[WP8.1] Windows Phone 8.1 - OS Discussie en ervaringen Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 54 ... 66 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krasloos
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 02-10-2024
Er is sowieso een verbinding tussen de twee apparaten, anders kan de telefoon niet opladen..
Dus ik blijf het een apart geval vinden. Ik zal er morgen wat beter op letten, als ik hem wel of niet in het midden leg. Gebeurd allemaal automatisch haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17:07

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Blijkbaar gaat MS windows 10 ontwikkelen voor op Android telefoons via een custom Rom.
Begin van het einde van Lumia telefoons? Of beetje voorbarig?

LG OLED65G1RLA / Samsung HW-Q990D / Sony UBP-X800M2 / Ugoos AM6B+ (CE with CPM Build) / FiiO DM13 BT / Redmi Note 12 Pro+ v2.0.7.0 (UMOEUXM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:47
daffie82 schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 12:59:
Blijkbaar gaat MS windows 10 ontwikkelen voor op Android telefoons via een custom Rom.
Begin van het einde van Lumia telefoons? Of beetje voorbarig?
Ik denk meer om een voet aan de grond te krijgen in China.... Gezien ze illegale windows ook legaal gaan maken daar... en het om een Chinaphone gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21-11-2024
vraag me af waarom je op een Android toestel een os installeert dat minder biedt. Er zal wel goed over nagedacht zijn....misschien niet zo lang..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-09 09:35
Het is meer om het aantal potentiële toestellen wat WP kan draaien te verhogen lijkt me. En dat mensen het nog altijd even kunnen uitproberen. Gooi er een mooie backup-app bij en je kunt nog wel wat mensen over de streep halen.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
  • Laatst online: 16-09 09:49
Sheik schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 13:22:
vraag me af waarom je op een Android toestel een os installeert dat minder biedt. Er zal wel goed over nagedacht zijn....misschien niet zo lang..
definieer eens minder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09:39
Voor mij is het juist heel logisch. Dat je meer vrijheid krijgt om een toestel te kopen en er dan zelf een superieur besturingssysteem op kunt zetten. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 04-08 02:19
Oke maar schijnbaar heeft wp voor jou toch wel een bepaalde voordeel of stiekem iets meer te bieden ten opzichte van android, anders zat je hier niet in dit hoekje van het forum ;)

Once we were young and ruthless, now we are old and toothless....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jivebunny
  • Registratie: November 2010
  • Niet online

Jivebunny

Fail to plan. Plan to fail.

Biedt minder als OS misschien, maar om eerlijk te zijn, ben sinds 2008 Android user, en sinds 2 weken WP user. Ik mis vrij weinig eigenlijk. Specifieke apps voor bijvoorbeeld Reddit (een beetje degelijke app), Ik mis wat functionaliteit vwb het sharen via de share button (geen share to whatsapp), ik mis een mailbox app zoals Inbox (die slim filtert), maar verder heb ik alles wat ik nodig heb. Ik ben van Waze overgestapt naar Here met Flitsmeister, dat mis ik wel een beetje. Met Waze kon je sinds kort ook heel makkelijk je rit delen binnen de app. Was wel handig voor het thuisfront ivm avondeten etc. Tja... can't have it all.

Maar een minder OS is het echt niet. Batterij verbruik is veel minder dan bij Android. Camera's op telefoons zijn over het algemeen vele malen beter. De Chrome browser is net ietsje fijner en beter dan IE, maar ook dat is niet storend.

Wat ik wel apart vind is met 2 gb geheugen nog steeds apps die 'hervatten' hebben voor een paar seconden. Maar goed, dit soort dingen leveren mij waarschijnlijk wel betere accuduur op.

Kortom; Ik ben wel blij met mijn overstap hoor. 2e hands Lumia 930 voor 250 kunnen scoren, daar kan je niet tegenop met Android toestellen hoor; dus ik snap die stap wel van ze. Doen!

Pixel 9 Pro XL | NAS: HP Gen8 e3-1265L v2 16GB 12TB unRAID 6.9.2 | D: Ryzen 5600x 16GB 3000mhz RX 6800 XT MB Acer 27" IPS 144hz | Suzuki Swift 1.2 (2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Snappen doe ik het ook wel. Hoop alleen niet dat het op termijn nadelig gaat zijn voor Lumia toestellen, die prijs/kwaliteit gewoon erg goed zijn.

LG OLED65G1RLA / Samsung HW-Q990D / Sony UBP-X800M2 / Ugoos AM6B+ (CE with CPM Build) / FiiO DM13 BT / Redmi Note 12 Pro+ v2.0.7.0 (UMOEUXM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zjeeraar84
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 15:44
Ik ben ook sinds deze week overgestapt van Android naar WP. En ook ik mis vrijwel geen apps die ik regelmatig gebruik. Hele specifieke apps zullen inderdaad wel eens missen, maar dan kan je vaak nog gewoon via Internet Explorer doen wat je moet doen.
Batterijduur is inderdaad een grote pré van Windows Phone. Heb vandaag mijn telefoon al intensief gebruikt en heb nog 80% batterij over. Mijn oude Nexus 5 was allang leeg geweest...

Ik denk ook dat als er een groter marktaandeel komt voor Windows Phone er vanzelf meer apps komen. Hop, iedereen overstappen dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 14:58
zjeeraar84 schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 15:42:
Batterijduur is inderdaad een grote pré van Windows Phone. Heb vandaag mijn telefoon al intensief gebruikt en heb nog 80% batterij over. Mijn oude Nexus 5 was allang leeg geweest...
Welke telefoon is dat dan?
Als ik vrij intensief chat (Telegram) dan red ik geen 8-10 uur met mijn 1020.
En dan heb ik alleen wifi en locatie aanstaan en scherm op medium.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
zjeeraar84 schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 15:42:
Ik ben ook sinds deze week overgestapt van Android naar WP. En ook ik mis vrijwel geen apps die ik regelmatig gebruik. Hele specifieke apps zullen inderdaad wel eens missen, maar dan kan je vaak nog gewoon via Internet Explorer doen wat je moet doen.

Ik denk ook dat als er een groter marktaandeel komt voor Windows Phone er vanzelf meer apps komen. Hop, iedereen overstappen dus ;)
tja mijn vriendin heeft een Oneplus One, en gebruikt die vrij intensief voor whatsapp en facebook etc. Maar die heeft na een dag ook nog 60% over....

