[WP8.1] Windows Phone 8.1 - OS Discussie en ervaringen Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 46 ... 66 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heilige Kaas
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 08-08 17:12
Dat is raar ja. Heb hetzelfde hier. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarabass
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-04 17:02

Tarabass

Webmaster

Wailing_Banshee schreef op zondag 14 december 2014 @ 13:43:
Groeperen, ja. Boomstructuur, nee dank je. Zoals GerCor al zei, dat maakt het niet makkelijker. Ik kan inderdaad op m'n Android tablet nooit iets terug vinden omdat ik geen idee heb waar het onder zou staan.

Het liefst zou ik zelf willen sorteren. Deze dingen vind ik belangrijk en zet ik dus bovenaan, deze dingen vind ik niet belangrijk en mogen gewoon ergens onderaan bungelen...
Precies, al zouden ze het maar op alfabet zetten of laten sorteren. Dat zou al een stuk schelen. De logica is nu weg, en dat is irritant. Uit research zal best blijken dat de meest gebruikte dingen bovenaan staan, of dat dit de ideale sortering is, maar als gebruiker moet je dat ook snappen of in kunnen zien. En die mogelijkheid is er nu niet.

En nee, aub niet groeperen. Dan krijg je weer dat je in een groep moet kijken of het daar staat, en zo niet dan moet je weer terug. Dat zou een hoop navigeren opleveren ben ik bang..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tropicc
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 25-01-2024
Heilige Kaas schreef op zondag 14 december 2014 @ 14:35:
Ik merk de laatste tijd dat sommige afbeeldingen dramatisch worden beperkt in kwaliteit. Vooral bij tekst is het vervelend.
Data savings staat uit bij data sense en ook bij de internet explorer instellingen staat alles goed. Kan ik dit oplossen?

Zie: [afbeelding]
Er is ook een app van Cyanide&Happiness ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor als je Cortana aan hebt staan en je will Bing Vision gebruiken:
Tile for Bing Vision
http://www.windowsphone.c...8c-40a4-a6cc-992383aa7ee8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20:06

RayNbow

Kirika <3

Verwijderd schreef op zondag 14 december 2014 @ 23:53:
Voor als je Cortana aan hebt staan en je will Bing Vision gebruiken:
Tile for Bing Vision
http://www.windowsphone.c...8c-40a4-a6cc-992383aa7ee8
Zo'n tile is geen euro waard.

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmiee
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14-09 13:52
je kunt er altijd nog komen vanuit de camera > lenses

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul01
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 10:05
Waarom noemt de ING bank nergens in hun reclame uitingen en op hun site dat er een Windows Phone app is? IOS en de playstore worden wel overal genoemd. Stoppen ze met de Windows Phone app of zo?

Siemens M50, M55, S65, Nokia N72, N95, N8, Lumia 800, 720, 925, 640, 650, Huawei P9, P20, Oneplus 8 Pro, Oneplus 12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RayNbow schreef op maandag 15 december 2014 @ 06:06:
[...]

Zo'n tile is geen euro waard.
Er is ook de proberen versie. Dan is het gratis ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online
Wat is de personen hub 1 grote ramp geworden sinds, ik denk, de laatste FB update?
Elke like of comment of wat dan ook van iedereen staat er nu tussen.

Wat ooit overzichtelijk was is nu een grote bende geworden.

https://wren.co/join/Devian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Devian schreef op maandag 15 december 2014 @ 15:48:
Wat is de personen hub 1 grote ramp geworden sinds, ik denk, de laatste FB update?

Eensch.
Maar dat schijnt aan Facebook te liggen las ik op wpcentral.

Zelfs als je de oude facebook terug zet ipv de facebook beta blijft het onoverzichtelijk :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19-09 11:30

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Schijnbaar heeft FB de API aangepast. Erg irritant inderdaad.

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
Vandaag twee leuke nieuwe dingetjes:

-Gestures (even gestest, werkt geweldig) http://www.windowscentral...eract-your-phone-new-ways
-Glance (lockscreen als glance achtergrond) http://www.windowscentral...ckscreen-photo-background

[ Voor 44% gewijzigd door enomiss op 15-12-2014 16:44 ]

https://opensea.io/seaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:12

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Devian schreef op maandag 15 december 2014 @ 15:48:

Al sinds door tikken van berichten uit People al naar de FB app gaat is het al 1 groot drama, wat was er mis met de oude style? Niets app of FB, gewoon People was al genoeg om beetje up to date te blijven (en te kunnen reageren).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Netflix update vandaag.

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/4178219/wp_ss_20141215_0001.jpg

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NNF
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-11-2024

NNF

hjs schreef op maandag 15 december 2014 @ 16:08:
[...]

Eensch.
Maar dat schijnt aan Facebook te liggen las ik op wpcentral.

