[ Voor 42% gewijzigd door Shaidar op 10-09-2014 13:35 ]
iPhone 12 Pro 128GB MacBook Pro (13-inch, 2020, i7, 16GB, 1TB)
Geen idee, maar hoop meer op een fix voor de update van 8.1. Krijg nog steeds die verrekte error dat er te weinig geheugen ruimte is.Waah schreef op woensdag 10 september 2014 @ 13:05:
[...]
Hij is vannacht om 1 uur begonnen met zijn rant... na de tegenvallende reveal van de iPhone 6. Misschien heeft dat er iets mee te maken.
on-topic: iemand al een idee of de officiele 8.1 update van de Ativ S al in zicht is? zit nog steeds op de beta en wil graag een werkende camera, niet eentje die steeds uitvalt...
Ja; hard-reset bied soelaas maar daar ben ik beetje huiverig voor sinds de vorige keer. Toen heb ik hem terug mogen sturen omdat álles weg was (zelfs telefoon functies etc.)
Verwijderd
De regelmaat is geweldig op Windows Phone. Ik heb sinds 8.1 ook dat het sneller lijkt maar dat kan ook gewoon komen omdat de animaties nog wat snappier zijn gemaakt en dat het alleen maar zo lijkt, wat overigens niet erg is. Het gaat tenslotte om de ervaring die je hebt. Ik heb een 30 tal apps die ik geinstalleerd heb en ben erg tevreden over de apps.icratox schreef op woensdag 10 september 2014 @ 12:54:
Ik heb nu ook al een tijdje Windows Phone, en om eerlijk te zijn, na jaren android en ook een iOS apparaat te hebben gehad, wil ik niet meer terug naar de twee laatst genoemde OS's. Waarom? Zeker sinds Windows Phone 8.1 is het systeem zeer volwassen aan het worden, en juist die ruimte en niet alles zo op elkaar gepropt hebben, dezelfde vormen en zeer veel regelmaat, zorgt ervoor dat het OS zeer rustig en luchtig oogt. Daarnaast is het een zeer snel OS, en dan heb ik het niet over de Third Party apps want daar zitten ook een aantal tussen die niet bepaald snel zijn, maar dat is met elk OS zo.
Ik heb nu de ervaring dat de mensen die ik heb geholpen naar Windows Phone the migreren er enorm tevreden mee zijn aangezien het OS vrij gemakkelijk te leren is en de veeg bewegingen en knoppen functie juist heel constant zijn. Zij willen ook niet meer terug de overstap maken.
Daarnaast, ondanks dat er soms rare design keuzes gemaakt worden, laat Microsoft wel zien dat er naar hun klanten geluisterd word. Het laat soms op zich wachten, maar ze doen er wel wat mee en dat zie je oa terug in de updates aan WP8.1, maar ook de geruchten (LET OP Geruchten en leaks!) die er rondgaan over Windows 9 / threshold.
Ik zie uit naar Windows 9 / Threshold. Ik ben benieuwd naar wat er komen gaat want volgens mij gaat Microsoft een aantal zeer grote stappen zetten.
(Zeker Baconit voor Reddit, beste app ooit)
En wat heeft dat met het OS te maken?Verwijderd schreef op woensdag 10 september 2014 @ 17:34:
Denk dat mensen dat programma al hebben ontdekt. Maar ik gebruik nu sinds paar weken Music+ naar alle tevredenheid. Heb groot deel van mn muziekcollectie daarin zitten opzoeken en alles eigenlijk wel gevonden. Lekker makkelijk. Je kunt ook playlists aanmaken. Volledig gratis. Ja je kunt betalen voor reclamevrij. maar de reclamebalk kun je gewoon wegklikken.
Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost
Ik beweer nergens dat het efficienter is, maar er is een max in wat iemand tot zich kan nemen. Dat aantal overtreed iOS meerdere malen.Shaidar schreef op woensdag 10 september 2014 @ 09:16:
Is er nu echt iemand die beweert dat WP8 en de apps "goed" gebruik maakt van de ruimte op dat mooie grote heldere scherm? Seriously? De bedoeling van een scherm is informatie in je hersenen krijgen, hoe meer informatie je in 1 oogopslag kan "zien", hoe beter toch? Waarom anders altijd maar grotere resoluties op zo goed als elk scherm? Waarom zo'n FullHD resolutie op zo'n scherm (notabene een véél grotere resolutie dan op de iPhone5S), maar waarom dan maar zo weinig informatie laten zien?
Verder is iOS gewoon klein. Hele kleine letters die minimale afscheiding hebben. Daar kun je aan wennen, maar ik vind het niet fijn.
Punt is: Windows Phone heeft de witruimte voor rust en overzichtelijkheid. Nooit teveel opties geven, zodat je er vloeiend doorheen kunt. Nooit teveel ruimte proberen in te nemen omdat het zo efficient is, want dat levert je alleen maar problemen op als je het OS even snel of zonder volledige aandacht wilt bedienen. Een mobiel OS dus ipv een klein OS.
Waar kun jij beter je weg in vinden:

of

Ik ga het binnenkort zo doen: een iOS toestel voor alle troep-apps (zodat ik iig mee kan doen) en een Windows Phone voor mijn dagelijkse werkzaamheden en benodigdheden. Ik vind iOS op zich niet erg om mee te werken, maar vind hem vooral klein en past niet binnen mijn keuze van services. Ik wil liever de Microsoft-diensten gebruiken dan die van Apple (bv 5 vs 25gb cloud storage). En ik ben momenteel meer fan van Microsoft dan Apple. Laatste toppunt was het onvermogen om mij een fatsoenlijke stream te bieden.jeka schreef op woensdag 10 september 2014 @ 09:56:
Ik gebruik mijn Windows telefoon nu 1,5 jaar maar mijn volgende toestel word weer een android.
Ik mis gewoon te veel apps. 8 van de 10 apps die ik mis zijn onzin apps maar ik mis ze wel...
Daar kan Microsoft niets aan doen maar ik heb het gevoel dat het nog steeds niet echt van de grond komt.
Apps die ik bv mis:
Ziggo
Solarportal (voor zonnepanelen)
Plugwise (in huis stroomverbruik)
Logitech harmony (als afstandsbediening)
Subway app voor korting
Ik vind IE ook langzaam. Maar dat kan ook aan mijn huawei liggen.
