[WP8.1] Windows Phone 8.1 - OS Discussie en ervaringen Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 42 ... 66 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• analogworm
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 20:50
Hmm apart dat je denim al hebt. Hopelijk doen ze niet weer zo lang erover om de firmware update uit te rollen (zoals bij de lumia 920).
Wel moet ik zeggen dat mijn 920 sinds de aanschaf stukken beter werkt. Wordt niet meer warm, stukken betere batterijduut, vloeiender en nieuwe features! Ik vind het helemaal prima gaan zo..

Nu nog ff die ellelange settings lijst op orde brengen en ik ben helemaal blij.

Heeft er iemand anders trouwens ook last van dat je steeds je toegangscode moet invoeren terwijl de timer op 1min staat en niet each time? Ik heb het idee dat als de telefoon uitzichzelf het beeldscherm uit zet je wel de code moet invoeren, ookal wil je direct verder. Maar als je zelf het beeldscherm uitzet de timer wel goed werkt. Iritante designkeuze(?) is dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-09 09:49
analogworm schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 10:24:
Hmm apart dat je denim al hebt. Hopelijk doen ze niet weer zo lang erover om de firmware update uit te rollen (zoals bij de lumia 920).
Wel moet ik zeggen dat mijn 920 sinds de aanschaf stukken beter werkt. Wordt niet meer warm, stukken betere batterijduut, vloeiender en nieuwe features! Ik vind het helemaal prima gaan zo..

Nu nog ff die ellelange settings lijst op orde brengen en ik ben helemaal blij.

Heeft er iemand anders trouwens ook last van dat je steeds je toegangscode moet invoeren terwijl de timer op 1min staat en niet each time? Ik heb het idee dat als de telefoon uitzichzelf het beeldscherm uit zet je wel de code moet invoeren, ookal wil je direct verder. Maar als je zelf het beeldscherm uitzet de timer wel goed werkt. Iritante designkeuze(?) is dat.
tja het is eigenlijk niet raar dat de Lumia 520 hem eerder krijgt. De update brengt voornamelijk camera verbeteringen en laat die nou van de l520 niet zo geweldig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansvDr
  • Registratie: Augustus 2009
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 13:03:
Ik heb wel een paar keer gehad dat IE crashte, veel vaker als voor de laatste update het geval was
Ik heb geen DP, gewoon 8.1 Update (lumia 930) en bij mij is IE nog nooit onderuit gegaan. En IE is zo ongeveer de APP die ik in 95% van de gevallen gebruik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijkend naar de informatie bij extra's &info, dan is er geen verschil met de lumia520 van mijn moeder. Deze draait op Cyan en de laatste DP update... Ook firmware versie e.d. zijn nieuwer als wat jij hebt...
Het is mogelijk dat de laatste update er een voor de extra's&info is.... Bij sommige Lumia's wordt er dan Denim aangegeven... Dit is echter niet goed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
Verwijderd schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 10:55:
Kijkend naar de informatie bij extra's &info, dan is er geen verschil met de lumia520 van mijn moeder. Deze draait op Cyan en de laatste DP update... Ook firmware versie e.d. zijn nieuwer als wat jij hebt...
Het is mogelijk dat de laatste update er een voor de extra's&info is.... Bij sommige Lumia's wordt er dan Denim aangegeven... Dit is echter niet goed...
Dan vraag ik mij af wat er dan veranderd is. Ik zat al op cyaan en ontving toen gisteren deze update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iridium
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 20:33
Kan het zijn dat de melding 'Denim' nu weer weg is, als je voor een tweede keer kijkt of je telefoon opnieuw opstart? Ik las laatst berichten dat dit niet de Denim-update is, maar een foutje in de naamgeving.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkrocker
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 23:32

Punkrocker

Mostly harmless

Iridium schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 12:17:
Kan het zijn dat de melding 'Denim' nu weer weg is, als je voor een tweede keer kijkt of je telefoon opnieuw opstart? Ik las laatst berichten dat dit niet de Denim-update is, maar een foutje in de naamgeving.
Klopt. is een foutje. 8)

"What do you get if you multiply six by nine..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
Het maakt niet uit hoe vaak ik mijn telefoon opnieuw opstart, Lumia demin blijft in mijn scherm staan. Als het een bug is dan vind ik het wel raar dat ik een update kreeg terwijl ik cyaan al had.

[ Voor 7% gewijzigd door vali op 27-10-2014 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tropicc
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 25-01-2024
Ik heb vrijdag die Critical update voor Developers Preview geïnstalleerd en heb nu behoorlijke battery drain. Na 3 uur 50% leeg terwijl ik alleen een paar whatsappjes heb gestuurd.
Meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-09 16:41
Tropicc schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 13:03:
Ik heb vrijdag die Critical update voor Developers Preview geïnstalleerd en heb nu behoorlijke battery drain. Na 3 uur 50% leeg terwijl ik alleen een paar whatsappjes heb gestuurd.
ja ik ook meerdere malen al battery drains gehad.

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaola
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21-09 07:07
Ik had net ook serieuze battery drain en had nog niet eens gezien dat er een update klaar stond. Ik ben die nu aan het installeren, dus dat belooft alleen maar erger te worden...
Sedert die dev preview is de batterijduur van mijn Ascend W1 alleen maar achteruitgegaan en dat was nu net zijn grote sterkte...

It's just technology, not religion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkrocker
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 23:32

Punkrocker

Mostly harmless

Tropicc schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 13:03:
Na elke update moet ik opnieuw alle apps instellen bij de batterij-besparing...
Nu is alles weer even zuinig.

"What do you get if you multiply six by nine..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoJan
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-07 12:51
Martinspire schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 12:03:
Dus ja, WP heeft met 8.1 het OS sterk verbeterd en op (bijna) gelijk niveau gezet als Android en iOS, maar zal de komende update gebruiken om daar voorbij te steken (met Win10). Het feit dat Win10 op desktop ook beter gaat functioneren (waar alle haat vandaan kwam bij Win8) zal ervoor zorgen dat de adoptie van het platform verhoogt en er dus weer meer devs mee aan de slag gaan. Het zorgt er dus ook voor dat WP vooruit gaat.
Ik hoop van harte dat het beter gaat wanneer Win10 van start gaat en dat het niet te laat zal zijn voor WP. Een verklaring voor het feit dat heel veel native apps niet meer echt worden bijgewerkt (bron voordat ik van negatief trollen word beschuldigd) zou inderdaad kunnen zijn dat ze 'op Windows 10 wachten'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16-09 16:40
Speculatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
RoJan schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 15:38:
[...]

