http://www.instagram.com/mitcheldenkers
Battlelog is ook weer verbeterd.
Jullie lezen het goed.
pykow raged nog niet op bfh en is van plan om premium aan te schaffen binnenkort.
Oja singleplayer is de beste van alle battlefields
Angelo NL / Global Cargo VTC
Ik heb volgens mij niets gekregen.
Zelfs de gouden battlepacks die in het dvdhoesje staan Installeren inloggen en je krijgt 3 gouden battlepacks. (17, 20 en 26 maart) Maar ik heb er geen één
[ Voor 27% gewijzigd door Kasper op 20-03-2015 01:17 ]
Verwijderd
Ik had hier (digitale preorder) ook problemen mee. Keer snachts ps4 aangezet en in een uurtje de 46gig gedownload toen.MitchelFC schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 07:52:
Hij is weer niet verder gegaan dan 38%... ligt dit aan me ps4 of aan battlefield hardline?
Verwijderd
http://battlelog.battlefi...s585/stats/174477715/ps4/
Eerst even Conquest gedaan totdat mijn client crashte dus toen werd het tijd voor wat anders
Toch ook de singleplayer? Ik kijk vanavond of ik een kras zie op me disc. Ik vond me ps4 wel sws een hoop lawaai maken toen die disc erin zat..
Ik kon gelijk met de SP beginnen.
Ik kon alleen de 1e missie spelen omdat hij alleen die had geinstalleerd. Jij had niet zo schermpje op je battlefield Hardline zelf met full game installing? en dan een percentage erachter ( heb ik het over op het spel zelf ook echt en niet als je naar je playstation 4 menu gaat en dan naar je meldingen en download .
Toch vreemd, bij mij was die met een half uur al wel klaar.
ff een noob-vraag. (ben cod speler)
Hoe zit dat met die service stars per wapen. Kan je die op goud halen? Wat moet je daarvoor doen?
Nice. Werken de servers een beetje lekker? Ik heb de game gisteren aangeschaft, maar heb nog geen tijd gehad om te spelen.Verwijderd schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 08:01:
Een heerlijk spel is het op de PS4 , alles is lekker soepel en ik heb pas 1 disconnect gehad.
http://battlelog.battlefi...s585/stats/174477715/ps4/
Verwijderd
Het werkt erg lekker en zo meteen worden de servers gereset op alle platformen.xelfer schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 09:25:
[...]
Nice. Werken de servers een beetje lekker? Ik heb de game gisteren aangeschaft, maar heb nog geen tijd gehad om te spelen.
[ Voor 4% gewijzigd door xelfer op 20-03-2015 09:37 ]
Blood money is inderdaad echt een game mode waar je het andere team lekker kan naaien. Heist is ook erg vermakelijk, zodra de tassen eenmaal zijn gepakt veranderd het hele spel. Wel merk je dat de balans op sommige mappen ver te zoeken is, The Block is echt niet te doen als thieves. Conquest is altijd leuk, al heb ik alleen nog small gedaan. Hotwire is een grappige manier om snel geld te verdienen. Het levert vaak bizarre situaties op en met RPG ben je koning van de map. Dat kan je als nadeel zien, maar dan zijn er genoeg andere gamemodes.
Rescue en Crosshair nog niet gedaan.
Hoe is de kontquest modus?
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
Hahaha... Hotwire is gewoon compleet stuk.
"May our framerates be high and our temperatures low."
Verwijderd
Alles gaat voor de zon en het loopt heerlijk soepel.
Mijn KDR is ook beter vergeleken met BF4.
Haha die Angry Joe zit weer te kloten. Tja er zijn altijd wel mensen die op zoek gaan naar exploits. Als je daar gelukkig van wordt moet je dat gewoon doen. Wel snelle manier om geld te verdienen.
