Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online

Gundogan

Rip and tear, until it is done

beuker19 schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 11:57:
[...]

Ja maar BFBC2 was ook een mod op BFBC1 ;( en de vietnam uitbreiding had maar 4 maps.
We weten nog te weinig om te kunnen zeggen of dit nu wel of niet een full game is.
Maar een SP van 6+ uur en een stuk of 14 nieuwe maps is in mijn ogen toch een nieuwe game.
En over de game engine is het toch zo dat je het steeds meer ziet zelfs Valve gebruikt voor al zijn games de Source Engine en er zijn tegenwoordig niet zo heel veel spelers die BF4 uberhaupt op Medium/High kunnen spelen.
Het gaat meer over de evolutie van de ene naar de andere game. Van BC1 naar BC2 was inderdaad ook geen echt grote stap (beetje BF3 -> BF4) behalve dat er ook een pc versie was (dat had ook wel als expansion afgekund ja + rerelease op de PC). Maar van BF4 naar HL is ook geen grote stap maar wel een beetje een andere setting met veel dezelfde feel. Dat doet mij denken aan de Vietnam DLC. Veel content maakt het misschien kwantitatief wel een nieuwe volwaardige game, maar kwalitatief vind ik het niet echt iets voor een volledig nieuwe game. Beter dit stoppen bij BF4 als expansion en verder die game uitwerken óf echt iets nieuws proberen (en het waarschijnlijk geen BF meer noemen). :)

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
Ok, hoe kan je in vredesnaam het spel spelen?
Gisteravond heb ik mij aangemeld voor de beta. Netjes een verkoopbevestiging gekregen van Origin. Maar als ik het spel opstart moet ik mij telkens opnieuw aanmelden voor de beta?

Heb even wat posts hierboven gekeken. Zie de steps:
ZeroController schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 10:44:
[...]

Dit is de fix

1.) Right click on the game in Origin and choose "View Game Details"
2.) Copy the Product Code
3.) Go to Origin in the top left and click "Redeem Product Code
4.) Paste to code
5.) Open the game through Origin
6.) It will take you to the Battlelog website where you must sign out and sign back in

[ Voor 53% gewijzigd door The Great HooD op 10-06-2014 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:48
spartacusNLD schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 11:58:
[...]

uhmm ze hebben juist allez van bf4 meegenomen.. patches tussen bijde games zijn zelfs compatibel.. bijv de netcode fix is ook in hardline geïmplementeerd.
Bron? Zo zag het er niet uit bij presentatie en streams

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S4RS
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 08-09 21:41
Dit is al gemeld door een aantal youtubers geloof ik. Ik kan me ook niet herinneren waar ik het gehoord heb, maar heb het ook gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Help!!!! schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 11:45:

Hier kun je toch niet verbaasd over zijn bij EA. :D

Om dit als een nieuwe game te verkopen is, voorzover ik nu kan beoordelen, natuurlijk belachelijk.
Maar ja, je ziet hier in het topic al hoe iedereen joelend en kirrend de gratis beta wil spelen.

BF4 epic faal is vergeten want er is wat nieuws. :+

De kans dat ik dit ga kopen is zo goed als nul. Laat ze eerst BF4 maar eens volledig fixen.
Enige manier om EA echt tot actie te dwingen is hun rommel niet kopen.
Ben ik verbaast dan? :P
Nee ik geloof hier ook niet in. Die beta download ik eigenlijk om de netcode te bekijken. Ik zie het mijzelf niet kopen, de setting alleen al spreekt mij niet aan en EA mag vanmij vandaag failliet gaan na al die franchises die ze verkracht hebben en voor door achterlieten in een bosje. Verder komt dit najaar GTA-V eindelijk voor de PC en misschien komt AC na jaren ook weer eens met een goede AC game. Het is tenminste een stad, in Europa en het is de Franse revolutie dus genoeg moord. :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CB org
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-08 17:08
Martinspire schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 12:13:
[...]

30 hz zit nog niet in deze versie. Is ook te zien in het menu ;). Hitreg is namelijk zoals oud bf4. Niet echt geweldig :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:10
Wat vinden mensen nou eigenlijk van het thema? Cops vs Criminals? Ik weet niet goed wat ik er van moet vinden eigenlijk. Ik kan niet echt een associatie maken met Battlefield.
DanielWW2 schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 12:20:
[...]
misschien komt AC na jaren ook weer eens met een goede AC game. Het is tenminste een stad, in Europa en het is de Franse revolutie dus genoeg moord. :P
Vorig jaar al ;) Black Flag was een geweldig goed deel.

[ Voor 21% gewijzigd door JeroenNietDoen op 10-06-2014 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 06-10 06:41

spartacusNLD

This is Sparta!!

Martinspire schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 12:13:
[...]

youtube van lvlcap

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
Kaap schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 12:41:
Vorig jaar al ;) Black Flag was een geweldig goed deel.

