geen alu hoedje voor nodig. Kijk nu naar hoe deze game gereleased wordt (en andere grote games): preorder bonusses, eerder spelen met EA acces, youtubers en streamers die uitgenodigd worden om te komen spelen en ook eerder (gesponsord) mogen streamen/uploaden. Het is nu ook een uitgelichte game op twitch.tv en sommige game/review sites zullen vast wel exclusieve (hype) verhalen het net op hebben geslingerd. Allemaal om mensen over te halen om het te preorderen, dan wel snel te halen op release.
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Ziet er niet goed uit als je het mij vraagt.Blo0odyHell schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 12:27:
Nog mensen bij all4games gepreorderd?
Ik heb daar zowel hardline als gta5 besteld maanden geleden.
Ik dacht net, laat ik eens de status op de site bekijken, zie ik dit staan:
EDIT: All4games.nl in een rare situatie?
ManuelBijen.nl - Fotografie - Senior Applicatiebeheerder
Uiteraard. Hoewel je nog steeds tv reclame ziet van games, lijkt mij dat bijvoorbeeld het laten spelen van je game door bekende youtubers en streamers veel gerichter is. En hoe beter en eerder je dat toelaat, hoe meer preorders je binnenharkt. Ook doen youtubers en streamers op zichzelf al voldoende aan hype en hebben uitgevers daarvoor al minder de traditionele game pers nodig (die sowieso een integriteits deuk hebben opgelopen).Royz schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 12:59:
[...]
Wellicht is dat gewoon omdat de focus van marketing veranderd... De groep bereik je ook niet met miljoenen verslindende commercials op tv
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Goedkoop een gamekey weten te bemachtigen, krijg ik net een mailtje dat de key morgen of overmorgen gestuurd word (terwijl op de site toch echt stond dat ze dezelfde dag leveren).
Dat word dus niet spelen vanavond. Die vrije dag voor morgen maar intrekken en verplaatsen naar donderdag
Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640
Probleem is dat je dan wel veel meer betaald. Ik wacht met de meeste games gewoon een week, dan zijn de servers meestal stabiel en betaal ik ook minder geld voor de game. Weet nog niet zeker of ik Hardline ga halen, idee was om eerste GTA V te gaan spelen maar die is alweer uitgesteldDAMAGE schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 14:24:
Daarom koop ik ook altijd deze games gewoon op Origin. Die bedrijven leveren hun key nooit eerder uit (omdat ze dat niet mogen) en op Origin heb je het spel gewoon direct klaar staan.

Nu je hebt over die engine hebt....DAMAGE schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 13:37:
Net even één potje gedaan om te testen. Volgens mij draait de game nog op een oudere versie van de Frostbite engine. Ik zag namelijk geen opties om de reticule aan te passen van scope. Dat is wel jammer.
Tijdens de beta viel het me op dat de omgeving veel minder "vernietigbaar" was. Zo schoot ik met een RPG achtig iets op een houten huisje en daar zat alleen een zwarte vlek op. Bij BF4 zou dat huisje weg zijn....
Meer mensen dit gezien?
PSN: Maichel
Ik zou em morgen krijgen terwijl de release in de EU overmorgen is dus dat klopt niet helemaal.DAMAGE schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 14:24:
Daarom koop ik ook altijd deze games gewoon op Origin. Die bedrijven leveren hun key nooit eerder uit (omdat ze dat niet mogen) en op Origin heb je het spel gewoon direct klaar staan.
Daarnaast scheelde het wel wat euro's dus voor mij genoeg rede om hem wel via een online key site te halen.
Maargoed, ieder zijn ding. Als jij je prettiger voelt bij een aankoop via Origin moet je dat vooral doen.
Yup! Is bekend.
[ Voor 11% gewijzigd door ChojinZ op 17-03-2015 15:20 ]
BF3/4: BlackNinjaKapow PSN: SirDexterMorgan
Bij Battlefield (PC) is toch na een tijdje meteen goedkoperBrogala schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 14:27:
[...]
