Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolkeh
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 15:40
Ricloo86 schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 09:45:
[...]

Hoop als ik die CD erin druk ik niet veel later gewoon kan knallen!!!
Vriend van me heeft net de disk erin gestopt, bij hem loopt het % wel lekker door. Denk dat je wel goed zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-11-2024
wolkeh schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 10:06:
[...]

Vriend van me heeft net de disk erin gestopt, bij hem loopt het % wel lekker door. Denk dat je wel goed zit.
Klinkt hoopvol ;)
(stomme vraag heeft dit met internetsnelheid te maken? ik zit thuis nog net niet met een inbelverbinding :+ )

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zalaroth
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 01:18
Nee, het is een installatie, geen download.
Verder lijkt het er op dat het probleem inderdaad ontstaat bij de Predownloaders op PSN.

Ik zie dat iemand met SSD schijf er "maar" 4-5 uur over gedaan heeft. Dat heb ik ook, dus wie weet kan ik nog wel spelen straks..

Wel weer een faal release. Je betaald je al blauw voor een digitale download, krijg je dit. Onder het motto lekker om 00:00 spelen. |:(

[ Voor 5% gewijzigd door Zalaroth op 19-03-2015 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
Ik haal spel altijd even bij de Intertoys uit mijn werk.
Nu hebben ze alleen een versie liggen van €75,- (vriend van mij heeft net bij Intertoys in ander "dorp" €58,- betaald).
Wat is het verschil?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markisoke
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12:46
Mouse_NL schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 07:46:
Vandaag extra voordelig bij Wehkamp:

€49,99 voor de XBOX ONE, PS 4 XBOX 360 en PS 3. Met de code maart krijg je ook nog extra €10 korting. Dus doe je voordeel. (wordt dus € 41,95 incl. verzend)

De deluxe versie alleen voor de XBOX ONE is daar € 59,99 en met code dus ook erg voordelig (€ 51,95 incl verzend)

Meteen daar dus gehaald voor op de PS 4 (heb geen XBO krijg hem wel pas morgen maar is dan wel ruim op tijd voor het weekend.

Hoe bevalt online met 64 personen?
De PC versie is verkrijgbaar voor €33, bijna niet goedkoper te krijgen.
Je moet dan nog wel even deze oogschaduw in uw mandje drukken: http://www.wehkamp.nl/moo...lity%3ddirect%2bleverbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvEs0r
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22-06 00:50
Ricloo86 schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 10:14:
Ik haal spel altijd even bij de Intertoys uit mijn werk.
Nu hebben ze alleen een versie liggen van €75,- (vriend van mij heeft net bij Intertoys in ander "dorp" €58,- betaald).
Wat is het verschil?
Dure is de Deluxe versie. Krijg je het volgende extra:
- Versatility Battlepack, Precision Battlepack en Suppression Battlepack, die allemaal unieke aanvalsgeweren, wapencamouflages en XP-boosts bevatten.
- 10 Gold Battlepacks. Battlepacks bevatten een combinatie van wapenaccesoires, patches, emblemen, XP boosts en andere voorwerpen om uw karakter te personaliseren. Per week wordt één battlepack geleverd, en dit gedurende 10 weken vanaf de initiële gameactivatie.

Nee, ik ben géén Belg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zalaroth
Im having the same issue on PS4.

I rember looking at the download when it started, said aprox. 40Gb and then checking back a while later, the download had decreased to aprox 6-9Gb.

I thought that maybe the game was building off BF4 which I have installed, this seems not to be the case.

So am I now downloading the 34-31Gb diffrence?

Isn't the whole point of a digital pre-order the ability to download and install the game so you can start playing the moment it is released?

This is made sweeter by the fact I ordered the Delux edition.

The testing scope and process does not include ALL delivery methods of the content?
Ik kan de logica er wel in vinden. Het lijkt er dus op dat preorders/loaders de game niet volledig gedownload hebben.. Maar ook nog moeten downloaden tijdens het installeren. (wat mensen met disc niet hoeven, op de update na)

Dan lijken me de download servers gewoon traag/overbelast waardoor het lijkt alsof de installatie mega traag gaat. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrManuel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08:13

MrManuel

The impossible is easy...

Zalaroth schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 10:12:
Nee, het is een installatie, geen download.
Verder lijkt het er op dat het probleem inderdaad ontstaat bij de Predownloaders op PSN.

Ik zie dat iemand met SSD schijf er "maar" 4-5 uur over gedaan heeft. Dat heb ik ook, dus wie weet kan ik nog wel spelen straks..

Wel weer een faal release. Je betaald je al blauw voor een digitale download, krijg je dit. Onder het motto lekker om 00:00 spelen. |:(
Hij was toch ook al te preloaden? Althans ik hoopte dat die van mij al had gepreload. zag overal dat dat kon..
vanavond eens kijken als k een keer om 11u thuis ben na cursus.

ManuelBijen.nl - Fotografie - Senior Applicatiebeheerder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zalaroth
De preload was blijkbaar maar een paar gb. Gewoon het eerste hoofdstukje (vandaar dat je die ook kon/kan spelen) en de rest moet nog gedownload worden. De download wordt tegelijkertijd geïnstalleerd op de PS4.

Vieze nep preload dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 08:06
Ik heb de game woensdagmiddag gepreload en de game was volle 30GB+ die nodig was en vanochtend getest of ik kon spelen en dat was mogelijk. ;)

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-10 13:15
Zalaroth schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 10:28:
De preload was blijkbaar maar een paar gb. Gewoon het eerste hoofdstukje (vandaar dat je die ook kon/kan spelen) en de rest moet nog gedownload worden. De download wordt tegelijkertijd geïnstalleerd op de PS4.

