LG OLED65G1RLA / Samsung HW-Q990D / Sony UBP-X800M2 / Ugoos AM6B+ (CE with CPM Build) / FiiO DM13 BT / Redmi Note 12 Pro+ v2.0.7.0 (UMOEUXM)
Iemand enig idee waarom dit is?
Ik had dit vroeger ook met Windows Phone 7, Windows Phone 7.5, Windows Phone 7.8 en Windows Phone 8.
Kortom, ik ben geen onbekende met Windows Phone, maar ik blijf wel verbaasd hoe bepaalde bugs maar in de software blijven zitten. Testen ze zelf wel daar bij MS?
[webhero.nl]
People as things, that’s where it starts.
Once we were young and ruthless, now we are old and toothless....
LG OLED65G1RLA / Samsung HW-Q990D / Sony UBP-X800M2 / Ugoos AM6B+ (CE with CPM Build) / FiiO DM13 BT / Redmi Note 12 Pro+ v2.0.7.0 (UMOEUXM)
Same here, nergens last van.Amadeus1966 schreef op maandag 09 maart 2015 @ 00:52:
Ik heb ook vrij lange mp3's ( 20 minuten en soms langer ) en speel deze gewoon zonder problemen af met de standaart audioplayer.
If you choose not to decide, you still have made a choice.
##777#
Doet het in elk geval bij mijn Lumia 1520
Z-machine OriginID: JaccoW
Indien je vooraf een volledige backup hebt gemaakt dan zouden deze bij een restore (via aanmelden op je microsoft account tijdens installatie), wel automatisch geïnstalleerd moeten worden. Gaat even duren, afhankelijk van de hoeveelheid en grootte van de app's, en voor sommige app's zal er opnieuw een registratie/activatie gedaan moeten worden (bank app's bijvoorbeeld).daffie82 schreef op maandag 09 maart 2015 @ 14:56:
@F_demon Dan zijn je apps wel weg neem ik aan?
Testing, one, two ...
En vergeet niet dat als een Developer een app uit de store heeft gehaald dat deze dan ook als verloren mag worden beschouwd.hardware-lover schreef op maandag 09 maart 2015 @ 15:01:
[...]
Indien je vooraf een volledige backup hebt gemaakt dan zouden deze bij een restore (via aanmelden op je microsoft account tijdens installatie), wel automatisch geïnstalleerd moeten worden. Gaat even duren, afhankelijk van de hoeveelheid en grootte van de app's, en voor sommige app's zal er opnieuw een registratie/activatie gedaan moeten worden (bank app's bijvoorbeeld).
Ik draai altijd in developer mode. Na het restoren (gelukkig maar één keer hoeven doen), zorg ik dat ik weer in die mode terecht kom. Er zijn volgens mij maar weinig app's die je dan werkelijk kwijt bent, als ze al niet door een final zijn vervangen. Kun je eens een paar belangrijke app's noemen die niet meer terug gaan komen na een restore vanuit de meeste recente developer 8.1 status?Amadeus1966 schreef op maandag 09 maart 2015 @ 17:51:
[...]
En vergeet niet dat als een Developer een app uit de store heeft gehaald dat deze dan ook als verloren mag worden beschouwd.
Testing, one, two ...
NB
Lijkt er op dat de windowsphone website er uit ligt. nog meer mensen last van?
[ Voor 10% gewijzigd door MrX_Cuci op 09-03-2015 21:02 ]
Idd heeft te maken met je ms account.MrX_Cuci schreef op maandag 09 maart 2015 @ 21:01:
Ik schrijf weleens een beoordeling over een app uit de store, echter gebruikt deze mijn echte naam. Ik kan nergens vinden hoe ik een alias daarvoor kan instellen. Heeft dit soms te maken met mijn Microsoft account?
De store doet het ook maar gedeeltelijk.MrX_Cuci schreef op maandag 09 maart 2015 @ 21:01:
Ik schrijf weleens een beoordeling over een app uit de store, echter gebruikt deze mijn echte naam. Ik kan nergens vinden hoe ik een alias daarvoor kan instellen. Heeft dit soms te maken met mijn Microsoft account? Zo ja, is dan de enige mogelijkheid een factory reset en aanmelden met een ander accpunt (Xbox live account bijvoorbeeld) waar wel een alias aan is gekoppeld.