Probleem is dat je dan wel veel meer betaald. Ik wacht met de meeste games gewoon een week, dan zijn de servers meestal stabiel en betaal ik ook minder geld voor de game. Weet nog niet zeker of ik Hardline ga halen, idee was om eerste GTA V te gaan spelen maar die is alweer uitgesteld.

Ik heb het idee dat ik in vergelijking met BF4 naar een lagere resolutie zit te kijken.
Ik weet niet precies wat het is, het is een gevoel....
Natuurlijk, de snelheid in het spel ligt veel hoger, dat is niet wat ik bedoel...
Cogitationis poenam nemo patitur
Yep, dat zag ik ook in de beta en weet niet hoe het eruit ziet vanavond als ik de normale versie ga spelen (Zit nog op werk) Het is minder grafisch, iets meer getekend dan realistisch maar de hogere snelheid van spelen doet het mij eigenlijk wel weer vergeten..Bullet NL schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 16:17:
Wat vinden jullie grafisch van BF Hardline?
Ik heb het idee dat ik in vergelijking met BF4 naar een lagere resolutie zit te kijken.
Ik weet niet precies wat het is, het is een gevoel....
Natuurlijk, de snelheid in het spel ligt veel hoger, dat is niet wat ik bedoel...
https://powershellisfun.com
Trouwens voor de mensen die het willen weten, bij de normale versie van de game krijg je in je Battlepacks een ACWR. Ik geloof bij de digital deluxe krijg je ook nog de L85A2, dat was allemaal al bekend, maar bij de normale versie dus alsnog één gun!
Dat van die destruction op bepaalde mappen dat dat wat minder is klopt. Hebben ze bewust gedaan omdat het anders framedrops kan geven in de game. En dat is ook niet echt chill. Misschien dat ze dat na optimalisaties nog verder gaan uitbreiden maar ik denk het eerlijk gezegd niet.
[ Voor 26% gewijzigd door DAMAGE op 17-03-2015 16:34 ]
Wat zit er eigenlijk in die veteranen battelpack? of is dat de ACWR?DAMAGE schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 16:33:
Trouwens voor de mensen die het willen weten, bij de normale versie van de game krijg je in je Battlepacks een ACWR. Ik geloof bij de digital deluxe krijg je ook nog de L85A2, dat was allemaal al bekend, maar bij de normale versie dus alsnog één gun!
xbl: superlucky luke
Ja, al dan niet door de campain, maar goed... ik kreeg hem er bijFonta schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 16:40:
En die L85A2 is niet gewoon vrij te spelen?
[ Voor 17% gewijzigd door Bullet NL op 17-03-2015 16:41 ]
Wat wel op viel is bij een bepaalde map dat als je op je flikker krijgt en terug wordt gedwongen naar je spawnbase dat je gewoon kansloos bent.
Verder is de snelheid wel een +punt voor mij
Ter land, ter zee en in de kroeg
Ik verwacht eigenlijk, hopen is het meer natuurlijk, de aankondiging van Bad Company 3!Bullet NL schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 16:40:
Ik verwacht eigenlijk dit jaar nog aan aankondiging van Battlefield 5, met zoals vertrouwd echt hele grote maps...
https://powershellisfun.com
@Christiano007: ik ga het vanavond streamen op Twitch, Rice_NL is mijn naam daar. De kwaliteit zou meer dan voldoende moeten zijn!
@annoying-orange: Volgens mij is die veteranen Battlepack gewoon een patch die je krijgt.
BF:HL is een beetje een vreemde eend in de bijt in deze. Zoals word aangegeven was er in de BETA veell minder destruction als verwacht en al zeker niet op het niveau van BFBC2. Dit klopt ook als je kijkt naar de map Dust Bowl uit de BETA. Schiet op een willekeurig huisje met een RPG of een 320 en er zit niet eens een deuk in de muur.ChojinZ schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 15:20:
[...]
Ik zou em morgen krijgen terwijl de release in de EU overmorgen is dus dat klopt niet helemaal.
Daarnaast scheelde het wel wat euro's dus voor mij genoeg rede om hem wel via een online key site te halen.