Ik hoop van harte dat het beter gaat wanneer Win10 van start gaat en dat het niet te laat zal zijn voor WP. Een verklaring voor het feit dat heel veel native apps niet meer echt worden bijgewerkt (bron voordat ik van negatief trollen word beschuldigd) zou inderdaad kunnen zijn dat ze 'op Windows 10 wachten'.
Wat wordt er verstaan onder heel veel? Ik zie nu een top vijf waar men een 3th party apps kan installeren van Rudy. Gek genoeg zijn de apps die hij maakt in meeste gevallen nog beter dan de originele van Android/IOS.

Google wilde hem dolgraag in dienst nemen, maar hij gelijk heeft laten weten dat hij nooit voor Google wilt gaan werken (en maar goed ook).

Natuurlijk is het wel erg irritant dat developers wel nieuwe opties biedt aan hun android/IOS app, maar pas veel later aan de Windows Phone versie.

[ Voor 12% gewijzigd door vali op 27-10-2014 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 21-09 13:29
Punt is dat je alle kanten op kunt redeneren. Zo kan ik ook beredeneren dat fabrikanten van wearables (dé trend van 2014 en 2015) Windows Phone inmiddels als serieuze derde systeem beschouwen: http://www.windowscentral...-surge-fitness-superwatch

Maar ook dat is speculatie. Ik denk dat Microsoft met Windows 10 zwaar inzet op het bedienen van alle hardware: pc, laptop, tablet en smartphone. En Microsoft heeft een lange adem en kan zich dat veroorloven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:12

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

vali schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 16:40:
[...]

Wat wordt er verstaan onder heel veel? Ik zie nu een top vijf waar men een 3th party apps kan installeren van Rudy. Gek genoeg zijn de apps die hij maakt in meeste gevallen nog beter dan de originele van Android/IOS.

Google wilde hem dolgraag in dienst nemen, maar hij gelijk heeft laten weten dat hij nooit voor Google wilt gaan werken (en maar goed ook).

Natuurlijk is het wel erg irritant dat developers wel nieuwe opties biedt aan hun android/IOS app, maar pas veel later aan de Windows Phone versie.
Ach, het is ook een handige manier om af te komen van die callcenters, appje voor dit, appje voor dat, sorry maar ik heb WP, dus 0,0 interesse ;)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
SinergyX schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 17:06:
[...]

Ach, het is ook een handige manier om af te komen van die callcenters, appje voor dit, appje voor dat, sorry maar ik heb WP, dus 0,0 interesse ;)
haha ja herkenbaar. Doe ik altijd bij die gasten die bellen namens Microsoft en zeggen dat je een virus hebt. Gewoon uren aan de Phone houden en uiteindelijk zeggen dat je Linux gebruikt :) Bellen ze nooit meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-07 13:28

iNFiNiTY-

pro

Die nieuwe update die voor dev preview uit is zorgt er echt voor dat mijn 920 nog sneller draait.. erg goed.\

En voor de mensen die denken dat ze Denim hebben, je hebt het niet lol. En @analogworm hier boven met een 920 en zegt altijd later qua updates... ik heb altijd direct de updates gewoon heb nog nooit moeten wachten... vreemd. Tenminste als je DP hebt hoef je niet te wachten hoor? en anders zit je aan je provider vast, als je een branded lumia hebt dan moet je wachten ja, op hun.

[ Voor 64% gewijzigd door iNFiNiTY- op 27-10-2014 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 05:57
iNFiNiTY- schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 18:28:
[...]En voor de mensen die denken dat ze Denim hebben, je hebt het niet lol. [...]
En waarom zou extras+info dan Lumia Denim aangeven? lol.
iNFiNiTY- schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 18:28:
[...] Tenminste als je DP hebt hoef je niet te wachten hoor? [...]
Ook die worden gefaseerd uitgerold en als je een dev device (of iig dev firmware op je device) hebt met DP kan je soms ook heeeeeel lang wachten ;)

[ Voor 39% gewijzigd door Caelorum op 27-10-2014 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-07 13:28

iNFiNiTY-

pro

Caelorum schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 18:47:
[...]

[...]

Ook die worden gefaseerd uitgerold en als je een dev device (of iig dev firmware op je device) hebt met DP kan je soms ook heeeeeel lang wachten ;)
Ik heb ze wel direct, vreemd dan. (en klote) :P Waarom zou een andere L920 moeten wachten dan die ook unbranded/dev is? Verder dacht dat Denim pas in/rond december uitgerold ging worden. En dat de meldingen false waren van Denim @ info. Ik kan achter lopen hoor, was even druk een paar weekjes niet gelezen.gekeken naar mijn updates. :> :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
Caelorum schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 18:47:
[...]

[...]
Omdat.. Aardappel. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
iNFiNiTY- schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 19:08:
[...] Ik heb ze wel direct, vreemd dan. (en klote) :P Waarom zou een andere L920 moeten wachten dan die ook unbranded/dev is? [...]
Het gefaseerd uitrollen doen ze eigenlijk altijd en wel om meerdere redenen. De eerste is om hun servers een beetje te ontlasten, het tweede om zo problemen die ze over het hoofd hebben gezien niet ineens bij iedereen neer te dumpen. Het verschil in tactiek zie je altijd bij een grote update van Windows en die van OSX. Als je ineens alles bij de clients neerdumpt krijgt je en trage updates en als er iets verkeerd gaat een enorme shitstorm. Eigenlijk is het vrij uitzonderlijk als MS iets niet gefaseerd uitrolt.
En dan over de dev telefoons. De firmware daarvan is iets anders, omdat de telefoons zelf ook iets anders zijn. Dus als je zo'n telefoon hebt of die firmware dan moet je soms even wachten.
Dat artikel is 9 dagen oud. Ik kan mij voorstellen dat dat niet het probleem is hier, maar heb geen L520 om het te vergelijken dus wie weet :) Overigens heeft dat artikel het over dat als je een tweede keer de app opent er wel Cyan staat, dus het is eenvoudig na te gaan door de poster. Ga er nog eens heen en kijk of er Cyan staat. Nee? Dat zal het wel denim zijn.

[ Voor 25% gewijzigd door Caelorum op 27-10-2014 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
Caelorum schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 20:03:

Dat artikel is 9 dagen oud. Ik kan mij voorstellen dat dat niet het probleem is hier, maar heb geen L520 om het te vergelijken dus wie weet :) Overigens heeft dat artikel het over dat als je een tweede keer de app opent er wel Cyan staat, dus het is eenvoudig na te gaan door de poster. Ga er nog eens heen en kijk of er Cyan staat. Nee? Dat zal het wel denim zijn.
Ik blijf wat ik ook doe demin in de settings zien. Lijkt mij nogal onwaarschijnlijk dat het dan nog steeds een bug is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmsen
  • Registratie: November 2000
  • Nu online
vali schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 20:38:
[...]

