[WP8.1] Windows Phone 8.1 - OS Discussie en ervaringen Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 44 ... 66 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bose321
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 18-09 19:03
Na het instellen van mijn telefoon in hey Engels werkt de oude spraak besturing (zoekknop ingedrukt houden) ook niet meer... Ik snap er helemaal niks meer van. Cortana weigert gewoon te werken...

Fanaleds.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heilige Kaas
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 08-08 17:12
Bose321 schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 09:07:
Na het instellen van mijn telefoon in hey Engels werkt de oude spraak besturing (zoekknop ingedrukt houden) ook niet meer... Ik snap er helemaal niks meer van. Cortana weigert gewoon te werken...
Kijk eens bij updates. Misschien moet je telefoon nog een taalupdate doorvoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 911GT2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-09 08:25

911GT2

en blazen maar!

N00b vraag, ik krijg geen meldingen bij nieuwe email(s). Kan ook niet vinden waar ik dat in kan stellen.
Iemand een tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rips10
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 22-06 15:41
911GT2 schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 10:56:
N00b vraag, ik krijg geen meldingen bij nieuwe email(s). Kan ook niet vinden waar ik dat in kan stellen.
Iemand een tip?
Settings -> notifications + actions -> Outlook (of een ander mail account)
Daar kun je instellen wat voor melding je wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bose321
Heilige Kaas schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 09:22:
[...]

Kijk eens bij updates. Misschien moet je telefoon nog een taalupdate doorvoeren.
Ook daar niets :( Ik kreeg wel een update toen ik naar UK taal ging, maar toen dus ook nog geen Cortana. Wat een mysterie dit!

Fanaleds.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sonny7
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 15-09 10:26
Bose321 schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 17:35:
[...]

Ook daar niets :( Ik kreeg wel een update toen ik naar UK taal ging, maar toen dus ook nog geen Cortana. Wat een mysterie dit!
Beschik je wel over WP8.1 update?? Alleen dan werkt Cortona op UK anders alleen op US

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bose321
Ja. Ik draai de meest recente versie van het DP programma zelfs.

Fanaleds.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heilige Kaas
Bose321 schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 17:35:
[...]

Staat er bij de applijst Cortana? Zo nee kijk beneden, zo ja kijk wat de app zegt.

Krijg je de Action Centre te zien als je van boven het scherm naar beneden veegt?
8.1 check
Staat er bij Instellingen > Taalinstellingen: Engels (verenigd koninkrijk) Phone enabled, speech enabled?
Taal check
Staat er bij Instellingen > regio: Country/Region: United Kingdom?
Region check
Restart je telefoon.
Staat er nu bij de apps de app Cortana?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bose321
Ja ik weet heel zeker dat ik 8.1 (8.10.14203.306) heb, ik zit al maanden in het DP programma. :)

Hieronder screenshot van mijn settings:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/ICKRci0.png

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/gUrKDA7.png

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/WXPdDcB.png

Voor zover ik weet staat alles, behalve regional format, dus op UK zoals het moet. VS en UK beide geprobeerd zonder succes dus.

edit: Net alles weer op US gezet, en dan werkt de ouderwetse speech help gewoon, maar nog altijd geen cortana.

[ Voor 28% gewijzigd door Bose321 op 25-11-2014 19:41 ]

Fanaleds.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heilige Kaas
Ja zo hoort het goed te zijn ja. Erg vreemd. Wellicht is er een keer iets mis gegaan met de DP. Probeer anders de telefoon via de nokia utility te flashen en kijk of je dat wel Cortana hebt, mocht je het de moeite waard vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bose321
Erg vreemd inderdaad. Bedankt voor het meedenken in ieder geval. :)

Fanaleds.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je Location Services (GPS) wel aanstaan? Anders werkt Cortana ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-09 16:30

Swerfer

Hmm...

En hoe is je internet verbinding. Ik zie dat roaming aanstaat in je screenshot, maar ook een wifi verbinding.

Edit:

Ik denk trouwens dat dit bij jou niet het probleem is, want zonder internet heb je wel Cortana, maar meld ze je dat ze niets op kan zoeken...

[ Voor 41% gewijzigd door Swerfer op 25-11-2014 20:52 ]

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net voor het eerst Cortana aangezet op mijn paar weken nieuwe :*) Lumia 735. (Heb Cortana wel al eerder op mijn vorige Lumia 820 gebruikt)
Als ik naar de stappen kijk, dan is het meest makkelijke door op 'Quiet Hours' te drukken. Dan krijg je vanzelf te horen wat nog niet goed is. Op UK UK trouwens. Dan heb je betere regionale instellingen zoals 'Celsius'.

Het alweer even geleden dat ik Cortana gebruikt heb, maar ze heeft duidelijk meer informatie gekregen.
Ze kan nu ook zeggen hoe ik heet :)
.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2014 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twieeker
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 28-02 18:36
Waar kun je zien of je Cortona hebt?

Lumia 830 (WP 8.1) hier en taal en regio staan op UK.

Zie het al.
Heilige Kaas schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 19:10:
[...]

Staat er bij de applijst Cortana? Zo nee kijk beneden, zo ja kijk wat de app zegt.

Krijg je de Action Centre te zien als je van boven het scherm naar beneden veegt?
8.1 check
Staat er bij Instellingen > Taalinstellingen: Engels (verenigd koninkrijk) Phone enabled, speech enabled?
Taal check
Staat er bij Instellingen > regio: Country/Region: United Kingdom?
Region check
Restart je telefoon.
Staat er nu bij de apps de app Cortana?
Staat helaas niet bij mijn apps.

[ Voor 77% gewijzigd door Twieeker op 26-11-2014 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeFoRcE
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17-09 14:33

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Als ik m'n telefoon op UK zet, zegt Cortana dat ze m'n taal nog niet kan spreken... niks geen celcius enzo dus. Jammer!