Maargoed, ieder zijn ding. Als jij je prettiger voelt bij een aankoop via Origin moet je dat vooral doen.
[...]
Yup! Is bekend.
In de kleinere mappen zie je weer totaal het omgekeerde. Hier hebben al de bekende BF youtubers ook video's over gemaakt. Hierin zit het tjok vol met micro destruction en kan je bijna elke muur eruit knallen en het huis lvlen met de grond of in ieder geval voor een groot deel. Dit gaat qua destruction richting en zelfs op sommige punten voorbij de close quarters DLC van BF3. Niveautje BFBC2 is het niet maar ook hier bevestigen de bekende youtubers een aantal zaken.
Grote mappen, minimale destruction (alleen levelution), kleine mappen zoveel als mogelijk destruction. De verwachting is dat de PS3 en Xbox360 visceral hebben tegen gehouden op het vlak om dit ook te kunnen toepassen op de grotere maps. Waarom kon het dan in BFBC2 wel en nu niet? Grafisch zijn we weer een aantal stappen vooruit in de engine en dus moet er ergens ingeleverd worden. Helemaal als je nog HW moet werken die 10 jaar of ouder is. Dat het uberhaupt nog draaiend gemaakt kan worden is al een hele prestatie.
De map 'The block' bevat trouwens wel heel veel huisjes die je allemaal tot op de grond toe af kunt laten fikken of ontploffen. Dus het is niet zo dat over alle maps minder destruction is. Bij de ene map is er gewoon meer destruction dan bij de ander.
Dikke kans dat het ook noodzakelijk is om de 60 fps op grotere mappen ook met de next gens te behouden in deze engine, destruction is wel de grootste framesink die erbij zit.Zantiath schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 17:00:
[...]
BF:HL is een beetje een vreemde eend in de bijt in deze. Zoals word aangegeven was er in de BETA veell minder destruction als verwacht en al zeker niet op het niveau van BFBC2. Dit klopt ook als je kijkt naar de map Dust Bowl uit de BETA. Schiet op een willekeurig huisje met een RPG of een 320 en er zit niet eens een deuk in de muur.
In de kleinere mappen zie je weer totaal het omgekeerde. Hier hebben al de bekende BF youtubers ook video's over gemaakt. Hierin zit het tjok vol met micro destruction en kan je bijna elke muur eruit knallen en het huis lvlen met de grond of in ieder geval voor een groot deel. Dit gaat qua destruction richting en zelfs op sommige punten voorbij de close quarters DLC van BF3. Niveautje BFBC2 is het niet maar ook hier bevestigen de bekende youtubers een aantal zaken.
Grote mappen, minimale destruction (alleen levelution), kleine mappen zoveel als mogelijk destruction. De verwachting is dat de PS3 en Xbox360 visceral hebben tegen gehouden op het vlak om dit ook te kunnen toepassen op de grotere maps. Waarom kon het dan in BFBC2 wel en nu niet? Grafisch zijn we weer een aantal stappen vooruit in de engine en dus moet er ergens ingeleverd worden. Helemaal als je nog HW moet werken die 10 jaar of ouder is. Dat het uberhaupt nog draaiend gemaakt kan worden is al een hele prestatie.
De reden waarom de game in Europa op donderdag uitkomt heeft ermee te maken dat de retail niet eerder bevoorraad wordt. Op zijn vroegst gaat ie morgen(avond) in de verkoop
Dragon Age Inquisition had ik twee dagen voor de release (18 nov) uit de Bartsmit gevist.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 18:14:
[...]
De reden waarom de game in Europa op donderdag uitkomt heeft ermee te maken dat de retail niet eerder bevoorraad wordt. Op zijn vroegst gaat ie morgen(avond) in de verkoop
Vandaag even wezen kijken bij bartsmit, maar helaas...
[ Voor 7% gewijzigd door nFo op 17-03-2015 18:20 ]
Ik moest het even nazoeken maar dat kan heel goed kloppen, die releasedate viel namelijk op een vrijdag in de EU, dus vanaf woensdag zijn ze als het goed is op zijn vroegst te koop.nFo schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 18:17:
[...]
