Intel Core i7-12700K : Noctua NH-D15S chromax.black : MSI MPG Z690 Edge Wifi DDR4 : 32GB DDR4 G.Skill Trident-Z Neo 3600C16 : Crucial P5 Plus 2TB : AMD Radeon 6800XT Midnight Black : Fractal Design Define R6 : Corsair RM850x
On topic:
Hardline vind ik er nou niet echt fantastisch uitzien. Ik hoor veel mensen zeggen dat ze het niet met me eenszijn maar volgens mij is het de hype. Wat vinden jullie?
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift
59 € is niets...Verwijderd schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 15:13:
Wat een gezeur over 59 €. Als je het te veel vindt koop het dan gewoon niet.
Ja het lijkt veel op BF 4, ja ze hebben bepaalde gebouwen exact overgenomen. So what ?
Excel 2007 en 2010 zien er ook quasi hetzelfde uit en kunnen toch verschillende dingen.
Mensen moeten eens leren dat 59 euro eigenlijk niets is. (relatief gezien)
Een avondje bioscoop met twee kost je al makkelijk 35 -45 euro. Dit voor een film van 2 u en wat snoepjes.
Een avondje uit kost je al snel 25 - 50 euro (zonder gek te doen).
Met een game doe je al gauw 10 tot 1000 uur afhankelijk van interesses, leeftijd, andere hobby's, werk en vrije tijd.
Het concept, de gameplay en de gamemodes zijn verschillend genoeg om het een volwaardig spel te noemen.
Dat het grafisch erg lijkt op BF 4 is eigenlijk een positief punt. Ik vond BF 4 er altijd erg mooi uitzien.
Ik snap de commentaren wel maar ik vind het niet nodig om er pagina's en pagina's over te blijven zeuren.
Misschien moeten we maar een +1 knop maken dan kan je die gewoon aanklikken in het vervolg.
Ik zal me maar voorbereiden op hevige commentaar nu ...
Voor dat geld koop ik 7 games.
(Als men de image opent in nieuw tabblad is het leesbaar.)

En dit vond ik ook zeer interessant:
ik speel namelijk zelf de mod rechtsonderaan: Forgotten Hope 2 voor BF2.
Hoe is het mogelijk dat een mod team dat in hun VRIJE TIJD aan een mod werkt, meer werk kan verrichten dan een betaald development team?

Nog 12 dgn. Ben benieuwd wie hier in oktober daadwerkelijk geld voor gaat neertellen.Verwijderd schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 19:45:
Van het BF forum:
The Battlefiled Hardline closed beta will be available Jun 9-24.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift
Mensen moeten eens leren dat 60 euro VEEL is voor een game.Verwijderd schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 15:13:
Wat een gezeur over 59 €. Als je het te veel vindt koop het dan gewoon niet.
Daarmee wil ik niet op battlefield bashen, maar gewoon op officiële prijzen van alle games in het algemeen.
Vooral dan ook het verschil tussen console & PC..
Watch Dogs heb ik eergisteren voor 20 euro gekocht doordat nvidia die coupons meegeeft met sommige gtx kaarten..
BF4 + premium voor 75 euro gekocht in pre-order.. terwijl die gewoon 110-120 euro is op Origin/winkels. (dlcompare.com ftw)
En met 60 euro koop je veel goede spellen. Even gekeken wat ik allemaal gekocht heb sinds 1 jaar, dit zijn de meeste:
• 15 euro voor (pre-order van) de laatste Thief, Saints Row IV en Dirt 3
• 12 euro voor Assassin's Creed I (complete), II (complete), Revelations & Brotherhood.
• 10 euro voor AC III deluxe edition
• 15 euro voor Splinter Cell: Blacklist in pre-order
• 10 euro voor Hitman Absolution: prof edition, deus ex: human revolution, just cause 2 & sleeping dogs
• 8 euro voor bioshock 1 + 2 + infinite
• -1 euro voor de laatste Tomb Raider (andere games in de bundles snel voor 5 euro elk kunnen verkopen..)
• 12,50 voor batman Origins met season pass, batman City goty, batman Asylum goty
• 7,5 euro voor borderlands 1 goty + 2
Dit zijn 22 goede spellen voor 90 euro.. en dan heb ik nog niet over de humblebundles gesproken
€ 16,50~ -> (Saints Row: The Third, Metro 2033, Company of Heroes, Company of Heroes: Opposing Fronts, Company of Heroes Tales of Valor, Warhammer 40K: Dawn of War - Game of the Year Edition, Titan Quest, Red Faction: Armageddon, darksiders, Alan Wake + Alan Wake's American Nightmare, Tropico 3, Sine Mora, SkyDrift, and Anna, Cities XL Platinum, Blood Bowl: Legendary Edition, Divinity II: Developer's Cut, R.A.W. Realms of Ancient War, Game of Thrones, and Confrontation, Arma II, ARMA II: Operation Arrowhead, ARMA: Gold Edition, ARMA Tactics, Carrier Command: Gaea Mission, Alpha Prime, UFO: Afterlight, Take On Helicopters, BattleField 3, The Sims 3 (+ High end loft stuff + Late night + Date night), Dead space 1, Dead space 3, Burnout Paradise: the ultimate box, Crysis 2, Medal of Honor, Mirror's Edge, Command & Conquer: Red Alert 3, Risen 2, Sacred 2 Gold, Saints Row 2, Saints row: The Third)
Alles hierboven is goedkoper dan nieuwe Battlefield met premium in Origin store.
en dan vragen sommige mensen zich af hoe ik zoveel (steam) games heb, terwijl ze spot goedkoop zijn

[ Voor 25% gewijzigd door SmokingCrop op 12-06-2014 20:00 ]
dat mis ik toch een beetje in bf4. de snellere gameplay.
ik ga deze zeker in de gaten houden. vind hem nu erg goed lopen.
Sure, in een aanbieding is het goedkoper, maar daar zijn het dan ook aanbiedingen voor. Maar dan heb ik al ruim een half jaar (of langer) met de game kunnen spelen.
[ Voor 44% gewijzigd door Martinspire op 12-06-2014 21:20 ]
Een game welke dat geld waart is moet alleen wel wat bieden. Voor dat geld ga ik dus het volgende niet pikken:
-95% code hergebruik/mod/DLC.
-Lading aan crashes, bugs, sh*tty mappen etc voor dat geld mag je ook wat verwachten.
Dit wil ik dus zien voor dat geld:
-Hoge replaywaarde of z'n goed spel dat je er veel voldoening uithaalt.
-Game moet mij aanspreken.
-Goed uitgedachte gameplay.
-Toevoeging aan collectie.
-Gewoon heel leuk om te spelen.
-Voor de replaywaarde heb ik games zoals de nu oudere TW games, een goede RTS of CiV 5. Ik meedere van dit soort games heb ik honderden uren zitten. BF3 viel hier ook nog onder.
-Aanspreken wederom RTS games en ook goede FPS games, niet 13 in een dozijn CoD of Hardline...
-Hetzelfde als hierboven.
-Dit zijn games welke je gewoon een keer gespeeld moet hebben zoals de Bioshock serie.
-Ik speel de laatste tijd af en toe Rollercoaster Tycoon, ja het origineel. Dat is dus een goede game. Verder was de South Park game ook gewoon geniaal maar dat kwam door het verhaal.
BF Hardline haalt geen van deze criteria voor mij. Het zwaarste criteria voor BF Harline voor mij is dat het spel mij gewoon niks lijkt. Het ziet en voelt als bin there, done that en daar ga ik niet nog een keer voor betalen.
Verder moet je als je nu Hardline al als een "fanboy" loopt te verdedigen echt even goed naar jezelf gaan kijken.
Wie van jullie heeft er niet gebitched op BF4?
Wie van jullie laat zich meteen omverblazen omdat iets nieuw is? Dat is het "shiny" effect wat uitzonderlijk duidelijk gedemonstreerd is in het volgende filmpje.
Verder moet je nu eindelijk eens je ogen opendoen voor de waarheid. EA belazert je waar je bijstaat. Die lachen zich echt rot dat mensen dit durven te verdedigen. Iedereen die ook maar een beetje BF4 heeft gespeeld ziet meteen dat bijna alles gekopieerd is. Hier voor betalen geeft een gigantische verkeerd signaal af. Denk je nou echt dat EA ook maar een cent zal investeren in een volgende BF game als mensen massaal twee keer betalen voor dezelfde code? Ik denk dus van niet. Het enige dat je doet door een game te verdedigen is het EA makkelijker maken om meer wanproducten te verkopen. Wees eerlijk, EA heeft dit nu al zo vaak geflikt en ze komen er elke keer mee weg omdat er steeds mensen zijn die het verdedigen. Wat helemaal slecht is is dat mensen zeggen dat iets goed is omdat ze de waarheid niet aankunnen. Je maakten een fout en nu ga je om die fout af te dekken andere mensen overtuigen dezelfde fout te maken of opnieuw te maken. Dat is gewoon treurig.
Laat EA zich maar bewijzen. Als het een goede game is dan kijk ik er wel naar. Als het een slechte, gerushte copy paste is dan scheelt mij dat geld voor een game welke mijn geld wel waard is dit najaar. Iets met Rockstar en GTA ofzo.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Zeer veel mensen geven erom. waarom klagen mensen anders om het verschil van die 100 euro tussen ps4 & xboxOneMartinspire schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 21:18:
Jezus jullie lijken met je sale-aankopen wel wijven. Sure je kunt games altijd goedkoper krijgen, maar WHO THE FUCK CARES!!
