@walterworld voor Gmail en overige IMAP gaat dat helaas niet op. Gelukkig lijkt Metro Mail een prima app
Ja..maar alleen voor Engelstalige toestellen

Waarschijnlijk omdat het een beta is...TheVMaster schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 22:36:
[...]
Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com
Owja...dat zou natuurlijk kunnen.....
schijnbaar wel een geheugenslurper...............1gb toestellen voor de lichtere toestellen staat het nog in de roadmap ( lang termijn....langer termijn ....lange baan............) dus eerst maar eens afwachten.
Once we were young and ruthless, now we are old and toothless....
Met alle nieuwe apps die ik voorbij heb zien komen de afgelopen week toch keer op keer weer een misser voor windows phone:
- De NVWA app, alleen iOS en Android
- UPC, alleen iOS en Android
- Couchsurfing, alleen iOS en Android
- Zilveren kruis, alleen iOS en Android
Zucht... Ik word hier zo moe van. Bouw je app met Xamarin en maak hem crossplatform, niet zo moeilijk allemaal...
- De NVWA app, alleen iOS en Android
- UPC, alleen iOS en Android
- Couchsurfing, alleen iOS en Android
- Zilveren kruis, alleen iOS en Android
Zucht... Ik word hier zo moe van. Bouw je app met Xamarin en maak hem crossplatform, niet zo moeilijk allemaal...
Ik zou zeggen, begin alvastAvalaxy schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 02:33:
[ Voor 81% gewijzigd door Amadeus1966 op 19-07-2014 03:44 ]
Wat een dooddoener. Hij krijgt niet 2500+ betaald om daar alvast aan te beginnen.
Als hij er aan begint en afmaakt......kan hij er een leuk zakcentje aan verdienen.
Volgens mij valt dat nog wel redelijk mee. Ik begrijp dat de app altijd in memory moet staan (wat logisch is, je wilt bij unlocken niet wachten tot je lockscreen geladen is). Kan me goed voorstellen dat dat bij 512MB devices een stuk lastiger wordAmadeus1966 schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 00:52:
schijnbaar wel een geheugenslurper...............1gb toestellen voor de lichtere toestellen staat het nog in de roadmap ( lang termijn....langer termijn ....lange baan............) dus eerst maar eens afwachten.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Ik werk al 60 uur per week (waarvan ik 20 uur besteed aan freelance WP development). Daarnaast is een app maken nogal lastig zonder API...Amadeus1966 schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 12:32:
Als hij er aan begint en afmaakt......kan hij er een leuk zakcentje aan verdienen.
Zoals eerder gezegd, wel heel grappig, maar waarschijnlijk wordt je telefoon er niet sneller van. Zullen zien.
https://opensea.io/seaart
Verwijderd
Ik zelf mis het totaal niet bij Android benutte ik het ook niet dus geen gemis voor mijn Nokia 630 over een paar maandjes een 930 of een nog beter model ,enomiss schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 23:49:
[...]
Zoals eerder gezegd, wel heel grappig, maar waarschijnlijk wordt je telefoon er niet sneller van. Zullen zien.
Verlening Abo
Ik had de preview wel draaien op mijn 625. Net downgrade gedaan naar 8.0 en toen dat klaar was kwam Cyan meteen binnen. Best wel spannend op een brakke zondag maar alles doet het weer. En Drive+ is gelukkig nog steeds wereldwijd, was even bang dat die weer BeNeLux only zou worden zoals het standaard op de 625 wasG.Scholtens schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 12:50:
Ik heb op mijn toestel niet de developer app draaien, maar dinsdag wel netjes de update voor cyan binnen gekregen op mijn lumia 625.
Waar een wil is, is een stopcontact....
Verwijderd
Heb een Lumia 1520. Die is gekocht in Nederland, maar blijkbaar afkomstig uit Zwitserland en wordt nu gebruikt in België (Proximus).
Welke update-pagina moet ik nu in de gaten houden?
Verwijderd
Je toestel update toch automatisch . Zo staat mijn Lumia ingesteldVerwijderd schreef op zondag 20 juli 2014 @ 15:49:
Heb een Lumia 1520. Die is gekocht in Nederland, maar blijkbaar afkomstig uit Zwitserland en wordt nu gebruikt in België (Proximus).
Verwijderd
Ik bedoel op deze pagina. Ik heb trouwens de 8.1 dev preview, dus ik zal momenteel niet de cyan update krijgen. Daarvoor moet ik eerst herinstalleren met 8.0. Maar wil wel weten wanneer ik dit best doe, vandaar mijn vraag.Verwijderd schreef op zondag 20 juli 2014 @ 16:11:
[...]