Zelfs als je de oude facebook terug zet ipv de facebook beta blijft het onoverzichtelijk :(
Ik vind het wel grappig. Mensen zeuren al jaren over de Facebook-app omdat de weergave van de nieuwsberichten incompleet zou zijn. Nu hebben ze het gelijk gemaakt aan de desktopversie en is het wéér niet goed :P :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Is niet gelijk aan mijn desktop versie.
Daar zie ik niet constant dat iemand iets leuk vindt en onthoud hij over het algemeen ook dat ik "meest recent" wil zien ipv die "top stories"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Migrator
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

En op de website zie je tenminste nog wat de relevantie is van het bericht. Zag direct na FBs API-wijziging foto's voorbijkomen van mensen die ik niet ken zonder enige begeleidende tekst erbij... toch niet helemaal hoe ik mijn nieuwsfeed graag zie. Is gelukkig snel beter geworden.

If you choose not to decide, you still have made a choice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VAnTurenhout
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09-02-2024
Ik was al zeer te spreken over mijn 925 icm Windows Phone, maar na een weekendje Athene, nog veel meer:

Nokia Here+: Heel de stad doorgewandeld, met gebruik van die super offline navigatie (en POI's om bijvoorbeeld de Starbucks makkelijk te kunnen vinden (of andere herkenningspunten). Door het kompas werd ook netjes de richting aangegeven waar ik heen moest lopen.

Wifi: Wanneer ik ergens terugkwam waar ik eerder Wifi gebruikt had, wed automatisch verbinding gemaakt (oke, da's niet zo spannend, maar ik was er wel blij mee)

GPS gaat alleen aan als een app het nodig heeft.

Camera: Met de verschillende apps (lenzen) maak je ook verschillende soorten foto's maar ook echt mooie foto's. Ik heb mijn DSLR niet gemist. (ik ben zeker geen topfotograaf, maar vind het wel leuk als mijn foto's er fatsoenlijk uitzien)

Video: Ik heb in het vliegtuig een paar MKV afleveringen van Smeris kunnen kijken, ideaal, en zonder veel batterijverlies, met de standaard Video App

GPS: In het vliegtuig keek ik met Here+ even boven welk land we op dat moment vlogen, grappig om te zien

Met de (enige non-factory) app GEO Photo worden alle foto's die ik gemaakt heb op Maps getoond waar ze gemaakt zijn.

Zodra ik Wifi had werden mijn foto's netjes naar Onedrive geupload. Makkelijk, en een veilig gevoel.

Ik kan zo nog wel even verder gaan.

Één minpuntje: Ergens in de loop van de dag bleef de telefoon hangen (voor het eerst sinds 6 maanden). Omdat ik de Softreset-combinatie niet wist duurde het even voordat ik de telefoon weer uit die freeze had, en dat heeft volgens mij ineens voor veel batterijverbruik gezorgd. Anders geloof ik dat ik met veel fotograferen en navigeren zeker de dag wel door was gekomen op een batterijlading.

Even voor de duidelijkheid: Dit is geen post om vergelijkingen te gaan maken met andere systemen, maar om mijn vreugde over mijn toestel met jullie te delen ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 19:28

GerCor

Zonder dallen geen pieken

En in het vliegtuig. Kreeg je ook een melding dat je te snel reed of heb je de snelheidsoverschrijdingen uitgezet?

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmiee
De Gestures-app schijnt alleen beschikbaar te zijn voor de Lumia telefoons... Correct of heeft iemand een work-around gevonden om hem ook op de AtivS te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VAnTurenhout
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09-02-2024
GerCor schreef op maandag 15 december 2014 @ 23:37:
En in het vliegtuig. Kreeg je ook een melding dat je te snel reed of heb je de snelheidsoverschrijdingen uitgezet?
Die staan aan, maar ik kreeg ook geen meldingen. De GPS fix was te mager om echt nauwkeurig te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21:11

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Even een vraag voor de 8.1 experts :
Op een lumia 830 zou ik het volgende willen doen :

1 email account dat ik als primair adres gebruik en waar ik ook het meeste mails op binnenkrijg en mee verstuur (telenet.be IMAP account)
1 email account van hotmail waarmee ik af en toe email (gebruik ik voor meer spam gevoelige websites)
1 email account van gmail die ik ENKEL gebruik voor de google account en google calendar (deze hoort ook te syncen met mijn telefoon in beide richtingen)

Hoe ga ik hiervoor het beste te werk?
Kan dit met enkel standaard windows apps?
Welk email adres gebruik ik dan best bij de eerste keer de telefoon in te stellen? Of maakt dit niet uit?
Als Calendar app werd me al ''Cal'' aangeraden.

Ik gebruik nu symbian en doe dit nu via allerlei omwegen. Maar het werkt wel.
Moet dus ook wel op WP 8.1 kunnen werken, lijkt me.
Dank voor advies/hulp!

