Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 23:25
Voor PC of last-gen misschien, maar bijvoorbeeld op de ps4 ga je nieuwe games niet voor 30 euro halen. Minstens 50-55 bij online webshops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuscularPonyy
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 27-08-2020
dutchgio schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 07:32:
Voor PC of last-gen misschien, maar bijvoorbeeld op de ps4 ga je nieuwe games niet voor 30 euro halen. Minstens 50-55 bij online webshops.
Was hier uitgegaan van een PC-gamer. Sorry mijn fout |:(

Sapphire R9 280X - Asus VG248QE 144 Hertz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik blijf Hardline hetzelfde als BF4 vinden , speelt helemaal hetzelfde.

Ik haal deze shooter niet , maar ga voor de nieuwe CoD op de PS4.

Dennis585 is en blijft een CoD speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik speel altijd infantry only dus denk dat Hardline echt iets voor mij is, als ik nu die beta eens kan krijgen... :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuscularPonyy
Verwijderd schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 07:49:

CoD is wel vernieuwend wou je zeggen.. 8)7 8)7
EDIT: Sorry het is uiteraard wel vernieuwend. Je kan dit keer twee muurtjes opblazen i.p.v een. Sorry :X

[ Voor 12% gewijzigd door MuscularPonyy op 11-06-2014 07:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXeRs
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 06-10 11:52
Een mod op battlefield ,prachtig deze vooruitgang (achteruitgang)
Tijdje geleden mochten wijzelf "de gamers" dit soort mods maken met liefde en respect voor de orginele game. Nu wordt je een poot uitgetrokken met een slap aftreksel. FU gamers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 23:25

Gellukig is COD elk jaar anders en speelt het nooit hetzelfde O-)
Prima dat je de nieuwe bf niets vind, naar de redenering is alles behalve logisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
beuker19 schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 00:29:
[...]

Daarom snap ik het hele probleem niet dus als ze het een andere naam hadden gegeven was het geen probleem en was er geen gezeur 8)7
Dan was het nog steeds flinke uitmelkerij, het had alleen een stuk minder opgevallen.
Volgens mij was het nooit goed geweest en gaat het meer om of het wel of niet een Battlefield game is en in mijn ogen mag deze game best de naam hebben omdat de meeste kenmerken van BF gewoon aanwezig zijn.
En als je de game niets lijkt of je wilt straks eerst de reviews afwachten geen enkel probleem maar kom AUB niet steeds weer dit topic vervuilen met allerlei onzin want het is nu zoals het is en dat is dat er een nieuwe game op basis van de Frostbite 3 komt die veel lijkt op BF4 maar toch weer een heel andere soort gameplay bied en is dit niet je ding ga dan maar wat anders spelen.
Hij lijkt niet alleen veel op BF4, veel onderdelen zijn puur copy paste werk uit BF3, BF4 en de oudere delen. De nieuwe gadgets zijn allemaal keurig overgenomen uit een eerdere expansion van BF2. Je vergeet misschien dat dit geen free to play game is maar dat ze hier daadwerkelijk 60 euro voor willen vangen. Dat is 60 euro voor een paar nieuwe gamemodes met wat nieuwe voertuigen, iets wat normaal in een DLC van 15-20 euro zit.
Een controversie zoals dit moet je op een forum gewoon kunnen bespreken.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dutchgio schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 08:03:
[...]

Gellukig is COD elk jaar anders en speelt het nooit hetzelfde O-)
Prima dat je de nieuwe bf niets vind, naar de redenering is alles behalve logisch.
Ik blijf CoD's gewoon veel beter te spelen vinden.

Misschien persoonlijk , maar ik heb gewoon meer tijd in en meer plezier in CoD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 08:13:
[...]

Ik blijf CoD's gewoon veel beter te spelen vinden.

Misschien persoonlijk , maar ik heb gewoon meer tijd in en meer plezier in CoD.
Daar is ook niks mis mee maar Hardline puur afkraken omdat het lijkt op BF4 is dan erg krom natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cartman! schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 08:16:
[...]

Daar is ook niks mis mee maar Hardline puur afkraken omdat het lijkt op BF4 is dan erg krom natuurlijk :)
Ik kraak het absoluut niet af , het is een vette game , maar gewoon niks voor mij.

BF4 heb ik ook niet echt veel gespeeld , mede door de bugs en slechte netcode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:11

beany

Meeheheheheh

Ik heb het inmiddels ook even kunnen spelen, en kom eigenlijk tot dezelfde conclusie: het is leuk, maar het is teveel BF4 content waardoor 60 euro neertellen een nare bijsmaak geeft.

Echter, ik ben meer van de infanterie mappen(Grand Bazaar, Metro, Locker, etc) dus het past wel meer bij mijn speelstijl. Toch zal ik niet de 60 euro neerleggen. Ik wacht wel tot ik ergens een key voor een euro'tje of 25 kan bemachtigen.

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06-10 14:59
Tsurany schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 08:08:
[...]
Dan was het nog steeds flinke uitmelkerij, het had alleen een stuk minder opgevallen.

[...]

Hij lijkt niet alleen veel op BF4, veel onderdelen zijn puur copy paste werk uit BF3, BF4 en de oudere delen. De nieuwe gadgets zijn allemaal keurig overgenomen uit een eerdere expansion van BF2. Je vergeet misschien dat dit geen free to play game is maar dat ze hier daadwerkelijk 60 euro voor willen vangen. Dat is 60 euro voor een paar nieuwe gamemodes met wat nieuwe voertuigen, iets wat normaal in een DLC van 15-20 euro zit.
Een controversie zoals dit moet je op een forum gewoon kunnen bespreken.
Nou het is een Battlefield game dus is het niet zo raar dat met de goede elementen uit de vorige delen pakt toch.
Het is toch niet zo dat er iemand denk dat de beta ook direct de een volledige game is 8)7
Je krijgt straks waarschijnlijk een game met een leuke SP van 6 á 7 uur en een MP met 12 of 13 nieuwe maps en misschien ook nog een Coop of zoiets.
En de gunplay , balancing , vehicle handling , de setting en het complete map design moet worden aangepast naar een ander type gameplay als BF4 is is dus ook daar is.
En tegenwoordig is de norm voor een DLC van 15€ niet meer dan 4 maps , 5 wapens en misschien een nieuw voertuig.
En uitmelkerij ;( Kom op man dit is zo 2010 dit is gewoon een logische stap in de gaming industrie omdat het anders gewoon te duur word om nog grote games te maken.
Als alternatief krijg je dan dingen als Early access , F2P , crowd funding en het kopen van beta's waar altijd meer dan de helft van de beloften nooit word waar gemaakt.
Iets in een forum bespreken is natuurlijk anders dan in de wilde weg roepen OMFG kut EA , Copy paste , BF 4.1 zonder ook maar iets te onderbouwen of uberhaubt het zelf te hebben gespeeld.
Ook is het gewoon zo dat in het BF4 topic vorige week of zo er ook genoeg mensen waren die zaten te wachten op een CQC op infantery gerichte Battlefield game.

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:50

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Dit had gewoon een DLC voor BF4 moeten zijn, op de manier zoals ze het nu brengen is het puur uitmelken van de consumenten. Belachelijk dat het zover is gekomen, dit waren vroeger de mods die de community zelf maakte, zelf modden is in de laatste jaren zorgvuldig dichtgetimmerd en nu gaan we dus volle mep betalen voor halfbakken mods door de uitgevers zelf gemaakt... En we trappen er allemaal met open ogen in..me included...

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 05-10 19:46
beany schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 09:00:
Ik heb het inmiddels ook even kunnen spelen, en kom eigenlijk tot dezelfde conclusie: het is leuk, maar het is teveel BF4 content waardoor 60 euro neertellen een nare bijsmaak geeft.

Echter, ik ben meer van de infanterie mappen(Grand Bazaar, Metro, Locker, etc) dus het past wel meer bij mijn speelstijl. Toch zal ik niet de 60 euro neerleggen. Ik wacht wel tot ik ergens een key voor een euro'tje of 25 kan bemachtigen.
Eerst bewijs dat de netcode beter aanvoelt (zoals BF4 nu heeft, MINIMAAL of beter)
Geen nade spam (geen RGO NADES)
en dan pas moet ik overtuigd raken of de game leuk is.