Je toestel update toch automatisch . Zo staat mijn Lumia ingesteld
Je zult moeten controleren bij de firmware (staat bij extras+info dacht ik), welke variant je hebt? Als je de zwitserse country variant hebt, zul je waarschijnlijk die pagina in de gaten moeten houden. Ook is microsoft bezig met de preview 8.1 en de lumia cyan problemen, dus hopelijk zijn die problemen snel opgelost.Verwijderd schreef op zondag 20 juli 2014 @ 16:11:
[...]
Je toestel update toch automatisch . Zo staat mijn Lumia ingesteld
Ff post maar verplaatst naar app topic.
[ Voor 87% gewijzigd door The Chosen One op 20-07-2014 20:50 ]
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Voordat je de update naar Cyan krijgt moet je dus beschikken over WP8.0?
Ik dacht dat je gewoon op 8.1 kon blijven met DP
Verwijderd
Wellicht handig om wat "meer" upt2date te blijven van het laaste nieuws..Bioflap schreef op zondag 20 juli 2014 @ 19:11:
PaT in "\[WP8.1] Windows Phone 8.1 - OS Discussie en ervaringen"
Blijkbaar zijn er problemen bij mensen die de DP hebben en bitlocker encryptie hebben. En voor het gemak heeft MS de update uitgeschakeld voor iedereen met een DP totdat ze een fix hebben.Bioflap schreef op zondag 20 juli 2014 @ 19:11:
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Normaal bekijk ik dit topic meerder keren per dag. Helaas laatste tijd niet kunnen doen.Verwijderd schreef op zondag 20 juli 2014 @ 19:14:
[...]
Wellicht handig om wat "meer" upt2date te blijven van het laaste nieuws..
PaT in "\[WP8.1] Windows Phone 8.1 - OS Discussie en ervaringen"
Ik hoop dat ze dit kunnen recthbreien, de enigste reden dat ik de DP alvast heb geinstalleerd was omdat deze gewoon geupdate zou kunnen worden naar Cyan.
Wat ik mij afvraag, voor de 925 heeft zowel Vodafone als T-mobile inmiddels de provider varianten goedgekeurd. Wie keurt de country variant goed? Ik verwachtte eigenlijk dat zodra de provider versies goedgekeurd waren, automatisch de country varianten goedgekeurd waren.
Moeten de eigenaren van zo'n CV versie nu wachten tot KPN een plasje over de firmware heeft gedaan of zal de goedkeuring van de CV variant nu snel volgen?
Moeten de eigenaren van zo'n CV versie nu wachten tot KPN een plasje over de firmware heeft gedaan of zal de goedkeuring van de CV variant nu snel volgen?
Groot genoeg voor 2 hoofdletters
Wat vragen jullie jezelf toch veel af ;-).
Ik ben het wel met PaT eens. Logischerwijs zou je zeggen dat de CV nog vóór de overige versies goedgekeurd zou moeten zijn. Deze is immers goedgekeurd zodra hij naar Vodafone en T-Mobile gestuurd wordt.
Ik hoop niet dat KPN gaat kijken naar de CV variant, laat staan hun plasjes doen.
Ik ben het wel met PaT eens. Logischerwijs zou je zeggen dat de CV nog vóór de overige versies goedgekeurd zou moeten zijn. Deze is immers goedgekeurd zodra hij naar Vodafone en T-Mobile gestuurd wordt.
Ik hoop niet dat KPN gaat kijken naar de CV variant, laat staan hun plasjes doen.
Eergisteren nog wel, moest noodgedwongen overstappen op een ander toestel wegens een defect aan mijn eigen Lumia 820. Ik ben direct weer overgestapt naar de developer preview om mijn online backup te kunnen herstellen op het "nieuwe" toestel.Verwijderd schreef op maandag 21 juli 2014 @ 15:56:
Jongens, ik vraag me eens af. Zou de Developers Preview gewoon nog te downloaden zijn?
Testing, one, two ...
Een collega van me heeft de DP vandaag nog geinstalleerd op zijn Lumia. (Weet niet meer welk type het is, meende 520.)Verwijderd schreef op maandag 21 juli 2014 @ 15:56:
Jongens, ik vraag me eens af. Zou de Developers Preview gewoon nog te downloaden zijn?
9800X3D | X870e Nova | Corsair Dominator 32GB 6000mhz | TUF RTX 3080TI | Corsair 6500X | MSI MP341CQPX OLED | Simagic Evo Pro | ClubSport Pedals V3 | Megane Renault Sport RS 250
Lees nu op Twitter dat mensen met een 1520 de Cyan updates krijgen. Iemand in NL die de update binnen krijgt?
