En inderdaad een 2e update nu na de eerste kleine..
Dat viel mij ook op. Daar is hij mij nu mee bezig. Bij de eerste update.Caelorum schreef op maandag 14 april 2014 @ 13:17:
Eerste wat mij opvalt op mijn L920. De install waarbij staat "Migrating your data" heeft een veel kleiner lettertype gekregen. Hoop dat dit voor de rest van het OS ook zo is. Dan kan er eindelijk wat meer info op het scherm
Geen update beschikbaar voor lumia 520
?
Mijn smarthome blog artikelen over: Thuisaccu | Dynamische energieprijzen | Watermeter
Ja :-)MarkoAlmelo schreef op maandag 14 april 2014 @ 13:21:
Heb je je wel aangemeld als dev?
Aha, dat nog niet
Mijn smarthome blog artikelen over: Thuisaccu | Dynamische energieprijzen | Watermeter
Update beschikbaar maar ik mag hier niet op Wifi met mijn telefoon
Crappy BOYD beleid...
Vroegah kon dat nog via USB (WP 7)...
Crappy BOYD beleid...
[ Voor 18% gewijzigd door LOTG op 14-04-2014 13:24 ]
Damn wat duurt het migreren lang. Bijna klaar met de pre-update. Spannend ! Vooral omdat we dan ook eens kunnen testen of WebGL het doet op IE op WP8.1 . Kunnen we eindelijk onze awesome library gebruiken.
Als aanvulling op beide reacties hierboven: http://www.wpcentral.com/...one-81-preview-developers
(dit artikel beantwoord overigens ook een aantal vragen over garantie, firmwares, herinstalls die eerder gesteld werden..)
Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.
Waarom heb ik gister mn hele geheugen vol gegooid met 720p mkv bestanden op mn L920?
Migreren duurt echt kei lang....
Migreren duurt echt kei lang....
Ik gok dat je beter ergens even een WiFi verbinding op kunt zoeken dan..hjs schreef op maandag 14 april 2014 @ 13:24:
Hoe groot is de 2de update? (ivm beperkte databundel)
Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.
die 2e update gaat tergend langzaam maar zit op 92% nu
Ik ben toch aan t werk. telefoon gaat zijn gang wel
Mijne is nog aan het downloaden (79%)
Ja me 2MarkoAlmelo schreef op maandag 14 april 2014 @ 13:31:
Ik ben toch aan t werk. telefoon gaat zijn gang wel
[ Voor 70% gewijzigd door eeNer op 14-04-2014 13:32 ]
W00t W00t. Hier is hij hij met de eerste pre 8.1 update bezig op de Lumia 1520.
Downloaden ging redelijk snel, maar het draaien der radartjes duurt wat langer.
Downloaden ging redelijk snel, maar het draaien der radartjes duurt wat langer.
[ Voor 33% gewijzigd door rimave op 14-04-2014 13:33 ]
The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.
Kan toch ota? Als je genoeg gb's hebt uiteraard....LOTG schreef op maandag 14 april 2014 @ 13:23:
Update beschikbaar maar ik mag hier niet op Wifi met mijn telefoon![]()
Crappy BOYD beleid...
Btw, nog steeds de eerste update bij mij
[ Voor 6% gewijzigd door shizoframia op 14-04-2014 13:35 ]
Galaxy S23 ultra / Galaxy TAB S5e / Surface Pro (i7-512-16)
O...O... Spinning wheels of death al zeker 20 minuten in beeld.. en dat tijdens de pre-update.. nog niet eens 8.1 zelf.. Hoop niet dat dit betekent dat een hard reset nodig is.. Daar zat ik nou niet echt op te wachten..
Die eerste update heeft gewoon tijd nodig. Bij mij duurde het ook een half uurtje ofzo... Hij is nu 8.1 binnen aan het halen.
Respect begint waar eigen kunnen ophoudt! - Kinderkleding webshop van vrouwlief: coz-adore.nl
Had ik ook, dan schiet tie in één keer door (als het goed is)Sonny7 schreef op maandag 14 april 2014 @ 13:36:
O...O... Spinning wheels of death al zeker 20 minuten in beeld.. en dat tijdens de pre-update.. nog niet eens 8.1 zelf.. Hoop niet dat dit betekent dat een hard reset nodig is.. Daar zat ik nou niet echt op te wachten..
Ze heten toch al lang niet meer "of death"? Haha, dat was alleen in het begin van WP8, toen je een groot risico liep hem te bricken als je hem terugzette naar de fabrieksinstellingen.
