Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22-09 10:00

MisterChaoSs

I Love Creating Chaos (ILCC)

MuscularPonyy schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 15:51:
[...]

Ja, heb daarvan iets daarin gezien in een gameplay/trailer. Kan het niet meer precies benoemen. |:(
Ik kan op een of andere manier nergens de naam van die gamemode vinden ook. Het is een beetje te vergelijken met de Payload Race uit Team Fortress 2, maar dan met een twist

If I can't see the enemy, the enemy can't se *DEAD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuscularPonyy
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 27-08-2020
MisterChaoSs schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 15:54:
[...]

Ik kan op een of andere manier nergens de naam van die gamemode vinden ook. Het is een beetje te vergelijken met de Payload Race uit Team Fortress 2, maar dan met een twist
Ja, dat is hetgeen wat ik bedoel. Zag een deel in de trailer/gameplay dat er een zeer langzame auto werd geëscorteerd.

Sapphire R9 280X - Asus VG248QE 144 Hertz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

MuscularPonyy schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 15:55:
[...]
Ja, dat is hetgeen wat ik bedoel. Zag een deel in de trailer/gameplay dat er een zeer langzame auto werd geëscorteerd.
Niet dat je dan als een engineer Sentry op kan zetten oid, maar blokkade bouwen of een soort ambush kan je dan wel opzetten. Lijkt mij erg vet om zoiets met een aantal maten klaar te zetten terwijl de rest van het team ze even bezig houdt :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuscularPonyy
MisterChaoSs schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 15:57:
[...]

Niet dat je dan als een engineer Sentry op kan zetten oid, maar blokkade bouwen of een soort ambush kan je dan wel opzetten. Lijkt mij erg vet om zoiets met een aantal maten klaar te zetten terwijl de rest van het team ze even bezig houdt :Y)
Inderdaad lijkt mij een erg vette gamemode! :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hortz
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:36
Dit idee zou inderdaad een leuke toevoeging zijn op het spel. In TF2 was het al een leuke game-mode die voor veel plezier zorgde.

Ben verder heel benieuwd naar het spel! Toch maar de beta eens doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

MuscularPonyy schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 15:58:
[...]
Inderdaad lijkt mij een erg vette gamemode! :9~
"Hoooold, hooooold, hoooold.... FIRE!!!!" :9~
Hortz schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 15:59:
Dit idee zou inderdaad een leuke toevoeging zijn op het spel. In TF2 was het al een leuke game-mode die voor veel plezier zorgde.

Ben verder heel benieuwd naar het spel! Toch maar de beta eens doen
Plezier en voornamelijk chaos als er een Heavy met über aankwam bij hevig verdedigingspunt, stress en chaos alom haha.

[ Voor 52% gewijzigd door MisterChaoSs op 11-06-2014 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:35

Stewie!

Keen must die!

MuscularPonyy schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 15:53:
[...]

Fairfight is nog verre van waterdicht. Ben al weer een aantal keer een cheater tegengekomen in BF4..
Bans zijn niet instant, net als bij VAC. De profielen die gebruikt worden om te cheaten bestaan nooit lang. Minuten, uren of dagen, geen weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuscularPonyy
MisterChaoSs schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 15:59:
[...]

Zag trouwens ook wat AP Mines, maar zijn er al ergens AT mines/wapens (op de RPG na) gespot? Banden zijn daarnaast niet lek te schieten of wel?
Nope.. Maar de beta heeft sowieso een beperkt aantal mogelijkheden qua loadout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuscularPonyy
Hmm, wel vreemd dat ik in 1,5 week twee keer dezelfde kerel ben tegengekomen. K/D 350. Alleen maar headshots. Desbetreffende persoon is pas na 2,5 weken gebanned...

[ Voor 197% gewijzigd door MuscularPonyy op 11-06-2014 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MuscularPonyy schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 16:02:
[...]
Hmm, wel vreemd dat ik in 1,5 week twee keer dezelfde kerel ben tegengekomen. K/D 350. Alleen maar headshots. Desbetreffende persoon is pas na 2,5 weken gebanned..
Dat is toch niet zo vreemd? Fairfight herkent of signaleert 'abnormale' patronen in de back-end server data. Als het een nieuw of twijfelachtig patroon is, dan kan ik me voorstellen dat ze er een veiligheidsklep ingebouwd zitten door het bijvoorbeeld te laten beoordelen door een mens of meer data te vergaren om zo meer informatie er over te krijgen voor volgende cheaters en zo zijn er nog wel een antal redenen te noemen.

De volgende die op precies dezelfde manier cheat zal die 2,5 week waarschijnlijk niet krijgen. Je kan veel zeggen van Fairfight maar het is minstens zo goed als niet veel effectiever als Punkbuster en VAC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuscularPonyy
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 16:08:
[...]

Dat is toch niet zo vreemd? Fairfight herkent of signaleert 'abnormale' patronen in de back-end server data. Als het een nieuw of twijfelachtig patroon is, dan kan ik me voorstellen dat ze er een veiligheidsklep ingebouwd zitten door het bijvoorbeeld te laten beoordelen door een mens of meer data te vergaren om zo meer informatie er over te krijgen voor volgende cheaters en zo zijn er nog wel een antal redenen te noemen.

