[WP8.1] Windows Phone 8.1 - OS Discussie en ervaringen Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 38 ... 66 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-07 13:28

iNFiNiTY-

pro

coenox schreef op zondag 14 september 2014 @ 20:40:
Hoe sla ik filmpjes op die aan een email hangen? Afspelen en downloaden lukt, maar waar staan ze dan?
Eventjes de app ''Files'' of ''Bestanden'' erop zetten en dan kan je zo via die app naar je bestanden browsen (foto's video's downloads etc.)

http://www.windowsphone.c...1d-4847-8399-3526f54fc25e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
  • Registratie: Januari 2008
  • Nu online
Heb ik. Maar de video staat niet bij de downloads.Het is een .mov bestand. De optie opslaan is zwart en kan niet gebruikt worden.

[ Voor 46% gewijzigd door coenox op 15-09-2014 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:53
Ik lees hier en daar dat de Ativ S 8.1 update eind september- midden oktober gepland staat. Zou mooi zijn, dan kan ik eindelijk mijn camera weer normaal gebruiken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16-09 16:40
Zou tof zijn, maar overal waar ik dat gelezen heb, komt de info vandaan bij personen die daarover eigenlijk officieel niets kunnen/mogen melden. Nog steeds niets officieels dus.

Zou tof zijn als we de geupdate drivers krijgen tho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Topicstarter
En volgens NPU (die het lang niet altijd juist hebben) komt Windows 'phone' 9 in januari naar ALLE WP 8 toestellen die de Developer Preview draaien:

http://www.nokiapoweruser...-preview-in-january-2015/

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
  • Nu online
coenox schreef op zondag 14 september 2014 @ 20:40:
Hoe sla ik filmpjes op die aan een email hangen? Afspelen en downloaden lukt, maar waar staan ze dan?
Ik begrijp nu op een ander forum dat het niet mogelijk is in WP8 om videomateriaal dat bij een e-mail is gestuurd op te slaan op de telefoon. Huh? Ik stimuleer iedereen op Windows Phone te proberen, maar dit verbaast me wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
  • Nu online
eazyq schreef op zondag 14 september 2014 @ 18:46:
Weet iemand van jullie toevallig hoe je een e-mail account van lotus notes op een windows phone krijgt?
Reden, op de zaak gebruiken we lotus notes (svp niet vragen waarom etc, of adviezen om office oid te gaan gebruiken. Het is zo en we moeten er mee omgaan).
Probleem is alleen dat het niet wil syncen met windows phone en alle gegevens zoals server etc zijn voor ons ontoegankelijk.
Iemand een idee?
Ook wij gebruiken Lotus Notes. En adviezen om naar Outlook te gaan is ook aan mij niet besteed, er werken zo'n 1400 medewerkers. Dat is niet zo maar om.

Voor mobiel gebruik hebben we DME (van Excitor, http://www.windowsphone.c...-287133efb8f7?signin=true) als mobiele app. Dit werkt redelijk op de iPhone en Android toestellen die door de organisatie worden verstrekt. De app is er wel voor Windows Phone, maar werkt niet. Nu kun je er over twisten aan wie dat ligt, maar feit is dat het niet werkt. Een - niet zo fraai - alternatief zou webmail kunnen zijn, maar die opent niet in explorer. Nokia Express browser werkt enigszins.

Een alternatief is Notes Traveller, die wordt bij Lotus Notes meegeleverd (http://www-01.ibm.com/support/docview.wss?uid=swg21577369). Ik heb gehoord dat dit goed werkt met Windows Phone. Er moet dan wel iets aan de server kant geregeld worden.

[ Voor 3% gewijzigd door coenox op 16-09-2014 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eazyq
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 23-08 07:15

eazyq

we blijven strijden

coenox schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 11:17:
[...]

Ook wij gebruiken Lotus Notes. En adviezen om naar Outlook te gaan is ook aan mij niet besteed, er werken zo'n 1400 medewerkers. Dat is niet zo maar om.

Voor mobiel gebruik hebben we DME (van Excitor, http://www.windowsphone.c...-287133efb8f7?signin=true) als mobiele app. Dit werkt redelijk op de iPhone en Android toestellen die door de organisatie worden verstrekt. De app is er wel voor Windows Phone, maar werkt niet. Nu kun je er over twisten aan wie dat ligt, maar feit is dat het niet werkt. Een - niet zo fraai - alternatief zou webmail kunnen zijn, maar die opent niet in explorer. Nokia Express browser werkt enigszins.

Een alternatief is Notes Traveller, die wordt bij Lotus Notes meegeleverd (http://www-01.ibm.com/support/docview.wss?uid=swg21577369). Ik heb gehoord dat dit goed werkt met Windows Phone. Er moet dan wel iets aan de server kant geregeld worden.
Bedankt voor dit antwoord, het ligt dus niet aan mij dat ik het niet werkend kan krijgen. Iets regelen via de server zal ik de IT mensen eens vragen.

https://gathering.tweakers.net/forum/list_message/81040618#81040618

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-

iNFiNiTY-

pro

coenox schreef op maandag 15 september 2014 @ 19:54:
Heb ik. Maar de video staat niet bij de downloads.Het is een .mov bestand. De optie opslaan is zwart en kan niet gebruikt worden.
Vreemd, stuur mezelf net een mp4. om mee te kijken kan hem downloaden vanuit de email en afspelen en niet opslaan inderdaad. Wel raar dat dit met fotos wel kan maar met videos niet..... Misschien een soort van beveiliging? Dan er niet zomaar bestanden in je root gezet kan worden vanuit email.

Tot dat er wel een mogelijk is gewoon fwd. dan maar 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Migrator
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Nokia heeft inmiddels een pagina online gezet voor de update naar Lumia Denim. Ze linken daarin ook weer naar de supportpagina met de beschikbaarheid van de updates maar helaas staat Denim daar nog niet tussen.