Zegt meer over de telefoon en de leeftijd van de accu denk ik, dan over het OS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zjeeraar84
NeutraleTeun schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 16:18:
[...]

Welke telefoon is dat dan?
Als ik vrij intensief chat (Telegram) dan red ik geen 8-10 uur met mijn 1020.
En dan heb ik alleen wifi en locatie aanstaan en scherm op medium.
Lumia 1520
Ok eerlijk is eerlijk, die heeft een 3400mah accu. Een 1020 heeft een 2000mah accu.

[ Voor 12% gewijzigd door zjeeraar84 op 18-03-2015 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
  • Laatst online: 16-09 09:49
Waah schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 16:23:
[...]

tja mijn vriendin heeft een Oneplus One, en gebruikt die vrij intensief voor whatsapp en facebook etc. Maar die heeft na een dag ook nog 60% over....

Zegt meer over de telefoon en de leeftijd van de accu denk ik, dan over het OS.
Die heeft dan weer een 3100 mah accu ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
vali schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 16:41:
[...]

Die heeft dan weer een 3100 mah accu ;)
Dat geeft dus toch aan wat ik zeg? ;) dat het van de telefoon(specs) afhangt, niet van het OS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Het is niet per definitie zo dat het OS geen impact heeft op de batterijduur en het verbruik. Zo had ik met een Nexus 5 dramatisch slecht bereik waardoor mijn telefoon erg snel leeg was, terwijl ik dat met iOS en WP totaal niet heb. Volgens de reviews had de Nexus geen slechte radio dus wellicht lag het aan het OS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 18-09 11:21

The Inquisitor

Greetings weaklings

Jivebunny schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 15:18:
Ik mis vrij weinig eigenlijk. Specifieke apps voor bijvoorbeeld Reddit (een beetje degelijke app),
[...]
Wat ik wel apart vind is met 2 gb geheugen nog steeds apps die 'hervatten' hebben voor een paar seconden. Maar goed, dit soort dingen leveren mij waarschijnlijk wel betere accuduur op.
Baconit is toch prima?

RAM heeft niets te maken met het hervatten van die apps. Alleen je actieve app zit in het geheugen, de rest zijn eigenlijk 'afgesloten' en zitten niet in het RAM. Het is geen android.

Als je de back button ingedrukt houdt, is het eigenlijk meer een 'quick switch' methode naar een andere app, maar niet switchen naar een andere actieve app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13:48
Ze kunnen nog wel in het RAM zitten. Het is alleen niet gegarandeerd. Ook bij Android wel eens dat een app er een tijdje over doet om een view weer opnieuw op te tuigen. Daarnaast is tombstoning niet iets unieks van WP. Ook iOS en Android kennen het concept. Ook daar wordt je app uit het geheugen geknald als het OS dat nodig vind.
Het enige wat er gebeurt met een app als deze is 'afgesloten' met de windows toets is dat deze nog een paar seconden krijgt om zijn zaakjes op orde te krijgen en daarna 'on hold' wordt gezet. Geen cpu time meer dus. Het blijft nog wel in het RAM. Later kan het OS dan nog besluiten om het ook uit het RAM te zetten.

Dat sommige apps altijd aan het hervatten zijn heeft met bovenstaande niet zo veel te doen vermoed ik. Dat zal meer liggen aan een te complexe UI die weer helemaal moet worden opgebouwd.

[ Voor 43% gewijzigd door Caelorum op 18-03-2015 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
Waah schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 16:47:
[...]

Dat geeft dus toch aan wat ik zeg? ;) dat het van de telefoon(specs) afhangt, niet van het OS.
Met mijn toestelletje ( 1320 ) red ik bij normaal gebruik zo'n beetje 3 dagen.
Bij intensief gebruik een volle dag ( 24 uur ).
Heeft ook een accuutje van 3400 mAh.
Maar dat was eerder niet zo, toen dat ding nog gewoon op black draaide kon ik het langer uithouden.
Nu ik bij de keet zit maak ik wel meer gebruik van social media en spelletjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
Aghanim schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 19:38:
Het is niet per definitie zo dat het OS geen impact heeft op de batterijduur en het verbruik. Zo had ik met een Nexus 5 dramatisch slecht bereik waardoor mijn telefoon erg snel leeg was, terwijl ik dat met iOS en WP totaal niet heb. Volgens de reviews had de Nexus geen slechte radio dus wellicht lag het aan het OS.
Oh het zal zeker wat uitmaken... maar niet zoveel als je nu voorschrijft denk ik. Dan zouden de fanboys dit wel als argument gebruiken namelijk. :+

En er zitten wel erg veel aannames in het stuk dat Android door het OS een slechtere verbinding zou hebben. Dat de nexus geen slechte radio heeft, betekend niet dat het OS slecht is. Misschien heeft je WP wel een veel betere radio. Of worden de frequenties waar jij op zit beter ondersteunt. Zijn er extra masten in je omgeving geplaatst. Of je had een maandagmorgen/vrijdagmiddagmodel. Er zijn nog heel wat puntjes waar het probleem met je Nexus 5 weg kan komen voordat het OS aan bod komt. :9

Zelf zit ik toch ook echt te twijfelen om over te stappen van mijn huidige Samsung Ativ S naar een Oneplus One. Het OS werkt echt prima op WP, en er zijn genoeg apps.... Maar toch mis ik wel wat apps die je bij een Android wel hebt. Daar zijn wel (web) alternatieven voor, maar toch is een app best makkelijk soms.

Aan de andere kant is het zonde om weer 300 euro in een telefoon te gooien als je al een goede hebt. Maar met de updates naar WP10 zie ik het nog niet zo zitten met Samsung....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zjeeraar84
Aghanim schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 19:38:
Vaak lees je (bij diverse telefoons met diverse OS'en) dat de batterijduur beter/slechter wordt met software updates/nieuwe roms. Het lijkt me dus dat software (dus ook het OS) een (behoorlijke) invloed heeft op de batterijduur.