De volgende die op precies dezelfde manier cheat zal die 2,5 week waarschijnlijk niet krijgen. Je kan veel zeggen van Fairfight maar het is minstens zo goed als niet veel effectiever als Punkbuster en VAC.
Ik zeg ook niet dat het minder effectief is. Maar ik denk dat er nog ruimte voor verbetering is. Meer niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr.Root
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 14-03 08:49
Waarom zie ik de beta niet tussen mijn games terwijl ik mezelf er voor heb ingeschreven?? Ik wil het spelen!!! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06-10 14:59
Tsurany schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 15:40:

Op gaming gebied wordt alleen veel meer geaccepteerd dan elders.
Hahahahahahaha hier moest ik wel om lachen trouwens.
Volgens mij gebeurd dit in bijna alle vormen van entertainment wel wat ik kan me voorstellen dat er meer dan genoeg mensen zijn die naar het zien van een film , voorstelling , voetbal wedstrijd of concert niet allemaal even tevreden zijn.
Ook bij het kopen van een CD album kan het maar zo wezen dat maar 3 van de 12 nummer leuk zijn maar daar heb je ook gewoon genoegen mee te nemen.

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

Dr.Root schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 16:19:
Waarom zie ik de beta niet tussen mijn games terwijl ik mezelf er voor heb ingeschreven?? Ik wil het spelen!!! :P
Je moet eerst nog een mailtje krijgen, ik zit ook nog te wachten na 2 keer inschrijven haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-09 14:10

Donnie

AKA DonCorleone

Check dit ff, dit werkte gister voor sommige mensen:

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=ZKfebi2TH40]

[ Voor 30% gewijzigd door Donnie op 11-06-2014 16:25 ]

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn Meijer
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 13-08-2024
Dit heb ik ook geprobeerd, echter kan ik ook al niet meer pingen naar die servers.

Bovendien lijkt: http://server.ea.assests.battlelog.battlefield.com/ wel erg lang het is ook niet te benaderen. 8)7

[ Voor 41% gewijzigd door Martijn Meijer op 11-06-2014 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beuker19 schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 16:20:
[...]

Hahahahahahaha hier moest ik wel om lachen trouwens.
Volgens mij gebeurd dit in bijna alle vormen van entertainment wel wat ik kan me voorstellen dat er meer dan genoeg mensen zijn die naar het zien van een film , voorstelling , voetbal wedstrijd of concert niet allemaal even tevreden zijn.
Ook bij het kopen van een CD album kan het maar zo wezen dat maar 3 van de 12 nummer leuk zijn maar daar heb je ook gewoon genoegen mee te nemen.
Tja dan trek je de vergelijking wel weer erg ver door. Gamebreaking issues vs. een nummer dat niet leuk is. Stel dat 3 van de 12 nummers op een CD niet te beluisteren zijn (geen geluid dus). Zou je de CD dan alsnog verkocht worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuscularPonyy
Verwijderd schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 16:30:
[...]
Tja dan trek je de vergelijking wel weer erg ver door. Gamebreaking issues vs. een nummer dat niet leuk is. Stel dat 3 van de 12 nummers op een CD niet te beluisteren zijn (geen geluid dus). Zou je de CD dan alsnog verkocht worden?
Dit is een rare vergelijking van jouw kant.. Geen geluid? Dat zou dus betekenen dat er bepaalde delen van het spel missen. Niet het geval. De nummers zijn alleen niet allemaal van hoge kwaliteit. (Lees: beeldspraak)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icegodd
  • Laatst online: 18-03 20:55
Donnie schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 16:24:
Check dit ff, dit werkte gister voor sommige mensen:

[video]
het werkt nu niet meer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuscularPonyy
Deze heeft nooit gewerkt. De enige die werkte was die gepost was op Reddit: Zie eerdere post van mij. Helaas is deze ook gefixt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kobus71
  • Laatst online: 25-05 15:23
Zijn er meer die geen server kunnen joinen?
elke keer : "An error was reorted from ea online"
Vanochtend was alles nog ok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuscularPonyy
kobus71 schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 17:25:
Zijn er meer die geen server kunnen joinen?
elke keer : "An error was reorted from ea online"
Vanochtend was alles nog ok.
1. Origin afsluiten.
2. Uitloggen op Battlelog.
3. Overal opnieuw inloggen.
4. Gefixt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik was echt verrast toen ik mijn origin opende, ik heb mail gekregen en heb gewoon die beta hardline in ontvangst mogen nemen!

[ Voor 72% gewijzigd door Verwijderd op 11-06-2014 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Roberto
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 26-09 22:51
Heb net een paar potjes Hardline gespeeld en ben toch wel positief. Als eerste heb ik heist gespeeld, maar dit was al snel complete chaos en iedereen loopt er als een kip zonder kop bij. Het is een leuke mode, maar hiervoor moet je wel eerst goed de map(pen) kennen. Hierna nog een paar potjes Blood money gespeeld en dit sprak mij toch iets meer aan, maar dit heeft meer te maken dat je wat meer vrijheid hebt. Wel merk je dat bij beide gamingmodus vooral veel campers rondlopen. Heb er zelf geen problemen mee, want het hoort er gewoon bij beide gamemodus. Dit merkte je al veel bij rush, maar hier was het soms extreem. De garages hebben namelijk allemaal dode hoeken en je kunt of vergeet soms te kijken in die dode hoeken, voordat je de garage inloopt. Niemand kan eerst vier dode hoeken checken voordat hij ergens binnenloopt en goed teamwerk is dus erg van belang.