Professioneel Heftruck Syndroom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bose321
Verwijderd schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 20:29:
[...]

Heb je Location Services (GPS) wel aanstaan? Anders werkt Cortana ook niet.
Ja, dat heb ik altijd aan staan.
Swerfer schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 20:52:
En hoe is je internet verbinding. Ik zie dat roaming aanstaat in je screenshot, maar ook een wifi verbinding.

Edit:

Ik denk trouwens dat dit bij jou niet het probleem is, want zonder internet heb je wel Cortana, maar meld ze je dat ze niets op kan zoeken...
Gewoon vol bereik en haal 50mbit (max van de teleoon volgens mij) over het Wifi. Roaming staat aan, maar mijn mobiele data staat uit.

Fanaleds.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-09 09:49
Twieeker schreef op woensdag 26 november 2014 @ 13:45:
Waar kun je zien of je Cortona hebt?

Lumia 830 (WP 8.1) hier en taal en regio staan op UK.

Zie het al.

[...]

Staat helaas niet bij mijn apps.
Ik heb het vreemd genoeg ook niet meer op mijn l930.. Erg vreemd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer

Swerfer

Hmm...

NeFoRcE schreef op woensdag 26 november 2014 @ 13:55:
Als ik m'n telefoon op UK zet, zegt Cortana dat ze m'n taal nog niet kan spreken... niks geen celcius enzo dus. Jammer!
Je moet dan bij Settings -> Speech nog de 'Speech language' op English (United Kingdom) zetten. Dan spreekt ze inderdaad jouw taal niet, maar ze werkt wel volledig in het Engels...

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• somers1234
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 20:02
Gisteren heb ik een "Lumia update" ontvangen zonder verdere informatie. Blijkt dat ik nu wifi weer automatisch uit kan laten schakelen in standby.

Ik heb een Lumia 720 met WP8.1 DP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15-09 18:59
Lumia 1520 met WP8.1 DP, Cortana werkt vlekkeloos

Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suntoro
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20-09 16:13
Swerfer schreef op woensdag 26 november 2014 @ 17:51:
[...]

Je moet dan bij Settings -> Speech nog de 'Speech language' op English (United Kingdom) zetten. Dan spreekt ze inderdaad jouw taal niet, maar ze werkt wel volledig in het Engels...
Je moet ook Engels bovenaan in de lijst zetten als je die taal hebt toegevoegd. (althans andersom werkt het bij mij eerst ook niet. Als Nederlands boven Engels staat in de lijst werkt Cortana ook niet. Overigens staat bij mij Engels (United States i.p.v. UK) ingesteld en Cortana werkt gewoon super op mijn L830. Jammer dat ze nog geen Nederlands verstaat en spreekt. En mijn naam een beetje beroerd uitspreekt, ondanks dat haar de uitspraak van mijn naam meerdere malen heb voorgezegd...

Ik hoop dat het er wel aan zit te komen met een update want op de Xbox One zou dat ook allemaal mogelijk moeten zijn al...

• JPtjeeNL
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
xxxneoxxx schreef op maandag 24 november 2014 @ 21:53:
Nope, bestaat niet. Heeft te maken met het feit dat binnen WP een app niet zomaar even bluetooth aan mag zetten, of wifi mag aanzetten/disabelen etc etc.
Ik weet niet of het inmiddels via NFC tags bijvoorbeeld wel kan (heb je helemaal geen locatiebepaling meer nodig met een paar tags) maar het OS zit standaard te dichtgetimmerd om dit in ieder geval via apps te laten werken.

Ik moet overigens zeggen, als voormalig llama gebruiker (tasker ook nog eens geprobeerd maar llama werkte toch beter onder Android met GSM mast bepaling) dat je er wel aan went het niet meer te hebben. Ik bedoel, onder Android bluetooth uitzetten, wifi etc etc was nogal traaaaag en zo.. Met de fantastische laggende GUI van Android.. Onder WP gaat dit best snel. Eigenlijk staat wifi hier zo goed als altijd aan, enig wat ik echt uitschakel is bluetooth na een lange autorit. En de lokatiebepaling als ik bijvoorbeeld genavigeerd heb. Het is dat wij een exchange policy hebben die een passcode verplicht en dat ik de gsm moet unlocken voor ik iets kan doen, anders zou het allemaal nog sneller gaan, haha
Ik mis Llama dus behoorlijk na een aantal weken gebruik van de Lumia 925. Mijn Nexus 5 had totaal geen lag en werkte nog vloeiender dan de Lumia 925 nu. Ik gebruikte het om indien de telefoon op m'n oplaadpad lag, de telefoon op stil te zetten. Voor het slapen legde ik de telefoon dan op die pad. Nu vergeet ik regelmatig m'n telefoon op stil te zetten. :)

• xxxneoxxx
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16-09 16:40
Mjah, dan kan ik er in komen, met een Nexus.. Ik ben van mening dat idd de stock Android telefoons als enige op snelheid kunnen concurreren met WP als OS.. ;) Alleen op vlak van prijs niet echt me dunkt. :)

Maar, goed punt. Zoiets zou opgelost moeten kunnen worden vanuit Cortana met quiet hours, maar ook daarvan is de implementatie niet zo best. Microsoft heeft met hun OS duidelijk de weg ingeslagen van meer security over meer vrijheid binnen het OS en dit is een van de implicaties ervan. Ergens jammer, aan de andere kant ook wel te begrijpen. Aan de andere kant; als ze bijv. Quiet Hours gewoon als menufunctie aan zouden bieden, zou je de helft van jouw uitdaging al getackled hebben.