Mijn ervaring met Windows Phone (Lumia 535 en nu 1520) is daarin positief, mijn ervaring met Android (Galaxy S2 en Nexus 5) is daar minder positief in, en met IOS (iPhone 3GS, iPhone 5 en iPhone 6 (van vriendin)) is daar ook weer positief in.
Maar goed, dit is zeker niet wetenschappelijk onderbouwd, puur eigen ervaringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stancke
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 16:10
Gebruik al jaren Android maar ga toch de overstap eens wagen naar de Windows Lumia 930.

De meeste vraagtekens die ik had, zijn reeds opgelost maar 1 vraag blijf ik hebben:

Via Google Chrome kan je alles wat je doet via Chrome "clouden", is dit ook mogelijk via de Windows app van Chrome?

Dus alles wat ik doe op mijn Chrome desktop, die ook direct beschikbaar is in mijn Windows app Chrome?

Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 16:47

RayNbow

Kirika <3

Stancke schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 10:48:
[...] Windows app van Chrome? [...]
Er is geen Chrome voor Windows Phone.

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Migrator
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Inderdaad. Eérste en enige regel voor Google diensten op Windows Phone: Google doet niet aan Google diensten op Windows Phone.

If you choose not to decide, you still have made a choice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
zjeeraar84 schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 08:29:
[...]

Vaak lees je (bij diverse telefoons met diverse OS'en) dat de batterijduur beter/slechter wordt met software updates/nieuwe roms. Het lijkt me dus dat software (dus ook het OS) een (behoorlijke) invloed heeft op de batterijduur.

Mijn ervaring met Windows Phone (Lumia 535 en nu 1520) is daarin positief, mijn ervaring met Android (Galaxy S2 en Nexus 5) is daar minder positief in, en met IOS (iPhone 3GS, iPhone 5 en iPhone 6 (van vriendin)) is daar ook weer positief in.
Maar goed, dit is zeker niet wetenschappelijk onderbouwd, puur eigen ervaringen.
De accu wordt op den duur sowieso minder. Misschien dat dat dan ten onrechte gewijt wordt aan updates?

het heeft zeker invloed hoor, updates en OS. Maar het is niet zo'n groot verschil dat WP 1,5x zo lang met een accu kan als android ofzo. Als dat wel zo was, hadden reviewers dat vast al lang opgemerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerkeP
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19-09 15:13

GerkeP

Vragen mag altijd........

Stancke schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 10:48:
Gebruik al jaren Android maar ga toch de overstap eens wagen naar de Windows Lumia 930.

De meeste vraagtekens die ik had, zijn reeds opgelost maar 1 vraag blijf ik hebben:

Via Google Chrome kan je alles wat je doet via Chrome "clouden", is dit ook mogelijk via de Windows app van Chrome?

Dus alles wat ik doe op mijn Chrome desktop, die ook direct beschikbaar is in mijn Windows app Chrome?

Thanks!
Je kunt je bookmarks etc van Chrome importeren in IE11 en dan heb je die op elk apparaat met IE gewoon beschikbaar via de MS cloud ;)

GerkeP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

GerkeP schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 11:04:

Je kunt je bookmarks etc van Chrome importeren in IE11 en dan heb je die op elk apparaat met IE gewoon beschikbaar via de MS cloud ;)
Ik heb geen IE meer op mijn PC volgens mij lol :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stancke
RayNbow schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 10:50:
[...]

Er is geen Chrome voor Windows Phone.
Lol :P :(

Dan toch een beetje een bummer. Voor de rest vind ik het goed meevallen van Google apps op Windows Phone, niet? Gebruik Gmail, Google Drive (ook niet-native ondersteunt als ik het voorheb) en Agenda. Meer heb ik niet nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerkeP
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19-09 15:13

GerkeP

Vragen mag altijd........

daffie82 schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 11:08:
[...]

Ik heb geen IE meer op mijn PC volgens mij lol :+
Dat kan natuurlijk, maar Chrome is bij mij al een tijd exit, vreet resources, batterij en veel te veel diskactivity

GerkeP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Migrator
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Stancke schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 11:09:
[...]

Lol :P :(

Dan toch een beetje een bummer. Voor de rest vind ik het goed meevallen van Google apps op Windows Phone, niet? Gebruik Gmail, Google Drive (ook niet-native ondersteunt als ik het voorheb) en Agenda. Meer heb ik niet nodig.
Voor Google drive zijn er wel third-party apps inderdaad, en voor je agenda en mail heeft Microsoft ingebouwd dat je die kunt synchroniseren inderdaad :). Maar vanuit Google doen ze er zoveel mogelijk aan WP dwars te zitten (zoals destijds het blokkeren en bizarre eisen stellen aan de YouTube app).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

GerkeP schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 11:11:
[...]

Dat kan natuurlijk, maar Chrome is bij mij al een tijd exit, vreet resources, batterij en veel te veel diskactivity
Chrome?
Nah, Pale Moon for the win :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stancke
Migrator schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 11:11:
[...]

Voor Google drive zijn er wel third-party apps inderdaad, en voor je agenda en mail heeft Microsoft ingebouwd dat je die kunt synchroniseren inderdaad :). Maar vanuit Google doen ze er zoveel mogelijk aan WP dwars te zitten (zoals destijds het blokkeren en bizarre eisen stellen aan de YouTube app).
Inderdaad... maar YouTube app zal ik niet echt missen. Gebruik m'n toestel intensief maar enkel browser, Gmail, Facebook en Tapatalk.

Laatste vraag: gebruik thuis Chromecast. kan ik via de WP Netflix app ook streamen naar Chromecast. Native niet maar ergens work-around voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heilige Kaas
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 08-08 17:12
Stancke schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 11:29:
[...]

Inderdaad... maar YouTube app zal ik niet echt missen. Gebruik m'n toestel intensief maar enkel browser, Gmail, Facebook en Tapatalk.

Laatste vraag: gebruik thuis Chromecast. kan ik via de WP Netflix app ook streamen naar Chromecast. Native niet maar ergens work-around voor?
Kan je niet je volledige scherm streamen? Of ondersteunt de chromecast dat niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Op mijn glance scherm heb ik mijn agenda staan, dus als de afspraak voor morgen of de dag zelf is, komt die hierop te staan.
Nu staat er een afspraak voor vanavond 19.00 - 21.00 met 2 pijltjes erbij, eerste schuin omhoog en tweede pijltje vlak erlangs schuin naar beneden.
Heb de afspraak er gisteren ingezet.

