even een noob vraag. als wp8.1 uit is moet het nog goedgekeurd worden door de providers ect. zoals het met de nokia black update ging?
Hangt volgens mij af van je toestel.Watchmano schreef op woensdag 09 april 2014 @ 19:05:
even een noob vraag. als wp8.1 uit is moet het nog goedgekeurd worden door de providers ect. zoals het met de nokia black update ging?
Wanneer je bijvoorbeeld een Vodafone branded toestel hebt waarschijnlijk wel.
Heb je je toestel gewoon los gekocht in een winkel dan waarschijnlijk niet.
Jup, maar de hele reden dat MS die preview zo makkelijk maakt is natuurlijk om ervoor te zorgen dat providers een OS update niet kunnen blokkeren voor eindgebruikers.
ik heb de toestel gewoon bij belsimpel besteld maar de firmware is wel pools met de black update moest ik 2 weken wachten tot ik em had
lumia 920
lumia 920
[ Voor 4% gewijzigd door Watchmano op 09-04-2014 19:45 ]
Nokia levert nog de cyan eroverheen, dus met een Nokia moet je sowieso wachten. Hoe lang varieert per provider (unbranded heeft niet perse een voordeel) en is geen peil op te trekken.
Nee niet per se. De Developer preview is vooral voor... Developers. Microsoft wil na het uitbrengen van een update er gewoon voor zorgen dat apps al up to date zijn voordat het bij de standaard Windows Phones terecht komt.Caelorum schreef op woensdag 09 april 2014 @ 19:36:
Jup, maar de hele reden dat MS die preview zo makkelijk maakt is natuurlijk om ervoor te zorgen dat providers een OS update niet kunnen blokkeren voor eindgebruikers.
Er staat wel dat het installeren van de preview je garantie kan laten vervallen, in welke gevallen is dit ook het gevolg? Want ik zou hem graag al willen hebben, op mijn Huawei W1 had ik de vorige update ook al met preview maar mijn gloedjenieuwe l1020 vindt ik toch wat risicovol als ik geen garantie meer heb.Caelorum schreef op woensdag 09 april 2014 @ 19:36:
Uiteraard, maar in plaats van dat ze het alleen mogelijk maken voor echte developers hebben ze ook toegang gegeven aan iedereen die zich eenvoudig aanmeld voor gratis AppStudio. Je weet wel. Dat programma waarbij je met wat klikken en slepen een "app" in elkaar stouwt. Alsof die iets moeten testen zodat het met WP8.1 werkt...Whatson schreef op woensdag 09 april 2014 @ 21:12:
[...]
Nee niet per se. De Developer preview is vooral voor... Developers. Microsoft wil na het uitbrengen van een update er gewoon voor zorgen dat apps al up to date zijn voordat het bij de standaard Windows Phones terecht komt.
Nee dit is gewoon precies wat WPCentral destijds ook al aangaf:
En dat Enthusiast Program:[...]Earlier this morning Microsoft outlined their new Windows Phone Preview for Developers. Remember the Enthusiast Program announced with Windows Phone 8 in the summer of 2012? This is basically it. [...]
[...]Microsoft has finally detailed their enthusiast update program so that owners of Windows Phone 8 devices can get the latest version of the OS without having to wait for OEMs or carriers. While technically designated for “developers”, anyone with a Windows Phone 8 device and a few minutes of their time can participate.[...]
Is lijkt mij helemaal afhankelijk van je carrier/OEM.Heilige Kaas schreef op woensdag 09 april 2014 @ 22:02:
[...]
Er staat wel dat het installeren van de preview je garantie kan laten vervallen, in welke gevallen is dit ook het gevolg? Want ik zou hem graag al willen hebben, op mijn Huawei W1 had ik de vorige update ook al met preview maar mijn gloedjenieuwe l1020 vindt ik toch wat risicovol als ik geen garantie meer heb.
[ Voor 15% gewijzigd door Caelorum op 09-04-2014 22:45 ]
ze mogen op basis van software je garantie toch niet laten vervallen? Dat is net als het verhaal over dat jailbreaken je telefoongarantie laat vervallen. Is door de rechter ook afgewezen volgens mij. Zou mij er dus niet te druk om maken....
Laten we hopen dat vandaag dan toch de Developer Preview beschikbaar komt.

de 14e toch?
Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X
Helaas wel waarschijnlijk. Hoewel er vanuit Microsoft nog geen specifieke datum is genoemd. Alleen 'het eerste deel van April'.CAP-Team schreef op donderdag 10 april 2014 @ 09:31:
de 14e toch?
Kan niet wachten op deze update zeg, nog even wachten tot maandag
"Improvement. It is the goal of life search" - Carl "Reaper" Shepards
JoeB @ TwitterYowza, you're going nuts 4 #WP8.1 dev preview. Everyone relax thru weekend, check in early next week. Enjoy Win8.1 update, write apps!
[ Voor 4% gewijzigd door hjs op 10-04-2014 17:50 ]
Dat zijn drie dagen teveel.
Toch de 14e blijkbaar, kan in ieder geval niet wachten
Toch de 14e blijkbaar, kan in ieder geval niet wachten
Dacht dat dat in de EU inderdaad niet meer mocht, maar die app is natuurlijk voor iedereen in de hele wereld. Er staat ook niet *dat* je garantie vervalt, maar dat het zo *kan* zijn dat je garantie vervalt. Het is daarnaast natuurlijk ook gewoon een beetje indekken, omdat de kosten voor MS vele malen hoger uitvallen als ze worden aangeklaagd voor het niet melden, dan deze melding in de app te verwerken.Waah schreef op donderdag 10 april 2014 @ 07:36:
ze mogen op basis van software je garantie toch niet laten vervallen? Dat is net als het verhaal over dat jailbreaken je telefoongarantie laat vervallen. Is door de rechter ook afgewezen volgens mij. Zou mij er dus niet te druk om maken....
Dat klinkt inderdaad aannemlijk.Caelorum schreef op donderdag 10 april 2014 @ 17:58:
[...]
Dacht dat dat in de EU inderdaad niet meer mocht, maar die app is natuurlijk voor iedereen in de hele wereld. Er staat ook niet *dat* je garantie vervalt, maar dat het zo *kan* zijn dat je garantie vervalt. Het is daarnaast natuurlijk ook gewoon een beetje indekken, omdat de kosten voor MS vele malen hoger uitvallen als ze worden aangeklaagd voor het niet melden, dan deze melding in de app te verwerken.
Maar ik wacht toch maar tot de 14e, hopen dat hij er dan is. Als ik echt niet kan wachten probeer ik het wel uit op mijn oude toestel.
hmm nu snap ik je even niet....
de 14de komt juist de delepers preview uit.
de 'officiële' versie die vanuit nokia gepusht wordt (incl. cyan) kom waarschijnlijk pas over een aantal maanden naar je toe.
de 14de komt juist de delepers preview uit.
de 'officiële' versie die vanuit nokia gepusht wordt (incl. cyan) kom waarschijnlijk pas over een aantal maanden naar je toe.
Ooooh dat is hele andere koek. Ik dacht dat de dev preview er al was maar de officiële de 14e kwam.
De dev preview is gewoon de officiele. Alleen de kleine customizations van Nokia mis je, maar tis verder gewoon final software.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Kom net deze link tegen op twitter. ( @rajen_k ).
Maar al dat optimaliseren in 8.1 klinkt toch erg goed
Maar al dat optimaliseren in 8.1 klinkt toch erg goed
Hoe zit het hier precies mee? Een van de krachtige opties van de people hub is de mogelijkheid om mijn contactlijst met Facebook te synchen. Daarvoor krijg ik veel contactinformatie extra, zoals profielfoto, geboortedatum, en andere informatie die ik zelf niet heb maar men wel op FB vrijgeeft.Facebook account option REMOVED (updated)
Impliceert dit dat mijn people hub eigenlijk uitsterft na 8.1?
~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~
Ik kan het echt helemaal verkeerd hebben,maar wat ik ervan begreep is dat de app dit nu soort kan toevoegen ofzo in de peoplehub(en andere apps dus eventueel ook),althans zo begreep ik het maar kan er helemaal naast zitten. Het is in ieder geval niet duidelijk uitgelegd
steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1
Heb net even in de 8.1 SDK gekeken en ben bang van wel. Getuige het onderstaande screenshot. Gelukkig zit Twitter er nog wel in, blijft een vreemde keuze om het er direct uit te halen...Eagle Creek schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 14:55:
[...]