Zag gisteren zo'n knakker die alleen maar speelde voor zijn KD maar geen geld pakte of zat te verdedigen, gewoon op zoek naar zijn volgende kill en dan de pot verliezen en schelden dat iedereen een n00b is
Verwijderd
Ik kan niet al je vragen beantwoorden, ik speelde nog maar drie uur.Mu.siQ schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 10:09:
Voor een game die gisteren is uitgekomen vind ik het verdraaid rustig in dit topic! Vertel eens wat mensen. De balans is dus soms wat zoek, maar hoe zit het met de befaamde netcode? Speelt het algeheel lekker weg? Zijn de geluiden weer battlefield waardig?
Hoe is de kontquest modus?
In die drie uur speelde ik TDM, Bloodmoney en heist.
Elke minuut dat ik speelde was fun.
Dit komt bij mij vooral door de snelle TTK, de kleinere maps, de gun-play à la BF3.
Verder zitten er leuke momenten verscholen om elke hoek en is élke ronde actionpacked.
Ik zie op "the block" drie man bij auto lopen, gooi een granaat, de eerste wagen ontploft en door die explosie de wagen ernaast ook, resultaat: multi-kill !
Niets vermoedend maar wel erg leuk.
Bloodmoney is leuk maar kan wel serieus tegenvallen als je in het foute team zit.Als je met squad van vier bent kan beter minstens 1 iemand op uitkijk staan terwijl anderen de zak vullen. Je hebt veel spelers die enkel en alleen wachten om spelers uit te schakelen en zelf niet om het geld gaan.
De netcode is niet perfect, maar op drie uur spelen kan ik me maar een death of 5 herinneren dat ik dacht "hmmm". Het is zoals in BF4 op dit moment, mogelijk zelfs beter naar mijn aanvoelen.
Wat ik wel kan zeggen is dat men (hopelijk vandaag) een nieuwe patch met netcode gaat uitrollen in CTE.
Ze geven dus nog niet op.
Vanavond gamenight !
Verwijderd
Persoonlijk vind ik BF : H 10 keer beter dan BF 4.
Voorlopig ben ik wel zoet met deze heerlijke shooter op de PS4.
Same here. Na 2 dagen heb ik al meer tijd in BF:H zitten dan in BF4...Verwijderd schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 12:34:
Heerlijke actie :
Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
Zelfs vandaag?Verwijderd schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 10:31:
Ik speel alleen op Europa servers en ik heb geen lag gemerkt.
PSN: Maichel
edit; hmm reset filter (ook al had ik geen enkel filter... en er zijn er wat meer
[ Voor 38% gewijzigd door MrDrako op 20-03-2015 13:52 ]
Reset filter is bij mij gaar. Als ik te vaak op de knop druk komen er op een gegeven ogenblik enkel nog lege servers voor. Ook zie ik telkens totaal andere servers terwijl de tijd tussen de refresh 1/10 van een seconden is.MrDrako schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 13:50:
wth er zijn 5 bevolkte PC serversgaat deze game dan toch echt floppen
edit; hmm reset filter (ook al had ik geen enkel filter... en er zijn er wat meer
Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640
Haha lekker hoor. Die gasten zijn wel echt slechtVerwijderd schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 12:34:
Heerlijke actie :
[video]
Voorlopig ben ik wel zoet met deze heerlijke shooter op de PS4.
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Welke game mode deed je? Ik begon met Conquest Small. Daar is de actie verdeeld over de hele map. Kan je rustig een beetje wennen aan het spelletje.DAMAGE schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 14:27:
Ik heb gister het spel voor het eerst op de console gespeeld en hoewel ik in BF4 altijd goed mee kom had ik gister mijn dag echt niet en werd ik ook knap chagrijnig na een tijdje. Op de PC had ik dit nog niet meegemaakt ook. Constant spawn dood, spawn dood. Hopelijk vanavond meer plezier.
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Ja ik vind de schiet ervaring echt vele malen beter of "Makkelijker" dan in BF4Verwijderd schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 10:31:
Ik speel alleen op Europa servers en ik heb geen lag gemerkt.
Wat ik wel jammer vind though is dat snipen wat unskilled aan voelt zoals CoD
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
Vind ik ook. Maar dat komt mede door de lage TTK. Het nadeel daarvan is wel weer dat het heel lastig word om in een 2 tegen 1 gevecht te winnen.Ricmaniac schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 14:48:
[...]
