[WP8.1] Windows Phone 8.1 - OS Discussie en ervaringen Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 47 ... 66 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17:52

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Volgens mij een bug ontdekt op men Lumia 830 i.c.m. glance.
Heb glance op constant aan en agenda op details.
Om gisteren te testen hoe dit uit ziet, had ik een agenda-afspraak gemaakt "test" die de hele dag duurt.
Die afspraak had ik gisterenavond verwijderd, maar deze blijft te zien bij glance...
Alhoewel hij dus in "agenda" en chronos+ niet meer te zien is.

Iemand een idee hoe dit kan en hoe dit op te lossen?
Er staat vandaag wel geen agenda-afspraak op, blijft misschien de vorige altijd te zien in glance (ook al is deze verwijderd) ?

EDIT : fixed met soft reset...

Soft reset heeft wel mijn beltoon op uit gezet lol :+

[ Voor 7% gewijzigd door daffie82 op 21-12-2014 15:39 ]

LG OLED65G1RLA / Samsung HW-Q990D / Sony UBP-X800M2 / Ugoos AM6B+ (CE with CPM Build) / FiiO DM13 BT / Redmi Note 12 Pro+ v2.0.7.0 (UMOEUXM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12:52
http://www.amazon.com/Nok...sr=8-1&keywords=lumia+520

weer een leuke aanbieden, maar helaas niet in Nederland :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heilige Kaas
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 08-08 17:12
Features

• No annual contract - 4G coverage with data plans starting at $40/month.

Zo word het nog prijzig. Desondanks erg goedkoop als navigatie of micro tablet. Lijkt me ook leuk voor modprojecten, ingebouwd in een portable speaker bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brick5492
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 15:36
Idd, zat er zelf ook al naar te kijken :(
Als iemand het toch lukt er te bestellen dan PM mij ff, 15€+verzendkosten (7 dollar naar NL bij amazon) is niks voor zo'n mooie telefoon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-09 16:30

Swerfer

Hmm...

brick5492 schreef op zondag 21 december 2014 @ 18:48:
[...]

Idd, zat er zelf ook al naar te kijken :(
Als iemand het toch lukt er te bestellen dan PM mij ff, 15€+verzendkosten (7 dollar naar NL bij amazon) is niks voor zo'n mooie telefoon :)
Er zit een simlock op...

4G op een Lumia 520?

[ Voor 3% gewijzigd door Swerfer op 21-12-2014 19:01 ]

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brick5492
Swerfer schreef op zondag 21 december 2014 @ 19:00:
[...]

Er zit een simlock op...

4G op een Lumia 520?
Simlock maakt mij niets uit, ik zou hem als wifi/windowsphone experimenteer telefoontje gebruiken. En je kan er altijd nog de international rom op zetten en dan heeft ie geen simlock meer volgens mij (correct me if i'm wrong).
Ik heb nu nog android maar dit zou een mooie mogelijkheid zijn om WP te proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Wat is de beste manier om een volledige backup van mijn Lumia 830 te maken?
Hoop niet dat iemand "Zune" zegt, want dat vind ik brakke software (vrouw gebruikt dit voor haar L800)

ik weet dat er een soort backup in de L830 standaard zit, maar dit is geen volledige. Enkel wat settings en videos/photos.

[ Voor 27% gewijzigd door daffie82 op 21-12-2014 19:45 ]

LG OLED65G1RLA / Samsung HW-Q990D / Sony UBP-X800M2 / Ugoos AM6B+ (CE with CPM Build) / FiiO DM13 BT / Redmi Note 12 Pro+ v2.0.7.0 (UMOEUXM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer

Swerfer

Hmm...

brick5492 schreef op zondag 21 december 2014 @ 19:06:
[...]
En je kan er altijd nog de international rom op zetten en dan heeft ie geen simlock meer volgens mij (correct me if i'm wrong).
Helaas, your wrong. Een andere rom haalt niet de simlock weg. Been there, tried it, failed...

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brick5492
Swerfer schreef op zondag 21 december 2014 @ 19:55:
[...]
Helaas, your wrong. Een andere rom haalt niet de simlock weg. Been there, tried it, failed...
Nouja dan kan ik het ook altijd nog als wifi only device gebruiken, ik heb immers al een telefoon ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer

Swerfer

Hmm...

daffie82 schreef op zondag 21 december 2014 @ 19:42:
Wat is de beste manier om een volledige backup van mijn Lumia 830 te maken?
Hoop niet dat iemand "Zune" zegt, want dat vind ik brakke software (vrouw gebruikt dit voor haar L800)

ik weet dat er een soort backup in de L830 standaard zit, maar dit is geen volledige. Enkel wat settings en videos/photos.
Een volledige backup is niet mogelijk. Als de developers van de apps niet de juiste methode toepassen om de ingebouwde backup te ondersteunen, dan zal de data in die apps niet worden gebackupped. Je zou hooguit kunnen proberen alle apps te verhuizen naar een sd kaart. Maar als je telefoon het begeeft, dan heb je pech. Het sd kaartje zal niet geaccepteerd worden door een ander phone...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Swerfer schreef op zondag 21 december 2014 @ 19:58:
[...]

Een volledige backup is niet mogelijk. Als de developers van de apps niet de juiste methode toepassen om de ingebouwde backup te ondersteunen, dan zal de data in die apps niet worden gebackupped. Je zou hooguit kunnen proberen alle apps te verhuizen naar een sd kaart. Maar als je telefoon het begeeft, dan heb je pech. Het sd kaartje zal niet geaccepteerd worden door een ander phone...
Damn, dat is minder. Maar goed om weten! Thanks voor de info!