Dragon Age Inquisition had ik twee dagen voor de release (18 nov) uit de Bartsmit gevist.
Vandaag even wezen kijken bij bartsmit, maar helaas...
En je kunt á la Netflix verder met de volgende aflevering.
Hier wat screenshots die ik heb gemaakt.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Nee hoor vaak hebben winkels de games soms al weken in het magazijn.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 18:14:
[...]
Het heeft er mee te maken dat charts lijsten tot woensdag gaan dus op donderdag een game uitbrengen is de eerste week de kans op plek 1 het grootst.
Dat was natuurlijk vroeger van een groter belang maar nu heb je als bijkomend voordeel dat niet direct iedereen te gelijk speelt dus minder server belasting.
Zijn er trouwens al keyshops die hem nu al leveren?
[ Voor 3% gewijzigd door beuker19 op 17-03-2015 19:48 ]
Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG
Tot zover ik weet wordt BF5 pas in Q4 van 2016 verwachtBullet NL schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 16:40:
BF4 is naar mijn mening een shooter geworden die CoD eigenlijk had moeten zijn, het speelt prima hoor, daar niet van. Maar zoals BF4 met veel voertuigen is het zeker niet. Ik verwacht eigenlijk dit jaar nog aan aankondiging van Battlefield 5, met zoals vertrouwd echt hele grote maps...
ik heb zelf te weinig tijd, dus ik wacht lekker tot dit weekend.
Angelo NL / Global Cargo VTC
bij een andere zonder die versatility pack staat bij express delivery en bij bovenstaande niet.. maar lijkt me raar als je dan de code 2 dagen later krijgt
bij G2play staat dat de release date 19 Maart is.Ricmaniac schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 20:33:
Iemand toevallig misschien op g2play de Battlefield Hardline + Versatility Battlepack Pre-Order Origin Key versie gekocht ?
bij een andere zonder die versatility pack staat bij express delivery en bij bovenstaande niet.. maar lijkt me raar als je dan de code 2 dagen later krijgt
Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG
klopt maar vriend van me kocht vanmiddag de standard edition en kreeg gelijk de key.. en dus kon hij spelen via vpn , maar bij die andere pack staat niet express delivery.. maarja zal dan wel nietbeuker19 schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 21:01:
[...]
bij G2play staat dat de release date 19 Maart is.
Edit: Kijk nu weer op g2play en zie idd dat expres delivery ook weg is gehaald bij die standard edition.
[ Voor 12% gewijzigd door Ricmaniac op 17-03-2015 21:03 ]
maatje is aan het spelen, ook nederlands dus vraag wat je wil in de stream
maar ter game promotie dan *kuch*
MM geen Hardline...Minaaj schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 22:42:
http://www.twitch.tv/jamorotv
maatje is aan het spelen, ook nederlands dus vraag wat je wil in de stream
maar ter game promotie dan *kuch**weet dat het beetje advertisement is, indien het niet gewaardeerd wordt mag mod deze weghalen*
Vooral de snelheid van de sniper is bizar, veel makkelijker. en er zijn helaas al gasten bizar goed mee!
Bears and Bulls
Dat merkte ik inderdaad ook. Zelfs ik kan nu kills krijgen met een sniper, en dat zegt heel veel..mindcre8r schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 09:20:
Gister 2 uurtjes gespeeld op de XBO, heel ander spel dan bf4, het is veel meer COD dan BF imho.
Vooral de snelheid van de sniper is bizar, veel makkelijker. en er zijn helaas al gasten bizar goed mee!
Vraagje? hoe kun je spelen als het spel morgen pas uit komt?mindcre8r schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 09:20:
Gister 2 uurtjes gespeeld op de XBO, heel ander spel dan bf4, het is veel meer COD dan BF imho.
