Hahaha idd
Geen Spotify update helaas
Bij mij ging de update wel redelijk snel, 8.1 was binnen 30 minuten klaar met installeren.

en naar het nieuwe lockscherm gluren!
https://opensea.io/seaart
WhatsApp backupte die zelf al..Caelorum schreef op maandag 14 april 2014 @ 14:13:
http://windowsphone.com/new(grappig genoeg staat er nog niets over WP8.1 ook al kreeg ik wel een gratis "smsje" dat daar de nieuwe features zouden moeten staan)
Ook meteen 6 app updates hier ^^
Ohja en echt mooi dat App Content nu ook wordt gebackupped. Eindelijk geen WA berichten meer kwijt enzo.
Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.
Stap 15 van de 19, bijna klaar...
[ Voor 3% gewijzigd door ZenimNL op 14-04-2014 14:23 ]
Ben nog maar met de eerste update bezig en daarvan duurt het migreren al lang.. kan niet wachten tot ie eindelijk helemaal compleet de update heeft..
Elke studie-productieviteit ben ik zojuist dus echt totaal verloren dus zal echt een waardeloze dag worden dit
oeps!
Elke studie-productieviteit ben ik zojuist dus echt totaal verloren dus zal echt een waardeloze dag worden dit
Ah, hier was die al klaar ^^
Moest opnieuw inloggen vanwege two factor authentication. Dat was wel weer jammer, maar begrijpelijk.
Moest opnieuw inloggen vanwege two factor authentication. Dat was wel weer jammer, maar begrijpelijk.
Ja, de laatste zoveel lijnen (50). Niet alles.
[ Voor 43% gewijzigd door Caelorum op 14-04-2014 14:24 ]
Zo,1.6 gb aan ruimte vrij, lijkt mij wel genoeg. Hij is hem opnieuw aan het downloaden en hopelijk installeert hij dit keer wel.
Moet zeggen dat het rijtje extra tiles op een Lumia 925 wel erg priegelig wordt
Groot genoeg voor 2 hoofdletters
Slordig dat MS zijn eigen apps neit heeft geupdate met een doorzichtige Tile .. Verder is het nog maar afwachten hoeveel andere apps dat oko gaan doen, maar het Startscherm ziet er al prima uit!
Hebben jullie ook dat de games nu ineens in de lijst met apps staan? vond het altijd wel prettig om ze allemaal in de gamnes app te hebben/
Ik ben wel blij dat er een synchronisatie is met internet explorer op de pc/tablet.
guys zou 60 procent batterij genoeg zijn? heb 2e update binnen en is klaar voor reboot..
Ja, dit is een van de wijzigingen...triesvan schreef op maandag 14 april 2014 @ 14:28:
Hebben jullie ook dat de games nu ineens in de lijst met apps staan? vond het altijd wel prettig om ze allemaal in de gamnes app te hebben/
mooi om te zien dat de kalender als losse app wordt geupdate, zo kunne ze die onderdelen vaker gaan updaten.
Oei, tja... ik zou hem liever aan de stroom leggen.. je wil niet dat je problemen krijgt omdat ie halverwege de update uitvalt natuurlijk.siemenjan schreef op maandag 14 april 2014 @ 14:29:
guys zou 60 procent batterij genoeg zijn? heb 2e update binnen en is klaar voor reboot..
Overigens voor wie een L920 heeft. Toen ik na de update voor de eerste keer naar Glance settings ging, werd er gemeld dat ik opnieuw moest opstarten om de laatste update te krijgen van Glance.
Sowieso beter aan de oplader, maar hier is die maar 5% kwijtgeraakt.siemenjan schreef op maandag 14 april 2014 @ 14:29:
[ Voor 41% gewijzigd door Caelorum op 14-04-2014 14:31 ]
Geen idee, ik heb er niet echt naar gekeken, maar het zou zomaar kunnen dat ik de update gestart heb met maar 25% batterij ofzo. Ik meen me wel te herinneren dat ik bij een eerdere melding de melding kreeg dat de update niet geïnstalleerd kon worden omdat de batterij te leeg was.siemenjan schreef op maandag 14 april 2014 @ 14:29:
Het lijkt me dus wel dat daar een check voor ingebouwd zit.