Heb je trouwens een idee waar die interne/ingebouwde backup precies "gebackupped" wordt? Op onedrive is er namelijk niets van te zien, dus ik vermoed naar ergens anders?

[ Voor 84% gewijzigd door daffie82 op 21-12-2014 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-08-2024
daffie82 schreef op zondag 21 december 2014 @ 20:02:
[...]

Damn, dat is minder. Maar goed om weten! Thanks voor de info!

Heb je trouwens een idee waar die interne/ingebouwde backup precies "gebackupped" wordt? Op onedrive is er namelijk niets van te zien, dus ik vermoed naar ergens anders?
Naar Onedrive :) Je kunt deze back-up wel zien als je via een webbrowser Onedrive bezoekt.

iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

PinokkioTV schreef op zondag 21 december 2014 @ 20:55:
[...]

Naar Onedrive :) Je kunt deze back-up wel zien als je via een webbrowser Onedrive bezoekt.
Hmm, waar moet ik precies zoeken dan?
Heb net via pale moon gekeken op men PC, kan hem niet vinden op het eerste zicht :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
daffie82 schreef op zondag 21 december 2014 @ 21:03:
[...]

Hmm, waar moet ik precies zoeken dan?
Heb net via pale moon gekeken op men PC, kan hem niet vinden op het eerste zicht :+
Instellingen (tandwieltje) - Apparaat backups

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

PinokkioTV schreef op zondag 21 december 2014 @ 21:06:
[...]

Instellingen (tandwieltje) - Apparaat backups
Idd ! Thanks.
Zie je wel niet hoe groot hij is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
daffie82 schreef op zondag 21 december 2014 @ 21:08:
[...]

Idd ! Thanks.
Zie je wel niet hoe groot hij is :)
Niet zo groot, maar als je je media ook netjes automatisch laat back-uppen, heb je na een harde reset je toestel in no-time weer zoals 'ie was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

daffie82 schreef op zondag 21 december 2014 @ 15:24:
Volgens mij een bug ontdekt op men Lumia 830 i.c.m. glance.
Heb glance op constant aan en agenda op details.
Om gisteren te testen hoe dit uit ziet, had ik een agenda-afspraak gemaakt "test" die de hele dag duurt.
Die afspraak had ik gisterenavond verwijderd, maar deze blijft te zien bij glance...
Alhoewel hij dus in "agenda" en chronos+ niet meer te zien is.

Iemand een idee hoe dit kan en hoe dit op te lossen?
Er staat vandaag wel geen agenda-afspraak op, blijft misschien de vorige altijd te zien in glance (ook al is deze verwijderd) ?

EDIT : fixed met soft reset...

Soft reset heeft wel mijn beltoon op uit gezet lol :+
Nu staat mijn agendapunt van vandaag opnieuw niet op glance. :(
Nog iemand die dit probleem heeft? Al mijn instellingen staan goed volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

En nu werkt het weer. Detail lockscreen even op geen gezet. En paar minuten later weer terug detail op Agenda gezet (terwijl de agenda zelf open stond) en nu staat het weer goed...

Toch wel een buggy feature als je het mij vraagt...

EDIT : als 2de lijn staat er ook : ''morgen: de hele dag'' (onder de afspraak van vandaag) terwijl er voor morgen helemaal geen afspraak opstaat in de agenda!

Grrr :(

EDIT 2 : ik ben blijkbaar niet alleen..... Zou blijkbaar aan Chronos kunnen liggen?
http://forums.windowscent...-calendar-lockscreen.html

Iets helemaal anders :
FM radio & Store lijken aan elkaar gelinked bij background apps (onder batterijbesparing).
Als je de ene allowed of disabled als background app, gaat meteen de andere mee aan of uit.
Iemand die dit ook heeft?
Store allowed en FM radio disabled gaat dus niet.

[ Voor 63% gewijzigd door daffie82 op 22-12-2014 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thanatos
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-06 16:33
Help!

Ik beschik over een Lumia 620 die sinds gisteren niet meer op wil starten. Gistermiddag wilde de telefoon updaten. Zonder precies te kijken wat voor update het was heb ik dit geaccepteerd. Nu krijg ik bij het opstarten een half uur lang radertjes te zien. Voortgangsbalkje loopt niet vol. Daarna een blauw scherm zonder duidelijke foutmelding. Heb al geprobeerd te telefoon te 'resetten' middels aan-uitknop + volumeknoppen.

Wie heeft er nog meer problemen na een update en hoe kan ik dit oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb de Lumia 830 gekocht en ben niet ontevreden.
Heb alleen een vraag hoe je de 830 me de agenda kunt synchroniseren met de lumia 735 van mijn vrouw.
Net zoals ik dat deed met soogle op mijn oude Android telefoon.

Kan iemand me dit uitleggen ?

Peer57

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Heb Chronos+ eraf gehaald en vervangen door Simple Calendar.
De kalender zelf is niet zo mooi als die van Chronos en je kan in je live tile maar max 3 afspraken laten zien. MAAR de kalender op je lockscreen is wel fantastisch. Zie je meteen je afspraken (tot maximaal 6 afspraken). Erg duidelijk en voor mij belangrijker dan de look van de kalender zelf (want hier kijk je uiteindelijk minder naar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Je kunt bij google toch je agenda delen?
En die ophalen op je foon.

Dus bij accounts je google account toevoegen.
daffie82 schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 12:42:
Heb Chronos+ eraf gehaald en vervangen door Simple Calendar. MAAR de kalender op je lockscreen is wel fantastisch.
Lock screen zit helemaal niet in Chronos+ toch?
Ik heb get niet gemist, maar ik zal eens vragen of het op de planning staat. Klinkt best handig.

