Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21:35
beuker19 schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 22:36:
[...]

Juist dat is wat deze BF weer leuk leuk maakt.
BF4 was in mijn ogen te groot en te open en veel te veel op voertuigen gericht maar BFH is weer echt een Shooter waar je met je team samen steeds een punt aanvalt en dan weer door.
Kijk het is geen Karkand want de meeste maps zijn wel kleiner maar de combat is wel vergelijkbaar.
Dat dacht ik ook, maar las en hoorde zovéél negatieve reacties naar aanloop van de release dat ik serieus aan het twijfelen ben/was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krokesterd
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 25-03-2024
Ik ben teleurgesteld. Het is in ieder aspect minder dan BF4. Chaotische en ongebalanceerde gameplay, gameplay- en audiovisueel ook minder. Gelijk maar weer op marktplaats gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SparksNL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 06-10 14:11
krokesterd schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 23:48:
Ik ben teleurgesteld. Het is in ieder aspect minder dan BF4. Chaotische en ongebalanceerde gameplay, gameplay- en audiovisueel ook minder. Gelijk maar weer op marktplaats gezet.
Ik heb exact hetzelfde... dit is gewoon COD in een ander jasje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-10 10:08
Geweldig spel , lang geleden zoveel lol gehad in een multiplayer game. :)

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SparksNL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 06-10 14:11
Wat baal ik van deze aankoop. Dat men dit überhaupt de titel Battlefield meegeeft slaat nergens op. Als ik dit vooraf had geweten had ik gewoon COD gekocht, wat dezelfde gameplay biedt, maar dan wel goed.

Jammer dat ik de game (Pc, fysieke dics) niet kan retourneren. Deze gaat van m'n SSD af, helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:50

Stewie!

Keen must die!

Buizerd__NL schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 21:52:
[...]

PC, als ik het met BF4 moet vergelijken bij de release had je 2 pagina's vol met servers.
Vaak nog leeg of vol waardoor je in queue zit en waardoor je moet uitwijken naar Amerika.
Je zal wel iets filteren want zowel BF4 als Hardline hebben duizenden pc servers online bij launch en dat is veel meer dan 2 paginaatjes vol ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 00:01

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

Stewie! schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 01:07:
[...]

Je zal wel iets filteren want zowel BF4 als Hardline hebben duizenden pc servers online bij launch en dat is veel meer dan 2 paginaatjes vol ;)
Die servers zijn wel online, maar kunnen ze ook gevonden worden? We kwamen er bij BuG bijvoorbeeld achter dat de Hacker (Commander) verplicht is bij elke mode. En dus slots afsnoept van de spelers zodat je nog maar 30 slots hebt in plaats van 32.

Zet je de Hacker uit is je server in Custom modus gegaan...In beide gevallen wordt je dus moeilijker gevonden lijkt me.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberdude
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 05-10 00:02
bvk schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 02:40:
[...]

Die servers zijn wel online, maar kunnen ze ook gevonden worden? We kwamen er bij BuG bijvoorbeeld achter dat de Hacker (Commander) verplicht is bij elke mode. En dus slots afsnoept van de spelers zodat je nog maar 30 slots hebt in plaats van 32.

Zet je de Hacker uit is je server in Custom modus gegaan...In beide gevallen wordt je dus moeilijker gevonden lijkt me.
Dit was in het begin ook het probleem met bf4 servers, als je geen spectator slots of commander slots aan had viel hij ook in custom modus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 26-02 17:47

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Ik ervaar BFH als een nieuwe ervaring. Niet alleen qua spelmodi is het leuker geworden. Maar het voelde beter aan dan BF4.

Jammer dat er zoveel negatieve reacties zijn. Je mag best klagen, maar gebruik dan argumenten ipv het lijkt op COD... of ik verwijder het direct van de schijf of ik bied het gelijk aan op marktplaats.

Ik verwachte meer van het niveau IT en niet het FOK forum. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 10-10 22:30
SparksNL schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 01:04:
Wat baal ik van deze aankoop. Dat men dit überhaupt de titel Battlefield meegeeft slaat nergens op. Als ik dit vooraf had geweten had ik gewoon COD gekocht, wat dezelfde gameplay biedt, maar dan wel goed.

Jammer dat ik de game (Pc, fysieke dics) niet kan retourneren. Deze gaat van m'n SSD af, helaas.
Gast er was een alpha. Een beta en heel veel youtube filmpjes te zien over hardline.
En dan achter af gaan zeuren dat het geen militaire shooter is maar cop criminal ?

Je bent gewoon aan het trollen.
want cod bied totaal andere gameplay.
dubbel jumps. Vage gadgets en killstreaks.
militaire schooter ipv cops criminals.

Ze hadden het ook gewoon hardline kunnen noemen. Maar dat is geen slimme marketing. Daarnaast kan je bf4 gewoon blijven spelen als hardline je niet aanspreekt.

Alle slechte cijfers die je ziet. Komt door dat ze het vergelijken met bf3 en bf4.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozznl
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 23:48

Bozznl

GT: The Bozzz88

Eens met hierboven. Ik vind het ook een prima game, maar om dan gelijk te miepen en te huilen dat de game op cod lijkt en een waardeloze aankoop is als je het toch niet leuk vind, stel je niet zo aan.

Er zijn inderdaad alpha's en beta's geweest, heel veel YT filmpjes om al een oordeel te kunnen geven. Daarnaast als je het niks vind zet je 'm toch lekker op marktplaats idd en ga je bf4 spelen, klaaaaaaaar het is niet dat je wereld vergaat :-).

Iedereen mag ze mening geven hoor daar niet van. Maar ik lees gewoon erg veel gemiep en geklaag hier, terwijl het echt geen slechte game is.

OT: ik ben juist blij dat ze eens een andere weg zijn ingeslagen.. Goed voor de afwisseling! De snelheid hou ik wel van.

GT: The Bozzz88

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Laatst online: 08-10 13:15
SparksNL schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 01:04:

Beter je huiswerk doen? De punten die jij noemt waren allang bekend en zijn tijdens de beta meerdere malen naar voren gekomen.

Wat ik mij afvraag: heb je het spel op de gok gekocht of heb je je eerst ingelezen?