ik heb nog geen conquest potje gezien en ook nog geen echte gameplay beelden.
ik zie 9 van de 10x achtervolgingen etc.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!
beuker19 schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 09:02:
Nou het is een Battlefield game dus is het niet zo raar dat met de goede elementen uit de vorige delen pakt toch.
Dat is niet raar. Maar het is ook normaal om nieuwe elementen te introduceren en als je de nieuwe en de oude elementen naast elkaar ligt kan ik toch niets anders dan zien dat de nieuwe elementen wat schaars zijn.
Het is toch niet zo dat er iemand denk dat de beta ook direct de een volledige game is 8)7
Je krijgt straks waarschijnlijk een game met een leuke SP van 6 á 7 uur en een MP met 12 of 13 nieuwe maps en misschien ook nog een Coop of zoiets.
Dat is de vraag, hoeveel mappen ze mee gaan leveren en hoeveel je weer gaat krijgen met Premium.
En de gunplay , balancing , vehicle handling , de setting en het complete map design moet worden aangepast naar een ander type gameplay als BF4 is is dus ook daar is.
En tegenwoordig is de norm voor een DLC van 15€ niet meer dan 4 maps , 5 wapens en misschien een nieuw voertuig.
Natuurlijk moet er wat aangepast worden. Maar dat valt in het niet vergelijken met het maken van een compleet nieuw spel. Ze hebben zoveel kunnen kopiëren dat ze enkel wat hebben hoeven tweaken. Het is veel minder werk dan een nieuw spel maken maar ze willen er wel hetzelfde bedrag voor vangen.
En uitmelkerij ;( Kom op man dit is zo 2010 dit is gewoon een logische stap in de gaming industrie omdat het anders gewoon te duur word om nog grote games te maken.
Dat geloof je zelf toch niet? Met zulke games worden zeer gezonde winstmarges behaald. Je hoeft echt niet bang te zijn dat ze opeens failliet zouden gaan als ze de prijzen zouden verlagen.
Als alternatief krijg je dan dingen als Early access , F2P , crowd funding en het kopen van beta's waar altijd meer dan de helft van de beloften nooit word waar gemaakt.
Early access en het slecht waarmaken van beloften hebben we nu toch ook? Dat is toch juist typerend voor de Battefield reeks? En F2P hebben we ook al gezien in deze reeks.
Alleen crowd funding nog niet, maar gezien het aantal preorders is dat eigenlijk ook niet nodig.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
Meelobee schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 09:12:
Dit had gewoon een DLC voor BF4 moeten zijn, op de manier zoals ze het nu brengen is het puur uitmelken van de consumenten. Belachelijk dat het zover is gekomen, dit waren vroeger de mods die de community zelf maakte, zelf modden is in de laatste jaren zorgvuldig dichtgetimmerd en nu gaan we dus volle mep betalen voor halfbakken mods door de uitgevers zelf gemaakt... En we trappen er allemaal met open ogen in..me included...
Dat is toch overal zo want zelfs in de AH bij je op de hoek gebeurd het.
We geven .......(merk na keuze) een nieuwe verpakking , een nieuwe nog betere smaak en maken het 50 ct. duurder.
Kijk je kunt het niet leuk vinden maar dan kun jij je beter gaan oriënteren op een nieuwe hobby want dit word steeds normaler maar ik denk dat de meeste gamers er ook helemaal geen probleem mee hebben om een game voor 60€ te kopen waar je meer dan 100+ uur in steekt al lijkt het op de voorganger voorbeelden genoeg lijkt mij.
Pykow schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 09:16:
[...]

Eerst bewijs dat de netcode beter aanvoelt (zoals BF4 nu heeft, MINIMAAL of beter)
Geen nade spam (geen RGO NADES)
en dan pas moet ik overtuigd raken of de game leuk is.

ik heb nog geen conquest potje gezien en ook nog geen echte gameplay beelden.
ik zie 9 van de 10x achtervolgingen etc.
Daar lijkt het nu wel op want er is door de ontwikkelaars gezegd tegen de bekende youtubers dat ze de 30hz tickrate werkend hebben op kantoor.
Over de nadespam kan ik niet over oordelen want er zitten maar 2 soorten in-game de gas granaat en de M67 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeara
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07-10 09:16
beuker19 schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 00:29:
Daarom snap ik het hele probleem niet dus als ze het een andere naam hadden gegeven was het geen probleem en was er geen gezeur 8)7
Volgens mij was het nooit goed geweest en gaat het meer om of het wel of niet een Battlefield game is en in mijn ogen mag deze game best de naam hebben omdat de meeste kenmerken van BF gewoon aanwezig zijn.
En als je de game niets lijkt of je wilt straks eerst de reviews afwachten geen enkel probleem maar kom AUB niet steeds weer dit topic vervuilen met allerlei onzin want het is nu zoals het is en dat is dat er een nieuwe game op basis van de Frostbite 3 komt die veel lijkt op BF4 maar toch weer een heel andere soort gameplay bied en is dit niet je ding ga dan maar wat anders spelen.
Ik denk zelf dat het probleem er altijd wel zou zijn geweest, vanwege hoe het er nu uitziet. En ik ben door de beta enigzins aangenaam verrast. Het speelt toch even wat leuker dan BF4.

Maar ben je het niet met mij eens dat voor een spel wat iig al een jaar in ontwikkeling is (gok van mijn kant, aangezien ze zeiden dat het idee er al was tijdens BF3), het wel heel erg veel kopieren en plakken is? Ze hadden het ook gewoon een ander uiterlijk kunnen geven. We weten dat frostbite behoorlijk flexibel is wat dat betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Wat een ongelooflijke onzin van EA.

Battlefield heeft met veldslagen te maken. Met tanks en jets oorlog voeren.

Voor een Payday ripoff hadden ze niet de Battlefield naam moeten gebruiken!

Over de trailer kan ik maar een ding zeggen: Wat een belachelijk gescript geneuzel. Waarschijnlijk wordt het echte spel een grote clusterfuck om bepaalde bottlenecks heen. Gecoordineerde acties zoals continu in de trailer hoef je dan ook niet te verwachten...

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
Zeara schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 09:42:
[...]

Ik denk zelf dat het probleem er altijd wel zou zijn geweest, vanwege hoe het er nu uitziet. En ik ben door de beta enigzins aangenaam verrast. Het speelt toch even wat leuker dan BF4.

Maar ben je het niet met mij eens dat voor een spel wat iig al een jaar in ontwikkeling is (gok van mijn kant, aangezien ze zeiden dat het idee er al was tijdens BF3), het wel heel erg veel kopieren en plakken is? Ze hadden het ook gewoon een ander uiterlijk kunnen geven. We weten dat frostbite behoorlijk flexibel is wat dat betreft.
Maar ja een weg is een weg en een m16 is een m16 dus daar zit niet zoveel rek meer in maar de character skins mogen van zeker nog de nodig aandacht krijgen omdat je nu ook bijna niet kan zien welke class bijv. een persoon is.
Maar na het hele BF4 debacle denk ik wel dat het goed is dat men in ieder geval zorgt dat de gameplay anders is en beter ipv. alle tijd te steken in dingen waar wij als gamer geen baat bij hebben zoals bij Bf3 naar Bf4 wel te veel is gebeurd.
Jeroenneman schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 09:45:
Wat een ongelooflijke onzin van EA.

Battlefield heeft met veldslagen te maken. Met tanks en jets oorlog voeren.

Voor een Payday ripoff hadden ze niet de Battlefield naam moeten gebruiken!

Over de trailer kan ik maar een ding zeggen: Wat een belachelijk gescript geneuzel. Waarschijnlijk wordt het echte spel een grote clusterfuck om bepaalde bottlenecks heen. Gecoordineerde acties zoals continu in de trailer hoef je dan ook niet te verwachten...
Heb je gespeeld ?
Waarschijnlijk niet want de actie in de trailer is nog matig bij de echt game vergeleken.

[ Voor 23% gewijzigd door beuker19 op 11-06-2014 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Metian schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 16:57:
Kortom; Good luck and hope to see you soon on the Battlefield.
Ik ben er uiteindelijk ingeraakt met het truckje van reddit.
Het spel speelde super vlot. Ik heb op 2 uurtjes spelen geen enkele tradekill opgemerkt.
Ik ben slechts één keer een metertje of twee achter de hoek neergeschoten.

Kan ik prima mee leven! Het spel zit boorden vol actie. Ik had veel "ow shit" of "yes ik heb het gehaald" momenten. Wat goed meeviel was de ziplines en roofcampers. Buiten het glazen dak bij het geld had ik amper last van campers. Door de vlugge gameplay waren er ook verbazend weinig snipers. Dit kan natuurlijk toeval geweest zijn maar ik hoop dat deze trend zich voortzet in Hardline & BF 4.

Ik heb me twee uur kostelijk geamuseerd ! Hopelijk kan ik er vanavond nog een paar rondjes op spelen.

Iemand een idee hoelang deze beta zal duren? Ik zou vermoeden dat dit toch enige tijd zal lopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
Verwijderd schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 09:51:
[...]

Ik ben er uiteindelijk ingeraakt met het truckje van reddit.
Het spel speelde super vlot. Ik heb op 2 uurtjes spelen geen enkele tradekill opgemerkt.
Ik ben slechts één keer een metertje of twee achter de hoek neergeschoten.

Kan ik prima mee leven! Het spel zit boorden vol actie. Ik had veel "ow shit" of "yes ik heb het gehaald" momenten. Wat goed meeviel was de ziplines en roofcampers. Buiten het glazen dak bij het geld had ik amper last van campers. Door de vlugge gameplay waren er ook verbazend weinig snipers. Dit kan natuurlijk toeval geweest zijn maar ik hoop dat deze trend zich voortzet in Hardline & BF 4.

Ik heb me twee uur kostelijk geamuseerd ! Hopelijk kan ik er vanavond nog een paar rondjes op spelen.

Iemand een idee hoelang deze beta zal duren? Ik zou vermoeden dat dit toch enige tijd zal lopen?
Volgens mij tot 24 juni en dan komt waarschijnlijk Dragon's Teeth ook uit voor BF4 *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:11

beany

Meeheheheheh

beuker19 schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 09:49:
[...]
Heb je gespeeld ?
Waarschijnlijk niet want de actie in de trailer is nog matig bij de echt game vergeleken.
De actie is inderdaad nogal intens. Meer dan de trailer ja! Wat dat betreft erg ok! Ik ben het wel eens met de kritieken dat de Frostbite engine hier niet voor geschikt is, die is gemaakt voor grote maps met veel terrein.

De kritiek dat de actie teveel geclusterd is kan ik begrijpen, maar is juist voor mij erg vermakelijk. Is dus een kwestie van smaak denk ik.

Het is mij ook niet helemaal duidelijk welke game modes we kunnen gaan verwachten. Weet iemand hier iets over??

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

beuker19 schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 09:36:
[...]

We geven .......(merk na keuze) een nieuwe verpakking , een nieuwe nog betere smaak en maken het 50 ct. duurder.
Is niet te vergelijken, dat pak appelsap dat je hebt opgedronken kun je niet nog eens opdrinken. BF4 kun je gewoon blijven spelen.
Kijk je kunt het niet leuk vinden maar dan kun jij je beter gaan oriënteren op een nieuwe hobby want dit word steeds normaler maar ik denk dat de meeste gamers er ook helemaal geen probleem mee hebben om een game voor 60€ te kopen waar je meer dan 100+ uur in steekt al lijkt het op de voorganger voorbeelden genoeg lijkt mij.
Denk dat dat orienteren helemaal niet nodig is, wat ook werkt is veel kritiek leveren op fora en vooral: niet kopen die bende.