Het is ook net waarom pc gaming niet duurder is dan console gaming, wat heel veel mensen niet door hebben en die 20 euro voor watch dogs en 75 euro voor bf4 + premium zijn geen aanbiedingen. Zo gaat het elke keer in online key shops, wat een aankoop van bf hardline al "rechtvaardiger" maakt dan de volle 60 euro.
en sorry dat er mensen zijn die slim kopen ipv overal de volle bak geld voor geven (40-60 % korting bij release is niet niks). Om daarom men direct als wijven te bestempelen.. ga eens ergens anders irritant gaan doen eh.

Dankzij dit het tweakersforum ben ik dat net teweten gekomen, dat je ze veel goedkoper kan krijgen. Er zullen altijd mensen zijn die het ook wel willen weten.
[ Voor 18% gewijzigd door SmokingCrop op 12-06-2014 22:22 ]
Tot hoelang loopt de BETA? Wanneer stoppen ze deze te runnen?
[ Voor 26% gewijzigd door Aramiss op 12-06-2014 22:40 ]
tot de 24e juniAramiss schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 22:39:
Ik heb nog een code over voor PS4. Wie mij een vriendelijke PM stuurt kan hem ontvangen.
Tot hoelang loopt de BETA? Wanneer stoppen ze deze te runnen?
Beta is niet meer om fouten op te sporen of server stabiliteit te garanderen tegenwoordig. Het is een demo, waarin je gewoon final code speelt om te kijken of iedereen nog wakker is en aan boord wil komen.
Grapjassen hebben nog niet eens de fouten uit BFBC2 eruit gehaald wat betreft de wapens.
Het speelt exact hetzelfde als BF3. Grafisch is het ook niet eens echt anders, behalve andere filter instellingen. Memory Leaks daarnaast; waarom de F gebruikt deze game 21.6GB aan RAM na een uurtje?
Netwerk connecties even gemapt, er wordt P2P data verstuurd, ik heb hier een ping van 300+ ms (!!) lijkt het wel naar sommige Duitsers, UKers en Nederlandse spelers. W.T.F. Server connectie (Parijs) 10x sec met drops naar 8.
In CS:GO loopt 80% van de community te huilen om de 60 tickrate van de servers. Zo ver ik weet deed BFBC2 in sommige private servers 50 cmd-rate op een 100 tickrate. Mijn dierbare oude Quake 3 Arena (hallo meer dan 10 jaar geleden!) had z'n tickrate op 100 lopen en dat kon je prima spelen toen de tijd op je 56K modempje.
Waarom oh waarom hebben ze besloten dat 10 (!?!) genoeg was? Willen ze nou echt zo veel besparen op de server capaciteit?
Ik stem deze keer met m'n portemonnee, ik ga BF3 niet nog een keer kopen, tot de prijs die van een DLC aantikt. (€15 max)
ASUS A8N5X + AMD 64 X2 4200 @ 2,53 Ghz + Sapphire RadeonHD 4870 512mb + 2Gb intern in een Coolermaster Praetorian
Geen enkel RAM probleem hier?djunicron schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 23:00:
waarom de F gebruikt deze game 21.6GB aan RAM na een uurtje?
Netwerk connecties even gemapt, er wordt P2P data verstuurd, ik heb hier een ping van 300+ ms (!!) lijkt het wel naar sommige Duitsers, UKers en Nederlandse spelers. W.T.F. Server connectie (Parijs) 10x sec met drops naar 8.
Wat is je ping volgens hardline zelf ingame?
Dat is beslist niet waar. Bf4 demo was een vette benchmark en logginggenerator. De uiteindelijke game speelde heel veel soepeler en anders. Vroeg ook veel minder van je hardwaredjunicron schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 23:00:
En direct na deze "closed" Beta is de release toch?
Beta is niet meer om fouten op te sporen of server stabiliteit te garanderen tegenwoordig. Het is een demo, waarin je gewoon final code speelt om te kijken of iedereen nog wakker is en aan boord wil komen.
....
P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K
Dus het heeft wel degelijk zin om ff contact te zoeken met de EA customer service in Amsterdam.
Nou bij Betafield zeker, de beta van Battlefield 4 lag in 2013 gewoon op schijf in de winkeldjunicron schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 23:00:
En direct na deze "closed" Beta is de release toch?
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Wat een ontzettend slechte bagger..
BF3 en 4 waren ook bagger vergeleken met BF2 en BC2, maar ik had tenminste lol in die demo's. (Ja ik zei het; Demo's. Dit zijn geen beta's maar demo's.)
Ik zat zo achter mijn PC:

[ Voor 29% gewijzigd door unfor op 12-06-2014 23:25 ]
QFT.DanielWW2 schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 21:52:
Het gaat alleen niet om de kosten zelf, ik betaal gewoon mijn €60 voor een game welke het waard is.
Een game welke dat geld waart is moet alleen wel wat bieden. Voor dat geld ga ik dus het volgende niet pikken:
-Lading aan crashes, bugs, sh*tty mappen etc voor dat geld mag je ook wat verwachten.
.............
Laat EA zich maar bewijzen. Als het een goede game is dan kijk ik er wel naar. Als het een slechte, gerushte copy paste is dan scheelt mij dat geld voor een game welke mijn geld wel waard is dit najaar. Iets met Rockstar en GTA ofzo.
PC Specs
Beta is al gestart hoor.. Je kan hem nu al spelen.Swatchy1 schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 23:02:
Ik heb de Beta geinstalleerd nou maar wachten tot het van start gaat !!!
Intel Core i7-12700K : Noctua NH-D15S chromax.black : MSI MPG Z690 Edge Wifi DDR4 : 32GB DDR4 G.Skill Trident-Z Neo 3600C16 : Crucial P5 Plus 2TB : AMD Radeon 6800XT Midnight Black : Fractal Design Define R6 : Corsair RM850x
Ik. Ik heb mezelf ooit voorgenomen geen games meer te kopen die duurder zijn dan €30. Er is zoveel te spelen wat ik nog nooit gespeeld qua vette oudere (en dus goedkopere) games. Dan loop ik maar een half jaartje achter, geen probleem.Martinspire schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 21:18:
Jezus jullie lijken met je sale-aankopen wel wijven. Sure je kunt games altijd goedkoper krijgen, maar WHO THE FUCK CARES!!
Dit is gewoon COD meets BF4. Ik had echt gehoopt dat het een verfrissing zou worden en dat is het echt niet. Nu gaat het gewoon zwaar de COD kant op en dat kan toch niet de bedoeling zijn van het Battlefield Franchise. Dat de gameplay wat sneller wordt prima maar door de modus heb je geen "conquest" gevoel meer. Ja dit is mijn mening maar geloof dat ik daar niet de enige in ben.
Ik zou zeggen tegen Visceral Games maak alstublieft een Battlefield game met het Battlefield gevoel en niet deze eehh tja heb er geen nette naam voor.
Weg
Soepel? 46fps? FPS Shooter? ...New Yorker schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 05:56:
Op ultra draait het met gtx660ti lekker soepel op 46fps.

Sapphire R9 280X - Asus VG248QE 144 Hertz
Koop er anders 2 zodat je die andere key aan mij kunt geven, je hebt geld over blijkbaarMartinspire schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 21:18:
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Eerlijk gezegd ben ik er wel een beetje op uitgekeken en dat ligt niet aan de game zelf maar aan de spelers. Er is zoveel potentie voor epische teamplay, elkaar ondersteunen met de verschillende klasses, gebruik maken van transport verhicles om objectives sneller te halen, vluchtroutes met ziplines met je hele squad met objectives etc. etc. Helaas, er is niets van dat alles als je niet met bovengemiddelde spelers via TS of Skype speelt.
Bij elke nieuwe BF release lijkt het IQ van de gemiddelde gamer op servers met 50% terug te lopen. Of mensen snappen de objectives niet, of het interesseert ze niet. In beide gevallen wordt het spel hard verkloot. Nu al een stuk of 10 potjes meegemaakt dat we gewonnen hebben zonder uberhaubt een vijand te zien. Het laden tussen maps duurt sowieso al langer dan de rondes en het wordt zo tergend saaaaaaaaai allemaal. Een winpercentage van 90+% zou goed moeten zijn, nou ik vind er geen kloot aan. Als die laatste paar procent dan ook nog komt door te spelen tegen een overwicht van eigen clan mates..... Jammer.
Met iets van 6 uur in de game heb ik nog maar 1 enigszins capabel team tegenover me gehad en waar een potje Heist de volle 10 minuten duurde.... Man, man, man het gros van de spelers lijkt nog niet eens in staat om te Pim-Pam-Petten, laat staan een objective te vinden.
Engineers en supports zijn ook weer extreem zeldzaam, het is of medic, of kansloos snipen vanaf de daken. Er kan een mobile spawnpoint van de vijand tegen de eigen spawn aan staan en het maakt de meesten geen klap uit. Ze ziet ze keer op keer met de m16 blijven proberen de driver eruit te schieten. Lukt dat de eerste vier keer niet? Geen probleem, proberen ze het nog 8 keer tot het einde van de ronde......
Of wij hebben tot nu toe extreem pech gehad, maar het overschot aan droeftoeters haalt vrijwel alle zin om te spelen weg.
