Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Het topic voor (onbekende) Chinese smartphones - Deel 2 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 75 ... 110 Laatste
Acties:
  • 584.837 views

• vingibson
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 26-07-2023
krissie100 schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 16:07:
http://de.coolicool.com/e...artphone-g-284068?home_A2
dit is toch wel een goede prijs vind ik :), was bang dat ie duurder zou zijn
voldoet eigenlijk aan alles? behalve voor sommigen qualcomm ;)
Hele interessante telefoon inderdaad. Ben benieuwd naar de eerste reviews...

• FlowDesign
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:03
Mannie12 schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 21:15:
[...]

Dat is nu net de coupon code die jouw moeder bij me heeft ingediend. :o :o
Je had 5 dagen nodig om zo'n ontzettend originele grap te bedenken? :')

Mustang Mach-E SR RWD | MINI Countryman Cooper S

• Momus
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019
bangsat schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 22:47:
[...]

Deze soc zit toch ook in de jiayu g4s? Ik vind het echt een top soc. Enige waar ik van baal is de GPS, maar los daarvan werkt het top. Ben wel benieuwd naar de umi zero, maar als de wifi slecht is dan houdt het al gauw op.
Dat klopt. Dat energieslurpende ding.

[ Voor 12% gewijzigd door Momus op 26-11-2014 06:43 ]

• krissie100
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23:47
Momus schreef op woensdag 26 november 2014 @ 06:43:
[...]

Dat klopt. Dat energieslurpende ding.
Over die energieslurpende soc: de lead 1 doet even lang over de batterij als de elephone g6 met slurpende soc, terwijl de batterij praktisch hetzelfde is.

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:49
Binnenkort ontvang ik de Cubot Zorro, ziet er wel erg interessant uit, 5" 720p scherm, Snapdragon 410 (64b) en 4G op alle LTE banden, dus ook B20 (800Mhz).

Ben benieuwd!

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️
nggyu nglyd

• Mrloki
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23:25
FlowDesign schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 16:55:
[...]

Kun je niet van de zaak een vergoeding voor ene telefoon krijgen ipv een toestel van de zaak?
Dan kun je gewoon zelf een Dual SIM toestel kopen en hier beide SIM's indoen.
De enige beperking die je dan nu nog hebt is de beperkte keuze in Dual SIM toestellen met 4G op 800 MHz, maar je kunt je eigen T-Mobile SIM only abbo wel terugzetten naar alleen bellen en smsen, scheelt ook weer in de maandelijkse kosten :)
Dat is inderdaad de bedoeling :). Daarom ben ik mij aan het orienteren op een Dual SIM smartphone uit china. Ik ben alleen steeds aan het twijfelen. Mijn ervaring met Xiaomi is gewoon erg goed en ik weet niet of ik diezelfde ervaring zal krijgen als ik een ander merk toestel neem. Helaas heeft Xiaomi (tot nu) nog geen geschikt toestel die aan mijn eisen voldoet anders was de keuze makkelijk!

• cihanski
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12-11 17:01
De kogel is door de kerk : heb zojuist bij oppomart de Zopo 3X Black besteld voor €240 (incl. gratis DHL express levering, Zopo leren hoesje en screenprotector).

Heb toch gekozen voor de 'onbekende' Zopo ipv de ZTE Nubia Z7 Mini, vooral door het ontbreken van de 800MHz band/frequentie van de ZTE voor 4G.

Zodra de Zopo binnen is, deel ik mijn ervaringen op dit forum!

• Mrloki
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23:25
http://www.phonearena.com...ones-2014-edition_id63180

De beste chinese smartphones van 2014 aldus Phonearena.com.

• NVT
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 17-11-2021

NVT

cihanski schreef op woensdag 26 november 2014 @ 13:05:
De kogel is door de kerk : heb zojuist bij oppomart de Zopo 3X Black besteld voor €240 (incl. gratis DHL express levering, Zopo leren hoesje en screenprotector).

Heb toch gekozen voor de 'onbekende' Zopo ipv de ZTE Nubia Z7 Mini, vooral door het ontbreken van de 800MHz band/frequentie van de ZTE voor 4G.

Via welke shop heb je besteld? ben ook geïnteresseerd om een te bestellen maar wacht nog aantal reviews af.

• Momus
NVT schreef op woensdag 26 november 2014 @ 15:52:
[...]

Via welke shop heb je besteld? ben ook geïnteresseerd om een te bestellen maar wacht nog aantal reviews af.
Dat staat er toch bij... Oppomart.

• Momus

DHL... ;w
Dat wordt bij dokken.

• jg77
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 06-11 13:04
Bij mij is zojuist de kogel ook door de kerk gegaan. Ik heb de Zopo 3X white gekocht bij coolicool.com, dit keer zonder snelle verzending maar met customs tax insurance voor totaal € 247,19. Even wachten dus, maar niks bij betalen :-)

• jg77

Veel plezier met je telefoon. Goeie keuze, al zeg ik het zelf ; -)
Je zal'm wat sneller hebben dan ik!

• jg77
Momus schreef op woensdag 26 november 2014 @ 16:02:
[...]