Dat was geen AC, dat was Pirates of the Caribbean the videogame. :/

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CB org schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 12:29:
[...]

30 hz zit nog niet in deze versie. Is ook te zien in het menu ;). Hitreg is namelijk zoals oud bf4. Niet echt geweldig :(
Ik hoorde juist dat het meer als BF3 was dan als BF4, want als het nu al op BF3 niveau zit en de 30 hz komt er nog overheen, kan het nog best acceptabel worden. Ben wel benieuwd naar de Beta maar heb wel enorme bedenkingen over sommige design keuzes.

Verticale gameplay is gewoon Karel Ubbe Tinus. Wellicht leuk in theorie maar in de praktijk is er geen grotere magneet voor de chronische incapabele lafbekken/sterrenwachters, oftewel de helft van de playerbase. Ook is het echt gierend taai dat het zoveel op BF4 lijkt, die nare wansmaak kom je op deze manier nooit meer vanaf en blijf ik veels te wantrouwig naar alles wat er in die game gebeurt...

Daarentegen geen nadespam, geen lock-on, geen visual recoil, kom maar door! Nu nog die domme player impact animaties eruit gooien en de poepluiers wegdoen zodat je character weer een beetje fatsoenlijk reageert en wellicht wordt dit spel nog wel eens wat. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• secretdk
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 06-05 10:46
Netcode voelde wel goed aan, al heb ik het nog niet intensief gespeeld.
Spel is wel grappig, maar zoals veel mensen hierboven al zeggen gewoon BF4 met een andere tintje/thema.

Het zag er allemaal erg beperkt en simpel uit. Vandaar dat ik hier ook snel op uitgekeken raak.

Blood money is simpelweg een beetje heen en weer rijden om geld te jatten (saaie gamemode).
Heist was wel leuk maar word na een tijdje ook erg eentonig.

Verder wel een grappig spel, maar om hier inderdaad de volle mep voor te betalen word hem voor mij niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 15:00
Kaap schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 12:41:
Wat vinden mensen nou eigenlijk van het thema? Cops vs Criminals? Ik weet niet goed wat ik er van moet vinden eigenlijk. Ik kan niet echt een associatie maken met Battlefield.
Kindergame!
Zeker als je vergelijkt met wat Rainbow Six nu toont. :)

En OM NOM NOM NOM NOM GTA V voor PC.
Niet echt relevant voor deze thread maar damn zo HAPPY!

(Ik heb een PS3 maar heb nooit GTA V ervoor gekocht. Ik wou en zou wachten op de PC versie voor de ultieme ervaring. Kan wel snappen dat ik blij ben. :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
netcode voelde zeker niet slecht aan, enige vreemde deaths enzo waren tegen mensen met een ping van 250ms en zo..

gamemodes vind ik best wel nice, maar dan heb je wel gebalanceerde teams nodig.. het is wel lekker als je zo 5 mil vs 4,6 mil eindigt :d

Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar andere maps, en hoe het daar speelt

[ Voor 12% gewijzigd door SmokingCrop op 10-06-2014 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:10
Asgaro schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 13:41:
[...]
Kindergame!
Wellicht, maar Rainbow Six is natuurlijk tactisch veel sterker opgezet. Battlefield komt dichterbij een traditionele shooter. Desalniettemin zal ik Rainbow sowieso kopen, en Hardline vermoedelijk niet. Ik ben wel een beetje uitgekeken op Battlefield, speel liever close quarter combat i.p.v. met straaljagers. Battlefield 2 staat nog altijd boven aan mijn lijstje van BF games, met BC2 als opvolger, en toch pas echt 4 en daarna 3.
DanielWW2 schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 12:54:
[...]

Dat was geen AC, dat was Pirates of the Caribbean the videogame. :/
offtopic:
Dat de setting jou niet aanstaat kan, maar dat maakt het nog steeds een AC game, die ook nog eens behoorlijk goed was. Gelukkig is jouw mening in de minderheid :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Laatst online: 05-10 12:04

Metian

Snert is vies

Het speelt aardig weg, alleen zijn sommige rondes net even te kort. Het wachten in de lobby voelt soms langer aan. Voorlopig is het goed te doen en weinig last van bugs etc.

Nu alleen nog betere teams die ook echt samenwerken (bijvoorbeeld in heist).

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
  • Laatst online: 16-09 07:56
Heb het maar voor de 4e keer aangevraagd na nog steeds niets binnen te hebben...

PSN: MrMistral

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06-10 14:59
Kaap schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 13:59:
[...]

Wellicht, maar Rainbow Six is natuurlijk tactisch veel sterker opgezet. Battlefield komt dichterbij een traditionele shooter. Desalniettemin zal ik Rainbow sowieso kopen, en Hardline vermoedelijk niet. Ik ben wel een beetje uitgekeken op Battlefield, speel liever close quarter combat i.p.v. met straaljagers.
Dan is toch juist de ultieme Battlefield voor jou want deze draait alleen maar om CQC combat met hier en daar wat transport voertuigen.
Asgaro schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 13:41:
[...]