If you choose not to decide, you still have made a choice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
Migrator schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 14:42:
Nokia heeft inmiddels een pagina online gezet voor de update naar Lumia Denim. Ze linken daarin ook weer naar de supportpagina met de beschikbaarheid van de updates maar helaas staat Denim daar nog niet tussen.
De Lumia 930 (of icon) is daar ook niet op te vinden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Migrator
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Ereaser schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 14:51:
[...]

De Lumia 930 (of icon) is daar ook niet op te vinden :P
Net als de 530 en 630. Die toevallig allebei al Cyan draaiden dus ook geen pagina voor de update naar Cyan behoefden ;). De 730 en 830 komen met Denim dus die zullen er straks ook nog niet tussenstaan ookal worden ze wel verkocht.

[ Voor 17% gewijzigd door Migrator op 16-09-2014 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDirect
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:00
Uh? Geen peak / off-peak time mail sync settings? Serieus? Hij checkt 24/7 voor nieuwe mail, ook om 3 uur 's nachts? Dat zal toch niet? Ik mis toch zeker ergens een setting? Kan mij niet voorstellen dat ze dat er niet in hebben zitten. Er is toch niemand die een spam mailtje om 3 uur 's nachts wil zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-09 16:30

Swerfer

Hmm...

MrDirect schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 17:00:
Uh? Geen peak / off-peak time mail sync settings? Serieus? Hij checkt 24/7 voor nieuwe mail, ook om 3 uur 's nachts? Dat zal toch niet? Ik mis toch zeker ergens een setting? Kan mij niet voorstellen dat ze dat er niet in hebben zitten. Er is toch niemand die een spam mailtje om 3 uur 's nachts wil zien?
Quit hours, maar dat is voorlopig alleen nog als je je telefoon op Engels (UK/US) hebt staan. Dat zit namelijk helaas aan Cortana gekoppeld...

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackShadow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11:58
BlackShadow schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 09:21:
Ik heb een Tomtom carkit met bluetooth en speaker.
Verbinden lukt snel en stabiel, maar de spraak is echt onverstaanbaar (gekraad en ruis).
Het lijkt er eigenlijk op alsof het geluid veel te hard staat.
Volume verlagen helpt niet.

Een ander toestel verbinden vertoont dit probleem niet en bij mijn weten had ik het ook niet op 8.0 (had de carkit maar net voor de upgrade, dus niet 100% zeker).

Iemand anders met deze problemen?
(ik draai momenteel de laatste update)
Ondertussen draai ik de officiele release van WP 8.1 op mijn Lumia 820, maar bovenstaand probleem is niet verholpen.
Echter is enkel spraak tijdens een gesprek barslecht en onverstaanbaar.
Muziek afspelen via de Muziek app werkt prima.

Iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eazyq

eazyq

we blijven strijden

coenox schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 11:17:
[...]

Vandaag behoorlijk wat tijd doorgebracht met IT maar helaas pindakaas, Onze versie van Lotus Notes ondersteund Traveler voor WP8.1 niet. En upgraden gaat voorlopig niet gebeuren :( . Dan maar webmail gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-

iNFiNiTY-

pro

Toch maar even terug gegaan naar 8.0. en toen naar 8.1. Cyan (dev weer aangezet) en de update erna geinstalleerd.. die popte meteen omhoog. Was de snelste update die ik tot nu toe ooit gehad heb qua installatie tijd... even kijken wat de verschillen zijn :)

3051.50009.1424.0005

Wel jammer dat ik weer na Engels moet voor cortana..wil de Nederlandse variant wel eens horen :p

Verder vind ik de updates en de snelheid ervan echt super en de functies ook. En wp echt een zeer sterk platform aan het worden imho. Zou niet zo snel meer over gaan op een ander. :)

[ Voor 38% gewijzigd door iNFiNiTY- op 16-09-2014 23:20 ]

• Waah
PaT schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 09:21:
En volgens NPU (die het lang niet altijd juist hebben) komt Windows 'phone' 9 in januari naar ALLE WP 8 toestellen die de Developer Preview draaien:

Dat zou goed nieuws zijn, maar daarmee zal het camera-probleem niet gefixt zijn (driverprobleem). Dus ga WP9 preview ook niet installeren, wil eerst zeker dat er niet major-bugs vanuit Samsung in zitten.

• Timmiee
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14-09 13:52
ik heb de bugs dus totaal niet op mijn Ativ S... gelukkig niet overigens.

Wel heb ik de angst om mn telefoon weer volledig leeg te gooien bij Factory Reset... iemand mogelijkheden om hem eventueel te kunnen flashen wanneer dit wel voorkomt? Bij Android was dit fluitje van een cent op de HTC's, ook samsung overigens, maar wat ik een jaar terug gevonden heb voor de Ativ was het een ramp.

• HooksForFeet
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 08-08 11:28
PaT schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 09:21:

Vooral die opmerking van Kamal eronder klinkt mij in de oren als "Dit is een disclaimer zodat onze reputatie er niet aan gaat als blijkt dat dit compleet uit m'n duim gezogen verhaal uiteindelijk niet waar blijkt te zijn."

• MrDirect
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:00
Swerfer schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 18:39:
[...]

Quit hours, maar dat is voorlopig alleen nog als je je telefoon op Engels (UK/US) hebt staan. Dat zit namelijk helaas aan Cortana gekoppeld...
Onwijs bedankt voor dit, ik zou anders nooit gezocht hebben op 'quiet hours'.
Met UK werkte het nog niet, maar nu ik regio op US heb gezet wel. Dat scheelt al heel wat nu, Van 22:00 tot 07:00 is de Lumia nu stil.

• Muta
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Eindelijk Cyan op mijn (Belgische, bleek) Lumia 1520. Via Nokia recovery tool naar Cyan geupdatet. Nu de update van DP erop zetten! Cyan kwam niet door via de Nokia Black / DP versie die ik had.

• urk_forever
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:39
Ik heb ook nog steeds geen Cyan update op mijn Lumia 920 DP :( Ik denk dat ik maar terug ga naar 8.0, en dan de normale update erop zet want dit schiet niet op.

