[WP8.1] Windows Phone 8.1 - OS Discussie en ervaringen Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 43 ... 66 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-09 09:35
Mwoah, ik heb met 8.0 destijds ook wel eens gehad dat ik een access point instelde en mn pc vervolgens hing. Of dat ie ineens geen verbinding meer had.
Mn iPhone werkt ook prima als accesspoint, dat is het probleem niet.

Maar de 1020 is wel een prima toestel verder. Ik vind het alleen jammer dat het zo'n bochel heeft waardoor ie niet meer stabiel op tafel ligt. Net als enkele andere Nokia's overigens. De 820 van mn moeder tolt helemaal snel rond zijn as. Heel irri want even met 1 vinger iets aandrukken en je toestel draait van blijdschap een rondje :')

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:12

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

GerkeP schreef op maandag 10 november 2014 @ 15:55:
@SinergyX

Dat ligt echt niet aan je toestel (of wel, maar dan is ie stuk en moet je garantie claimen), nog nooit problemen gehad op dat vlak. Ik vind het fijne van mijn Lumia 1020 dat ik alles tegelijk kan doen, ding bloedje snel is op 4G van KPN en ook nog eens als access point fungeert ondertussen voor mijn Surface Pro 3. Dat moet je eens proberen met een iPhone of Android toestel (lukt je echt niet ;) )
Ben 1x terug gegaan naar Vodafone winkel, maar volgens hun was er niets aan de hand (en ik kon natuurlijk het probleem op dat moment niet reproduceren...).

Toestel zelf ben ik helemaal happy mee, 930 wordt mij alleen iets te duur, dus wordt een 735 of 830 (grappig hoe die 2 bijna de specs hebben van de 920 toen die uit kwam), maar ik wil eerst zekerheid of het nu Vodafone is die loopt te kloten of er is toch iets met mijn toestel.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-09 16:30

Swerfer

Hmm...

SinergyX schreef op maandag 10 november 2014 @ 17:35:
[...]
maar ik wil eerst zekerheid of het nu Vodafone is die loopt te kloten of er is toch iets met mijn toestel.
Probeer eens een simmetje uit van iemand anders met een andere provider...

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op maandag 10 november 2014 @ 17:35:
[...]

Ben 1x terug gegaan naar Vodafone winkel, maar volgens hun was er niets aan de hand (en ik kon natuurlijk het probleem op dat moment niet reproduceren...).

Toestel zelf ben ik helemaal happy mee, 930 wordt mij alleen iets te duur, dus wordt een 735 of 830 (grappig hoe die 2 bijna de specs hebben van de 920 toen die uit kwam), maar ik wil eerst zekerheid of het nu Vodafone is die loopt te kloten of er is toch iets met mijn toestel.
Hier ook Vodafone, en de problemen die jij hebt komen bij mij totaal niet voor, L925, probeer idd eens een andere sim.... Denk echt dat het het toestel zelf is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeaceNlove
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:41

PeaceNlove

Deugleuter

Weet je wat ook mooi is aan tetheren met je Windows8 tablet en Windows 8 phone? De tablet ziet de wifi van je telefoon als metered connection en zal daarom niet zomaar van alles naar binnen slurpen.

• Frup
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19-09 22:25
Mijn vraag die ik per ongeluk in het Lumia 930 forum stelde werd verwijderd :-( Geen idee waarom.
Hier dan nog maar eens...: Zou het met de komst van Denim mogelijk zijn om quiet hours te gebruiken zónder het toestel op US te zetten? Dus gewoon in Nederlands. Want quiet hours werkt alleen met Cortana. Ik begrijp niet waarom dat is. Maar ik wil gewoon dat het tsl ‘s nachts stil stil. Waarom kan dat alleen met US. Alle alternatieve apps voor silent mode werken niet met WP 8..1. Of zijn er andere trucs? Dit is vooralsnog mijn enige annoyance bij WP na een tijdlang Android. Verder ben ik dik tevreden.

Verwijderd

Voor degene die de dev update draaien; er staat net een nieuwe update klaar:
http://www.mywindows.nl/2...er-programma-beschikbaar/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashram
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 19:11
Net de update geïnstalleerd. En nu blijkt mijn WhatsApp niet meer te werken. Tile is uitgegrijsd en kan 'm ook niet meer starten. Alle overige programma's zijn wel correct geïnstalleerd. Meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radeon
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-09 19:26

Radeon

Today is a good day to die

Ashram schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 00:49:
Net de update geïnstalleerd. En nu blijkt mijn WhatsApp niet meer te werken. Tile is uitgegrijsd en kan 'm ook niet meer starten. Alle overige programma's zijn wel correct geïnstalleerd. Meer mensen hier last van?
Denk dat die misschien nog bezig is met alles opnieuw te installeren. Aangezien die het het wel normaal doet na de update.

It's never easy.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-09 09:49
Zo de nieuwe update heeft eindelijk automatische tijd optie gegeven bij mijn l930. Dat werd echt eens tijd!

Whatsapp doet het hier prima :)

[ Voor 14% gewijzigd door vali op 14-11-2014 07:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
vali schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 07:39:
Zo de nieuwe update heeft eindelijk automatische tijd optie gegeven bij mijn l930. Dat werd echt eens tijd!

Whatsapp doet het hier prima :)
Bij mij ook, ben blij dat dat weer terug is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HooksForFeet
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 08-08 11:28
https://twitter.com/lumia/status/532128314467823616

En nu ook officieel bevestigd: Windows 10 voor alle WP8 toestellen Lumia's. :)

[ Voor 4% gewijzigd door HooksForFeet op 14-11-2014 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerkeP
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21-09 06:41

GerkeP

Vragen mag altijd........