Of het een echt BF-game is, weet ik niet. Ben zelf een echte Conquest(langere speelsessies) en SQD- of TDM(korte speelsessies)- speler en de meeste game-modus na BF2 hebben me sowieso niet zo heel erg aangesproken. Het lopen en schieten voelt hetzelfde aan als in BF4, maar wel zijn de complete intstellingsmenu's weer gewijzigd. :( Uiteindelijk leer je hier snel mee omgaan, maar de menu's hadden beter gekund.

Het grootste irritatiepunt voor mij zijn op dit moment de laadtijden. Na afloop van een potje krijg je eerst een minuut lang te zien wat je allemaal verdiend en gedaan hebt in het potje(interesseert mij persoonlijk geen bal :P). Daarna zit je ongeveer twintig seconden naar een laadscherm te kijken. Als klap op de vuurpijl moet je daarna nog eens meer dan een halve minuut wachten voordat je daadwerkelijk gedropt wordt in het spel. Dit laatste is leuk als je veel moet instellen, maar dit kan absoluut korter. Snap wel dat de teams gebalanceerd moeten beginnen en dat iedereen met een trage internetverbinding/computer ook mee moet kunnen doen, maar persoonlijk vind ik het echt te lang duren. Gelukkig heb ik een tweede scherm en ik kan dus na afloop van een potje rustig even internetten ;) . De laadtijden zijn de afgelopen BF-games alleen maar toegenomen, maar ik hoop dat EA het uiteindelijk toch wel wat verkort. Ik ben benieuwd of andere dezelfde ervaring hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:11

beany

Meeheheheheh

Campers lopen niet rond, dat is het probleem van campers :P

Maar ik ben het met je eens hoor! Al zie je ze in alle shooters eigenlijk wel. CoD zit ook vol met campers.

En het vele wachten irriteert mij ook. Het wachten voor dat een potje begint vind ik nogal apart. Customizen doe ik wel tijdens de ronde, hoef ik niet perse vooraf te doen(zoals het in BF4 is dus).

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:32

nFo

Tot hoelang loopt die beta trouwens ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nfear
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 07-10 13:42
Ik heb me geregistreerd in de eerste uren en het spel verschijnt nog steeds niet in Origin. Ik heb ook geen bevestiging gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Soms gaat een potje zo snel, dat je even lang moet wachten als dat je hebt gespeeld. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Roberto
beany schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 19:20:
[...]

Campers lopen niet rond, dat is het probleem van campers :P
Je snapt wel wat ik bedoel :D.
Verwijderd schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 19:24:
Soms gaat een potje zo snel, dat je even lang moet wachten als dat je hebt gespeeld. 8)7
Dit gevoel heb ik ook. Eén potje heist was vorige keer bij mij in 4 minuten afgelopen en daarna moet je dus weer twee minuten wachten. Vooral dat customizen en het scherm aan het einde van een potje duurt te lang. Alle belangrijke progressie is namelijk al in beeld geweest en dat wordt dus nogmaals herhaald. Daarnaast geef ik niks om al die perks en andere medailles, want vaak zegt het niks en gebruik ik het ook niet. Dit vond ik zelf ideaal in bf2, want daar ontving je amper iets. Vooral dat rangensysteem was krankzinnig. Als je iemand zag met een hoge rang wist je vaak dat die persoon gewoon een goede speler was. Voordat je een rang omhoog ging, moest je tientallen uren extra gespeeld hebben. Door al die dubbele XP en het snel oplopen van die rangen is iedereen tegenwoordig al een hoge rang, terwijl je vaak deze spelers niet onder het kopje 'goede speler' kan plaatsen. Snap de gedachte hierachter wel, want je houdt mensen langer bij het spel(verwacht ik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De poppen lopen te traag... Ik vind niet zo super wat ik nu gezien heb, maar dat ligt vast aan de beta. Had me wel een keertje rot gelachen, ik reed perongeluk buiten de map en kon de weg niet meer terug vinden, de auto zat met passagiers en toen faal.

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 11-06-2014 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Krijg zojuist de onderstaande mail.
THANKS FOR SIGNING UP FOR THE BATTLEFIELD HARDLINE BETA!

Dear Gamer,

We noticed that you were initially unable to launch the beta successfully from your Origin library. Due to unexpectedly high demand for the beta, an issue occurred that kept some gamers from being able to play. We apologize for the delay.

As of this morning we’ve fixed the problem and you should now be able to join the fight: Just click on the Battlefield Hardline beta game tile in your Origin library and you’ll be in the action. You were one of the first to register for the beta, so jump in now and start playing! If for any reason you continue to experience difficulties, please contact a Game Advisor and we’ll do everything we can to get you into the game.

Enjoy your new playground!

Team Origin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kobus71
  • Laatst online: 25-05 15:23
MuscularPonyy schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 17:27:
[...]

1. Origin afsluiten.
2. Uitloggen op Battlelog.
3. Overal opnieuw inloggen.
4. Gefixt.
dank je :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zojuist toegang gekregen tot de PC beta. Kreeg net een mailtje. Nu aan het downloaden met 12MB/s.
Beter dan wanneer hij net uit was. :+

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ris
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 06-10 23:45
Hoe ben je binnen geraakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuscularPonyy
Door je aan te melden weetjewel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ris
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 06-10 23:45
kon door een trukje zijn he

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nee, krijg spontaan een mailtje toen straks..

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:11

beany

Meeheheheheh

Verwijderd schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 20:01:
Krijg zojuist de onderstaande mail.

[...]
Ik kreeg hem ook, en je kan vinden van EA wat je wil maar ze doen dit wel netjes vind ik.