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleDutch
  • Registratie: November 2007
  • Nu online
Had best veel plezier met de beta,maar toch twijfelde ik of ik hem zal kopen.
Ik heb hem toch maar gekocht voor 35 euro op de ps4, snap er niks van maar het gevoel dat ik in de beta had is geheel weg, netcode is echt waardeloos, maps zijn saai echt zonder enige inspiratie gemaakt.
TDM is een grote clusterfuck,snap niet hoe ze zoiets uit kunnen brengen zonder eerst de spawn plekken te testen wtf!!!
Heb me lang niet zo aan een spel geërgerd.
Ga hem nog en paar dagen spelen maar denk dat die weer in de verkoop gaat en ga lekker verder met killzone shadow fall waar ik nog steeds met plezier speel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:11

Vrijdag

De Zwarte

Ik lees overal dat het een CoD/Payday ripoff is en dat vind ik eigenlijk niet zo erg :P Wat ik belangrijker vind is of teamwork echt een grote rol speelt of dat iedereen maar als een kip zonder kop rondrent. Ik heb namelijk geen headset maar luister altijd goed naar anderen (zolang ze tenminste niet aan het schelden etc. zijn) en in BF3/BC2 doe ik ook altijd zoveel mogelijk spotten, medkits droppen en cappen. Wordt dit in Hardline ook gedaan of ontaard het altijd in een soort TDM?

Speel nu vooral CoD:AW en wil wel weer eens wat nieuws maar BF trekt me niet omdat ik niet zo'n zin heb in die enorme maps waar ik alleen maar cannon fodder ben voor heli's :+ En GTA vind ik niks aan.

Helaas heb ik die beta's gemist ;

[ Voor 0% gewijzigd door Vrijdag op 21-03-2015 11:52 . Reden: Ohja, ik speel op de PS4 ]

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kom ook van CoD af , de vorige Battlefields vond ik maar matig.
Hardline is in mijn ogen de beste BF tot nu toe , het is super om te
spelen. Teamwork is erg effectief in Hardline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 08-10 19:37
Haha wat een gemekker... Ik vind het gewoon een top spel. Misschien niet de beste BF, maar ongetwijfeld de leukste. Lekker snel en achter elke muur kan een episch gevecht uitbreken. Speel op de XB1 (pc master race jaja) en het is denk ik het beste spel wat ik tot nu toe heb gekocht. Forza Horizon 2 was ook echt genieten maar dit is toch iets anders.

Het gaat hier nog meer dan ooit om teamwork, dit in combinatie met de nieuwe gamemodes en pace. Misschien hadden ze het Battlefield Rainbow Six moeten noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fiore187
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 03-05-2021
Ik had juist weinig plezier met de beta, maar desondanks toch aangeschaft en ik vind het heel fijn spelen. Vooral de mp uiteraard. Ben aangenaam verrast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 21:14
Gisteren avond nog een paar potjes gespeeld. An sich is het best wel een leuke game om te spelen zodra ja van de ro933 af bent.
Wat ik wel vind tegenvallen:
Spawnen bij TDM - He spawned bijna altijd in de buurt van een of meerdere tegenstanders. Zo had ik dat ik 4 a 5 keer achter elkaar spawnde en meteen neer gehaald werd doordat ik midden tussen een lading enemies stond. En de keren dat ze achter me spawnden is nu al niet op 2 handen te tellen.
Time To ADS (TTA) - Er zit een delay op het ADS gaan. Instant ADS gaan is een perk die je moet verdienen.
Time To Kill - Ergens vind het ik het niet echt lekker werken die lage TTK. Op de een of andere manier hoor je tegenstanders totaal niet aankomen en heb je ze pas door als ze op je schieten, en dan is het uiteraard te laat.
Elite Scout - WTH, is dat tegenwoordig een DMR?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19:20

Bullet NL

Eigen Wijs

Eens,

De spawns en de quickscoop snipers zijn een probleem.
Het is niet normaal hoe vreemd de spawns soms zijn, letterlijk tussen een aantal vijanden spawnen is niet te doen. Voor dat je door hebt waar je überhaupt het spel weer in komt lig je al weer. Zonder een stap gezet te hebben.

Ook hebben ze het snipen te makkelijk gemaakt, ik hoop echt dat er snel een patch komt die meer balans in de sniper wapens brengt.... Bij een sniper denk ik aan het controleren van de ademhaling, rustig aanleggen enz enz. Nu is het zoom en trigger en je de gene waar je op mikt ligt op de grond. Veel te makkelijk.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10-10 23:22

Stronkie

Where wind is Trouble

jagermeister schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 18:12:
Spelcode in Origin verzilverd, maar zie Hardline niet tussen "Mijn games" staan. Mis ik iets of kan het even duren voor ie zichtbaar wordt?
Wow een blast from the past..

"did you go to the "dark side" my friend?"

Hoe is het ermee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
fiore187 schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 12:25:
Ik had juist weinig plezier met de beta, maar desondanks toch aangeschaft en ik vind het heel fijn spelen. Vooral de mp uiteraard. Ben aangenaam verrast!
Betà beviel mij ook helemaal niet, maar misschien kwam dat omdat ik de game mode niet begreep en toen te snel de handdoek in de ring had gegooid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen zeuren dat bf:h niet op bf4 lijkt. Apart... Het zijn toch 2 totaal verschillende settings? Dat is net als cs:go met arma III vergelijken... Anyhow: awesome spel. Snipers zijn prima, merk er weinig van. Volle bak erin als mechanic en iedereen buttrapen is de way to go :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 13:09:
Mensen zeuren dat bf:h niet op bf4 lijkt. Apart... Het zijn toch 2 totaal verschillende settings? Dat is net als cs:go met arma III vergelijken... Anyhow: awesome spel. Snipers zijn prima, merk er weinig van. Volle bak erin als mechanic en iedereen buttrapen is de way to go :)
Nee, het zou zo zijn, moest die arma III eigenlijk: Counter Strike: Arma III heten en op dezelfde engine gemaakt zijn :P

[ Voor 3% gewijzigd door SmokingCrop op 21-03-2015 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:24

Christiano007

Ich bin der champion

Vind het juist ook heel vermakelijk. Doordat er meer snelheid in het spel zit ala COD is het IMHO een stuk vermakelijker geworden. Zoals de spawn plekken mag er wel iets verbeterd worden en ik moet nog erg wennen aan de wapens die toch anders schieten dan in een COD.

Nee het valt me allemaal erg mee

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 00:05

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Stronkie schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 12:36:
[...]