NB
Lijkt er op dat de windowsphone website er uit ligt. nog meer mensen last van?
En Regenmeter krijgt geen nieuwe data binnen, maar dat heeft vast niks met elkaar te maken
Live from Denmark
Probeer eens opnieuw?Leffunk schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 13:01:
--> Gezien het blijkbaar niet toestelafhankelijk is, misschien ook hier even probleem posten:
kan het zijn dat er met demin weer oudere browser op toestel terecht is gekomen? Ik had eerst 8.1 + Cyan en daarin werkte afspelen van filmpjes gewoon in browser. Nu krijg ik vb op m.deredactie.be een melding te zien "Gelieve flash te installeren, of de desktopmoduls te deactiveren indien u met een mobiel toestel werkt"...
Voor de update speelde die site dus wel netjes zijn filmpjes af. Andere sites die vroeger ook gewoon imbedded filmpjes afspelen, geven nu plots pop-up of ik filmpje wil opslaan of openen", terwijl voor die update filmpje gewoon in browser zelf startte.
Iemand nog die ervaringen, en uiteraard beter: hoe dit op te lossen?
Om een of andere vage reden werkt het nu bij mij wel op de mobiele website. Heb wel geschiedenis van IE gewist. Misschien daarom?
Dit soort updates zijn nogal toestelafhankelijk.. Dus allicht handig als je erbij vermeldt welk toestel.daffie82 schreef op maandag 09 maart 2015 @ 23:17:
Bewegingssensor heeft ook een Update gehad. Je kan het nu niet meer aan of uit zetten zo lijkt het wel...
L830xxxneoxxx schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 11:20:
[...]
Dit soort updates zijn nogal toestelafhankelijk.. Dus allicht handig als je erbij vermeldt welk toestel.
en de Lumia 930 (lijkt mij ook de icon en Lumia 1520)xxxneoxxx schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 11:20:
[...]
Dit soort updates zijn nogal toestelafhankelijk.. Dus allicht handig als je erbij vermeldt welk toestel.
- User interface redesign
- See your activity graphically
- See your places and routes graphically
- Collect more detailed and accurate data
- List installed apps that can make use of motion data
En ook de Lumia 735. En hoe je dit uit kan zetten zou ik ook wel willen weten.daffie82 schreef op maandag 09 maart 2015 @ 23:17:
Bewegingssensor heeft ook een Update gehad. Je kan het nu niet meer aan of uit zetten zo lijkt het wel...
Ik denk dat het altijd uit staat tot de app in kwestie het nodig heeft.Paulus73 schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 14:53:
[...]
En ook de Lumia 735. En hoe je dit uit kan zetten zou ik ook wel willen weten.
Tenminste... Dat hoop ik!
Alleen de Lumia reeks met de snapdragon 400 of 800. Modellen uit de serie reeks 52x,62x,72x,82x en de 92x krijgen de update ook niet. Gezien ze de hardware modelen SensorCore ook niet bezittenxxxneoxxx schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 15:24:
Schijnbaar de Lumia reeks idd, aangezien mijn Ativ S zich stil houdt op het moment qua updates.
[ Voor 7% gewijzigd door vali op 10-03-2015 16:01 ]
Wou net een NL app downloaden, maar lukte niet (ivm Cortana settings).
Oké, dat snap ik nog wel.
(moet ik dan eerst alles terug op NL zetten en dan weer terug naar UK, en blijft dan alles behouden ook qua instellingen?)
Maar, ik deed het vanaf de site op mijn pc.
Moest inloggen (natuurlijk), maar kwam na mijn wachtwoord gewoon in mijn profiel.
Terwijl ik eerder altijd met de 2step authenthicator moest werken.