Wat willen die pijltjes in godsnaam zeggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmiee
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14-09 13:52
volgens mij zeggen die dat hij gekoppeld is aan een andere afspraak of contactpersoon.

Heb je er toevallig iemand voor uitgenodigd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Migrator
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Conflicterende afspraak.
(Dat is Afbeeldingslocatie: http://assets.windowsphone.com/8fb018fa-ce33-4d88-96ad-b4a0f5022c7d/calendar-icon-appt-conflict_InvariantCulture_Default.png, maar Glance geeft die weer als twee pijltjes naast elkaar; kijk maar op je lockscreen :))
Zie ook Windows Phone: Calender icons and views
Daar (via hier) kun je van elk icoon binnen Windows Phone vinden wat het betekent :)

[ Voor 27% gewijzigd door Migrator op 19-03-2015 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Timmiee schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 15:20:
volgens mij zeggen die dat hij gekoppeld is aan een andere afspraak of contactpersoon.

Heb je er toevallig iemand voor uitgenodigd?
Klopt, dat is het :)
Thanks!
Migrator schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 15:21:
Conflicterende afspraak.
(Dat is [afbeelding], maar Glance geeft die weer als twee pijltjes naast elkaar; kijk maar op je lockscreen :))
Zie ook Windows Phone: Calender icons and views
Daar (via hier) kun je van elk icoon binnen Windows Phone vinden wat het betekent :)
Het is ook geen conflicterende afspraak, want de pijltjes staan langs elkaar, niet op elkaar :)
Dat icoontje zie ik trouwens niet in die lijst staan.

EDIT : zie net je edit. Vreemd toch, want heeft niks met een conflict te maken. Is zoals Timmiee zei andere contactpersoon als optioneel in de afspraak gezet.

[ Voor 65% gewijzigd door daffie82 op 19-03-2015 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Migrator
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

daffie82 schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 15:23:
[...]

Het is ook geen conflicterende afspraak, want de pijltjes staan langs elkaar, niet op elkaar :)
Dat icoontje zie ik trouwens niet in die lijst staan.

EDIT : zie net je edit. Vreemd toch, want heeft niks met een conflict te maken. Is zoals Timmiee zei andere contactpersoon als optioneel in de afspraak gezet.
Hmm dat is vreemd. Heb geen ervaring met gedeelde agendas, maar je beschrijving deed me gelijk aan conflicterende afspraak denken :P. Zie je überhaupt een icoontje in de agenda/op het lockscreen? Als dat niet het geval is, wellicht houdt Glance dan net iets andere icoontjes aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Migrator schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 15:36:

Hmm dat is vreemd. Heb geen ervaring met gedeelde agendas, maar je beschrijving deed me gelijk aan conflicterende afspraak denken :P. Zie je überhaupt een icoontje in de agenda/op het lockscreen? Als dat niet het geval is, wellicht houdt Glance dan net iets andere icoontjes aan.
Ja, op lockscreen is het idd 2 pijltjes op elkaar zoals op je link ook te zien is.
Waarschijnlijk ziet hij dit als 2 afspraken op hetzelfde moment omdat ik iemand heb uitgenodigd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Migrator
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Dat lijkt me dan inderdaad het meest logisch. Wel gek, dat past niet binnen "Identifies a meeting conflict, or two events scheduled at the same time." in mijn ogen. Maar ach :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stancke
Voorlopig bevalt de switch naar Windows mij wel (930), maar enkele dingen die mij storen tov. Android (of het is een kwestie van nog even af te kicken van Android):

- Geen mogelijkheid om bij alle apps te selecteren dat ze bij Battery saving op de achtergrond mogen verder werken
- Geen LED notifications (maar is toestel afhankelijk)
- Mocht wat meer kleur in de FB app
- Mocht ook wat meer kleur in de Gmail mailbox
- Geen mogelijkheid om (reclame)mails automatisch in een aparte map te zetten. Bij Gmail had je bepaalde mails die automatisch onder "reclame" werden ondergebracht en waarvan je zelf geen notification kreeg. Nu krijg ik van iedere mail een notification.
- Bij FB Messenger: ieder bericht dat gepost wordt in hetzelfde chatvenster komt apart bij Notification center, mocht gegroepeerd worden. 1 Chat = 1 Notification bar. Notifications verdwijnen ook niet automatisch, terwijl je het bericht reeds gelezen hebt, zonder expliciet op de notification te klikken.

+ Apps: alle apps die ik gebruikte op Android zijn voor mij beschikbaar op Windows. Sommige apps zijn zelfs wat uitgebreider maar andere apps werken toch niet zo intuitief als de Android versie
+ Look'n feel van de software
+ Perfecte overgang gehad bij importeren Google contacts

Beklaag het mij zeker (nog) niet.

[ Voor 12% gewijzigd door Stancke op 20-03-2015 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walterworld
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-09 15:02
Stancke schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 12:08:
Voorlopig bevalt de switch naar Windows mij wel (930), maar enkele dingen die mij storen tov. Android (of het is een kwestie van nog even af te kicken van Android):

+ Apps: alle apps die ik gebruikte op Android zijn voor mij beschikbaar op Windows. Sommige apps zijn zelfs wat uitgebreider maar andere apps werken toch niet zo intuitief als de Android versie

- Geen mogelijkheid om bij alle apps te selecteren dat ze bij Battery saving op de achtergrond mogen verder werken
Zoveel apps geïnstalleerd staan? :P Je kan dan kiezen om dan battery saver uit te zetten.
Enkel bij HTC was/is dit mogelijk.
Probeer eens JDB for Facebook, Meerdere kleuren beschikbaar
Probeer eens Maestro, Al een tijdje in ontwikkeling vandaag officieel gelanceerd. Eerste 24 uur ook nog eens gratis. _/-\o_
- Geen mogelijkheid om (reclame)mails automatisch in een aparte map te zetten. Bij Gmail had je bepaalde mails die automatisch onder "reclame" werden ondergebracht en waarvan je zelf geen notification kreeg. Nu krijg ik van iedere mail een notification.
Nu nog niet mogelijk wel in Windows 10 zie Windows 10 for phone lets you expand notifications in the Action Center
- Bij FB Messenger: ieder bericht dat gepost wordt in hetzelfde chatvenster komt apart bij Notification center, mocht gegroepeerd worden. 1 Chat = 1 Notification bar. Notifications verdwijnen ook niet automatisch, terwijl je het bericht reeds gelezen hebt, zonder expliciet op de notification te klikken.
Ligt niet aan FB messenger maar aan Windows Phone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13:48
Ik dacht dat dat punt met de notifications ook in WP10 zou worden aangepakt. Dat een app het dus kan groeperen, maar pin me er niet op vast :)