Zag m op verschillende site al voorbijkomen vanmorgen.
Lockscreen App 8.1:
http://www.wpcentral.com/...een-apps-windows-phone-81
Lockscreen App 8.1:
http://www.wpcentral.com/...een-apps-windows-phone-81
hoe kan je de woordpredictie in WP 8.1 suggesties "afleren"? Op een of andere manier zit er vb ZE in ipv ze of vb ME ipv me met gewone kleine letters... ik gebruik dat wordflow toetsenbordje dus dan moet ik telkens woordje terug wissen en manueel letter per letter intypen... Kan ik op één of andere manier die ZE in hoofdletters "eruit" halen? of dat ding aan zijn verstand brengen dat ik dat verbeterd wil zien in "ze" zodat hij in de toekomst die ze met kleine letters suggereert?
Daar heb ik meer dan een jaar geleden al een melding van gemaakt:
https://windowsphone.user...-letter-words-by-the-auto
ondertussen al 232 votes, maar nog geen oplossing / reactie
236 votesdefcon84 schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 13:22:
Daar heb ik meer dan een jaar geleden al een melding van gemaakt:
251 votes.
[ Voor 53% gewijzigd door Paulus73 op 22-07-2014 13:59 ]
260 Votes
Ik heb dit probleem ook als ik "Ok" wil typen, dan maakt hij er eerst "Ik" van
Signature
LOL.
Ongelooflijk dat ze dat nog niet opgelost hebben. 5 minuten werk ofzo.
Btw. Ik kon me herinneren dat telefoonmakers gratis WP op hun telefoon konden zetten. Is dat waar en zijn er Chinese telefoons in de pipeline met WP?
Voor m'n vrouw heb ik een Chinese telefoon besteld, omdat ze WP zat is.
Ik verbaas me over de kwaliteit van haar toestel, echter wil ik WP nog niet afschrijven. Een goede Chinese telefoon met WP zou ideaal zijn.
Btw. Ik kon me herinneren dat telefoonmakers gratis WP op hun telefoon konden zetten. Is dat waar en zijn er Chinese telefoons in de pipeline met WP?
Ik verbaas me over de kwaliteit van haar toestel, echter wil ik WP nog niet afschrijven. Een goede Chinese telefoon met WP zou ideaal zijn.
Iets handiger (maar nog steeds irritant): je kan ook op "ZE" tikken zodat dat woord wordt geselecteerd, en op shift tikken. Dan maakt 'ie er kleine letters van.Leffunk schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 12:55:
hoe kan je de woordpredictie in WP 8.1 suggesties "afleren"? Op een of andere manier zit er vb ZE in ipv ze of vb ME ipv me met gewone kleine letters... ik gebruik dat wordflow toetsenbordje dus dan moet ik telkens woordje terug wissen en manueel letter per letter intypen... Kan ik op één of andere manier die ZE in hoofdletters "eruit" halen? of dat ding aan zijn verstand brengen dat ik dat verbeterd wil zien in "ze" zodat hij in de toekomst die ze met kleine letters suggereert?
Ik heb sinds kort ook een fraai probleem met aangeleerde woorden: ik heb ooit een paar keer een drieletterwoord voor een deel van de vrouwelijke anatomie achter elkaar gebruikt, en sindsdien suggereert het toetsenbord dat woord na ieder lidwoord dat ik typ. "Ik ga even naar de..." "Ik word zojuist aangevallen door een..." etc. Heel irritant.
278 votes trouwens...
Huawei en ZTE zouden met een WP8.1 toestel aankomen. Daarnaast ook nog drie Indiase bedrijven: Micromax , Karbonn Mobiles en XOLO. Vermoed dat behalve die van Huawei en ZTE, de toestellen niet in Europa beschikbaar komen.Russel88 schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 14:36:
[...] Ik verbaas me over de kwaliteit van haar toestel, echter wil ik WP nog niet afschrijven. Een goede Chinese telefoon met WP zou ideaal zijn.
Huawei, ZTE, Allview (Roemenië ) , BLU (Latin America), Prestigio, YEZZ, Focus en ga zo maar door. Zijn hoop nieuwe fabrikanten bij gekomen.Russel88 schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 14:36:
LOL.
Kan btw niet wachten op de nieuwe lockscreen. Heb nu de preview geïnstalleerd en het ziet er erg vet uit!
[ Voor 18% gewijzigd door vali op 22-07-2014 15:13 ]
Dat ziet er inderdaad veelbelovend uit....vali schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 15:09:
[...]
Kan btw niet wachten op de nieuwe lockscreen. Heb nu de preview geïnstalleerd en het ziet er erg vet uit!