WP 8.1 is een hele verbetering maar ik blijf teveel apps missen.
En ik ben inderdaad ook van de strekking: Less is more.
Ik wilde met OneNote op mijn Lumia een boodschappenlijstje op mijn Onedrive zetten, maar dat krijg ik niet voor elkaar. Sowieso mis ik een normale filemanager, want ik ben gewend zelf mijn files te managen...
Verder vind ik WP8.1 leuk en snel en soepel, en de Lumia 1320 een erg compleet toestel voor het budget.
Als je op je telefoon iets in OneNote zet komt het sowieso op je onedrive te staan...zetje01 schreef op donderdag 11 september 2014 @ 08:44:
Hahaha, Bulk Rename Utillity; Dat is altijd even schrikken, ja.
Ik wilde met OneNote op mijn Lumia een boodschappenlijstje op mijn Onedrive zetten, maar dat krijg ik niet voor elkaar. Sowieso mis ik een normale filemanager, want ik ben gewend zelf mijn files te managen...
Verder vind ik WP8.1 leuk en snel en soepel, en de Lumia 1320 een erg compleet toestel voor het budget.
Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X
en met additionele app Quickplay kan ik nu ein-de-lijk vanuit de map Video's mn filmpjes afspelen.
Ultra 7 265K / GB B860 AORUS ELITE / RTX 5070 Gaming OC
Verwijderd
Dat komt door de grootte van de telefoon, heeft niks met het OS te maken. Op mijn Lumia 620 (3.8") lukt dat prima met één hand.Shaidar schreef op woensdag 10 september 2014 @ 09:16:
WP8 in 1 hand en dan met de wijsvinger van de andere hand naar beneden trekken? Dat kan ik allemaal met 1 hand op m'n iPhone5S, zonder dat ik m'n hand in een bocht moet wringen zodat de WP8 bijna uit m'n hand valt. Kan er iemand om het te bewijzen eens een filmpje maken van hoe je WIFI uitzet met 1 hand op die 930?
Klopt, dat zeg ik ook niet. Alleen beweer jij dat MS relatief nieuw is op de smartphonemarkt, en dat is niet zo, ze doen al meer dan 10 jaar mee.Shaidar schreef op woensdag 10 september 2014 @ 09:16:- Windows Mobile 2003, 5 of 6, ik heb ze ook allemaal gehad, maar die hebben zo goed als he-le-maal niets te maken met Windows Phone, dus die vlieger gaat niet op
Lukt ook nog op een Lumia 1020 met Qi cover.Verwijderd schreef op donderdag 11 september 2014 @ 12:15:
[...]
Dat komt door de grootte van de telefoon, heeft niks met het OS te maken. Op mijn Lumia 620 (3.8") lukt dat prima met één hand.
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Of me de grootte (die er juist niet is) van zijn handen of de manier van de telefoon beet houdenVerwijderd schreef op donderdag 11 september 2014 @ 12:15:
Dat komt door de grootte van de telefoon, heeft niks met het OS te maken. Op mijn Lumia 620 (3.8") lukt dat prima met één hand.
Ik heb totaal geen probleem om op het scherm naar beneden te swipen en de meest linkse quick optie aan te klikken.
Ligt niet alleen aan het toestel maar ligt ook een beetje aan je handen.Verwijderd schreef op donderdag 11 september 2014 @ 12:15:
Ik heb een 6" 1320 en dergelijke handelingen lukt mij prima met 1 hand.
Ach een kinderhand is gauw gevuld natuurlijk ;-)
Alleen schrijven niet, maar dat deed ik ook al niet met de kleinere schermen.
Maar de meest basale taken kan ik rustig met één hand doen.
Once we were young and ruthless, now we are old and toothless....
Verwijderd
Precies. Maar wat ik wel zeggen is dat dat niks met het OS te maken heeft, maar meer met "fysieke" factoren.RayNbow schreef op donderdag 11 september 2014 @ 12:28:
[...]
Lukt ook nog op een Lumia 1020 met Qi cover.
Weet iemand hier een oplossing voor?
Of bedoel je wat anders?
ik L820 heb nergens last van, mijn vriendin ook L820 wel.Sh0ckTr00per schreef op donderdag 11 september 2014 @ 12:42:
Ik lees vanuit de beta dat er meer problemen waren met herhaalde wekkers, maar sinds de release van 8.1 zie ik er in dit topic niets meer over terug. Toch hebben zowel ik (Lumia 920) als een collega (Lumia 730) er last van dat herhaalde wekkers maar 1 keer afgaan en daarna niet meer tot je ze handmatig uit en aan hebt gezet.
Weet iemand hier een oplossing voor?
Beide developer preview 8.1.1.
Tijd van werken, tijd van rusten
Laatste dat ik er over zeg, want je wilt het niet zien blijkbaarVerwijderd schreef op donderdag 11 september 2014 @ 12:15:
Klopt, dat zeg ik ook niet. Alleen beweer jij dat MS relatief nieuw is op de smartphonemarkt, en dat is niet zo, ze doen al meer dan 10 jaar mee.
Dus: ja: MS zit al langer in de mobiele OS markt, maar nee: ze zijn niets met hun vroegere ervaring. Denk je anders ook niet dat ze hét killer mobiel OS ooit ever in het universum hadden neergepoot als ze al X jaar meer ervaring hebben dan élke andere fabrikant die ermee bezig is?
iPhone 12 Pro 128GB MacBook Pro (13-inch, 2020, i7, 16GB, 1TB)
Dat bedoel ik inderdaad. Ik heb een wekker op maandag 6:30, die is vorige week maandag afgegaan. Op sluiten gedrukt, dan blijft de wekker actief omdat het een herhaalde wekker is. Maar afgelopen maandag ging hij niet af. Mijn wekker voor dinsdag en donderdag 5:30 ging wel af, vermoedelijk omdat ik die maandag aangepast heb.Jannibal23 schreef op donderdag 11 september 2014 @ 13:04:
Mijn wekker gaat dagelijks af. Vervolgens druk ik een of meerdere keren op 'uitstellen' en gaat mijn wekker na de ingestelde snoozetijd weer af. De dag erop hetzelfde verhaal. Eén en dezelfde wekker.
Of bedoel je wat anders?
Ik hoop dit duidelijk te krijgen door wat testjes te doen, maar eenmalige wekkers gaan wel altijd af in elk geval.