Vieze nep preload dus.
Pc gamers hadden hier gelukkig geen last van. Althans... ik in iedergeval niet. De download was gister in een uur binnen. :)

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zalaroth
Buizerd__NL schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 10:30:
Ik heb de game woensdagmiddag gepreload en de game was volle 30GB+ die nodig was en vanochtend getest of ik kon spelen en dat was mogelijk. ;)
Op PS4?

Het is namelijk zo, als je de game preorderde en ging downloaden was deze inderdaad 40GB. Ik was al verbaasd dat het zo snel binnen was maar had er verder niet opgelet. Vervolgens is er maar rond de 10GB opgeslagen/gedownload..

[ Voor 30% gewijzigd door Zalaroth op 19-03-2015 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afca020
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23-08 15:28

afca020

X X X

Heb hem dan toch maar besteld voor 42 incl. verzenden bij de wehkamp, voor de volle mep had ik hem nooit gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-10 17:07

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Pykow schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 07:43:
Zo net even gespeeld en 3 "bekende" dingen weer tegen gekomen.

1. mijn eerste kill was gelijk een TRADE kill.
Een tradekill ontkom je eigenlijk niet aan in een game waarbij alle kogels individueel gerenderd worden en waarbij de kogels onderling ook nog weer een eigen bullet velocity hebben. De ene kogel gaat met 800 meter per secode, weer een ander met 600. Dus het kan altijd mogelijk zijn in een één op één gevecht, dat je al dood bent terwijl jouw bullet nog onderweg is naar de enemy en hem dan dus pas later killed.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11:04

Gundogan

Rip and tear, until it is done

DAMAGE schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 10:37:
[...]

Een tradekill ontkom je eigenlijk niet aan in een game waarbij alle kogels individueel gerenderd worden en waarbij de kogels onderling ook nog weer een eigen bullet velocity hebben. De ene kogel gaat met 800 meter per secode, weer een ander met 600. Dus het kan altijd mogelijk zijn in een één op één gevecht, dat je al dood bent terwijl jouw bullet nog onderweg is naar de enemy en hem dan dus pas later killed.
Met zulke hoge kogel snelheden zou dat eigenlijk niet vaak voor moeten komen, zeker op korte afstanden. Met een een niet zo goede netcode/hit registratie wel.

Zag ik trouwens op filmpjes/streams texture flicker issues met de zandstorm op Dustbowl? Die feature zat niet in de beta toch? :/

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolkeh
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 15:40
Zalaroth schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 10:28:

Vieze nep preload dus.
Inderdaad. Ik zit nu op 42%. Hopelijk kan ik vanavond in ieder geval wel spelen.
Positieve is dat ik mijn studiedag nu wel aan mijn studie kan besteden. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 28-09 19:44

RoyK

Hobby tekenaar

haha heerlijk dat shoppen op het internet soms. Ik heb de game bij Whekamp gekocht met de actie code "Maart" voor 10 euro korting. Ik moest er wel even Zwitzal zeepjes van 1,75 toevoegen om aan het minimale bedrag van 40 euro te komen. Moet je hem nog bestellen? Is dit denk ik de goedkoopste creatieve oplossing. Morgen in huis, vrijdag avond lekker knallen (i hope)

Mijn portfolio op Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SparksNL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 06-10 14:11
RoyK schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 10:49:
haha heerlijk dat shoppen op het internet soms. Ik heb de game bij Whekamp gekocht met de actie code "Maart" voor 10 euro korting. Ik moest er wel even Zwitzal zeepjes van 1,75 toevoegen om aan het minimale bedrag van 40 euro te komen. Moet je hem nog bestellen? Is dit denk ik de goedkoopste creatieve oplossing. Morgen in huis, vrijdag avond lekker knallen (i hope)
Voor degene die de game op de Pc spelen is hij (digitaal) ook via sites als g2play voor 41 euro te verkrijgen. Kwestie van kopen en direct spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

SparksNL schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 10:51:
[...]

Voor degene die de game op de Pc spelen is hij (digitaal) ook via sites als g2play voor 41 euro te verkrijgen. Kwestie van kopen en direct spelen ;)
Tja, die paar uur later gamen voor 10 euro verschil vind ik wel een dagje wachten waard hoor :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-10 13:59

BaRF

bijna kerst

markisoke schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 10:15:
[...]

De PC versie is verkrijgbaar voor €33, bijna niet goedkoper te krijgen.
Je moet dan nog wel even deze oogschaduw in uw mandje drukken: http://www.wehkamp.nl/moo...lity%3ddirect%2bleverbaar
lol ze snappen daar ook even niet waarom die oogschaduw nu uitverkocht is :+ Ik ga hem toch ook maar bestellen voor dit geld!

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

BaRF schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 10:56:
[...]

lol ze snappen daar ook even niet waarom die oogschaduw nu uitverkocht is :+ Ik ga hem toch ook maar bestellen voor dit geld!
Daarom, Zwitzal zeepjes voor 1,75. Altijd lekker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-09 09:56

Royz

Kleurenblind!!

RoyK schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 10:49:
Dat hoeft toch niet? Game + verzendkosten kom j eook boven de 40e?

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
  • Laatst online: 08:06
Zalaroth schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 10:33:
[...]

Op PS4?

Het is namelijk zo, als je de game preorderde en ging downloaden was deze inderdaad 40GB. Ik was al verbaasd dat het zo snel binnen was maar had er verder niet opgelet. Vervolgens is er maar rond de 10GB opgeslagen/gedownload..
Wel PC uiterrraad.