Bij komt die rommel er niet in tenzij:
* het voor E10 is ofzo, dan wil ik er misschien over denken.
* de gameplay zo waanzinnig is dat je er niet omheen kunt/ wilt.

Vooralsnog is beide niet het geval.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djiee
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online
Ik heb vandaag eindelijk de code gekregen voor de ps4 beta alleen zie ik nergens een optie om de code in te lossen. Als ik bij BF4 over de start knop ga zou het blijkbaar rechts in zo'n blok moeten staan, maar daar staat alleen 'registreer voor de beta'. Heb ook al op Origin 'redeem code' gedaan, maar daar krijg ik de melding dat de code niet geldig is..

Is er iemand die me even kan uitleggen wat ik moet doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 00:20

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Gefeliciteerd! Je hebt toegang tot de gesloten bèta van Battlefield Hardline. Begin meteen met het spelen van een agent of crimineel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteravond ook voor het eerst echt lekker kunnen spelen en ik ben nog niet overtuigd. Sterker nog, ik ben bang dat het allersterkste en leukste aan deze game ook gelijk de ondergang wordt. Ja het is een goedkope rip-off van BF4/GTA/Payday maar dat maakt me nog niet eens zoveel uit. BF4 is toch een gigantische mislukking geweest en de Mexicaanse Origin is gewillig zullen we maar zeggen. Die 20 euro heb ik er wel voor deze DLC over.

Het grafische aspect allemaal even daargelaten, dat is allemaal niet zo bijzonder. Even vlak als BF4, ik ben er persoonlijk niet zo weg van, maar het doet zijn ding. De cartoony character models passen ook niet zo goed bij de omgeving en de character animations, dat is ook nog een beetje immersion brekend.

Qua gunplay, tsja, het is nog steeds een beetje zompig zoals BF3 en BF4 ook is, maar al duizend keer beter dan BF4 vóór de CTE patch. Sterker nog, ik denk dat de hitreg het nu al beter is dan BF4 na de CTE patch. Zodra de 30 hz tickrate komt, volgens mij dikke meer dan acceptabel. Helaas reageert/loopt je character nog wel als dikke stront in de winter, zo traag, maar overal ben ik er positief over de gunplay. Met wat tweaks hier en daar kan het heel erg leuk worden.

Geen nadespam en geen woud van nutteloze wapens, HEERLIJK. Teringjantje wat valt het plots op dat BF4 echt verziekt wordt door alle grenades. Ook maar een paar wapens per klasse, dat werkt uitstekend om te kunnen anticiperen op je tegenstander. Hopelijk blijft dat zo (maar dat zal wel niet helaas).

Dan de gameplay. Man man man. Gister meer vette acties gehad dan ooit in BF4. Briljante ontsnappingsroutes, achtervolgingen met heli's, nét voor de drop off van de vijand met de auto aan komen rijden en al slippend en schietend last minute meerdere vijanden clearen en ga zo maar door... Nee, de gamemodes zijn fantastisch, daar ligt het zeker niet aan, maar (en dit is een grote maar) het vereist NOG meer teamplay om leuk te worden, van beide kanten.

Wij speelden met 9 - 12 (ver)bovengemiddeld goede spelers met TS en het was meestal niet eens grappig. Rondjes duurden enkele minuten, k/d's schoten door het dak en er was geen enkele uitdaging. In het begin ging het nog wel omdat iedereen nog bezig is om de map/modes te leren kennen, maar als je dat eenmaal kent waren we daar ook snel klaar mee.

Het is in je eentje niet zo heel veel aan en zodra je samenwerkt is het ZO makkelijk dat het eigenlijk ook niet meer zo spannend is. We zijn maar squad tegen squad gaan spelen en toen hebben we ons zo vermaakt en de rest van beide teams... tsja, dat was gewoon niet-noemenswaardige opvulling. Zulke teamplay geörienteerde games kunnen gewoon niet meer met randoms tegenwoordig lijkt het. In BF3 en BF4 is het ook al ver te zoeken, maar in Hardline is het helemaal een gemis.

Conclusie: ALS je twee gebalanceerde teams hebt met serieuze spelers, denk ik eerlijk dat het gameplay technisch (een van de) de leukste arcade Battlefields ooit kan worden voor mij. Maar het heeft ook de Titanfall valkuil. Het is niet leuk om in je eentje te spelen en zodra je met andere mensen speelt wordt het al snel zo makkelijk dat het ook niet echt leuk meer is. Vraag me af of ik het over twee weken nog speel.

Hoe dan ook, geen insta-buy en geen pre-order. We zien een paar weken na de launch wel hoe het spel uitpakt. Het is nu nog heel erg uitgekleed, zodra ze traditiegetrouw weer massa's nutteloze meuk in de final versie gooien en het weer net zulke bloated bagger wordt als BF4...........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Djiee schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 10:34:
Ik heb vandaag eindelijk de code gekregen voor de ps4 beta alleen zie ik nergens een optie om de code in te lossen. Als ik bij BF4 over de start knop ga zou het blijkbaar rechts in zo'n blok moeten staan, maar daar staat alleen 'registreer voor de beta'. Heb ook al op Origin 'redeem code' gedaan, maar daar krijg ik de melding dat de code niet geldig is..

Is er iemand die me even kan uitleggen wat ik moet doen?
Gewoon invoeren in de psstore.

Heb ik ook gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 13:14
beuker19 schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 09:02:
[...]

Iets in een forum bespreken is natuurlijk anders dan in de wilde weg roepen OMFG kut EA , Copy paste , BF 4.1 zonder ook maar iets te onderbouwen of uberhaubt het zelf te hebben gespeeld.
Ook is het gewoon zo dat in het BF4 topic vorige week of zo er ook genoeg mensen waren die zaten te wachten op een CQC op infantery gerichte Battlefield game.
Mooi hoe je constant maar blijft roepen, niet zo zeuren op de game, maar ondertussen elke andere reactie zo ongeveer tegenspreekt die kritisch is op de game, en in mijn ogen ook terecht kritisch is. Ga je beetje hetzelfde doen maar dan andersom. Dit had gewoon een expansion moeten zijn als vietnam was voor bad company 2. Niet een compleet nieuwe game a la EA extortion waarbij 90% van de content copy paste is met een iets andere skin.
Wat je met een compleet nieuwe franchise had kunnen doen is de gameplay veel specifieker maken, gericht op echte SWAT vs criminals idee, dat had ik leuk gevonden, wat eigenlijk nu gelukkig door rainbow six siege is opgepakt. Dit is geen battlefield game, dit is een leuke mod. :w
Dus dat marketing dit doet moeten we maar op onze rug rollen en het accepteren? de vergelijking is ook absurd, je kan een stuk cake niet vergelijken met een game. het product is hetzelfde alleen er is een andere verpakking. Sterker nog je geeft juist het pijnpunt aan wat wij hier aangeven, het is hetzelfde product alleen een andere buitenkant maar je mag er wel wederom hetzelfde voor betalen, terwijl je de vorige versie nog hebt. :F

[ Voor 19% gewijzigd door SouLLeSSportal op 11-06-2014 11:34 ]

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman

Jeroenneman

beuker19 schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 09:49:

Heb je gespeeld ?
Nee, ik heb nog niet gespeeld en ga dat waarschijnlijk ook niet meer doen.

EA en DICE hebben voor mij echt afgedaan na BF3/4 en nu dit.
Altijd verukkelijke trailers, en de BETA's waren ook altijd vermakelijk, maar het echte spel stelt ALTIJD teleur.

In de BF3 BETA heb ik echt teamwork meegemaakt, en daar waren slechts 2 maps beschikbaar!
Echter in het echte spel: Heli vliegt leeg weg. Medics doen niks. Ammo resupply? Misschien als je 10x voor me gaat staan. Ook komt dan pas het echte bug abuse, en de camp plekken worden ontdekt.

Dus geweldig dat jij je vermaakt met deze BETA. Alleen vraag ik me sterk af in hoeverre die sfeer zich doorzet in de game na release. Of dat je dan weer geraped wordt met grenade spam, of dat ze met tig man klaar staan om iedereen af te knallen die van die zipline afkomt. ;w

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roboreaper
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 17-06 21:41

roboreaper

Collecting your robots

Jeroenneman schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 11:31:
[...]

Altijd verukkelijke trailers, en de BETA's waren ook altijd vermakelijk, maar het echte spel stelt ALTIJD teleur.

In de BF3 BETA heb ik echt teamwork meegemaakt, en daar waren slechts 2 maps beschikbaar!
Echter in het echte spel: Heli vliegt leeg weg. Medics doen niks. Ammo resupply? Misschien als je 10x voor me gaat staan. Ook komt dan pas het echte bug abuse, en de camp plekken worden ontdekt.

Dus geweldig dat jij je vermaakt met deze BETA. Alleen vraag ik me sterk af in hoeverre die sfeer zich doorzet in de game na release. Of dat je dan weer geraped wordt met grenade spam, of dat ze met tig man klaar staan om iedereen af te knallen die van die zipline afkomt. ;w
sorry, maar de BF3 beta was bagger. jij zegt teamwork ik lees: supply and medpack spam in Metro, want dat was de beta map.

al zelfs met bf 1942, zijn er altijd potjes waar iedereen in je team maar als een kip zonder kop rond loopt. maar dat is gewoon ook onderdeel van BF.

Wat ik zelf van hardline heb gezien en gespeeld is het meer een mod dan een volwaardig spel. beta zelf is wel leuk. maar alleen wat nieuwe game modes met een cops and robbers skin gaat het niet redden denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• secretdk
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 06-05 10:46
Jeroenneman schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 11:31:
[...]