HooksForFeet schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 14:56:
[...]
"Ik word zojuist aangevallen door een..." etc. Heel irritant.

Bon, 299 votes... Dus je kan het woordenboek dus zelf niet corrigeren door op een of andere manier woorden toe te voegen? Gewoon selecteren en telkens verbeteren werkt niet...
Volgens mij keurt er geen enkele operator de CV goed maar wacht de OEM even af of de andere varianten goedgekeurd worden of niet (zijn er problemen) zo nee dan wordt de CV ook gewoon klaar gezet.PaT schreef op maandag 21 juli 2014 @ 14:56:
Wat ik mij afvraag, voor de 925 heeft zowel Vodafone als T-mobile inmiddels de provider varianten goedgekeurd. Wie keurt de country variant goed? Ik verwachtte eigenlijk dat zodra de provider versies goedgekeurd waren, automatisch de country varianten goedgekeurd waren.
huh? je kunt helemaal geen apps maken voor een engelstalig toestel?TheVMaster schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 22:36:
[...]
ja hoorVerwijderd schreef op maandag 21 juli 2014 @ 15:56:
[ Voor 23% gewijzigd door PaT op 22-07-2014 21:07 ]
fixed
[ Voor 85% gewijzigd door PaT op 22-07-2014 21:08 ]
Maar de OEM is toch gewoon Nokia, inmiddels Microsoft? Het is hun eigen software, dus wat is het probleem? Bij de 925 is het nu zo dat Cyan beschikbaar is voor de KPN- en T-Mobile-versies, maar niet voor de country variant. Best apartMatthijs Hoekstra schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 19:25:
[...]
Volgens mij keurt er geen enkele operator de CV goed maar wacht de OEM even af of de andere varianten goedgekeurd worden of niet (zijn er problemen) zo nee dan wordt de CV ook gewoon klaar gezet.
Dat heb ik hier dus ookHooksForFeet schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 14:56:
[...]
Iets handiger (maar nog steeds irritant): je kan ook op "ZE" tikken zodat dat woord wordt geselecteerd, en op shift tikken. Dan maakt 'ie er kleine letters van.
Ik heb sinds kort ook een fraai probleem met aangeleerde woorden: ik heb ooit een paar keer een drieletterwoord voor een deel van de vrouwelijke anatomie achter elkaar gebruikt, en sindsdien suggereert het toetsenbord dat woord na ieder lidwoord dat ik typ. "Ik ga even naar de..." "Ik word zojuist aangevallen door een..." etc. Heel irritant.
278 votes trouwens...
P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K
Ik blijf het raar vinden dat 8.1 voor de 925 cv wel bijvoorbeeld uit is voor Polen, maar nog niet voor Nederland. Wat kan het verschil zijn? Breng verdorie die zooi uit
Bij mij doet ie dat niet meer krijg ik de indrukBGB4rn schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 14:08:
260 Votes![]()
338 votes.. gaat hard ineens
komt wordflow ook voor azerty-NL toetsenbord uit?
krijg wordflow enkel aan het werk via qwerty toetsenbordje terwijl we in België azerty gewoon zijn...
krijg wordflow enkel aan het werk via qwerty toetsenbordje terwijl we in België azerty gewoon zijn...
En toen stond ineens de Lumia 530 op de website van Nokia
http://conversations.nokia.com/2014/07/23/lumia-530/
100 euro voor zo'n toestel, netjes!
100 euro voor zo'n toestel, netjes!
Groot genoeg voor 2 hoofdletters
Ervaringentopic is al aangemaakt. €100 trouwensPaT schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 10:32:
En toen stond ineens de Lumia 530 op de website van Nokia
10 euro voor zo'n toestel, netjes!
If you choose not to decide, you still have made a choice.
Zal zeer waarschijnlijk niet kunnen. Als je meer ruimte onder nodig hebt eventueel maar 1 taal bij je toetsenbord instellen?Verwijderd schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 19:52:
Weet iemand hoe je de smiley toets op je keyboard kan uitschakelen/weghalen?
Bij mij doet die soms "ik" naar "OK".. Dat is ook enorm vervelend. Het algoritme leert overigens wel bij in de zin dat als je hem een stuk of 1000 keer gaat corrigeren dat die uiteindelijk wel "ik" gaat doen of "Ze" ipv. "ZE". Maar ja.. wie heeft er nou zin in om zo vaak dat ding te corrigeren...defcon84 schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 10:11:
[...]
Bij mij doet ie dat niet meer krijg ik de indruk(WP8.1dp op nl-be azerty)..