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roda_djavulen
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 10-10 19:43
verzendkosten tellen niet mee, twijfel zelf nog tussen ps4 en pc, pc iets goedkoper en zal bij mij grafisch net wat beter zijn, echter kan ik de ps4 versie altijd nog verkopen mocht het spel me tegenvallen.

Wat een luxeproblemen toch weer :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

roda_djavulen schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 11:16:
verzendkosten tellen niet mee, twijfel zelf nog tussen ps4 en pc, pc iets goedkoper en zal bij mij grafisch net wat beter zijn, echter kan ik de ps4 versie altijd nog verkopen mocht het spel me tegenvallen.

Wat een luxeproblemen toch weer :p
Yeps, life sux! O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zantiath
  • Laatst online: 12-06 09:48
MEEEHHH Wehkamp is gewoon uitervkocht voor de PC......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roda_djavulen
  • Laatst online: 10-10 19:43
dat maakt mijn keuze al makkelijker:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloclo100
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 14:14
Krijg je dan meteen de Cd-key? Maw, kun je meteen via Origin beginnen downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zantiath
Cloclo100 schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 11:44:
[...]

Krijg je dan meteen de Cd-key? Maw, kun je meteen via Origin beginnen downloaden?
je ontvangt per mail een key: of dit direct is verschilt per website. De key hang je in je origin key verzilveren gedeelte en je kan beginnen met downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supremedch
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 22-11-2022

Supremedch

PSN: supremedch

Vanavond is het dan eindelijk zover, BF Hardline!!! ;)
Voor wie zin heeft om samen te gamen. PSN--> Supremedch (ps4)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 12:09
Cloclo100 schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 11:44:
[...]

Jup, heb er al vaker wat gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zantiath
Jammer dat Wehkamp hem niet meer heeft want dan had je hem voor €32. Thanks voor de link maar dan haal ik hem liever via mijn vertrouwde website g2a of greenman gaming. Die hanteren dezelfde prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
Zantiath schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 11:48:
[...]

Jammer dat Wehkamp hem niet meer heeft want dan had je hem voor €32. Thanks voor de link maar dan haal ik hem liever via mijn vertrouwde website g2a of greenman gaming. Die hanteren dezelfde prijs.
Ik hou je niet tegen dat te doen :P, Cdkeys is ook gewoon betrouwbaar hoor 8)7

Als je ze leuk vind op facebook krijg je nog 5% korting

[ Voor 6% gewijzigd door DM89 op 19-03-2015 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-09 22:36
Ga nog wachten, er is een probleem met punkbuster in hardline, het veroorzaak stuttering door enorme
lag spikes.

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/19761809/div/bfh/PBserver.png

[ Voor 28% gewijzigd door NLsandman op 19-03-2015 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zantiath
Meulendijks89 schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 11:49:
[...]

Ik hou je niet tegen dat te doen :P, Cdkeys is ook gewoon betrouwbaar hoor 8)7
Heeft gewoon te maken met dat ik daar al mijn games aankoop en dus op mijn support kunnen rekenen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-10 14:57
Via wehkmap met korting de Deluxe versie gekocht .... € 51,- ... best te doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
NLsandman schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 11:49:
Ga nog wachten, er is een probleem met punkbuster in hardline, het veroorzaak stuttering door enorme
lag spikes.

[afbeelding]
Dat is inderdaad een aanzienlijk verschil :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sturtiebe
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 10-10 23:57
Hoe zijn de graphics op PS4 ? In de beta was er amper Anti Aliasing is dit nu beter ? En de algemene graphics ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
Meulendijks89 schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 12:00:
[...]

Dat is inderdaad een aanzienlijk verschil :+
Dit verklooit de launch op pc enorm, als visceral slim is zetten ze PB uit op de servers
tot evenbalance het gefixt heeft, fairfight houdt wel de cheaters tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Laatst online: 15:37

Stewie!

Keen must die!

BAM. Goed om te lezen dat Fairfight een goede reputatie heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Realtec
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22-06 22:18

Realtec

Less is more

xeple schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 22:01:
Ik heb gisteren daar de standaard besteld en vandaag nog 1 voor een maat. Tot op heden nog niets gehad. Vraag me af of ik een key krijg om 00:00 of morgen ergens gedurende dag. Heeft iemand daar ervaring mee bij g2play?
Ik heb de key inmiddels binnengekregen (4am).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• creapYYY
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10-10 17:27
Had de key binnen een minuut binnen van cdkeys :). Nog even werken, sporten en dan vanavond aan de bak 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Via Origin Brazilie(Via hola unblocker plugin), kan je de standaard versie voor 28 euro en de ultimate versie voor 66 euro krijgen.

Premium DLC only kost ook maar 28 ong. euro.

https://www.reddit.com/r/..._to_preorder_battlefield/

Ik weet niet of dit soort dingen toegestaan zijn om te bespreken hier?

edit: toch maar gewoon via cdkeys.com besteld :P

[ Voor 13% gewijzigd door falcon123 op 19-03-2015 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Hatsetats. Van de week al gekocht op de PC, zojuist de Mediamarkt bezocht en ook daar de PS4 versie gehaald. Wel de normale versie natuurlijk. Ga niet 25 euro extra dokken voor 3 wapens. Rare gang van zaken is dat. Ik denk trouwens als je later Premium aanschaft dat je dan ook gewoon die wapens erbij krijgt.

Edit: @falcon123 Als je dat doet riskeer je wel dat je vervolgens niets meer uit de Eu Origin-store kunt kopen of dat ze je account wegmieteren (of iig de game zelf) geloof ik. EA vind dat niet zo tof. Ik neem de moeite niet eens voor die paar euro besparen.