DHL... ;w
Dat wordt bij dokken.
Dat blijft altijd een gok. Bij al m'n aankopen in China met levering via PostNL was ik de klos. Maar bij de laatste aankoop van een Redmi Note bij Ibuygou via DHL was er niks aan de hand. Ze hadden er Media Player value $ 20,- opgezet en de uiteindelijke Xiaomi doos was netjes ingepakt met cadeau papier :+

De aankoop van zojuist maar inclusief tax insurance gedaan, kostte bijna € 15,- extra maar dan kan ik alle eventuele extra kosten door douane, btw + handelingskosten, declareren.

[ Voor 1% gewijzigd door jg77 op 26-11-2014 17:50 . Reden: typo ]

• cihanski
Momus schreef op woensdag 26 november 2014 @ 16:02:
[...]

DHL... ;w
Dat wordt bij dokken.
Daar heb ik eigenlijk niet aan gedacht! Was gratis snelle levering, klonk goed. Welke leverancier kan ik het beste kiezen voor het ontwijken van de tax? Kan namelijk oppomart nog wel mailen met een verzoek...

• jg77
cihanski schreef op woensdag 26 november 2014 @ 18:47:
[...]

Daar heb ik eigenlijk niet aan gedacht! Was gratis snelle levering, klonk goed. Welke leverancier kan ik het beste kiezen voor het ontwijken van de tax? Kan namelijk oppomart nog wel mailen met een verzoek...
Je zou kunnen vragen er iets op te zetten als 'Media Player' met een waarde van $ 20,-. Misschien dat ie er dan zonder bijbetaling doorheen komt. Anders cancelen en opzoek gaan naar een shop met een duty tax insurance, zoals coolicool of pandawill.

• Kwabbernoot
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 21-09 20:24
Jiayu G2F bezitters, welke ROM draaien jullie?

Dit lijkt de laatste originele te zijn?
http://www.needrom.com/do...-g2fw-0-8-5-improved-dip/

• FlowDesign
Ik hoop dat Vivo hun toestellen in de toekomst Dual sim gaat maken, dan zou ik wel interesse hebben :)

• diquan2001
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14-11 09:47
Mischien een beetje laat voor jullie maar ik zie nu bij Eshop in duitsland de Zopo 3X voor 225.99 Euries .

Met gratis DHL Verzending en zonder Douane kosten jongens !!

Gaat het hier om een andere model dan jullie hebben gekocht ?

http://en.efox-shop.com/z...g-lte-smartphone-g-297100

Het gaat wel om de Lite versie maar het enige verschil wat ik kan vinden tussen de Lite en Pro versie is
een xtra 16GB dus 32GB ipv 16GB .

http://en.efox-shop.com/z...te-4g-smartphone-g-296782

Prijs verschil is wel gelijk een dikke 50euries 8)7
jg77 schreef op woensdag 26 november 2014 @ 16:58:
Bij mij is zojuist de kogel ook door de kerk gegaan. Ik heb de Zopo 3X white gekocht bij coolicool.com, dit keer zonder snelle verzending maar met customs tax insurance voor totaal € 247,19. Even wachten dus, maar niks bij betalen :-)

[ Voor 4% gewijzigd door diquan2001 op 26-11-2014 22:06 ]

• Garyu
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14-11 15:40

Garyu

WW

Garyu schreef op maandag 24 november 2014 @ 22:20:
[...]

Ooh, dankjewel voor je review van de X1, dat is ook wel een erg mooi apparaat in dit segment. Hoe is de vergelijking met de G2F? Wat me een beetje tegenstaat is dat die ondanks zijn dikkere batterij toch niet veel langer volhoudt. Ook is het al een wat oudere telefoon wat te zien is aan de Android versie (4.2 vs. 4.4). Aan de andere kant is de Jiayu G2F waarschijnlijk weer iets robuuster dan zijn minder bekende counterparts.
Zo, om hier nog even op terug te komen. Ik heb na wat wikken en wegen toch besloten de iOcean X1 te bestellen. Alles bij elkaar toch net een iets bekender merk dan de Leagoo Lead 3S, die mij er in de reviews net iets minder robuust uitziet en waarbij de iOcean ook een iets mooier scherm heeft. Qua camera is het allemaal wel redelijk vergelijkbaar, dus dan toch maar de bekendere weg gekozen. Hopelijk valt de batterij niet teveel tegen. Ik heb hem bij Banggood gekocht. Op hun website nog relatief duur, maar via de prijs-alert nog 10$ korting gekregen, verzending met EMS, dus hopelijk nog ruim voor de kerst in huis, dan kan het na wat tests van mijn kant (voor het geval DOA o.i.d.) nog een mooi kerstkadootje worden :)

[ Voor 3% gewijzigd door Garyu op 26-11-2014 21:40 ]

It's Difficult to Make Predictions - Especially About the Future

• FlowDesign
diquan2001 schreef op woensdag 26 november 2014 @ 21:24:
Mischien een beetje laat voor jullie maar ik zie nu bij Eshop in duitsland de Zopo 3X voor 225.99 Euries .

