Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Inderdaad gewoon een nachtje slapen, en dan thuis van werk/school morgen kan iedereen hoogstwaarschijnlijk knallenKol Nedra schreef op maandag 09 juni 2014 @ 22:45:
Ik zie morgen wel of ik de ps4 beta heb of niet.....nu naar bed toe morgen weer werken
veel plezier iedereen
Zal zelf pas vanaf woensdag kunnen gamen, hoe weinig geduld ik ook heb.
Maar weet dat er genoeg potjes aankomen, zal voor de meeste wel gelden.

blijft hierop hangen met steeds foutmeldingen
opgelost
[ Voor 10% gewijzigd door spartacusNLD op 09-06-2014 22:54 ]
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Hij wilt hem alleen nog niet downloaden....
PSN ID: Beest41
gaat hier wat sneller gelukkigMad2ness schreef op maandag 09 juni 2014 @ 22:57:
And downloading... met een zieke snelheid van 700 kb/s wop wop!

P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K
Rupsen, Rapsen.
Ik heb hem nogsteedssssss nietspartacusNLD schreef op maandag 09 juni 2014 @ 22:58:
[...]
gaat hier wat sneller gelukkig![]()
[afbeelding]
Jaloers! Ik zit 3 km van de stad af in the middle of nowhere dus ik moet het doen met een 20mbit lijn...spartacusNLD schreef op maandag 09 juni 2014 @ 22:58:
[...]
gaat hier wat sneller gelukkig![]()
[afbeelding]
duurde nadat ik me ingeschreven op de site ongeveer 10 min voordat ik de mail had
heb de mail nu een 15 min binnen.. moest ongeveer 10 min wachten totdat de game bij mij in de lijst stond.
Hoe laat heb jij ongeveer ingeschreven?spartacusNLD schreef op maandag 09 juni 2014 @ 23:02:
[...]
duurde nadat ik me ingeschreven op de site ongeveer 10 min voordat ik de mail heb
heb de mail nu een 15 min binnen.. moest ongeveer 10 min wachten totdat de game bij mij in de lijst stond.
Staat nu wel in m'n lijst.
10 min nadat de stream klaar was..
ENNNN IK ZIT ERIN

geen update gehad.. zit nu in gamewarhamstr schreef op maandag 09 juni 2014 @ 23:05:
aargh, nu is de update geïnstalleerd. Game wil alleen niet starten...
Staat wel nog Wordt verwerkt.
[ Voor 15% gewijzigd door Qlii256 op 09-06-2014 23:08 ]
Steamen is wel toegestaan, Youtube zal dat dan ook wel.RDilus schreef op maandag 09 juni 2014 @ 23:09:
weet iemand of je een flmpje voor YT mag maken heb niet echt de agreement zitten lezen xD
mooi tijd om dan me GTX 780m te laten werkenQlii256 schreef op maandag 09 juni 2014 @ 23:10:
[...]
Steamen is wel toegestaan, Youtube zal dat dan ook wel.
PSN: MrMistral
Ik ook niet maar heb wel gezien dat bijna heel EA server plat ligt van het vele verkeer. Wacht gewoon rustig.
Dat 'naar beneden drukken' werkt nu wel weer, maar ik zie daar geen Hardline banner die ze in de keynote lieten zien.
Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55
Toevallig net gelukt bij mij. Er zijn nog 20% van de toelatingen open, dus probeer nog maar snel een aantal keerMr Ton schreef op maandag 09 juni 2014 @ 23:13:
Werkt hij al bij iemand op de Playstation 4?
Dat 'naar beneden drukken' werkt nu wel weer, maar ik zie daar geen Hardline banner die ze in de keynote lieten zien.
Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55
Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot
http://www.battlefield.com/ en dan sign upzTz schreef op maandag 09 juni 2014 @ 23:19:
Hoe heb je em kunnen downloaden dan?