Je hoeft alleen de regio op NL te zetten. Telefoon opnieuw opstarten, app installeren, regio terug op US zetten en weer opnieuw opstarten. Er raakt niks van instellingen door de war.NeutraleTeun schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 14:01:
Vreemd.
Wou net een NL app downloaden, maar lukte niet (ivm Cortana settings).
Oké, dat snap ik nog wel.
(moet ik dan eerst alles terug op NL zetten en dan weer terug naar UK, en blijft dan alles behouden ook qua instellingen?)
Maar, ik deed het vanaf de site op mijn pc.
Moest inloggen (natuurlijk), maar kwam na mijn wachtwoord gewoon in mijn profiel.
Terwijl ik eerder altijd met de 2step authenthicator moest werken.
Het kan zijn dat je hebt gekozen om het apparaat te onthouden en dat hij daarom niet met 2 staps verificatie komt.
Ga naar je Microsoft account > Security & privacy > Manage advanced security > Trusted devices > Remove all the trusted devices associated with my account
https://opensea.io/seaart
Behalve als je een Cortana tile op je startscherm neer hebt gezet... dan raak je die kwijt en mag je die opnieuw vastpinnen.enomiss schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 16:07:
Er raakt niks van instellingen door de war.
#firstworldproblems
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Alles goed, bedankt!
Nu kreeg ik net de melding dat de beveiligings policy is veranderd en het verzoek, nee de opdracht, om de code te veranderen en Microsoft is zo vriendelijk geweest om de optie om te unlocken zonder code onbruikbaar te maken.
Meer mensen die hier last van hebben en zoja, hoe haalt Microsoft het in zijn hoofd om die optie te verwijderen...
Heb er nog niks over gelezen op Wcentral, welke toch wel erg snel is met dit soort dingen.vijv schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 17:46:
Ik gebruik nooit een code om het lockscreen vrij te geven omdat dat heel vervelend is in de auto.
Nu kreeg ik net de melding dat de beveiligings policy is veranderd en het verzoek, nee de opdracht, om de code te veranderen en Microsoft is zo vriendelijk geweest om de optie om te unlocken zonder code onbruikbaar te maken.
Meer mensen die hier last van hebben en zoja, hoe haalt Microsoft het in zijn hoofd om die optie te verwijderen...
People as things, that’s where it starts.
Het klinkt alsof je je telefoon gekoppeld hebt aan een mobile device management oplossing of een zakelijke exchange / office 365 account. Hierbij is het mogelijk een beveilingscode af te dwingen.vijv schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 17:46:
Ik gebruik nooit een code om het lockscreen vrij te geven omdat dat heel vervelend is in de auto.
Iets wat bijv. op mijn werk ook verplicht is en niet uitschakelbaar.
Bedankt voor de tip, ik ga ze stuk voor stuk eens verwijderen.
Ook wel handig als je je telefoon verliest.. Beetje data meenemen van bedrijven, en geen enkele vorm van beveiliging op je mobile device willen hebben..vijv schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 19:15:
Ik heb inderdaad mail via exchange van twee organisaties op mijn telefoon.
Bedankt voor de tip, ik ga ze stuk voor stuk eens verwijderen.
Precies en verder hoor je sowieso niet met je telefoon te spelen achter het stuur.xxxneoxxx schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 23:23:
[...]
Ook wel handig als je je telefoon verliest.. Beetje data meenemen van bedrijven, en geen enkele vorm van beveiliging op je mobile device willen hebben..![]()
spuit11
Ik lock mijn scherm ook altijd. Op die manier geef je onbevoegden geen kans om je telefoon te misbruiken.
[ Voor 167% gewijzigd door CAP-Team op 12-03-2015 10:32 ]
Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X
Is het niet voor mijzelf dan wel voor anderen die in mijn mail of contactenlijst staan ....
Of voor de eventuele foto's....
Het is dus niet alleen een stukje verantwoording naar je zelf maar ook naar anderen.
Maar dat is ieder voor zich natuurlijk.
[ Voor 7% gewijzigd door Amadeus1966 op 12-03-2015 10:29 ]
En in de auto gewoon fijn Here Drive gebruiken. Staat alles klaar voor gebruik.