Ach dan heb je ze in beide plaatsen, bij MarkoAlmelo zie ik iig nog de Games app staantriesvan schreef op maandag 14 april 2014 @ 14:28:
Nice, Windows Phone 8.1 is binnen. Helaas geen Cortana, dit zal wel regio gebonden zijn. Iemand hier een idee hoe ik Cortana actief krijg?
Locatie op VS, en je taal op Engels VS. Je regionale instellingen kunnen wel op Nederlands. Dit kun je overigens gewoon na de update doen.Regenbui schreef op maandag 14 april 2014 @ 14:32:
Nice, Windows Phone 8.1 is binnen. Helaas geen Cortana, dit zal wel regio gebonden zijn. Iemand hier een idee hoe ik Cortana actief krijg?
[ Voor 6% gewijzigd door Razr op 14-04-2014 14:33 ]
en yess de spatiebalk is breder geworden volgens mij!! nooit meer die komma's per ongeluk.
Zit er nou serieus geen "Share to OneDrive" meer in de Photo app?
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Waarschijnlijk wel als je de OneDrive app installeert? Nog afgezien van dat alle foto's toch al standaard naar OneDrive worden gesynct?Phyxion schreef op maandag 14 april 2014 @ 14:33:
Zit er nou serieus geen "Share to OneDrive" meer in de Photo app?
[ Voor 14% gewijzigd door Caelorum op 14-04-2014 14:34 ]
Zou je de taal ook op NL kunnen laten staan? Of zal dit niet werken? Hij is nog steeds aan het updaten bij mijRazr schreef op maandag 14 april 2014 @ 14:33:
[...]
Locatie op VS, en je taal op Engels VS. Je regionale instellingen kunnen wel op Nederlands. Dit kun je overigens gewoon na de update doen.
alleen regio op US zetten al het ander ekan je op NL laten.Sonny7 schreef op maandag 14 april 2014 @ 14:34:
[...]
Zou je de taal ook op NL kunnen laten staan? Of zal dit niet werken? Hij is nog steeds aan het updaten bij mij
Heb ik al, en ik heb auto sync uit omdat ik dat super irritant vind. Ik kon eerst altijd gewoon foto's selecteren en dan Save to OneDrive selecteren in het ... menu.Caelorum schreef op maandag 14 april 2014 @ 14:34:
[...]
Waarschijnlijk wel als je de OneDrive app installeert? Nog afgezien van dat alle foto's toch al standaard naar OneDrive worden gesynct?
Ik vind het wel mooi dat Microsoft nu dit zo oppakt. Eerst die tweet van Belfiore voor het weekend en dan pats op maandag direct de update eruit. Er lijkt echt een andere wind te waaien daar in Redmond.
Gebruikte ik ook altijd wel vrij veel inderdaad. Misschien zit de optie verstopt onder "delen" ?Phyxion schreef op maandag 14 april 2014 @ 14:36:
[...]
Heb ik al, en ik heb auto sync uit omdat ik dat super irritant vind. Ik kon eerst altijd gewoon foto's selecteren en dan Save to OneDrive selecteren in het ... menu.
Nope, daar zit nu OneNote en NFC in (en nog iets wat het ook niet is)MarkoAlmelo schreef op maandag 14 april 2014 @ 14:37:
[...]
Gebruikte ik ook altijd wel vrij veel inderdaad. Misschien zit de optie verstopt onder "delen" ?
oh daar zullen veel vrienden van mij erg blij mee zijn HAHAenomiss schreef op maandag 14 april 2014 @ 14:33:
en yess de spatiebalk is breder geworden volgens mij!! nooit meer die komma's per ongeluk.
Moet ik echt in alle apps opnieuw gaan inloggen

o nee toch niet, dit was alleen in de Store, en daar is de smiley knop er niet..Muta schreef op maandag 14 april 2014 @ 14:39:
[...]
oh daar zullen veel vrienden van mij erg blij mee zijn HAHA
Verwijderd
Hier ook compleet. Ik ben ook even spelen. Heb het vermoeden dat de gemiddelde levensduur van de accu de eerste paar dagen even drastisch omlaag gaat

hij lijkt wel kleiner in whatsapp andersenomiss schreef op maandag 14 april 2014 @ 14:41:
[...]
o nee toch niet, dit was alleen in de Store, en daar is de smiley knop er niet..
kan iemand me vertellen wat de wp8.1 default ringtone is?
Ik geef het serieus op... Zelfs met een compleet lege telefoon krijg ik de update niet geinstalleerd. Heel fijn dat Microsoft ervoor heeft gezorgt dat toestellen met 4gb geen update kunnen krijgen. Top!!