Sorry hoor maar waar zijn de killstreaks , de 360 no scopes, dolphin divers en akimbo shotgunsBeatz schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 02:13:
Nou heb deze ook geprobeerd op de PS4 en dit wordt echt niets.
Dit is gewoon COD meets BF4. Ik had echt gehoopt dat het een verfrissing zou worden en dat is het echt niet. Nu gaat het gewoon zwaar de COD kant op en dat kan toch niet de bedoeling zijn van het Battlefield Franchise. Dat de gameplay wat sneller wordt prima maar door de modus heb je geen "conquest" gevoel meer. Ja dit is mijn mening maar geloof dat ik daar niet de enige in ben.
Ik zou zeggen tegen Visceral Games maak alstublieft een Battlefield game met het Battlefield gevoel en niet deze eehh tja heb er geen nette naam voor.

Nee het is een Battlefield die meer gericht is op snelle CQC en stedelijke omgevingen maar itt. CoD zijn de maps ongeveer 25x zo groot en de wapens wel hebben recoil.
Maar als je het zo goed weet wat voor verfrissing kun je nog meer aan een hedendaagse shooter geven als je blijkbaar zo goed weet hoe het niet moet.
En volgens mij is er in het BF4 topic juist heel vaak voorbij gekomen dat er juist genoeg mensen zijn die juist ''deze'' soort gameplay missen in BF4.
Maar ik snap dat een gedeelte teleurgesteld is maar jongens het is geen BF5 hoor en dat word volgens mij nogal eens vergeten.
De reacties op BFBC2 waren nog 100x zo erg als op deze BF maar uiteindelijk is bijna iedereen het er wel over eens dat BFBC2 ook wel een goede game was.
Sorry hoor maar jou haat tegen EA hoeven we echt niet op elke pagina tegen te komen want hoe vaak heb je dit filmpje nu laten zien in alle topics of EA games? 100xDanielWW2 schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 21:52:
Het gaat alleen niet om de kosten zelf, ik betaal gewoon mijn €60 voor een game welke het waard is.
-Voor de replaywaarde heb ik games zoals de nu oudere TW games, een goede RTS of CiV 5. Ik meedere van dit soort games heb ik honderden uren zitten. BF3 viel hier ook nog onder.
-Aanspreken wederom RTS games en ook goede FPS games, niet 13 in een dozijn CoD of Hardline...
-Hetzelfde als hierboven.
-Dit zijn games welke je gewoon een keer gespeeld moet hebben zoals de Bioshock serie.
-Ik speel de laatste tijd af en toe Rollercoaster Tycoon, ja het origineel. Dat is dus een goede game. Verder was de South Park game ook gewoon geniaal maar dat kwam door het verhaal.
BF Hardline haalt geen van deze criteria voor mij. Het zwaarste criteria voor BF Harline voor mij is dat het spel mij gewoon niks lijkt. Het ziet en voelt als bin there, done that en daar ga ik niet nog een keer voor betalen.
Verder moet je als je nu Hardline al als een "fanboy" loopt te verdedigen echt even goed naar jezelf gaan kijken.
Wie van jullie heeft er niet gebitched op BF4?
Wie van jullie laat zich meteen omverblazen omdat iets nieuw is? Dat is het "shiny" effect wat uitzonderlijk duidelijk gedemonstreerd is in het volgende filmpje.
[video]
Verder moet je nu eindelijk eens je ogen opendoen voor de waarheid. EA belazert je waar je bijstaat. Die lachen zich echt rot dat mensen dit durven te verdedigen. Iedereen die ook maar een beetje BF4 heeft gespeeld ziet meteen dat bijna alles gekopieerd is. Hier voor betalen geeft een gigantische verkeerd signaal af. Denk je nou echt dat EA ook maar een cent zal investeren in een volgende BF game als mensen massaal twee keer betalen voor dezelfde code? Ik denk dus van niet. Het enige dat je doet door een game te verdedigen is het EA makkelijker maken om meer wanproducten te verkopen. Wees eerlijk, EA heeft dit nu al zo vaak geflikt en ze komen er elke keer mee weg omdat er steeds mensen zijn die het verdedigen. Wat helemaal slecht is is dat mensen zeggen dat iets goed is omdat ze de waarheid niet aankunnen. Je maakten een fout en nu ga je om die fout af te dekken andere mensen overtuigen dezelfde fout te maken of opnieuw te maken. Dat is gewoon treurig.
En om direct iedereen die deze game wel wat vind lijken weg te zetten als ''Fanboy'' gaat imo. een beetje var aangezien jij al 5 jaar niet meer objectief bent jegens EA.
En hoezo balazert EA mij dat ik heb toch zelf met mijn volle verstand BFBC2,BF3 en BF4 gekocht en alle games zijn uiteidelijk zeker wel op het gewenste niveau gekomen itt. tot veel andere games bij andere ontwikkelaars of ben je zoiets vergeten als GTA 4 voor de PC.
En zo zijn er meer dan genoeg games die slecht zijn waar 60€ voor is betaald en die nooit gefixed zijn en ook nooit meer gefixed worden.
100% mee eens zodra er meer al 2 man samenwerken in 1 team is de winst bijna zeker.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 09:28:
Hoe kijken jullie tegen Hardline aan zo op dag 4 van de beta?
Eerlijk gezegd ben ik er wel een beetje op uitgekeken en dat ligt niet aan de game zelf maar aan de spelers. Er is zoveel potentie voor epische teamplay, elkaar ondersteunen met de verschillende klasses, gebruik maken van transport verhicles om objectives sneller te halen, vluchtroutes met ziplines met je hele squad met objectives etc. etc. Helaas, er is niets van dat alles als je niet met bovengemiddelde spelers via TS of Skype speelt.
Bij elke nieuwe BF release lijkt het IQ van de gemiddelde gamer op servers met 50% terug te lopen. Of mensen snappen de objectives niet, of het interesseert ze niet. In beide gevallen wordt het spel hard verkloot. Nu al een stuk of 10 potjes meegemaakt dat we gewonnen hebben zonder uberhaubt een vijand te zien. Het laden tussen maps duurt sowieso al langer dan de rondes en het wordt zo tergend saaaaaaaaai allemaal. Een winpercentage van 90+% zou goed moeten zijn, nou ik vind er geen kloot aan. Als die laatste paar procent dan ook nog komt door te spelen tegen een overwicht van eigen clan mates..... Jammer.
Met iets van 6 uur in de game heb ik nog maar 1 enigszins capabel team tegenover me gehad en waar een potje Heist de volle 10 minuten duurde.... Man, man, man het gros van de spelers lijkt nog niet eens in staat om te Pim-Pam-Petten, laat staan een objective te vinden.
Engineers en supports zijn ook weer extreem zeldzaam, het is of medic, of kansloos snipen vanaf de daken. Er kan een mobile spawnpoint van de vijand tegen de eigen spawn aan staan en het maakt de meesten geen klap uit. Ze ziet ze keer op keer met de m16 blijven proberen de driver eruit te schieten. Lukt dat de eerste vier keer niet? Geen probleem, proberen ze het nog 8 keer tot het einde van de ronde......
Of wij hebben tot nu toe extreem pech gehad, maar het overschot aan droeftoeters haalt vrijwel alle zin om te spelen weg.
Het komt allemaal door de ''ik heb 50€ betaald dus ik wat ik doe'' mentaliteit echt om van te kotsen.
Maar ik heb gelukkig met Blood Money nog wel een een leuk potje maar Heist is echt een drama.
Helaas is dit ook 1 van de redenen dat BF4 vaak niet leuk is.
Maar de game opzich staat mij wel aan op hier en daar een paar rare keuzes na (zelf revive WTF
Ook zijn de wapens van Engi en Support wel heel erg slecht en ben je wel in het nadeel tov. een Assault en imo. iets te veel.
Die laadtijden zijn hopelijk zo lang omdat het een beta is want anders is het echt een drama.
[ Voor 19% gewijzigd door beuker19 op 13-06-2014 09:41 ]
Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG
Gister pas voor het eerst de beta kunnen spelen en ik ben het wel met je eens, de teamplay is om te janken. Echter, kwam ik in mijn eerste ronde (toeval, hoewel ik dat in de honderden uren BF3en4 paar keer heb meegemaakt) een gast in mijn squad tegen die z'n mic gebruikte en we communiceerden.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 09:28:
Daarnaast is het team inderdaad over het algemeen "niet geweldig".... Hoe vaak ik wel niet in mijn rug ben geschoten, iemand gewoon dwars door het team liep etc...
Ik heb wel lol gehad met het ziplinen (mol dat ding als er iemand aanhangt
Inderdaad, weinig enforcers en weinig engi's, maar dan zou je wat vaker mij moeten joinen want dat zijn de 2 classes die ik vrijwel alleen speel
If I can't see the enemy, the enemy can't se *DEAD
Heb je ook al blood money geprobeerd? Ik speelde eerst vooral heist, maar daar raakte ik toch vrij snel op uitgekeken.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 09:28:
Blood money trekt mij nu toch wat meer. Beetje aanklooien bij de enemy vault is wel grappig! En potjes duren wat langer en gaan best wel op en neer. Gisteren bijvoorbeeld, stonden wij voor met 4m tegen 1m. Zit ons halve team ineens te snipen en de enemy ons maar raiden. Staat het ineens 1m voor ons en 4.7m voor de anderen. Ik zag de bui alweer hangen. Uiteindelijk met een aantal gasten de enemy vault maar geraid en vervolgens nog gewonnen met 5m vs 2m ofzo. (zonder vorm van enige communicatie, dus misschien had ik wel gewoon mazzel) Teamplay kan nog steeds ver te zoeken zijn, maar ik heb het idee dat het er net iets meer is daar dan bij heist.