Mijn code bestaat uit 6 cijfers en kan ze in 2 seconde intikkendaffie82 schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 10:58:
geen vergrendeling hier. Veel te veel tijdverlies om altijd te unlocken... Ben nog nooit in men leven een telefoon verloren. Ik laat wel NOOIT paswoorden onthouden trouwens...
daffie82, even totaal OFF TOPIC, maar in welke regio in Nederland schrijf je 'men' i.p.v. mijn? Ik zie dat steeds vaker opduiken.daffie82 schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 10:58:
geen vergrendeling hier. Veel te veel tijdverlies om altijd te unlocken... Ben nog nooit in men leven een telefoon verloren. Ik laat wel NOOIT paswoorden onthouden trouwens...
En nog even een vraag over: instellingen >> systeem >> bewegingsgegevens.
Op zich een uitstekende Track and Trace. Alleen zag ik afbeeldingen met ook een fiets en een auto. Ik heb alleen een wandelend mannetje en een rennend mannetje. Zou die andere 2 ook graag hebben.
Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost
Gebruikelijker is om 'me' te schrijven. Dat is trouwens niet aan regio gebonden, maar aan leeftijd. Vooral mensen geboren na 1999 schijnen dit zo te doen. </off topic>GerCor schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 12:45:
[...]
daffie82, even totaal OFF TOPIC, maar in welke regio in Nederland schrijf je 'men' i.p.v. mijn? Ik zie dat steeds vaker opduiken.
Dat heb ik ook gemerkt. Gisteren 300 km afgelegd, en dat wordt ook netjes weergegeven. Alleen, die zou ik allemaal wandelend hebben afgelegd? Via de snelweg zeker, met mijn conditie?GerCor schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 12:45:
[...]
daffie82, even totaal OFF TOPIC, maar in welke regio in Nederland schrijf je 'men' i.p.v. mijn? Ik zie dat steeds vaker opduiken.
Op zich een uitstekende Track and Trace. Alleen zag ik afbeeldingen met ook een fiets en een auto. Ik heb alleen een wandelend mannetje en een rennend mannetje. Zou die andere 2 ook graag hebben.
Ik begin nu trouwens aan mezelf te twijfelen. Volgens mij stond Motion data gisteren nog helemaal onderaan. Nu staat motion data als voorlaatste en als laatste nu "extras+info". Of ik vergis me en dat stond er al, of is dit er ook nog bij gekomen? In ieder geval heb ik dat nog nooit eerder open gehad, dat weet ik wel. Het is dan ook de eerste keer dat ik mijn telefoon zie verkondigen dat er Lumia Denim op staat. Het versienummer van het OS heb ik altijd bekeken via "Settings --> about". (Ik wist dan dat dit Denim was)
't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.
Je kan er ook "Ben nog nooit in m'n leven" van makenGerCor schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 12:45:
[...]
Alles is te omzeilen. Ik werk op een ICT afdeling, en 'vroegah' was hier Windows Mobile de standaard. Daar waren destijds tooltjes voor. Stond natuurlijk ook wagenwijd open, WinMo. En, uiteindelijk zijn het allemaal registry settings bij Windows uiteraard. Deze kunnen vanuit Exchange gepushed worden als policy. Is je device te hacken, dan kan je ook een tooltje laten lopen die elke tijdsinterval de registry key wegmikt. Aangezien WP uit zichzelf vrij veilig is en er heel beperkt toegang is tot registry met interop unlock is het iig al per definitie veiliger dan bijv. Android toestellen. Die zijn helemaal gemakkelijk te rooten, en dan kan je settings aanpassen tot je een ons weegt.NeutraleTeun schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 10:52:
Idem. Vooral voor diefstal eigenlijk (of kunnen ze dat tegenwoordig alweer omzeilen bij deze toestellen?).
En in de auto gewoon fijn Here Drive gebruiken. Staat alles klaar voor gebruik.