Verwijderd
Mee eens. Maar zoals gezegd, ik reageerde op deze zin:Shaidar schreef op donderdag 11 september 2014 @ 13:35:
[...]
Laatste dat ik er over zeg, want je wilt het niet zien blijkbaarJe gaat toch niet beweren dat de vorige versies van een mobiel OS van MS ook nog maar iets te maken hebben met de recente? MS heeft zelf trouwens aangegeven dat ze helemaal van 0 begonnen zijn. Alleen al het feit dat er vroeger geen capacitieve touchscreens bestonden, en alleen resistieve (die je dus met een pennetje of met je nagel moet bedienen) maakt élke ervaring die je met zo'n oud type scherm hebt opgedaan (mbt het ontwerp van het OS) helemaal nutteloos.
Dus: ja: MS zit al langer in de mobiele OS markt, maar nee: ze zijn niets met hun vroegere ervaring. Denk je anders ook niet dat ze hét killer mobiel OS ooit ever in het universum hadden neergepoot als ze al X jaar meer ervaring hebben dan élke andere fabrikant die ermee bezig is?
En die zin klopt gewoon niet. MS maakt al meer dan 10 jaar OS-en voor smartphones.Natuurlijk weten we allemaal dat MS nogal een nieuwkomer is op de smartphonemarkt
Pardon? Kan jij een ander OS opnoemen waar de source code overal gelijk wordt (tussen desktop/tablet en smartphone), ieder device stabiel en snel draait en waar de code van de apps door een developer zeer gemakkelijk overgezet kan worden naar een andere device?Dus: ja: MS zit al langer in de mobiele OS markt, maar nee: ze zijn niets met hun vroegere ervaring. Denk je anders ook niet dat ze hét killer mobiel OS ooit ever in het universum hadden neergepoot als ze al X jaar meer ervaring hebben dan élke andere fabrikant die ermee bezig is?
Ze hebben in mijn ogen hét killer mobiel OS ooit ever in het universum hadden neergepoot, maar je blijft altijd iets houden als persoonlijke voorkeur. Daar kunnen ze niks aan veranderen.
Microsoft heeft luxe dat ze flink wat verschillende cash cows hebben in tegenstelling tot Apple waar het alleen hun Ipad en IPhone verkoop is en bij Google hun advertentieverkoop. Dit zorgt ervoor dat ze genoeg geld achter de rug hebben om elk platform succesvol te maken.
[ Voor 21% gewijzigd door vali op 11-09-2014 15:07 ]
Mjah, fanboyism is sowieso een beetje "dommig" naar mijn mening. Kritiek over iets wat je gekocht hebt persoonlijk maken, het jezelf aantrekken en je er over opwinden. We hebben het over een telefoontje/gameconsole/auto/whatever, geen kritische life-choice.Jannibal23 schreef op woensdag 10 september 2014 @ 09:26:Overigens, ik las net dit artikel: http://www.digit.in/mobil...best-mobile-os-23575.html, en dat zette me toch wel even aan het denken. Ik vind WP8 ook het fijnste mobiele OS wat ik tot nu toe gehad heb (iOS, Android, WP6/7/8). Maar we moeten misschien wel oppassen met z'n allen dat we niet net zulke fanboys als al die Apple liefhebbers worden.
Even snel de conclusie gelezen m.b.t. Windows Phone uit het artikel in jouw linkje. Interessant. Kan ik mij op zich wel in vinden. Windows Phone heeft niet echt een USP. (meer?)
Voorheen was het m.b.t. Windows Phone altijd wel zo dat de toestellen qua prijs wel een voorkeur genoten boven de concurrentie (Iphone is toch best duur) en i.t.t. Android wel een flinke snelheidswinst hadden t.o.v. instap/midrange modellen. Dit laatste begint steeds minder te worden naar mijn idee. Deels vanwege de nieuwere toestellen zoals de MotoG's welke geen vertragende schil over het OS heen hebben liggen, deels vanwege het feit dat nieuwere Android releases sneller aan lijken te voelen dan voorgaande releases. (maar naar mijn idee op een hoop vlakken nog steeds vrij "laggy" - maar goed, het wordt toch met elke release al beter naar mijn idee.
Maar goed, mijn punt, zoals ze in het artikel ook zeggen, het OS doet een hoop goed, maar blinkt niet echt ergens in uit i.t.t. de concurrentie. Dan komt het misschien aan op zaken zoals beschikbare apps (app gap.
Nu is het wel zo dat Apple met IOS 6 naar 7, en Android recent ook op GUI vlak een aantal veranderingen ondergaan hebben. Wat met Nokia gebeurd is geeft wel aan dat stilstand = achteruitgang in smartphone-land, dus MS kan m.i. niet zomaar een afwachtende houding aan gaan nemen. Een achtergrondje in kunnen stellen achter je livetiles is leuk, maar niet wereldschokkend. Daar gaan m.i. geen maanden van ontwikkeling in zitten lijkt mij..? Zou toch tof zijn als MS wat meer gas gaf. Een hoop zaken welke recent geupdate/verbeterd zijn met 8.1 waren toch weer zaken onder de motorkap. Leuk en broodnodig voor ontwikkelaars, maar echt nieuwe eindgebruikers trek je er op korte termijn niet mee. Nu Apple aangegeven heeft om toch losser om te gaan met api-toegang e.d., wordt het straks weer een catch-up game als MS het rustig aan gaat doen met haar mobiele OS vrees ik.

Nope, je kan enkel woorden toevoegen, of al je reeds toegevoegde woorden verwijderen. Bloedirritant.Devin19 schreef op donderdag 11 september 2014 @ 15:00:
Is het op de een of andere manier mogelijk om woorden uit je woordenlijst te verwijderen in plaats van toe te voegen? ZE en ME zijn bijvoorbeeld erg irritant in hoofdletters, en zo zijn er nog wel een aantal.
Nee, en het is al een punt van ergernis sinds de release van WP7.0 ^^Devin19 schreef op donderdag 11 september 2014 @ 15:00:
Is het op de een of andere manier mogelijk om woorden uit je woordenlijst te verwijderen in plaats van toe te voegen? ZE en ME zijn bijvoorbeeld erg irritant in hoofdletters, en zo zijn er nog wel een aantal.