Ik blijf wat ik ook doe demin in de settings zien. Lijkt mij nogal onwaarschijnlijk dat het dan nog steeds een bug is.
Heb je dan nu ook 'Lumia Camera' of heb je nog steeds 'Nokia Camera'? Dat zou één van de wijzigingen met de Denim update zijn toch?

What a fine day for Science! | Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
  • Laatst online: 04-08 02:19
Harmsen schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 07:12:
[...]

Heb je dan nu ook 'Lumia Camera' of heb je nog steeds 'Nokia Camera'? Dat zou één van de wijzigingen met de Denim update zijn toch?
Denim is nog steeds niet uitgerold.
Dat werd eerder ook al aangegeven.
Alleen degene die de preview hebben lopen een aantal stappen voor op de rest.

Zie ook..............http://www.windowscentral.com/nokia-lumias-extras-info-update-causes-false-lumia-denim-firmware-sightings?page=1

---------------------------------------------------------------------------------

Nokia Lumias grab Extras + Info update, causes false Lumia Denim firmware sightings

Apps
Windows Phone News
By Daniel Rubino, Thursday, Oct 16, 2014 at 10:22 am EDT

Microsoft this morning pushed out an update for the Extras + Info system app found on Nokia Lumia smartphones. The Extras + Info area is where users can find out what firmware version they are currently on, like Lumia Black, Lumia Cyan, or Lumia Denim.

Today's update arrives without a changelog; however it is safe to surmise that it is laying the groundwork for the forthcoming Lumia Denim update for those still on Cyan. In fact, many people have tipped us after updating to tell they now have the Lumia Denim update.

This claim of having Lumia Denim though is false.

Evidently, the Extras + Info update for some users is causing the app to reveal temporarily the firmware as Lumia Denim. Going back into the app afterwards though resets it back to Lumia Cyan.

Indeed, over-the-air firmware updates are obviously much more significant than just updating an app in the Store. Moreover, firmware updates typically start at 1 PM Eastern Time and not early in the morning. Having said that, this is a good sign that Microsoft is getting ready to being pushing out the firmware, as updating Extras + Info is needed properly to reflect any changes in a firmware update. This example is analogous to the odd Network+ update last week, which was needed for today's Truecaller app update to expose API access to the Windows Phone dialer for real-time Caller ID.

Regardless, take today's update for Extras + Info, but do not assume you just received a firmware update. Windows Central will keep you posted when Lumia Denim does officially begin.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

Once we were young and ruthless, now we are old and toothless....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Amadeus1966 schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 11:40:
[...] This claim of having Lumia Denim though is false.

Evidently, the Extras + Info update for some users is causing the app to reveal temporarily the firmware as Lumia Denim. Going back into the app afterwards though resets it back to Lumia Cyan.[...]
Caelorum schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 20:03:
[...] Overigens heeft dat artikel het over dat als je een tweede keer de app opent er wel Cyan staat, dus het is eenvoudig na te gaan door de poster. Ga er nog eens heen en kijk of er Cyan staat. Nee? Dat zal het wel denim zijn.
vali schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 20:38:
[...] Ik blijf wat ik ook doe demin in de settings zien. Lijkt mij nogal onwaarschijnlijk dat het dan nog steeds een bug is.
En nu dus de vraag. Heeft hij het wel of niet? Dat artikel is al weer een paar dagen oud en geeft aan dat het vanzelf zou moeten veranderen in Cyan, maar dat doet het niet. Ik twijfel dus nu zeg maar. Waarschijnlijk heeft hij het niet, maar misschien wel.

Maar dit heeft niet zoveel met WP8.1 zelf te maken, maar meer met de diverse lumia devices (en in dit geval de L520)

[ Voor 4% gewijzigd door Caelorum op 28-10-2014 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
Dan was er al wel wat meer geluid uit de community gekomen dacht je niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
Amadeus1966 schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 12:53:
Dan was er al wel wat meer geluid uit de community gekomen dacht je niet..
Tja mij maakt het eigenlijk niet uit welke versie ik heb voor mijn l520. Voornamelijk brengt de demin update verbeteringen voor de camera uit en daar merk je toch vrij weinig van met zo'n goedkope sensor.

Er kan zelf nergens terug vinden dat er mensen zijn waarbij "demin" blijft staan, wel dat het na enige tijd vanzelf veranderd in cyaan. :) Kunnen er uren over discusseren, het is zoals het is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bacchus
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-09 08:59
Binnenkort wordt de chipknip afgeschaft en vervangen door contactloos betalen. Dat zou via NFC en een beveiligde simkaart moeten werken. Nu ondersteunen mijn toestel (L925), zijn OS (WP8.1), mijn bank (ABN-AMRO) en mijn provider (Vodafone) volgens mij allemaal hun relevante delen maar ik kan er weinig kaas van maken hoe ik dat samen laat werken.

Heeft iemand contactloos betalen al aan de gang gekregen? Uiteraard ben ik vooral geïnteresseerd in situaties die enigszins op die van mij lijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:27

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

coenox schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 22:24:
Verder voel ik me lid van een exclusieve club mensen die nu door heeft wat het beste systeem is. Over een jaar zeggen we 'zie je wel...'
Dat denk ik al 3 jaar }:|

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St00mwals
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-09 15:09
Bacchus schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 14:14:
Binnenkort wordt de chipknip afgeschaft en vervangen door contactloos betalen. Dat zou via NFC en een beveiligde simkaart moeten werken. Nu ondersteunen mijn toestel (L925), zijn OS (WP8.1), mijn bank (ABN-AMRO) en mijn provider (Vodafone) volgens mij allemaal hun relevante delen maar ik kan er weinig kaas van maken hoe ik dat samen laat werken.

Heeft iemand contactloos betalen al aan de gang gekregen? Uiteraard ben ik vooral geïnteresseerd in situaties die enigszins op die van mij lijken.
Met de zeer uitgebreide Mobiel Bankieren app van de ABN-AMRO verwacht ik niet dat je het ooit aan de praat gaat krijgen.
Ik ben zelf gewoon naar een ABN-kantoor gegaan en heb een vervangende pas aangevraagd, krijg je gratis een pas met NFC :+
Menig winkelier kijkt nog ff raar op, maar het werkt als een trein! (Buiten het feit dat ik het juist op het station veel gebruik :9 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trabbit
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 10:55
Ik hoop dat deze vraag niet al eerder is gesteld, anders mijn excuses.