Ik ben er nog niet uit of met recente updates via NFC zulke acties wel geinitieerd kunnen worden. Je zou zeggen, als je zelf expliciet een NFC tag zou programmeren, dit wel "toegestaan" zou moeten zijn. Paar losse tags kosten ook niet de hele wereld namelijk. (alhoewel altijd NFC aan ook wel een aanslag op je batterij is me dunkt.)

• vali
Suntoro schreef op woensdag 26 november 2014 @ 19:11:
[...]

Je moet ook Engels bovenaan in de lijst zetten als je die taal hebt toegevoegd. (althans andersom werkt het bij mij eerst ook niet. Als Nederlands boven Engels staat in de lijst werkt Cortana ook niet. Overigens staat bij mij Engels (United States i.p.v. UK) ingesteld en Cortana werkt gewoon super op mijn L830. Jammer dat ze nog geen Nederlands verstaat en spreekt. En mijn naam een beetje beroerd uitspreekt, ondanks dat haar de uitspraak van mijn naam meerdere malen heb voorgezegd...

Ik hoop dat het er wel aan zit te komen met een update want op de Xbox One zou dat ook allemaal mogelijk moeten zijn al...
Ik heb nu heel de Nederlandse taal verwijderd en er gebeurd nog steeds niks. Vreemd genoeg hoef ik Engels(US) niet te installeren als taal. Misschien omdat ik dit een lange tijd geleden al keer gedaan heb?

Anyway, blijf het vreemd vinden dat Cortana het niet doet..

• Stravincy
  • Registratie: April 2010
  • Niet online
vali schreef op donderdag 27 november 2014 @ 13:32:
[...]

Ik heb nu heel de Nederlandse taal verwijderd en er gebeurd nog steeds niks. Vreemd genoeg hoef ik Engels(US) niet te installeren als taal. Misschien omdat ik dit een lange tijd geleden al keer gedaan heb?

Anyway, blijf het vreemd vinden dat Cortana het niet doet..
Sowieso vind ik het vreemd dat je allerlei omwegen moet nemen om Cortana in Nederland werkend te krijgen.

Hoe moeilijk is het voor Microsoft om een optie te maken: Enable Cortana yes/no.
Vervolgens een waarschuwing erbij zetten dat het voorlopig alleen nog in het Engels beschikbaar is en klaar.

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Cortana werkt hier prima op een 930. Settings op US gezet en klaar. Je hebt er verder niks aan maar het werkt wel

• vali
Aghanim schreef op donderdag 27 november 2014 @ 18:09:
Cortana werkt hier prima op een 930. Settings op US gezet en klaar. Je hebt er verder niks aan maar het werkt wel
Vind maar vreemd, heb exact dezelfde instellingen als mijn l520 en daar heb ik wel cortana. Geen idee waar het aan ligt, maar ik ga geen hardreset uitvoeren. Zo erg mis ik het ook weer niet ( al werkt quiet hours erg fijn.

• Swerfer

Swerfer

Hmm...

Aghanim schreef op donderdag 27 november 2014 @ 18:09:
Je hebt er verder niks aan????

Ik gebruik Cortana regelmatig. Sterker nog, als je een tijdje Cortana aan hebt staan verteld ze je automatisch als het tijd is om naar je werk te gaan of om weer naar huis te gaan en je krijgt de verwachte reistijd erbij en eventueel een route.

Hetzelfde geld voor afspraken in je agende waarbij je ook een tijdstip en locatie aangeeft.

Wekkers zetten, reminders zetten, allemaal op stemcommando.

'Remind me to buy toothpaste when I'm at the supermarket' en je wordt automatisch herinnerd als je de supermarkt binnenwandelt.

'Take me to an good restaurant' en ze komt met een lijstje restaurants met goede reviews in de buurt, waar je ook bent.

Ik: "Remind me when Wendy calls"
Cortana: "I'll create a reminder. What's on your mind?"
Ik: "Ask Wendy when she want to celebrate her birthday"
Cortana: "Sure. Next time that Wendy #### calls, I'll remind you to ask Wendy when she want's to celebrate her birthday."
Cortana: "Is that right?"
Ik: "Yes"
Cortana: "I'll remind you"

[ Voor 4% gewijzigd door Swerfer op 27-11-2014 18:57 ]

• Migrator
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Stravincy schreef op donderdag 27 november 2014 @ 18:02:Hoe moeilijk is het voor Microsoft om een optie te maken: Enable Cortana yes/no.
Vervolgens een waarschuwing erbij zetten dat het voorlopig alleen nog in het Engels beschikbaar is en klaar.
Als je dit leest en je werkt bij MS en je kan hiervoor zorgen: _/-\o_ :>

Heb net zelf ook even geprobeerd Cortana aan de gang te krijgen. Had het in den beginne al een tijdje gebruikt ( *O* ) maar nu lukte het voor geen meter ( -O- ). Dat het niet werkte kon ik in het volgende menuutje zien dat ik telkens heb weten op te roepen via de search en het typen van "Cortana":
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/rWgX7Bmnsd4DY7PrXzdvoWI1/thumb.png
Met heel veel instellingen kreeg ik het niet aan het werk maar dat bleek uiteindelijk omdat Engels (US) niet mijn systeem- en 'speech' taal was maar Engels (UK) (NB: ik draai nog 8.1.0 / 8.1 zonder update / 8.1 clean, dinges). Nu heb ik dus systeemtaal US-EN, speech-taal US-EN, region US en Regional format NL-NL en hulde, Cortana doet het weer.
Vervelend trouwens dat je bij elke wijziging in je taal je telefoon moet herstarten, op terug drukken zorgt al voor het verlies van instellingen :/

If you choose not to decide, you still have made a choice.

• Swerfer

Swerfer

Hmm...

Migrator schreef op donderdag 27 november 2014 @ 19:01:
[...]