Je kan overigens wel per app aangeven of die door mag gaan onder battery saver. Als je bijv. klikt op Wahtsapp in de Battery Saver app dan krijg je onderin gewoon een vinkje te zien als "Allow app to run in the background" aanstaat. Daar staat dan "Allow this app to run in the background even when Battery Saver is on"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stancke
[b][message=43934996,noline][...]
Zoveel apps geïnstalleerd staan? :P Je kan dan kiezen om dan battery saver uit te zetten.
Zou toch graag alles van social media en mail op de achtergrond willen laten werken, ja. Ga eens kijken hoelang mijn toestel leeft zonder battery saver

Probeer eens JDB for Facebook, Meerdere kleuren beschikbijken!
Goeie tip, eens van dichtbij bekijken

Probeer eens Maestro, Al een tijdje in ontwikkeling vandaag officieel gelanceerd. Eerste 24 uur ook nog eens gratis. _/-\o_
Daarnet al eens geprobeerd maar geen notification in de live tile (bv. 1 nieuwe mail) en terug verwijderd. Misschien nog eens een deftige poging geven

Nu nog niet mogelijk wel in Windows 10 zie Windows 10 for phone lets you expand notifications in the Action Center
Super!

Ligt niet aan FB messenger maar aan Windows Phone
Bummer...
Thanks voor de feedback! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Migrator
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Caelorum schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 12:44:
Je kan overigens wel per app aangeven of die door mag gaan onder battery saver. Als je bijv. klikt op Wahtsapp in de Battery Saver app dan krijg je onderin gewoon een vinkje te zien als "Allow app to run in the background" aanstaat. Daar staat dan "Allow this app to run in the background even when Battery Saver is on"
Maar niet voor elke app kun je dat aangeven, volgens mij werd daar op gedoeld.
(En er komt nog eens bij dat niet elke app er mee om kan gaan... *kuch* Whatsapp *kuch*)

[ Voor 56% gewijzigd door Migrator op 20-03-2015 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stancke
Caelorum schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 12:44:

Is helaas niet mogelijk bij iedere app... Niet bij FB Messenger, niet bij Tapatalk etc., jammer eigenlijk want het lijkt nogal logisch denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walterworld
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-09 15:02
Stancke schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 12:49:
[...]

Thanks voor de feedback! _/-\o_
Daarnet al eens geprobeerd maar geen notification in de live tile (bv. 1 nieuwe mail) en terug verwijderd. Misschien nog eens een deftige poging geven

Vandaag pas officieel uitgekomen misschien nog wat updates nodig?
Maar er zijn ook andere apps zoals o.a. 1Mail

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
Stancke schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 12:08:

Met W10 krijg jij LED notifications. Er zit een LED in je 930 maar die is nog niet geactiveerd.

https://opensea.io/seaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stancke
Thanks for the tips guys! :)

Nog iets waar ik geen oplossing voor weet...

Draaivergrendeling staat "aan" maar bij het bekijken van een filmpje, wordt het filmpje automatisch gedraaid full screen... Bij Android kon ik gewoon het filmpje bekijken op verticaal formaat. Ligt aan IE? Workaround?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
Ligt aan de applicatie.
Als een Developer de applicatie dusdanig geschreven heeft dat deze in landscape getoond dient te worden dan wordt de draaivergrendeling overruled.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stancke
Gaat gewoon over een filmpje in de browser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal ik heb mijn lumia 930 net terug van een glasreparatie. Alles ziet er weer mooi uit alleen lijkt mijn bereik ineens veel slechter. Ook ontvang ik alleen maar 2g (E boven in beeld). Heb alle instellingen gecontroleerd maar alles is goed ingesteld. Ook nog handmatige apn geprobeerd maar ook dit helpt niet. Weet iemand hoe ik dit op kan lossen? Ik zit bij telfort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Waarschijnlijk is bij vervanging van je scherm een antenne losgekomen.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoJan
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-07 12:51
Sinds vandaag krijg ik geen tekstsuggesties meer in het Nederlands tijdens het typen op mijn Lumia 1520 met 8.1 Cyan. Wel in het Engels als ik het US keyboard aanzet. Aan- en uitzetten en verwijderen / toevoegen van het NL keyboard helpt niet. Iemand een suggestie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Dolf schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 18:25:
Waarschijnlijk is bij vervanging van je scherm een antenne losgekomen.
Is dit voor een reparateur gemakkelijk te herstellen? Ben niet zo technisch ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 22 maart 2015 @ 12:16:
[...]

Is dit voor een reparateur gemakkelijk te herstellen? Ben niet zo technisch ;)
Er van uitgaande dat het alleen is losgekomen dan is het redelijk eenvoudig te maken. Maar ik vermoed dat het om de LTE-kabel gaat en die is best fragiel. Kan dus heel gemakkelijk scheuren.
Neem aan dat je er wel garantie op hebt?

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icratox
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 17-09 14:13
Ok, ik hoop dat ik het hier op de juiste plek post. Ik zit namelijk met het volgende en na heel veel uitproberen en zoeken weet ik nog niet hoe ik het het beste op kan lossen.

Ik zit momenteel op Android, na een tijdje Windows Phone te hebben gebruikt, alleen toch begint WP weer te kriebelen en na het weer even gebruikt te hebben ben ik van plan weer terug te switchen van mijn Moto X naar mijn WP. Ik ben helemaal gek op de Windows Phone interface :/ Het werkt gewoon zo vloeiend en er zijn niet al te veel grote 'design' verschillen tussen apps die je veelal wel op android vindt. Alleen zit mij 1 ding heel erg dwars.