Hail to the king baby!

• Migrator
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

urk_forever schreef op woensdag 17 september 2014 @ 13:50:
Ik heb ook nog steeds geen Cyan update op mijn Lumia 920 DP :( Ik denk dat ik maar terug ga naar 8.0, en dan de normale update erop zet want dit schiet niet op.
Grote kans dat je met de Nokia Software Recovery Tool direct Cyan installeert en dus niet terug kan naar 8.0. Was bijvoorbeeld ook zo op mijn 1520 terwijl ik hem OTA niet binnenkreeg.

• coenox
  • Nu online
eazyq schreef op zondag 14 september 2014 @ 18:46:
Weet iemand van jullie toevallig hoe je een e-mail account van lotus notes op een windows phone krijgt?
Reden, op de zaak gebruiken we lotus notes (svp niet vragen waarom etc, of adviezen om office oid te gaan gebruiken. Het is zo en we moeten er mee omgaan).
Probleem is alleen dat het niet wil syncen met windows phone en alle gegevens zoals server etc zijn voor ons ontoegankelijk.
Iemand een idee?
En inmiddels heb ik het aan de praat. Bij ons wordt met DME (Exciter) gewerkt. Dit moet wel door de organisatie aangeschaft worden en op de server geïnstalleerd. Ik weet daarom niet of het voor jou een oplossing is. Onze organisatie heeft er uit veiligheidsoverwegingen voor gekozen: alle mail, agendaitems, etc blijven in de app zijn buiten de app niet te benaderen. Er is client software voor Android, iOS en nu ook voor Windows Phone. Die laatste heeft de afgelopen week een update gehad. Ik ben een blij mens _/-\o_

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Had het zelfde idee en ben maar eens @gregwardo, @joebelfiore & @NokiaHelps aan het lastig vallen op twitter. :+

Naar aanleiding hiervan.
https://twitter.com/gregwardo/status/504369175213506560

• Waah
Timmiee schreef op woensdag 17 september 2014 @ 11:10:
ik heb de bugs dus totaal niet op mijn Ativ S... gelukkig niet overigens.

Wel heb ik de angst om mn telefoon weer volledig leeg te gooien bij Factory Reset... iemand mogelijkheden om hem eventueel te kunnen flashen wanneer dit wel voorkomt? Bij Android was dit fluitje van een cent op de HTC's, ook samsung overigens, maar wat ik een jaar terug gevonden heb voor de Ativ was het een ramp.
gebruik je de camera veel? :9

• eazyq

eazyq

we blijven strijden

coenox schreef op woensdag 17 september 2014 @ 14:36:
[...]

En inmiddels heb ik het aan de praat. Bij ons wordt met DME (Exciter) gewerkt. Dit moet wel door de organisatie aangeschaft worden en op de server geïnstalleerd. Ik weet daarom niet of het voor jou een oplossing is. Onze organisatie heeft er uit veiligheidsoverwegingen voor gekozen: alle mail, agendaitems, etc blijven in de app zijn buiten de app niet te benaderen. Er is client software voor Android, iOS en nu ook voor Windows Phone. Die laatste heeft de afgelopen week een update gehad. Ik ben een blij mens _/-\o_
Helaas bij ons niet, is ook geen optie ben ik achter inmiddels :( . Het is niet anders. Aan de andere kant wel mooi want nu kan niemand mij iets kwalijk nemen als ik niet direct reageer op e-mail 8) .

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
Ik heb dus de taal op Engels UK gezet in plaats van US om de 24 uurs tijd in de agenda te krijgen, maar nu is er bij deze taal geen mogelijkheid om wifi weer aan te zetten wanneer je bij je favoriete locaties bent. Echt irritant dat bij elke regio of taal het een of het ander niet werkt.

https://opensea.io/seaart

• iNFiNiTY-

iNFiNiTY-

pro

Als je via recovery tool (dan krijg je automatisch de 8.0 downgrade als optie 'DP wel even uitzetten'..) dan uitvoeren en daarna even updaten naar Cyan daarna DP aan weer en de update 1 erop zetten.. GDR1.

Draait prima hier, en zo gepiept.
enomiss schreef op woensdag 17 september 2014 @ 19:36:
Ik heb dus de taal op Engels UK gezet in plaats van US om de 24 uurs tijd in de agenda te krijgen, maar nu is er bij deze taal geen mogelijkheid om wifi weer aan te zetten wanneer je bij je favoriete locaties bent. Echt irritant dat bij elke regio of taal het een of het ander niet werkt.
Ik heb taal Engels US en bij region United States, Dutch (Netherlands) al mijn Wifi spots/locaties werken meteen als ik er in de buurt kom. (cortana werkt prima, Wifi en favoriete spots ook) of bedoel je wat anders?

Qua tijd tsja.. AM/PM of een losse app..

[ Voor 43% gewijzigd door iNFiNiTY- op 17-09-2014 20:47 ]

• AlApAwA
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 24-07 17:05
Goedenavond allemaal,
Ik heb een vraag aan jullie wp8 experts.
Vanavond heb ik een veel te hoge rekening ontvangen voor mijn internet gebruik van augustus.
Is er een mogelijkheid om dit verder terug te kijken dan 1 maand in de data inzicht app van WP8?
wat ik ook probeer ik krijg alleen de laatste maand of een aantal dagen uit de app.
Een andere oplossing is ook welkom, ik wil zeker weten dat ik niet een onnodig hoge rekening betaal ;-)

Alvast bedankt!

http://members.iracing.com/membersite/member/CareerStats.do?custid=510679

• Swerfer

Swerfer

Hmm...