Als je dit leest en je werkt bij MS en je kan hiervoor zorgen: _/-\o_ :>

Heb net zelf ook even geprobeerd Cortana aan de gang te krijgen. Had het in den beginne al een tijdje gebruikt ( *O* ) maar nu lukte het voor geen meter ( -O- ). Dat het niet werkte kon ik in het volgende menuutje zien dat ik telkens heb weten op te roepen via de search en het typen van "Cortana":
[afbeelding]
Met heel veel instellingen kreeg ik het niet aan het werk maar dat bleek uiteindelijk omdat Engels (US) niet mijn systeem- en 'speech' taal was maar Engels (UK) (NB: ik draai nog 8.1.0 / 8.1 zonder update / 8.1 clean, dinges). Nu heb ik dus systeemtaal US-EN, speech-taal US-EN, region US en Regional format NL-NL en hulde, Cortana doet het weer.
Vervelend trouwens dat je bij elke wijziging in je taal je telefoon moet herstarten, op terug drukken zorgt al voor het verlies van instellingen :/
Engels (UK) moet ook werken. Maar dan wel alles op Engels (UK) zetten, behalve de Regional format, die mag gewoon op Nederlands...

UK vs US: Metrisch vs Amerikaanse shit...

Edit:

Ik vind trouwens dat UK Cortana mij ook veel beter verstaat...

• Migrator
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Swerfer schreef op donderdag 27 november 2014 @ 19:18:
[...]

Engels (UK) moet ook werken. Maar dan wel alles op Engels (UK) zetten, behalve de Regional format, die mag gewoon op Nederlands...

UK vs US: Metrisch vs Amerikaanse shit...
Dat is gek, want daar had ik alles op staan :?. Dacht dat dat zou komen door het gebrek aan 8.1-update, maar dat kan ik zo gauw niet vinden... Metrisch vs Imperiaal: ja dat klopt. Maar navigeren doe ik niet via Cortana (en in HERE staan de afstanden gewoon op km's) en ik heb de hoop dat ze vanzelf leert me in Celcius (of Kelvin) toe te spreken ;).
Heb overigens het Cortana-ervaringen-topic weer omhoog gekickt, wellicht staan daar voor sommigen nog nuttige tips in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhuijben
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09-08 11:38
Voor Cortana via English UK heb je de developer preview (aka DP) nodig. Via US werkt ook met de recente normale release, maar dan heb je ook alle imperial units.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

somers1234 schreef op woensdag 26 november 2014 @ 18:11:
Gisteren heb ik een "Lumia update" ontvangen zonder verdere informatie. Blijkt dat ik nu wifi weer automatisch uit kan laten schakelen in standby.

Ik heb een Lumia 720 met WP8.1 DP
Hier ook, de foon kreeg na de update geen notificaties binnen in slaapstand. (geen data abo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regenbui
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21-08 23:04
Hi All,

Sinds vandaag heb ik dat m'n Wifi icon continue een pijltje omhoog laat zien, net alsof er communicatie plaats vindt. Heb geen nieuwe apps geïnstalleerd en heb in de background al bijna alles uitgezet.

Meer mensen met dit issue?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HooksForFeet
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 08-08 11:28
Regenbui schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 18:13:
Heb geen nieuwe apps geïnstalleerd en heb in de background al bijna alles uitgezet.
Niet alles dus. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regenbui
Zojuist alle aps via battery saver op not allowed gezet, dus geen apps die background mogen gebruiken. Telefoon herstart maar geen succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HooksForFeet
Dan zal het een of andere systeemfunctie zijn die op de achtergrond toch data verbruikt. De store die op updates checkt, telemetrie-data die verstuurd wordt, foto's die geupload worden naar onedrive.. wie weet.

Het is bijna 1 december, en data sense toont het verbruik sinds de eerste van de maand: misschien dat je maandag data sense eens kan openen en bij verbruik kijken wat er allemaal van je wifi gebruik heeft gemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09 11:12
Dat van dat pijltje bij wifi heb ik ook.

Bij mij had ik dat na een update van de telefoon, dus ik dacht dat het gewoon een nieuw icoontje was.

Anyway, ik gebruik wifi eigenlijk nooit meer want aan 1 gieg data heb ik meer dan zat en ik doe eigenlijk toch geen fluit met mn telefoon buiten whatsapp en wat nieuws lezen ofzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regenbui
vosss schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 20:56:
Dat van dat pijltje bij wifi heb ik ook.

Bij mij had ik dat na een update van de telefoon, dus ik dacht dat het gewoon een nieuw icoontje was.

Anyway, ik gebruik wifi eigenlijk nooit meer want aan 1 gieg data heb ik meer dan zat en ik doe eigenlijk toch geen fluit met mn telefoon buiten whatsapp en wat nieuws lezen ofzo :)
Het vreemde is dat dit voorheen gewoon werkte. Heb wen factory reset gedaan en bij de eerste keer opstarten took him direct weer de pijltjes. Vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaoloK
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12-08 18:19
Een vraag over Verzonden Items met de mailclient van WP
Zo lang ik met OutlookOffice op meerdere apparaten als PC en mobiel werk, wil de synchronisatie ven de Verzonden items-mappen (ik heb meerdere accounts) maar niet lukken. Verzonden met mijn mobiel wordt hij niet getoond in de map Verzonden Items van OfficeOutlook. Ik was dan ook geïrriteerd en verbaasd tegelijk dat die synchronisatie wel lukt met Gmail op mijn Nexus 7 met Kitkat.
Het zijn alle imap-accounts. Een gaat via gmail, een via xs4all en een via de leverancier van mijn zakelijke domein (webawere). Zie ik iets over het hoofd waarvan iemand hier weet wat?