Welke versie bedoel je? Bij PS4 kun je naar BF4 gaan, dan naar onder klikken met pijltje en dan staat er een banner met Hardline. Klik je op -> ga je automatisch naar de PS Store productpagina waar je hem kan downloaden.zTz schreef op maandag 09 juni 2014 @ 23:19:
Hoe heb je em kunnen downloaden dan?
dat is na het downloaden. dat is wel allang goed gegaan
(PC versie)
Error
An error was reported from EA Online
Mr Ton schreef op maandag 09 juni 2014 @ 23:17:
Edit: Op de PS4 werkt het nu om 'naar beneden te drukken' bij Battlefield 4, dan krijg je de banner van Hardline en kun je direct downloaden. Net nog 20% beschikbaar.
PSN ID: Beest41
iPhone 12 | iPad (2021) | MacBook Pro 16" (2023) | PSP, PS3, PS4, PS5, Nintendo Gamecube, Wii & Switch | LG OLED 55" B9
Verwijderd
Relog.ZeroController schreef op maandag 09 juni 2014 @ 23:28:
Ben ik nou de enigste die niet op de battlelog komt van Hardline, hij komt steeds op de join the beta menu..
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Verwijderd schreef op maandag 09 juni 2014 @ 22:38:
Ik heb hem eindelijk na een refresh. Ennnn downloaden maar.
[afbeelding]

Ook een BF4 update van 540mb.
Ga het morgen wel even checken.
Ga naar Live @ Playstation op de PS4, zoek een stream van Battlefield Hardline en kies "Go to PlayStation Store"
Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot
idd.. zie de 1000 dollar voor 1 euro EA actie al komen..Ricmaniac schreef op maandag 09 juni 2014 @ 23:44:
Best wennen ook nog, ik hoop niet dat het money systeem om dingen te unlocken verkeerd gaat lopen
dus pay to win
maar nu ubisoft conference :d
[ Voor 15% gewijzigd door SmokingCrop op 10-06-2014 00:00 ]
Bij example@gmail.com gewoon je origin e-mail intikken
Je zal een lege pagina laden, maar het schijnt te werken.(chrome zal zeggen dat ie hem niet kan vinden ;p)
[ Voor 7% gewijzigd door MuscularPonyyy op 10-06-2014 00:18 ]
Doet niks hier.NielsEngelman schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 00:06:
Ik denk de manier gevonden te hebben manueel deel te nemen aan de beta. Gewoon dit intikken in je browser: server.ea.assets.battlelog.battlefield.com/bfh/confirm?=example@gmail.com?send-email
Bij example@gmail.com gewoon je origin e-mail intikken.
Je zal een lege pagina laden, maar het schijnt te werken.

Volgende maand krijg ik eindelijk glasvezel.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Kan een tijdje duren voordat je de mail ontvangt.
Bij mij zegt ie dat chrome het niet kan vinden.NielsEngelman schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 00:13:
[...]
Kan een tijdje duren voordat je de mail ontvangt.
xbl: superlucky luke
Goed lezen wat ik postte..Annoying-Orange schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 00:15:
[...]
Bij mij zegt ie dat chrome het niet kan vinden.
Ik heb alles gedaan wat je zei.
Ik weet niet wat je onder een lege pagina verstaat?
xbl: superlucky luke
[ Voor 8% gewijzigd door Jumpman op 10-06-2014 00:35 ]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Bij de overgang van BF3 naar BF4 kon je nog zeggen dat het grafisch beter werd en dat er nog wat veranderd werd. Dit ziet er echt uit als een mod. Een mod zo belachelijk gevuld met copy/paste dat het gewoon treurig is. De HUD is een kopie, de geluiden zijn precies hetzelfde en de "levelution" is zeer vergelijkbaar met BF4.
De texture van wegen is nota bene zelfs gekopieerd uit BF4. Het enige nieuwe dat ik zie zijn de animaties en die zien er stroever uit dat BF4...
Adviesrole van DICE me reet. Dit is gewoon bijna alle code kopiëren van BF4 en er een nieuw laagje overheen gooien. Dat is dus een mod...