Wat heeft teamwork met EA/DICE te maken? Dat is gewoon de gemiddelde shooter speler die rond loopt te kloten. Daarbij waren de beta's niet veel anders dan de volledige games zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21:13
Teamwork vind ik ook een drogreden, dat zijn de spelers en niet het spel zelf. En ik snap ook best dat de gemiddelde CoD-kiddy of Quake spelert in eerste instantie weinig met teamwork heeft. Maar EA/DICE doen er genoeg aan om het aan te moedigen. Zo is een tank met 2 man heel veel sterker dan solo in de tank, ook krijg je veel extra punten door met je squad te spelen. Op een potje van 10k punten kan je makkelijk nog eens 3 tot 4k extra verdienen door goed met je squad te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

roboreaper schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 11:38:
sorry, maar de BF3 beta was bagger. jij zegt teamwork ik lees: supply and medpack spam in Metro, want dat was de beta map.
Terwijl dat juist een van de maps was (op conquest iig) waarbij de choke points gewoon nade en RPG spam plekken waren. Als dat de gameplay is die je zoekt in BF, mij best... Maar dat is geen teamplay, dat is gewoon makkelijk punten scoren en heeft niets met teamplay te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18:58

CoD, ja dat zegt mij ook weer genoeg.
Ik ben het niet met je eens nameli.jk, er zitten wat subtiele verschillen in. Als enforcer loop je ook trager, en op longe range ben je met je LMG echt nergens. Met de wapens in BF4 is dat wel anders. Heli is logger...

Ik vind het wel een leuke insteek moet ik zeggen. Beta lijkt tot nu toe ook wel lekker soepeltjes te draaien.

Maar kopen, dat ga ik wel eens ff afwachten :)

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 05-10 19:46
Voor het eerst was een trailer van Battlefield NIET GOED.
Zou dat betekenen dat de gameplay nu wel goed is ?
Normaal gesproken is dit andersom het geval.

ik wacht tot toegang tot de Closed beta of uberhaubt een Beta van de game.
in deze tijd, kan je de game in alle tijden digitaal kopen en heb je geen gezeur met levertijd.
Dus als het bevalt en mensen zijn positief, dan kan ik de game nog altijd halen.

Eerste berichten zijn positief, zoals killerbeuker aangeeft dat er maar 2 nades zijn :D:D:D:D
of Awsemo aangeeft dat er geen berg veel wapens zijn :D:D:D YES kunnen we eindelijk anticiperen op andere spelers.

Toch ben ik het ook eens met jeroeneman, Dit had geen Battlefield mogen heten.
De game is volgens mij niet helemaal door DiCE gemaakt, maar gedeeltelijk.
Maar de setting van de game is zo erg anders dan een normale Battlefield game.
Battlefield staat bekend om oorlog gerelateerde gameplay en dit is toch politie en boefje spelen.

Als ze de game geen Battlefield hadden genoemd, maar gewoon Hardline, dan was het een leuke nieuwe titel van DiCE geweest, nu wordt het gezien als een RIP-OFF / DLC voor Battlefield.
Dit is in mijn ogen een slechte marketing en mensen reageren negatief over de naam 'BATTLEFIELD'

Slechte keuze.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:49

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Pykow schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 11:54:
Eerste berichten zijn positief, zoals killerbeuker aangeeft dat er maar 2 nades zijn :D:D:D:D
of Awsemo aangeeft dat er geen berg veel wapens zijn :D:D:D YES kunnen we eindelijk anticiperen op andere spelers.
Je kan er met BF games nu wel vanuit gaan dat je in de uiteindelijke game de beschikking krijgt over vijf verschillende granaten en 10+ verschillende volautomatische assault rifles met 20 attachments. Stel je voor dat het te weinig content zou hebben en je niet bij elke scheet een unlock krijgt. ;)

Wel positief dat je geld krijgt om je unlocks te kopen zoals in Black Ops en het dus niet/minder gerelateerd is aan levels of XP.

[ Voor 9% gewijzigd door Gundogan op 11-06-2014 11:59 ]

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gundogan schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 11:58:
[...]
Je kan er met BF games nu wel vanuit gaan dat je in de uiteindelijke game de beschikking krijgt over vijf verschillende granaten en 10+ verschillende volautomatische assault rifles met 20 attachments. Stel je voor dat het te weinig content zou hebben en je niet bij elke scheet een unlock krijgt. ;)
Klopt, je moet een online shooter wel uit kunnen spelen natuurlijk en constant bemoedigend op de rug worden geklopt met achievements en unlocks. Anders is de aandacht er wel moeilijk bij te houden, die objectives zijn tenslotte niet voor iedereen weggelegd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 00:20

Nickrsd

ik vind er helaas geen drol aan :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een dubbel gevoel bij deze discussie van "rip-off" & "geen echte battlefield". Ik snap zeker wel waar het vandaag komt. Het spel lijkt grafisch quasi identiek aan BF 4. Maar dit lag wel binnen mijn verwachtingen aangezien het met dezelfde engine werd gebouwd en op dezelfde moment. Het promofilmpje dat geleaked werd was van 6 maand geleden. Dit is rond dezelfde tijd dat BF 4 uitkwam en dus lijkt het me aannemelijk dat men al redelijk wat gecode had (gelijktijdig met de ontwikkeling van BF 4).

Maar om nu te zeggen dat dit geen echte battlefield is vind ik wat kort door de bocht en gewoon kortzichtig. Als je weet dat men elk jaar een nieuwe game wil releasen kan je niet elke keer gewoon "oorlogje spelen". Ik vind dat men met Hardline een onverwacht maar succesvol onderwerp heeft aangesneden.

HP is begonnen met het maken van wetenschappelijke meetinstrumenten en maken nu printers en laptops. Om maar te zeggen, uitbreiding en verandering moet men niet altijd afbreken of ervaren als "fake en onecht". Het is niet omdat dit afwijkt van de vorige titels dat deze titel per definitie slecht is of zal zijn.

Een ding wisten we al (helaas dice nog niet) en dat is dat men in BF 3 en 4 gewoon teveel nades kan gooien.
Het is echt een verademing in hardline om telkens een vuurgevecht aan te gaan ipv granaten gooien en ontwijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr.Root
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 14-03 08:49
Ik vind het erg spijtig dat ik geen toegang heb tot de beta :( Als ik de berichten lees, lijkt het me een vette game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het wel een echte Battlefield. Een echte Frostbite Battlefield om precies te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djiee
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 11:12:
[...]

Gewoon invoeren in de psstore.

Heb ik ook gedaan.
thnx :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Pykow schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 11:54:
De game is volgens mij niet helemaal door DiCE gemaakt, maar gedeeltelijk.
Game is niet eens door DICE ontwikkeld, maar door Visceral Games. Misschien dat DICE hier en daar support geeft, maar meer niet gok ik zo. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
Verwijderd schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 12:17:
Ik heb een dubbel gevoel bij deze discussie van "rip-off" & "geen echte battlefield". Ik snap zeker wel waar het vandaag komt. Het spel lijkt grafisch quasi identiek aan BF 4. Maar dit lag wel binnen mijn verwachtingen aangezien het met dezelfde engine werd gebouwd en op dezelfde moment. Het promofilmpje dat geleaked werd was van 6 maand geleden. Dit is rond dezelfde tijd dat BF 4 uitkwam en dus lijkt het me aannemelijk dat men al redelijk wat gecode had (gelijktijdig met de ontwikkeling van BF 4).

Maar om nu te zeggen dat dit geen echte battlefield is vind ik wat kort door de bocht en gewoon kortzichtig. Als je weet dat men elk jaar een nieuwe game wil releasen kan je niet elke keer gewoon "oorlogje spelen". Ik vind dat men met Hardline een onverwacht maar succesvol onderwerp heeft aangesneden.

HP is begonnen met het maken van wetenschappelijke meetinstrumenten en maken nu printers en laptops. Om maar te zeggen, uitbreiding en verandering moet men niet altijd afbreken of ervaren als "fake en onecht". Het is niet omdat dit afwijkt van de vorige titels dat deze titel per definitie slecht is of zal zijn.

Een ding wisten we al (helaas dice nog niet) en dat is dat men in BF 3 en 4 gewoon teveel nades kan gooien.
Het is echt een verademing in hardline om telkens een vuurgevecht aan te gaan ipv granaten gooien en ontwijken.
gewoon simpelweg granaten en explosieven niet uit ammobox hervulbaar maken, evt alleen de ammo crate van de commander. is de meest simpele oplossing voor dergelijke spam. Dan maak je eens een keer een goede keuze de granaat te gebruiken ipv als een zombie op een ammo box te zitten en de nade button te bashen op een bepaalde chokepoint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18:58
Tijdens het spelen nota bene, kom ik maar niet op de BFH Battlelog op de PC... Iemand anders ook last van? Of is dit stukje nog niet ontwikkeld?

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb me meteen aangemeld voor de pc beta na de aankondiging op de E3. Ik was meteen 'in' en kreeg ook een mail. Echter kon ik hem niet downloaden in Origin. Nachtje slapen en volgende ochtend kon ik hem wel gewoon downloaden bij my games. Eerste indruk is positief.

Hij loopt lekker bij mij, ook qua verbinding (geen rubberbanding en latency problemen so far)

Het onderwerp vind ik verfrissend ( heeeeel in de verte voelde het een beetje als counterstrike aan qua sfeer :D ) en ik ben benieuwd hoe ze het verder gaan aanpakken! Vanmiddag mar weer eens een paar uurtjes spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeara
Verwijderd schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 12:17:
Maar dat hoeft helemaal niet. Medal of honor loopt ook op frostbite en die game ziet er totaal anders uit, heeft een andere feel etc. Frostbite is gewoon heel flexibel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
  • Laatst online: 23-09 14:00
Zeara schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 13:10:
[...]