[url]zopo-3x-mtk6595-20ghz-octa-core-55-zoll-ltps-fhd-bildschirm-android-44-4g-lte-smartphone-g-297100[/url]

Het gaat wel om de Lite versie maar het enige verschil wat ik kan vinden tussen de Lite en Pro versie is

[...]
Nadeel is wel dat dat Duitse store front nogal berucht is om z'n slechte after sales service (lees: die hebben ze alleen op papier).

• krissie100
Garyu schreef op woensdag 26 november 2014 @ 21:39:
[...]

Zo, om hier nog even op terug te komen. Ik heb na wat wikken en wegen toch besloten de iOcean X1 te bestellen. Alles bij elkaar toch net een iets bekender merk dan de Leagoo Lead 3S, die mij er in de reviews net iets minder robuust uitziet en waarbij de iOcean ook een iets mooier scherm heeft. Qua camera is het allemaal wel redelijk vergelijkbaar, dus dan toch maar de bekendere weg gekozen. Hopelijk valt de batterij niet teveel tegen. Ik heb hem bij Banggood gekocht. Op hun website nog relatief duur, maar via de prijs-alert nog 10$ korting gekregen, verzending met EMS, dus hopelijk nog ruim voor de kerst in huis, dan kan het na wat tests van mijn kant (voor het geval DOA o.i.d.) nog een mooi kerstkadootje worden :)
Heb de lead 3 gehad, en vond hem juist erg sterk qua bouwkwaliteit en daarbij: waarom is het scherm van de X1 beter?? zelfde schermdiagonaal en pixels?
maar ben benieuwd, vast weer een fijn toestel :)

• Vlizzjeffrey
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 11-11 14:40
hallo ik heb een vraagje over een telefoon die ik net heb gespot en vind hem wel heel erg leuk
DOOGEE TITANS 2 DG700, 4.5 inch qhd, mediatek 6582, 1gb ram, 8gb rom, android 4.4 4000 mah batterij!

voor 129 dollar zit ik er wel aan te denken deze te bestellen

http://www.banggood.com/p...wsletter&utm_content=xuxu

• verkeerslicht
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online

[...]
Pas op, bij deze shop moet je dus inklarings+btw+verzendkosten achteraf betalen, dat komt bovenop de webwinkelprijzen, en dit wordt bij de aflevering afgehandeld...

Mijn WP (Omnia M3.2 10)

• cihanski

[...]
Waarom denk je dat er geen douane kosten bij komen, ik zie dat niet gelijk ergens staan namelijk bij de prijs van €225,99? Wel een scherpe prijs hoor! Als er gegarandeerd geen douane kosten zijn voor deze prijs, overweeg ik wel mijn bestelling te annuleren en hier te bestellen...

• KoffieAnanas
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 11-11 21:37
De site van efox-shop vind ik redelijk vaag. Nergens staat heel duidelijk vermeld of een artikel vanuit het EU warehouse wordt verzonden, of vanuit China. Het lijkt erop dat die Zopo 3X voor 225.99 Euro bij efox-shop shop niet wordt verzonden vanuit hun EU warehouse, en dus rechtstreeks uit China, en dus kans op inklarings+btw+verzendkosten.

• starcopy
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
(overleden)
cihanski schreef op woensdag 26 november 2014 @ 22:20:
[...]

Waarom denk je dat er geen douane kosten bij komen, ik zie dat niet gelijk ergens staan namelijk bij de prijs van €225,99? Wel een scherpe prijs hoor! Als er gegarandeerd geen douane kosten zijn voor deze prijs, overweeg ik wel mijn bestelling te annuleren en hier te bestellen...
Advies. Doe eerst maar eens onderzoek en ga wat Duitse forums lezen. Koop je daar nooit meer. Maar mocht je ongelimiteerde fondsen en maanden tijd hebben, be my guest.

O ja, kleine tip. Garanties daar willen achteraf nog wel eens geen garantie zijn. Mag je fijn de kosten van de reparatie eerst zelf betalen voordat je het item terug krijgt. Als je het terug krijgt.

Die toko is hier al eens vaker besproken inclusief links, maar teruglezen doet blijkbaar niemand.

• cihanski
starcopy schreef op woensdag 26 november 2014 @ 22:35:
[...]

Advies. Doe eerst maar eens onderzoek en ga wat Duitse forums lezen. Koop je daar nooit meer. Maar mocht je ongelimiteerde fondsen en maanden tijd hebben, be my guest.

O ja, kleine tip. Garanties daar willen achteraf nog wel eens geen garantie zijn. Mag je fijn de kosten van de reparatie eerst zelf betalen voordat je het item terug krijgt. Als je het terug krijgt.

Die toko is hier al eens vaker besproken inclusief links, maar teruglezen doet blijkbaar niemand.
Ik ken de hele toko niet moet ik je bekennen, maar heb juist bewust gekozen te bestellen bij een van de winkels die goed aangeschreven staan (oppomart was daar één van) via dit forum. Vond het een mooie prijs, maar niet ten koste van slechte / geen service.

Heb oppomart gevraagd om iets leuks op de verzendgegevens op te schrijven om in ieder geval te proberen de tax kosten te ontwijken ; we shall see!

• rapture
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02:11

rapture

Zelfs daar netwerken?