Zolang je alleen je eigen data er op hebt staan is er niks aan de hand natuurlijk. Zolang je bijv. je zakelijke mailbox synced, tsjah.. Dan ben je als bedrijf niet goed bezig als je geen security policy in place hebt. Dan lijken mij zaken als het remote kunnen wipen van toestellen bij verlies of diefstal wel minimaal. Sowieso; ik verlies nooit een telefoon is natuurlijk geen argument.. Aangezien GSM's best intersant blijken om te stelen. Wat dat betreft is de "polupariteit" van Windows Phone best "handig". Iphone is interessanter om te jatten, hahadaffie82 schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 10:58:
In geen enkele regio, woon en ben gelukkig ook niet van Nederland afkomstigGerCor schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 12:45:
Gelukkig schrijft ''men'' ter compensatie wel vaker dt fouten hier op dit forum. In welke regio's in NL dat precies voorkomt, weet ik ook niet precies...
Volgens mij staat helemaal onderaan wat als laatste geupdate is. Maar kan me vergissen.DrivinUCrazy schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 13:26:
[...]
Ik begin nu trouwens aan mezelf te twijfelen. Volgens mij stond Motion data gisteren nog helemaal onderaan. Nu staat motion data als voorlaatste en als laatste nu "extras+info". Of ik vergis me en dat stond er al, of is dit er ook nog bij gekomen? In ieder geval heb ik dat nog nooit eerder open gehad, dat weet ik wel. Het is dan ook de eerste keer dat ik mijn telefoon zie verkondigen dat er Lumia Denim op staat. Het versienummer van het OS heb ik altijd bekeken via "Settings --> about". (Ik wist dan dat dit Denim was)
[ Voor 43% gewijzigd door daffie82 op 12-03-2015 14:04 ]
De livetile van de agenda heeft het hier trouwens begeven. Nieuwe tile helpt niet. Iemand ideeen?
Never explain with stupidity where malice is a better explanation
Ik begrijp dat een organisatie om beveiliging van een toestel kan vragen, maar het is dan mijn keuze of ik dat wel of niet doe en als gevolg de bedrijfsmail van mijn privetoestel verwijder. Geen tranen van beide kanten.
Wat betreft het gebruik van mijn telefoon in de auto: wederom is het mij keuze om met zo min mogelijk beperkingen in het telefoonboek te kunnen komen om iemand te kunnen bellen. Natuurlijk zit ik niet op social media, maar volgens mij is het nog steeds wettelijk toegestaan om handfree telefoongesprekken te voeren en ik zie daar ook geen bezwaar in. Juist het invoeren van een code om de telefoon vrij te geven zorgt voor een extra onveilige situatie.
Nogmaals: ik kies uiteindelijk zelf hoever ik mijn apparatuur wil beveiligen en hoeveel beperkingen me dat waard is. Uiteraard heb ik wel een wachtwoord zitten voor dingen als internetbankieren.
Er is ook een update van netwerk +, dus die staat bij mij helemaal onderaan.DrivinUCrazy schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 13:26:
[...]
Nu staat motion data als voorlaatste en als laatste nu "extras+info". Of ik vergis me en dat stond er al, of is dit er ook nog bij gekomen? In ieder geval heb ik dat nog nooit eerder open gehad, dat weet ik wel. Het is dan ook de eerste keer dat ik mijn telefoon zie verkondigen dat er Lumia Denim op staat. Het versienummer van het OS heb ik altijd bekeken via "Settings --> about". (Ik wist dan dat dit Denim was)
Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost
Maar zouden dit dan allemaal voorbereidingen zijn voor de volgende grote update? Of rollen ze die update op deze manier stapsgewijs uit?
't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.
Voornaamste reden is denk ik alleen nog steeds dat ze op deze manier als er een fout in zit niet iedereen er mee hebben. Ze zullen klein beginnen en steeds meer apparaten de update aanbieden zolang er geen problemen naar boven komen.
1
2
3
4
5
| { "status": "403", "error": "Forbidden", "error_description": "These credentials do not authorize access. Please contract your customer representative or email locationapi@here.com to discuss upgrading your account." } |
Dan zal ik dat adres eens een mailtje sturen
Heb hem gevraagd of het er echt niet inzit om een app te maken voor Windows. Hij geeft aan het marktaandeel is te klein.