Hoe is het ermee.
Haha, nog een beta tester van JM zijn bf2 map destijds, principieel skip ik deze, had ook een premium addon van BF4 kunnen/ moeten zijn :o ;)

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23:17
Ik vond hardline eerst tegen vallen. Dit was vooral toen ik hoofdzakelijk conquest aan het spelen was. Ik vind de mappen daar niet echt voor geschikt.
Gisteren begonnen met bloos money modus, en dat vind ik echt geweldig ! Minder mensen in de map, het maakt het overzichtelijker.
Voorlopig speel ik dus vooral blood money 😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
mobygo76 schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 14:02:
Ik vond hardline eerst tegen vallen. Dit was vooral toen ik hoofdzakelijk conquest aan het spelen was. Ik vind de mappen daar niet echt voor geschikt.
Gisteren begonnen met bloos money modus, en dat vind ik echt geweldig ! Minder mensen in de map, het maakt het overzichtelijker.
Voorlopig speel ik dus vooral blood money 😁
Deed je Conquest Large? Ik ontwijk bewust de 64 speler modes. Daar zijn de levels gewoon te klein voor. Conquest Small is wel goed te doen. Blood Money is inderdaad echt vet, het gaat niet alleen om kills maar vooral om het naaien van het andere team.

Heists vind ik, nu ik het beter begrijp, ook steeds leuker. Alleen zijn sommige mappen (bijv. The Block) wel heel erg uit balans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NINjak
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-08 15:29
Die eerste (conguest?) beta vond ik "niks", de vorige vond ik het al een stuk leuker en goed te spelen dus ondanks ik langer zou wachten ALS ik het zou kopen jeuken mijn handen nu wel ;)

Ik heb hem alvast niet als pre-order gekocht, ook al had me dat wat geld gescheeld, maar nu tja... (jeuk jeuk jeuk).... Ik ben dan ook meer een infanterie speler en dus trekt deze mij toch al weer. Dat Battlefield in de naam heeft en het toch niks met militairen te maken heeft maak me niet zoveel uit want ik begrijp dat ze de naam gewoon misbruiken als het spel maar leuk om te spelen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 22:31
Stewie! schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 01:07:
[...]

Raar, is eigenlijk ook gewoon uberhaupt helemaal geen i3D servers alleen maar France of Duitse servers.
En toch heb ik maar een paar aantal waarvan er veel vol zitten, en ik heb maar 1 pagina voor mij en als ik meer naar beneden gaan zijn die allemaal leeg.

Ik heb hier 2 screenshot met de filter wat ik heb ingesteld.

Afbeeldingslocatie: http://i304.photobucket.com/albums/nn196/Yordiee/Battlelog%201_zpsnuzhthkk.png

Afbeeldingslocatie: http://i304.photobucket.com/albums/nn196/Yordiee/Battlelog%202_zpsn4ic18mq.png

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 10-10 15:23
Buizerd__NL schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 14:19:
[...]

Raar, is eigenlijk ook gewoon uberhaupt helemaal geen i3D servers alleen maar France of Duitse servers.
En toch heb ik maar een paar aantal waarvan er veel vol zitten, en ik heb maar 1 pagina voor mij en als ik meer naar beneden gaan zijn die allemaal leeg.

Ik heb hier 2 screenshot met de filter wat ik heb ingesteld.

[afbeelding]

[afbeelding]
Je moet beginnen met alle maps niet aan te kruisen maar alleen de maps die je wil spelen.
je hebt geen 64p Blood Money en je zou ook nog kunnen aanvinken om geen lege server te zien.

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CallmeGod
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 05-10 20:09
Welke modus spelen jullie vooral?

Ik vind heist en blood money niet echt mijn ding of is het leuker met meerdere personen samen deze modus te doen?

Ik speel met een vriend meestal concuest en TD oud en vertrouwde spelmodus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
martijn24 schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 14:51:
Welke modus spelen jullie vooral?

Ik vind heist en blood money niet echt mijn ding of is het leuker met meerdere personen samen deze modus te doen?

Ik speel met een vriend meestal concuest en TD oud en vertrouwde spelmodus.
Haha ik speel juist vooral Heist en Blood Money. TDM heb ik volgens mij nog nooit bij BF gedaan. Conquest (small) is leuk om even aan het spel te wennen.

Heist en Blood Money worden wel leuker als je goed samen speelt. Vaak gebeuren de gevechten binnen een beperkt gebied, maar omdat de koffers en het geld steeds mee worden genomen verplaatsen de gevechten zich ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-10 17:07

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Conquest en TDM vind ik meestal het leukst maar af en toe een potje Bloodmoney, Heists of Hotwire gaat er ook wel in. En dan is die laatste het minst leuk, maar je verdient er wel veel knaken mee.

Ik ontwijk ook het liefst nu die TDM met 64 spelers, dat is gewoon echt niet leuk. Veelte veel frustratie. Maps zijn te klein, hoewel anderen weer te groot zijn en waar dus prima 64 man op kunnen. Maar ook daar weer halletjes en gangetjes wat chokepoints kunnen worden.

Moet wel zeggen dat ik gister een betere dag had met BF Hardline maar ik erger me nog steeds wel aan het feit dat er gewoon knullige stomme dingen in deze release zitten die we bij BF4 al gedag hadden gezegd. Ze komen natuurlijk wel met een update, maar waarom moeten we weer in de wereld van visual recoil en sights die gewoon NIET kloppen leven enz. Onbegrijpelijk.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CallmeGod
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 05-10 20:09
Beltoni schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 14:55:
[...]

Haha ik speel juist vooral Heist en Blood Money. TDM heb ik volgens mij nog nooit bij BF gedaan. Conquest (small) is leuk om even aan het spel te wennen.

Heist en Blood Money worden wel leuker als je goed samen speelt. Vaak gebeuren de gevechten binnen een beperkt gebied, maar omdat de koffers en het geld steeds mee worden genomen verplaatsen de gevechten zich ook.
Vanavond maar toch nog een poging wagen met blood money en heist.
Mocht ik dan wederom met een schuin oog tegen aan kijken kan ik voor mezelf een conclusie trekken dat het niks voor mij is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeple
  • Laatst online: 10-10 20:38
Echt wat een briljante game is hardline. Heb er nu op de PC al flink wat uurtjes inzitten en man wat een fun factor heeft deze game. Misschien mis je die ms vertraging in gameplay als in BF4 en voelt het dus meer aan als COD/CS qua response van de besturing, maar wat een epische momenten komen er voorbij, Hollywood is er niks bij.. :P

De handeling van de auto's is niet echt optimaal zoals dat nu eenmaal is met deze engine maar je kunt er best nog aardig mee leren karren.

