Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ricloo86 schreef op maandag 23 maart 2015 @ 08:45:
Ik speel op de PS4 maar het sniperen gaat nu echt ruk.

Zie op een 250 meter iemand die ligt te campen (dus alle tijd) maar krijg hem niet neer.
Alle afstanden tot 1km ingesteld maar krijg niet eens een hitmarker.

Iemand een idee waar ik nog meer rekening mee moet houden?
beter richten? :+

Wat bedoel je met afstanden ingesteld? Want ik heb nix veranderd en snipen gaat me redelijk goed af. Grote afstanden ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Repelsteelke
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 31-01 07:31
@Ricloo86
Enige reden waarom je niets raakt zou een silencer of attachment kunnen zijn die zorgt een kortere range = bulletdrop. (Auto Aim staat on?)

PS4: DonSigario

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-11-2024
Verwijderd schreef op maandag 23 maart 2015 @ 08:47:
[...]

Wat bedoel je met afstanden ingesteld? Want ik heb nix veranderd en snipen gaat me redelijk goed af. Grote afstanden ook.
Haha nou het richten zit het hem echt niet in, vreemd.
Je kan afstanden instellen (pijltje naar beneden zeg ik uit mijn hoofd) zie je ook onder in je richtmiddel staan.

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-11-2024
Repelsteelke schreef op maandag 23 maart 2015 @ 08:48:
@Ricloo86
Enige reden waarom je niets raakt zou een silencer of attachment kunnen zijn die zorgt een kortere range = bulletdrop. (Auto Aim staat on?)
Nee heb er geen attachment op. Auto aim zou ik niet weten of dat aan of uit staat.

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Probeer is te schieten zonder de range instelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 17:27
jagermeister schreef op zondag 22 maart 2015 @ 16:57:
Heist levert zulke vette gevechten op. Heerlijk gewoon. Dat mijn KD zuigt vind ik niet zo'n probleem :P
Mn KD zuigt ook (0.8 ofzo momenteel :'( ). Maargoed ik ga er niet meer op letten ook, hopeloze zaak met die kut spawns en shotgun/sniper noobs :P

Maargoed scoor wel altijd goed omdat ik wel lekker op objective speel etc, heb heel veel bloodmoney gedaan, leuke gamemode!

psn: HertogJack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19-09 15:41
Ik vermaak mij tot nu toe prima met dit spel (PC). Tegelijkertijd frustreer ik mij ook vaak maar dat komt meer door het snelle spel en mijn leeftijd helpt ook niet mee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffeh
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21:48
Verwijderd schreef op maandag 23 maart 2015 @ 08:47:
[...]

Hij heeft een nieuw topic hoor.

Moet zeggen dat ik Hardline erg leuk vind en het lekker wegspeelt, lekker gebalanceerd qua voertuigen en close combat. Je merkt dat er veel meer 'cluster fuck' momenten zijn dan in Battlefield 4, waar alles veel verspreider was.
Carthrax schreef op maandag 23 maart 2015 @ 08:54:
Ik vermaak mij tot nu toe prima met dit spel (PC). Tegelijkertijd frustreer ik mij ook vaak maar dat komt meer door het snelle spel en mijn leeftijd helpt ook niet mee ;)
Haha herkenbaar, het wordt steeds minder met de jaren :9

[ Voor 24% gewijzigd door steffeh op 23-03-2015 09:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappa1985
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 27-11-2023
Ricloo86 schreef op maandag 23 maart 2015 @ 08:45:
Ik speel op de PS4 maar het sniperen gaat nu echt ruk.

Zie op een 250 meter iemand die ligt te campen (dus alle tijd) maar krijg hem niet neer.
Alle afstanden tot 1km ingesteld maar krijg niet eens een hitmarker.

Iemand een idee waar ik nog meer rekening mee moet houden?
Je gebruikt wel het pokkie om je adem in te houden?

LiquidBunny.nl. Voor en door gamers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22:41

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Ik geniet er ook nog zeer van. Waar ik wel van baal is dat je van die servers hebt met: Hardwire [Fast XP] [NO KILLING] ..... ik kwam in zo'n server via quickmatch en voordat ik het door had zat k dus gewoon lekker auto's op te blazen en iedereen scheld me gelijk uit lol =p

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Repelsteelke
Weet iemand waarom er zo weinig wapens te unlocken zijn voor Operator/Enforcer? In BF4 zijn het er volgens mij meer... 5 wapens... ;-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 20:04
SmokingCrop schreef op zondag 22 maart 2015 @ 16:16:
Wow zeg, een 6 uur durende campaign :+
en dat met veel arrests, evidence gevonden etc..
Al bij al niet bepaald beter dan de campaign in bf4.

Nu even multiplayer testen om te zien of het volledige plaatje leuker is dan de beta.
Handig toch, die Origin Game Guarantee.
Op Veteran, zonder guides waar evidence te vinden is etc.? Ik ben al meer dan 6 uur bezig en zit op EP7, op veteran zonder hulp van guides.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
djmelvee schreef op maandag 23 maart 2015 @ 09:26:
[...]

Op Veteran, zonder guides waar evidence te vinden is etc.? Ik ben al meer dan 6 uur bezig en zit op EP7, op veteran zonder hulp van guides.. ;)
Gewoon op medium en ik geef er echt niet om als ik een evidence niet vind hoor :p
Ik ga nooit voor 100% completion. (Geen enkele guide gebruikt trouwens)

i just play for fun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 20:04
SmokingCrop schreef op maandag 23 maart 2015 @ 09:28:
[...]

Gewoon op medium en ik geef er echt niet om als ik een evidence niet vind hoor :p
Ik ga nooit voor 100% completion. (Geen enkele guide gebruikt trouwens)

i just play for fun.
Haha me too, maar als ik eenmaal in de buurt van platinum kom ga ik mijn best er ook wel echt voor doen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krokesterd
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 25-03-2024
Ik moet toch even terugkomen op mijn mening die ik hier vrijdag etaleerde. Ik gaf destijds aan dat ik het spel een stuk stront vond in vergelijking met Battlefield 4. Ik speelde toen Heist en Team Deatmatch en ik werd daar ongelukkig van.

Na het spelen van wat andere game-modes, moet ik zeggen dat de game gewoon best vermakelijk is. Het speelt wel lekker, de game-modes zijn leuk. Vooral die game-mode met de geldberg is geinig. Als je het slim aanpakt, kun je je tegenstander uitstekend flanken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi Geub
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Jedi Geub

huh!?

Zo gisteren aangeschaft op de PC en ook direct weer gerefund na 3 uurtjes spelen.

Wat iedereen dacht is ook zo. BF:HL is gewoon een mod op BF4. De grote problemen waar BF4 mee kampt op multiplayer gebied zijn er nog steeds.Easy money voor EA zal dit wel weer zijn geweest.