Alle Lumia's staat er ;)

GerkeP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Migrator
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

If you choose not to decide, you still have made a choice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HooksForFeet
  • Laatst online: 08-08 11:28
Je hebt gelijk, I stand corrected. ;)
Omdat ik altijd liever de bron citeer. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmiee
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14-09 13:52
hopen dat het ook voor de andere WP8 toestellen geldt (lees: Ativ S).

Daar is volgens mij nog niets over los gelaten of wel??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Timmiee schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 11:50:

Zal wel weer onder 'ligt aan de fabrikant/provider' verhaal worden, Lumia is natuurlijk van MS dus hebben ze dat 100% in de hand.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quiksilver
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 07-06-2022
In een volgende tweet roept @lumia:

@_Y06_ Coming to all Windows Phone 8 devices and new releases in the future :)

https://twitter.com/lumia/status/532128717523656705

Ik hoop dat de HTC 8x er ook onder valt.

[ Voor 11% gewijzigd door Quiksilver op 14-11-2014 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Laatst online: 00:01
Timmiee schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 11:50:

ik wacht nog op de firmware update van 8.1, dus ik ben bang dat ALS we 10 krijgen, dat 10.1 ook al uit is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmiee
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14-09 13:52
Waah schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 14:18:
[...]

ik wacht nog op de firmware update van 8.1, dus ik ben bang dat ALS we 10 krijgen, dat 10.1 ook al uit is :+
Dikke kans ja :+

DP werkt trouwens bijzonder prima op mijn Ativje. Geen last van gekke reboots of errors etc. Camera bug ben ik niet heel bekend mee daar ik die praktisch niet gebruik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 13 november 2014 @ 23:49:
Voor degene die de dev update draaien; er staat net een nieuwe update klaar:
http://www.mywindows.nl/2...er-programma-beschikbaar/
Plus puntje (wat mij betreft) is batterijpercentage op de live-tile (zelfs op de kleinste) van "batterijbesparing"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer

Swerfer

Hmm...

Hoe zit het eigenlijk met Denim voor Lumia's? Het duurt wel erg lang voordat deze wordt verspreid als update. Nieuwe modellen worden al een tijdje uitgerust met Denim en ik had verwacht dat de update nou toch wel een keer over the air zou komen...

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• halofreak1990
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 17-05-2024
PeaceNlove schreef op maandag 10 november 2014 @ 19:47:
Weet je wat ook mooi is aan tetheren met je Windows8 tablet en Windows 8 phone? De tablet ziet de wifi van je telefoon als metered connection en zal daarom niet zomaar van alles naar binnen slurpen.
Dit is verbeterd in WP8? Op m'n WP7 telefoon had ik het issue i.c.m. de access-point functie dat m'n Windows laptop en m'n Surface het als volwaardige Wi-Fi zagen en dus gerust meteen de hele datalimiet opstookten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
Verwijderd schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 14:36:
[...]

Plus puntje (wat mij betreft) is batterijpercentage op de live-tile (zelfs op de kleinste) van "batterijbesparing"
Wat mij betreft ook :) Die staat bij mij rechts bovenin gepinned, dus dit is zeker een welkome toevoeging!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

halofreak1990 schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 16:05:
[...]

Dit is verbeterd in WP8? Op m'n WP7 telefoon had ik het issue i.c.m. de access-point functie dat m'n Windows laptop en m'n Surface het als volwaardige Wi-Fi zagen en dus gerust meteen de hele datalimiet opstookten.
Volgens mij was dit geen feature uit WP, maar uit Win8, ook Android tethering herkent hij als mobiel AP en stelt hij metered in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
Ereaser schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 16:31:
[...]

Wat mij betreft ook :) Die staat bij mij rechts bovenin gepinned, dus dit is zeker een welkome toevoeging!
Heb exact hetzelfde gedaan :-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19:51
Even slepen met het notificatieschermpje laat toch ook hetzelfde (percentage) zien?
Zou (persoonlijk!) dus ook geen tile daaraan willen verspillen.

Of hebben jullie het over iets anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:07
Ik heb em wel als tile, maar niet vanwege de percentage of het batterijtje dat vol of leeg is. Wat mij betreft was die tile niet realtime geweest. Ik gebruik em alleen als snelle link naar de settings :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Caelorum schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 19:01:
Ik gebruik em alleen als snelle link naar de settings :)
Daar gebruik ik de tile ook voor.
NeutraleTeun schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 18:57:
Even slepen met het notificatieschermpje laat toch ook hetzelfde (percentage) zien?
Klopt, deed ik dus ook.

Omdat ik al een (kleine) tile had om snel naar de batterij settings te kunnen, heb ik nu the best of both worlds.. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suntoro
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20-09 16:13
Quiksilver schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 13:57:
In een volgende tweet roept @lumia:

@_Y06_ Coming to all Windows Phone 8 devices and new releases in the future :)

https://twitter.com/lumia/status/532128717523656705

Ik hoop dat de HTC 8x er ook onder valt.
Mij benieuwen, maar ik denk het niet... Was van de veronderstelling dat ik WP8.1 op mijn 8X had na de laatste update, maar na de aanschaf van een Lumia 830 blijkt dat niet zo te zijn. Als ik naar de software kijk heb ik daar gewoon 8.0 op zitten ook. En het ziet er toch een tikkeltje anders uit.

Was gewoon in de war met mijn Asus Ultrabook, die wel een update kreeg van 8.0 naar 8.1. Raar dat Windows dat niet in WP8 heeft gedaan. 8X kan dat ook gemakkelijk aan heb ik het idee...

Maar vond het wel top dat ik ik alle (gratis en aangekochte) apps van mijn 8X zo op mijn Lumia 830 zetten. Hopelijk blijven deze apps ook bruikbaar bij een update naar Windows 10 zonder al teveel problemen. Ik heb 1x mee mogen maken dat ik een leentoestel kreeg toen mijn 8X ter reparatie was. Een HTC Radar met WP7.8, maar daar kon ik geen apps van mijn 8X op gebruiken.