[ Voor 61% gewijzigd door hjs op 23-12-2014 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-01-2021
Is er een manier om bepaalde apps zoals Whatsapp toegang te geven tot dataverbruik, maar anderen niet!?
Mijn schoonmoeder gebruikt nu alleen wifi op haar Lumia 520, maar ik heb haar een Choozze abo aangeraden van 100min+100sms+100mb

100 mb is erg weinig, dus is er een manier het gebruik van data sterk aan banden te leggen, met uitzondering van Whatsapp?

Youtube: DashcamNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• urk_forever
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:10
Thanatos schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 11:51:
Help!

Ik beschik over een Lumia 620 die sinds gisteren niet meer op wil starten. Gistermiddag wilde de telefoon updaten. Zonder precies te kijken wat voor update het was heb ik dit geaccepteerd. Nu krijg ik bij het opstarten een half uur lang radertjes te zien. Voortgangsbalkje loopt niet vol. Daarna een blauw scherm zonder duidelijke foutmelding. Heb al geprobeerd te telefoon te 'resetten' middels aan-uitknop + volumeknoppen.

Misschien even een restore doen met de Nokia Recovery Software: zie hier

Hail to the king baby!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Over lockscreen gesproken.
Als ik de standaard agenda op de lockscreen zet zie ik een melding uit de hva agenda welke ik volgens mijn nergens meer synch (althans ik kan het niet meer vinden).
Heb bij google mijn agenda's nagelopen en de live agenda. Waar kan ik nog meer kijken om te achterhalen waar hij die info vandaan haalt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Is er trouwens een mogelijkheid om meer dan 1 item uit je agenda op glance te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
Thanatos schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 11:51:
Help!

Dit had ik ook bij deze update. Een battery-pull loste het op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thanatos
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-06 16:33
urk_forever schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 13:07:
[...]

Misschien even een restore doen met de Nokia Recovery Software: zie hier
Super, dit heeft gewerkt! Ik heb gegoogled naar zo'n stukje software, maar blijkbaar niet goed genoeg. Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worsteneter
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12:08
Misschien een goed idee om hier op Windows Phone te stemmen: https://support.snapchat.com/ca/incompatible

Dit is een grote tegenslag voor Windows Phone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
Worsteneter schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 21:18:
Misschien een goed idee om hier op Windows Phone te stemmen: https://support.snapchat.com/ca/incompatible

Dit is een grote tegenslag voor Windows Phone.
Vinkje gezet! (je hoeft nergens te bevestigen?)

[ Voor 5% gewijzigd door Isane op 23-12-2014 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
Kunnen jullie de nieuwe versie van Sofascore downloaden? De download blijft hangen :( (ook na het verwijderen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worsteneter
Isane schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 21:31:
[...]

Vinkje gezet! (je hoeft nergens te bevestigen?)
Nop, vinkje zetten.
Er is ook een petitie op change.org.

Het is gewoon zonde dat ontwikkelaars zoals Rudy Huyn zoveel tijd steken in het ontwikkelen van essentiele apps en dat snapchat vervolgens de boel laat verwijderen en gebruikers blokkeert omdat ze zelf hun beveiliging niet op orde hebben :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11:41

GerCor

Zonder dallen geen pieken

Ik zet geen vinkje. Ten eerste gebruik ik SnapChat niet en ten tweede boeien bedrijven die Windows Phone niet ondersteunen mij niet.

Dus of SnapChat nou wel of niet bestaat, het zal mij een worst zijn.

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St00mwals
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:09
GerCor schreef op woensdag 24 december 2014 @ 03:06:
Ik zet geen vinkje. Ten eerste gebruik ik SnapChat niet en ten tweede boeien bedrijven die Windows Phone niet ondersteunen mij niet.

Dus of SnapChat nou wel of niet bestaat, het zal mij een worst zijn.
Ik snap je reactie en snapchat zal mij ook een zorg zijn.
Maar als dit soort bedrijven juist WEL overstag gaan, is er wel weer een argument minder om geen WP aan te schaffen.
Als vervolgens genoeg bedrijven dit doen, zullen er steeds meer gebruikers komen en wordt het kip-ei (ik doe niks want marktaandeel is te laag, ik koop niks want er zijn geen apps) verhaal vanzelf een grote sneeuwbal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Ja, maar daar zou Microsoft ook een rol in kunnen spelen. Snapchat schijnt populair te zijn. Wil MS hun OS e.d. in de markt zetten dan nemen ze maar contact op met Snapchat. Het is inderdaad kip en ei. MS heeft geld zat, maak het voor Snapchat kostendekkend.

Precies hetzelfde met Ziggo: geen app maar ze bestoken me met aanbiedingen. Die gaan ongelezen de prullenbak in. Jij wilt niet, dan ik ook niet.

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worsteneter
GerCor schreef op woensdag 24 december 2014 @ 09:15:
Ja, maar daar zou Microsoft ook een rol in kunnen spelen. Snapchat schijnt populair te zijn. Wil MS hun OS e.d. in de markt zetten dan nemen ze maar contact op met Snapchat. Het is inderdaad kip en ei. MS heeft geld zat, maak het voor Snapchat kostendekkend.

Precies hetzelfde met Ziggo: geen app maar ze bestoken me met aanbiedingen. Die gaan ongelezen de prullenbak in. Jij wilt niet, dan ik ook niet.
GerCor, je doet wel een beetje egocentrisch zo vlak voor de Kerst ;)

Snapchat is zowel op iOS en Android een van de grootste applicaties. Het hoort thuis in het rijtje Whatsapp, Instagram, Facebook, Messenger etc. Voorgaande zijn allemaal aanwezig, al heeft Instagram nog steeds een BETA label en geen videofunctie. Echter is Snapchat altijd afwezig geweest, gelukkig opgevangen door 6snap. Nu dat wegvalt kan dit (en zal dit!) voor veel mensen een essentiële app zijn waarop ze NIET overstappen op WP. En iedere Windows Phone gebruiker is gebaat bij een groter marktaandeel.