Ik zoek een phone met de goede eigenschappen van mijn Redmi Note met de volgende features erbij:
  • 4G band 20 800 MHz: Cruciaal in België met onze all or nothing benadering tussen 3G op 2100 MHz voor straatgebruik in de steden en Edge op het platteland, binnenhuis en op autosnelwegen. 4G op 800 MHz tilt de Edge-toestanden naar 10 tot 25 Mbps.
  • 5 GHz Wifi: Dual band WiFi is niet zo zeldzaam.
Redmi Note 4G heeft geen 4G band 20 800 Mhz, maar drijft de prijs ook niet op met vanaf 155 euro.

Voor 3 exemplaren Redmi Note 4G zou ik naar Huawei Ascend Mate7 kunnen kijken.

Voor 2 exemplaren Redmi Note 4G zou ik naar Meizu MX4 of Westerse phones kunnen kijken zonder dual sim. Redmi Note is brilliant in SIM-kaartbeheer zodat ik on-the-fly aan de grensovergang kan overschakelen naar een buitenlandse SIM-kaart.

Voor 1,5 exemplaren Redmi Note 4G zou ik naar Zopo 3X kunnen kijken, de prijs klinkt al meer Chinees. Het zijn de horrorverhalen over Zopo en niet al te goede ervaringen met zijn voorganger (ZP998) die het risicovol maken.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/2y4rrbhse9EWRfbApOXprsTB/full.jpg
Een plaatje van gizchina als enigste "bevestiging" dat de ZP998 3G op de tweede SIM-kaart ondersteunt?

Zopo 3X vragen:
  • Sleep of death?
  • Zo warm dat vastloopt, alleen op te lossen door de accu eruit te halen?
  • Knopjes die niet werken wegens brakke firmware?
  • GPS-antenne die niet goed contact maakt?
  • Hoe werkt dat slotje voor SIM1 en micro-SD? Stackable? Is het de ene of de andere?
  • Tweede SIM-kaart gaat sneller dan Edge?
  • 225% het aantal pixels (energieslurpen) en 87% accu van een Redmi Note? Accu leeg na halve dag zoals de ZP998 reviews? Gizchina review zei dat anderhalve dag te halen valt?
Zopo is pas net uit, en nu pas te bestellen. Die heeft nog niemand binnen en ervaringen zijn er dan ook nog niet.

Verwijderd

Ik zit te denken om een Lenovo A8 A806 te kopen via to2c.com.
Nou zie ik in reacties van mensen die ook wat besteld hebben daar, dat ze vragen aan to2c.com om het toestel terug te brengen naar root, google playstore erop, selectieve talen erop, chinese apps eraf en nog wat dingen.
Zijn dit soort dingen standaard?
Moet ik daar dan ook naar vragen, werkt het toestel niet gewoon als ik mn simkaart er in doe?
Weet iemand hier wat van.
bij voorbaat dank

• Quad
Inmiddels heb ik al een aardige indruk kunnen op doen van de Elephone G4, heb er vandaag mee gewerkt en gisteren mee gespeeld. Zodra dit toestel in de Pricewatch verwerkt is hoop ik snel een review daar te kunnen plaatsen.

Een kleine spoiler:

spoiler:
De GPS werkt prima. ;)

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• hilgo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-11 14:23

hilgo

Clear your mind of can't.

Verwijderd schreef op woensdag 26 november 2014 @ 23:51:
Ik zit te denken om een Lenovo A8 A806 te kopen via to2c.com.
Nou zie ik in reacties van mensen die ook wat besteld hebben daar, dat ze vragen aan to2c.com om het toestel terug te brengen naar root, google playstore erop, selectieve talen erop, chinese apps eraf en nog wat dingen.
Zijn dit soort dingen standaard?
Moet ik daar dan ook naar vragen, werkt het toestel niet gewoon als ik mn simkaart er in doe?
Weet iemand hier wat van.
bij voorbaat dank
Mijn 1e China phone heb ik daar gekocht en die werkte zonder dat ik ergens om gevraagd heb. Belangrijkste is dat je de specs goed leest zodat je,bijvoorbeeld, zeker weet dat er playstore op staat. En bij twijfel kun je ze het altijd nog vragen.

Discogs

• jg77
Prijs is inderdaad wel scherp, maar zoals bij veel Chinese webshops met EU warehouse, hij is niet op voorraad in het EU warehouse. Binnen de site moet je eerst 'EU warehouse stocking' klikken om te zien wat ze van daaruit leveren.. geen Zopo 3X of ZP999, dus deze komt gewoon uit China. En inderdaad wat andere al zeggen, de verhalen over e-fox zijn nou niet bepaald positief :P

[...]

• diquan2001
Nou het is voor mij wel duidelijk niet te bestellen bij Efox ;)

Maar goed na mijn verdere zoektocht ben ik bij Fastcartech de Zopo 3x tegengekomen voor 269.99 $ met gebruik van kortingscoupon thanksgiving2014 .

Dat is dan wel een goede deal lijkt mij :)
jg77 schreef op donderdag 27 november 2014 @ 08:14:
Prijs is inderdaad wel scherp, maar zoals bij veel Chinese webshops met EU warehouse, hij is niet op voorraad in het EU warehouse. Binnen de site moet je eerst 'EU warehouse stocking' klikken om te zien wat ze van daaruit leveren.. geen Zopo 3X of ZP999, dus deze komt gewoon uit China. En inderdaad wat andere al zeggen, de verhalen over e-fox zijn nou niet bepaald positief :P

[...]