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ze speelden op een LAN. Dan werkt het wel.Jovas schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 00:50:
Ik moet wel lachen om al die Youtubers, niemand heeft het over de netcode haha..
PV Output SolarEdge SE5000H, 12x Jinko JKM390N-6RL3 Tiger> 4,68 kWp, Helling 42°, Oriëntatie 196° (ZZW)
Om mijzelf nog wat meer te pijnigen: Is het een toffe game? Want het deed mij enigszins denken aan counter-strike en dat is een fantastische game.
Dit is BF4 met een silly cops en robbers skin eroverheen voor zover ik het ervaar. Recoil op de wapens lijkt een tikje zwaarder te zijn wat wel ok is (holy batshit tracers op de AKM daarentegen) en de gamemode is best tof eigenlijk. Maar verder doet het mij eigenlijk niet zo veel. Het mist te veel een eigen smoel en waar het anders qua setting probeert te zijn is het niet zo heel erg goed. Kwaliteit van de vehicles lijkt minder, menu's en UI zien er minder mooi uit (en eigenlijk nog te veel BF4). Het voelt gewoon een stuk minder als een AAA game aan en meer als een mod.Aramiss schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 01:20:
Om mijzelf nog wat meer te pijnigen: Is het een toffe game? Want het deed mij enigszins denken aan counter-strike en dat is een fantastische game.
Pssst Rainbow Six Siege gaf mij meer een CS vibe
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
hopelijk is die minigun upgrade beter (5 service stars)
edit: heb die minigun vrijgespeeld, het is net als een minigun van transport chopper eigenlijk.
Niet zo sterk als in bf4, maar wel consistenter dan die LMG en je kan ook wat schade doen aan de armoured vehicles
[ Voor 54% gewijzigd door SmokingCrop op 10-06-2014 06:01 ]
de BF serie heeft op het moment al de beste GFX voor een mp game.
Het grote verschil met BF4 zit hem nu in het thema , de game modus , fastpaced gameplay en echte CQC maps en dat is juist wat BF4 niet bied.
Ik denk dat er na alle kritiek op BF4 juist een stabiele BF nodig is die niet te veel wil en daarom weer vol fouten zit.
Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Maar momenteel staat er dus wel iets in mijn orderhistorie maar wel als "Wordt verwerkt". Zelfs nu nog, ~10 uur later. Maar goed, even afwachten hopelijk kan ik vanavond even kijken of het wat is
Thank You for Signing Up!
We hope to see you on the streets of Battlefield Hardline soon. We will be sending you an email to let you know if you get in.
Dit is wel wat nieuw voor me.. Battlefield 3 was een open beta geloof ik?
[ Voor 72% gewijzigd door Dr.Root op 10-06-2014 08:52 ]
1. Click deze link > http://battlelog.battlefield.com/bfh/
2. Update je browser plugin. ( Gele rondje met pijl erin )
3. Klik install game.
Als je dan nog een error krijgt dat de game zegt dat hij vandaag om 9 uur pas released word, moet je Origin herstarten, daarna kan je installeren / spelen.
[ Voor 4% gewijzigd door ZehDoctoR op 10-06-2014 09:10 ]
http://www.twitch.tv/jannustitannus
Als jij het ervaart als een mod dan scheelt dat mij een beetje een teleurstelling want ik heb mij meerdere malen aangemeld via verschillende accounts die ik ook wekelijks gebruik vanwege console en pc maar ik heb geen mail ontvangen. Geen enkel teken gekregen dat erop wijst dat ik de Beta kan spelen. Lichtelijke teleurstelling omdat ik mijzelf tijdens en na de persconferentie heb ingeschreven.Gundogan schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 01:51:
[...]