Ik vind sowieso het argument 'is niet op mij van toepassing dus stik erin' in vrijwel elke situatie bijzonder kansloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Mixradio is niet beschikbaar in BE.
Dat zuigt ... Iemand suggesties hoe dit op te lossen/te omzeilen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tropicc
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 25-01-2024
Ik kan nog wel snaps versturen maar niet meer laden helaas. Ondanks dat ik Snapchat (6snap) niet super veel gebruikte, vind ik het wel jammer dat het weg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeFoRcE
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17-09 14:33

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Laatst een hardreset gedaan. Nu heb ik ook last van de Ringtone bug (Ativ S). Nog steeds geen oplossing hiervoor, ofwel?? :/

Professioneel Heftruck Syndroom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 04-08 02:19
Telfort netzo............
Ook te zien op tablet en smartphone.
Yea right, en in de gewone browser werkt ie ook al niet ivm silverlight.

En voor de kerstgedachte.
2 dagen een kalkoen op tafel ( als je die al hebt ) en voor de rest van het jaar zijn wij de kalkoen.

Once we were young and ruthless, now we are old and toothless....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St00mwals
Ik heb gisteren een nieuw GSM abonnement afgesloten.
Ik kom van Ben, zwaar ellende in de trein van Deventer naar Arnhem.
Heb ik de keuze uit Simyo (KPN) en HollandsNieuwe (Vodafone).
De keuze is gevallen op Simyo, juist omdat die WEL een app hebben!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16-09 16:40
NeFoRcE schreef op woensdag 24 december 2014 @ 15:40:
Laatst een hardreset gedaan. Nu heb ik ook last van de Ringtone bug (Ativ S). Nog steeds geen oplossing hiervoor, ofwel?? :/
Ik vrees het niet. Buiten updaten dan. Met de 8.1 firmware is het iig definitief opgelost. Maar goed, moet je die wel krijgen natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeFoRcE
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17-09 14:33

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

xxxneoxxx schreef op woensdag 24 december 2014 @ 19:52:
[...]

Ik vrees het niet. Buiten updaten dan. Met de 8.1 firmware is het iig definitief opgelost. Maar goed, moet je die wel krijgen natuurlijk.
Daar zit ik op, laatste versie afaik. Phone update geeft geen nieuwere updates i.c.m. de DP.

Professioneel Heftruck Syndroom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
Heb je ook de specifieke Samsung 8.1 update gehad? Daar zit nml echt de fix in, niet in de update vanuit MS zelf helaas. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03:42

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Wat ik van Ziggo vooral waardeloos vindt is dat ze ook geen moeite nemen om een Windows app te maken. Zat mensen die het op hun laptop willen kunnen gebruiken. Zo ook ik op m'n Surface Pro :/

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18:44
Wat ik ook wel waardeloos vind is dat ze dan ook niet een contest of zo uitschrijven. Genoeg mensen (ook hier) die daar best aan mee zouden willen doen. Doe dan zo'n contest om een jaar gratis tv+internet ofzo te winnen en dan hebben zij een mooie app. Gooi er dan meteen een baan bij en je hebt ook een werknemer die de app kan onderhouden.

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Gadver, heb een irritant probleem... Bij downloaden van een app id store had ik problemen met de Wifi waardoor hij niet compleet Kon downloaden. Nu blijft ie ieder keer op dat zelfde punt hangen als ik die app wil downloaden. Soft reset gaf geen oplossing.
Iemand nog een suggestie??
Wp 8.1 L830

• GerCor

GerCor

Worsteneter schreef op woensdag 24 december 2014 @ 10:44:
[...]

GerCor, je doet wel een beetje egocentrisch zo vlak voor de Kerst ;)

Ik vind sowieso het argument 'is niet op mij van toepassing dus stik erin' in vrijwel elke situatie bijzonder kansloos.
Ik denk eerder dat Snapchat egocentrisch is. Maar goed.

• Isane
daffie82 schreef op donderdag 25 december 2014 @ 00:22:
Gadver, heb een irritant probleem... Bij downloaden van een app id store had ik problemen met de Wifi waardoor hij niet compleet Kon downloaden. Nu blijft ie ieder keer op dat zelfde punt hangen als ik die app wil downloaden. Soft reset gaf geen oplossing.
Iemand nog een suggestie??
Wp 8.1 L830
Geen suggestie maar ik heb er ook last van

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/TXlFrcX.jpg

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Isane schreef op donderdag 25 december 2014 @ 08:49:
[...]

Geen suggestie maar ik heb er ook last van

[afbeelding]
Probleem wat ik heb is met dezelfde app!

• xxxneoxxx
Dan zal er wel iets met de app zelf aan de hand zijn. categorie: probeer het later nog eens. Of met de store. Deze deed het iig gisteravond ook niet ok. (net gechecked: nu nog steeds niet OK. Dafuq MS..) Iets met redirects wat niet goed gaat. Wel lastig, heeft je wederhelft net een nieuwe telefoon, kan je er geen software naartoe versturen. Gaat toch sneller dan een voor een allerlei apps vanuit de store te moeten downloaden op de telefoon zelf. Mits de store het doet dan. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisjan
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10-09 16:51
Lang op drukken en download annuleren...
En dan opnieuw downloaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

jorisjan schreef op vrijdag 26 december 2014 @ 01:01:
Lang op drukken en download annuleren...
En dan opnieuw downloaden
Dat hielp dus niet... Bleef altijd op zelfde punt hangen. Maar gisteren bleef Men telefoon hangen tijdens surfen waarna foon auto reboot deed. Toen ik daarna sofascore opnieuw probeerde ging het wel...