[ Voor 8% gewijzigd door PaoloK op 30-11-2014 13:53 . Reden: taalverbetering ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ik heb toevallig gisteren mijn @home email (pop3) omgezet naar imap en moest dus ook op mijn telefoon instellen. Had exact hetzelfde probleem maar een simpele herstart en alles werkte weer.
Al mijn accounts (home, 2x gmail en 2x live) worden op twee computers en twee telefoons gesynchroniseerd. Verzonden items moet ik helaas wel handmatig synchroniseren (telefoon).

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19:51
Had net opeens een grijze tile (Telegram) en kon de app ook niet meer openen (ook niet via de normale lijst).
Na een reboot bleef het probleem aanwezig.

Toen ervoor gekozen om de app te verwijderen en opnieuw te installeren.

Dat werkte gelukkig, maar vond het wel vreemd.
Is dat een bekend iets toevallig?

(ik kreeg trouwens wel de meldingen gewoon binnen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rips10
Toevallig dit afgelopen week ook 1 keer gehad met whatsapp. Zomaar ineens was de app donkerder (grijs). Heb er geen aandacht aan besteed en de eerst volgende keer dat ik op mijn mobiel keek was alles weer normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stravincy
  • Registratie: April 2010
  • Niet online
NeutraleTeun schreef op zondag 30 november 2014 @ 20:54:
Had net opeens een grijze tile (Telegram) en kon de app ook niet meer openen (ook niet via de normale lijst).
Na een reboot bleef het probleem aanwezig.

Toen ervoor gekozen om de app te verwijderen en opnieuw te installeren.

Dat werkte gelukkig, maar vond het wel vreemd.
Is dat een bekend iets toevallig?

(ik kreeg trouwens wel de meldingen gewoon binnen)
Ik heb dit laatst al twee keer met WA gehad.
Ging beide keren vanzelf weer over na 30-60 minuten.
Wel erg vreemd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rips10
Ik denk dat het vooral met dit artikel te maken heeft: link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Heb dat een paar keer meegemaakt bij apps die op de SD kaart geïnstalleerd staan. Systeem gaf op dat moment een lees-fout aan en stelde een herstel van de SD opslag voor via schijfcontrole (in de Lumia 820), en dat werkte (tot nu toe) iedere keer. Duurt wel even voordat ie klaar is met het controleren (en herstellen) van 16GB SD geheugen :)

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 04-08 02:19
hardware-lover schreef op zondag 30 november 2014 @ 23:07:
Duurt wel even voordat ie klaar is met het controleren (en herstellen) van 16GB SD geheugen :)
Sd kaartje even uitnemen en dezelfde controle laten doen door je pc/laptop werkt ook.

Maar al met al een traag proces die negen van de tien niets oplevert.
Ongeacht of je het door je telefoon of door je pc/laptop laat controleren.

Once we were young and ruthless, now we are old and toothless....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

I agree to disagree (tot op heden) 8)

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
Volgens NL alert krijg je met wp8.1 automatisch een bericht. Wij hebben niks gekregen vandaag. L920 en L520, respectievelijk t-mobile en simyo. Iemand een idee hoe het zit?

https://opensea.io/seaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jspr360
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16-09 16:13
enomiss schreef op maandag 01 december 2014 @ 12:47:
Volgens NL alert krijg je met wp8.1 automatisch een bericht. Wij hebben niks gekregen vandaag. L920 en L520, respectievelijk t-mobile en simyo. Iemand een idee hoe het zit?
Misschien komt het door het type toestel. Ik heb de melding namelijk wel ontvangen, ging er niet vanuit dat ik hem zou ontvangen.
Lummia 630 + Simyo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer

Swerfer

Hmm...

Ik heb hem wel gehad.

Bij settings -> swipe naar applications -> messaging -> emergency alerts staat bij mij NL-alert die ik aan en uit kan schakelen. Verder staat bij SMS centre number +316540998002. Ik weet niet of dat er mee te maken heeft, maar ik heb het in ieder geval niet ingesteld... Ziggo mobile, L930

[ Voor 3% gewijzigd door Swerfer op 01-12-2014 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkrocker
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 23:32

Punkrocker

Mostly harmless

Swerfer schreef op maandag 01 december 2014 @ 12:56:
Ik heb hem wel gehad.

Bij settings -> swipe naar applications -> messaging -> emergency alerts staat bij mij NL-alert die ik aan en uit kan schakelen. Verder staat bij SMS centre number +316540998002. Ik weet niet of dat er mee te maken heeft, maar ik heb het in ieder geval niet ingesteld... Ziggo mobile...
Ingeschakeld maar niets ontvangen. L520

"What do you get if you multiply six by nine..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuikerBrood
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 26-02-2024
Punkrocker schreef op maandag 01 december 2014 @ 12:59:
[...]

Ingeschakeld maar niets ontvangen. L520
Idem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 21-09 13:29
Op de 830 wel ontvangen. Er is overigens een speciaal NL-alert draadje: [WP 8.0/8.1]NL-alert ontvangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 19-09 11:47
Op de 820 met Vodafone niets binnengekregen... ik heb de specifieke setting zoals eerder beschreven niet in de telefoon zitten. Op de HTC One M7 op Tele2 wel, 2x kort achter elkaar met een hoop herrie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23:38

RayNbow

Kirika <3

enomiss schreef op maandag 01 december 2014 @ 12:47:
Een collega van me ontving er een op z'n L520. Zelf heb ik een Lumia 1020, maar ontving niets. Maar ja, als ik dan dit lees:
Alle aanbieders van mobiele telefonie in Nederland ondersteunen NL-Alert. Op dit moment kun je NL-Alert nog niet ontvangen als je verbonden bent met het nieuwe 4G-netwerk. In de loop van 2015 is NL-Alert ook op 4G te ontvangen.