338 votes.. gaat hard ineens
Developers kunnen het keyboard wel gelukkig aanpassen. Ik heb nu een app erbij die het mogelijk maakt om wel te kunnen schelden (handig voor woorden als fucking ect.). Misschien kan een slimme developer het mogelijk maken om gemakkelijk "ZE en OK" eruit te slopen?Caelorum schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 12:41:
[...]
Bij mij doet die soms "ik" naar "OK".. Dat is ook enorm vervelend. Het algoritme leert overigens wel bij in de zin dat als je hem een stuk of 1000 keer gaat corrigeren dat die uiteindelijk wel "ik" gaat doen of "Ze" ipv. "ZE". Maar ja.. wie heeft er nou zin in om zo vaak dat ding te corrigeren...
omdat elke operator in elk land anders, andere apparatuur gebruikt, andere instellingen heeft. Dus niet zomaar te vergelijken.Tarabass schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 08:09:
Ik blijf het raar vinden dat 8.1 voor de 925 cv wel bijvoorbeeld uit is voor Polen, maar nog niet voor Nederland. Wat kan het verschil zijn? Breng verdorie die zooi uit
Ben benieuwd.
De Cyan update is wel uitgerold voor de 520 ( frankrijk/ orange )
de firmware is te downloaden met Navifirm plus.
Productcode voor de desbetreffende firmware is 059S102
zou dit gewoon werken op een nederlandse 520.
Moet volgens mij geen probleem zijn.
De Cyan update is wel uitgerold voor de 520 ( frankrijk/ orange )
de firmware is te downloaden met Navifirm plus.
Productcode voor de desbetreffende firmware is 059S102
zou dit gewoon werken op een nederlandse 520.
Moet volgens mij geen probleem zijn.
Is dit het topic waar we ook praten over nieuwe toestellen / geruchten?
Hebben jullie die HTC One W8 gezien? Erg mooi toestel om te zien en als de specs vergelijkbaar zijn heeft de Lumia 930 er een mooie concurrent bij!
Hebben jullie die HTC One W8 gezien? Erg mooi toestel om te zien en als de specs vergelijkbaar zijn heeft de Lumia 930 er een mooie concurrent bij!

[webhero.nl]
Nee, dit is niet het topic.koekiemonster schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 16:44:
[afbeelding]
Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost
Kaart jij anders even het issue met het toetsenbord aanMatthijs Hoekstra schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 16:18:
[...]
omdat elke operator in elk land anders, andere apparatuur gebruikt, andere instellingen heeft. Dus niet zomaar te vergelijken.
[ Voor 7% gewijzigd door Caelorum op 23-07-2014 19:08 ]
Dat is lachen, ik kreeg vanmiddag warempel een virusmelding tijden het surfen op het www.
Heb er een schermdump van gemaakt.

Niet iets om wakker van te liggen lijkt mij.
Maar je zal maar een beetje ontwetend zijn............
Heb er een schermdump van gemaakt.

Niet iets om wakker van te liggen lijkt mij.
Maar je zal maar een beetje ontwetend zijn............
[ Voor 6% gewijzigd door Amadeus1966 op 24-07-2014 01:19 ]
Vooral ook: Trojan DROID. Er zijn echt talloze websites die dit proberen, op mijn nexus 7 heb ik ze wel gezien en op mij lumia 925 ook.. echt wazig dat die gasten dat maken.. Ik heb zin in de 8.1 update! geweldig wat iedereen hier laat weten en ben benieuwd naar mijn eigen ervaringen.
This looks nice. Alleen tsjah, geruchten..koekiemonster schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 16:44:
[afbeelding]
Zou wel mooi zijn als het ding voor een leuke prijs in de winkels te vinden is. (250 euro zou wel een sweet spot zijn)
Op mijn 920 heb ik een foto folder van whatsapp. Helaas toont ie daar de foto's op datum ascending. Dus ik scroll me een ongeluk als ik de nieuwere foto's wil bekijken.
Is dat met WP8.1 in te stellen?
Is dat met WP8.1 in te stellen?
Goed, om de Cyan update te kunnen ontvangen/gebruiken moet je volgens Microsoft downgraden naar 8.0. Succes allemaal .....
Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost
Tegen de tijd dat het hier gaat uitrollen denk ik dat ze daar de oplossing wel voor gevonden hebben.
Had iets te maken met bitlocker oid
Inderdaad, maar voorlopig krijgt niemand met de DP8.1 de update. Zonder de DP8.1 krijg je de update wel. Dus mocht daar straks een discussie over ontstaan dan weten we de reden nu al. De fix kan weken op zich laten wachten.