Dus nu kan ik dus zelfs met ervaring zeggen wat ik van te voren al dacht: BF:HL is een bout spel met 2 leuke nieuwe modi die helaas de slechte kwaliteit van deze game niet kunnen verbergen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Repelsteelke
@djmelvee, hier ook op veteran, ik moet zeggen dat het niet heel moeilijk is. Een geweer met een silcencer en patronen gooien en je komt een end. Zit nu in episode 6, bijna af. Wel heel vermakelijke single player.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Euphanasia
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 27-12-2023
krokesterd schreef op maandag 23 maart 2015 @ 09:31:
Ik moet toch even terugkomen op mijn mening die ik hier vrijdag etaleerde. Ik gaf destijds aan dat ik het spel een stuk stront vond in vergelijking met Battlefield 4. Ik speelde toen Heist en Team Deatmatch en ik werd daar ongelukkig van.

Na het spelen van wat andere game-modes, moet ik zeggen dat de game gewoon best vermakelijk is. Het speelt wel lekker, de game-modes zijn leuk. Vooral die game-mode met de geldberg is geinig. Als je het slim aanpakt, kun je je tegenstander uitstekend flanken.
Blood Money is ook mijn favoriet echt veel spannende potjes gehad. Dat je bv bijna gewonnen hebt en dan de tegenstander je vault loot waarna het bijna weer gelijk staat.

Welcome to the League of Draven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2dope
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14-07 21:42
Die singleplayer is wel echt een aanfluiting zeg. Je kunt gewoon hele legers arresteren of neermeppen als je een beetje handig rondsneakt. Die gasten hebben een gezichtsveld van effectief 5 meter ofzo :P Heb maar besloten om zo veel mogelijk schietend de levels door te gaan, dat is toch een stuk vermakelijker. Dan maar minder punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zalaroth
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 23:04
Euphanasia schreef op maandag 23 maart 2015 @ 09:38:
[...]

Blood Money is ook mijn favoriet echt veel spannende potjes gehad. Dat je bv bijna gewonnen hebt en dan de tegenstander je vault loot waarna het bijna weer gelijk staat.
Precies om die reden ook mijn favoriet. Normaal is het al snel duidelijk wie het beste team heeft, en wie dus gaat winnen. Met Blood Money kan je daar vaak flink naast zitten. :+

Heist vind ik ook geweldig als je een serieus team hebt die weet wat ze moeten doen. Als dat niet zo is stort die hele mode helaas inelkaar, maar goed. Op een duur snapt iedereen het wel en lijkt het me een stuk leuker dan in deze begin-weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-09 15:21

BaRF

bijna kerst

Oh man wat een lol dat spel! :D Paar rage momenten gehad, maar dat was eerder vanwege die KLERE heli's bij hotwire dan wat anders :P (Ohja, die rpg's in de kofferbak)

Maar ik vind het persoonlijk een enorm leuke verandering na bf4, voelt aan alsof het inderdaad meer voor plezier is gemaakt, en dus is het maar goed dat er van die fanatico's zijn die er geen lol in hebben en het daarom maar 'van de ssd afgooien' - Laat die spawnplekken maar over aan de mensen die het WEL leuk vinden :+

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappa1985
[b][message=43946197,noline]

Maar ik vind het persoonlijk een enorm leuke verandering na bf4, voelt aan alsof het inderdaad meer voor plezier is gemaakt, en dus is het maar goed dat er van die fanatico's zijn die er geen lol in hebben en het daarom maar 'van de ssd afgooien' - Laat die spawnplekken maar over aan de mensen die het WEL leuk vinden :+
Hell yeah :D

Ik moest er persoonlijk wel in komen. Het eerste uurtje in de beta had ik de game al zo goed als afgeschreven. Omdat de beta maar een aantal dagen toch nog maar een paar uurtjes in gestopt en maar goed ook. Als je eenmaal van de BF4 mindset af bent en gewoon lol gaat hebben is het een prachtige game :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
Ik speel nu ook, maar van elke gamemode zijn er amper servers vol... Lijkt alsof niet eens 1000 mensen aan het spelen zijn in totaal. Ligt dit aan Battlelog of is deze game een grote faal?

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 20-09 13:47
Rappa1985 schreef op maandag 23 maart 2015 @ 10:06:
[...]

Ik moest er persoonlijk wel in komen. Het eerste uurtje in de beta had ik de game al zo goed als afgeschreven. Omdat de beta maar een aantal dagen toch nog maar een paar uurtjes in gestopt en maar goed ook. Als je eenmaal van de BF4 mindset af bent en gewoon lol gaat hebben is het een prachtige game :D
Dit idd. Ik heb de SP eerst gespeeld, was erg leuk maar kort. Vervolgens in de MP moest ik de hele tijd het gevoel onderdrukken: He? Dit is niet zoals BF4?!

Na 24 uur lukt dat redelijk en geniet ik steeds meer van Hardline :)

Op de spawns na dan.. Die zijn echt waardeloos maar ik mag hopen dat dit een quickfix krijgt aankomende week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Euphanasia
rickyy schreef op maandag 23 maart 2015 @ 11:13:
Ik speel nu ook, maar van elke gamemode zijn er amper servers vol... Lijkt alsof niet eens 1000 mensen aan het spelen zijn in totaal. Ligt dit aan Battlelog of is deze game een grote faal?
http://bfhstats.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Compleet dood ja met 40k spelers alleen al op de PS4 :+

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Wow das echt heel slecht lijkt me?

Vind hem zeer goed, maar begrijp volledig dat de meeste afhaken na het weer zien van dezelfde bugs als in bf4....

Het is omdat ik zelf een echte bf fan ben die COD altijd dik heeft gevonden maar nooit echt heeft gespeeld. Daarom voor mij echt een ideaal spel.

Maar idd de netcode, visual recoil ect ik krijg er de kriebels van.

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Euphanasia
evilpin0 schreef op maandag 23 maart 2015 @ 11:43:
[...]

Wow das echt heel slecht lijkt me?

Vind hem zeer goed, maar begrijp volledig dat de meeste afhaken na het weer zien van dezelfde bugs als in bf4....

Het is omdat ik zelf een echte bf fan ben die COD altijd dik heeft gevonden maar nooit echt heeft gespeeld. Daarom voor mij echt een ideaal spel.

Maar idd de netcode, visual recoil ect ik krijg er de kriebels van.
Mjah amerikanen slapen nu en bij ons is het s'ochtends op een doordeweekse dag.

BF 4 is nu lager behalve PC http://bf4stats.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 19-09 12:13
Rappa1985 schreef op maandag 23 maart 2015 @ 10:06:
[...]