Het is even wennen en wat chaotisch op het begin maar zodra je de nieuwe modi en mappen doorkrijgt is echt leuk spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
TDM is in BFH in mijn ogen een beetje overbodig en jammer dat het erin zit al snap ik het wel.
Kijk in BF3/4 bood TDM nog een bepaald soort gameplay die anders maar in BFH is zulke gameplay eigenlijk wat BFH anders maakt dan deel 3 of 4

[ Voor 3% gewijzigd door beuker19 op 21-03-2015 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

TDM is perfect voor Hardline vind ik. Juist met de snellere gunplay maakt het ook weer een hele andere ervaring dan bijvoorbeeld in BF3 of BF4. Is perfect voor als je gewoon lekker wilt knallen zonder je druk te hoeven maken om tactics. Af en toe wel even fijn om je twitchshots en je reflexen te trainen :)

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soulcrusher
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09-10 00:03
Donderdag tijdens het spelen werd ik opeens uit de server gegooid en kwam Origin met de melding dat ik elders ingelogd was. Vreemd, maar oke het zal wel. Nu heb ik sinds die tijd geen Hardline meer gespeeld maar nu zag ik net dat iemand afgelopen nacht op mijn account één potje heeft gespeeld. Nu heb ik natuurlijk meteen mijn wachtwoord gewijzigd, maar ik weet niet hoe ik contact op kan nemen met EA. Als ik het contactformulier invul staat er als aanbevolen kanaal dat ik moet bellen (beschikbaar maandag t/m vrijdag :+ ).
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/U0n70oj.png
Niemand weet mijn wachtwoord. Iemand een idee waar ik moet zijn hiervoor?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
soulcrusher schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 15:57:
Donderdag tijdens het spelen werd ik opeens uit de server gegooid en kwam Origin met de melding dat ik elders ingelogd was. Vreemd, maar oke het zal wel. Nu heb ik sinds die tijd geen Hardline meer gespeeld maar nu zag ik net dat iemand afgelopen nacht op mijn account één potje heeft gespeeld. Nu heb ik natuurlijk meteen mijn wachtwoord gewijzigd, maar ik weet niet hoe ik contact op kan nemen met EA. Als ik het contactformulier invul staat er als aanbevolen kanaal dat ik moet bellen (beschikbaar maandag t/m vrijdag :+ ).
[afbeelding]
Het meest effectieve is de livechat maar uiteraard is de chat niet beschikbaar in NL, probeer je locatie te veranderen naar VS (misschien dat je tegenwoordig met VPN naar VS moet inloggen hiervoor, geen idee hoe ver ze tegenwoordig zijn bij EA).

Dan het volgende zou moeten werken:

1 Click on the following link: https://help.ea.com/contact-us
2 Make sure you are logged in (top right corner)
3 Click on the blue button "Contact a Game Advisor"
4 Enter the name of your game or product (or "Origin" for account-related issues) and click "Find Solutions"
5 Select the type of issue and the platform you play on, and click on "Find Solutions".
6 Click on the blue button "I still need help" if the FAQ articles do not apply to your situation.
7 Select a contact option. Note that you may get different contact options depending on your country

Verander ook je wachtwoord van je e-mail waarmee je inlogt als dat hetzelfde is en scan even goed naar virussen/keyloggers op je systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberdude
  • Laatst online: 05-10 00:02
Moet zeggen dat ik nog niet echt veel fun heb gehad, maar dat is meer mn eigen fout. Gister nacht met wat Amerikaanse vrienden op 64 man servers zitten spelen en wat hardcore, dus dat was een flinke cluster fuck en een ping van 150+ dus we gaan vanavond de normale gamemodes maar uitproberen op eu servers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

@Theuberdude14: het scheelt dat hardcore nu ipv 60% HP wel gewoon 100% HP is, anders was het helemaal een drama geweest...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimz93
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 01-10 08:27
heeft er iemand toevallig tips waar deze game goedkoop te krijgen is? (G2A wel al gecheckt maar dacht dat het spel voor minder dan €42 te krijgen is voor de PC) :9

PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
Origin Mexico 38€

Even met Hola inloggen op de Mexicaanse Origin.
BFH kopen en betalen met Paypal en downloaden maar ;)

[ Voor 75% gewijzigd door beuker19 op 21-03-2015 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimz93
  • Laatst online: 01-10 08:27
beuker19 schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 17:46:
Origin Mexico 38€

Even met Hola inloggen op de Mexicaanse Origin.
BFH kopen en betalen met Paypal en downloaden maar ;)
thanks,

Zag net op de vorige pagina http://www.cdkeys.com/

daar kun je hem met een facebook like met 5% korting krijgen, dan kost ie ook €38 ;)

PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-09 22:36
soulcrusher schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 15:57:
[afbeelding]
What is je ingame naam?

ps, hoe weet je dat iemand anders op je account heeft gespeeld? Het gebeurt namelijk soms
in battlelog dat als je een server verlaat en de rest ook voordat de ronde geeindigt is dat de ronde
gewoon doorgaat,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18:33
Bah, net als BF4 eerst heeft Hardline last van een smerige memory leak waardoor al je non-paged memory eraan gaat.

Dit gebeurt doorgaans bij een mapchange en komt niet terug. Je kan het enigszins voorkomen door snel je BFH te stoppen voor je memory er volledig doorheen is gejaagd want dan is een reboot vereist.

Schijnt voornamelijk/alleen voor te komen bij HD6xxx en HD5xxx kaarten van AMD. Laatste beta drivers (met BFH tweaks) al geprobeerd maar dit mocht ook niet baten.

Gaat zowel in MP als SP. Vreemd, want van de week had ik nergens last van en kon ik een uurtje of 2-3 onafgebroken spelen, daarna even SP gedaan en ging ook gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe lang die in-game installatie duurt?
Ik kan alleen de proloog spelen.
Hij is pas op 25 %.
Het wordt wel een meerjarenplan zo.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soulcrusher
  • Laatst online: 09-10 00:03
NLsandman schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 17:57:
[...]