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

diquan2001 schreef op donderdag 27 november 2014 @ 08:41:

Maar goed na mijn verdere zoektocht ben ik bij Fastcartech de Zopo 3x tegengekomen voor 269.99 $ met gebruik van kortingscoupon thanksgiving2014 .

[...]
$ 227.24 bij Tinydeal met
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
(tot 30-11)

http://www.tinydeal.com/z...-141078.html?currency=USD

• diquan2001
Toch snap ik iets niet .
Op sommige sites waaronder tinydeal staat dat er een MTK6595M soc in de 3X zit .

Maar op andere sites staat weer MTK6595 soc daar zie ik weer de Zopo999 Pro lionheart met de MTK6595M en die is dan gelijk weer 100$ duurder .

Wat is het verschil nou tussen deze 2 soc's??
Kenzi schreef op donderdag 27 november 2014 @ 08:49:
[...]

$ 227.24 bij Tinydeal met
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
(tot 30-11)

http://www.tinydeal.com/z...-141078.html?currency=USD

• Momus

[...]
Fastcardtech zou ik toch ook mijden. De verhalen daarover kunnen zich meten met je eerdere keuze.

• Momus
diquan2001 schreef op donderdag 27 november 2014 @ 08:53:
Toch snap ik iets niet .
Op sommige sites waaronder tinydeal staat dat er een MTK6595M soc in de 3X zit .

Maar op andere sites staat weer MTK6595 soc daar zie ik weer de Zopo999 Pro lionheart met de MTK6595M en die is dan gelijk weer 100$ duurder .

Wat is het verschil nou tussen deze 2 soc's??

[...]
De M variant zit erin.
Afbeeldingslocatie: http://i1.wp.com/www.gizchina.com/wp-content/uploads/images/mediatek-mt6595-1.jpg?resize=640%2C481

• diquan2001
Dank u het is duidelijk .M staat voor minder in dit geval ;)

• Momus
Jep, in Mediatekland in de M altijd een uitgeklede versie.

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08 20:56

[...]
Ik durf te wedden dat je óók Fastcardtech niet even hebt opgezocht in dit topic. :+
(en anders dúrf je wel)

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

• jg77

[...]
Met FastCardTech heb ik zelf helaas ook ondervonden dat ze niet echt veel aan service doen... mijn eerste Chinese telefoon kwam daar vandaan die had allerlei problemen (touch werkte niet goed, hardware button zat los) en nooit reactie gekregen van de 'service' afdeling.

• cihanski
Heb op mijn vraag bij oppomart (vermelding inhoud van het pakketje wijzigen om hopelijk de belasting te ontduiken) nu het volgende antwoord gekregen :

"we can describe the package as a gift phone with value $80" : is $80 nog in de belastingvrije categorie en een gift phone lijkt me ook niet de meest handige omschrijving, toch?

Voor mij de eerste x dat er iets uit Azië besteld is, dus alle tips zijn welkom!

• jg77
Ik zou het bedrag toch verder laten verlagen en de omschrijving naar bijvoorbeeld 'Media Player' veranderen. In ieder geval woorden als 'phone' vermijden ;)

Zie hier vanaf welk bedrag je belasting moet gaan betalen. Vervoerders rekenen zelf ook nog een bedrag voor handelingskosten (PostNL bijvoorbeeld € 13,40):
http://www.belastingdiens..._zo_ja_hoe_bereken_ik_dat
cihanski schreef op donderdag 27 november 2014 @ 09:59:
Heb op mijn vraag bij oppomart (vermelding inhoud van het pakketje wijzigen om hopelijk de belasting te ontduiken) nu het volgende antwoord gekregen :

"we can describe the package as a gift phone with value $80" : is $80 nog in de belastingvrije categorie en een gift phone lijkt me ook niet de meest handige omschrijving, toch?

Voor mij de eerste x dat er iets uit Azië besteld is, dus alle tips zijn welkom!

[ Voor 7% gewijzigd door jg77 op 27-11-2014 10:07 ]

[...]
Efox mijden maar dan wel bij Fastcardtech bestellen :')

• FlowDesign
dutchgio schreef op donderdag 27 november 2014 @ 10:13:
[...]

Van de regen in de drup :')

• FlowDesign
jg77 schreef op donderdag 27 november 2014 @ 10:05:
Ik zou het bedrag toch verder laten verlagen en de omschrijving naar bijvoorbeeld 'Media Player' veranderen. In ieder geval woorden als 'phone' vermijden ;)

Zie hier vanaf welk bedrag je belasting moet gaan betalen. Vervoerders rekenen zelf ook nog een bedrag voor handelingskosten (PostNL bijvoorbeeld € 13,40):
http://www.belastingdiens..._zo_ja_hoe_bereken_ik_dat

[...]
Mag ik jullie wederom even vriendelijk naar het andere topic verwijzen? Zie ook de topicwaarschuwing :)

• benbaba
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
De blackfriday is begonnen bij Coolicool, zitten paar flinke kortingen tussen.
http://www.coolicool.com/Promotions/black-friday-2014/thl

• xheroxkefx
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 30-03 15:56
Heel raar maar als je de link aanklikt werktie niet, als je de link copy/paste dan wel :')

-

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

dutchgio schreef op donderdag 27 november 2014 @ 10:13:
[...]