AlApAwA schreef op woensdag 17 september 2014 @ 21:37:
Goedenavond allemaal,
Ik heb een vraag aan jullie wp8 experts.
Vanavond heb ik een veel te hoge rekening ontvangen voor mijn internet gebruik van augustus.
Is er een mogelijkheid om dit verder terug te kijken dan 1 maand in de data inzicht app van WP8?
wat ik ook probeer ik krijg alleen de laatste maand of een aantal dagen uit de app.
Een andere oplossing is ook welkom, ik wil zeker weten dat ik niet een onnodig hoge rekening betaal ;-)

Alvast bedankt!
Vodafone?

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

• AlApAwA
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 24-07 17:05
simyo

http://members.iracing.com/membersite/member/CareerStats.do?custid=510679

• iNFiNiTY-

iNFiNiTY-

pro

Volgens mij is een maand max. Je kan bij instellingen wel even kijken of browser data savings goed staat (auto of high) en of al je update settings via Wifi only staan zodat je nooit per ongeluk kan updaten e.d. met je mobiele data verbinding.

Wat geeft je data sense aan qua verbruik dan mobiel/wifi?

• eazyq

eazyq

we blijven strijden

wellicht voor de hand liggend maar wat is nu de laatste mogelijkheid voor de 1520?

• Migrator
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

eazyq schreef op woensdag 17 september 2014 @ 22:28:
wellicht voor de hand liggend maar wat is nu de laatste mogelijkheid voor de 1520?
Qua firmware? Lumia Cyan. Nog niet voor elk model (variant van 1520 that is) over the air als update beschikbaar maar volgens mij wel altijd via de welbekende Recovery tool.

[ Voor 5% gewijzigd door Migrator op 17-09-2014 22:39 ]

• iNFiNiTY-

iNFiNiTY-

pro

Zou toch wel even Cyan meepikken. Zeker voor de 1520 zitten er redelijk wat verbeteringen en extras in Cyan mbt de hardware en mogelijkheden van dit toestel. :)

• eazyq

eazyq

we blijven strijden

Cyan heb ik al draaiend en moet zeggen dat ik er zeer tevreden over ben. Enige minpuntje is het niet kunnen toevoegen van woorden aan het swype toetsenbord, tenzij iemand weet hoe dat wel kan dan hoor ik dat graag ;-)

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Je typt het onbekende woord, selecteert het, en voegt het vervolgens toe aan de bibliotheek?

Testing, one, two ...

• Timmiee
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14-09 13:52
Waah schreef op woensdag 17 september 2014 @ 15:23:
[...]

gebruik je de camera veel? :9
veel, nee. regelmatig, ja. Merk zelf geen problemen anders dan dat hij het sporadisch niet doet - lijkt wat op een vastloper ofzo. Maar aangezien ik hem niet extreem vaak gebruik is het voor mij nog niet hinderlijk geweest :P

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21-09 18:56
coenox schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 09:22:
[...]

Ik begrijp nu op een ander forum dat het niet mogelijk is in WP8 om videomateriaal dat bij een e-mail is gestuurd op te slaan op de telefoon. Huh? Ik stimuleer iedereen op Windows Phone te proberen, maar dit verbaast me wel.
Ja dit is een WP ding.
Met Wp8.0 kon je video's die via chat apps binnen kwamen ook niet bekijken in je foto hub. Dan moest je in de chat app gaan scrollen.
Dat voor de chatapps hebben ze gefixed in WP8.1. Blijkbaar nog niet voor mail attachments.

• iNFiNiTY-

iNFiNiTY-

pro

Geen Video kunnen downloaden vanaf mail is wel raar dat dat er nog niet is..

Maar als je hier http://windowsphone.userv...uggestions?linkId=9657885 de suggestie even opzoekt en 'up' vote.. :-)

Of plant er een andere suggestie neer.

• Cruzer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-09 10:29
BlackShadow schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 18:40:
[...]

Ondertussen draai ik de officiele release van WP 8.1 op mijn Lumia 820, maar bovenstaand probleem is niet verholpen.
Echter is enkel spraak tijdens een gesprek barslecht en onverstaanbaar.
Muziek afspelen via de Muziek app werkt prima.

Iemand een oplossing?
Ik hoop dat de Demim Update het Bluetooth probleem oplost, zodat de stembegeleiding van Nokia here gewoon via de telefoon speaker gaat en telefoongesprekken via de auto speakers. Of dat er een optie komt dat je kunt kiezen hoe en welk geluid je wilt streamen naar je carkit.

Het is echt iritant met deze Cyan Update, als je muziek luistert, via de autoradio dat bij elke route aanwijzing het radio wordt gemuted en de aanwijzing wordt gegeven door de autospeakers ipv de telefoonspeaker. (muziek kan ik sowieso niet streamen in mijn ingebouwde BT carkit in mijn Peugeot 207)

When the pink is snookered, Go for the brown

• xxxneoxxx
hardware-lover schreef op donderdag 18 september 2014 @ 00:50:
Je typt het onbekende woord, selecteert het, en voegt het vervolgens toe aan de bibliotheek?
Wate het niet zo dat bij veel mensen de toevoegen aan bibliotheek optie geheel mist bij het keyboard.

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

"veel mensen"? Bij swype actief ook aanwezig als probleem?

Testing, one, two ...

• Migrator
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Uh wat? Als je het woord dat je wil toevoegen selecteert kun je toch gewoon in de balk boven je toetsenbord op +[toe te voegen woord] klikken? Werkt bij mij prima, NL-NL, word flow actief.

Lavebanavd

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 11:21
Migrator schreef op donderdag 18 september 2014 @ 16:48:
Uh wat? Als je het woord dat je wil toevoegen selecteert kun je toch gewoon in de balk boven je toetsenbord op +[toe te voegen woord] klikken? Werkt bij mij prima, NL-NL, word flow actief.

[afbeelding]
Ah, dank je voor het plaatje, nu snap ik het ook.

• BlackShadow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11:58
Cruzer schreef op donderdag 18 september 2014 @ 12:11:
[...]

Ik hoop dat de Demim Update het Bluetooth probleem oplost, zodat de stembegeleiding van Nokia here gewoon via de telefoon speaker gaat en telefoongesprekken via de auto speakers. Of dat er een optie komt dat je kunt kiezen hoe en welk geluid je wilt streamen naar je carkit.