Twintig minuten voor die tandwieltjes klinkt wel erg lang - zelf zeker niet zolang gewacht. Er loopt toch ook balkje mee onderin?Sonny7 schreef op maandag 14 april 2014 @ 13:36:
Hier begint-ie nu met de tandwieltjes / installatie voor de tweede (en hopelijk laatste / 8.1) update
Waarom moet WP zelf nu weer bepalen of ik wel/geen dataverbinding mag/kan gebruiken? Ik heb nog 1,5GB op te maken voor de 20ste, laat mij gewoon via 4G...
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
zelfde hier.. !Sonny7 schreef op maandag 14 april 2014 @ 13:36:
Ik heb bij de eerste update ook zeker geen 20 minuten naar tandwieltjes zitten kijken op de 920. Ben nu wel naar tandwieltjes kijken bij de 2e update
laat die wielen aub gewoon lopen tenzij je hem wil bricken! heb geduld mensen.
https://twitter.com/Daniel_Rubino/status/455664202099609600
[ Voor 12% gewijzigd door enomiss op 14-04-2014 13:40 ]
https://opensea.io/seaart
Ja, het balkje staat helemaal vooraan nog wit, maar nog niks opgeschoten, gok dattie op 1/50e staat.Razr schreef op maandag 14 april 2014 @ 13:38:
[...]
Twintig minuten voor die tandwieltjes klinkt wel erg lang - zelf zeker niet zolang gewacht. Er loopt toch ook balkje mee onderin?
Hier begint-ie nu met de tandwieltjes / installatie voor de tweede (en hopelijk laatste / 8.1) update
EDIT: hij schiet ineens door inderdaad, nu aan het rebooten
[ Voor 7% gewijzigd door Sonny7 op 14-04-2014 13:41 ]
Hij lijkt hier te blijven hangen op 96% bij de tweede update... Lolbroeken daar bij Microsoft
Groot genoeg voor 2 hoofdletters
Same hierPaT schreef op maandag 14 april 2014 @ 13:42:
Hij lijkt hier te blijven hangen op 96% bij de tweede update... Lolbroeken daar bij Microsoft
doen ze extraPaT schreef op maandag 14 april 2014 @ 13:42:
Ahh, we gaan weer verder, reboot...
Groot genoeg voor 2 hoofdletters
Doen ze echt bij elke update he!PaT schreef op maandag 14 april 2014 @ 13:42:
Daarna schiet die door naar 100% waar die vervolgens nog 5min blijft hangen in good old Microsoft style.
Real update is now loading!
Galaxy S23 ultra / Galaxy TAB S5e / Surface Pro (i7-512-16)
Niet de lader vergeten he mensen, de tandwielen duren de 2e keer volgens mij aardig langer. En dan moet-ie nog gaan migreren ook.
En dan komen de spinning wheels weer die lang gaat duren
Ik hang hem inderdaad maar even aan de lader want de 2e spinning wheels gaat wel even duren denk ik..
Verwijderd
Ben benieuwd hoe lang de servers het nog volhouden bij microsoft, zag hier en daar al wat meldingen dat ze niet konden checken voor updates!
Gelukkig is het rustig op werk, zit hier te staren naar het update proces!
Straks lekker spelen.
Straks lekker spelen.
Amerika is zo wakker. Dan is het over met de pret denk ik..Verwijderd schreef op maandag 14 april 2014 @ 13:47:
Ben benieuwd hoe lang de servers het nog volhouden bij microsoft, zag hier en daar al wat meldingen dat ze niet konden checken voor updates!
Installatie voorbereiden: 42%
Deel 2 van de update
the suspense is killing me
Deel 2 van de update
the suspense is killing me

[ Voor 27% gewijzigd door rvnieuwh op 14-04-2014 13:49 ]
hahachowmonkey schreef op maandag 14 april 2014 @ 13:48:
[...]
Amerika is zo wakker. Dan is het over met de pret denk ik..
sowieso even aan de lader hangen zodat je genoeg juice hebt om er dadelijk mee te kunnen spelenchowmonkey schreef op maandag 14 april 2014 @ 13:47:
Ik hang hem inderdaad maar even aan de lader want de 2e spinning wheels gaat wel even duren denk ik..
Verwijderd
Bij mij blijft ie staan op "Controleren op updates..." nu, na de eerste update, nog mensen met dit probleem?
Time-out hier en daar verwacht ik wel, maar verder zouden ze geen excuus moeten hebben met hun Azure platform..Verwijderd schreef op maandag 14 april 2014 @ 13:47:
Daar heeft (ik meen) de BBC oa ook alles voor de olympische spelen mee geregeld, inclkusief transcoden. Dus wat updates serveren...
Verwijderd
Die gedachte had ik ook idd.chowmonkey schreef op maandag 14 april 2014 @ 13:48:
[...]
Amerika is zo wakker. Dan is het over met de pret denk ik..