Volgens mij is het hele probleem juist dat dat helemaal niet moet.RoJan schreef op donderdag 11 september 2014 @ 15:43:
Ik snap het wel hoor, je moet je OS verdedigen.
Wanneer gaan ze het mobiele platform succesvol maken dan?vali schreef op donderdag 11 september 2014 @ 14:58:
[...]
Microsoft heeft luxe dat ze flink wat verschillende cash cows hebben in tegenstelling tot Apple waar het alleen hun Ipad en IPhone verkoop is en bij Google hun advertentieverkoop. Dit zorgt ervoor dat ze genoeg geld achter de rug hebben om elk platform succesvol te maken.
Ze hebben grootst uitgepakt met WP8, maar het monumentum is er wel uit en hoeveel procent aandeel hebben ze nu? Is WP8 het killer os geworden die anderen over de streep trekt?
We kunnen sinds een aantal maanden geluidsniveau van ringtone afzonderlijk instellen van app geluidsniveau In zo'n fase zitten WE. ZE lopen nog steeds achter op Android en IOS.
Wordsuggestion van WP vind ik subliem. Maar erhh WE, ZE, kom op zeg, dat zijn slordigheden die je in 5 minuten kunt oplossen. Toch gebeurt het niet.
WP moet iets extra's bieden. Het moet beter zijn dan de huidige marktleiders om gebruikers over te halen. En dat is het nu nog lang niet. Persoonlijk had ik voor m'n vrouw en ik een WP8 toestel gehaald. Zij is al vertrokken. Ik twijfel nog.
Volgens mij is juist de tendens in dit topic dat hier problemen/issues besproken worden, en ook gezonde kritiek op het OS geuit wordt.RoJan schreef op donderdag 11 september 2014 @ 15:43:
Fijn, je kijkt even een paar dagen niet in dit topic, is er toch ook hier weer een fan-boy discussie aan de gang. *zucht*. Ik snap het wel hoor, je moet je OS verdedigen. Maar er zijn al zoveel van dit soort discussies. Zie elk Apple / Microsoft / Google topic op Tweakers.
Wat dat toetsenbord betreft: die woordsuggesties zijn inderdaad subliem, maar wat het - wat mij betreft - echt ongeëvenaard zou maken was als het toetsenbord keek naar de context. Als ik in de facebook chat-app zit, bijvoorbeeld, zou ik willen dat hij ook woorden suggereert die niet in z'n eigen woordenboek staan maar wel in de chat die je op dat moment bekijkt. Ben je met iemand van je werk aan het chatten dan kan hij bijvoorbeeld allerlei jargon dat je al eerder gebruikt heb als woordsuggesties tonen. Of een heel ander voorbeeld: zoeken in pagina. Als ik in IE wil zoeken in een pagina, waarom komt het toetsenbord dan niet met suggesties voor alle woorden die op die pagina staan? Bijvoorbeeld, ik weet dat er in een artikel dat ik nu lees over Cortana iets over quiet hours staat. Als ik dan "zoek in pagina" doe en typ een q, dan zou ik "quiet" er tussen willen zien staan (ook als je een Nederlands toetsenbord gebruikt dus.)Russel88 schreef op donderdag 11 september 2014 @ 15:58:
[...]
Wordsuggestion van WP vind ik subliem. Maar erhh WE, ZE, kom op zeg, dat zijn slordigheden die je in 5 minuten kunt oplossen. Toch gebeurt het niet.
Zo kijkt het toetsenbord meer naar de context waarin het wordt gebruikt. Dat zou het hele ding wat mij betreft van gewoon "slim" naar "bijna science fiction" trekken.
'Ok' verandert de laatste tijd ook steeds in 'Ik'.HooksForFeet schreef op donderdag 11 september 2014 @ 16:47:
[...]
Wat dat toetsenbord betreft: die woordsuggesties zijn inderdaad subliem, maar wat het - wat mij betreft - echt ongeëvenaard zou maken was als het toetsenbord keek naar de context. Als ik in de facebook chat-app zit, bijvoorbeeld, zou ik willen dat hij ook woorden suggereert die niet in z'n eigen woordenboek staan maar wel in de chat die je op dat moment bekijkt. Ben je met iemand van je werk aan het chatten dan kan hij bijvoorbeeld allerlei jargon dat je al eerder gebruikt heb als woordsuggesties tonen. Of een heel ander voorbeeld: zoeken in pagina. Als ik in IE wil zoeken in een pagina, waarom komt het toetsenbord dan niet met suggesties voor alle woorden die op die pagina staan? Bijvoorbeeld, ik weet dat er in een artikel dat ik nu lees over Cortana iets over quiet hours staat. Als ik dan "zoek in pagina" doe en typ een q, dan zou ik "quiet" er tussen willen zien staan (ook als je een Nederlands toetsenbord gebruikt dus.)
Zo kijkt het toetsenbord meer naar de context waarin het wordt gebruikt. Dat zou het hele ding wat mij betreft van gewoon "slim" naar "bijna science fiction" trekken.
En laat ik groot fan zijn van het woord 'Ok'.
https://opensea.io/seaart
De realisatie dat je op Windows Phone bv geen muziek van OneDrive lokaal kan opslaan, is echt zo'n "facepalm" moment. Op Android kwam ik erachter dat je de boel moet rooten en allerlei kunstgrepen moet uithalen om data aan te zetten voor binnenlandse roaming en uit voor international roaming.
Muziek en video streamen vanaf OneDrive, dat zou pas fijn zijn.Dreamvoid schreef op donderdag 11 september 2014 @ 17:12:
Probleem is (in mijn ervaring) dat het gras altijd groener is bij de buren. Ik ben binnen de afgelopen anderhalf jaar van een iPhone overgestapt naar een Android telefoon, heb (kort) een Blackberry Playbook tablet gehad, en sta op het punt om naar Windows Phone over te stappen. Allemaal hebben ze hun unieke pluspunten, maar ook allemaal frustrerende nadelen. En daar kom je doorgaans pas achter als je al overgestapt bent.
De realisatie dat je op Windows Phone bv geen muziek van OneDrive lokaal kan opslaan, is echt zo'n "facepalm" moment. Op Android kwam ik erachter dat je de boel moet rooten en allerlei kunstgrepen moet uithalen om data aan te zetten voor binnenlandse roaming en uit voor international roaming.