Eerlijk gezegd hoop ik ook dat alle W8.1 devices ook mogen upgraden naar W10, zodat samenwerking goed blijft functioneren. De Xbox360 kreeg ook altijd gratis updates, net als de One. Dus hopelijk zet Microsoft dat voort op al zijn devices...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Microsoft heeft bevestigd dat de Windows 8.1 telefoons allemaal de update naar Windows 10 gaan krijgen.
Ben wel heel benieuwd hoe dat met sommige apps gaat werken, maar dat zien we dan wel weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 01:20

SomerenV

It's something!

Vers van de pers: Microsoft heeft bevestigd dat de Denim-update pas begin 2015 uit zal komen. Eerst stond deze gepland voor eind 2014 maar is nu dus verschoven naar begin 2015. Eerst zei O2 (Britse provider) dat de update vertraagd was maar dat is nu dus bevestigd (door MS Nederland). Jammer maar helaas, maar liever een prima update zonder bugs dan dat er een en ander mis waar hotfixes voor nodig zijn.

Bronnetje

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-09 09:35
SomerenV schreef op maandag 17 november 2014 @ 16:16:
Vers van de pers: Microsoft heeft bevestigd dat de Denim-update pas begin 2015 uit zal komen. Eerst stond deze gepland voor eind 2014 maar is nu dus verschoven naar begin 2015. Eerst zei O2 (Britse provider) dat de update vertraagd was maar dat is nu dus bevestigd (door MS Nederland). Jammer maar helaas, maar liever een prima update zonder bugs dan dat er een en ander mis waar hotfixes voor nodig zijn.

Bronnetje
Tjah, ik zeg dan weer: haal wat features eruit die nog niet werken maar geef ons wel een update.

Je kunt blijven uitstellen en meer in een update doen, maar regelmatige updates zijn gewoon prettig.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
  • Laatst online: 17:57
Vraag voor de WP experts.
Als ik als Android of Windows desktop gebruiker een locatie/adres naar iemand met een Windows Phone (Lumia 925) wil sturen, op een dusdanige manier dat dit direct in Here Maps opent zodat je direct met de auto kan navigeren, hoe kan ik dat dan het beste doen?
Ik stuur namelijk normaal altijd via Google Maps een linkje via Whatsapp maar dat gaat natuurlijk niet werken. Hoe kan ik zo simpel mogelijk een WP8 user van een locatie met directe link naar Here Maps sturen? Net zoals Android users dat onderling doen (en werkt volgens mij ook prima tussen iOS en Android mits de iOS user Google Maps heeft geinstalleerd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jannibal23
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21-09 04:09
Als je in Here Maps een routebeschrijving maakt kan je deze vervolgens delen via e-mail, SMS of Sociale Netwerken. Volgens mij geen mogelijkheid om rechtstreeks naar Whatsapp te linken, maar de link kan je natuurlijk wel kopiëren en verzenden via Whatsapp.

Dit is ook nog een optie: http://www.windowscentral...dated-whatsapp-nokia-maps

[ Voor 17% gewijzigd door Jannibal23 op 17-11-2014 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
OK van WP (Here Maps) naar WP of Android snap ik, maar het gaat me vooral om het omgekeerde.

Mijn moeder heeft WP, ik heb Android, ik wil haar laten weten waar ze heen moet navigeren, zonder dat ze de tekst uit een Whatsapp moet kopieren en in Here moet plakken ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-08-2024
Jazco2nd schreef op maandag 17 november 2014 @ 17:00:
Vraag voor de WP experts.
Als ik als Android of Windows desktop gebruiker een locatie/adres naar iemand met een Windows Phone (Lumia 925) wil sturen, op een dusdanige manier dat dit direct in Here Maps opent zodat je direct met de auto kan navigeren, hoe kan ik dat dan het beste doen?
Ik stuur namelijk normaal altijd via Google Maps een linkje via Whatsapp maar dat gaat natuurlijk niet werken. Hoe kan ik zo simpel mogelijk een WP8 user van een locatie met directe link naar Here Maps sturen? Net zoals Android users dat onderling doen (en werkt volgens mij ook prima tussen iOS en Android mits de iOS user Google Maps heeft geinstalleerd).
Locatie versturen via Whatsapp? Ik ben laatst naar iemand toe genavigeerd die zijn positie stuurde vanaf een IOS device via Whatsapp.

In WP klik je dan op die locatie. Die opent in Here Maps waarna je eerst een routebeschrijving krijgt en vervolgens navigeren. Eitje :)

[ Voor 7% gewijzigd door PinokkioTV op 17-11-2014 17:30 ]

iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
En jij kon met je WP gewoon in Whatsapp op de gestuurde locatie tikken en het opende in Here Maps? Ik dacht dat de browser dan zou openen met maps.google.com 8)7
Goed om te weten dat Whatsapp>location dus prima werkt tussen verschillende platformen.

In dit geval is het nog ietsje lastiger: ik ben niet op die plek ben waar zij heen moet navigeren. Dus Whatsapp > locatie delen heeft dan geen nut.

[ Voor 6% gewijzigd door Jazco2nd op 17-11-2014 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Je kunt je locatie slepen in wa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EektheMan
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 19-09 15:08

EektheMan

DPC

edit: srry, helemaal geen antwoord op je vraag. hjs geeft al het juiste antwoord.

[ Voor 132% gewijzigd door EektheMan op 17-11-2014 18:24 ]

It never hurts to help | Only those who attempt the absurd will achieve the impossible. I think it's in my basement... let me go upstairs and check. M.C. Escher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
Uhm ... Here Drive starten, zoek bestemming, adres intikken? Kan eventueel ook met knippen/plekken lijkt me ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sonny7
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 15-09 10:26
De 'I am Here' app schijnt goed te werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
Behalve als je niet "here" bent ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
Volgens mij leg ik het niet goed uit:
ik op Android, wil een locatie delen, niet de locatie waar ik ben
zij op WP8, geen google maps, wel Here maps. Hoe kan ze een link of iets ontvangen die met 1 tik direct Here Maps navigatie opent?