What is je ingame naam?

ps, hoe weet je dat iemand anders op je account heeft gespeeld? Het gebeurt namelijk soms
in battlelog dat als je een server verlaat en de rest ook voordat de ronde geeindigt is dat de ronde
gewoon doorgaat,
Mijn naam is soulcrusher100. Ik heb alleen Hotwire gespeeld en vannacht is er een potje Conquest large gespeeld en heb ik opeens een AKM gekocht. Ik zie nu ook dat ik de eerste 3 single player missies gehaald heb terwijl ik dat nog niet aangeraakt heb. Bizar allemaal :+
En die persoon haalt ook nog eens mijn stats omlaag :9

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP
  • Laatst online: 20:33

PBP

Verwijderd schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 19:02:
Weet iemand hoe lang die in-game installatie duurt?
Ik kan alleen de proloog spelen.
Hij is pas op 25 %.
Het wordt wel een meerjarenplan zo.....
PS4 versie? Hier al hele middag bezig zit nu op 50%. Heb nog nooit zo'n trage download gehad op PSN.. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PBP schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 19:06:
[...]

PS4 versie? Hier al hele middag bezig zit nu op 50%. Heb nog nooit zo'n trage download gehad op PSN.. :|
Ja PS4 versie,
Kan je na een tijdje wel de eerste episode spelen of moet je wachten tot hij 100% is?
En gaat hij ook verder met installeren als ik een ander spel ga spelen?

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2015 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-10 13:17

:9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP
  • Laatst online: 20:33

PBP

Verwijderd schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 19:09:
[...]

Ja PS4 versie,
Kan je na een tijdje wel de eerste episode spelen of moet je wachten tot hij 100% is?
Bij 50% kon ik ook alleen nog de prologue spelen. Dit topic staat er vol mee. Sommige zijn al 3dagen bezig met downloaden. Word vanavond dus niet meer spelen.. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanKelevra
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 01-10 20:37
Ga hem ook maar halen, als er mensen zijn die samen willen spelen op de ps4 voeg me maar toe. HyperFocusNL

[ Voor 87% gewijzigd door StefanKelevra op 22-03-2015 09:21 . Reden: andere info ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:58

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Stronkie schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 12:36:
[...]

Hoe is het ermee.
Hey gozer! Lang geleden idd. Goed man! Met jou ook?

Weer eens ff ouderwets BF aan het spelen. Vermaak me er wel mee, maar ben echt fucking slecht :D
Sypher schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 18:28:
Bah, net als BF4 eerst heeft Hardline last van een smerige memory leak waardoor al je non-paged memory eraan gaat.

Dit gebeurt doorgaans bij een mapchange en komt niet terug. Je kan het enigszins voorkomen door snel je BFH te stoppen voor je memory er volledig doorheen is gejaagd want dan is een reboot vereist.

Schijnt voornamelijk/alleen voor te komen bij HD6xxx en HD5xxx kaarten van AMD. Laatste beta drivers (met BFH tweaks) al geprobeerd maar dit mocht ook niet baten.

Gaat zowel in MP als SP. Vreemd, want van de week had ik nergens last van en kon ik een uurtje of 2-3 onafgebroken spelen, daarna even SP gedaan en ging ook gewoon.
Hier ook man. Gelukkig valt het mee en heb ik er pas na een uur of 2 a 3 spelen last van. Hopen dat er snel een (driver) update komt.

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:24

Christiano007

Ich bin der champion

Jammer dat die boobie trap mij nooit lukt, altijd zijn auto's al bezet of word ik gekilled als ik het wil doen.

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-04 10:06
man man man. ik hoop dat ik nog een keer ga wennen aan die controllers en fps games. kill death ratio van 0.3 en het is vaak meer pray en spray dan mikken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDeraGear
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21-09 21:59

JDeraGear

Mighty Pirate!

Heerlijk spelletje! Ik ben nog niet zo goed maar het speelt lekker weg, en de gamemodes zijn erg verfrissend.
Enkele dingen blijf ik me soms echter aan ergeren, die ik hier nog niet gelezen heb:
*ik kom met grote regelmaat tegen dat ik enemies zie met een blauwe (friendly) nametag boven hun hoofd.-het behoeft geen verdere uitleg waardoor dit er soms voor zorgt dat ik mijn scherm wel door de kamer kan gooien.
*invincible enemies.... zoalsdeze::
Verder zijn de spawns soms echt ronduit bagger, naast een enemy, midden op een point, aan de andere kant van het front, het gaat soms helemaal nergens over.

Behalve deze 3 puntjes heb ik echt nog weinig dingen gemerkt, voor mij een (relatief) succesvolle launch! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRANSAD
  • Laatst online: 10-10 04:04

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Hahaha..heerlijk _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er servers met een kortere respawn tijd? Enige waar ik me op dit moment aan stoor is de lange respawn tijd. Vooral bij blood money: hoog tempo. Voelt als een anticlimax als je dood bent en 10 sec later pas weer kunt spawnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De singleplayer is audiovisueel een topper en zeer vermakelijk :

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-10 19:16
jimz93 schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 17:43:
heeft er iemand toevallig tips waar deze game goedkoop te krijgen is? (G2A wel al gecheckt maar dacht dat het spel voor minder dan €42 te krijgen is voor de PC) :9
Gewoon bij de Wehkamp.

Vultlt de code maart in en je krijgt € 10 korting. En dit is legaal..

Code is is eenmalig te gebruiken en voor elke klant beschikbaar.

[ Voor 8% gewijzigd door Mouse_NL op 22-03-2015 09:51 ]

Iphone 5 -- eerste Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• merlin1201
  • Registratie: Juni 2011
Ook hier positief of de ps4 versie van hardline.
Natuurlijk zijn er her en der ergernissen zoals de hoeveelheid snipers, want die scout lijkt wel een DMR trifle.
Maar ook verkeerde kleur name tag boven de speler zodat je neergeknald word.
Spam's tja ik denk dat het lastig is om 64 man te respawnen en dat maakt de chaos compleet in TDM.
Tja jou houd van TDM of niet ik speelde graag TDM en Domination in BF4 en vind daarnaast de nog snellere gameplay wel lekker.
Vergelijkbaar met COD ? mm vind ik wel met dat verschil dat je nu op een server speelt en dat als daar LAG inzit dat dan iedereen daar last van heeft. een groot verschil tav COD en hun p2p verbindingen, want dat is voor mij direct de aanleiding om die game niet meer te spelen.
Al met al zeker postief... hou je van Battlefield dat is ook hardline een prima spel.

4800 Wp 10x ZO 6x NW https://pvoutput.org/intraday.jsp?id=74451&sid=66030

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21:35
ik vind dit spel echt geweldig. Doet mij echt terugdenken aan die intense battles van strike at karkand. Vooral doe bank job vind ik zeer meeslepend. Kleinschaliger vind ik een pak beter want je zit constant in de actie. Terwijl je in de gewone BF een hele match op uw alleen kan ronddolen.