Ja ik vind de schiet ervaring echt vele malen beter of "Makkelijker" dan in BF4
Wat ik wel jammer vind though is dat snipen wat unskilled aan voelt zoals CoD
Totaal geen 'battlefield' game in mijn ogen, maar wat een heerlijke shooter en wat loopt het smooth hier.
Voeg me gerust toe op PS4, heb een vrij eenzame friendlist voor deze game tot nu toe.
Ter land, ter zee en in de kroeg
Voor heists moet je de mappen gewoon goed kennen. Ik loop nog steeds te zoeken naar waar de kluis staat die ik moet beschermen. Als je er eenmaal in zit is het wel echt vet.Christiano007 schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 16:31:
Ik vind hotwire wel tof, heist ben ik nog niet zo goed in hehe
Net even deze clip gemaakt, toevallig twee heist momenten.
Conquest vind ik door de andere manier van schieten tov bf4 dan weer erg tof
Sorry, maar dat is echt een kwestie van de juiste spawn plek kiezen. Het eerste uur liep ik hier ook tegenaan maar achteraf gezien heb ik het zelf gewoon niet slim aangepakt.MrDrako schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 16:36:
constant spawnkills omdat je met veel mensen op een klein stukje zit.
Zit jij toevallig de Game Kings stream op Twitch te kijken? Zag net een Rice_NL wat posten.DAMAGE schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 14:27:
Ik heb gister het spel voor het eerst op de console gespeeld en hoewel ik in BF4 altijd goed mee kom had ik gister mijn dag echt niet en werd ik ook knap chagrijnig na een tijdje. Op de PC had ik dit nog niet meegemaakt ook. Constant spawn dood, spawn dood. Hopelijk vanavond meer plezier.
Die gasten zijn zo slecht dat ze het spel er gewoon saai uit laten zien...
No offense, maar zijn dat echt 'heerlijke acties' voor jou? Persoonlijk vond ik je aim best slecht...
Speel voor het eerst in ruim een jaar weer een shooter, moet weer een beetje wennenBrogala schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 17:50:
Denk dat ik deze game toch maar ga kopen als hij wat goedkoper is. Reacties zijn toch redelijk positief.
[...]
No offense, maar zijn dat echt 'heerlijke acties' voor jou? Persoonlijk vond ik je aim best slecht...
Ach, schoot nog steeds 4 gasten neer die allemaal hetzelfde punt aan het verdedigen waren.
Ik ben daar moderator inderdaad! Maar op de manier hoe zij het doen is ook lastig gamen... Is meer gezelligheid dan dat ze echt geconcentreerd bezig zijn. Lullen en gamen tegelijk is aardig lastig, ik merk het zelf ook als ik stream. Gaat me wel steeds beter af, dat welBeltoni schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 17:46:
[...]
Zit jij toevallig de Game Kings stream op Twitch te kijken? Zag net een Rice_NL wat posten.
Die gasten zijn zo slecht dat ze het spel er gewoon saai uit laten zien...
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
Dat is ook wel zo... Die kale raakte ook een beetje gefrustreerd volgens mij, teveel afleiding waarschijnlijk. Had ook niet het idee dat ze de game mode snapte.DAMAGE schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 18:07:
[...]
Ik ben daar moderator inderdaad! Maar op de manier hoe zij het doen is ook lastig gamen... Is meer gezelligheid dan dat ze echt geconcentreerd bezig zijn. Lullen en gamen tegelijk is aardig lastig, ik merk het zelf ook als ik stream. Gaat me wel steeds beter af, dat wel
Beste manier om goed te spelen is lekker relaxend in de stoel hangen en potje gamen en niet teveel letten op de scores, vaak gaat het dan beter dan als je serieus ervoor gaat zitten en een goeie ronde wil neerzetten.DAMAGE schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 18:07:
[...]