Dit is BF4 met een silly cops en robbers skin eroverheen voor zover ik het ervaar. Recoil op de wapens lijkt een tikje zwaarder te zijn wat wel ok is (holy batshit tracers op de AKM daarentegen) en de gamemode is best tof eigenlijk. Maar verder doet het mij eigenlijk niet zo veel. Het mist te veel een eigen smoel en waar het anders qua setting probeert te zijn is het niet zo heel erg goed. Kwaliteit van de vehicles lijkt minder, menu's en UI zien er minder mooi uit (en eigenlijk nog te veel BF4). Het voelt gewoon een stuk minder als een AAA game aan en meer als een mod.
offtopic:
Pssst Rainbow Six Siege gaf mij meer een CS vibe
Verder doen de livestreams die ik heb bekeken me inderdaad héél sterk denken aan BF4. Ben benieuwd of ze dat na de beta nog gaan aanpassen. Ik ben ervan overtuigd dat de gameplay en gamemodes interessant zijn, maar het is nu inderdaad wel een soort BF4 met cops & robbers. Geen heel eigen game.
[ Voor 48% gewijzigd door Eagle Creek op 10-06-2014 10:06 ]
~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~

Haha, heel grappig filmpje en ze zitten er niet veel naast volgens mij.
Dit is de fixQlii256 schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 06:53:
Ik kan nu nog steeds niet op Battlelog. Ik blijf maar op die promo komen.
1.) Right click on the game in Origin and choose "View Game Details"
2.) Copy the Product Code
3.) Go to Origin in the top left and click "Redeem Product Code
4.) Paste to code
5.) Open the game through Origin
6.) It will take you to the Battlelog website where you must sign out and sign back in
Same. Ik heb een sec na de announcement geregistered, voor dat de boel down was.Eagle Creek schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 10:04:
Heb me gisteren aangemeld, online te zien gekregen dat de aanmelding voor de beta is geslaagd maar vervolgens geen mail, bevestiging of enig ander ontvangen.
Ik dacht dat ze zeiden first come first serve.
Geen suppression , veel recoil , leuke shootouts , snelle voertuigen die ook nog redelijk snel kapot gaan en maps met zowel CQC als Medium range gevechten.
Ook Heist is een vette game mode waarin de actie zich steeds verplaatst en als je PTFO speelt je ook genoeg actie tegen komt.
Het is teleurstellend voor mij dat dit een full price game wordt terwijl bijvoorbeeld Bad Company 2 Vietnam een $12-15 DLC was een paar jaar geleden. En dan eigenlijk nog van mindere kwaliteit. Ik denk dat in een cops en robbers game ik toch meer animaties verwacht van bijvoorbeeld het echt oppakken van geld/evidence en je tas doen en niet weer een wieltje dat je een objective aan het voltooien bent. En natuurlijk weer de instant transmission in de vehicles. In BF4 vind ik dit niet zo erg, maar hier straalt het minder sfeer uit. Geen wereldschokkende of gameplayveranderende factoren, maar het zou een game als dit meer afmaken. En ook meer andere sfeerverhogende factoren zoals een Heat bank heist achtig deuntje (en daarna gameplay zoals de opvolgende sceneAramiss schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 10:03:
[...]
Als jij het ervaart als een mod dan scheelt dat mij een beetje een teleurstelling want ik heb mij meerdere malen aangemeld via verschillende accounts die ik ook wekelijks gebruik vanwege console en pc maar ik heb geen mail ontvangen. Geen enkel teken gekregen dat erop wijst dat ik de Beta kan spelen. Lichtelijke teleurstelling omdat ik mijzelf tijdens en na de persconferentie heb ingeschreven.

Maar dat neemt niet weg dat het op zich wel leuk is om te spelen (sawed-off double barrel shotgun

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Nee, zo denk ik ook.Jumpman schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 00:31:
Ben ik de enige die denkt: Waarom is BF4 als Beta al Gold gegaan en worden de issues zo traag opgelost? En nu wel met soort van nieuw concept en veredelde skin pack komen, als een nieuwe game. Is hier soms meer en harder aan gewerkt, als een game waar het grote geld al voor binnen was? En waar je wel degelijke support verwacht.
Hier kun je toch niet verbaasd over zijn bij EA.DanielWW2 schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 00:49:
Ik zit even wat gameplay te kijken op YT en ik ben dus totaal niet onder de indruk...
