[WP8.1] Windows Phone 8.1 - OS Discussie en ervaringen Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 29 ... 66 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18:01

RayNbow

Kirika <3

vali schreef op maandag 28 juli 2014 @ 00:49:
Komen erg leuke nieuwe dingen naar de 8.1 update die in augustus uitgerold gaat worden. :D

[...] the ability to activate Cortana from the phone kit in the car by giving it a phone book entry ( a much needed capability) [...]
Of men neemt gewoon een fatsoenlijke carkit? :p Op mijn Parrot kan ik instellen of ik de stemherkenning van de carkit wil gebruiken (default) of die van m'n telefoon.

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 24-09 21:27

GerCor

Zonder dallen geen pieken

Aangepast, dus weg

[ Voor 96% gewijzigd door PaT op 28-07-2014 09:56 ]

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaggy_NL
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14-08 14:22
Aangepast, dus weg

[ Voor 93% gewijzigd door PaT op 28-07-2014 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defcon84
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 24-09 13:44

defcon84

Multipass?

Ik vind het raar dat als je het "live lockscreen" omhoog doet, je eerst een andere afbeelding te zien krijgt, en dan pas je startscherm..
beetje jammer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-09 09:49
defcon84 schreef op maandag 28 juli 2014 @ 10:25:
Ik vind het raar dat als je het "live lockscreen" omhoog doet, je eerst een andere afbeelding te zien krijgt, en dan pas je startscherm..
beetje jammer..
Daar heb ik geen last van :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
RayNbow schreef op maandag 28 juli 2014 @ 06:10:
[...]

Of men neemt gewoon een fatsoenlijke carkit? :p Op mijn Parrot kan ik instellen of ik de stemherkenning van de carkit wil gebruiken (default) of die van m'n telefoon.
Niet iedereen wilt een parrot gebruiken (inc ikzelf). Ik sluit mijn telefoon via bluetooth op mijn autoradio en die heeft geen stemherkenning, dat gaat namelijk via je Phone. Had wel eventjes een parrot (MKi9200), maar die had ik na een dag weer terug gestuurd . Het afspelen van muziek via je telefoon is echt van hele slechte kwaliteit. Het is namelijk niet mogelijk om gebruik te maken van je versterker (met daarbij een subwoofer), het gaat allemaal via de parrot.

Dus ja, ben persoonlijk wel blij dat straks mogelijk is om via je stem gemakkelijker iemand te bellen. Hopelijk voegen ze dan ook gelijk de Nederlandse taal toe :p

[ Voor 14% gewijzigd door vali op 28-07-2014 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defcon84

defcon84

Multipass?

vali schreef op maandag 28 juli 2014 @ 13:30:
[...]

Daar heb ik geen last van :/
hmm ja, ik vond online wat filmpjes waar het wel werkt zonder ie image eronder |:(
geen idee waarom ie bij mij anders werkt..
heb 'm wel weer uitgezet daardoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VAnTurenhout
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09-02-2024
Ik heb wat raars..Ik maak dankbaar gebruik van de camera van mijn lumia 925. Nu begint ie te piepen dat het geheugen bijna vol is. Niet zo raar op zich.

Kijk ik bij OpslagInzicht, zie ik dat er 4,3 GB aan video's op mijn telefoon zou staan. Ok, zou kunnen. Klik ik op dat regeltje Video's, wordt "Video's" geopend. Ik zie Totaal: 4,36 Gb. Klik op de knop Beheren. Dan wordt ik aangemeld, en zie ik "Er is niets om hier weer te geven", dus geen video's......

Worden dan de mp4-tjes bedoeld die tussen mijn foto's staan?? En hoe kan ik deze gegroepeerd tonen? En waarom zie ik niets bij Video's ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 04-08 02:19
De mp4 tjes zijn inderdaad de zelf gemaakte video's. Deze worden alleen weergegeven in de fotogalerij en niet in de videoapp.
Deze laatste leest alleen de folder video op je sd en/of het interne geheugen en heeft geen toegang tot de fotoalbum.

Once we were young and ruthless, now we are old and toothless....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Soortgelijk iets zie je ook met een 1020, de hi-res foto's zie je niet in het album, maar pas als je de telefoon aan je computer hangt.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielvn
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14:43
Sinds twee weken de Nokia 930 in het bezit. Erg tevreden maar sinds gisteren krijg ik vaak hervatten..... in beeld na het unlocken van mijn telefoon via dubbel tap, duurt ca 4 sec. Er staan geen apps open. Omdat het toestel nieuw is zit ik veel te rommelen met de instellingen en installeren van apps. Probeer de achterhaal wat dit veroorzaakt heeft, maar krijg dit symptoom maar niet weg. Van het weekend heb ik de Beta lockscreen app geinstalleerd en weer gedeinstalleerd, zou dit de veroorzaker kunnen zijn of is er iets anders die dit veroorzaakt? Iemand anders dezelfde klachten of is dit normaal gedrag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19-09 11:30

CAP-Team

XBL: CAPTeam

dat schijnt inderdaad een mogelijke oorzaak te kunnen zijn (beta lockscreen).