LG OLED65G1RLA / Samsung HW-Q990D / Sony UBP-X800M2 / Ugoos AM6B+ (CE with CPM Build) / FiiO DM13 BT / Redmi Note 12 Pro+ v2.0.7.0 (UMOEUXM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03:42

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

.oisyn schreef op zaterdag 06 december 2014 @ 18:19:
Ik had sinds donderdag dat veel apps niet meer wilde opstarten (hij switchte direct weer terug naar het home screen). Met Whatsapp kon ik het fixen door opnieuw te installeren, maar ik was die reboots en vastlopers toch al zat zodat ik maar een reset naar factory settings heb gedaan, met het idee dat alles toch gebackupt is.
Heeft dus geen donder geholpen. M'n Lumia 1020 heeft nog steeds last van random freezes en reboots.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

daffie82 schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 10:48:
Op een lumia 830 zou ik het volgende willen doen :
Ja, dat kan zonder problemen.
Je kan een x aantal accounts toevoegen en bij ieder account aangeven of ze mail, calender en/of contacten moeten syncen.

Welke je gebruikt om in te loggen bij de store e.d. maakt ook niet uit.

Ik gebruik overigens de Chronos+ app als Calender app en die bevalt me erg goed.
(gekoppeld met 3 gmail calenders, de live calender en facebook)

[ Voor 17% gewijzigd door hjs op 16-12-2014 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

hjs schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 11:10:
[...]

Ja, dat kan zonder problemen.
Je kan een x aantal accounts toevoegen en bij ieder account aangeven of ze mail, calender en/of contacten moeten syncen.

Welke je gebruikt om in te loggen bij de store e.d. maakt ook niet uit.

Ik gebruik overigens de Chronos+ app als Calender app en die bevalt me erg goed.
(gekoppeld met 3 gmail calenders, de live calender en facebook)
Dank!
En bedankt voor de tip!

En IMAP account (telenet.be) kan ik gewoon standaard toevoegen in WP 8.1 ?
Edit : zo te zien na wat opzoekwerk moet dit gewoon kunnen.

Die Chronis+ app werkt ook goed in combinatie met glance? Zou wel handig zijn namelijk.

[ Voor 11% gewijzigd door daffie82 op 16-12-2014 11:41 ]

LG OLED65G1RLA / Samsung HW-Q990D / Sony UBP-X800M2 / Ugoos AM6B+ (CE with CPM Build) / FiiO DM13 BT / Redmi Note 12 Pro+ v2.0.7.0 (UMOEUXM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heilige Kaas
.oisyn schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 11:09:
[...]

Heeft dus geen donder geholpen. M'n Lumia 1020 heeft nog steeds last van random freezes en reboots.
Aanmelden voor reparatie dan maar. De telefoon wordt gewoon bij jou thuis opgehaald. Als het hetzelfde gaat als bij de surface tablets heb je drie dagen later een nieuwe telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Oh dat is wel awesome. Jammer genoeg heb ik alleen geen vervangend toestel liggen waar een microsim in past.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heilige Kaas
Gewoon je sim op de goede plek leggen en hopen dat hij blijft zitten werkt vaak ook prima. Desnoods stukje papier ertussen dat hij wat strakker zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tropicc
Of gewoon een sim uit een pasje knippen. Laatst ook gedaan en werkt perfect.

Uitleg: https://www.youtube.com/watch?v=AxWgr-loebg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjtristan
  • Laatst online: 12-06 00:17
.oisyn schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 12:56:
Oh dat is wel awesome. Jammer genoeg heb ik alleen geen vervangend toestel liggen waar een microsim in past.
Als je hem goed kan plaatsen kan in veel oude nokia's. Is mij altijd gelukt:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/cMXlRRh.jpg

http://specs.tweak.to/15535

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 04-08 02:19
En als je het niet aandurft, er zijn ook simadapterkaartjes verkrijgbaar waar de microsim inpast.
Maar zoals al eerder gezegd ze zijn eenvoudig zelf te maken.

Once we were young and ruthless, now we are old and toothless....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmiee
adaptertje kost je €1, tenminste... dat heeft die van mij destijds gekost. of 't het waard is: dat is aan een ieder voor zich, scheelde mij veel gepiel in mn antieke Desirez

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Ik heb nog een omnia 7 liggen, daar moet ik 'm inschuiven. Over €1 doe ik niet moeilijk 8)7, loop wel even langs een telefoonwinkels morgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DuOnline
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-09 14:25
.oisyn schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 21:52:
Ik heb nog een omnia 7 liggen, daar moet ik 'm inschuiven. Over €1 doe ik niet moeilijk 8)7, loop wel even langs een telefoonwinkels morgen :)
Bij de T-Mobile winkel heb ik tot nu toe altijd(2x) een gratis adapter gehad. Gewoon even binnelopen en je krijgt er één mee.

[ Voor 6% gewijzigd door DuOnline op 17-12-2014 09:54 . Reden: Extra info ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• encya
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-09 20:53
Sinds twee maanden gebruik ik nu een lumia 735(overgestapt vanaf een galaxy note 1) en ben er erg tevreden mee, vooral de accuduur is geweldig. 2-3 dagen bij gemiddeld gebruik.