Wanneer ik naar het buitenland ga zet ik het automatisch uploaden van mijn foto's via wifi uit, omdat in het huisje waar ik ben het wifi netwerk via 3g gaat met bijbehorend datalimiet.

Wanneer ik thuis kom zet ik het automatisch uploaden weer aan, echter worden alle genomen foto's die in de tijd dat automatisch uploaden niet aan stond niet geupload. Alleen de foto's die ik hierna weer neem worden weer geupload.

Handmatig uploaden via de telefoon naar onedrive is voor mij geen oplossing omdat de foto's dan niet in high resolution worden geupload en dat wil ik juist wel.

Lumia 1520

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik heb daar ook nog geen oplossing voor, mijn vader gebruik mijn W1 zonder simkaart, als hij dus niet thuis is (geen wifi) maakt hij foto's die tot max 2 dagen eenmaal thuis wel worden geüpload. Maar alles daarvoor, of met een foutmelding (onedrive of mijn internet eruit), worden niet meer geüpload.

Sync je handmatig met je PC komen ze weer in compleet andere mappen en zit je weer met verspreide foto's in diverse mappen.

Een soort van 'sync all' functie zou wel handig zijn, die heb ik nog niet gevonden.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trabbit
Hoe ik het nu doe is:

Via verkenner de map openen, zoeken op high en dan de boel naar de pc kopieren en dan weer van pc uploaden naar de camera roll map in onedrive. Ik word hier alleen gestoord van omdat het veel werk is en lang duurt via usb gezien ik in twee weken al snel 2gb aan high res foto's maak.

Ik noem de manier waarop windowsphone het doet geen Backup of syncen. Meer een instant upload wanneer dit aan staat. Via de Flickr app kan het wel gewoon dus waarom onedrive niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Watchmano
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 08-05 20:38
Ik zit dus echt te twijfelen of ik nog even moet wachten op de telefoon van microsoft of dat ik de lumia 930 moet halen.

Volgens dit nieuwsbericht presenteert microsoft namelijk z'n eerste phone:
http://tweakers.net/nieuw...p-smartphones-zetten.html

hmm wrong topic

[ Voor 4% gewijzigd door Watchmano op 30-10-2014 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shenr
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-08 22:31
Watchmano schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 15:23:
Ik zit dus echt te twijfelen of ik nog even moet wachten op de telefoon van microsoft of dat ik de lumia 930 moet halen.

Volgens dit nieuwsbericht presenteert microsoft namelijk z'n eerste phone:
http://tweakers.net/nieuw...p-smartphones-zetten.html

hmm wrong topic
Microsoft zal wel nieuwe telefoons aankondigen, maar dit zal naar mijn verwachting nog geen nieuwe 9 serie flagship zijn. Eerder een nieuwe phablet (nog geen 30 van) of een variant op een bestaande telefoon (sidegrade en geen upgrade, 835, 935, etc.). De 930 is er pas 4 maanden en ik verwacht nog geen nieuwe flagship tot Q2 2015

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreamvoid
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Ik hoop eigenlijk op een dualsim opvolger van de 1320, dat ding is bijna perfect. Prijs van rond de 250 euro, 720p scherm, de camera's van de 735 erin, Snapdragon 400 (of de nieuwe 410), een 3500 mAh accu, en klaar is kees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Watchmano
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 08-05 20:38
shenr schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 15:38:
[...]

Microsoft zal wel nieuwe telefoons aankondigen, maar dit zal naar mijn verwachting nog geen nieuwe 9 serie flagship zijn. Eerder een nieuwe phablet (nog geen 30 van) of een variant op een bestaande telefoon (sidegrade en geen upgrade, 835, 935, etc.). De 930 is er pas 4 maanden en ik verwacht nog geen nieuwe flagship tot Q2 2015
Klopt maar de geruchten zijn dat ze binnenkort met nieuwe telefoon komen. Als ze met binnenkort 1 maand bedoelen dan wacht ik wel maar 3/4 maanden wil ik niet wachten. Klopt het dat alle windows Phone 8.1 toestellen update krijgen naar w10?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-09 00:38
Zou normaal gezien gedaan worden ja, maar ik denk dat we dit eerst zullen moeten afwachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badluckboy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 04-07 14:57
Waarom moet agenda op de achtergrond draaien? Wat gebeurt er als ik hem uitzet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trabbit
Neem aan syncen toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Topicstarter
Watchmano schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 16:00:
[...]

Klopt maar de geruchten zijn dat ze binnenkort met nieuwe telefoon komen. Als ze met binnenkort 1 maand bedoelen dan wacht ik wel maar 3/4 maanden wil ik niet wachten. Klopt het dat alle windows Phone 8.1 toestellen update krijgen naar w10?
Dat weet nog niemand. Het lijkt mij slim van MS om dat wel te doen als ze geen tweede wp7 debacle willen.

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08-09 09:28
PaT schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 08:05:
[...]

Dat weet nog niemand. Het lijkt mij slim van MS om dat wel te doen als ze geen tweede wp7 debacle willen.
Ik zie dat persoonlijk echt niet gebeuren, laat staan voor mijn 8X. W10 komt pas (denk ik) uit eind 2015. Je krijgt toch ook geen gratis Windows OS upgrade op je pc?

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heilige Kaas
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 08-08 17:12
Op je pc hebben ze een monopoly dus kopen mensen het toch wel, voor de telefoon kunnen ze het zich niet veroorloven dus ik denk dat we de update wel gratis krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19-09 11:30

CAP-Team

XBL: CAPTeam

JerX schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 08:25:
[...]

Ik zie dat persoonlijk echt niet gebeuren, laat staan voor mijn 8X. W10 komt pas (denk ik) uit eind 2015. Je krijgt toch ook geen gratis Windows OS upgrade op je pc?
Dat laatste is nog maar de vraag :) Het gaat er wel op lijken.