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielvn
  • Laatst online: 14:43
Thanks, ik ben gelijk gaan zoeken. Het aan en uitzetten van speelhoek onder instellingen heeft het probleem opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
Ik had geen zin meer om te wachten.
Heb de franse orange versie van de 520 geflasht.
Deze is nog gewoon 8.0 black. Totdat je gaat zoeken naar telefoonupdates.
Vanmiddag even verder pielen.

Yep, het werkt..
Heb nu 8.1 cyan op mijn 520. :)

[ Voor 12% gewijzigd door Amadeus1966 op 29-07-2014 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
Pfff wat duurt het toch lang voordat dit officieel uitkomt. Iemand enig idee hoe het zit met testen bij T-Mobile voor de L920?

[ Voor 8% gewijzigd door enomiss op 29-07-2014 18:15 ]

https://opensea.io/seaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
Als ik de geluiden zo hoor dan zijn ze stilletjes aan al begonnen.
Tenminste voor de 1320....de rest zal er wel spoedig achteraan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blacksnak
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-07-2024
In WP 8.0 had je in het settings-menu een onderdeel "achtergrondtaken" om aan te geven welke apps de tiles mochten updaten. Sinds mijn update naar 8.1 gisteren kan ik deze instelling niet meer terugvinden. Weet er iemand waar deze naartoe is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19-09 11:30

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Kijk maar eens goed in de Battery Saver app.

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blacksnak
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-07-2024
CAP-Team schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 21:01:
Kijk maar eens goed in de Battery Saver app.
Thx! Daar had ik hem nog niet gezien. Wel logisch zo alles omgooien zonder dat duidelijk te melden :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul01
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23-09 15:06
Mij valt het op dat in de foto app bij "albums" een knop zit naar Onedrive. Als ik daar op druk dan vindt deze bijna geen foto's en mappen die ik op mijn Onedrive heb staan. Als ik via de gewone ondrive app de foto's benader zie ik ze wel. Is dit een bug in 8.1 en is dit op een manier op te lossen?

Daarnaast merkte ik gisteren dat nadat ik het geluid op mijn toestel op stil had gezet deze niet meer aan ging ook al had ik het volume weer aan gezet. Misschien ook een bugje?
Ik heb een Lumia 925.

Siemens M50, M55, S65, Nokia N72, N95, N8, Lumia 800, 720, 925, 640, 650, Huawei P9, P20, Oneplus 8 Pro, Oneplus 12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11:07
Telfordia schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 08:43:
Mij valt het op dat in de foto app bij "albums" een knop zit naar Onedrive. Als ik daar op druk dan vindt deze bijna geen foto's en mappen die ik op mijn Onedrive heb staan. Als ik via de gewone ondrive app de foto's benader zie ik ze wel. Is dit een bug in 8.1 en is dit op een manier op te lossen?

Daarnaast merkte ik gisteren dat nadat ik het geluid op mijn toestel op stil had gezet deze niet meer aan ging ook al had ik het volume weer aan gezet. Misschien ook een bugje?
Ik heb een Lumia 925.
Ik heb hetzelfde zie ik nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badluckboy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 04-07 14:57
Dp preview update 1 komt volgende week volgens wpcentral.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 06-09 05:12
badluckboy schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 09:45:
Dp preview update 1 komt volgende week volgens wpcentral.com
http://www.wpcentral.com/...hone-81-next-week-preview

Juist! Veel kleine (welkome!) verbeteringen en het maken van mappen.

Ook goed nieuws voor DP gebruikers:
Regarding the current hold on Lumia Cyan updates for those on the Preview program, Microsoft is planning on a fix for that for users, though they currently have nothing to report on the matter.
Echt goed om te zien dat Microsoft het tempo omhoog gooit! Vind ik ook zo fijn aan mijn Xbox One BETA programma: elke maand een nieuwe update met kleine nieuwe features. Dat zijn toch de dingen die alles net even wat beter maken, zo ook de GDR updates voor Windows Phone!

Trein & Regenmeter voor Windows Phone 7.x & 8!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
Niels9001 schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 09:52:
[...]

http://www.wpcentral.com/...hone-81-next-week-preview

Juist! Veel kleine (welkome!) verbeteringen en het maken van mappen.

Ook goed nieuws voor DP gebruikers:

[...]

Echt goed om te zien dat Microsoft het tempo omhoog gooit! Vind ik ook zo fijn aan mijn Xbox One BETA programma: elke maand een nieuwe update met kleine nieuwe features. Dat zijn toch de dingen die alles net even wat beter maken, zo ook de GDR updates voor Windows Phone!
Hier ben ik ook erg blij mee!!
VPN through Wi-Fi hotspots, High-voltage charging, Smart covers, Improved IE compatibility and more

To close, Update 1 brings a new assortment of options and improvements, including VPN functionality through a public Wi-Fi hotspot, and improved IE rendering of mobile websites. The latter works by changing the user-agent string to let websites connect Internet Explorer as if it were a different mobile browser, greatly enhancing mobile usage and compatibility for Windows Phone users.