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 28-09 15:07
Heeft iemand misschien een code over? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FerdiV schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 21:07:
Heeft iemand misschien een code over? :)
Is zonder code man, je moet je inloggen op de website en dan aanmelden dat je de beta game in je origin account wil hebben. Je krijgt dan ook een email dat je hem hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuscularPonyy
Verwijderd schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 21:11:
[...]

Is zonder code man, je moet je inloggen op de website en dan aanmelden dat je de beta game in je origin account wil hebben. Je krijgt dan ook een email dat je hem hebt.
Je kan ook met een code inloggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 28-09 15:07
Sorry ik bedoel een code voor PS4 beta. Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rejer
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 18:41
ik dacht dat het first come basis was. Ik heb me 4/5 sec na de announcement ingeschreven. (voor ps4) niks gekregen. :\

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rejer schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 21:13:
ik dacht dat het first come basis was. Ik heb me 4/5 sec na de announcement ingeschreven. (voor ps4) niks gekregen. :\
Ik denk dat het een systeem is die willekeurig mensen uitkiest. Bij ene zal het langer duren dan de ander denk ik. Hoewel ik toch ook gelezen heb "wie dat eerst is, krijg het eerst". Waarschijnlijk toen omdat het nog niet veel aanmeldingen had?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rejer
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 18:41
Verwijderd schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 21:16:
[...]

Ik denk dat het een systeem is die willekeurig mensen uitkiest. Bij ene zal het langer duren dan de ander denk ik. Hoewel ik toch ook gelezen heb "wie dat eerst is, krijg het eerst". Waarschijnlijk toen omdat het nog niet veel aanmeldingen had?
Ye, daarom. Ik was een van de eersten. Naja pech gehad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXtreaL
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15:18
nFo schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 19:21:
Tot hoelang loopt die beta trouwens ?
Vraag ik me ook af.

Ik heb net een beta invite gekregen, ben hem nu aan het downloaden. Can't wait! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-09 22:36
rejer schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 22:11:
[...]

Ye, daarom. Ik was een van de eersten. Naja pech gehad :)
Heb geduld, had mij op de opening geregistreerd en kreeg pas vanmiddag beta mail, clan members van mij
hadden zich gisteren aangemeld en kregen gisteren avond al de beta mail.
Denk dat het een soort loting systeem is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HugoBoss1985
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 00:13

HugoBoss1985

Xenotech

Bij dezen mijn mening:

Na 10 minuten spelen weet ik al genoeg, ookal is dit een beta.
Wat een foute actie, dit "spel".
Het voelt helemaal aan (gameplay, audio, Visuals) als een goedkope Battlefield 4 copy!
Cops en robbers past ook helemaal niet bij Battlefield.
Wat een pannenkoekenbakkers.

Battlefield 3 was een game met een enorme WAUW factor, ook erg vernieuwd als spel.
Dat gevoel kreeg ik al met de beta.
Dat had ik ook weer met de Battlefield 4 beta, alhoewel dat meer van hetzelfde was maar iets uitgebreider/mooier.

Van Hardline krijg ik geen harde... dus nu weer gauw Battlefield 4 spelen.

Het zou me niets verbazed als dit gaat floppen of slecht gaat verkopen, en terecht... laat het een lesje voor EA zijn.
Ik ga het niet kopen.

[ Voor 39% gewijzigd door HugoBoss1985 op 12-06-2014 00:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hapkoek
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 02-10 15:04
Ik vind het concept eigenlijk wel leuk, het is heel anders als dat we Battlefield gewend zijn, dat zeker. Maar toch lijkt het me als afwisseling wel leuk om te doen. Beetje verfrissend.

Maar waar ik me meer aan erger is dat je nu al weer op Origin een 'Digital Deluxe' versie hebt die €70,00 is... In mijn ogen is het gewoon een uitbreiding/mod voor BF4 ter waarde van ongeveer 2 tientjes.. Maar meteen die volle prijs voor zo'n spel.. Beetje 'hoog gegrepen' om het zo te zeggen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stef87
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 30-09 18:46
Het is mogelijk jezelf 5x in te schrijven :P ik had al 5 origin accounts (voor de titanfall BETA) en die heb ik allemaal gebruikt om de BETA te krijgen.

De eerste had in 5sec na de livestream announcement (op E3) gedaan en gekregen om leuke gameplay op te nemen voor youtube :)!...
De tweede key (=account locked) heb ik vandaag ook, die kan ik mooi aan een vriend geven!

De andere 3/5 accounts heb ik nog niet gekregen..!

Model Y -P, Hyundai Inster, Daikin FTXM & 5kW Monoblock. Ex-Autotechnisch Specialist. www.GewoonDuurzaamAdvies.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Laatst online: 28-09 14:10

Donnie

AKA DonCorleone

Je kunt per vandaag ook gewoon met de ea support chatten en je code ontvangen. Per vandaag geven ze de codes via support lees ik op reddit.

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Uurtje gespeeld, lag helemaal dubbel. Wat een bf4 kloon. Zit wel veel potentie in, als bv de hele stad bewoont is door NPCen je als cirminal hun als schild kan gebruiken. Leuk zou zijn dat je dan beetje alla watch dogs levendige stad eerst een bank kan opzoeken dat je wilt robben en daar dan de politie naar toe wordt gestuurd. En je als criminal heerlijk door de menigte kan knallen.