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
  • Laatst online: 19-09 11:47
RayNbow schreef op maandag 01 december 2014 @ 13:51:
[...]

Een collega van me ontving er een op z'n L520. Zelf heb ik een Lumia 1020, maar ontving niets. Maar ja, als ik dan dit lees:

[...]
Ahh, dat zou kunnen verklaren waarom ik niets op mijn 820 heb gehad want die heeft op het moment 4G in beeld... maar dan nog vraag ik mij af waarom er bepaalde Lumia toestellen zijn waarin het een in te stellen optie is onder berichten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Heb zelf een L520 en niks ontvangen.
Het gekke is dat ik het de vorige keer wel binnen kreeg. Twee keer zelfs.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

MicGlou schreef op maandag 01 december 2014 @ 13:54:
[...]
Ahh, dat zou kunnen verklaren waarom ik niets op mijn 820 heb gehad want die heeft op het moment 4G in beeld... maar dan nog vraag ik mij af waarom er bepaalde Lumia toestellen zijn waarin het een in te stellen optie is onder berichten.
Ik zit niet op 4G, kies altijd 2G als ik thuis ben en zo vaak ga ik de deur niet uit en wil nu eigenlijk alleen maar zeggen dat ik nog nooit een NL Alert signaal heb ontvangen op de 820. Volgens de NL_Alert info zou een W8.1 toestel automatisch geschikt moeten zijn maar dit betwijfel ik ten zeerste.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
  • Laatst online: 19:28

GerCor

Zonder dallen geen pieken

Ja, maar je hebt te maken met de Nederlandse overheid. Die is nergens echt goed in. Is altijd middelmatig tot ronduit slecht. Zo behouden ze hun functies. Je kent dat wel: leermomenten.

Het ministerie Justitie & Veiligheid reageert dan ook over een paar dagen. Dan volgt er uiteraard een evaluatie en eindconclusie volgt volgend jaar.

[ Voor 29% gewijzigd door GerCor op 01-12-2014 15:10 ]

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 22:12

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik kreeg de mijne wel, kersverse 830, niets ingesteld. Zit al tijdje op 4G van Vodafone (denk afgelopen maand paar nieuwe palen hier gekregen), maar was aan het afrekenen dus meteen weggedrukt.

Raar alleen dat de sms kleine regel is, maar in mijn berichten scherm het 'bubbeltje' gewoon 5x zo lang is.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

GerCor schreef op maandag 01 december 2014 @ 15:06:
Ja, maar je hebt te maken met de Nederlandse overheid. Die is nergens echt goed in.

[knip]
Het lukt ze anders toch heel aardig om een (groot) deel van mijn inkomen te pakken te krijgen, ze hebben dit zelfs tot kunst verheven is mijn idee. Dat ze het op veel andere vlakken laten afweten, tja?

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
  • Laatst online: 19:28

GerCor

Zonder dallen geen pieken

Ze gaan nog meer van je afpakken, waren ze vergeten. :+

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• playah007
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 18-09 11:41

playah007

live life and be proud!

even een vraagje.
Vroeger was het bij mijn nokia's mogelijk om tijdens het geluidje als je gebeld werd tegelijkertijd trilfunctie te laten werken.
Echter bij lumia 800 en nu lumia 930 heb ik dat hij dus eerst even kort trilt en daarna alleen muziekje geeft.
Dit zorgt er regelmatig voor dat ik bijvoorbeeld onder fietsen niet merk dat ik gebeld wordt.
Is er een mogelijkheid om via een app of instelling in WP 8.1 ervoor te zorgen dat ik lekker ouderwets trillen én muziek heb?:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magure
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18-09 13:33

Magure

Bla....

playah007 schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 15:47:
even een vraagje.
Vroeger was het bij mijn nokia's mogelijk om tijdens het geluidje als je gebeld werd tegelijkertijd trilfunctie te laten werken.
Echter bij lumia 800 en nu lumia 930 heb ik dat hij dus eerst even kort trilt en daarna alleen muziekje geeft.
Dit zorgt er regelmatig voor dat ik bijvoorbeeld onder fietsen niet merk dat ik gebeld wordt.
Is er een mogelijkheid om via een app of instelling in WP 8.1 ervoor te zorgen dat ik lekker ouderwets trillen én muziek heb?:)
Er is van Microsoft een ringtone maker (gratis in Store), kan je daar niet iets mee... heb verder niet gekeken of je ook naast muziek(ringtone) ook de trilfunctie kan bepalen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer

Swerfer

Hmm...

Zover ik weet kan je de trilfunctie niet aanpassen. Dit is wel een veel verzochte optie bij Microsoft en het zou bij een update doorgevoerd worden, maar volgens mij is dat nog steeds niet gebeurt...

Kijk ook eens hier: http://answers.microsoft....3c-4589-a47a-8dce6d3c4dd5

Er scheen dus een WP versie te zijn waar het wel in zat...

Edit:

https://windowsphone.user...ing-not-vibrate-then-ring

[ Voor 14% gewijzigd door Swerfer op 05-12-2014 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b2vjfvj75gjx7
  • Niet online
Nieuwe versie... even handmatig op updates controleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krasloos
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 02-10-2024
Hier nog geen update.. Lumia 930. Is wel een welkome functie.

[ Voor 31% gewijzigd door Krasloos op 05-12-2014 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
Krasloos schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 22:41:
Hier nog geen update.. Lumia 930. Is wel een welkome functie.
Alleen mensen met developer preview krijgen de update

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19-09 11:30

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Net geüpdate, ik zit nu op versie 8.10.14219.341
Je kunt nu dus makkelijk je cellular data aan en uit zetten via het action menu.