Qualcomm Quick Charge 2.0 support for Snapdragon 800 processor is included, letting Windows Phone users with the appropriate chipset take advantage Qualcomm's rapid, high voltage USB charging. Consequently, charging times should be upwards of 75% faster. Citing Qualcomm's data for a 3300 mAh battery, you can see the difference in the table below:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
vali schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 10:08:
[...]

Hier ben ik ook erg blij mee!!

[...]
Hmm, maar alleen voor de laatste generatie toestellen lijkt me? (Lumia 930, Icon, 1520 etc.). Mijn toestel (925) heeft zo ver ik weet geen Snapdragon 800.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Topicstarter
Niels9001 schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 11:22:
[...]

Hmm, maar alleen voor de laatste generatie toestellen lijkt me? (Lumia 930, Icon, 1520 etc.). Mijn toestel (925) heeft zo ver ik weet geen Snapdragon 800.
klopt, die draait nog op een antieke dual core :)

De quick charge functie zit in de Snapdragon 800 soc en werkt echt heel goed! Mijn LG G2 is echt binnen no-time weer vol als ik hem aan de lader hang. En dat terwijl er een 3000mAh accu in zit t.o.v. de 2000mAh van mijn Lumia 925.

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HooksForFeet
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 08-08 11:28
Hmm. Gaan we weer: wat nou als er nog geen cyan update voor je toestel is en je draait de Developer Preview? Stel, volgende week update je naar 8.1 Update 1, en een week later komt Cyan ineens uit voor je toestel. Wat gebeurt er dan? Krijg je dan Cyan en ga je terug naar de definitieve 8.1, krijg je Cyan en blijf je op 8.1 Update 1, of krijg je gewoon geen Cyan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game_overrr
  • Registratie: Februari 2011
  • Nu online
Ik denk dat je even moet wachten totdat Cyan uit is voor je developer preview. Welk toestel gebruik je? Als je niet de Lumia 925 of 625 gebruikt zou ik lekker wachten op de update 1 developer preview. Dan heb je hem snel binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LDVC
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-09 23:22

LDVC

Let's get it over with

Game_overrr schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 12:33:
Ik denk dat je even moet wachten totdat Cyan uit is voor je developer preview. Welk toestel gebruik je? Als je niet de Lumia 925 of 625 gebruikt zou ik lekker wachten op de update 1 developer preview. Dan heb je hem snel binnen.
Cyan en het WP OS zijn 2 verschillende dingen. Developer Preview is alleen bedoeld voor WP, dus Cyan zal niet aangeboden worden via Developer Preview. Als je via DP update 1 download, dan wil dat niet zeggen dat je Cyan niet meer binnen kan halen, of dat een Cyan update je 'update 1' weer ongedaan zou maken.

Nintendo switch friendcode: SW-0415-2447-4320

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20-08-2024
Kennen jullie deze app al:
http://www.windowsphone.c...43-46f9-b95e-bfc2a4a15de3

Hiermee kun je de layout van je lock screen kiezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
DV updates zijn geen firmware updates.. en dat is Cyan wel. Zijn dus los van elkaar te installeren en te gebruiken.

Het enige wat Microsoft nu doet, voor consumenten, zijn deze 2 in 1 update stoppen. Zo ziet de gebruiker maar 1 update en wordt alles netjes geregeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HooksForFeet
Niels9001 schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 13:18:
DV updates zijn geen firmware updates.. en dat is Cyan wel. Zijn dus los van elkaar te installeren en te gebruiken.

Het enige wat Microsoft nu doet, voor consumenten, zijn deze 2 in 1 update stoppen. Zo ziet de gebruiker maar 1 update en wordt alles netjes geregeld.
Dit is juist hetgene dat ik het nu verwarrend vind maken. Waren het gewoon twee losse updates, dan was dit geen vraagstuk geweest. Maar goed. :)
LDVC schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 13:09:
[...]

Cyan en het WP OS zijn 2 verschillende dingen.
Zo simpel is het toch niet. Cyan past ook het OS zelf aan door bepaalde features (device hub etc) toe te voegen.

[ Voor 21% gewijzigd door HooksForFeet op 30-07-2014 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
shadowman12 schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 13:18:
Kennen jullie deze app al:
http://www.windowsphone.c...43-46f9-b95e-bfc2a4a15de3

Hiermee kun je de layout van je lock screen kiezen
Ga eens een bladzijde terug van dit topic ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jannibal23
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13:46
En de app bevalt niet heel goed bij menig gebruiker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18:06
Ja, er zitten nog wat bugs in. Werkt een tijdje goed en dan ineens gaat die die default background achter de lockscreen stouwen zodat als je schuift je niet de app eronder of de homescreen ziet maar die background. Een reboot en het is weer normaal :/

@ cyan en 8.1.1: Ik vermoed dat je niet eens 8.1.1 krijgt aangeboden voordat je de final 8.1 incl. firmware hebt. Dus Microsoft moet eerst wat fixen zodat we überhaupt normaal naar 8.1 kunnen en dan releasen ze de boel en krijg je het aangeboden zodra je de juiste firmware hebt.
Zoiets zal het denk ik wel worden.