Alleen kan ik niet instellen wat de dhcp range is van de internet sharing, is dit er eigenlijk wel? Of zijn hier alternatieven voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Ik heb al een hele poos een probleem om mobiel internet (3g/4g) te gebruiken als ik in het buitenland ben.
Roaming staat aan, al de overige instellingen staan ook goed maar toch is het niet mogelijk om mobiele data te verzenden/ontvangen.

Is dit omdat je de specifieke instellingen van de provider die je op dat moment in het buitenland gebruikt, moet overnemen?
Lijkt me erg lastig, want dat is altijd een andere...

Ken trouwens meer mensen die dit niet werkend krijgen.

[ Voor 6% gewijzigd door daffie82 op 17-12-2014 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Driek
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:31
daffie82 schreef op woensdag 17 december 2014 @ 10:24:
Ik heb al een hele poos een probleem om mobiel internet (3g/4g) te gebruiken als ik in het buitenland ben.
Roaming staat aan, al de overige instellingen staan ook goed maar toch is het niet mogelijk om mobiele data te verzenden/ontvangen.

Is dit omdat je de specifieke instellingen van de provider die je op dat moment in het buitenland gebruikt, moet overnemen?
Lijkt me erg lastig, want dat is altijd een andere...

Ken trouwens meer mensen die dit niet werkend krijgen.
Net een nieuw abo? Dan wil roaming nog wel eens bij de provider uitstaan, en moet je dan aan laten zetten.

Tijd van werken, tijd van rusten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heilige Kaas
Bij tele2 moet ik mijn telefoon handmatig op het buitenland zetten, maar ik kan anders ook niet bellen.
Misschien even kijken bij sim instellingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devian
  • Nu online
Misschien leuk om hier nog even aan mee te doen:
wireless: Beste Smartphone 2014, halve finales!!

Er staat niet veel Windows Phone meer tussen, wat de keuze volgens mij makkelijker moet maken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
Las net op windowscentral dat ze in china al zijn begonnen met de uitrol van Denim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jodeltje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Devian schreef op woensdag 17 december 2014 @ 14:02:
Misschien leuk om hier nog even aan mee te doen:
wireless: Beste Smartphone 2014, halve finales!!

Er staat niet veel Windows Phone meer tussen, wat de keuze volgens mij makkelijker moet maken ;)
Wel grappig dat ik 4 van deze toestellen gehad heb Z3C, OPO, L930, en de Passport. En weer terug ben bij mijn (3e) Lumia 1520, uit 2013, het is nota bene bijna 2015.

Even wat speculeren:
Denken jullie ook dat Microsoft modellen (1030) achterhoudt, om bij de presentatie van Windows 10 ineens 3 Flagships te tonen, de 1030 + 935 + 1525, Photo/Main/Phablet.

[ Voor 14% gewijzigd door jodeltje op 17-12-2014 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-09 16:30

Swerfer

Hmm...

jodeltje schreef op woensdag 17 december 2014 @ 17:28:
[...]

Wel grappig dat ik 4 van deze toestellen gehad heb Z3C, OPO, L930, en de Passport. En weer terug ben bij mijn (3e) Lumia 1520, uit 2013, het is nota bene bijna 2015.

Even wat speculeren:
Denken jullie ook dat Microsoft modellen (1030) achterhoudt, om bij de presentatie van Windows 10 ineens 3 Flagships te tonen, de 1030 + 935 + 1525, Photo/Main/Phablet.
Ik denk het niet. Er zijn genoeg mensen die wachten op een nieuw toestel en misschien afhaken als het te lang gaat duren. De nieuwe toestellen krijgen uiteindelijk toch wel Windows 10 evenals de huidige Windows Phone 8(.1) toestellen (als het geheugen het toelaat)...

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heilige Kaas
Stiekem lijkt het mij wel heel erg gaaf als er een lumia1090 komt oid wat niet zozeer een cameraphone is maar meer op een systeem camera gaat lijken. Micro 4/3 sensor erin en 3 verwisselbare pancake lensen 18/30/80mm.
Ik leg er dan gerust 1000 euro voor neer. Gewoon een apparaat wat mijn 1,5kilo zware dslr kan vervangen wat ook in je broekzak past en waar je mee kan bellen mocht het nodig zijn.
Body van een cm of 2,5 en 0,5cm voor de lens.
Perfect voor backpacking en de honderden momenten dat je zoiets hebt van wouw dat zou een mooie foto zijn.
Zelfs de 1020, hoe goed die ook is, is niks vergeleken mn dslr

[ Voor 16% gewijzigd door Heilige Kaas op 17-12-2014 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HooksForFeet
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 08-08 11:28
Microsoft zit nu wel een beetje in een hardwarespagaat. Je kan er de donder op zeggen dat er met Windows 10 nieuwe telefoons en Surfaces uitkomen, maar dat duurt nog lang. Echter, iedereen weet dat alles wat ze in de eerste helft van het jaar uitbrengen obsolete is zodra voorgenoemde W10 hardware uitkomt. Tuurlijk, W10 zal daar ook op draaien, maar als je weet dat in de herfst al een nieuwe versie van je splinternieuwe telefoon uitkomt... Lastig.