Had ongeveer hetzelfde hier. Had eigenlijk na de betà besloten om het spel links te laten liggen. Later begon iemand erover en toen was ik toch weer even wat filmpjes en streams gaan kijken (EpicMealTime guy :D ).

Heb het spel toch uitgeprobeerd via EA early access en was bijna direct verkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-09 19:28
evilpin0 schreef op maandag 23 maart 2015 @ 11:43:
[...]

Denk niet dat dat de rede is dat veel mensen deze game overslaan. Volgens mij is het vooral het feit dat dit "geen echte BF game" is. Althans, dat hoor ik heel veel afhakers roepen. Dat en de belachelijke prijzen.

Het overgrote deel (de massa die vooral casual speelt) ziet die bugs niet en weet geeneens wat netcode is.
Een enkele tweaker hoor je daar (terecht?) over klagen maar het is vooral:

"THIS IS NOT BATTLEFIELD!!!"
:+

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
ChojinZ schreef op maandag 23 maart 2015 @ 12:26:
[...]

Denk niet dat dat de rede is dat veel mensen deze game overslaan. Volgens mij is het vooral het feit dat dit "geen echte BF game" is. Althans, dat hoor ik heel veel afhakers roepen. Dat en de belachelijke prijzen.

Het overgrote deel (de massa die vooral casual speelt) ziet die bugs niet en weet geeneens wat netcode is.

Als diehard bf fan ben ik het zelf zo zat door van allerlei gadgets en voertuigen gekilled te worden dat. THIS IS NOT BATTLEFIELD me als muziek in de oren klinkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Wat ervaren mensen nog voor bugs dan? ik heb geen seconden spijt gehad van deze aanschaf en ik was juist hartstikke blij met de speel ervaring wat bij mij in het begin met BF4 juist zo erg was waar ik wel constant tegen bugs aan liep.

Ik heb echt helemaal nergens last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
evilpin0 schreef op maandag 23 maart 2015 @ 12:29:
[...]

Als diehard bf fan ben ik het zelf zo zat door van allerlei gadgets en voertuigen gekilled te worden dat. THIS IS NOT BATTLEFIELD me als muziek in de oren klinkt :)
Of wat dacht ja van de ene berg in dat level die altijd vol ligt met snipers. Vind dit wel een mooie aanvulling op de serie. Lekker close combat, veel tempo en de actie verplaatst zich constant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Repelsteelke
Ja alleen heb ik mn ballistic shield nog niet echt nuttig kunnen gebruiken... 1 keer. Nu hebben ze door hoe je dood moet haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
evilpin0 schreef op maandag 23 maart 2015 @ 12:29:
[...]

Gehe, same here! Vind de afwisseling juist erg leuk en verademend. Ook het gebrek aan tanks, jets en assault choppers vind ik totaal geen gemis. Heerlijk, dat inf. based knokken. :P
Ricmaniac schreef op maandag 23 maart 2015 @ 12:31:
Wat ervaren mensen nog voor bugs dan?
Battlelog die de verkeerde stats laat zien, memory leaks, wat visuele bugs.... maar in princiepe niets groots of game-breaking. Bug free games bestaan niet en gezien de reputatie van EA vind ik het allemaal erg mee vallen. :)

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
Bugs die een terugkeer vertonen:

Reload bug, - since 2011
Zoom bug - BF4
Granaten door de grond, incl M320 die dwars door voertuigen heen gaan, precies waar ze niet voor zijn bedoeld - BF4
Niet registrerende kogels
Voertuigen die voor geen duidelijke rede vast komen te zitten
Geluid dat soms weg valt
Geluid is nog steeds weg aan het begin van een ronde
Soms als je spawned spawn je zonder primary en kan je niet schieten
Soms spawn je met helemaal niks en lijk je net een spectator (gebeurd me nu al voor de 10e keer in 2 dagen)

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
rickyy schreef op maandag 23 maart 2015 @ 13:17:

Reload bug, - since 2011
Zoom bug - BF4
Granaten door de grond, incl M320 die dwars door voertuigen heen gaan, precies waar ze niet voor zijn bedoeld - BF4
Geluid dat soms weg valt
Soms spawn je met helemaal niks en lijk je net een spectator (gebeurd me nu al voor de 10e keer in 2 dagen)
Heb deze allemaal nog nooit gehad. Begrijp dat dat wel irritant is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beltoni schreef op maandag 23 maart 2015 @ 13:24:
[...]

Heb deze allemaal nog nooit gehad. Begrijp dat dat wel irritant is.
Nej, ik ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Repelsteelke
Komt me ook niet bekend voor ... Zou het door de quality control van Sony/Microsoft komen dat sommige bugs niet bestaan op console maar wel op PC?

[ Voor 66% gewijzigd door Repelsteelke op 23-03-2015 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappa1985
Ik wil niet de persoon zijn met de melding "Hier geen last van bugs" want die feedback heb je ook niks aan maar ben geen van de bovenstaande tegen gekomen. Speel het op de Xbox one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ

Dat is de enige uit je lijstje waar ik in BF3 de eerste 2 maanden last van had. Daarna nooit meer tegen gekomen. Netzoals de rest van je lijst. Speelt trouwens op de PC.

Dat gezegd hebbende: Zulke bugs, zeker als ze regelmatig voorkomen, kunnen heel irritant zijn.. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19-09 02:43
Ik kan niet goed vinden of en wat je eventueel vrijspeelt (qua wapens) door het spelen van de Campaign. Zijn dit alleen Battlepacks, of ook wapens?

Unlock systeem is beetje onduidelijk....

PSN: Maichel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Reload bug, - since 2011
Zoom bug - BF4
Geluid dat soms weg valt
Ach ja,

-Gelanceerd worden na een vault animatie
-Onkwetsbare spelers in een animatie (vault/knife)
-Blijven haken achter onzichtbare objecten
-Smoke/Molotov/Gas wat door muren/vloeren/plafonds gaat
-Voertuig hitboxes die een halve meter achter voertuigen zitten
-Headglitch

Zo zijn er nog wel een aantal super irritante Frostbite features, hoort er kennelijk bij. Battlefield moet ik zelf in elk geval niet meer serieus nemen en gewoon beetje lekker dom raggen, zoals de rest van de server ook lijkt te doen.

Ik geloof ook wel dat het op de console veel minder opvalt of in elk geval minder van invloed is op het game plezier.
ChojinZ schreef op maandag 23 maart 2015 @ 12:26:
[...]

Ja, daar ben ik het wel mee eens maar onderschat ook niet de grootte van de groep die wel BF3/BF4 hebben gekocht maar uit principe Hardline overslaat.

Daarbij geeft Totalbiscuit ook al aan dat BF altijd combined arms geweest is, dus voertuigen én infantry, terwijl Hardline echt infantry focused is en de voertuigen kwetsbaar voor infantry. Als je echt met voertuigen wilt spelen dan is Hardline inderdaad niets voor die spelers. Al is de Attack heli echt overpowered as fuck. De littlebird uit Bf4 is er niets bij.