Als er niet zoiets in komt, is dit echt een dikke middelvinger naar de bf4 spelers.

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 23:25
Het is gewoon standalone DLC voor BF4, die 60 euro kost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-08 18:37
Als het van dezelfde makers is kan het moeilijk een kloon zijn :P Het is eerder een ''mod''. Ik wacht met de aanschaf want het had inderdaad ook een DLC kunnen zijn.

Het wapensysteem met het kopen vind ik wel een verbetering :)

PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-10 11:02
Nou ja het is al 10 keer gezegd maar toch....gisteren zelf even gespeeld en het het lijkt niet alleen op BF4...het is BF4...dit als mod uitbrengen voor euro of 30 zou meer terecht zijn :(

PSN: Maichel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BuyMoria
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 27-07-2021
Iemand toevallig een code voor me over voor de PS4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShatterNL
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 06-10 13:33
Nog een videotje in elkaar gezet, dit is in ieder geval mijn laatste beta video, de game is het gewoon allemaal net niet...

Ik heb super veel BF3 en BF4 gespeeld en BF4 voelde gewoon "anders" genoeg om een nieuwe game te zijn, maar met BF:Hardline voelt het gewoon als een soort mod van BF4 aan. Er zijn super veel onderdelen aan de game waar je dat aan kunt zien, 3D models, gameplay mechanics, geluiden en andere dingen die gewoon precies hetzelfde zijn als in BF4. Neem bijvoorbeeld die parkeergarage in het level, waar in de game mode 'Blood Money' een Vault van een team zit, die is gewoon PRECIES hetzelfde als de parkeergarage in de map 'Flood Zone' uit BF4 alleen met iets andere textures.

Als dit nou gewoon een grotere DLC was, zoals de Bad Company 2: Vietnam DLC, dan zou ik het prima vinden, maar nu lijkt het gewoon een modded Battlefield 4, waar een maandje aan gewerkt is. Ik zie niet in waarom dit 60 euro waard zou moeten zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Roberto
Er wordt nu een update uitgerold en ik heb net ook een update van 5GB geïnstalleerd. Ben benieuwd wat de wijzigingen zijn.

The Battlefield Hardline beta on PC will receive a game update on June 12, 1AM PDT/10AM CEST. Expect at least 1 hour downtime. We apologize for the inconvenience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 23:25
BuyMoria schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 10:13:
Iemand toevallig een code voor me over voor de PS4?
Je hebt geen code nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Heb het even een half uurtje gespeeld gisterenavond nadat ik ineens een mailtje kreeg dat ik was toegelaten (jeej!) en heb me erg vermaakt! Het enige is dat wat iedereen zegt: het voelt als een mod, niet als een game die 60 euro waard is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-10 11:02
dutchgio schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 10:32:
[...]

Je hebt geen code nodig...
Voor PS4? Zeker wel....

PSN: Maichel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinus_rhythm
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-10 23:22
Don Roberto schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 10:29:
Er wordt nu een update uitgerold en ik heb net ook een update van 5GB geïnstalleerd. Ben benieuwd wat de wijzigingen zijn.

The Battlefield Hardline beta on PC will receive a game update on June 12, 1AM PDT/10AM CEST. Expect at least 1 hour downtime. We apologize for the inconvenience.
PC Game Update Jun 12

•Fixed several client crashes
•Fixed several server crashes
•Fixed issue with UI pop-ups causing memory issues
•Fixed issue with player connected messages during bad packet loss
•Fixed issue with multiple voice over triggers from packet re-transmits
•Fix that prevents possible interrogation mode toggle during packet loss
•Updated server Protocol version
•Fixed several client exit related issues
•Fixed timeout issue when resizing window

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NVD
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14-09 20:40

NVD

Ik heb een code voor de PS4, iemand interesse?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hapkoek
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 02-10 15:04
Niemand een code voor PC over? :P Eergister opgegeven, nog geen mailtje gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikjannemann
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13-02-2024
http://help.ea.com/en/art...rdline-beta-registration/

Please be aware that all access for today has been granted and no new players will be invited for now. We will be inviting more players during the week so make sure you’re signed up on the wait list at battlefield.com/hardline/beta. We will email you further details if you are selected for the beta.

Unfortunately we cannot give details on when an account may or may not gain access.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dmp1982
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 06-10 18:34
Heb nog een beta code voor de ps4. Als er iemand interesse heeft dan mag je het aangeven in dit topic.

http://psnprofiles.com/Arc_Xev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeara
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07-10 09:16
Voor alle mensen die het een mod/dlc vinden en daardoor de prijs te hoog. Vergeet niet dat er ook een "fatsoenlijke" SP bij zit. (niet dat ik niet het zelfde voel hoor, maar 40 euro op origin zou al beter zijn dus iets van 20-25 euro bij keyshops).