[ Voor 18% gewijzigd door HooksForFeet op 17-12-2014 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Ik ga sowieso wachten, heb m'n 1020 in september 2013 gekocht, die kan op zich nog wel even mee (op voorwaarde dat die crash issues gefixed gaan worden met mijn toestel dan :)). Maar idd, benieuwd hoe MS dit denkt op te gaan lossen 8)7

[ Voor 14% gewijzigd door .oisyn op 17-12-2014 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jodeltje
  • Niet online
En daarom houden ze alles behalve budget toestellen achter, hoop ik.

Maar inderdaad, voor een groot bedrijf met winstoogmerk is het bijna niet voor te stellen, al ontwikkelde toestellen, níet uit brengen.

Maar waar zijn de toestellen die ik verwacht dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jodeltje
  • Niet online
Heilige Kaas schreef op woensdag 17 december 2014 @ 17:57:
Stiekem lijkt het mij wel heel erg gaaf als er een lumia1090 komt oid wat niet zozeer een cameraphone is maar meer op een systeem camera gaat lijken. Micro 4/3 sensor erin en 3 verwisselbare pancake lensen 18/30/80mm.
Ik leg er dan gerust 1000 euro voor neer.
Ik ook, nu het (sinds eind vorig jaar, bij de introductie van de Snapdragon 400) niet meer nodig is de laatste SOC te hebben als je een beetje fatsoenlijke prestaties wilt.

Ik ben best bereidt 1000 neer te leggen voor een Pureview met Snapdragon 810, en 5" 1080P scherm. Rest van de specificaties zal me en zorg zijn (glance etc).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 00:38
Amadeus1966 schreef op woensdag 17 december 2014 @ 15:02:
Las net op windowscentral dat ze in china al zijn begonnen met de uitrol van Denim.
Ook gelezen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19:41
Sinds vanmiddag heb ik ineens de foutcode 85050003
Met het synchroniseren van me outlook account.

Krijg die de melding dat mijn wachtwoord verlopen is en dit moet veranderen,
via pc kom ik gewoon in me account en werkt het wachtwoord gewoon ?

[ Voor 15% gewijzigd door Albert020 op 17-12-2014 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St00mwals
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:09
Albert020 schreef op woensdag 17 december 2014 @ 21:26:
Sinds vanmiddag heb ik ineens de foutcode 85050003
Met het synchroniseren van me outlook account.

Krijg die de melding dat mijn wachtwoord verlopen is en dit moet veranderen ?
Als je hebt ingesteld dat je ww verloopt, dan krijg je idd een hele vreemde error code en niet een melding oid.
Gisteren stopte mijn sync ook ineens, weet zo de error niet, na een herstart van mijn foon deed de sync het weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
St00mwals schreef op woensdag 17 december 2014 @ 21:44:
[...]

Als je hebt ingesteld dat je ww verloopt, dan krijg je idd een hele vreemde error code en niet een melding oid.
Gisteren stopte mijn sync ook ineens, weet zo de error niet, na een herstart van mijn foon deed de sync het weer.
Heb me phone herstart maar het probleem blijft.
Het wachtwoord is gewoon goed !

Afbeeldingslocatie: http://static.dyp.im/ZBEbxYLDFA/3b0493a551ae4cc1d9f87b184a19a450.JPG

[ Voor 8% gewijzigd door Albert020 op 17-12-2014 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St00mwals
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:09
Log je in op outlook.com op je computer, of ben je al ingelogd?
Ben je al ingelogd, log dan eens uit en opnieuw in.

Heb je ingesteld dat je ww elke 72dagen moet verlopen, zo niet dan kan je ww helemaal niet verlopen... (voor zover ik weet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
St00mwals schreef op woensdag 17 december 2014 @ 22:04:
Log je in op outlook.com op je computer, of ben je al ingelogd?
Ben je al ingelogd, log dan eens uit en opnieuw in.

Heb je ingesteld dat je ww elke 72dagen moet verlopen, zo niet dan kan je ww helemaal niet verlopen... (voor zover ik weet)
Hee bedankt, dat was het, moest via pc even uitloggen toen werkt het weer _/-\o_

• Amadeus1966
De kraan voor de denim update is inmiddels verder opengedraaid volgens windowscentral

http://www.microsoft.com/...e/availability-in-europe/

• Waah
  • Laatst online: 20:12
Mijn volgende telefoon wordt toch echt een Nokia... Ik loop nog steeds te k*tten met mijn Ativ S met de camera-bug. Update komt hier gewoon niet binnen. Echte faal van Samsung, gezien andere toestellen wel een update hebben gekregen.

Volgende telefoon wordt dus een Microsoft :)

• Heilige Kaas
Alles behalve samsung zou ik maar zeggen.
Ook de service is veel beter van Microsoft.
Mn zus kreeg een gebruikt toestel van Samsung en pas na 3 weken mailen deden ze er wat aan.
Bij Microsoft is het stuur maar op. Of nee, dan word hij opgehaald zelfs.