[ Voor 28% gewijzigd door DAMAGE op 19-03-2015 13:47 ]

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Dingeling
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 16:39
Zag net deze: Battlefield Hardline Premium voor €44,99
gk4.me

Iemand bekend met deze CD key shop? Kon hem wel vinden bij het topic "Online Gamekeys kopen - Deel II " maar dat waren oude reacties. Misschien al verbeterd?

PSN id: K1ngD1ng3l1ng | BF3 PC: KingDing3ling

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DAMAGE schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 13:46:
Edit: @falcon123 Als je dat doet riskeer je wel dat je vervolgens niets meer uit de Eu Origin-store kunt kopen of dat ze je account wegmieteren (of iig de game zelf) geloof ik. EA vind dat niet zo tof. Ik neem de moeite niet eens voor die paar euro besparen.
Dit wordt al geroepen vanaf moment 1 maar volgens mij is er nog nooit een geval geweest dat EA daadwerkelijk accounts heeft afgesloten. Het is ook niet illegaal en zelfs al heeft EA juridisch wel (zeer twijfelachtig) een poot om op te staan, dan nog gaan ze echt niet die manuren inzetten (die veel duurder zijn) dan die paar euro omzetverlies (EA maakt het echt geen ruk uit of het nu wel of niet 21% af draagt aan de NL staat).

Als de game een beetje goed blijkt (en blijft) te werken zal hier ongewtijfeld van het weekend wordt ook zeker weer een vakantietripje naar Brazilië of Mexico gemaakt en ach, als je daar dan toch bent, klap je toch de laptop even open en koop je daar lokaal een game? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi Geub
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Jedi Geub

huh!?

En hoe is de game? Hitboxes een beetje gefixt? Lees hier namelijk wisselende ervaringen over.

Kan me namelijk bijna niet voorstellen dat deze game beter zou preseteren dan Battlefield 4, maar goed ergens hoop ik het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
Jedi Geub schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 14:14:
En hoe is de game? Hitboxes een beetje gefixt? Lees hier namelijk wisselende ervaringen over.

Kan me namelijk bijna niet voorstellen dat deze game beter zou preseteren dan Battlefield 4, maar goed ergens hoop ik het wel.
Het presteerd in iedergeval 100 keer beter dan de BF4 tijdens de release.
Echte hitbox problemen ben ik nog niet tegen gekomen (na 3 uurtjes spelen ;) ) maar ik krijg wel het idee dat ze aan de grote kant zijn. Headshot met sniperriffle is wel erg vaak raak (voor mijn skills :P )

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 14:11:
[...]

Dit wordt al geroepen vanaf moment 1 maar volgens mij is er nog nooit een geval geweest dat EA daadwerkelijk accounts heeft afgesloten. Het is ook niet illegaal en zelfs al heeft EA juridisch wel (zeer twijfelachtig) een poot om op te staan, dan nog gaan ze echt niet die manuren inzetten (die veel duurder zijn) dan die paar euro omzetverlies (EA maakt het echt geen ruk uit of het nu wel of niet 21% af draagt aan de NL staat).

Als de game een beetje goed blijkt (en blijft) te werken zal hier ongewtijfeld van het weekend wordt ook zeker weer een vakantietripje naar Brazilië of Mexico gemaakt en ach, als je daar dan toch bent, klap je toch de laptop even open en koop je daar lokaal een game? :+
Daar heb je zeker gelijk in kerel. Alleen als je dan weer terug bent in Nederland moet je toch steeds een VPN opzetten anders werkt die versie niet? Of is dat niet zo? Want dat lijkt me dan wel vervelend.

@Jedi Geub: Op de PC voelde de hitreg prima aan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
DAMAGE schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 14:25:
[...]

Daar heb je zeker gelijk in kerel. Alleen als je dan weer terug bent in Nederland moet je toch steeds een VPN opzetten anders werkt die versie niet? Of is dat niet zo? Want dat lijkt me dan wel vervelend.

@Jedi Geub: Op de PC voelde de hitreg prima aan!
Nee volgens mij hoeft dat dan niet meer, nadat je de productkey heb ingevoerd in Origin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jedi Geub schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 14:14:

Er zijn in elk geval nog steeds veel dezelfde issues als met BF3, BF4 en de beta overgekomen.

https://www.reddit.com/r/...cssh/list_bugs_from_beta/
DAMAGE schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 14:25:
[...]
Nee hoor, dat is niet zo gelukkig. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi Geub
  • Niet online

Jedi Geub

huh!?

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 14:29:
[...]

Er zijn in elk geval nog steeds veel dezelfde issues als met BF3, BF4 en de beta overgekomen.

Kijk aan het is dus echt BF4.01...

zo triest als ik dit zo lees.

Nou ik wilde hem kopen vandaag maar ik skip hem nu definitief. Vertrouwde die fan-review van tweakers ook al voor geen meter. Beetje een game testen die zwaar op muliplayer leunt op een lan event... had ik toch meer van verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Jedi Geub schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 14:32:
[...]

Nou ik wilde hem kopen vandaag maar ik skip hem nu definitief. Vertrouwde die fan-review van tweakers ook al voor geen meter. Beetje een game testen die zwaar op muliplayer leunt op een lan event... had ik toch meer van verwacht.
Ik begrijp ook écht niet waarom ze de game niet gereleased hebben met de laatste versie van de Frostbite engine. Super, super irritant dat die visual recoil er weer in zit inderdaad. Maar des al niet te min kun je nog steeds lekker knallen in de game. Je moet er alleen rekening mee houden en dat is jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DAMAGE schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 14:40:
[...]
Ik begrijp ook écht niet waarom ze de game niet gereleased hebben met de laatste versie van de Frostbite engine. Super, super irritant dat die visual recoil er weer in zit inderdaad. Maar des al niet te min kun je nog steeds lekker knallen in de game. Je moet er alleen rekening mee houden en dat is jammer.
Ik denk dat ze koste wat het kost ingezet hebben op stabiliteit bij launch en dat het implementeren van de laatste twee patches die uit de CTE voortgekomen zijn weer nieuwe problemen met zich meebrachten.