Of bij Tinydeal ;)
http://www.tinydeal.com/b...-si-2883.html?language=en

[ Voor 15% gewijzigd door Kenzi op 27-11-2014 10:34 ]

• dudee
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 24-02-2023
Ik bied ook een witte zopo zp990+ aan op marktplaats, 2 maanden oud maar zus kan er niet aan wennen. Weet niet als ik hier reclame mag maken, stuur anders ff pm, bon etc is aanwezig.

• jg77
Dankzij de extra korting bij Coolicool gelijk nog maar een telefoontje voor m'n vader gekocht: de Doogee DG550 voor € 135,99 incl EU shipping :+

• spNk
  • Laatst online: 25-10 00:27
xheroxkefx schreef op donderdag 27 november 2014 @ 10:26:
Heel raar maar als je de link aanklikt werktie niet, als je de link copy/paste dan wel :')
Volgens mij komt dat doordat er een / op het einde mist.
http://www.coolicool.com/Promotions/black-friday-2014/

• xheroxkefx
Nu werktie idd wel!

-

• spNk
Alleen jammer dat de website zo enorm traag is dat je te laat bent om iets te bestellen..

• xheroxkefx
jg77 schreef op donderdag 27 november 2014 @ 11:10:
Dankzij de extra korting bij Coolicool gelijk nog maar een telefoontje voor m'n vader gekocht: de Doogee DG550 voor € 135,99 incl EU shipping :+
Moest je nog een kortingscode invullen ofiets? er staan alleenmaar normale prijzen bij als ik ze aanklik?

-

• benbaba
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
xheroxkefx schreef op donderdag 27 november 2014 @ 11:16:
[...]

Moest je nog een kortingscode invullen ofiets? er staan alleenmaar normale prijzen bij als ik ze aanklik?
Was maar op een beperkte hoeveelheid; het werkte wel, maar lijkt erop dat die allemaal al verkocht zijn.

• xheroxkefx
benbaba schreef op donderdag 27 november 2014 @ 11:20:
[...]

Was maar op een beperkte hoeveelheid; het werkte wel, maar lijkt erop dat die allemaal al verkocht zijn.
Wow, das wel heel snel gegaan dan..

Ik had wel een umi c1 gewild :'(

-

• spNk
Inderdaad, wou nog even een Doogee voyager2 dg310 bestellen, maar kom ook op de normale prijs uit.
$44,- is natuurlijk geen geld.

• xheroxkefx
spNk schreef op donderdag 27 november 2014 @ 11:21:
Inderdaad, wou nog even een Doogee voyager2 dg310 bestellen, maar kom ook op de normale prijs uit.
$44,- is natuurlijk geen geld.
ja dat dacht ik ook! umi c1 was 80$ ofzo

-

• Hyp Hyper
Is toch elke keer zo... leuke aanbiedingen voor wie er idioot snel bij is.
Ze gaan ze echt niet allemaal voor de halve prijs weggeven hoor. :P

• Momus
cihanski schreef op donderdag 27 november 2014 @ 09:59:

80$ is keihard BTW betalen.

• jg77
xheroxkefx schreef op donderdag 27 november 2014 @ 11:16:
[...]

De DG550 was niet voor de helft van de prijs maar slechts 18% korting, maar het voordeel voor mij was EU warehouse. Dus shipping € 0 en geen belasting.
Deze kan je overigens nog gewoon bestellen.

• vingibson
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 26-07-2023
benbaba schreef op donderdag 27 november 2014 @ 10:22:
De blackfriday is begonnen bij Coolicool, zitten paar flinke kortingen tussen.
http://www.coolicool.com/Promotions/black-friday-2014/thl
Wow! dat zijn wel hele chille aanbiedingen, dat kan toch haast niet? Een Elephone G6 voor 74 USD, denk niet dat dat realistisch is?

Probeer hem te bestellen, maar is alsnog de normale prijs, hoe krijg je hem dan voor 50% korting?

[ Voor 11% gewijzigd door vingibson op 27-11-2014 11:28 ]

• Momus
Coolicool is iig een betrouwbare shop.
Alleen zullen ze er weinig van hebben.

• xheroxkefx
Momus schreef op donderdag 27 november 2014 @ 11:28:
Coolicool is iig een betrouwbare shop.
Alleen zullen ze er weinig van hebben.
alle aanbiedingen zijn al weg... achterlijk snel gegaan! :'(

-

• spNk
Inderdaad... en morgen is het toch pas black friday? DX.com zegt iig 2:00AM UTC.

Verwijderd

jg77 schreef op donderdag 27 november 2014 @ 11:25:
[...]

De DG550 was niet voor de helft van de prijs maar slechts 18% korting, maar het voordeel voor mij was EU warehouse. Dus shipping € 0 en geen belasting.
Deze kan je overigens nog gewoon bestellen.
Wel beetje 'vreemd' allemaal, want hoe kan het dat via EU warehouse er geen 21% (of 19% voor Duitsland) bij zit terwijl het verkopen aan particulieren betreft....