Dat laatste vind ik persoonlijk het sterkste punt van Hardline. Dit is de eerste BF sinds 1943 waar (elke klasse) infantry damage kan doen aan voertuigen. Ja, je bent sterk in het nadeel tegen de sterkere voertuigen, maar je kan altijd íets doen. Hetzij schietend, hetzij met grenades.

Alleen zou ik nog wel graag zien dat je piloten uit de heli kan schieten vanaf de grond. Desnoods met véél minder damage per schot zodat je vaker moet raken, maar dat je ze nu helemaal niet kan raken is wel irritant.

Andere observaties en grootste irritatie (naast natuurlijk bij vlagen de netcode):

Weinig spannende potjes, zelden dat mensen PTFO-en en de teamplay is echt nul komma nul. We kijken vaker tegen een laadscherm aan dan dat we het spel zelf spelen. Iedereen speelt met gasmasker en gasgrenade (ook bezopen OP, beter dan welke TUGS dan ook) in plaats van defibs. Zonder ook maar enigsszins echt serieus te spelen, maar alleen al door te reviven, heeft vrijwel iedereen een k/d van boven de 4 en een winpercentage van boven de 95%. De enige potjes die ik tot nu toe verloren heb, zijn de potjes waar ik vlak voor het einde in de map kwam.

Hopelijk verandert dat snel als meer mensen deze uitermate lastige, ahum, gamemodes door krijgen. Anders gaat dit beetje Titanfall achterna.

Ow, en het verschil tussen wel of niet de heavy barrel op de assault rifle is echt dag en nacht. 30% accuracy halen is een eitje met dat ding!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duckiee-Duck
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 21-03 19:05
Ik kan me wel een beetje vinden met die Bugs wat hij opnoemt.

Reload bug treedt regelmatig op in een potje.
Ook de granaten zijn zwaar irritant, liggen ze op 3e verdieping en jij bent op de 1e verdieping ben je nog dood?
Ook de hitreg is niet altijd uitstekend gezien er vaker geen detectie plaatsvind en dus geen damage op je vijand.

[BuG] Duckiee-Duck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwind
  • Laatst online: 19-09 19:36
Ik heb nu 14 uur mp op de ps4 gedaan en een keer een server disconnect gehad. Verder geen bugs tegen gekomen. Ik vermaak me prima met het spel maar heb bf4 niet gekocht dus voor mij lijkt het dan ook niet op een mod.

Ik vind het wel fijn zonder tanks en vliegentuigen. Maakt het toch even een ander spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 23 maart 2015 @ 14:18:
[...]

Ja, daar ben ik het wel mee eens maar onderschat ook niet de grootte van de groep die wel BF3/BF4 hebben gekocht maar uit principe Hardline overslaat.
Cijfers heb ik niet maar mijn gevoel zegt dat dat weleens kan meevallen. Schreeuwers vallen snel op maar in de praktijk merk ik dat de gemiddelde gamer helemaal geen princiepes heeft en keer op keer dezelfde fouten maakt.
Ik denk dat het percentage wat een boycot voert minimaal is en principiele niet-kopers schaars zijn.

Maargoed, is een onderbuik gevoel. Zoals ik al zei: Cijfers om dit aan te tonen heb ik niet. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 19:23

Reload bug, - since 2011
Zoom bug - BF4
Geluid dat soms weg valt
Moet zeggen op de Reload bug (soms) en Granaten (vooral Gas/Molotov) na heb ik van deze bugs ook geen last.
Natuurlijk heb ik wel eens een voertuig vast zitten maar dat is meestal wel logisch te verklaren.
Het enige wat mij wel stoort is dat je nog steeds in 1 frame dood gaat soms maar voor de rest is de irritatie factor veel lager dan in BF4 en de fun factor echt een stuk hoger.
Dat er nog patches uit moeten komen om naar wat dingen aan te passen zoals het vast blijven zitten achter de stoep :+ is logisch maar deze game is bij lange na niet zo broken als BF4 was/is en dat komt voor een groot deel door de fantastische maps als je ze in de goede gamemode speelt met de juiste aantal spelers.
Het gebrek aan voertuigen is dan ook een dikke + en zorgt ervoor dat juist de gunfights weer belangrijk zijn .
Mijn Favoriete maps zijn Dust Bowl , Downtown en Derailed met 64p en Bank job , Hollywood Heights en Growhouse met 32p en voor de anders maps zijn niet echt slecht maar gewoon minder leuk.

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17-09 11:11
beuker19 schreef op maandag 23 maart 2015 @ 15:33:
[...]

Moet zeggen op de Reload bug (soms) en Granaten (vooral Gas/Molotov) na heb ik van deze bugs ook geen last.
Natuurlijk heb ik wel eens een voertuig vast zitten maar dat is meestal wel logisch te verklaren.
Het enige wat mij wel stoort is dat je nog steeds in 1 frame dood gaat soms maar voor de rest is de irritatie factor veel lager dan in BF4 en de fun factor echt een stuk hoger.
Dat er nog patches uit moeten komen om naar wat dingen aan te passen zoals het vast blijven zitten achter de stoep :+ is logisch maar deze game is bij lange na niet zo broken als BF4 was/is en dat komt voor een groot deel door de fantastische maps als je ze in de goede gamemode speelt met de juiste aantal spelers.
Het gebrek aan voertuigen is dan ook een dikke + en zorgt ervoor dat juist de gunfights weer belangrijk zijn .
Mijn Favoriete maps zijn Dust Bowl , Downtown en Derailed met 64p en Bank job , Hollywood Heights en Growhouse met 32p en voor de anders maps zijn niet echt slecht maar gewoon minder leuk.
Helemaal met je eens. Ik heb ook veel minder irritaties dan in Bugfield4.
het voelt weer bijna aan als bf3 en dat is een goed teken.

Hardline is inderdaad wat prijzig voor wat je krijgt, ik verwachtte meer wapens/unlocks.
als ik er 100 uur in kan steken, dan heb iker al meer plezier aan gehad dan met bf4.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hapkoek
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 17-09 18:29
Even een vraagje (beetje offtopic)

Stel ik zou BFH kopen op G2A dan kom ik tijdens het afrekenen bij een optie: 'Select your location'
Als ik dan binnen Europa doe komt er 21% BTW bij, als ik buiten Europa doe, komt die er niet bij. :+

Dan moet ik toch als een echte Nederlander vragen :P , kan ik ook buiten Europa selecteren en die centjes besparen? Of zal de key dan niet werken.