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Zoek nog 2 goede apps voor WP 8.1 :

een QR scanner
goede app voor wijnlabels te scannen en puntensysteem te checken (ben de naam van de app kwijt)

• warhamstr
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-12-2023
Die qr scanner zit tussen je camera lenzen. De wijnapp is el erg specifiek heb ik nog niet gezien iig.

P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Wat bedoel je met ''zit tussen je camera lenzen''?

• Stravincy
  • Registratie: April 2010
  • Niet online
daffie82 schreef op donderdag 18 december 2014 @ 11:35:

een QR scanner
goede app voor wijnlabels te scannen en puntensysteem te checken (ben de naam van de app kwijt)
QR scanner zit ingebouwd. :)
Druk op je vergrootglas (rechts van je start/home toets onder je scherm) -> druk op "vision" (het oog icoontje) -> klaar om te scannen!

• EektheMan
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 19-09 15:08

EektheMan

DPC

Puntensysteem? Of bedoel je waardering? Dan is het misschien Vivino wat je zoekt.

It never hurts to help | Only those who attempt the absurd will achieve the impossible. I think it's in my basement... let me go upstairs and check. M.C. Escher

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Dat was het !!
Dank EektheMan & Stravincy !!

• Tropicc
Stravincy schreef op donderdag 18 december 2014 @ 11:39:
[...]

QR scanner zit ingebouwd. :)
Druk op je vergrootglas (rechts van je start/home toets onder je scherm) -> druk op "vision" (het oog icoontje) -> klaar om te scannen!
Niet als je Cortana hebt.

• EektheMan
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 19-09 15:08

EektheMan

DPC

Ja, dan is het idd een stukje omslachtiger:

1. Camera app openen
2. in de opties (drie balletjes) Bing Vision kiezen

Jammer dat ze niet onder de hamburger of naast de hamburger in muziek icoon een QR optie geplaatst hebben. Al zit er nu ook wel enige logica in. Behalve de benaming van Bing Vision.

[ Voor 24% gewijzigd door EektheMan op 18-12-2014 11:49 ]

It never hurts to help | Only those who attempt the absurd will achieve the impossible. I think it's in my basement... let me go upstairs and check. M.C. Escher

• b2vjfvj75gjx7
  • Niet online

een QR scanner
  • QR scanner zit ingebouwd onder de zoekknop, mocht Cortana opkomen ipv. Bing, dan kan je snel togglen door GPS uit te zetten in je Quick Settings (door van boven naar beneden te swipen).
  • Wijn-scanners zijn er zat, dit is de wereldstandaard.

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Dank deathgrunt!!

• Albert020
Ik weet dat je apps kan verplaatsen naar de SD kaart maar hoe verplaats ik,
de Here Drive kaart naar het SD kaart geheugen, deze optie staat er niet bij ?

• coenox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13:29
Albert020 schreef op donderdag 18 december 2014 @ 14:36:
Ik weet dat je apps kan verplaatsen naar de SD kaart maar hoe verplaats ik,
de Here Drive kaart naar het SD kaart geheugen, deze optie staat er niet bij ?
Installeer Lumia-opslagcontrole, hiermee kun je instellen dat kaarten naar het SD geheugen gaan.

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

coenox schreef op donderdag 18 december 2014 @ 15:14:
[...]

Installeer Lumia-opslagcontrole, hiermee kun je instellen dat kaarten naar het SD geheugen gaan.
Dit is enkel van toepassing als je een extra SD kaart erbij steekt neem ik aan?
Standaard zit in mijn Lumia 830 maar 1 kaart volgens mij.

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

daffie82 schreef op donderdag 18 december 2014 @ 15:16:
[...]
Dit is enkel van toepassing als je een extra SD kaart erbij steekt neem ik aan?
Standaard zit in mijn Lumia 830 maar 1 kaart volgens mij.
Het lijkt me logisch dat je een "externe" opslag in je telefoon moet hebben om daar kaarten en apps op te kunnen installeren? Edit: Dus naast het interne geheugen een SD-kaart als aanvullende opslagruimte.

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/4178219/wp_ss_20141218_0001.jpg

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/4178219/wp_ss_20141218_0002.jpg

[ Voor 24% gewijzigd door hardware-lover op 18-12-2014 18:27 ]

Testing, one, two ...

• Albert020
hardware-lover schreef op donderdag 18 december 2014 @ 15:18:
[...]

Het lijkt me logisch dat je een "externe" opslag in je telefoon moet hebben om daar kaarten en apps op te kunnen installeren?

[afbeelding]

[afbeelding]
zo logisch is dat niet, heb hier ook een Lumia 830 met 32gb sd kaartje maar de kaart heeft hij opgeslagen op het telefoon geheugen en kan deze niet kopiëren naar het sd geheugen ?