Hoe zit het hier precies mee? Een van de krachtige opties van de people hub is de mogelijkheid om mijn contactlijst met Facebook te synchen. Daarvoor krijg ik veel contactinformatie extra, zoals profielfoto, geboortedatum, en andere informatie die ik zelf niet heb maar men wel op FB vrijgeeft.
Impliceert dit dat mijn people hub eigenlijk uitsterft na 8.1?
Volgens mij kunnen third party apps nu wel in de People Hub integreren, evenals whatsappen vanuit de People Hub naar een gebruiker is straks mogelijk.

Dit is wat ik ook had meegekregen. In principe blijft alles zoals het is vanuit people hub perspectief, alleen is de Facebook zoo nu een losse app. De informatie zou er wel blijven staan. Apps zoals LinkedIn, twitter, whatsapp, e.d. zouden dan ook informatie kunnen toevoegen.mrsar schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 14:59:
Ik kan het echt helemaal verkeerd hebben,maar wat ik ervan begreep is dat de app dit nu soort kan toevoegen ofzo in de peoplehub(en andere apps dus eventueel ook),althans zo begreep ik het maar kan er helemaal naast zitten. Het is in ieder geval niet duidelijk uitgelegd
Wat ze volgens mij proberen te doen is van de built-in accounts af te stappen en de verantwoordelijkheid bij de betreffende bedrijven te leggen. Dit heeft als voordeel dat WP8 niet achter de wijzigingen van die bedrijven aanloopt (zoals met Facebook een tijdje was) en dat meer bedrijven hetzelfde niveau van integratie kunnen 'halen'. Ik denk dat op den duur twitter en LinkedIn dus ook uit dat lijstje gaan.
Heeft allemaal te maken met MSDN: Custom contact store for Windows Phone 8 lijkt mij.
[ Voor 10% gewijzigd door Caelorum op 11-04-2014 15:12 ]
inderdaad,lijkt me ook een betere oplossing dan voor een nieuw social media een compleet nieuwe os update te moeten doen
steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1
Dan doen ze een update van de people-applicatieeen compleet nieuwe os update
Maar, kan me op zich wel vinden in de nieuwe strategie zolang Facebook dan inderdaad maar dit ook gaat ondersteunen. Zou het erg onprettig vinden om tal van gekoppelde informatie kwijt te zijn
~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~
Ik meen mij te herinneren dat er een Windows Phone 8.1 optimized Facebook App uit komt, zodra WP8.1 Preview te downloaden is...Eagle Creek schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 15:21:
[...]
Dan doen ze een update van de people-applicatie.
Maar, kan me op zich wel vinden in de nieuwe strategie zolang Facebook dan inderdaad maar dit ook gaat ondersteunen. Zou het erg onprettig vinden om tal van gekoppelde informatie kwijt te zijn.
Dat is leuk dan voor tablet, laptop en desktop gebruikers.TheVMaster schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 16:11:
[...]
Ik meen mij te herinneren dat er een Windows 8.1 optimized Facebook App uit komt, zodra WP8.1 Preview te downloaden is...
Ja, ik bedoelde natuurlijk Windows Phone 8.1Wietsee. schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 16:49:
[...]
Dat is leuk dan voor tablet, laptop en desktop gebruikers.
Verwijderd
Wat bedoel je hier juist mee?.Johnny schreef op woensdag 09 april 2014 @ 20:58:
Nokia levert nog de cyan eroverheen, dus met een Nokia moet je sowieso wachten. Hoe lang varieert per provider (unbranded heeft niet perse een voordeel) en is geen peil op te trekken.
Ik heb hier een Lumia met de app voor de developer preview geïnstalleerd. Als nu volgende week de WP 8.1 update binnenkomt, kan ik dan functionaliteit verliezen van bv de Nokia apps?
Nee, ik doelde op een specifieke vraag een paar posts daarvoor en het antwoord van iemand daarop. Dat ging over de officiële release, iemand had het over branded toestellen, maar voor Nokia update moet je wachten, branded of niet
Verwijderd
Een versie die door cortana kan worden bediend.TheVMaster schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 16:11:
[...]
Ik meen mij te herinneren dat er een Windows Phone 8.1 optimized Facebook App uit komt, zodra WP8.1 Preview te downloaden is...
Maar of die ook komt in stores van landen waar cortana nog niet is uitgerold...