Wist niet echt waar ik het anders moest vragen dus vraag het maar even hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zantiath
  • Laatst online: 12-06 09:48
Hapkoek schreef op maandag 23 maart 2015 @ 16:56:

Stel ik zou BFH kopen op G2A dan kom ik tijdens het afrekenen bij een optie: 'Select your location'
Als ik dan binnen Europa doe komt er 21% BTW bij, als ik buiten Europa doe, komt die er niet bij. :+

Dan moet ik toch als een echte Nederlander vragen :P , kan ik ook buiten Europa selecteren en die centjes besparen? Of zal de key dan niet werken.

achja, het is maar net hoe je het bekijkt. Voor €10,- meer koop ik liever het product waarvan ik zeker weet dat ik goed bezig ben en het werkt. Werkt het niet of krijg je het uiteindelijk niet aan de praat dan kost het je €40,- extra (opnieuw de basis game). Dan heb je dus een besparing van €30,- om het in één keer goed te hebben.

Zo zag ik ook een post voorbij komen over iemand die alleen premium had gekocht en dat het misleident word gecommuniceeerd. Ben ik het niet helemaal mee eens. Als het goed is lees je altijd goed wat je koopt. In de omschrijving van het product staat duidelijk vermeld dat het alleen om premium gaat en niet om het basis product. Je klikt dus blind door en doet de aanname dat het wel goed zit. Niet heel handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Mouse_NL schreef op zondag 22 maart 2015 @ 09:42:
[...]

Gewoon bij de Wehkamp.

Vultlt de code maart in en je krijgt € 10 korting. En dit is legaal..

Code is is eenmalig te gebruiken en voor elke klant beschikbaar.
Wel €1,95 verzendkosten, dat is dan wel weer jammer :) Toch bedankt voor de tip, even denken waar ik hem nu ga kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leons95
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 28-04 08:17
voor degene die interesse in de campaign hebben YouTube: BF Hardline Campaign "Prologue" Episode 0 Gameplay Part #1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woask
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 23:55
Ugh, origin eerste 20GB gewoon met volle snelheid, nu 500kb/s -__-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-08 17:42
Hapkoek schreef op maandag 23 maart 2015 @ 16:56:

Sinds dit jaar indien jij een product koopt via het internet binnen de EU dient die webwinkel
de belasting te heffen geldend voor het land waarin de koper zich bevindt indien dit in de EU is.

http://ec.europa.eu/taxat...orks/telecom/index_en.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Downtown - Bloodmoney... wat kan die map vet zijn zeg!

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hapkoek
NLsandman schreef op maandag 23 maart 2015 @ 20:23:
[...]

Sinds dit jaar indien jij een product koopt via het internet binnen de EU dient die webwinkel
de belasting te heffen geldend voor het land waarin de koper zich bevindt indien dit in de EU is.

http://ec.europa.eu/taxat...orks/telecom/index_en.htm
Oké, dus het is wel zo netjes om je eigen land te kiezen ivm de belasting.
Duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
zo spot on over de campaign.. (rest nog niet bekeken)

Rolled on Floor laughed @ 20:34 , na 75~ kogels van friendly AI gaat die enemy effectief dood @ 21:21 8)7

edit: Multiplayer spot-on as well.

[ Voor 24% gewijzigd door SmokingCrop op 23-03-2015 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Inderdaad spot on review. Onvoorstelbaar dat velen weer in de rij staan om hier E60 tot E120 aan uit te geven.

Belangrijkste puntje uit de review: https://youtu.be/ztZDVr3mZzg?t=38m45s

"Fight for good gaming" :)

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-08 17:42
Hapkoek schreef op maandag 23 maart 2015 @ 22:24:
[...]

Oké, dus het is wel zo netjes om je eigen land te kiezen ivm de belasting.
Duidelijk.
Ik weet niet wat er gebeurt als je geen belasting afdraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
Heb je het toevallig zelf gespeeld of ben je hier alleen maar om negatieve reviews te posten ?
Heb 40€ voor Hardline betaalt en nu al veel meer fun dan BF4 en dat komt puur omdat de maps gewoon leuke infantry combat bied en dat is op de BF4 maps ver te zoeken alleen dat is de aanschaf al waard imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
beuker19 schreef op maandag 23 maart 2015 @ 23:13:
[...]

Heb je het toevallig zelf gespeeld of ben je hier alleen maar om negatieve reviews te posten ?
Heb 40€ voor Hardline betaalt en nu al veel meer fun dan BF4 en dat komt puur omdat de maps gewoon leuke infantry combat bied en dat is op de BF4 maps ver te zoeken alleen dat is de aanschaf al waard imho.
Nee, en ik ga het ook niet spelen.
BC2 bied leukere infantry combat.

P.S. Ik kan het ook niet helpen dat alle serieus te nemen reviewers negatief zijn over het spel.
Je kunt ook reviews van IGN of Power Unlimited posten, maar wie neemt die lui serieus? :D

[ Voor 16% gewijzigd door unfor op 23-03-2015 23:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Die review van Frankie vond ik ook goed. Achja... Als ze battlefront 3 maar niet kapot maken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
iPodKiller schreef op maandag 23 maart 2015 @ 23:41:
[...]

Die review van Frankie vond ik ook goed. Achja... Als ze battlefront 3 maar niet kapot maken..
RONKU aan het begin van een video betekent: Niet serieus nemen, betaald door EA namelijk.
Ik kijk geen video's van mensen die aan ronku mee doen, vrijwel alle grote BF youtubers zoals JackFrags, Levelcap etc etc.
Als ze niet met ronku mee deden hadden ze het spel helemaal de grond in getrapt, daar ben ik vrij zeker van.

[ Voor 28% gewijzigd door unfor op 23-03-2015 23:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
unfor schreef op maandag 23 maart 2015 @ 23:27:
[...]

Nee, en ik ga het ook niet spelen.
BC2 bied leukere infantry combat.
Zegt wie ?
BC2 was leuk maar Hardline doet er zeker niet voor onder en ook hier geld weer net als BC2 less is more.
Als BF4 3 of 4 van de Hardline maps had gehad weet ik zeker dat BF4 nu nog enorm populair was maar nee het moet allemaal groter en open en er moesten nog meer noob gadgets in :(
BFH doet een ding geweldig en dat hoor je niet in de reviews omdat het vergeleken word met BF4 en iedereen wil zich nu een beetje revancheren omdat ze destijds BF4 allemaal een 9 gaven en dat is dat het gewoon weer een shooter is zonder allemaal voertuigen en gadgets waar je als iemand met goede reflexen en aim weer beloond word zonder dat snipers , tanks , jets of ucav's je weer om de oren vliegen en aan het eind van de ronde die personen 50-0 staan.
Al de reviews hebben kritiek omdat er juist te weinig voertuigen , gadgets en guns in zitten en dat de maps klein zijn en dat soort dingen maar dat is toch juist de reden dat er bijna niemand meer BF4 speelt en dat snap ik niet.
Ik vraag me echt af of de meeste reviewers ooit veel tijd in BF3 of BF4 gestoken hebben want dan zie je gewoon dat juist de dingen die BF3 echt leuk maakten helemaal niet in BF4 zaten en dat meer dingen er uiteindelijk voor hebben gezorgd dat en bij elke uitbreiding minder spelers over bleven en dat bijna iedereen bleef hangen op de vanille maps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

unfor schreef op maandag 23 maart 2015 @ 23:47:
[...]