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Albert020 schreef op donderdag 18 december 2014 @ 15:25:
[...]
zo logisch is dat niet, heb hier ook een Lumia 830 met 32gb sd kaartje maar de kaart heeft hij opgeslagen op het telefoon geheugen en kan deze niet kopiëren naar het sd geheugen ?
Je ziet het antwoord op je vraag boven je reactie staan?

Testing, one, two ...

• Albert020
hardware-lover schreef op donderdag 18 december 2014 @ 15:27:
[...]

Je ziet het antwoord op je vraag boven je reactie staan?
Dan moet ik de app Lumia opslag controle even installeren, deze staat niet standaard op me L830

Dit heet op de L830 Opslaginzicht en daar heb ik alles opslaan staan,
op sd kaart aanstaan, alleen heeft ie dat niet gedaan.

Afbeeldingslocatie: http://static.dyp.im/NcljCSWEKI/bf26049c778ef124a2f93822a9e02044.JPG

[ Voor 28% gewijzigd door Albert020 op 18-12-2014 15:46 ]

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Testing, one, two ...

• Albert020
Lumia opslagcontrole komt bij mij in de app store niet voor op de L830 ?

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Is nog in de beta status:

US: http://www.windowsphone.c...c2-4f19-8161-67149e44214c

NL: http://www.windowsphone.c...c2-4f19-8161-67149e44214c

[ Voor 31% gewijzigd door hardware-lover op 18-12-2014 16:13 ]

Testing, one, two ...

• Albert020
Keeej, bedankt, nu is het gelukt.

*** edit***

Te vroeg getuigd,
Krijg die kaart van me interne geheugen niet verwijderd,
terwijl als ik bij gedownloade kaarten kijken er geen kaart aanwezig is ?
En heb de telefoon al opnieuw opgestart, kaart blijft staan...

Afbeeldingslocatie: http://static.dyp.im/S839gVBqSY/c033e53e204f03b2c4eb4463fa2e435a.JPG

[ Voor 38% gewijzigd door Albert020 op 18-12-2014 18:09 ]

• jodeltje
  • Niet online
Even terugswitchen naar 'opslaan op telefoon'

Kaarten bekijken

Kaart lang indrukken - 'kaart verwijderen'

Terugzetten op 'opslaan op sdkaart'

Kaart opnieuw downloaden

[ Voor 8% gewijzigd door jodeltje op 18-12-2014 17:43 ]

• Albert020
jodeltje schreef op donderdag 18 december 2014 @ 17:40:
Even terugswitchen naar 'opslaan op telefoon'

Kaarten bekijken

Kaart lang indrukken - 'kaart verwijderen'

Terugzetten op 'opslaan op sdkaart'

Kaart opnieuw downloaden
Hoe simpel kan het zijn, bedankt ;)

Afbeeldingslocatie: http://static.dyp.im/NOwbwCZFnX/3aa741843de41a68c6b2df7dba2ecfa9.JPG

[ Voor 11% gewijzigd door Albert020 op 18-12-2014 18:08 ]

• NeFoRcE
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17-09 14:33

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

"Deze app is niet beschikbaar voor uw telefoon."

Ik word hier zo moe van. Heb de Ativ S, maar het lijkt alsof dat het enige toestel nog is, waar dit soort meldingen voor komen. Word Lumia dan de nieuwe iPhone? Gewoon één type, waarop wél alles draait?

Professioneel Heftruck Syndroom

• Tropicc
Wat ik stom vind is dat je zo'n app niet gewoon in de store of site kunt vinden maar altijd die linkjes moet gebruiken.

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Tropicc schreef op donderdag 18 december 2014 @ 18:55:
Wat ik stom vind is dat je zo'n app niet gewoon in de store of site kunt vinden maar altijd die linkjes moet gebruiken.
Beta software? Lijkt dat dit niet zomaar in de store moet staan waarbij het niet voor iedere gebruiker duidelijk is dat dit "test" software is?

Testing, one, two ...

• Albert020
hardware-lover schreef op donderdag 18 december 2014 @ 20:17:
[...]

Beta software? Lijkt dat dit niet zomaar in de store moet staan waarbij het niet voor iedere gebruiker duidelijk is dat dit "test" software is?
Waarom ze deze app meer dan 1 jaar moeten testen is mij een vraag ?
Het werkt gewoon goed, niks mis mee...

• DeNachtwacht
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 21:43

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

De Lumia Denim update wordt uitgerold, maar is nu eigenlijk al bekend welke devices wel en welke niet de 4K video recording mogelijkheid krijgen?

youtube.com/@hisrep

• Heilige Kaas
Albert020 schreef op donderdag 18 december 2014 @ 20:57:
[...]

Waarom ze deze app meer dan 1 jaar moeten testen is mij een vraag ?
Het werkt gewoon goed, niks mis mee...
Niet dus. Flip to silence werkt bij mij niet zoals t hoort.

Als die op de kop over gaat maakt ie geluid. Leg ik m dan met scherm naar boven stopt ie.

Ook al een keer gehad dat die niet over ging op speaker.

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-08-2024
Heilige Kaas schreef op donderdag 18 december 2014 @ 21:56:
[...]