Maar dat hoeft helemaal niet. Medal of honor loopt ook op frostbite en die game ziet er totaal anders uit, heeft een andere feel etc. Frostbite is gewoon heel flexibel.
Er worden zelfs race en strategie games gemaakt in Frostbite (als ze niet inmiddels zijn geannuleerd.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zeara schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 13:10:
[...]
Nou, dat ben ik niet met je eens. Het 'voelt' qua input - output wel precies gelijk. De hitreg/impact is even zompig, collision dectection is gelijk en de vertraging tussen knoppen indrukken en bewegen is gelijk. Dat zou ik ook omschrijven als zelfde feel.
ThomasG schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 13:13:
[...]
Er worden zelfs race en strategie games gemaakt in Frostbite (als ze niet inmiddels zijn geannuleerd.)
Need for speed The Run was een drama qua controls/feedback en de hardcoded lock op 30 fps en C&C Generals 2 is gecanceld......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeara
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 13:15:

Nou, dat ben ik niet met je eens. Het 'voelt' qua input - output wel precies gelijk. De hitreg/impact is even zompig, collision dectection is gelijk en de vertraging tussen knoppen indrukken en bewegen is gelijk. Dat zou ik ook omschrijven als zelfde feel.
Ik moet eerlijk zijn, ik heb spel nooit gespeeld. Dit was puur op uiterlijk en gameplay filmpjes die ik even heel snel heb bekeken. Dus laten we het dan op uiterlijk houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16:26

Mavamaarten

Omdat het kan!

Moest EA er €15 voor vragen dan zou ik het wel kopen. Zou toch leuk zijn, zo'n goedkope cops & robbers shooter die héél veel mensen spelen omdat hij zo goedkoop is. Zou zelfs een hype kunnen worden, zoals BF Heroes dat eventjes was. Ik vind de gameplay op zich wel leuk. Beetje glitchy maar ja, het is ook een beta voor iets he.

Jammer genoeg gaat de game, EA kennende, gewoon €60 kosten, en dat is hij simpelweg niet waard.

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChuckyDevil
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:23
Digital Deluxe kun je in ieder geval al reserveren voor 69,99. Die 15 euro wordt em niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuscularPonyy
ChuckyDevil schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 13:36:
Digital Delexe kun je in ieder geval al reserveren voor 69,99. Die 15 euro wordt em niet.
Gôh 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
Mavamaarten schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 13:21:
Moest EA er €15 voor vragen dan zou ik het wel kopen. Zou toch leuk zijn, zo'n goedkope cops & robbers shooter die héél veel mensen spelen omdat hij zo goedkoop is. Zou zelfs een hype kunnen worden, zoals BF Heroes dat eventjes was. Ik vind de gameplay op zich wel leuk. Beetje glitchy maar ja, het is ook een beta voor iets he.

Jammer genoeg gaat de game, EA kennende, gewoon €60 kosten, en dat is hij simpelweg niet waard.
Onzin voor 15€ krijg je bij geen 1 ontwikkelaar een complete 6 á 7 SP een uitgebreide MP waar je makkelijk 100+ uur in kunt steken met 10 tot 15 nieuwe maps.
Maar goed ieder zijn ding ik heb het er graag voor over mits de gameplay straks op het niveau BF3 of liever nog beter is.
Kijk je kan bijv. ook AC , CoD , Fifa , 2k sport game , Halo remakes , Forza of een of andere HD remake kopen voor 60€ want die doen het allemaal anders ;w
Kijk dat het thema je niet ligt of dat je shooters niets vind kan maar we weten nu nog helemaal niet hoe compleet of hoeveel content BF:Hardline nu werkelijk heeft en daarop kun je dan gaan kijken of het wel of niet zoveel waard is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Was mooi geweest als HL gewoon uitgebracht werd als DLC voor bf4, gratis voor de premiums, dat gepaard met de recente netcode tweaks en de meeste (iig ik) zijn de slechte nasmaak van de battlefield serie de van de laatste jaren vergeten.

Maar 60 euro? Hell no, maar goed welke noob koopt er nou via Origin :)

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08 02:48

djunicron

*click-swoosh-thud*

En dat was dus ook een beetje mijn "probleem" hier.

BF games moet je eigelijk gewoon vanaf het begin spelen, als je een maand of 2 later instapt, loopt iedereen level 50 te wezen en is het een frustrerende ervaring IMO. Het zelf levellen duurt dan simpelweg langer.
(BF BC series, BF2, allemaal te laat begonnen, terwijl in BF3 ik die pre-release week meespeelde - veeel sneller level 30 aantikte)

Maar alles bij elkaar komt dit op mij over als een BF3 /(4?) mod. Nou heb ik wegens issues rondom BF4 dat deel nooit opgepikt, (CoD Ghosts behaald, damn wat een slecht idee was dat, wtf was I thinking) maar eigenlijk heb ik ondanks dat nog steeds mijn reserveringen richting deze titel.

Daarnaast, een game moet wel heel erg goed zijn mocht ik me weer willen gaan ergeren aan Origin / Battlelog. Wat een wanproduct.

En dat is het hem dus, een €29 BF meets CS meets Payday zou ik nog wel willen aanschaffen, wetende dat je ook nog wel €10 DLCs mag gaan kopen. Maar ik ben bang dat je in de keystores nog steeds wel €40 mag gaan betalen. Daar koop je normaal TWEE goede games voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22-09 10:00

MisterChaoSs

I Love Creating Chaos (ILCC)

beuker19 schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 13:53:
[...]
Onzin voor 15€ krijg je bij geen 1 ontwikkelaar een complete 6 á 7 SP een uitgebreide MP waar je makkelijk 100+ uur in kunt steken met 10 tot 15 nieuwe maps.
Maar goed ieder zijn ding ik heb het er graag voor over mits de gameplay straks op het niveau BF3 of liever nog beter is.
Kijk je kan bijv. ook AC , CoD , Fifa , 2k sport game , Halo remakes , Forza of een of andere HD remake kopen voor 60€ want die doen het allemaal anders ;w
Kijk dat het thema je niet ligt of dat je shooters niets vind kan maar we weten nu nog helemaal niet hoe compleet of hoeveel content BF:Hardline nu werkelijk heeft en daarop kun je dan gaan kijken of het wel of niet zoveel waard is.
Hier ben ik het wel mee eens. Ik was eerst nogal sceptisch, maar gezien de gameplay videos van enkele YouTubers ben ik er toch wel benieuwd naar. Eerst even de Beta spelen dan eventueel aanschaffen. Echter vind ik 60 euro ook teveel, maar 40 euro zou een goede introductieprijs zijn imo

If I can't see the enemy, the enemy can't se *DEAD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
djunicron schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 13:56:
En dat was dus ook een beetje mijn "probleem" hier.

BF games moet je eigelijk gewoon vanaf het begin spelen, als je een maand of 2 later instapt, loopt iedereen level 50 te wezen en is het een frustrerende ervaring IMO. Het zelf levellen duurt dan simpelweg langer.
euhh het is geen MMO :P

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

[...]

En alsof m.n. COD, Fifa e.d. ook geen balen kritiek krijgen ivm te weinig vernieuwing.
AC lijkt me sowieso een slect voorbeeld aangezien daar de omgevingen tenminste nog substantieel anders zijn.

Maar goed, dan koop jij toch gewoon lekker wel zo'n remake :? We gaan je niet tegenhouden hoor.

Wat mij betreft is het een achterlijke ontwikkeling die zoveel mogelijk de kop ingedrukt moet worden en waar ik zoveel mogelijk aan meehelp.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
djunicron schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 13:56:

Daarnaast, een game moet wel heel erg goed zijn mocht ik me weer willen gaan ergeren aan Origin / Battlelog. Wat een wanproduct.
HAHAHAHAHAHAHA Hoezo dat dan ?
Werkt bij mij altijd prima en vind Battlelog zeker 100x beter dan de vaak brakke in-game server browsers.
Ook Origin werk prima en vind zeker de laatste 2 jaar bijna nooit geen problemen itt. Steam waar altijd wel weer wat mee is.
Maar goed het is wel jammer dat je altijd 2 verschillende programma's nodig hebt voor je complete game collectie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
[...]

Het blijft afwachten, maar ook een AC, fifa of welke game dan ook die niet veel meer biedt dan de voorgaande versie, krijgt deze kritiek. om van Cod maar niet eens te spreken. In dit geval is het wel heel erg duidelijk dat dit niet echt een van de meest hoogstaande ontwikkeling van een game zal zijn, qua graphics of gameplay mogelijkheden dan wat we al kennen van bf3-4.

Maar dat betekent niet dat het geen goede game zou kunnen worden, het is alleen op dit moment niet de volle mep voor een nieuwe game waardig in mijn bescheiden mening en met mij genoeg anderen. Wellicht is de uiteindelijke game wel zo goed dat het dat wel doet maar ik heb grote twijfels.

Ik blijf erbij dat dit veel beter een expansion zou moeten zijn ipv volledig nieuwe game.
beuker19 schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 14:02:
[...]

Werkt bij mij altijd prima en vind Battlelog zeker 100x beter dan de vaak brakke in-game server browsers.
Ook Origin werk prima en vind zeker de laatste 2 jaar bijna nooit geen problemen itt. Steam waar altijd wel weer wat mee is.
Maar goed het is wel jammer dat je altijd 2 verschillende programma's nodig hebt voor je complete game collectie.
origin is puur alleen als gameplatform, om het op te starten en daarna is het nutteloos, het is ineffecient, biedt minder mogelijkheden dan steam, heeft vaak problemen en als je die hebt kan je de games niet spelen. steam heeft offline functie. Alles wat je op origin kan doen staat min of meer ook op battlelog, tenzij je games hebt die niet via battlelog verlopen. Het zorgt nu voor een extra stap wat niet nodig is.

[ Voor 22% gewijzigd door SouLLeSSportal op 11-06-2014 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

Help!!!! schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 14:01:
[...]

En alsof m.n. COD, Fifa e.d. ook geen balen kritiek krijgen ivm te weinig vernieuwing.
AC lijkt me sowieso een slect voorbeeld aangezien daar de omgevingen tenminste nog substantieel anders zijn.

Maar goed, dan koop jij toch gewoon lekker wel zo'n remake :? We gaan je niet tegenhouden hoor.