Wellicht heb ik mij er nog niet genoeg in verdiept, dan alvast excuses
PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)
Bears and Bulls
hmm dat is jammer. Als ik iets liever niet heb is dat battlefield een quickscope-feest wordt, met name omdat je dan continu dood neervalt...mindcre8r schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 09:20:
Dan ben je met TDM aan de beurt, 32 man in een server en random spawnpoints waarbij je tussen een crossfirefight gespawned word.JDeraGear schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 09:39:
[...]
hmm dat is jammer. Als ik iets liever niet heb is dat battlefield een quickscope-feest wordt, met name omdat je dan continu dood neervalt...
gister ook 4 keer respawnen en direct gekilled.
Bears and Bulls
Sniperen is echt veel makkelijker ja! Ik ben echt de slechtste sniper die je je maar kan bedenken...maar tijdens de beta raakte ik echt alles. Hmm...mindcre8r schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 09:20:
PSN: Maichel
Hmmmm klinkt als te grote hitboxen....Maichel schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 10:09:
[...]
Sniperen is echt veel makkelijker ja! Ik ben echt de slechtste sniper die je je maar kan bedenken...maar tijdens de beta raakte ik echt alles. Hmm...

De PC beta vond ik lekker spelen, maar overweeg ipv de PC versie voor de XBONE versie te gaan.
Dat antwoord kost je nog geen 2 minuten google werk...shoombak schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 11:58:
Is het al mogelijk te spelen op de PC?
Hola unblocker browser extensie werkt goed om op de Mexicaanse Origin te komen. Je kunt hem daar aanschaffen voor $40 via PayPal en dan een VPN naar US gebruiken om Origin en Battlelog te laden, daarna kun je de VPN uitschakelen en spelen.shoombak schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 11:58:
Is het al mogelijk te spelen op de PC?
Ik merk wel dat bij sommige maps 64 spelers te veel is maar bij andere maps lijkt het weer te weinig. Bijvoorbeeld gister 22 tegen 22 gedaan, TDM op Bankjob. Soms kom je gewoon geen hond tegen. Dat is toch gek. Maar ik denk dat dat zich nog wel gaat uitkristalliseren.
Edit: Zoals het nu lijkt krijg je dus inderdaad bij de standaard editie de ACWR, en bij die andere dus de Galil en de L85A2. Ik kan nergens terugvinden dat je deze laatste twee wapens kunt kopen verderop in de game. Ook in Battlelog zie ik ze niet staan. Dat is wel erg jammer. Weet iemand of deze guns later nog te koop zullen zijn? Of kun je die per ongeluk een keer treffen in een Battlepack of zo? Of wellicht als je later besluit Premium te kopen... Ik dacht dus dat je ze gewoon vrij kon spelen maar het lijkt er steeds meer op dat dit niet zo is?
[ Voor 32% gewijzigd door DAMAGE op 18-03-2015 14:25 ]
Het eind product te vergelijken met bf4 graphics?
http://www.twitch.tv/jannustitannus
40$ is best cheap... vandaag besteld op CD bij Dixons met €5 korting maar kan hem altijd even terugbrengen, toch om de hoekspeedyjules07 schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 12:51:
[...]
Je kunt hem daar aanschaffen voor $40 via PayPal en dan een VPN naar US gebruiken om Origin en Battlelog te laden, daarna kun je de VPN uitschakelen en spelen.
Wat ik persoonlijk veel belangrijker vind: Hoe is de netcode?evilpin0 schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 15:28:
Hoe zijn de graphics op de pc? De eerste beta zag er zeer goed uit, de tweede beta zag er duidelijk minder uit (op dezelfde map).
Ik heb de beta niet heel veel gespeeld, maar de graphics lijken wel op bf4 niveau te liggen. Het speelt ook lekker smooth weg met gemiddeld 80 fps, drops naar 60 fps (Ultra 1080p op GTX780 i5-3570k 8GB). Heb wel één crash gehad in 5 uur tijd, directX error - BF Hardline stopped workingevilpin0 schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 15:28:
Hoe zijn de graphics op de pc? De eerste beta zag er zeer goed uit, de tweede beta zag er duidelijk minder uit (op dezelfde map).