Dit soort ingebouwde applicaties gaan buiten de store om en komen gewoon als een fullblown OS update naar je telefoon. Zo'n update die kan worden geblokkeerd door die vervelende providers. Vandaar dat ze het er dus uithalen en wel als losse app verspreiden (al dan niet voor geïnstalleerd). Die koppeling blijft wel gewoon, of gaat er in de toekomst weer komen. Dat is namelijk 1 van de sterke punten van WP8.Eagle Creek schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 15:21:
[...]
Dan doen ze een update van de people-applicatie.
[...]
Tuurlijk wel. Die functionaliteit is gewoon niet beschikbaar.Verwijderd schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 21:53:
[...]
Een versie die door cortana kan worden bediend.
Maar of die ook komt in stores van landen waar cortana nog niet is uitgerold...
[ Voor 20% gewijzigd door Caelorum op 11-04-2014 23:14 ]
Dit is inderdaad hoe het werkt. FB en Twitter integreren via de app in de people app, maar anderen kunnen dat ook. Voorheen moest alles via de backend van MS, in China worden weer hele andere social apps gebruikt en er komen en gaan er ook nog regelmatig wat. Dus op deze manier is het flexibeler.Caelorum schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 15:10:
[...]
Dit is wat ik ook had meegekregen. In principe blijft alles zoals het is vanuit people hub perspectief, alleen is de Facebook zoo nu een losse app. De informatie zou er wel blijven staan. Apps zoals LinkedIn, twitter, whatsapp, e.d. zouden dan ook informatie kunnen toevoegen.
Wat ze volgens mij proberen te doen is van de built-in accounts af te stappen en de verantwoordelijkheid bij de betreffende bedrijven te leggen. Dit heeft als voordeel dat WP8 niet achter de wijzigingen van die bedrijven aanloopt (zoals met Facebook een tijdje was) en dat meer bedrijven hetzelfde niveau van integratie kunnen 'halen'. Ik denk dat op den duur twitter en LinkedIn dus ook uit dat lijstje gaan.
Heeft allemaal te maken met MSDN: Custom contact store for Windows Phone 8 lijkt mij.
Dus je hebt nog steeds de integratie in je people hub, de implementatie is alleen wat anders geworden.
Het wordt dus eigenlijk alleen maar flexibeler en beter. Nog maar 1 nachtje wachten.....als het goed is...pfff wel balen, heb morgenavond ook nog een meeting op kantoorMatthijs Hoekstra schreef op zondag 13 april 2014 @ 16:00:
[...]
Dit is inderdaad hoe het werkt. FB en Twitter integreren via de app in de people app, maar anderen kunnen dat ook. Voorheen moest alles via de backend van MS, in China worden weer hele andere social apps gebruikt en er komen en gaan er ook nog regelmatig wat. Dus op deze manier is het flexibeler.
Dus je hebt nog steeds de integratie in je people hub, de implementatie is alleen wat anders geworden.
Verwijderd
Ben alvast wat werk voor over/morgen aan het doen.
Als de update binnenkomt, heb ik alvast tijd vrijgemaakt
Verwijderd schreef op zondag 13 april 2014 @ 16:18:
Ben alvast wat werk voor over/morgen aan het doen.

In theorie werkt dat zo ja, maar is ook daadwerkelijk geïmplementeerd? Ik moet nog zien of we morgen (als die update morgen komt) twitter en facebook in de hub hebben, en zo niet, hoe lang dat gaat duren.Matthijs Hoekstra schreef op zondag 13 april 2014 @ 16:00:
[...]
Dit is inderdaad hoe het werkt. FB en Twitter integreren via de app in de people app, maar anderen kunnen dat ook. Voorheen moest alles via de backend van MS, in China worden weer hele andere social apps gebruikt en er komen en gaan er ook nog regelmatig wat. Dus op deze manier is het flexibeler.
Facebook ben ik vrij zeker van, volgens mij zat dat ook in de demo's tijdens Build. Twitter is kwestie van dagen lijkt me zo, Microsoft heeft er natuurlijk wel belang bij dat de 'grote netwerken' er snel tussen staan., dus er zal voor Twitter wel snel een update komen.HooksForFeet schreef op zondag 13 april 2014 @ 18:47:
[...]
In theorie werkt dat zo ja, maar is ook daadwerkelijk geïmplementeerd? Ik moet nog zien of we morgen (als die update morgen komt) twitter en facebook in de hub hebben, en zo niet, hoe lang dat gaat duren.