Het gros van de problemen neem zelfs ik ondertussen al wel een beetje voor lief, het hoort kennelijk nou eenmaal bij Frostbite, desondanks kan het inderdaad nog zeker een toffe game zijn.

Maar inderdaad die visual recoil is inderdaad onbegrijpelijk, dátgene waar iedereen over viel in de 'beta', welke knuppel bij Visceral/EA daarvoor verantwoordelijk is mag echt aan de spreekwoordelijke hoogste boom.

PS. Toffe stream man, dat doe je erg leuk! Onbegrijpelijk trouwens hoe wij elkaar vroeger zijn misgelopen met zoveel gemeenschappelijke bekenden en zo dicht bij elkaar te hebben gewoond, maar ik herkende je toch echt niet van gezicht.

[ Voor 10% gewijzigd door A.W.E.S.O.M.-0 op 19-03-2015 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeple
  • Laatst online: 10-10 20:38
Key vanmorgen ontvangen van g2play. Heb er inmiddels paar uur opzitten in de MP maar ik moet zeggen dat dit echt goed en leuk spelen is. Het loopt wat soepeler en je input voelt directer aan. Ik heb BF4 destijds met de launch aangeschaft en ben daar nooit verder gekomen dan level 26. In Hardline zit ik inmiddels op level 15 :+

Vind de TTK ook erg fijn. In BF4 had ik vaak het idee dat ik er toch al aardig wat kogels in had gepompt voordat ze neer gingen, hier is 1/3 van je clip in de chest wel genoeg.

Heist en Blood Money zijn toch wel een van mijn favorieten. Door die snelle actie al aardig wat epische momenten meegemaakt. Lang geleden dat ik me zo heb vermaakt in een shooter. Visceral _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Laatst online: 15:37

Stewie!

Keen must die!

[...]

Vind je het niet bijzonder dat vrijwel alle tweakers die de game spelen positief in dit topic reageren en de tweakers die de game niet spelen diverse lijstjes met meningen aanhalen om negatief te reageren op de game?

7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Stewie! schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 15:04:
[...]

Vind je het niet bijzonder dat vrijwel alle tweakers die de game spelen positief in dit topic reageren en de tweakers die de game niet spelen diverse lijstjes met meningen aanhalen om negatief te reageren op de game?

7(8)7
Is toch logisch? Het niet kopen als dingen je niet aanstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi Geub
  • Niet online

Jedi Geub

huh!?

[...]

7(8)7
Net zo bijzonder als dat jij elk EA topic op de voet volgt wegens je dubbele agenda gezien EA je klant is.

Is toch niet zo raar dat ik wat argwaan heb? Ik blijf het een schande vinden dat EA met BF4 "test" servers heeft moeten opzetten om nieuwe features te testen om die daarna te implamenteren op "gewone" servers.

En kom niet aan met het verhaal dat dit een goede service is of dat dit het bedrijf en de community samen brengt want dit is lul koek. EA heeft met BF4 een half product afgeleverd en 2 jaar na launch is de game blijkbaar nog steeds niet in orde.

Met bovenstaande in het achter hoofd mag ik toch zeker mijn vooroordelen hebben of niet?

Nogmaals prima dat je op dit forum de ervaringen van de spelers (jouw gebruikers) peilt maar ga niet alles wat krom is recht praten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
[...]

Sorry, maar had jij wat totaal anders verwacht dan? Er was ver voor de release al heel vaak aangegeven dat mensen het meer een BF uitbreiding vonden dan een hele nieuwe game. Tijdens de Beta kwam dit ook telkens naar voren.

Daarnaast zijn de bugs die genoemd worden ook niet nieuw en lijken gekoppeld te zijn aan de engine. Ikzelf ging er in iedergeval niet van uit dat alle bugs uit de Frostbite enige ineens als sneeuw voor de zon waren verdwenen tijdens de release.
Ik kan je dan ook nu dan al vertellen wat de problemen zullen zijn in BF5:
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 08-10 19:37
Was eerst ook niet van plan om het te halen. 60 euro voor een "uitbreiding" is natuurlijk veel te veel. Heb nu 3/4 uurtjes gespeeld en ik ga hem denk ik toch halen. Het speelt anders dan vorige versies. Het gaat iets sneller, het is weer wat gekker dan BF4. Er gebeurt veel en de nieuw game modes zijn echt vermakelijk.

Hij is vandaag bij de Wehkamp in de aanbieding en als je daar de 10 euro maart korting vanaf trekt heb je het spel voor 42 euro. Vind ik nog wel de moeite waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 14:52:
[...]