[ Voor 38% gewijzigd door Caelorum op 30-07-2014 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
Caelorum schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 13:47:
Ja, er zitten nog wat bugs in. Werkt een tijdje goed en dan ineens gaat die die default background achter de lockscreen stouwen zodat als je schuift je niet de app eronder of de homescreen ziet maar die background. Een reboot en het is weer normaal :/
Ik had ook die vreemde bijverschijnsels...............maar nu ik Cyaan draai heb ik er ( nog ) geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Amadeus1966 schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 13:49:
[...]
Ik had ook die vreemde bijverschijnsels...............maar nu ik Cyaan draai heb ik er ( nog ) geen last van.
Ja, ik vermoedde al dat dat de oorzaak kon zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus73
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15:10
Telfordia schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 08:43:

Ik heb een Lumia 925.
En ik heb dit ook (Lumia 620). Mijn toestel is twee weken geleden gerepareerd en ik heb daarna de DP weer opnieuw geinstalleerd. Voor de reparatie kon ik er wel in, waarschijnlijk is er dus in de tussentijd iets veranderd!

[ Voor 42% gewijzigd door Paulus73 op 30-07-2014 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
Vanmorgen heb ik mijn 1320 geupdate naar wp8.1 Cyan.
Alles mooi opnieuw ingesteld.
En als laatste dus weer dev unlock en de preview app weer open gezet.

En nu krijg ik zojuist de melding van er is een update beschikbaar.

wp8.1 ( 8.10.12397.895 ) preview for developersupdate

Lijkt mij toch niet dat dit al de aangekondigde preview is van wp8.1 gdr 1
Nope, weinig ( of eigenlijk niets ) verandert.

[ Voor 6% gewijzigd door Amadeus1966 op 30-07-2014 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-09 00:38
Nederlandstalige versie van je 1320?

En eerst teruggekeerd naar 8.0?

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
Mijn 1320 is een belgische import.
Hier had ik idd de wp 8.1 preview op draaien.
Ik heb toen een hindirom ( indië ) erop geflashed.
Deze was gewoon WP 8.0 black.
Vandaaruit geupdate naar Cyan.

Hetzelfde had ik eerder gedaan met de 520, de Franse Orange release.
Ook deze zette hem terug naar 8.0 en vandaar uit naar 8.1 Cyan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St00mwals
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:20
Ik zit nog een beetje te twijfelen of ik een factory reset uit zal voeren. Waarom, gewoon omdat mijn foon dan weer lekker schoon is.

Maar wat is nu verstandiger?
- WP 8.1 installeren en dan factory reset
- factory reset en dan WP 8.1 installeren

Heb een Lumia 820 en wacht wel gewoon netjes op de officiële release van WP 8.1 + Cyan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Diverse issues van IE11 met name op Windows Phone 8.1 met de tweakers site lijken inmiddels te zijn opgespoord door medetweaker Ramon
Ramon in "[bug] Site performance op Windows Phone 8.1"

Als ik het zo las kon de tweakers site zorgen voor crashes of zelfs voor heel hoog CPU gebruik en dus potentieel ook een enorme batterijdrain.

Hopelijk kan tweakers deze issues voor IE11 nu omzeilen

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 31-07-2014 09:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 09:21:
Diverse issues van IE11 met name op Windows Phone 8.1 met de tweakers site lijken inmiddels te zijn opgespoord door medetweaker Ramon
Ramon in "[bug] Site performance op Windows Phone 8.1"

Als ik het zo las kon de tweakers site zorgen voor crashes of zelfs voor heel hoog CPU gebruik en dus potentieel ook een enorme batterijdrain.

Hopelijk kan tweakers deze issues voor IE11 nu omzeilen
Ik snap echt nog niet de helft van wat hij gedaan heeft, maar _/-\o_ voor zijn doorzettingsvermogen! Hopelijk kan crisp wat met zijn fixes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HooksForFeet
Ik heb hetzelfde probleem als op tweakers toch ook op allerlei andere sites... Lijkt mij toch te duiden op een probleem in IE en niet zozeer in de site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
PaT schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 09:36:
[...]

Ik snap echt nog niet de helft van wat hij gedaan heeft, maar _/-\o_ voor zijn doorzettingsvermogen! Hopelijk kan crisp wat met zijn fixes
Wel bizar dat een medetweaker heeft gevonden en ie team van tweakers.net maar blijft volhouden dat het probleem bij IE11 ligt :?