Kindergame!

En OM NOM NOM NOM NOM GTA V voor PC.
Niet echt relevant voor deze thread maar damn zo HAPPY!

(Ik heb een PS3 maar heb nooit GTA V ervoor gekocht. Ik wou en zou wachten op de PC versie voor de ultieme ervaring. Kan wel snappen dat ik blij ben. :P )
Heb je het al gespeeld dan ?
Ik kan je vertellen dat deze game meer skill voor nodig hebt dan BF4 en CoD samen.
En die Rainbow six en GTA kun je toch op geen enkele wijze vergelijken met Battlefield zoals helaas bijna geen enkele game :(

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15:51

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Vannacht nachtdienst gehad, heb me meen ik wel 15x aangemeld met de melding succes in de URL, kreeg daarna nog mailtjes van Origin met discounts en andere spam, maar een bevestigingsmail ho maar, ik wil die mod ook spelen! :P

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
zelfde hier, potverdomme zelfs bf3 en 4 premium! :) Hier die key!

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15:51

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Niks daarvan, daar zitten helis in, die spelletjes mag jij niet meer spelen! O-) >:)

[ Voor 6% gewijzigd door SAiN ONeZ op 10-06-2014 16:22 ]

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sain onez schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 15:59:
Vannacht nachtdienst gehad, heb me meen ik wel 15x aangemeld met de melding succes in de URL, kreeg daarna nog mailtjes van Origin met discounts en andere spam, maar een bevestigingsmail ho maar, ik wil die mod ook spelen! :P
Jij spamt hun, zij spammen jou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

evilpin0 schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 16:05:
zelfde hier, potverdomme zelfs bf3 en 4 premium! :) Hier die key!
Hehe, inderdaad ik zit ook te hopen op een key. Ik had verwacht er toch een te krijgen, ik begin er aan te twijfelen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian

Metian

Snert is vies

Houd er rekening mee dat ze hebben aangegeven (wat natuurlijk goede marketing is) dat deze beta "wie het eerst komt wie het eerst maalt" basis is.

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Metian schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 16:49:
Houd er rekening mee dat ze hebben aangegeven (wat natuurlijk goede marketing is) dat deze beta "wie het eerst komt wie het eerst maalt" basis is.
Kan ik best mee leven maar dat ze dan communiceren dat je niet meer moet hopen op een key.
Maak desnoods een teller die aftelt hoeveel er nog zijn. Dit is niet handig. Ik wist eerst al niet of het gelukt was. je zou na inschrijving toch meteen een "received beta subscription" mail moeten ontvangen. Deze kreeg ik bijvoorbeeld niet. Je krijgt enkel een melding op het scherm dat het gelukt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian

Metian

Snert is vies

Het kan lang duren voor de mail binnen is. Gisteravond had ik het voor de aankondiging al gedaan, toen bleek eigenlijk niks te werken. Na de aankondiging nog keer geprobeerd en het heeft zeker een uur geduurd voor ik uit eindelijk een mail binnen had.

Heb uit eindelijk maar me bed gezocht omdat ik er vanmorgen weer vroeg uit moet, dus heb geen idee hoelang het heeft geduurd voor ik uit eindelijk Hardline in Origin had staan.

Zou inderdaad handig geweest zijn als er een teller is die aftelt, maar goed dat werkt marketing technisch weer minder goed dan niks vermelden en mensen de hoop laten dat ze überhaupt mee kunnen doen.

Kortom; Good luck and hope to see you soon on the Battlefield.

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeara
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09:16
WOW, dag later nog steeds op "processing". Maar wel alles kunnen downloaden etc....

Lekker beleid hebben ze daar..... Zeg dan dat ik er gewoon niet in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
Deze game is leuk wanneer jou team weet wat ze moeten doen maar dat is helaas in de meeste FPS games al lang niet meer het geval.
Net zat ik weer in een team met een recon die dacht dat het verstandig was om voor de zekerheid maar laser mines te plaatsen in onze spawn.
Even later waren er 2 voertuigen zo slim om maar zo ver mogelijk van de actie af te rijden omdat er anders misschien wel een krasje op de auto komt.
Zeara schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 17:12:
WOW, dag later nog steeds op "processing". Maar wel alles kunnen downloaden etc....

Lekker beleid hebben ze daar..... Zeg dan dat ik er gewoon niet in zit.
Hier in dit topic staat de oplossing voor je probleem en anders probeer eerst even Battlelog of Google alvorens hier te komen janken.

[ Voor 32% gewijzigd door beuker19 op 10-06-2014 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wil ik gaan spelen, heb ik enkel de opties 'Join the beta' & 'Skip'. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian

Metian

Snert is vies

Verwijderd schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 17:27:
Wil ik gaan spelen, heb ik enkel de opties 'Join the beta' & 'Skip'. 8)7
Dan moet je even in Origin op het spel klikken (na het downloaden) dan wordt je doorgestuurd naar de Battlelog van Hardline.