Weet niet precies hoe je het krijgt, maar ik kan na een tijdje een perk upgrade kiezen? (bv flak jacket of body armour upgrade ofzo)
Hey Awesome0, gisteren ook eens in de beta gesprongen. Dit spel moet het alleen voor de general population pubspelers echt van andere spelmodi gaan hebben als de potjes niet extreem kort willen worden. Ter illustratie, ik veranderde wat settings, bekeek een paar donuts in de garage, stapte in een politieauto en eer ik bij de gekraakte kluis was was het geld al allemaal gestolen. De teambalance is dus voor het plezier van uitermate groot belang. Wil dit een succes worden in pub moeten de waardes wat geld betreft omhoog, of moet er een sterkere vorm van balancing toe worden gepast denk ik. Zelf begrijp ik ook nog niet alles, maar je ziet mensen echt oerstomme dingen doen, totaal niet objective oriented.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 09:28:
Blood money lijkt me echter een geweldige ESL spelvorm. Met domination kan je een gelijkwaardig potje flink verliezen als je bad luck hebt met de spawns, bijvoorbeeld in locker, spawn je buiten ben je al snel 30 tickets verder eer je weer binnen bent. Het is ook lastig recoveren wat de tickets betreft en het is lastig schaalbaar naar 8 spelers. Blood money maakt het geheel wat dynamischer, een handig opgezette actie die je 500k uit de kluis van de tegenstander oplevert herstelt de balance natuurlijk met 1 miljoen, -500k voor je enemy en +500k voor jou. Ben er alleen nog niet uit met hoeveel spelers dit ideaal zou zijn. Ik kan dan ook niet wachten om dit ESL te gaan doen.
Wel zitten er epische pub momenten in Heist. Gisteren 2 momenten gehad waarop ik de laatste cashcarrier metertjes van het eindpunt voor delivery neerschoot, en waarna een gigantische bestorming van dat politiecordon van voertuigen plaatsvind door bandieten, simpelweg episch. Heerlijke killstreakjes ook daar. Wat momenten betreft is dit wel 1 van de beste Battlefields ooit.
Verder valt me op dat diverse autos heel extreem hard optrekken als je achteruit rijdt, en als je vooruit gaat langzamer. Beetje vreemd
De recoil increase is awesome. Gasgranaatjes prima toevoeging. Less is echt more ook. Minder suppression is een betere game. Minder granaten (v40 en RGO), beter spel. Minder vehicle whoring en choppers, beter spel. Minder "teamwork dependency" (medics en support droppen zelden je ammo), beter spel. Minder rubble overal, waardoor je door kan lopen, beter spel. Wat dat betreft doet Visceral het goed. Een flashbang zou er nog wel bijkunnen, past wel in het imago van de game. De decoy is overigens ook een extreem goede toevoeging. Kan je heel tactisch gebruiken, fantastisch.
In het kader van de mindere afhankelijkheid van je teammates qua ammo en medpacks snap ik de self revive ook heel goed. Het is echter VEEL te overpowered in de huidige vorm. Toch ben ik voor het behouden van de selfrevive, in tegenstelling tot veel spelers. Ik denk alleen dat je hem hevig moet limiteren, je komt terug met 1% health, en ook als je door LMGs wordt gekilld moet je niet terug kunnen komen. Zo buff je deze vrij waardeloze wapens zonder suppression toch wat. Ook moet het timewindow veel kleiner worden, zodat een tegenstander gelijk kan zien als je selfrevived. Misschien dat hier nog wat constructief over kan gedacht worden, voor we het rucksichtlos schrappen, want het asociale nooit gerevived worden vond ik vrij irritant, zeker als je gecalculeerd risico's neemt en vertrouwt op je teammaten die achter je aankomen. Ook neemt het gewoon een gadget slot in, wat andere mogelijkheden schrapt. Kortom, beetje te overpowered, maar het idee erachter begrijp ik goed. We hebben als community altijd moord en brand geschreeuwt over de teamafhankelijkheid, laten we het niet weer collectief omarmen.
Tot slot:
- Netcode, niet veel beter dan in BF4. Kan ook aan mn internet liggen
- Accuracy schiet omhoog tov BF4 gek genoeg, een beetje weer op mn BF3 niveau bijna, ik ben er nog niet over uit hoe dat kan, ondanks de recoil increase. Wat wel irritant is dat de minigun altijd wordt meegenomen in je overall accuracy, terwijl je daarmee standaard een accuracy van 4% ofzo haalt vanuit een chopper, die kogels zeilen overal heen.
- Sounds in het gasmasker: awesome
- Levolution, leuk gedaan
- Leuke map met veel routes
- Gay snipers overal op daken, dragen geen reet bij aan de objectives. Ze op gaan jagen zorgt ervoor dat je dat zelf ook niet doet. Beetje lose-lose situatie helaas.
- Vehicle handling is een stuk beter.
- Sunglare, veel beter.
- Grafisch nog niet heel impressive.
- Soldier feel is wel weer echt sluggisch, alsof je loopt met 15 kilo zand in je schoenen. Je timings zijn ook wéér anders dan in BF4. Dat mag écht wat sneller. Het zou leuk zijn als je harder kan rennen als je gadgetslots leeg laat oid. Het mag allemaal in ieder geval responsiever. Ook is t goed om even in je settingsfile te kijken of mouse acceleration 'echt' uit is hoorde ik via via, met de setting OFF kan die gewoon nog steeds op 1 staan. Moet 0 zijn. Vreemd, wat overigens in BF4 ook zo was. Ik ga daar vanavond nog even naar kijken, dat kan het geheel al een stuk responsiever maken.
Al met al een echte 'beta', ben zeer benieuwd naar het eindresultaat.
Echt leuk om weer een spel te zien wat zichzelf qua setting niet zo heel serieus neemt. Dat biedt ook creatievere mogelijkheden voor DLC dan de standaard 4 mapjes en 2 wapen om een setting heen als vehicular combat of infantery combat. Met een beetje creativiteit kan je er wat facties bijstoppen, zoals de Jazuka ofzo. Overval en secure eens een wietplantage, of smokkelbootjes. Probeer eens een fight te maken in een vliegtuig, tussen kapers en cops, dat halverwege neerstort, waardoor iedereen eruit moet springen en het op de grond verder gaat. Poot eens een map écht in afrika of de jungle. Gooi er eens een arctische map met boorplatformen en noorderlicht tussen. Doe eens wat grappigs. Benieuwd of hier wat mee gedaan wordt.
Zondag maar weer eens even spelen, en proberen!
[ Voor 4% gewijzigd door HgnX op 13-06-2014 10:41 ]
Daarop antwoord ik dan weer: who the fuck cares...Martinspire schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 21:18:
Jezus jullie lijken met je sale-aankopen wel wijven. Sure je kunt games altijd goedkoper krijgen, maar WHO THE FUCK CARES!! Gamen is gewoon een dure hobby net als dat skydiven of internationaal racen een dure hobby kan zijn. Als je een goedkope hobby wil moet je gewoon wat anders zoeken. Dat betekend niet dat je maar meteen alle consoles en een NASA-pc neer moet zetten, maar gaan mierenneuken over 59 vs 50 euro (of whatever je gaat neerleggen) is gewoon onzin. In ieder geval niet iets om in een dergelijk topic als BF Hardline neer te plempen.
Sure, in een aanbieding is het goedkoper, maar daar zijn het dan ook aanbiedingen voor. Maar dan heb ik al ruim een half jaar (of langer) met de game kunnen spelen.
Reality check, mensen: games hebben geen houdbaarheidsdatum.
Ik moet altijd lachen met mensen die koste wat het kost een game at release moeten hebben.
Terwijl hebben ze thuis wel nog andere games liggen die ze ook at full price kochten, maar nog niet hebben uitgespeeld.
En neen, gamen is niet steeds duur:
- Console gaming: altijd duur, en dit zal zo blijven
- PC gaming: kan duur zijn, maar hier heb je de keus: alles draait om je geduld. Ik geef weinig geld uit aan games en toch heb ik massaal veel meer games dan een doorsnee gamer. Gewoon omdat ik het slim aanpak.
(En kom nu niet met het argument dat dat komt omdat ik ook indie games speel: ik koop ook AAA blockbuster titles (of hoe het ook wilt noemen) zoals bv. Far Cry 3 en Tomb Raider aan 5 tot 10 euro. Nooit meer.)
Nog een voorbeeld:
Thief is pas uit van eind februari en is nu al voor slechts 15 euro te vinden op Steam.
Volgende week Steam Summer Sale en ik koop hem dan wel voor 10 euro.
Meanwhile on consoles: volle pot betalen.
[ Voor 6% gewijzigd door Asgaro op 13-06-2014 10:49 ]
En man, wat een slechte DLC is het ook nog eens. Ik weet dat het beta is, maar omdat het toch allemaal overgenomen is van BF4 verwacht ik minder rubber banding en lagg, een degelijke framerate...