Al is het wel super dat straks de problemen met deze site opgelost kunnen worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
HooksForFeet schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 09:57:
Ik heb hetzelfde probleem als op tweakers toch ook op allerlei andere sites... Lijkt mij toch te duiden op een probleem in IE en niet zozeer in de site.
Mja, combinatie van. Is leuk als het aan IE werkt, maar daar hebben wij en tweakers nog niets aan. Voordat het wordt erkend en gefixed door Microsoft zijn wel wel een aantal maanden tot jaren verder helaas. Overigens was het voor iedereen in dat topic al wel duidelijk dat het aan IE ligt, want wat er ook wordt voorgeschoteld aan IE, crashen zou het nooit moeten doen. Dat de site compleet finaal verkeerd er uit ziet omdat de standaard net iets anders wordt geïnterpreteerd door alle partijen is nog wel enigszins acceptabel. Crashen echter absoluut nooit.
vali schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 10:01:
[...]
Wel bizar dat een medetweaker heeft gevonden en ie team van tweakers.net maar blijft volhouden dat het probleem bij IE11 ligt :? [...]
Omdat het probleem ook daadwerkelijk ligt bij IE11. Alleen zal tweakers best wel het een en ander aanpassen om het minder vervelend te maken als ze dat kunnen. Maar een browser die crasht ligt *altijd* aan de maker van de browser. Zou wat worden met het internet als dat niet zo zou zijn. De hoeveelheid trollpagina's die dan zouden ontstaan... :X
Overigens komt het probleem ook voor op andere sites en is het echt verre van uniek voor Tweakers. Alleen deze site gaat veel vaker over de nek dan die andere sites, dus is het probleem hier erger.

[ Voor 32% gewijzigd door Caelorum op 31-07-2014 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Laatst online: 15:11

BM

Moderator Spielerij
vali schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 10:01:
[...]

Wel bizar dat een medetweaker heeft gevonden en ie team van tweakers.net maar blijft volhouden dat het probleem bij IE11 ligt :?

Al is het wel super dat straks de problemen met deze site opgelost kunnen worden!
Het zal ook vast een issue in IE11 zijn, ook al is het op deze manier op te lossen. Er is niet direct een reden te bedenken waarom IE zoveel moeite zou moeten hebben met stippellijntjes :p

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HooksForFeet schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 09:57:
Het zal ook best wel een probleem zijn in IE (waarschijnlijk iets met css borders en padding) maar het treedt alleen op in bepaalde heel specifieke situaties en die situatie kun je op tweakers.net waarschijnlijk met enige aanpassingen wel omzeilen.
Dus kan je met een siteaanpassing de bug omzeilen en dat maakt ons tweakers met Windows Phones een stuk gelukkiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cruzer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 24-09 01:11
Ik lees dat de nieuwe update van 8.1 de volgende toevoeging krijgt:

•Bluetooth – PAN (personal area network) 1.0 profile, aptX codec support for A2DP, and browsing support for AVRCP are now supported

Nu vroeg ik mij af die APTX codec krijg ik die dan ook in mijn Lumia 720? Ik ben van plan om een BT audio adapter te kopen die ook APT-x ondersteunt. Dus zou mooi zijn als mijn oude 720 ook aptX krijgt.

When the pink is snookered, Go for the brown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 24-09 08:01
Verwijderd schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 10:08:
Het zal ook best wel een probleem zijn in IE (waarschijnlijk iets met css borders en padding) maar het treedt alleen op in bepaalde heel specifieke situaties en die situatie kun je op tweakers.net waarschijnlijk met enige aanpassingen wel omzeilen.
Ik denk inderdaad ook dat het een probleem net IE is. Maar, tot nu toe is Tweakers de enige site van alle sites die ik ooit op mijn telefoon bezocht heb waar het een probleem bij is. Het is blijkbaar dus iets wat niet vaak voorkomt en iets is wat redelijk specifiek is.

Maar hoewel het een IE-iets is, vind ik het toch behoorlijk waardeloos dat Tweakers nog steeds geen oplossing voor het probleem heeft. Bij elk artikel over Windows Phone staan er weer reacties dat het gefixed moet worden en elke keer wordt er verbaasd gereageerd alsof men er nog nooit van gehoord heeft. En als je dan dit lees bij de Windows Phone Game special:
De reacties waren duidelijk, en het feit dat maandelijks meer dan 40.000 bezoekers Tweakers bereiken via een Windows Phone-telefoon zegt ook wel iets. Bovendien groeit dat aantal nog steeds.
dan denk ik toch dat het echt wel een keer gefixed mag worden.

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
Kijk dit is nou goed nieuws!

[ Voor 10% gewijzigd door vali op 31-07-2014 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
Webpagina bestaat niet meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
Hier een andere bron gevonden. Je hoeft dus niet te downgraden als je wp8.1 developer preview hebt. Cyaan update kan je ook gewoon krijgen als je Windows Phone 8.1 Update 1 hebt.

Afbeeldingslocatie: http://wmpoweruser.com/wp-content/uploads/2014/07/image123.png

[ Voor 10% gewijzigd door vali op 31-07-2014 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
En nog steeds is er geen duidelijkheid over of je dan alsnog de Nokia firmware later krijgt. Dat we uiteindelijk naar WP8.1.1 gingen leek me nogal logisch, maar de vraag is of we die Cyan update nog wel mee krijgen :) Ik neem aan van wel, maar tot op heden heeft nog niemand bij MS de moeite genomen die vraag te beantwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HooksForFeet
Weer net niet het juiste antwoord van Belfiore natuurlijk. De vraag ging over Cyan, niet over WP8.1.1 Raadselachtig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-04-2018
Kan ik een out of office melding via exchange instellen op mijn windows phone? Of moet dat via de normale outlook weg gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mkrmr
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 17-09 20:36

mkrmr

Tesla Model 3, BMW K1600

Tennisbal schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 16:35:
Kan ik een out of office melding via exchange instellen op mijn windows phone? Of moet dat via de normale outlook weg gaan?
Ja, dat kan, zit in je Exchange mail app, onder Settings, automatic replies.