Morgen (hopelijk) dan de grote dag. Morgen weer dus een reset nodig voor mijn HTC 8S zodat ik de update kan installeren, en daarna apps op de SD kaart kan installeren
. Daar ben ik toch nog wel het blijst mee dat ik dat nu kan doen, zeker met m'n 4GB geheugen. En Cortana, Action Center enzovoort. \
Ben ook erg benieuwd naar de nieuwe lockscreen functionaliteiten. En ook naar de vernieuwde Xbox Music app en hopen dat morgen de nieuwe Spotify in de store staat.

Ben ook erg benieuwd naar de nieuwe lockscreen functionaliteiten. En ook naar de vernieuwde Xbox Music app en hopen dat morgen de nieuwe Spotify in de store staat.
[ Voor 28% gewijzigd door CokeZero op 13-04-2014 20:29 ]
Ik neem aan dat Matthijs er een *iets* betere kijk op heeft dan wij.HooksForFeet schreef op zondag 13 april 2014 @ 18:47:
[...]
In theorie werkt dat zo ja, maar is ook daadwerkelijk geïmplementeerd? Ik moet nog zien of we morgen (als die update morgen komt) twitter en facebook in de hub hebben, en zo niet, hoe lang dat gaat duren.
Een nieuwe Spotify app zou ik ook erg vrolijk van worden. Heeft iemand trouwens al enig idee of de engelstalige Cortona op de NL versie staat? Of moet er een US versie geflasht worden?. (Geen idee of dat mogelijk is trouwensCokeZero schreef op zondag 13 april 2014 @ 20:27:
Die verdere integratie met gebruik van externe apps lijkt mij persoonlijk ook een mooie oplossing.
[ Voor 9% gewijzigd door triesvan op 13-04-2014 20:58 ]
Verwijderd
Schijnt een regio instelling te zijn.triesvan schreef op zondag 13 april 2014 @ 20:57:
[...]Heeft iemand trouwens al enig idee of de engelstalige Cortona op de NL versie staat? Of moet er een US versie geflasht worden?. (Geen idee of dat mogelijk is trouwens)
Hoop eigenlijk ook morgen verblijd te worden met een Spotify update, snap wel waarom ze op 8.1 zouden wachten en op twitter geven ze steeds aan dat hij er binnenkort aankomt.
Een betere skype app zou ook fijn zijn.. Maar dat gaat nog wel even duren denk ik. Zou mooi zijn als ik morgen wakker wordt en de update kan downloaden
Een betere skype app zou ook fijn zijn.. Maar dat gaat nog wel even duren denk ik. Zou mooi zijn als ik morgen wakker wordt en de update kan downloaden
Denk (lees: hoop) dat het ergens in de loop van de namiddag zal zijn, zoals bij de windows updates...dglavimans schreef op zondag 13 april 2014 @ 21:25:
...
Zou mooi zijn als ik morgen wakker wordt en de update kan downloaden
[ Voor 30% gewijzigd door shizoframia op 13-04-2014 21:40 ]
Galaxy S23 ultra / Galaxy TAB S5e / Surface Pro (i7-512-16)
Ja is denk ik het meest logische inderdaad. Dat wordt dus hele tijd de sites in de gaten houden of die er al isshizoframia schreef op zondag 13 april 2014 @ 21:31:
[...]
Denk (lees: hoop) dat het pas ergens in de loop van de namiddag zal zijn, zoals bij de windows updates...
Hmm...eind van de middag, we gaan het meemaken......in ieder geval zorgen dat WIFI werkt en de batterij vol is...dan kan er niets mis gaan...dglavimans schreef op zondag 13 april 2014 @ 21:35:
[...]
Ja is denk ik het meest logische inderdaad. Dat wordt dus hele tijd de sites in de gaten houden of die er al isBen wel erg benieuwd ook hoe het gaat zijn met de batterij, of deze verbeterd wordt enzovoort. Genoeg om mee te spelen dus morgen(hopelijk)

Verwijderd
En wat vrije diskruimte...TheVMaster schreef op zondag 13 april 2014 @ 21:51:
[...]Hmm...eind van de middag, we gaan het meemaken......in ieder geval zorgen dat WIFI werkt en de batterij vol is...dan kan er niets mis gaan...