En waar zijn de tanks? Nothing says heist like a good old T-90
Verwijderd
De prijs is niet eens zo heel relevant. Of het product GOED is, is wél relevant. Helaas is dat de laatste tijd niet meer zo bij BF spellen.Martinspire schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 21:18:
Jezus jullie lijken met je sale-aankopen wel wijven. Sure je kunt games altijd goedkoper krijgen, maar WHO THE FUCK CARES!! Gamen is gewoon een dure hobby net als dat skydiven of internationaal racen een dure hobby kan zijn. Als je een goedkope hobby wil moet je gewoon wat anders zoeken. Dat betekend niet dat je maar meteen alle consoles en een NASA-pc neer moet zetten, maar gaan mierenneuken over 59 vs 50 euro (of whatever je gaat neerleggen) is gewoon onzin. In ieder geval niet iets om in een dergelijk topic als BF Hardline neer te plempen.
Lees verder dan je neus lang is. Of wil je nou beweren dat je graag veel geld neerlegt voor slechte spellen?
Pardon....?DaantjeeuhMe schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 10:50:

Hardware van een PC is weer duurder dan het aanschaffen van een ConsoleAsgaro schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 10:43:
[...]
Daarop antwoord ik dan weer: who the fuck cares...![]()
Reality check, mensen: games hebben geen houdbaarheidsdatum.
Ik moet altijd lachen met mensen die koste wat het kost een game at release moeten hebben.
Terwijl hebben ze thuis wel nog andere games liggen die ze ook at full price kochten, maar nog niet hebben uitgespeeld.
En neen, gamen is niet steeds duur:
- Console gaming: altijd duur, en dit zal zo blijven
- PC gaming: kan duur zijn, maar hier heb je de keus: alles draait om je geduld. Ik geef weinig geld uit aan games en toch heb ik massaal veel meer games dan een doorsnee gamer. Gewoon omdat ik het slim aanpak.
(En kom nu niet met het argument dat dat komt omdat ik ook indie games speel: ik koop ook AAA blockbuster titles zoals bv. Far Cry 3 en Tomb Raider aan 5 tot 10 euro. Nooit meer.)
Nog een voorbeeld:
Thief is pas uit van eind februari en is nu al voor slechts 15 euro te vinden op Steam.
Volgende week Steam Summer Sale en ik koop hem dan wel voor 10 euro.
Meanwhile on consoles: volle pot betalen.
Dus de games zijn dan wel goedkoper te krijgen (met wat geduld zeker), maar je moet niet je hardware upgrades vergeten. dit zorgt er weer voor dat het ongeveer gelijkwaardig is aan de kosten van een console.
Er zijn maar paar verschillen.
Console:
- Eenvoudig en de games werken 99% van de gevallen perfect.
- Weinig tot geen upgrade mogelijkheid
- Games 10 euro duurder dan PC, maar met geduld haal je ze binnen voor paar tientjes
- Betalen voor online gamen, maar je krijgt daarvoor wel extra content.
PC:
- Kans op slechte console poorts waardoor FPS tegenvalt en je dus moet upgraden.
- Games goedkoper aan te schaffen (Steam uitverkoop
- Meer onderhoud nodig / Updaten van Software,drivers (punkbuster)
- Weinig AAA exclusief titels.
- investeren in randapparatuur.
Gamen is prijzig, maar ik kan het niet duur noemen.
PC is duurder
Angelo NL / Global Cargo VTC
Alsof jij niet dagelijks criminelen en politie door de stad ziet rijden met een T-90... Heel normaal toch?
't ging me er meer om dat ik een beetje core Battlefield mis.... haha.. cops en robbers is een vet principe, lijkt me een hele leuke game, maar mag ver ver weg van mijn Battlefield blijvenTheBrut3 schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 11:13:
[...]
Alsof jij niet dagelijks criminelen en politie door de stad ziet rijden met een T-90... Heel normaal toch?
Regelmatig, zonder camokleuren, gewoon politiekleuren, zwaailichten en het woord "politie" in spiegelbeeld aan de voorkant....TheBrut3 schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 11:13:
[...]
Dat snappen we, maar dit is geen echte Battlefield, maar een spin-off met alleen de naamDaantjeeuhMe schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 11:15:
[...]
't ging me er meer om dat ik een beetje core Battlefield mis.... haha.. cops en robbers is een vet principe, lijkt me een hele leuke game, maar mag ver ver weg van mijn Battlefield blijven
[ Voor 36% gewijzigd door MisterChaoSs op 13-06-2014 11:17 ]
Dus degene die wachten op de mail, check em ff...
Verder moeten mensen niet zeiken, je gaat nergens iets aan veranderen, smaken verschillen en er zullen veel mensen zijn die het een leuk spel gaan vinden. Als je het niks aan vind ga dan iets doen wat je wel leuk vind ipv zeuren op een forum.
Het is tijdverspilling en het leven is te kort, geniet ervan zolang je kan
psn: Dutch-President
DaantjeeuhMe schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 10:50:
Hangt er idd ook van af hoe frequent je upgrade.Pykow schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 10:58:
[...]
Hardware van een PC is weer duurder dan het aanschaffen van een Console
Dus de games zijn dan wel goedkoper te krijgen (met wat geduld zeker), maar je moet niet je hardware upgrades vergeten. dit zorgt er weer voor dat het ongeveer gelijkwaardig is aan de kosten van een console.
Er zijn maar paar verschillen.
...
Gamen is prijzig, maar ik kan het niet duur noemen.
PC is duurder
Persoonlijk probeer ik volgend systeem aan te volgen: om de 6 jaar een upgrade van de meeste onderdelen. 6 jaar komt min of meer overeen met een console generation cycle. (De PS3/X360 generatie was wel uitzonderlijk langer. Hopelijk maken we dat niet meer mee.)
Ik moet wel toegeven dat ik dit systeem van 'upgraden na 6 jaar' niet strikt heb gevolgd omdat ik eens een SSD had aangeschaft om mijn OS en games op te zetten.
Maar anyway, nu kom ik naar mijn kernpunt:
Stel dat je om de 6 jaar, een PC komt van 1000 €.
Ik ben vrij zeker dat 1000 € tegenwoordig een goed genoeg budget is om een zeer goeie game PC te hebben. Ik lees namelijk op veel forums dat 800 € ook al perfect mogelijk is, maar ik neem nu wat extra.
Een PS4 of XBONE is 400 €.
Maar daar moet nog 6 jaar subscription bij: 6 x 50 € = 300 €. (Of is het 60 €? Anyway ik neem nu het gunstigste voor console gamers.)
Let's face it: een doorsnee gamer gaat geen console kopen om dan geen subscription te nemen. Dan kan je beter naar PC gaming overgaan waar online gaming gratis is.
Dan zit je al op 700 €.
Nu heb je nog een verschil van 300 €:
- Veronderstel nu dat een console gamer al zijn games at release koopt: das 60 € per game.
- Veronderstel nu dat een PC gamer bewust gebruikt maakt van het massaal aantal aanbiedingen van een game: de game is dan te vinden voor 10 €.
EDIT: 10 € voor een game is steeds pakweg 1 jaar na release te vinden.
Das een verschil van 50 €.
Dat verschil van 300 € is dus weggewerkt na 6 games te kopen.
Dus nu is het break even moment bereikt en vanaf dat ogenblik is PC gaming goedkoper dan console gaming.
EDIT:
Nu sprak ik dus uit de veronderstelling dat console gamers de volle pot betalen, en PC gamers de kat uit de boom kijken en wachten op sales:
but let's face it: zo is het meestal. Op de console heb je beduidelijk minder sales. En ik merk ook weinig van console gamers die bewust wachten op sales.
En Sony en Microsoft willen hun retail markt niet in de voet schieten door games aan een eerlijke, lagere, prijs aan te bieden bij hun online stores.
Note:
Zoals hierboven werd gezegd: console gaming heeft inderdaad ook de tweedehandsmarkt waardoor je kunt besparen. Daarop kan je dus wel nog besparen!
[ Voor 18% gewijzigd door Asgaro op 13-06-2014 12:09 ]
Reken dan met 30-40 euro per pc game via keysites.
1 ik heb hem toch al vanwege me werk en dus iets geupgrade zodat ik ook mee kan gamen
2 Ik het lekkerder vind spelen op de pc als op de console. Mijn mening is dat een shooter op de pc hoort. Heel veel zullen het hier niet mee eens zijn en daarom bestaat er ook een game pc en een console
On topic.
Zoals hierboven ook al gemeld is het niveau waarmee je speelt heel triest. Maargoed gisteren even ouderwets een potje BF3 gespeeld met een k/d van 63/9. Daar is het niveau ook al enorm gezakt.
Daar heb je wel deels gelijk in.TheBrut3 schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 11:51:
Ik ben het niet eens met het feit dat je splinternieuwe console games pakt en die vergelijkt met PC games die al afgeprijst zijn.
Reken dan met 30-40 euro per pc game via keysites.
Hoewel, ik zeg "deels": OMDAT er net zo snel prijzen van 10 € te vinden zijn, zal een PC gamer meer geneigd zijn om te wachten op die deals.
Het klopt wat je zegt: at release: 60 € voor console gamer. 40 € voor PC gamer.
Maar dat veronderstelt dat een PC gamer continu al zijn games at release koopt, en ik denk dat dat eerder de uitzondering is dan de regel.