Wat mij betreft is het een achterlijke ontwikkeling die zoveel mogelijk de kop ingedrukt moet worden en waar ik zoveel mogelijk aan meehelp.
Je kan het als achterlijke ontwikkeling zien, dat de look en feel zo hetzelfde is, mee eens. Echter, vind ik het ook een gewaagde stap, aangezien ze eens wat NIEUWS proberen ipv maar voortborduren op hetzelfde idee. De setting vind ik gewaagd en ben erg benieuwd wat ze er mee gaan doen.

In reactie op de discussie die hierboven ook gaat beginnen: Steam is in mijn ogen het beste platform op de PC voor het aanbieden van games, online ondersteuning, het kansen geven aan indie games en ga zo maar door. Ik heb vrijwel nog nooit problemen met Steam ondervonden.

Geef mij maar een lekkere in-game browser en geen verplicht platform om een game te installeren. Ik heb in de "korte" periode van Origin en daarvoor EA Download Manager, meer problemen ondervonden dan ik ooit met Steam zal krijgen ;)

[ Voor 23% gewijzigd door MisterChaoSs op 11-06-2014 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
SouLLeSSportal schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 14:02:
[...]

Het blijft afwachten, maar ook een AC, fifa of welke game dan ook die niet veel meer biedt dan de voorgaande versie, krijgt deze kritiek. om van Cod maar niet eens te spreken. In dit geval is het wel heel erg duidelijk dat dit niet echt een van de meest hoogstaande ontwikkeling van een game zal zijn, qua graphics of gameplay mogelijkheden dan wat we al kennen van bf3-4.

Maar dat betekent niet dat het geen goede game zou kunnen worden, het is alleen op dit moment niet de volle mep voor een nieuwe game waardig in mijn bescheiden mening en met mij genoeg anderen. Wellicht is de uiteindelijke game wel zo goed dat het dat wel doet maar ik heb grote twijfels.

Ik blijf erbij dat dit veel beter een expansion zou moeten zijn ipv volledig nieuwe game.
Kijk het is gewoon zo dat wanneer dit een expansie was voor BF4 er nog veel meer kritiek was.
Zeker omdat je juist bij BF2 BF3 of BF4 wel de verwachting hebt dat je een oorlogs game koopt en nu kan ook bijv. de SP veel meer een eigen richting op.
Ik denk zeker na BF4 dat ze het nooit goed kunnen doen en dat daar de meeste kritiek vandaan komt maar dat moet ook iedereen zelf weten.
Help!!!! schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 14:01:
[...]

Ik ben best bereid om te betalen voor iets waarin ik waarschijnlijk veel lol aan ga beleven.
En met met kijkend naar de verkoop cijfers van Fifa CoD en AC nog zo,n 40 miljoen anderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racemichel
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 22:08
Start ik net Origin op zie ik die aanbieding voor BF 4.0.1 €59,99 .... LOL ik ging helemaal stuk --> Origin weer afgesloten..

Echt te triest voor woorden dat EA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuscularPonyy
racemichel schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 14:29:
Start ik net Origin op zie ik die aanbieding voor BF 4.0.1 €59,99 .... LOL ik ging helemaal stuk --> Origin weer afgesloten..

Echt te triest voor woorden dat EA.
En kan jij onderbouwen waarom (zoals jij het noemt) battlefield 4.1 geen goede game is, of kan worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
beuker19 schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 14:11:
Ik denk zeker na BF4 dat ze het nooit goed kunnen doen en dat daar de meeste kritiek vandaan komt maar dat moet ook iedereen zelf weten.
Nooit goed is een groot woord, maar ik ben helemaal met je eens dat het absoluut meespeelt en dat kan je mensen niet kwalijk nemen. Het is ook lastig om objectief naar Hardline te kijken als zulke hoge verwachtingen zo hard de grond in getrapt zijn als met BF4.

Het wantrouwen is groot richting de franchise. Als ze Hardline hadden aangekondigd na BF3, dan was het inderdaad geen probleem geweest. Nu voelt het nog als een beetje extra zout in de nog steeds open wond die BF4 heet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

MisterChaoSs schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 14:04:
[...]

Je kan het als achterlijke ontwikkeling zien, dat de look en feel zo hetzelfde is, mee eens. Echter, vind ik het ook een gewaagde stap, aangezien ze eens wat NIEUWS proberen ipv maar voortborduren op hetzelfde idee. De setting vind ik gewaagd en ben erg benieuwd wat ze er mee gaan doen.
Het probleem is alleen dat het amper iets nieuws is en al helemaal niet gewaagd als je het mij vraagt.

Verder ben ik zeker voor goed uitgevoerde nieuwe dingen. Maar dit is imo veelal oude wijn in nieuwe zakken met een te hoge prijs.
beuker19 schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 14:11:
[...]

Ik ben best bereid om te betalen voor iets waarin ik waarschijnlijk veel lol aan ga beleven.
En met met kijkend naar de verkoop cijfers van Fifa CoD en AC nog zo,n 40 miljoen anderen.
Tja, dat zoveel mensen dat geld willen betalen voor dit soort meuk.... Wat mij betreft pleit het niet voor die mensen.

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
Ik laat het even afhangen van een aantal zaken. Wat komt er nog meer uit in die periode? Kan ik een mooie aanbieding vinden zoals bij BF3 en 4? Heb een beetje moeite om hier full price voor neer te leggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuscularPonyy
Tja, dat zoveel mensen dat geld willen betalen voor dit soort meuk.... Wat mij betreft pleit het niet voor die mensen.
Als ik een game leuk vind, en er zeker van ben dat ik het 100+ uur ga spelen. Wat zou mij dan moeten weerhouden om het spel te kopen? Waarom zou dat niet voor mij pleiten. Raar dat je op deze manier oordeelt over mensen, dat pleit niet voor jou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

Help!!!! schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 14:41:
[...]

Het probleem is alleen dat het amper iets nieuws is en al helemaal niet gewaagd als je het mij vraagt.

Verder ben ik zeker voor goed uitgevoerde nieuwe dingen. Maar dit is imo veelal oude wijn in nieuwe zakken met een te hoge prijs.
Wanneer is het dan wel goed? Politie vs. Criminals is voor zover ik weet nog niet op deze manier/schaal uitgewerkt. Hoe goed/slecht de game is kunnen we door het te spelen beoordelen en niet door het bekijken.

Prijs mag wat lager, daar ben ik het over eens, maar niet voor de lage prijs van DLC (15 euro) maar ook niet voor de hoge prijs van 60 euro. 30-40 is prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08 02:48

djunicron

*click-swoosh-thud*

Ergens wel. Het is zo'n beetje online only, je speelt in een team, een wereldje zeg maar, je moet kills grinden om betere gear te krijgen en map kennis speelt een vrij grote rol.

Als je vanaf het begin speelt, klooit iedereen nog wat aan, heeft nog niemand die ene super combo van scope gun wat extra's, zijn de beste perks op voertuigen nog niet in het spel, etc etc.

Was dat niet het geval geweest, dan hadden ze ook die "Shortcut" DLC onzin niet kunnen verkopen.
Maar ik blijf erbij, als je in een BF game instapt, dan geld het MMO concept wel degelijk, eerder meespelen = voordeel hebben.
beuker19 schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 14:02:
[...]
Origin werkt traag en doet een hele hoop dingen die ik NIET wil. Net als die Battle.net app b.v. met z'n SystemSurvey ongein enzo. Origin werkt, typisch EA, niet eens met opt-outs. Maar hij maakt nog steeds m'n NASsen, printers, etc etc wakker. In m'n firewall kijkende, zie ik een behoorlijke bak data verstuurd worden, geen idee wat en waarvoor, maar het is niet de game of functionaliteit daarvan.
Ik heb een 4 tal HDDs die gaan slapen na een uurtje, waarvan 2 enkel werk-files bevatten, die uit hun slaap worden gehaald als ik Origin start.

Hoe vaak heeft Origin geen issues met downloaden? Wil je op een rustig momentje op de dag over een 1GBit verbinding even die 50GB BF3 binnen halen, krijg je 200-500kb/s aangeboden. Het installeren van de soms wel 15GB updates (van DLC die je niet hebt gekocht) van games die je niet wilt starten wat (waarom!?) opeens 10+ GB aan werkgeheugen claimt naast een behoorlijke CPU load.
En dan Battlelog, een extra set plugins... Stop die functionaliteit dan IN dat verdomde Origin. Nu moet ik nog weer een browser plugin erbij pakken. Die naast z'n werk ook nog eens honderde MBs loopt te versturen (heee, toevallig, evenveel als m'n cookies bij elkaar groot zijn). Ze verzamelen dus net als Facebook al je browse gedrag.

Dus nee, ik ben NIET blij met Origin. Het is naar mijn mening nog steeds een slap aftreksel van Steam, en werkt slechter dan b.v. UPlay, welke overigens nog wél extra functionaliteit bied. Origin is niets meer dan een Download / update en datamining app.

En om die reden draait iedere Origin game bij mij in een VM, zonder toegang tot mijn netwerk, in een Server 2012 zodat het programma er geen donder van snapt. En gek genoeg werkt dat opeens een heel stuk sneller (buiten de lage download snelheden zonder reden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Ik heb ook de beta gekregen en vind het opzich wel leuk uit gewerkt enzo maar voor mijzelf blijft het gewoon battlefield en de zelfde dingen die je doet maar nu met een ander thema daar is niks mis mee verder. Maar weet nog niet of ik het ga kopen (heb de vorige wel allemaal).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 00:16

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Sowieso gaat het nergens over. maargoed zo is het toch ook jaren gegaan met CoD, elke keer zeiken dezelfde mensen weer en telkens wordt het spel miljoenen keren verkocht. inclusief door de "zeikerds"

Ik heb de beta al best lang gespeeld en vind het een leuke battlefield. Maar ik snap ook niet dat mensen verwachten dat het veel mooier zal worden dan BF4? .. dat gaat niet gebeuren in de komende 2 jaar denk ik zelfs.