Mijn email is zo opgesteld dat verschillende email addressen mail 'forwarden' naar 1 'main' adres, binnen Gmail heb ik het dan zo opgezet dat ik vanuit gmail email kan verzenden mbv verschillende email accounts (en dat ik automatisch een emailtje stuur vanaf het adres waar de mail naartoe is gestuurd).

Nu werkt dit perfect op GMail met android, maar ik krijg het niet volledig werkend op Windows Phone. Hoe de setup momenteel is:

- 1 inbox
- aantal andere mail accounts apart toegevoegd (uitgaand) en inboxes gelinkt naar die ene inbox
- Ik kan mail verzenden door op het juiste email adres te klikken.

Tot zo ver werkt het perfect, maar dan, wanneer ik een email binnen krijg en ik wil hierop reageren, dan pakt hij altijd het 'main' email adres maar nooit het adres waar de mail naar gestuurd is. Nou wil ik graag binnen Gmail en binnen Windows Phone alles in 1 inbox laten (op gmail gebruik labels, werkt heerlijk) en ik heb hetzelfde een tijdje ook geprobeerd op Outlook.com. Beide hetzelfde resultaat, namelijk dat op Windows Phone het altijd zo is dat ik reageer met mijn main email adres, en niet met het adres waar de mail naartoe is gestuurd.
Dit is een behoorlijk irritant probleem voor mij, aangezien ik niet al te graag reageer met mijn algemene adres en gewoon wil reageren met het adres waar de mail naartoe is gestuurd. En natuurlijk is precies dit wel weer mogelijk in Office Outlook maar niet in de Windows 8.1 en Windows Phone 8.1 apps :/

Iemand die een vergelijkbaar probleem heeft gehad maar die hier wel een oplossing voor gevonden heeft? Tot zo ver heeft het zoeken niet veel opgeleverd. De meeste hebben het er namelijk over om alle email in verschillende inboxes terecht te laten komen, wat nu net niet de bedoeling is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmiee
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14-09 13:52
Zelf maak ik ook gebruik van meerdere email accounts op mijn WP. Enkel is het bij mij zo dat het allemaal binnenkomt in een "gelinkte" inbox - alle accounts komen binnen in 1 mailbox red.

Wanneer ik op een mail reageer wordt die volgens mij gewoon netjes verzonden van het account waar het op binnen gekomen is. Voor jou denk ik dan ook dat de oplossing is om niet alles naar dat ene account te forwarden, maar die verschillende mailboxen aan elkaar te linken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-09 16:30

Swerfer

Hmm...

icratox schreef op maandag 23 maart 2015 @ 00:05:
En natuurlijk is precies dit wel weer mogelijk in Office Outlook maar niet in de Windows 8.1 en Windows Phone 8.1 apps
Met Windows 8.1 mail kan je we kiezen met welk account je een mail verstuurt door op 'meer' te klikken bij 'aan' en 'onderwerp'. Bij Windows Phone helaas niet. Misschien met een andere mail app?

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spank_mojoo
  • Laatst online: 19-09 16:24
Volgens mij kun je het zo oplossen:
Configureer elk mailadres appart.
maak een gelinkte mailbox aan en voeg al deze mailadressen er aan toe.
nu komen alle mails in 1 virtuele inbox binnen, maar wanneer je een mail beantwoord, krijg je een prompt waar je het mailadres kunt kiezen waarmee je wilt verzenden.

jezus, ik lees het even terug, maar wat een puinzooi.
ik hoop dat je t snapt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icratox
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 17-09 14:13
spank_mojoo schreef op maandag 23 maart 2015 @ 09:50:
Volgens mij kun je het zo oplossen:
Configureer elk mailadres appart.
maak een gelinkte mailbox aan en voeg al deze mailadressen er aan toe.
nu komen alle mails in 1 virtuele inbox binnen, maar wanneer je een mail beantwoord, krijg je een prompt waar je het mailadres kunt kiezen waarmee je wilt verzenden.

jezus, ik lees het even terug, maar wat een puinzooi.
ik hoop dat je t snapt
Ik snap wat je bedoeld inderdaad, probleem is dat deze methode betekent dat alles dan wel op 1 inbox op Windows Phone binnenkomt, maar niet meer op gmail en outlook.com
Zelf maak ik ook gebruik van meerdere email accounts op mijn WP. Enkel is het bij mij zo dat het allemaal binnenkomt in een "gelinkte" inbox - alle accounts komen binnen in 1 mailbox red.

Wanneer ik op een mail reageer wordt die volgens mij gewoon netjes verzonden van het account waar het op binnen gekomen is. Voor jou denk ik dan ook dat de oplossing is om niet alles naar dat ene account te forwarden, maar die verschillende mailboxen aan elkaar te linken.
Dit is ongeveer hetzelfde. En voor beide oplossing geld ook, dat wanneer ik dan binnen gmail instel ook de mail via IMAP op te halen, ik de mail 2 keer binnen ga krijgen. 1 keer op gmail account, en 1 keer op het aparte account.

Vind het zo vreemd dat wanneer je je email accounts wel apart erin zet in windows phone, je niet kunt zeggen om gewoon gebruik te maken van het email adres waar het naar toe is verzonden. Alleen omdat ik de mail forward naar 1 account en vanuit die inbox reageer. Office Outlook ondersteunt het, en vooral voor zakelijk gebruik is het handig. Zelfs Outlook.com ondersteunt het :/

Ik weet niet of de situatie die ik nu heb goed genoeg was uitgelegd dus ik pak er ff een voorbeeld bij :P

- 1 main account: A
- 4 andere mail accounts B C D E
- Email van BCDE word doorgestuurd naar A
- B C D E zijn wel apart geconfigureerd zodat je uitgaande mail kan sturen vanaf deze adressen

Wanneer je een emailtje krijgt, kun je in gmail en outlook.com kiezen om te reageren met het email adres waar het naar is verzonden, mits je de mail wel apart hebt geconfigureerd, je krijgt alleen in de aparte email boxen geen mailtjes binnen want deze worden meteen doorgestuurd naar A.

Windows Phone pakt altijd standaard het email adres van account A als je B C D E apart geconfigureerd hebt en de inbox linkt aan A. Als ik het goed begrijp komt dit dus doordat ik niet de mail van de servers van B C D E binnenhaal, maar binnenhaal via inbox A waar de mail naartoe is gestuurd?