Op Android via Google Maps zojuist naar Whatsapp geshared, dat levert dus niet op wat ik wil bij de ontvanger met WP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suntoro
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20-09 16:13
Net even getest met Google maps vanaf de laptop (niet een smartphone dus), maar krijg het niet voor elkaar om locatie driect te openen met 1 klik. Gewenste Googlemaps locatie kopiëren uit WA of email en plakken in bestemming of locatie in Here Drive of Here Maps werkt wel... Alleen is dat dus een extra handeling... ;). Dus op Google maps link klikken, kopiëren en plakken in bestemming... Ik krijg geen melding bij het direct openen waarin ik het wil openen, want dan opent ie de link via Google Maps...

Met 1 tik wordt toch wat moeilijker volgens mij... In het verleden had ik al meer moeite met locaties via WA te openen overigens. En ook andersom van WP naar Android. Misschien dat dat nu beter is, maar dat weet ik eigenlijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c0burn
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21-09 17:17

c0burn

Feed your head

Jazco2nd schreef op maandag 17 november 2014 @ 19:53:
Volgens mij leg ik het niet goed uit:
ik op Android, wil een locatie delen, niet de locatie waar ik ben
zij op WP8, geen google maps, wel Here maps. Hoe kan ze een link of iets ontvangen die met 1 tik direct Here Maps navigatie opent?

Op Android via Google Maps zojuist naar Whatsapp geshared, dat levert dus niet op wat ik wil bij de ontvanger met WP.
hjs schreef op maandag 17 november 2014 @ 17:34:
Je kunt je locatie slepen in wa.
Zoals hjs al zegt, in de laatste update van WhatsApp kun je een andere locatie delen dan waar je je bevindt. Hoet dat op Android precies werkt weet ik niet, op WP druk je op het derde icoon (de 'druppel') en sleep je de kaart naar waar je wilt. Als je op 'deze locatie...' drukt wordt die verzonden.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/hIwOQNrl.png

Op WP levert dat een map-link op in WA die Here Maps opent. Met een pijltje onderin beeld start je de navigatie.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/bINecAAl.png

Remember what the dormouse said

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
Ja dat snap ik helemaal maar zoals suntoro en ik al hebben getest: tussen Android en WP lukt dit niet.
Onder Android is het appeltje eitje om een locatie of POI van Google Maps te delen via Whatsapp of andere apps. Ook naar WP users.

Maar de WP user ontvangt dus een google maps link die in de browser geopend zal worden.
Whatsapp zal het niet (kunnen) converteren naar een Here Maps link.

Omgekeerd zal ik op Android een Here maps link ontvangen die vast ook in mijn browser opent omdat ik geen Here Maps heb op Android (komt gelukkig wel gauw).

Gewoon adresjes kopieren en plakken dus voor nu. thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 04-08 02:19
Vanaf een desktop gewoon naar de herewebsite gaan daar inloggen met de zelfde id/ww als de here aplicatie op de wp.
Routes die je opgeeft vanaf de desktop worden automatisch gesynct met het toestel.

Is dat hetgeen wat je bedoelde?

Once we were young and ruthless, now we are old and toothless....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 21-09 13:29
Amadeus1966 schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 11:57:
Vanaf een desktop gewoon naar de herewebsite gaan daar inloggen met de zelfde id/ww als de here aplicatie op de wp.
Routes die je opgeeft vanaf de desktop worden automatisch gesynct met het toestel.

Is dat hetgeen wat je bedoelde?
Volgens mij worden alleen de facorieten (locaties) gesynchroniseerd, niet de routes. Dat werkt alleen nog op symbian toestellen en (nog) niet met Windows Phone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-09 19:50
Ik ben geen groot verbruiker. Ik heb wat apps als whatsapp, baconit, tweakers, npo thats it

Ik heb nou al vaak gemerkt dat WP8 een app crashed by resuming. Kan ik alleen oplossen door alle apps(hoogstens 5) die in de achtergrond staan, af te sluiten.

Ik begin hoe langer heo meer echt spijt te hebben voor mijn keuze voor wp8. Ik besef mij ook wel dat crashes wellicht aan de ontwikkellaar liggen en niet aan WP8. Maar mijn iphone 3gs was misschien wel langzaam, hij crashte nooit. Deze lumiaa 830 voelt nog niet echt vertrouwd aan.

Hebben jullie ook vaak last van crashes van apps?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koepert
  • Laatst online: 05:12
muffstuff schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 16:48:
Ik ben geen groot verbruiker. Ik heb wat apps als whatsapp, baconit, tweakers, npo thats it

Ik heb nou al vaak gemerkt dat WP8 een app crashed by resuming. Kan ik alleen oplossen door alle apps(hoogstens 5) die in de achtergrond staan, af te sluiten.

Ik begin hoe langer heo meer echt spijt te hebben voor mijn keuze voor wp8. Ik besef mij ook wel dat crashes wellicht aan de ontwikkellaar liggen en niet aan WP8. Maar mijn iphone 3gs was misschien wel langzaam, hij crashte nooit. Deze lumiaa 830 voelt nog niet echt vertrouwd aan.