Vind het een leuke battlefield, het is toch anders dan voorheen en het unlock systeem vind ik ook wel relaxt en dat je nu meerdere keuzes moet maken met wat je bij je draagt zoals zipline of grabbling hook enzo. al was het 70 euro zou ik het toch wel kopen omdat ik het toch wel 100/150 uur + zou spelen

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman

Jeroenneman

roboreaper schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 11:38:
[...]

al zelfs met bf 1942, zijn er altijd potjes waar iedereen in je team maar als een kip zonder kop rond loopt. maar dat is gewoon ook onderdeel van BF.

Wat ik zelf van hardline heb gezien en gespeeld is het meer een mod dan een volwaardig spel. beta zelf is wel leuk. maar alleen wat nieuwe game modes met een cops and robbers skin gaat het niet redden denk ik
Eigenlijk waren er waarschijnlijk toen minder nadespam potjes dan in het echte spel!

BETAs zijn altijd leuk omdat je er de harde kern buitenproportioneel vind. Het percentage team players ligt veel hoger. Ook moet iedereen nog wennen aan de wapens en heeft niet iedereen de M60 ontdekt als ultiem spamwapen.

En Hardline kan nog zon topper worden, het is GEEN BATTLEFIELD GAME.
Battlefield = Battlefield

Politieagentje tegen boefjes = ander spel.
Dit is gewoon makkelijk cashen op de BF naam. En dat vind ik zeer zonde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-10 12:04

Metian

Snert is vies

Vind het wel interessant dat mensen nu al een oordeel hebben geven over een bèta. Ik snap wel dat meer van hetzelfde is, maar de bèta is maar klein stukje van volledige game.

Wacht dan gewoon tot de eerste review binnen komen wanneer de game uit is, oordeel dan of je het het geld waard vindt of niet.

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Metian schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 15:20:
Vind het wel interessant dat mensen nu al een oordeel hebben geven over een bèta. Ik snap wel dat meer van hetzelfde is, maar de bèta is maar klein stukje van volledige game.

Wacht dan gewoon tot de eerste review binnen komen wanneer de game uit is, oordeel dan of je het het geld waard vindt of niet.
Goh, dat lees je elke BF game weer. "Ja, wacht tot de game uit is". BF4 uit, nog steeds crap. "Wacht gewoon totdat de nieuwste patch uit is". Etc, etc. Nee, het komt niet goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

MuscularPonyy schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 14:50:
[...]

Als ik een game leuk vind, en er zeker van ben dat ik het 100+ uur ga spelen. Wat zou mij dan moeten weerhouden om het spel te kopen?
Allereerst vraag ik me af hoe je al zeker kunt zijn dat je dit 100+ uur gaat spelen.

Wat kan je weerhouden?
Bijvoorbeeld dat de gameplay, de graphics, het hele spel weinig vernieuwend is tov bijv BF4.
Grotendeels dezelfde bugs als BF3/BF4 er nog steeds in zitten.
Dat, door relatief veel geld neer te leggen, de grote recycling van bestaande content in stand gehouden wordt.

Dit gedrag levert geen betere spellen op.
Waarom zou dat niet voor mij pleiten. Raar dat je op deze manier oordeelt over mensen, dat pleit niet voor jou.
De premisse was: Als zoveel mensen het kopen, wie is er dan gek?

Dat veel mensen iets kopen of doen is voor mij geen zaligmakend criterium. Integendeel zelfs.

Ik vind de huidige manier van uitmelken, games maken en wegkomen met abominable finals niet goed en waar mogelijk blijf ik zoveel mogelijk met mijn voeten stemmen.

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

Verwijderd schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 15:21:
[...]

Goh, dat lees je elke BF game weer. "Ja, wacht tot de game uit is". BF4 uit, nog steeds crap. "Wacht gewoon totdat de nieuwste patch uit is". Etc, etc. Nee, het komt niet goed.
Goh, dit soort opmerkingen lees je bij elk Battlefiedl related topic weer "Ja de netcode is bagger, hitreg klopt niet, alle volgende BF's worden crap, ik koop geen Battlefield meer"

Laatste patch heeft volgens veel mensen geholpen en alleen de echte azijnzeikers (voelt u niet aangevallen, just a statement) zeuren nu nog over problemen. De game is prima speelbaar en hoewel ik het met je eens ben dat het aardig wat patches heeft geduurd, heeft de game mij altijd plezier gebracht.

[ Voor 4% gewijzigd door MisterChaoSs op 11-06-2014 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nfear
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13:42
Ik wacht al twee dagen op een key en mensen die zich later registreren krijgen wel één? Wat gebeurt hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

MisterChaoSs schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 15:26:
[...]

Goh, dit soort opmerkingen lees je bij elk Battlefiedl related topic weer "Ja de netcode is bagger, hitreg klopt niet."

Laatste patch heeft volgens veel mensen geholpen en alleen de echte azijnzeikers (voelt u niet aangevallen, just a statement) zeuren nu nog over problemen. De game is prima speelbaar en hoewel ik het met je eens ben dat het aardig wat patches heeft geduurd, heeft de game mij altijd plezier gebracht.
Of mensen nemen tegenwoordig met bagger genoegen.

Ja, de laatste patch heeft een stuk geholpen, maar prima speelbaar tja daar kan ik het echt niet mee eens zijn.
Veel te veel bugs, slechte designkeuzes, nog steeds duidelijk below par netcode etc.

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:35

Stewie!

Keen must die!

[...]

Goh, dit soort opmerkingen lees je bij elk Battlefiedl related topic weer "Ja de netcode is bagger, hitreg klopt niet, alle volgende BF's worden crap, ik koop geen Battlefield meer"

Die negatieve reacties komen gek genoeg vaak van spelers die de game zó slecht vinden dat ze elke week meer dan 10 uur online spelen. Het BF4 topic hebben ze er al mee verziekt, jammer genoeg zijn de negatieve reacties ook in dit topic al gepost voordat ze de beta gespeeld hebben. Zonde.
rejer schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 20:42:
[...]

zou heet usa only zijn? ivm servers etc?
Wereldwijd! :)

[ Voor 8% gewijzigd door Stewie! op 11-06-2014 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Want de een prima speelbaar vind kan voor de ander alsnog onder de maat zijn. Dat jij het prima vind betekent niet dat er anderen zijn die veeleisender zijn en hier nog niet mee akkoord gaan. Vergeleken met andere shooters vind ik het alsnog onder de maat.
Stewie! schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 15:30:
Die negatieve reacties komen gek genoeg vaak van spelers die de game zó slecht vinden dat ze elke week meer dan 10 uur online spelen. Het BF4 topic hebben ze er al mee verziekt, jammer genoeg zijn de negatieve reacties ook in dit topic al gepost voordat ze de beta gespeeld hebben. Zonde.
Wellicht omdat dit juist de fanatieke gamers zijn waarbij gamen echt een hobby is. Ze vinden het leuk om te gamen en halen er veel plezier uit. Dan is het gewoon echt balen als het keer op keer toch weer tegen valt. Het zijn de die-hard fans van de serie die gewoon balen dat de serie achteruit holt in kwaliteit. De mensen die niets liever willen dan honderden uren steken in een solide shooter en gewoon teleurgesteld worden. Daarom worden mensen zo pissig van dit soort problemen. De constante teleurstelling die je tegen komt als je je hobby wilt beoefenen.

Wat als je een fan van voetbal was en de sloopten de voetbalvelden onder je voeten vandaan? Dan zou je toch ook flink balen. Maarja, je vind voetbal wel geweldig dus je probeert er maar het beste van te maken. Alleen de teleurstellingen blijven wel aanwezig en moeten er soms toch uit.

[ Voor 50% gewijzigd door Tsurany op 11-06-2014 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Volgens mij hebben de meeste mensen het spel toch wel gespeeld. Ik in ieder geval wel. BF4 had ik er trouwens ook allang afgegooid.

En jij gaat zeker beweren dat het allemaal lekker loopt? Zou ik overigens ook doen als ik weer crappy servers moest gaan verhuren hoor.

Die klachten zijn veelal toch wel gebaseerd op daadwerkelijk spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

[...]

Ach, ik vind die blije posts van i3D, een partij met grote belangen bij het succes van deze games, dan weer niet bijdragen.

Dat mensen >10 uur p/w online spelen betekent niet dat de game goed is, het betekent hooguit dat er blijkbaar helaas niks beters is. Dat is niet hetzelfde als trots kunnen zijn op je product.

[ Voor 15% gewijzigd door Help!!!! op 11-06-2014 15:36 ]

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuscularPonyy
Help!!!! schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 15:25:
[...]

Allereerst vraag ik me af hoe je al zeker kunt zijn dat je dit 100+ uur gaat spelen.

Wat kan je weerhouden?
Bijvoorbeeld dat de gameplay, de graphics, het hele spel weinig vernieuwend is tov bijv BF4.
Grotendeels dezelfde bugs als BF3/BF4 er nog steeds in zitten.
Dat, door relatief veel geld neer te leggen, de grote recycling van bestaande content in stand gehouden wordt.

Dit gedrag levert geen betere spellen op.
Ja, aangezien dit bij alle bf titels al het geval is geweest, en omdat ik het WEL een leuke game vind.

Ingaande op het deel 'graphics': Als ze weer een enorme graphics improvement hadden gedaan had de halve bf community een nieuwe PC moeten kopen. Levert dus ook weer gezeik op.

Ingaande op het deel 'Bugs': Welke bugs, die er nog stammen uit de tijd van bf3 kan jij nog vinden? Ik vind dat wel knap aangezien BF3 op een andere engine loopt, maar dit kan ik mis hebben.

Ingaande op je deel 'recycling': Wat is er mis met het recyclen van bepaalde elementen. Er zijn milioenen gestoken in het ontwikkelen van een nieuwe engine (lees Frostbite 3). Waarom zal dit dan niet mogen worden geïmplementeerd in een nieuwe Battlefield serie?

Dit gedrag levert wel degelijk betere spellen op. Als iedereen zal denken zoals jij doet, dan zal er geen Battlefield community zijn, dus ook geen game. Beetje vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

Help!!!! schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 15:29:
[...]