[ Voor 36% gewijzigd door GerCor op 25-07-2014 02:43 ]
Gewoon in de gaten houden,
zodra ze binnen onze landgrenzen beginnen met uitrollen is het tijd genoeg om even een stapje terug te doen.
zodra ze binnen onze landgrenzen beginnen met uitrollen is het tijd genoeg om even een stapje terug te doen.
Kan sowieso geen kwaad om hem eerst eens terug te zetten naar fabrieksinstellingen om dan een 'clean' install naar cyan te doen.
[ Voor 10% gewijzigd door icratox op 25-07-2014 04:13 ]
Ja, alleen is terugzetten naar febrieksinstellingen iets anders dan een andere rom terugflashen.icratox schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 03:55:
Kan sowieso geen kwaad om hem eerst eens terug te zetten naar fabrieksinstellingen om dan een 'clean' install naar cyan te doen.
Niet dat het mij boeit. Zit toch niet te wachten op Cyan. Het zou wel mooi zijn als Samsung even hun driver package uit brengt, haha
Whaha ja ^^ Tegen de tijd dat ze eindelijk voor mijn L920 developer rom beginnen met uitrollen (die is altijd als laatste zowat) hebben ze het vast al wel opgelost.Amadeus1966 schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 02:34:
Tegen de tijd dat het hier gaat uitrollen denk ik dat ze daar de oplossing wel voor gevonden hebben.
Verwacht dat de uitrol van Cyan er toch niet binnen een week is voor mijn toestel en daarna twee weken op vakantie
Dus echt niet dat ik nu al ga downgraden.
Ik kon niet wachten op de update, dus heb ik maar een Lumia 930 gekocht
Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com
Dat is vals spelen.....en dat nog wel met een imitatienokia 
Gekheid, 930 is een leuk toestel
Gekheid, 930 is een leuk toestel
Vooralsnog staat er nog steeds Nokia op en geen Nokia by Microsoft of zo...Amadeus1966 schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 18:43:
Dat is vals spelen.....en dat nog wel met een imitatienokia
He, de nieuwe lockscreen is uitgekomen
http://www.wpcentral.com/...vailable-windows-phone-81
[ Voor 53% gewijzigd door Amadeus1966 op 26-07-2014 01:12 ]
Ja, bij ontgrendelen krijg je eerst een zwart scherm te zien en dan pas 't lockscreen. Pure baggerAmadeus1966 schreef op zaterdag 26 juli 2014 @ 01:11:

Op mijn 1320 met de dp niet.
Wat ik wel zie en storend vind is de opbouw van het nummerieke gedeelte aan de onderzijde.
Maar geef het een kans, het is immer nog een Beta.
Wat ik wel zie en storend vind is de opbouw van het nummerieke gedeelte aan de onderzijde.
Maar geef het een kans, het is immer nog een Beta.
Op mijn 1520 zie ik heel af en toe dat zwarte scherm, vooral als 'ie even heeft stilgelegen, daarna werkt het prima. Wat me opvalt:
- Bij de 1e variant 'glijdt' de datum over de numpad van de toegangscode heen, ziet er wat gek uit.
- Whatsapp logo is een sterretje (nog geen andere meldingen gehad dus daar kan ik niks over zeggen)
- Bij de klok-met-puntjes beginnen ze alledrie bovenaan (lijkt de bedoeling), maar moet je vooral een geschikte foto hebben met een klein beetje gradient op die plek, anders ziet het er gek uit en kun je eigenlijk niet meer herkennen dat de verstoring in de foto komt door de klok. Beter te zien op foto's:
(klik voor vergroting)
Hey, werkt ook op mijn L720, die heeft geen 1GBAmadeus1966 schreef op zaterdag 26 juli 2014 @ 01:11:
Kreeg bij het inschakelen van het toestel 3 seconden "resuming..." en vervolgens het oude lockscreen te zien. Direct daarna was het weer goed.
Het is inderdaad een beta, dan zou je bugs mogen verwachten... als ze niet maanden de tijd hadden deze toch best grote en niet echt hidden bugs te fixen. Ze hebben het immers op de presentatie van 8.1 laten zien. Beetje vreemd, alsof ze pas 2 weken geleden begonnen zijn met het release ready maken van de app.
Maar dan nog geef ik ze het voordeel van de twijfel, het is immers wel cool vind ik!
Dat de app werkt op 512mb toestellen had ik inderdaad gelezen ja. Wat ik mij wel afvraag is of het werkt toestellen anders dan Engels. Kan iemand dat bevestigen?