Wat ik wel gisteren gemerkt had, is dat er redelijk wat lag zit tussen whatsapp berichten als telefoon locked is. Als ik dan handmatig ging kijken, zag ik notificatie van een ontvangen bericht dat al bijna 10 min geleden verstuurd was...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

"Lumia Play to" is dit de beste app voor via DLNA naar je TV te sturen? Of zijn er betere apps?

Gisteren eens men telefoon verbonden met de build-in youtube app op mijn TV en dat werkte erg goed moet ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
daffie82 schreef op vrijdag 26 december 2014 @ 15:19:
"Lumia Play to" is dit de beste app voor via DLNA naar je TV te sturen? Of zijn er betere apps?

Gisteren eens men telefoon verbonden met de build-in youtube app op mijn TV en dat werkte erg goed moet ik zeggen.
Ik gebruik die app in ieder geval, werkt prima
daffie82 schreef op vrijdag 26 december 2014 @ 12:42:
[...]

Dat hielp dus niet... Bleef altijd op zelfde punt hangen. Maar gisteren bleef Men telefoon hangen tijdens surfen waarna foon auto reboot deed. Toen ik daarna sofascore opnieuw probeerde ging het wel...

Wat ik wel gisteren gemerkt had, is dat er redelijk wat lag zit tussen whatsapp berichten als telefoon locked is. Als ik dan handmatig ging kijken, zag ik notificatie van een ontvangen bericht dat al bijna 10 min geleden verstuurd was...
Bij mij werkt tie nog steeds niet. naja boeit ook niet echt...ik probeer het over een paar weken wel weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bhorvers
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-06-2023
Als ik de WP8.1 standaard mailclient (Outlook) vergelijk met de standaard van iOS en Android, dan vind ik onze app behoorlijk te kort komen in de look en feel. Veel te grote letters en qua lay-out niet de mooiste ...
Ik heb Metromail eens geprobeerd, vinnik ook niet alles en heeft geen Exchange ... Maestro ziet er veelbelovend uit, maar is verre van af ... MS schijnt nog een mailprogramma aangekocht te hebben, maar dat zal volgend jaar met WP10 natuurlijk pas uitkomen ...

Welke alternatieven zijn er nog meer ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leffunk
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 06-09 15:43
situatie: ik een Lumia 925 waarvan ik agenda gebruik met een outlook.com mailadres. Vrouw een android samsung waarvan ze de s-agenda app gebruikt met een hotmailadres, weliswaar aangemeld als g-account of zoiets.

Heb via outlook.com mijn agenda gedeeld door mailadres van de vrouw daar in te vullen. Ga ik naar haar hotmailadres dan zie ik daar dat in haar agenda mijn afspraken ook tevoorschijn komen. Omgekeerd heb ik dat nu ook gedaan voor haar agenda en dus zie ik via outlook.com - agenda (online via pc dus) ook haar agenda tevoorschijn komen.

MAAR: zowel op de samsung als op de Lumia 925 zie ik die agenda niet opduiken in de betreffende app? Wat doen we hier fout of gaat dat sowieso niet?

En welke werkende oplossing bestaat er dan wel om een agenda te delen zodat de "gezinsafspraken" erin kunnen aangemaakt worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Volgens mij, maar ik heb alleen eigen accounts, moet je op je 920 ook de account van je vrouw instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
GerCor schreef op zaterdag 27 december 2014 @ 20:12:
Volgens mij, maar ik heb alleen eigen accounts, moet je op je 920 ook de account van je vrouw instellen.
Klopt.
Gewoon het account van je vrouw instellen op je L925 en dan kan je meteen instellen wat er gesynchroniseerd moet worden. En dus alleen een vinkje zetten bij kalender en de opties email, contacten en taken ongemoeid laten.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18:12
Wij maken hier gewoon gebruik van shared agenda's van outlook en google zonder een extra user account toe te voegen hoor.

https://wren.co/join/Devian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Johnny
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07 11:10
JA inderdaad raar dat Microsoft dat via Outlook.com slechter heeft geregeld dan Google Calendar. Ik gebruik zelf een google account (active sync) en kan gewoon de gedeelde agenda's van mijn vrouw zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Ik gebruik zelf geen gekoppelde agenda's. Het nut daarvan is me nooit duidelijk geworden. Maar ik gebruik de agenda van Outlook.com dan ook niet. Dat zal het zijn.

[ Voor 29% gewijzigd door GerCor op 29-12-2014 00:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

daffie82 schreef op vrijdag 26 december 2014 @ 15:19:

Ligt eraan wat je wil casten. Voor 1 op 1 beeld en geluid gebruik ik een Miracast kastje van Netgear. De PTV3000. Voor wat video en muziek direct naar mijn Xbox One (en dus ook TV of Audio Reveiver)
TubeCast http://www.windowsphone.c...9-495e-86b2-ce13e4eaa6d4#

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soskes
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 08:38
GerCor schreef op maandag 29 december 2014 @ 00:39:
Ik gebruik zelf geen gekoppelde agenda's. Het nut daarvan is me nooit duidelijk geworden. Maar ik gebruik de agenda van Outlook.com dan ook niet. Dat zal het zijn.
Offtopic:
GerCor,

Wat is de reden dat je dit deelt? Vraag ik me dan gewoon even af. Iemand vraagt om ervaring met een bepaalde dienst en jij deelt juist dat je dit niet hebt?