Hier is hij iig lekker bezig aan de 2e
Pdf ik krijg de error 80188309, De update is gedownload maar kan hem niet openen (krijg deze bij de tweede update)..
[ Voor 17% gewijzigd door vali op 14-04-2014 13:51 ]
Overbelast?Verwijderd schreef op maandag 14 april 2014 @ 13:49:
Bij mij blijft ie staan op "Controleren op updates..." nu, na de eerste update, nog mensen met dit probleem?
Verwijderd
Keertje rebooten na de eerste update.Verwijderd schreef op maandag 14 april 2014 @ 13:49:
Hobbelt gewoon door hier, is net gestart met de tweede update..Verwijderd schreef op maandag 14 april 2014 @ 13:50:
Hier ook error bij het checken op updates.
Hier ook druk aan het spinnen, wel al 2 pixels te zien eronder!
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Tandwieltjes nu voor de 2e keer klaar, nu nog de migratie 
Het vergrendelingsscherm zag er al anders uit!
Het vergrendelingsscherm zag er al anders uit!
En Klaar. ((2e) Ativ S).
Nu migreren 19 stappen.
Er boven staat : En het is het wachten waard
Nu migreren 19 stappen.
Er boven staat : En het is het wachten waard
Tandwieltjes 2e keer ging vlotter dan ik dacht..
Dat mag ik wel hopen! Daar kunnen nu apps voor worden gedownload!
Lader?! Wat is dat?
LOL. Gelukkig heeft mijn Lumia 1520 genoeg juice.
LOL. Gelukkig heeft mijn Lumia 1520 genoeg juice.
The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.
Tandwielen voor de 2e keer aan het draaien. Spannend!
Nope. Hij gaat nu voor de tweede keer rebooten.
Het binnenhalen en voorbereiden duurde de tweede keer wel lang.
Het binnenhalen en voorbereiden duurde de tweede keer wel lang.
De voortgangsbalk is toch ook wel iets raar precies...
Soms hangt hij een hele tijd vast op een plek en dan schiet hij plots 25% vooruit
Soms hangt hij een hele tijd vast op een plek en dan schiet hij plots 25% vooruit
Het ziet er op het eerste gezicht goed uit
Nu alles zoeken
Nu alles zoeken
Mijn tandwieletjes staan nu al zeker een kwartier op 3% ofzo bij de eerste update? Klopt dit?
Ja, geen probleem. Kan wel tot een half uur duren
Dat klopt, kan 20 min duren. Dan schiet 'ie in een keer door ;-)DeEchteKwartel schreef op maandag 14 april 2014 @ 14:02:
Mijn tandwieletjes staan nu al zeker een kwartier op 3% ofzo bij de eerste update? Klopt dit?
eindelijk ook meer tegels op het start scherm
Gelukkig. Voor mijn gevoel was dit bij GDR3 niet zo, maar kan aan mij liggen. Ach, ik ben toch op het werk, dus het is maar goed ook dat het lang duurt.Bart_GR schreef op maandag 14 april 2014 @ 14:03:
[...]
Dat klopt, kan 20 min duren. Dan schiet 'ie in een keer door ;-)
EDIT: Jahoor, als een trein dat balkje.
[ Voor 5% gewijzigd door DeEchteKwartel op 14-04-2014 14:05 ]
Elke update is anders he! Je weet niet welke stappen die precies moet doorlopen voor de ene update en voor de andere. Proberen te vergelijken is dan ook zinloos.DeEchteKwartel schreef op maandag 14 april 2014 @ 14:04:
[...]
Gelukkig. Voor mijn gevoel was dit bij GDR3 niet zo, maar kan aan mij liggen. Ach, ik ben toch op het werk, dus het is maar goed ook dat het lang duurt.
Ik zeg altijd maar zo, hoe langer het duurt, hoe meer er verbetert is hopelijk.
Of hoe meer userdata die moet lopen verbouwen omdat ze een kleine aanpassing hebben gedaanenomiss schreef op maandag 14 april 2014 @ 14:05:
Ik zeg altijd maar zo, hoe langer het duurt, hoe meer er verbetert is hopelijk.
En vooraf de telefoon op US gezet? ivm Cortona/Quiet hours?
Kan dat tussen de 2 updates in ook?Sonny7 schreef op maandag 14 april 2014 @ 14:06:
En vooraf de telefoon op US gezet? ivm Cortona/Quiet hours?
Denk dat het na de update ook nog wel mogelijk moet zijn. Maar voor de zekerheid zou ik het toch nog even doenDeEchteKwartel schreef op maandag 14 april 2014 @ 14:07:
[...]