Bij de overgang van BF3 naar BF4 kon je nog zeggen dat het grafisch beter werd en dat er nog wat veranderd werd. Dit ziet er echt uit als een mod. Een mod zo belachelijk gevuld met copy/paste dat het gewoon treurig is. De HUD is een kopie, de geluiden zijn precies hetzelfde en de "levelution" is zeer vergelijkbaar met BF4.
De texture van wegen is nota bene zelfs gekopieerd uit BF4. Het enige nieuwe dat ik zie zijn de animaties en die zien er stroever uit dat BF4...
Adviesrole van DICE me reet. Dit is gewoon bijna alle code kopiëren van BF4 en er een nieuw laagje overheen gooien. Dat is dus een mod...
Om dit als een nieuwe game te verkopen is, voorzover ik nu kan beoordelen, natuurlijk belachelijk.
Maar ja, je ziet hier in het topic al hoe iedereen joelend en kirrend de gratis beta wil spelen.
BF4 epic faal is vergeten want er is wat nieuws.
De kans dat ik dit ga kopen is zo goed als nul. Laat ze eerst BF4 maar eens volledig fixen.
Enige manier om EA echt tot actie te dwingen is hun rommel niet kopen.
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift
Ja maar BFBC2 was ook een mod op BFBC1Gundogan schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 11:15:
[...]
Het is teleurstellend voor mij dat dit een full price game wordt terwijl bijvoorbeeld Bad Company 2 Vietnam een $12-15 DLC was een paar jaar geleden. En dan eigenlijk nog van mindere kwaliteit. Ik denk dat in een cops en robbers game ik toch meer animaties verwacht van bijvoorbeeld het echt oppakken van geld/evidence en je tas doen en niet weer een wieltje dat je een objective aan het voltooien bent. En natuurlijk weer de instant transmission in de vehicles. In BF4 vind ik dit niet zo erg, maar hier straalt het minder sfeer uit. Geen wereldschokkende of gameplayveranderende factoren, maar het zou een game als dit meer afmaken. En ook meer andere sfeerverhogende factoren zoals een Heat bank heist achtig deuntje (en daarna gameplay zoals de opvolgende scene, maar dat kan waarschijnlijk wel komen met wat andere maps). En dus veel meer een eigen smoel zoals bijvoorbeeld weer Bad Company.
Maar dat neemt niet weg dat het op zich wel leuk is om te spelen (sawed-off double barrel shotgun) en als je een echte BF fan bent en iets minder vehicle gameplay wilt hebben qua tanks en jets, dan is dit wel ok. Maar als de singeplayer ook de vrij standaard ~6 uur gameplay aftikt dan heb ik er niet zo veel interesse in.
We weten nog te weinig om te kunnen zeggen of dit nu wel of niet een full game is.
Maar een SP van 6+ uur en een stuk of 14 nieuwe maps is in mijn ogen toch een nieuwe game.
En over de game engine is het toch zo dat je het steeds meer ziet zelfs Valve gebruikt voor al zijn games de Source Engine en er zijn tegenwoordig niet zo heel veel spelers die BF4 uberhaupt op Medium/High kunnen spelen.
uhmm ze hebben juist allez van bf4 meegenomen.. patches tussen bijde games zijn zelfs compatibel.. bijv de netcode fix is ook in hardline geïmplementeerd.Martinspire schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 11:18:
Je kunt goed zien dat ze totaal niets van BF4 meenemen en het eigenlijk gewoon een mod is voor BF3. Damn, die hebben weinig geleerd.
Ah thanks man, het werkte voor mij
~~~~~~~[html]Het is niet de bedoeling om hier om codes te vragen. Voor vragen over downloaden etc kun je de zoekfunctie gebruiken. De kans is groot dat dezelfde vraag al een keer is gesteld en misschien dus ook wel beantwoord.
Hou het hier ook over BF:Hardline en probeer dingen zoals BF3, BF4 en Origin er buiten te laten
Tweakers Heist & Blood Money server (PC)
Tweakers Blood Money & Hotwire server (PC)~~~~~~~[/html]