Iemand Cortana al kunnen proberen? Zo ja, hoe?
Had ik ook erg veel last van.. tot dat ik de tip kreeg andere toestenbord talen te verwijderen en aleen nl te laten staan. Dan verdwijnt de taalwisselknop en is de spatie voor mij breed genoeg om geen fouten meer te makenMuta schreef op maandag 14 april 2014 @ 14:39:
[...]
oh daar zullen veel vrienden van mij erg blij mee zijn HAHA
Net geprobeerd naar US te wisselen maar had nog geen Cortana.Soundless schreef op maandag 14 april 2014 @ 14:42:
Iemand Cortana al kunnen proberen? Zo ja, hoe?
Is de app beschikbaar van het lockscreen dat ze hebben laten zien met Build? Die zou ik graag hebben;). Moet gemaakt zijn door Rudy Huyn volgens mij..
Lijkt me sterk, voor het updaten had ik 1,7 gig vrij.vali schreef op maandag 14 april 2014 @ 14:42:
Ik geef het serieus op... Zelfs met een compleet lege telefoon krijg ik de update niet geinstalleerd. Heel fijn dat Microsoft ervoor heeft gezorgt dat toestellen met 4gb geen update kunnen krijgen. Top!!
Als je een afbeelding hebt wat je bedoeldPowergrim schreef op maandag 14 april 2014 @ 14:43:
Is de app beschikbaar van het lockscreen dat ze hebben laten zien met Build? Die zou ik graag hebben;). Moet gemaakt zijn door Rudy Huyn volgens mij..
Je moet locatiebepalingen aanzetten. Dan zou het moeten werken.Phyxion schreef op maandag 14 april 2014 @ 14:43:
[...]
Net geprobeerd naar US te wisselen maar had nog geen Cortana.
let op mensen, als je mail stond op direct ophalen, staat deze nu op based on my usage.
Misschien heb ik net die200 MB nodig?? Want ik snap anders niet waar het aan ligt.Regenbui schreef op maandag 14 april 2014 @ 14:43:
[...]
Lijkt me sterk, voor het updaten had ik 1,7 gig vrij.
*sigh*, even proberen dantriesvan schreef op maandag 14 april 2014 @ 14:44:
[...]
Je moet locatiebepalingen aanzetten. Dan zou het moeten werken.
MarkoAlmelo schreef op maandag 14 april 2014 @ 14:44:
[...]
Als je een afbeelding hebt wat je bedoeld

Deze bedoel ik
Cortana werkt hier, had zowel locatie als taal op Engels (vind ik sowieso fijner) en toen ik op 'quiet hours' klikte bij instellingen kreeg ik 't Cortana setup schermpje.
Dat hielp niet (ook niet na reboot)
Staat er bij settings-apps ook geen cortona?
Nope, zie er niks staan.triesvan schreef op maandag 14 april 2014 @ 14:48:
[...]
Staat er bij settings-apps ook geen cortona?
Heb nog geen enkele Live/dynamic lockscreen app kunnen vinden...
*edit* Blijkbaar heeft Belfiore gisteren ook gemeld dat dit niet in deze update zal zitten
[ Voor 13% gewijzigd door Caelorum op 14-04-2014 14:52 ]
jezus onder my apps heb ik 185 apps staan, waarvan ik er meer dan 150 al lang verwijderd heb, weet iemand hoe ik dat opschoon?
Nog niet helemaal stabiel, heb al 2x een reset gehad met keyboard
Zijn er hier mensen met een huawe w1 (of htc 8s, waar de installatie wel gelukt is?
Erg uitgebreide review van WPCentral. Leuk om te lezen terwijl ie installeerd... 
http://www.wpcentral.com/windows-phone-81-review
http://www.wpcentral.com/windows-phone-81-review
Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.
Meh dat is mooi balen, vind die juist wel kicken.Caelorum schreef op maandag 14 april 2014 @ 14:49:
[...]
Heb nog geen enkele Live/dynamic lockscreen app kunnen vinden...
*edit* Blijkbaar heeft Belfiore gisteren ook gemeld dat dit niet in deze update zal zitten
Daar keek ik ook het meest naar uit. Niet omdat ik het zelf perse wilde hebben, maar omdat het een mooie positieve eerste blik geeft en ik zo WP8 ook nog kan verkopen aan wat mensen die gfx-geil zijn.Powergrim schreef op maandag 14 april 2014 @ 14:53:
[...]