Het is echt iritant met deze Cyan Update, als je muziek luistert, via de autoradio dat bij elke route aanwijzing het radio wordt gemuted en de aanwijzing wordt gegeven door de autospeakers ipv de telefoonspeaker. (muziek kan ik sowieso niet streamen in mijn ingebouwde BT carkit in mijn Peugeot 207)
Stembegeleiding icm Bluetooth heb ik geen ervaring mee.
Bij mij is de stem tijdens gesprekken totaal onverstaanbaar, muziek afspelen is wel zuiver van klank.

• xxxneoxxx
Migrator schreef op donderdag 18 september 2014 @ 16:48:

[afbeelding]
Hmm, ik had een artikeltje gelezen dat dit na 8.1 op sommige toestellen niet meer zou werken. Maar heb zelf inmiddels ontdekt dat het een beetje programma afhankelijk is. In bijv. IM programma's werkt dit niet, maar in een blanco mailtje weer wel. jammer dat een simpel woord als "Ze" niet toe te voegen valt op zo'n manier. Lost het "ZE" probleem op. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eazyq

eazyq

we blijven strijden

hardware-lover schreef op donderdag 18 september 2014 @ 00:50:
Serieus, ik probeerde van alles maar die had ik nog niet gevonden, ga ik testen, bedankt! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• urk_forever
Migrator schreef op woensdag 17 september 2014 @ 14:27:
[...]

Grote kans dat je met de Nokia Software Recovery Tool direct Cyan installeert en dus niet terug kan naar 8.0. Was bijvoorbeeld ook zo op mijn 1520 terwijl ik hem OTA niet binnenkreeg.
Gisteren dit dus maar even gaan. De Nokia Software Recovery Tool geinstalleerd en mijn telefoon aangesloten. Kreeg meteen de Cyan update aangeboden, dus even mijn foto's gebackupt en de update gedaan. Helaas werd mijn start screen niet herstelt na het opnieuw inloggen. Wel werden alle apps/accounts etc hersteld.

Alleen nu werkt Glance niet bij mij, hebben meer mensen daar last van na de Cyan upgrade?

Hail to the king baby!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buzzbuzz68
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 20-09 16:26
urk_forever schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 09:11:
[...]

Alleen nu werkt Glance niet bij mij, hebben meer mensen daar last van na de Cyan upgrade?
Mijn Cyan is OTA binnengekomen en Glance werkt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Migrator
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Mijn 1520 is via de Recovery tool geüpdatet naar Cyan en Glance werkt beter dan ooit :). Hoe staan je instellingen voor Glance nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• urk_forever
Migrator schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 10:28:
Mijn 1520 is via de Recovery tool geüpdatet naar Cyan en Glance werkt beter dan ooit :). Hoe staan je instellingen voor Glance nu?
Ik heb alles al geprobeerd, Peek, Always On, Off. Ook heb ik geprobeerd om niet de lock screen settings te tonen, maar alleen een tekst, dat werkt ook niet. Ook al een paar soft resets gedaan, maar niets lijkt te helpen.

Ik denk dat ik straks een hard reset doe en dan de backup niet terug zet en alles opnieuw instel.

Hail to the king baby!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sonny7
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 10:05
urk_forever schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 09:11:
[...]

Gisteren dit dus maar even gaan. De Nokia Software Recovery Tool geinstalleerd en mijn telefoon aangesloten. Kreeg meteen de Cyan update aangeboden, dus even mijn foto's gebackupt en de update gedaan. Helaas werd mijn start screen niet herstelt na het opnieuw inloggen. Wel werden alle apps/accounts etc hersteld.
Je start screen wordt niet teruggezet omdat je op de DP en dus waarschijnlijk op Windows Phone 8.1 Update zat. Hierbij is het mogelijk om mappen op het startscherm te maken. Cyan (default 8.1) kan hier niet mee omgaan. Ik heb mijne ook teruggezet van DP naar Cyan via de recovery tool. Daarna Preview for Developers weer geactiveerd, updates uitgevoerd zodat ik weer op 8.1 Update zat. Daarna een hard-reset uitgevoerd en de laatste back-up teruggezet. Nu werd mijn startscherm keurig netjes teruggezet, inclusief mappen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-

iNFiNiTY-

pro

Vind trouwens dat de mappen/tiles schikken minder vloeiend gaat dan met Black.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraanmachinist
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 21-09 19:55
iNFiNiTY- schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 12:30:
Vind trouwens dat de mappen/tiles schikken minder vloeiend gaat dat met Black.
heb je cortana aanstaan of de cortana livetile op je startscherm staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macindroid
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12-05 07:09
Ik zit vast in de developer preview.. Ik kan niet naar cyan. Is er een manier om te downgraden via Mac? Die recovery tool vind ik alleen op Windows maar dat heb ik niet..

Heb nog wat vreemde problemen..(ligt denk ik ook aan de dp. Mijn agenda afspraken die ik aanmaak slaat hij niet meer op.
Ik kan vaak geen whatsapp afbeeldingen downloaden
En er blijven 3 updates in de store die ik niet kan updaten. Oa agenda en batterijbesparing..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarabass
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-04 17:02

Tarabass

Webmaster

Sonny7 schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 10:33:
[...]

Je start screen wordt niet teruggezet omdat je op de DP en dus waarschijnlijk op Windows Phone 8.1 Update zat. Hierbij is het mogelijk om mappen op het startscherm te maken. Cyan (default 8.1) kan hier niet mee omgaan. Ik heb mijne ook teruggezet van DP naar Cyan via de recovery tool. Daarna Preview for Developers weer geactiveerd, updates uitgevoerd zodat ik weer op 8.1 Update zat. Daarna een hard-reset uitgevoerd en de laatste back-up teruggezet. Nu werd mijn startscherm keurig netjes teruggezet, inclusief mappen :)
Hier kwam ik ook pas laat achter inderdaad. Vond het in eerste instantie ook raar dat mijn startscherm niet teruggezet kon worden, maar dat komt inderdaad door de laatste update die die mappen mogelijk maakte. Maar ja, het niet voor niets een developer preview natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer

Swerfer

Hmm...

macindroid schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 20:30:
Ik zit vast in de developer preview.. Ik kan niet naar cyan. Is er een manier om te downgraden via Mac? Die recovery tool vind ik alleen op Windows maar dat heb ik niet..