Of mensen nemen tegenwoordig met bagger genoegen.

Ja, de laatste patch heeft een stuk geholpen, maar prima speelbaar tja daar kan ik het echt niet mee eens zijn.
Veel te veel bugs, slechte designkeuzes, nog steeds duidelijk below par netcode etc.
Pfff zo kan je bij elke game wel van alles verzinnen. Die netcode is nu amper te merken en design is een kwestie van smaak. Bugs zijn niet gamebrekend en dat je er af en toe eentje tegenkomt kan gebeuren imo, geen enkele game is perfect.

Ieder zijn ding, maar imo verpest iedereen het meer voor zichzelf door er zo intens veel aandacht aan te besteden, ipv een keer gewoon voor de lol een potje te spelen
Tsurany schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 15:30:
[...]

Want de een prima speelbaar vind kan voor de ander alsnog onder de maat zijn. Dat jij het prima vind betekent niet dat er anderen zijn die veeleisender zijn en hier nog niet mee akkoord gaan. Vergeleken met andere shooters vind ik het alsnog onder de maat.
Klopt, ben het er mee eens dat het voor iedereen anders is. Echter, mensen waarbij het niet bevalt, hoor je altijd vele malen harder schreeuwen (überhaupt dingen post) over bugs e.d. Mensen die gewoon genieten van de game zullen dat niet zo snel doen.

Daarnaast, met welke game zou je BF met andere shooters willen/kunnen vergelijken? CoD niet en CS:GO/CSS ook niet.

Maar we wijken weer af van het onderwerp: BF: Hardline, laat dit alsjeblieft niet weer in hetzelfde gezever als voormalige BF4 topic veranderen. Hoewel ik even meedeed stop ik dan ook met reageren op netcode/gameplay/afzetterij gezeur :+

[ Voor 38% gewijzigd door MisterChaoSs op 11-06-2014 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MisterChaoSs schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 15:36:
[...]

Pfff zo kan je bij elke game wel van alles verzinnen. Die netcode is nu amper te merken en design is een kwestie van smaak. Bugs zijn niet gamebrekend en dat je er af en toe eentje tegenkomt kan gebeuren imo, geen enkele game is perfect.

Ieder zijn ding, maar imo verpest iedereen het meer voor zichzelf door er zo intens veel aandacht aan te besteden, ipv een keer gewoon voor de lol een potje te spelen
Tja ik speel inmiddels CS weer op een vrij hoog niveau en kom daar gek genoeg veel minder problemen tegen (toegegeven, ook daar kan de tickrate beter). Maar dat is dan ook alles. Vergelijk je dat met een potje competive BF4, dan is dat imo onspeelbaar omdat de game niet betrouwbaar is voor competive spelen.

Dat is zeer jammer. Als casual shooter waar je als killer567890 een beetje aan het klieren bent met c4 op een jeep, is het redelijk te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

[...]

Ach dat jij die netcode 'amper' merkt wil nog niet zeggen dat het goed is. Ik merk het duidelijk zeker als ik ook maar iets verder schiet dan close range alsook in voertuigen. BF is niet alleen close range hè.

Zoveel wordt er verder niet verzonnen. Het is er gewoon.
Denk ik niet. Als je verbetering wilt zul je moeten klagen op de fora en games niet kopen.

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MuscularPonyy schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 15:34:
Ingaande op het deel 'Bugs': Welke bugs, die er nog stammen uit de tijd van bf3 kan jij nog vinden? Ik vind dat wel knap aangezien BF3 op een andere engine loop, maar dit kan ik mis hebben.
Dit is een doorontwikkeling van dezelfde engine. Veel bugs, zoals de sound bug mbt voertuigen, was in zowel BF3 als BF4 terug te vinden.
Ingaande op je deel 'recycling': Wat is er mis met het recyclen van bepaalde elementen. Er zijn milioenen gestoken in het ontwikkelen van een nieuwe engine (lees Frostbite 3). Waarom zal dit dan niet mogen worden geïmplementeerd in een nieuwe Battlefield serie?
Recycling is niks mis mee maar als je het te vaak doet creëer je wel het gevoel bij de fans dat ze weer min of meer hetzelfde spel speelt terwijl ze er wel elke keer de volle mep voor betalen.

Ik vind het wel echt teleurstellend dat ik de soundbug in voertuigen nog steeds tegen kom zoals ik deze ook al tegen kwam in Battlefield 3. Dat is gewoon niet opgelost in al die jaren. Dat is niet direct game brekend maar het zorgt wel elke keer weer voor een negatieve ervaring.

Op gaming gebied wordt alleen veel meer geaccepteerd dan elders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuscularPonyy
Tsurany schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 15:40:
[...]

Dit is een doorontwikkeling van dezelfde engine. Veel bugs, zoals de sound bug mbt voertuigen, was in zowel BF3 als BF4 terug te vinden.
Ik heb het in dit geval over BFH. Ben daar, bijvoorbeeld, de sound bug nog niet tegengekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:35

Stewie!

Keen must die!

Help!!!! schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 15:33:
[...]

Ach, ik vind die blije posts [..] dan weer niet bijdragen.
Tja, de ene persoon doet wat met feedback en zorgt voor verbetering, de ander klaagt op forums
Help!!!! schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 15:39:
[...]
Als je verbetering wilt zul je moeten klagen op de fora
Ik stoorde me aan cheaters in online shooters. In plaats van te klagen hebben we er iets mee gedaan, en tegenwoordig draaien vele grote shooters FairFight anti-cheat. Werkt behoorlijk goed in Battlefield 4 toch? Dat is wat je ook met al je (negatieve) energie kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dood geschoten worden als je de hoek om bent is nog steeds mogelijk. *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 00:16

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Verwijderd schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 15:47:
Dood geschoten worden als je de hoek om bent is nog steeds mogelijk. *O*
Blijft een latency issue, is bij de meeste shooters. gewoon net effe iets harder rennen :)

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MuscularPonyy schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 15:43:
[...]

Ik heb het in dit geval over BFH. Ben daar, bijvoorbeeld, de sound bug nog niet tegengekomen.
Dat zou kunnen. Maar dat neemt niet weg dat het een doorontwikkeling op dezelfde engine is en dat het dus niet vreemd is dat dezelfde bugs terug kunnen komen.Metian in "[Multi] Battlefield Hardline"
Stewie! schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 15:45:
Tja, de ene persoon doet wat met feedback en zorgt voor verbetering, de ander klaagt op forums
Voor de een is het een stuk ontspanning, voor de ander is het zijn werk. Als ik betaal voor een product verwacht ik niet dat ik zelf een Procon anti cheat systeem op moet gaan zetten om de ergste cheaters te weren. Als ik echter een grote partij ben die zijn geld verdient met online gaming en servers verhuren zou ik wel zorgen voor verbetering, immers daar komt mijn bestaansrecht vandaan.
Ik stoorde me aan cheaters in online shooters. In plaats van te klagen hebben we er iets mee gedaan, en tegenwoordig draaien vele grote shooters FairFight anti-cheat. Werkt behoorlijk goed in Battlefield 4 toch? Dat is wat je ook met al je (negatieve) energie kan doen.
Precies. Maar dat is dan ook je werk. Het is niet meer dan normaal dat jij zorgt dat mensen met plezier kunnen gamen op jouw servers die jij verhuurt. Jij vangt geld, jij zorgt voor een goede ervaring.
In dit geval betaal ik geld en moet ik alsnog voor een goede ervaring zorgen? Tikkeltje krom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

Om even een poging te wagen om normaal over het onderwerp te blijven praten i.p.v. te zeuren over van alles:

Is het al bekend of er een gamemode komt die te vergelijken is met die gamemode uit Northern Strike van 2142. Ben de naam even kwijt, maar daar moest je een zwaar bepanserd (langzaam) voertuig begeleiden naar een checkpoint. Met een geldwagen oid lijkt mij dat ook best mogelijk en erg vet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

[...]
Dat is iets wat jij inderdaad kan doen, maar ik niet. Dus ik moet me beperken tot wat ik wel kan doen: klagen en bepaalde games gewoon niet kopen.
[...]

Dat is iets wat jij kan doen en prima dat je dat initiatief neemt, dat is te respecteren.
De game (BF4) blijft echter niet aan de verwachtingen voldoen en daar klagen mensen in mijn ogen terecht over.

Maar wat zou ik dan moeten doen volgens jou?

Verder blijf ik je posts, anders dan die met meer feitelijke informatie, niet representatief vinden gezien de grote belangen die je hebt.

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

[...]

Ja? Werkt FairFight zo goed? Artificialaiming.net geeft aan nog steeds undetected bots te hebben. Toch niet de minste.

Weet verder niet waarom je zou cheaten in BF4, valt weinig te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuscularPonyy
MisterChaoSs schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 15:50:
Om even een poging te wagen om normaal over het onderwerp te blijven praten i.p.v. te zeuren over van alles:

Is het al bekend of er een gamemode komt die te vergelijken is met die gamemode uit Northern Strike van 2142. Ben de naam even kwijt, maar daar moest je een zwaar bepanserd (langzaam) voertuig begeleiden naar een checkpoint. Met een geldwagen oid lijkt mij dat ook best mogelijk en erg vet
Ja, heb daarvan iets daarin gezien in een gameplay/trailer. Kan het niet meer precies benoemen. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuscularPonyy
Fairfight is nog verre van waterdicht. Ben al weer een aantal keer een cheater tegengekomen in BF4..

Pagina: 1 ... 5 ... 29 Laatste

Let op:
~~~~~~~[html]Het is niet de bedoeling om hier om codes te vragen. Voor vragen over downloaden etc kun je de zoekfunctie gebruiken. De kans is groot dat dezelfde vraag al een keer is gesteld en misschien dus ook wel beantwoord.

Hou het hier ook over BF:Hardline en probeer dingen zoals BF3, BF4 en Origin er buiten te laten
Tweakers Heist & Blood Money server (PC)
Tweakers Blood Money & Hotwire server (PC)~~~~~~~[/html]