...Matthijs heeft het over hoe het werkt, niet over of het daadwerkelijk gebeurd is. Dat is waar ik het over had.Caelorum schreef op zondag 13 april 2014 @ 20:51:
[...]
Ik neem aan dat Matthijs er een *iets* betere kijk op heeft dan wij.
@joebelfiore As an European developer, am I still getting Cortana in the preview?
@CH_MarcelloMark no.. Cortana is US-only while in beta. Adds UK and China when launches.. Other countries come online staggered after.
Om Cartana te krijgen zul je inderdaad de regio settings up US moeten zetten denk ik. Vraag me alleen af of je de regio voor dat je de update doet moet wijzigen of dat dat ook nog daarna kan.
@CH_MarcelloMark no.. Cortana is US-only while in beta. Adds UK and China when launches.. Other countries come online staggered after.
Om Cartana te krijgen zul je inderdaad de regio settings up US moeten zetten denk ik. Vraag me alleen af of je de regio voor dat je de update doet moet wijzigen of dat dat ook nog daarna kan.
[ Voor 14% gewijzigd door martijn.s op 13-04-2014 22:31 ]
Volgens mij zegt hij vrij duidelijk dat zoals hij het verteld het ook is geïmplementeerd.HooksForFeet schreef op zondag 13 april 2014 @ 22:12:
[...]
...Matthijs heeft het over hoe het werkt, niet over of het daadwerkelijk gebeurd is. Dat is waar ik het over had.
Wederom: ja, de hub is ongetwijfeld zo geïmplementeerd. Maar of Amazon en Twitter daar ook gebruik van hebben gemaakt?Caelorum schreef op zondag 13 april 2014 @ 22:30:
[...]
Volgens mij zegt hij vrij duidelijk dat zoals hij het verteld het ook is geïmplementeerd.
Facebook in ieder geval wel als je al het nieuws mag geloven. Twitter zit er blijkbaar nog steeds in als built-in account dus daar hoef je je lijkt mij nog geen zorgen over te maken.
Ik denk ook eerlijk gezegd niet dat MS die diensten er uit gaat gooien als de functionaliteit er niet blijft. Ze zijn niet achterlijk daar in Redmond. Desnoods fixen ze hun eigen app die het allemaal regelt.
Ik denk ook eerlijk gezegd niet dat MS die diensten er uit gaat gooien als de functionaliteit er niet blijft. Ze zijn niet achterlijk daar in Redmond. Desnoods fixen ze hun eigen app die het allemaal regelt.
[ Voor 36% gewijzigd door Caelorum op 14-04-2014 08:49 ]
Het is officieel:
http://blogs.windows.com/...gapps/archive/tags/phone/
Vandaag dus de uitrol van WP8.1.
http://blogs.windows.com/...gapps/archive/tags/phone/
Vandaag dus de uitrol van WP8.1.
Hier nog niets... Preview voor Developers wel snel geïnstalleerd. Ik ben benieuwd!
Klopt want die blog post hoort nog niet online te zijn. Maar het is wel vandaag dus.

Switching to polling modus... 😜
hier ook nog niets, vanaf nu elke 15 minuten checken :-)
Merk al wel dat het checken voor updates ineens 10x langer duurt ^^ Iedereen loopt massaal die knop te spammen denk ik
Ik houd dit topic wel gewoon in de gatenCaelorum schreef op maandag 14 april 2014 @ 09:54:
Merk al wel dat het checken voor updates ineens 10x langer duurt ^^ Iedereen loopt massaal die knop te spammen denk ik
Is er niet ergens een website waarop staat "Ja" of "Nee"? Dat scheelt voor een hoop mensen het "pollen".
nog steeds niets.. ik denk dat we sowieso moeten wachten tot ze wakker zijn in redmond
Dat denk ik ook, dus wachten tot 18:00 uur NL tijd:defcon84 schreef op maandag 14 april 2014 @ 10:20:
nog steeds niets.. ik denk dat we sowieso moeten wachten tot ze wakker zijn in redmond
Seattle (U.S.A. - Washington) Monday, 14 April 2014, 09:00:00 PDT UTC-7 hours
Emmen (Netherlands) Monday, 14 April 2014, 18:00:00 CEST UTC+2 hours
XBL: MRE Inc
Sowieso, waarom zou je constant pollen als ieder Windows Phone forum op internet explodeert zodra die update er is? Laat al die anderen al het werk maar doen.