Heb nog wat vreemde problemen..(ligt denk ik ook aan de dp. Mijn agenda afspraken die ik aanmaak slaat hij niet meer op.
En er blijven 3 updates in de store die ik niet kan updaten. Oa agenda en batterijbesparing..
Je kent vast wel iemand met een Windows PC die even de Nokia tool kan installeren. Een uurtje en je bent klaar...

• Kraanmachinist
macindroid schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 20:30:

als je niemand kent met een windows pc kun je ook altijd een virtual machine proberen

• xxxneoxxx
Mwah, een rom flashen via een VM, lijkt mij niet heel handig. Meer als eens gehad dat ik zat te rommelen vanuit een cmware workstation vm, enn dat deze opeens besloot om usb te disconnecten o.i.d. Niet heel handig tijdens het flashproces me dunkt. :(

Ik zou gewoon idd even langs gaan bij iemand met een windows pc. Lijkt mij de safest bet.

• iNFiNiTY-

iNFiNiTY-

pro

Kraanmachinist schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 19:33:
[...]

heb je cortana aanstaan of de cortana livetile op je startscherm staan?
Nee. Nouja hij staat wel 'aan' maar de tile staat gewoon rechts, niet op mijn startscherm.

Hij schikt erg ''lomp'' of ze gaan meteen in een folder, of hij schuift niet (zoals ik het wil) wat black wel deed het leek wel of black ''snapte'' hoe ik het wilde haha, die schikte ze tenminste op een normale manier.. ik vind sinds Cyan dat de plaatsing wat lomp is en minder vloeiend.

[ Voor 7% gewijzigd door iNFiNiTY- op 20-09-2014 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraanmachinist
iNFiNiTY- schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 16:35:
[...]

Nee. Nouja hij staat wel 'aan' maar de tile staat gewoon rechts, niet op mijn startscherm.

Hij schikt erg ''lomp'' of ze gaan meteen in een folder, of hij schuift niet (zoals ik het wil) wat black wel deed het leek wel of black ''snapte'' hoe ik het wilde haha, die schikte ze tenminste op een normale manier.. ik vind sinds Cyan dat de plaatsing wat lomp is en minder vloeiend.
Das vreemd, ik heb nergens last van op de dev preview, ik vrees dat een hard reset de enige oplossing is.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet er iemand waarom de foto's die ik maak ineens zwart zijn? De belichting ziet er ook anders uit dan anders maar terwijl ik een foto maak, zie ik wel iets via de lens. Maar kijk ik in het camera-album, dan is alles zwart...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer

Swerfer

Hmm...

Verwijderd schreef op zondag 21 september 2014 @ 12:57:
Weet er iemand waarom de foto's die ik maak ineens zwart zijn? De belichting ziet er ook anders uit dan anders maar terwijl ik een foto maak, zie ik wel iets via de lens. Maar kijk ik in het camera-album, dan is alles zwart...
Zijn de foto's echt volledig zwart of heel donker?

Het kan zijn dat je per ongeluk de handmatige instellingen hebt veranderd. Zorg er eerst weer voor dat alles op auto staat en kijk of je dan weer normale foto's maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alles onder fotoinstellingen heb ik nagekeken en staat of op standaard of op automatisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraanmachinist
Verwijderd schreef op zondag 21 september 2014 @ 14:14:
Alles onder fotoinstellingen heb ik nagekeken en staat of op standaard of op automatisch.
heb je ook dit probleem in andere camera apps?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer

Swerfer

Hmm...

Verwijderd schreef op zondag 21 september 2014 @ 14:14:
Ok, maar zijn de foto's volledig zwart, of heel donker? Oftewel, bestaat een gemaakte foto over alleen zwarte pixels, of zitten er ook andere pixels tussen (ruis of zo)?

En zijn de foto's als je die op een PC download ook zwart? Misschien geeft je fotoalbum wel zwarte foto's weer in verband met een fout of zo. Of staan er wel zichtbare foto's in van voor het probleem?

[ Voor 21% gewijzigd door Swerfer op 21-09-2014 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze zijn toch echt wel volledig zwart. Als ik een foto maak, zie ik eerst even een witte achtergrond, daarna in het camera-album alleen een zwarte foto. Ik heb nog geen andere camera apps geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, ze blijven zwart. Tot gisteren had ik dit probleem niet en kwamen de gemaakte foto's gewoon zichtbaar in het album.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer

Swerfer

Hmm...

Soft reset geprobeerd? En anders zorgen dat je een backup maakt en een hard reset uitvoeren. Blijft het probleem dan nog bestaan, dan zou ik voor garantie gaan als dat nog mogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 04-08 02:19
Ook ik heb van tijd tot tijd vreemde kuren in de camerarol cq app.
Maar dit verschijnsel gebeurt alleen als ik de camera rechtstreeks start vanuit de camaraknop.
Dus niet eerst unlocken maar gewoon direct de camera opstarten.
Foto's gaan prima maar heb met video dan dat er zo nu en dan duplicaten onstaan
Dit zijn geen "ghostimages" zoals wat wel eens in wp8 voorkwam, maar echte duplicaten met ook een eigen naam/nummering en komen dus ook dubbel te staan op de skydrive.
Niet onoverkomelijk, simpel wissen is geen probleem, maar is gewoon irritant.

Once we were young and ruthless, now we are old and toothless....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog niet. Ik ga eens kijken. Bedankt voor de tips in elk geval!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• urk_forever
urk_forever schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 10:32:
[...]