Nadeel vind ik nog wel dat ik héél snel dood ben. En zie ook vaak niet van waar, maar dat is omdat ik die mappen nog niet ken denk ik. Snipers zijn ook irritant maar dat is in elk spel zo en hier zijn het er niet zo veel. Het systeem van wapens kopen vind ik een pak beter dan het gewone levellingsysteem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 10-10 22:30
Gisteren voelde het weer even aan. Zoals bf4. Ik ging in 1 hit neer en netcode was weer een drama. Waarschijnlijk probleem op de server. Maar het liet me al bijna de game deinstalleren.

Daarnaast hoop ik dat ze de player animaties gaan aanpakken nog.
Spelers kijken de andere kant op. Maar in werkelijkheid kijken ze je recht jou kant op.
mensen die over de map vliegen terwijl ze gehurkt zitten of zelfs plat op hun buik liggen. Echt vaag

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolkeh
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 17:02
Hoe lang duurt het meestal voordat er custom servers oid komen voor de BF reeks? Komt dit uberhaupt? Een servertje met bijvoorbeeld alleen maps zonder vehicles op Heist lijkt me wel iets waarvoor mensen zouden kunnen kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oeps

[ Voor 94% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2015 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
200% objective bonus op Hotwire.... Dan gaat het wel hard :D

Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/gKG93/0569d3d108.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Pykow schreef op zondag 22 maart 2015 @ 11:47:
Gisteren voelde het weer even aan. Zoals bf4. Ik ging in 1 hit neer en netcode was weer een drama. Waarschijnlijk probleem op de server. Maar het liet me al bijna de game deinstalleren.

Daarnaast hoop ik dat ze de player animaties gaan aanpakken nog.
Spelers kijken de andere kant op. Maar in werkelijkheid kijken ze je recht jou kant op.
mensen die over de map vliegen terwijl ze gehurkt zitten of zelfs plat op hun buik liggen. Echt vaag
Ik heb nog niet veel van dit soort dingen gezien eigenlijk. Best al wat uurtjes gespeeld gisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 10-10 17:08
Eerste keer in chopper op hardline, best goed te doen!
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=hrRhZiCZFkk]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
jagermeister schreef op zondag 22 maart 2015 @ 12:27:
[...]

Ik heb nog niet veel van dit soort dingen gezien eigenlijk. Best al wat uurtjes gespeeld gisteren.
Ook al 10/15 uur gespeeld, heb dit allemaal nog nooit gezien. Misschien omdat ik niet op de PC zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Laatst online: 00:00
De stats van gisteren:
Afbeeldingslocatie: http://i.snag.gy/zQQx7.jpg

versus
Afbeeldingslocatie: http://i.snag.gy/HAYMh.jpg

Battlefield 4 is zelfs op de PC nog populairder dan Battlefield Hardline op de PC. Ik kijk best wel op deze cijfers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Beltoni schreef op zondag 22 maart 2015 @ 13:04:
[...]

Ook al 10/15 uur gespeeld, heb dit allemaal nog nooit gezien. Misschien omdat ik niet op de PC zit?
Wel PC hier.

Overigens zijn de battles op Heist ook echt vet. Vooral die in de stad. Grafisch vind ik de game ook echt een pareltje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
vinom schreef op zondag 22 maart 2015 @ 13:07:
De stats van gisteren:
[afbeelding]

versus
[afbeelding]

Battlefield 4 is zelfs op de PC nog populairder dan Battlefield Hardline op de PC. Ik kijk best wel op deze cijfers.
Wat probeer je hiermee te zeggen?

Even een vraagje over de hacker mode... Kan ik dit op een tablet doen terwijl ikzelf of iemand anders op mijn account aan het spelen is of moet ik hier een speciaal battlelog account voor hebben? Heb daar nog helemaal niet naar gekeken maar het ziet er nog wel geinig uit.

[ Voor 29% gewijzigd door Beltoni op 22-03-2015 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Laatst online: 00:00
Beltoni schreef op zondag 22 maart 2015 @ 13:40:
[...]

Wat probeer je hiermee te zeggen?
Dat de game veel populairder zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
vinom schreef op zondag 22 maart 2015 @ 13:54:
[...]

Dat de game veel populairder zou zijn.
Lastig om hier wat over te zeggen, kan niet aan de lay-out zien welke bronnen het zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bats13
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 02-10 16:14
Toch stiekem hardline gehaald en vermaak me prima.. toch jammer dat bij heist en bloodmoney mensen neit echt voor objectives gaan.

Heb op een of andere manier wel rare stuttering/FPS drops.. iemand enig idee wat dat kan zijn?
Heb alle programma's op de achtergrond uit staat en heb toch aardig systeempje:

AMD FX8350
Asrock 970 Extreme 3 R2.0
MSI GTX 970 4GB
8GB Corsair XMS CMX4GX3M2A1600C9

had dit probleem ook al met BF4 laatste tijd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:59

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Beltoni schreef op zondag 22 maart 2015 @ 13:59:
[...]

Lastig om hier wat over te zeggen, kan niet aan de lay-out zien welke bronnen het zijn.
Bfstats en steamstats neem ik aan. Maar goed, het merendeel van de totale (westerse) pc populatie is al een tijdje verspreid over slechts een paar games (onder andere LoL, Dota2, CSGO). Uiteraard is de rest zo dood als het maar kan en totaal onspeelbaar. ;)

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
Gundogan schreef op zondag 22 maart 2015 @ 14:19:
[...]

Bfstats en steamstats neem ik aan. Maar goed, het merendeel van de totale (westerse) pc populatie is al een tijdje verspreid over slechts een paar games (onder andere LoL, Dota2, CSGO). Uiteraard is de rest zo dood als het maar kan en zijn totaal onspeelbaar. ;)
Haha ja het gamevolk staat minder open voor innovatie dan je zou denken... Ach ik heb ook jaren wow gespeeld en speel nog steeds Fifa terwijl dat echt één van de slechtste spellen is die ik ooit heb gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Laatst online: 22:50

Stewie!

Keen must die!

Op de PC heeft Hardline vooral last van slechte PR van vorig jaar. Je ziet dat iedereen die het spel een keer gespeeld heeft er heel positief over praat (zie de leuke reacties in dit topic).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebel8319
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 16:52
Ben echt te spreken over BF Hardline !!! Speel hem op de PS4 , en heb er nu al veel meer plezier aan gehad dan ik met BF4 ooit heb gehad en die heb ik op de PC en PS4

Doet me echt weer denken aan die goeie infantry matches uit het de eerste versies van BF !