Het is meer dat je dan kosten maakt die je niet snel terug gaat verdienen. En ik hoor het momenteel best vaak. Android en iOS, geen WP. Ook bedrijven die momenteel iets met Xamarin gaan doen. Het is overigens niet alleen het programmeren. Het is ook het desigen, testen en support.NeutraleTeun schreef op zondag 15 maart 2015 @ 15:05:
Wat zijn de kosten daarvan eigenlijk, vraag ik mij af.
Maar dit is heel simpel op te lossen: als MS met een zak geld de grote bedrijven afgaat met "wij kunnen een app voor jullie bekostigen en desnoods ook bouwen en van support voorzien", dan krijg je er heel wat bij.
[ Voor 19% gewijzigd door Martinspire op 15-03-2015 15:45 ]
Maar ben benieuwd naar wat het kost om een app te laten maken voor 1 platform.
Zowel maken (ontwikkelen) als inderdaad het plaatsen en onderhouden.
Want als ik dat zo lees, ga ik er vanuit dat het in de duizenden dan wel tienduizenden euro's loopt.
Heb het zelf ook laten doen, zowel voor android als voor windows.
Beide zijn gemaakt door bereidwillige ontwikkelaars.
Probleem en kostenverhogend is het aanklampen van erkende bedrijven terwijl er vele ontwikkelaars ( al of niet in de hobbysfeer ) thuis zitten te stoeien.
Deze zijn vaak goedkoper dan een erkent bedrijf.
Als je een goed idee hebt dan zijn er in de diverse fora vaak wel mensen te vinden die het al of niet tegen een beloning wel willen schrijven.
Nu was mijn app niet zo'n hele ingewikkelde laat staan een voor derden een bruikbare applicatie, maar was voor mij persoonlijk wel een gemis.
Helemaal mee eens, zolang het website gerelateerd is natuurlijk.xxxneoxxx schreef op zondag 15 maart 2015 @ 19:33:
Mwah, ik denk dat met de komst van HTML5 het app concept wel redelijk snel verleden tijd zal zijn. Meer bedrijven zullen inzien dat je beter een goed werkende site kan hebben in html5, dan een losse app. Duurt even, maar dan heb je ook wat.
Helaas anno 2015 zijn er nog steeds websites die nog niet echt overweg kunnen met de diverse platforms of browsers.
Al zit je met sommige dingen er wel aan vast. Digid vereist bijvoorbeeld dat de pagina voor login geschikt is voor IE8. Daar kom je als bedrijf niet omheen.
Ik heb het met de Batterijbesparing app. Vooralsnog niet op kunnen lossen. Heb jij nog iets kunnen vinden? 930 lumia. Vind her en der de volgende oplossingen op het web: https://answers.microsoft...5e-4a5e-8cdf-ab64e68d6d60Bocht schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 22:02:
Ik heb net mijn Lumia 630 dual sim met windows 8.1 erop. Fijn dingetje. Nog lekker snel.
Alleen problemen met Facebook app. Krijg ik maar niet aan de praat. steeds 80073cf9 melding. En nergens hulp om het op te lossen. De vooringestelde facebook app werkte niet. En met update krijg ik deze fout. Maar hetzelfde ook met de Agenda app en de Games app die zijn bijgeleverd.
Wel jammer dat het niet allemaal in een keer goed kan.
Iemand anders ervaring ermee?
Maar die werken niet voor mij iig.
Goed een harde reset heeft het opgelost... Jammer dat je dan alle foto's ook kwijt bent (-OneDrive en Lumia Storyteller uploads dan...)