Dat terzijde, ik heb het idee dat ze die littlebird wel een beetje mogen buffen. Gisteren geprobeerd een politie SUV kapot te knallen, maar je doet gewoon geen dmg. Ik weet dat een SUV best wat mag hebben, maar dit leek mij wel heel debiel. En volgens mij was ie niet armored. Wel kapot gelachen om de achtervolging, beetje tussen de gebouwen door vliegen etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Tsurany schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 15:40:
Dit is een doorontwikkeling van dezelfde engine. Veel bugs, zoals de sound bug mbt voertuigen, was in zowel BF3 als BF4 terug te vinden.
Als deze bug in Hardline ook zit, dan is het mij wel duidelijk, dat er gewoon géén lering getrokken wordt uit eerdere producten met dezelfde engine. De faal wordt dan imo alleen maar erger. Dat de bug in BF4 ook zat is imo al beschamend voor DICE.
Recycling is niks mis mee maar als je het te vaak doet creëer je wel het gevoel bij de fans dat ze weer min of meer hetzelfde spel speelt terwijl ze er wel elke keer de volle mep voor betalen.
Vraag dat eens aan de CoD-fan dan, ik denk dat hij dan iets anders zegt. ;)
Ik vind het wel echt teleurstellend dat ik de soundbug in voertuigen nog steeds tegen kom zoals ik deze ook al tegen kwam in Battlefield 3. Dat is gewoon niet opgelost in al die jaren. Dat is niet direct game brekend maar het zorgt wel elke keer weer voor een negatieve ervaring.
En levert bij veel gamers een boel ergernis, die alleen maar erger wordt als de bug terug blijft keren.
Op gaming gebied wordt alleen veel meer geaccepteerd dan elders.

Legt haarfijn uit wat er aan de hand is met de gaming industrie, jammer dat het die kant op gaat en wordt alleen maar erger. Kijk bijvoorbeeld ook maar naar de 'early access' games op Steam, worden er steeds meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:50
Zojuist opeens toch nog een beta key ontvangen voor de PS4, ging er eigenlijk al vanuit dat ik niet tot de schrifting behoorde (had mij overigens voor de announcement op E3 ingeschreven).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-09 07:56
Als iemand nog een beta key wil voor de ps4, heb er één over. Pm! First come first served.

Vergeven!

[ Voor 10% gewijzigd door MrMistral op 12-06-2014 13:03 ]

PSN: MrMistral

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zTz
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:29

zTz

MrMistral schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 12:30:
Als iemand nog een beta key wil voor de ps4, heb er één over. Pm! First come first served.
pm'd :)
nevermind heb ook een mail ontvangen.

[ Voor 9% gewijzigd door zTz op 12-06-2014 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Zeara schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 11:43:

Dat terzijde, ik heb het idee dat ze die littlebird wel een beetje mogen buffen. Gisteren geprobeerd een politie SUV kapot te knallen, maar je doet gewoon geen dmg. Ik weet dat een SUV best wat mag hebben, maar dit leek mij wel heel debiel. En volgens mij was ie niet armored. Wel kapot gelachen om de achtervolging, beetje tussen de gebouwen door vliegen etc.
Je schoot waarschijnlijk met die LMG vd littlebird op zo'n SUV met een logo'tje van een LAV?
Daarvoor moet je de minigun unlocken op 5 service stars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr.Root
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 14-03 08:49
Wel spijtig dat ik geen toegang krijg tot Hardline zeg. Heb het nu met meerdere origin accounts geprobeerd :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zeara schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 11:43:
Voor alle mensen die het een mod/dlc vinden en daardoor de prijs te hoog. Vergeet niet dat er ook een "fatsoenlijke" SP bij zit. (niet dat ik niet het zelfde voel hoor, maar 40 euro op origin zou al beter zijn dus iets van 20-25 euro bij keyshops).
Nouja, fatsoenlijk fatsoenlijk. Wat dat betreft heeft EA geen enkel recht van spreken. De laatste acceptabele (=enigszins onderhoudende) shooter van EA zou ik niet kunnen noemen. Crysis begon sterk maar binnen een half uur domme aliens en klaar. Dead Space had een leuk thema en was wellicht aardig als thriller op de console, maar een gunplay van niets en zo'n hopeloze console port op de pc dat het niet weg te hakken is.

De Battlefield singleplayers zijn overigens nog steeds met afstand de meest misselijkmakende gedrochten die ik ooit heb gezien en ik verwacht nu niets anders, ook niet van Viceral. Ik heb nog nooit het tweede level willen uitspelen door al die tenenkrommende, intelligentiebeledigende en stomzinnige onzin, laat staan de rest.

Wat mij betreft is elke cent die wordt gestopt in een EA singleplayer er één teveel. Geef mij maar geen singleplayer, doe er een gratis Michael Bay film bij voor die drie speciale gevallen die de singleplayer wél leuk vonden en haal 30 euro van de prijs af. Iedereen blij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeara
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07-10 09:16
SmokingCrop schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 12:51:
Je schoot waarschijnlijk met die LMG vd littlebird op zo'n SUV met een logo'tje van een LAV?
Daarvoor moet je de minigun unlocken op 5 service stars.
Dat zou ik zo snel niet meer weten. Maar dan moet ik misschien maar eens wat meer blood money gaan spelen. Vond het gewoon nogal vervelend dat ik een voertuig nauwelijks kon dmgen, terwijl je in die littlebird zelf niet zo heel veel kunt hebben.
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 13:03:

Nouja, fatsoenlijk fatsoenlijk. Wat dat betreft heeft EA geen enkel recht van spreken. De laatste acceptabele (=enigszins onderhoudende) shooter van EA zou ik niet kunnen noemen. Crysis begon sterk maar binnen een half uur domme aliens en klaar. Dead Space had een leuk thema en was wellicht aardig als thriller op de console, maar een gunplay van niets en zo'n hopeloze console port op de pc dat het niet weg te hakken is.
Daarom ook de aanhalingstekens ;) Ik vind het wel een interessant concept, maar eerst maar eens afwachten hoe ze het gaan uitwerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowwan
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01:07
Heb ook een code voor de PS4 gekregen.. maar waar moet ik hem nu downloaden? Via SEN krijg ik hem niet te zien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Jummy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 05-10 08:35
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Veel plezier ;)

iPhone 12 | iPad (2021) | MacBook Pro 16" (2023) | PSP, PS3, PS4, PS5, Nintendo Gamecube, Wii & Switch | LG OLED 55" B9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCARfaceE
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22:11
Members only:

have fun

PSN ID: Beest41

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:32

nFo

Wat is de levelcap ? Zo te zien 10 of niet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand toevallig ook nog een pc-key over? (kan het altijd proberen) ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Godsie mijn code stond in de Spam folder van iCloud.