Ontopic:
Ik gebruik samen me,mijn vriendin 2x Google agenda en 1x outlook agenda. Ook hier te zien zonder een bepaald extra account toe te voegen. Heb je bij alle agenda's Online ingesteld dat is toegestaan om te delen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18:12
Wel zuur overigens dat de Lumia 620 van mijn vriendin wel al de Denim update ontvangen heeft, maar mijn Lumia 930 niet.....

https://wren.co/join/Devian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:43
Dat heeft ermee te maken dat er voor de 620 niet heel veel veranderd anders behalve op software gebied. De 930 zal naast software ook een firmware update tegemoet zien en dat betekent dat er het nodige en verplichte test werk aan vooraf gaat. Nog eventjes geduld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

soskes schreef op maandag 29 december 2014 @ 07:12:
[...]

Offtopic:
GerCor,

Wat is de reden dat je dit deelt? Vraag ik me dan gewoon even af. Iemand vraagt om ervaring met een bepaalde dienst en jij deelt juist dat je dit niet hebt?

Ontopic:
Ik gebruik samen me,mijn vriendin 2x Google agenda en 1x outlook agenda. Ook hier te zien zonder een bepaald extra account toe te voegen. Heb je bij alle agenda's Online ingesteld dat is toegestaan om te delen?
Lijkt me niet moeilijk te begrijpen. Maar vooruit. Zonder agenda's delen kun je het dus ook regelen dat de agenda van zijn vriendin zichtbaar wordt. Moet je wel even het account toevoegen aan je telefoon.

Dus, jij doet het op jouw manier, ik op mijn manier en het resultaat is hetzelfde: beide agenda's zijn zichtbaar in 1 agenda op de telefoon. Online werkt het bij vragensteller prima, en ik gebruik online niet. Dus ja, daarom geef ik daar uitleg over. ;w

[ Voor 6% gewijzigd door GerCor op 29-12-2014 09:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer

Swerfer

Hmm...

Miki schreef op maandag 29 december 2014 @ 08:35:
Dat heeft ermee te maken dat er voor de 620 niet heel veel veranderd anders behalve op software gebied. De 930 zal naast software ook een firmware update tegemoet zien en dat betekent dat er het nodige en verplichte test werk aan vooraf gaat. Nog eventjes geduld :)
Niet helemaal een reden lijkt mij. Er zijn al zat landen die wel Denim op de 930 hebben. Het enige wat echt anders is, is eventueel de taal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Verwijderd schreef op maandag 29 december 2014 @ 03:05:
[...]

Ligt eraan wat je wil casten. Voor 1 op 1 beeld en geluid gebruik ik een Miracast kastje van Netgear. De PTV3000. Voor wat video en muziek direct naar mijn Xbox One (en dus ook TV of Audio Reveiver)
TubeCast http://www.windowsphone.c...9-495e-86b2-ce13e4eaa6d4#
Tubecast had ik inderdaad ook zien langskomen.
Dat werkt dus niet alleen voor Youtube, maar alle lokale content op je telefoon?
En werkt het ook op alle online content (NOT youtube)? Zoals bijvoorbeeld Vimeo of iets dergelijks. Zou wel handig zijn, want dan hoef je de video niet eerst lokaal op je foon op te slaan.
Dat moet met Lumia play to namelijk wel...

Andere vraag :

Ik gebruik deze dictaphone app :
http://www.windowsphone.c...77-4912-9edc-f9f8dcd12b87

Ik heb deze ook gekocht omdat ik hem zo goed vond.
Nou weet ik alleen niet hoe je vanuit het programma naar Onedrive kan uploaden... In de settings is er een instelling waar je de "onedrive folder'' kan instellen (foto 5), maar ik krijg dit toch niet aan de praat.
Liefst zou ik hebben dat dit automatisch naar Onedrive gaat - maar handmatig kan ik ook mee leven. Maar zelfs dat krijg ik dus niet klaar.

Heb trouwens ook Pocket File manager gekocht. Zéér handige file/manager/browser. En ook erg handig dat je zo vlot door je onedrive account kan bladeren. Gaat veel vlotter dan de onedrive app zelf vind ik .
http://www.windowsphone.c...0a-4ceb-84b0-043e58e55b19

[ Voor 35% gewijzigd door daffie82 op 29-12-2014 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Iemand voor volgend probleem een oplossing ?

http://forums.windowscent...-another-folder-sync.html

Zou dit graag oplossen met de interne mail client op WP 8.1, maar dat zal wel ijdele hoop zijn?

[ Voor 22% gewijzigd door daffie82 op 29-12-2014 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soskes
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 08:38
GerCor schreef op maandag 29 december 2014 @ 09:02:
[...]

Lijkt me niet moeilijk te begrijpen. Maar vooruit. Zonder agenda's delen kun je het dus ook regelen dat de agenda van zijn vriendin zichtbaar wordt. Moet je wel even het account toevoegen aan je telefoon.

Dus, jij doet het op jouw manier, ik op mijn manier en het resultaat is hetzelfde: beide agenda's zijn zichtbaar in 1 agenda op de telefoon. Online werkt het bij vragensteller prima, en ik gebruik online niet. Dus ja, daarom geef ik daar uitleg over. ;w
Sorry, blijkbaar ben ik niet zo slim als jij. Het is ook jammer dat je zo je reactie moet afsluiten met een kinderachtige smiley. Ik stel in mijn ogen een terechte en normale vraag. En krijg bij jou het gevoel dat je gelijk iemand terecht wil wijzen. Zou niet bij een "Grootmeester" moeten horen.

Anyhoe...