PS. Toffe stream man, dat doe je erg leuk! Onbegrijpelijk trouwens hoe wij elkaar vroeger zijn misgelopen met zoveel gemeenschappelijke bekenden en zo dicht bij elkaar te hebben gewoond, maar ik herkende je toch echt niet van gezicht.
Thanks man! Altijd leuk om te horen als mensen het tof vinden wat je doet. Daar is het hem namelijk om te doen; gewoon voor de lol en plezier en om lekker met Nederlanders te ouwehoeren in de chat. Gebeurt op Twitch nog te weinig vind ik. Er zijn wel een behoorlijk aantal grote NL streamers, maar we zijn nog erg onder vertegenwoordigd. Meeste mensen kiezen er voor om in het engels aan de slag te gaan. Logisch ook; dan vis je in een grotere vijver. Ik hou het mooi bij Nederlands. Want bloedbal klinkt in het Nederlands leuker dan 'bloodball' dat snapt toch niemand ;)

Inderdaad bijzonder dat we elkaar niet eerder zijn tegen gekomen maar pas bij BF3 of zo. Ik kan me die goede oude tijd nog heugen met Quake 2 CTF. Hemels! Destijds ging ik veel met Ascari en Smarty om, bekende namen in Leeuwarden als het om Quake 2 gaat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Ik begrijp overigens nog steeds niet waarom mensen dit nog steeds als een uitbreiding zien. Waarom in godsnaam?

- Nieuwe singleplayer, op een totaal andere manier uitgevoerd. Hoor wel dat er weer veel herhaling in zit (300x iemand arresteren op dezelfde manier is niet echt leuk)
- Lagere TTK
- Andere gunplay
- Snellere gameplay
- Echt een hand vol nieuwe game modes en tóch beschikking over de oude vertrouwde Conquest
- Meer CQB gericht. Totaal andere setting. Maps zijn hier ook naar. Groot plus punt wat mij betreft.
- Unlock manier is op de schop; koop gewoon lekker wat je wilt en laat de rest links liggen (later natuurlijk wel kopen, want je wilt toch alles unlocken ;))
- Soort van prestige-mode (moet je wel Premium hebben dacht ik) zodat je jezelf kunt blijven uitdagen door de game heen.

Volgens mij kan ik nog wel wat meer dingen opnoemen als ik wat langer na ga denken maar het gaat even om het idee. Ik begrijp best dat er mensen zijn die het gewoon niks vinden. Dat mag ook. Maar het nu nog steeds een DLC noemen vind ik echt veel te kort door de bocht. Dat is gewoon bashen omdat je het spel niet tof vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• creapYYY
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10-10 17:27
Ik heb me ondanks de problemen die BF4 met zich meebrengt uitstekend vermaakt met het spel. Dat sommige mensen klagen over bugs etc vind ik geen probleem, dat mogen ze ook. Maar ik heb wel een enorme verbetering gemerkt in de laatste beta van hardline. Alleen daarom heb ik een key aangeschaft en ik ga er vanuit ook hier weer honderden uren in te stoppen totdat er een vervolg komt.

Mensen die nu weer zitten te klagen etc hebben in mijn optiek een bord voor hun hoofd. Het is dezelfde engine als BF4 dus bepaalde issues (waar die mensen zich zodanig aan irriteren) zullen meeverhuizen. Daarnaast hebben ze de laatste beta kunnen spelen. Als je dan alsnog het spel koopt en weer gaat klagen koop je het gewoon om te klagen.

Ik vind de BF serie tot nu toe fantastisch, wat hierboven staat is ook mijn mening dus ik spreek niet voor anderen. Maar als je keer op keer teleurgesteld word door een uitgever waarom koop je er dan nog spellen van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-10 14:42
Nog maar een paar uurtjes (nog even werken, daarna wachten tot de kinderen op bed liggen) en ik kan ook los met Hardline. Kan niet wachten!
Wel alvast even mijn packs geopend en zoals verwacht weer heel veel xp boosts en andere rommel :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
  • Nu online
creapYYY schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 16:04:
Ik heb me ondanks de problemen die BF4 met zich meebrengt uitstekend vermaakt met het spel. Dat sommige mensen klagen over bugs etc vind ik geen probleem, dat mogen ze ook. Maar ik heb wel een enorme verbetering gemerkt in de laatste beta van hardline. Alleen daarom heb ik een key aangeschaft en ik ga er vanuit ook hier weer honderden uren in te stoppen totdat er een vervolg komt.

Mensen die nu weer zitten te klagen etc hebben in mijn optiek een bord voor hun hoofd. Het is dezelfde engine als BF4 dus bepaalde issues (waar die mensen zich zodanig aan irriteren) zullen meeverhuizen. Daarnaast hebben ze de laatste beta kunnen spelen. Als je dan alsnog het spel koopt en weer gaat klagen koop je het gewoon om te klagen.

Ik vind de BF serie tot nu toe fantastisch, wat hierboven staat is ook mijn mening dus ik spreek niet voor anderen. Maar als je keer op keer teleurgesteld word door een uitgever waarom koop je er dan nog spellen van?
Problemen moet men eigenlijk niet accepteren, want dan komt er simpelweg geen oplossing voor. Uiteindelijk draait het om geld en dat verdien je niet door extra uren aan 'onnodig' werk te besteden.

Zelf heb ik de game na de beta nog niet gespeeld, dus daarover ga ik geen oordeel geven. Over de houding van een grote groep consumenten kan ik dat wel.

Ik vermaak met nog met BF4, dus Hardline komt er nog niet in. De stijl spreekt me eigenlijk ook veel minder aan.

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 26-09 22:16
De laatste nvidia driver gaat nog niet echt samen met Hardline. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 21:14
[...]

7(8)7
Zal vanavond voor het eerst de game gaan spelen (sinds de beta). Als het net zo speelt als BF4 op dit moment, zal het best lekker weg spelen.

De key had ik voor 37 euries via Acheterclecd.com met de kortingscode goclecd5 heb je 3% korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrapperDeCrap
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 07-10 12:13
Waar kan ik mij aanmelden voor het pc platoon van Tweakers?

Vind de game tot nu toe zeer vermakelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 21:14
Beter gewoon BuG joinen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ismilyfox
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 16-10-2023
Pfff ik ben sinds 00:00 bezig met downloaden/installeren van BF hardliner.. Online gekocht.. Nog meer gamers die er last van hebben ???