Bij de bovenstaande oplossingen zou ik binnen gmail of outlook.com B C D E niet meer moeten doorsturen naar A, maar apart moeten configureren en dan die inboxen linken. Dit zou dan wel werken voor Windows Phone, maar het betekent ook dat ik geen gebruik kan maken van Gmail en Outlook.com, want als die de email ook binnenhalen via IMAP krijg je dus dat in Windows Phone je alle email in inbox A krijgt, maar ook nog een keer in B C D E. En als je dan inkomende mail niet meer synchroniseert voor B C D E krijg je hetzelfde probleem als wat ik nu heb.

Een heel verhaal :P Sorry, probeer het zo duidelijk mogelijk te krijgen. Ik heb deze setup namelijk zo gedaan dat ik minimale configuratie nodig heb, maar wel altijd alle email direct binnen heb op mijn gmail of outlook.com. Gmail en Outlook.com synchronisatie met externe servers is namelijk een draak aangezien ze maximaal 1 keer per uur synchroniseren, en handmatig synchroniseren steeds betekent dat je opnieuw de instellingen in moet.

Wat ik zo krom vind is dat ze deze setup dus wel ondersteunen (het simpelweg reageren met het adres waarnaartoe de email gestuurd is) in Outlook.com, Windows 8.1 en Office Outlook maar niet op Windows Phone zonder een ingewikkelde constructie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberJoe
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16-09 14:08

CyberJoe

Only visiting this planet

Sinds een paar weken heb ik een veel hoger dataverbruik. Ben daardoor op de helft van de maand door mijn (1Gb) databundel heen. Hoe kan ik achterhalen wat de schuldige app(s) is/zijn? Bij batterijbesparing zie ik geen gekke dingen die op de achtergrond draaien. Ik heb een 1520. Gebruik apps als whatsapp, twitter, mail, Facebook, Messenger, Skype, accuweather. Maar die had ik ook al voordat het dataverbruik zo steeg....

Ja ik heb ook een computer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:19
Data-inzicht :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-09 16:41
Volgens mij heb ik sinds de Denim update op mijn lumia 920 last dat de GPS blijf hangen, enige wat dan helpt is een reboot. Zijn er mensen die dit nog meer hebben ?

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberJoe

CyberJoe

Die had ik ook al wel gevonden.....
Daar kan ik een limiet instellen, maar dan gaat het niet langzamer. Stopt dan gewoon en dan doet het ook wanneer mijn bundel op is......
Daar kan ik achtergrondgegevens beperken, maar dan werken sommige diensten niet meer goed en ik kan niet kiezen dat de beperking alleen geldt met 3G en niet met WiFi. Blijf ik dus aan en uit zetten. Ook niet echt een oplossing, dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
CyberJoe schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 12:52:
[...]

Die had ik ook al wel gevonden.....
Daar kan ik een limiet instellen, maar dan gaat het niet langzamer. Stopt dan gewoon en dan doet het ook wanneer mijn bundel op is......
Daar kan ik achtergrondgegevens beperken, maar dan werken sommige diensten niet meer goed en ik kan niet kiezen dat de beperking alleen geldt met 3G en niet met WiFi. Blijf ik dus aan en uit zetten. Ook niet echt een oplossing, dus.
Hij bedoelt dat je bij data inzicht kan zien welke app de boos doener is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberJoe

CyberJoe

Ereaser schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 13:00:
[...]

Hij bedoelt dat je bij data inzicht kan zien welke app de boos doener is ;)
Maar dat kun je daar niet zien, alleen maar beperken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-08-2024
CyberJoe schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 13:06:
[...]

Maar dat kun je daar niet zien, alleen maar beperken.
Als je in die app naar rechts swiped, zie je verbruik per app. Dat is handig :)

iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberJoe

CyberJoe

Er valt niets te swipen bij mij......
Misschien een Denim functie?? Ik draai nog braaf Cyan

[ Voor 42% gewijzigd door CyberJoe op 24-03-2015 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
CyberJoe schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 13:08:
Er valt niets te swipen bij mij......
Misschien een Denim functie?? Ik draai nog braaf Cyan
Je moet wel de app hebben, niet de variant onder instellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberJoe

CyberJoe

Mobile Data Notifier? Die gratis lijkt, maar niet is?

[ Voor 18% gewijzigd door CyberJoe op 24-03-2015 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Data Inzicht, zodra je deze opent zie je een overzicht, naar rechts of links swipend laat het verbruik zien per app.... App zit standaard in elke WindowsPhone..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 18-09 11:21

The Inquisitor

Greetings weaklings

Afbeeldingslocatie: http://www.windowscentral.com/sites/wpcentral.com/files/styles/xlarge/public/field/image/2014/04/Data_Sense_Screenshot_1.jpg?itok=0aImszzq

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberJoe

CyberJoe

Afbeeldingslocatie: http://static.tz.nl/f/gl/2779_16e77d7856_17.png

Meer zie ik niet....

[ Voor 81% gewijzigd door CyberJoe op 24-03-2015 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jij kijkt bij instellingen... Ga eens naar je homescreen, swipe naar links en zoek in de lijst met apps naar data inzicht... Tip, pin gelijk data inzicht op je homescreen!!

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2015 13:38 . Reden: Aanvulling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberJoe

CyberJoe

dank. Niet heel handig dat die twee dingen dezelfde naam hebben.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberJoe

CyberJoe

Zie nu dus dat één van de twee mailaccounts helemaal los gaat. Hebben dezelfde sync. instellingen, maar de ene gebruikt 9 x zoveel data dan de andere. Vaag. Jammer dat er niet in te stellen is dat die alleen mag syncen met WiFi verbinding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sonny7
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 15-09 10:26
CyberJoe schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 13:43:
Zie nu dus dat één van de twee mailaccounts helemaal los gaat. Hebben dezelfde sync. instellingen, maar de ene gebruikt 9 x zoveel data dan de andere. Vaag. Jammer dat er niet in te stellen is dat die alleen mag syncen met WiFi verbinding.
Verwijder dat account eens en stel deze nog eens opnieuw in en kijk dan of het beter is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
Cyrus The Virus schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 11:40:
Volgens mij heb ik sinds de Denim update op mijn lumia 920 last dat de GPS blijf hangen, enige wat dan helpt is een reboot. Zijn er mensen die dit nog meer hebben ?
Gps blijft hangen, hoe bedoel je ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

CyberJoe schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 13:39:
dank. Niet heel handig dat die twee dingen dezelfde naam hebben.......
Het 1 is gewoon de app zelf, en het andere de instellingen ervan. Vrij logisch als je onder ''instellingen'' kijkt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
Amadeus1966 schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 14:42:
[...]