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je het onderstaande, zie fix hieronder.

Afbeeldingslocatie: http://i58.tinypic.com/qso4mp.jpg

Dit is de fix

1.) Right click on the game in Origin and choose "View Game Details"
2.) Copy the Product Code
3.) Go to Origin in the top left and click "Redeem Product Code
4.) Paste to code
5.) Open the game through Origin
6.) It will take you to the Battlelog website where you must sign out and sign back in

Bedankt voor de gene die het al eerder poste. d:)b

[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2014 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian

Metian

Snert is vies

Naar welke link gaat dat toe, anders misschien http://battlelog.battlefield.com/bfh/ proberen ? Misschien dat dat helpt.

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HiddenSins
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 15-08 21:53
Niemand heeft zeker nog een code over of een account met de beta die diegene niet gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Metian schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 17:41:
Naar welke link gaat dat toe, anders misschien http://battlelog.battlefield.com/bfh/ proberen ? Misschien dat dat helpt.
Heb het inmiddels al werkend. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian

Metian

Snert is vies

@HiddenSins, er zijn geen codes voor deze Beta. En denk niet dat iemand zijn account afgeeft (omdat er vaak ook BF3 / BF4 etc op zit).

@XM86BX, goed om te horen :D

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HiddenSins
Metian schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 17:54:
@HiddenSins, er zijn geen codes voor deze Beta. En denk niet dat iemand zijn account afgeeft (omdat er vaak ook BF3 / BF4 etc op zit).
Bedankt! Toch nog hopen op iemand die zijn account niet gebruikt of even wil uitlenen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Watchmano
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01-10 23:26
Ik heb me gisteren avond weet niet meer precies hoelaat aangemeld voor de beta, aanmelding ging gewoon goed. Maar ik heb nu nog steeds geen email gekregen. Betekent dit nu dat ik er niet in aanmerking kom?

Heb het net even weer voor de zekerheid geprobeerd maar nog steeds nix.

Jammer want ook al wordt je niet geselecteerd ze kunnen je toch ook een mail sturen van sorry? Ik heb liever dat dan wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Laatst online: 03-09 14:14
Ik heb me gisteren ook succesvol aangemeld. Heb de melding zelfs nog in m'n copy paste staan omdat ik het naar een vriend stuurde: SUCCESS! YOU ARE IN.

Maar helemaal niets in Origin. Al het bovenstaande geprobeerd. Toch iets misgegaan blijkbaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lo-nrd
  • Laatst online: 05-11-2024
Hier ook al meerdere keren sinds gisteravond het aanmeld formulier in gevuld...
Ook nog steeds geen mail ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

yinx84 schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 19:05:
Ik heb me gisteren ook succesvol aangemeld. Heb de melding zelfs nog in m'n copy paste staan omdat ik het naar een vriend stuurde: SUCCESS! YOU ARE IN.

Maar helemaal niets in Origin. Al het bovenstaande geprobeerd. Toch iets misgegaan blijkbaar!
Log uit en in op je Battlelog/Origin.

Werkte voor mij gister in elk geval wel. Zodra ze het zeiden bij de E3 me omgedraaid en de beta signup ingevuld op mijn andere computer, gelijk in.

Vind het best vermakelijk tot nog toe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
Pheace schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 19:25:
[...]

Log uit en in op je Battlelog/Origin.

Werkte voor mij gister in elk geval wel. Zodra ze het zeiden bij de E3 me omgedraaid en de beta signup ingevuld op mijn andere computer, gelijk in.

Vind het best vermakelijk tot nog toe :)
Alles al geprobeerd, werkt gewoon niet. Ben in ieder geval niet de enige als ik de forums bekijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HiddenSins
yinx84 schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 19:28:
[...]

Alles al geprobeerd, werkt gewoon niet. Ben in ieder geval niet de enige als ik de forums bekijk.
Ik kan het wel voor je uittesten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astratuner
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19:44
Voor diegene die graag BFH proberen:

http://www.reddit.com/r/B...ents/27srwb/get_beta_now/

Ik ben hem nu aan het downloaden dus het werkt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Laatst online: 16:26

Mavamaarten

Omdat het kan!