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicros
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 02-06-2021
Geen idee of ik hier de vraag op de juiste plek stel maarja , here it goes.
Ik gebruik sinds gisteren Nokia Drive voor navigatie in de auto , mijn Lumia 1520 is via bluetooth gekoppeld. Nu merk ik tijdens het rijden dat de navigatie aanwijzingen over de speaker van mijn telefoon gaan in plaats van via de autospeakers. De muziek die ik via bluetooth stream stopt wel heel netjes maar vervolgens krijg ik dus (in verhouding) heel zacht de aanwijzingen te horen.
Zijn er meer mensen met deze issue of ligt het aan mij en is het een instellingen die ik over het hoofd zie ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker1234
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 06-07-2022
Start eerst muziek en start daana Drive.
Heb ik soms als ik Navigon start, geen geluid over BT.
Dan sluit ik Navigon, speel muziek en start daarna weer Navigon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koepert
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 05:12
Vicros schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 10:32:
Geen idee of ik hier de vraag op de juiste plek stel maarja , here it goes.
Ik gebruik sinds gisteren Nokia Drive voor navigatie in de auto , mijn Lumia 1520 is via bluetooth gekoppeld. Nu merk ik tijdens het rijden dat de navigatie aanwijzingen over de speaker van mijn telefoon gaan in plaats van via de autospeakers. De muziek die ik via bluetooth stream stopt wel heel netjes maar vervolgens krijg ik dus (in verhouding) heel zacht de aanwijzingen te horen.
Zijn er meer mensen met deze issue of ligt het aan mij en is het een instellingen die ik over het hoofd zie ?
Hoe staan je volumeinstellingen? (Zonder muziek) had ik laatst hetzelfde, bleek mijn volume daarvoor op 1 oid te staan. Volgens mij valt muziek onder zelfde control als de spraak v navi, maar wellicht worth a shot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicros
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 02-06-2021
Koepert schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 14:17:
[...]

Hoe staan je volumeinstellingen? (Zonder muziek) had ik laatst hetzelfde, bleek mijn volume daarvoor op 1 oid te staan. Volgens mij valt muziek onder zelfde control als de spraak v navi, maar wellicht worth a shot.
Muziek over BT staat gewoon voluit op 30 , dan hoef ik mijn radio niet zo hard te zetten waardoor ik dus niet doof word zodra ik van source wissel.

Maar het is dus duidelijk merkbaar over de speaker van de telefoon , ik hoor het gewoon uit mn telefoon op mn dashboard komen ipv uit de speakers.
Tweaker1234 schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 13:19:
Start eerst muziek en start daana Drive.
Heb ik soms als ik Navigon start, geen geluid over BT.
Dan sluit ik Navigon, speel muziek en start daarna weer Navigon.
Ik zal dit zomenteen wel even proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Ik gebruik geen Here Drive, maar CoPilot GPS. Tot dusver gaat die altijd netjes over de speakers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 06:41
Wat is de meerwaarde van die app boven Drive?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Drive is best OK, vooral omdat het gratis is. Maar CoPilot werkt ronduit beter in mijn ervaring. Minder omslachtige routes, daar heeft Drive nog wel eens een handje van (veel B-wegen of kleine plattelandsroutes terwijl het veel makkelijker is om een hoofdweg/snelweg te pakken).

Heb het destijds een keer in een aanbieding gekocht en het mooie is dat het ook crossplatform is. Hoewel ik hoofdzakelijk Windows Phone gebruik heb ik een iPhone voor bepaalde werk-apps en daar kan ik ook vrolijk CoPilot op gebruiken. En een oude Galaxy S werkt er ook mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het ook mogelijk om in de inbox van je email het jaartal te laten weergeven?
Is nu enkel dag en maand, zelfs wanneer je de mail leest is dit niet zichtbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Nope niet mogelijk. Misschien even hier kijken of er een suggestie is om je vote aan te lenen en anders 1 aanmaken? -> https://windowsphone.user...01801-feature-suggestions

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Caelorum schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 21:28:
Nope niet mogelijk. Misschien even hier kijken of er een suggestie is om je vote aan te lenen en anders 1 aanmaken? -> https://windowsphone.user...01801-feature-suggestions
Gevonden: https://windowsphone.user...e-including-year#comments

Update: graag allemaal stemmen!!

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2014 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badluckboy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 04-07 14:57
Ik meen dat er ooit een app was om op tel geinstallerde apps te verplaatsen naar je sd kaart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Norman
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 25-04-2021
badluckboy schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 22:14:
Ik meen dat er ooit een app was om op tel geinstallerde apps te verplaatsen naar je sd kaart?
Kan dat niet met "Storage Sense" (onderdeel van 8.1)?
Als je Here navigatie-kaarten op sd-kaart wil plaatsen dan kan dat via de "Lumia Storage Check" app. Je kan deze kaarten niet verplaatsen, je moet ze dan eerst verwijderen, dan met de app aangeven waar je ze wil hebben (phone of sd-kaart) en dan opnieuw downloaden.

2020 back to my ol' LG L5-II, UltraSlimRom, no gapps, DavDroid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-08-2024
Norman schreef op zondag 02 november 2014 @ 14:40:
[...]

Kan dat niet met "Storage Sense" (onderdeel van 8.1)?
Als je Here navigatie-kaarten op sd-kaart wil plaatsen dan kan dat via de "Lumia Storage Check" app. Je kan deze kaarten niet verplaatsen, je moet ze dan eerst verwijderen, dan met de app aangeven waar je ze wil hebben (phone of sd-kaart) en dan opnieuw downloaden.
http://www.windowsphone.c...c2-4f19-8161-67149e44214c

iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

badluckboy schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 22:14:
Bij mij kan dat via "Opslaginzicht" onder de instellingen, ik kan door op een app te gaan staan en deze geselecteerd te houden, kiezen voor "verplaatsen naar...", dat geldt echter niet voor kaarten (maps)

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alsditookniet
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-10-2023
Sins een week heb ik via mijn provider geen internet meer. Na de update van cyaan.

Nu moet ik instellingen veranderd in de optie toegangspunt.
Maar als ik deze optie zoek in instellingen is deze optie niet aanwezig.

Wat nu?

zondag 02 november 2014 15:30

PinokkioTV
Menu - instellingen - mobiel netwerk & simkaart - sim-instellingen - handmatige apn

zondag 02 november 2014 15:44

alsditookniet

De optie handmatige apn staat er niet bij
Of iets waar ik zoets kan instellen. Heb.
-provider naam
-snelheids optie 2g 3g 4g
-instellingen handmatig of automatisch provider
-t-mobile.. ( kan ik op klikken maar niks aanpassen)

hoe kan deze optie niet aanwezig zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sonny7
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 15-09 10:26
hardware-lover schreef op zondag 02 november 2014 @ 17:13:
[...]