Ik heb alles al geprobeerd, Peek, Always On, Off. Ook heb ik geprobeerd om niet de lock screen settings te tonen, maar alleen een tekst, dat werkt ook niet. Ook al een paar soft resets gedaan, maar niets lijkt te helpen.

Ik denk dat ik straks een hard reset doe en dan de backup niet terug zet en alles opnieuw instel.
Zaterdag nog een hard reset gedaan (waarna wel ineens mijn oude start scherm terug gezet werd :? ), had ik ineens een ingeving. Dat ik het toestel een maand of 3 had heb ik al eens problemen gehad met glance. dat kwam toen door stof op de sensor bij de frontcamera dus weer even met de stofzuiger het stof verwijderd en ineens werkte glance weer. Nu meteen maar aangemeld voor reparatie .

Hail to the king baby!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkrocker
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12:26

Punkrocker

Mostly harmless

De “Personen”-tile geeft afwisselende foto’s weer van mijn contacten. Nu heb ik daar een paar vraagjes over:
Er zit ook nog steeds dat f-tje tussen van Facebook maar ik heb geen Facebook en heb de app al meteen verwijderd nadat die erbij kwam na de Cyan update. Hoe krijg ik die weg?
Is het eigenlijk ook mogelijk om die wisselende foto’s helemaal uit te schakelen? Zodat ik een wat rustiger beeld heb. (Zelfde geldt eigenlijk voor de folder-tiles met circulerende app-tiles…)

Ik heb Cyan + DP op mijn Lumia520

"What do you get if you multiply six by nine..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

De tiles kleiner maken is iig een oplossing ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkrocker
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12:26

Punkrocker

Mostly harmless

Gaat niet werken met mijn motoriek. 8)

"What do you get if you multiply six by nine..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarabass

Tarabass

Webmaster

Het gekke is dat dat facebook icoontje na een hoop commentaar weggehaald is in 8.1. Maar na de update voor 8.1 is hij weer terug van weggeweest. Ik vind het ook erg irritant, aangezien ik geen facebook heb en geen facebook wil. Ik heb de app nooit geïnstalleerd gehad..

Ik denk trouwens niet dat je het wisselen van foto's kunt uitschakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraanmachinist
Punkrocker schreef op maandag 22 september 2014 @ 10:18:
De “Personen”-tile geeft afwisselende foto’s weer van mijn contacten. Nu heb ik daar een paar vraagjes over:
Er zit ook nog steeds dat f-tje tussen van Facebook maar ik heb geen Facebook en heb de app al meteen verwijderd nadat die erbij kwam na de Cyan update. Hoe krijg ik die weg?
Is het eigenlijk ook mogelijk om die wisselende foto’s helemaal uit te schakelen? Zodat ik een wat rustiger beeld heb. (Zelfde geldt eigenlijk voor de folder-tiles met circulerende app-tiles…)

Ik heb Cyan + DP op mijn Lumia520
de foto tile kun je uitzetten door naat de instellingen in de gallerij app te gaan, dan klik je op "alle fotos" en verander je het naar "een foto", als je daarna niet een foto uitkiest blijft hij je accentkleur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarabass

Tarabass

Webmaster

Kraanmachinist schreef op maandag 22 september 2014 @ 16:45:
[...]

de foto tile kun je uitzetten door naat de instellingen in de gallerij app te gaan, dan klik je op "alle fotos" en verander je het naar "een foto", als je daarna niet een foto uitkiest blijft hij je accentkleur
Dat geldt voor de foto tile, niet voor de personen tile :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De foto's zijn blijkbaar toch niet volledig zwart. Bij het maken van een video heb ik hetzelfde en ook met Skype. Hou ik er een lamp bij, dan is er wel meer te zien. Ik begin te vrezen dat er misschien iets mis is met de lens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry, zie nu pas dat hier al andere reacties tussen stonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer

Swerfer

Hmm...

Verwijderd schreef op maandag 22 september 2014 @ 18:05:
De foto's zijn blijkbaar toch niet volledig zwart. Bij het maken van een video heb ik hetzelfde en ook met Skype. Hou ik er een lamp bij, dan is er wel meer te zien. Ik begin te vrezen dat er misschien iets mis is met de lens...
Een keer proberen om het diafragma volledig open te zetten door een lange sluitertijd toe te passen (4 seconden is geloof ik de max) en dan hopen dat de diafragma 'los' komt als dat het probleem is. Probeer ook de ev (het meest rechter handmatig af te stellen icoontje op +3 te zetten. Misschien zit daar de fout en 'reset' hij daarmee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sonny7
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 10:05
Preview for developer toestellen ontvangen nuvook langzaamaan de Cyan update 😃 hopelijk komt dit probleem niet meer naar voren bij Lumia Denim enz.

http://m.wpcentral.com/lu...hone-81-developer-preview

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:35

BM

Moderator Spielerij
Als ik het goed begrijp zijn ze nu nog met een beperkte groep aan het testen, maar zou de uitrolsnelheid (als er geen issues gevonden worden) deze week sterk opgeschroeft gaan worden. Ben benieuwd, m'n 920 begint serieus veel kuren te vertonen, en hoop een beetje dat het met de nieuwe drivers in Cyan is opgelost, maar ben er bang voor.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tonber
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 28-09-2021
BM schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 09:44:
Als ik het goed begrijp zijn ze nu nog met een beperkte groep aan het testen, maar zou de uitrolsnelheid (als er geen issues gevonden worden) deze week sterk opgeschroeft gaan worden. Ben benieuwd, m'n 920 begint serieus veel kuren te vertonen, en hoop een beetje dat het met de nieuwe drivers in Cyan is opgelost, maar ben er bang voor.
Als tweaker kun je toch hem allang zelf updaten naar WP 8.1, met cyan, en daarna als je wilt de preview terugzetten.
Heb je cyan en WP 8.1.1

Voor onze Genealogie zie www.tonberendsen.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tonber
Iemand misschien toch een tip om dat domme Fje bij de personen tile weg te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11:47

GerCor

Zonder dallen geen pieken

tonber schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 10:27:
Iemand misschien toch een tip om dat domme Fje bij de personen tile weg te krijgen?
???? O, wacht ... van dat vreselijke Facebook. Ja.... inderdaad. Waar komt het vandaan? Tsja, ik heb de tegel op 'kleinst' staan.