Je kan ook niet via WiFi muziek syncen, ook weer zo'n

[ Voor 38% gewijzigd door Dreamvoid op 11-09-2014 17:16 ]
Oh echt? Dus een film van een paar gb die op OneDrive staat kan je direct afspelen op de telefoon? Of moet ie eerst de hele film downloaden? Nog nooit getest.Dreamvoid schreef op donderdag 11 september 2014 @ 17:14:
Dat kan toch al lang? Probleem is juist dat je alleen kan streamen, niet lokaal syncen.
Dat zoiets niet standaard in WP8 zit kan ik me nog wel voorstellen, maar dat er geen sync naar de lokale opslag mogelijk is daar zakte mijn broek toch wel van af.
[ Voor 115% gewijzigd door Dreamvoid op 11-09-2014 17:26 ]
Dat ben ik inderdaad ook tegen gekomen ja, bloed irritantenomiss schreef op donderdag 11 september 2014 @ 17:11:
[...]
'Ok' verandert de laatste tijd ook steeds in 'Ik'.Zo irritant. Is wat van de laatste tijd... Misschien sinds 8.1, not sure.
En laat ik groot fan zijn van het woord 'Ok'.
Maar meestal heb ik mijn keyboard op Engels staan, dus als ik dan dan Ok wil typen gaat het goed.
OneDrive kan streamen, maar de kwaliteit is beroerd en het streamt dan alleen die ene enkele file. Tenminste, dit geldt voor muziek. Heb 't nooit geprobeerd met een video.enomiss schreef op donderdag 11 september 2014 @ 17:16:
[...]
Oh echt? Dus een film van een paar gb die op OneDrive staat kan je direct afspelen op de telefoon? Of moet ie eerst de hele film downloaden? Nog nooit getest.
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Dat deed die bij mij al heel lang. Je moet hem echt ongelooflijk lang corrigeren (door op woord te klikken en de juiste te kiezen) voordat die door gaat hebben dat je wellicht je zin wel wilt beginnen met Ik. Heb je alleen het probleem dat die het dan wellicht wel andersom wilt gaan doen ^^enomiss schreef op donderdag 11 september 2014 @ 17:11:
[...]
'Ok' verandert de laatste tijd ook steeds in 'Ik'.Zo irritant. Is wat van de laatste tijd... Misschien sinds 8.1, not sure.[...]
Ik weet niet wat met mijn wordsuggestion aan de hand is, maar die wil nogal eens graag en heel erg vaak woorden als kut, kloot, godverdomme etc suggereren. En dan in een hele normale zin.Russel88 schreef op donderdag 11 september 2014 @ 15:58:
Bv als ik wil typen: ik ga naar de winkel.
Dan maakt hij ervan: ik ga naar de schijt/poep/kut/klote
Geweldig, mijn windows phone gooit er schunnigere taal uit dan zn baas.
Geen idee waarom dat is, ik heb nog nooit gescholden in een mailtje verstuurd vanaf mn telefoon of in een sms of whatsapp bericht en toch suggereert mijn telefoon zodra ik "ik ga naar de" ingetypt heb die woorden.
Ergo: ik vind hem helemaal niet zo goed

Na de 1e keer Cortana gebruiken heb ik die ook maar op SafeSearch strict gezet, weet niet meer wat ik precies gezegd had maar Cortana verstond iets anders en hop daar kwam een lijst van schunnige sites te voorschijnvosss schreef op donderdag 11 september 2014 @ 18:09:
Dat was trouwens toen ik mijn telefoon net had, dus waar het vandaan kwam weet ik niet
Verwijderd
Uit je zoek geschiedenis van Bing misschien?Ereaser schreef op donderdag 11 september 2014 @ 19:23:
[...]
Na de 1e keer Cortana gebruiken heb ik die ook maar op SafeSearch strict gezet, weet niet meer wat ik precies gezegd had maar Cortana verstond iets anders en hop daar kwam een lijst van schunnige sites te voorschijn![]()
Dat was trouwens toen ik mijn telefoon net had, dus waar het vandaan kwam weet ik niet
Nee, tot en met WP7.8 staan ze en me standaard niet in de woordenlijst en worden daarom ook niet verbeterd. Het is pas een ergernis geworden met WP8.0Caelorum schreef op donderdag 11 september 2014 @ 15:23:
Nee, en het is al een punt van ergernis sinds de release van WP7.0 ^^
Gebruik je misschien een heel oud e-mailadres? Misschien heb je dat vroeger wel vaak geschreven en scant men dat ook?vosss schreef op donderdag 11 september 2014 @ 18:09:
[...]
Ik weet niet wat met mijn wordsuggestion aan de hand is, maar die wil nogal eens graag en heel erg vaak woorden als kut, kloot, godverdomme etc suggereren. En dan in een hele normale zin.
Geen idee waarom dat is, ik heb nog nooit gescholden in een mailtje verstuurd vanaf mn telefoon of in een sms of whatsapp bericht en toch suggereert mijn telefoon zodra ik "ik ga naar de" ingetypt heb die woorden.![]()
Er is trouwens zo een maniertje om woorden toe te voegen aan het woordenboek. Weet niet precies hoe het zit, maar ik heb net 5 e-mails met als onderwerp 'Ok' en als inhoud 'Ok dat is goed.' naar een ander outlook e-mailadres van mij gestuurd vanaf het e-mailadres wat ook mijn WP account is. Lijkt te werken. Meteen erna kan ik 'Ok' typen zonder dat het 'Ik' wordt. Wellicht kan je ook meteen een hele woordenlijst aanmaken met korte zinnetjes onder elkaar met woorden die je graag/vaak gebruikt.
Hmm ja, kan zijn. Is ook allemaal al weer zo lang geleden. Kan me alleen nog herinneren dat er al vanaf het begin vage eigenaardigheden waren met de auto correct.ImpaileR schreef op donderdag 11 september 2014 @ 20:25:
[...]
Nee, tot en met WP7.8 staan ze en me standaard niet in de woordenlijst en worden daarom ook niet verbeterd. Het is pas een ergernis geworden met WP8.0
Heb je toevallig deze app geïnstalleerd? Die maakt het mogelijk dat scheldwoorden herkent worden door auto correctievosss schreef op donderdag 11 september 2014 @ 18:09:
[...]