Ik ga er van uit dat de grote internationale blogs het wel zullen melden als hij uitrolt. Ook de kleinere nationale Windows Phone blogs zullen dat ongetwijfeld doen.dukejan schreef op maandag 14 april 2014 @ 10:10:
Is er niet ergens een website waarop staat "Ja" of "Nee"? Dat scheelt voor een hoop mensen het "pollen".
Groot genoeg voor 2 hoofdletters
Ik zie op het Building apps for Windows Blogs al wel de volgende blogpost staan, kan hem alleen niet openen....

Ze nemen het woord "vandaag" geloof ik erg ruimTheVMaster schreef op maandag 14 april 2014 @ 11:16:
Ik zie op het Building apps for Windows Blogs al wel de volgende blogpost staan, kan hem alleen niet openen....
[afbeelding]
[ Voor 3% gewijzigd door vali op 14-04-2014 11:52 ]
Nouja....vandaag is in Seattle pas een paar uur oud. Meestal gooien ze dit soort updates pas live als ze in Seattle op kantoor zitten toch...dat zal hier rond 18:00 zijn denk ik (is al eerder genoemd)...vali schreef op maandag 14 april 2014 @ 11:52:
[...]
Ze nemen het woord "vandaag" geloof ik erg ruim. Straks krijgen we hem pas om 23:59
Minder: quiet hours werkt niet als je regio niet op VS staat, want dat is om een of andere vage reden gekoppeld aan Cortana.
Maar ja...we willen toch Cortana gebruiken lijkt me?HooksForFeet schreef op maandag 14 april 2014 @ 12:00:
Minder: quiet hours werkt niet als je regio niet op VS staat, want dat is om een of andere vage reden gekoppeld aan Cortana.
wat weer erg vervelend is omdat sommige apps nl-NL only zijn in de store.. dus ben je weer continu aant switchen tussen regios..
Precies. Ik laat m'n regio liever waar 'ie is en probeer Cortana wel een keer als er deugdelijke Nederlandse spraakherkenning is. Maar Quiet Hours keek ik daadwerkelijk naar uit...
Gewoon even vragen aan de app ontwikkelaars of ze de kleine moeite willen doen hem ook aan te vinken voor US. Je hoeft niet perse een Engelse vertaling te maken als je maar goed aangeeft dat de content van de app Nederlans is in de beschrijving, dacht ik.defcon84 schreef op maandag 14 april 2014 @ 12:06:
wat weer erg vervelend is omdat sommige apps nl-NL only zijn in de store.. dus ben je weer continu aant switchen tussen regios..
Zal het wel zoiets zijn; Build begon om 17:30 CET (dat was 8:30 daar) en als je een beetje rondneust werden de posts over GDR3 net na 8:30 online gekiept... Dus die 18:00 uur kan wel eens erg goed kloppen. (leuk, dat speculerenTheVMaster schreef op maandag 14 april 2014 @ 11:58:
[...]
Nouja....vandaag is in Seattle pas een paar uur oud. Meestal gooien ze dit soort updates pas live als ze in Seattle op kantoor zitten toch...dat zal hier rond 18:00 zijn denk ik (is al eerder genoemd)...
.
True. Ik heb een app die alleen in het Nederlands is en een app die zelfs alleen in het Limburgs is, maar beide zijn in elke* store te downloaden. Ik zie ook echt geen reden om alleen NL aan te vinken, misschien slechts voor apps van providers als Ziggo, UPC oid..Caelorum schreef op maandag 14 april 2014 @ 12:13:
[...]
Gewoon even vragen aan de app ontwikkelaars of ze de kleine moeite willen doen hem ook aan te vinken voor US. Je hoeft niet perse een Engelse vertaling te maken als je maar goed aangeeft dat de content van de app Nederlans is in de beschrijving, dacht ik.
Mijn Nederlandse app gebruikt een map element, en dat mag/mocht niet ergens in Azië, dus die kun je bijne overal downloaden..
Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.
Ik heb eens via facebook bij Nokia nagevraagd of het installeren van de preview van invloed is op de garantie.
Dit was de reactie die ik kreeg:
Dit was de reactie die ik kreeg:

zeer netjes geantwoord van Nokia, ik kan niet wachten tot die update beschikbaar is... ik denk dat iemand van MS die de knop in mag drukken al flink zenuwachtig is, omdat er heel wat mensen erop zitten te wachten.