[ Voor 54% gewijzigd door CAP-Team op 05-12-2014 23:53 ]

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:27

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Verdomme :(

Ik had sinds donderdag dat veel apps niet meer wilde opstarten (hij switchte direct weer terug naar het home screen). Met Whatsapp kon ik het fixen door opnieuw te installeren, maar ik was die reboots en vastlopers toch al zat zodat ik maar een reset naar factory settings heb gedaan, met het idee dat alles toch gebackupt is.

Nou, mooi niet dus. Voor geen enkele app of game heeft hij de settings of progress bewaard. Inclusief de MS Authenticator app met allerlei one time passwords. :(

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-08-2024
Ik heb toevallig ook net twee toestellen een harde reset gegeven, in beide gevallen hoefde ik alleen wat emailpasswords in te vullen (eigen domein en gmail). Kennelijk is er dan iets goed mis geweest met je toestel en backup ...

iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Voor de rest heeft hij wel alles bewaard (accounts en wp settings). Alleen in-app settings dus niet.

Verder een beetje dom gedaan, ik had de foto's niet gesynct met het idee dat die toch al op onedrive stonden, maar dat is natuurlijk niet de volledige kwaliteit (waardeloos eigenlijk dat je daarvoor niet kunt kiezen)

[ Voor 52% gewijzigd door .oisyn op 06-12-2014 18:57 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Migrator
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Is 'best quality' niet de volledige kwaliteit? Nooit geweten, maar da's dan wel balen inderdaad :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Oh ja dat was het, voor best quality is er per se WiFi nodig dus daar had ik m niet opgezet.

[ Voor 3% gewijzigd door .oisyn op 06-12-2014 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Niet online
Migrator schreef op zaterdag 06 december 2014 @ 19:04:
Is 'best quality' niet de volledige kwaliteit? Nooit geweten, maar da's dan wel balen inderdaad :/
Hangt er vanaf wat voor instellingen je voor je foto's gebruikt. Als je in JPG schiet zet hij de beste versie online (als je wifi hebt). Als je in DNG/RAW schiet op de Lumia's die dat kunnen, dan zet hij de 5MP JPG versie online in plaats van de 16/19MP DNG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19:51
Is toch wel de beste kwaliteit, los van de RAW (of DNG, geef het beestje een naam).

-oh, hallo nieuwe pagina-

[ Voor 20% gewijzigd door NeutraleTeun op 06-12-2014 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St00mwals
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-09 15:09
.oisyn schreef op zaterdag 06 december 2014 @ 18:19:
Verdomme :(

Ik had sinds donderdag dat veel apps niet meer wilde opstarten (hij switchte direct weer terug naar het home screen). Met Whatsapp kon ik het fixen door opnieuw te installeren, maar ik was die reboots en vastlopers toch al zat zodat ik maar een reset naar factory settings heb gedaan, met het idee dat alles toch gebackupt is.

Nou, mooi niet dus. Voor geen enkele app of game heeft hij de settings of progress bewaard. Inclusief de MS Authenticator app met allerlei one time passwords. :(
Ik kreeg voor een poos geleden ineens de mededeling dat er al een paar weken geen backup gemaakt was.
Handmatig gestart, na 98% een error.
Niks mee gedaan, poosje later weer zelfde melding.
Aan de stroom en op wifi hielp niet. Soft reset ook niet. Uiteindelijk ff gebingd en de oplossing was heel eenvoudig: Verwijder via je foon alle backups (via instellingen-backup) verwijderen en een nieuwe backup starten.
Klaar.

Helaas heb je er nu alleen niks meer aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Dat kreeg ik niet te zien, ik heb wel handmatig nog een backup gedaan voordat ik de reset deed, die ging gewoon goed.

Nou ja, het allerbelangrijkste waren de foto's, en die heb ik sowieso nog, zij het in een ietwat lagere kwaliteit. Wat betreft OTP logins, van de allerbelangrijkste (bitcoinexchanges etc.) heb ik sowieso nog een backup van de QR-codes.

Het meeste baal ik gewoon van m'n progress in m'n games. Er waren er een paar die ik heel erg veel speelde (zoals zo'n hill climber game met allerlei vehicles en tracks die je kunt unlocken), nu ik compleet from scratch moet beginnen heb ik daar gewoonweg geen zin meer in.

[ Voor 68% gewijzigd door .oisyn op 06-12-2014 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer

Swerfer

Hmm...

Balen, volgens mij zit je nu achter je telefoon zoals je in je avatar achter de computer zit :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 21:46
http://www.windowscentral...umia-530-sale-best-buy-35

Lumia 530 voor 35$ dollar in Amerika volgens mij,

Jammer dat zo'n actie niet in Nederland te vinden is...

[ Voor 7% gewijzigd door Isane op 06-12-2014 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• begintmeta
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
Is het eigenlijk op een of andere manier mogelijk een specifieke app voor iemand anders te kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 04-08 02:19
begintmeta schreef op zaterdag 06 december 2014 @ 23:22:
Is het eigenlijk op een of andere manier mogelijk een specifieke app voor iemand anders te kopen?
Nope alle aankopen die je in de store doet zijn gekoppeld aan jouw eigen account.
Zou je iemand een vreugde willen doen dan zou je een eventuele giftcard kunnen overwegen.