Astratuner schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 19:43:

Confirmed! Was al een beetje pissed dat ik geen key kreeg. Hij is nu aan het downloaden :Y)

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DesmoX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17-09-2024

Wow dat werkt! Bedankt!
Hij staat in mijn Origin nu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
Zal wel niet lang up zijn.. dus toehappen zou ik zeggen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HiddenSins

Bedankt man! Worden wij hier niet voor gebanned?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Watchmano
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01-10 23:26

Thnx Dude. Downloading

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
  • Laatst online: 02-10 09:33

_/-\o_ _/-\o_ dank dank

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steef200sx
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 06-10 12:23
Ook bezig hier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iLikeNoobies
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 19-09 09:27

iLikeNoobies

With Big Boobies

Leuk, maar ik kan alsnog niet spelen met die reddit download :(

Als ik wil spelen krijg ik alsnog die promo pagina ipv battlelog

Even opnieuw inloggen op Battlelog

[ Voor 14% gewijzigd door iLikeNoobies op 10-06-2014 20:09 ]

Steam: HighTim3s || Twitch: iLikeNoobies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuscularPonyy
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 27-08-2020

Hier eventjes op klikken dan heb je em :D

(Als je nog op de 'Sign up to the Béta komt, dan even Orign afsluiten, en uitloggen op Battlelog.)

HAVE FUN!

EDIT: Hij schijnt nu gefixed te zijn.. Helaas mannen. Gelukkig heb ik er wel van kunne profiteren :)

[ Voor 52% gewijzigd door MuscularPonyy op 10-06-2014 21:21 ]

Sapphire R9 280X - Asus VG248QE 144 Hertz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steef200sx
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 06-10 12:23
Gedownload en geinstalleerd, alleen kan niet spelen, productcode is al in gebruik :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• san.okk
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
kreeg hem wel binnen maar is voor de PC..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinloos1
  • Laatst online: 18:15
Werkt die link bij jullie nog? Bij mij gebeurt er niets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchmartin
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 12:03
Zinloos1 schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 20:15:
Werkt die link bij jullie nog? Bij mij gebeurt er niets?
dan moet je orgin even opnieuw opstarten

ben hem nu ook aan het downloaden, kijken of hij het doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinloos1
dutchmartin schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 20:17:
[...]

dan moet je orgin even opnieuw opstarten

ben hem nu ook aan het downloaden, kijken of hij het doet.
Je moet die link gewoon in de browser openen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuscularPonyy
Zinloos1 schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 20:21:
[...]

Je moet die link gewoon in de browser openen?
Ja, gewoon even openen, en eventjes wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
  • Laatst online: 02-10 09:33
het werkt wel gewoon na install comp opnieuw opstarten en hij werkt :)

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lo-nrd
gebeurd niks hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous
  • Laatst online: 20:42

InFamous

excommunicado

Ik krijg meteen de melding browser probeert het tabblad te sluiten. Daarna niks meer.

Formerly known as Ragdoll

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iLikeNoobies
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 19-09 09:27

iLikeNoobies

With Big Boobies

Nou, net geinstalleert via die Reddit link maar ik moet zeggen dat ik het niet echt leuk vind. Ik hou het maar bij BF4.

Steam: HighTim3s || Twitch: iLikeNoobies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinloos1
InFamous schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 20:22:
Ik krijg meteen de melding browser probeert het tabblad te sluiten. Daarna niks meer.
Hier precies hetzelfde. Ik denk dat ik net te laat was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lo-nrd
Gebeurd niks bij mij, iemand op bij mij op TS heeft hem werkend.
Laat dat nu de grootste NOOB zijn :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bearmun
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 20:40
Heb het bij mijzelf werkend gekregen.
Alleen bij mijn vriendin werkt het nu niet meer. Misschien toch net te laat. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lo-nrd
Dus kortom EA naait ons digital de luxe users nogmaals.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchmartin
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 12:03
hier werkt hij wel, maar bij server joinen krijg ik dit:
Afbeeldingslocatie: http://s27.postimg.org/up3jo1hab/Knipsel.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Realtec
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22-06 22:18

Realtec

Less is more

Speel als sinds BF1942 en heb er al zon 2500 uur opzitten qua battlefield. En dan word je weer zo genaaid.
Gister avond rond 11 uur aangemeld maar nog steeds geen email.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lo-nrd
Dat dus.
Realtec schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 20:37:
Speel als sinds BF1942 en heb er al zon 2500 uur opzitten qua battlefield. En dan word je weer zo genaaid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rejer
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 18:41
Realtec schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 20:37:
zou heet usa only zijn? ivm servers etc?

ik 1 sec na de bekendmaking ingeschreven. (voor de korte downtime)
Ook niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerNL
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Start BF4 CTE op en je hebt dezelfde game, waarom druk maken om z'n walgelijke copy paste?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuscularPonyy
HammerNL schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 20:44:
Start BF4 CTE op en je hebt dezelfde game, waarom druk maken om z'n walgelijke copy paste?
Omdat men het toch even wilt uitproberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Heb je het spel uberhaubt gespeeld?
Het speelt weer lichtjes anders & nieuw concept.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Omdat ik het, hoe sceptisch ik ook ben, toch een kans wil geven.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten

Mavamaarten

Omdat het kan!