Ik heb wel wat rare dingen meegemaakt, af en toe wel het idee dat ik al aardig wat kogels geschoten heb en vervolgens binnen 0,5 sec dood ga terwijl de ander nog 80 health heeft, maar niet zo erg als dat het in BF4 kon zijn, dood gaan achter muren etc. Hitboxes met RPG's / Nade launchers op voertuigen lijken ook gwoon netjes te kloppen. Over het algemeen dus wel oke, maar zoals gezegd, ik heb nog niet erg lang gespeeld.ChojinZ schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 15:38:
[...]
Wat ik persoonlijk veel belangrijker vind: Hoe is de netcode?
Komt aardig overeen zoals ik de Beta ervaarde. Klinkt gelukkig redelijk positief.speedyjules07 schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 16:55:
[...]
Ik heb wel wat rare dingen meegemaakt, af en toe wel het idee dat ik al aardig wat kogels geschoten heb en vervolgens binnen 0,5 sec dood ga terwijl de ander nog 80 health heeft, maar niet zo erg als dat het in BF4 kon zijn, dood gaan achter muren etc. Hitboxes met RPG's / Nade launchers op voertuigen lijken ook gwoon netjes te kloppen. Over het algemeen dus wel oke, maar zoals gezegd, ik heb nog niet erg lang gespeeld.
Iphone 5 -- eerste Iphone
8-10 uur zei Visceral zelf een paar maand terug.Mouse_NL schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 19:07:
Weet iemand hoe lang de single play is?
Ziet er allemaal best geinig uit en tot het rijden begon zat ik aan de goeie kant van "Ik weet het zo net nog niet". Maar shit hee wat is die achtervolging die daarna volgt ruk zeg,
Ik speel nog een uurtje door omdat het politie thema mij weer eens wat anders lijkt maar ik verwacht dat dit geen blijvertje is.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
2 uur later nog geen key o_0
28$ https://www.g2a.com/battl...n-cd-key-preorder-ru.htmlCartman! schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 15:36:
[...]
40$ is best cheap... vandaag besteld op CD bij Dixons met €5 korting maar kan hem altijd even terugbrengen, toch om de hoek
Russisch gedoe, ik zou het laten varen.
piek moment.
[ Voor 15% gewijzigd door NLsandman op 18-03-2015 21:45 ]
Ik heb gisteren daar de standaard besteld en vandaag nog 1 voor een maat. Tot op heden nog niets gehad. Vraag me af of ik een key krijg om 00:00 of morgen ergens gedurende dag. Heeft iemand daar ervaring mee bij g2play?Realtec schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 20:58:
Gepreordered op G2Play en er stond Express Delivery.
2 uur later nog geen key o_0
Heb in het verleden bij g2play besteld zonder problemen, Hardline nu bij cdkey.com besteld en instant key binnen.xeple schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 22:01:
[...]
Ik heb gisteren daar de standaard besteld en vandaag nog 1 voor een maat. Tot op heden nog niets gehad. Vraag me af of ik een key krijg om 00:00 of morgen ergens gedurende dag. Heeft iemand daar ervaring mee bij g2play?
Nu wachten tot de game vrijgegeven wordt, al wel vast preload uitgevoerd
Xbox Live Knalle Arie
Origin afsluiten, VPN client draaien naar usa server, origin opstarten, vpn client uitzetten.Marvie schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 22:10:
[...]
Heb in het verleden bij g2play besteld zonder problemen, Hardline nu bij cdkey.com besteld en instant key binnen.
Nu wachten tot de game vrijgegeven wordt, al wel vast preload uitgevoerd
en gaan met die banaan x)
En ik hoor nog geen problemen met de servers.NLsandman schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 21:44:
wow, hardline een success in noord america op consoles, 140k + op xbone en ps4 online op
piek moment.
Dus ben benieuwd morgen op de pc.
Lijkt me ook nog lastig te meten aangezien nog lang niet iedereen online kanPykow schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 22:44:
[...]
En ik hoor nog geen problemen met de servers.
Dus ben benieuwd morgen op de pc.