[ Voor 7% gewijzigd door Jivebunny op 16-03-2015 12:02 ]
Pixel 9 Pro XL | NAS: HP Gen8 e3-1265L v2 16GB 12TB unRAID 6.9.2 | D: Ryzen 5600x 16GB 3000mhz RX 6800 XT MB Acer 27" IPS 144hz | Suzuki Swift 1.2 (2013)
Daarna opnieuw ingesteld en back-up gebruikt, blijkt 'ie alleen de app lijst te backuppen (zonder app info), accent kleur en startscreen background. Kan ik alles dus weer opnieuw gaan instellen. Echt fijn, Microsoft, dat dit nog mag anno 2015
Trein & Regenmeter voor Windows Phone 7.x & 8!
De instellingen hadden op zijn minst er ook nog bij gemogen, kwam er pas geleden achter dat dat zoom gedoe weer aanstond na een reset al een tijd geleden. Nooit gebruikt dus ik wist ook niet meer hoe ik moest uitzoomenNiels9001 schreef op maandag 16 maart 2015 @ 16:10:
Prettig, telefoon bleef hangen op boot screen. Niks hielp, en na veel proberen eindelijk kunnen resetten met de recovery tool.
Daarna opnieuw ingesteld en back-up gebruikt, blijkt 'ie alleen de app lijst te backuppen (zonder app info), accent kleur en startscreen background. Kan ik alles dus weer opnieuw gaan instellen. Echt fijn, Microsoft, dat dit nog mag anno 2015.

Ik heb een Nokia Lumia 1020 met Symio (KPN).
Ben bijna in staat terug te gaan naar fabrieksinstellingen tenzij iemand nog een tip heeft
Kan je met bijvoorbeeld Android wel een volledige goede backup maken dan?Niels9001 schreef op maandag 16 maart 2015 @ 16:10:
Echt fijn, Microsoft, dat dit nog mag anno 2015.
Wel toevallig dat dit ongeveer samenvalt met de laatste whatsapp update...Mich schreef op maandag 16 maart 2015 @ 17:30:
Ik heb sinds een week problemen met whatsapp. Er komen nagenoeg geen push meldingen meer als ik een nieuw bericht krijg. Opnieuw opstarten of de app opnieuw installeren helpt voor 2 uurtjes en dan is het weer voorbij.
Ben bijna in staat terug te gaan naar fabrieksinstellingen tenzij iemand nog een tip heeft
Misschien eens wachten op de volgende update?
[ Voor 55% gewijzigd door daffie82 op 16-03-2015 17:53 ]
3G altijd aan laten staan was toen voor mij de oplossing.
Hier moet ik op terugkomen. Het leek te werken, maar stiekem werd er geen verkeersinfo geladen. Ik krijg dus de normale reistijden te zien zonder vertragingen.NNF schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 21:52:
Meer mensen die 'Mijn route' gebruiken? Bij mij weigert hij nu al een aantal dagen om het verkeer bij te werken, en is daarmee nogal nutteloos gewordenIk heb al de route verwijderd en opnieuw aangemaakt, Mijn route uitgezet en weer aangezet, maar niets helpt. Het lijkt bijna wel alsof er bij HERE iets stuk is?
Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Gebruik maken van een app zoals deze ?Swerfer schreef op maandag 16 maart 2015 @ 19:31:
Ik ben voor mijn ouders 2 Lumia's 535 aan het installeren met 2 verschillende Microsoft accounts. Is het mogelijk om de contactlijsten tussen die 2 automatisch te synchroniseren? Ik weet dat je een account kan toevoegen, maar dan staan de contacten gekoppeld aan of het 1e account, of het 2e account. Ik wil dus dat de contacten van beide accounts worden geüpdate bij toevoegen/wijzigen van contacten...
Is een app gebruiken de enige oplossing? Ik wil het zo simpel mogelijk houden en had gehoopt dat er een methode ingebouwd zat in WP8.1
Ik vind trouwens die app erg veel op een Apple of Android app lijken...
[ Voor 8% gewijzigd door Swerfer op 16-03-2015 20:26 ]
Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com
Ah, dus tochDrivinUCrazy schreef op maandag 16 maart 2015 @ 19:15:
[...]
Hier moet ik op terugkomen. Het leek te werken, maar stiekem werd er geen verkeersinfo geladen. Ik krijg dus de normale reistijden te zien zonder vertragingen.