Blizzard: Smilyfox#21203

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duckiee-Duck
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 21-03 19:05
De problemen die vele mensen hebben met de drivers van Nvidia heb ik gelukkig geen last van zal wel aan die videokaartjes liggen O-) . Vind de game lekker soepel draaien en speelt lekker weg, nu nog eerst wat unlocken voordat we goed kunnen spelen :D
En ik zie ook nog soms bf4 voorbij komen in dit topic maar eerlijk is eerlijk sinds de laatste patch speelt dit ook weer lekker :D

[BuG] Duckiee-Duck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petaaaaah
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 10-10 13:45
ismilyfox schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 17:40:
Pfff ik ben sinds 00:00 bezig met downloaden/installeren van BF hardliner.. Online gekocht.. Nog meer gamers die er last van hebben ???
ja ook last van gehad, vanaf 00:00 bezig geweest, laten draaien en rond 11 uur kon ik pas aan de slag :-(

PSN-ID: ThaDwizzle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
Stewie! schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 12:51:
BAM. Goed om te lezen dat Fairfight een goede reputatie heeft.
Ik ben heel sceptisch geweest maar geef ook toe als het goed werkt en dat heeft
fairfight wel bewezen in bf4, nu nog EA overtuigen om game time te stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickdew
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14:59
Spel nu 2 potjes gedaan op ps4. Wat een lelijke graphics!!!? Het water is gewoon zoals call of duty 2 ofzo. Waarom lelijker dan bF4. Speelt voor de rest lekker weg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Laatst online: 15:22

Christiano007

Ich bin der champion

falcon123 schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 13:20:
Via Origin Brazilie(Via hola unblocker plugin), kan je de standaard versie voor 28 euro en de ultimate versie voor 66 euro krijgen.

Premium DLC only kost ook maar 28 ong. euro.

https://www.reddit.com/r/..._to_preorder_battlefield/

Ik weet niet of dit soort dingen toegestaan zijn om te bespreken hier?

edit: toch maar gewoon via cdkeys.com besteld :P
Geprobeerd voor die prijs, maar je moet een bepaalde inwoners code invoeren (goh die heb ik niet). dus dan lukt het niet

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-10 19:16
randje schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 09:11:
[...]

thanks,

heb zojuist van Intertoys Hardline voor de PS4 binnengekregen. Op het moment van bestellen stond dat je er een giftcard van 5 euro bij kreeg. Niet gehad,...
prijs van Intertoys is 58 euro + dat ik een giftcard had verwacht van 5 euro.

Nu na Mouse-NL's bericht heb ik hem bij Wehkamp besteld en ga ik die van de Intertoys inruilen. Dagje wachten kan ik wel voor 16 euro verschil.
Graag gedaan ...... de prijs is zeker een dag wachten waard. Een verschil van 20 - 30 euro tikt lekker aan. :) :) :)

Iphone 5 -- eerste Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08-10 17:01
*knip*

[ Voor 97% gewijzigd door Uniciteit op 20-03-2015 00:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 03-10 16:35
DAMAGE schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 15:45:
Ik begrijp overigens nog steeds niet waarom mensen dit nog steeds als een uitbreiding zien. Waarom in godsnaam?
Trek de politie en terrorist outfits uit en je hebt knak dezelfde interface ( of HUD ) als in BF4 en dezelfde bugs/issues.

Counterstrike GO schiet ook anders dan Source maar met bijna dezelfde interface en dat was 15 Euro, niet echt een vergelijking die opgaat ok, maar 40 of 50 euro voor dit is voor mij belachelijk.

Iedereen doet natuurlijk wat ie wilt en ik schiet ook niemand af die het wel koopt, leven en laten leven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 10-10 08:47
kan je de wapens in de deluxe versie allemaal vrij spelen in normal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duckiee-Duck
  • Laatst online: 21-03 19:05
Zoals bij ons op de teamspeak vaker wordt gezegd als ik bijvoorbeeld zat te zeuren en dat het duur is blablabla, dan zei er altijd iemand wel dat ik genoeg speelde! Ik heb zo 600uur erin gestoken dus het geld was het wel waard en heb er toch het nodige plezier van gehad ook al zat ik soms te zeuren.
Ook bij Hardline ga ik het nodige plezier beleven, join een teamspeak en het is meestal gezellig :D

[BuG] Duckiee-Duck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
Christiano007 schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 18:52:
[...]

Geprobeerd voor die prijs, maar je moet een bepaalde inwoners code invoeren (goh die heb ik niet). dus dan lukt het niet
Die CPF ofzo? Dat was mij nog wel gelukt, Had gewoon even gegoogeld daarna en kwam een voorbeeld tegen die werkte. Helemaal aan het eind kreeg ik wel opeens een pagina fout(404 ofzo) en even later was mijn betaling ook gecanceld, misschien was het handiger om een volledige BR VPN te gebruiken ofzo. Het schijnt dat de Origin Mexico hierin wel een stuk gemakkelijker is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Laatst online: 15:22

Christiano007

Ich bin der champion

falcon123 schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 19:16:
[...]