Of staat dit wel op de factuur? Meen van niet namelijk.

• jg77
Verwijderd schreef op donderdag 27 november 2014 @ 11:38:
[...]

Wel beetje 'vreemd' allemaal, want hoe kan het dat via EU warehouse er geen 21% (of 19% voor Duitsland) bij zit terwijl het verkopen aan particulieren betreft....

Of staat dit wel op de factuur? Meen van niet namelijk.
Geen idee hoe ze dat regelen, maar bij prijs vergelijkingen valt wel op dat prijzen met EU warehouse shipping iets hoger liggen. Ik wilde eerst de Zopo 3X bestellen bij zopomobileshop maar bij EU warehouse shipping rekenen ze ineens € 46,- verzendkosten.
Binnen de EU hoef je geen btw/invoer te betalen, dus in theorie zit dat al bij de prijs in.

• OgWok
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:38

OgWok

U.N.C.L.E.

Heb een Polaroid Agate+ en ben aan het uitvogelen onder welke andere merken en namen die is uitgebracht.
Typenr. geeft op Internet geen vergelijkbaar model. Wil tzt. wel opplussen naar een nieuwere versie van Android via een rom van een ander merk.
Iemand een suggestie?

MacPro Core i5 750, Mac Mini, hier en daar een verdwaalde pc.....

• FlowDesign
Bestwel een forse prijs eigenlijk voor zo'n prulding...

nieuws: Amazon brengt eerste budgetsmartphone in Android One-serie naar Europa

• Garyu

Garyu

WW

Too little too late inderdaad. Wil je per se een "Europees" toestel, dan kan je net zo goed een Hema H3 kopen voor €100. Lijkt me toch een schappelijker prijs voor een dergelijk toestel.

Voor dat geld koop je in China een flink beter toestel.

Of gewoon de Moto G voor een paar tientjes meer, heb je tenminste wel goede specificaties én kwaliteit.

• cihanski
Momus schreef op donderdag 27 november 2014 @ 11:25:
[...]

80$ is keihard BTW betalen.
Is nu veranderd in "MP4 Media Player" met een waarde van $25.

Ik zie trouwens op het forum van XDA dat er al iemand rond loopt met een Zopo ZP999 Lion Heart, dus als diegene ook hier actief is, hoor ik graag de eerste ervaringen :D

Het blijkt dat de GPS in ieder geval 'tijd' nodig heeft om een goede fix te krijgen. Na een paar keer gebruikt te hebben kreeg deze gebruiker elke keer meer fixes en nu werkt de GPS perfect... Goed om te weten (en om niet direct te wanhopen).

Verwijderd

dutchgio schreef op donderdag 27 november 2014 @ 12:01:
Binnen de EU hoef je geen btw/invoer te betalen, dus in theorie zit dat al bij de prijs in.
Dat klopt, echter zal dat niet op de factuur vermeld staan denk ik zo...

• Quad

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• bangsat
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09-10 23:33
Is er toevallig een lijst beschikbaar met Chinese telefoons waar de GPS correct werkt? Me jiayu g4s is erg koppig

• Garyu

Garyu

WW

Mooi, fijn om te lezen! Waar heb je hem gekocht als ik vragen mag?

• intraxi
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 23-10 21:58
Deze 'black friday' sale lijkt mij een scam! Alles in 10min. weg en het is nog helemaal geen friday. Leuke chinezen trick… :+

• Quad
Ik heb hem met de 11/11 sale bij Pandawill gekocht, daar kostte hij wel slechts €70 maar normaal liggen de prijzen vanaf €75.

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• krissie100
Quad schreef op donderdag 27 november 2014 @ 16:59:
Ik heb hem met de 11/11 sale bij Pandawill gekocht, daar kostte hij wel slechts €70 maar normaal liggen de prijzen vanaf €75.
http://www.to2c.com/eleph...-3g-wcdma-smartphone.html
http://www.geekbuying.com...Camera--Black-333909.html
prima te doen hoor voor 70 euro :)

[ Voor 17% gewijzigd door krissie100 op 27-11-2014 17:07 ]

• Quad
Klopt, maar zoals ik zei, de normale prijs zit daar iets boven. Alhoewel To2c alles met 'korting' verkoopt. :+

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• krissie100
Quad schreef op donderdag 27 november 2014 @ 17:09:
Klopt, maar zoals ik zei, de normale prijs zit daar iets boven. Alhoewel To2c alles met 'korting' verkoopt. :+
Ik zie eerlijk gezegd altijd wel bij een shop hem voor <70 staan. maar vast idd rond 75.

• Hyp Hyper
intraxi schreef op donderdag 27 november 2014 @ 16:58:
[...]

Deze 'black friday' sale lijkt mij een scam! Alles in 10min. weg en het is nog helemaal geen friday. Leuke chinezen trick… :+
Welcome to the real world...