En nog geen 9.500 op de pc... Dat zijn toch een groot verschil, maar op de consoles is ook niet zo heel veel spannends in deze periode gereleased, dat zou al wel een gedeelte kunnen verklaren.NLsandman schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 21:44:
wow, hardline een success in noord america op consoles, 140k + op xbone en ps4 online op
piek moment.
Totaal geen BF game maar dat maakt de pret er niet minder om. Netcode is ook redelijk goed. Ben geen hele rare dingen tegen gekomen. Servers zijn bijna uit gestorven maar ik ga er vanuit dat dat morgen wel anders is.
Battlelog is nog wel buggy (accuracy van 110% op mijn shotty?) en de combi shotty + shield is veels te overpowert maar voor de rest heb ik geen grote zaken waar ik me tot nu toe aan irriteer.
Ik vermoed dat ik de aankomende weken wel wat leuks te doen heb.
Shotgun kan meerdere personen raken met 1 shot. Dus meer dan 100% accuraat.ChojinZ schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 23:31:
Zo! Dit is best een leuk spel!
Totaal geen BF game maar dat maakt de pret er niet minder om. Netcode is ook redelijk goed. Ben geen hele rare dingen tegen gekomen. Servers zijn bijna uit gestorven maar ik ga er vanuit dat dat morgen wel anders is.![]()
Battlelog is nog wel buggy (accuracy van 110% op mijn shotty?) en de combi shotty + shield is veels te overpowert maar voor de rest heb ik geen grote zaken waar ik me tot nu toe aan irriteer.
Ik vermoed dat ik de aankomende weken wel wat leuks te doen heb.
Als je met 1 shell 2 mensen doodt heb je 200% accuracy.
Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA
totaal prijs 40,31 ( betaald IDeal)
[ Voor 6% gewijzigd door CallmeGod op 18-03-2015 23:42 ]
Misschien had ik wat meer info moeten geven:rickyy schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 23:34:
[...]
Shotgun kan meerdere personen raken met 1 shot. Dus meer dan 100% accuraat.
Als je met 1 shell 2 mensen doodt heb je 200% accuracy.
Kills 10
Headshots 1
Shots Fired 19
Accuracy 110.53%
Lijkt dus niet helemaal goed te gaan. Tenzij ik iets over het hoofd zie.
[ Voor 31% gewijzigd door SmokingCrop op 18-03-2015 23:53 ]
MP5K en Magnum .44 zijn beast in close quarters!
http://www.twitch.tv/rice_nl/c/6349911
Chat vraag: Hoe is de hit detectie Rice? Hardline killstreak
http://www.twitch.tv/rice_nl/c/6343892
Herro boys! Semi back-rage in Hardline
http://www.twitch.tv/rice_nl/c/6350432
Ze moeten even de respawn points gaan aanpassen want dit is drama.
Je ziet gasten gewoon de vaste respawn points campen..
Bears and Bulls
1. mijn eerste kill was gelijk een TRADE kill.
2. 2x dood geschoten met One Hit kill
3. 1x dood gegaan nadat ik een "duel" had gewonnen en interface gaf aan dat ik 100% health nog over had.
was ik daarna binnen 1 seconde neer gehaald. De grote bug van BF4.
Verder voelt de game wel een stuk beter aan en als ik iemand eerder zie, dan is diegene ook gewoon dood en niet dat ze mijn binnen een seconde neerleggen, zoals in BF4.
@ shotguns. Het is inderdaad mogelijk om meer dan 100% aan accuracy te hebben.
een slechte shotgun speler zit op 70 a 80%, de rest zit rond de 90% tot 120 % in sommige gevallen.
Nog meer mensen last van installeren op PS4? Echt een drama hier..
€49,99 voor de XBOX ONE, PS 4 XBOX 360 en PS 3. Met de code maart krijg je ook nog extra €10 korting. Dus doe je voordeel. (wordt dus € 41,95 incl. verzend)
De deluxe versie alleen voor de XBOX ONE is daar € 59,99 en met code dus ook erg voordelig (€ 51,95 incl verzend)
Meteen daar dus gehaald voor op de PS 4 (heb geen XBO krijg hem wel pas morgen maar is dan wel ruim op tijd voor het weekend.