Ik ben daar moderator inderdaad! Maar op de manier hoe zij het doen is ook lastig gamen... Is meer gezelligheid dan dat ze echt geconcentreerd bezig zijn. Lullen en gamen tegelijk is aardig lastig, ik merk het zelf ook als ik stream. Gaat me wel steeds beter af, dat wel
Dat is tenminste mijn ervaring als ik game, ga ik erop letten wordt ik gefrustreerd en kan ik beter stoppen.
[BuG] Duckiee-Duck
Hij download nu wel. Het is helaas maar 1% per kwartier
[ Voor 24% gewijzigd door bejaim op 20-03-2015 19:50 ]

Zo moet je vaak 2x reloaden voordat er kogels weer in je wapen zijn, ook is er een spring bug en heb vaker gehad zodra ik schiet dat het niet wordt gedetecteerd waardoor de vijand niet wordt geraakt?
[BuG] Duckiee-Duck
Ik heb precies hetzelfde ! Bij jou nog steeds niet zichtbaar?jagermeister schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 18:12:
Spelcode in Origin verzilverd, maar zie Hardline niet tussen "Mijn games" staan. Mis ik iets of kan het even duren voor ie zichtbaar wordt?
Mja... beetje dom geweest. Heb premium besteld bij cdkeys.com in de veronderstelling dat de "basis" game daar bijhoort...Verwijderd schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 20:30:
[...]
Ik heb precies hetzelfde ! Bij jou nog steeds niet zichtbaar?
Blijkt dus niet zo te zijn. Moest Hardline dus nog los kopen. Hij is nu aan het downloaden, maar wat een ^&%$^&%$ honden om het zo te verkopen.
Als ik premium koop, verwacht ik alles te hebben. Sluwe marketing.

Aan de andere kant had ik moeten lezen...

Shit ik heb dezelfde fout gemaaktjagermeister schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 20:51:
[...]
Mja... beetje dom geweest. Heb premium besteld bij cdkeys.com in de veronderstelling dat de "basis" game daar bij hoort...
Blijkt dus niet zo te zijn. Moest Hardline dus nog los kopen. Hij is nu aan het downloaden, maar wat een ^&%$^&%$ honden om het zo te verkopen.
Als ik premium koop, verwacht ik alles te hebben. Sluwe marketing.![]()
Aan de andere kant had ik moeten lezen...
Gaat je extra centen kosten.Verwijderd schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 20:56:
[...]
Shit ik heb dezelfde fout gemaaktOok niet goed gelezen dus... bah !
Slimme shizzle van EA.

Waar zijn de tijden dat alles nog duidelijk was? Vroegah...
[ Voor 11% gewijzigd door jagermeister op 20-03-2015 21:00 ]
Inderdaad. Ik dacht "leuk, premium voor maar 2 euro extra" maar helaasjagermeister schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 20:56:
[...]
Gaat je extra centen kosten.![]()
Slimme shizzle van EA.
Waar zijn de tijden dat alles nog duidelijk was? Vroegah...
Dat was ook niet met Battlefield 4 zo.
[ Voor 18% gewijzigd door Buizerd__NL op 20-03-2015 21:03 ]
PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451
Ja dat wist ik helaas niet....Buizerd__NL schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 21:02:
Dat lijkt mij niet zo raar, premium is altijd losse iets en daar zit nooit een game bij.
Ik heb me er van te voren niet in verdiept. Impuls aankoop.Verwijderd schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 21:02:
[...]
Inderdaad. Ik dacht "leuk, premium voor maar 2 euro extra" maar helaas
Geen mogelijk om geld terug te krijgen?
Let op de DLC code die ik bij Wehkamp mee kreeg was tot en met vandaag geldig.
Wat tot 17 maart 2020 geldig. 5 jaar dus.
[ Voor 14% gewijzigd door Mouse_NL op 20-03-2015 21:15 ]
Iphone 5 -- eerste Iphone
Overigens is Premium voor de console versies altijd zo'n 50 euro....
[ Voor 31% gewijzigd door Bullet NL op 20-03-2015 21:05 ]
Cogitationis poenam nemo patitur
Voor mij dus niet, want ik had de code dus al verzilverd.