Ofwel heb ik een fout beeld van de community. Dat kan ook. Feit is dat ik veel rondhang op community's die focussen op sales.
Ik heb zonet mn comment nog aangepast met volgende stuk:
Het is dus idd wat wikken en wegen.Nu sprak ik dus uit de veronderstelling dat console gamers de volle pot betalen, en PC gamers de kat uit de boom kijken en wachten op sales:
but let's face it: zo is het meestal. Op de console heb je beduidelijk minder sales. En ik merk ook weinig van console gamers die bewust wachten op sales.
En Sony en Microsoft willen hun retail markt niet in de voet schieten door games aan een eerlijke, lagere, prijs aan te bieden bij hun online stores.
Feit blijft dat je in winkels zoals GameMania en andere games winkels console games én ook PC games weinig ziet afgeprijst worden.
Komt daarbij dat de doorsnee console gamer nog altijd naar winkels loopt, in plaats van games online te kopen, is de kans héél groot dat de console gamer meer volle prijs betaalt.
En PC gaming?
De retail markt is op sterven na dood.
Elke PC gamer dat mee is met zijn tijd (lees: de meerderheid) koopt zijn games online via Steam, Origin of allerlei webshops.
Daar is er totaal géén vast prijsbeleid zoals bij de retail market. Je hebt dus direct toegang tot veel betere prijzen.
De lessen dat ik hierzelf uit kan trekken:
Voor mijzelf blijft het dus geldig: PC gaming is een pak goedkoper.
Voor andere PC gamers? Misschien. Hangt af van je attitude.
Zelfs op Origin vind je deals:
[ Voor 22% gewijzigd door Asgaro op 13-06-2014 12:10 ]
On-topic: Dit spel heeft volgens mij wel potentie als ik de video's zo zie. Payday 2 is, als ik me niet vergis, een stille dood gestorven waarna dit zijn plek zou kunnen overnemen. Ikzelf heb BF4 uiteindelijke nooit gekocht omdat ik vlak voor aankoop nog 1 keer de topic doornam en ik het toch geen goed idee vond. Hierdoor zou dit spel voor mij prima zijn als ik van jullie hoor dat de netcode in dit spel wel goed geregeld is.
Prima.
Heb al meer dan 300 uur in BF4 zitten, en ja ik heb af en toe wel eens me PC uit het raam willen gooien omdat het spel niet liep. Maar moet zeggen dat het nu wel redelijk stabiel is geworden. Tuurlijk zitten er nog genoeg bugs in, maar dat beperkt de huidige gameplay niet direct.tikkietrugjaap schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 12:09:
Off-topic: Jezus christus krijgen we dit gelul weer.
On-topic: Dit spel heeft volgens mij wel potentie als ik de video's zo zie. Payday 2 is, als ik me niet vergis, een stille dood gestorven waarna dit zijn plek zou kunnen overnemen. Ikzelf heb BF4 uiteindelijke nooit gekocht omdat ik vlak voor aankoop nog 1 keer de topic doornam en ik het toch geen goed idee vond. Hierdoor zou dit spel voor mij prima zijn als ik van jullie hoor dat de netcode in dit spel wel goed geregeld is.
Daarnaast speel ik vaak in maps <32 players.
De netcode van hardline is hetzelfde geregeld als in BF4, loopt nu zelfs nog achter.tikkietrugjaap schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 12:09:
Ok, maar sta mij toe om nog 1 ding te posten.tikkietrugjaap schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 12:09:
On-topic:
Aan alle PC gamers die niet weten hoe je deals het gemakkelijkst vind:
Volg de site in de screen.
Hierop posten mensen allemaal deals die ze vinden.
Mensen kunnen dan deals upvoten en downvoten.
De beste deals komen zo naar boven drijven. (als je klikt op Popular Deals daar bovenaan).
PROFIT.
Verwijderd
Field of view even aanpassen doet wonderenJoSchaap schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 12:29:
ik vindt t wel leuk bedacht. alleen de slomere feel ivt BF4 is even wennen
Uiteraard sta ik van alles toe, ik ben zelfs blij dat je me attent hebt gemaakt op die site.Asgaro schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 12:22:
Ok, maar sta mij toe om nog 1 ding te posten.
PROFIT.
Het ging me alleen om de appels-peren vergelijking die altijd ontstaat mbt spelen op consoles of PC's. Ik zelf ben een PC gamer in hart en nieren maar een discussie over welk platform meer geschikt zou zijn is al zo vaak gehouden met altijd hetzelfde resultaat: voorkeur voor X.
Ik hou dit spel wel in de gaten. Als het echt team- en objectivebased is en alle vernieuwingen mee krijgt die BF4 zo hard nodig had (ik realiseer me dat de netcode nog steeds diep triest is vergeleken met de oldies) zou het best wel eens wat voor mijn clan zijn.
Prima.
Verwijderd
Nja de clan waar je mee speelt speelt ook wel erg sterk. Ik heb een paar rondjes meegedaan en er was inderdaad niet veel aan. Ik denk dat het eerlijker zal zijn als je slechts met één of twee clanmates in een team gaat zitten. Dan zal het overwicht toch al iets minder zijn.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 09:28:
Verwijderd
Dit is gewoon geen eerlijke vergelijking maken. Je haalt spelletjes aan die al wel enkele levensjaren achter hun naam hebben staan. Nu mij maakt het niet uit wat je duur vindt of niet. Ik vind het alleen jammer dat dit topic enkel en alleen over dat geld blijft gaan. Maar ik ga me niet verder mengen in deze polemiek.Asgaro schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 19:22:
[...]
59 € is niets...![]()
Voor dat geld koop ik 7 games.
[...]
Dat zijn de meeste spellen, het probleem is alleen dat je afhankelijk bent van je medespelers en dat zal bij deze BFH niet minder zijn. Het is al vaker gemeld dat in de BF spellen steeds meer no-brainers komen.tikkietrugjaap schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 12:35:
[...]
Als het echt team- en objectivebased is
6 Jaar is erg ruim genomen, ik schrijf mijn pc's zelf af na 3 jaar.Asgaro schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 11:46:
[...]
[...]
Hangt er idd ook van af hoe frequent je upgrade.
Persoonlijk probeer ik volgend systeem aan te volgen: om de 6 jaar een upgrade van de meeste onderdelen. 6 jaar komt min of meer overeen met een console generation cycle. (De PS3/X360 generatie was wel uitzonderlijk langer. Hopelijk maken we dat niet meer mee.)
Ik moet wel toegeven dat ik dit systeem van 'upgraden na 6 jaar' niet strikt heb gevolgd omdat ik eens een SSD had aangeschaft om mijn OS en games op te zetten.
Maar anyway, nu kom ik naar mijn kernpunt:
Stel dat je om de 6 jaar, een PC komt van 1000 €.
Ik ben vrij zeker dat 1000 € tegenwoordig een goed genoeg budget is om een zeer goeie game PC te hebben. Ik lees namelijk op veel forums dat 800 € ook al perfect mogelijk is, maar ik neem nu wat extra.
Een PS4 of XBONE is 400 €.
Maar daar moet nog 6 jaar subscription bij: 6 x 50 € = 300 €. (Of is het 60 €? Anyway ik neem nu het gunstigste voor console gamers.)
Let's face it: een doorsnee gamer gaat geen console kopen om dan geen subscription te nemen. Dan kan je beter naar PC gaming overgaan waar online gaming gratis is.
Dan zit je al op 700 €.
Nu heb je nog een verschil van 300 €:
- Veronderstel nu dat een console gamer al zijn games at release koopt: das 60 € per game.
- Veronderstel nu dat een PC gamer bewust gebruikt maakt van het massaal aantal aanbiedingen van een game: de game is dan te vinden voor 10 €.
EDIT: 10 € voor een game is steeds pakweg 1 jaar na release te vinden.
Das een verschil van 50 €.
Dat verschil van 300 € is dus weggewerkt na 6 games te kopen.
Dus nu is het break even moment bereikt en vanaf dat ogenblik is PC gaming goedkoper dan console gaming.
EDIT:
Nu sprak ik dus uit de veronderstelling dat console gamers de volle pot betalen, en PC gamers de kat uit de boom kijken en wachten op sales:
En Sony en Microsoft willen hun retail markt niet in de voet schieten door games aan een eerlijke, lagere, prijs aan te bieden bij hun online stores.![]()
Note:
Zoals hierboven werd gezegd: console gaming heeft inderdaad ook de tweedehandsmarkt waardoor je kunt besparen. Daarop kan je dus wel nog besparen!
na 2 jaar moet je sommige games alweer op medium/high settings spelen ofzelfs lager.
Merendeel door slechte console poorts naar de PC, waardoor upgrade noodzakelijk is.
ik denk dat ik zelf zo'n 700 euro bespaar in 6 jaar tijd met alleen een console
Neemt niet weg dat ik PC altijd boven een console kies.
Persoonlijk verlies is het meeste geld in games.
Ik wil minimaal 1 euro per uur kunnen betalen voor een game of er moet echt een geweldige verhaal inzitten. Battlefield 4 heb ik dit niet gehaald.
Angelo NL / Global Cargo VTC
Ik neem aan dat er nog aardig meer bij de game zal komen dan wat er nu is, en hopelijk wat meer gamemodes. Maar op het moment zie ik nog geen hint van een eindproduct waar ik 59.99/69.99 + Season Pass voor zou neerleggen.