Speelt lekker soepel , en die shotguns en sowieso wapen klinken echt lekkerr in deze game !!

Voeg me toe als je wil , ik ben wel echt een teamplayer PSN : Rebel8319

https://www.instagram.com/indigobeatz_rebelchild/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinez
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 00:22
Bullet NL schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 12:36:
Eens,

De spawns en de quickscoop snipers zijn een probleem.
Het is niet normaal hoe vreemd de spawns soms zijn, letterlijk tussen een aantal vijanden spawnen is niet te doen. Voor dat je door hebt waar je überhaupt het spel weer in komt lig je al weer. Zonder een stap gezet te hebben.

Ook hebben ze het snipen te makkelijk gemaakt, ik hoop echt dat er snel een patch komt die meer balans in de sniper wapens brengt.... Bij een sniper denk ik aan het controleren van de ademhaling, rustig aanleggen enz enz. Nu is het zoom en trigger en je de gene waar je op mikt ligt op de grond. Veel te makkelijk.
ik sluit me hier bij aan, met name de spawns is simpelweg idioot, zeker 60 procent en meestal meer van de spawns ben je direct dood voordat je ook maar kunt reageren. Enige safe way om dat te voorkomen is door steeds maar weer in je basis te spawnen. Ik had liever dat spawn systeem van bf4, dat werkt stukken beter.

Snipen is inderdaad veel te gemakkelijk nu, ik ben totaal geen sniper, maar zelfs ik raak de 1 na de ander als ik met de sniper speel (wat ik overigens niet vaak doe omdat ik dat geen moer aan vind), maar als ik het al kan zonder oefening, kun je nagaan wat iemand er mee kan als die wel graag sniper speelt.

het meer cod gevoel vind ik wel bij de game passen overigens, ik vind de game ook zeker niet slecht, maar met name dat spawn systeem moet compleet op de schop wil dit leuk blijven.

ik vind overigens de graphics op de ps4 behoorlijk achter blijven als ik het vergelijk met de laatste maps van bf4 op de ps4. Ik weet dat het een oude frostbite versie is, maar iets meer aandacht had er wel aan besteed mogen worden, zeker als je kijkt naar de grond textures en popup, dat loopt mijlenver achter op de bf4 versie inmiddels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Wow zeg, een 6 uur durende campaign :+
en dat met veel arrests, evidence gevonden etc..
Al bij al niet bepaald beter dan de campaign in bf4.

Nu even multiplayer testen om te zien of het volledige plaatje leuker is dan de beta.
Handig toch, die Origin Game Guarantee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
robinez schreef op zondag 22 maart 2015 @ 15:24:
[...]

ik sluit me hier bij aan, met name de spawns is simpelweg idioot, zeker 60 procent en meestal meer van de spawns ben je direct dood voordat je ook maar kunt reageren. Enige safe way om dat te voorkomen is door steeds maar weer in je basis te spawnen. Ik had liever dat spawn systeem van bf4, dat werkt stukken beter.

Snipen is inderdaad veel te gemakkelijk nu, ik ben totaal geen sniper, maar zelfs ik raak de 1 na de ander als ik met de sniper speel (wat ik overigens niet vaak doe omdat ik dat geen moer aan vind), maar als ik het al kan zonder oefening, kun je nagaan wat iemand er mee kan als die wel graag sniper speelt.

het meer cod gevoel vind ik wel bij de game passen overigens, ik vind de game ook zeker niet slecht, maar met name dat spawn systeem moet compleet op de schop wil dit leuk blijven.

ik vind overigens de graphics op de ps4 behoorlijk achter blijven als ik het vergelijk met de laatste maps van bf4 op de ps4. Ik weet dat het een oude frostbite versie is, maar iets meer aandacht had er wel aan besteed mogen worden, zeker als je kijkt naar de grond textures en popup, dat loopt mijlenver achter op de bf4 versie inmiddels.
Je moet gewoon zorgen dat als je het bericht krijgt dat je de laatste overlevende van je squad bent dat je een veilig plekje zoekt. Als iedereen dat doet heb je nergens last van. Ik ga ook wel eens dood direct nadat ik spawn maar dat is dan mijn eigen fout.

Ik zit op XB1 en daar zouden de graphics het minste moeten zijn maar ik heb nergens last van. Het heeft geen invloed op hoe ik het spel ervaar. Ben veel te druk bezig met het spelletje om daar op te letten.
SmokingCrop schreef op zondag 22 maart 2015 @ 16:16:
Wow zeg, een 6 uur durende campaign :+
en dat met veel arrests, evidence gevonden etc..
Al bij al niet bepaald beter dan de campaign in bf4.

Nu even multiplayer testen om te zien of het volledige plaatje leuker is dan de beta.
Handig toch, die Origin Game Guarantee.
Ach, is de single player ooit de moeite waard geweest bij BF? Behalve bij Bad Company dan...

Multiplayer vind ik echt briljant, maar je moet wel even de tijd nemen om te wennen aan de game modes. Als je daarnaast ook de mappen wat beter leert kennen dan zie je de verschillende mogelijkheden en dat geeft het spel veel meer diepte.

[ Voor 18% gewijzigd door Beltoni op 22-03-2015 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Heist levert zulke vette gevechten op. Heerlijk gewoon. Dat mijn KD zuigt vind ik niet zo'n probleem :P

[ Voor 30% gewijzigd door jagermeister op 22-03-2015 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:13

Sandyman538

SandstorM [148839]

Wat ik echt een enorm pluspunt vind, is dat als je squadleader geen opdrachten uitdeelt en ik als teammember enkele keren 'request order' doe, hij automatisch iemand ander squadleader maakt, over het algemeen iemand uit je team die een order request heeft gedaan. Kun je in ieder geval objectives markeren zoals BF bedoeld is.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFZ61
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:13
Leuk spel, maar uiteraard die ellendige netcode/game engine blijft rampzalig. Op een NLse server had ik een ping van 5, K/D om van te huilen. (maakt mij niet echt uit, blijft maar 'n spel)

Maar later op een VS server gezeten, met een ping van 80-100, en gelijk is mijn K/D beter. (ruim dubbele aantal kills dan deaths)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Sandyman538 schreef op zondag 22 maart 2015 @ 16:58:
Wat ik echt een enorm pluspunt vind, is dat als je squadleader geen opdrachten uitdeelt en ik als teammember enkele keren 'request order' doe, hij automatisch iemand ander squadleader maakt, over het algemeen iemand uit je team die een order request heeft gedaan. Kun je in ieder geval objectives markeren zoals BF bedoeld is.
Was me nog niet opgevallen, maar is inderdaad een goede zet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
buh, lijkt wel alsof ik terug in m'n Call of Duty jaren zit..
Tijd voor de refund..