Hoe lang loopt de beta? Ik kan dat zo snel niet vinden op de Beta page (en stond ook niet in het Tweakers bericht een paar dagen geleden)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een gezeur over 59 €. Als je het te veel vindt koop het dan gewoon niet.
Ja het lijkt veel op BF 4, ja ze hebben bepaalde gebouwen exact overgenomen. So what ?
Excel 2007 en 2010 zien er ook quasi hetzelfde uit en kunnen toch verschillende dingen.

Mensen moeten eens leren dat 59 euro eigenlijk niets is. (relatief gezien)
Een avondje bioscoop met twee kost je al makkelijk 35 -45 euro. Dit voor een film van 2 u en wat snoepjes.
Een avondje uit kost je al snel 25 - 50 euro (zonder gek te doen).

Met een game doe je al gauw 10 tot 1000 uur afhankelijk van interesses, leeftijd, andere hobby's, werk en vrije tijd.

Het concept, de gameplay en de gamemodes zijn verschillend genoeg om het een volwaardig spel te noemen.
Dat het grafisch erg lijkt op BF 4 is eigenlijk een positief punt. Ik vond BF 4 er altijd erg mooi uitzien.

Ik snap de commentaren wel maar ik vind het niet nodig om er pagina's en pagina's over te blijven zeuren.
Misschien moeten we maar een +1 knop maken dan kan je die gewoon aanklikken in het vervolg.

Ik zal me maar voorbereiden op hevige commentaar nu ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

Verwijderd schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 15:13:
Wat een gezeur over 59 €. Als je het te veel vindt koop het dan gewoon niet.
Ja het lijkt veel op BF 4, ja ze hebben bepaalde gebouwen exact overgenomen. So what ?
Excel 2007 en 2010 zien er ook quasi hetzelfde uit en kunnen toch verschillende dingen.

Mensen moeten eens leren dat 59 euro eigenlijk niets is. (relatief gezien)
Een avondje bioscoop met twee kost je al makkelijk 35 -45 euro. Dit voor een film van 2 u en wat snoepjes.
Een avondje uit kost je al snel 25 - 50 euro (zonder gek te doen).

Met een game doe je al gauw 10 tot 1000 uur afhankelijk van interesses, leeftijd, andere hobby's, werk en vrije tijd.

Het concept, de gameplay en de gamemodes zijn verschillend genoeg om het een volwaardig spel te noemen.
Dat het grafisch erg lijkt op BF 4 is eigenlijk een positief punt. Ik vond BF 4 er altijd erg mooi uitzien.

Ik snap de commentaren wel maar ik vind het niet nodig om er pagina's en pagina's over te blijven zeuren.
Misschien moeten we maar een +1 knop maken dan kan je die gewoon aanklikken in het vervolg.

Ik zal me maar voorbereiden op hevige commentaar nu ...
Dit dus _/-\o_ (al mag de prijs iets lager, naar zeg zo'n 40) voor de rest helemaal mee eens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• secretdk
  • Laatst online: 06-05 10:46
Beetje jammer dat alle bugs die in BF4 multiplayer zitten, gewoon zijn meegenomen naar BFH.
Voordeel hiervan is natuurlijk dat als iets in BF4 CTE opgelost word, dit ook word doorgevoerd naar BFH.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist een 'Draw' @ Blood Money. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
MisterChaoSs schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 15:17:
[...]

Dit dus _/-\o_ (al mag de prijs iets lager, naar zeg zo'n 40) voor de rest helemaal mee eens
Ik kocht BF4 + Premium voor 84€ op de dag van de Aziatische release bij een NL webshop ;)
Nu 500 uur verder en het spel word ook nog steeds beter en er komen nog 2 DLC pakketten aan *O*
Ik snap ook al het gezeik niet want met een ''normale'' SP en 10 á 15 nieuwe maps is het al snel 50€ waard in mijn ogen al lijkt het op veel op BF4 wat ik trouwens ook als positief zie omdat BF4 grafisch al aan de top staat.
secretdk schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 15:25:
Beetje jammer dat alle bugs die in BF4 multiplayer zitten, gewoon zijn meegenomen naar BFH.
Voordeel hiervan is natuurlijk dat als iets in BF4 CTE opgelost word, dit ook word doorgevoerd naar BFH.
Ik ga er vanuit dat de beta ook al een wat oudere build is omdat de Youtubers dit 6 á 7 weken geleden al hebben gespeeld.
Maar nu hebben ze itt. de BF3 en BF4 beta ruim de tijd om nog het een en ander te fixen zoals ook al is gezegd dat de 30hz tickrate al op kantoor werkt.
En welke Bugs bedoel je eigenlijk ? wat zowel in BF4 als BFH kom ik op een paar rare death's bijna geen bugs tegen.