Echt gewoon sluwe marketing. Kan er niet meer van maken.Bullet NL schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 21:04:
Bij Battlefield slaat premium inderdaad op alleen het volledige DLC pakket.
Dat is wel jammer, maar was je überhaupt van plan om premium erbij te kopen?jagermeister schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 21:05:
[...]
Voor mij dus niet, want ik had de code dus al verzilverd.
Ik was van plan om het volledige spul te kopen voor de prijs van Premium. Nu ben ik gewoon duurder uit dan het plan was. Games zijn prijzig these days.Buizerd__NL schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 21:06:
[...]
Dat is wel jammer, maar was je überhaupt van plan om premium erbij te kopen?
[ Voor 4% gewijzigd door jagermeister op 20-03-2015 21:08 ]
Euh weet ik niet. Waarom ga je er vanuit de Premium het volledige pakket is?jagermeister schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 21:05:
[...]
Echt gewoon sluwe marketing. Kan er niet meer van maken.
Ze doet niets anders dan bij BF3 of bij BF4.
Je hebt het standaard spel, de De Luxe uitvoering en de Ultimate uitvoering, de DLC heeft al jaar en dag de naam Premium.
Omdat Premium klinkt alsof je meer krijgt dan vanilla. It's all in the name..Bullet NL schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 21:08:
[...]
Euh weet ik niet. Waarom ga je er vanuit de Premium het volledige pakket is?
Je hebt het standaard spel, de De Luxe uitvoering en de Ultimate uitvoering, de DLC heeft al jaar en dag de naam Premium.
Dat ik niet gelezen heb is mijn fout natuurlijk, maar het is een soort van misleiding in mijn ogen.
Het is verwarrend. Zo vaak koop ik geen spellen, ik zie in die lijst meerdere opties. Battlefield Hardline, en Battlefield Hardline premium voor een paar euro meer. Zonder de kennis die jij wel hebt is het voor een leek dus verwarrend, vooral omdat de prijzen lijken te "kloppen".Bullet NL schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 21:08:
[...]
Dit ja. Koop ook amper games, maar BF blijft interessant. Ben een fan van de reeks. Andere games speel ik niet.Verwijderd schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 21:11:
[...]
Het is verwarrend. Zo vaak koop ik geen spellen, ik zie in die lijst meerdere opties. Battlefield Hardline, en Battlefield Hardline premium voor een paar euro meer. Zonder de kennis die jij wel hebt is het voor een leek dus verwarrend, vooral omdat de prijzen lijken te "kloppen".
Natuurlijk, voor een leek kan het wat verwarrend zijn, maar aan de andere kant, je leest toch altijd de omschrijving van het product als je iets koopt?Verwijderd schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 21:11:
[...]
Het is verwarrend. Zo vaak koop ik geen spellen, ik zie in die lijst meerdere opties. Battlefield Hardline, en Battlefield Hardline premium voor een paar euro meer. Zonder de kennis die jij wel hebt is het voor een leek dus verwarrend, vooral omdat de prijzen lijken te "kloppen".
Niet dus.Bullet NL schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 21:13:
[...]
Natuurlijk, voor een leek kan het wat verwarrend zijn, maar aan de andere kant, je leest toch altijd de omschrijving van het product als je iets koopt?
Premium klinkt als alles.... net als Deluxe... wat dat dan moge zijn?
Het is gewoon sluwe marketing en ik ben er in getrapt.
[ Voor 6% gewijzigd door jagermeister op 20-03-2015 21:15 ]
Daar heb je gelijk in, ik heb mijn lesje nu ook weer geleerdBullet NL schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 21:13:
[...]
Natuurlijk, voor een leek kan het wat verwarrend zijn, maar aan de andere kant, je leest toch altijd de omschrijving van het product als je iets koopt?
Het is misleiding die algemeen wordt geaccepteerdVerwijderd schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 21:18:
[...]
Daar heb je gelijk in, ik heb mijn lesje nu ook weer geleerd. Aan de andere kant, als je ipv een dubbele wopper en tripple wopper besteld verwacht je ook niet 1 stukje vlees
Het is een marketing strategie om diversiteit te creeren en vervolgens daaraan vast vage namen te hangen. Zie je niet alleen in de game industrie. Ook GPU bakkers gebruiken die techniek regelmatig zoals de meeste hier wel weten.Bullet NL schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 21:08:
[...]