Bij mij kan dat via "Opslaginzicht" onder de instellingen, ik kan door op een app te gaan staan en deze geselecteerd te houden, kiezen voor "verplaatsen naar...", dat geldt echter niet voor kaarten (maps)
Dat kan alleen met de beta versie van Storage sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
alsditookniet schreef op zondag 02 november 2014 @ 19:26:
Sins een week heb ik via mijn provider geen internet meer. Na de update van cyaan.
[...]Nu moet ik instellingen veranderd in de optie toegangspunt.
Maar als ik deze optie zoek in instellingen is deze optie niet aanwezig.
[...] hoe kan deze optie niet aanwezig zijn?
Omdat Windows Phone 8 werkt met config files beschikbaar gesteld vanuit het netwerk van de operator of iets dergelijks. Wat je zoekt is Settings -> access point. Daar zou je het moeten kunnen veranderen. Je ziet daar een overzicht met verschillende configs (in mijn geval T-Mobile NL, Ben Prepaid en Ben) en een (+) knop voor handmatig toevoegen van APN en dergelijke.
[...]De optie handmatige apn staat er niet bij
Of iets waar ik zoets kan instellen.[...]
Je zit dan ook in het verkeerde menu te kijken :P Het heet nu iets als "toegangspunt" (access point)

[ Voor 11% gewijzigd door Caelorum op 02-11-2014 23:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Sonny7 schreef op zondag 02 november 2014 @ 20:54:
[...]
Dat kan alleen met de beta versie van Storage sense.
Je bedoelt kaarten verplaatsen? Want apps verplaatsen kan ik zonder die Storage sense, die staat namelijk niet op mijn feun.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alsditookniet
Caelorum schreef op zondag 02 november 2014 @ 23:55:
[...]

Omdat Windows Phone 8 werkt met config files beschikbaar gesteld vanuit het netwerk van de operator of iets dergelijks. Wat je zoekt is Settings -> access point. Daar zou je het moeten kunnen veranderen. Je ziet daar een overzicht met verschillende configs (in mijn geval T-Mobile NL, Ben Prepaid en Ben) en een (+) knop voor handmatig toevoegen van APN en dergelijke.

[...]
Je zit dan ook in het verkeerde menu te kijken :P Het heet nu iets als "toegangspunt" (access point)
Dat is nu juist het probleem. De optie toegangspunt is niet aanwezig in mijn instellingen.

Dat is juist waarom ik het niet begrijp. Hoe kan een optie in instellingen nu verdwijnen. Zelfs na fabrieks instellingen komt deze optie niet in de lijst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Mobiel netwerk en dan klikken op de provider onder Sim-instelling :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alsditookniet
De laatste 3 opties staan er niet bij
http://1drv.ms/1xRraIg

[ Voor 32% gewijzigd door alsditookniet op 03-11-2014 09:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Wederom het verkeerde scherm denk ik. Het stata bij mij onder Settings -> Access point en niet Settings ->cellular+sim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alsditookniet
Tussen welke instellingen vind ik Access point / toegangspunt dan? Ik heb deze optie niet er tussen staan helaas al mijn instellingen.

http://1drv.ms/10hYEEU

[ Voor 20% gewijzigd door alsditookniet op 03-11-2014 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Topicstarter
Misschien moet je even het programma'tje "netwerk instellen" (of zo iets) van Nokia draaien? Ik weet niet 100% zeker of dat standaard er op staat of dat je dat moet downloaden uit de store. (wie helpt mij even met de correcte naam?)

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
alsditookniet schreef op maandag 03 november 2014 @ 10:03:
Tussen welke instellingen vind ik Access point / toegangspunt dan? Ik heb deze optie niet er tussen staan helaas al mijn instellingen.

http://1drv.ms/10hYEEU
Welke smartphone heb je eigenlijk? Als ik naar mobile + sim ga kan ik daar bij SIM settings instellen hoe ik het wil (automatisch of handmatig).

Mocht dit niet allemaal helpen dan zou ik ff langs je provider gaan. Misschien kunnen die je erbij helpen.
PaT schreef op maandag 03 november 2014 @ 10:18:
Misschien moet je even het programma'tje "netwerk instellen" (of zo iets) van Nokia draaien? Ik weet niet 100% zeker of dat standaard er op staat of dat je dat moet downloaden uit de store. (wie helpt mij even met de correcte naam?)
Kan die niet echt vinden, bestaat die app nog ? Denk dat hij tegenwoordig in wp8.1 zit ingebakken.

[ Voor 28% gewijzigd door vali op 03-11-2014 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alsditookniet
Via t-mobile 1200. Kunnen ze me alleen helpen via instellingen. En geen mms meer sturen met de instellingen.

probleem opgelost.

nadat ik bij t-mobile geweest was om een andere sim te proberen.(wat niet hielp)

nogmaals de telefoon instellingen naar fabrieksinstellingen gezet met back-up.(dit hielp niet)
nadat ik de fabrieksinstellingen zonder back-up deed werd het probleem opgelost( vreemd maarja)

gelukkig maar weer tevreden alles ingesteld en heb nu de optie om mijn apn te kunnen instellen terug.

bedankt voor de tips

[ Voor 66% gewijzigd door alsditookniet op 03-11-2014 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timoth
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 06-09 21:00
Hallo allemaal,

ik heb op dit moment de beschikking over een Lumia 930 en een Lumia 1520. Eén van deze 2 toestellen wil ik houden, maar ik weet op dit moment nog niet precies welke. Wat ik ook mee wil laten spelen is hoelang de toestellen ge-update worden. Windows 10 is inmiddels aangekondigd en ik vroeg mij af of beide toestellen deze update zullen krijgen. Niemand weet dat nog zeker natuurlijk, maar wat is jullie idee hierover?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul01
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 10:05
Ik denk het wel. De 1520 is natuurlijk al wel een "ouder" model en zou dan ook wel eerder uit de ondersteuning gaan door MS.

Siemens M50, M55, S65, Nokia N72, N95, N8, Lumia 800, 720, 925, 640, 650, Huawei P9, P20, Oneplus 8 Pro, Oneplus 12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
Telfordia schreef op maandag 03 november 2014 @ 13:17:
Ik denk het wel. De 1520 is natuurlijk al wel een "ouder" model en zou dan ook wel eerder uit de ondersteuning gaan door MS.
Zit qua hardware geen verschil tussen deze twee modellen.Microsoft zal 36 maanden ondersteuning bieden op beide toestellen en bij iedere grote release wordt dit verlengt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Migrator
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Telfordia schreef op maandag 03 november 2014 @ 13:17:
Onthoudt wel dat de 930 in de vorm van de Lumia Icon ook al een hele tijd uit is (Februari 2014 t.o.v. November 2013 voor de 1520). Verder is de hardware nagenoeg identiek, zoals vali al zegt. Ik denk dat ze beide de update naar Windows 10 zullen meemaken. :)

If you choose not to decide, you still have made a choice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
Zolang er nog geen eol is aangekondigd voor beide toestellen zou ik er niet wakker van liggen.