Hoe bevalt online met 64 personen?
[ Voor 39% gewijzigd door Mouse_NL op 19-03-2015 07:58 ]
Iphone 5 -- eerste Iphone
thanks,Mouse_NL schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 07:46:
Vandaag extra voordelig bij Wehkamp:
€49,99 voor de XBOX ONE, PS 4 XBOX 360 en PS 3. Met de code maart krijg je ook nog extra €10 korting. Dus doe je voordeel. (wordt dus € 41,95 incl. verzend)
De deluxe versie alleen voor de XBOX ONE is daar € 59,99 en met code dus ook erg voordelig (€ 51,95 incl verzend)
Meteen daar dus gehaald voor op de PS 4 (heb geen XBO krijg hem wel pas morgen maar is dan wel ruim op tijd voor het weekend.
heb zojuist van Intertoys Hardline voor de PS4 binnengekregen. Op het moment van bestellen stond dat je er een giftcard van 5 euro bij kreeg. Niet gehad,...
prijs van Intertoys is 58 euro + dat ik een giftcard had verwacht van 5 euro.
Nu na Mouse-NL's bericht heb ik hem bij Wehkamp besteld en ga ik die van de Intertoys inruilen. Dagje wachten kan ik wel voor 16 euro verschil.
Zijn betere prijzen..Mouse_NL schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 07:46:
Vandaag extra voordelig bij Wehkamp:
Ik heb de PS4 ultimate pack
Jep.. Iets minder dan 10 minuten voor 1%. Denk dat ie vanavond niet eens klaar is. Donderdag ook altijd thuis. Erg jammerZalaroth schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 07:43:
http://answers.ea.com/t5/...all-too-slow/td-p/4411771
Nog meer mensen last van installeren op PS4? Echt een drama hier..

Bedoelen jullie installeren op de harde schijf?wolkeh schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 09:24:
[...]
Jep.. Iets minder dan 10 minuten voor 1%. Denk dat ie vanavond niet eens klaar is. Donderdag ook altijd thuis. Erg jammer
Als je het spel in de winkel koopt heb ik daar toch geen last van?

Iemand een idee hoe dit zou kunnen komen?
I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)
Weet ik niet. Zover ik weet moet je een spel op de PS4 altijd installeren. Bij mij gaat het wel om een download via PSN store.Bedoelen jullie installeren op de harde schijf?
Als je het spel in de winkel koopt heb ik daar toch geen last van?
Ik zie in ieder geval mensen die al 28 uur aan het installeren zijn en pas rond de 70% zitten.

[ Voor 40% gewijzigd door Zalaroth op 19-03-2015 09:32 ]
Hoop als ik die CD erin druk ik niet veel later gewoon kan knallen!!!Zalaroth schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 09:31:
[...]
Weet ik niet. Zover ik weet moet je een spel op de PS4 altijd installeren. Bij mij gaat het wel om een download via PSN store.
Ik zie in ieder geval mensen die al 28 uur aan het installeren zijn en pas rond de 70% zitten.god dat gaat wat worden..
Ook het enige wat ik zie helaas..henkyyyyyyy schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 09:27:
Als ik mijn stats e.d. op Battlelog wil bekijken, krijg ik alleen dit te zien:
[afbeelding]
Iemand een idee hoe dit zou kunnen komen?
Je moet het vergelijken met vroeger spellen op PC.Ricloo86 schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 09:45:
[...]
Hoop als ik die CD erin druk ik niet veel later gewoon kan knallen!!!
CD erin / Installeren / CD erin als je wilt spelen.
~~~~~~~[html]Het is niet de bedoeling om hier om codes te vragen. Voor vragen over downloaden etc kun je de zoekfunctie gebruiken. De kans is groot dat dezelfde vraag al een keer is gesteld en misschien dus ook wel beantwoord.
Hou het hier ook over BF:Hardline en probeer dingen zoals BF3, BF4 en Origin er buiten te laten
Tweakers Heist & Blood Money server (PC)
Tweakers Blood Money & Hotwire server (PC)~~~~~~~[/html]