[ Voor 5% gewijzigd door mkrmr op 31-07-2014 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
Caelorum schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 13:49:
[...]

Ja, ik vermoedde al dat dat de oorzaak kon zijn :)
Wil hier toch nog even op terug komen.
Op mijn 1320 begon hij toch weer ( grafische ) kuren te krijgen.
Maar op mijn 520 draait hij goed, zelfs beter en vloeiender dan de eerstgenoemde 1320.
Daar heb ik hem maar weer van verwijdert.
Maar ja eer dat ik er weer mee aan de slag kan.....de 1320 is vanmiddag opgehaald ivm een scherm probleempje.
Een hardnekkige witte vlek onderaan het scherm, niet hinderlijk maar toch.
Dus waarom geen gebruik maken van de diensten die je worden geboden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-04-2018
gauchov6 schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 17:14:
[...]

Ja, dat kan, zit in je Exchange mail app, onder Settings, automatic replies.
super! tnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stravincy
  • Niet online
Mooi hoor dat WP8.1 + Cyan (vooral action centre + meer livetiles!), maar wat is die nieuwe Games hub vervelend traag zeg. Niet normaal. :X

Even mezelf quoten uit het Lumia 925 topic over het ontbreken van de brightness sliders:
Stravincy schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 15:56:
[afbeelding]

Plaatje maar even toegevoegd voor de duidelijkheid.

Ik kan wel gewoon kiezen voor low, medium, high en automatic.
Maar, dat je zelf aan kunt geven hoe sterk die low, medium en high zullen zijn door middel van sliders (zoals te zien in het rechter plaatje), ontbreekt dus blijkbaar voor de Lumia 925 om één of andere vage reden.

Misschien dat het voor sommige Lumia's uitgesteld is tot de volgende update?
Hebben meer mensen hier, hier last van? Of is dit alleen een Lumia 925 ding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwinJ
  • Laatst online: 16:36
Caelorum schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 16:11:
En nog steeds is er geen duidelijkheid over of je dan alsnog de Nokia firmware later krijgt. Dat we uiteindelijk naar WP8.1.1 gingen leek me nogal logisch, maar de vraag is of we die Cyan update nog wel mee krijgen :) Ik neem aan van wel, maar tot op heden heeft nog niemand bij MS de moeite genomen die vraag te beantwoorden.
Op facebook "windows Phone news" word het een en ander uitgelegd, wat betreft de updates en als je de Dev draait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProAce
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 10:10
Waarom duurt het zo verdomd lang voor die update eindelijk hier is :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
St00mwals schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 08:22:
Ik zit nog een beetje te twijfelen of ik een factory reset uit zal voeren. Waarom, gewoon omdat mijn foon dan weer lekker schoon is.

Maar wat is nu verstandiger?
- WP 8.1 installeren en dan factory reset
- factory reset en dan WP 8.1 installeren

Heb een Lumia 820 en wacht wel gewoon netjes op de officiële release van WP 8.1 + Cyan
Ik zou voor het eerste gaan.
Al wordt er wel gezegd dat een reset niet echt nodig is.
Ook ik verkies om met een schone lei te beginnen......gewoon om toch dingen uit te sluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-09 00:38
ProAce schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 12:38:
Waarom duurt het zo verdomd lang voor die update eindelijk hier is :(
Duurt veeel te lang!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoAG
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-11-2024
Ik kreeg vanavond een onaangename verassing van mijn Nokia 520. Ik zag dit op mn facebook pagina staan:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/pRfmE22.png

Ik heb heel Network+ nog nooit gebruikt, laat staan dat ik de app toestemming heb gegeven om dit te plaatsen. Dus HOE KAN WP DIT PLAATSEN??? }:O ik vind het vrij ongemakkelijk dat dit zomaar kan gebeuren.

Iemand anders ook zoiets overkomen?

Incompl te

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stravincy
  • Niet online
ArnoAG schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 20:32:
Ik kreeg vanavond een onaangename verassing van mijn Nokia 520. Ik zag dit op mn facebook pagina staan:

[afbeelding]

Ik heb heel Network+ nog nooit gebruikt, laat staan dat ik de app toestemming heb gegeven om dit te plaatsen. Dus HOE KAN WP DIT PLAATSEN??? }:O ik vind het vrij ongemakkelijk dat dit zomaar kan gebeuren.

