The Eagle schreef op dinsdag 18 april 2023 @ 20:37:
[...]
Oud collega had een koptelefoon van Gerrard Street, tegenwoordig
https://repeat.audio/
Volledig circulair, lifetime losse onderdelen te verkrijgen. Qua geluid en mic kan het zich meten met de Bose en Sony modellen. Wordt ook in abo vorm aangeboden.
Kijk even op hun store locator pagina om te kijken waar je ze uit kunt proberen

Interessant. Kende ik nog niet, weer een nieuw product ontdekt en op m'n wishlist geplaatst.
Het zich kunnen meten met Bose en Sony bedoel je vast voor het duurste model, en de courante Bluetooth modellen met noise cancellation van Sony en Bose. Omdat ik snel zelfs geen Bose kan bedenken die analoog/bekabeld is.
Dus Repeat Prince met Bose QC35, Bose 700, en iets als de Sony XM5. Allemaal rond de 260-299 euro. Ik zou eerder geïnteresseerd zijn in de Wired die op 119 euro uitkomt. Daar waar een Sony MDR-1AM2 rond de 300 euro zit voor bekabeld. Dan is het verschil wel heel groot.
Hoe dan ook, goede tip, en bookmarked.
En natuurlijk dan zonder abonnement. Een headset op abonnement, het moet niet kanslozer worden

Het is dan nog niet eens een 'afbetaling', maar je kan oneindig blijven doorbetalen voor dat ding. De verhouding is dan ook nog eens volledig scheef, want na ongeveer een jaar heb je een volledige headset betaald. Ze bieden ook directe aankoop aan, maar het abonnementsmodel neigt toch weer naar zo'n vieze VC-funded startup met 'disruptive' silicon valley BS vibes. Jammer wel, ziet er verder een goed product uit.
[Voor 19% gewijzigd door Amos_x op 19-04-2023 12:11]