Ik lees net de vergelijking op de frontsite tussen verschillende camera's op highend toestellen. Hier komt de Lumia 930 niet heel goed in uit maar redelijk. Ik moet zeggen dat ik dat wel herken. De plaatjes zijn, als je ze niet RAW bewerkt, niet denderend.
En de video's werken bij mij sowieso niet top. De focus verspringt af en toe compleet waardoor je tussendoor een wazig beeld krijgt.
Ik hoop dan ook dat de Denim update een hele hoop goede veranderingen op camera gebied teweeg zal brengen. Het is namelijk een heerlijk toestel waarbij de camera naar mijn mening nog veel beter zou kunnen presteren. Dat is namelijk ook 1 van de redenen dat ik hem gekocht heb.

Wat zijn daarin jullie ervaringen?

Zonder de mededeling dat de vergelijking door tweakers de Denim update zou moeten meenemen. Deze is immers nog niet breed gedownload door gebruikers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
Het is bijzonder sneu dat de er weer veel gejank is uit het WP kamp. De Lumia 930 presteert namelijk helemaal niet verkeerd. Velen vergeten even dat de oorspronkelijke 930 de Amerikaanse Icon uit 2013! is. Dat dit toestel ruim een jaar na dato nog zo goed presteert is eigenlijk wel het vermelden waard.

Microsoft heeft heel snel een nieuwe flagship nodig om de kenmerken van Lumia telefoon houdbaar te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Miki, het schijnt - heb ik gelezen - dat sommige 930 telefoons problemen hebben. Het zijn relatief veel meldingen maar op het totaal aantal 930's gaat het in verhouding dus, maar om enkele. En voor die paar 930 bezitters gaat MS een oplossing aanbieden. Blijkbaar kunnen ze dat softwarematig oplossen.

Ik heb ook een 930 en heb nergens last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

daffie82 schreef op maandag 29 december 2014 @ 10:54:
Andere vraag :

Ik gebruik deze dictaphone app :
http://www.windowsphone.c...77-4912-9edc-f9f8dcd12b87

Ik heb deze ook gekocht omdat ik hem zo goed vond.
Nou weet ik alleen niet hoe je vanuit het programma naar Onedrive kan uploaden... In de settings is er een instelling waar je de "onedrive folder'' kan instellen (foto 5), maar ik krijg dit toch niet aan de praat.
Liefst zou ik hebben dat dit automatisch naar Onedrive gaat - maar handmatig kan ik ook mee leven. Maar zelfs dat krijg ik dus niet klaar.
Heb de maker een mail gestuurd, die heeft me geantwoord dat hij gaat proberen om dit toe te voegen in januari.
beeje vreemd mits dit volgens de specs in de store nu al zou moeten kunnen... Maar ok, laten we afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
Inderdaad hoor je meer negatieve geluiden dan positieve, immers de doorsnee gebruiker met klachten zoeken op het www een mogelijke oplossing. Merendeel van gebruikers die een prima werkend apparaat hebben hebben geen reden om op het www te gaan, dus die hoor je niet.

Voor wat betreft de camera vergelijking op de frontpage, ach het blijft toch een kwestie van persoonlijke voorkeur.
Immers niemand kan bepalen wat ik een goede foto vind of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jodeltje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Zal mijn ervaring toevoegen:

Mijn 1520 doet het nog!

:P

Dit is mijn 3e toestel. Verkoop hem steeds omdat ik gelokt wordt met specs op Android toestellen, en omdat die 1520 zo belachelijk groot is.

Heb er nu een 735 naast voor als ik geen ruimte heb/ weekend is ofzo. Werkt met NFC sticker (vliegtuig modus) op de QI-lader, Duo sim (zelfde simkaart in beide toestellen), toestellen met instellingen gesynchroniseerd.. Perfect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
jodeltje schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 16:53:

Mijn 1520 doet het nog!

:P

Dit is mijn 3e toestel. Verkoop hem steeds omdat ik gelokt wordt met specs op Android toestellen, en omdat die 1520 zo belachelijk groot is.
Tja dat doe je toch echt zelf.
De kunst is om voorbij de specs te kijken.
WP en hun apps kunnen het rustig met minder "snel" hardware doen.

En voor wat die 1520 betreft, ik heb een 1320 en vind het formaat best wel meevallen.
Vind het jammer dat ze voor nu alleen nog maar kleinere toestellen produceren.
Maar mijn toestel is nog lang niet aan vervanging toe.
Kijk met een jaartje wel weer wat er op de markt ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jodeltje
  • Niet online
Amadeus1966 schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 17:20:
[...]

Tja dat doe je toch echt zelf.
De kunst is om voorbij de specs te kijken.
WP en hun apps kunnen het rustig met minder "snel" hardware doen.

En voor wat die 1520 betreft, ik heb een 1320 en vind het formaat best wel meevallen.
Dat doe ik zeker zelf.

Vergeet niet dat de 1520 puntige hoeken heeft i.t.t. de 1320, die mooi afgerond is. Die zit om die reden een stuk prettiger in de broekzak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Zal wel blind zijn ofzo, maar hoe speel je in godsnaam lokale content af via tubecast ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jodeltje
  • Niet online
daffie82 schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 17:39:
Zal wel blind zijn ofzo, maar hoe speel je in godsnaam lokale content af via tubecast ??
Niet.
Sinds wanneer kan je met een Youtube client lokale content spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

jodeltje schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 17:54:
[...]

Niet.
Sinds wanneer kan je met een Youtube client lokale content spelen?
http://forums.windowscent.../292204-2.htm#post2632566

''Run under lock works also with casting local files''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jodeltje
  • Niet online
Dat is gek genoeg het enige wat ik er over kan vinden.. Die ene zin. Kan in de app niks terugvinden.

Maar mijn excuus, ik ging er van uit dat Tubecast zich zou beperken tot Youtube.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Dubbele post... In betere topic gezet...