Het is inderdaad een beta, dan zou je bugs mogen verwachten... als ze niet maanden de tijd hadden deze toch best grote en niet echt hidden bugs te fixen. Ze hebben het immers op de presentatie van 8.1 laten zien. Beetje vreemd, alsof ze pas 2 weken geleden begonnen zijn met het release ready maken van de app.
Maar dan nog geef ik ze het voordeel van de twijfel, het is immers wel cool vind ik!
Dat de app werkt op 512mb toestellen had ik inderdaad gelezen ja. Wat ik mij wel afvraag is of het werkt toestellen anders dan Engels. Kan iemand dat bevestigen?
[ Voor 6% gewijzigd door JvdHoudt op 26-07-2014 11:41 ]
Ik wacht nog even op de eerstvolgende update voor WP8.1 voordat ik ga lopen klagen. Ik kan mij goed voorstellen dat het nog wat aanpassingen in het OS vereist, want ik denk niet dat ze ooit het hele lockscreen gebeuren hebben ontwikkeld met het idee er andere apps animaties voor te laten maken (alleen statische plaatjes).
Anders dan Engels?JvdHoudt schreef op zaterdag 26 juli 2014 @ 11:40:
Wat ik mij wel afvraag is of het werkt toestellen anders dan Engels. Kan iemand dat bevestigen?
Heb mijn gewoon Nederlands.
Werkt op elk toestel hoor, alleen je namen van dagen etc. zijn in het Engels. Dat werd er bedoeld door JoeJvdHoudt schreef op zaterdag 26 juli 2014 @ 11:40:
Wat ik mij wel afvraag is of het werkt toestellen anders dan Engels. Kan iemand dat bevestigen?
Eh...bij mij zijn de dagen gewoon in het Nederlands (alleen met het lockscreen linksboven).Migrator schreef op zaterdag 26 juli 2014 @ 11:58:
[...]
Werkt op elk toestel hoor, alleen je namen van dagen etc. zijn in het Engels. Dat werd er bedoeld door Joe
Hmm, nu je het zegt, als ik mijn taal op NL zet zie ik M, D, W, D, V, Z, Z, (die linksonder).TheVMaster schreef op zaterdag 26 juli 2014 @ 12:21:
[...]
Eh...bij mij zijn de dagen gewoon in het Nederlands (alleen met het lockscreen linksboven).
Het is dus wel gewoon in het Nederlands, mijn fout
Niet bij elk lockscreen btw...bij sommige is het (bij mij) ook in het Engels.Migrator schreef op zaterdag 26 juli 2014 @ 12:35:
[...]
Hmm, nu je het zegt, als ik mijn taal op NL zet zie ik M, D, W, D, V, Z, Z, (die linksonder).
Het is dus wel gewoon in het Nederlands, mijn fout
Oke, omdat WPcentral in eerste instantie aangaf dat het alleen zou werken op Engelstalige toestellen. Vandaar de vraag.
Nou ik vind het een waardeloos appje hoor. Mochten jullie mijn frustraties willen delen, hier mijn klaagtopic.Amadeus1966 schreef op zaterdag 26 juli 2014 @ 01:11:
http://forums.wpcentral.c...ible-lock-screen-app.html
https://opensea.io/seaart
Hij heeft het allang gelezen en Rudy kennende wordt het weer een f*cking mooie app!enomiss schreef op zaterdag 26 juli 2014 @ 17:17:
[...]
Nou ik vind het een waardeloos appje hoor. Mochten jullie mijn frustraties willen delen, hier mijn klaagtopic.Rudy leest dat vast wel.
Blijkbaar zijn mensen het woord beta vergeten. Bij whatsapp kan ik het begrijpen, die is al jaren in alpha ( al komen er steeds meer nieuwe dingen naar de beta versie ), maar bij Facebook of apps zoals deze is het toch andere koekI read all your feedbacks, I already work to improve the time of the unlock delay (a big challenge due to some system checks, but will do it
[ Voor 7% gewijzigd door vali op 26-07-2014 18:29 ]
Moet heel eerlijk zijn dat ik de toon van het topic wel erg jammer vind. Het is dan misschien niet wat de hype je deed laten verwachten, maar laten we eerlijk zijn, het is en blijft een BETA. Er zal getest moeten worden en het zal niet zo vol functies en zonder bug zijn als men vaak gelooft. Met andere woorden, de feedback had ook gegeven kunnen worden zonder de 'extreme' taal.enomiss schreef op zaterdag 26 juli 2014 @ 17:17:
[...]
Nou ik vind het een waardeloos appje hoor. Mochten jullie mijn frustraties willen delen, hier mijn klaagtopic.Rudy leest dat vast wel.
idd
lijkt een beetje ondankbaar overkomen.
Mensen steken er al of niet betaald veel energie in en worden afgefakkeld tot en met.