Uiteraard heeft de koper ook een stukje eigen verantwoording en moet altijd kijken welk product hij koopt. Maar sluw is het wel van EA.
Ow, en BF3 Premium:
http://www.battlefield.com/nl/battlefield3/1/premium-edition

En voor dat bedrag zit je er nu een aantal maanden aan vast want je moet wel je goodies blijven ophalen. Ik ben het helemaal met je eens ..... en misleiding en onnodige klantenbinding.jagermeister schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 21:19:
[...]
Het is misleiding die algemeen wordt geaccepteerd
Een paar waren gecrashed laas ik ergensBuizerd__NL schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 21:28:
Waarom zijn er zo weinig server 's online??
Welk platform bedoel je dan? Er zijn er duizenden online en op elk platform nog voldoende ruimte.Buizerd__NL schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 21:28:
Waarom zijn er zo weinig server 's online??
Vaak nog leeg of vol waardoor je in queue zit en waardoor je moet uitwijken naar Amerika.
Dubble
[ Voor 4% gewijzigd door Buizerd__NL op 20-03-2015 21:52 ]
PC, als ik het met BF4 moet vergelijken bij de release had je 2 pagina's vol met servers.Stewie! schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 21:50:
[...]
Welk platform bedoel je dan? Er zijn er duizenden online en op elk platform nog voldoende ruimte.
Vaak nog leeg of vol waardoor je in queue zit en waardoor je moet uitwijken naar Amerika.
Grapje zeker ?Buizerd__NL schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 21:52:
[...]
PC, als ik het met BF4 moet vergelijken bij de release had je 2 pagina's vol met servers.
Ik heb meer dan genoeg servers online en heb in BF3 , BF4 en BFH nog nooit op een Amerikaanse server hoeven spelen omdat er geen EU server online waren en heb er toch zo'n 1800 uur in zitten.
Misschien je server instellingen even resetten en dan op nieuw je voorkeuren invoeren.
En je moet je voorkeuren gewoon simpel houden en niet alles maar aanvinken maar gewoon Gamemode , Player Aantal en evt. nog het aantal spelers maar meer niet.
Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG
Ik zie nu zat servers. Queue duurt hooguit een minuutje.
Wat me wel op valt is dat bijna nergens autobalance aan staat. Ik kan dan ook niet wachten op 3rd party server management tools die dat gaan regelen zoals bf4, nu zie ik bij conquest vaak dat als een team erg sterk is dit zo blijft en de pot al gespeeld is al ben je 10 minuten bezig.
GT: The Bozzz88
Juist dat is wat deze BF weer leuk leuk maakt.pina schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 22:27:
Vroeger enorm fan van BF2 met Strike at Karkand. Ben fan van zo'n urban warfare. Was toen zoveel leuker omdat het niet ging om uitgestrekte landschappen maar pure actie in stad. Krijg je met deze hardline ook dat gevoel van Karkand?
BF4 was in mijn ogen te groot en te open en veel te veel op voertuigen gericht maar BFH is weer echt een Shooter waar je met je team samen steeds een punt aanvalt en dan weer door.
Kijk het is geen Karkand want de meeste maps zijn wel kleiner maar de combat is wel vergelijkbaar.
Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG
Jammer, want de voorgaande delen vond ik altijd vermakelijk. Hopelijk trekt dit nog een beetje bij.
~~~~~~~[html]Het is niet de bedoeling om hier om codes te vragen. Voor vragen over downloaden etc kun je de zoekfunctie gebruiken. De kans is groot dat dezelfde vraag al een keer is gesteld en misschien dus ook wel beantwoord.
Hou het hier ook over BF:Hardline en probeer dingen zoals BF3, BF4 en Origin er buiten te laten
Tweakers Heist & Blood Money server (PC)
Tweakers Blood Money & Hotwire server (PC)~~~~~~~[/html]