Meh dat is mooi balen, vind die juist wel kicken.
Ik heb echt alles omgezet naar US en alles wat met NL te maken heeft eruit gegooit maar het werkt nog niet. Ik gok zelf dat het nog niet beschikbaar is.Phyxion schreef op maandag 14 april 2014 @ 14:43:
[...]
Net geprobeerd naar US te wisselen maar had nog geen Cortana.
Ik zit hier echt huilend in een hoekje door het gebrek aan wifi..
weet iemand hoe dat zit met project my screen? moet je daar nog een app voor hebben op de pc?
Same here, geen cortanaSoundless schreef op maandag 14 april 2014 @ 14:59:
[...]
Ik heb echt alles omgezet naar US en alles wat met NL te maken heeft eruit gegooit maar het werkt nog niet. Ik gok zelf dat het nog niet beschikbaar is.

Je moet wel restarten nadat je het hebt omgezet he?Soundless schreef op maandag 14 april 2014 @ 14:59:
[...]
Ik heb echt alles omgezet naar US en alles wat met NL te maken heeft eruit gegooit maar het werkt nog niet. Ik gok zelf dat het nog niet beschikbaar is.
Gevonden!!!
Alles op US gezet. Als je dan naar Settings->Applications gaat, staat Cortana bovenaan en kun je hem daar inschakelen!
Al meerdere malen gedaan (moet ook bij region change overigens), maar dat werkt allemaal niet. Ik krijg geen Cortana, nergens.
Dat heb ik nietSoundless schreef op maandag 14 april 2014 @ 15:01:
[...]
Gevonden!!!
Alles op US gezet. Als je dan naar Settings->Applications gaat, staat Cortana bovenaan en kun je hem daar inschakelen!
[ Voor 52% gewijzigd door Phyxion op 14-04-2014 15:01 ]
dat ingebouwd swypeachtig toetsenbord, waar vind je dat ergens? Of werkt dat ook weer alleen voor als je alles op Engels hebt staan feitelijk?
En ik meen me toch ook iets te herinneren mbt aparte volume settings voor bellen en voor notificaties, waar zit dat?
En ik meen me toch ook iets te herinneren mbt aparte volume settings voor bellen en voor notificaties, waar zit dat?
Oh ik heb al gefixt. Ik moet mijn internet limiet uitzettend. Ik ga ervan uit dat hij niet 5 gig is ofzo, haha. *blaast hem binnen over 4G*
Swype toetsenbord ben ik ook nog niet tegengekomen, zal er ook wel niet inzitten.
Je moet wel doorscrollen naar applications, dus naar rechts swipen .
Mijn settings:
keyboard: Dutch, English
language: English (United States)
region: United States, English (United States)
speech: English (United States)
Mijn settings:
keyboard: Dutch, English
language: English (United States)
region: United States, English (United States)
speech: English (United States)
Ik heb keyboard, language en region op United states en Region settings op Dutch.Soundless schreef op maandag 14 april 2014 @ 15:01:
[...]
Gevonden!!!
Cortana nergens te bekennen:(
Ik merk met me 1520 dat de het scrollen in de browser slecht gaat. Meer mensen hier last van?
Beweeg eens voor de grap over het toboPhyxion schreef op maandag 14 april 2014 @ 15:04:
Swype toetsenbord ben ik ook nog niet tegengekomen, zal er ook wel niet inzitten.
[ Voor 6% gewijzigd door Caelorum op 14-04-2014 15:04 ]
Dus ook region ff aanpassen zou ik zeggenVerzo schreef op maandag 14 april 2014 @ 15:04:
[...]
Ik heb keyboard, language en region op United states en Region settings op Dutch.
Cortana nergens te bekennen:(
Hmm, ik heb nog 1.7Gb over in Data Sense; en hij klaagt dat ik verbonden moet zijn met WiFi. Is de update groter dan 1.7Gb dan?!DeEchteKwartel schreef op maandag 14 april 2014 @ 15:04:
Oh ik heb al gefixt. Ik moet mijn internet limiet uitzettend. Ik ga ervan uit dat hij niet 5 gig is ofzo, haha. *blaast hem binnen over 4G*
Had het net geprobeerd met password maar daar werkt het niet, met text zo nog even proberen.Caelorum schreef op maandag 14 april 2014 @ 15:04:
[...]