Wetende dat het Betá versies zijn, maar er zijn wel veel Betá apps die zeer lang hun status alszijnde Betá aanhouden en ogenschijnlijk ook voorlopig zo houden.
Betá is Betá, we weten allemaal wat dat inhoud, maar als je een app uitbrengt alszijnde Betá en vervolgens deze maanden of nog langer die status laat behouden dan wordt de kreet Betá door een grote groep gebruikers niet echt meer serieus genomen worden.
Daarnaast mag een publiek gestelde Betá natuurlijk niet gebruikt worden door ontwikkelaars om zich er achter te verschuilen als het mis gaat.
Kijk bijvoorbeeld naar de Betá app van Facebook...........hoelang blijft deze nog in Betá fase.
En dat terwijl er reguliere apps uitgekomen zijn die ondertussen meer updates hebben gehad dan deze als voorbeeld genomen Betá app van Facebook.
Eigenlijk moet MS er een termijn aan koppelen aan de tijdsduur van een publieke Betá.
Anders ebt de betekenis helemaal weg en ziet men het verschil niet meer.
lijkt een beetje ondankbaar overkomen.
Mensen steken er al of niet betaald veel energie in en worden afgefakkeld tot en met.
Wetende dat het Betá versies zijn, maar er zijn wel veel Betá apps die zeer lang hun status alszijnde Betá aanhouden en ogenschijnlijk ook voorlopig zo houden.
Betá is Betá, we weten allemaal wat dat inhoud, maar als je een app uitbrengt alszijnde Betá en vervolgens deze maanden of nog langer die status laat behouden dan wordt de kreet Betá door een grote groep gebruikers niet echt meer serieus genomen worden.
Daarnaast mag een publiek gestelde Betá natuurlijk niet gebruikt worden door ontwikkelaars om zich er achter te verschuilen als het mis gaat.
Kijk bijvoorbeeld naar de Betá app van Facebook...........hoelang blijft deze nog in Betá fase.
En dat terwijl er reguliere apps uitgekomen zijn die ondertussen meer updates hebben gehad dan deze als voorbeeld genomen Betá app van Facebook.
Eigenlijk moet MS er een termijn aan koppelen aan de tijdsduur van een publieke Betá.
De bèta app van facebook blijkt Microsoft behouden en daar ben ik eigenlijk ook blij om. Ze stoppen de nieuwste dingen eerst in deze versie en als deze bij het grote publiek stabiel draait, voegen de hem toe aan de officiële versie.Kijk bijvoorbeeld naar de Betá app van Facebook...........hoelang blijft deze nog in Betá fase.
Eigenlijk exact hetzelfde wat ze met de Developer preview voor wp8.1 hebben gedaan.
Komen erg leuke nieuwe dingen naar de 8.1 update die in augustus uitgerold gaat worden. 
Eindelijk de optie om gewoon een ntp server toe te voegen!!!
- The leaks of today confirmed that Windows Phone 8.1 GDR1 will support aptX, and will also support AVRCP 1.4, which allows speakers (and Bluetooth stereos) greater control over the music streamed from a smartphone.
-It was revealed earlier that Windows Phone 8.1 GDR1 will support Phone Cover Apps, similar to HTC’s Dot View and LG Quick Circle.
-According to their information WP8.1 GDR1, the next minor version of the OS, will support Network Time Protocol, when Network Identity and Time Zone, the carrier’s time system, is not working. -Their leak also reveals support for WXXGA (800×1280) resolution by the use of black bars, the ability to activate Cortana from the phone kit in the car by giving it a phone book entry ( a much needed capability) and also Dual-SIM capability with both GSM + CDMA networks. We have also of course heard earlier GDR1 will feature new folders and Voice over LTE support.
Eindelijk de optie om gewoon een ntp server toe te voegen!!!
- The leaks of today confirmed that Windows Phone 8.1 GDR1 will support aptX, and will also support AVRCP 1.4, which allows speakers (and Bluetooth stereos) greater control over the music streamed from a smartphone.
-It was revealed earlier that Windows Phone 8.1 GDR1 will support Phone Cover Apps, similar to HTC’s Dot View and LG Quick Circle.
-According to their information WP8.1 GDR1, the next minor version of the OS, will support Network Time Protocol, when Network Identity and Time Zone, the carrier’s time system, is not working. -Their leak also reveals support for WXXGA (800×1280) resolution by the use of black bars, the ability to activate Cortana from the phone kit in the car by giving it a phone book entry ( a much needed capability) and also Dual-SIM capability with both GSM + CDMA networks. We have also of course heard earlier GDR1 will feature new folders and Voice over LTE support.