Kan dat tussen de 2 updates in ook?(vergeten)
Tuurlijk. Het is niet zo dat die meuk niet geïnstalleerd wordt, het is gewoon uitgeschakeld als de region settings niet op US staan. Is tot nu toe met alle region gelockte features zo geweest.DeEchteKwartel schreef op maandag 14 april 2014 @ 14:07:
[...]
Kan dat tussen de 2 updates in ook?(vergeten)
Daarnaast krijgen ze anders hoopjes problemen met mensen die verhuizen naar de VS enzo
[ Voor 19% gewijzigd door Caelorum op 14-04-2014 14:09 ]
Gelukkig. Nu is hij gegevens aan het migreren voor update 1.Caelorum schreef op maandag 14 april 2014 @ 14:08:
[...]
Tuurlijk. Het is niet zo dat die meuk niet geïnstalleerd wordt, het is gewoon uitgeschakeld als de region settings niet op US staan.
stap 2: 30% ... wachten totdat de update er was duurde lang, maar dit duurt gevoelsmatig nog langer
Gehele update proces voor de EERSTE update duurde bij ongeveer 40 minuten. Heb nu net een reboot gehad waarin staat dat ik nu kan checken voor de 8.1 update. Kun je er rekening mee houden dat het eerste gedeelte vrij lang kan duren....
XBL: MRE Inc
Jippie! Ook hier bezig met de update! (Lumia 925)
Dacht dat het allemaal lastiger zou zijn dan het daadwerkelijk is, dat aanemelden als developer.
Erg lang naar uitgekeken deze update!
Dacht dat het allemaal lastiger zou zijn dan het daadwerkelijk is, dat aanemelden als developer.
Erg lang naar uitgekeken deze update!
Het is echt net sinterklaas dit. De hype die ik heb voor dit ding is immens
Iemand er al achter hoe de "project my screen" werkt? Ik heb het nu verbonden met mijn PC via USB maar hij vindt niks.
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
http://windowsphone.com/new
(grappig genoeg staat er nog niets over WP8.1 ook al kreeg ik wel een gratis "smsje" dat daar de nieuwe features zouden moeten staan)
Ook meteen 6 app updates hier ^^
Ohja en echt mooi dat App Content nu ook wordt gebackupped. Eindelijk geen WA berichten meer kwijt enzo.
Ook meteen 6 app updates hier ^^
Ohja en echt mooi dat App Content nu ook wordt gebackupped. Eindelijk geen WA berichten meer kwijt enzo.
[ Voor 78% gewijzigd door Caelorum op 14-04-2014 14:15 ]
Waarschijnlijk overbelast.Verwijderd schreef op maandag 14 april 2014 @ 14:12:
Hier blijft ie hangen op checking for updates, waar kan je terrecht voor support?
Oke, ik denk dat het probleem komt door de kleine hoeveelheid ruimte op mijn huawei w1. Ik heb nog een keer een hardreset uitgevoerd en ga zo de update opnieuw uitvoeren... Oww wat ben ik blij als ik van dit gezeik af ben en de l930 kan kopen -.-...
Ow nee! ben bezig met de eerste update en toen viel die uit met een batterij leeg signaal, twerwijl de batterij nog 80% was ofzo. Nu maar hopen dat er geen dingen echt helemaal fout zijn gegaan..
Edit: Snel aan de stroom gehangen en nu ook de tandwieltjes in beeld, alles gaat goed hoop ik
Edit: Snel aan de stroom gehangen en nu ook de tandwieltjes in beeld, alles gaat goed hoop ik
[ Voor 20% gewijzigd door PieterO op 14-04-2014 14:15 ]
Je kan straks ook apps standaard naar je SD knallen met 8.1 dus de pijn wordt verzacht.vali schreef op maandag 14 april 2014 @ 14:14:
Oke, ik denk dat het probleem komt door de kleine hoeveelheid ruimte op mijn huawei w1. Ik heb nog een keer een hardreset uitgevoerd en ga zo de update opnieuw uitvoeren... Oww wat ben ik blij als ik van dit gezeik af ben en de l930 kan kopen -.-...
Iedereen (inclusief ik) zit naar het scherm van zijn telefoon naar een paar tandwieltjes te kijken
Iedereen is aan het wachten of al aan het spelen
Allemaal de hand in de broek en wachten totdat de update voltooid is.
[ Voor 4% gewijzigd door Isane op 14-04-2014 14:21 ]
kan niet wachten totdat hij klaar is. nog 60 procent batterij over en hij wil rebooten (dit is de 2e update).. wat zeggen jullie, doen? helaas geen oplader op het werk
[ Voor 13% gewijzigd door siemenjan op 14-04-2014 14:22 ]
tijdens het migreren kan je al met de volume controls spelen!