Die CPF ofzo? Dat was mij nog wel gelukt, Had gewoon even gegoogeld daarna en kwam een voorbeeld tegen die werkte. Helemaal aan het eind kreeg ik wel opeens een pagina fout(404 ofzo) en even later was mijn betaling ook gecanceld, misschien was het handiger om een volledige BR VPN te gebruiken ofzo. Het schijnt dat de Origin Mexico hierin wel een stuk gemakkelijker is.
Kon het toch niet meer weerstaan en heb het ook maar via Mexico geprobeerd, gaf geen problemen :)

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zantiath
Ben benieuwd! Ben hem nu aan het binnen halen met 15MB/s, SIKED!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 10-10 15:23
Zo was 5 minuten geleden ook nog in Mexico dus Hardline ook maar even mee gepikt voor 38€.
Nu even snel downloaden en spelen maar :P

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CallmeGod
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 05-10 20:09
Gisteren avond de eerste paar uurtjes gespeeld mijn oordeel is dat het snellere gameplay toch fijner aanvoelt. De juiste sfeer wordt wel gezet met de muziek bij het laden van de maps en ook als je in een auto stapt of er rijd een auto voorbij hoor je de muziek. Hardline speelt soepel en ik vind dat deze echt niet als dlc kan worden benoemd.

Helemaal perfect is het spel ook niet, maar een leuke shooter is het zeker. Ik moest mezelf dwingen om te stoppen en te gaan slapen en dat is weer een tijdje geleden dat ik dat moest bij een game...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:56

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Heb 'm ook maar gekocht. Morgen eens kijken of het wat is. Zal me er wel weer een tijdje mee vermaken.

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
Zo die RO933 is wel heel erg slecht.
Je kunt beter een steen naar de vijand gooien want die is zeker op <10 meter dodelijker.
Verder heb ik nog iets te weinig gespeeld om echt een oordeel te kunnen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Top spel. Blood money + spawn beacon met een vol squad op PSN = episch fun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
Vermaak me goed met het spel! Zin om te gamen, add me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrapperDeCrap
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 07-10 12:13
Heb ik gedaan, nu wacht ik nog op een activatie mail.

Maar tering wat ben ik slecht, fok. Jaren gegamed op alle playstation broeders en zusters en tijdens de beta (PS4) ging het mij heel goed af. Nu op pc sinds een maand, maar damn wat gaat het me slecht af. Ik ben begonnen met BFBC2 en die heb ik nu goed onder de knie, maar lui bij hardline op afstand neerknallen gaat mij heel moeilijk af. De pdw's hebben de power niet en bij de assault rifles ben ik constant in gevecht met de recoil, terwijl me dit tijdens de beta goed afging.
Ik ga maar weer even ploeteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PuckStar
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01-10 23:15
beuker19 schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 20:31:
Zo was 5 minuten geleden ook nog in Mexico dus Hardline ook maar even mee gepikt voor 38€.
Nu even snel downloaden en spelen maar :P
leuk maar je weet dat je die hier ook voor 38euro kan krijgen? ;)
en dan bedoel ik bij een gameshop dus hè.

[ Voor 6% gewijzigd door PuckStar op 19-03-2015 23:34 ]

[My Home Automations]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MitchelFC
  • Laatst online: 25-09 04:07
Kan iemand mij uitleggen waarom ik tijdens het installeren van Battlefield Hardline op me PS4 ( heb disc gewoon gekocht ) Hij verdomme al 2 uur lang blijft hangen op 38% ... :(

http://www.instagram.com/mitcheldenkers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 08-10 19:37
Zijn er nog mensen die dit spelen op XB1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
PuckStar schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 23:33:
[...]

leuk maar je weet dat je die hier ook voor 38euro kan krijgen? ;)
en dan bedoel ik bij een gameshop dus hè.
Waarom bij een Gameshop kopen waar ik nog geen Hardline heb gezien voor minder dan 42€ ex Btw. terwijl ik hem bij de uitgever zelf voor 38€ euro kan kopen zonder vage VPN's en dat soort dingen (Hola FTW) en het spel na mijn betaling direct in mijn Origin heb.
Lijkt mij eerder een win-win situatie. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MitchelFC
  • Laatst online: 25-09 04:07
Heel me spel eraf gepleurt en nu opnieuw proberen. :)

http://www.instagram.com/mitcheldenkers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PuckStar
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01-10 23:15
beuker19 schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 00:02:
[...]

Waarom bij een Gameshop kopen waar ik nog geen Hardline heb gezien voor minder dan 42€ ex Btw. terwijl ik hem bij de uitgever zelf voor 38€ euro kan kopen zonder vage VPN's en dat soort dingen (Hola FTW) en het spel na mijn betaling direct in mijn Origin heb.
39,74incl BTW zonder VPN, zonder HOLA (wat soort VPN is) en dat soort dingen.
gewoon legaal en kreeg de key woensdag ochtend binnen dus kon al gaan preloaden gelijk in origin.
is dus ook win win :P

[My Home Automations]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
beuker19 schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 00:02:
[...]

Hola = vorm van vpn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
Net een uurtjr gespeeld, het besturen van autos en vrachtwagens is wel echt slecht vind ik.

[ Voor 17% gewijzigd door DM89 op 20-03-2015 00:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
Meulendijks89 schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 00:20:
Net een uurtjr gespeeld, het besturen van autos en vrachtwagens is wel echt slecht vind ik.
Klopt in Battlefield 3 en 4 zijn de vehicle mechanics een groot drama. In Battlefield 2 was het super, zelfs in 1942 was het heel goed.

Daarna zijn ze het verleerd.

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Pagina: 1 ... 19 ... 29 Laatste

Let op:
~~~~~~~[html]Het is niet de bedoeling om hier om codes te vragen. Voor vragen over downloaden etc kun je de zoekfunctie gebruiken. De kans is groot dat dezelfde vraag al een keer is gesteld en misschien dus ook wel beantwoord.

Hou het hier ook over BF:Hardline en probeer dingen zoals BF3, BF4 en Origin er buiten te laten
Tweakers Heist & Blood Money server (PC)
Tweakers Blood Money & Hotwire server (PC)~~~~~~~[/html]