Ik weet niet wat met mijn wordsuggestion aan de hand is, maar die wil nogal eens graag en heel erg vaak woorden als kut, kloot, godverdomme etc suggereren. En dan in een hele normale zin.
Geen idee waarom dat is, ik heb nog nooit gescholden in een mailtje verstuurd vanaf mn telefoon of in een sms of whatsapp bericht en toch suggereert mijn telefoon zodra ik "ik ga naar de" ingetypt heb die woorden.![]()
edit:
Zie nu dat de app uit de store is
Toch knap aangezien ik sinds ik mijn telefoon heb pas echt voor het eerst bing gebruik, ik denk dat het gewoon toeval was. Maar toch voor de zekerheid safe search maar aangezetVerwijderd schreef op donderdag 11 september 2014 @ 19:30:
[...]
Uit je zoek geschiedenis van Bing misschien?Cortana knows everything about you!
Blijkbaar kloppen de woorden van Microsoft "Windows Phone is the most personal phone"Ereaser schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 09:51:
[...]
Toch knap aangezien ik sinds ik mijn telefoon heb pas echt voor het eerst bing gebruik, ik denk dat het gewoon toeval was. Maar toch voor de zekerheid safe search maar aangezet
Ik heb nu een Lumia 930 en op mijn Ativ S had ik dit probleem niet, misschien is het Nokia (Cyan) specifiek probleem.
Het probleem:
- Op zowel mijn laptop als telefoon komt de mail binnen
- Ik bekijk de email op mijn laptop
- Op de telefoon blijft deze op ongelezen staan tot dat ik handmatig op sync druk
Heb al geprobeerd om mijn gmail opnieuw te koppelen, maar dit maakt niet uit.
Iemand tips?
Gelukkig gebruik ik Gmail alleen maar voor bulkmail etc, dus missen doe ik toch niets. Het serieuze mailwerk draait bij mijzelf op Exchange, en dat werkt prima
GerkeP
Als ik mailtje op laptop als unread markeer, gaat dit wel naar de Ativ, niet naar de 930.
Ik zie ook dat de settings anders eruit zien. De 930 heeft een optie "sync contacts and calendar", waarbij "push" niet bij de opties staat.
Even getest met agenda item aanmaken, weer komt deze direct binnen op de Ativ, maar niets op de 930.
Heeft Samsung een deal met Google dat zij wel nog activesync mogen gebruiken ofzo?
Beide zitten op de Preview voor Developers, laatste versie.
[ Voor 4% gewijzigd door RuudBurger op 12-09-2014 10:57 ]
Het zou dus iets kunnen zijn in 8.1 update, wat niet in 8.1 zat
GerkeP
Maar ik zie het zelfde fenomeen, op mijn 1020 speelt het probleem, op mijn 820 speelt het niet, beide zelfde versie
Zoals al gezegd, gmail gebruik ik amper nog, wil er eigenlijk helemaal vanaf, maar moet eerst een inventarisatie maken waar ik gmail heb gebruikt voor registratie. Google is NOT your friend
GerkeP
En terwijl ik dit nu typ dacht ik, laat ik mijn instellingen ineens controleren.. Zie ik dat op mijn 920 8.1 1 Cyan the optie 'as items arrive' bij mijn ene gmail er niet meer tussen staat maar bij de andere en livemail wel?!

En ik vond het al zo iritant dat de sync settings per account anders zijn.. maar dit is wel absurd..
Natuurlijk. Maar dat vind ik toch wat anders dan zo'n standaard welles-nieties discussie tussen overduidelijke fans van een systeem. Ik hoop hier ervaringen van, kritiek van en suggesties van WP gebruikers te vinden. Als ik wil lezen hoe slecht WP is in de ogen van een iOS gebruiker dan kan ik elk ander topic over WP op Tweakers nemen.xxxneoxxx schreef op donderdag 11 september 2014 @ 16:27:
Nou ja, dat dus. Van die kleine ergernissen die niet gefixed worden. Meerwaarde van het OS wordt kleiner als je alle kleine ergernissen bij elkaar optelt die niet gefixed worden, en bij de concurrentie als het ware niet spelen.
[...]
Volgens mij is juist de tendens in dit topic dat hier problemen/issues besproken worden, en ook gezonde kritiek op het OS geuit wordt.
Verwijderd
Ik vind dat het aan Magister zelf ligt, want de school maakt de app niet__Erik__ schreef op woensdag 03 september 2014 @ 22:35:
Hier hetzelfde magister probleem, is echt onvoorstelbaar dat WP niet wordt ondersteund, met 10% WP marktaandeel gaat het dan om 130000 man die in de kou staan, nog los van de ouders...
Vraag me overigens af of het nu aan magister ligt of aan de school?
Er moet zo snel mogelijk gewoon een versie voor WP uitkomen!
Ik weet van Windows 8(.1) dat je maar 2 of 3 account op "As items arrive" kan zetten. Misschien dat op de telefoon ook zo'n beperking aanwezig is. Zet eens een ander account op bijvoorbeeld 15 minuten en kijk of je dan wel GMail op 'As items arrive' kan zetten...analogworm schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 11:47:
Sinds 8.1 ergens hebben ze ook de sync mogelijkheden aangepast. Waarbij de optie 'download new mail: based on my usage' is toegevoegd. Misschien staat de 930 daarop ipv 'as items arrive'??
En terwijl ik dit nu typ dacht ik, laat ik mijn instellingen ineens controleren.. Zie ik dat op mijn 920 8.1 1 Cyan the optie 'as items arrive' bij mijn ene gmail er niet meer tussen staat maar bij de andere en livemail wel?!![]()
![]()
En ik vond het al zo iritant dat de sync settings per account anders zijn.. maar dit is wel absurd..
Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com
Hmm ja klopt inderdaad. Minder gebruikte inboxen stonden via based on usage op as items arrive. Die op zo lang mogelijk gezet, en warempel mijn gmail kan inderdaad weer op as items arrive..Swerfer schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 15:03:
[...]
Ik weet van Windows 8(.1) dat je maar 2 of 3 account op "As items arrive" kan zetten. Misschien dat op de telefoon ook zo'n beperking aanwezig is. Zet eens een ander account op bijvoorbeeld 15 minuten en kijk of je dan wel GMail op 'As items arrive' kan zetten...