RONKU aan het begin van een video betekent: Niet serieus nemen, betaald door EA namelijk.
Ik kijk geen video's van mensen die aan ronku mee doen, vrijwel alle grote BF youtubers zoals JackFrags, Levelcap etc etc.
Als ze niet met ronku mee deden hadden ze het spel helemaal de grond in getrapt, daar ben ik vrij zeker van.
Op zich, voor een ea gesponsorde review was het best goed, hardline was niet nodig. Alleen Joe deed het iets beter uiteraard qua mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleDutch
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23:57
Weer een paar uurtjes gespeeld,damnnnn wat een bugs.
Heb me meer geergerd dan dat ik plezier had,jammer. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
beuker19 schreef op maandag 23 maart 2015 @ 23:13:
[...]

Haha er zijn wel een hoop mensen die het spel niet hebben maar er wel bijzonder negatief over zijn. Ach, ik vermaak me er prima mee. Het is gewoon non-stop actie, verplaatst zich over het de hele map en team work is belangrijker dan ooit.

De fun-factor is extreem hoog, alweer een tijd geleden dat ik me zo met een shooter heb vermaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK
  • Laatst online: 22:28

RoyK

Hobby tekenaar

Beltoni schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 00:32:
[...]

Haha er zijn wel een hoop mensen die het spel niet hebben maar er wel bijzonder negatief over zijn. Ach, ik vermaak me er prima mee. Het is gewoon non-stop actie, verplaatst zich over het de hele map en team work is belangrijker dan ooit.

De fun-factor is extreem hoog, alweer een tijd geleden dat ik me zo met een shooter heb vermaakt.
Als BF3 en BF4 speler Was ik sceptisch maar voor weinig de game kunnen kopen. Nog bewust gekozen om niet premium te nemen. Misschien komt dat later nog. Ook ik merk dat de fun gehalte vooral hoog is. Ik ga er vanuit dat in de komende patch een boel generft gaat worden. De 1 hit kill met rpg en dat soort type wapens op autos mag wel een tandje minder. Hotwire is haast niet te doen met al die wachtende figuren in gebouwen tot je voorbij rij.

Mijn portfolio op Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
beuker19 schreef op maandag 23 maart 2015 @ 23:52:
[...]

oet een ding geweldig en dat hoor je niet in de reviews omdat het vergeleken word met BF4 en iedereen wil zich nu een beetje revancheren omdat ze destijds BF4 allemaal een 9 gaven en dat is dat het gewoon weer een shooter is zonder allemaal voertuigen en gadgets waar je als iemand met goede reflexen en aim weer beloond word zonder dat snipers , tanks , jets of ucav's je weer om de oren vliegen en aan het eind van de ronde die personen 50-0 staan.
Dat is het probleem van dit spel waarom het slechte cijfers krijgt. Door het gebrek aan alle noob gadgets vinden veel oude bf spelers het weer heerlijk, maar het gebrek aan al die domme gadgets is geen maat staaf om het spel goed te beoordelen.

Ik merk nu al een zwaar gebrek aan content na een paar avondjes spelen. Ik vind hem heerlijk, speel echt super, maar als ik het spel zou reviewen zou ik het hooguit een 6 geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Repelsteelke
Blood money op die hele smalle map is fantastisch. Je wordt echt geconfronteerd met het andere team. No way out. echt heerlijk. Hardline gaat in mijn ogen om de Punten en Fun in plaats van de K/D ratio... Ga maar eens balistic shield coins halen [EDIT]

[ Voor 33% gewijzigd door Repelsteelke op 24-03-2015 09:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
evilpin0 schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 08:16:
[...]

Dat is het probleem van dit spel waarom het slechte cijfers krijgt. Door het gebrek aan alle noob gadgets vinden veel oude bf spelers het weer heerlijk, maar het gebrek aan al die domme gadgets is geen maat staaf om het spel goed te beoordelen.

Ik merk nu al een zwaar gebrek aan content na een paar avondjes spelen. Ik vind hem heerlijk, speel echt super, maar als ik het spel zou reviewen zou ik het hooguit een 6 geven.
Hoezo dat dan en welke content ?
De meeste BF of CoD games komen met maar 9 maps en net zo veel gamemodes.
Ik ben het er misschien wel mee eens dat dit spel geen 8 of 9 is maar als ik alleen kijk naar de kwaliteit van de game op zich maar als ik dan kijk naar de fun in Hardline doet dat er eigenlijk niet eens meer toe en wil ik gewoon weer spelen/lol maken :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-11-2023
gisteren toch maar opgehaald omdat blood money zooooooo te gek was blablabla. Zelden zo'n noob game gezien. Herken totaal niets van BF dus de COD kids zullen wel erg happy zijn. Helaas is BF verkracht. Ben er na 6 uur spelen helemaal klaar mee.

Voor de spelers die er van genieten, gewoon lekker doorgaan en stoor je niet aan de brakke netcode en dezelfde bugs. Waren die in BF nog te pruimen maar in deze COD schooter die al prut is maakt het alleen maar erger.

Gelukkig is Beukertje ook weer blij en hopelijk geneest hij nu van zijn sniper fobie. Lekker rennen als een imbo met je gun ;w

[ Voor 12% gewijzigd door TecTo op 24-03-2015 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat het niet voelt als Bf vind ik echt onzin. Het is een andere setting. Waar is het mee eens ben is dat het niet de 70 euro waard is. Maar ik vind het goed spelen en heb er lol in. En de netcode is beter dan in andere BF zover ik ervaren heb.

En het is Call of Duty. niet GOD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo
[b][message=43952203,noline]
En het is Call of Duty. niet GOD.
Neem me niet kwalijk. Inmiddels de juiste benaming.

Weet niet waar je het vandaan haalt dat het als BF .... Speel vanaf de eerste versie maar dit is toch echt Call of Duty on the Battlefield. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja dat snap ik. Het voelt het beetje als de expansion Close Quarters van BF3.
En dat is wat Hardline had moeten zijn. Een standalone expansion van -+ €20

Maar je wilt toch niet zeggen dat de CQ expansion geen BF is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hapkoek
TecTo schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 09:50:
[...]

Neem me niet kwalijk. Inmiddels de juiste benaming.