Ik vind het toch enorm tegenvallen. Het ziet er éxact hetzelfde uit als BF4. Het voelt wat anders aan, ja, maar dat is het. Leuk dat wapens wat anders schieten maar alle vehicles zijn echt prut. Verder is het gewoon nog steeds BF4 met een shitty gamemode. Ook heel veel bugs die ik al eerder ben tegengekomen in BF4 en BF3 beta. Ik had 500k op men rug en stap een lift in. Deurtjes toe, en ineens loopt er een kerel droog door die deurtjes en knalt mij af. Ik bedoel, DICE heeft toch al eerder liften gemaakt? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
Mavamaarten schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 20:48:
Ik vind het toch enorm tegenvallen. Het ziet er éxact hetzelfde uit als BF4. Het voelt wat anders aan, ja, maar dat is het. Leuk dat wapens wat anders schieten maar alle vehicles zijn echt prut. Verder is het gewoon nog steeds BF4 met een shitty gamemode. Ook heel veel bugs die ik al eerder ben tegengekomen in BF4 en BF3 beta. Ik had 500k op men rug en stap een lift in. Deurtjes toe, en ineens loopt er een kerel droog door die deurtjes en knalt mij af. Ik bedoel, DICE heeft toch al eerder liften gemaakt? :'(
Maar dit is Visceral welke liften maakt. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuscularPonyy
DanielWW2 schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 20:52:
[...]

Maar dit is Visceral welke liften maakt. O-)
*Visceral heeft de liften gekopieerd van DICE..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MuscularPonyy schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 20:55:
[...]

En waarschijnlijk zijn ze een paar bestandjes vergeten tijdens het kopiëren :+

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
MuscularPonyy schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 20:55:
[...]

Ja zo ver was ik ook al. O-)
Oh en ze hebben nog meer gekopieerd zoals de BF4 netcode welke nu draait, ZONDER CTE patch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik krijg het niet voor elkaar:

- 5 keer aangemeld via formulier sinds gisterenavond, staat dat ik mail krijg als ik wordt toegelaten: geen mail
- Reddit linkje geprobeerd, blijft maar laden en soms een melding "download kon niet worden gestart"
- Als ik op Battlelog zit en ik kies "join" dan kom ik weer op t formulier uit

Heb al diverse keren Origin (zowel in browser als app) opnieuw gestart en in- en uitgelogd maar niks :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
Heb je uberhaubt gespeeld 8)7 Het is gewoon een BF waarin infantry centraal staat ipv. voertuigen.
En waarom zou je alles wat BF4 wel goed doet opnieuw willen uitvinden ? ik heb liever dat die tijd gestoken word in het daadwerkelijk beter maken van de game.
En waarom is wanneer Battlefield het doet allemaal slecht en wanneer Ubisoft , Blizzard , Activision of Take Two het doet allemaal goed ?
Het is toch logisch wanneer er veel geld in een (in mijn ogen) goede game engine word gestoken er ook meerdere games op worden gemaakt want gebeurd is er dadelijk helemaal geen geld meer voor vernieuwingen.
DanielWW2 schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 21:05:
[...]

Ja zo ver was ik ook al. O-)
Oh en ze hebben nog meer gekopieerd zoals de BF4 netcode welke nu draait, ZONDER CTE patch...
[video]
Volgens mij hebben de bekende Youtubers het gisteren nog gezegd maar ze hebben de 30hz versie op kantoor al werkend.

[ Voor 21% gewijzigd door beuker19 op 10-06-2014 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
ah ja, tegenwoordig is het bij veel mensen ofwel de game of the year, ofwel gewoon een slecht spel.
BF hardline is gewoon een goed spel, zeker geen uitschieter, maar ik vind hem wel gewoon goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
Eerste indruk is wel oké. Voertuigen zijn echt puur en alleen voor transportatie. Weet niet of het aan de versie ligt, maar vond het er wat kaal en bland uitzien. Gunplay is gelukkig wel vertrouwd, dus heb gelijk de LMG opgezocht ;)

Ben zelf meer een infantry speler dus de opzet vind ik wel leuk. En ik moet toegeven... op je politiemotor met gillende sirenes naar een crime/warzone crossen... dan ben ik stiekem weer 8 jaar :D

[ Voor 5% gewijzigd door yinx84 op 10-06-2014 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
SmokingCrop schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 21:48:
ah ja, tegenwoordig is het bij veel mensen ofwel de game of the year, ofwel gewoon een slecht spel.
BF hardline is gewoon een goed spel, zeker geen uitschieter, maar ik vind hem wel gewoon goed.
En als je zoals de meeste spelers gewoon elk jaar een nieuwe shooter willen spelen zijn er ook weinig alternatieven die het zelfde soort gameplay bieden.
Want is zag gisteren CoD ook nog voorbij komen en zag achtervolgende granaten, jetpacks en ruimte schepen en dat is nu ook niet echt mijn ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• two
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 11:55

two

Vind het wel leuk... Alleen tip:

De Mobile blabla unit is echt OP, als je 'm goed positioneert, dus dwars onder de brug, kun je simpel switchen tussen F5 & F6, en zo dus iedereen afknallen. Geregeld krijg je zo 10 kills achter elkaar.