[ Voor 35% gewijzigd door beuker19 op 12-06-2014 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 05-10 19:46
Ga daar maar niet van uit.
Problemen in BF3 die ze in de loop de tijd opgelost hadden, zaten weer in BF4.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

Pykow schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 15:36:
[...]

Ga daar maar niet van uit.
Problemen in BF3 die ze in de loop de tijd opgelost hadden, zaten weer in BF4.
Komt omdat ze van twee "verschillende" engines gebruik maken. Inderdaad slordig, dat zeker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kunt imo niet zomaar zeggen dat een "sound bug" die gefixt is in BF3 niet meer in BF4 zou mogen zitten. Zo'n bug kan meerdere oorzaken hebben die ten tijde van BF3 niet bekend waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

lk moest even twee keer lezen; BFH ken ik eigenlijk als Battlefield: Heroes, wat begonnen was als F2P, wat later P2W werd... :+ Dze BF maar gewoon BFHL noemen of zo? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montaner
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 05-10 21:08
Iemand nog een PS4 code over? PM Aub.. Bvd :D

[ Voor 11% gewijzigd door Montaner op 12-06-2014 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bibi2205
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-09 12:51
SCARfaceE schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 14:09:
Members only:

have fun
Bedankt, ik heb hem gebruikt. :)

Intel Core i7-12700K : Noctua NH-D15S chromax.black : MSI MPG Z690 Edge Wifi DDR4 : 32GB DDR4 G.Skill Trident-Z Neo 3600C16 : Crucial P5 Plus 2TB : AMD Radeon 6800XT Midnight Black : Fractal Design Define R6 : Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon0lith
  • Laatst online: 30-09 09:07

Mon0lith

Yes Herr Flick

Hoe gebruik je zo'n beta code dan voor de PS4?

PSN: Von_Smallhausn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cinzano99
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 21-11-2023
Net ff gebeld met de customer service van EA in Nederland, ff me verhaal gedaan van het aanmelden en het nog niet ontvangen van de beta key , even alles doorgenomen en binnen een klik had deze aardige mevrouw BFH toegevoegd aan mijn Origin.

Ik zou zeggen probeer het, niet geschoten is altijd mis :D

Heb ik eindelijk het spel gedownload, kom ik battleog niet op, alles nagelopen mbt het stappenplan en nog geen resultaat. Kom steeds weer uit op de join closed beta acces gebeuren.

[ Voor 23% gewijzigd door cinzano99 op 12-06-2014 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChuckyDevil
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:23
Mon0lith schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 16:40:
Hoe gebruik je zo'n beta code dan voor de PS4?
Door de code in te voeren in de store of hier

Bij mij stond ie later in de download lijst op de PS4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanny_83
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-08 12:57
Heb op de PS4 de beta even een paar potjes geprobeerd, maar denk dat ik deze maar even oversla.
Vind het niet echt bijzonder. Vind de setting van BF4 leuker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon0lith
  • Laatst online: 30-09 09:07

Mon0lith

Yes Herr Flick

ChuckyDevil schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 16:54:
[...]

Door de code in te voeren in de store of hier

Bij mij stond ie later in de download lijst op de PS4.
Thanks!
Iemand nog code voor PS4? PM graag please!
Alvast bedankt :)

PSN: Von_Smallhausn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bibi2205
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-09 12:51
cinzano99 schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 16:42:
Net ff gebeld met de customer service van EA in Nederland, ff me verhaal gedaan van het aanmelden en het nog niet ontvangen van de beta key , even alles doorgenomen en binnen een klik had deze aardige mevrouw BFH toegevoegd aan mijn Origin.

Ik heb vanmiddag even gechat met de (UK) support en ik heb van hen ook zonder problemen een PC beta key gekregen. :)

Intel Core i7-12700K : Noctua NH-D15S chromax.black : MSI MPG Z690 Edge Wifi DDR4 : 32GB DDR4 G.Skill Trident-Z Neo 3600C16 : Crucial P5 Plus 2TB : AMD Radeon 6800XT Midnight Black : Fractal Design Define R6 : Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daantjeeuh
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16-03 14:53

Heb ik eindelijk het spel gedownload, kom ik battleog niet op, alles nagelopen mbt het stappenplan en nog geen resultaat. Kom steeds weer uit op de join closed beta acces gebeuren.
Dat komt omdat je geen access hebt, je hebt alleen de game in Origin staan maar je hebt geen access tot de game zelf... had hetzelfde verhaal bij 'n maat van me :/ Overigens is EA support niet gemachtigd je toegang tot de game zelf te geven, alleen toe te voegen aan je Origin als hij daar niet verscheen (if Battlefield) {setBugsEnabled(1)};

[ Voor 10% gewijzigd door Daantjeeuh op 12-06-2014 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19

Fix voor dit probleem is al meerdere keren in dit topic voorbij gekomen.
Gewoon even kijk vanaf 9 juni een uur of 23.00 en dan een paar post later ;)

Pagina: 1 ... 6 ... 29 Laatste

Let op:
~~~~~~~[html]Het is niet de bedoeling om hier om codes te vragen. Voor vragen over downloaden etc kun je de zoekfunctie gebruiken. De kans is groot dat dezelfde vraag al een keer is gesteld en misschien dus ook wel beantwoord.

Hou het hier ook over BF:Hardline en probeer dingen zoals BF3, BF4 en Origin er buiten te laten
Tweakers Heist & Blood Money server (PC)
Tweakers Blood Money & Hotwire server (PC)~~~~~~~[/html]