Gps blijft hangen, hoe bedoel je ?
Als ik dan here maps open blijft de locatie op de zelfde plek staan, en ook geen snelheidsweergave. En volgens mij heb ik dit dan ook met flitsservice

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-09 16:30

Swerfer

Hmm...

Cyrus The Virus schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 18:43:
[...]

Als ik dan here maps open blijft de locatie op de zelfde plek staan, en ook geen snelheidsweergave. En volgens mij heb ik dit dan ook met flitsservice
Download eens een GPS app en kijk of je daadwerkelijk GPS ontvangt, of alleen locatie via WiFi of telefoonnetwerk. Hele domme vraag :X Staat je GPS aan?

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
Swerfer schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 19:24:
[...]

Download eens een GPS app en kijk of je daadwerkelijk GPS ontvangt, of alleen locatie via WiFi of telefoonnetwerk. Hele domme vraag :X Staat je GPS aan?
GPS gaat normaal automatisch aan, als ik de telefoon reboot werkt alles weer gewoon. Zal morgenvroeg weer eens testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16-09 16:40
ALs ik here drive open zonder dat GPS aan staat, moet ik deze toch echt zelf aanzetten wil het werken.. Gebruik maps niet, maar volgens mij is het tegen MS's filosofie om apps maar je settings aan te laten passen op zo'n manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Gps gaat idd automatisch aan als je dit toelaat... Hier toch, L830

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
Installeer eens copilot en kijk eens wat ie dan doet ( copilot is ook een offline navigatie ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
Ik ben echt fan van Windows Phone. Werkelijk. En ik neem eventuele onhebbelijkheden en het ontbreken van apps voor lief. Echt waar. Maar er is 1 ding waar ik me op dit moment echt aan erger...

Ik heb een mooi groot 5 inch scherm op mijn Lumia 830. Mijn ogen worden wat minder voor dichtbij, dus dat leek me ideaal. Maar Microsoft heeft bedacht om mij niet meer te laten kiezen voor 2 of 3 kolommen tiles op mijn scherm. Dus ondanks dat ik een mooi groot scherm heb, zit ik toch weer met ieniemienie lettertjes in mijn agenda tile. Wat zou het toch mooi zijn als ik die tile over de hele breedte van het scherm zou kunnen uitsmeren. Mijn telefoon is ook mijn PDA. Die agenda is toch echt wel een basis. Waarom, vraag ik me af.

Heeft iemand een oplossing? Zijn er tiles met een groter font? Is er een mogelijkheid om die twee kolommen weer in te stellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Instellingen, start+thema.... Daar kan je toch kiezen voor meer of minder tiles? Bij mijn L925 in ieder geval wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Chronos+ gebruiken voor de agenda

Afbeeldingslocatie: http://i57.tinypic.com/2i7qws7.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
Verwijderd schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 14:42:
Instellingen, start+thema.... Daar kan je toch kiezen voor meer of minder tiles? Bij mijn L925 in ieder geval wel...
Bij mijn Lumia 920 werkte dat inderdaad zo. Bij mijn Lumia 830 (Denim) is dat eruit gesloopt.
hjs schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 14:46:

[afbeelding]
Gehad, verwijderd en vergeten. Goeie tip. Ga ik weer proberen.

[ Voor 29% gewijzigd door coenox op 25-03-2015 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

coenox schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 15:25:
[...]
Gehad, verwijderd en vergeten. Goeie tip. Ga ik weer proberen.
Veel opties, even doorzetten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-09 16:07

[afbeelding]
Nice. Welke weather gebruik je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

StealthyPeanut schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 15:39:
[...]

Nice. Welke weather gebruik je?
Appy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 18-09 21:10

[afbeelding]
Ziet er goed uit. Waar heb je de achtergrond vandaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Isane schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 15:41:
[...]

Ziet er goed uit. Waar heb je de achtergrond vandaan?
Mijn foto rol :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 18-09 21:10
:+
Wilt u hem delen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoJan
  • Laatst online: 14-07 12:51
RoJan schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 10:50:
Sinds vandaag krijg ik geen tekstsuggesties meer in het Nederlands tijdens het typen op mijn Lumia 1520 met 8.1 Cyan. Wel in het Engels als ik het US keyboard aanzet. Aan- en uitzetten en verwijderen / toevoegen van het NL keyboard helpt niet. Iemand een suggestie?
Inmiddels weet ik dat bij het Nederlandse keyboard de swipe functie niet werkt en op de Engelse wel :?
Geen idee hoe ik dat kan resetten. Er is geen instelling voor, tenminste, die is er wel, maar hij werkt niet (de optie 'Typen door over letters te vegen' staat aan :( ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

https://db.tt/rYaBmKbD

Selectie uit deze foto geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Beste weather app die er is. En ik heb ze allemaal getest.
En forecast.io is ook de meest betrouwbare IMO.
Heb trouwens exact zelfde live tile als jij hebt ;)
Of simple Calendar, werkt ook prima en is ook nog eens gratis.
RoJan schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 15:58:
Inmiddels weet ik dat bij het Nederlandse keyboard de swipe functie niet werkt en op de Engelse wel :?
Geen idee hoe ik dat kan resetten. Er is geen instelling voor, tenminste, die is er wel, maar hij werkt niet (de optie 'Typen door over letters te vegen' staat aan :( ).
Swype werkt hier gewoon op NL indeling als op ENG indeling...
coenox schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 15:25:

Bij mijn Lumia 920 werkte dat inderdaad zo. Bij mijn Lumia 830 (Denim) is dat eruit gesloopt.
Klopt, zit er hier ook niet meer in.

[ Voor 64% gewijzigd door daffie82 op 25-03-2015 17:46 ]

Pagina: 1 ... 54 ... 66 Laatste