Inderdaad, iedereen heeft zo zijn eigen voorkeuren.Pykow schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 14:16:
[...]
6 Jaar is erg ruim genomen, ik schrijf mijn pc's zelf af na 3 jaar.
na 2 jaar moet je sommige games alweer op medium/high settings spelen ofzelfs lager.
Merendeel door slechte console poorts naar de PC, waardoor upgrade noodzakelijk is.
ik denk dat ik zelf zo'n 700 euro bespaar in 6 jaar tijd met alleen een console
Neemt niet weg dat ik PC altijd boven een console kies.
Persoonlijk verlies is het meeste geld in games.
Ik wil minimaal 1 euro per uur kunnen betalen voor een game of er moet echt een geweldige verhaal inzitten. Battlefield 4 heb ik dit niet gehaald.
Want ik zit in PC gaming om vooral volgende redenen:
- mouse en keyboard. (is mijn topreden)
- 1080p. (zelfs als de graphics nog zo laag staan, die scherpte zal je altijd hebben, en das wel nice.)
- cheape games (was nooit een reden om ooit met PC gaming te beginnen. Maar nu is dit wel belangrijk geworden voor me. Niet omdat ik arm ben ofzo, maar omdat het gewoon zo verslavend is om deals te vinden.
Zolang ik alles op 1080p met continu minimaal 30 FPS kan spelen ben ik tevreden.
Dus ik geef niet echt om low/medium/high/... graphics settings.
Om een idee te geven: ik heb met de goeie oude Nvidia 8800GTX nog BF3 gespeeld. Tot ver een jaar lang na BF3's release.
Om een idee te geven: die kaart kwam uit ietsje voor Crysis 1 uitkwam dus ze ging al lang mee.
Bij volle 64p servers moest sowieso alles op Low om het nog speelbaar te maken, maar meestal was het doenbaar.
Feit is dat tegenwoordig zelfs op Low games er nog aardig uitzien.
Voor mij is resolutie essentieel: zolang ik op 1080p kan spelen ben ik tevreden.
Maar... uiteindelijk werd BF3 wel DE game die mij overhaalde om te upgraden. (naar een AMD 6950 1GB)
Nu wacht ik terug op DE game dat mijn PC doet zweten waarbij het op Low niet meer aangenaam is. Maar dat zal dus nog enkele jaren duren.
Alhoewel, ik hoor al wat angstverhalen over Watch Dogs. Maar die game haal ik pas in een sale over een jaar, dus dan zie ik wel.
[ Voor 5% gewijzigd door Asgaro op 13-06-2014 16:33 ]
Ik reken zeker op meer game modus en mappen en er schijnt ook nog een helemaal open beta te komen dichterbij de release.Pheace schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 15:24:
Ik vermaak me enigzins met de beta op het moment. Mostly omdat het een tijdje geleden is dat ik BF gespeeld heb. Maar de potjes duren mij te kort. Ik ben meer van fan Conquest maps, en dat mis je op het moment wel erg.
Ik neem aan dat er nog aardig meer bij de game zal komen dan wat er nu is, en hopelijk wat meer gamemodes. Maar op het moment zie ik nog geen hint van een eindproduct waar ik 59.99/69.99 + Season Pass voor zou neerleggen.
Maar de echte conquest 64p ervaring zal deze game niet bieden juist omdat BF4 er (te) veel op gefocused is.
Deze game gaat meer richting de snelle actie en game modes als rush , domination , TDM en CTF maar dat in een police/crime setting.
30 FPSAsgaro schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 16:31:
[...]
Inderdaad, iedereen heeft zo zijn eigen voorkeuren.
Want ik zit in PC gaming om vooral volgende redenen:
- mouse en keyboard. (is mijn topreden)
- 1080p. (zelfs als de graphics nog zo laag staan, die scherpte zal je altijd hebben, en das wel nice.)
- cheape games (was nooit een reden om ooit met PC gaming te beginnen. Maar nu is dit wel belangrijk geworden voor me. Niet omdat ik arm ben ofzo, maar omdat het gewoon zo verslavend is om deals te vinden.)
Zolang ik alles op 1080p met continu minimaal 30 FPS kan spelen ben ik tevreden.
Dus ik geef niet echt om low/medium/high/... graphics settings.
Om een idee te geven: ik heb met de goeie oude Nvidia 8800GTX nog BF3 gespeeld. Tot ver een jaar lang na BF3's release.
Om een idee te geven: die kaart kwam uit ietsje voor Crysis 1 uitkwam dus ze ging al lang mee.
Bij volle 64p servers moest sowieso alles op Low om het nog speelbaar te maken, maar meestal was het doenbaar.
Feit is dat tegenwoordig zelfs op Low games er nog aardig uitzien.
Voor mij is resolutie essentieel: zolang ik op 1080p kan spelen ben ik tevreden.
Maar... uiteindelijk werd BF3 wel DE game die mij overhaalde om te upgraden. (naar een AMD 6950 1GB)
Nu wacht ik terug op DE game dat mijn PC doet zweten waarbij het op Low niet meer aangenaam is. Maar dat zal dus nog enkele jaren duren.
Alhoewel, ik hoor al wat angstverhalen over Watch Dogs. Maar die game haal ik pas in een sale over een jaar, dus dan zie ik wel.
En natuurlijk is het beter met FPS/RTS games om een Tobo/Muis te hebben maar er zijn genoeg games die ik speel waarvoor ik een Xbox controller heb aangeschaft.
Enkel deze 2 als nieuwe gamemodes zou best zielig zijn, dan is het nog een kleine "mod" ook.
Het voordeel van tegenwoordig is inderdaad dat games op medium~ er eigenlijk ook echt goed uit zien. (beetje slim zijn natuurlijk, ergens iets op high enzo)
Ik wil toch ook echt wel die 60 fps hebben, ik voel het al direct als de fps opeens omlaag gaat naar 45..
Gast het is een beta, wat verwacht je. Dat ze ons nu al de volledige game laten spelen ?SmokingCrop schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 16:46:
Als ze maar met deze 2 gamemodes zullen afkomen dan slaan ze wel erg de bal mis (tdm enzo zal er allesinds wel weer inzitten.. maar daarnaast mogen er nog wel een paar)
Enkel deze 2 als nieuwe gamemodes zou best zielig zijn, dan is het nog een kleine "mod" ook.
Met een 120 Hz scherm wil je toch minimaal 100-120 FPS hebben.
Zeg ik dat dan? Nope.midego schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 16:47:
[...]
Gast het is een beta, wat verwacht je. Dat ze ons nu al de volledige game laten spelen ?
Ik zeg maar, moesten ze het zo doen en tegenwoordig weet je het nooit. vroegere battlefields moesten het ook doen met enkel rush en conquest.
Hopelijk doen ze weer een 'Obliteration' style gamemode
[ Voor 31% gewijzigd door SmokingCrop op 13-06-2014 16:51 ]
Model Y -P, Hyundai Inster, Daikin FTXM & 5kW Monoblock. Ex-Autotechnisch Specialist. www.GewoonDuurzaamAdvies.nl
Verwijderd
1) Maak een EA Account / Origin Account
2) Ga naar EA Customer Support
3) Vraag een Live Chat aan voor BF Hardline
4) Zeg dat je alle BF's al gekocht hebt en je graag de beta zou spelen
5) Als dat niet lukt zeg dat je vriend later heeft ingeschreven voor de beta en hij wel al een invite heeft gehad
Bij mij was stap 5 zelfs niet nodig. Gewoon zeggen dat je een fanatieke Battlefield speler bent was al genoeg voor mij voor een beta te krijgen. Ze flaggen je account dan voor BFH beta.
Verwijderd
Content dat er eigenlijk al is maar dat ze gewoon in een booster pack steken voor 15-20 euro is gewoon schandalig (BF4). Ook héél dat Premium gedoe vindt ik maar niets.
Battlefield 2 had een goed ranking en unlocks systeem, ook over aantal uitbreidingen hoor je mij niet klagen. Dat was tenminste nog eens een spel.
Hopelijk gaan ze met Battlefield Hardline de goede kant op. Eventueel iets meer COD achtig, ik zou daar op zich geen probleem mee hebben.
Edit: Performanceproblemen blijken aan de de koeling van de cpu te liggen.
Edit 2: na optimale koeling (CPU-Z gebruikt voor monitoring), blijkt de performance toch een stuk lager dan in BF4, zelfs als alles op low staat. Vermoed dat het met de concentratie van het aantal spelers op bepaalde plekken te maken heeft. BTW 32 is naar mijn idee veel te choatisch voor goede gameplay in BFH.
[ Voor 177% gewijzigd door FrankNLD op 14-06-2014 10:42 ]
hahahahahaha bijna alle games doen dit dus zie ik niet in waarom deze game daar een uitzondering op zal zijn.Verwijderd schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 02:32:
Het is nog maar Beta... Ik hoop gewoon dat het niet met al die DLC's weer is. Ik braak van toegevoegde content na release.
Content dat er eigenlijk al is maar dat ze gewoon in een booster pack steken voor 15-20 euro is gewoon schandalig (BF4). Ook héél dat Premium gedoe vindt ik maar niets.
Battlefield 2 had een goed ranking en unlocks systeem, ook over aantal uitbreidingen hoor je mij niet klagen. Dat was tenminste nog eens een spel.