Weet niet waar je het vandaan haalt dat het als BF .... Speel vanaf de eerste versie maar dit is toch echt Call of Duty on the Battlefield. :)
Als je trailers hebt gekeken, de beta hebt gespeeld, dan wist je toch dat het meer close quarter ging worden en minder/niet met tanks etc? Vind het eigenlijk raar om het meteen COD te noemen als er een keer geen of minder voertuigen in zitten. Dit is allemaal duidelijk gemaakt in trailers/nieuws/beta...

Het klinkt namelijk echt alsof je helemaal verbaasd bent dat het zoveel infantry combat is en daarom ook een COD game noemt. :P

[ Voor 9% gewijzigd door Hapkoek op 24-03-2015 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsleon
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17-09 13:51
Ik gok dat de mensen die de game vergelijken het met de bf4 van nu doen en niet de bf4 vanaf de release. In dat geval is hardline natuurlijk klein met weinig maps/wapens maar als je het met vanilla bf4 vergelijkt valt het allemaal best mee.

Ik vind de game samen met mijn clan maatjes juist beter en vooral leuker dan BF4. Blood money is een heerlijke hectische mode en eens een keer een leuke afwisseling.

Ja ik ben wat bugs tegen gekomen maar zeker niet zoveel als vanilla bf4. En vind het juist fijn dat er minder voertuigen zijn en gadgets.

En met Call of duty heeft dit spel niks te maken. Het spel voelt nog steeds aan als een battlefield game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo
Trailers gekeken en beta gespeeld en gaf het nog een kans. Voor zover ik me kan herrinneren >:) was de outfit ook anders. Los van de voortuigen. Nu gaat het tussen politie en slecht gekleden zwervers. Klein verschil. Waar heb ik deze rolverdeling meer gezien. _/-\o_ Heeft toch geen ruk te maken met BF,

Wil jullie spelplezier niet bederven dus laat ik het er maar bij en dream on hardline.

[ Voor 4% gewijzigd door TecTo op 24-03-2015 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsleon
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17-09 13:51
TecTo schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 10:03:
Trailers gekeken en beta gespeeld en gaf het nog een kans. Voor zover ik me kan herrinneren >:) was de outfit ook anders. Los van de voortuigen. Nu gaat het tussen politie en slecht gekleden zwervers. Klein verschil. Waar heb ik deze rolverdeling meer gezien. _/-\o_ Heeft toch geen ruk te maken met BF,

Wil jullie spelplezier niet bederven dus laat ik het er maar bij en dream on hardline.
Maar waarom heeft het niks met bf te maken? Omdat er geen tanks/jets zijn? Omdat het niet Amerika vs ander leger is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-09 15:21

BaRF

bijna kerst

itsleon schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 10:07:
[...]

Maar waarom heeft het niks met bf te maken? Omdat er geen tanks/jets zijn? Omdat het niet Amerika vs ander leger is?
Heeft geen zin om daar op te reageren, want als ik het zo lees komt hij niet meer in dit topic :D En terecht, opzouten negatievelingen! :+

Ik heb me gisteren weer even heerlijk vermaakt met hotwire! Merk wel dat ik in dit spel nog meer voor de objectives ga dan eigenlijk in bf4.

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo
BaRF schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 10:12:
[...]

Heeft geen zin om daar op te reageren, want als ik het zo lees komt hij niet meer in dit topic :D En terecht, opzouten negatievelingen! :+

Ik heb me gisteren weer even heerlijk vermaakt met hotwire! Merk wel dat ik in dit spel nog meer voor de objectives ga dan eigenlijk in bf4.
Reageer dan ook niet 8)7
LOL hotwire als een malloot rondkarren en level up en cash op je luie reet. Wel zo makkelijk en dan nog net doen of ze voor de objectives gaan, Is niet meer dan een ingebakken cheat voor noobs die snel een level willen halen en geld op de bank ;w

Tuurlijk moet je opzouten als je de COD spelertjes niet naar de mond praat. Juist noobs als deze zorgen ervoor dat er geen fatsoenlijke game maar uitkomt en alles eenheids worst wordt.

Ander mapje en ze zijn tevreden. En maar rennen en sprayen meer kunnen ze niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je zelf ook geen nuttige reactie kan geven doe dan ook maar niet.

maar ff ontopic

Die Hollywood map vind ik echt nix. Flippin Clusterfuk.
De rest van de maps zijn wel ok. Speel dan ook meestal Conquest large.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 17:18
Hoor jij eigenlijk geen Destiny te spelen? ;)

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17-09 11:11
Er zijn 2 slechte maps tot dus ver ik ze gespeeld heb.
- The block (Alle game modes)
Veelste kleine map en je kan gewoon spawncampen.

- Derailed. (Heist en Conquest large)
de grootte kanaal ligt niet in het midden en is een voordeel voor het andere team.
vanaf de brug kan je alles neer snipen en dat verpest het helemaal.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PearlPumpkin
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 05-10-2024
Ik speel het ook. Leuk als afwisseling. Meer niet. Mijn main game blijft voorlopig gewoon bf4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 13:14
itsleon schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 10:07:
[...]

Denk meer omdat het geen oorlogsgame is, wat battlefield altijd is en zal zijn voor velen. Politie vs robbers/criminals is heel ander thema dus is het logisch dat niet iedereen daar zo content mee is. Ik zelf schaar mij hier ook bij, ik had dit veel liever als aparte game gezien dan onder de battlefield series paraplu. Het speelt op zich wel lekker etc. maar het doet me niet zoveel als de grotere schaal van bf3-4 dat doet.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Repelsteelke
Bij mij zit BF4 in de dvd speler en Hardline gedownload op harddrive.... BF Hardline is echt een ander spel en je moet het ook niet zien als opvolger van Battlefield 4, anders had het wel Battlefield 5 geheten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Pykow schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 10:53:

- Derailed. (Heist en Conquest large)
de grootte kanaal ligt niet in het midden en is een voordeel voor het andere team.
vanaf de brug kan je alles neer snipen en dat verpest het helemaal.
dat vind ik zo mooi aan de Mens in het algemeen XD ik vind derailed namelijk een hele leuke map... juist in heist. en niet omdat ik een sniper op de brug ben maar vind het een vette map gewoon met tactische flank punten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supremedch
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 22-11-2022

Supremedch

PSN: supremedch

Pykow schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 10:53:
the block vind ik juist heel vet. Lekker cq en dus veel actie. Spawncampen/rapen kan inderdaad maar daar doe ik niet aan.

Na BO2 eindelijk weer een shooter waar ik veel uurtjes zoet mee ben;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:11

Mystikal

It never hurts to help!