Ik heb welgeteld 1 app gehad die slecht tegen 'resume' kon en dan crashte, dat is na update over, ik weet niet eens meer welke app. Daarnaast een keer problemen met Here Drive gehad toen ik die tijdens navigeren naar background drukte en weer opriep; hervatten ging toen niet snel/goed. Verder eigenlijk nooit crashes, wel een L930.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shenr
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-08 22:31
Nope, bijna nooit crashes op een lumia 920. Maar ik sluit dan ook altijd mijn apps. Facebook en Agenda zijn de enige apps die altijd op de achtergrond draaien, die sluiten niet helemaal als je op "terug" drukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Migrator
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Nee, ik heb nooit last van crashes van apps behalve bij echt brak geschreven apps (die dan ook meermaals crashen 'on launch'). Ik kan al mijn apps gewoon resumen, hoe lang ik ze ook open heb staan. Is op mijn 1520 met 8.1 + Cyan trouwens.

offtopic:
Wow, mijn autocorrect geeft tegenwoordig na 'op mijn' al direct de suggestie '1520' :+

If you choose not to decide, you still have made a choice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
NeutraleTeun schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 18:57:
Zou (persoonlijk!) dus ook geen tile daaraan willen verspillen.

Of hebben jullie het over iets anders?
Ik heb rechtbovenin allemaal kleine tiles en anders een lege plek. Ook als ik de batterij wil controleren dan moet ik eerst unlocken > slepen.
Het zou helemaal mooi zijn als het gewoon op het lockscreen zou staan, maar de live tile vind ik al een toevoeging :)

Verder gebruik ik de tile vrij vaak om mijn batterij duur te controleren of op te scheppen tegen over Android gebruikers in de familie O-)
Ik heb alleen Viber die af en toe crashed, maar dat ligt echt aan Viber want de app sluit niet automatisch maar het scherm blijft gewoon helemaal wit.
Voor de rest heb ik nog nooit een app gehad die crashte.

[ Voor 48% gewijzigd door Ereaser op 18-11-2014 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19:51
Ik druk op de zijkant (zonder _echt_) te unlocken... En ik kan al slepen om batterij te checken hoor.
Om de tile te zien moet je wel volledig unlocken.

Maar als je die app zelf ook vaak gebruikt dan kan ik het wel begrijpen, echter gebruik ik dat nooit en hoeft die dus ook niet bij mij op het scherm te komen.

--
Heb trouwens wel een zaklamp app die batterij percentage laat zien op het glance scherm.

[ Voor 13% gewijzigd door NeutraleTeun op 18-11-2014 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

App crashes zijn volgens mij vrij zeldzaam op Windows Phone maar misschien heb jij nu juist één bepaalde app die wat minder stabiel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
NeutraleTeun schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 18:12:
Ik druk op de zijkant (zonder _echt_) te unlocken... En ik kan al slepen om batterij te checken hoor.
Om de tile te zien moet je wel volledig unlocken.

Maar als je die app zelf ook vaak gebruikt dan kan ik het wel begrijpen, echter gebruik ik dat nooit en hoeft die dus ook niet bij mij op het scherm te komen.

--
Heb trouwens wel een zaklamp app die batterij percentage laat zien op het glance scherm.
Weer wat geleerd over WP :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicros
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 02-06-2021
Dat niet maar ik heb de laatste tijd wel een hoop andere problemen.
  • Telefoon die opnieuw opstart.
  • Scherm aanzetten wat niet goed werkt (Glance tekst krijgt normale helderheid en gaat vervolgens uit en weer aan)
  • Verlies van internet verbinding (3G) wat alleen weer terug te krijgen is door een herstart.
Geen idee of er meer mensen zijn met deze problemen. Ik denk dat ik zelf maar een factory reset uit ga voeren en hopen dat alles daarna weer werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-09 19:50
Verwijderd schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 19:31:
App crashes zijn volgens mij vrij zeldzaam op Windows Phone maar misschien heb jij nu juist één bepaalde app die wat minder stabiel is.
degene die het meest crashed, it whatsapp. zeker een keer per week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

muffstuff schreef op woensdag 19 november 2014 @ 13:47:
[...]

degene die het meest crashed, it whatsapp. zeker een keer per week.
De probeer versie van Wordfeud is nog veel erger, start nooit in één keer op :o

En dat is op mijn oude L720 welke ik uitgeleend heb.
Ik heb er voor betaald en bij mij crashte hij lang niet zo vaak.

[ Voor 18% gewijzigd door hjs op 19-11-2014 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twam
  • Laatst online: 00:17
hjs schreef op woensdag 19 november 2014 @ 13:55:
[...]

De probeer versie van Wordfeud is nog veel erger, start nooit in één keer op :o

En dat is op mijn oude L720 welke ik uitgeleend heb.
Ik heb er voor betaald en bij mij crashte hij lang niet zo vaak.
O, dat is interessant. Als de betaalde versie stuk minder crasht zou het dus aan de implementatie van de advertenties kunnen liggen, en niet zozeer aan de app zelf. Andere mensen hier toevallig ook die ervaring?

Ik heb tot nu toe geweigerd te betalen, onder het mom van "laat ze eerst die app eens stabiel krijgen, of op z'n minst voor het eerst in anderhalf jaar patchen", maar als dat dus zou helpen kan het de moeite waard zijn er toch eens die kop koffie tegenaan te gooien (de prijs daarvan, obviously, koffie op je Lumia gooien is zonde).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb al twee keer gehad dat mijn wekker van de lumia 520 niet af gaat 's ochtends. Batterij was vol genoeg en telefoon ligt altijd aan de andere kant van de kamer, heb hem zeker niet uit gedaan. Wekker was wel ingesteld. Heeft iemand anders dit ook wel eens en is er een fix, want heb me daardoor al twee keer verslapen (nu een tweede wekker gezet :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Driek
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 00:33
Verwijderd schreef op woensdag 19 november 2014 @ 14:40:
Ik heb al twee keer gehad dat mijn wekker van de lumia 520 niet af gaat 's ochtends. Batterij was vol genoeg en telefoon ligt altijd aan de andere kant van de kamer, heb hem zeker niet uit gedaan. Wekker was wel ingesteld. Heeft iemand anders dit ook wel eens en is er een fix, want heb me daardoor al twee keer verslapen (nu een tweede wekker gezet :) )
Mijn vrouw had het op haar L820 ook, op haar nieuwe 830 waar een backup van de 820 op geplaatst is ook.
Ik denk dus een software fout, waardoor waarschijnlijk een hard reset wellicht uitkomst biedt.
Dit heeft mijn vrouw nog niet geprobeerd.