Nou, er is een app voor Magister 6, alleen een aantal scholen (waaronder die waar ik op zit) blijven op 5.6 die dus geen app beschikbaar heeftVerwijderd schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 14:38:
[...]
Ik vind dat het aan Magister zelf ligt, want de school maakt de app niet

Helaas zijn de agenda's in Magister ook niet te exporteren, anders had ik het nog niet zo irritant gevonden.
Verwijderd
Jij hebt gelukicratox schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 16:56:
[...]
Nou, er is een app voor Magister 6, alleen een aantal scholen (waaronder die waar ik op zit) blijven op 5.6 die dus geen app beschikbaar heeft
Helaas zijn de agenda's in Magister ook niet te exporteren, anders had ik het nog niet zo irritant gevonden.
Ik zou maar moeten wachten dat de school eerdaags het magister gaat uploaden.

Ik een Lumia 1020 met windows 8.1.
Het lijkt er op dat sinds ik van de DP naar de echte windows 8.1 ben gegaan ik problemen heb met de push meldingen van whatsapp. Ik krijg soms gewoon uren achter elkaar geen melding. En dan ineens werkt het weer even.
Van de DP naar de echte 8.1 heb ik een clean install gedaan. Omdat ik een unbranded telefoon heb uit Maleisië (wist ik ook niet) heb ik wel dat ik een vodafone logo zie als mijn telefoon aan gaat. Weet niet of dit er iets mee te maken kan hebben. Heb zelf nu Symio.
Hiervoor heeft het altijd gewerkt.
Het is deze week, vooral in de avonduren wat traag met notificaties.Mich schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 08:45:
Het lijkt er op dat sinds ik van de DP naar de echte windows 8.1 ben gegaan ik problemen heb met de push meldingen van whatsapp. Ik krijg soms gewoon uren achter elkaar geen melding. En dan ineens werkt het weer even.
Zie ook:
zwahiel in "WhatsApp voor Windows Phone"
magister 6 ondersteund html5 en werkt perfect op mijn telefoonVerwijderd schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 14:38:
[...]
Ik vind dat het aan Magister zelf ligt, want de school maakt de app niet
[schoolnaam].magister.net
Een toestel dat bij opstarten een provider-logo toont, lijkt me niet unbranded.Mich schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 08:45:
Het lijkt er op dat ...
Omdat ik een unbranded telefoon heb uit Maleisië (wist ik ook niet) heb ik wel dat ik een vodafone logo zie als mijn telefoon aan gaat. Weet niet of dit er iets mee te maken kan hebben. Heb zelf nu Symio.
Romanes eunt domus | AITMOAFU
Je ziet dan alleen "Nokia" en daarna het WP logo
Thats it.
Als je de witte achtergrond gebruikt zijn de dagen van de mini maandkalender in week view niet te zien omdat deze wit blijven. Slordig!
[ Voor 7% gewijzigd door enomiss op 13-09-2014 23:15 ]
Inderdaad. Erg slecht.enomiss schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 23:15:
Vandaag opgemerkt:
Als je de witte achtergrond gebruikt zijn de dagen van de mini maandkalender in week view niet te zien omdat deze wit blijven. Slordig!
Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost
Amadeus1966 schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 22:51:
Unbranded geeft geen providerlogo.
Je ziet dan alleen "Nokia" en daarna het WP logo
Thats it.
Willen jullie nu zeggen dat ik een Vodafone toestel heb die simlock vrij is ?Baserk schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 18:30:
[...]
Een toestel dat bij opstarten een provider-logo toont, lijkt me niet unbranded.
Dan ga ik is even met de winkel praten
Voor de update naar 8.1 had ik dit niet. Is dit te verklaren ?
[ Voor 5% gewijzigd door Mich op 14-09-2014 11:02 ]
De rom versie die geïnstalleerd word heeft te maken met de productcode van je toestel.
Hoe krijg je bijvoorbeeld 1 tile die me direct naar mijn telefoonboek brengt. Zonder dat ik continu op me home screen alle gezichten voorbij zie komen! (ik wil die mensen helemaal niet zien) ("People").
Een andere optie is "Phone", maar dan belt hij direct iemand zodra ik op een naam klik, dat wil ik niet, wil gewoon de verschillende mogelijkheden zien om diegene te contacten (sms, skype, email en oo oo waarom staat Whatsapp niet in die lijst?)
People is prima, maar hoe schakel je dan uit dat je iedereens gezicht voorbij ziet komen? Ik wil gewoon mijn mooie achtergrond zien ipv lelijke facebook fotos.
En hoe schakel je uit dat er automatisch tiles verschijnen op je Homescreen voor je laatst gebelde contacten?
[ Voor 5% gewijzigd door Jazco2nd op 14-09-2014 17:05 ]
Er zijn een dozijn apps waarmee je custom tiles kunt maken, vast ook wel voor de People app. Daarnaast heb ik het automatisch tiles aanmaken voor laatst gebelde contacten nog nooit gezien, dus ik weet niet hoe je dat voor elkaar krijgtJazco2nd schreef op zondag 14 september 2014 @ 17:03:
People is prima, maar hoe schakel je dan uit dat je iedereens gezicht voorbij ziet komen? Ik wil gewoon mijn mooie achtergrond zien ipv lelijke facebook fotos.
En hoe schakel je uit dat er automatisch tiles verschijnen op je Homescreen voor je laatst gebelde contacten?
Dan moet je ook niet op de naam klikken maar op het icoontje ernaast (rechts).Jazco2nd schreef op zondag 14 september 2014 @ 17:03:
Een andere optie is "Phone", maar dan belt hij direct iemand zodra ik op een naam klik, dat wil ik niet, wil gewoon de verschillende mogelijkheden zien om diegene te contacten (sms, skype, email en oo oo waarom staat Whatsapp niet in die lijst?)
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
En toch zou MS beter zo'n app uitbrengen...Propane schreef op zondag 14 september 2014 @ 17:12:
[...]
Er zijn een dozijn apps waarmee je custom tiles kunt maken, vast ook wel voor de People app. Daarnaast heb ik het automatisch tiles aanmaken voor laatst gebelde contacten nog nooit gezien, dus ik weet niet hoe je dat voor elkaar krijgt. Loop anders even de instellingen stuk voor stuk na, te beginnen met Phone en People om te zien of er iets in staat daarover.
If you choose not to decide, you still have made a choice.