[ Voor 71% gewijzigd door daffie82 op 30-12-2014 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b2vjfvj75gjx7
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Tubecast is universeel; Streamcast, Apple AirPlay, etc... worden allemaal gewoon gestreamed...

@DAFFIE82

Staat los van een app... je kan je IP spoofen via een proxy als HideMyAss of software die dit voor je doet...

[ Voor 41% gewijzigd door b2vjfvj75gjx7 op 30-12-2014 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

b2vjfvj75gjx7 schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 21:09:
Tubecast is universeel; Streamcast, Apple AirPlay, etc... worden allemaal gewoon gestreamed...
Hmmm. Hoe werkt dat streamcast dan? Met een HDMI stick?
Ik kan met tubecast perfect van youtube streamen naar mijn TV en mijn Oppo 103.
Maar ik zou ook graag andere dingen streamen met deze app (zoals lokale dingen op de telefoon of video's van andere websites) maar begrijp dus niet hoe dit moet... :(

[ Voor 3% gewijzigd door daffie82 op 30-12-2014 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
@ Daffie
Of bedoel je soms eigen media vanuit de cloud of vanaf een laptop/externeschijf o.i.d. NAAR jou telefoon toe streamen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jodeltje
  • Niet online
Amadeus1966 schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 23:09:
@ Daffie
Of bedoel je soms eigen media vanuit de cloud of vanaf een laptop/externeschijf o.i.d. NAAR jou telefoon toe streamen?
Hij bedoelt volgens mij gewoon, eigen geschoten filmpjes op de telefoon opgeslagen, streamen naar apparaat X.

Maar, naast een vage zin in een oude changelog, heb ik er niets over gehoord, en betwijfel ik het bestaan van dergelijke functionaliteit (in de huidige Tubecast app).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

jodeltje schreef op woensdag 31 december 2014 @ 00:57:
[...]

Hij bedoelt volgens mij gewoon, eigen geschoten filmpjes op de telefoon opgeslagen, streamen naar apparaat X.
Precies, dat bedoel ik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul01
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 10:05
Mijn gemeente geeft de optie om de afhaaldagen van afval in de agenda te zetten via een ics bestaand op hun site. Als ik deze aanklik dan krijg ik de melding dat ik een app hiervoor nodig heb. Is er toch een mogelijkheid om deze dagen in mijn standaard agenda te laten zetten? Of is dit weer zo iets wat IOS of Android alleen kan?

Siemens M50, M55, S65, Nokia N72, N95, N8, Lumia 800, 720, 925, 640, 650, Huawei P9, P20, Oneplus 8 Pro, Oneplus 12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
Telfordia schreef op donderdag 01 januari 2015 @ 19:30:
Mijn gemeente geeft de optie om de afhaaldagen van afval in de agenda te zetten via een ics bestaand op hun site. Als ik deze aanklik dan krijg ik de melding dat ik een app hiervoor nodig heb. Is er toch een mogelijkheid om deze dagen in mijn standaard agenda te laten zetten? Of is dit weer zo iets wat IOS of Android alleen kan?
http://windows.microsoft....endar-import-vs-subscribe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul01
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 10:05
Ik ga het proberen. Thanks

Siemens M50, M55, S65, Nokia N72, N95, N8, Lumia 800, 720, 925, 640, 650, Huawei P9, P20, Oneplus 8 Pro, Oneplus 12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jodeltje
  • Niet online
Ik gebruik de app 'calendar import'.

Uitgezocht voor het WK schema, werkt perfect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 18:10
Ik heb heeeeel vaak dat als ik een link kopieer en daarna plak, ik deze link geplakt krijg:
http://s.notify.live.net/...dXdzHT-C5OHIfeAwUUzjbh-7g

Wat is het, en belangrijker... Waarom komt deze elke keer tevoorschijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Die is van bing toch? Beetje hetzelfde als hoe Google het doet in hun zoekmachine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
Weet niet waarvan het is.
Ik kopieer een totaal andere link, en altijd (lees: heel vaak) komt deze tevoorschijn.

Best vervelend. Vooral als je dan te snel enter drukt en de _verkeerde_ link dan wordt verzonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Andere optie is dat je in IE data sense hebt aanstaan op automatic of high oid. Kan mij voorstellen dat die je dan ook altijd even via een proxy laat lopen. (dat is overigens ook hoe Wifi sharing werkt kwam ik paar dagen geleden achter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
Databesparing browser is uitgeschakeld.
Zo staat alles op die pagina uitgeschakeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Ik vraag me wel af waar je ze vandaan krijgt, want *.notify.live.net wordt ook gebruikt voor Microsoft's push server. Wellicht dat een app niet helemaal lekker werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Annoying-Orange
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 17-01-2023
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/xAXkhxX.jpg?1

Hebben meer gebruikers dit?
Linksonder op mijn scherm zie je een vaag rond icoon, ook zit er balkje dat een iets lichtere kleur heeft dan de achtergrond. Dit verschijnsel zie ik overal.
Doet zich voor op een Lumia 820 met cyan.

[ Voor 8% gewijzigd door Annoying-Orange op 05-01-2015 22:32 ]

xbl: superlucky luke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St00mwals
Annoying-Orange schreef op maandag 05 januari 2015 @ 22:29:
[afbeelding]

Hebben meer gebruikers dit?
Linksonder op mijn scherm zie je een vaag rond icoon, ook zit er balkje dat een iets lichtere kleur heeft dan de achtergrond. Dit verschijnsel zie ik overal.
Doet zich voor op een Lumia 820 met cyan.
Mijn Lumia 820 heeft dit verschijnsel niet. In elk geval niet dat ik kan zien.
Pagina: 1 ... 47 ... 66 Laatste