Niet dus. Flip to silence werkt bij mij niet zoals t hoort.

Als die op de kop over gaat maakt ie geluid. Leg ik m dan met scherm naar boven stopt ie.

Ook al een keer gehad dat die niet over ging op speaker.
Ik kan me vergissen, maar de relatie tussen flip to silence en Lumia Opslagcontrole (beta) ontgaat me ...

iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2

• Heilige Kaas
PinokkioTV schreef op donderdag 18 december 2014 @ 22:22:
[...]

Ik kan me vergissen, maar de relatie tussen flip to silence en Lumia Opslagcontrole (beta) ontgaat me ...
Oepsie, andere bèta app. 8)7

• Albert020
Ik dacht al, how is this possible....

• xxxneoxxx
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16-09 16:40
Heel simpel. Als MS nooit ergens een final van uitbrengt en alles de tag beta geeft, is er zo verwarring haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoJan
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-07 12:51
Ik heb de Denim update intussen binnen op mijn 1320. Komt waarschijnlijk omdat hij oorspronkelijk uit Hong Kong komt. :9
Als ik op de Info link druk in 'extra's & info' dan kom ik op de Microsoft site bij 'Cyan' uit...
Tot nu toe merk ik nog niet al te veel van Denim. Ja, het maken van native folders op de startpagina is wel leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devian
  • Nu online
Misschien nog even leuk om maar de finaleronde te kijken!

wireless: Beste telefoon 2014; Finale!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
Beetje off topic maar ik was vanavond bij een maat van mij
die in het bezit is van een sammy s4 ( ach kan hem niet kwalijk nemen, hij weet niet beter haha )
waar we even mee aan het klooien waren.
Deze heeft een camerafunctie waarbij tijdens de opname de frontcamera ook geactiveert wordt
en ook een opname maakt.

Een soort duocam of selfie in een gewone foto.
Op zich een leuke gimmick.

Is of bestaat er voor windows phone een soortgelijke app?
Leek me wel een leuke feature.

[ Voor 13% gewijzigd door Amadeus1966 op 20-12-2014 03:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoJan
Devian schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 22:28:
Misschien nog even leuk om maar de finaleronde te kijken!

wireless: Beste telefoon 2014; Finale!
goh, een Android foon. Nooit gedacht dat die zou winnen. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaola
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 07:07
Amadeus1966 schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 02:05:
Beetje off topic maar ik was vanavond bij een maat van mij
die in het bezit is van een sammy s4 ( ach kan hem niet kwalijk nemen, hij weet niet beter haha )
waar we even mee aan het klooien waren.
Deze heeft een camerafunctie waarbij tijdens de opname de frontcamera ook geactiveert wordt
en ook een opname maakt.

Een soort duocam of selfie in een gewone foto.
Op zich een leuke gimmick.

Is of bestaat er voor windows phone een soortgelijke app?
Leek me wel een leuke feature.
Is dat niet Frontback, een uitvinding van een Belgische ondernemer? Ik gebruik het niet, maar dit zou een alternatief moeten zijn: Dualshot http://www.windowscentral.com/tag/frontback

It's just technology, not religion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer

Swerfer

Hmm...

RoJan schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 08:37:
[...]

goh, een Android foon. Nooit gedacht dat die zou winnen. 8)
Dan kijk je verkeerd, de Lumia 930 heeft de meeste stemmen tot nu toe, dus een Windows Phone...

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoJan
Swerfer schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 10:30:
[...]

Dan kijk je verkeerd, de Lumia 930 heeft de meeste stemmen tot nu toe, dus een Windows Phone...
Je hebt helemaal gelijk. Excuses. :X
Enige wat ik ter verdediging kan aanvoeren is dat het erg onduidelijk wordt gebracht. Maar dat is dus geen echt argument.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer

Swerfer

Hmm...

RoJan schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 10:54:
[...]

Je hebt helemaal gelijk. Excuses. :X
Enige wat ik ter verdediging kan aanvoeren is dat het erg onduidelijk wordt gebracht. Maar dat is dus geen echt argument.
Ik vind het ook onduidelijk, met die doorgestreepte telefoons. Ik snap je vergissing...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
Ik dacht dat zondag de officiële uitslag bekend zou worden gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer

Swerfer

Hmm...

Amadeus1966 schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 11:55:
Ik dacht dat zondag de officiële uitslag bekend zou worden gemaakt.
Ik denk dat Stijn nog wakker moet worden...

Edit:

Ik zit er natuurlijk een dag naast 8)7

[ Voor 18% gewijzigd door Swerfer op 20-12-2014 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
chaola schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 09:32:
[...]

Is dat niet Frontback, een uitvinding van een Belgische ondernemer? Ik gebruik het niet, maar dit zou een alternatief moeten zijn: Dualshot http://www.windowscentral.com/tag/frontback
Thx
Dualshot had ik al bekeken,
maar is het eigenlijk net niet.

Pagina: 1 ... 46 ... 66 Laatste