Reden, op de zaak gebruiken we lotus notes (svp niet vragen waarom etc, of adviezen om office oid te gaan gebruiken. Het is zo en we moeten er mee omgaan).
Probleem is alleen dat het niet wil syncen met windows phone en alle gegevens zoals server etc zijn voor ons ontoegankelijk.
Iemand een idee?
https://gathering.tweakers.net/forum/list_message/81040618#81040618
Ik moet mijzelf toch even deels corrigeren. Het ligt eraan of de kalender op staat op het moment van wisselen van thema achtergrondkleur. Blijkbaar laat deze dan zien wat in het geheugen staat of in de cache. Als je de kalander sluit en opnieuw opent worden de dag cijfertjes wel zwart

Open outlook -> instellingen -> 'Altijd volledig bericht en internetafbeeldingen downloaden' aanvinken...__Koen__ schreef op zondag 14 september 2014 @ 19:44:
Is er een manier om alle emails automatisch te laten downloaden? Ik heb nu een aparte map met mailtjes ergens van, maar de inhoud daarvan wordt maar niet automatisch geladen, zoals dat bij mails in m'n normale inbox wel is...
Die staat al aan, dat is dus het rare... Geld dit alleen voor berichten in je normale inbox? Want deze berichten worden automatisch verplaatst naar een andere map.Iridium schreef op zondag 14 september 2014 @ 19:48:
[...]
Open outlook -> instellingen -> 'Altijd volledig bericht en internetafbeeldingen downloaden' aanvinken...
Andersom gaat het ook fout. Ik heb een witte achtergrond. Schakel ik dan naar zwart dan ontbreken de cijfers ook.enomiss schreef op zondag 14 september 2014 @ 19:34:
[...]
Ik moet mijzelf toch even deels corrigeren. Het ligt eraan of de kalender op staat op het moment van wisselen van thema achtergrondkleur. Blijkbaar laat deze dan zien wat in het geheugen staat of in de cache. Als je de kalander sluit en opnieuw opent worden de dag cijfertjes wel zwart
Blijft slecht.
Slecht is een groot woord. Als je de achtergrondkleur veranderd zou je dus alle apps die gebruik maken van transparantie (om de achtergrondkleur weer te geven) opnieuw moeten opstarten. Omdat je nooit weet welke apps dat betreft zou je dus eigenlijk na een achtergrond wijziging de telefoon opnieuw moeten opstarten.GerCor schreef op zondag 14 september 2014 @ 21:30:
[...]
Andersom gaat het ook fout. Ik heb een witte achtergrond. Schakel ik dan naar zwart dan ontbreken de cijfers ook.
Blijft slecht.
Ik denk dat de 'slechte' methode die er nu is de beste is omdat je in het algemeen maar een paar apps geopend hebt waardoor misschien bij een enkele app de verwarring ontstaat.
Ik denk wel dat MS bij het wijzigen van de achtergrond kleur een waarschuwing mee moet geven, zodat de gebruikers weten wat ze moeten doen (app sluiten en opnieuw openen).
Een andere optie voor latere versies van WP kan zijn dat een app een seintje krijgt als de achtergrondkleur veranderd zodat de app zichzelf kan aanpassen.
Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com
Je weet maar nooit of het helpt?GerCor schreef op zondag 14 september 2014 @ 22:19:
Heb je wel een idee waar het over gaat, Swerfer? De rest van de agenda (het scherm) is niks mis mee, het gaat slechts om een gedeelte. Net alsof je een kwart van een foto mist. En dan is de beste oplossing opnieuw opstarten?
Dus 1:30 PM ipv 13:30.
Als region heb ik Netherlands staan en als taal heb ik Englist (USA) staan.
Heeft de agenda functionaliteit een aparte instelling? In de standaard alswel Simple calender heb ik dit probleem.
Het suffe is dat de livetile netjes 13:30 toont. Open ik de standaard agenda dan staat er 1:30 PM.
Klopt is inderdaad een bekende bug. Een oplossing is om je taal op English (United Kingdom) te zetten.Russel88 schreef op maandag 15 september 2014 @ 11:18:
Sinds WP 8.1 wordt m'n agenda in de Amerikaanse tijd getoond.
Dus 1:30 PM ipv 13:30.
Als region heb ik Netherlands staan en als taal heb ik Englist (USA) staan.
Heeft de agenda functionaliteit een aparte instelling? In de standaard alswel Simple calender heb ik dit probleem.
Het suffe is dat de livetile netjes 13:30 toont. Open ik de standaard agenda dan staat er 1:30 PM.
al enige weken geleden de wp 8.1 update gedaan, maar youtube.com geeft de foutmelding dat het filmpje niet gedecodeerd kan worden! de pagina wordt daarna voortdurend gerefreshed...
een reboot helpt, maar ik wacht nog steeds op de updates die alle problemen gaan fixen!
Anjunabeats
Dank je wel.Rips10 schreef op maandag 15 september 2014 @ 13:02:
[...]
Klopt is inderdaad een bekende bug. Een oplossing is om je taal op English (United Kingdom) te zetten.
Settings die xxxneoxxx doorgaf stonden goed.
Heb je dat ook op andere sites? Bij mij werken filmpjes op m.youtube.com prima, evenals filmpjes die via youtube.com/embed/blablabla gaan.wizai schreef op maandag 15 september 2014 @ 13:31:
de mobiele versie van youtube.com werkt niet goed meer sinds 2 weken.
al enige weken geleden de wp 8.1 update gedaan, maar youtube.com geeft de foutmelding dat het filmpje niet gedecodeerd kan worden! de pagina wordt daarna voortdurend gerefreshed...
een reboot helpt, maar ik wacht nog steeds op de updates die alle problemen gaan fixen!
[ Voor 3% gewijzigd door Migrator op 15-09-2014 13:51 ]
alleen bij youtube.Migrator schreef op maandag 15 september 2014 @ 13:50:
[...]
Heb je dat ook op andere sites? Bij mij werken filmpjes op m.youtube.com prima, evenals filmpjes die via youtube.com/embed/blablabla gaan.
Anjunabeats

dat heeft geen invloed helaasMigrator schreef op maandag 15 september 2014 @ 14:09:
Hmmm. Ben je ingelogd of niet? Als dat wel het geval is dan zou ik niet weten waar het aan ligt.
kom maar door met die updates
Anjunabeats