Heel raar dit.
Is het niet gewoon een grap van iemand die kort je telefoon gebruikt heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane

[afbeelding]

Toevallig leuk gevonden op de marketplace?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
MarkoAlmelo schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 20:55:
[...]
Dat denk ik ook.
Netwerk+ is namelijk deel van de Nokia firmware en ik betwijfel sterk of Nokia zomaar iets op je facebook gaat lopen zetten.
[...] Ik heb heel Network+ nog nooit gebruikt, laat staan dat ik de app toestemming heb gegeven om dit te plaatsen. Dus HOE KAN WP DIT PLAATSEN??? }:O [...]
Je gebruikt het elke dag omdat het deel uitmaakt van de Nokia firmware ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoAG
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-11-2024
MarkoAlmelo schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 20:55:
[...]

hmm dat lijkt me nog het meest plausibel, als iemand anders mn telefoon had gehad had dr wel iets anders gestaan... *;

Toch vreemd dat een misklik meteen zonder verdere goedkeuring mn tijdlijn op geslingerd kan worden.

Incompl te

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
ArnoAG schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 22:13:
[...]

hmm dat lijkt me nog het meest plausibel, als iemand anders mn telefoon had gehad had dr wel iets anders gestaan... *;

Toch vreemd dat een misklik meteen zonder verdere goedkeuring mn tijdlijn op geslingerd kan worden.
Heb ik ook wel eens gehad op de website van nu. En je bent denk ik ingelogd op facebook. Je zult denk ik op het facebook icoon hebben geklikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-01-2021
Aaaahhhhhhrrrrgggg, dat heb ik weer... Lumia 925 gaf aan dat er een update was. Geen 8.1, maar om de overgang naar 8.1 te vergemakkelijken ofzo.

Hij download hem en zegt dat hij opnieuw opstart voor de installatie...

Mijn telefoon heeft heel de nacht aan de lader gelegen, dus de batterij is vol...

Nu start de telefoon niet op maar geeft dat teken in beeld van dat de batterij leeg zou zijn en start niet meer op... Iemand een idee?

Youtube: DashcamNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16-09 16:40
Stekker er uit trekken, even wachten, er terug in doen en kijken of ie alsnog gaat laden? I dunno.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Soft reset misschien. Als MS het een beetje fatsoenlijk heeft geïmplementeerd gaat die alsnog gewoon verder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Topicstarter
Je moet de power knop / aan knop langere tijd ingedrukt houden. Ik weet niet meer exact hoe lang, maar hou hem eens ingedrukt tot hij wat doet. Vaak gehad met mijn Lumia 800 en dat verhielp het altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProAce
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 10:10
Ik krijg net op mijn Lumia 520 19 updates van systeeminstellingen binnen, zou dit een opstapje zijn naar de wp8.1 update? :D
Oftewel is dit een teken dat ie dan toch heel binnenkort komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs Hoekstra
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:39
Voor diegene met vragen over updates en CYAN firmware het is heel simpel. De updates en firmware updates kunnen los aangeboden worden. Dus als je W8.1 Update installeert (het heet geen Update 1) dan kun je later alsnog de firmware installeren.

De bug die een klein aantal toestellen bricked (als je bitlocker via MDM had aanstaan) moet eerst nog opgelost worden (nog geen ETA) als dat het geval is en de bugfix is geinstalleerd (ik verwacht een update die je eerst moet installeren of een update van de nokia firmware zelf, maar weet dat niet zeker, niet mijn werk dit ;)) dan krijg je de firmware update ook vanzelf.

Als je geen geduld hebt de recovery tool van Nokia gebruiken om terug te gaan naar 8.0 en de operator updates afwachten of installeren als deze al beschikbaar zijn is het alternatief.

[ Voor 5% gewijzigd door Matthijs Hoekstra op 03-08-2014 07:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whatson
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
Dank voor de uitleg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HooksForFeet
Sinds gisteren toont de Photos tile bij mij niets meer. Ik had 'm zo ingesteld dat hij m'n favoriete foto's toont, maar ik heb nu dus een transparante tile. Als ik in de Photo's app kijk, staan m'n favorieten nog steeds ingesteld. Ik heb geprobeerd ze uit favorieten te verwijderen (en ik zie de thumbnails dan ook verdwijnen), maar zodra ik de app sluit en terugga naar favorieten staan ze er weer gewoon. Ik heb ook geprobeerd ze van de SD-kaart te verwijderen, waarna ze (logischerwijs) uit favorieten zijn verdwenen, maar als ik ze vervolgens weer terugzet staan ze direct weer als "favoriet" gemarkeerd.

Iemand enig idee wat hier loos is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
HooksForFeet schreef op zondag 03 augustus 2014 @ 10:37:
Sinds gisteren toont de Photos tile bij mij niets meer. Ik had 'm zo ingesteld dat hij m'n favoriete foto's toont, maar ik heb nu dus een transparante tile. Als ik in de Photo's app kijk, staan m'n favorieten nog steeds ingesteld. Ik heb geprobeerd ze uit favorieten te verwijderen (en ik zie de thumbnails dan ook verdwijnen), maar zodra ik de app sluit en terugga naar favorieten staan ze er weer gewoon. Ik heb ook geprobeerd ze van de SD-kaart te verwijderen, waarna ze (logischerwijs) uit favorieten zijn verdwenen, maar als ik ze vervolgens weer terugzet staan ze direct weer als "favoriet" gemarkeerd.