Tijd van werken, tijd van rusten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16-09 16:40
En anders een mooie workaround, de 627.am app. Is best nog mooi ook om eerlijk te zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDirect
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:09
Gelukkig nog iemand die Wordfeud noemde als app die vaak crasht.
Ik moest hem wel 5 keer opstarten voordat die het uberhaupt wilde doen.

Mijn Lumia 930 ligt in de kast trouwens stof te vergaren, ben toch weer terug naar mijn HTC One M8 met android....

De Tiles vind ik echt wel leuk, maar gewoon de missende apps, en het Engels menu omdat ik anders geen quiet hours kan instellen zijn toch wel de redenen om geen WP8 te gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ward85
  • Registratie: Maart 2011
  • Niet online
Ik heb alleen FIFA 15 (wat een drama app is, die sowieso veel problemen heeft) , op de één of andere manier sluit die wanneer hij in de achtgrond geopend is altijd af op het moment dat je hem start. De 2e keer gaat het dan altijd goed omdat hij dan helemaal is afgesloten. Kortom resume in FIFA 15 werkt niet.

Andere apps zoals WhattsApp / Spotify / Lumia Drive / ING / SNAP6 / Facebook / Yellowbrick / Age of Empires geen prbolemen mee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
MrDirect schreef op woensdag 19 november 2014 @ 16:04:

Mijn Lumia 930 ligt in de kast trouwens stof te vergaren, ben toch weer terug naar mijn HTC One M8 met android....

De Tiles vind ik echt wel leuk, maar gewoon de missende apps, en het Engels menu omdat ik anders geen quiet hours kan instellen zijn toch wel de redenen om geen WP8 te gebruiken
Mjah, Engels vind ik zelf wel prettig. Waarom MS quiet hours niet gewoon beschikbaar maakt via een aparte menu optie is mij ook een raadsel. Ik snap dat ze Cortana willen pushen, maar vertalen en aanpassen gaat een aantal eeuwen duren, MS kennende, en daarmee zetten qua functionaliteit alle non-us landen in de wacht. Een teken dat ze de rest van de wereldmarkt niet serieus nemen, en de pijlen nog steeds alleen op de US gericht zijn. Net de markt waar het OS niet wil verkopen. Kortzichtig en dom, en zwaar getuigend van een gebrek aan visie.
Het app argument hoor ik de laatste tijd niet zo vaak meer. Welke apps mis je exact?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 04-08 02:19
MrDirect schreef op woensdag 19 november 2014 @ 16:04:
Wordfeud is idd een ramp onder windowsphone.............
Ik heb in het verleden een gehactiveerde xap van WF gevonden en die draait als een zonnetje.
Alleen deze moet je natuurlijk wel sideloaden.
Ik loop geen piraterij te verheerlijken maar als een ilegale versie beter werkt dan het origineel dan ga ik wel voor het eerste.

Once we were young and ruthless, now we are old and toothless....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fryskmantsje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-09 20:37
xxxneoxxx schreef op woensdag 19 november 2014 @ 18:25:
[...]

Het app argument hoor ik de laatste tijd niet zo vaak meer. Welke apps mis je exact?
Ik kom net van iPhone 5 af en ben overgestapt (voorlopig tenminste) op de Lumia 735. Net 6 dagen in gebruik nu en mis tot nu toe echt de app "Skitch" van Evernote. Heb ook nog niet een soortgelijke app gezien. Voor de rest redelijk positief over WP 8.1 Denim en de lumia 735 (oh, die accuduur van 2 dagen is echt super _/-\o_ )

Specs

• NNF
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-11-2024

NNF

Amadeus1966 schreef op woensdag 19 november 2014 @ 18:54:
[...]

Wordfeud is idd een ramp onder windowsphone.............
Ik heb in het verleden een gehactiveerde xap van WF gevonden en die draait als een zonnetje.
Alleen deze moet je natuurlijk wel sideloaden.
Ik loop geen piraterij te verheerlijken maar als een ilegale versie beter werkt dan het origineel dan ga ik wel voor het eerste.
Dat komt waarschijnlijk doordat die piratenversie de 'premium' versie is, zonder ads. Die heb ik zelf namelijk ook en werkt perfect. De gratis versie daarentegen werkt inderdaad voor geen meter en crasht om de haverklap. Zal dus wellicht iets met de ads te maken hebben, maar WF voor Windows Phone wordt al tijden niet meer doorontwikkeld of überhaupt ondersteund, dus ik denk niet dat ze het nog gaan fixen.

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-09 16:07
Als je de wekker niet uitzet, stopt hij na een minuut of 10 of 15 geloof ik. Bij mij ook al 2 keer gebeurt, maar hij ging wel af.

Weet je zeker dat je er niet doorheen hebt geslapen?

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18:56
Ik gebruik de wekker app al sinds het begin en nooit problemen mee gehad.

• xxxneoxxx
fryskmantsje schreef op woensdag 19 november 2014 @ 23:07:
[...]