Hopelijk gaan ze met Battlefield Hardline de goede kant op. Eventueel iets meer COD achtig, ik zou daar op zich geen probleem mee hebben.
Het lijkt mij behoorlijk naïef om te denken dat deze game geen DLC krijgt anders was het waarschijnlijk wel uitgebracht als uitbreiding /expansion van BF4.
Ik heb bij BF3 en BF4 alle twee keer premium gekocht en daar nog geen seconde spijt van gehad omdat tot nu toe alle content zeker de moeite waard is geweest.
Waarom vind je het niets ? ... is het de setting , de gameplay , lijkt het te veel op BF4 of wat want zulke reacties heb je niets aan.Vandread schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 00:32:
Wat een brol.... had nog hoop maar dit is echt niks.... hoop dat ze flink op hun bek gaan met deze...
Ga er maar vanuit dat het zeker nog wel geoptimaliseerd word want ook alle ''netcode'' oplossingen ziten nog niet in deze beta build.Frank76NL schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 08:24:
BF4 kan ik op ultra spelen met een 8320 @stock en een 7970. Met BF Hardline heb ik last van dips in mijn fps bij volle servers. Bij 16 spelers gaat het goed. Doordat de engine al redelijk geoptimaliseerd / gepatched is ,verwacht ik niet veel verbetering op dit gebied. Jammer.
[ Voor 15% gewijzigd door beuker19 op 14-06-2014 09:09 ]
Wat ben je toch ook een trol hè met dat domme gelach van je elke keer als iemand iets post wat niet met jou mening overeenkomtbeuker19 schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 09:07:
[...]
hahahahahaha bijna alle games doen dit dus zie ik niet in waarom deze game daar een uitzondering op zal zijn.
Het lijkt mij behoorlijk naïef om te denken dat deze game geen DLC krijgt anders was het waarschijnlijk wel uitgebracht als uitbreiding /expansion van BF4.
Ik heb bij BF3 en BF4 alle twee keer premium gekocht en daar nog geen seconde spijt van gehad omdat tot nu toe alle content zeker de moeite waard is geweest.

PC Specs
Nou dit heeft niets meer met wel/niet mijn mening te maken maar dat elke game tegenwoordig met DLC komt En het wel heer raar is om te denken dat BFH hier een uitzondering op zal zijn maar goed jij ben in in ieder geval geen trollHelp!!!! schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 09:56:
[...]
Wat ben je toch ook een trol hè met dat domme gelach van je elke keer als iemand iets post wat niet met jou mening overeenkomt
Fractal Design Meshify S2, Asus ROG B550-F, AMD 3700x, 3080?, Corsair H115i Pro, G-Skill 3600-16 32GB Trident Z Neo
Doen ze dat niet nu al met BF4?Throughout the conversation, Troedsson referenced an increased desire to involve the community in the development process. "We have nothing to announce, but we are having discussions when it comes to [early access]," Troedsson told us. "It comes not from a business perspective, but more from a perspective of if it would help us have a stable launch of the game."

Maar met grote projecten die je eens in de vijf+ jaar doet.... sure (hoewel het dan alsnog een beetje vreemd is dat je moet betalen voor de beta van een AAA game die al gefinancierd is). Maar met jaarlijks terugkerende games als BF ben je dus bijvoorbeeld BF5 early access aan het spelen terwijl BFHL net uit is?
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Je kunt iets goed of niet goed vinden. Iedereen heeft evenveel recht om dat hier onderbouwd neer te zetten.beuker19 schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 10:09:
[...]
Nou dit heeft niets meer met wel/niet mijn mening te maken maar dat elke game tegenwoordig met DLC komt En het wel heer raar is om te denken dat BFH hier een uitzondering op zal zijn maar goed jij ben in in ieder geval geen trollwanneer was jou laatste niet jankende post in een van de BF topics.
Jouw lompe onbeschofte trollerige reacties met je sneue gelach, woorden als "jankende post'" zijn al tijden sfeerverpestend in alle BF topics.
PC Specs
Enige wat echt helpt tegen die launch-problemen is gewoon een shitload aan servers neerzetten. Een goede en langdurige SP neerzetten kan ook helpen het aantal connecties richting server te verminderen. Maar ook die ingame Battlelog en whatever helpt ook niet om het rustiger te maken op de servers.Gundogan schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 11:11:
http://www.gameinformer.c...e-battlefield-titles.aspx
[...]
Doen ze dat niet nu al met BF4?![]()
Maar met grote projecten die je eens in de vijf+ jaar doet.... sure (hoewel het dan alsnog een beetje vreemd is dat je moet betalen voor de beta van een AAA game die al gefinancierd is). Maar met jaarlijks terugkerende games als BF ben je dus bijvoorbeeld BF5 early access aan het spelen terwijl BFHL net uit is?
Verder moeten ze echt meer gaan testen met laggy verbindingen of gewoon zeggen (zoals ze al 5 jaar geleden hadden moeten doen) dat mensen met een slechte verbinding pech hebben. Wat je wel kunt doen is meer serverparken neerzetten. Ze kunnen die landen wel toevoegen aan de serverbrowser, maar als er geen servers zijn voor Oceanie en Afrika houdt het natuurlijk op.
En vergeet de regio--filters ook niet standaard aan te zetten voor de juiste regio en zorg dat de quick matchers niet naar andere regio's gaan. Pas dan kan het leuk worden. Oja RCON voor console-servers is natuurlijk ook belangrijk, die zijn er nu totaal niet waardoor je wel een custom server kunt nemen maar het managen ervan is gewoon compleet waardeloos. Je ziet nergens ingame wie de laggers zijn dus kunt ook niemand met zekerheid eruit gooien. Dan krijg je typische badmin praktijken, puur omdat een admin pas kan reageren op een lagger zodra hij er zelf mee in aanraking is.
Maar goed, het zal allemaal natuurlijk niet gaan lukken en de kans is dus groot dat we weer 1 groot bugfestijn gaan krijgen bij launch. Je kunt erop wachten dat custom servers weer een half jaar op zich laten wachten, dat men weinig gaat doen aan de problemen die daadwerkelijk in de game zitten (al jaren) en dat men alleen luistert naar de grootste schreeuwers.
Want het is toch belachelijk dat we na 3 games nog steeds lopen te kutten met choppers en jets over rockets die totaal geen lock hebben en meteen in kunnen slaan? Als een lagger een seconde achter loopt met zijn kutverbinding, waarom moet die rocket dan wel meteen aankomen? Laat daar dan ook maar een seconde vertraging in zitten zodat ze niks kunnen raken. Fuck maar op met die kutverbinding.
Ik heb er een hard hoofd in dat deze game nog gaat worden. Ik had bij de E3 mijn hoop gevestigd op een andere publisher die met een Battlefield alternatief zou komen, maar helaas kan EA gewoon door blijven kutten met deze franchise.
[ Voor 4% gewijzigd door Martinspire op 14-06-2014 11:54 ]
Niet alleen het spel crasht gelijk als ik het start, ook Battlelog crash gelijk mee met het spel.

[ Voor 14% gewijzigd door TheBrut3 op 14-06-2014 12:31 ]
Verwijderd
Bron: http://www.gamer.nl/nieuw...omstige-battlefield-gamesDice overweegt Early Access-model voor toekomstige Battlefield-games
Dice gaat in de toekomst wellicht met een Early Access-model werken bij de Battlefield-games. Dat zegt Karl Magnus Troedsson, algemeen manager van de studio.
"We hebben niets om aan te kondigen, maar we hebben veel discussies wanneer het aankomt op [early access]. Dat komt niet voort uit een zakelijk perspectief, maar uit het perspectief of het ons kan helpen met het stabiel lanceren van een game," zegt Troedsson tegenover Game Informer. Volgens de algemeen manager hebben ze nog niet gesproken over een mogelijke prijs of de invloed van spelers.
"We zouden het onze spelers vragen op een gecontroleerde manier. We zouden waarschijnlijk niet de poorten voor alles en iedereen openen, maar voor geografische gebieden of spelers die de vorige game hebben aangeschaft. Dus ja, het is iets dat we overwegen, maar niet vanuit een zakelijk perspectief, maar vanuit eentje die draait om het creëren van kwalitatieve producten."
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Vind het een leuke game met potentie maar bij lange na geen bf3 of bf4. Er zit te weinig variatie in de voertuigen en speelmodes. Ja het is een beta misschien komt er nog meer bij BF4 kun je zo verschrikkelijk veel dat ik dat nu juist de kracht ervan vind.
Tevens draait het spel net wat minder soepel. Ik speel op 1440p alles op de max en kan resolution scaling net aan op 135% zetten. Bij BF kan dit op 150-170 afhankelijk van het level (Titan SlI).
Ik ga hem zeker kopen maar denk niet dat ik hem honderd uur of meer ga spelen. Omdat ik een BF fan ben wil ik hem toch hebben al speel ik hem niet al te vaak:)
~~~~~~~[html]Het is niet de bedoeling om hier om codes te vragen. Voor vragen over downloaden etc kun je de zoekfunctie gebruiken. De kans is groot dat dezelfde vraag al een keer is gesteld en misschien dus ook wel beantwoord.
Hou het hier ook over BF:Hardline en probeer dingen zoals BF3, BF4 en Origin er buiten te laten
Tweakers Heist & Blood Money server (PC)
Tweakers Blood Money & Hotwire server (PC)~~~~~~~[/html]