Beweeg eens voor de grap over het toboHier staat die gewoon standaard aan
Zag net wel "Phone language" op enabled staat bij English (United Kingdom) maar zie niet waar ik dat kan veranderen naar United states
Ik heb 8 GB over. Tevens loog hij en wil hij hem alsnog weer aan de wifi hebben..Jarrichvdv schreef op maandag 14 april 2014 @ 15:06:
[...]
Hmm, ik heb nog 1.7Gb over in Data Sense; en hij klaagt dat ik verbonden moet zijn met WiFi. Is de update groter dan 1.7Gb dan?!
Als je er ook iets anders bij heb staan (NL bv) die ff verwijderen door te tap-holden
EDIT: end WebGL doet het!
EDIT: end WebGL doet het!
[ Voor 14% gewijzigd door Soundless op 14-04-2014 15:08 ]
Kan United Kingdom niet verwijderen.. Erg vreemd
Nou ik heb Cortana eindelijk ook gevonden. Ik had Phone language op English (UK) ipv English (US). Nooit naar gekeken.
Waar heb je dat aangepast, ik heb namelijk hetzelfdePhyxion schreef op maandag 14 april 2014 @ 15:08:
Nou ik heb Cortana eindelijk ook gevonden. Ik had Phone language op English (UK) ipv English (US). Nooit naar gekeken.
Ik vermoed onder Settings-> SpeechVerzo schreef op maandag 14 april 2014 @ 15:09:
[...]
Waar heb je dat aangepast, ik heb namelijk hetzelfde
Je moet er eerst 1 toevoegen en deze omhoog verplaatsen. Vervolgens kun je de onderste taa lverwijderenVerzo schreef op maandag 14 april 2014 @ 15:08:
Kan United Kingdom niet verwijderen.. Erg vreemd
In Language gewoon (ik had English (UK), English (US) en Dutch, gewoon English US naar boven gezet en Dutch verwijdert). Swype toetsenbord doet niks hier.
Je moet eerst xbox games openen. dan wordt alles erin gezettriesvan schreef op maandag 14 april 2014 @ 14:28:
Dat is dus het gekke, ik kan United Kingdom niet verwijderen.. Ook niet als United states er boven staatSoundless schreef op maandag 14 april 2014 @ 15:10:
[...]
Je moet er eerst 1 toevoegen en deze omhoog verplaatsen. Vervolgens kun je de onderste taa lverwijderen
Vreemd. Als ik bijv. naar MEssages ga en een bericht opstel en dan op de T ga staan en mijn vinger op het tobo hou en erover heen beweeg krijg ik toch echt zo'n slierterig lijntje. Als ik dan loslaat krijg ik het woord. Lijkt mij precies wat je wilt toch?Phyxion schreef op maandag 14 april 2014 @ 15:10:
[...]Swype toetsenbord doet niks hier.
Je moet language English (US) naar boven verplaatsen tot hij aangeeft het speech package te moeten downloaden en dan restarten
Weird. Bij mij werkte het iig. Ik heb voor de rest geen idee.Verzo schreef op maandag 14 april 2014 @ 15:11:
[...]
Dat is dus het gekke, ik kan United Kingdom niet verwijderen.. Ook niet als United states er boven staat
Mobiel internet aan/uit is niet in het actie center aan te passen?
Ja dat dacht ik dus ook.. Package gedownload maar nog steeds niksIcyzer schreef op maandag 14 april 2014 @ 15:12:
Je moet language English (US) naar boven verplaatsen tot hij aangeeft het speech package te moeten downloaden en dan restarten
Cortana werkt verassend goed: "Find the nearest bar" en hij geeft er één 200m verderop. Even kanttekening dit is een kleine stad en ik dacht dat de dichtstbijzijnde bar toch echt 1km verderop was. "Ze" weet dus meer dan ik
[ Voor 6% gewijzigd door Caelorum op 14-04-2014 15:17 ]
Toevallig al mensen met een Lumia 1020 die hem geupdate hebben?
Prachtig dat Cortana, "Sing me a song".
Snap alleen de functie niet van mirroring naar tv / monitor. Geeft bij mij aan dat het via usb moet.
Ook kan ik nergens die nieuwe lockscreens vinden, beetje jamer
Ook kan ik nergens die nieuwe lockscreens vinden, beetje jamer