Persoonlijk zou de 1520 mijn voorkeur genieten, alleen al voor de schermgrote.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19-09 11:30

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Eigenlijk zit ik nog te wachten op een 1530 of een 1030 als opvolger voor mijn 920..

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik mag volgende week alweer wat nieuws uitzoeken, dacht eerst de 930 maar die is nog aardig aan de prijs, de 830 is weer een marginale verbetering tov mijn huidige 920 (ok, scherm is flinke plus).

Wil er niet te lang mee wachten, hoe eerder ik bij Vodafone weg ben, hoe beter, blijft het jammer dat de WP versie van de HTC One nog nergens te vinden is.

Andere ding, ik kocht gisteren op mijn tablet 'Bridge Constructor', 2.99 in de store. Daarbij staat het icoontje dat hij dus Tablet/Phone is en ik kon hem ook netjes installeren op mijn PC (Tablet is NL settings, PC is US, dus regio werkt gewoon). Echter op WP, zowel NL als US, moet ik de game nog steeds aanschaffen, alsof hij niet kent dat ik de game al gekocht heb.

Ik dacht juist dat die games voor 1 bedrag op beide platformen gespeeld konden worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjtristan
  • Laatst online: 12-06 00:17
Ik heb zelf de HTC One bij de Verizon release direct uit amerika geimporteerd. Het is echt een heerlijke telefoon, 32GB interne geheugen en nog uit te breiden met een micro-sd kaartje. ik gebruik hem samen met de Dot view case en dat wordt ook prima ondersteund op Windows Phone.

Het is inderdaad jammer dat die nog niet in nederland te verkrijgen is maar als je hem los wilt kopen is importeren nog wel een optie (werkt perfect met NL simkaart en op nederlandse frequentiebanden, moest alleen even APN handmatig instellen). Misschien koop ik er binnenkort ook nog wel een Microsoft Band bij :).

http://specs.tweak.to/15535

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timoth
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 06-09 21:00
Migrator schreef op maandag 03 november 2014 @ 13:34:
[...]

Onthoudt wel dat de 930 in de vorm van de Lumia Icon ook al een hele tijd uit is (Februari 2014 t.o.v. November 2013 voor de 1520). Verder is de hardware nagenoeg identiek, zoals vali al zegt. Ik denk dat ze beide de update naar Windows 10 zullen meemaken. :)
Bedankt voor jullie antwoorden. Qua updates zullen ze elkaar dus niet zoveel doen. Dan zal ik mijn keuze wel van andere dingen laten afhangen. Ik kom van een 920 en wil nu de 930 of 1520 gaan kiezen. Ik test deze week de 930 en volgende week de 1520 en zal dan een keus maken. Ik ben benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

tjtristan schreef op maandag 03 november 2014 @ 17:32:
Ik heb zelf de HTC One bij de Verizon release direct uit amerika geimporteerd. Het is echt een heerlijke telefoon, 32GB interne geheugen en nog uit te breiden met een micro-sd kaartje. ik gebruik hem samen met de Dot view case en dat wordt ook prima ondersteund op Windows Phone.

Het is inderdaad jammer dat die nog niet in nederland te verkrijgen is maar als je hem los wilt kopen is importeren nog wel een optie (werkt perfect met NL simkaart en op nederlandse frequentiebanden, moest alleen even APN handmatig instellen). Misschien koop ik er binnenkort ook nog wel een Microsoft Band bij :).
ooh die dot cover werkt ook? :) mijn zwager heeft de android versie, zeker een mooi toestel. Neem,de phone icm verlenging, scheelt toch iets in de kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tropicc
SinergyX schreef op maandag 03 november 2014 @ 17:17:Andere ding, ik kocht gisteren op mijn tablet 'Bridge Constructor', 2.99 in de store. Daarbij staat het icoontje dat hij dus Tablet/Phone is en ik kon hem ook netjes installeren op mijn PC (Tablet is NL settings, PC is US, dus regio werkt gewoon). Echter op WP, zowel NL als US, moet ik de game nog steeds aanschaffen, alsof hij niet kent dat ik de game al gekocht heb.

Ik dacht juist dat die games voor 1 bedrag op beide platformen gespeeld konden worden?
Weet je het zeker? In de store van WP staat nog steeds de knop "buy", ook als je hem al eens gekocht en verwijderd hebt. Als je dan op buy klikt, kun je hem gewoon gratis downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Tropicc schreef op maandag 03 november 2014 @ 18:16:
[...]

Weet je het zeker? In de store van WP staat nog steeds de knop "buy", ook als je hem al eens gekocht en verwijderd hebt. Als je dan op buy klikt, kun je hem gewoon gratis downloaden.
Jup, net weer geprobeerd, NL € 1,99 afrekenen en US $1,99, na de eerste keer kopen aanklikken. (anders krijg je melding dat je al eigenaar bent).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tropicc
SinergyX schreef op maandag 03 november 2014 @ 18:22:
[...]

Jup, net weer geprobeerd, NL € 1,99 afrekenen en US $1,99, na de eerste keer kopen aanklikken. (anders krijg je melding dat je al eigenaar bent).
Ja precies.
Heb je toen je je telefoon op US zette echt alles op US gezet?

Anders zou ik het ook niet weten helaas. :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
tjtristan schreef op maandag 03 november 2014 @ 17:32:

Hoe heb jij de import georganiseerd als ik vragen mag? De track record van htc wat betreft updates is waar droevig naar mijn ervaring (op zowel droid als op Windows Phone) maar vind inderdaad het toestel zelf wel erg mooi. Heeft m.i. veel meer uitstraling dan de nieuwere Nokia's. Zou tzt allicht een aardige vervanger zijn voor mijn Ativ S..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-01-2024
Ik had een vraag voor jullie. Ik heb een NL920 met WP8.1 update er al op, nu zag ik net op deze website dat word flow keyboard er ook al is in het Nederlands. Maar bij mij is dit helemaal niet het geval... Ik heb 2 toetsenborden bij mijn instellingen, Engels en Nederlands(Belgie). Als ik op Engels klik krijg ik inderdaad de optie om word flow aan/uit te zetten, maar bij Nederlands(Belgie) is deze optie er helemaal niet. Ik kan dus ook geen word flow gebruiken, heeft iemand een idee aan wat dit kan liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Laatst online: 07:06

BM

Moderator Spielerij
Volgens mij is die optie er alleen bij een NL-NL keyboard, en niet bij NL-BE.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Wat BM zegt dus. Alleen voor Nederlanders en niet voor Belgen. Beetje vreemd, maar wat doe je er aan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjtristan
  • Laatst online: 12-06 00:17
SinergyX schreef op maandag 03 november 2014 @ 18:12:
[...]

ooh die dot cover werkt ook? :) mijn zwager heeft de android versie, zeker een mooi toestel. Neem,de phone icm verlenging, scheelt toch iets in de kosten.
Jup werkt ook. Volgens mij met dezelfde functionaliteit als de android versie (tijd, weer, laatst gebelde nummers, volume, bellen/opnemen en als bonus nog cortana).
xxxneoxxx schreef op maandag 03 november 2014 @ 18:48:
[...]