Iemand enig idee wat hier loos is?
Doe nadat je ze verwijdert, alle temp files verwijderen van je foon, paar keer herhalen tot dat je de temp files niet meer lager krijgt of aantal minuten wachten. Daarna een soft reset en de tile ff opnieuw toevoegen.
Het is ook mogelijk dat je foon niet kan syncen en daarom je wijziging niet opslaat, maar weet niet zeker of hij fav foto's meeneemt in de syns. Constroleer ook of je outlook account kan syncen. En zorg dat de tijd goed staat, kan ook vaak voor problemen zorgen.

https://opensea.io/seaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
Ik heb ongeveer hetzelfde gehad. Volgens mij wordt er binnen wp een database aangelegd, welke soms gewoon stuk gaat. Bij mij was een volledige reset de enige oplossing helaas. En ik heb echt zitten zoeken als een malle, zelfs met mijn destijds interop unlocked ativ s met full fs acces er niet achter kunnen komen waar dit gesaved wordt. :(
Resetfunctie voor zulke zaken (kan nooit meer zijn. Als een db file ergens of wat registry settings) zou welkom zijn. Altijd nog beter dan weer een voledige rest voor zoiets lulligs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St00mwals
  • Laatst online: 12:20
Mij pa had een probleem met zijn Lumia 925 tijdens het updaten naar 8.1.
Het scherm werd zwart en de Phone deed helemaal niks meer, voor meer dan een half uur.
Stroom eraf en erop, powerknop (ook 10 sec) indrukken hielpen allemaal niet. |:(

Uiteindelijk sof reset uitgevoerd (volume down + powerknop voor ong 10 sec) en hopa daar is ie weer.
Zoals gewend van Microsoft: Gewoon verder gaan met updaten en niks meer aan de hand. _/-\o_

Nu zelf druk aan het wachten op de release voor de 820.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defcon84

defcon84

Multipass?

Geen Wifispot liefde voor WP van UPC :(

https://twitter.com/UPC/status/495911569482870785

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HooksForFeet
Dikke onzin, want ik zit momenteel gewoon met m'n Lumia 620 op een UPC wifispot: http://community.upc.nl/p...aab?commentId=21420#21420

[ Voor 28% gewijzigd door HooksForFeet op 04-08-2014 09:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Topicstarter
HooksForFeet schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 09:32:
Dikke onzin, want ik zit momenteel gewoon met m'n Lumia 620 op een UPC wifispot: http://community.upc.nl/p...aab?commentId=21420#21420
Er zit natuurlijk wel een verschil tussen "ondersteunen" en "niet werken". Niet ondersteunen wil in dit geval duidelijk zeggen, "we kennen Windows Phone niet, dus geven er geen support op".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defcon84

defcon84

Multipass?

hmm als ik eens een wifispot tegenkom, zal ik het ook eens instellen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
HooksForFeet schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 09:32:
Mooi topic daar ook, zie in de titel windows 8.1 staan en in de reakties gaat iemand uit zn stekker over de onkundigheid van de helpdesk en het niet supporten van WP 8.1 en RT. In mooie bewoordingen dat men "geilt" op Android. Je zou maar op zo'n helpdesk werken en met zulke idioten van doen hebben. Ongeloofelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HooksForFeet
Ja, ik heb wel redelijk veel respect voor die community manager daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atila
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21-07 14:25
WP 8.1 Update 1 komt momenteel binnen op mijn Lumia 930 met 8.1 en Cyan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerkeP
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13:30

GerkeP

Vragen mag altijd........

Atila schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 14:08:
Dat is knap, bij mij komt op de L1020 WP8.1 Update binnen (dus zonder de 1, want die update bestaat niet) :p

GerkeP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atila
Dat zeg ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quiksilver
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 07-06-2022
Atila schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 14:08:
Bij mij komt Update 1 ook binnen op een HTC 8x 8.1 dev prev :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

L925 met Cyan... Ook aant updaten nu :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerkeP

GerkeP

Zucht, Update 1 bestaat niet. Het is echt WP8.1 UPDATE zonder toevoeging

GerkeP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HooksForFeet
Maakt dat echt uit? Iedereen weet waar je het over hebt, of je het nou Update of Update 1 noemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerkeP

GerkeP

HooksForFeet schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 14:19:
Maakt dat echt uit? Iedereen weet waar je het over hebt, of je het nou Update of Update 1 noemt.
Voor de kenners maakt dat wel degelijk iets uit ;)

GerkeP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atila
GerkeP, de Playstation werd ook 'PSX' genoemd voor ie officieel uitkwam. We hebben nu al enige tijd gelezen dat ie 'WP 8.1 Update 1' werd genoemd, dus dat is even blijven hangen. Geen stress, WP 8.1 Update dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HooksForFeet
Ik ben nu ook iets binnen aan het halen... Aan de downloadtijden te zien ook Update 1.0.0.0 ( :) ). Lumia 620 zonder Cyan.
GerkeP schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 14:20:
[...]

Voor de kenners maakt dat wel degelijk iets uit ;)
En waarom precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerkeP

GerkeP

omdat update1 verwijst naar GDR1, en dat is de volgende update ;)

GerkeP

Pagina: 1 ... 29 ... 66 Laatste