Ik houd het toch lekker bij bf4. Hardline is geen slecht spel, maar niet bepaald waar ik naar op zoek ben.

edit: wow, kudos to EA voor zo'n snel refund systeem.

[ Voor 53% gewijzigd door SmokingCrop op 22-03-2015 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-09 22:36
Stewie! schreef op zondag 22 maart 2015 @ 14:35:
Op de PC heeft Hardline vooral last van slechte PR van vorig jaar. Je ziet dat iedereen die het spel een keer gespeeld heeft er heel positief over praat (zie de leuke reacties in dit topic).
Op pc is men de release van bf4 nog niet vergeten, blijkbaar zijn console spelers meer vergevings gezind.
Jammer voor visceral want de game is helemaal niet zo slecht en ik zie ook elke dag dat 1 of 2 vrienden
in mijn friendlist hardline toch zijn gaan kopen.
Ik ga er van uit dat het wel goed gaat komen, mond op mond reclame moet nu zijn werk gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NLsandman schreef op zondag 22 maart 2015 @ 18:41:
[...]
Op pc is men de release van bf4 nog niet vergeten, blijkbaar zijn console spelers meer vergevings gezind.
Jammer voor visceral want de game is helemaal niet zo slecht en ik zie ook elke dag dat 1 of 2 vrienden
in mijn friendlist hardline toch zijn gaan kopen.
Ik ga er van uit dat het wel goed gaat komen, mond op mond reclame moet nu zijn werk gaan doen.
Tsja, dan moet er wel weer rap wat aan de serverkant gebeuren wil het weer snel doorzetten. Ik ben blij dat ik het voor een prikje op de kop heb kunnen tikken. Want iedereen klaagt op dit moment weer steen en been over hetzij de servers hetzij de backend die het weer niet aan kunnen. Ongetwijfeld zal onze meneer van WC-Eend weer met een uitstekend onderbouwd smoesje komen. Maar dat de hitreg sinds begin van de middag weer ouderwets om te janken is en de netcode weer heerlijk random is, is weer pijnlijk duidelijk geworden en dit heeft iedereen in m'n vriendenlijst.

En nee, dat zijn geen happy-go-lucky-console-yolo-casual-boys....... De mond op mond reclame verloopt op dit moment niet hééél erg goed kan ik je vertellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
En daar is Totalbiscuit.

* DaniëlWW2 heeft totaal geen spijt dat hij geen aandacht heeft gegeven aan deze game of geld aan EA. O-)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Vandaag spel gekocht en begonnen aan de single player op de PC :) Best wel een vernieuwend concept en erg leuk om te spelen tot nu toe!! Heel even Blood Money gedaan, maar dat vond ik wel enorm hectisch!

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
DennusB schreef op zondag 22 maart 2015 @ 19:56:
Vandaag spel gekocht en begonnen aan de single player op de PC :) Best wel een vernieuwend concept en erg leuk om te spelen tot nu toe!! Heel even Blood Money gedaan, maar dat vond ik wel enorm hectisch!
Aan het begin is het heel erg wennen. Was zelf ook eerst maar begonnen met Conquest small om even in te komen. Als je de game modes begrijpt is het wel echt heel vet. Althans, dat vind ik dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
Hebben jullie ook last van dat Heist mode bugged is, zodra je een 2e package dropped bij de aflever punt dat die het potje niet kan beëindigen en dat je alsnog het potje verliest?

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mchaos
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 18:51
Hebben jullie ook problemen met Battlelog die niet correct de status van de Campaign weergeeft?
Vb: eerste 3 episodes uitspelen en telkens de Suspects met Warrants analyseren (handboei icoon komt tevoorschijn) en dan in de handboeien slaan, maar deze Suspects met Warrants worden niet 'enabled' getoond in de Battlelog...

Battlenet: Cha0sMast4r#2452 - Origin: Cha0sMast4r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
Nu zo'n 6 a 7 uur in 1 ruk Hardline online gespeeld op de PS4. Prima game. Blood money is een leuke modus en heists forceerd toch iets meer teamplay wat ik wel waardeer.

Grafisch niet geweldig ofzo, maar het doet wat het moet doen en de meeste maps zijn een leuke afwisseling in vergelijking met BF4.

Wel jammer van wat framedrops met de conquest large modus op de PS4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Repelsteelke
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 31-01 07:31
Ja hij is leuk, voor mij voelt het meer als een combi tussen BF/GTA. Dat komt wellicht door de setting. Aan de maps moet ik nog wennen, maar gaat steeds beter. Ik vind het ook leuk dat je wat langer in de lucht kan blijven het de heli door dat je niet door vliegtuigen/tanks meteen wordt neergeschoten

Waar ik in BF3/BF4 nooit de single player speelde zit ik nu in Episode 6 van Hardline. Oftewel, dit vind ik erg leuk in elkaar gezet.

Enige puntje waar ik mee zit:

Zijn er zo weinig wapens te unlocken voor Enforcer/Professional/OPerator? Ik zie 5 wapens waar van je er 1/2 kan unlocken voor die classes terwijl de Mechanig een hele rits heeft.

Ik had toch wat meer wapens verwacht :-(

PS4: DonSigario

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-11-2024
Ik speel op de PS4 maar het sniperen gaat nu echt ruk.

Zie op een 250 meter iemand die ligt te campen (dus alle tijd) maar krijg hem niet neer.
Alle afstanden tot 1km ingesteld maar krijg niet eens een hitmarker.

Iemand een idee waar ik nog meer rekening mee moet houden?

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

Pagina: 1 ... 21 ... 29 Laatste

Let op:
~~~~~~~[html]Het is niet de bedoeling om hier om codes te vragen. Voor vragen over downloaden etc kun je de zoekfunctie gebruiken. De kans is groot dat dezelfde vraag al een keer is gesteld en misschien dus ook wel beantwoord.

Hou het hier ook over BF:Hardline en probeer dingen zoals BF3, BF4 en Origin er buiten te laten
Tweakers Heist & Blood Money server (PC)
Tweakers Blood Money & Hotwire server (PC)~~~~~~~[/html]