Edit: even een Twitterbericht gedaan naar WindowPhoneSupport. Weg met dat FB logo op de personentegel en voeg weeknummers toe aan agenda. :+

[ Voor 39% gewijzigd door GerCor op 23-09-2014 11:08 ]

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12:38
tonber schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 10:25:
[...]
Als tweaker kun je toch hem allang zelf updaten naar WP 8.1, met cyan, en daarna als je wilt de preview terugzetten.
Heb je cyan en WP 8.1.1
Maar dan moet je wel alles opnieuw instellen, toch?
Overigens zit ik met hetzelfde probleem en heb ik geen Windows of OSX machine bij de hand om te flashen ^^

[ Voor 14% gewijzigd door Caelorum op 23-09-2014 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11:47

GerCor

Zonder dallen geen pieken

Je hoeft de preview niet terug te zetten. Wel 'uitzetten'. Blijkbaar is dat Bitlockerprobleem opgelost.

[ Voor 27% gewijzigd door GerCor op 23-09-2014 11:25 ]

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:35

BM

Moderator Spielerij
tonber schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 10:25:
[...]

Heb je cyan en WP 8.1.1
Oh sure, ik kan 'm makkelijk zelf terug flashen, maar dan ben ik alle data in games enzo kwijt, en die behoud ik toch liever :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Laatst online: 11:46
Wellicht dat je deze week nog wat krijgt:

https://twitter.com/joebelfiore/status/514219789112201218

Everyone asking-- we're hoping to push some updates to Dev Preview this week, addressing storage install probs, HTC support, Cyan ramp-up. — joebelfiore (@joebelfiore)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tonber
Caelorum schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 11:05:
[...]

Maar dan moet je wel alles opnieuw instellen, toch?
Overigens zit ik met hetzelfde probleem en heb ik geen Windows of OSX machine bij de hand om te flashen ^^
Nee hoor je kan de back-up terugzetten, en je behoud ook data van apps die WP 8.1 ondersteunen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraanmachinist
hopelijk komt gauw samsung ook met zijn officiele update, het zit voor de ativ s nog vol met bugs, al vanaf gdr3 (!)

mogen ze toch echt wel eens gaan fixen.

• Amadeus1966
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 04-08 02:19
Samsung, updates en fixen in één zin?
Iets klopt er niet.
Ik weet niet hoe loyaal Samsung is voor de WP gebruikers, maar voor Android is het vaak huilen.

Once we were young and ruthless, now we are old and toothless....

• xxxneoxxx
Is natuurlijk ook geen probleem, Galaxy sheep doen tegenwoordig niet veel onder voor Isheep: they will keep on buying.

Maar goed, Android gebruikers zijn sowieso niets gewend m.b.t updates, tenzij je misschien een high end toestel hebt. (wat 90% van de mensen dus echt niet nodig heeft qua gebruik) Allemaal in het kader: Maar je hebt toch custom roms?

Samsung heeft op WP juist best een goeie track record. Vaak waren zij met WP8 met hun apparaat specifieke update (dus: drivers en extra's) eerder dan bijv. Nokia. Dit is eigenlijk de eerste keer dat ze "laat" zijn met hun update t.o.v. Nokia. Wel valt hier en daar terug te lezen dat de update vanuit Samsung allang klaar zou zijn, maar nog steeds wacht op approval vanuit Microsoft.
Verder helpt het m.i. natuurlijk ook niet erg hard dat MS al GDR1 DP van 8.1 uit brengt terwijl een hoop mensen die 8.1 DP draaien nog op de 8.1 final wachten.

Het enige wat mij tegenvalt in dezen is de communicatie vanuit Samsung maar goed, als bovenstaande waar blijkt te zijn (dat dus e.e.a. on hold gezet is vanuit MS) dan is het op zich ook wel weer te verklaren dat Samsung er geen uitspraken over doet.

• ymoona
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22-09 19:15
Ik heb tegenwoordig vaak dat de wifi verbinding op berperkt of geen internet staat. Zowel thuis als op het werk. Zowel op mijn 925 als de 520 van mijn vriendin. Iemand ook dit euvel? Alleen de wifi aan en uit helpt.

https://f1nerd.nl

• RoJan
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-07 12:51
xxxneoxxx schreef op woensdag 24 september 2014 @ 11:25:
Samsung heeft op WP juist best een goeie track record. Vaak waren zij met WP8 met hun apparaat specifieke update (dus: drivers en extra's) eerder dan bijv. Nokia.
Nou.... dat valt nog te bezien. Voor jou misschien, maar ik heb uiteindelijk de ATIV-S ingeruild voor een Nokia omdat ik het zat was om te blijven wachten op mijn updates. :( Ik had nog geen GDR2 terwijl de halve WP-wereld al op GDR3 zat. En ja, het was een netjes in Nederland gekochte ATIV-S. Uiteindelijk heb ik geforceerd, via die landcodes, GDR2 erop gekregen, maar dat werkte vervolgens niet meer met GDR3. Met Nokia geen last van gehad. Alles komt netjes op tijd binnen. :Y

• Anteros
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22-09 22:40
Ik dacht dat je met Windows Phone altijd updates gepushed kreeg vanuit Microsoft. Ala Apple? Maar nu blijkt dat alsnog de device vendor er tussen zit en dus de boel tegen kan houden? Wat is het verschil met Android eigenlijk? Niks toch?

Of begrijp ik het nu verkeerd?
Pagina: 1 ... 38 ... 66 Laatste