Wij als groep gamers (9 man) van tussen de 41 en 30 jaar en begonnen met spelen met elkaar tijdens SOF2 periode hebben alle reeksen wel gespeeld. Heel lang COD reeks gespeeld en Farcry 1 en FC2 . Daarna overgestapt (voor het eerst) naar BF4. Dat heeft ons toch niet kunnen bekoren. GIsterne hebben de meeste hardline gekocht en we hebben ontzettend veel fun gehad. Minder realistisch dan BF4. Wat ons betreft hangt het echt tussen COD en BF4 in. Het loopt wat vloeiender, wat sneller. Iets andere feel, maar met goede dingen uit BF4 (of andere BF reeksen, maar die hebben we nooit gespeeld). Ook (voor het gevoel) minder kogels nodig om iemand om te leggen. Teamplay is ook gewoon weer erg belangrijk. Met name hardwire is erg leuk, niet te serieus nemen en gewoon lekker lol maken met z'n allen. Overigens spelen we allemaal op pc.

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Ik heb de MP nu genoeg gespeeld om te kunnen concluderen dat dit een heerlijke verfrissende Battlefield game is. Het voelt aan en speelt als een over the top Hollywood actiefilm als er sprake is van goede teamplay.

Heerlijk bijvoorbeeld om met een goede squad de kluis van je vijand leeg te stelen en je met tassen geld al schietend richting je maat te bewegen om in de auto te springen en achtervolgd te worden richting je eigen kluis . WAT een actie!

Het oog voor detail is ook weer subliem vind ik en misschien wel beter dan ooit in een BF game. Neem de map 'Downtown' bijvoorbeeld, pareltje wat mij betreft.

Het "beperkte" aantal wapens vind ik niet echt storend eigenlijk. Ook is het veel minder een grenade / RPG / noobtube fest dan andere BF's.

Natuurlijk heeft het ook zijn problemen en is het prijzig, maar over all vind ik het zeer lekker spelen.

Beste modes:

- Blood Money en Heist

Hotwire amper gespeeld. Dat constant rondkarren vind ik niks.

[ Voor 23% gewijzigd door jagermeister op 24-03-2015 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vegetto
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-09 10:14
Gister ook voor het eerst geprobeerd maar die team death match is wel een chaos hoor veel te veel man, jammer dat je geen small kan kiezen.. dat is erg jammer.. voor de rest best vernieuwend en speelt toch heel anders.. weet nog niet welke modus voor mij is weggelegd maar dat moet ik nog proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19-09 02:43
vegetto1983 schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 11:15:
Gister ook voor het eerst geprobeerd maar die team death match is wel een chaos hoor veel te veel man, jammer dat je geen small kan kiezen.. dat is erg jammer.. voor de rest best vernieuwend en speelt toch heel anders.. weet nog niet welke modus voor mij is weggelegd maar dat moet ik nog proberen
Of Squad TDM, wat bij BF4 zat. Dan heb je minder mensen, en meer tegenstanders.

PSN: Maichel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Buizerd__NL schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 10:51:
Hoor jij eigenlijk geen Destiny te spelen? ;)
Beetje klaarmee totdat de expansion er weer is. Speel nu hardline en diablo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vegetto
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-09 10:14
Maichel schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 11:30:
[...]

Of Squad TDM, wat bij BF4 zat. Dan heb je minder mensen, en meer tegenstanders.
zag die optie er niet tussen staan, nog eens kijken dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
RoyK schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 07:52:
[...]

Als BF3 en BF4 speler Was ik sceptisch maar voor weinig de game kunnen kopen. Nog bewust gekozen om niet premium te nemen. Misschien komt dat later nog. Ook ik merk dat de fun gehalte vooral hoog is. Ik ga er vanuit dat in de komende patch een boel generft gaat worden. De 1 hit kill met rpg en dat soort type wapens op autos mag wel een tandje minder. Hotwire is haast niet te doen met al die wachtende figuren in gebouwen tot je voorbij rij.
Heb het spel voor 40 euro opgepikt, dat had ik er wel voor over. Heb nog geen 10 uur BF4 gespeeld en dat was vooral aan het begin. Misschien dat ik daardoor niet verwend ben....

Om het Battlefield onwaardig te noemen vind ik een beetje te ver gaan. Het klopt wel dat het iets meer de kant op gaat van CoD maar zelf vind ik het nog steeds een echte BF game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Beltoni schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 11:50:
[...]

Heb het spel voor 40 euro opgepikt, dat had ik er wel voor over. Heb nog geen 10 uur BF4 gespeeld en dat was vooral aan het begin. Misschien dat ik daardoor niet verwend ben....

Om het Battlefield onwaardig te noemen vind ik een beetje te ver gaan. Het klopt wel dat het iets meer de kant op gaat van CoD maar zelf vind ik het nog steeds een echte BF game.
Ik vind het vrij weinig van CoD weghebben. Ja, het speelt sneller dan alle andere Battlefield games, maar verder vind ik het ook wel een echte BF game. Het concept van Battlefield is nog steeds in tact gebleven (Open maps, diverse classes, land- water- en lucht voertuigen, squadplay). Verder heeft het in mijn optiek ook nog het Battlefield gevoel, ook al gaat het hier niet om oorlogsvoering tussen legers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
jagermeister schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 11:55:
[...]

Ik vind het vrij weinig van CoD weghebben. Ja, het speelt sneller dan alle andere Battlefield games, maar verder vind ik het ook wel een echte BF game. Het concept van Battlefield is nog steeds in tact gebleven (Open maps, diverse classes, land- water- en lucht voertuigen, squadplay). Verder heeft het in mijn optiek ook nog het Battlefield gevoel, ook al gaat het hier niet om oorlogsvoering tussen legers.
Ik bedoel dat het wat sneller is en dat de maps wat kleiner zijn, dat is overigens niet iets negatiefs voor mij. Wel hadden er wel iets meer gebouwen opgeblazen mogen worden, alleen zullen de levels dan snel veranderen in een parkeerplaats.

Mocht iemand zin hebben om als team even te knallen op XB1, voeg me toe (GT hieronder).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loes88
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 10-12-2023
Wie nog mensen zoekt op de ps4 om battlefield hardline mee te spelen add GTA_Loes
Ik speel vooral bloodmoney en qonquest (small meestal).
Ik speel gewoon voor de fun..niet competitve ofzo.
Pagina: 1 ... 22 ... 29 Laatste

Let op:
~~~~~~~[html]Het is niet de bedoeling om hier om codes te vragen. Voor vragen over downloaden etc kun je de zoekfunctie gebruiken. De kans is groot dat dezelfde vraag al een keer is gesteld en misschien dus ook wel beantwoord.

Hou het hier ook over BF:Hardline en probeer dingen zoals BF3, BF4 en Origin er buiten te laten
Tweakers Heist & Blood Money server (PC)
Tweakers Blood Money & Hotwire server (PC)~~~~~~~[/html]