Succes! :)

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

mimang schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 21:58:
Vind het wel leuk... Alleen tip:

De Mobile blabla unit is echt OP, als je 'm goed positioneert, dus dwars onder de brug, kun je simpel switchen tussen F5 & F6, en zo dus iedereen afknallen. Geregeld krijg je zo 10 kills achter elkaar.

Succes! :)
Die truck kan alleen links of rechts kijken dus er achter gaan zitten en dan is ie zo kapot :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou wordt er niet echt warm of koud van, begint echt een cod serie te worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Verwijderd schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 22:08:
Nou wordt er niet echt warm of koud van, begint echt een cod serie te worden...
hoezo?

[ Voor 4% gewijzigd door Pheace op 10-06-2014 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinloos1
Elk jaar nieuw deel met dezelfde gameplay en textures?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 13:14
Zinloos1 schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 22:22:
[...]

Elk jaar nieuw deel met dezelfde gameplay en textures?
Tja ik vind dat dit geen nieuwe game zou moeten worden maar gewoon een expansion zou moeten zijn van bf4 of een totaal losse franchise. Wat je nu dus krijgt is bovenstaande, ik zie ook de 1 op 1 copy paste waar niet eens moeite is gedaan om wat verschil te maken tussen bf4 en hardline. Granted ze hebben wellicht placeholders in de beta maar ze moeten echt wel even wat meer doen dan dit om mij dit spel uberhaupt te laten spelen. laat staan kopen.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PuckStar
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01-10 23:15
ik vind het wel leuk. maar teams moeten wel gebalanceerd zijn.
ik houd wel van infantry. en het loopt erg soepel.
misschien ook omdat ik BF4 vooral grote maps met 64players speel. maargoed so far my thoughts.

[My Home Automations]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 15:00

GUESS WHO'S BAAAACK... :D

GIRAFFE MANNNNNN
Na BF3 en BF4 is die terug van weggeweest!
Toont wel aan dat ze niet leren uit het verleden. Maar toch wel lachen :P

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/lEcBfad.png

Bron: http://www.reddit.com/r/B...ffe_man_in_hardline_beta/

De comments daar zijn zalig:

It really is a Battlefield game!

Well, it wouldn't be a Battlefield Beta without it.

Lmao this is back? Well I guess it wont be a Battlefield beta with out it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuscularPonyy
Ik snap de kritiek deels, maar waarom mensen al oordelen over het spel voordat ze het gespeeld hebben is mij een raadsel. Vindt het zelf lekker spelen, en we moeten uiteraard niet vergeten dat dit een BETA is. Het is niet de full game release 8)7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even gespeeld, wat een verrassing: BF4.1
Enige wat ik leuk vind is mensen met je taser verlammen en dan kalmpjes doodknifen. Verder blijf ik er zeker vanaf en ga ik heerlijk met CS:GO verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PuckStar
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01-10 23:15
Verwijderd schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 22:51:
Even gespeeld, wat een verrassing: BF4.1
Enige wat ik leuk vind is mensen met je taser verlammen en dan kalmpjes doodknifen. Verder blijf ik er zeker vanaf en ga ik heerlijk met CS:GO verder.
je doet alsof je anders had verwacht.

[My Home Automations]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten

Mavamaarten

Omdat het kan!

MuscularPonyy schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 22:42:
Ik snap de kritiek deels, maar waarom mensen al oordelen over het spel voordat ze het gespeeld hebben is mij een raadsel. Vindt het zelf lekker spelen, en we moeten uiteraard niet vergeten dat dit een BETA is. Het is niet de full game release 8)7.
Dat er bugs in een beta zitten is te verwachten. Maar echt grote veranderingen worden er niet meer gemaakt, daar is een alpha voor. Nu komen er bugfixes en optimizaties. Je denkt toch niet dat EA een beta houdt en dan ineens beslist om nog grote veranderingen uit te voeren? Het blijft een slappe BF4 mod en dat zal zo blijven. Dat wil niet zeggen dat het niet leuk kan zijn, maar ik vind gewoon niet dat hiervoor een volledig bedrag kan worden gevraagd. Voor €15 wil ik gerust deze minigame kopen, maar €60 heb ik er niet voor over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icegodd
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-03 20:55
zijn er nog andere url die wel werken om in beta te komen???

https://www.origin.com/en...referringsite=battlefield = dead

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeara
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09:16
Ik heb een paar potjes gespeeld, en het is wel grappig. Het voelt gewoon aan als BF met een andere setting (wat in mijn ogen de naam BF niet mag dragen). Maar het is wel vermakelijk.

Ze hadden het van mij ook gewoon als losse DLC mogen uitbrengen voor BF4. En er dan op een later moment een stand alone game van uitbrengen, met een nieuwe naam.