• intraxi
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 23-10 21:58
Wonderful world of tricks... 8)7

• krissie100
http://www.elephone.hk/readNews/1085.html
dit zou inderdaad bij meerdere telefoons wel mogen, want ik erger mij echt aan dat geheugen, ik heb namelijk geen muziek/video/haast geen foto's op de telefoon maar wel veel apps en dus is de telefoon al "vol" bij de apps en kan ik niks meer installeren terwijl ik gewoon nog 5GB vrij heb...

• Quad
Ik ga ook nog kijken of ik de rom partitie van de G4 kan verhogen. Als je direct een SD kaart gebruikt heb je genoeg aan een paar MB intern geheugen zodat het gedeelte voor apps vergroot kan worden van 900MB naar 2,5GB oid.

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• Vlizzjeffrey
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 11-11 14:40
die doogee dg700 is pas 15 december leverbaar zie ik, 4.5 inch qhd, 4000 mah, waterdicht, 1gb ram 8 gb rom.staat een review op youtube van een prototype lijkt me een leuk ding.

http://deals.banggood.com...14dg7001125.html?tab=nav7

• diquan2001
Een vraagje voor de coolpad gebruikers .

Nou wil ik dus de Coolpad F2 bestellen bij To2c maar kan iemand mij vertellen of de Google playstore voorgeinstalleerd is bij de coolpads ??

Ik kan bij geen van de shops achterhalen of de playstore wel of niet op de coolpad f2 zit ..

• Quad
Quad schreef op donderdag 27 november 2014 @ 18:21:
Ik ga ook nog kijken of ik de rom partitie van de G4 kan verhogen. Als je direct een SD kaart gebruikt heb je genoeg aan een paar MB intern geheugen zodat het gedeelte voor apps vergroot kan worden van 900MB naar 2,5GB oid.
Aww yeah! En gefixt!

Door het volgen van deze tut heb ik het interne geheugen voor apps en installaties verhoogd naar 2,3GB.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/wRzc3V5s.png

:*)

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• jernij
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 25-05 15:38
bangsat schreef op donderdag 27 november 2014 @ 16:38:
Is er toevallig een lijst beschikbaar met Chinese telefoons waar de GPS correct werkt? Me jiayu g4s is erg koppig
die van mij niet :p
fix binnen 10 sec vaak ;)
gebruik het meerdere malen per week voor strava/runkeeper
via filmpje op youtube flinke progressie geboekt met fixen

• Android Wuppy
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 02-02-2021
intraxi schreef op donderdag 27 november 2014 @ 16:58:
[...]

In China is het al wel vrijdag nu :9

• Kasj
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21-08-2024
Ik heb sinds gisteren een nubia z5s mini. Helaas ben ik er al in geslaagd hem te bricken. Ik kan niet meer in de rom komen, en ook niet in recovery mode. De pc herkent de telefoon alleen nog in fastboot(??) Mode, als een removable device. Iemand nog goede tips hoe ik dit zou kunnen oplossen, of is het einde oefening?

• robinjoo1
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 26-08-2017
Android Wuppy schreef op donderdag 27 november 2014 @ 21:40:
[...]

In China is het al wel vrijdag nu :9
bij banggood nog niet

GMT +8
http://prntscr.com/5astpu

werktijd 3 uur nacht tijd hier en 12 uur s'middags tijd hier

[ Voor 12% gewijzigd door robinjoo1 op 27-11-2014 22:02 ]

http://valid.canardpc.com/efq7t2 mijn laptop(was) windows 10 pro http://valid.x86.fr/uqawwk

• Momus
Kasj schreef op donderdag 27 november 2014 @ 21:45:
Ik heb sinds gisteren een nubia z5s mini. Helaas ben ik er al in geslaagd hem te bricken. Ik kan niet meer in de rom komen, en ook niet in recovery mode. De pc herkent de telefoon alleen nog in fastboot(??) Mode, als een removable device. Iemand nog goede tips hoe ik dit zou kunnen oplossen, of is het einde oefening?
Als je in fastboot kunt, kun je ook een nieuwe ROM flashen.

• Android Wuppy
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 02-02-2021
Om weer ontopic te komen :-)

Ik had gehoopt met Black Friday een mooi deal te scoren voor een ZTE Nubia Z7 mini, maar die blijft overal 270-280 USD... Helaas pindakaas geen idiote 50% oid.

off topic :) https://www.google.nl/sea...=chrome&es_sm=93&ie=UTF-8

Verwijderd

Het is black friday en dat maakt mij kooplustig. De vraag aan jullie is simpel. Welke vandeze 3 zouden jullie kiezen?

Umi Zero
Iuni U2
Elephone P3000s

• Momus
Die 2e.
Alhoewel die 3e op het eerste gezicht ook verkeerde keuze lijkt.
Maar goed, alles is afhankelijk van je behoeftes.
Pagina: 1 ... 75 ... 110 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
HET IS VERBODEN OM TE BESPREKEN HOE IMPORTKOSTEN TE OMZEILEN!

Voor prijzen, winkels en levertijden: \[(Onbekende) Chinese smartphones] - Levertijden en Prijzen.

Aankoopadvies en vragen daarover horen thuis in een apart forumdeel, : Mobile Aankoopadviesforum
Dit topic is niet bedoeld voor aankoopadvies.

Discussies over namaak/kloon telefoons mag, echter vragen hoe je er aan komt is verboden!