Once we were young and ruthless, now we are old and toothless....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:07
.oisyn schreef op zaterdag 06 december 2014 @ 21:11:
[...]
Het meeste baal ik gewoon van m'n progress in m'n games. Er waren er een paar die ik heel erg veel speelde (zoals zo'n hill climber game met allerlei vehicles en tracks die je kunt unlocken), nu ik compleet from scratch moet beginnen heb ik daar gewoonweg geen zin meer in.
Het is sowieso een beetje crap geregeld met die backups. Het is ook niet zo dat ze gewoon de hele Isolated Storage backuppen naar OneDrive, maar alleen een heel klein deel en dan ook alleen dat deel waarbij de developer ook nog zelf moet aangeven wat er in komt te staan. (de roaming storage ~100kb). Wil je meer backuppen moet je nog meer werk verzetten door het zelf te regelen met de live connect sdk.
Resultaat is dat veel apps het maar half goed per ongeluk. Dat anderen het helemaal niet doen en maar een paar het voor elkaar weten te krijgen fatsoenlijke backups te maken. Waarom Microsoft niet gewoon de hele inhoud backupt naar OneDrive is mij echt een raadsel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23:38

RayNbow

Kirika <3

Isane schreef op zaterdag 06 december 2014 @ 22:19:
http://www.windowscentral...umia-530-sale-best-buy-35

Lumia 530 voor 35$ dollar in Amerika volgens mij,

Jammer dat zo'n actie niet in Nederland te vinden is...
Toestellen in de VS zijn gesimlockt. :+

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik lastig vind is dat als je een persoon, of nummer aanklikt onder gespreksgeschiedenis, dat dat nummer dan direct gebeld wordt. Dat is niet fijn, ik heb al een aantal keer iemand per ongeluk gebeld op die manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16-09 16:40
Ikoontje aan de rechterkant al eens geprobeerd ipv direct op de naam van de persoon te rossen? :P Dan kan je zelf kiezen uit alle telefoonnummers van desbetreffende contactpersoon.

Werkt eigenlijk heel logisch; als iemand je belt vanaf zijn vaste lijnverbinding op zijn werk bijvoorbeeld, dan is het niet logisch dat je hem terugbelt op zijn thuisnummer.. Als die persoon op dat moment zijn werk zit. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erwindew
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 27-07-2024
Graag jullie hulp.
Mijn schoonvader heeft sinds vandaag een Lumia 530. Nu krijgt hij geen automatische whatsapp notificaties binnen. Hij heeft een prepaid simkaartje zonder data. Dus whatsapp werkt alleen via Wifi. Whatsapp berichten komen alleen binnen als hij whatsapp opent. De battery saver heb ik al uit gezet. Jullie nog enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Whatsapp heeft toestemming op de achtergrond te werken?
(regel je via de batterij-app)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erwindew
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 27-07-2024
hjs schreef op maandag 08 december 2014 @ 10:07:
Whatsapp heeft toestemming op de achtergrond te werken?
(regel je via de batterij-app)
Ja deze stond ook al uit :/. Kan het zijn omdat hij geen data verbinding heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

erwindew schreef op maandag 08 december 2014 @ 10:22:
[...]

Ja deze stond ook al uit :/. Kan het zijn omdat hij geen data verbinding heeft?
Nee, mijn oude toestel (L720) wordt nu ook alleen op wifi gebruikt en werkt prima.

Uit? Die optie moet ingeschakeld staan hoor
(toegestaan moet je zien staan in de batterijbesparing app)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08-09 09:28
Bij mij crashte de update en kreeg ik een bluescreen (HTC 8x). Bluescreen bleef ook lang op 0% staan. Vervolgens geforceerd uitgezet en opnieuw aan gezet. Blijkt opeens mijn batterij leeg te zijn, terwijl hij daarvoor net volledig was opgeladen.. Anyway oplader erin gedaan en weer aangezet. De update is daarna goed geïnstalleerd.

Overigens wel erg blij met de dataverbinding "toggle"! _/-\o_

[ Voor 3% gewijzigd door JerX op 08-12-2014 12:12 ]

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
Ik heb liever een 2g/3g/4g toggle (want ik zet hem graag op 2g om batterij t besparen als ik op wifi zit). Overigens wordt het wel steeds lastiger kiezen, slechts 4 toggles en steeds meer mogelijke toggles...

[ Voor 21% gewijzigd door enomiss op 08-12-2014 12:54 ]

https://opensea.io/seaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HooksForFeet
Ook hier komt die toggle als geroepen. Ik wil aan het eind van de maand m'n dataverbinding nog wel eens uit zetten zodat ik niet per ongeluk over m'n bundel heen ga. Datasense helpt al veel, maar dit helpt ook als je bijvoorbeeld meent op wifi te zitten terwijl die zojuist uit is gevallen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

enomiss schreef op maandag 08 december 2014 @ 12:53:
Ik heb liever een 2g/3g/4g toggle (want ik zet hem graag op 2g om batterij t besparen als ik op wifi zit).
Had ik ook liever gezien idd, zit nu nogal diep weggestopt (ondanks tile via Shortcuts4all)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
Ik heb liever een 2g/3g/4g toggle (want ik zet hem graag op 2g om batterij t besparen als ik op wifi zit). Overigens wordt het wel steeds lastiger kiezen, slechts 4 toggles en steeds meer mogelijke toggles...
Ik hoop dat ze ook iets verzinnen op dë "maar vier toggles" probleem. Al hoop ik niet dat ze ervoor kiezen op een oplossing dat Samsung doet. 10.000 icoontjes bij je notifcatie scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HooksForFeet
Het meest elegant lijkt mij een horizontaal scrollbare lijst van toggles. Dan zet je de vier meest gebruikte aan het begin, en voor de rest hoef je dan alleen opzij te swipen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heilige Kaas
Hij zet 3G automatisch uit op wifi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08-09 09:28
Heilige Kaas schreef op maandag 08 december 2014 @ 13:28:
[...]

Hij zet 3G automatisch uit op wifi.
Mwah niet helemaal, hij zet de internet verbinding om naar Wi-Fi. Je bent echter nog steeds verbonden met 3G+Dataverbinding. Met andere woorden dit eet stroom, ik zelf zit altijd op 2G + Wi-Fi als ik op kantoor zit. Richting huis is Wi-Fi uit en 3G+Data aan.

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

Pagina: 1 ... 44 ... 66 Laatste