Ik kom net van iPhone 5 af en ben overgestapt (voorlopig tenminste) op de Lumia 735. Net 6 dagen in gebruik nu en mis tot nu toe echt de app "Skitch" van Evernote. Heb ook nog niet een soortgelijke app gezien. Voor de rest redelijk positief over WP 8.1 Denim en de lumia 735 (oh, die accuduur van 2 dagen is echt super _/-\o_ )
Skitch, nog nooit van gehoord. :P Ik moest ff googlen. Aangezien we Evernote hebben, en Skitch er voor Windows 8 wel is met o.a. Arm support..

http://apps.microsoft.com...79-4034-a995-82d8e723b246

..lijkt het mij niet super gecompliceerd om er een universal app van te maken? :P Maar goed, ben zelf geen developer en uiteraard moet de vraag er wel naar zijn vanuit de community. Evernote is er wel voor WP, dus het is niet zo dat fabrikant ons gedeelte van de markt helemaal negeert of zo. Misschien een kwestie van tijd? (maar daar koop je niks voor helaas..)

• Jayblue
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 21-09 14:13
Op het ogenblik gebruik ik Chronos Calendar om de verschillende Google Calendars die ik heb te syncen en te editten in beide richtingen. Helaas lukt het nu niet meer, omdat:

THE GOOGLE SYNC MODULE WILL SADLY BE REMOVED ON NOVEMBER 16, 2014.
Google will unfortunately shutdown the web-API, the one chronos is using and it will not work after the 16th. All events will stay in the phone as 'Internal' after this date.

Heeft iemand nog goede alternatieve en werkende Calendar apps voor WP 8.1, waarmee je dus meerdere Google Calendars kunt editten en syncen in beide richtingen?

• hjs
  • Niet online

hjs

Jayblue schreef op donderdag 20 november 2014 @ 11:48:
Op het ogenblik gebruik ik Chronos Calendar om de verschillende Google Calendars die ik heb te syncen en te editten in beide richtingen. Helaas lukt het nu niet meer, omdat:

THE GOOGLE SYNC MODULE WILL SADLY BE REMOVED ON NOVEMBER 16, 2014.
Google will unfortunately shutdown the web-API, the one chronos is using and it will not work after the 16th. All events will stay in the phone as 'Internal' after this date.

Heeft iemand nog goede alternatieve en werkende Calendar apps voor WP 8.1, waarmee je dus meerdere Google Calendars kunt editten en syncen in beide richtingen?
Gebruik nu Chronos+
Die werkt met interne kalender en die kun je prima syncen met Google

Wel even wennen, heb nu alle google kalenders (3) toegevoegd bij mijn accounts.
Had dat eerst bij Google zelf gedaan.

Maar werkt prima nu

[ Voor 8% gewijzigd door hjs op 20-11-2014 11:58 ]

• ErwinJ
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19-09 19:03
Is er eigenlijk een goede Nest thermostaat app voor WP ?
Ik mis de officele...

• Jannibal23
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21-09 04:09
Nest is toch van Google? Waarschijnlijk komt die er dus niet... :(

Misschien dit iets? http://www.windowscentral.com/nestle-windows-phone-nest-app

• Koepert
Misschien al melding van gemaakt, misschien had je het sowieso al gecheckt, maar heb je het volume goed staan? Mijn eerste keer wekker instellen op Wp8.1 had ik beide volumes op 0. Dan maakt de wekker dus geen geluid. Hooguit trillen als dat aanstaat. Meende dat je applicatievolume aan moet staan (de 2e iig).

• Driek
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 00:33
Koepert schreef op donderdag 20 november 2014 @ 15:31:
[...]

Misschien al melding van gemaakt, misschien had je het sowieso al gecheckt, maar heb je het volume goed staan? Mijn eerste keer wekker instellen op Wp8.1 had ik beide volumes op 0. Dan maakt de wekker dus geen geluid. Hooguit trillen als dat aanstaat. Meende dat je applicatievolume aan moet staan (de 2e iig).
Dit klopt niet, bij mij staat snachts alles op stil, wekker gaat gewoon met volume

Tijd van werken, tijd van rusten

• thomas479
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:02
Op mijn Lumia 630 krijg ik het niet voor elkaar om mijn mail in te stellen. Ik kan wel alle mappen bekijken en mails verzenden, maar postvak in blijft leeg. Bij E-mail en Accounts geeft hij de volgende foutcode: 800488222. Op het internet kan ik hier niet echt wat over vinden. Het gaat om een IMAP account, en niet om een Google Active Sync account want daar vindt ik alle resultaten van Google op.
Iemand een tip in welke richting ik moet zoeken?

Gefixt, ik had een een extra Postvak In map op mijn IMAP server staan, daar kan Windows Phone blijkbaar niet tegen 8)7

[ Voor 18% gewijzigd door thomas479 op 20-11-2014 21:24 . Reden: Fix ]

• Koepert
Driek schreef op donderdag 20 november 2014 @ 15:32:
[...]

Dit klopt niet, bij mij staat snachts alles op stil, wekker gaat gewoon met volume
Wtf... Ik had dus in t begin mijn wekker gezet met alles op stil, mooi dat er ook geen geluid uit kwam.. Misschien is dat in n update gefixt.. Zal t eens testen.

Getest, idd dat is niet meer het geval.. Dan heb ik niks gezegd.

[ Voor 9% gewijzigd door Koepert op 20-11-2014 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwinJ
Jannibal23 schreef op donderdag 20 november 2014 @ 15:06:
Nest is toch van Google? Waarschijnlijk komt die er dus niet... :(

Misschien dit iets? http://www.windowscentral.com/nestle-windows-phone-nest-app
Bedankt, die had ik al gezien.
Maar ik krijg te zien op de site dat deze niet werkt met mijn versie van WindowsPhone software.

Ik heb de Dev versies...misschien daardoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
ErwinJ schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 07:07:
[...]

Bedankt, die had ik al gezien.
Maar ik krijg te zien op de site dat deze niet werkt met mijn versie van WindowsPhone software.

Ik heb de Dev versies...misschien daardoor.
Ik zie anders gewoon de download knop. Ligt eerder denk ik aan de regio. Zet hem eens op US.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwinJ
vali schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 07:35:
[...]