Hoe heb jij de import georganiseerd als ik vragen mag? De track record van htc wat betreft updates is waar droevig naar mijn ervaring (op zowel droid als op Windows Phone) maar vind inderdaad het toestel zelf wel erg mooi. Heeft m.i. veel meer uitstraling dan de nieuwere Nokia's. Zou tzt allicht een aardige vervanger zijn voor mijn Ativ S..
Ik heb hem via ebay besteld van een verkoper met goede feedback, dit was nog in augustus toen die net uit was en de verkoper verkocht hem voor dezelfde prijs als dat hij normaal nieuw zou kosten in de VS. Volgens mij is hij nu wel (nieuw) voor minder geld te krijgen.

Kwam uit de doos met W8.1 Update 1 dus dat was wel fijn :).

http://specs.tweak.to/15535

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
@tjtristan

Cortana gaat er vantussen zodra je alles op nederlands hebt gezet ;-)
Maar voor de rest..................niets mis mee, absoluut niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[b]Caelorum schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 21:14:[b]

En nu dus de vraag. Heeft hij het wel of niet? Dat artikel is al weer een paar dagen oud en geeft aan dat het vanzelf zou moeten veranderen in Cyan, maar dat doet het niet. Ik twijfel dus nu zeg maar. Waarschijnlijk heeft hij het niet, maar misschien wel.
Hier ondertussen ook "Lumia Denim" incl. "Lumia Camera", die ook niet terug verandert in Cyan.
L920.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-01-2024
BM schreef op maandag 03 november 2014 @ 19:57:
Volgens mij is die optie er alleen bij een NL-NL keyboard, en niet bij NL-BE.
Dat was het inderdaad, bedankt! Vraag me af of ze dit zelf wel beseffen bij Microsoft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luifel
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-05-2023
Voice recorder.....
Als je een film opneemt, maak de lumia 930 gebruik van meerdere microfoons en heb je een goede
Stereo geluidsweergave. Maar standaard zit er geen voicerecorder in ( of zie ik wat over het hoofd)
Natuurlijk zijn er tig voicerecorders in de shop, maar die nemen volgens mij niet in stereo op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• urk_forever
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-09 16:10
SinergyX schreef op maandag 03 november 2014 @ 17:17:
Andere ding, ik kocht gisteren op mijn tablet 'Bridge Constructor', 2.99 in de store. Daarbij staat het icoontje dat hij dus Tablet/Phone is en ik kon hem ook netjes installeren op mijn PC (Tablet is NL settings, PC is US, dus regio werkt gewoon). Echter op WP, zowel NL als US, moet ik de game nog steeds aanschaffen, alsof hij niet kent dat ik de game al gekocht heb.

Dat het een universal app is betekent toch niet dat je hem maar 1 keer hoeft te kopen?

Hier geven ze ook aan dat dit een keus van de ontwikkelaar is.

[ Voor 11% gewijzigd door urk_forever op 10-11-2014 12:44 ]

Hail to the king baby!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-09 16:30

Swerfer

Hmm...

urk_forever schreef op maandag 10 november 2014 @ 12:41:
[...]

Dat het een universal app is betekent toch niet dat je hem maar 1 keer hoeft te kopen?

Hier geven ze ook aan dat dit een keus van de ontwikkelaar is.
Volgens mij hoef je hem bij een universele app maar 1x te kopen. Maar ik zag in de store bij Bridge Constructor geen icoontjes staan (zoals in mijn avatar) dat het een universele app is???

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Laatst online: 07:06

BM

Moderator Spielerij
Dat is volgens mij het verschil tussen Universal en Unified, maar heel uitgebreid heb ik me daar nog niet in verdiept. Afaik is Universal meer iets voor developers, en unified voor de gebruiker (1x kopen voor meerdere platformen, maar dat laatste is volgens mij pas recent mogelijk)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-09 16:30

Swerfer

Hmm...

BM schreef op maandag 10 november 2014 @ 13:55:
Dat is volgens mij het verschil tussen Universal en Unified, maar heel uitgebreid heb ik me daar nog niet in verdiept. Afaik is Universal meer iets voor developers, en unified voor de gebruiker (1x kopen voor meerdere platformen, maar dat laatste is volgens mij pas recent mogelijk)
http://dev.windows.com/en...ng-universal-windows-apps

Zie 2e alinea...

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Swerfer schreef op maandag 10 november 2014 @ 13:54:
[...]

Volgens mij hoef je hem bij een universele app maar 1x te kopen. Maar ik zag in de store bij Bridge Constructor geen icoontjes staan (zoals in mijn avatar) dat het een universele app is???
Opmerkelijk in mijn geval nu ook niet meer, ik weet 100% zeker dat hij in de Win8.1 store zo'n icoontje had.

Wordt nu alleen WP beetje zat, inmiddels erachter dat wanneer een app (niet explorer) een sync doet (Ebay, email, WF-status) mijn verbinding opeens stopt en tot ~5 minuten erna niet voorbij G-verbinding kan/gaat. Nu dacht ik dat dit altijd aan Vodafone lag (wat het ook doet, maar dat is locatie afhankelijk), maar blijkbaar doet WP ook iets raars met mijn verbinding.

Ook wanneer ik een bijlage tracht te downloaden, kan IE geen pagina's meer openen, tot het moment dat de bijlage binnen is, dan heb ik weer verbinding in IE.

Nu mag ik over 3 dagen m'n nieuwe toestel uitkiezen, maar nu ik dit toch redelijk heb kunnen vaststellen, begin ik toch m'n twijfels te krijgen over WP én Vodafone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerkeP
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 05:52

GerkeP

Vragen mag altijd........

@SinergyX

Dat ligt echt niet aan je toestel (of wel, maar dan is ie stuk en moet je garantie claimen), nog nooit problemen gehad op dat vlak. Ik vind het fijne van mijn Lumia 1020 dat ik alles tegelijk kan doen, ding bloedje snel is op 4G van KPN en ook nog eens als access point fungeert ondertussen voor mijn Surface Pro 3. Dat moet je eens proberen met een iPhone of Android toestel (lukt je echt niet ;) )

GerkeP

Pagina: 1 ... 42 ... 66 Laatste