Geen reactie van HERE op mijn melding, maar vanmiddag werd er ineens weer verkeersinfo geladen, dus waarschijnlijk werkt het bij jou nu ook wel weer!
account 1 voor toestel a voor alleen mail / hoofdaccount + privecontactenRayNbow schreef op maandag 16 maart 2015 @ 19:58:
Misschien een idee om een 3e account aan te maken voor alleen de contacten?
account 2 voor toestel b voor alleen mail / hoofdaccount + privecontacten
account 3 voor a en b, alleen de gedeelde contacten
Kreeg vandaag weer een update.Mich schreef op maandag 16 maart 2015 @ 17:30:
Ik heb sinds een week problemen met whatsapp. Er komen nagenoeg geen push meldingen meer als ik een nieuw bericht krijg. Opnieuw opstarten of de app opnieuw installeren helpt voor 2 uurtjes en dan is het weer voorbij.
Misschien helpt die?
Jup, hij doet het weer.NNF schreef op maandag 16 maart 2015 @ 22:24:
[...]
Ah, dus toch![]()
Geen reactie van HERE op mijn melding, maar vanmiddag werd er ineens weer verkeersinfo geladen, dus waarschijnlijk werkt het bij jou nu ook wel weer!
Dit is wel een idee. Ik zal er eens over nadenken...Amadeus1966 schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 00:19:
[...]
account 1 voor toestel a voor alleen mail / hoofdaccount + privecontacten
account 2 voor toestel b voor alleen mail / hoofdaccount + privecontacten
account 3 voor a en b, alleen de gedeelde contacten
Geen idee. Maar ik meen mij te herrineren dat mijn iPod Touch 1gen met iOS4 (RIP) dit wel kon. Gewoon een complete system image, en zo wil je het ook - al helemaal als je OS bricked zonder dat je daar iets aan kan doen.daffie82 schreef op maandag 16 maart 2015 @ 17:53:
[...]
Kan je met bijvoorbeeld Android wel een volledige goede backup maken dan?
[...]
Trein & Regenmeter voor Windows Phone 7.x & 8!
Daar zijn iid bepaalde apps voor.
Ik gebruik zelf bijvoorbeeld titanium backup, deze zorgt voor mijn apps en instellingen.
Maar maak ook gebruik van cwm recovery deze maakt ook complete systeembackups.
Nadeel, het werkt niet bij elke toestel of elke versie van android.
Is dus een kwestie van trial and error.
Dat was ook één van mijn grootste ergernissen, die inconsistentie van is een app compatible met je toestel of os versie of niet.
Alles is up to date, reboot op beide al uitgevoerd, settings al gecontroleerd.
Op mijn telefoon zie ik nog wel steeds een tabblad van mijn HP Stream staan, en dat is precies al van enkele weken geleden...
Iedere paar minuten springt het scherm aan en laat hij een oplaad-geluidje.
Dit komt nu voor het eerst voor.. Normaal gaat het scherm pas aan als ik een bericht oid krijg. Heel raar dit.
Dit heb ik ook gehad. Ik denk dat de laadspoel in de telefoon of in de lader bij mij is verschoven door stoten of iets dergelijks. Leg ik mijn telefoon wat meer uit het midden (in de hoogte gezien) dan heb ik dat probleem namelijk niet. Ik heb een eerste originele Nokia lader en daar is soms wat ruw mee omgegaan tijdens transport...Krasloos schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 16:06:
Mijn L930 laadt op via een wireless charger. Destijds in een deal met Coolblue cadeau gekregen.
Iedere paar minuten springt het scherm aan en laat hij een oplaad-geluidje.
Dit komt nu voor het eerst voor.. Normaal gaat het scherm pas aan als ik een bericht oid krijg. Heel raar dit.
Ja, maar bij mij dus tegenwoordig juist niet. Ik denk dan ook dat of in mijn telefoon of in mijn lader de spoel is verschoven. Ik denk in mijn lader...Caelorum schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 20:55:
Je moet de telefoon toch ook in het midden op de lader leggen? Dat is bij mijn L920 iig altijd zo geweest.