Ik zie anders gewoon de download knop. Ligt eerder denk ik aan de regio. Zet hem eens op US.
Was nog vroeg.....mijn telefoon stond op de 920 op de site 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Jayblue schreef op donderdag 20 november 2014 @ 11:48:
[...] Heeft iemand nog goede alternatieve en werkende Calendar apps voor WP 8.1, waarmee je dus meerdere Google Calendars kunt editten en syncen in beide richtingen?
Ik denk dat als je over een maandje weer kijkt er wel weer een update is geweest die de functionaliteit terugbrengt. Ben er op het werk ook al tegenaan gelopen. Google heeft de Google Data Calander API V2 geclosed en vervangen door Google Calendar API V3. Het is nogal een grote wijziging vanuit programmeerperspectief, doordat je nu gedwongen wordt om gebruik te maken van OAUTH2. Erg plezierig voor de gebruiker, maar als developer ben ik er wat minder blij mee :)
Bovenstaande gaat je nu nog niet helpen uiteraard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bose321
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 18-09 19:03
Ik wilde vanavond even Cortana proberen, en had dus mijn taal veranderd naar US. Alles wat ik kon vinden (behalve eenheden) staan op US, maar ik heb nog altijd geen Cortana na een paar reboots. Ik draai de DP met de nieuwste updates op mijn L520.

Fanaleds.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Locatie ook? En cortana staat ook niet onder settings -> Applications?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bose321
Region en Speech staan op US. Welke instelling bedoel jij precies? Location setting is alleen een switch voor aan/uit. En ook niks van Cortana onder application settings helaas.

[ Voor 20% gewijzigd door Bose321 op 24-11-2014 00:31 ]

Fanaleds.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer

Swerfer

Hmm...

Language op English(US) zetten en region op US. Ik adviseer trouwens Language English(UK) and Region UK en regional settings op Dutch(Nederlands) zodat je meer het metrisch systeem hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bose321
Dat is precies hoe ik het nu heb. Raar dat Cortona er dan niet is... Is die wel beschikbaar op de 520?

Fanaleds.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
Cortana is niet toestel afhankelijk, maar OS + regio afhankelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wizai
  • Registratie: December 2013
  • Niet online
Bose321 schreef op maandag 24 november 2014 @ 10:29:
Is die wel beschikbaar op de 520?
Cortana staat niet op mijn 520 ;(

[ Voor 5% gewijzigd door wizai op 24-11-2014 11:04 ]

Anjunabeats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 21-09 13:29
wizai schreef op maandag 24 november 2014 @ 10:58:
[...]

Cortana staat niet op mijn 520 ;(
Als WP 8.1 hebt, heb je Cortana. Zo niet, dan even je regio settings nakijken. Ik wacht voorlopig nog even op de komst van Cortana in het Nederlands.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wizai
  • Registratie: December 2013
  • Niet online
coenox schreef op maandag 24 november 2014 @ 11:40:
[...]
Als WP 8.1 hebt, heb je Cortana. Zo niet, dan even je regio settings nakijken.
Daar staat
Land/Regio: Nederland
Regionale instellingen: Telefoontaal

Heb geen zin om m speciaal voor Cortana op engels te zetten :P

Anjunabeats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuikerBrood
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 26-02-2024
Dan moet je dus wachten. Maar ik denk dat het een meerjarenplan wordt. Eerst komen Duits, Spaans, Frans en Italiaans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:03

mrsar

waar een sar is,is een wodka

Ik heb mijn telefoon sowieso altijd al op engels dus het omzetten was makkelijk,en zou echt niet meer zonder quiet hours kunnen (oh en je alarm via het scherm instellen is ook ouderwets :+ )

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bose321
Quiet hours is ook iets wat ik erg graag zou willen. Helaas nog altijd geen Cortana in US of UK taal...

Fanaleds.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Bose321 schreef op maandag 24 november 2014 @ 15:51:
Quiet hours is ook iets wat ik erg graag zou willen. Helaas nog altijd geen Cortana in US of UK taal...
Ik heb zelf ook een L520 en gewoon Cortana.
Language: english (UK)
Country: UK
Reg. format: Dutch

Zou toch echt moeten werken.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPtjeeNL
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Wat ik nog op mijn Lumia 925 mis, is waar ik voorheen Llama op Android gebruikte: een programma waarmee je bepaalde acties op bepaalde momenten uit kunt voeren. Als voorbeeld:
** IN AUTO **
If connected to Bluetooth car audio
Disable WiFi
Screen brightness 100 %
Start Flitsmeister
Start Spotify

Bestaat zoiets voor Windows Phone? Ik kon het online helaas nog niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
Nope, bestaat niet. Heeft te maken met het feit dat binnen WP een app niet zomaar even bluetooth aan mag zetten, of wifi mag aanzetten/disabelen etc etc.
Ik weet niet of het inmiddels via NFC tags bijvoorbeeld wel kan (heb je helemaal geen locatiebepaling meer nodig met een paar tags) maar het OS zit standaard te dichtgetimmerd om dit in ieder geval via apps te laten werken.

Ik moet overigens zeggen, als voormalig llama gebruiker (tasker ook nog eens geprobeerd maar llama werkte toch beter onder Android met GSM mast bepaling) dat je er wel aan went het niet meer te hebben. Ik bedoel, onder Android bluetooth uitzetten, wifi etc etc was nogal traaaaag en zo.. Met de fantastische laggende GUI van Android.. Onder WP gaat dit best snel. Eigenlijk staat wifi hier zo goed als altijd aan, enig wat ik echt uitschakel is bluetooth na een lange autorit. En de lokatiebepaling als ik bijvoorbeeld genavigeerd heb. Het is dat wij een exchange policy hebben die een passcode verplicht en dat ik de gsm moet unlocken voor ik iets kan doen, anders zou het allemaal nog sneller gaan, haha
Pagina: 1 ... 43 ... 66 Laatste