Maar goed, er zit nu ook een SP bij en dat gaat gewoon geld kosten. Maar op dit moment heb ik nog niet de behoefte om hier full retail price voor te gaan betalen.

Wat ik mij net ook bedenk, en waardoor ik zelfs nog minder geneigd ben om het kopen voor retail price. Het ziet er gewoon te veel uit als BF, waar ik dus mee bedoel simpel knip/plak werk. Medal of honor: warfighter draait op ook op frostbite, maar die game ziet er totaal anders dan BF. Dan hadden ze ook gewoon zoiets kunnen doen en er een totaal nieuwe naam aan kunnen plakken. Had je in ieder geval geen gezeur meer daar over...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
Zeara schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 00:10:
Dan hadden ze ook gewoon zoiets kunnen doen en er een totaal nieuwe naam aan kunnen plakken. Had je in ieder geval geen gezeur meer daar over...
Daarom snap ik het hele probleem niet dus als ze het een andere naam hadden gegeven was het geen probleem en was er geen gezeur 8)7
Volgens mij was het nooit goed geweest en gaat het meer om of het wel of niet een Battlefield game is en in mijn ogen mag deze game best de naam hebben omdat de meeste kenmerken van BF gewoon aanwezig zijn.
En als je de game niets lijkt of je wilt straks eerst de reviews afwachten geen enkel probleem maar kom AUB niet steeds weer dit topic vervuilen met allerlei onzin want het is nu zoals het is en dat is dat er een nieuwe game op basis van de Frostbite 3 komt die veel lijkt op BF4 maar toch weer een heel andere soort gameplay bied en is dit niet je ding ga dan maar wat anders spelen.

Weer even over de game zelf ;)
Het is wel een complete chaos en de actie is altijd dichtbij dat is toch nog wel een verschil met BF4 waar het toch meestal iets verder weg is.
Wat ik me wel afvraag is of er straks ook nog ondersteuning is voor 64p of als dit een 32p game blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• secretdk
  • Laatst online: 06-05 10:46
beuker19 schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 00:29:
[...]

Daarom snap ik het hele probleem niet dus als ze het een andere naam hadden gegeven was het geen probleem en was er geen gezeur 8)7
Volgens mij was het nooit goed geweest en gaat het meer om of het wel of niet een Battlefield game is en in mijn ogen mag deze game best de naam hebben omdat de meeste kenmerken van BF gewoon aanwezig zijn.
En als je de game niets lijkt of je wilt straks eerst de reviews afwachten geen enkel probleem maar kom AUB niet steeds weer dit topic vervuilen met allerlei onzin want het is nu zoals het is en dat is dat er een nieuwe game op basis van de Frostbite 3 komt die veel lijkt op BF4 maar toch weer een heel andere soort gameplay bied en is dit niet je ding ga dan maar wat anders spelen.

Weer even over de game zelf ;)
Het is wel een complete chaos en de actie is altijd dichtbij dat is toch nog wel een verschil met BF4 waar het toch meestal iets verder weg is.
Wat ik me wel afvraag is of er straks ook nog ondersteuning is voor 64p of als dit een 32p game blijft.
In deze setting hoeven ze wat mij betreft nooit 64p te maken. Daar is het veel te klein voor. Vind het met 32p al af en toe een chaos. Vooral in heist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuscularPonyy
Mavamaarten schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 23:05:
[...]

Dat er bugs in een beta zitten is te verwachten. Maar echt grote veranderingen worden er niet meer gemaakt, daar is een alpha voor. Nu komen er bugfixes en optimizaties. Je denkt toch niet dat EA een beta houdt en dan ineens beslist om nog grote veranderingen uit te voeren? Het blijft een slappe BF4 mod en dat zal zo blijven. Dat wil niet zeggen dat het niet leuk kan zijn, maar ik vind gewoon niet dat hiervoor een volledig bedrag kan worden gevraagd. Voor €15 wil ik gerust deze minigame kopen, maar €60 heb ik er niet voor over.
Ik weet niet hoe jij je games koopt, maar als je een beetje je best doet hoef je er zeker geen 60 Euro voor te betalen. Voor 30 Euro heb je de game te pakken.. En waarom mag EA een enorm dure Enigine niet nog een keer gebruiken? Als ze geen Battlefield voor Hardline hadden gezet, dan was er geen probleem geweest. Hetzelfde als Ubisoft het had uitgegeven. Geen probleem. Beetje krom..

Pagina: 1 ... 4 ... 29 Laatste

Let op:
~~~~~~~[html]Het is niet de bedoeling om hier om codes te vragen. Voor vragen over downloaden etc kun je de zoekfunctie gebruiken. De kans is groot dat dezelfde vraag al een keer is gesteld en misschien dus ook wel beantwoord.

Hou het hier ook over BF:Hardline en probeer dingen zoals BF3, BF4 en Origin er buiten te laten
Tweakers Heist & Blood Money server (PC)
Tweakers Blood Money & Hotwire server (PC)~~~~~~~[/html]