Ik vraag me wel af of je de Store niet "vervuilt" door alle regio's aan te vinken bij een app die in het Nederlands is. Ik hoef als ik door de store blader ook geen Arabische, Japanse, Zweedse, Russische etc, apps te zien namelijk. Of zou de store kijken naar de toetsenbordtalen die je hebt geinstalleerd en daarop filteren?Rowdy.nl schreef op maandag 14 april 2014 @ 12:27:
[...]
Zal het wel zoiets zijn; Build begon om 17:30 CET (dat was 8:30 daar) en als je een beetje rondneust werden de posts over GDR3 net na 8:30 online gekiept... Dus die 18:00 uur kan wel eens erg goed kloppen. (leuk, dat speculeren)
.
[...]
True. Ik heb een app die alleen in het Nederlands is en een app die zelfs alleen in het Limburgs is, maar beide zijn in elke* store te downloaden. Ik zie ook echt geen reden om alleen NL aan te vinken, misschien slechts voor apps van providers als Ziggo, UPC oid..
Mijn Nederlandse app gebruikt een map element, en dat mag/mocht niet ergens in Azië, dus die kun je bijne overal downloaden..
Ik heb de update nu binnen op mijn huawei w1, ben erg benieuwd
Hhhm, ik heb hier een update... Ik hoop dat het hem is!
tegelijk met jouvali schreef op maandag 14 april 2014 @ 13:03:
Ik heb de update nu binnen op mijn huawei w1, ben erg benieuwd
[ Voor 64% gewijzigd door 10Cage op 14-04-2014 13:05 ]
Update binnen Lumia 920!!!!
Xbox Live: Miesjh NL
Ben blij dat ik gisteren mijn huawei w1 een hardreset gaf. Nu heb ik tenminste genoeg ruimte voor het os, de rest gaat toch op een sd-kaart
Ik had melding van een "pre" 8.1 update. er stond dat deze update het installeren van 8.1 gemakkelijker zou maken. Installatie is nu bij stap 3 van 6. Hierna maar kijken of 8.1 ook te installeren is!
Heb een Lumia 1520 trouwens!
Heb een Lumia 1520 trouwens!
Ie is daar...
920 (poolse versie) heeft ook update beschikbaar, maar hij wil niet downloaden.
Dan maar wachten tot vanavond tot i toegang tot Wifi heb
Zou fijn zijn als ze aangaven wát er precies aan updates klaar staat.
Dan maar wachten tot vanavond tot i toegang tot Wifi heb
Zou fijn zijn als ze aangaven wát er precies aan updates klaar staat.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
M'n ATIV S is iets aan het downloaden
installing
installing
[ Voor 50% gewijzigd door rvnieuwh op 14-04-2014 13:11 ]
Deze update is slechts een paar MB, dus zeker geen WP 8.1 in mijn geval.
In de beschrijving staat dat hij updaten naar 8.1 "Makkelijker moet maken".
Hij is bijna klaar, hopen dat ik 8.1 binnen kan halen als hij weer gereboot is!
In de beschrijving staat dat hij updaten naar 8.1 "Makkelijker moet maken".
Hij is bijna klaar, hopen dat ik 8.1 binnen kan halen als hij weer gereboot is!
Hier komt ook iets binnen (Lumia 920) al lijkt mij dat eerder een pre-update aangezien hij in no time binnen is.
Go Go Go! RT @joebelfiore: HEY DEVS... COME AND GET IT! #wp8.1 pic.twitter.com/BSOUF8T4Pc #wpdev #wpnl
Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.
WPCentral heeft ook al een artikel:
http://www.wpcentral.com/windows-phone-81-now-available
Dus hopen dat downloaden mogelijk is na deze pre-update.
http://www.wpcentral.com/windows-phone-81-now-available
Dus hopen dat downloaden mogelijk is na deze pre-update.
Tom Warren van The Verge op Twitter: "There's an initial update and then the actual bigger 8.1 download"
inderdaad, ik krijg er nu nog één die aanzienlijk groter is...
Eerste wat mij opvalt op mijn L920. De install waarbij staat "Migrating your data" heeft een veel kleiner lettertype gekregen. Hoop dat dit voor de rest van het OS ook zo is. Dan kan er eindelijk wat meer info op het scherm